[PC] Half-Life 2 deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.290 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:17:
spoiler:
Dat sniper geweer met die blauwe laser lijkt me eigenlijk wel een zalig wapen. Tot nu toe is het enige wapen met een scope, de crossbow. Dat sniper wapen mag voor mijn part zeker geintroduceerd worden als wapen :9 In episode 1 maakt Alyx er toch ook al gebruik van. Wel ik zie dat als wapen wel zitten hoor !
zekers! ach zo lijkt het me ook wel lachen om met zo een combine tank geval te rijden of een dropship te hijacken, ach wat er nog niet is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:13:
[...]

spoiler:
als je de trap op komt links zit er 1, dan nog eens een trap op zitten er 2 tegenover Barny, als je ze hebt gehad moet hij reageren, heb zelf 1 keer gehad dat ie dat niet deed, saveame geladen en daarna deed ie het wel, probleem was toen volgens mij dat ik beneden op straat 1 sniper te veel had afgemaakt (voordat je het gebouw in gaat ergens achterin zit er eentje die je net niet zou moeten kunnen raken) SUCCES!
naja ik weet het niet hoor, ik zie er echt maar 1tje, ik zal nog eens inladen en checken
ill update when needed :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:21:
zekers! ach zo lijkt het me ook wel lachen om met zo een combine tank geval te rijden of een dropship te hijacken, ach wat er nog niet is.......
Tanks en dropships zijn al wat meer werk om te introduceren dan een sniper. Het verbaasde mij op het einde van HL2 dat we het niet gekregen hadden. Ook bij episode 1 dacht ik nu gaat het kome, van zodra Alyx ermee begon. Maar nee hoor...

Wat een truukje is: op lange afstand met de (suit)zoom inzoomen en mikken op de vijand (gewoon op lichaan moet geen headshot zijn). Terug uitzoomen en revolver nemen en *KNAl!!* Tussen mikken en knal, wel cursor stilhouden en zien dat vijand niet beweegt. Combine altijd dood :P
In HL2 in de open maps zeer veel toegepast. Dit werkt dus echt op zeer grote range (zonder zoom zie je de vijand bijna niet staan, met zoom kan je er amper op mikken).
Of ook: 2 combine achter elkaar: 1 shot, 2 kills

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Episode One uitgespeelt, ben er een avond en ochtend mee bezig geweest. Speelduur viel mij dus behoorlijk tegen :( ik had toch echt wat meer verwacht na zo lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Tanks en dropships zijn al wat meer werk om te introduceren dan een sniper. Het verbaasde mij op het einde van HL2 dat we het niet gekregen hadden. Ook bij episode 1 dacht ik nu gaat het kome, van zodra Alyx ermee begon. Maar nee hoor...

Wat een truukje is: op lange afstand met de (suit)zoom inzoomen en mikken op de vijand (gewoon op lichaan moet geen headshot zijn). Terug uitzoomen en revolver nemen en *KNAl!!* Tussen mikken en knal, wel cursor stilhouden en zien dat vijand niet beweegt. Combine altijd dood :P
In HL2 in de open maps zeer veel toegepast. Dit werkt dus echt op zeer grote range (zonder zoom zie je de vijand bijna niet staan, met zoom kan je er amper op mikken).
Of ook: 2 combine achter elkaar: 1 shot, 2 kills
mooiste kill vind ik nog wel een combine soldier die bij het stuk langs de kust boven op een reclamebord staat, die kan je mooi vastpinnen met je kruisboog en de rest valt naar beneden!

kruisboog blijft mijn favoriete wapen, je kan er zelfs met goed geluk 3 combines mee spiessen!

en daarna is zeker mijn favo wel de
spoiler:
upgraded
gravety gun, wat een geweld heeft dat ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

omg wat erg, ik heb de hele tijd die trap gemist ???
ik me de hele avond gister rot gezocht, is er gewoon een TRAP naar boven
naja thnx for the tips :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@disco stu

Dat sniperwapen was geloof ik tijdens de ontwikkeling eerst wel speelbaar, maar dat hebben ze laten vallen (zoals vrij veel). Later is dat de kruisboog geworden.

Meer info

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:20:
omg wat erg, ik heb de hele tijd die trap gemist ???
ik me de hele avond gister rot gezocht, is er gewoon een TRAP naar boven
naja thnx for the tips :)
your welcome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel nu ook uit. Heb er denk nog geen 4 uur over gedaan, wat ik toch wel erg kort vind zeker omdat ik nergens doorheen ben gerushed maar gewoon rustig aan heb gedaan. Ik begon aan het eind van het spel pas ook weer een beetje het gevoel te krijgen dat ik lekker bezig was, en toe was het opeens af.

Heb uiteindelijk een beetje een gemengd gevoel erover. Aan de eene kant is het leuk om weer hl te spelen, maar aan de andere kant is het zo kort dat je klaar bent voor je het weet en het verhaal is ook zo dun als wat ivm hl1 en in iets mindere mate hl2, en dat is toch juist iets wat hl van de andere shooters onderscheid. Uiteindelijk heb ik een beetje het gevoel dat ik 4 uur naar mooie plaatjes heb gekeken maar geen fijn gevoel overhoud omdat de rest van de game er gewoon niet inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net uitgespeeld. Qua spelervaring imo beste uit de reeks, enkele enorm knappe stukjes bij. Grafisch ook niveau flink opgekrikt en liep nog heel vlotjes op men systeem. Moeilijkheidsgraad zat ook goed (niet vast gezeten aan de lift zoals ik hier lees, geen enkele keer aan gestorven).

