Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.292 views sinds 30-01-2008

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ansjo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:19:
[...]

Loop gelijk met de andere koplopers zelfde als met de doelman :D

BTW mis nog een aantal awards :D Meest opvallend nieuwe fed lid enzo en grootste fed spammer ;)
Nouja kijk dat zijn meer awards die niet te meten zijn en zeg maar door de Jury gekozen worden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ansjo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:25:
Toppie _/-\o_

Deel mij ff in een ligte poule in want ik wil ook graag wat verder dan de 1e ronde komen :D ;)
[tienvoortaalmodus]Ligte? :X [/tienvoortaalmodus]

• Swanfield
Even een te gek kicke link!

Kiek dit eens!! www.hattricktoday.org/Demo/teaser.avi

Als dit eens uit kwam zeg! Sjees hier heb ik wel centjes voor over :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Ziet er inderdaad goed uit die teaser. Ben benieuwd of iemand er werk van maakt of dat het bij een idee blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 14:07 ]

• -TheNose-
Ziet er erg goed uit, zou ik idd ook wel wat geld voor over hebben. Dit is een leuke manier om het spel wat mooier te maken! :)

Verwijderd

ik ga gewoon met mijn a-team de gotcup in denk ik. win ik misschien nog iets dit seizoen :) hoewel...

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
das wel het voordeel van WO's natuurlijk, spelen in de cup met je A-team.
Jammer dat ik net mijn beste mid weg gedaan heb van 3,5 ster...

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:18

odan

The dark side is within all!

Pewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:32:
Ik 2, afgelopen maandag 10 :( Lachen die beker, maar als je supportersmood zo kan inzakken als je verliest van een team uit een hogere divisie wordt je er niet vrolijk van...
bij mij zijn het altijd de zelfde aantallen supporters erbij/eraf }:O

7 in dit geval

Pulse mee voor GoT!

• -TheNose-
Dat gebeuren van die teaser komt als free trial uit ergens eind oktober....ze gaan er dus echt mee door... ;) (bron de maker @ hattrick global forum)

• Swanfield
-CKY2K- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:16:
Dat gebeuren van die teaser komt als free trial uit ergens eind oktober....ze gaan er dus echt mee door... ;) (bron de maker @ hattrick global forum)
Eerste jaar 7 euro en dan daarna 2 of 3 euro :p 14 dagen trail versie...Hmm word wel veel geld imo voor een online spelletje :p

We zullen zien :)

• -TheNose-
Nog altijd een stuk goedkoper dan WoW of Ragnarok of zo ;)

Net nog even aan het kijken hoe andere verdedigerstrainers spelen, zeker in hogere divisies. Kom ik er 1 tegen (federatie leider van de NLVF volgens mij) die in de IVde gewoon 5-3-2 speelt...haalt nog aardige ratings ook! ik ben juist van plan om weer 8 spelers te gaan trainen ivm betere ratings die ik haal als ik 3-5-2 speel... :)

[ Voor 75% gewijzigd door -TheNose- op 29-09-2005 16:11 ]

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:34:
[...]

Ik zat er gewoon aan te denken een gewone GoT Cup te spelen (alleen de poules). En dan na 3 rondes heb je een stand in de poule te pakken. En dan gewoon een 'nieuw seizoen' in de GoT Cup beginnen waarin de poulewinnaars van de GoT Cup voorrondes worden ingedeeld (en naar gelang het aantal deelnemers ook de beste nummer 2).

Maar het kan sowieso hier ook wel eerst even in een post geplaatst worden :)
Ik denk dat een Pre-Group Stage makkelijk te programmeren is. Als dit niet het geval is dan doen we jouw idee wel.

Ik laat je het nog even weten. :)

[ Voor 24% gewijzigd door NiMu83 op 29-09-2005 16:24 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
Hebben we hier nog 2 fedleden die nog mee willen doen aan de voorrondes van de cup? Dan komen we namelijk op een mooi aantal uit :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:37:
[...]

