Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dan stop ik ermee :)

edit: behalve als die natuurlijk echt formidabel is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Teamgeest: geïrriteerd, dus valt mee, me coach heeft waardeloos leiderschap :'(

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt een lang seizoen dan ;) als mijn ts nu op geirriteerd stond was de kans op degradatie meteen met 50% gestegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Heb ik wat gemist? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dames jullie hebben iig even rust tot zondagavond :) ik ga ff weekendje limburg doen(gasten vernaggelen voor de ontgoening :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Neuh niks, het gewoonlijke...gelul over TU's en wanneer spelers zullen gaan poppen :O

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:22:
ok dames jullie hebben iig even rust tot zondagavond :) ik ga ff weekendje limburg doen(gasten vernaggelen voor de ontgoening :D)
succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt rust(ig) ja....

Had vandaag met positiespel +2, dat mag elke week wel :P
Ga de TL maar ff afstrunnen want mijn seizoen is toch al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mijn 20-jarige naar wereldklasse scoren. Helaas is hij blijkbaar net te slecht voor u20 gebleken, das wel jammer.
Maar toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat da.......

vorm 7/-8
tsi 1460/-1120 - spits is van 7610 naar 6810 geduikeld nog nooit meegemaakt
pos +2

Grappig detail is dat beide pops wingers waren die ik nog niet lang trainde. 1 naar goed 1 naar uitstekend. Kassa.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er heeft hier vast wel iemand ervaring met internationals?

Ik heb over een aantal weken 6 miljoen te besteden, verkoop van twee wonderbaarlijk middenvelders mét bijstats. Daarvan koop ik twee spitsen van ieder 2 miljoen (mijn aanval is mijn zwakste pek), en dan houd ik twee miljoen over. Ik heb zojuist al 1 vervanger aangetrokken (die laat ik tot die tijd op de vleugel spelen voor 50% procent training per week), maar ik wil voor de overige 2miljoen straks een knaller halen voor op het middenveld. Wat bedoel ik hiermee? Gewoon een toptrainee, een potentiële international. Mijn vraag luidt dus:

Bij welke landen maak ik voor 2miljoen halverwege het seizoen de meeste kans op internationals?

Een maat van mij heeft een jaar geleden een jap gekocht en die is sinds een maand lid van de u20 selectie van Japan, zoiets heb ik dus ook voor ogen, maar misschien zitten hier mensen met u20 spelers voor op het middenveld, dus ik denk ik vraag het ff, misschien bepaalde landen voor ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Potentiele U20 spelers liggen in ieder geval niet op straat en ik denk dat je met 2 miljoen echt niet genoeg geld hebt. Je moet een beetje geluk hebben qua aankoop. Maar zoals je zelf al zegt moet je waarschijnlijk op zoek naar talenten uit de kleinere landen, maar ja, die moeten ook maar net te koop staan. Blijft altijd lastig U20 spelers te krijgen. Hij kan geblesseerd raken voor 4 weken en dan zijn de kansen wel ongeveer weer verkeken...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:48:
Potentiele U20 spelers liggen in ieder geval niet op straat en ik denk dat je met 2 miljoen echt niet genoeg geld hebt. Je moet een beetje geluk hebben qua aankoop. Maar zoals je zelf al zegt moet je waarschijnlijk op zoek naar talenten uit de kleinere landen, maar ja, die moeten ook maar net te koop staan. Blijft altijd lastig U20 spelers te krijgen. Hij kan geblesseerd raken voor 4 weken en dan zijn de kansen wel ongeveer weer verkeken...
Hm, ja dat over blessures is idd de harde wereld van het voetbal B) Tsjah, nouja het wordt dus goed zoeken op de tl en geluk hebben dat je er een treft wanneer je wilt kopen... En dan de mazzel hebben dat diegene ook daadwerkelijk bij de u20 komt natuurlijk. Het is natuurlijk wel zo, dat wanneer je een 17jarige kerel (uiteraard met goede bijstats) koopt, en hij begin 19 uitstekend conditie heeft, waardeloos ervaring etc. hij er een stuk beter voor staat dan op z'n 17e. Nouja, we zullen het zien over enkele weken, ga me er iig niet al te veel op verheugen :+ Mocht het niet lukken, dan gewoon een hele goede trainee :) (en dat lukt wel voor 2miljoen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de Hattrick FAQ die in de SP staat
Ik heb net een team gekregen. Wat raden jullie me aan?
Lees de regels goed door, voordat je iets doet. Raadpleeg hattrick-gerelateerde sites en neem alle info die je daar vindt goed in je op. Investeren in je stadion heeft prioriteit, daarna de investering in je jeugdteam en daarna pas het kopen van spelers. Neem ook vooral goed deze faq door!
eh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:00:

[...]

eh...
:) Dat klopt niet meer. Nieuwe teams hebben tegenwoordig minder fanclubleden en grotere stadions.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat klopt, daar ben ik met mijn eerste team ook gigantisch in de val gelopen

stadion gelijk uitgebreid, want ja 500 leden maal 25 = 12500...

ach jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 18:57
Na een redelijk pull vorige week (60k opgebracht) nu weer een 19 jarige keeper met TSI 0 :P :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hier ook weer helemaal niks, training was ook bagger... moet vanavond tegen de nr1 die even goed is als mij dus wordt spannend, speel gelukkig wel thuis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik weet niet wat ik heb met dat Keepers pullen... 2 weken geleden een 17 jarige redelijk van 573k en nu weer een 18 jarige koning:

Anton Kools
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 040
Loon: 2 550 €/week
Keepen: goed

Deze mag vandaag meteen spelen, want mijn eigen goede keeper is slecht in vorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Die moet je gelijk te koop zetten vanavond...

Mijn YP was niet slecht. Ik had nog een 10e trainee nodig, dus het komt leuk uit.

Rupert Hanselman (78810021)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 777 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Gisteren een wonderbaarlijk en een briljant spits gekocht. Kijken of ik mijn tegensander vanavond kan verrassen :) Winst is cruciaal voor mijn kansen om in de middenmoot mee te draaien.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 09-10-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:00:

[...]

eh...
Dat moet inderdaad even aangepast worden, Brainpower? :)

@ Ziggy: ik zou dan zowiezo proberen spelers te kopen met een specialty, die maken altijd een veel betere kans. Als je er eentje te pakken krijgt met koppen, is de kans alweer een stuk groter. Maar ook ik betwijfel of het je echt gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:52:
[...]

@ Ziggy: ik zou dan zowiezo proberen spelers te kopen met een specialty, die maken altijd een veel betere kans. Als je er eentje te pakken krijgt met koppen, is de kans alweer een stuk groter. Maar ook ik betwijfel of het je echt gaat lukken...
Thnx, zal de tip in m'n achterhoofd houden. Ik zal het tegen de tijd wel is laten weten. Maargoed, een speler die op dat moment international is wordt het sowieso niet, onbetaalbaar (voor mij). Gewoon een 17jarige uitstekend uit een klein baggerlandje, eind 18, begin 19 met mazzel bij de selectie (mits dus geen blessures van mij, mss van zijn concurrent etc.). Ach, lukt het niet, dan heb ik iig een goede trainee :9 Probeer ik het volgende keer weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 3e pull..

Wilfred Meulemans
TSI = 470, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slech

Beetje jammer van z'n passen en positiespel, is dit nog verkoopbaar?

Edit: weet iemand van de counter ploegen hier wat de "gevolgen" zijn van counter vs counter? Kan je dan wel een counter krijgen als je een slechter middenveld hebt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:02:
M'n 3e pull..

Wilfred Meulemans
TSI = 470, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slech

Beetje jammer van z'n passen en positiespel, is dit nog verkoopbaar?
Misschien een vleugertrainer die een kale vleugel wil trainen. Verkoopbaar is hij zeker al moet je niet de hoofdprijs verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oleee
17 jaar

TSI 2590 en keepen redelijk zal ik hem nou 1 weekje trainen naar goed of zou ik hem verkopen ik train eigelijk nooit keepen maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yp had een tsi van 80....

zucht ik word zo schijtziek van die pulls elke week :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:27:
yp had een tsi van 80....

zucht ik word zo schijtziek van die pulls elke week :)
Zo hoog nog :P Die van mij kwam niet verder als 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:58:
oleee
17 jaar

TSI 2590 en keepen redelijk zal ik hem nou 1 weekje trainen naar goed of zou ik hem verkopen ik train eigelijk nooit keepen maarja
Verkopen, ik moet deze week een keeper trainee kopen ;-)

Hij zit wel hoog in zijn stats, maar of het hoog genoeg is om in 1 week te poppen? Ik neem tenmiste aan dat je op dit moment geen 9 keepertrainers hebt. Ligt trouwens ook aan de vorm die hij nu heeft. Bij matig of lager zou het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Het is een YP, die zijn altijd redelijk in vorm ;)

Ik heb vorige week zaterdag mijn redelijk keepen van 17 verkocht voor 570k, en die zat lager in zijn skill, maar dat was na een enorme bidwar.. volgens mij moet 400k zowiezo kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha toevalig heb ik die persoon die jouw keeper kocht gemaild of die hem wou kopen voor 400000 en hij gaat erover nadenken:D maar als hij naar goed gaat word die wel gelijk al 100.000 a 150.000 meer waard maarja als je hem wilt hij staat op tl tot dinsdagavond

btw dit is ze ID nummer 78491821

ik heb trouwens nog een vraag hoe kunnen nou teams een salaris van 1,5 miljoen betalen met natuurlijk nog de salaris van de andere topspelers :|

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-0 achter al en dat kan weleens flink meer worden ben ik bang. tegenstander heeft afgelopen week in de beker nog gepicced en een zwak LS coach dus die ts van hem is stukken hoger + hij heeft betere mids(alle andere spelers zijn ook beter :P)

zucht ik ga nog LANG in deze VI zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm hmm hmm, thuis 1-1 tegen de nummer 1 (veel ééns), met 1 veloverwicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De beste middenvelder van mijn tegenstander (28 jaar) is zojuist van het veld gedragen. Worden dus geen counterkansen meer, want nu heb ik een hoger middenveld. Sta wel 2-0 voor, 1 vrije trap uit een counter :) Ben benieuwd of mijn nieuwe briljant en wonderbaarlijk spitsenduo nog een paar ballen in het net weet te leggen, want tot nu toe moet ik het hebben van mijn oudjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pfff, alweer 4 kansen gemist, nog steeds 1-1... wordt nog moeilijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hattrick is down nu? :? ik kom er iig niet of nouwelijks meer op :/

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gewoon langzaam, niet down

eeeehm, en toen reageerde het hier ook niet meer :)

Met een beetje geluk stijg ik vandaag naar de 3e plaats, handhaving moet dus goed mogelijk zijn hier :P

[ Voor 76% gewijzigd door Pewwy op 09-10-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
net mijn spits en topscorer van de competitie van het veld met een knieblessure :(
en ik sta door PIC maar net voor op een te makkelijk team

edit:
Hattrick heeft het toch best zwaar het is wel erg traag nu

[ Voor 20% gewijzigd door Wceend op 09-10-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

www.hattrick.org :)

The page cannot be displayed
The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.

Please try the following:

* Click the Refresh button, or try again later.
* If this error persists, contact the Web site administrator to inform them that this error continues to occur for this URL address.

HTTP Error 500.13 - Server error: Web server is too busy.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

* Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 500.
* Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Monitoring and Tuning Web Application Performance, Performance Monitoring and Scalability Tools, and About Custom Error Messages.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:40:
Please try the following:

* Click the Refresh button, or try again later.
* If this error persists, contact the Web site administrator to inform them that this error continues to occur for this URL address.
En nu allemaal mailen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht down... stond 5-3 802 minuut dus ben bang....

score valt me mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zit er niet zo mee de wedstrijd ging toch de verkeerde kant op. Net een speler met rood van het veld gestuurd en met 1-0 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Woohoo eerste wedstrijd die ik gewonnen heb dit seizoen.. misschien komt er toch nog een ommezwaai nu :P 2-1 gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
jonge jonge jonge, wat een klote seizoen, nu al!

1-3 verloren
179 hatstats tegen 159
zwak zeer hoog middenveld tegen zwak laag! Heb je is "goed" middenveld... wat begin ik me te irriteren aan die berekeningen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
5-0 gewonnen, 3 doelpunten door mijn nieuwe spitsen :)

181 hatstats, 44 sterren. Allemaal records :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-2 voor mij en tegenstander ze beste vleugelaanvaller met alle kansen van hem rood:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
poeh, dat was nog soort van close... Ik moest tegen mijn mede nr1 en wilde toch 5-3-2 (2 IM, 1 WTM) en PIC spelen (het is immers maar de VIII ;)), bovendien heb ik nu net en formidable pm gehaald, dus ik dacht dat het makelijk moest kunnen... Ik stond alleen wel tot 68e min 0-1 achter... gelukkig scoorde mijn topscoorder (een verdediger zonder specialty?? lekker die scoordende spitsen ;)) de 1-1 em kwam ik hel snel op 3-1...
Wel slecht (hoog) middenveld met PIC en 36*-37* (1 verdediger met rood eraf en zonder die gast 33*) en, wat nog veel relaxter is, mijn net nieuwe stadion (gister geopend) meteen uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff 3-2 gewonnen, wel een nogal grote fout gemaakt. De ene vleugelverdediger stond aanvallend en de ander op normaal. Dat is niet erg slim als je op de counter speelt |:(. Wel weer een nieuw hoogtepunt als counterteam. Voor het eerst is de countervaardigheid wonderbaarlijk gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Waaaahoooo! Tegen mijn directe concurrent voor het kampioenschap in de laatste minuten 2x gescoord, hattrick voor mijn 34 jarige topscorer (heeft er alweer 8 inliggen) en 1-3 gewonnen!
Hij schopte mijn beste verdediger er al vroeg uit waardoor hij toch wat potten kon breken op de flank...is gelukkig maar +1 dus scheelt weer! Hier spreekt een trotse coach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

yes, ook gewonnen van mijn directe concurrent, met 2-0. Mijn spitsen waren niet echt in vorm dus had mijn wingers ook maar aanvallend gezet om toch goede aanvalsrating te halen, haalde ik alsnog een zwak (zeer hoog) middenveld, (wel met mots en ts kalm) Over 7 weken de rematch en in de tussentijd alleen maar wo's, kan ik mooi mijn pijlen richten op de GoT cup :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:40
Win je met 8-0, speel je het rustig, worden je topscorer en je enige verdediger van het veld afgedragen :( 7 weken ziekenboeg in totaal. Doe dan maar een paar doelpuntjes minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

4-0 gewonnen... nog steeds ongeslagen boven aan samen met een ander team.

Maar waarom moet nu ineens mn andere spits ze er allemaal inleggen. Het nu twee spitsen met 7 doelpunten. Had er liever één met 11...

En nu ook mn andere keeper trainee eruit getrapt. De doktoren hebben het druk met allebei mn trainees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
The league table is currently unavailable, probably because of some delay. If most other tables in your league are OK, please report this to a GM. If most of the tables in your league are unavailable like this, it is probably just a delay and will be fixed within a day or two. If it doesn't please report to a GM.
wtf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
1-4 gewonnen in een gelijk opgaande match :) Eerste helft stond ik al 0-4 voor :p

Heb heel veel mazzel en deze match zal vast bij alltid onder onverwachte overwinningen staan! Mijn 2de dus al want de eerste party van dit seizoen was ook onverwacht haha

Maar kijk eens naar deze match :54485547

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

0-3 gewonne van directe concurrent, deel nu de 1e plaats met hem. Mijn spitsen willen maar niet scoren :?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep bij mij ook.

Heb met 1-2 verloren door een fout van mij. Was met mijn domme hoofd vergeten om de opstelling als 3-5-2 in te stellen en speelde dus gewoon . Dus stond er een middenvelder in de verdediging en die kreeg ook nog eens tegen het eind van de eerste helft rood. Vervolgens schopt hij aan het begin van de tweede helft mijn beste verdediger geblesseerd. Maak ik uiteindelijk 1-1 schiet hij 2 minuten later de 1-2 er in.

Ik denk als ik de juiste opstelling had gebruikt dat ik het wel had gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:18:
[...]

Yep bij mij ook.

Heb met 1-2 verloren door een fout van mij. Was met mijn domme hoofd vergeten om de opstelling als 3-5-2 in te stellen en speelde dus gewoon . Dus stond er een middenvelder in de verdediging en die kreeg ook nog eens tegen het eind van de eerste helft rood. Vervolgens schopt hij aan het begin van de tweede helft mijn beste verdediger geblesseerd. Maak ik uiteindelijk 1-1 schiet hij 2 minuten later de 1-2 er in.

Ik denk als ik de juiste opstelling had gebruikt dat ik het wel had gewonnen.
Als die middenvelder dan ook rood had gekregen had het nog niets uitgemaakt toch? ;)
@Damien: Mijn wedstrijd was dan leuker hoor, ging ook gelijk op en dan in de 89ste en 90ste minuut nog even de wedstrijd beslissen...erg lekker :P Was echt "op z'n Ado's" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk m'n eerste potje in de IV gewonnen :)
2-4 van een mededegradatiekandidaat!

/me viert feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
hahaha, ik sta nu alleen aan kop in mijn competie nog ongeslagen.... stond verassend met 2-0 achter en dan in de 2e helft ook nog met 5-2 winnen is een zeer aangename verassing :D als je dan ziet dat je directe concurent ook verloren heeft kan je niet meer stuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:57:
[...]
@Damien: Mijn wedstrijd was dan leuker hoor, ging ook gelijk op en dan in de 89ste en 90ste minuut nog even de wedstrijd beslissen...erg lekker :P Was echt "op z'n Ado's" :P
Zag het idd :) Erg grappig :)

Tja je moet mazzel hebben, geloof dat ik dit seizoen 2-1 sta, 2 keer mazzel 1 keer pech :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.alltidhattrick.org:
code:
1
2
3
4
5
Hoofdpagina voor VI - Ronde 4

Top groepen
P   AH-punten   Groep
1.  176.8       VI.175

heeft zeker nadelen in een sterke compo zitten, maar 1 ding is zeker. spannend is het wel zeg pfoe...
Moet zelfs eens eventjes goed gaan nadenken hoe we degradatie gaan ontlopen, want dat zou in principe zelfs kunnen. De nr 1 en 2 staan al zo goed als vast, maar daaronder is echt alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De gehele VII is niet verwerkt en ligt op zijn gat!
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat toch maar tot de VI of is dat veranderd?

[edit] ohnee tot en met de X wordt het zelfs bijgehouden. de site is alleen wat traag hij is wel geupdate verder ook de VII

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik kan de X waar ik in zit ook zien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien heeft het over de league tables op de hattrick site denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:28:
Damien heeft het over de league tables op de hattrick site denk ik... ;)
Yep maar ook in Alltid zie je dan geen team namen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens 'download divisie info' in ham. krijg je de correcte stand te zien. verder is het met 8 teams ook niet echt heel moeilijk zelf in te schatten wie waar staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zie het idd, beetje jammer ook dat ik mijn team zowiezo niet kan vinden op die site...via de divisie lukt het wel maar daar staan nu geen teamnamen :(

Zelfs op teamid kunnen ze me niet vinden :(

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 10-10-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:
probeer eens 'download divisie info' in ham. krijg je de correcte stand te zien. verder is het met 8 teams ook niet echt heel moeilijk zelf in te schatten wie waar staat :)
Ik sta gedeelt eerste momenteel kwa punten met nog 2 teams...komende weken mogen die ploegen elkaar afslachten terwijl ik een WO en een degradatiekandidaad op bezoek krijg. :)
1 team is nu een paar weken algemeen aan het trainen omdat zijn resultaten tegenvielen... :? Ok hij won gisteren ruim met 6-2, maar die ploeg waar hij tegen speelde was ook te brak voor woorden...over drie weken mag ik hem weer zijn plek wijzen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb gisteren gePIC-ed mijn TS is hetzelfde gebleven. Heeft dat te maken met het niet updaten van de divisie? Ik vind het anders wel erg merkwaardig!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan idd. van zeer laag naar zeer hoog tevreden ofzo. ook weleens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare van alles is dat sommige gedeeltes wel geupdate zijn. De topscoorders zijn wel geupdate of had mijn spits er toch al 5 inliggen. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze het hebben opgelost. Trouwens de standen op alltid zijn ook nog de oude. Zijn de wedstrijden van deze week nog niet inverwerkt. In ieder geval niet bij mij dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:
Ik heb gisteren gePIC-ed mijn TS is hetzelfde gebleven. Heeft dat te maken met het niet updaten van de divisie? Ik vind het anders wel erg merkwaardig!
Ook mijn TS en zelfvertrouwen zijn het hetzelfde gebleven. Terwijl m'n supporters na winst (4 woordvoerders) ook nog steeds geirriteerd zijn.

Edit: alleen de stand van de VII e is nog niet bijgewerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:
Met een coach met waardeloos leiderschap hoef je ook niet al te veel verwachten bij een PIC he :) Denk dat je beter alles normaal kunt spelen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Met een coach met waardeloos leiderschap hoef je ook niet al te veel verwachten bij een PIC he :) Denk dat je beter alles normaal kunt spelen dit seizoen.
Nou, na een PIC schiet de TS meestal wel 2 omhoog. Daarna verlies ik weliswaar op dinsdag en zaterdag weer TS, maar mijn vriendschappelijke wedstrijd speel ik dan toch wel op een hogere TS 8)7

dat jij nog weet welk team van mij is man :>

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 10-10-2005 12:16 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
hij schiet 2 omhoog, vervolgens op dinsdag en zaterdag zakt hij 1, en per saldo is ie dan toch gestegen?
das knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Royz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:15:
[...]

Nou, na een PIC schiet de TS meestal wel 2 omhoog. Daarna verlies ik weliswaar op dinsdag en zaterdag weer TS, maar mijn vriendschappelijke wedstrijd speel ik dan toch wel op een hogere TS 8)7

Alles over voor die GOT-cup he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

sarinsarin schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:16:
hij schiet 2 omhoog, vervolgens op dinsdag en zaterdag zakt hij 1, en per saldo is ie dan toch gestegen?
das knap
Wie beweert dit dan? :o
-CKY2K- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:17:
[...]

Alles over voor die GOT-cup he ;)
Helaas doe ik dit seizoen niet mee... heb tot nu toe elk seizoen meegaan, volgend seizoen maar weer eens kijken ik er weer zin in heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Om hier even wat mythes over leiderschap, TS, PIC en MOTS uit de wereld te helpen:
- PIC, je TS stijgt altijd met 33%, dat is als je op gem. bedaard of hoger altijd 2 levels omhoog.
(Hein, je kan dus niet van tevreden naar tevreden PICen ;), het kan wel zo zijn dat je na de volgende update weer op tevreden staat, slecht of lager leiderschap is niet best om te PICen idd :()
- MOTS, je TS wordt altijd gehalveerd
- Leiderschap beinvloed alleen hoe snel/langzaam je TS weer terug naar bedaard gaat. Het heeft geen invloed op je PIC of MOTS

Over mensen hier die geen TS update hebben gehad. Spelen jullie in de VII? Wat daar zijn vandaag de supporters/sponsors mood, de tabellen, topscoorders etc ook niet geupdate. Hetgeen voor jullie trouwens ook betekent dat jullie waarschijnlijk te weinig/te veel supporters erbij hebben gehad vanochtend aangezien de supporters mood nog op die van gister stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
oh dacht alleen de tables niet, maar supportersmood vond ik al zo raar dat die niet op in de wolken stond, won notabene van een mede titelkandidaat! Hoop dat ze het snel verholpen hebben, vind het overzicht maar kaal nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:26:
Om hier even wat mythes over leiderschap, TS, PIC en MOTS uit de wereld te helpen:
- PIC, je TS stijgt altijd met 33%, dat is als je op gem. bedaard of hoger altijd 2 levels omhoog.
(Hein, je kan dus niet van tevreden naar tevreden PICen ;)
nou ik wel als ik pic.... dropt altijd weer zo snel naar beneden dat het lijkt of er nooit pic gespeelt is :P

dacht dat dat ook kon.... meestal als ik pic is ie de volgende dag alweer gedaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan had je het goed moeten zeggen, want vlak na de wedstrijd is het wel ongeveer 2 stappen omhoog gegaan. Dat is altijd al zo geweest. Dat het bij jou om de dag sneller daalt is een probleem bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dat is bij mij ook zo... ik ging van content naar dolgelukkig en sta nu weer op tevreden... Precies hetzelfde als vorige week eigenlijk... Ik heb deze week wel 1 tranfser TS hit gekregen, dus misschien dat ik 'm na m'n 6e PIC van dit seizoen wat langer op dolgelukkig kan houden ;)

Om even wat op te helderen, direkt na de wedstrijd worden de volgende dingen in ieder geval geupdate (dus niet pas tijdens de updates 's ochtends)
- Supportersmood
- Sponsormood
- Teamspirit
- Formatie ervaring
- Ervaring van spelers (weet ik niet zeker, maar geloof ik wel)

[ Voor 35% gewijzigd door Coca-Cola op 10-10-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister 3-0 gewonnen :)

142 rattings in 8e divisie + 21000 supporters :o

nu moet ik wel kampioen worden 8) en nog steeds onverslagen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:15:
[...]

Goed geheugen he :)
Overigens las ik vandaag ergens heel snel dat er iets fout was met de TS update en dat de GM's ermee bezig waren. Weet het precieze er ook niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:25:
gister 3-0 gewonnen :)

142 rattings in 8e divisie + 21000 supporters :o

nu moet ik wel kampioen worden 8) en nog steeds onverslagen
Met zo'n team wordt je nog kampioen in de VI e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

Met zo'n team wordt je nog kampioen in de VI e..
ik hoop dat je VII bedoelde :9

Ik vind trouwens dat ik wel erg vaak een euro verlies aan Hattrick, deze week weer:
Inkomsten
Kaartverkoop 256 255
Sponsorgeld 81 693
Financieel voordeel 0
Tijdelijk 60
Totale inkomsten 338 007

Lijkt mij een simpele optelsom?

[ Voor 41% gewijzigd door Joss op 10-10-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Zozo, maarliefst 2 supporters erbij vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Coca-Cola schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:08:
[...]

Zozo, maarliefst 2 supporters erbij vandaag ;)
krijg je bij onterecht thuis met 1-3 verliezen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

ik hoop dat je VII bedoelde :9

Ik vind trouwens dat ik wel erg vaak een euro verlies aan Hattrick, deze week weer:
Inkomsten
Kaartverkoop 256 255
Sponsorgeld 81 693
Financieel voordeel 0
Tijdelijk 60
Totale inkomsten 338 007

Lijkt mij een simpele optelsom?
Kijk eens in de openingspost Joss bij al die quotes uit oudere topics? Daar wordt er ook al melding gemaakt over die euro verlies ;)
Hier dan :)

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 10-10-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zie hier :) Deel 42!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.