Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 83760
volgende ronde een makkelijkere tegenstander, maar toch maar iets minder risico nemen dan vandaag. 100k inkomsten is toch altijd een leuk extra'tje
Anoniem: 7533
hey ik heb precies zon speler met die statsThe Dolf schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:53:
Net een nieuwe trainie aangeschaft voor slechts 2.25M.
TSI = 7 600 , 19 years, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent
Playmaking: outstanding
Defending: passable
Scoring: inadequate
Geen idee of ie duur is maar ik ben er verdomd blij mee. Zit volgens mij ook maar een week of drie van briljant PM af denk ik.
denk dat ie net gepopt is naar uimuntend. misschien
+2 max
Dan had ik hem opgesteld en voor 1 miljoen te koop gezet. Gast ging voor veel meerAnoniem: 7533 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:11:
en nu maar hopen dat niemand meer over pewwy heen biedt
Anoniem: 153091
Maargoed als je in twee minuten 2 penalty's tegen krijgt dan is het gedaan met je.
(miste er een).
Maargoed ik hoef er nog niet uit te liggen
Anoniem: 26445
Blijft dan toch knap dat je B keeper zijn beste wedstrijd als back heeft gespeeldDamien2004 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:58:
[...]
100% B elftalook de keeper dus
Zondag een topper en die zondag daarna ook dus raad maar waar ik volgende woensdag mee speel
Ik stel er meestal 9 op per week. De laatste tijd elke week 10. Is inderdaad het best. Meestal heb ik 1 verdediger rondlopen (de 10e) die een tijdje geblesseerd is geweest. Die wordt dus opgesteld als ik er 10 opstel. Zodra hij popt kan hij weg-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:22:
[...]
Geen andere verdedigers trainers die zich hier druk om maken?
Ik heb drie (nu vier) van dergelijke spelers en weet vrijwel zeker dat ie +4 of misschien meer is.Anoniem: 7533 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:35:
[...]
hey ik heb precies zon speler met die statsmijne zit op 5100 tsi zwak in vorm dus denk redelijk in vorm 6500 en die is net gepopt naar uitmuntend. dus ik denk niet hoog uitmuntend hoor zeker niet omdat ie ook uitstekend conditie heeft(mijnemaar goed) en ook matig scoren.
denk dat ie net gepopt is naar uimuntend. misschien
+2 max
Ik zal het vanzelf wel merken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vanwege mijn zwakke compo mijn ateam opgesteld, maar wel 5-3-2 waar ik normaal in compo 3-5-2 speel als defense trainer.
Zo n00bish vind ik dat dus niet Hein om in een friendly (GOT-cup dan) met je ateam te spelen als je in de compo met je b-team af kunt.
Misschien dat ik volgende poulewedstrijd in GOT-cup ook 3-5-2 speel alleen om ronde verder te komen (wat me dus 2 trainingsplekken zou kosten, maar ja, die eer he!)
En tegen een Vlaming wil je nooit verliezen natuurlijk
Of heb ik het helemaal mis?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En ik vind t wel leuk om zo toch proberen verder te komen, en hogere teams te verrassen misschien met een onverwachte opstelling/onverwachts a-team
Anoniem: 125165
Dat is nou precies het verschil tussen topteams en mindere teams...sarinsarin schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:05:
je hebt gelijk training is het belangrijkste, maar goed 1 weekje 1 of 2 traininngsplekjes minder.... ga je ook niet kapot van.
Fouten (lees verlies van trainingsplekken) kosten je op de lange termijn veel meer dan 'een trainingsplekje' (is mijn mening).
Anoniem: 112223

TSI = 460, 32 jaar, goed in vorm (+ opvliegend heeft al 2 gele kaarten)
Heeft matig ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
laten we het hopen voor jeThe Dolf schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:01:
[...]
Ik heb drie (nu vier) van dergelijke spelers en weet vrijwel zeker dat ie +4 of misschien meer is.
Ik zal het vanzelf wel merken.
@Wub klopt. training is het aller belangrijkst. de rest boeit allemaal niet. baalde laatst ook flink toen een trainee woensdag op wing WTM stond. die kreeg dus maar 50% training
IS ook gewoon een speler hoorAnoniem: 26445 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:47:
[...]
