zijn nu alle deelnemers ook lid van de fed?
Verwijderd
Heb nog een vleugelspeler te koop gezet met het id (41978765) voor 150.000
Is het bedrag wat teveel? Want heb nog op transfervergelijking gezien maar dan zit ik er al boven.
Zijn TSI is wel hoger dan de rest.
Ps deze is goed voor zo'n 3 sterren
Is het bedrag wat teveel? Want heb nog op transfervergelijking gezien maar dan zit ik er al boven.
Zijn uitstekende conditie zorgt voor die hoge tsi. Jammer dat hij niet goed vleugelspel had, dan had je er waarschijnlijk veel meer voor gehad. Goed pasen is wel leuk, maar met een redelijke hoofdstat weet ik ook niet of je daar veel aan gaat hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:50:
Heb nog een vleugelspeler te koop gezet met het id (41978765) voor 150.000
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
niks mis mee hoor.
ik heb nog steeds 2 (basis)spelers met slechts redelijk wing(ja en pm, passen, conditie en ervaring).
die halen beide 3,5* dus niks aan de hand
kan je zelfs leuke ratings mee halen(formidabel/uitmuntend)
hebben me in totaal 50k gekost hehe. economisch ratings halen heet dat
ik heb nog steeds 2 (basis)spelers met slechts redelijk wing(ja en pm, passen, conditie en ervaring).
die halen beide 3,5* dus niks aan de hand
Verwijderd
Josef Veenbaas (71042305) wordt over een dik half uur verkocht. Zelfde stats maar dan 24j. Moet een goeie indicatie zijn. Bid staat nu op 102k
Hij wil de speler verkopen. Economische ratings daar heeft hij dus niet zo veel aanVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:53:
niks mis mee hoor.
die halen beide 3,5* dus niks aan de handkan je zelfs leuke ratings mee halen(formidabel/uitmuntend)
/▌
Verwijderd
ik had het niet over economische ratings, maar over economisch ratings halen 
maar zulke wingers zijn ab-so-luut geen 150k waard
maar zulke wingers zijn ab-so-luut geen 150k waard
Verwijderd
Ik denk wél dat ie 100k+ gaat opleveren. Er wordt heftig betaald op de TM momenteel. Een hoop onervaren coaches of misschien het feit dat die nieuwe teams geld krijgen een mega-inflatie veroorzaakt. Ik heb 2 trainees gekocht 17j pos goed voor 206k en 320k (was bij nr 2 door mijn geduld heen).. Ben blij dat de redelijke (voor 22k gekocht) na een week al naar goed popte. Is veel meer dan ik een half jaar geleden gewend was te betalen (en te krijgen
)
Verwijderd
Tja ik hoop dat ie nog wat oplevert ja.
Ik train positiespel dus heb ik een wat jonger iemand aangeschaft.
Dus moet ik de oudste weer verkopen (werd tijd).
Nouja we zien het wel...anders moet ie maar voor minder op de TL (BUIS)
Ik train positiespel dus heb ik een wat jonger iemand aangeschaft.
Dus moet ik de oudste weer verkopen (werd tijd).
Nouja we zien het wel...anders moet ie maar voor minder op de TL (BUIS)
Verwijderd
Ik heb oa nav opmerkingen hier besloten nestor van 35 in de verdediging te zetten. Is idd niet handig een trainingsplek te verspillen aan iemand die nog ouder is dan ikzelf... Bedankt voor de tip ik geloof dat het H3IN was. Ik verspil nu nog een plek aan de clown van 21 die ik van 1 ster af wil hebben.
Verwijderd
Zo heb ik nog een speler die niets kan maar die ik wel wil houden. Heeft een dubbele naam die overeenkomt met de namen van mijn zoons. Als ik spitsen was blijven trainen had het wat kunnen worden met die jongen.... Ach hij mag gewoon op de bank hangen voor 672 euro per week. Heb hem sinds 1 september en is nog nooit opgesteld.
Sorry had dit ook met edit kunnen bijvoegen.
Sorry had dit ook met edit kunnen bijvoegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 20:28 ]
Alle deelnemers zijn lid van de fed. Dus federatie: Stel ons niet teleurVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:21:
zijn nu alle deelnemers ook lid van de fed?
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
17jr goed pm voor 200k? dat is een schijntje. geen bijstats neem ik aan en zeer lage conditie?Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:02:
Ik denk wél dat ie 100k+ gaat opleveren. Er wordt heftig betaald op de TM momenteel. Een hoop onervaren coaches of misschien het feit dat die nieuwe teams geld krijgen een mega-inflatie veroorzaakt. Ik heb 2 trainees gekocht 17j pos goed voor 206k en 320k (was bij nr 2 door mijn geduld heen).. Ben blij dat de redelijke (voor 22k gekocht) na een week al naar goed popte. Is veel meer dan ik een half jaar geleden gewend was te betalen (en te krijgen)
of je hebt hele erge mazzel gehad
goed dat je die ouwe bok van je trainingslinie afhaalt. kost je meer geld dan dat het je oplevert namelijk.
Verwijderd
Conditie matig dus dat valt nog meeVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:34:
[...]
