[PC] Half-Life 2 deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.295 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28
Leuk om te hebben jammer dat alleen de verzendkosten zo duur zijn. ($27)
http://store.valvesoftwar...ase_HL2HeadCrabPlush.html

Afbeeldingslocatie: http://store.valvesoftware.com/productshowcase/img.productshowcase/HL2HeadcrabPlush/HL2_Headcrab_pic02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik denk dat ik toch de voorkeur heb voor een lieve knuffel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Btw de grote van dat ding is 6inch, dus dat is als het goed is 14,4cm best wel klein, want zo past hij niet op mijn hoofd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Games schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:25:
Btw de grote van dat ding is 6inch, dus dat is als het goed is 14,4cm best wel klein, want zo past hij niet op mijn hoofd :(
is je hoofd dan zo enorm groot ? :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Games schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:19:
Leuk om te hebben jammer dat alleen de verzendkosten zo duur zijn. ($27)
http://store.valvesoftwar...ase_HL2HeadCrabPlush.html

[afbeelding]
Ik heb hem besteld en met wat posters. Verzendkosten gaat bij mij lekker goedkoop. Valve shop stuurt naar oom in USA die het vervolgens voor cheap door stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Zojuist alvast pre-ordered. :)

Tegen die tijd heb ik al mijn mooie 19" TFT dus dat wordt smullen geblazen. :)

Heb ook naast me nog F.E.A.R liggen (sealed en wel :P ) die ook wacht op die TFT.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ook maar episode 1 gepreordered & gepreload. Vraag me alleen af of het voor elke episode zoveel wordt qua geld.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 00:01
Graham schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:45:Ook maar episode 1 gepreordered & gepreload. Vraag me alleen af of het voor elke episode zoveel wordt qua geld.
Vindt je Episode 1 duur? Een maand World of Warcraft spelen kost evenveel voor zover ik begrepen heb. Ok WoW is veel dynamischer maar na na die maand heb niets meer als je niet doorbetaald. Geen replay value wat dat betreft.

Heb hem net op gcshop.nl besteld voor €13.

[ Voor 17% gewijzigd door Gody op 03-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik hoop dat die episodes een beetje aan slaan en dat niet iedereen straks allees de GCF's download, anders is het hele episode systeem snel om zeep geholpen...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Tijgert schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:14:
Ik hoop dat die episodes een beetje aan slaan en dat niet iedereen straks allees de GCF's download, anders is het hele episode systeem snel om zeep geholpen...
Ik vind die episodische content wel goed bedacht. De kosten zijn laag. En je krijg veel vaker wat te spelen. En de technologie van de games loopt ook elke keer weer bij.

Het nadeel kan zijn dat het verhaal van de games een beetje ver te zoeken wordt, als ze zich teveel op de episodes gaan richten. En dus per episode een apart verhaal starten, en afsluiten.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Woeiii me headcrab vanochtend binnen gekregen >:) Ik zal van het weekend een foto maken. De kwaliteit is goed en je kan die twee grote poten buigen zodat je hem bijna overal aan kan klemmen. Me crab zit nu te kauwen aan me pc kast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror denkt aan een leuke carnavals outfit met zo'n headcrap :P

@ hierboven
Als je die foto maakt, zet hem ff op je hoofd. Dan kunnen we ff beoordelen. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 04-05-2006 23:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
idd ik wil hem wel zien op je hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Op je hoofd! :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Ha! Ik heb wat fotos :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cemackor.nl/images/headcrab/headcrab_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cemackor.nl/images/headcrab/headcrab_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cemackor.nl/images/headcrab/headcrab_3.jpg

Het is een leuk hebbe dingetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:59
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldig die foto! Ik zou hem bijna zelf kopen :D

Is er trouwens info over wat de periode tussen episodes zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Hahahaha ziet er wel gaaf uit zo, jammer dat hij niet groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel dat er via valve niet naar nederland verstuurd word :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:14:
Dankzij de controle die Steam uitvoert op de gespeelde spellen zal het niet slechts een kwestie zijn van data files neergooien en spelen maar, maar moet er na elke Steam update weer iets gecrackt worden om het werkend te krijgen. Tenzij ze iets vinden waardoor heel Steam omzeild wordt.

Als de kosten laag zijn en je hebt toch een credit card, dan ben je denk ik eerder geneigd iets online te kopen dan naar een spellenboer te gaan om van het gezeur af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:18:
Let wel dat er via valve niet naar nederland verstuurd word :|
Uhm?? Gewoon internation fed ex doen (27 dollar) en dan krijg je het gewoon in NL op de deurmat.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:29:
[...]

Uhm?? Gewoon internation fed ex doen (27 dollar) en dan krijg je het gewoon in NL op de deurmat.. :?
Maar er staat: "You must place orders at the Valve Store using Visa, MasterCard, Discover, American Express, JCB, or PayPal. You must be 18 years of age or older and a United States resident and have a valid credit card."

Wat voor adres heb je dan ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:34:
[...]

Maar er staat: "You must place orders at the Valve Store using Visa, MasterCard, Discover, American Express, JCB, or PayPal. You must be 18 years of age or older and a United States resident and have a valid credit card."

Wat voor adres heb je dan ingevuld?
Mijn eigen adres? Daarna besteld en international fed-ex aangeklikt. Ik heb wel met creditcard betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:46:
[...]

Mijn eigen adres? Daarna besteld en international fed-ex aangeklikt. Ik heb wel met creditcard betaald.
Ah mooi, dus het is niet "U.S. residents only" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Tenzij ze iets vinden waardoor heel Steam omzeild wordt.
Op mijn hoofd PC staat de legale Steam met mijn gekochte HL2, op mijn laptop staat zo'n Steam vervanger waarmee ik net zo makkelijk HL2 kan spelen (en spellen die ik niet heb gekocht als ik zou willen).
Ik doe dit omdat het op deze manier veel lekkerder werkt als ik niet on-line kan.

De extra level GCF's zullen daar vast in werken, of er komt een quickie update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Ik kon mijn vraagniet vinden op steam.
Kan je ook op een andere manier betalen dan met een credit card?
Bijvoorbeeld met paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
KillerDream schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:05:
Ik kon mijn vraagniet vinden op steam.
Kan je ook op een andere manier betalen dan met een credit card?
Bijvoorbeeld met paypal?
Om het online te kopen bij via steam zelf.....nee.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Das wel jammer dat je episode one niet met paypal kan kopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hey...

Ik ben vrij nieuw met Steam en heb een vraag.
Ik heb net de mod source forts gedownload en gespeeld, deze beviel mij niet en ik heb hem verwijderd (handmatig in de map valve-steam etc..) Maar nu staat hij nog wel in my games in steam. Hoe krijg ik hem hier uit?

(En weet iemand nog een goede mod voor HL2, die veel wordt gespeeld? Op het Independants game festival won Dystopia. Is deze de moeite waard?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Probeer deze eens, zou ik zeggen:
http://dystopia-game.com/
http://www.hidden-source.com/
http://www.empiresmod.com/
http://www.planofattackgame.com/
http://www.sourcefortsmod.com/

Misschien zijn die links handig voor de in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:42:

(En weet iemand nog een goede mod voor HL2, die veel wordt gespeeld? Op het Independants game festival won Dystopia. Is deze de moeite waard?

Alvast bedankt
Je moet ook Minerva: Metastasis proberen. Echt een hele goede singleplayer mod. Het is een verhaallijn die in verschillende hoofdstukken wordt uitgebracht, net is deel 2 uitgekomen:

http://www.halflife-2.nl/view.php?itemid=1334

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hidden source moet je zeeeeeker proberen, echt paranoia is dat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
heb Half life 2 nog niet (schaam schaam :p), maar wil m binnenkort wel halen. Heb even de mods bekeken, mij leek hidden:source echt geweldig. Zoals FEAR multiplayer had moeten zijn. Iemand ervaring met deze mod?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En HL2 Episode One is Gold! Aldus Bluesnews :)
HALF-LIFE® 2: EPISODE ONE AVAILABLE JUNE 1

Valve Launches First of an Episodic Trilogy

Bellevue, WA, May 22, 2006 - Valve®, developer of the blockbuster series Half-Life® and Counter-Strike™, announced Half-Life® 2: Episode One has gone gold. Episode One is the first in a trilogy of episodes that will conclude by Christmas of 2007.