Blijft dan toch knap dat je B keeper zijn beste wedstrijd als back heeft gespeeld
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
ben blij dat je verloor-CKY2K- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:26:
pfff verloren van tha groove's, mijn middenveld was te sterk voor mijn countertactiek!
ik moet met jou om de 2e plaats in de poule strijden denk ik.
Ja maar met 5 verdedigers haal je zulke brakke ratings op de vleugels...als ik promoveer en ik heb voldoende kansen op behoud in de VIde ga ik het misschien ook even proberen. Wil het liefst 4-4-2 spelen met 2 innermids, maar ja dan moeten die wel erg bruut zijn om goede ratings te kunnen halen, zeg maar VIde/Vde waardig...Pewwy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:56:
[...]
Ik stel er meestal 9 op per week. De laatste tijd elke week 10. Is inderdaad het best. Meestal heb ik 1 verdediger rondlopen (de 10e) die een tijdje geblesseerd is geweest. Die wordt dus opgesteld als ik er 10 opstel. Zodra hij popt kan hij weg
Anoniem: 26445
Zijn ook lekker van die nutteloze opmerkingen. Zowel afgelopen maandag als vandaag keeg ik deze melding. Meld dan niets.Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Helemaal mee eens! Ik heb al een paar keer voortijdig een trainee moeten laten gaan omdat ik geld nodig had voor versterking of andere noodgevallen...is dus ook eigenlijk verzieken van de training en dat merk ik...nu komen de echte talenten pas over 2 seizoenen vrij (lees wonderbaarlijk verdedigen of hoger), zodat ik nog lang op de broodnodige versterkingen kan wachten. Als ik dan namelijk slim inkoop kan ik in een goede VIde leuk meedoen...Anoniem: 125165 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:45:
[...]
Dat is nou precies het verschil tussen topteams en mindere teams...
Fouten (lees verlies van trainingsplekken) kosten je op de lange termijn veel meer dan 'een trainingsplekje' (is mijn mening).
Ach ja. Zit klasse lager, maar heb best een goed team, als je vergelijkt met alles om me heen. Maar had niet verwacht dat ik zo ruim zou winnen. Mijn middenveld is ongeveer evensterk als van mn A team (wil goede reserves hebben). Dus denk dat ik het daar op gewonnen heb.Anoniem: 36141 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:17:
Nou, een gedenkwaardig debuut in de GoTCup...
7-1 verloren tegen Forza Oss, die (nog!) een klasse lager speelt dan ik, inclusief rode kaart en geblesseerde trainee van...+6 !!![]()
Geweldig, ik wil me nu alvast weer opgeven voor de volgende editie
Ps. Rode kaart heb je verder gelukkig geen last van
Ps2. Hoop dat de +6 niet zo vervelend voor je is....
Zou t?-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:57:
Lol +6 blessures zijn toch ALTIJD vervelend? Zeker bij een trainee!

waarom niet 4-4-2 met 3 im's? of 4-3-3 met 3 im's en 3 ca's?-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:41:
[...]
Ja maar met 5 verdedigers haal je zulke brakke ratings op de vleugels...als ik promoveer en ik heb voldoende kansen op behoud in de VIde ga ik het misschien ook even proberen. Wil het liefst 4-4-2 spelen met 2 innermids, maar ja dan moeten die wel erg bruut zijn om goede ratings te kunnen halen, zeg maar VIde/Vde waardig...
Hmmm die laatste had ik nog niet aan gedacht...misschien is dat wel een optie!Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:59:
[...]
waarom niet 4-4-2 met 3 im's? of 4-3-3 met 3 im's en 3 ca's?
4-4-2 met 3 innermids is niet handig, dan heb je 1 hele zwakke vleugel!
[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 10:10 ]
Ik speel nu al tijden 5-3-2 met 1 aanvallende winger en 1 aanvallende back. Die kant heeft dan zo'n goede aanvalsrating dat die heus wel 1/2 keer in een wedstrijd scoren.
Toch maareens even HAM installen hier op mijn werk
[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 10:46 ]
je kan inderdaad in ham stoeien met opstellingen
Heb hem net gedownload, wel jammer dat ik mijn best wel goede vleugelspeler dan bij het grofvuil kan zettenAnoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:53:
je hebt inderdaad 0,0 vleugelaanval, maar dat is niet zo boeiend. je hebt dan wel een giga centrale aanval en kan je AIM spelen. de penalty op je backs is niet zo heel erg groot en aangezien je met 4 verdedigers speelt moeten die ratings echt wel hoog genoeg zijn(eventueel verdedigende mids voor extra defence) met 3 gasten in de spits is de noodzaak voor aanvalende mids niet zo groot. die rating zal wel hoog genoeg zijn.
je kan inderdaad in ham stoeien met opstellingen
Anoniem: 133390
Als jij elke week 4-3-3 met AIM speelt (of 5-3-2 met 3 IM's en AIM) dan wordt het wel heel makelijk om je te verslaan (of in ieder geval het je heel moeilijk te maken). Als je daarentegen altijd met in ieder geval 1 winger speelt, dan moet 'ie idd of gokken dat 'ie de goede kant verdedigt, of beide kant verdedigen. Bovendien hoef je in jouw divisie een speler met waarschijnlijk minder dan 1k loon niet meteen weg te doen hoor

Ik heb niet echt het spelersmateriaal voor 4-3-3 vrees ik
Hmm en met 4-4-2 met 3 innermids stort mijn middenveld ook drie plaatsen in van zwak(heel laag), naar slecht (laag), ook mijn aanvalsratings zijn iets lager dan met 3-5-2. Ik denk dat ik met dit spelersmateriaal maar gewoon even bij 8 trainees moet houden ivm de promotie die ik wil afdwingen. Als ik betere spelers heb ga ik wel weer naar 9 trainees over.
[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 06-10-2005 11:40 ]
Zoek de voorbeelden maar op dat je met wat mindere hatstats rating vaak dan wel makkelijker wint omdat je inspeelt op je tegenstander. Speel af en toe wel eens 4-4-2 wat tenkoste gaat van me stats + een SP verdediger die 3 stappen minder is dan maar wel meer rendement heeft voor het team
Heb ik idd ook weleens gedaan, mindere stats maar wel een hele vleugel domineren en daarmee de winst pakken, maar zo tactisch spelen mijn tegenstanders nou ook weer niet...allemaal 3-5-2 of 4-4-2. Speel dus maar 3-5-2 om het middenveld te domineren en zo te winnen...haal misschien toch nog even wat versterking voor mijn middenveld...toch wel handig denk ik en sparen is voor mietjes heAnoniem: 133390 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:00:
hatstats is irrelevant (mits je stats freak bent) Je moet je zover altijd je tactiek/opstelling baseren op je tegenstanders. Ik vind het idd heerlijk om tegen teams te spelen die 4-3-3/ 5-4-1/ 4-5-1 te spelen want die zijn vrij voorspelbaar. In mindere mate de 3-4-3 omdat deze weet moet kiezen of veel aanval met vleugel(s) en dus minder middenveld.
Zoek de voorbeelden maar op dat je met wat mindere hatstats rating vaak dan wel makkelijker wint omdat je inspeelt op je tegenstander. Speel af en toe wel eens 4-4-2 wat tenkoste gaat van me stats + een SP verdediger die 3 stappen minder is dan maar wel meer rendement heeft voor het team
ja dat is waar, maar 4-4-2 met 2 im's is ook niks. heb je een heel brak mid. dus dan 4-4-2 emt 3 im's.Anoniem: 133390 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:17:
ben niet zo heel erg gecharmeerd van geen winger erin. Juist door altijd 1 winger op te stellen is de tegenstander bijna verplicht om beide backs op te stellen waardoor de midden defensie ook weer lager wordt en dus je middenaanval meer kansen zal krijgen/benutten.
het is moeilijk als defense trainer én volop te trainen én een leuke opstelling weten te maken voor in de compo. het is altijd inleveren. dit itt scoren of pm trainen, waar je dat eigenlijk niet hebt(ja als je scoren traint heb je maar 1 wing, maar die is door je 3 ca's wel weer gigantisch goed en je kan omwisselen met kanten)
bij wing trainen heb je ook best wat beperkingen.
Idd bij veel trainingen heb je beperkingen. is de charme ook wel weerAnoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:14:
[...]
ja dat is waar, maar 4-4-2 met 2 im's is ook niks. heb je een heel brak mid. dus dan 4-4-2 emt 3 im's.
het is moeilijk als defense trainer én volop te trainen én een leuke opstelling weten te maken voor in de compo. het is altijd inleveren. dit itt scoren of pm trainen, waar je dat eigenlijk niet hebt(ja als je scoren traint heb je maar 1 wing, maar die is door je 3 ca's wel weer gigantisch goed en je kan omwisselen met kanten)
bij wing trainen heb je ook best wat beperkingen.
achja hoort erbij
Ben nu aan het zoeken naar een formidale mid zonder bijstats....heb 700k te bestedenAnoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:35:
dan heb je weer andere nadelen. bij SP krijg je constant ts hits en bij keeperstrainen heb je maar 2 trainees dus als er 1 geblesseerd is mis je meteen een bak geld.
achja hoort erbij
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Iets duurder dan de bedoeling en ja het is een oudje, maar ik hou nu eenmaal van oudjes...
Jørn Sønderby (13650647)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 1 608 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kyogle FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Alleen jammer van het redelijk scoren dan...haalde paar weken geleden nog 4,5 ster, best netjes toch? Ik ben er iig blij mee!
Kan weer een redelijk/redelijk middenvelder vervangen
komt die op de TL?-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:25:
Kan weer een redelijk/redelijk middenvelder vervangen
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Lol denk het niet, die gaan mijn B-team "versterken" zodat mijn A-middenvelders hopelijk gezond blijven (heb tot nu toe nog niet echt een B-team gehad, alleen andere trainees).
In mijn team zitten een hoop 30ers, alleen de trainees en keepers niet. Is nu eenmaal goedkoper voor korte termijn werk (zodat ik niet extra veel hoef te sparen) en het risico op blessures valt best mee. Tot nu toe slechts 2 spelers op de schroothoop moeten gooien. Pas over 2 seizoenen zijn mijn trainees "rijp" en dan worden er wereldklasse jonkies aangeschaft!
Tja... ben er zelf ook niet heel blij mee, maar aan de andere kant:-CKY2K- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:32:
13 trainees? Is economisch ook niet echt handig toch? Of zijn de 3 reserves te brak voor woorden?
- Bij een blessure heb ik een backup die dan wel 100% traint
- Elke speler in je team traint voor ongeveer 1/6 mee met de training, dus na 8 * 6 = 48 weken poppen ze ook
Zeg dat een level pop ongeveer 500k oplevert dan is dat dus 500/48 = 10000 euro winst per week per trainee... Dat is niet veel, maar ik heb ze dan ook meer gekocht als een soort experimentele skilltrade (2 ervan, ik had er al 11 omdat ik zowiezo 100% wil trainen en dus bij een blessure een backup nodig heb). Beide popte niet vorige week, dus ik verwacht ze morgen
De meeste poules zijn bijgewerkt. Behalve poule C. Daarvan is nog niet bekend waarom 2 teams hun wedstrijd NIET hebben gespeeld.
Ook poule G is nog niet geupdate doordat Sander en ik nog even moeten beslissen wat er gebeurt met de puntenverdeling aangezien er maar 3 teams in die poule zitten.
WP: Ecodan PUHZ-SW50
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Daar moet ik nátuurlijk weer precies in zittenMils schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:23:
Behalve poule C.
Kan je nooit helemaal zeker zeggen, maar als hij al een keer eerder gepopt is terwijl hij bij jou onder contract stond is het simpel bij die datum het aantal weken optellen wat er nodig is om zijn skill op te trainen...Ansjo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:38:
ff een n00b vraagje tussendoor.... maar hoe kan je zien of een speler bijna popt?
Anoniem: 153091
En ik ookkweenie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:00:
[...]
Daar moet ik nátuurlijk weer precies in zitten

Speel zondag tegen een medekandidaat degradant. Ga denk ik de Pewwy truc doen, namelijk met 1 middenvelder zodat ik een nog slechter middenveld heb dan m'n tegenstander, en dus net als m'n tegenstander op de counter kan spelen. Met 2 aanvallende vleugels krijg ik dan ook nog eens een leuke aanval. Ga nu een nog uitstekende verdediger te koop zetten voor 1.2 mln. Neem aan dat als die vannacht naar formidabel popt dat dan uitstekend wel veranderd in formidabel bij verdedigen (op de TL) .Pewwy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:44:
Ik hoop ook op een goede vormstijging, maar verwacht er wederom weinig van. Ga overigens op zoek naar spelers met uitstekend vorm voor komende zondag. Als ik die wedstrijd win geef ik een van de degradatiekandidaten een flinke klap
-edit-
nope ook voor een 18 jarige niet
[ Voor 21% gewijzigd door Coca-Cola op 06-10-2005 18:44 ]
dude... it aint gonna happenAnoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:34:
[...]
Speel zondag tegen een medekandidaat degradant. Ga denk ik de Pewwy truc doen, namelijk met 1 middenvelder zodat ik een nog slechter middenveld heb dan m'n tegenstander, en dus net als m'n tegenstander op de counter kan spelen. Met 2 aanvallende vleugels krijg ik dan ook nog eens een leuke aanval. Ga nu een nog uitstekende verdediger te koop zetten voor 1.2 mln. Neem aan dat als die vannacht naar formidabel popt dat dan uitstekend wel veranderd in formidabel bij verdedigen (op de TL) .
Ff verder lezen Hein, het gaat om een fromidable, maar die gaan ook maar weg voor 1M en dat is met goeie bijstats en jong.Anoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:46:
[...]
dude... it aint gonna happen1.2m is uitmuntend zonder bijstats. uitstekend is maximaal 500k
even lezenAnoniem: 7533 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:46:
[...]
dude... it aint gonna happen1.2m is uitmuntend zonder bijstats. uitstekend is maximaal 500k
TSI = 4 580, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend ---> wordt vannacht formidabel(voor 90 % cker)
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Dus het wordt formidabel met erg goede bijstats...
edit: 1.2 mln is idd wel de max. maar heb bijna precies dezelfde spelers (alleen met minder conditie) ook voor 1.2 mln weg zien gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 06-10-2005 18:53 ]
Ze die gasten voortaan voor de vrijdag of zaterdag op de TLals je weet dat je ze gaat verkopen, scheelt weer een week loonAnoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:34:
[...]
Speel zondag tegen een medekandidaat degradant. Ga denk ik de Pewwy truc doen, namelijk met 1 middenvelder zodat ik een nog slechter middenveld heb dan m'n tegenstander, en dus net als m'n tegenstander op de counter kan spelen. Met 2 aanvallende vleugels krijg ik dan ook nog eens een leuke aanval. Ga nu een nog uitstekende verdediger te koop zetten voor 1.2 mln. Neem aan dat als die vannacht naar formidabel popt dat dan uitstekend wel veranderd in formidabel bij verdedigen (op de TL) .
het probleem is met verdedigers met passing daar heb je alleen iets aan als je countert en dat speel je alleen als je verdedigen traint. alle niet counter teams hebben niks aan dat passen en moeten er wel dik voor betalen en dus kopen ze dergelijke spelers niet of minder snel.dat is wel jammer opzich dat je die passing skill op geen andere manier kan gebruiken verder.... Je kan hier inderdaad best 1.2m voor vangen het is een leuke speler, maar ik als geen counterteam zal nooit zulke verdedigers kopen. zonde van je geld(en aan dat wing heb je ook eigenlijk niks als je hem verdedigend zetAnoniem: 112223 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:51:
[...]
even lezen
TSI = 4 580, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend ---> wordt vannacht formidabel(voor 90 % cker)
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Dus het wordt formidabel met erg goede bijstats...
edit: 1.2 mln is idd wel de max. maar heb bijna precies dezelfde spelers (alleen met minder conditie) ook voor 1.2 mln weg zien gaan.
[edit] ik vergis me. voor aim en aow is het wel belangrijk nattuurlijk
voor zulke hoge bijstats(en redelijk conditie hakt er ook in) is de tsi nog best laag. ik weet niet zo zeker of ie popt hoor... hoop het wel voor je uiteraard
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 06-10-2005 20:16 ]
Ronaldão Novais (60896684) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 2 200
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Klik60
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend + 1
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Dus met die 2300 TSI extra moet 'ie wel een level passen en verdedigen kunnen hebben
TSI = 5 570, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
uitstekend pm ipv verdedigen verder precies hetzelfde en deze moet ook nog 2/3 weken volgens ham. is wel goed in vorm, maar dat scheelt ook geen 1000 tsi
nouja misschien popt deze ook wel dan
Tja na 11 keer training na de vorige stijging, wordt het wel een keer tijdDus met die 2300 TSI extra moet 'ie wel een level passen en verdedigen kunnen hebben
een spits, verdediger en middenvelder met uitstekend conditie en alle 3 redelijk passen bijvoorbeeld(verder geen bijstats) hebben gewoon evenveel tsi volgens mij hoor.
Ik heb het nu ff gecontroleerd bij 2 van mijn spelers (ik heb er niet echt veel met PM), maar zoek de verschillen:
TSI = 1 310, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
TSI = 1 230, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Die bovenste staat op uitstekend + 6, en die onderste op redelijk + 3, toch hebben ze bijna even hoog TSI en de onderste heeft zo mogelijk nog minder bijstats dan de bovenste.
Vorm +2/--7
Verdedigen +2
TSI +2980/-550
PM +2 (20jr wonderbaarljk en verdediger naar matig)
TSI +3.520 / -1.420
Vorm +1/-5
Vorm: +8/-3 (keeper naar vorm slecht...)
Def: +1 (heb er nu 1 op +7, 2 op +8 en 1 op +9, plus 2 die ik net heb gekocht die ook moeten poppen)
TSI: +2660/-640
Eindelijk een redelijk positieve vorm update, qua getallen, want 2 basis spelers zijn naar beneden gegaan... Maar ja, volgende week hopelijk weer naar een redelijk niveau. Het de gevolgen van conditie trainen zijn hopelijk voorbij.
Daarnaast nog een vraagje over HO, deze geeft aan dat mijn trainee die er afgelopen zondag uitgetrapt is geen training heeft ontvangen, klopt dit of is dit een foutje? (zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar kon t ff niet zo snel vinden...)
Ho kan dat alleen bepalen aan de hand van de opstellingen van de wedstrijden en ziet daarom ook spelers die er met rood zijn afgestuurd niet als getraint.
Eigenlijk moet je dus zelf weten of een speler getraint heeft en als 'ie dan niet in HO staat (als +0.1) dan kan je dat zelf toevoegen, moet je maar ff kijken bij die speler, dat kan je ergens invullen.
+1 pm ( 1 van de 2 dus die psicoTSI tool voorspelde)
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verdedigen +1, 17 jarige met redelijk passen naar goed verdedigen gepopt! Zoals verwacht/gehoopt binnen 3 weken na aankoop. Hier zit een blije manager! Nu mijn concurrent voor de titel nog afmaken zondag en dan is het feest compleet!
Verder wel een goede TU
Vorm +10/-1
TSI +2650/-180
geen pops deze week helaas..
TSI: +770 / -200
En 5 poppertje: de eerste 2 formidabele vleugelspelers zijn een feit
M'n tegenstander voor zondag is sinds woensdag ingewisseld voor een nieuw team, en ik heb dus geen idee wat ik er van kan verwachten. De nieuwe speler heeft nog niet ingelogd, en als dit voor zondag ook niet gebeurt ga ik er van uit dat er geen al te sterke opstelling zal staan. PiC dus.
wat zei ik jeAnoniem: 112223 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:12:
Wat! Dit geloof je toch niet, speler is van TSI 4580 naar 5040 gegaan. Maar is niet gepopt. Heeft Hein toch gelijk gekregen. Volgens PsicoTool zit ie nu op 8.99 (tegen formidabel aan).
Verder wel een goede TU
Vorm +10/-1
TSI +2650/-180
geen pops deze week helaas..
die speler an mij met dezelfde stats heeft nu
1
2
| Jonathan Payton TSI = 5 890, 20 jaar, goed in vorm |
en ook nog niet gepopt. verwacht volgende week. dus die van jou dan ook denk ik.
Was de link ook alweer?_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:19:
Vorm -1/ +4
+1 pm ( 1 van de 2 dus die psicoTSI tool voorspelde)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 07-10-2005 12:23 ]
Haha onzin... ik mag dan misschien wat minder lang bezig zijn, ik heb wel het idee dat ik iets meer over het spel weet Hein... Dus iets wat ik van het hattrick forum haal en bij mijn eigen spelers ook zie meteen maar afdoen als onzin vind ik een beetje jammer.Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:49:
[...]
wat zei ik jeook dat hele conditie heeft geen invloed op de tsi van verdedigers verhaal is onzin. het heeft evenveel invloed op alle spelers.
die speler an mij met dezelfde stats heeft nu
code:
1 2 Jonathan Payton TSI = 5 890, 20 jaar, goed in vorm
en ook nog niet gepopt. verwacht volgende week. dus die van jou dan ook denk ik.
Ik zeg ook niet dat het de waarheid is, maar ik geef alleen maar aan wat ik ervan denk... Daar hoef jij het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar doe eerst wel een beetje research graag...
Tuurlijk heeft conditie ook effect op verdedigers, maar bij verdedigers is de skill verdedigen het belangerijkst voor de TSI. Bij middenvelders is het de skill spelmaken in combinatie met conditie.
-edit-
Arbitrair verhaal weggehaald, het is voor beide kanten van het verhaal makelijk om spelers te vinden die voldoen op de transfermarkt
[ Voor 101% gewijzigd door Coca-Cola op 07-10-2005 13:57 ]
bij die verdedigers gaat de vergelijking ook niet op. matig passen zorgt voor veel kleinere tsi boost dan uitstekend conditie.
dus hier kan ik niet echt conclusies uit trekken hoor
HT maakt niet van spelers verdedigers of spitsen hij berekent puur naar aanleiding van de skills/vorm van je speler wat ie op DIE positie aan ratings/sterren haalt.
anders zou HT wel 0 sterren geven als je je mid in de spits staat, en dat gebeurt niet. je kan gewoon een rating/* halen ook al zal het niet veel zijn
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Ik zal zo ff kijken... maar hoe betrouwbaar is PsicoTSI
-edit-
[ Voor 64% gewijzigd door Coca-Cola op 07-10-2005 13:58 ]
Denk dat ik gewoon domme pech heb gehad. Psico zei de vorige keer dat die speler (zie vorige posts) dicht bij een pop zat en nu wordt die helemaal "gek". Als m'n speler een laag vorm had gehad, moest die al gepopt zijn (volgens Psico). Omdat ie nu een hoge vorm heeft is dat dus 8.99, dus het gaat om achter de komma werk. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een speler zo veel in TSI omhoogschoot zonder een blessure of extreme verandering in vorm...
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Snel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Paar dagen geleden gekocht voordat ik in aanraaking kwam met psicoTSI. Die gaf toen aan dat deze bijna zal poppen, gelukkig ook gebeurd
Waarschijnelijk wel een pm naar uitmunted next week en dat geeft psicoTSI wel weer aan, maar dat had ik ook wel zonder kunnen weten.
Volgende week 9.09Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:12:
[...]
Denk dat ik gewoon domme pech heb gehad. Psico zei de vorige keer dat die speler (zie vorige posts) dicht bij een pop zat en nu wordt die helemaal "gek". Als m'n speler een laag vorm had gehad, moest die al gepopt zijn (volgens Psico). Omdat ie nu een hoge vorm heeft is dat dus 8.99, dus het gaat om achter de komma werk. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een speler zo veel in TSI omhoogschoot zonder een blessure of extreme verandering in vorm...
waarom verkopen? doortrainen kan toch ook prima?_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:13:
Maik-Andre Hehne (78000307)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Snel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Paar dagen geleden gekocht voordat ik in aanraaking kwam met psicoTSI. Die gaf toen aan dat deze bijna zal poppen, gelukkig ook gebeurddus staat die nu weer op de transferlijst. Maar heb ook een andere speler met 2 bijstats en die zou volgens psicoTSI ook poppen, maar niet gebeurd
en voor die zelfde speler geeft psicoTSI geen oordeel meer voor volgende week
![]()
Waarschijnelijk wel een pm naar uitmunted next week en dat geeft psicoTSI wel weer aan, maar dat had ik ook wel zonder kunnen weten.
@coca cola we zullen het nooit weten. de geheimen van ht
Was iets te enthousiast met inkopen en een paar aankopen verkeerd beoordeeld voor skilltradeAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:49:
[...]
waarom verkopen? doortrainen kan toch ook prima?
@coca cola we zullen het nooit weten. de geheimen van ht

Dit topic is gesloten.