17jr goed pm voor 200k? dat is een schijntje. geen bijstats neem ik aan en zeer lage conditie?
of je hebt hele erge mazzel gehad
Passen slecht - rest waardeloos
En nu zie ik pas dat ie ook nog sympathiek, evenwichtig en oprecht is

En dáááágen lopen hengelen. Zag ze steeds voor 400+ gaan. Ik ben spitsen gewend en die koop je 17j scoren redelijk 1k en goed 100k vorig seizoen. Vandaar dat ik 200 genoeg vond.
Ik houd bij aanschaf van middenvelders rekening met conditie. Die moet in 1 tussenseizoen dus 2 weken trainen naar redelijk kunnen heb ik bedacht voor mezelf.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 21:56 ]
Lol, zit te zoeken naar een mid, kom in HVP's laatste aankoop tegen op de TL. Gekocht voor 3 miljoen, 1,5 week geleden, gast staat nu op 5,25. Iemand heeft of teveel geld over, of niet in de gaten wat zijn salaris is. HVP maakt in ieder geval winst op die verkoop
Verwijderd
Ik keek vandaag eens in de supportersstatistieken vd stadions. Blijkt dat de grootste stadions van WO teams zijn. Die kunnen ze beter uitsluiten van die lijst die gasten hebben vermoed ik in de III al hun spelers verkocht en een stadion neergepoot van alle geld om daarna nooit meer in te loggen.
Moet je eens bij Lochemse Berg kijken. Dat team speelt gewoon in de VIII, en heeft 510.000 plekken
Duurt wel ff voordat dat stadion vol zit denk ik
Verwijderd
En dan de clubgeschiedenis:
28-08-2005 sc Lochem eindigde als nummer 7 in VII.948 (seizoen 15).
08-05-2005 sc Lochem eindigde als nummer 7 in VI.873 (seizoen 14).
16-01-2005 sc Lochem eindigde als nummer 6 in V.122 (seizoen 13).
26-09-2004 sc Lochem eindigde als nummer 1 in VI.336 (seizoen 12).
06-06-2004 sc Lochem eindigde als nummer 4 in VI.336 (seizoen 11).
15-02-2004 sc Lochem eindigde als nummer 2 in VII.27 (seizoen 10).
25-11-2003 De club kreeg een nieuwe eigenaar: janherman nam het roer over en veranderde de naam van de club in sc Lochem.
Die is gewoon gestopt
/edit
Hij speelt nog wel zo te zien. 21000 man publiek in de laatste thuiswedstrijd!! Wat een kosten zal die man hebben...
28-08-2005 sc Lochem eindigde als nummer 7 in VII.948 (seizoen 15).
08-05-2005 sc Lochem eindigde als nummer 7 in VI.873 (seizoen 14).
16-01-2005 sc Lochem eindigde als nummer 6 in V.122 (seizoen 13).
26-09-2004 sc Lochem eindigde als nummer 1 in VI.336 (seizoen 12).
06-06-2004 sc Lochem eindigde als nummer 4 in VI.336 (seizoen 11).
15-02-2004 sc Lochem eindigde als nummer 2 in VII.27 (seizoen 10).
25-11-2003 De club kreeg een nieuwe eigenaar: janherman nam het roer over en veranderde de naam van de club in sc Lochem.
Die is gewoon gestopt
/edit
Hij speelt nog wel zo te zien. 21000 man publiek in de laatste thuiswedstrijd!! Wat een kosten zal die man hebben...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 22:14 ]
Er zit nog een leukere in. Dat stadion uit Bulgarije daar klopt echt helemaal niets van
Verwijderd
Wat een bedrag voor die spelerPewwy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:49:
Lol, zit te zoeken naar een mid, kom in HVP's laatste aankoop tegen op de TL. Gekocht voor 3 miljoen, 1,5 week geleden, gast staat nu op 5,25. Iemand heeft of teveel geld over, of niet in de gaten wat zijn salaris is. HVP maakt in ieder geval winst op die verkoop
Al vast een waarschuwing, volgende week ga ik me toch een superpull doen. Echt fenomenaal.
Althans dit hoop ik dan maar, de laatste tijd is het weer niets. Opzich gaat het in de competitie wel goed. Voorlopig staan we wel eerste. Maar door het grote aantal blessures bij de middenvelders is het nu niet zo dat ik lekker ruim in mijn mannen zit.
Maar als we morgen ook winnen dan leggen we een goede basis om voor de titel te gaan.
Althans dit hoop ik dan maar, de laatste tijd is het weer niets. Opzich gaat het in de competitie wel goed. Voorlopig staan we wel eerste. Maar door het grote aantal blessures bij de middenvelders is het nu niet zo dat ik lekker ruim in mijn mannen zit.
Maar als we morgen ook winnen dan leggen we een goede basis om voor de titel te gaan.
Mijn pull heeft goed spelhervatten... altijd mooi, maar je hebt er totaal werkelijk helemaal geen ruk aan (tevens haal ik op dit moment mijn 300+ aanlagen per minuut niet
).
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Jort Linder
Alleen de naam al, weg met dat stuk kakkigheid
Alleen de naam al, weg met dat stuk kakkigheid

Vette poep 
na een hele rits redelijke YP's, nu mijn eerste goede YP
)
dikke shit! die staat vanavond op de transferlist (ik heb er nix aanGidion de Roo (78260212)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 626 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
We've got that ring of confidence
Verwijderd
ja midjes zijn duurVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:43:
[...]
