Leuk om te hebben jammer dat alleen de verzendkosten zo duur zijn. ($27)
http://store.valvesoftwar...ase_HL2HeadCrabPlush.html

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
is je hoofd dan zo enorm groot ?Games schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:25:
Btw de grote van dat ding is 6inch, dus dat is als het goed is 14,4cm best wel klein, want zo past hij niet op mijn hoofd
Ik heb hem besteld en met wat posters. Verzendkosten gaat bij mij lekker goedkoop. Valve shop stuurt naar oom in USA die het vervolgens voor cheap door stuurtGames schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:19:
Leuk om te hebben jammer dat alleen de verzendkosten zo duur zijn. ($27)
[afbeelding]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Vindt je Episode 1 duur? Een maand World of Warcraft spelen kost evenveel voor zover ik begrepen heb. Ok WoW is veel dynamischer maar na na die maand heb niets meer als je niet doorbetaald. Geen replay value wat dat betreft.Graham schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:45:Ook maar episode 1 gepreordered & gepreload. Vraag me alleen af of het voor elke episode zoveel wordt qua geld.
[ Voor 17% gewijzigd door Gody op 03-05-2006 20:11 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik vind die episodische content wel goed bedacht. De kosten zijn laag. En je krijg veel vaker wat te spelen. En de technologie van de games loopt ook elke keer weer bij.Tijgert schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:14:
Ik hoop dat die episodes een beetje aan slaan en dat niet iedereen straks allees de GCF's download, anders is het hele episode systeem snel om zeep geholpen...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 04-05-2006 23:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Dankzij de controle die Steam uitvoert op de gespeelde spellen zal het niet slechts een kwestie zijn van data files neergooien en spelen maar, maar moet er na elke Steam update weer iets gecrackt worden om het werkend te krijgen. Tenzij ze iets vinden waardoor heel Steam omzeild wordt.Tijgert schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:14:
Ik hoop dat die episodes een beetje aan slaan en dat niet iedereen straks allees de GCF's download, anders is het hele episode systeem snel om zeep geholpen...
Uhm?? Gewoon internation fed ex doen (27 dollar) en dan krijg je het gewoon in NL op de deurmat..Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:18:
Let wel dat er via valve niet naar nederland verstuurd word
Verwijderd
Maar er staat: "You must place orders at the Valve Store using Visa, MasterCard, Discover, American Express, JCB, or PayPal. You must be 18 years of age or older and a United States resident and have a valid credit card."ReddishRat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:29:
[...]
Uhm?? Gewoon internation fed ex doen (27 dollar) en dan krijg je het gewoon in NL op de deurmat..
Mijn eigen adres? Daarna besteld en international fed-ex aangeklikt. Ik heb wel met creditcard betaald.Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:34:
[...]
Maar er staat: "You must place orders at the Valve Store using Visa, MasterCard, Discover, American Express, JCB, or PayPal. You must be 18 years of age or older and a United States resident and have a valid credit card."
Wat voor adres heb je dan ingevuld?
Verwijderd
Ah mooi, dus het is niet "U.S. residents only"ReddishRat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:46:
[...]
Mijn eigen adres? Daarna besteld en international fed-ex aangeklikt. Ik heb wel met creditcard betaald.
Op mijn hoofd PC staat de legale Steam met mijn gekochte HL2, op mijn laptop staat zo'n Steam vervanger waarmee ik net zo makkelijk HL2 kan spelen (en spellen die ik niet heb gekocht als ik zou willen).Tenzij ze iets vinden waardoor heel Steam omzeild wordt.
Om het online te kopen bij via steam zelf.....nee.KillerDream schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:05:
Ik kon mijn vraagniet vinden op steam.
Kan je ook op een andere manier betalen dan met een credit card?
Bijvoorbeeld met paypal?
Verwijderd
Je moet ook Minerva: Metastasis proberen. Echt een hele goede singleplayer mod. Het is een verhaallijn die in verschillende hoofdstukken wordt uitgebracht, net is deel 2 uitgekomen:Deruxian schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:42:
(En weet iemand nog een goede mod voor HL2, die veel wordt gespeeld? Op het Independants game festival won Dystopia. Is deze de moeite waard?
