Nou, hier hebbie eentje dan.ND schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:02:
[...]
Hee zou je dit even willen mailen naar de betreffende persoon![]()
Dit topic gaat namelijk over mooiste screenshots en vragen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nou, hier hebbie eentje dan.ND schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:02:
[...]
Hee zou je dit even willen mailen naar de betreffende persoon![]()
Dit topic gaat namelijk over mooiste screenshots en vragen.
Verwijderd
deze reactie vind ik echt niet kunnen! Je kunt duidelijk zien dat Gilly veel aandacht aan dat shot geschonken heeft. Volgens mij is het zelfs een edit. Mooie plaat Gilly!
Ik vind de reactie van DutchCommando geoorloofd vanwege het gebruik van een Landmark 777-300, dat is echt zoooooo 2004Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:52:
[...]
deze reactie vind ik echt niet kunnen! Je kunt duidelijk zien dat Gilly veel aandacht aan dat shot geschonken heeft. Volgens mij is het zelfs een edit. Mooie plaat Gilly!
Misschien zelfs wel een beetje 2003Spotter schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Ik vind de reactie van DutchCommando geoorloofd vanwege het gebruik van een Landmark 777-300, dat is echt zoooooo 2004
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Opzich is de edit zelf niet slecht hoor. Check het baken wat in het water
Misschien is de First Flight Online Night georganiseerd door de DutchVACC wat voor je?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:58:
[...]
Het is zeker de volgende stap die ik wil gaan zetten. Ik heb vorige week eindelijk een CH Yoke en rudder gekocht omdat ik toch wel merk dat ik na die 10 jaar dat ik Flightsim draai er behoorlijk aan toe was en er zeker geen miskoop aan zou hebben. De prijs heeft me heel lang tegen gehouden.
Op je aanbod van het on-line ATC wil ik graag ingaan. Ik ga volgende week zondag naar het flightsim weekend in de Aviodrome, dus misschien leuk/handig daar iets af te spreken of zo.
[ Voor 9% gewijzigd door jos_zwa op 30-10-2005 13:54 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Hmmm, stuk minder ranzig dat model dan ik eerst had gevreesd. Nu ben ik wel benieuwd wat dat panel ons gaat brengen.jos_zwa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:53:
nieuwe PSS 777 shots: even klikken voor een grotere versie
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Ensinker op 30-10-2005 14:01 ]
Verwijderd
Bedoel je deze 777?Gilly schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
Hmmm, stuk minder ranzig dat model dan ik eerst had gevreesd.
[ Voor 31% gewijzigd door mekkieboek op 30-10-2005 20:04 ]
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Dat is goed mogelijk, en bovendien het verschil -200LR/-300ERmekkieboek schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:59:
[...]
Bedoel je deze 777?
[afbeelding]
Edit: btw als ik de Emiraten livery (bovenaanzicht) vergelijk met die van JAL (zij-aanzicht) dan is het net of de 777 fuselage breder is dan hoger. Of is dat een fucked-up aspect ratio van mijn 1280x1024 monitormode?
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
er is wel degelijk een freeware utility, Flight1 heeft namelijk ten tijde van de release van de ATR72 een utility uitgebracht a la active camera. Download => F1View Utility (742 KB)jeehaa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:59:
er zijn geen freeware camera programma's voor zover ik weet, je hebt alleen active camera en walk and follow
[ Voor 255% gewijzigd door JohnB op 31-10-2005 20:30 . Reden: Aan het rommelen met thumbnails Gelukkig doet imigehack dat nu voor me. ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Oja, das waar ookXadeon schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:02:
Mooie pics hoor, alleen jammer dat je FSAA niet hebt aanstaan.
Ik heb 11,7 GB aan die data. Maar dan zo'n FS Global 2005 package. Geen enorm gezeik met installeren zoals met deze gratis meukjos_zwa schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:02:
iemand dit wel eens gezien:
http://www.simviation.com/fsdterrainsrtm.htm
dit is de complete verzameling SRTM mesh voor vrijwel de hele wereld. wel even 8 GB downloaden, maar het is wel gratis!
en dat is ook ongeveer de hele wereld wat jij hebt?DutchCommando schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:50:
[...]
Ik heb 11,7 GB aan die data. Maar dan zo'n FS Global 2005 package. Geen enorm gezeik met installeren zoals met deze gratis meuk.
Het heet niet voor niks FSGlobal hejos_zwa schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:28:
en dat is ook ongeveer de hele wereld wat jij hebt?
De previews zien (zoals zo vaak) ok uit. Iig slim van ze om de 767-400 na te maken met de geupgrade cockpit.
Verwijderd
Idd... klm-va heeft overigens een soort van trainingsafdeling waar je ook nog e.e.a. geleerd wordt. Bij Tulip Air dien je echt een piloot te zijn die weet waar hij over praat (minimaal 100uur ervaring online en kennis van zaken hebben), dus dat is mischien als beginner nog niet echt zo handig.jeehaa schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:42:
bij elke VA is kennis omtrend Sids-stars, airacs en IFR kennis een must. Je kan m natuurlijk op de GPS zetten maar dat gebruiken ze irl niet voor IFR. ik denk dat je bij de va's zelf het beste kunt kijken wat je aan kennis niveau moet hebben.
www.klm-va.nl
http://www.tulip-air.nl/
verder: www.ivao.org/nl
www.dutchvacc.nl
[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave_Omega op 03-11-2005 17:33 . Reden: :X ]
Van mijn avond vluchtje (reallife met SAS van Oslo naar Amsterdam, 20:10 geland) helaas geen foto's, te donker voor de camera. Wel waanzinnig mooi, Zaandam, havengebied bij nacht en vrijwel helder. Taxiritje van exit V1 via S naar B11 in 10 minuten blank! De gemiddelde taxispeed is left as an exercise for the reader.Gilly schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:16:
Een paar plaatjes van mijn avond vluchtje.
Jij springt de cockpit in en beweert dat je wel ff zult laten zien hoe je echt moet landen ?mekkieboek schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 22:33:
Ik kan door het hele FS gedoe overigens niet meer als gewone passagier in een vliegtuig zitten
Nou, misschien met een pistool tegen mijn hoofd zal ik het wel proberenSleepie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:30:
Jij springt de cockpit in en beweert dat je wel ff zult laten zien hoe je echt moet landen ?
[ Voor 7% gewijzigd door mekkieboek op 05-11-2005 18:15 ]
Heb er toch wel de plannen voor. Heb je argumenten voor bovenstaande?DutchCommando schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:29:
Voor mensen die nog twijfelen over de aankoop van de PSS 777. Doe het niet. Ik heb het ook niet gedaan maar kan jullie wel vertellen dat je hem NIET willen.
ja dat wil ik ook wel eens weten. ik las al wel weer allemaaal standaard PSS excuses dat ze de deadline voor de 200x weer niet gingen halen. altijd hetzelfdeGilly schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:59:
[...]
Heb er toch wel de plannen voor. Heb je argumenten voor bovenstaande?
Gilly schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:59:
[...]
Heb er toch wel de plannen voor. Heb je argumenten voor bovenstaande?
Volledig overtuigd !!
[ Voor 17% gewijzigd door Ensinker op 06-11-2005 12:29 ]
Hey kerel, waardige platen en goed om te zien dat je er nog bentrdluca schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:48:
Aankomst EFHK
Helemaal mee eens! Nette platen hoorGilly schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:54:
[...]
Hey kerel, waardige platen en goed om te zien dat je er nog bent
Ik dacht ik herhaal m'n vraag even, want hij verzuipt hier in de (prachtige) screenshots.Wokkel1982 schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:28:
Hallo,
Ik heb even een vraagje, hoe kan ik de taal ingame veranderen?