Conditie matig dus dat valt nog mee
Passen slecht - rest waardeloos
En nu zie ik pas dat ie ook nog sympathiek, evenwichtig en oprecht is![]()
![]()
![]()
![]()
En dáááágen lopen hengelen. Zag ze steeds voor 400+ gaan. Ik ben spitsen gewend en die koop je 17j scoren redelijk 1k en goed 100k vorig seizoen. Vandaar dat ik 200 genoeg vond.
Ik houd bij aanschaf van middenvelders rekening met conditie. Die moet in 1 tussenseizoen dus 2 weken trainen naar redelijk kunnen heb ik bedacht voor mezelf.
YP is niks. ik zit er serieus over na te denken als ik dit seizoen WEER niks pull te stoppen ermee. maximale transferprijs wat ik voor een pull heb gekregen is 60k ofzo
Ik heb eindelijk sinds ik twee seizoenen geleden met Hattrick ben begonnen een echt goed verkoopbare pull, voorheen meestal junk of totaal niet verkoopbaar.. Maar dit, heerlijk 
Kan ik eindelijk weer wat trainees gaan kopen.
Transfervergelijking geeft prijzen van net iets over de 1 miljoen, dus als ie daar voor verkoopJan-Melis Zwartkruis (78238297)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 2 255 €/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Hmmm misschien is deze knul ook wel verkoopbaar?
Sander Querido (78262949)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 682 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Beetje de verkeerde bijstats, maar zeker wel trainbaar toch? Zet hem wel voor 0 op de lijst vanavond en dan zien we wel!
TPE geeft >100k aan, dat zou echt voor het eerst zijn met een pull bij mijn ploegie!
Sander Querido (78262949)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 682 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Beetje de verkeerde bijstats, maar zeker wel trainbaar toch? Zet hem wel voor 0 op de lijst vanavond en dan zien we wel!
Aangezien ik voor 6 maanden in Amsterdam stage moet lopen, ben ik bij mijn vriendin ingetrokken. Nu is het zo dat mijn zwagertje ook HT speelt. We zitten nu samen in 1 huis en beiden vaak tegelijkertijd online. Het beste om maar even melden bij de GM's ofzo?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Zet hem woensdag te koop dan krijg je er meer voor. Deadline zaterdag rond de middag zetten.Yukkie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:56:
Vette poep
[...]
dikke shit! die staat vanavond op de transferlist (ik heb er nix aan)
Trustie heeft een mooie pull - tjonge
En ik ben aan het verbouwen maar zie geen hijskranen op de stadionfoto...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 13:46 ]
Hmm ik denk dat je er het meest voor krijgt als je 'm donderdagavond laat aflopen als 'ie bij jou al een wedstrijd heeft gespeeld... dat is namelijk gratis training voor de koper. Eventueel kan je 'm voor de friendly van woensdag te koop zetten, dan kan 'ie bij de koper deze week nog meespelen en training krijgen...
Wat een briljante pull trouwens... die is zeker meer dan 1000k waard! Dit is misschien zelfs een U20 kandidaat... Geen idee wat er voor keepers voor nederland zijn gepullt begin van dit seizoen.
Wat een briljante pull trouwens... die is zeker meer dan 1000k waard! Dit is misschien zelfs een U20 kandidaat... Geen idee wat er voor keepers voor nederland zijn gepullt begin van dit seizoen.
Ik zou hem gewoon verkopen. Zelfs als je al keepers trainde en dus niks hoeft om te gooien lijkt het me een overweging of je deze niet beter kunt verkopen ipv zelf trainen.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:48:
Ik zou na zo'n pull misschien wel direct overstappen op keepertraining.
/▌
Ik denk dat verkoop nu ook gewoon beter is dan overstappen. Je kan van het geld altijd een nieuwe trainee in je eigen linie kopen
Hij moet alleen niet geblesseerd raken, anders heb je een probleemCoca-Cola schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:42:
Hmm ik denk dat je er het meest voor krijgt als je 'm donderdagavond laat aflopen als 'ie bij jou al een wedstrijd heeft gespeeld... dat is namelijk gratis training voor de koper. Eventueel kan je 'm voor de friendly van woensdag te koop zetten, dan kan 'ie bij de koper deze week nog meespelen en training krijgen...
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2005 14:46 ]
Verwijderd
woei!
Vorige club: 2,5%
(50 000 €)
leuke cadeautjes altijd. kan ook wel gebruiken. speel 2 weken uit en net een keeper aangeschaft aangezien mijn andere geblesseerd is. kan ik mooi afwisselen wie het beste in vorm is
een goed keeper onder de 200k is ook een zeer leuke prijs. en mijn redelijk keeper _waardeloos_ in vorm
gooi ik eruit.