Half-Life 2: Episode One advances the 15-million unit selling franchise and launches the first in a new, three-part series that leads far beyond City 17. Half-Life 2: Episode One does not require Half-Life 2 to play, and will be available via Steam® and at retail stores in North America for just $19.95 on June 1st. Also included in Episode One is a first look at Episode Two, which will ship by year's end.

"Given the rapid changes in PC gaming, we expect episodic games will have the same impact on single-player gaming that Counter-Strike had on multiplayer," said Gabe Newell, president and co-founder of Valve. "The frequent releases of upgraded technology and new content works better for both consumers and developers, and is one of the key reasons Counter-Strike grew to be 80% of the online action market. We decided that a follow-up to Half-Life 2 delivered in 18 months with our first episode was more in tune with what our customers want than waiting 6 years for another monolithic product."

Episode One offers a new single player experience created by Valve, and is designed to be four to six hours in length. Stepping into the hazard suit of Dr. Gordon Freeman, you face the immediate repercussions of your actions in City 17 and the Citadel. Alyx Vance and her robot, Dog, will accompany you in your efforts to aid in the human resistance's desperate battle against the totalitarian alien menace of the Combine.

In addition to the new single player experience, two multiplayer games are included. And those who purchase Episode One will have free access via Steam (www.steamgames.com) to Half-Life 2: Lost Coast, the interactive technology demo that introduces High Dynamic Range lighting to the Source™ Engine, Valve's award-winning game technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Kanniewachten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Nog 3 nachtjes! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier iets voor je tijdens het wachten: :9

Er is net een mod uitgekomen voor hl2 genaamd Leon's Coastline to Atmosphere, gemaakt door een Nederlander. Deze gast heeft een eigen verhaallijn gemaakt na de gebeurtenissen van HL2. Je speelt dus eigenlijk gewoon HL2, maar dan een andere verhaallijn. Heb het al gespeeld en het is echt vet.

Hier kun je het downloaden.

Screen:

Afbeeldingslocatie: http://www.veerkampbaarn.nl/screen3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:05:
Ik heb hier iets voor je tijdens het wachten: :9

Er is net een mod uitgekomen voor hl2 genaamd Leon's Coastline to Atmosphere, gemaakt door een Nederlander. Deze gast heeft een eigen verhaallijn gemaakt na de gebeurtenissen van HL2. Je speelt dus eigenlijk gewoon HL2, maar dan een andere verhaallijn. Heb het al gespeeld en het is echt vet.

Hier kun je het downloaden.

Screen:

[afbeelding]
Ik heb hem ook gespeeld maar was er niet zo kapot van. Ik vind dat de spawnpoints voor de combines erg slecht gekozen zijn en er komen vaak ook zoveel enemies dat je het totale overzicht kwijt raakt. Het level design vind ik wel goed, zitten paar goede stukken in. Ik ga hem van de week is uitspelen en kijken wat ik nog meer tegen kom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is waar, soms word je echt overspoeld door combine op rare plekken, maar het mapdesign is wel erg goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb net Episode 1 besteld bij gcshop.nl, scheelt je 22% :)

Ik heb er zin in :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al liggen :D. vandaag kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was.

1 nadeel. hij is locked op steam dus kan hem nog niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:18
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/9537/hlep15go.th.png
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die bij de MediaMarkt vandaan? Ik ben vanmiddag hier bij de MM nog langsgeweest, maar hij was er nog niet. Morgen nog maar eens kijken, ik kan echt niet meer wachten totdat ik hem kan spelen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Tomino wacht op telefoontje van de dynayte :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

* -Thunder- wacht op het zelfde als Tomino.

Vraag me alleen af als ik hem wel voor de 12,95 krijg, tijd geleden stond hij voor die prijs ( pre-order ) maar nu is het wat meer geworden...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Ik kreeg net een mailtje van Bol.com dat m'n kopie van Episode 1 op de post is gegaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hier staan een hele zooi nieuwe screenshots van Episode 1.

Wel een waarschuwing vooraf, er staan flinke spoilers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
babba schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:06:
Hier staan een hele zooi nieuwe screenshots van Episode 1.