Of bestaan hier patches voor? Ik heb nl. in Duitsland de Duitsche versie aangeschaft en bij de installatie komt er geen keuze menu?![]()
Verwijderd
Disable Amsterdam City scenery es.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:37:
Ik vraag me af hoe cloud9 EHAM draait bij iedereen?
Bij mij is het namelijk altijd een diashow![]()
Trouwens niet alleen cloud9 EHAM, bijvoorbeeld die nieuwe concorde draait ook niet goed![]()
Zit serieus te denken om te gaan upgraden, heb nu AMD2500+ met ATI 9700![]()
Zou cloud9 amsterdam lekker draaien op een AMD64 met een midrange videokaart?
Met google: fs2004 language kwam ik er zojuist achter dat er een language.dll is in fs2004.Wokkel1982 schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:09:
Ik dacht ik herhaal m'n vraag even, want hij verzuipt hier in de (prachtige) screenshots.
Thx, maar nu moet ik de bestanden nog zien te vindenmekkieboek schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:27:
[...]
Met google: fs2004 language kwam ik er zojuist achter dat er een language.dll is in fs2004.
Met google: fs2004 language.dll vind je deze link.
The magic word is 'google'![]()
En inderdaad mooie 767 platen de laatste tijd
Mailen is teveel moeite dus heb ze even hier neergegooidWokkel1982 schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:44:
[...]
Thx, maar nu moet ik de bestanden nog zien te vinden![]()
Zou een van jullie misschien de Engelse language.dll en atc.dll willen mailen?![]()
![]()
remijn apending g-mail punt com
Ok, hartstikke bedankt.Bl44t44p schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:18:
[...]
Mailen is teveel moeite dus heb ze even hier neergegooid
http://home.planet.nl/~mol00387/fs9/language.dll
http://home.planet.nl/~mol00387/fs9/ATC.DLL
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 22:16 ]
Verwijderd
Dit probleem ook eens gehad. Weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:14:
Ik heb sinds kort AA problemen met fs. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik gebruik de nieuwste ATI drivers (5.10a) en heb hem ingesteld op high quality (16 AF, 4 AA) in het ATI scherm. Dit werkte altijd perfect in FS maar sinds kort heb ik dus geen AAziet er heel lelijk uit.
Iemand die weet waar dit aan kan liggen, het is alleen in FS.
AA heb ik ook handmatig in fs geprobeerd in te stellen maar zelfde effect.
Specs:
P4 3.06 ghz
1024 RAM
Radeon x800xl
Creative live geluidskaart
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 11:29 ]
Verwijderd
Ja, het werkt in andere spellen gewoon goed.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:29:
[...]
Dit probleem ook eens gehad. Weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost.
Begin is om met een programma als Driver Cleaner (linkje even zoeken met google) je oude drivers te verwijderen, te rebooten en opnieuw je ATI drivers te installeren. Ook misschien eeen idee om is in een willekeurige andere game te kijken of AA daar wel naar behoren werkt.
Verwijderd
Ik vrees het niet. Ik heb wel voor een kist in de livery van de VA waarvoor ik vlieg een cargo uitvoering gemaakt, dus met de paintkit is het (zeker met zo'n simpele livery als die van klm) zeker doable.Dennis_k schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:35:
weet iemand of er een livery is van de KLM 744 Cargo/ MPN 744 Cargo voor de PMDG 744?
Ongeveer dan hè. Het is ieg zo lang geleden dat ik me er nauwelijks nog iets van herinner. Het zal de eerste MS flight sim geweest zijn..
Verwijderd
Het is inderdaad knap irritant. Hier springt AA ook altijd uit als ik keertje tijdens vliegen alt tab doe om even naar me desktop te switchen. Om hem dan weer aan te krijgen moet ik ook FS weer opnieuw starten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:38:
[...]
Ja, het werkt in andere spellen gewoon goed.