Alvast bedankt
vogelaarke135
HALF-LIFE® 2: EPISODE ONE AVAILABLE JUNE 1
Valve Launches First of an Episodic Trilogy
Bellevue, WA, May 22, 2006 - Valve®, developer of the blockbuster series Half-Life® and Counter-Strike™, announced Half-Life® 2: Episode One has gone gold. Episode One is the first in a trilogy of episodes that will conclude by Christmas of 2007.
Half-Life 2: Episode One advances the 15-million unit selling franchise and launches the first in a new, three-part series that leads far beyond City 17. Half-Life 2: Episode One does not require Half-Life 2 to play, and will be available via Steam® and at retail stores in North America for just $19.95 on June 1st. Also included in Episode One is a first look at Episode Two, which will ship by year's end.
"Given the rapid changes in PC gaming, we expect episodic games will have the same impact on single-player gaming that Counter-Strike had on multiplayer," said Gabe Newell, president and co-founder of Valve. "The frequent releases of upgraded technology and new content works better for both consumers and developers, and is one of the key reasons Counter-Strike grew to be 80% of the online action market. We decided that a follow-up to Half-Life 2 delivered in 18 months with our first episode was more in tune with what our customers want than waiting 6 years for another monolithic product."
Episode One offers a new single player experience created by Valve, and is designed to be four to six hours in length. Stepping into the hazard suit of Dr. Gordon Freeman, you face the immediate repercussions of your actions in City 17 and the Citadel. Alyx Vance and her robot, Dog, will accompany you in your efforts to aid in the human resistance's desperate battle against the totalitarian alien menace of the Combine.
In addition to the new single player experience, two multiplayer games are included. And those who purchase Episode One will have free access via Steam (www.steamgames.com) to Half-Life 2: Lost Coast, the interactive technology demo that introduces High Dynamic Range lighting to the Source™ Engine, Valve's award-winning game technology.
Verwijderd
Ik heb hem ook gespeeld maar was er niet zo kapot van. Ik vind dat de spawnpoints voor de combines erg slecht gekozen zijn en er komen vaak ook zoveel enemies dat je het totale overzicht kwijt raakt. Het level design vind ik wel goed, zitten paar goede stukken in. Ik ga hem van de week is uitspelen en kijken wat ik nog meer tegen komVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:05:
Ik heb hier iets voor je tijdens het wachten:![]()
Er is net een mod uitgekomen voor hl2 genaamd Leon's Coastline to Atmosphere, gemaakt door een Nederlander. Deze gast heeft een eigen verhaallijn gemaakt na de gebeurtenissen van HL2. Je speelt dus eigenlijk gewoon HL2, maar dan een andere verhaallijn. Heb het al gespeeld en het is echt vet.
Hier kun je het downloaden.
Screen:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Blij Met Wilco
OWWW, ik heb zo'n zin om te gaan spelenbabba schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:06:
Hier staan een hele zooi nieuwe screenshots van Episode 1.
Wel een waarschuwing vooraf, er staan flinke spoilers
[ Voor 36% gewijzigd door bartje321 op 31-05-2006 11:19 ]
bartje321 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:06:
klopt het dat je HL2 niet nodig hebt om Episode 1 te spelen? ik ben HL2 namelijk *kuch* kwijtgeraakt
edit: het klopt
Bron -> een paar posts hierbovenHalf-Life 2: Episode One advances the 15-million unit selling franchise and launches the first in a new, three-part series that leads far beyond City 17. Half-Life 2: Episode One does not require Half-Life 2 to play, and will be available via Steam® and at retail stores in North America for just $19.95 on June 1st. Also included in Episode One is a first look at Episode Two, which will ship by year's end.
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Blij Met Wilco
Mixed Reality dev
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Blij Met Wilco
Steam zuigt, heb je gelijk in. MAAR ... :Boeb0e schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
zal het steam vereisen om het te kunnen spelen? heb men hl2 cd een jaar geleden richting vuilbak gekeild omdat steam simpelweg TEveel problemen gaf voor mij.
Indien ze weer met die steam onzin afkomen zal ik wel gewoon wachten op de warezversie. Gewoon installeren en spelen maar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Persoonlijk vind ik Half-Life en Half-Life 2 de beste verhaallijn hebben van alle pc-games die ik ken. Maar dat is mijn mening, er zijn veel mensen die zeggen dat de Half-Life's geen verhaal hebben (maar dat zijn meestal mensen die er gewoon geen zak van snappenMenesis schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
Ik weet _nogal_ weinig van dit spel, maar ik wil het misschien wel gaan kopen/spelen. Maar zit er hier nu ook echt een goede verhaallijn in zoals metal gear solid? Of is het meer lopen knallen^2 ?
Half-Life 2 heeft imo een erg vette verhaalMenesis schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
Ik weet _nogal_ weinig van dit spel, maar ik wil het misschien wel gaan kopen/spelen. Maar zit er hier nu ook echt een goede verhaallijn in zoals metal gear solid? Of is het meer lopen knallen^2 ?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Blij Met Wilco
Dat kan.. in de winkelVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:25:
Dat je gweoon in € kan betalen.
This space is occupied
Vanaf vanavond 0.00 toch ?Jerry schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:14:
Damn, frustrerend als je wel al het spel in huis hebt, maar het nog niet kan spelen.
Blij Met Wilco
Verwijderd
Verwijderd
-Er zijn al genoeg mensen die hem hebben.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:05:
Lol, ik heb een vriend die kon hem al een paar weken geleden bestellen. Hij heeft een eigen bedrijf. Ik heb hem morgen middag
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Half-Life 2 werd s'ochtends geunlocked?Chester schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:12:
[...]
-Er zijn al genoeg mensen die hem hebben.
-De mensen die via steam hebben gepreload hebben hem al nog langer.
-En ook jij zult net als iedereen toch tot 19:00 moeten wachten.
En als het net als de met HL2 gaat zal dat wel 19:30/20:00 worden
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2006 19:29 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik doelde op dat als het als HL2 zou worden dat het unlocken wel een half-uur tot een uur kan durenMetroidPrime schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:27:
[...]
Half-Life 2 werd s'ochtends geunlocked?
Ik las even verkeerd. Bij mij werd HL2 op het door Valve aangekondigde tijdstip geunlocked?
[ Voor 12% gewijzigd door Rene59 op 01-06-2006 07:49 ]
Dat duurde inderdaad vrij lang, maar bij mij was het niet meer dan enkele minuten.Chester schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:31:
[...]
Ik doelde op dat als het als HL2 zou worden dat het unlocken wel een half-uur tot een uur kan duren
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Omdat je elke keer als je wilt spelen moet inloggen en Steam opstarten. Sommige mensen laten Steam mee met hun systeem opstarten maar dat wil ik niet. Stel je voor dat elke developer zo'n systeem begint te gebruiken...babba schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:20:
Ik snap ook echt niet waarom veel mensen Steam vinden zuigen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Je logt in, en je kunt je games gewoon downloaden. En je hebt altijd de laatste versie. Wat wil je nog meer
Lijkt me niet dat elke developer zijn eigen steam gaat ontwikkelen, daarom trekken andere bedrijven juist naar steam toe, en dat automatische opstarten kun je uitzetten, dat heb ik ook.Admiral Freebee schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:45:
Omdat je elke keer als je wilt spelen moet inloggen en Steam opstarten. Sommige mensen laten Steam mee met hun systeem opstarten maar dat wil ik niet. Stel je voor dat elke developer zo'n systeem begint te gebruiken...
Automatische updates kun je ook uitzettenAdmiral Freebee schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:45:
Ook haal je automatisch updates binnen die soms problemen geven (overbright bug bijvoorbeeld).
