Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:44:
[...]

Wie had jij in vredesnaam in het doel staan. Ik neem niet aan dat het je reserve keeper was, want dan hoop ik dat je keeper nooit geblesseerd raakt :P.

Dus ik zit me hier diep te schamen dat ik hem niet nog meer keer heb gepasseerd :D
100% B elftal :) ook de keeper dus :) Zondag een topper en die zondag daarna ook dus raad maar waar ik volgende woensdag mee speel :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153091

Ships 1-2 verloren |:( (niet zo'n goed begin in de voorronde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

in verlenging met 2-3 door in de beker :)

volgende ronde een makkelijkere tegenstander, maar toch maar iets minder risico nemen dan vandaag. 100k inkomsten is toch altijd een leuk extra'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

The Dolf schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:53:
Net een nieuwe trainie aangeschaft voor slechts 2.25M.

TSI = 7 600 , 19 years, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]

Stamina: excellent
Playmaking: outstanding
Defending: passable
Scoring: inadequate

Geen idee of ie duur is maar ik ben er verdomd blij mee. Zit volgens mij ook maar een week of drie van briljant PM af denk ik.
hey ik heb precies zon speler met die stats :) mijne zit op 5100 tsi zwak in vorm dus denk redelijk in vorm 6500 en die is net gepopt naar uitmuntend. dus ik denk niet hoog uitmuntend hoor zeker niet omdat ie ook uitstekend conditie heeft(mijnemaar goed) en ook matig scoren.

denk dat ie net gepopt is naar uimuntend. misschien
+2 max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:11:
en nu maar hopen dat niemand meer over pewwy heen biedt :)
Dan had ik hem opgesteld en voor 1 miljoen te koop gezet. Gast ging voor veel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
pfff verloren van tha groove's, mijn middenveld was te sterk voor mijn countertactiek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik had ook gecounterd tegen kweenie.
Maargoed als je in twee minuten 2 penalty's tegen krijgt dan is het gedaan met je.
(miste er een).
Maargoed ik hoef er nog niet uit te liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Damien2004 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:58:
[...]

100% B elftal :) ook de keeper dus :) Zondag een topper en die zondag daarna ook dus raad maar waar ik volgende woensdag mee speel :p
Blijft dan toch knap dat je B keeper zijn beste wedstrijd als back heeft gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Geen andere verdedigers trainers die zich hier druk om maken? :P
Ik stel er meestal 9 op per week. De laatste tijd elke week 10. Is inderdaad het best. Meestal heb ik 1 verdediger rondlopen (de 10e) die een tijdje geblesseerd is geweest. Die wordt dus opgesteld als ik er 10 opstel. Zodra hij popt kan hij weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:35:
[...]

hey ik heb precies zon speler met die stats :) mijne zit op 5100 tsi zwak in vorm dus denk redelijk in vorm 6500 en die is net gepopt naar uitmuntend. dus ik denk niet hoog uitmuntend hoor zeker niet omdat ie ook uitstekend conditie heeft(mijnemaar goed) en ook matig scoren.

denk dat ie net gepopt is naar uimuntend. misschien
+2 max
Ik heb drie (nu vier) van dergelijke spelers en weet vrijwel zeker dat ie +4 of misschien meer is.
Ik zal het vanzelf wel merken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Ah, debuut in de GOT-cup opgefleurd met een 2-4 overwinning, uit tegen een VIII, voor een IX voelt dat goed :)
Vanwege mijn zwakke compo mijn ateam opgesteld, maar wel 5-3-2 waar ik normaal in compo 3-5-2 speel als defense trainer.
Zo n00bish vind ik dat dus niet Hein om in een friendly (GOT-cup dan) met je ateam te spelen als je in de compo met je b-team af kunt.
Misschien dat ik volgende poulewedstrijd in GOT-cup ook 3-5-2 speel alleen om ronde verder te komen (wat me dus 2 trainingsplekken zou kosten, maar ja, die eer he!)
En tegen een Vlaming wil je nooit verliezen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor een vriendschappelijke wedstrijd ga je toch nooit je training naar de klote helpen? Ik vind training toch één van de belangrijkste dingen om verder te kunnen komen in hattrick.

Of heb ik het helemaal mis?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
je hebt gelijk training is het belangrijkste, maar goed 1 weekje 1 of 2 traininngsplekjes minder.... ga je ook niet kapot van.
En ik vind t wel leuk om zo toch proberen verder te komen, en hogere teams te verrassen misschien met een onverwachte opstelling/onverwachts a-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

sarinsarin schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:05:
je hebt gelijk training is het belangrijkste, maar goed 1 weekje 1 of 2 traininngsplekjes minder.... ga je ook niet kapot van.
Dat is nou precies het verschil tussen topteams en mindere teams...
Fouten (lees verlies van trainingsplekken) kosten je op de lange termijn veel meer dan 'een trainingsplekje' (is mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Heb verloren van een XI klasser.. speel zelf VII :X. Wel weer een oudje gekocht, om het gebrek aan koppers in mijn team te compenseren. Misschien wel wat te veel betaald maar was het zat om naar zo'n speler te zoeken. Dus in een Bidware beland. Prijs 55 K..

TSI = 460, 32 jaar, goed in vorm (+ opvliegend heeft al 2 gele kaarten)
Heeft matig ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:01:
[...]

Ik heb drie (nu vier) van dergelijke spelers en weet vrijwel zeker dat ie +4 of misschien meer is.
Ik zal het vanzelf wel merken.
laten we het hopen voor je :) zou lekker zijn.

@Wub klopt. training is het aller belangrijkst. de rest boeit allemaal niet. baalde laatst ook flink toen een trainee woensdag op wing WTM stond. die kreeg dus maar 50% training :( had ik even niet op gelet. domme actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:47:
[...]

Blijft dan toch knap dat je B keeper zijn beste wedstrijd als back heeft gespeeld :P
IS ook gewoon een speler hoor :) Heb geen B keeper hahaha

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44

odan

The dark side is within all!

-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:26:
pfff verloren van tha groove's, mijn middenveld was te sterk voor mijn countertactiek! :P
ben blij dat je verloor ;)

ik moet met jou om de 2e plaats in de poule strijden denk ik.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Ik stel er meestal 9 op per week. De laatste tijd elke week 10. Is inderdaad het best. Meestal heb ik 1 verdediger rondlopen (de 10e) die een tijdje geblesseerd is geweest. Die wordt dus opgesteld als ik er 10 opstel. Zodra hij popt kan hij weg :)
Ja maar met 5 verdedigers haal je zulke brakke ratings op de vleugels...als ik promoveer en ik heb voldoende kansen op behoud in de VIde ga ik het misschien ook even proberen. Wil het liefst 4-4-2 spelen met 2 innermids, maar ja dan moeten die wel erg bruut zijn om goede ratings te kunnen halen, zeg maar VIde/Vde waardig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Zijn ook lekker van die nutteloze opmerkingen. Zowel afgelopen maandag als vandaag keeg ik deze melding. Meld dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 125165 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:45:
[...]

Dat is nou precies het verschil tussen topteams en mindere teams...
Fouten (lees verlies van trainingsplekken) kosten je op de lange termijn veel meer dan 'een trainingsplekje' (is mijn mening).
Helemaal mee eens! Ik heb al een paar keer voortijdig een trainee moeten laten gaan omdat ik geld nodig had voor versterking of andere noodgevallen...is dus ook eigenlijk verzieken van de training en dat merk ik...nu komen de echte talenten pas over 2 seizoenen vrij (lees wonderbaarlijk verdedigen of hoger), zodat ik nog lang op de broodnodige versterkingen kan wachten. Als ik dan namelijk slim inkoop kan ik in een goede VIde leuk meedoen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:52

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Anoniem: 36141 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:17:
Nou, een gedenkwaardig debuut in de GoTCup...
7-1 verloren tegen Forza Oss, die (nog!) een klasse lager speelt dan ik, inclusief rode kaart en geblesseerde trainee van...+6 !! :(
Geweldig, ik wil me nu alvast weer opgeven voor de volgende editie :X
Ach ja. Zit klasse lager, maar heb best een goed team, als je vergelijkt met alles om me heen. Maar had niet verwacht dat ik zo ruim zou winnen. Mijn middenveld is ongeveer evensterk als van mn A team (wil goede reserves hebben). Dus denk dat ik het daar op gewonnen heb.

Ps. Rode kaart heb je verder gelukkig geen last van
Ps2. Hoop dat de +6 niet zo vervelend voor je is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol +6 blessures zijn toch ALTIJD vervelend? Zeker bij een trainee! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:57:
Lol +6 blessures zijn toch ALTIJD vervelend? Zeker bij een trainee! :P
Zou t? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59
Dat in tegenstelling tot een +1 blessure, waar ik er gister eentje van opliep... Toch leuk, trainen er deze week 11 spelers van de 13... ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

In competitie afgelopen zondag liep mn keeper trainee +3 op dacht ik... Dus maar hele zooi doktoren op gezet, want anders loop ik een hoop geld mis, wat ik toch al niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
13 trainees? Is economisch ook niet echt handig toch? Of zijn de 3 reserves te brak voor woorden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:41:
[...]

Ja maar met 5 verdedigers haal je zulke brakke ratings op de vleugels...als ik promoveer en ik heb voldoende kansen op behoud in de VIde ga ik het misschien ook even proberen. Wil het liefst 4-4-2 spelen met 2 innermids, maar ja dan moeten die wel erg bruut zijn om goede ratings te kunnen halen, zeg maar VIde/Vde waardig... :P
waarom niet 4-4-2 met 3 im's? of 4-3-3 met 3 im's en 3 ca's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:59:
[...]

waarom niet 4-4-2 met 3 im's? of 4-3-3 met 3 im's en 3 ca's?
Hmmm die laatste had ik nog niet aan gedacht...misschien is dat wel een optie! :) Gaan dan je winger-ratings niet enorm naar beneden? Ik dacht dat Joss dit vorig seizoen geprobeerd had? Of was dat 3-4-3?

4-4-2 met 3 innermids is niet handig, dan heb je 1 hele zwakke vleugel!

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Tja, dat zijn de afwegingen he... Je kan niet verdedigers trainen zonder iets op te offeren... Ik ben nog nooit in al mijn aanvalsratings beter geweest dan de verdediging van mijn tegenstander, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als jij zorgt dat je bijna net zoveel middenveld hebt als je tegenstander en je hebt een sterke verdediging en 1 goede aanvalsrating, dan scoor je heus wel.
Ik speel nu al tijden 5-3-2 met 1 aanvallende winger en 1 aanvallende back. Die kant heeft dan zo'n goede aanvalsrating dat die heus wel 1/2 keer in een wedstrijd scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja als je 1 zwakke kant hebt moet je daar wel veel in varieren aangezien je tegenstander daar gebruik van kan maken (heb ik zelf ook al zo vaak gedaan) ik moet gewoon nog de perfecte opstelling vinden waarmee ik gelijkmatige ratings kan halen over al mijn linies en zodoende geen duidelijke zwakke plekken heb in mijn opstelling! Misschien dat 4-3-3 wel een optie is eigenlijk...zal in HAM eens gaan schuiven en kijken wat het opleverd...geld voor nog een goede trainee heb ik wel (18 jarige hoog goed of zo)...wie weet.. ;)

Toch maareens even HAM installen hier op mijn werk :P

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt inderdaad 0,0 vleugelaanval, maar dat is niet zo boeiend. je hebt dan wel een giga centrale aanval en kan je AIM spelen. de penalty op je backs is niet zo heel erg groot en aangezien je met 4 verdedigers speelt moeten die ratings echt wel hoog genoeg zijn(eventueel verdedigende mids voor extra defence) met 3 gasten in de spits is de noodzaak voor aanvalende mids niet zo groot. die rating zal wel hoog genoeg zijn.

je kan inderdaad in ham stoeien met opstellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:53:
je hebt inderdaad 0,0 vleugelaanval, maar dat is niet zo boeiend. je hebt dan wel een giga centrale aanval en kan je AIM spelen. de penalty op je backs is niet zo heel erg groot en aangezien je met 4 verdedigers speelt moeten die ratings echt wel hoog genoeg zijn(eventueel verdedigende mids voor extra defence) met 3 gasten in de spits is de noodzaak voor aanvalende mids niet zo groot. die rating zal wel hoog genoeg zijn.

je kan inderdaad in ham stoeien met opstellingen :)
Heb hem net gedownload, wel jammer dat ik mijn best wel goede vleugelspeler dan bij het grofvuil kan zetten :( Ga eens even stoeien...en een hit om mijn defence ratings krijg ik niet als verdedigerstrainer natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

ben niet zo heel erg gecharmeerd van geen winger erin. Juist door altijd 1 winger op te stellen is de tegenstander bijna verplicht om beide backs op te stellen waardoor de midden defensie ook weer lager wordt en dus je middenaanval meer kansen zal krijgen/benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Daar ben ik het mee eens. Ik zou zowiezo een winger houden aangezien je dat veel onvoorspelbaarder maakt.
Als jij elke week 4-3-3 met AIM speelt (of 5-3-2 met 3 IM's en AIM) dan wordt het wel heel makelijk om je te verslaan (of in ieder geval het je heel moeilijk te maken). Als je daarentegen altijd met in ieder geval 1 winger speelt, dan moet 'ie idd of gokken dat 'ie de goede kant verdedigt, of beide kant verdedigen. Bovendien hoef je in jouw divisie een speler met waarschijnlijk minder dan 1k loon niet meteen weg te doen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, met 4-3-3 stort mijn middenveldrating ook bizar in zeg! Kom dan nog maar tot slecht(heel laag), terwijl mijn centrale aanval slechts matig(heel laag) wordt dan. Hatstats zakken ook bijna 20 punten! :/
Ik heb niet echt het spelersmateriaal voor 4-3-3 vrees ik :P

Hmm en met 4-4-2 met 3 innermids stort mijn middenveld ook drie plaatsen in van zwak(heel laag), naar slecht (laag), ook mijn aanvalsratings zijn iets lager dan met 3-5-2. Ik denk dat ik met dit spelersmateriaal maar gewoon even bij 8 trainees moet houden ivm de promotie die ik wil afdwingen. Als ik betere spelers heb ga ik wel weer naar 9 trainees over. :)

[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hatstats is irrelevant (mits je stats freak bent) Je moet je zover altijd je tactiek/opstelling baseren op je tegenstanders. Ik vind het idd heerlijk om tegen teams te spelen die 4-3-3/ 5-4-1/ 4-5-1 te spelen want die zijn vrij voorspelbaar. In mindere mate de 3-4-3 omdat deze weet moet kiezen of veel aanval met vleugel(s) en dus minder middenveld.

Zoek de voorbeelden maar op dat je met wat mindere hatstats rating vaak dan wel makkelijker wint omdat je inspeelt op je tegenstander. Speel af en toe wel eens 4-4-2 wat tenkoste gaat van me stats + een SP verdediger die 3 stappen minder is dan maar wel meer rendement heeft voor het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:00:
hatstats is irrelevant (mits je stats freak bent) Je moet je zover altijd je tactiek/opstelling baseren op je tegenstanders. Ik vind het idd heerlijk om tegen teams te spelen die 4-3-3/ 5-4-1/ 4-5-1 te spelen want die zijn vrij voorspelbaar. In mindere mate de 3-4-3 omdat deze weet moet kiezen of veel aanval met vleugel(s) en dus minder middenveld.

Zoek de voorbeelden maar op dat je met wat mindere hatstats rating vaak dan wel makkelijker wint omdat je inspeelt op je tegenstander. Speel af en toe wel eens 4-4-2 wat tenkoste gaat van me stats + een SP verdediger die 3 stappen minder is dan maar wel meer rendement heeft voor het team
Heb ik idd ook weleens gedaan, mindere stats maar wel een hele vleugel domineren en daarmee de winst pakken, maar zo tactisch spelen mijn tegenstanders nou ook weer niet...allemaal 3-5-2 of 4-4-2. Speel dus maar 3-5-2 om het middenveld te domineren en zo te winnen...haal misschien toch nog even wat versterking voor mijn middenveld...toch wel handig denk ik en sparen is voor mietjes he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:17:
ben niet zo heel erg gecharmeerd van geen winger erin. Juist door altijd 1 winger op te stellen is de tegenstander bijna verplicht om beide backs op te stellen waardoor de midden defensie ook weer lager wordt en dus je middenaanval meer kansen zal krijgen/benutten.
ja dat is waar, maar 4-4-2 met 2 im's is ook niks. heb je een heel brak mid. dus dan 4-4-2 emt 3 im's.
het is moeilijk als defense trainer én volop te trainen én een leuke opstelling weten te maken voor in de compo. het is altijd inleveren. dit itt scoren of pm trainen, waar je dat eigenlijk niet hebt(ja als je scoren traint heb je maar 1 wing, maar die is door je 3 ca's wel weer gigantisch goed en je kan omwisselen met kanten)

bij wing trainen heb je ook best wat beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:14:
[...]

ja dat is waar, maar 4-4-2 met 2 im's is ook niks. heb je een heel brak mid. dus dan 4-4-2 emt 3 im's.
het is moeilijk als defense trainer én volop te trainen én een leuke opstelling weten te maken voor in de compo. het is altijd inleveren. dit itt scoren of pm trainen, waar je dat eigenlijk niet hebt(ja als je scoren traint heb je maar 1 wing, maar die is door je 3 ca's wel weer gigantisch goed en je kan omwisselen met kanten)

bij wing trainen heb je ook best wat beperkingen.
Idd bij veel trainingen heb je beperkingen. is de charme ook wel weer :) Alleen SP en keeper trainen heb je de vrijehand. Maar goed het is iets om erop in te spelen. En dat is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan heb je weer andere nadelen. bij SP krijg je constant ts hits en bij keeperstrainen heb je maar 2 trainees dus als er 1 geblesseerd is mis je meteen een bak geld.

achja hoort erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:35:
dan heb je weer andere nadelen. bij SP krijg je constant ts hits en bij keeperstrainen heb je maar 2 trainees dus als er 1 geblesseerd is mis je meteen een bak geld.

achja hoort erbij :)
Ben nu aan het zoeken naar een formidale mid zonder bijstats....heb 700k te besteden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dat heb ik gister ook gedaan en ik had er 1 voor 625k, met 3 690 TSI in zwakke vorm, met passen waardeloos en verdedigen zwak (over geen bijstats gesproken ;)), laat me even weten wat je aanschaft, ik moet er namelijk volgende week weer 1 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm de eerste speler misgelopen, 24 jaar oud, had zelfs 800k geboden (had 4100 TSI), maar iemand anders bood meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Yesss, ik mag weer een team aanvragen :) nu maar hopen dat het wat leuks wordt zoals een vriend van me, die kreeg een team in de Div. XI met meteen 22 * :p Maar eerst kan ik nu dus weer een paar weken wachten op een team....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn geld brandde in mijn zak, dus toch maar versterking voor mijn middenveld gescoord! :)
Iets duurder dan de bedoeling en ja het is een oudje, maar ik hou nu eenmaal van oudjes... :P

Jørn Sønderby (13650647)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 1 608 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kyogle FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Alleen jammer van het redelijk scoren dan...haalde paar weken geleden nog 4,5 ster, best netjes toch? Ik ben er iig blij mee!
Kan weer een redelijk/redelijk middenvelder vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:25:
Kan weer een redelijk/redelijk middenvelder vervangen :)
komt die op de TL? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Waarschijnlijk toch een oudje :+

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol denk het niet, die gaan mijn B-team "versterken" zodat mijn A-middenvelders hopelijk gezond blijven (heb tot nu toe nog niet echt een B-team gehad, alleen andere trainees). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In mijn team zitten een hoop 30ers, alleen de trainees en keepers niet. Is nu eenmaal goedkoper voor korte termijn werk (zodat ik niet extra veel hoef te sparen) en het risico op blessures valt best mee. Tot nu toe slechts 2 spelers op de schroothoop moeten gooien. Pas over 2 seizoenen zijn mijn trainees "rijp" en dan worden er wereldklasse jonkies aangeschaft! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:32:
13 trainees? Is economisch ook niet echt handig toch? Of zijn de 3 reserves te brak voor woorden? ;)
Tja... ben er zelf ook niet heel blij mee, maar aan de andere kant:
- Bij een blessure heb ik een backup die dan wel 100% traint
- Elke speler in je team traint voor ongeveer 1/6 mee met de training, dus na 8 * 6 = 48 weken poppen ze ook ;)

Zeg dat een level pop ongeveer 500k oplevert dan is dat dus 500/48 = 10000 euro winst per week per trainee... Dat is niet veel, maar ik heb ze dan ook meer gekocht als een soort experimentele skilltrade (2 ervan, ik had er al 11 omdat ik zowiezo 100% wil trainen en dus bij een blessure een backup nodig heb). Beide popte niet vorige week, dus ik verwacht ze morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:02
GoT Cup

De meeste poules zijn bijgewerkt. Behalve poule C. Daarvan is nog niet bekend waarom 2 teams hun wedstrijd NIET hebben gespeeld.

Ook poule G is nog niet geupdate doordat Sander en ik nog even moeten beslissen wat er gebeurt met de puntenverdeling aangezien er maar 3 teams in die poule zitten.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
ff een n00b vraagje tussendoor.... maar hoe kan je zien of een speler bijna popt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in ham. aantal weken dat ie heeft getrained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Of gewoon met Exel bijhouden :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:39
Daar moet ik nátuurlijk weer precies in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ansjo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:38:
ff een n00b vraagje tussendoor.... maar hoe kan je zien of een speler bijna popt?
Kan je nooit helemaal zeker zeggen, maar als hij al een keer eerder gepopt is terwijl hij bij jou onder contract stond is het simpel bij die datum het aantal weken optellen wat er nodig is om zijn skill op te trainen... :) Anders is het het betere inschatwerk ahv zijn TSI/salaris...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hopelijk heb ik een leuke vorm TU (paar pops zijn ook niet verkeerd uiteraard :P), want ik moet aan de bak zondag tegen mijn concurrent voor plek 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik hoop ook op een goede vormstijging, maar verwacht er wederom weinig van. Ga overigens op zoek naar spelers met uitstekend vorm voor komende zondag. Als ik die wedstrijd win geef ik een van de degradatiekandidaten een flinke klap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kweenie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:00:
[...]

Daar moet ik nátuurlijk weer precies in zitten :+
En ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:44:
Ik hoop ook op een goede vormstijging, maar verwacht er wederom weinig van. Ga overigens op zoek naar spelers met uitstekend vorm voor komende zondag. Als ik die wedstrijd win geef ik een van de degradatiekandidaten een flinke klap :)
Speel zondag tegen een medekandidaat degradant. Ga denk ik de Pewwy truc doen, namelijk met 1 middenvelder zodat ik een nog slechter middenveld heb dan m'n tegenstander, en dus net als m'n tegenstander op de counter kan spelen. Met 2 aanvallende vleugels krijg ik dan ook nog eens een leuke aanval. Ga nu een nog uitstekende verdediger te koop zetten voor 1.2 mln. Neem aan dat als die vannacht naar formidabel popt dat dan uitstekend wel veranderd in formidabel bij verdedigen (op de TL) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dat wel, maar je krijgt nooit geen 1.2 miljoen voor een formidable verdediger ;) Tenzij 'ie 18 is ofzo..

-edit-

nope ook voor een 18 jarige niet

[ Voor 21% gewijzigd door Coca-Cola op 06-10-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

Speel zondag tegen een medekandidaat degradant. Ga denk ik de Pewwy truc doen, namelijk met 1 middenvelder zodat ik een nog slechter middenveld heb dan m'n tegenstander, en dus net als m'n tegenstander op de counter kan spelen. Met 2 aanvallende vleugels krijg ik dan ook nog eens een leuke aanval. Ga nu een nog uitstekende verdediger te koop zetten voor 1.2 mln. Neem aan dat als die vannacht naar formidabel popt dat dan uitstekend wel veranderd in formidabel bij verdedigen (op de TL) .
dude... it aint gonna happen :) 1.2m is uitmuntend zonder bijstats. uitstekend is maximaal 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:46:
[...]

dude... it aint gonna happen :) 1.2m is uitmuntend zonder bijstats. uitstekend is maximaal 500k
Ff verder lezen Hein, het gaat om een fromidable, maar die gaan ook maar weg voor 1M en dat is met goeie bijstats en jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:46:
[...]

even lezen ;)

TSI = 4 580, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend ---> wordt vannacht formidabel(voor 90 % cker)
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Dus het wordt formidabel met erg goede bijstats...

edit: 1.2 mln is idd wel de max. maar heb bijna precies dezelfde spelers (alleen met minder conditie) ook voor 1.2 mln weg zien gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 06-10-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ohhh zo'n formidable spelers ;) Tja die is op zijn minst 1M waard, dus misschien ook wel 1.2M!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

Ze die gasten voortaan voor de vrijdag of zaterdag op de TLals je weet dat je ze gaat verkopen, scheelt weer een week loon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:51:
[...]

even lezen ;)

TSI = 4 580, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend ---> wordt vannacht formidabel(voor 90 % cker)
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Dus het wordt formidabel met erg goede bijstats...

edit: 1.2 mln is idd wel de max. maar heb bijna precies dezelfde spelers (alleen met minder conditie) ook voor 1.2 mln weg zien gaan.
het probleem is met verdedigers met passing daar heb je alleen iets aan als je countert en dat speel je alleen als je verdedigen traint. alle niet counter teams hebben niks aan dat passen en moeten er wel dik voor betalen en dus kopen ze dergelijke spelers niet of minder snel.dat is wel jammer opzich dat je die passing skill op geen andere manier kan gebruiken verder.... Je kan hier inderdaad best 1.2m voor vangen het is een leuke speler, maar ik als geen counterteam zal nooit zulke verdedigers kopen. zonde van je geld(en aan dat wing heb je ook eigenlijk niks als je hem verdedigend zet :p)

[edit] ik vergis me. voor aim en aow is het wel belangrijk nattuurlijk :) maarja dat speel ik ook nooit :P was het even vergeten

voor zulke hoge bijstats(en redelijk conditie hakt er ook in) is de tsi nog best laag. ik weet niet zo zeker of ie popt hoor... hoop het wel voor je uiteraard :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 06-10-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Nou dat moet lukken met poppen hoor, ik heb deze:

Ronaldão Novais (60896684) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 2 200
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Klik60
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend + 1
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Dus met die 2300 TSI extra moet 'ie wel een level passen en verdedigen kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jonathan Payton [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 570, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

uitstekend pm ipv verdedigen verder precies hetzelfde en deze moet ook nog 2/3 weken volgens ham. is wel goed in vorm, maar dat scheelt ook geen 1000 tsi :)

nouja misschien popt deze ook wel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus met die 2300 TSI extra moet 'ie wel een level passen en verdedigen kunnen hebben ;)
Tja na 11 keer training na de vorige stijging, wordt het wel een keer tijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uitstekend pm ipv verdedigen verder precies hetzelfde en deze moet ook nog 2/3 weken volgens ham. is wel goed in vorm, maar dat scheelt ook geen 1000 tsi :)

nouja misschien popt deze ook wel dan :)
Iets met appels en peren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Idd, met pm training voegt die redelijk conditie namelijk veel meer TSI toe. Conditie zie je alleen sterk in de TSI terug bij hogere pm skills. Dus ookal heeft een verdediger uitstekend conditie, dan scheelt dat misschien maar 500 TSI met waardeloos conditie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar komt deze wijsheid vandaan als ik vragen mag? de tsi van je speler is gebaseerd op de skills van je speler en als je meerdere skills hebt stijgt de tsi exponentieel. HT weet niet of een verdediger een verdediger is hoor. die berekent dat op basis van de hoogte van je stats hoe goed een speler is op een positie. als een middenvelder lage conditie heeft presteert ie gewoon minder dan ie kan.

een spits, verdediger en middenvelder met uitstekend conditie en alle 3 redelijk passen bijvoorbeeld(verder geen bijstats) hebben gewoon evenveel tsi volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Tja, ik heb dat van de hattrick fora... Het idee is dat je alleen maar wat aan conditie hebt als je PM hebt (kwa skills dan). Zeker is van keepers dat hun TSI en hun loon niet veranderd als ze conditie krijgen (anders zou die keeper tool ook niet werken).

Ik heb het nu ff gecontroleerd bij 2 van mijn spelers (ik heb er niet echt veel met PM), maar zoek de verschillen:
TSI = 1 310, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

TSI = 1 230, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Die bovenste staat op uitstekend + 6, en die onderste op redelijk + 3, toch hebben ze bijna even hoog TSI en de onderste heeft zo mogelijk nog minder bijstats dan de bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aaarh, TU was dramatisch :(

Vorm +2/--7
Verdedigen +2
TSI +2980/-550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 pops en je tu is dramatisch? je zit weer te zeiken als een wijf :)

PM +2 (20jr wonderbaarljk en verdediger naar matig)
TSI +3.520 / -1.420
Vorm +1/-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Prima TU, vooral mijn vorm is weer lekker hoog. Gem vorm van alle spelers is redelijk en mijn net nieuwe mid is van zwak naar matig vorm gegaan en zijn TSI naar 4530 (+840).

Vorm: +8/-3 (keeper naar vorm slecht...)
Def: +1 (heb er nu 1 op +7, 2 op +8 en 1 op +9, plus 2 die ik net heb gekocht die ook moeten poppen)
TSI: +2660/-640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vorm: -4/+5

Eindelijk een redelijk positieve vorm update, qua getallen, want 2 basis spelers zijn naar beneden gegaan... Maar ja, volgende week hopelijk weer naar een redelijk niveau. Het de gevolgen van conditie trainen zijn hopelijk voorbij.

Daarnaast nog een vraagje over HO, deze geeft aan dat mijn trainee die er afgelopen zondag uitgetrapt is geen training heeft ontvangen, klopt dit of is dit een foutje? (zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar kon t ff niet zo snel vinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Wat HO aangeeft is niet belangerijk, in de XML files die HO download van de hattrick site staat niet aangegeven wie er wel training heeft gehad en wie niet.
Ho kan dat alleen bepalen aan de hand van de opstellingen van de wedstrijden en ziet daarom ook spelers die er met rood zijn afgestuurd niet als getraint.

Eigenlijk moet je dus zelf weten of een speler getraint heeft en als 'ie dan niet in HO staat (als +0.1) dan kan je dat zelf toevoegen, moet je maar ff kijken bij die speler, dat kan je ergens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Vorm -1/ +4
+1 pm ( 1 van de 2 dus die psicoTSI tool voorspelde) ;(

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Geweldige TU (basisspelers bijna allemaal gestegen, basiskeeper net terug van blessure naar uitstekend vorm! :P)
Verdedigen +1, 17 jarige met redelijk passen naar goed verdedigen gepopt! Zoals verwacht/gehoopt binnen 3 weken na aankoop. Hier zit een blije manager! Nu mijn concurrent voor de titel nog afmaken zondag en dan is het feest compleet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat! Dit geloof je toch niet, speler is van TSI 4580 naar 5040 gegaan. Maar is niet gepopt. Heeft Hein toch gelijk gekregen ;). Volgens PsicoTool zit ie nu op 8.99 (tegen formidabel aan).
Verder wel een goede TU
Vorm +10/-1
TSI +2650/-180
geen pops deze week helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:32
Vorm: +6 / -7
TSI: +770 / -200
En 5 poppertje: de eerste 2 formidabele vleugelspelers zijn een feit :). Ik kan tevreden zijn. Jammer dat de bodem van de kas in zicht begint te komen... ik hoop het nog een aantal weken vol te houden voordat ik trainees moet gaan verkopen.

M'n tegenstander voor zondag is sinds woensdag ingewisseld voor een nieuw team, en ik heb dus geen idee wat ik er van kan verwachten. De nieuwe speler heeft nog niet ingelogd, en als dit voor zondag ook niet gebeurt ga ik er van uit dat er geen al te sterke opstelling zal staan. PiC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:12:
Wat! Dit geloof je toch niet, speler is van TSI 4580 naar 5040 gegaan. Maar is niet gepopt. Heeft Hein toch gelijk gekregen ;). Volgens PsicoTool zit ie nu op 8.99 (tegen formidabel aan).
Verder wel een goede TU
Vorm +10/-1
TSI +2650/-180
geen pops deze week helaas..
wat zei ik je :) ook dat hele conditie heeft geen invloed op de tsi van verdedigers verhaal is onzin. het heeft evenveel invloed op alle spelers.

die speler an mij met dezelfde stats heeft nu
code:
1
2
Jonathan Payton  
TSI = 5 890, 20 jaar, goed in vorm

en ook nog niet gepopt. verwacht volgende week. dus die van jou dan ook denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:19:
Vorm -1/ +4
+1 pm ( 1 van de 2 dus die psicoTSI tool voorspelde) ;(
Was de link ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=psicoTSI&btnG=Google+zoeken&meta=[/url]

:)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 07-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd H3!N conditie heeft ook enorm invloed op de TSI van verdedigers, daarom is het bij verdedigers soms ook nog wel lastig om in te schatten hoe hoog ze in hun skill zitten (blijft wel makkelijker dan bij PM en Wing trainees uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:49:
[...]

wat zei ik je :) ook dat hele conditie heeft geen invloed op de tsi van verdedigers verhaal is onzin. het heeft evenveel invloed op alle spelers.

die speler an mij met dezelfde stats heeft nu
code:
1
2
Jonathan Payton  
TSI = 5 890, 20 jaar, goed in vorm

en ook nog niet gepopt. verwacht volgende week. dus die van jou dan ook denk ik.
Haha onzin... ik mag dan misschien wat minder lang bezig zijn, ik heb wel het idee dat ik iets meer over het spel weet Hein... Dus iets wat ik van het hattrick forum haal en bij mijn eigen spelers ook zie meteen maar afdoen als onzin vind ik een beetje jammer.
Ik zeg ook niet dat het de waarheid is, maar ik geef alleen maar aan wat ik ervan denk... Daar hoef jij het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar doe eerst wel een beetje research graag...
Tuurlijk heeft conditie ook effect op verdedigers, maar bij verdedigers is de skill verdedigen het belangerijkst voor de TSI. Bij middenvelders is het de skill spelmaken in combinatie met conditie.

-edit-

Arbitrair verhaal weggehaald, het is voor beide kanten van het verhaal makelijk om spelers te vinden die voldoen op de transfermarkt ;)

[ Voor 101% gewijzigd door Coca-Cola op 07-10-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? :P die laatste mid is al bijna briljant die eerste is net gepopt.

bij die verdedigers gaat de vergelijking ook niet op. matig passen zorgt voor veel kleinere tsi boost dan uitstekend conditie.

dus hier kan ik niet echt conclusies uit trekken hoor ;) conditie zorgt gewoon bij alle spelers voor dezelfde tsi stijging. alleen in de wedstrijd heeft het bij verdedigers geen invloed op hun prestatie en bij mids wel.

HT maakt niet van spelers verdedigers of spitsen hij berekent puur naar aanleiding van de skills/vorm van je speler wat ie op DIE positie aan ratings/sterren haalt.

anders zou HT wel 0 sterren geven als je je mid in de spits staat, en dat gebeurt niet. je kan gewoon een rating/* halen ook al zal het niet veel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

wat zegt psicoTSI voor die spelers? :P

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Volgens mij is TSI een optelsom van de verschillende skills waarbij conditie als een vermenigvuldigings factor wordt gebruikt. Waar het mij omgaat is dat de conditie niet met de som van alle skills (m.u.v. keepen en spelhervattingen) wordt vermenigvuldigd, maar voornamelijk met de skill positiespel. Dus als je een hogere positiespel hebt en je traint conditie, dan stijgt je TSI meer dan wanneer je een andere skill hoger hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:46:
Ik zal zo ff kijken... maar hoe betrouwbaar is PsicoTSI ;)

-edit-

[ Voor 64% gewijzigd door Coca-Cola op 07-10-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Niet (tot op heden), maar ben wel benieuwt :7 gebruik die tools ook pas een week, maar op langere termijn en misschien bij spelers zonder of 1 bijstats dat het wel kan kloppen, maar daar is het nu nog te vroeg voor om dat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:46:
Denk dat ik gewoon domme pech heb gehad. Psico zei de vorige keer dat die speler (zie vorige posts) dicht bij een pop zat en nu wordt die helemaal "gek". Als m'n speler een laag vorm had gehad, moest die al gepopt zijn (volgens Psico). Omdat ie nu een hoge vorm heeft is dat dus 8.99, dus het gaat om achter de komma werk. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een speler zo veel in TSI omhoogschoot zonder een blessure of extreme verandering in vorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Maik-Andre Hehne (78000307)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Snel

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak

Paar dagen geleden gekocht voordat ik in aanraaking kwam met psicoTSI. Die gaf toen aan dat deze bijna zal poppen, gelukkig ook gebeurd _/-\o_ dus staat die nu weer op de transferlijst. Maar heb ook een andere speler met 2 bijstats en die zou volgens psicoTSI ook poppen, maar niet gebeurd :'( en voor die zelfde speler geeft psicoTSI geen oordeel meer voor volgende week :?

Waarschijnelijk wel een pm naar uitmunted next week en dat geeft psicoTSI wel weer aan, maar dat had ik ook wel zonder kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:12:
[...]

Denk dat ik gewoon domme pech heb gehad. Psico zei de vorige keer dat die speler (zie vorige posts) dicht bij een pop zat en nu wordt die helemaal "gek". Als m'n speler een laag vorm had gehad, moest die al gepopt zijn (volgens Psico). Omdat ie nu een hoge vorm heeft is dat dus 8.99, dus het gaat om achter de komma werk. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een speler zo veel in TSI omhoogschoot zonder een blessure of extreme verandering in vorm...
Volgende week 9.09 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:13:
Maik-Andre Hehne (78000307)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Snel

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak

Paar dagen geleden gekocht voordat ik in aanraaking kwam met psicoTSI. Die gaf toen aan dat deze bijna zal poppen, gelukkig ook gebeurd _/-\o_ dus staat die nu weer op de transferlijst. Maar heb ook een andere speler met 2 bijstats en die zou volgens psicoTSI ook poppen, maar niet gebeurd :'( en voor die zelfde speler geeft psicoTSI geen oordeel meer voor volgende week :?

Waarschijnelijk wel een pm naar uitmunted next week en dat geeft psicoTSI wel weer aan, maar dat had ik ook wel zonder kunnen weten.
waarom verkopen? doortrainen kan toch ook prima?

@coca cola we zullen het nooit weten. de geheimen van ht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:49:
[...]

waarom verkopen? doortrainen kan toch ook prima?

@coca cola we zullen het nooit weten. de geheimen van ht :)
Was iets te enthousiast met inkopen en een paar aankopen verkeerd beoordeeld voor skilltrade |:( dus heb nog een stuk of 5 van dat soort middevelders die nog moeten poppen. Maarja heb er wel weer wat van geleerd en zal er ook wel wat aan verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En je TS is moorddadig inmiddels? ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.