>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Mjah, met FPS'en meekijken met anderen, daar kan ik ook niet goed tegen, hoor. Dan wordt ik ook misselijk. Bij zelf spelen heb ik daar geen last van.Hu9o schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:30:
[...]De mijne wil er ook maar niet aan, zelfs met mij mee kijken is al te veel. Ze zegt dat ze er misselijk van wordt en hoofdpijn van krijgt, en dat is natuurlijk nooit goed
Mijn gf is trouwens allang blij dat ik WoW niet meer speel en nu met 'eindige' games als HL2 bezig ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 14:23 ]

Het enige waar die rommel goed voor is is om combines mee plat te gooien, wat moet je er voor de rest nou mee? Ik kon het schoonmaakbeest in mezelf even niét onder controle houden
Verwijderd
nou vind ik 5 cd's erg onhandig. mag ik een half-life 2 dvd downloaden om die 5 cd's te vervangen? of is dit ook illigaal?
pin mij er niet op vast hoor
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Dat hebben ze netjes gedaanVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:28:
Voor al die mensen die wachten op de aangekondigde Portal game van Valve. De modders achter http://stridermod.com/ hebben ook een soortgelijke portalgame ontwikkeld (Gary's mod had ook al een simpelere versie gemaakt). Kennelijk was het helemaal niet zo moeilijk en heeft de huidige Steam engine helemaal geen aanpassingen nodig.
Het gaat niet helemaal soepel, maar ok, tis pas een beta versie.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Is de engine voor ep1 nu zoveer zwaarder?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dit topic is gesloten.