Vorige club: 2,5%
(50 000 €)
leuke cadeautjes altijd. kan ook wel gebruiken. speel 2 weken uit en net een keeper aangeschaft aangezien mijn andere geblesseerd is. kan ik mooi afwisselen wie het beste in vorm is
een goed keeper onder de 200k is ook een zeer leuke prijs. en mijn redelijk keeper _waardeloos_ in vorm
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 16:07 ]
Hahaha, wat een dag! Ik had vorige week een redelijke keeper van 17 jaar met TSI 2200 gepullt maar die kreeg ik donderdag niet voor 300k verkocht, dus ik dacht dan maar op zondag voor 250k... misschien wordt het dan nog 300k (dat was 'ie vrij optimistisch wel waard volgens de TL), kom ik net thuis is er na een GIGA bidwar 573k voor geboden... dan komt die formidable PM steeds dichter bij
Verwijderd
Saaie avond met een WO maar zie tot mijn vreugde dat opa van 35 die van het middenveld is verbannen in de verdediging ook 3,5 * haalt. Er moet toch een fatsoenlijke aanvoerder lopen maar deze doet het ook nog eens leuk genoeg voor de VIII.
Verwijderd
Een mooi sterrenrecord van 32 zonder te spelen....Lekker nuttig zo'n vorm-piek tijdens een serie van 4 WOs...Als het dalijk om 't echie gaat zullen ze wel geen zin meer hebben.
hoe lang moet ik eigenlijk wachten met het zoeken van een nieuwe friendly als mijn tegenstander uit de GotCup mijn uitdaging niet accepteert, hij is inmiddels al wel online geweest vanavond (voor het eerst weer sinds woensdag), en dus niet op mijn uitdaging ingegaan
Als hij vanavond laat niet heeft geaccepteerd zoek ik toch wel een andere, ik weet niet wat de uitslag dan wordt in de gotcup (0-0 ofzo?) maar training gaat toch voor en straks kan ik helemaal geen friendly meer regelen
Als hij vanavond laat niet heeft geaccepteerd zoek ik toch wel een andere, ik weet niet wat de uitslag dan wordt in de gotcup (0-0 ofzo?) maar training gaat toch voor en straks kan ik helemaal geen friendly meer regelen
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Uit de regels op Gottrick:nexus schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:54:
hoe lang moet ik eigenlijk wachten met het zoeken van een nieuwe friendly als mijn tegenstander uit de GotCup mijn uitdaging niet accepteert
# De thuisploeg daagt de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur
# De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur
# Wanneeer de uitspelende ploeg na vrijdag 22:00 uur geen uitdaging heeft ontvangen stuurt deze een ht mail naar Milos85(teamid= 366883 ) De uitspelende ploeg mag dan zelf een uitdaging sturen naar de thuisploeg.
# Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, mag er op eigen initiatief een vriendschappelijke wedstrijd worden geregeld.
Dus nog even geduld...(3 minuten..2 minuten..1 minuut..)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 21:58 ]
Friendlies lukken meestal nog wel. Over de uitslag hoef je je geen zorgen te maken, die wedstrijd win je dus gewoonnexus schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:54:
hoe lang moet ik eigenlijk wachten met het zoeken van een nieuwe friendly als mijn tegenstander uit de GotCup mijn uitdaging niet accepteert, hij is inmiddels al wel online geweest vanavond (voor het eerst weer sinds woensdag), en dus niet op mijn uitdaging ingegaan
Zucht.. 1-1 gelijk gespeeld tegen stadsgenootje, was toch wel een stuk beter (145 tegenover 177 ratings)
Naja, kampioenschap lijkt al vergeven...
Naja, kampioenschap lijkt al vergeven...
hee shit, in een walkover geldt je tactiek dus niet.
Ik speelde op de counter, maar bij verslag staat gewoon
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
dus piccen pakt hij wel, counter niet.
jammer, dacht in mn WO's tactiekvaardigheid omhoog te krijgen.
Ik speelde op de counter, maar bij verslag staat gewoon
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
dus piccen pakt hij wel, counter niet.
Verwijderd
1-5 beetje geflatteerd, maar dat mag de pret niet drukken. 41,5* is een nieuw record en dat kan nog wel stukje beter naar 43 ofzo denk ik.
slechts een uitstekend mid waar ik een uitmuntende had verwacht... vreemd.
ik sta 3e en 2 punten los. ziet er voorlopig prima uit.
de nummer 1 in mijn compo had een _goddelijk_ middenveld!!! fucking hell
slechts een uitstekend mid waar ik een uitmuntende had verwacht... vreemd.
ik sta 3e en 2 punten los. ziet er voorlopig prima uit.
uh, wat komt er in de oude ratings dan na goddelijk??
in hedendaagse ratings had ie maar uitmuntend (zeer hoog), dat kan nog veel hoger natuurlijk, maar goddelijk is toch de max?
in hedendaagse ratings had ie maar uitmuntend (zeer hoog), dat kan nog veel hoger natuurlijk, maar goddelijk is toch de max?
[ Voor 55% gewijzigd door sarinsarin op 02-10-2005 22:58 ]
Met mijn nieuwe verdedigende coach en weer terug naar 3-5-2 (1 trainee TL, komt er geen voor terug), met 0-6 gewonnen van een ploegie dat het mijn concurrent nog erg moeilijk maakte vorige week. Sta nu gedeeld derde, volgende week de kraker tegen de koploper! Ik zie het met vertrouwen tegemoet!
