LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik zou als ik jou was toch echt ff op de XT wachten, het scheelt echt veel in perf. (30-40%)Astennu schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:13:
[...]
Tja als ze em morgen hebben en dan ook echt hebben reserveer ik er wel een als ze dan nog niet op zijn. Anders wordt het een XL.
Niet op voorraad.
Ik zie morgen al zo'n waardetransport busjes eromheen met 2 motoraggenten bij Alternate arriveren 

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Volgens mij hebben ze morgen problemen met de leverancier.
Of zou ATI toch wel genoeg kaarten op voorraad hebben.
Hebben trouwens al mensen op andere site's een XT?(driverheaven, xtremesystems, etc)
Ook niet erg veel geloof ik he?
Of zou ATI toch wel genoeg kaarten op voorraad hebben.
Hebben trouwens al mensen op andere site's een XT?(driverheaven, xtremesystems, etc)
Ook niet erg veel geloof ik he?
In Duitsland staat de levertijd bij Alternate op "nog onbekend". Ik kan me niet echt voorstellen dat ze ze in Nederland eerder hebben ...Thund3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:59:
Ik zie morgen al zo'n waardetransport busjes eromheen met 2 motoraggenten bij Alternate arriveren
Nja een XL kan net zo hard qua core als je em oc'tedward2 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:43:
[...]
Ik zou als ik jou was toch echt ff op de XT wachten, het scheelt echt veel in perf. (30-40%)

[Voor 27% gewijzigd door Astennu op 24-10-2005 18:18]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Maar dan heb je nog geen 512 MB, c.q slechtere performance in hogere resoluties 

Deeltje 26 komt er zo aan. 
Edit: En hij is er. Je kan deel 26 hier vinden: [rml][ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 26[/rml]
Deze mag dus dicht.

Edit: En hij is er. Je kan deel 26 hier vinden: [rml][ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 26[/rml]
Deze mag dus dicht.

[Voor 69% gewijzigd door CJ op 24-10-2005 18:41]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit topic is gesloten.