Maar inderdaad véél te kort. Het is als een soort kortfilm, voorjet weet benjer weer uit. Desalnietemin erg van genoten. Kijk uit naar Episode 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:16:
Ook net uitgespeeld. Qua spelervaring imo beste uit de reeks, enkele enorm knappe stukjes bij. Grafisch ook niveau flink opgekrikt en liep nog heel vlotjes op men systeem. Moeilijkheidsgraad zat ook goed (niet vast gezeten aan de lift zoals ik hier lees, geen enkele keer aan gestorven).

Maar inderdaad véél te kort. Het is als een soort kortfilm, voorjet weet benjer weer uit. Desalnietemin erg van genoten. Kijk uit naar Episode 2. :)
Op welke moeilijkheidsgraad gespeeld?
Ik speel een spel toch altijd op zo'n moeilijkheidsgraad dat ik sommige stukken toch hard mijn best moet doen en dat ik toch een aantal keer sterf. Het moet ook nog een beetje uitdagend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard. ;) Speel altijd op hard omdat ik anders het idee heb dat ik het spel niet optimaal beleef. Dommere AI, minder spanning...

Al ben ik wel een beetje een compulsieve quicksave abuser.

Trouwens, ik vind Valve's idee om kortere Episodes releasen best leuk. Zo kunnen ze blijven inspelen op de vraag van de community en die source engine blijven voorzien van nieuwe snufjes (wat een gewéldige basis is die engine ook.) Als ik naar die commentary tracks luister heb ik het gevoel dat de toekomst van Half-Life er goed uit ziet. Alleen mag de prijs van de episodes nog wel ietsje naar beneden.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

"In de nieuwste editie van de PC Gamer wordt al gesproken over de volgende uitbreiding voor Half-Life 2, te weten Episode Two. Episode One ligt sinds begin deze maand in de stomende winkel en ontvangt over het algemeen positieve kritieken. Zoals het er nu naar uit ziet komt Episode Two echter minder snel uit dan verwacht: de game staat gepland voor een release in de lente van 2007.

Episode Two bevat een nieuw wapen genaamd de Strider Buster en speelt zich op een aantal nieuwe locaties af, waaronder in een silo, een bos en rond een mijnenveld. Verder maakt Valve bekend dat er nieuwe voertuigen te bewonderen en te besturen zijn, er een nieuwe gravity gun en multiplayer mode aanwezig zullen zijn en de gameplay zich meer op open gevechten richt met veel vijanden in beeld."

Bron: Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Splinter Cell schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:05:
"In de nieuwste editie van de PC Gamer wordt al gesproken over de volgende uitbreiding voor Half-Life 2, te weten Episode Two. Episode One ligt sinds begin deze maand in de stomende winkel en ontvangt over het algemeen positieve kritieken. Zoals het er nu naar uit ziet komt Episode Two echter minder snel uit dan verwacht: de game staat gepland voor een release in de lente van 2007.

Episode Two bevat een nieuw wapen genaamd de Strider Buster en speelt zich op een aantal nieuwe locaties af, waaronder in een silo, een bos en rond een mijnenveld. Verder maakt Valve bekend dat er nieuwe voertuigen te bewonderen en te besturen zijn, er een nieuwe gravity gun en multiplayer mode aanwezig zullen zijn en de gameplay zich meer op open gevechten richt met veel vijanden in beeld."

Bron: Gamer.nl
Ik betwijfel de waarheid van dit bericht, Episode 2 staat gepland voor het einde van dit jaar en nu ineens lente 2007 :? En strider-buster klinkt voor geen meter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Relaxt, zit er wel op te wachten. heb denk ik ruim 5 uur over ep1 gedaan zaten een aantal helemooie momenten in.

wel balen dat het zo snel voorbij was, maarja daar is de prijs ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
babba schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:24:
[...]

Ik betwijfel de waarheid van dit bericht, Episode 2 staat gepland voor het einde van dit jaar en nu ineens lente 2007 :? En strider-buster klinkt voor geen meter :X
Het zou valve niet zijn als het langer duurt dan gepland... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:12:
aah de LEGALE versie loop bij mij vaak vast en het laden duurt lang...

langer en vaker als bij de illegale versie hoe komt dat?
Omdat de legale versie de files eerst moet uitpakken uit een GCF-file...
koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:12:
en zitten er in de legale versie ook filmpjes? ik heb er nog geen 1 gezien, ik dacht dat dat misschien kwam omdat ik de savegames van mij illegale versie heb gecopieert?, of zitten er helemaal geen
(tussen) filmpjes in HL2 ?
Nee er zijn geen filmpjes in HL2, je kijkt de hele game door de ogen van Gordon Freeman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Even wat meer info:
Originally posted by Poopsy
To sum it up:

- *NEW* Release estimate: Spring 2007
- Gravity gun will get new functionality
- Alyx is alive
- Vortigaunts will be more fleshed out
- More details about GMan will be revealed
- New vehicle will be introduced made by some guys in the woods. Will serve as enemy rammer =P
- You will cover the same amount of locales as in hl2 and the new locales will have a much more realistic feel to them since they are based off real locations (missile silo, mine shaft, etc.)
- Eli and Kleiner have set up base in the missile silo and you have to get the packet to them
- We'll see the UBER and most difficult physics puzzle to date in episode 2
- New weapon known as Strider buster
- Strider and Hunter now has a weak spot *could change*
-Big battlefield-esque combat engagements with lots of enemies and allies fighting. Woods provide plenty of cover
- OH! And new yet-to-be-announced multiplayer game will ship with episode two...might it be TF2 set during the 7 Hour War?
- ... (Any parts I forgot =P)

PM me for scans!

Episode Two sounds very juicy...though sucks to see the release date havign slipped already =\.