Wel een waarschuwing vooraf, er staan flinke spoilers :)
OWWW, ik heb zo'n zin om te gaan spelen :9 Ik heb ook een mail gehad dat bol.com hem heeft opgestuurd, kan ik morgenmiddag gelijk aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 10:36
klopt het dat je HL2 niet nodig hebt om Episode 1 te spelen? ik ben HL2 namelijk *kuch* kwijtgeraakt
edit: het klopt ;)
@hieronder:
je hebt gelijk, net die eene zin waar ik overheen heb gelezen :o

[ Voor 36% gewijzigd door bartje321 op 31-05-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 18:24
bartje321 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:06:
klopt het dat je HL2 niet nodig hebt om Episode 1 te spelen? ik ben HL2 namelijk *kuch* kwijtgeraakt
edit: het klopt ;)
Half-Life 2: Episode One advances the 15-million unit selling franchise and launches the first in a new, three-part series that leads far beyond City 17. Half-Life 2: Episode One does not require Half-Life 2 to play, and will be available via Steam® and at retail stores in North America for just $19.95 on June 1st. Also included in Episode One is a first look at Episode Two, which will ship by year's end.
Bron -> een paar posts hierboven ;)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik kan hem zo ophalen bij dynabyte voor 12,95, ze hadden tijd geleden verkeerde prijs er opgezet maar krijg hem wel mee voor die prijs :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Zijn de systeemeisen nog omhoog gegaan ten opzichte van de originele HL2?
Mijn 2200+ en 6600GT zullen het nog wel trekken denk ik, maar als ze veel HDR gebruiken moet ik dat allemaal missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik weet _nogal_ weinig van dit spel, maar ik wil het misschien wel gaan kopen/spelen. Maar zit er hier nu ook echt een goede verhaallijn in zoals metal gear solid? Of is het meer lopen knallen^2 ?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zal het steam vereisen om het te kunnen spelen? heb men hl2 cd een jaar geleden richting vuilbak gekeild omdat steam simpelweg TEveel problemen gaf voor mij.
Indien ze weer met die steam onzin afkomen zal ik wel gewoon wachten op de warezversie. Gewoon installeren en spelen maar :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Steam is er nog en zal ook zeker blijven.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Boeb0e schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
zal het steam vereisen om het te kunnen spelen? heb men hl2 cd een jaar geleden richting vuilbak gekeild omdat steam simpelweg TEveel problemen gaf voor mij.
Indien ze weer met die steam onzin afkomen zal ik wel gewoon wachten op de warezversie. Gewoon installeren en spelen maar :Y)
Steam zuigt, heb je gelijk in. MAAR ... :

Als je kijkt hoeveel mensen problemen hadden met de EA Downloader en hoe brak de server browser is van Battlefield 2 en hoe onhandig de console is dan is Steam toch wel toppie eigenlijk ook al is het "brak" :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Menesis schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
Ik weet _nogal_ weinig van dit spel, maar ik wil het misschien wel gaan kopen/spelen. Maar zit er hier nu ook echt een goede verhaallijn in zoals metal gear solid? Of is het meer lopen knallen^2 ?
Persoonlijk vind ik Half-Life en Half-Life 2 de beste verhaallijn hebben van alle pc-games die ik ken. Maar dat is mijn mening, er zijn veel mensen die zeggen dat de Half-Life's geen verhaal hebben (maar dat zijn meestal mensen die er gewoon geen zak van snappen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Menesis schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
Half-Life 2 heeft imo een erg vette verhaal :)
Ik weet alleen niet in hoeverre je het verhaal van Episode 1 kunt volgen als je HL2 niet hebt uitgespeeld...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

* -Thunder- heeft Episode One in huis :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Damn, frustrerend als je wel al het spel in huis hebt, maar het nog niet kan spelen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik snap ook echt niet waarom veel mensen Steam vinden zuigen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Je logt in, en je kunt je games gewoon downloaden. En je hebt altijd de laatste versie. Wat wil je nog meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je gweoon in € kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:25:
Dat je gweoon in € kan betalen.
Dat kan.. in de winkel :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Jerry schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:14:
Damn, frustrerend als je wel al het spel in huis hebt, maar het nog niet kan spelen :P.
Vanaf vanavond 0.00 toch ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:18
-Thunder- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:47:
[...]

Vanaf vanavond 0.00 toch ?
07:00 morgen, door de tijdzones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijn, heb ik eps 1 in me mailbox liggen, installeer ik hem, moet ik wachten tot de eerste :/

Fijne jongens bij valve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:18
Zody schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:01:
[...]

07:00 morgen, door de tijdzones
http://ep1.half-life2.com/

excuses, 19:00 :(

[ Voor 62% gewijzigd door Zody op 31-05-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, nog 24,5 uur geduld mensen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik heb een vriend die kon hem al een paar weken geleden bestellen. Hij heeft een eigen bedrijf. Ik heb hem morgen middag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:05:
Lol, ik heb een vriend die kon hem al een paar weken geleden bestellen. Hij heeft een eigen bedrijf. Ik heb hem morgen middag :D
-Er zijn al genoeg mensen die hem hebben.
-De mensen die via steam hebben gepreload hebben hem al nog langer.
-En ook jij zult net als iedereen toch tot 19:00 moeten wachten.

En als het net als de met HL2 gaat zal dat wel 19:30/20:00 worden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Chester schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:12:
[...]

-Er zijn al genoeg mensen die hem hebben.
-De mensen die via steam hebben gepreload hebben hem al nog langer.
-En ook jij zult net als iedereen toch tot 19:00 moeten wachten.

En als het net als de met HL2 gaat zal dat wel 19:30/20:00 worden :P
Half-Life 2 werd s'ochtends geunlocked?

Ik las even verkeerd. Bij mij werd HL2 op het door Valve aangekondigde tijdstip geunlocked?

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2006 19:29 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:27:
[...]

Half-Life 2 werd s'ochtends geunlocked?

Ik las even verkeerd. Bij mij werd HL2 op het door Valve aangekondigde tijdstip geunlocked?
Ik doelde op dat als het als HL2 zou worden dat het unlocken wel een half-uur tot een uur kan duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Sin Episodes was ook niet op alle content servers tegelijk unlocked, dus het kan best wel even iets langer duren soms :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Nog meer mensen hier die een 404 krijgen als je een preorder probeert te plaatsen voor episode one? Hij doet 't al :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rene59 op 01-06-2006 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Chester schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Ik doelde op dat als het als HL2 zou worden dat het unlocken wel een half-uur tot een uur kan duren :P
Dat duurde inderdaad vrij lang, maar bij mij was het niet meer dan enkele minuten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
babba schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:20:
Ik snap ook echt niet waarom veel mensen Steam vinden zuigen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Je logt in, en je kunt je games gewoon downloaden. En je hebt altijd de laatste versie. Wat wil je nog meer :?
Omdat je elke keer als je wilt spelen moet inloggen en Steam opstarten. Sommige mensen laten Steam mee met hun systeem opstarten maar dat wil ik niet. Stel je voor dat elke developer zo'n systeem begint te gebruiken...

Ook haal je automatisch updates binnen die soms problemen geven (overbright bug bijvoorbeeld).

Nu heb ik weer een probleem met Steam, ik geraak niet meer ingelogd door een "network error" terwijl ik daarvoor geen enkel probleem had. Ik heb dan maar DMZ geprobeerd en nog altijd geen resultaat. Ook dat .blob bestand eens verwijderd maar helaas.

Nee, geef mij maar de klassieke snelkoppeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Admiral Freebee schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:45:
Omdat je elke keer als je wilt spelen moet inloggen en Steam opstarten. Sommige mensen laten Steam mee met hun systeem opstarten maar dat wil ik niet. Stel je voor dat elke developer zo'n systeem begint te gebruiken...
Lijkt me niet dat elke developer zijn eigen steam gaat ontwikkelen, daarom trekken andere bedrijven juist naar steam toe, en dat automatische opstarten kun je uitzetten, dat heb ik ook.
Admiral Freebee schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:45:
Ook haal je automatisch updates binnen die soms problemen geven (overbright bug bijvoorbeeld).
Automatische updates kun je ook uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
echt irritant ik loop gister een winkel binnen HE half life 2 episode 1
ik koop het spel wil hem thuis gaan instaleren het spel in nog niet ge releashed

hoe komt het dan dat ik hem in mijn handen heb :(
release date 1/6/2006 dat is vandaag echt zwaar irritant nouja zometeen 2 uur rijles hopen
dat hij het daarna doet anders vindt ik het gewoon nepperij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
HADES2001 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:35:
echt irritant ik loop gister een winkel binnen HE half life 2 episode 1
ik koop het spel wil hem thuis gaan instaleren het spel in nog niet ge releashed

hoe komt het dan dat ik hem in mijn handen heb :(
release date 1/6/2006 dat is vandaag echt zwaar irritant nouja zometeen 2 uur rijles hopen
Als je gewoon de topic doorleest etc dan kun je zien dat die op 1 juni EST (USA) unlocked wordt. Dit komt neer dat die vanvaond rond een uur of 7 a half 8 unlocked wordt in NL. En verder is dit geen nepperij want dit gaat al sinds de release van HL2.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 10:36
HADES2001 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:35:hoe komt het dan dat ik hem in mijn handen heb :(
http://ep1.half-life2.com/ , en dan tel je er een half uur bij op voor de zekerheid.
en wees blij dat je hem nu al hebt, nu kunt je rond 19:00-19:30 al spelen, anders moest je tot morgen wachten.
en al werdt ie 23:59 vandaag gereleased, dan is de release date nog steeds vandaag

[ Voor 8% gewijzigd door bartje321 op 01-06-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Steam werkt hier ook prima! (teminste toen ik het nog gebruikte ten tijde van HL2.... ook alweer een jaar geleden oid :P).

Zelfs toen ik mijn windows een keer opnieuw moest isntalleren had ik geen problemen... kon gewoon steam weer starten en verder gaan! :P

maar ik zie vandaag pas de Episode 1 uit is! ik had het hele HL2 gebeurden niet meer bijgehouden sinds ik HL uitgepseeld heb dus dit is wel een leuke verassing. 8)

ik ga vanavond direct kijken of ik hem kan downlaoden via Steam! (hl2 heb ik niet op cd dus deze hoef ik ook niet op cd).

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik HL2 eps one ga kopen zou ik graag HL2 uitspelen. Ik was ergens bij dat stuk dat je midden op een kruispunt staat of een T splitsing en dat al die agenten met die gasmaskers je neer proberen te knallen. Je ben dan samen met die Alyx en ik geloof ook nog die professor ofzo. Weet ik niet zeker. Daar kwam ik niet door heen. Ik hoop dat iemand een savegame heeft van dat stuk. Dan kan ik hem vanaf het punt waar ik gebleven was uitspelen. Heb weinig zin om alles weer opnieuw te doen. Heeft iemand voor mij een savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:03:
Voordat ik HL2 eps one ga kopen zou ik graag HL2 uitspelen. Ik was ergens bij dat stuk dat je midden op een kruispunt staat of een T splitsing en dat al die agenten met die gasmaskers je neer proberen te knallen. Je ben dan samen met die Alyx en ik geloof ook nog die professor ofzo. Weet ik niet zeker. Daar kwam ik niet door heen. Ik hoop dat iemand een savegame heeft van dat stuk. Dan kan ik hem vanaf het punt waar ik gebleven was uitspelen. Heb weinig zin om alles weer opnieuw te doen. Heeft iemand voor mij een savegame?
Dat was het stuk waar Alyx een reactor probeerde te breken. Langs beide kanten kwamen soldaten op je af, en je had beschikking over een 4 rebellen die je hielpen bij het bestrijden. Machtig maar moeilijk stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ben je nog wel gewoon Freeman in eps one? of speel je vanuit Alyx?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aranea schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:10:
[...]

Dat was het stuk waar Alyx een reactor probeerde te breken. Langs beide kanten kwamen soldaten op je af, en je had beschikking over een 4 rebellen die je hielpen bij het bestrijden. Machtig maar moeilijk stuk.
Precies! Dat stuk. Heeft iemand daar een savegame van? Of daar net na of ervoor?

Vraagje, is dat trouwens nog ver van het eind van het spel? Hoeveel % heb je hem op dat punt uitgespeeld?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:28
Djeez, sta ik net op het punt om episode 1 te kopen via steam, krijg ik een 404 als ik op "purchase" klik... Als Valve graag wil dat ik hun spellen koop moeten ze wel zorgen dat het werkt... :(

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:02:
[...]

Precies! Dat stuk. Heeft iemand daar een savegame van? Of daar net na of ervoor?

Vraagje, is dat trouwens nog ver van het eind van het spel? Hoeveel % heb je hem op dat punt uitgespeeld?
Waarschijnlijk heb ik er nog wel een van daarvoor en na. Ik zal als ik thuis ben (na 23.30) wel even kijken mocht niemand je er een gestuurt hebben.
GoldieLox schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:14:
Djeez, sta ik net op het punt om episode 1 te kopen via steam, krijg ik een 404 als ik op "purchase" klik... Als Valve graag wil dat ik hun spellen koop moeten ze wel zorgen dat het werkt... :(
Is hierboven ook al een keer gepost dat dat gebeurt. Maar dit komt gewoon omdat het nogal druk is.

Waarschijnlijk omdat mensen geen zin hebben om al te lang te wachten op de game en dus maar een paar uur van te voren ga kopen. Dit doen echter VEEL mensen dus krijg je dit probleem. Gok dat je gewoon moet blijven proberen en geluk zult moeten hebben.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
ElmarNieser schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:58:
Ben je nog wel gewoon Freeman in eps one? of speel je vanuit Alyx?
Je bent Freeman, nog steeds :)

he hij zou vandaag uit moeten zijn he?hebbe!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 2 hierboven

Het punt blijft wel dat je betaald voor deze service. En als je die dan niet krijgt omdat Valve/Steam te zwak is om zoveel users aan te kunnen vind ik dat niet kloppen.

En ach.. wie heeft er nou nog geen problemen met Valve/Steam.. Het is wel vaker raak dat mods weer niet werken door een update van Valve waardoor er weer een hoop gameservers plat liggen...

En thanx voor de savegame! Ik wacht hem met smacht af! Uploaden kan hier: www.ragingb.com

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 13:43
Nu heb ik weer een probleem met Steam, ik geraak niet meer ingelogd door een "network error" terwijl ik daarvoor geen enkel probleem had. Ik heb dan maar DMZ geprobeerd en nog altijd geen resultaat. Ook dat .blob bestand eens verwijderd maar helaas.
Heb je toevallig iets van peerguardian? Die blokkert nl. steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 21:59
Heb Episode One net ook gekocht, ik dacht nog mooi even een uurtje spelen (19:00 moet ik weer weg)

Niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

* babbaloerie is jaloers omdat hij Episode 1 pas morgen binnenkrijgt :'(

Ik heb hetzelfde gevoel nu als toen Half-Life 2 bijna uitkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
RedNas74 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:35:
Heb je toevallig iets van peerguardian? Die blokkert nl. steam.
Ik heb alleen AVG Free draaien maar voor de rest niets van beveiligingssoftware. Ook de Windows Firewall is uitgeschakeld. Ik ga straks nog eens mijn router resetten maar nu eerst nog even wiskunde studeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bij mij werkten al die links in Steam ook niet, kon hem pas pre-loaden toen ik de CD had. Kan ook geen mods downloaden, allemaal 404's.

Nog 1 uurtje :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
En dan moet ik weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 01:34

Wildfire

Joy to the world!

Om 19:00 uur vanavond is HL2: Episode One dus beschikbaar via Steam lees ik... nog ff wachten voor de on-line kopers dus... maar wees blij, wij die een hardcopy kopen moeten nog wat langer wachten... :'(

* Wildfire wacht op telefoontje Dynabyte dat 'ie binnen is

[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 01-06-2006 18:05 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Wildfire schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:04:
Om 19:00 uur vanavond is HL2: Episode One dus beschikbaar via Steam lees ik... nog ff wachten voor de on-line kopers dus... maar wees blij, wij die een hardcopy kopen moeten nog wat langer wachten... :'(

* Wildfire wacht op telefoontje Dynabyte dat 'ie binnen is
Ik heb hem net opgehaald bij de lokale Free Records Shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik had mijn CD met doosje gisteren al binnen :+ Lang leve pre-orderen :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11
Heb hem eergister bij bol besteld en had hem vanochtend op de deurmat luggen :) Nog een uurtje en dan is even fijn gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Heb hem zojuist gekocht (verjaardagscadeautje voor mezelf :Y)), nog 40 minten, oeoeoeoeoe :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Danielson schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:14:
[...]

Ik heb hem net opgehaald bij de lokale Free Records Shop :)
Ik had nog een VVV bon en een CD bon liggen van elk een tientje, dus ook ff langs de FRS gewipt en opgehaald. De verkoper had 'm nog geeneens gezien en wilde hem voor de Xbox, die mag dus helemaal nog wat langer wachten om hem te spelen! :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.