Lol, dan stop ik ermee
edit: behalve als die natuurlijk echt formidabel is
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Lol, dan stop ik ermee
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:59 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Neuh niks, het gewoonlijke...gelul over TU's en wanneer spelers zullen gaan poppen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
succesVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:22:
ok dames jullie hebben iig even rust tot zondagavondik ga ff weekendje limburg doen(gasten vernaggelen voor de ontgoening
)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 02:22 ]
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Hm, ja dat over blessures is idd de harde wereld van het voetbalSandyman538 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:48:
Potentiele U20 spelers liggen in ieder geval niet op straat en ik denk dat je met 2 miljoen echt niet genoeg geld hebt. Je moet een beetje geluk hebben qua aankoop. Maar zoals je zelf al zegt moet je waarschijnlijk op zoek naar talenten uit de kleinere landen, maar ja, die moeten ook maar net te koop staan. Blijft altijd lastig U20 spelers te krijgen. Hij kan geblesseerd raken voor 4 weken en dan zijn de kansen wel ongeveer weer verkeken...
Verwijderd
eh...Ik heb net een team gekregen. Wat raden jullie me aan?
Lees de regels goed door, voordat je iets doet. Raadpleeg hattrick-gerelateerde sites en neem alle info die je daar vindt goed in je op. Investeren in je stadion heeft prioriteit, daarna de investering in je jeugdteam en daarna pas het kopen van spelers. Neem ook vooral goed deze faq door!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:00:
Uit de Hattrick FAQ die in de SP staat
[...]
eh...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 09-10-2005 09:33 ]
Verwijderd
Dat moet inderdaad even aangepast worden, Brainpower?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:00:
Uit de Hattrick FAQ die in de SP staat
[...]
eh...
Verwijderd
Thnx, zal de tip in m'n achterhoofd houden. Ik zal het tegen de tijd wel is laten weten. Maargoed, een speler die op dat moment international is wordt het sowieso niet, onbetaalbaar (voor mij). Gewoon een 17jarige uitstekend uit een klein baggerlandje, eind 18, begin 19 met mazzel bij de selectie (mits dus geen blessures van mij, mss van zijn concurrent etc.). Ach, lukt het niet, dan heb ik iig een goede traineeVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:52:
[...]
@ Ziggy: ik zou dan zowiezo proberen spelers te kopen met een specialty, die maken altijd een veel betere kans. Als je er eentje te pakken krijgt met koppen, is de kans alweer een stuk groter. Maar ook ik betwijfel of het je echt gaat lukken...
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 13:17 ]
Misschien een vleugertrainer die een kale vleugel wil trainen. Verkoopbaar is hij zeker al moet je niet de hoofdprijs verwachtenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:02:
M'n 3e pull..
Wilfred Meulemans
TSI = 470, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slech
Beetje jammer van z'n passen en positiespel, is dit nog verkoopbaar?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 15:29 ]
Verwijderd
Zo hoog nogVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:27:
yp had een tsi van 80....
zucht ik word zo schijtziek van die pulls elke week
Verwijderd
Verkopen, ik moet deze week een keeper trainee kopen ;-)Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:58:
oleee
17 jaar
TSI 2590 en keepen redelijk zal ik hem nou 1 weekje trainen naar goed of zou ik hem verkopen ik train eigelijk nooit keepen maarja
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 19:09 ]
Verwijderd
We've got that ring of confidence
[ Voor 76% gewijzigd door Pewwy op 09-10-2005 21:19 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Wceend op 09-10-2005 21:37 ]
Unknown
En nu allemaal mailenQuintus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:40:
Please try the following:
* Click the Refresh button, or try again later.
* If this error persists, contact the Web site administrator to inform them that this error continues to occur for this URL address.
Verwijderd
Verwijderd
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
wtf?The league table is currently unavailable, probably because of some delay. If most other tables in your league are OK, please report this to a GM. If most of the tables in your league are unavailable like this, it is probably just a delay and will be fixed within a day or two. If it doesn't please report to a GM.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
Yep bij mij ook.
Als die middenvelder dan ook rood had gekregen had het nog niets uitgemaakt toch?Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:18:
[...]
Yep bij mij ook.
Heb met 1-2 verloren door een fout van mij. Was met mijn domme hoofd vergeten om de opstelling als 3-5-2 in te stellen en speelde dus gewoon . Dus stond er een middenvelder in de verdediging en die kreeg ook nog eens tegen het eind van de eerste helft rood. Vervolgens schopt hij aan het begin van de tweede helft mijn beste verdediger geblesseerd. Maak ik uiteindelijk 1-1 schiet hij 2 minuten later de 1-2 er in.
Ik denk als ik de juiste opstelling had gebruikt dat ik het wel had gewonnen.
Verwijderd
Zag het idd-CKY2K- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:57:
[...]
@Damien: Mijn wedstrijd was dan leuker hoor, ging ook gelijk op en dan in de 89ste en 90ste minuut nog even de wedstrijd beslissen...erg lekkerWas echt "op z'n Ado's"
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
1
2
3
4
5
| Hoofdpagina voor VI - Ronde 4 Top groepen P AH-punten Groep 1. 176.8 VI.175 |
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 11:22 ]
Yep maar ook in Alltid zie je dan geen team namen staan-CKY2K- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:28:
Damien heeft het over de league tables op de hattrick site denk ik...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 10-10-2005 11:47 ]
Ik sta gedeelt eerste momenteel kwa punten met nog 2 teams...komende weken mogen die ploegen elkaar afslachten terwijl ik een WO en een degradatiekandidaad op bezoek krijg.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:
probeer eens 'download divisie info' in ham. krijg je de correcte stand te zien. verder is het met 8 teams ook niet echt heel moeilijk zelf in te schatten wie waar staat
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 11:59 ]
Verwijderd
Ook mijn TS en zelfvertrouwen zijn het hetzelfde gebleven. Terwijl m'n supporters na winst (4 woordvoerders) ook nog steeds geirriteerd zijn.Royz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:
Ik heb gisteren gePIC-ed mijn TS is hetzelfde gebleven. Heeft dat te maken met het niet updaten van de divisie? Ik vind het anders wel erg merkwaardig!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 12:06 ]
Verwijderd
Met een coach met waardeloos leiderschap hoef je ook niet al te veel verwachten bij een PIC heRoyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:
Ik heb gisteren gePIC-ed mijn TS is hetzelfde gebleven. Heeft dat te maken met het niet updaten van de divisie? Ik vind het anders wel erg merkwaardig!
Nou, na een PIC schiet de TS meestal wel 2 omhoog. Daarna verlies ik weliswaar op dinsdag en zaterdag weer TS, maar mijn vriendschappelijke wedstrijd speel ik dan toch wel op een hogere TSVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Met een coach met waardeloos leiderschap hoef je ook niet al te veel verwachten bij een PIC heDenk dat je beter alles normaal kunt spelen dit seizoen.
[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 10-10-2005 12:16 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Alles over voor die GOT-cup heRoyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:15:
[...]
Nou, na een PIC schiet de TS meestal wel 2 omhoog. Daarna verlies ik weliswaar op dinsdag en zaterdag weer TS, maar mijn vriendschappelijke wedstrijd speel ik dan toch wel op een hogere TS
dat jij nog weet welk team van mij is man
Wie beweert dit dan?sarinsarin schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:16:
hij schiet 2 omhoog, vervolgens op dinsdag en zaterdag zakt hij 1, en per saldo is ie dan toch gestegen?
das knap
Helaas doe ik dit seizoen niet mee... heb tot nu toe elk seizoen meegaan, volgend seizoen maar weer eens kijken ik er weer zin in heb
Verwijderd
nou ik wel als ik pic.... dropt altijd weer zo snel naar beneden dat het lijkt of er nooit pic gespeelt isCoca-Cola schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:26:
Om hier even wat mythes over leiderschap, TS, PIC en MOTS uit de wereld te helpen:
- PIC, je TS stijgt altijd met 33%, dat is als je op gem. bedaard of hoger altijd 2 levels omhoog.
(Hein, je kan dus niet van tevreden naar tevreden PICen
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Coca-Cola op 10-10-2005 15:45 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 16:26 ]
Verwijderd
Goed geheugen heRoyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:15:
[...]
Nou, na een PIC schiet de TS meestal wel 2 omhoog. Daarna verlies ik weliswaar op dinsdag en zaterdag weer TS, maar mijn vriendschappelijke wedstrijd speel ik dan toch wel op een hogere TS
dat jij nog weet welk team van mij is man
Verwijderd
Met zo'n team wordt je nog kampioen in de VI e..H2opoloër schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:25:
gister 3-0 gewonnen![]()
142 rattings in 8e divisie + 21000 supporters![]()
nu moet ik wel kampioen wordenen nog steeds onverslagen
ik hoop dat je VII bedoeldeVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:31:
[...]
Met zo'n team wordt je nog kampioen in de VI e..
[ Voor 41% gewijzigd door Joss op 10-10-2005 17:07 ]
Zozo, maarliefst 2 supporters erbij vandaagJoss schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:03:
Tijdelijk 60
krijg je bij onterecht thuis met 1-3 verliezen heCoca-Cola schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:08:
[...]
Zozo, maarliefst 2 supporters erbij vandaag
Kijk eens in de openingspost Joss bij al die quotes uit oudere topics? Daar wordt er ook al melding gemaakt over die euro verliesJoss schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:03:
[...]
ik hoop dat je VII bedoelde
Ik vind trouwens dat ik wel erg vaak een euro verlies aan Hattrick, deze week weer:
Inkomsten
Kaartverkoop 256 255
Sponsorgeld 81 693
Financieel voordeel 0
Tijdelijk 60
Totale inkomsten 338 007
Lijkt mij een simpele optelsom?
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 10-10-2005 18:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq