[PC] Half-Life 2 deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.287 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Jazzper schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:48:
whoohoo! Mijn gf aan de HL2 single player gekregen! Ze vond het prachtig maar OMG wat moet ik me inhouden als ze de bochtjes rond zonder strafen en zonder dekking in het midden gaat staan terwijl de combines en masse op haar af rennen. Dat trainen we nog wel ;)
De mijne wil er ook maar niet aan, zelfs met mij mee kijken is al te veel. Ze zegt dat ze er misselijk van wordt en hoofdpijn van krijgt, en dat is natuurlijk nooit goed 8)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:30:
[...]De mijne wil er ook maar niet aan, zelfs met mij mee kijken is al te veel. Ze zegt dat ze er misselijk van wordt en hoofdpijn van krijgt, en dat is natuurlijk nooit goed 8)
Mjah, met FPS'en meekijken met anderen, daar kan ik ook niet goed tegen, hoor. Dan wordt ik ook misselijk. Bij zelf spelen heb ik daar geen last van.

Mijn gf is trouwens allang blij dat ik WoW niet meer speel en nu met 'eindige' games als HL2 bezig ben. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Afbeeldingslocatie: http://img480.imageshack.us/img480/9532/opgeruimdstaatnetjesya3.jpg
Het enige waar die rommel goed voor is is om combines mee plat te gooien, wat moet je er voor de rest nou mee? Ik kon het schoonmaakbeest in mezelf even niét onder controle houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor al die mensen die wachten op de aangekondigde Portal game van Valve. De modders achter http://stridermod.com/ hebben ook een soortgelijke portalgame ontwikkeld (Gary's mod had ook al een simpelere versie gemaakt). Kennelijk was het helemaal niet zo moeilijk en heeft de huidige Steam engine helemaal geen aanpassingen nodig.

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:05
ik heb een vraag. ik heb half life 2 gekocht een tijd terug. die waren toen 5 cdroms. heb serial en alles en is volkomen legaal dus.

nou vind ik 5 cd's erg onhandig. mag ik een half-life 2 dvd downloaden om die 5 cd's te vervangen? of is dit ook illigaal?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik geloof dat het wel mag. De licentie heb je, maar de software zelf staat alleen op een andere 'drager'.

pin mij er niet op vast hoor ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Dit topic is al over de 1000 heen dus een nieuwe startpost graag

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:28:
Voor al die mensen die wachten op de aangekondigde Portal game van Valve. De modders achter http://stridermod.com/ hebben ook een soortgelijke portalgame ontwikkeld (Gary's mod had ook al een simpelere versie gemaakt). Kennelijk was het helemaal niet zo moeilijk en heeft de huidige Steam engine helemaal geen aanpassingen nodig.
Dat hebben ze netjes gedaan :)
Het gaat niet helemaal soepel, maar ok, tis pas een beta versie.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zal ik Deel 15 maken? Ik heb wat nieuwe, frisse screenshots gemaakt en zal de startpost een kleine update geven. Hier en daar zijn wat dooie pics. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb sinds gisteren HL2: Episode 1. Wat mij nu opvalt is dat de performance echt een heel stuk slechter is dan bij HL2. Ik neem aan dat HDR er een groot aandeel in heeft maar ik ben al terug van 1280 naar 1024 gegaan. Ik dacht dat ik met een AMD X2 3800+ (AM2), 2 Gb DDR2 (667 Mhz) en een GeForce 7300GS toch wel een beetje mee zou kunnen. Maar de begin intro met name is heel schokkerig. Ook is mijn geluid een stuk minder (heel schokkerig).

Is de engine voor ep1 nu zoveer zwaarder?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.