Verwijderd
Tactiekvaardigheid kan je ook niet omhoog krijgen hoor, alleen als je je verdedigers meer passing of verdedigende kwaliteiten hebben, maar je kan er geen ervaring in op doen.sarinsarin schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:53:
@ H3!N: hallo zeg! dat is wel een erg overdreven hoog middenveld voor die divisie ja.
Verwijderd
er komt niks na goddelijksarinsarin schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:57:
uh, wat komt er in de oude ratings dan na goddelijk??
je bent pas een echte held als je in nieuwe ratings goddelijk haalt
Ik had utopisch (oud) in mijn centrale verdediging, maar het mocht niet baten.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:54:
(vorige week goddelijk
Ik heb besloten om dit seizoen uit te spelen met een aantal oude mannen op mijn niet traingsposities en de verdediging 19- jarige briljante spelers aan te schaffen met minimaal redelijk passen
[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2005 23:15 ]
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:02:
[...]
Tactiekvaardigheid kan je ook niet omhoog krijgen hoor,
hoe zit dat nou dan, door te spelen op de counter stijgt toch de vaardigheid in die tactiek?Pewwy schreef:
Kijken hoe hoog ik die countervaardigheid kan krijgen
Nope, door verdedigers zo hoog mogelijk in hun skill te krijgen stijgt het. Ook passing telt daar mee. Ik zal effe een linkje voor je opzoeken...
Dat was snel gevonden
http://hattrick.computergames.ro/ca/
Dat was snel gevonden
http://hattrick.computergames.ro/ca/
[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 02-10-2005 23:16 ]
dank u.
toch eens nog meer verdiepen in de verschillende aspecten van dit spel.
toch eens nog meer verdiepen in de verschillende aspecten van dit spel.
ok, nou ik heb nu ook wat andere mensen uitgedaagd, hopelijk hapt er nog iemand op dit late uur en anders morgen maar.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:57:
[...]
Uit de regels op Gottrick:
# De thuisploeg daagt de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur
# De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur
# Wanneeer de uitspelende ploeg na vrijdag 22:00 uur geen uitdaging heeft ontvangen stuurt deze een ht mail naar Milos85(teamid= 366883 ) De uitspelende ploeg mag dan zelf een uitdaging sturen naar de thuisploeg.
# Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, mag er op eigen initiatief een vriendschappelijke wedstrijd worden geregeld.
Dus nog even geduld...(3 minuten..2 minuten..1 minuut..)
vanavond met 5-0 gewonnen maar dat was als verwacht (wo), wel een middenvelder die vorig seizoen niet boven de 2,5 ster kwam die nu opeens 3,5 ster haalde, zal combinatie van vorm, conditietraining en pm training zijn dat hij opeens een ster meer haalt. Volgende week weer een echte wedstrijd die ik moet winnen en dan is het kampioenschap al weer half binnen
/edit, ik heb dus inmiddels een andere friendly geregeld
[ Voor 3% gewijzigd door nexus op 03-10-2005 00:32 ]
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
en bedankt hé centrale verdedigingIn de 57e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Milan Grkinić door kon breken en de 2 - 0 voor Getah liet aantekenen. In de 62e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Aage Thestrup door kon breken en de 3 - 0 voor Getah liet aantekenen. In de 63e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Cosimo De Martino door kon breken en de 4 - 0 voor Getah liet aantekenen.

Dit is in een wedstrijd van een vriend van mij...
Die Matchengine is soms aardig van slag volgens mij... Ik zag vorige week ook al in een wedstrijd 3x dezelfde tekst achterelkaar...Julio Kerstens dacht in de 76e minuut een penalty te krijgen na een tackle van de rechter verdediger, maar de scheidsrechter, die er vlakbij stond, liet doorspelen. Achim Kraassenberg dacht in de 77e minuut een penalty te krijgen na een tackle van de rechter verdediger, maar de scheidsrechter, die er vlakbij stond, liet doorspelen. Julio Kerstens dacht in de 79e minuut een penalty te krijgen na een tackle van de rechter verdediger, maar de scheidsrechter, die er vlakbij stond, liet doorspelen
Verwijderd
ja maar dat is toch wel eventjes een heel stuk makkelijker te halen dan een goddelijk midPewwy schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:10:
[...]
Ik had utopisch (oud) in mijn centrale verdediging, maar het mocht niet baten.
(vorige week goddelijk)
wel lekker uiteraard. check eens dit team(hattrick in da house) die gast haalt bovennatuurlijke countervaardigheid. zo hoog heb ik het nog nooit gezien
Ik heb het gevoel dat ik een transfer heb gedaan wat eigenlijk veel te duur is voor die speler 
Voor zo'n 80k gekocht:
Rickard Utterman (58363522)
21 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Of valt het nog wel mee
Voor zo'n 80k gekocht:
Rickard Utterman (58363522)
21 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Of valt het nog wel mee
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
de prijs zelf valt mee, maar het is geen goeie speler vind ik. ik zou voor dat geld eerder zijn gegaan voor een ouwe knar met ervaring, goed verdedigen en geen overbodige bijstats. tenzij je hem af en toe aanvallende wilt zetten dan is matig pm nog wel handig, maar dan ontbreekt de conditie weer.
Nou is het zo, dat hij een oude speler vervangt als verdediger.
Misschien had ik hem ook wel uit mijn jeugd kunnen pullen, maar ik investeer daar geen geld in.
Oh nee

ik had nog een speler aangetrokken tot mijn verbazing. Ook een verdediger (vleugel).
helemaal vergeten
Advaita Sundaram
TSI = 590, 23 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gelukkig maar voor 20k
Ik had ook betere spelers kunnen kopen, maar omdat mijn financieën dat niet kunnen trekken, moet ik toch wat.
Misschien had ik hem ook wel uit mijn jeugd kunnen pullen, maar ik investeer daar geen geld in.
Oh nee

ik had nog een speler aangetrokken tot mijn verbazing. Ook een verdediger (vleugel).
helemaal vergeten

Advaita Sundaram
TSI = 590, 23 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gelukkig maar voor 20k
Ik had ook betere spelers kunnen kopen, maar omdat mijn financieën dat niet kunnen trekken, moet ik toch wat.
[ Voor 69% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2005 10:36 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Met 5x wonderbaarlijk verdedigen en redelijk passen haal je die skill ongeveer. Wel een mooie countervaardugheid. Ik haal met een beetje geluk briljant, maar de planning is over 2 seizoen bovennatuurlijk. Wordt nog een hele uitdagingVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:51:
[...]
ja maar dat is toch wel eventjes een heel stuk makkelijker te halen dan een goddelijk mid
wel lekker uiteraard. check eens dit team(hattrick in da house) die gast haalt bovennatuurlijke countervaardigheid. zo hoog heb ik het nog nooit gezienheeft ook verdedigers met allemaal uitmuntend passen enzo
Hou die gedachte vast! Ik heb 2 verdedigers met redelijk passen in de opleiding zitten en die kunnen volgend seizoen van jou zijn
(ze zijn overigens dan pas briljant...)
En waarschijnlijk te oud
Ze mogen niet ouder dan 19 zijn als ze briljant zijn. Ik ben er nu leuk naartoe aan het werken, maar het duurt effe. In het begin had ik namelijk geen geld voor betere spelers, net als de andere beginnende hattrickers
Bah!
3-4 verloren nadat hij mijn beste middenvelder eruit had geschopt ging het berg afwaarts. Stond binnen 2 minuten met 1-0 voor en we gingen de rust in met 2-2.
Baal flink want nu sta ik vierde met 1 punt achter op de nummers 1 en 2. Ik weet dat het vroeg in het seizoen is maar met die middenvelder erbij had het er beter uitgezien die wedstrijd voor mij. Ik vrees met grote vrezen dat ik dit jaar weer niet promoveer en dan zou ik echt pissig worden om 3 jaar in de zelfde divisie te vertoeven.
3-4 verloren nadat hij mijn beste middenvelder eruit had geschopt ging het berg afwaarts. Stond binnen 2 minuten met 1-0 voor en we gingen de rust in met 2-2.
Baal flink want nu sta ik vierde met 1 punt achter op de nummers 1 en 2. Ik weet dat het vroeg in het seizoen is maar met die middenvelder erbij had het er beter uitgezien die wedstrijd voor mij. Ik vrees met grote vrezen dat ik dit jaar weer niet promoveer en dan zou ik echt pissig worden om 3 jaar in de zelfde divisie te vertoeven.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
komop damien als hoofd van de fed heb je een voorbeeld functie en eis ik goeie prestaties! 
3 seizoenen op rij niet promoveren uit de VII is aan de andere kant ook een kunst
3 seizoenen op rij niet promoveren uit de VII is aan de andere kant ook een kunst
Verwijderd
Nadeel is hij gaat woensdag weer verliezen. Sta op moment 7e met 2 punt achter op de nummer 2. Een beetje overmoedige misschien om er van uit te gaan dat ik woensdag win, maar beter dan uitgaan van verliesVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:51:
komop damien als hoofd van de fed heb je een voorbeeld functie en eis ik goeie prestaties!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 12:10 ]
Verwijderd
Dan moeten we maar een soort 'help Damien de winter door' actie gaan houden ofzo ter aanmoediging.
ik weet niet of ik woensdag win voor de GoTcup. normaliter zou het geen probleem moeten zijn, maar vorm b-team is dramatisch(doordat alle a-team spelers 2x per week speelde)
we zullen zien
ik weet niet of ik woensdag win voor de GoTcup. normaliter zou het geen probleem moeten zijn, maar vorm b-team is dramatisch(doordat alle a-team spelers 2x per week speelde)
we zullen zien
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 12:30 ]
Tsja misschien kan je een paar verdedigers huren van mij, kan je met 4 tegengoals wel gebruiken zo te zien!Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:23:
Dan moeten we maar een soort 'help Damien de winter door' actie gaan houden ofzo ter aanmoediging.
we zullen zien
Verwijderd
huren? jij als onderdanig fedlid schenkt al je verdedigers zonder enige tegenprestatie voor onbepaalde tijd.
Zo me YP staat voor 1 mil op de lijst. Hoop toch wel dat ik het er voor moet krijgen, ik zie bedragen geboden worden ruim nog over mijn vraagprijs dus ik denk dat het wel snor zit. Echt wel een lekkere meevaller dit, alleen maar WO's de komende weken dus met het geld wat ik nu binnenhaal kan ik mooi trainees kopen en goed geld verdienen, en eerst uit de schulden komen uiteraard
Iedere actie om mij er door heen te helpen is welkom 
Voel me echt
Zondag moet ik winnen anders word het wel heel erg zuur voor me. Misschien maar motsen voor de zekerheid.
Voel me echt
Zondag moet ik winnen anders word het wel heel erg zuur voor me. Misschien maar motsen voor de zekerheid.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Mijn middenvelder van 32 is bijna vertrokken. Het bod staat nu al boven 1miljoen en de deadline is pas over 10 minuten. Dus hoop dat er nog wat bij komt
. Dan kunnen we vanavond eens een aantal trainees gaan halen.
update:
Hij is uiteindelijk verkocht voor 1.2 miljoen en had er ook nog een van 31 en die is voor 300k vertrokken. Heb nu dus 1.6 miljoen om trainees voor te kopen
Ben niet van plan om alles uit te geven, maar het geeft toch wat ruimte bij het bieden.
update:
Hij is uiteindelijk verkocht voor 1.2 miljoen en had er ook nog een van 31 en die is voor 300k vertrokken. Heb nu dus 1.6 miljoen om trainees voor te kopen
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 13:51 ]
Jammer dat alltid site nog niet klaar is, haalde weer recordratings gisteren! Moet nog even kijken of ik nog 1 of twee spelers ga halen deze week. Middenveld haal ik zwak heel laag in een uitwedstrijd, daarmee ben ik de hoogste in mijn divisie...mijn aanval is alleen wat zwak, dus misschien een goede winger of aanvaller kopen. Winger heeft minder prioriteit, speel nu met 1 van mijn middenvelders al wtm en dat levert me goede cijfers op...
Verwijderd
pas op met motsen. bekijk eerst doed je wedstrijdschema of je ook weer kan piccen erna om je ts weer recht te trekken. 1 mots heeft 2 pic wedstrijden nodig om weer op niveau te komen.Damien2004 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:13:
Iedere actie om mij er door heen te helpen is welkom
Voel me echt
anders ga je zeker degraderen
Verwijderd
Mots halverwege in seizoen = dodelijk (mits je WO's hebt uiteraard)
Gewoon geduldig blijven en slim inspelen met de tactieken. Ik geniet de laatste tijd heel erg van de tactiek Pressing
Levert me zowaar veel punten op en scoor ook nog best veel eigenlijk. Heerlijk 1e in III. Nieuw voor me
Gewoon geduldig blijven en slim inspelen met de tactieken. Ik geniet de laatste tijd heel erg van de tactiek Pressing
Pressing is alleen handig als je voor een gelijkspel gaat toch? Of als je toch wel meer kansen dan je tegenstander krijgt en zijn kansen nog meer wilt terugbrengen?
Verwijderd
Heb ik eindelijk mijn spelhervatter, staat hij 'al' 3 wedstrijden droog (op een penalty na dan).
Gabriel Lewborg
TSI = 2 770, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Ik weet dat er hier meer mensen zijn (of iig waren) met een spelhervatter, hoe gaat het in z'n werking? Poeiert een spelhervatter er elke wedstrijd tientallen binnen (uiteraard overdreven) of is het van nog meer dingen afhankelijk (ervaring, vorm). Ik weet dat scoren bv handig is voor afstandschoten, dus die verwacht ik ook niet van deze meneer, maar zo af en toe een vrije trap a la pi-ari mag toch wel is
Kortom, wat kan ik verwachten van deze goedaardige Zweed?
Gabriel Lewborg
Ik weet dat er hier meer mensen zijn (of iig waren) met een spelhervatter, hoe gaat het in z'n werking? Poeiert een spelhervatter er elke wedstrijd tientallen binnen (uiteraard overdreven) of is het van nog meer dingen afhankelijk (ervaring, vorm). Ik weet dat scoren bv handig is voor afstandschoten, dus die verwacht ik ook niet van deze meneer, maar zo af en toe een vrije trap a la pi-ari mag toch wel is
Verwijderd
Ben ook hard op zoek naar zo'n spelhervatter. Maar dan meer in de buurt van redelijk positiespel, zijn helaas moeilijk te vinden...Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:47:
Heb ik eindelijk mijn spelhervatter, staat hij 'al' 3 wedstrijden droog (op een penalty na dan).
Gabriel Lewborg
Ik weet dat er hier meer mensen zijn (of iig waren) met een spelhervatter, hoe gaat het in z'n werking? Poeiert een spelhervatter er elke wedstrijd tientallen binnen (uiteraard overdreven) of is het van nog meer dingen afhankelijk (ervaring, vorm). Ik weet dat scoren bv handig is voor afstandschoten, dus die verwacht ik ook niet van deze meneer, maar zo af en toe een vrije trap a la pi-ari mag toch wel isKortom, wat kan ik verwachten van deze goedaardige Zweed?
Verwijderd
Ja met die info kan ik dus niets heVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:55:
[...]
Ben ook hard op zoek naar zo'n spelhervatter. Maar dan meer in de buurt van redelijk positiespel, zijn helaas moeilijk te vinden...
ben weer is een keer flink genaaid!
54602027

Verwijderd
Ik ben er twee misgelopen, ik zocht ook echt naar 21jr, formidabel verdedigen.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:17:
kostte dat geintje ziggy? 1.5m ?
1.6 miljoen : 21jr, had matig scoren, maar rampzalig ervaring (was niet thuis toen ik overboden werd)
2.4 miljoen : 21jr, had zwak scoren, slecht ervaring en koppen als specialiteit - té duur.
(binnen een tijdsbestek van 8dagen)
Toen was ik het zat
Maar mss heb ik te hoge verwachtingen, het valt me iig tegen na 3 wedstrijden
Woei! Had een record aantal sterren van 37,5 en hatstats record van 150! Gezien de ratings moet ik mijn directe concurrent (de mannen van Hidding) ook kunnen hebben al is zijn aanval wel redelijk sterk. Ik hou mijn geld voorlopig even op zak, dit moet zo ook lukken met die promotie!
Ik zelf heb een goed scoren + goddelijk spelhervatter, met een gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd voor mij. Het lijkt wel alsof ik veel meer penaltys krijg ook, maar ik heb nog nooit met hem gescoord uit een afstandsschot. Leuke is dat ie ook scoort als je een stuk zwakker bent. Ik ben er erg tevreden mee, weet niet of jouw speler het zelfde gaat presteren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ja ok, maar das dan een spits neem ik aan? Of gewoon goed als bijstat? Of zijn het ook echt vrije trappen a la die turk van Heerenveen?ph4ge schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:11:
Ik zelf heb een goed scoren + goddelijk spelhervatter, met een gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd voor mij. Het lijkt wel alsof ik veel meer penaltys krijg ook, maar ik heb nog nooit met hem gescoord uit een afstandsschot. Leuke is dat ie ook scoort als je een stuk zwakker bent. Ik ben er erg tevreden mee, weet niet of jouw speler het zelfde gaat presteren.
Ik ga nu ook maar sparen voor een nieuwe spits...heb nu alleen oudjes met redelijk/redelijk rondlopen...moet toch minstens een formidabele jonkie voor komen....dan moet het kampioenschap geen probleem meer zijn...maar ja kost wel +/- 1 mill heb ik gezien, dus nog even doorsparen...
Of jullie starten een bidwar op mijn formidabele verdediger met matig leiderschap?
Of jullie starten een bidwar op mijn formidabele verdediger met matig leiderschap?
Verwijderd
Heb zelf een gelijkwaardige speler maar dan met brilliant verdedigen (Dieter Leitner) Deze beste man scoort vrolijk door dit seizoen. Ook in wedstrijden dat ik kwa balbezit duidelijk minder ben. Valt mij ook altijd op dat je toch relatief meer penalties krijg.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:47:
Gabriel Lewborg
Ik weet dat er hier meer mensen zijn (of iig waren) met een spelhervatter, hoe gaat het in z'n werking? Poeiert een spelhervatter er elke wedstrijd tientallen binnen (uiteraard overdreven) of is het van nog meer dingen afhankelijk (ervaring, vorm). Ik weet dat scoren bv handig is voor afstandschoten, dus die verwacht ik ook niet van deze meneer, maar zo af en toe een vrije trap a la pi-ari mag toch wel isKortom, wat kan ik verwachten van deze goedaardige Zweed?
Verwijderd
wat boeit dat matig leiderschap? ervaring boeit bij verdedigers-CKY2K- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:14:
Ik ga nu ook maar sparen voor een nieuwe spits...heb nu alleen oudjes met redelijk/redelijk rondlopen...moet toch minstens een formidabele jonkie voor komen....dan moet het kampioenschap geen probleem meer zijn...maar ja kost wel +/- 1 mill heb ik gezien, dus nog even doorsparen...
Of jullie starten een bidwar op mijn formidabele verdediger met matig leiderschap?![]()
ik wil denk ik toch ook eens kijken naar een speler met hoog spelhervatten. hoor hier goeie verhalen allemaal
Iemand een idee wat een toekomstig coach met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap ongeveer waard is?
Ik ben van plan er 1tje aan te gaan schaffen aangzien ik volgend jaar toch echt iets meer rendement uit mijn pics wil kunnen halen... (zeker aangezien mijn huidige coach binnenkort naar waardeloos ls gaat)
Ik ben van plan er 1tje aan te gaan schaffen aangzien ik volgend jaar toch echt iets meer rendement uit mijn pics wil kunnen halen... (zeker aangezien mijn huidige coach binnenkort naar waardeloos ls gaat)
Heb mijn briljant mid te koop gezet voor 2 miljoen (had 1,75 betaald) en er heeft iemand op geboden
In het weekend kan ik vermoedelijk 5 miljoen uitgeven
Kijken of ik twee mooie spitsen kan kopen, dan kunnen er opa's met ervaring op het middenveld
Counteren is mooi
Verwijderd
tonnetje of 3 a 4Coca-Cola schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:38:
Iemand een idee wat een toekomstig coach met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap ongeveer waard is?
@ H3!N: heb er zelf minder goede ervaring mee hoor, mijn briljant spelhervatter schoot 2 van de laatste 4 penalties mis. Vroeger ook ooit een wonderbaarlijk spelhervatter gehad die slechts 1 keer in een heel seizoen scoorde... Vind het dus niet waard om extreem veel méér voor zo'n speler neer te leggen.
Dit topic is gesloten.