Just to make something clear, the release date is NOT pushed back! It's still slated for a Holiday 2006 release! Please take a look at smash's topic for further details!
http://forums.steampowere...ad.php?s=&threadid=450477
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

uuh right

die kruisboog is een stom wapen...
omdat hij veel te langzaam schiet, ik heb al meerdere malen gehad dat ik op een combine schoot en dat die vage gloeiende pijl er bijna was en dat het ventje net bewoog, wat resulteerde in een misser.... best iritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
koekoek2003nl schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:38:
omdat hij veel te langzaam schiet, ik heb al meerdere malen gehad dat ik op een combine schoot en dat die vage gloeiende pijl er bijna was en dat het ventje net bewoog, wat resulteerde in een misser.... best iritant..
Maar als je raakt blijft het er gewoon erg mooi uit zien. Maar leaden kan helpen ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik vind hem tot dusver wel erg vet !! zeer mooie graphics, net weer een stukkie mooier dan HL2 ...

Alyx met haar humor en nog steeds lekkere kontje mag er ook weer wezen btw :P

En als je hem op hard speelt, en niet te lang achter elkaar blijft spelen, dan heb je er nog best lang plezier van ! Ik doe het rustig aan, kijk gewoon ook lekker rond hoe mooi het eruitziet enzo .. Zo geniet je goed van die ca 15 eurie die je ervoor neergeteld hebt. Heb hem nog niet uitgespeeld, maar ben alweer benieuwd naar EP2. Al met al een leuk vervolg en zijn geld meer dan waard ! Oh en die kruisboog vind ikzelf helemaal niet irritant ofzo, je moet gewoon goed mikken, en rekening houden met welke kant ze opkunnen lopen, dan schiet je iets er naast ofzo ..schiet je hem alsnog raak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Waarom? omdat jij er niet mee overweg kan?
Het is juist heel echt dat de pijl moet reizen voor hij zijn doel spietst. Ik ben er blij om, dwingt mij om na te denken en beter mijn best te doen dan met de simpele 1 shot = 1 instant kill wapens.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Tijgert schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:22:
[...]
Waarom? omdat jij er niet mee overweg kan?
Het is juist heel echt dat de pijl moet reizen voor hij zijn doel spietst. Ik ben er blij om, dwingt mij om na te denken en beter mijn best te doen dan met de simpele 1 shot = 1 instant kill wapens.
ik wist dat er zoon reply kwam omdat ik het in dat tekstverband typte
OKE: Ik VIND het een stom wapen
btw eronder staat waarom ik het een stom wapen vind

[beschouw als gezeik mode]
Een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen, waarom is het een goed wapen? alleen omdat jij er mee overweg kan is het een goed wapen? omdat jij na moet denken voordat je schiet is het een goed wapen?
btw als jij het zo graag uber realistisch wil hebben moet het toch ook zo zijn dat je met 1 goed gemikt machinegeweer shot in een combine_gast_zijn_hoofd ook dood zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-06-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
koekoek2003nl schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:43:
[...]

ik wist dat er zoon reply kwam omdat ik het in dat tekstverband typte
OKE: Ik VIND het een stom wapen
btw eronder staat waarom ik het een stom wapen vind

[beschouw als gezeik mode]
Een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen, waarom is het een goed wapen? alleen omdat jij er mee overweg kan is het een goed wapen? omdat jij na moet denken voordat je schiet is het een goed wapen?
btw als jij het zo graag uber realistisch wil hebben moet het toch ook zo zijn dat je met 1 goed gemikt machinegeweer shot in een combine_gast_zijn_hoofd ook dood zijn...
Iedereen heeft wel een beetje z'n eigen wapens. Ik vind die kruisbuig zelf ook best stoer. Als je gewoon raak schiet dan is het 1 shot 1 kill :D. Daarnaast maakt die boog het ook mogelijk om gastje aan de muur vast te nagelen. Als je misschiet is het inderdaad nogal vervelend; weinig ammo, niet al te snel herladen, maar het is een van de meest krachtige wapens, en alleen met een dikke explosie krijg gastjes sneller dood.

Ik heb episode 1 inmiddels al weer uit, en ben nu zojuist hl2 aan het installeren, welke ik nu ga spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Als enemy beweegt en je wilt hem neer schieten van een redelijke afstand of met een langzaam wapen (kruisboog) dan moet je iets voor de enemy richten om hem neer te schieten.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphic zijn trouwens super mooi HDR + 2*AA @ 1280*1024 op me gf6800. Jammer dat ze nog steeds zijn vergeten om de schaduw toe te voegen van Freeman, veder is het spel ook eigelijk net wat te makelijk (al zet je hem op hard). Als het aan mij lag hadden ze twee niveu moelijker mogen maken.

Veder is het spel echt super _/-\o_ Voor de prijs had ik eigelijk alleen paar nieuwe levels verwacht terwijl je haast een hele nieuwe game heb voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ten eerste, als je weet dat je zo'n reactie krijgt, waarom reageer je dan zo agressief? Doe je dat expres?
Een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen, waarom is het een goed wapen? alleen omdat jij er mee overweg kan is het een goed wapen?
Ehm, nee, ik zeg niet dat ik er mee overweg kan, ik mis ook vaker dan dat ik raak schiet. Maar het snipe gedeelte spreekt me aan. Dat voorbeeld van die combine op dat billboard spietsen en dat hij er aan blijft hangen, dat heb ik ook gedaan en DAT vind ik leuk. Met alle andere wapens vallen ze gewoon dood neer.
omdat jij na moet denken voordat je schiet is het een goed wapen?
De meeste mensen denken na voordat ze wat doen, dit wapen heeft een extra dimensie omdat je nu met de vertraging rekening moet houden. Troost je, ook jij denkt daarvoor na hoor ;).
btw als jij het zo graag uber realistisch wil hebben
Heb ik niet gezegd.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Tijgert schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:35:
Ten eerste, als je weet dat je zo'n reactie krijgt, waarom reageer je dan zo agressief? Doe je dat expres?

[...]
Ehm, nee, ik zeg niet dat ik er mee overweg kan, ik mis ook vaker dan dat ik raak schiet. Maar het snipe gedeelte spreekt me aan. Dat voorbeeld van die combine op dat billboard spietsen en dat hij er aan blijft hangen, dat heb ik ook gedaan en DAT vind ik leuk. Met alle andere wapens vallen ze gewoon dood neer.

[...]
De meeste mensen denken na voordat ze wat doen, dit wapen heeft een extra dimensie omdat je nu met de vertraging rekening moet houden. Troost je, ook jij denkt daarvoor na hoor ;).

[...]
Heb ik niet gezegd.
ja ok, ik vond het nogal kinderachtig dat je meteen weer word afgerekend omdat je het woordje VIND er niet bij hebt staan (zag net toen ik op: "verstuur bericht" klikte en had geen tijd om te editen)
en ik deed het idd express agressief
excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acht wat maakt het uit, de Stakegun van painkiller is toch veel beter >:) (bij deze gun moet je zelfs rekening mee houden dat die niet op de zelfde hoogte terecht komt waar je naar toe richt (zwaarte kracht ;) ))
Afbeeldingslocatie: http://painkiller.gameamp.com/modules/weapon/weapon_images/29_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 00:07:
Acht wat maakt het uit, de Stakegun van painkiller is toch veel beter >:) (bij deze gun moet je zelfs rekening mee houden dat die niet op de zelfde hoogte terecht komt waar je naar toe richt (zwaarte kracht ;) ))
[afbeelding]
Dat moet je bij de crossbow van HL2 ook hoor :P
Enkel niet zo erg als in Painkiller.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
me_mrtn schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:09:
Aah, gisteren uitgespeeld, echt prachtige game. Valve, hier mag je trots op zijn. Actie aan een stuk door en met Commentary (ben nog meer een stukje) is het ook echt leuk om nog een keer te doen. De details die je krijgt. Zelfs op mijn systeem, P4D830, Asus EN6200TC, 1GB RAM, loopt ie nog soepeltjes.
spoiler:
Alleen die Ant-Lion Warrior was moeilijk. Daar heb ik zitten kloten :P
kan je me ook uitleggen hoe je die kan uitschakelen? 4 vaatjes benzine kan k m laten koppen, maar daarna word ik continu gekopt door m en overleef ik t niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst moet je met de gravity gun alle health verspreiden door de ruimte (zodat je makelijk steeds kan aanvullen tijdens de combat). Goed strave en gebriukt op de juiste momente sprint. Veder op staan er wat vederop nog meer bezine vaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
HyperTrophy schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:50:
[...]

kan je me ook uitleggen hoe je die kan uitschakelen? 4 vaatjes benzine kan k m laten koppen, maar daarna word ik continu gekopt door m en overleef ik t niet
Die is inderdaad erg kut, maar het beest is ook erg lomp. Het enigste wat je eigelijk kan doen is gewoon vooral op dat beest letten, en af en toe die kleinere beesten afknallen. Maar let vooral op die grote, want die doet jou vele malen meer damage dan die kleine beestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Opluchtend nieuws voor de fans van Half-Life 2. Valve heeft verklaard dat Episode 2 niet uitgesteld is tot het voorjaar van 2007. Doug Lombardi, marketing director van Valve, heeft aangegeven dat men nog steeds als doel heeft om de game met de feestdagen van dit jaar op de markt te brengen. Nu maar hopen dat Valve zich hieraan weet te houden. De derde en afsluitende episode mogen we dan laat in 2007 verwachten.
bron

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEVoTi0N schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:10:
[...]

Die is inderdaad erg kut, maar het beest is ook erg lomp. Het enigste wat je eigelijk kan doen is gewoon vooral op dat beest letten, en af en toe die kleinere beesten afknallen. Maar let vooral op die grote, want die doet jou vele malen meer damage dan die kleine beestjes.
ik had dat beestje zo tegen de grond (8>

schieten en vaatjes voor z'n neus kapot smijten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Makkelijker is door eerst alle Ant-Lion gaten af te dichten terwijl de combine met dat grote beest vechten. Dan heb je van gewone Ant-Lion's geen last en kan je je volledig op die grote Ant-Lion gaan richten.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:58:
[...]

ik had dat beestje zo tegen de grond (8>

schieten en vaatjes voor z'n neus kapot smijten :P
Dit is imho toch echt een van de lastigste stukken uit episode 1. 3 ant-lion gaten die constant vijanden uitspugen, 1 dik monster, en weinig indrukkende wapens en ammo (voor zo ver ik me nog kan herinneren). Als je z'on beest voor het eerst in hl2 tegenkomt is hij toch echt een heel stuk makkelijker (1 uurtje geleden nog gedaan :D, ik ben namelijk na e1 direct weer begonnen met hl2)

edit:
@jens17: Jij speelt natuurlijk weer op easy! :P

[ Voor 10% gewijzigd door DEVoTi0N op 19-06-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik ook, of iig waar hij automatisch op staat...
het gaat me niet om de moeilijkheids graad maar om de ervaring (beleving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op een andere moeilijkheidsgraad beleef je het nu eenmaal ook anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57

Magic666

No one's neighbour!

Opluchtend nieuws voor de fans van Half-Life 2. Valve heeft verklaard dat Episode 2 niet uitgesteld is tot het voorjaar van 2007. Doug Lombardi, marketing director van Valve, heeft aangegeven dat men nog steeds als doel heeft om de game met de feestdagen van dit jaar op de markt te brengen. Nu maar hopen dat Valve zich hieraan weet te houden. De derde en afsluitende episode mogen we dan laat in 2007 verwachten.
let vooral op de zin: Doug Lombardi, marketing director van Valve, heeft aangegeven dat men nog steeds als doel heeft om de game met de feestdagen van dit jaar op de markt te brengen.... en vooral het als doel stukje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moeilijk is die Ant Lion Guard toch niet. Ik gebruik de shotgun ervoor. Terwijl het beest op je afkomt schiet je je shotgun leeg tot ie bijna bij je is en dan ren je naar de andere kant van het plein en dan doe je hetzelfde. Je moet gewoon zorgen dat je constant beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:28:
Zo moeilijk is die Ant Lion Guard toch niet. Ik gebruik de shotgun ervoor. Terwijl het beest op je afkomt schiet je je shotgun leeg tot ie bijna bij je is en dan ren je naar de andere kant van het plein en dan doe je hetzelfde. Je moet gewoon zorgen dat je constant beweegt.
Ik had erg veel geluk... ik rende naar de auto/truck die aan het begin van de 'arena' stond en daar raakte het beest klem in/tussen de truck en was opeens dood :? :*)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
We hebben nieuwe details over de tweede Half Life 2 episode. Alle info in dit nieuwsbericht zou voor jou als spoiler opgevat kunnen worden, je bent bij deze dus gewaarschuwd.

spoiler:
Alyx leeft namelijk nog in episode 2. Zij zal samen met Gordon Freeman de 'combine packet' af moeten leveren bij Eli en Kleiner in de missile silo. Deze game zal nieuwe gebieden bevatten, waaronder een mijnschacht. Opvallender is echter de upgrade voor de Gravity Gun en vooral de bekend making van een nieuw wapen; Strider Buster. We zullen in deze episode meer leren over de Vortigaunts en over de G-man.

Zoveel spoiler is het niet,, ach
Tot slot zou er een nader te benoemen multiplayer game meegeleverd moeten worden met Half Life 2: Episode 2. De game zal rond de kerst uitkomen op de PC.

NIEUWS!

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 19-06-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Tomino schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:44:
We hebben nieuwe details over de tweede Half Life 2 episode. Alle info in dit nieuwsbericht zou voor jou als spoiler opgevat kunnen worden, je bent bij deze dus gewaarschuwd.

spoiler:
Alyx leeft namelijk nog in episode 2. Zij zal samen met Gordon Freeman de 'combine packet' af moeten leveren bij Eli en Kleiner in de missile silo. Deze game zal nieuwe gebieden bevatten, waaronder een mijnschacht. Opvallender is echter de upgrade voor de Gravity Gun en vooral de bekend making van een nieuw wapen; Strider Buster. We zullen in deze episode meer leren over de Vortigaunts en over de G-man.

Zoveel spoiler is het niet,, ach
Tot slot zou er een nader te benoemen multiplayer game meegeleverd moeten worden met Half Life 2: Episode 2. De game zal rond de kerst uitkomen op de PC.

NIEUWS!
Dit is al soort van bekend? En wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier vind je veel info over Episode 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

leuk verhaal op dat forum... magoed er staat niets van een bron vermelding.. dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die info is!

hoe dan ook ik heb wel zin in EP2!! jammer genoeg duurt het nog zo lang :'(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets verder op schrijft ie over zijn bronnen:
Ik heb informatie verzameld van diverse forums, interviews, de trailer en onlangs heeft er in een engelse pcgamer een reviewtje gestaan, waar ook vrij veel informatie in stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 08:11

Acid_Burn

uhuh

pure speculaties dus. EP2 kunnen ze nog helemaal niet gereviewed hebben,

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee hoor, veel info komt uit de trailer en verder interviews. Dat zijn betrouwbare bronnen. Voor de rest is het een preview, die zijn altijd voor een deel speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

we zien het vanzelf.

alleen een beetje jammer dat dat nogmaanden gaat duren :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:15

chromeeh

the Gnome

Eergister m'n HaflLife 2 ook maar weer gestart, aangezien ik een nieuwe videokaart had gekocht tijdje geleden...
Uiteraard even kijken of ik de kaart aan het zweten kon krijgen (X1600 AGP), helaas is me dat nog niet gelukt. 6x AA & Full world reflection ziet er wel leuk uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 21-06-2006 13:40 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Oke, ik heb nu dus echt een shit probleem.

Ik had gisteren half life 2 episode 1 gehaald en geinstalleerd en het speelde direct perfect.
Nu het probleem sinds ik in de lift heb gezeten met alyx bij het stuk van al die zombies liep het loading screen vast :? ...

En nu nog leuker hierna deed hij het wel weer na een reboot maar nu loopt hij elke keer na een bepaalde tijd vast het geluid blijft hangen en stotteren en het beeld is compleet vast....

Heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd zelfs heel steam eraf gehaald enz...

Maar zelfs als ik nu new game doe doet hij het zelfs daarbij nog |:( ....
Ik kan dus helemaal niks meer...
Iemand die dit probleem herkent of niet?

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Dark Master schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:09:
Oke, ik heb nu dus echt een shit probleem.

Ik had gisteren half life 2 episode 1 gehaald en geinstalleerd en het speelde direct perfect.
Nu het probleem sinds ik in de lift heb gezeten met alyx bij het stuk van al die zombies liep het loading screen vast :? ...

En nu nog leuker hierna deed hij het wel weer na een reboot maar nu loopt hij elke keer na een bepaalde tijd vast het geluid blijft hangen en stotteren en het beeld is compleet vast....

Heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd zelfs heel steam eraf gehaald enz...

Maar zelfs als ik nu new game doe doet hij het zelfs daarbij nog |:( ....
Ik kan dus helemaal niks meer...
Iemand die dit probleem herkent of niet?
Zet HDR eens uit, ik heb dat ook af en toe dat hij kapt en dat het geluid in een loop terechtkomt. Als HDR uitstaat heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een belachelijk slecht deel, Episode 1... 1 uur en 32 minuten en heb het uitgespeeld... OMG geld terug garantie aanspreken nu dus whahaha echt slecht.

Deel 1 was zo ontzettend groot... jammer dit.
Grafisch nog steeds erg goed dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:51:
Wat een belachelijk slecht deel, Episode 1... 1 uur en 32 minuten en heb het uitgespeeld... OMG geld terug garantie aanspreken nu dus whahaha echt slecht.

Garantie, met welke reden? T spel werkt toch gewoon? Ruilen gaat je ook niet lukken denk ik, door de registratie op STEAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03:33

Ieder zijn mening en dat respecteer ik maar om deze deel slecht te noemen... nee, no way. Valve heeft daarvoor heel erg veel kwaliteit en liefde ingestoken. Zat je trouwens jezelf op te nemen en vervolgens op die game speed filmpjes website te plaatsen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15

Jij speelt hem zeker op easy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Tsja, je kan er als een gek doorheen raggen maar je kan er ook lekker de tijd voor nemen. Alle hoeken en gaten doorlopen en van de omgeving genieten ipv zo snel mogelijk een level te doorlopen.

Je hebt het helemaal in je eigen hand. Dus om EP1 nu direct slecht te noemen is wel erg kort door de bocht.

(Damn, wat kan ik tegenwoordig mijn mening genuanceerd brengen zeg. :') )

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

...Episode 1... 1 uur en 32 minuten en heb het uitgespeeld... OMG geld terug garantie aanspreken nu dus whahaha echt slecht.
Hmmm, je bent waarschijnlijk zoiemand die een heerlijk diner bij de Chinees er in 15 minuten weg vreet.
Tsja, dat kan, maar dat is toch niet de bedoeling als je een leuke tijd wilt hebben.

Ik ben aardig goed in HL, ik weet snel oplossingen te bedenken voor puzzels en het afweren van vijanden gaat me goed af. Echter is het voor mij echt onmogelijk op EP1 in die tijd uit te spelen, al doe ik zo mijn best. Let wel, op hard wel te verstaan !

Het is een kwestie van doseren. Of je vreet die zak chips in 1 ruk leeg, of je doet er de hele avond over. Maar een zak chips is zo gehaald, echter voor een nieuwe HL moet je nog wel wat wachten.

TIP : speel het spel met commentaar AAN. Het geeft leuke extra informatie en je wordt gewezen op details.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

Dat je de tijd op de minuut nauwkeurig weet, klinkt het bijna alsof je het erom gedaan hebt. Hoe lang heb je over HL2 zelf gedaan dan? 3 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Het spel slecht noemen is inderdaad een beetje kort door de bocht.
Wat je wel kunt zeggen is dat het veel en veels te kort is en dat je voor de prijs geen waar voor je geld krijgt. Ik heb het spel in 2 uur en 50 minuten uitgespeeld en dat op een normaal tempo.
Moet er wel bij zeggen dat ik hardcore gamer ben.

Ieder hoekje van de levels verkennen is fantastisch met rpg's en stealth-games waarbij je op meerdere manieren iets kunt oplossen maar bij een scripted and linear spel als dit vind ik het een beetje een goedpratertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL2 is niet scripted toch?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X

Zo scripted als het maar kan :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Dit week-end mag je Day of Defeat: Source weer gratis proberen: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

anton121 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:29:
Dit week-end mag je Day of Defeat: Source weer gratis proberen: klik.
Imho de beste online WW2 shooter !

Iedereen die Day of Defeat nog niet kent, speel het eens. Het is inderdaad gratis dit weekend !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Xymox schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:52:
[...]

Imho de beste online WW2 shooter !

Iedereen die Day of Defeat nog niet kent, speel het eens. Het is inderdaad gratis dit weekend !
Lekker offtopic maar :P

Heb je net als in BF1942 e.d. ook voertuigen? Of is het meer als ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Angeloonie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:09:
[...]

Lekker offtopic maar :P

Heb je net als in BF1942 e.d. ook voertuigen? Of is het meer als ET?
offtopic:
Neen, alleen infanterie.

Bekijk anders eerst de laatste teaser VIDEO

...

[ Voor 21% gewijzigd door Xymox op 07-07-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Er is onlangs een update gekomen voor HL2: E1 die ik persoonlijk erg vervelend vind.

Bron: GameZ.nl
Valve heeft met deze update de moeilijkheidsgraad van het Elevator gevecht aangepast. Dit bleek namelijk een gebied waar veel gamers vast kwamen te zitten. Er zijn nu meer health pickups te vinden, meer shotgun munitie en het aantal zombies is omlaag gebracht. Daarbij zijn er extra tonnen bij gekomen, die natuurlijk als extra boobytraps te gebruiken zijn.
Een game hoort in mijn ogen uitdagend te zijn en dat was het elevator gedeelte voor mij, vooral op Hard waar ik meerdere malen over deed. Het was zeker te doen, ook al waren er momenten van ik red dit net en ik ben dol op dat soort momenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Amen! Tegenwoordig draait het alleen nog maar om de casual gamer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Het spel slecht noemen is inderdaad een beetje kort door de bocht.
Wat je wel kunt zeggen is dat het veel en veels te kort is en dat je voor de prijs geen waar voor je geld krijgt.
Wat een sik krijg ik hier van zeg... kijk naar hoe lang HL2 duurde en wat je er voor betaalde. De prijs van Ep.1 staat dus gewoon in verhouding.

Zeiksnorren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:16:
Er is onlangs een update gekomen voor HL2: E1 die ik persoonlijk erg vervelend vind.

[...]

Een game hoort in mijn ogen uitdagend te zijn en dat was het elevator gedeelte voor mij, vooral op Hard waar ik meerdere malen over deed. Het was zeker te doen, ook al waren er momenten van ik red dit net en ik ben dol op dat soort momenten. :)
Ik vind het vreemd dat ik daar niet gestorven ben als ik het zo hoor. Ben op diverse plaatsen wel 2 of 3 keer gestorven op hard maar daar sjeesde ik zodra ik het doorhad naar die lift en ging die meteen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik ben bij die lift slechts 1 keer gesneuveld en dat was omdat ik klem zat tussen een muur en een zombie met een handgranaat... dan is het lastig wegrennen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, voor een add-on vond ik em zo verschrikkelijk kort nog niet. Einde vond ik (net als gewoon hl2 overigens) wel weer wazig maar dat is alleen een truukje om ons ep2 te laten aanschaffen :>

Ik zou graag wat meer grote gevechten zien, met veel spervuur tussen allies en combine/aliens zodat je een beetje het gevoel krijgt dat je in een groot gevecht zit :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:19:
[...]

Ik vind het vreemd dat ik daar niet gestorven ben als ik het zo hoor. Ben op diverse plaatsen wel 2 of 3 keer gestorven op hard maar daar sjeesde ik zodra ik het doorhad naar die lift en ging die meteen omhoog.
Ik ben ook een aantal keren bij dat punt dood gegaan (of Alyx die dood ging). Heb het een aantal keren achter elkaar geprobeert totdat het me lukte. Ik vind best dat een moment in een spel een 'close call' mag zijn en best wel een beetje uitdagend mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speelduur van EP1 Ik vond het meer dan voldoende. In totaal ben ik er wel 6 tot 7 uur mee bezig geweest. De leveldesign, verhaallijn en de gameplay is echt een stuk beter dan bij de orginele HL2.

Voor 20 euro krijg je veel waar voor je geld. Er zijn shooters van 50 euro die je minder dan 5 a 4 uur uitspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ja idd en daarbij is Valve eerlijk geweest over de speelduur dus daar kan je niet over gaan klagen, je wist er immers zelf van. Heb er zelf €14,99 voor neergelegd en was echt een koopje voor zo'n geniaal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:23:
Ja idd en daarbij is Valve eerlijk geweest over de speelduur dus daar kan je niet over gaan klagen, je wist er immers zelf van. Heb er zelf €14,99 voor neergelegd en was echt een koopje voor zo'n geniaal spel.
Waar heb je 15 euro betaald?

Daarnaast dat verhaal van Valve dat de spellen nu goedkoper naar de klant zouden komen met Steam is ook uiteindelijk een ***verhaal geweest. Het is bij hun zelfs duurder dan in de winkel.

Destijds was 60 euro voor HalfLife2 Silver een goede deal geweest, maar als ik nu kijk is het allemaal maar erg duur. Zijn er meer mensen hier mee eens? Want ik hoor er maar weinig van.

Daarnaast als ik al HL2 Silver via Steam heb, maakt het dan nog uit of ik Episode1 online of in de winkel haal?
Kan ik EP1 goedkoper halen in de winkel met hoesje en cd. En dan gewoon de cd-key bij steam opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:15:
[...]

Waar heb je 15 euro betaald?

Daarnaast dat verhaal van Valve dat de spellen nu goedkoper naar de klant zouden komen met Steam is ook uiteindelijk een ***verhaal geweest. Het is bij hun zelfs duurder dan in de winkel.
In de winkel kost het spel €20,- en via Steam ~ €15,-?
Destijds was 60 euro voor HalfLife2 Silver een goede deal geweest, maar als ik nu kijk is het allemaal maar erg duur. Zijn er meer mensen hier mee eens? Want ik hoor er maar weinig van.

Daarnaast als ik al HL2 Silver via Steam heb, maakt het dan nog uit of ik Episode1 online of in de winkel haal?
Kan ik EP1 goedkoper halen in de winkel met hoesje en cd. En dan gewoon de cd-key bij steam opgeven?
Het maakt niet uit. Je kunt de CD-key die in het doosje zit invoeren in Steam zonder dat je de installatie DVD hoeft te gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Mediamarkt Breda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Weet iemand waar de Half-Life 2 soundtrack (los) is te krijgen? Ik begrijp dat die met de collector's edition meekwam, maar die is natuurlijk nergens meer te kopen voor een normaal bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
D. Ninjai schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:16:

[...]

Best wel jammer dat ze het nog makkelijker gaan maken. Dat stukje was inderdaad best lastig @ hard. Maar dat vond ik wel leuk, een beetje uitdaging kan geen kwaad.

Gelukkig heb ik dat stukje al gehaald voordat het is aangepast, dus dan maakt het niet veel meer uit...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Bene schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:21:
Weet iemand waar de Half-Life 2 soundtrack (los) is te krijgen? Ik begrijp dat die met de collector's edition meekwam, maar die is natuurlijk nergens meer te kopen voor een normaal bedrag.
Ik heb hier de collectors edition, maar geen soundtrack te bekennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Bene schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:21:
Ik heb alle muziek files uit de .gcf file extract. Er staat mij ook niks bij van een officiele soundtrack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Google maar, wordt ook los gereviewed.
All listed tracks have been composed by Kelly Bailey. Purchasers of the collector's edition of the game were given (among other things) a CD soundtrack containing nearly all the music from the game, along with three bonus tracks. This CD is not available for separate purchase.
(van wikipedia)

Ik zie nu ook vermeld dat je hem bij bestelling van het gold pakket op steam thuisgestuurd zou krijgen - maar da's mij net een euro of veertig teveel voor een aardige CD. Ik pak die tip van hierboven op en probeer de muziek er zelf uit te slopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bene op 10-07-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bene schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:10:
Google maar, wordt ook los gereviewed.

[...]

(van wikipedia)

Ik zie nu ook vermeld dat je hem bij bestelling van het gold pakket op steam thuisgestuurd zou krijgen - maar da's mij net een euro of veertig teveel voor een aardige CD. Ik pak die tip van hierboven op en probeer de muziek er zelf uit te slopen.
Hmm, het enige wat bij mijn CE zat was toch echt HL2, CS:S, HL:S, HL2 Prima Guide, en een shirtje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:16:
[...]

Hmm, het enige wat bij mijn CE zat was toch echt HL2, CS:S, HL:S, HL2 Prima Guide, en een shirtje ?
Dat is niet de GOLD package.. In de gold package zat die soundtrack en dod's en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:47
Episode 2 lijkt erg veel belovend te worden met de portal gun (zie de trailer @ steam).
Maar het is wel de vraag of de gun ook echt in de gewone singeplayer (niet Portal terecht komt).
Daarmee zou het wel een stuk vernieuwender zijn dan Episode 1 :)
Edit: volgens IGN dus alleen als los spel.

[ Voor 17% gewijzigd door tweak_dude op 20-07-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weet iemand hoe het zit met de Source Engine Bèta?

Dat schijnt een nieuwe engine te zijn die in ontwikkeling is voor de volgende Halflife, en je schijnt er ook je hedendaagse mods en Source-based games mee te kunnen spelen :)

En voor de rest: op het [H]ard|Forum trippen ze helemaal door, wat blijkt, er schijnen screens gelekt te zijn van de Halflife 3-engine. Mocht het waar zijn, mijn kwijlspieren hebben ze onder controle :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v392/raines8416/Underground_City_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v392/raines8416/Underground_City_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v392/raines8416/Underground_City_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v392/raines8416/Underground_City_14.jpg

Dit zijn nummers 10, 12, 13 en 14. Vraag ik me af, waar is nummertje 11 gebleven? Hmm... deleted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:19:
Weet iemand hoe het zit met de Source Engine Bèta?

Dat schijnt een nieuwe engine te zijn die in ontwikkeling is voor de volgende Halflife, en je schijnt er ook je hedendaagse mods en Source-based games mee te kunnen spelen :)

En voor de rest: op het [H]ard|Forum trippen ze helemaal door, wat blijkt, er schijnen screens gelekt te zijn van de Halflife 3-engine. Mocht het waar zijn, mijn kwijlspieren hebben ze onder controle :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit zijn nummers 10, 12, 13 en 14. Vraag ik me af, waar is nummertje 11 gebleven? Hmm... deleted?
Ziet er behoorlijk nep uit. Lijkt meer op echte foto's die flink is bewerkt in photoshop.

http://www.funmansion.com/html/Underground-City.html

Nep dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:27:
[...]

Ziet er behoorlijk nep uit. Lijkt meer op echte foto's die flink is bewerkt in photoshop.

Nep dus ;)
Klopt, zijn gewoon foto's van ondergrond Rusland. :)
Hier komt het oorspronkelijk vandaan.

En ik dacht dat ze meer gingen richten op episodic content, hoe kan de HL3 engine dan al zo ver zijn (zo'n mooie screens opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Modbreak:Spielerij - Algemene policy ;)

[ Voor 103% gewijzigd door Crash op 25-07-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Doe maar niet naar vragen ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 25-07-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Je hebt de soundtrack nu toch wel zelf lekker uit die gcf files gehaald hè? Allemaal moeite doen met trackers... wat zonde van je tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:39:
[...]

Klopt, zijn gewoon foto's van ondergrond Rusland. :)
Hier komt het oorspronkelijk vandaan.

En ik dacht dat ze meer gingen richten op episodic content, hoe kan de HL3 engine dan al zo ver zijn (zo'n mooie screens opleveren).
Epic heeft de Unreal Engine 3 engine nu, maar dat betekend niet dat ze niet met UE4 bezig zijn. Op dit moment zijn ze er al een paar jaar mee bezig.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:27:

Nep dus ;)
Ik had die link ook zien staan op dat forum, toen ik hem wilde volgen gebeurde er niks, het zal wel een beetje druk geweest zijn daarzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

whoohoo! Mijn gf aan de HL2 single player gekregen! Ze vond het prachtig maar OMG wat moet ik me inhouden als ze de bochtjes rond zonder strafen en zonder dekking in het midden gaat staan terwijl de combines en masse op haar af rennen. Dat trainen we nog wel ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jazzper schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:48:
whoohoo! Mijn gf aan de HL2 single player gekregen! Ze vond het prachtig maar OMG wat moet ik me inhouden als ze de bochtjes rond zonder strafen en zonder dekking in het midden gaat staan terwijl de combines en masse op haar af rennen. Dat trainen we nog wel ;)
Dude :|

Dat moet je niet te duidelijk vertellen, anders wordt ze boos "omdat jij toch alles beter weet" en dan wil ze straks niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is pas stoer als ze kan DMen of Counter-strike'n 8)

Maar dit is al een stap in de goede richting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Doe ik ook niet hoor.. ondertussen wel 8 keer uitgespeelt op hard.

Strafen is voor wannebee prof's.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.