| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Men realiseert zich dat men nooit de kwaliteit van de Level-D 767 (system-wise) kan leveren.Dennis_k schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:54:
Hebben jullie al gezien dat bij captainsim de 767 uit de preview is verdwenen. Zou die geanuleerd zijn?
DutchFSDennis_k schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:54:
Hebben jullie al gezien dat bij captainsim de 767 uit de preview is verdwenen. Zou die geanuleerd zijn?
Schijnt pas uitgebracht te worden in 2007..
De lijst word al korter maar toch quote ik mezelf weer evenVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:56:
Hey guys,
Heb net weer even een vluchtje gemaakt met mijn favoriete vliegtuig + liverie, de Martinair 767.
Heb ook een video gemaakt van de landing, want is toch wel iets bijzonders om bij St Maarten te landen![]()
Video: http://home.planet.nl/~Slage022/martinair.wmv
DutchCommando schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:09:
[...]
Fuel System:
• Kilogrammen zijn zo tof!
Anti-Icing:
• Uit plaatjes blijkt dat je niet in icing conditions vliegt. Waarom staan ze aan (wing en engine)?
Pneumatics:
• APU BLEED gewoon aan laten. (en again: Fahrenheit != Celcius)
[ Voor 17% gewijzigd door Fuelke op 04-02-2006 13:37 ]
Verwijderd
Nieuwe HDD's erbij, foto inladen in FS en gaan met die VFR. ;-)
Engine anti-ice als temperatuur onder de 10 graden celcius ligt en er zichtbaar vocht is (wolken, regen, sneeuw). Wing anti-ice ENKEL als er mogelijk ijs op de vleugels zit (en dat is zeer zelden het geval in te grote hoeveelheden).
Verwijderd
Zou leuk wezen een scenery waar zelfs objecten van 40 centimeter op zichtbaar zijn. Alleen nog een oplossing vinden voor de opslag er vanVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:23:
http://www.nu.nl/news/667...p_digitale_luchtfoto.html
Nieuwe HDD's erbij, foto inladen in FS en gaan met die VFR. ;-)
opslag lukt wel, je koopt gewoon een hd van 1 tb.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:56:
[...]
Zou leuk wezen een scenery waar zelfs objecten van 40 centimeter op zichtbaar zijn. Alleen nog een oplossing vinden voor de opslag er van
of of je pc het aankan is een 2e.... mijn pc heeft al moeite met het bijwerken van VFR NL (van horizon) op 2000ft met snelheid van +/- 100knts en dat is hooguit een gb of 2.
tegen de tijd van fs12 mischien maar nu nog ff niet.

Whaha en over die foto. Een hele domme vraag zou zijn, waar kan ik em bekijken?
[ Voor 19% gewijzigd door Kiwiknaapje op 04-02-2006 11:02 ]
Leegte
en niet te vergeten de laadt tijden. dan moet je op maandag ochtend fs opstarten om op zaterdag te kunnen vliegen_NRN_Dutchman schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:35:
[...]
opslag lukt wel, je koopt gewoon een hd van 1 tb.
of of je pc het aankan is een 2e.... mijn pc heeft al moeite met het bijwerken van VFR NL (van horizon) op 2000ft met snelheid van +/- 100knts en dat is hooguit een gb of 2.
tegen de tijd van fs12 mischien maar nu nog ff niet.
De "normale wereld" maakt anders nog veel gebruik van lbs hoor.DutchCommando schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:30:
Ga eens net zoals de normale wereld kilogrammen gebruiken in plaats van die verdomde pond gevalletjes!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Leegte
De tijd tussen 50, 40, 30, 20 (ft) was wel een beetje kort voor mijn gevoel maar de flare maakte alles wieder goed.Kiwiknaapje schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:58:
Mooie landing hoor @ SXM. Altijd leuk om te zien, ook in FS
Als ik ooit een vd Overzeesche Rijksdeelen ga bezoeken zal het wel st Maarten worden denk ik.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
[ Voor 34% gewijzigd door Kiwiknaapje op 04-02-2006 13:00 ]
Leegte
Waarom moet de APU BLEED aanblijven als je motoren al draaien dan? Die verzorgen vanaf dan de air zooi toch? APU (voor elekrik en bleed air) kan daarna toch gewoon helemaal uit?DutchCommando schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:08:
[...]
De lijst word al korter maar toch quote ik mezelf weer even.
APU BLEED gewoon aan laten . (en again: Fahrenheit != Celcius)
[...]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
over de feedback heb ik deze week wat geleerd
zoals het er hier staat, klinkt het misschien wat overdreven, maar als je op deze manier een feedback probeert op te bouwen verandert de toon van het topic zoals die steeds terug komt. Ook als je zeker weet dat je gelijk hebt, probeer dat dan niet door te drammen maar dmv bovenstaande techniek wat luchtiger te brengen.sandwich methode:
geef eerst iets positiefs dat je opmerkte in het verhaal of de verhaallijn (pics) dat ook zichtbaar is.
"Dat ziet er erg mooi uit. Je flare is precies op het goede moment ingezet"
dan geef je een tip, zonder dat negatief te brengen
"Als tip voor de volgende keer geef ik je mee dat je misschien iets minder steil komt binnenvliegen. Probeer daarnaast iets minder peut mee te nemen want je wordt wat zwaar bij de landing zo"
Dan geef je weer iets positiefs in een afsluiting, dus evt ook met samenvatting.
"Verder ziet het er super uit, lekker scherp ingestuurd, mooi vluchtje"
ik wist wel dat tandheelkunde en piloot goed samengingen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wat betreft de posts over het landen in Hong-Kong, deze zijn verplaatst naar Het Luchtvaart Topic waar ze beter op hun plaats zijn. Ik weet dat er een dunne lijn kan zijn tussen flightsim en echte vliegtuigen, maar hou daar aub rekening mee.
Topic kan voorlopig weer open, maar jullie mogen al denken aan een nieuw deeltje.
St. Maarten heeft geen ILS. Het ligt aan de manier van procedure turn vliegen (als je die al vliegt) hoe hoog je aankomt. Maar die approach hoeft dus helemaal niet steil te zijn. Daar hebben we o.a. London City (Jeehaa ©) voorKiwiknaapje schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:14:
Dat gevoel had ik idd ook. Ze volgende mekaar snel op maar die flare was ronduit fantastisch. Bedenk me nu net, tis wel St.-Maarten he, dus die steile glideslope is nog niet eens zo gek.
jos_zwa schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:00:
[...]
Waarom moet de APU BLEED aanblijven als je motoren al draaien dan? Die verzorgen vanaf dan de air zooi toch? APU (voor elekrik en bleed air) kan daarna toch gewoon helemaal uit?Dat is wat ik van al die handleidingen begrepen heb
DutchCommando schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:55:
[...]
"The APU bleed valve controls air supply from the APU to the pneumatic system. Control for the valve is provided by the APU bleed valve switch on the overhead panel. This switch is pushed IN for all normal operations. When pushed in, the APU bleed valve is automatically controlled."
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 04-02-2006 13:51 ]
Verwijderd
St Maarten heeft een vrij korte baan vandaar dat ik een beetje steil naar beneden ging ... ( zo steil was het ook weer niet )
Maar um, wat heb ik gemist...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 13:57 ]
Ging niet over de landing (je werd dus niet afgemaakt). Waar het wel over gegaan is laat ik rusten.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:56:
Maar um, wat heb ik gemist...
[ Voor 7% gewijzigd door DutchCommando op 04-02-2006 14:57 ]
Verwijderd
Wil het toch wel erg graag weten
Klinkt alsof ik helemaal ben afgemaakt ofzoConstructief commentaar - opbouwende feedback is prima, helemaal als daar om gevraagd wordt, maar probeer iemand die daar niet om vraagt meteen met de grond gelijk te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Kiwiknaapje op 04-02-2006 14:58 ]
Leegte
Leegte
Ik wil nog wel even iets kwijt over commentaar op screenshots. Ik ga er vanuit dat we hier komen om niet alleen over onze hobby te praten, niet alleen om onze plaatjes te laten zien, maar ook om er iets van te leren.
Nu heeft helaas niet iedereen de gave om commentaar (het is nooit kritiek imho) heel netjes te verwoorden. Als iemand dus commentaar op je screenshots geeft, heeft hij gewoon de bedoeling om je iets bij te brengen wat je misschien nog niet weet.
Ik ben zelf begonnen met FS door dit topic, en heb ik het begin hele ladingen commentaar over me heen gehad. Dat heeft me echter wel gebracht waar ik nu ben. Ik heb er veel van geleerd en daar gaat het tenslotte toch om ?
Dus, geeft iemand eens commentaar op je screenshotjes, voel je dan niet aangevallen, maar probeer er iets van te leren. Zo helpen we elkaar betere (virtuele) piloten te worden.
Als iedereen even nadenkt voor hij op de Submit knop klikt en als iedereen even rustig blijft als hij eens een keer commentaar op screenshots krijgt, houden we het gezellig hier.
[\moraalriddermodus]
Nog even een toevoeging over de screenshots. Ik geef hier gewoon mijn mening, doe ermee wat je wil.
Het zomaar dumpen van tig screenshots, vind ik niet echt interessant. Probeer de mooiste eruit te filteren en probeer er ook een verhaaltje bij te maken (al is het maar 1 regel commentaar per shot). Ikzelf (en volgens mij nog wel wat mensen hier) zal dan eerder geneigd zijn je shots ook daadwerkelijk te bekijken.
[ Voor 16% gewijzigd door Sleepie op 04-02-2006 15:20 ]
Leegte
Verwijderd
Ik vind het toch niet erg dat er commentaar word gegevenSleepie schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:16:
Waar het over ging is niet belangrijk toch ? Ik heb het sowieso even gemist.
Ik wil nog wel even iets kwijt over commentaar op screenshots. Ik ga er vanuit dat we hier komen om niet alleen over onze hobby te praten, niet alleen om onze plaatjes te laten zien, maar ook om er iets van te leren.
Nu heeft helaas niet iedereen de gave om commentaar (het is nooit kritiek imho) heel netjes te verwoorden. Als iemand dus commentaar op je screenshots geeft, heeft hij gewoon de bedoeling om je iets bij te brengen wat je misschien nog niet weet.
Ik ben zelf begonnen met FS door dit topic, en heb ik het begin hele ladingen commentaar over me heen gehad. Dat heeft me echter wel gebracht waar ik nu ben. Ik heb er veel van geleerd en daar gaat het tenslotte toch om ?
Dus, geeft iemand eens commentaar op je screenshotjes, voel je dan niet aangevallen, maar probeer er iets van te leren. Zo helpen we elkaar betere (virtuele) piloten te worden.
Als iedereen even nadenkt voor hij op de Submit knop klikt en als iedereen even rustig blijft als hij eens een keer commentaar op screenshots krijgt, houden we het gezellig hier.
[\moraalriddermodus]
Nog even een toevoeging over de screenshots. Ik geef hier gewoon mijn mening, doe ermee wat je wil.
Het zomaar dumpen van tig screenshots, vind ik niet echt interessant. Probeer de mooiste eruit te filteren en probeer er ook een verhaaltje bij te maken (al is het maar 1 regel commentaar per shot). Ikzelf (en volgens mij nog wel wat mensen hier) zal dan eerder geneigd zijn je shots ook daadwerkelijk te bekijken.
Dit topic is gesloten.