Ik heb echt al de gekste dingen geprobeerd:
1) FS opnieuw geinstalleerd, moest elke addon opnieuw installeren![]()
2) Windows opnieuw geinstalleerd
3) meegeleverde drivers geinstalleerd (5.1)
![]()
Ga het wel even proberen do
Ten eerste ligt het er natuurlijk aan wat je wilt. Als je gewoon rond wil fladderen (crashenkreator schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:45:
Is dit spel nog een beetje te spelen voor iemand die sinds 1927 niet meer heeft gevlogen en weinig verstand heeft van vliegtuigen? Is er een soort newbiestand waarbij je eerst alleen vliegt en langzaam alles leert of is het meteen dat je veel moet weten?
Ik wil er wel weer es aan beginnen...
Welke mesh gebruikt jij? FSgenesis?jos_zwa schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:34:
Indoor vluchtje Italië (let niet op de livery)
Verwijderd
Dat is daarom een focking mooi filmpje!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 20:42 ]
Verwijderd
Waar ik dan een beetje boos om word is dit:Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:05:
[...]
Het is inderdaad knap irritant. Hier springt AA ook altijd uit als ik keertje tijdens vliegen alt tab doe om even naar me desktop te switchen. Om hem dan weer aan te krijgen moet ik ook FS weer opnieuw starten.
Wat je ook nog is kan proberen zijn de Omega ATI drivers. Wie weet doen die het wel zonder problemen... Ook voordat je die installeert eerst Driver Cleaner zijn werk laten doen.
Verwijderd
Probeer is de 5.10 drivers en dan Catalyse Control Panel. Dus niet dat stomme Center welke alleen maar werkt met .NET Framework geinstalleerd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:55:
[...]
Waar ik dan een beetje boos om word is dit:
Flight Sim 2004: Launching the application under Windows XP and enabling Anisotropic Filtering (AF) within the Catalyst™ Control Center no longer results in the AF functionality not being enabled within the game
Dat staat bij de 5.7 release notes, maar werkt dus niet
Verwijderd
Geprobeerd, maar helaas het zelfde effect. Er is wel AA maar geen AFVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:13:
[...]
Probeer is de 5.10 drivers en dan Catalyse Control Panel. Dus niet dat stomme Center welke alleen maar werkt met .NET Framework geinstalleerd.
[ Voor 3% gewijzigd door EyeWitness op 08-11-2005 21:53 ]
het ziet eruit als een niet officiele pmdg paint, die winglets zijn idd verkeerd om, maar ook het registratie nummer is anders. dit is de BFI en die van pmdg is BFL. kvind m eerlijk gezegd ook wat te baby blauwVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:34:
Voor uw en mijn plezier plaats ik wat shotjes hier (goh, dat rijmt). De vlucht ging van Amsterdam naar Stockholm, en was bedoeld om een beetje vertrouwd te raken met de PMDG747 (was m'n eerste vlucht met 'The Queen' namelijk...). Here we go!
Amsterdam (Trouwens, heeft iemand de winglets omgedraaid?):
[afbeelding]
Verwijderd
Vreemd, naast mijn standaard AA/AF geklooi heb ik verder geen problemen met de 5.10 drivers van ATi. De Omega van 5.10 moet ik een dezer dagen nog eens proberen, kijken wat beste resultaat oplevert.EyeWitness schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:53:
Nu blijkt bij deze 2 (ati en omega 5.10) drivers m'n kaart ook weer blij overgeclocked (dit komt door combinate mobo/vga) te worden waardoor ik dus vette artifacts krijg en elke keer mn kaart terug naar z'n standaard clock waarde kan gaan veranderen.
Hoop dat iemand dit herkend en evt. oplossing weet :\.... tot zo ver probeer ik de 5.9 maar ff ...
de gratis SRTM mesh:
Verwijderd
Verwijderd
Vlieg jij op diesel?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:34:
Zo... deze scholier heeft weer een vermoeiende dag achter de rug... daarom kom ik dit draadje maar weer een vervuilen met m'n prenten![]()