Als je gewoon de topic doorleest etc dan kun je zien dat die op 1 juni EST (USA) unlocked wordt. Dit komt neer dat die vanvaond rond een uur of 7 a half 8 unlocked wordt in NL. En verder is dit geen nepperij want dit gaat al sinds de release van HL2..HADES2001 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:35:
echt irritant ik loop gister een winkel binnen HE half life 2 episode 1
ik koop het spel wil hem thuis gaan instaleren het spel in nog niet ge releashed
hoe komt het dan dat ik hem in mijn handen heb
release date 1/6/2006 dat is vandaag echt zwaar irritant nouja zometeen 2 uur rijles hopen
dat hij het daarna doet anders vindt ik het gewoon nepperij
http://ep1.half-life2.com/ , en dan tel je er een half uur bij op voor de zekerheid.HADES2001 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:35:hoe komt het dan dat ik hem in mijn handen heb
release date 1/6/2006 dat is vandaag echt zwaar irritant nouja zometeen 2 uur rijles hopen
dat hij het daarna doet anders vindt ik het gewoon nepperij
[ Voor 8% gewijzigd door bartje321 op 01-06-2006 10:43 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Dat was het stuk waar Alyx een reactor probeerde te breken. Langs beide kanten kwamen soldaten op je af, en je had beschikking over een 4 rebellen die je hielpen bij het bestrijden. Machtig maar moeilijk stuk.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:03:
Voordat ik HL2 eps one ga kopen zou ik graag HL2 uitspelen. Ik was ergens bij dat stuk dat je midden op een kruispunt staat of een T splitsing en dat al die agenten met die gasmaskers je neer proberen te knallen. Je ben dan samen met die Alyx en ik geloof ook nog die professor ofzo. Weet ik niet zeker. Daar kwam ik niet door heen. Ik hoop dat iemand een savegame heeft van dat stuk. Dan kan ik hem vanaf het punt waar ik gebleven was uitspelen. Heb weinig zin om alles weer opnieuw te doen. Heeft iemand voor mij een savegame?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Precies! Dat stuk. Heeft iemand daar een savegame van? Of daar net na of ervoor?aranea schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Dat was het stuk waar Alyx een reactor probeerde te breken. Langs beide kanten kwamen soldaten op je af, en je had beschikking over een 4 rebellen die je hielpen bij het bestrijden. Machtig maar moeilijk stuk.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 16:02 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Waarschijnlijk heb ik er nog wel een van daarvoor en na. Ik zal als ik thuis ben (na 23.30) wel even kijken mocht niemand je er een gestuurt hebben.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:02:
[...]
Precies! Dat stuk. Heeft iemand daar een savegame van? Of daar net na of ervoor?
Vraagje, is dat trouwens nog ver van het eind van het spel? Hoeveel % heb je hem op dat punt uitgespeeld?
Is hierboven ook al een keer gepost dat dat gebeurt. Maar dit komt gewoon omdat het nogal druk is.GoldieLox schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:14:
Djeez, sta ik net op het punt om episode 1 te kopen via steam, krijg ik een 404 als ik op "purchase" klik... Als Valve graag wil dat ik hun spellen koop moeten ze wel zorgen dat het werkt...
Je bent Freeman, nog steedsElmarNieser schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:58:
Ben je nog wel gewoon Freeman in eps one? of speel je vanuit Alyx?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 17:27 ]
Heb je toevallig iets van peerguardian? Die blokkert nl. steam.Nu heb ik weer een probleem met Steam, ik geraak niet meer ingelogd door een "network error" terwijl ik daarvoor geen enkel probleem had. Ik heb dan maar DMZ geprobeerd en nog altijd geen resultaat. Ook dat .blob bestand eens verwijderd maar helaas.
Ik heb alleen AVG Free draaien maar voor de rest niets van beveiligingssoftware. Ook de Windows Firewall is uitgeschakeld. Ik ga straks nog eens mijn router resetten maar nu eerst nog even wiskunde studerenRedNas74 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:35:
Heb je toevallig iets van peerguardian? Die blokkert nl. steam.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 01-06-2006 18:05 ]
Ik heb hem net opgehaald bij de lokale Free Records ShopWildfire schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:04:
Om 19:00 uur vanavond is HL2: Episode One dus beschikbaar via Steam lees ik... nog ff wachten voor de on-line kopers dus... maar wees blij, wij die een hardcopy kopen moeten nog wat langer wachten...
* Wildfire wacht op telefoontje Dynabyte dat 'ie binnen is
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik had nog een VVV bon en een CD bon liggen van elk een tientje, dus ook ff langs de FRS gewipt en opgehaald. De verkoper had 'm nog geeneens gezien en wilde hem voor de Xbox, die mag dus helemaal nog wat langer wachten om hem te spelen!Danielson schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:14:
[...]
Ik heb hem net opgehaald bij de lokale Free Records Shop
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq