Waarom niet goed ervaring? Uitstekend ervaring is onzin (vanaf goed kan je hem al coach maken), tenzij je hem natuurlijk ook gebruikt om te spelen in comp/bek wedstrijden. Daar hangt de prijs dan ook vanaf, wil je hem nog gebruiken (betaal je voor de bijstats) of niet?Coca-Cola schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:38:
Iemand een idee wat een toekomstig coach met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap ongeveer waard is?
Ik ben van plan er 1tje aan te gaan schaffen aangzien ik volgend jaar toch echt iets meer rendement uit mijn pics wil kunnen halen... (zeker aangezien mijn huidige coach binnenkort naar waardeloos ls gaat)
Verwijderd
hoe meer ervaring hoe goedkoper de kosten voor het maken van een interne coach. dus dat maakt wel degelijk uit en idd kan je je coach gewoon mee laten voetballen en dan is die ervaring dus dubbel belangrijk 
@tim zal er eens naar kijken, maar mijn SP'er in het a-team heeft nu slechts goed SP en dat is wel heel erg laag. hoewel ie woensdag in de beker nog een penalty erin knalde
@tim zal er eens naar kijken, maar mijn SP'er in het a-team heeft nu slechts goed SP en dat is wel heel erg laag. hoewel ie woensdag in de beker nog een penalty erin knalde
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 11:32 ]
Verwijderd
Heb een speler die zeer binnenkort naar goed ervaring gaat. Heeft matig leiderschap maar heb nog geen geld om em coach te maken. Heeft zo'n speler op de TL nog enige waarde?
Ik zelf heb een goddelijk spelhervatter, en volgens mij maakt dat een enorm verschil. Mijn speler (goed scoren/goddelijk sp) scoort veel meer dan een normale spits, ook tegen sterkere verdedigingen. Ik heb het idee dat ik meer penaltys krijg (al 2x 3 penaltys per wedstrijd, die hij er allemaal inschoot). Vrijtrappen krijg ik niet zovaak, maar zijn ook bijna altijd een doelpunt, ook vanwege het feit dat ik 3 koppers erbij heb. In mijn divisie ben ik elke wedstrijd de mindere maar toch scoor ik veelVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
tonnetje of 3 a 4
@ H3!N: heb er zelf minder goede ervaring mee hoor, mijn briljant spelhervatter schoot 2 van de laatste 4 penalties mis. Vroeger ook ooit een wonderbaarlijk spelhervatter gehad die slechts 1 keer in een heel seizoen scoorde... Vind het dus niet waard om extreem veel méér voor zo'n speler neer te leggen.
Koop wel een aanvaller als spelhervatter, omdat scoren het spelhervatten nog eens enorm aanvult volgens mij.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
wat dacht je van houden tot je wél geld hebtVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:35:
Heb een speler die zeer binnenkort naar goed ervaring gaat. Heeft matig leiderschap maar heb nog geen geld om em coach te maken. Heeft zo'n speler op de TL nog enige waarde?
Mijn goddelijk spelhervatter werd vorig seizoen topscorer, dus mijn ervaring is duidelijk beter
Ik heb er een met goed ervaring en zwak leiderschap. Kan ik daar nog wat mee of is ontslaan de beste optie?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:35:
Verwijderd
dat zegt veel meer over je competitie dan over iets anders(aangezien het een keeper was ffs)
Verwijderd
Ok, dat wist ik niet. Ik dacht gewoon goed of hoger ervaring , coach maken zelfde prijs. Dat is trouwens mooi om te weten, dan wacht ik mss nog ff met mijn huidige toekomstig coach/nu speler.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:31:
hoe meer ervaring hoe goedkoper de kosten voor het maken van een interne coach. dus dat maakt wel degelijk uit en idd kan je je coach gewoon mee laten voetballen en dan is die ervaring dus dubbel belangrijk
Nee lekker, zit ik dan met mijn verdedigerph4ge schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Koop wel een aanvaller als spelhervatter, omdat scoren het spelhervatten nog eens enorm aanvult volgens mij.
Verwijderd
Goddelijk SH+ Scoren= lange afstandschotNee lekker, zit ik dan met mijn verdedigerNee, ik ken zat verhalen (hierboven ook weer) van mensen die ook scoren met een verdediger, al is het maar omdat je meer penaltys krijgt en hij er af en toe eens een vrije trap inpegelt. Ik ga geduldig wachten op zijn eerste vrije trap, laat hem vanavond is in een friendly meespelen, mss moet hij warm lopen
Verwijderd
I know, dat heb ik daarstraks ook al zelf aangegeven, maar die waren niet beschikbaar in de categorie die ik ze zocht, of ze waren niet betaalbaar. Dus dan maar penalty's + vrije trappenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:56:
[...]
Goddelijk SH+ Scoren= lange afstandschot
Verwijderd
jahoor, voor een hoop teams zou dat een mooie toekomstig coach zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:35:
met zwak leiderschap zal er niks meer voor z'n 'coach-kunnen' betaald worden, misschien nog voor z'n stats i.c.m. z'n XP
Verwijderd
volgens mij moet je dan ook nog onvoorspelbaar als specialiteit hebben dan krijg je idd afstandsschoten, maar elke speler kan in principe weleens een afstandsschot hebben. je ziet aan de mededeling in het wedstrjid verslag wat voor afstandschot het is(dus of het een SE is of niet).
Ik moet zeggen dat ik die special nog _nooit_ heb gezien in mijn wedstrijden... ik heb 1 spits met goed scoren en wonderbaarlijk sh en ook nog een spits met redelijk scoren en goed sh. Nou moet ik zeggen dat ik ze ook nog nooit nodig heb gehad (misschien eentje in de verlenging van mijn verloren beker ewsdtrijd ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:56:
[...]
Goddelijk SH+ Scoren= lange afstandschot
Verwijderd
thnx, z'n stats zijn ook wel okey met redelijk scoren en redelijk passen + matig vleugelspel + formidabel conditie..Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:08:
[...]
jahoor, voor een hoop teams zou dat een mooie toekomstig coach zijn.
met zwak leiderschap zal er niks meer voor z'n 'coach-kunnen' betaald worden, misschien nog voor z'n stats i.c.m. z'n XP
Verwijderd
Elke speler met voldoende spelhervattingvaardigheid en voldoende scoorvaardigheid kan scoren uit een afstandschot.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:09:
volgens mij moet je dan ook nog onvoorspelbaar als specialiteit hebben dan krijg je idd afstandsschoten, maar elke speler kan in principe weleens een afstandsschot hebben. je ziet aan de mededeling in het wedstrjid verslag wat voor afstandschot het is(dus of het een SE is of niet).
Maar komt misschien dus niet zo vaak voor..
Verwijderd
elke speler kan zowieso al scoren met een afstandsschot, maar een SE afstandsschot dus bedoel je. volgens mij kan dat alleen met onvoorspelbaar erbij.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:15:
[...]
Elke speler met voldoende spelhervattingvaardigheid en voldoende scoorvaardigheid kan scoren uit een afstandschot.
[edit]
Na 5 minuten kwam United met 0 - 1 voor te staan, toen Jonathan Payton een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek.
deze knul heeft geen scoren, geen spelhervatten en is niet onvoorspelbaar. je kan ze dus zowieso al krijgen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 12:29 ]
Verwijderd
Dit is toch geen afstandschotVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:16:
[...]
elke speler kan zowieso al scoren met een afstandsschot, maar een SE afstandsschot dus bedoel je. volgens mij kan dat alleen met onvoorspelbaar erbij.
[edit]
Na 5 minuten kwam United met 0 - 1 voor te staan, toen Jonathan Payton een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek.
deze knul heeft geen scoren, geen spelhervatten en is niet onvoorspelbaar. je kan ze dus zowieso al krijgen
Verwijderd
mja ligt eraan hoe je het bekijkt
maar bij een SE staat het er inderdaad specifiek bij dat het een afstandsschot is...
onvoorspelbaar+scoren+SP is hoe dan ook een leuke combi voor spitsen
onvoorspelbaar+scoren+SP is hoe dan ook een leuke combi voor spitsen
onvoorspelbaar + passen = briljante pass SE
voor het afstandschot SE heb je geen onvoorspelbaar nodig
-edit-
uit de regels:
Onvoorspelbaar:
Onvoorspelbare spelers kunnen hun passingvaardigheid gebruiken om een onverwachte lange pass te versturen, of hun vaardigheid in scoren om ineens op een onvoorstelbare manier een kans te creëren. Een onvoorspelbare verdediger of een centrale middenvelder met een lage verdedigende vaardigheid kan een domme pass versturen waardoor de tegenstander een scoringskans geboden wordt.
iedere speler
Iedere speler met voldoende spelhervattingvaardigheid en voldoende scoorvaardigheid kan scoren uit een afstandschot.
voor het afstandschot SE heb je geen onvoorspelbaar nodig
-edit-
uit de regels:
Onvoorspelbaar:
Onvoorspelbare spelers kunnen hun passingvaardigheid gebruiken om een onverwachte lange pass te versturen, of hun vaardigheid in scoren om ineens op een onvoorstelbare manier een kans te creëren. Een onvoorspelbare verdediger of een centrale middenvelder met een lage verdedigende vaardigheid kan een domme pass versturen waardoor de tegenstander een scoringskans geboden wordt.
iedere speler
Iedere speler met voldoende spelhervattingvaardigheid en voldoende scoorvaardigheid kan scoren uit een afstandschot.
[ Voor 74% gewijzigd door Coca-Cola op 04-10-2005 13:24 ]
Verwijderd
mijn (oude)spits heeft anders al een aantal keren een (echte)afstandschoten gehad en die is onvoorspelbaar en heeft geen SH, maar wel scoren... dus hoe zit dat dan? nouja... het zal ook allemaal wel. gebeurt toch zelden
LoL deze speler doet het aardig goed, sinds dit seizoen pas spits en legt de ene naar de andere erin 
Arthur Pluijm (71472137)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Team-Fryslân
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 12
Hattricks in carrière: 3
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
En zo bijzonder hoog liggen zijn stats nou ook weer niet
Arthur Pluijm (71472137)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Team-Fryslân
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 12
Hattricks in carrière: 3
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Verwijderd
Hangt maar net van de kwaliteit van je comp af heAnsjo schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:10:
Damn. geeft er één meer dan 2,5 miljoen uit voor mijn mid
Ik dacht dat ik er weinig winst op zou gaan maken, maar dit is niet rot
Verwijderd
Hey mede-hattrickers, ik speel sinds afgelopen seizoen hattrick begon in 10de divisie en promoveerde naar de 9nde. Ben natuurlijk ook supporter. Mijn teamid="763724". als je wil kijk een keer naar mijn team en geef eventuele adviezen/tips 
veel suc6 allemaal dit seizoen(beetje laat).
veel suc6 allemaal dit seizoen(beetje laat).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:59 ]
Verwijderd
Een heel belangrijke tip is natuurlijk word lid van de federatie op hattrick zelf. Kan je volgend seizoen ook meedoen aan de GOT-cup.
Verder probeer je team te trainen zodat je volgend seizoen mee kan doen om de titel. Je hoeft niet te vresen voor degradatie en dat kan dan in jouw voordeel zijn. Alhoewel het natuurlijk veel leuker is om tegen teams te spelen i.p.v. WO. In de OP staat volgens mij een link hoe dit aan te pakken.
Verder probeer je team te trainen zodat je volgend seizoen mee kan doen om de titel. Je hoeft niet te vresen voor degradatie en dat kan dan in jouw voordeel zijn. Alhoewel het natuurlijk veel leuker is om tegen teams te spelen i.p.v. WO. In de OP staat volgens mij een link hoe dit aan te pakken.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 16:07 ]
Tsja en verder valt er niet zoveel zinnigs te zeggen...je team kan altijd beter namelijk! 
Zorg dus dat je je training op orde hebt! Lees de links uit de openingspost daar leer je enorm veel van en als je dan nog vragen hebt, stel ze dan hier zodat een van ons daar misschien verheldering in kan brengen. maar eerst lezen, is erg belangrijk...
Zorg dus dat je je training op orde hebt! Lees de links uit de openingspost daar leer je enorm veel van en als je dan nog vragen hebt, stel ze dan hier zodat een van ons daar misschien verheldering in kan brengen. maar eerst lezen, is erg belangrijk...
Verwijderd
Gelijk posten, alleen op eigen risico-CKY2K- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:34: maar eerst lezen, is erg belangrijk...
Verwijderd
hehe jezus das wel lekker. wat was het voor mid dan? en vooral waarom verkoop je hem? wil je geen midratings halen?Pewwy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:20:
Damn. geeft er één meer dan 2,5 miljoen uit voor mijn midIk dacht dat ik er weinig winst op zou gaan maken, maar dit is niet rot
Pewwy gaat zijn midratings toch juist omlaag halen om zo meer counters te krijgen die zijn nieuwe betere spitsen erin moeten gaan trappen? Tsss kom jij net onder een steen vandaan gekropen of zo, dat verkondigd hij al sinds vorig seizoen!Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:49:
[...]
hehe jezus das wel lekker. wat was het voor mid dan? en vooral waarom verkoop je hem? wil je geen midratings halen?
Verwijderd
kan je mij dan uitleggen waarom die ze dan uberhaupt aangeschaft heeft?
en krijg je méér counters naarmate je midrating lager is. zit daareen verband tussen dan?
dan kan je beter 5-2-3 spelen ipv 5-3-2
en krijg je méér counters naarmate je midrating lager is. zit daareen verband tussen dan?
Ik wil betere spitsen en minder goede mids inderdaad. Die mid was overigens briljant, en ik wil geen spelers meer kopen met briljant of lager
[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 04-10-2005 17:53 ]
Minder middenvled = meer middenveld voor tegenstander = meer kansen tegenstander = meer gemiste kansen (hoop je natuurlijk) = meer counters.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:32:
kan je mij dan uitleggen waarom die ze dan uberhaupt aangeschaft heeft?![]()
Maar het is toch altijd handig om een beetje middenveld te hebben... ik geloof dat men uitgaat van ongeveer 40% - 60% als ideaal (als je dat kan halen met 1 centrale middenvelder natuurlijk
Het plan is om 1 wonderbaarlijk spits te kopen, en daarna een wereldklasse/wonderbaarlijk mid. Kijken hoever ik met 5-3-2 kan komen. Wordt dat niets dan is 4-4-2 met 3 centrale mids een goede optie
Voor iemand met een zeer sterke aanval wordt het dan aantrekkelijk om pressie tegen je te spelen.Pewwy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:55:
Het plan is om 1 wonderbaarlijk spits te kopen, en daarna een wereldklasse/wonderbaarlijk mid. Kijken hoever ik met 5-3-2 kan komen. Wordt dat niets dan is 4-4-2 met 3 centrale mids een goede optie
Krijgt hij wel minder kansen maar jij nog minder eventuele counters. Dat konden wel eens veel 1-0 verlies potjes worden.
Zelfs iemand met een niet erg sterk midfield kan je dan gemakkelijk overrulen.
ik zou me midfield in jouw geval niet té erg verzwakken.
Of denk men daar anders over?
Unknown
Ik ben eigenwijs en aan het kijken wat ik met de counter kan bereiken. Red ik dat niet dan wordt het waarschijnlijk 4-4-2 tot het einde van het seizoen.
Verwijderd
Goh, ik ben weer snugger bezig deze week. Ten eerste wilde ik vandaag een nieuwe trainee kopen, dat staat nog steeds op het programma, maar ik wilde hem tijdens de friendly laten spelen. Ben echter zo slim geweest om een internationale friendly te spelen, en die was op dinsdag al, dus ben een trainingsplek verloren...dom dom 
Ten tweede had ik een leuke trainee gevonden die vanacht om 2:30 afliep, dus ik opstaan op die tijd, blijk ik m niet te kunnen kopen omdat ik al een bod van 500k had gedaan op een andere leuke speler (maarja die loopt vanmiddag pas af). Kon ik onverrichte zake weer naar bedje ... dom!
Kan iemand mij helpen door mij te overbieden op de volgende speler, zodat ik mijn geld weer beschikbaar heb. (De speler waar ik die 500k op geboden heb, kan ik toch niet krijgen, niet genoeg geld voor wat ie gaat kosten).
Hanso Heyting (78248413)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 470
Loon: 782 €/week
Eigenaar: Stroompies
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Loopt af op 17:53 vandaag.
Ten tweede had ik een leuke trainee gevonden die vanacht om 2:30 afliep, dus ik opstaan op die tijd, blijk ik m niet te kunnen kopen omdat ik al een bod van 500k had gedaan op een andere leuke speler (maarja die loopt vanmiddag pas af). Kon ik onverrichte zake weer naar bedje ... dom!
Kan iemand mij helpen door mij te overbieden op de volgende speler, zodat ik mijn geld weer beschikbaar heb. (De speler waar ik die 500k op geboden heb, kan ik toch niet krijgen, niet genoeg geld voor wat ie gaat kosten).
Hanso Heyting (78248413)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 470
Loon: 782 €/week
Eigenaar: Stroompies
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Loopt af op 17:53 vandaag.
DoneVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 06:45:
Pfff ik heb nu 660k te besteden, maar het lukt me _net_ niet om er een formidable PM voor te krijgen (althans eentje die onder de 28 jaar is)... Begint best frustrerend te worden... kan de server niet ff crashen terwijl ik het hoogste bod heb
Ik ken het, heb het vorige week ook geprobeerd. Prijzen stijgen, iedereen loopt met geld te smijten nu...
Ik kijk aanstaande zondag nog even aan, als ik die wedstrijd gewoon win (zoals het hoord, maar je weet nooit natuurlijk) dan hou ik mijn geld op zak. Anders ga ik nog even shoppen voor een leuke aanvaller denk ik...
Vanavond dan eindelijk de voorrondes GOT cup! Moet het hoofdtournooi wel halen natuurlijk, dus vanavond worden tha grooves mijn eerste slachtoffer
Vanavond dan eindelijk de voorrondes GOT cup! Moet het hoofdtournooi wel halen natuurlijk, dus vanavond worden tha grooves mijn eerste slachtoffer
[ Voor 64% gewijzigd door -TheNose- op 05-10-2005 12:50 ]
Nou voor 625k heb ik er eentje, maar zonder bijstats en 27 jaar en zwak in vorm, maar wel hele hoge TSI (en geen bijstats, dus ik denk hoog formidable, hij zit zo 2000 boven andere formidable PM-ers) en zwak ervaring, haalt 4*... alles beter dan mijn 32 jarige goed PM
Is het nuttig om een middevelder met redelijk scoren te hebben? Hij heeft namelijk ook redelijk passen, of is het dan beter om een middevelder ipv scoren, redelijk verdedigen te hebben??
[ Voor 3% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 05-10-2005 13:01 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
En iemand al PSICOTSI geprobeerd? http://personales.alumno....o/psicotsiweb/lang-en.htm Volgens die tool zouden 2 mids van me deze week poppen. Dus morgen ochtend hoop ik dat het klopt!
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Scoren heeft naar mijn weten een middenvelder helemaal niks aan._AzN_GhOsT schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:01:
Is het nuttig om een middevelder met redelijk scoren te hebben? Hij heeft namelijk ook redelijk passen, of is het dan beter om een middevelder ipv scoren, redelijk verdedigen te hebben??
En die formidabele middenvelder...ik heb nog allemaal redelijk redelijk middenvelders rondlopen...:) hebben wel een bak ervaring maar goed. Heb 1 uitstekend middenvelder die ook 4 sterren haalt, denk dat mijn middenveld voorlopig wel sterk genoeg is...
Verwijderd
je mag mijn midjes wel kopen hoor. heb ze in alle soorten en maten
en ook helemaal niet duur!
gaat binnenkort een leuke speler eruit formidabel pm/goed passen/redelijk wing. ideaal als winger WTM of gewoon aanvallend mid.
gaat binnenkort een leuke speler eruit formidabel pm/goed passen/redelijk wing. ideaal als winger WTM of gewoon aanvallend mid.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 13:21 ]
Ik heb 'm thuis als pluginn geprobeerd. Bij 80% van mijn trainees zat 'ie aardig in de buurt, maar op het moment dat ze bijstats hebben klopt er niks meer van... Ik heb vorige week op basis van die tool 2 skilltrades geprobeerd, maar die popte beide niet, dus wat dat betreft heb ik er weinig vertrouwen in_AzN_GhOsT schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:07:
En iemand al PSICOTSI geprobeerd? http://personales.alumno....o/psicotsiweb/lang-en.htm Volgens die tool zouden 2 mids van me deze week poppen. Dus morgen ochtend hoop ik dat het klopt!
Ja, maar ik wil gewoon 5-3-2 spelen in de VII volgend jaar, dus ik wil dan met 2 formidable PM-ers genoeg middenveld hebben om goed mee te kunnen doen.-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:16:
[...]
Scoren heeft naar mijn weten een middenvelder helemaal niks aan.
En die formidabele middenvelder...ik heb nog allemaal redelijk redelijk middenvelders rondlopen...:) hebben wel een bak ervaring maar goed. Heb 1 uitstekend middenvelder die ook 4 sterren haalt, denk dat mijn middenveld voorlopig wel sterk genoeg is...
Hoop dat ik morgen meer succes heb!!Coca-Cola schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:21:
[...]
Ik heb 'm thuis als pluginn geprobeerd. Bij 80% van mijn trainees zat 'ie aardig in de buurt, maar op het moment dat ze bijstats hebben klopt er niks meer van... Ik heb vorige week op basis van die tool 2 skilltrades geprobeerd, maar die popte beide niet, dus wat dat betreft heb ik er weinig vertrouwen in. Maar het is opzich wel een leuke tool moet ik zeggen...
[ Voor 6% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 05-10-2005 13:32 ]
Morgen is het toch donderdag? Mijn spelers poppen meestal op vrijdag?_AzN_GhOsT schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:29:
[...]
Hoop dat ik morgen meer succes heb!!en misschien dat die van jouw morgen poppen?
edit spuit elf
[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 05-10-2005 13:48 ]
En dat kunnen ze goed gebruiken, die prutsers van een verdedigers van mij...
mijn controversiele temperamentvolle en oneerlijke nieuwe schop Hongaar, heeft net meteen een rel verzorgt op de training en de TS is er niet van omhoog gegaan... PRUTSER!!!
eheheh foutjuh-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:48:
[...]
Morgen is het toch donderdag? Mijn spelers poppen meestal op vrijdag?
edit spuit elf

Waarom denken mensen altijd maar dat verdedigen trainen alleen genoeg geld opleverd als je alle 10 je trainingsspots gebruikt? Ik verdien toch behoorlijk goed met slechts 8 verdedigers! Ik doel op een post op globalforum waarin een gast analyses gemaakt heeft welke vorm van training het best is voor je economisch gezien....verdedigen staat op de tweede plaats na PM, maar alleen als je 10 trainees hebt!
Verwijderd
Dankzij een schorsing speelt m'n topverdediger met nog een kleine kans op U-20 vandaag in de friendly. Om een eventuele blessure van die verdediger te voorkomen was ik net aan het het kijken naar de beste positie voor de friendly in de verdediging. Maar wat blijkt de hele aanval+vleugels bestaan alleen uit doodschoppers! Van links naar rechts opvliegend-temperamentvol-temperamentvol-temperamentvol. Het gaat om het team BRAMADJE, volgende keer zouden dat soort ploegen moeten worden uitgesloten van deelname aan de got-cup
.
Verwijderd
Vraagje;
Toen ik begon met hattrick wist ik er niet veel van en deed een paar domme dingen zoals;
dure spelers kopen en mijn stadion flink uitbreiden. sindsdien zit ik diep in de schulden
(-384 686 € (-444 001) €). De enige manier om hier uit te komen is door een goede speler te verkopen in mijn ogen. Maar die heb ik niet echt. Dus ik hoop op een goede YP een keer zodat ik daar geld voor krijg als ik die verkoop want als het zo door gaat ben ik zo failliet. Nog andere tips maybe?
Toen ik begon met hattrick wist ik er niet veel van en deed een paar domme dingen zoals;
dure spelers kopen en mijn stadion flink uitbreiden. sindsdien zit ik diep in de schulden
(-384 686 € (-444 001) €). De enige manier om hier uit te komen is door een goede speler te verkopen in mijn ogen. Maar die heb ik niet echt. Dus ik hoop op een goede YP een keer zodat ik daar geld voor krijg als ik die verkoop want als het zo door gaat ben ik zo failliet. Nog andere tips maybe?
Verwijderd
failliet gaan en opnieuw beginnenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:02:
Vraagje;
Nee, tsjah enige manier is verkopen en onderaan de lat beginnen...
(en met onderaan de lat bedoel ik dus de uitleg van coca cola hieronder)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 15:41 ]
Je bent net begonnen?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:02:
Vraagje;
Verkoop je goede spelers, dat betekend iedereen die je hebt die een skill heeft die beter dan redelijk is.
Ontsla al je pruts spelers, dat betekent alle spelers met een skill van minder dan redelijk.
Ontsla al je personeel, op:
- 3 assistentrainers
- 1/2 woordvoerders
- Geen doktoren/fysios, die heb je niet nodig. Ontsla je geblesseerden (als ze niks waard zijn)
Stop met Jeugdopleiding! Kost veel te veel geld voordat het (misschien) wat op gaat leveren en geld heb je nu niet. YP = luxe.
Kies een goede trainingsvorm (verdedigen, keepen, positiespel, scoren) en koop voor die linie het maximaal aantal trainees, met als skill redelijk en 19jaar oud. Die leveren nog best wat op als ze poppen, maar kosten niks om te kopen. Ga een systeem spelen dat het meeste training oplevert (3-5-2 voor PM, 3-4-3 voor scoren etc.) en train die spelers maximaal. Verkoop je eerste paar pops op goed (na 4 ofzo sta je wel weer positief) en koop vervolgens een redelijk/slecht of (als je weer in de min durft) een goed/slecht coach en wat nieuwe trainees.
Mocht je weer wat geld hebben dan koop je gewoon wat bejaarden met redelijk/goed in de skill die ze nodig hebben en daar vul je al je niet trainingplekken mee op en dan promoveer je ook nog makelijk
[ Voor 16% gewijzigd door Coca-Cola op 05-10-2005 15:16 ]
Maar als ik jouw was zou ik gewoon failliet gaan, en over twee weken opnieuw beginnen...
Maar dan goed
Maar dan goed
Geen andere verdedigers trainers die zich hier druk om maken?-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:22:
Waarom denken mensen altijd maar dat verdedigen trainen alleen genoeg geld opleverd als je alle 10 je trainingsspots gebruikt? Ik verdien toch behoorlijk goed met slechts 8 verdedigers! Ik doel op een post op globalforum waarin een gast analyses gemaakt heeft welke vorm van training het best is voor je economisch gezien....verdedigen staat op de tweede plaats na PM, maar alleen als je 10 trainees hebt!
Ik maak me daar natuurlijk ook druk over, maar ik heb besloten dat ik de competie (niet de beker trouwens) verkies boven een trainingsplek (let wel _1_ trainingsplek). Dat houdt in dat ik in een lastige wedstrijd 4-4-2 speel als ik er niet zeker van ben dat ik met 5-3-2 kan winnen. Daarom ben ik nu ook zo in mijn middenveld aan het investeren... met 2 formidable PM op het middenveld kan ik volgend jaar in de VII ook nog wel 5-3-2 spelen...-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:22:
[...]
Geen andere verdedigers trainers die zich hier druk om maken?
tsja maar met 5-3-2 en 4-4-2 (met 3 innermids) mis je nogsteeds je wingerplaatsen! Daarom ben ik teruggegaan naar 8 trainees en 3-5-2, bevalt mij en een aantal verdedigertrainercollega's toch wel wat beter...scheelt alleen wel iets in de inkomsten helaas...
Verwijderd
Vraag voor bijvoorbeeld -CKY2K-, maar er zullen er meer zijn die dit weten.
Hoe krijg ik op mn team pagina dat plaatje van countries visited?
Krijg je dat vanzelf als je een X-aantal buitenlanden bezocht hebt? Ik zit nu op 4....
Krijg je dat vanzelf als je een X-aantal buitenlanden bezocht hebt? Ik zit nu op 4....
Join the Flagchasers Federatie (ff zoeken tussen de feds), die hebben zo'n plaatje voor je!Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:01:
Vraag voor bijvoorbeeld -CKY2K-, maar er zullen er meer zijn die dit weten.
Tsja en dat terwijl we eigenlijk gewoon moeten werken en zoVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:03:
Goh wat is iedereen snel en behulpzaam vandaag
* -TheNose- verveeld zich, zit al steeds op de transfers pagina te kijken hoe de bidwar op mijn YP langzaam op gang komt en alleen het veel te lage openingsbod voor mijn formidabele 19 jarige verdediger nog steeds staat
Verwijderd
Tis dat ik geen geld meer heb, anders had ik wel 510k geboden-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:26:
/me verveeld zich, zit al steeds op de transfers pagina te kijken hoe de bidwar op mijn YP langzaam op gang komt en alleen het veel te lage openingsbod voor mijn formidabele 19 jarige verdediger nog steeds staat
LolVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:29:
[...]
Tis dat ik geen geld meer heb, anders had ik wel 510k geboden
Verwijderd
Heb vanmiddag deze gekocht, en jaaaaaa, vast iets te duur, maar ik moest en zou m hebben ..!
Nathan Jaspers
TSI = 2 010, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Voor slechts 473k...koopje toch?
Nathan Jaspers
Wel een briljante trainee... Ik zou nooi zoveel betalen voor een trainee, maar dat is meer omdat ik dat gewoon niet kan
Verwijderd
Eigenlijk wilde ik een 17 jarige met vergelijkbare stats, maar die gaan als snel richting de miljoen...Coca-Cola schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:35:
Wel een briljante trainee... Ik zou nooi zoveel betalen voor een trainee, maar dat is meer omdat ik dat gewoon niet kan
Dit is ook pas mijn 2e echt dure (voor mijn doen, dus boven de 300k) trainee.
Ik heb nu een wedstrijd tegen een Deen.
Mijn beste speler kan niet zo goed tegen het slechte weer, maar toch scoort hij
@elbundy, ik denk dat je misschien teveel voor die kerel hebt betaald. Hij heeft wel een hoge TSI, maar dat betekend niet dat hij zijn geld waar zou zijn
Mijn beste speler kan niet zo goed tegen het slechte weer, maar toch scoort hij

@elbundy, ik denk dat je misschien teveel voor die kerel hebt betaald. Hij heeft wel een hoge TSI, maar dat betekend niet dat hij zijn geld waar zou zijn
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Ah, dr is weer een update van Maptrick, de 8e en 9e divisie zijn weer 304 teams armer, gaat goed
Gelukkig zijn er weinig problemen om de 10e en 11e divisie te vullen.
Gelukkig zijn er weinig problemen om de 10e en 11e divisie te vullen.
Verwijderd
Met 8 verdedigers verdien je denk ik minder dan PM trainen. Ik kan die uitleg van die "gast" die de analyse maakt op global nog niet helemaal volgen, want het lijk mij toch wel dat als je 10 verdedigers traint dit meer opbrengt dan PM training. Mocht het nodig zijn, dan ga ik af en toe 4-4-2 spelen om degradatie te voorkomen. Maar het plan is 5-3-2 met 2 IM en 1 vleugel.. middenveld minder goede ervaren oudjes, en voorin 2 superspitsen (op dit moment is dat nog bagger..;))-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:22:
Verwijderd
door de vele bijstats is het niet in te schatten hoe hoog ie is. ik neem aan dat je pm traint? ik vind 450k erg veel voor zo'n gast. veel te veel eigenlijk. had er niet meer dan 200k voor gegevenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:34:
Heb vanmiddag deze gekocht, en jaaaaaa, vast iets te duur, maar ik moest en zou m hebben ..!
Nathan Jaspers
1-0 achter in de GoTcup
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 18:04 ]
Verwijderd
Geweldig, 1-0 achter in de Got-cup tegen een XI klasser
(weet ik ook eens hoe dat is
). Ook nog eens 948 euro entreegeld, en de eerste schop is alweer uitgedeeld (gelukkig nog geen blessures).

Verwijderd
Al 5-0 achter
Je hoort nog al eens dat verdediging niet belangrijk is, maar als je achterin met je coach en voormalig coach speelt die helemaal niks kunnen, aangevuld met een redelijke verdediger die binnen een half uur rood krijgt, dan krijg je er toch wel een paar om je oren....
Je hoort nog al eens dat verdediging niet belangrijk is, maar als je achterin met je coach en voormalig coach speelt die helemaal niks kunnen, aangevuld met een redelijke verdediger die binnen een half uur rood krijgt, dan krijg je er toch wel een paar om je oren....
staat 1-4 voor in de cup 
alleen degene waarme ik wou gaan strijden om de 2e plek staat helaas ook 0-1 voor
alleen degene waarme ik wou gaan strijden om de 2e plek staat helaas ook 0-1 voor
Verwijderd
2-1 inmiddels. ik weet niet nou meer balbezit heeft we heten allebei united 
trouwens die gele kaart voorspelbederf kom ik de laatste tijd wel HEEL vaak tegen.
trouwens die gele kaart voorspelbederf kom ik de laatste tijd wel HEEL vaak tegen.
Heerlijk. Al 0-5 voor in de beker. Volgende week heb ik een WO in de competitie dus kan ik mooi met mijn A-team nog een ronde verder komen mits ik een beetje geluk heb met mijn tegenstander.
Eerste keer dat ik zo ver kom in de beker.
Eerste keer dat ik zo ver kom in de beker.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
0-2 achter in de Beker en een rode kaart.
Enige positieve is de 41k aan toeschouwers levert toch weer 200k aan knaken op.
Enige positieve is de 41k aan toeschouwers levert toch weer 200k aan knaken op.
Unknown
Verwijderd
lol mijn tegenstander speelt met zijn a-team in de GoTcup 
was zeker bang te gaan verliezen of wilt hem HEEL graag winnen
was zeker bang te gaan verliezen of wilt hem HEEL graag winnen
Verwijderd
Sta met 1-3 voor tegen Damien. Is niet echt goed natuurlijk voor de ´Help Damien de winter door´ actie. 
Maar er is nog een half uur te spelen.
Maar er is nog een half uur te spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 18:46 ]
Verwijderd
Woei, 1-2 gewonnen in 'die andere' Cup. Ben benieuwd wat m'n volgende tegenstander gaat worden!
Verwijderd
Geen zorgen hij staat 4-3 voorVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:47:
ik moet denk ik zometeen een motie gaan indienen als damien blijft verliezen

...
5-3 eindstand na een 1-3 ruststand
Stats geven maar weer eens aan hoe belangrijk een goed middenveld is. Dat is de enige postitie waar ik minder scoor.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 19:18 ]
Verwijderd
Nou, een gedenkwaardig debuut in de GoTCup...
7-1 verloren tegen Forza Oss, die (nog!) een klasse lager speelt dan ik, inclusief rode kaart en geblesseerde trainee van...+6 !!
Geweldig, ik wil me nu alvast weer opgeven voor de volgende editie
7-1 verloren tegen Forza Oss, die (nog!) een klasse lager speelt dan ik, inclusief rode kaart en geblesseerde trainee van...+6 !!
Geweldig, ik wil me nu alvast weer opgeven voor de volgende editie

Verwijderd
ik snap hier niks van mensen. mijn tegen stander van net (A2 united) traint verdedigen en speelt 3-5-2 in een friendly en ook nog a-spelers?
weet iemand hier een verklaring voor of is dit n@@bs united?
weet iemand hier een verklaring voor of is dit n@@bs united?
Wanneer wordt de volgende bekertegenstander eigenlijk bekend gemaakt?
Heerlijk met 0-8 gewonnen.
Heerlijk met 0-8 gewonnen.
Gezocht!
Router
Een van mijn spelers +7 geschopt
kan ik daar nog wat mee of kan ik hem beter ontslaan?
Salomon Kooi (70573290) 7
23 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Trappers Hardinxveld
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Salomon Kooi (70573290) 7
23 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Trappers Hardinxveld
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
@HEINVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:14:
[...]
Geen zorgen hij staat 4-3 voor![]()
...
5-3 eindstand na een 1-3 ruststand
Stats geven maar weer eens aan hoe belangrijk een goed middenveld is. Dat is de enige postitie waar ik minder scoor.
Ik let even niet op en er word alweer aan mijn stoelpoten gezaagd
Uiteindelijk een makkelijke overwinning, ben geen moment in de problemen geweest de 1-3 was om de tegenstander op het verkeerde been te zetten
Middenveld rating ben ik erg tevreden mee
Jammer van die blessure van Dsanka maar een leuke wedstrijd met veel doelpunten! Zeer GoT cup waardig!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik zou die speler gewoon proberen te verkopen of je moest al 10 dokters in dienst hebben dan zou ik hem houden.Een van mijn spelers +7 geschopt kan ik daar nog wat mee of kan ik hem beter ontslaan?
[ Voor 32% gewijzigd door The Dolf op 05-10-2005 19:36 ]
Gezocht!
Router
Verwijderd
@HEIN
Mijn volgende tegenstander in de Cup precies hetzelfde, maar dat maakt niet zoveel uit daar moet ik met mijn b-selectie nog van kunnen winnen. (Zo vast beginnen met het vuurtje op te stoken
)
Mijn volgende tegenstander in de Cup precies hetzelfde, maar dat maakt niet zoveel uit daar moet ik met mijn b-selectie nog van kunnen winnen. (Zo vast beginnen met het vuurtje op te stoken
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 19:36 ]
Verwijderd
Wie had jij in vredesnaam in het doel staan. Ik neem niet aan dat het je reserve keeper was, want dan hoop ik dat je keeper nooit geblesseerd raaktDamien2004 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:33:
[...]
Middenveld rating ben ik erg tevreden mee
Jammer van die blessure van Dsanka maar een leuke wedstrijd met veel doelpunten! Zeer GoT cup waardig!
Dus ik zit me hier diep te schamen dat ik hem niet nog meer keer heb gepasseerd
Verwijderd
ik kreeg in een zware wedstrijd (hij motste en was dus veel sterker) een bericht dat de vijandelijke aanvallen telkens vast liepen op mijn verdediging. geeft je toch wel een lekker gevoel als defence trainerVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:21:
Al 5-0 achter![]()
en over de trainingsplekken discussie. ik speel 3-5-2 in de compo. gewoon om zeker te zijn van mijn overwinningen. die ene trainingsplek kan me op het moment niet echt deren. vooral ook, omdat het op de korte termijn geen drol uitmaakt. daarbij hecht ik ook veel te veel waarde aan mijn middenveld ratings
Net een nieuwe trainie aangeschaft voor slechts 2.25M.
TSI = 7 600 , 19 years, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent
Playmaking: outstanding
Defending: passable
Scoring: inadequate
Geen idee of ie duur is maar ik ben er verdomd blij mee. Zit volgens mij ook maar een week of drie van briljant PM af denk ik.
TSI = 7 600 , 19 years, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent
Playmaking: outstanding
Defending: passable
Scoring: inadequate
Geen idee of ie duur is maar ik ben er verdomd blij mee. Zit volgens mij ook maar een week of drie van briljant PM af denk ik.
Gezocht!
Router
Ik ben deze week geswitched van winger trainer naar verdedigen... Heb de afgelopen week ongeveer 15 keer zoveel uitgeven als in de 1,5 seizoen ervoor. Ongeveer 6 mil ofzo.
Gezien de lol van het handelen zou ik het trainingswitchen bijna aanraden
.
Heb naar mijn mening wel leuke trainees nu, ben benieuwd hoeveel ervan morgen poppen, zitten er namelijk een aantal tussen die ik kocht met het idee dat ze bijna zouden poppen. En dat is bij 17 jarige hoog solids best wel interessant...
Gezien de lol van het handelen zou ik het trainingswitchen bijna aanraden
Heb naar mijn mening wel leuke trainees nu, ben benieuwd hoeveel ervan morgen poppen, zitten er namelijk een aantal tussen die ik kocht met het idee dat ze bijna zouden poppen. En dat is bij 17 jarige hoog solids best wel interessant...
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Dit topic is gesloten.