Eerste jaar 7 euro en dan daarna 2 of 3 euro :p 14 dagen trail versie...Hmm word wel veel geld imo voor een online spelletje :p

We zullen zien :)
volgens mij is 20+7=27/12=2,25 per maand echt een schijntje. een biertje kost meer hoor. dus 'veel geld' is imo niet echt de jusie term :)

zelfs al zou je een 10 euro per maand moeten betalen dan nog. besef eens hoeveel uurtjes per week je ermee bezig bent. als je het dan omrekent is het nog steeds niks voor de lol die je ervan hebt.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 11:39

vinnie1908

Appel != peer

Ik heb nu weer wat raars, staat er in mijn verslag dat mijn tegenstander steeds aan de counter gaat terwijl hij gewoon normaal speelt. (Harde ballen ben ik)

Voor de rest heb ik het nog wel gewonnen, kijken of we nog een ronde verder kunnen komen. In elk geval thuis spelen dat is altijd fijn om te doen. Echter was mijn stadion ook weer niet vol, iets wat ik erg jammer vind.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Sandyman538
vinnie1908 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:53:
Ik heb nu weer wat raars, staat er in mijn verslag dat mijn tegenstander steeds aan de counter gaat terwijl hij gewoon normaal speelt. (Harde ballen ben ik)

Voor de rest heb ik het nog wel gewonnen, kijken of we nog een ronde verder kunnen komen. In elk geval thuis spelen dat is altijd fijn om te doen. Echter was mijn stadion ook weer niet vol, iets wat ik erg jammer vind.
Misschien een TeamID of een wedstrijdID? Zoekt een stuk vlotter. Maar zonder je wedstrijd te zien kan ik wel alvast melden dat je ten alle tijde counters tegen kunt krijgen ook al speelt je tegenstander niet op de counter :)

Heb maar gewoon even op 'harde ballen' gezocht en in je laatste bekerwedstrijd krijgt de tegenstander 2 counterkansen. Das niet heel erg veel op zich hoor, valt best mee.

/edit

Echt niemand meer die wil GoT Cup'en? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 29-09-2005 17:23 ]

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

En kijk eens aan hoe vlot hier de poule indeling voor de voorrondes van de GoT Cup is! In de poule spelen we met normale regels. Er zijn 2 teams in de poule de 2x thuis spelen en er zijn 2 teams in de poule die 1x thuis spelen. Gelijk maar even duidelijkheid over het speelschema.

Ronde 1 (5 okt) 1-2 en 3-4
Ronde 2 (12 okt) 2-3 en 4-1
Ronde 3 (19 okt) 1-3 en 2-4

Het team dat als eerste genoemd wordt speelt thuis. Zo weet iedereen meteen wie hij uit kan dagen de komende weken. Het is nog even afwachten wanneer het schema op de website komt te staan, maar ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is voor de meeste mensen onder ons.

Poule A

1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United

Poule B

1. bramadje
2. Doesburg
3. Swanfield United
4. Dsanka Kickers

Poule C

1. auwts
2. Henkies United
3. vv ONB
4. Kweenie19

Poule D

1. Springfield Isobars
2. HMS Arossel
3. NMNH
4. AFC Argon

Poule E

1. Forza Oss
2. walburg
3. VV Kloetinge
4. ZBVV Pauper 2

Poule F

1. Giga Eagles
2. E.V.V. Phenix
3. Groove’s
4. SC Capelle

Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben. Voor meer regels over tijdstippen dat iemand een ander uitgedaagd hoort te hebben etc. verwijs ik jullie naar de website http://gottrick.bitxs.com

Voor vragen en/of opmerkingen kunnen jullie terecht bij de cupgeiten.

Veel plezier in ieder geval!

De cupgeiten,

Mils85 TeamID 366883
Sandyman538 TeamID 148839

* * * GoT Cup * * *

Verwijderd

Ja damm nu ben ik just te laat zeker, heb mijn team ingeschreven om 17 u 55 :s

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:02:
En er stond nog bij da ik op tijd was, want was ingeschreven voor 18 uur....

Verwijderd

Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur.

Ik was dus nog op tijd....

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:02:
Ha ha. Geniaal. :P

Ik heb in ieder geval nog 2 teams op reserve staan. Dan zou jij het 3e team worden. Dat zou opzich ook wel kunnen. Die andere 2 teams zijn:
- Onoverwinnelijkheid
- Sportclub Rijssen

Zij zijn (nog) geen lid van de fed maar al wel supporter. Ik heb hun een HT-mail gestuurd dat als ze lid worden ze nog mee kunnen doen met de GoT Cup. Maar dan hebben we eigenlijk nog 1 team nodig. De andere poule indelingen staan in ieder geval vast. Maar mocht zich nog 1 iemand zich aanmelden via dit forum dan zou ik van jullie 4 nog een poule kunnen maken. Ik moet nu voorbereiden voor de tocht richting het Abe Lenstra stadion, dus vanavond heb ik geen tijd meer. Maar mocht zich dus nog een 4e aanmelden via het forum, dan kunnen jullie met z'n vieren in een poule. Ik zal de betrokken in ieder geval even HT-Mailen.

/edit

Beter oplossingen, als er nog 1 iemand mee wil doen aan de GoT Cup moet die mij even HT-Mailen. Degen die zich het eerste aanmeld krijgt dan het laatste plaatsje. Dan staat morgenochtend de poule-indeling van de laatste poule online.

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 29-09-2005 18:09 ]

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:06:

En we gaan niet alvast miereneuken he ;)

Verwijderd

Ik zal ens rap aan enne kameraad van mij vragen.....

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:18

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:06:

anders zie je dat kleine edit knopje ff ;)

waarom heb je je eigenlijk ook niet gewoon eerder ingeschreven?

Pulse mee voor GoT!

Verwijderd

hmmm, te lui zeker? :9

Nee kwist da het tot 18 ging vandaag, ma had het druk opt werk, ben dan tegen 140 naar huis gereden, gouw ingeschreven, ma dan blijkbaar toch net iets te laat :)

Ma ik vermoed dat het wel in orde gaat komen voor die 4de poule, er zullen toch nog wel mensen genoeg zijn die willen me doen denk ik :)
Ik speel wel in ieder geval AL mijn matchen, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Ik heb gemerkt aan de htmails dat dit voor sommige wel een probleem was vorig seizoen.

En ben precies voorlopig enigste belg, dat betekent internationale matchen :) ideaal belgie - holland :)

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:18:
Ma ik vermoed dat het wel in orde gaat komen voor die 4de poule, er zullen toch nog wel mensen genoeg zijn die willen me doen denk ik :)
Dat hoop ik niet, want er kan er nog maar 1 meedoen, nogmaals degene die het eerst HT-mailt naar mij krijgt het laatste plaatsje (ik kan morgen pas weer reageren om te vertellen wie uiteindelijk het eerste was). En dan staat morgenochtend de laatste poule online :)

Nu eens even kijken hoe Heerenveen 2 - 0 gaat winnen en dan in de verlenging uiteindelijk wint (of ben ik te positief ;) ).

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:32:
[...]

Dat hoop ik niet, want er kan er nog maar 1 meedoen, nogmaals degene die het eerst HT-mailt naar mij krijgt het laatste plaatsje (ik kan morgen pas weer reageren om te vertellen wie uiteindelijk het eerste was). En dan staat morgenochtend de laatste poule online :)

Nu eens even kijken hoe Heerenveen 2 - 0 gaat winnen en dan in de verlenging uiteindelijk wint (of ben ik te positief ;) ).
Juist toch al een schot net naast de paal :)

Jaja, ma de poule zal wel in orde komen hoop ik :)

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
Hoi Hoi,

Ik ben zo stom geweest om een friendly te accepteren. Dus ik kan helaas mijn eerste cup niet mee doen :-)

Team auwts is dat overigens

[ Voor 13% gewijzigd door Michael op 29-09-2005 18:50 ]

Verwijderd

Hehe, ja das minder, da ze mijn team dan maar in je plaats zetten ;)

• sarinsarin
Zeg Sandyman538, hoezo sta ik op de reservelijst???
Bij mijn weten ben ik toch echt wel lid van de FED, ben ingeschreven op http://gottrick.bitxs.com/ en dat is och de bedoeling naar ik altijd heb gedacht???

Ik heb je HTmail zojuist ook beantwoord
Volgens mij sta ik ook niet op de alltijdhattrick onder deze fed....

[ Voor 13% gewijzigd door sarinsarin op 29-09-2005 20:48 ]

Verwijderd

Poule A

1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United

jeej! achja die beker.. was maximaal denk ik nog 1 ronde verder gekomen is maximaal 130k aan kaartverkoop. ik kan het wel hebben. kan nu weer volledig op de compo richten en de helft van mijn compo zit nog in de beker. die moeten dus gaan kiezen. ik kan elke zondag volle bak aantreden :)

en dat piccen met waardeloos LS coach schiet niet op. Voor de volgende beker begint heb ik een nieuwe coach met minimaal matig LS.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
sarinsarin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:45:
Volgens mij sta ik ook niet op de alltijdhattrick onder deze fed....
Wordt ff lid van de fed met je supporter lidmaatschap ;) Ik zie namelijk dat je geen enkel lidmaatschap hebt staan bij een fed. Je hebt er dus nog 5 over :)

Ik heb alleen leden van de fed op hattrick toegevoegd. De rest staat er niet bij :P

[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 29-09-2005 20:58 ]

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:00:

Ronde 1 (5 okt) 1-2 en 3-4
Ronde 2 (12 okt) 2-3 en 4-1
Ronde 3 (19 okt) 1-3 en 2-4

Poule C

1. auwts
2. Henkies United
3. vv ONB
4. Kweenie19
uh ik heb al een wedstrijd voor as woensdag... je bent beetje laat met rondmailen enzo... is daar nog wat aan te doen?

Verwijderd

onzin. lees de regels van de GoTcup. je had gewoon geen friendly moeten accepten voor vanavond 20:00

auwts +3 :)

• sarinsarin
8)7 had me alleen via gottrick aangemeld al tijden geleden, maar gewoon lid worden van de federatie via hattricksite..... 8)7 8)7 8)7 hoe stom kun je zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:17:
onzin. lees de regels van de GoTcup. je had gewoon geen friendly moeten accepten voor vanavond 20:00

auwts +3 :)
ja je schrijft je in en vervolgens hoor je weken niets ;)

• sarinsarin
Pewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:52:
[...]

Ik heb alleen leden van de fed op hattrick toegevoegd. De rest staat er niet bij :P
Kom ik er nu automatisch dan nog bij?
Of kun jij dat ff doen?

• Pewwy
Ik doe dat ff. Zo ongeveer 2 keer per week, maar zit nu in een bidwar, dus je moet ff wachten tot zaterdag ;)

• sarinsarin
Pewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:25:
Ik doe dat ff. Zo ongeveer 2 keer per week, maar zit nu in een bidwar, dus je moet ff wachten tot zaterdag ;)
no prob!
succes met je bidwar, zorg dat je nog wat over :) houdt

Verwijderd

Zo, spelertjes verkocht op 2 na (staan voor het weekend) en dik 400k binnen. De ster viel een beetje tegen met 370k (positie formidabel 20 jaar) maar de rest werd zwaar overbetaald vooral door coaches uit de onderste divisies :)

Vooral 65k voor een 17j goed wing geen bijstats vond ik riant. Was een miskoop van vorige week voor 30k.

Team op sterkte voor midfield training 2x 17j trainee 1x red 1x goed. De goeie was duur (206 maar toch een goeie koop denk ik heb er 2 dagen over gedaan en zag ze ook gaan voor 300-400) maar zal zijn geld wel weer opbrengen.

Heb besloten het MF te versterken met een 35j die zal niet rap trainen en heb besloten de clown te trainen vanaf zwak. Niet helemaal optimaal maar zoals ie nu staat gaan we lekker door in Hedel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:20:
[...]

ach het zijn poules. gewoon die andere 2 wedstrijden winnen en je bent er toch? :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Sandyman en Mils

Jullie kunnen de poules updaten op GoTtrick.
Zie de admin page en dan Poules updaten en kies dan voor de Pre Group Stage!! :)

Veranderen van de poules gaat nog niet, evenals de wedstrijden toevoegen. Maar dit hoop ik morgen of zaterdag af te kunnen maken.

Werkt het niet, neem dan even contact op met me via msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Eindelijk weer wat vorm in mijn team!

Vorm +11/-2
TSI +2600/-310

En een speler in positispel gestegen naar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Goede training gehad, ik heb nu 3 briljante middenvelders (gaat er wel een binnen een paar weken weg).

Vorm: 2 (+9/-7)
TSI: 3240 (+3910/-670)
Middenveld: 2 (+2/-)

TPE van mijn hele team is nu 10.092.472, 2 weken terug ofzo was dat nog 7 miljoen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:10:
[...]

uh ik heb al een wedstrijd voor as woensdag... je bent beetje laat met rondmailen enzo... is daar nog wat aan te doen?
Laat met rondmailen? Sorry hoor, maar er is hier wel 6-7 keer gemeld wanneer de poules begonnen ed...beetje non argument als je het mij vraagt. :X

Btw, mijn trainee was uitgevallen met +1 (licht geblesseerd maar kan wel trainen) maar vervolgens heeft hij geen training gekregen! :( Volgens HAM heeft hij vorige week ook geen training gehad, terwijl hij wel 12% training % heeft... snap er geen hol van, nu mist hij gewoon een week training vrdme)

Vorm +5 hier, eindelijk een normale vormupdate! :)

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 30-09-2005 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god wat een TU :)

Vorm +3/-13 pfff! :(
TSI +3.790/-2.200
PM +2 (21jr wonderbaarlijk, 19 jr uitmuntend) beide eerder dan verwacht.)

ga maar een keeper kopen denk ik. reserve is waardeloos in vorm en mijn andere +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

BM

Moderator Spielerij
Vorm: +1/-14 Kan me niet herinneren ooit zo'n beroerde update gehad te hebben
Defending: +1 (17 jaar naar excellent)
Alleen geeft Hattrick Organizer niet aan dat de rest van de spelers training gehad heeft... Hopelijk is dat een klein foutje, geen training zou me iets teveel geld kosten...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vorm -5/+6 (Basis spelers allemaal + niet basis allemaal - :) )
PM +1 (19 jarige in de 6de week al naar formidabel :D)

Ben dus super blij met mijn TU! Hoop dat het dit jaar zo door gaat! De vorm stijging was belangrijk voor het duel van zondag, heb nu een middenveld met zwak(laag) en daardoor is mijn middenveld iets beter dan die van mijn tegenstander. Ik speel ook nog eens thuis dus ik hoop echt dat dit het verschil maakt! Als ik deze match win dan maak ik een goede kans op promotie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ben ik toch niet de enige die in 3 weken bijna -30 vorm heeft :)

Wel eerste speler met wereldklasse pm nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:14:

Btw, mijn trainee was uitgevallen met +1 (licht geblesseerd maar kan wel trainen) maar vervolgens heeft hij geen training gekregen! :( Volgens HAM heeft hij vorige week ook geen training gehad, terwijl hij wel 12% training % heeft... snap er geen hol van, nu mist hij gewoon een week training vrdme)
Als HAM geen training ziet, betekent dat niet dat die er niet geweest is hoor. Spelers met +1 krijgen _altijd_ training (dat staat er ook, +1, maar kan wel trainen). Het kan gewoon zo zijn dat 'ie iets in vorm daalt en toch in skill stijgt maar dat daardoor zijn TSI niet of heel weinig stijgt. Ik heb ook soms trainees die niet in TSI stijgen, maar die poppen wel op de goede momenten.

TU:
Vorm: +5/-6
Def: +1

[ Voor 3% gewijzigd door Coca-Cola op 30-09-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over vormdips gesproken....

B-team

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/b-team.gif

Maar dan heb je 't nog niet gehad....
M'n A-team....

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/a-team.gif

8)7

Uiteindelijk -15 vorm (en +2)
En nee, nog nooit algemeen of conditie getraind...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb +6/-6 vorm
verdedigen +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hehehe misschien wel een record :) Gelijk een nieuwe prijs de vormdip van het seizoen :) En die noemen we dan de Van der Vaart Troffee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:02:
Over vormdips gesproken....

B-team

Maar dan heb je 't nog niet gehad....
M'n A-team....

8)7

Uiteindelijk -15 vorm (en +2)
En nee, nog nooit algemeen of conditie getraind...
hey niet zo miepen wub hebben we allemaal last van :)
als ik niet al uit de beker lag, was het nu wel gebeurd met die vormdip + 4 blessures

bah.. rot begin seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:30:
[...]

hey niet zo miepen wub hebben we allemaal last van :)
als ik niet al uit de beker lag, was het nu wel gebeurd met die vormdip + 4 blessures

bah.. rot begin seizoen :)
Ik miep niet, ik constateer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooruit :) omdat het vrijdag is. ondanks de dip + blessures verwacht ik zondag wel te winnen. beste 2 mids zijn in vorm + hoge ts. nieuwe winger komt er ook langzaam aan vanaf laag zwak vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij hoor je niet klagen over de TU.

TSI: +3120 / -320
Vorm: +13 / -4
Positiespel: +2

Mijn 18 jarige trainee heeft iets eerder gepopt dan dat ik verwacht had. HO gaf aan dat hij over 6 weken pas naar uitstekend zou gaan. Daarnaast popt mijn 32 jarige middenvelder naar formidabel.

Ik kan best te vrede zijn met deze TU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:38:
Sjees, idd niet klagen :p

Nouja als ik alles zo hier eens lees dan zie ik bij vele een vormdip en een echte vorm dip heb ik niet gehad maar om nu te zeggen zo'n piek dat ook weer niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:38:
Mij hoor je niet klagen over de TU.

Mijn 18 jarige trainee heeft iets eerder gepopt dan dat ik verwacht had. HO gaf aan dat hij over 6 weken pas naar uitstekend zou gaan. Daarnaast popt mijn 32 jarige middenvelder naar formidabel.

Ik kan best te vrede zijn met deze TU :P
lol 32 jarige gasten op je trainingslinie mee laten spelen. hoe verneuk ik training deel I :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Alltidhattrick is weer up to date, mocht je je team missen, laat het ff weten via ht-mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Michael schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:50:
Hoi Hoi,

Ik ben zo stom geweest om een friendly te accepteren. Dus ik kan helaas mijn eerste cup niet mee doen :-)

Team auwts is dat overigens
Mooi dom. :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:10:
[...]

Ja, voortaan beter opletten als je je inschrijft voor een cup. :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:20:
[...]

Je hebt ook niet de moeite genomen iets op te zoeken, anders had je het geweten. :)
Brainpower schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:24:
@ Sandyman en Mils

Jullie kunnen de poules updaten op GoTtrick.
Zie de admin page en dan Poules updaten en kies dan voor de Pre Group Stage!! :)

Veranderen van de poules gaat nog niet, evenals de wedstrijden toevoegen. Maar dit hoop ik morgen of zaterdag af te kunnen maken.

Werkt het niet, neem dan even contact op met me via msn.
Ik zal het zo even bekijken. :)
Damien2004 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:25:
Hehehe misschien wel een record :) Gelijk een nieuwe prijs de vormdip van het seizoen :) En die noemen we dan de Van der Vaart Troffee haha.
Dit gaat voor v/d Vaart op dit moment niet echt meer op. Die gast is in topvorm. ;)

* * * GoT Cup * * *

En de laatste poule van de GoT Cup. Het is helaas wel een poule van 3 geworden omdat er helemaal niemand meer mee wilde doen :'( Maar daar is vast wel een oplossing voor te vinden. Als jullie hetzelfde schema gewoon even aanhouden (ronde 1 #1 tegen #2 en #3 tegen #4 (die dus niet gespeeld wordt)).

Poule G

1. Onoverwinnelijkheid
2. Sportclub Rijssen
3. FCThe_Blade
* * * GoT Cup * * *

En Heerenveen heeft gisteren toch maar mooi gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan op mijn werk de gotcup site niet op. gaan alleen de nummers 1 door of ook 2? (uiteraard in de laatste poule alleen numemr 1)

volgens mij heeft iedereen gigantische vormdips :) achja hij kan iig niet verder dalen dus volgende week verwacht ik weer een positie update + een pop van 20 jarige middenvelder(naar wonderbaarlijk)

team is dan in 3 weken tijd bijna 2 mln meer waard geworden :) (en dan rekent HAM een TPE van 100k voor mijn nieuwe trainee terwijl de TL vergelijking 700-900k geeft :P) dus er moet zelfs nog iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Mooi zo.
Dus als t goed is wordt ik uitgedaagd door onoverwinnelijkheid.
Heb ik misschien nog kans om door te gaan in een puoule van 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:43:
ik kan op mijn werk de gotcup site niet op. gaan alleen de nummers 1 door of ook 2? (uiteraard in de laatste poule alleen numemr 1)
Dat hangt er vanaf hoeveel inschrijvingen er straks zijn als de andere clubs uit de KNVB beker zijn gestoten. In ieder geval gaan alle poulewinnaars door en dat wordt dan aangevuld (naar alle waarschijnlijkheid) met de beste nummer 2 om op goed aantal teams uit te komen (zodat het allemaal poules van 4 worden).
sarinsarin schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:44:
Mooi zo.
Dus als t goed is wordt ik uitgedaagd door onoverwinnelijkheid.
Heb ik misschien nog kans om door te gaan in een puoule van 3 :)
Ja in principe wel, maar jij kunt hem natuurlijk ook uitdagen... Het is meer dat er op deze manier regels zijn, maar je kunt als uit spelend team ook gewoon de tegenstander uitdagen natuurlijk :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 30-09-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:20:
[...]

lol 32 jarige gasten op je trainingslinie mee laten spelen. hoe verneuk ik training deel I :P
Sorry, moet toch eerst nog geld hebben om er een vervanger te halen die dezelfde kwaliteit heeft . Hij heeft naast formidabel positiespel ook nog goed passen en goed verdedigen. Ik ben net begonnen met positiespel trainen en heb hiervoor mijn training eigenlijk verwaarloosd. Dus had geen geld om gelijk 6 spelers te kopen om te gaan trainen. Dan is hij een aardige speler om de tijd te overbruggen tot ik het geld bij elkaar heb om nieuwe trainees te kopen.

Misschien als ik hem zou verkopen kan ik alleen spelers halen zonder bijstats en dan valt mijn middenveldrating wel erg verg terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@Sandy

Erhm je kan binnen HT ook berichtjes sturen over de GoT cup. Ik zou gewoon even iedere week een HT berichtje sturen met hoe of wat :) Is misschien voor een ieder een remindertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:25:
[...]

Sorry, moet toch eerst nog geld hebben om er een vervanger te halen die dezelfde kwaliteit heeft . Hij heeft naast formidabel positiespel ook nog goed passen en goed verdedigen. Ik ben net begonnen met positiespel trainen en heb hiervoor mijn training eigenlijk verwaarloosd. Dus had geen geld om gelijk 6 spelers te kopen om te gaan trainen. Dan is hij een aardige speler om de tijd te overbruggen tot ik het geld bij elkaar heb om nieuwe trainees te kopen.

Misschien als ik hem zou verkopen kan ik alleen spelers halen zonder bijstats en dan valt mijn middenveldrating wel erg verg terug.
Denk dat wat HEIN bedoeld is dat je gewoon 6 spelers moet kopen van 17 en 18 jaar en dat het zonde is als je PM traint daar een 32 jarige te hebben staan. Als je 50k heb kan je al een trainee kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp wel dat hij het bedoeld, maar als ik dat op dit moment doe dan is de kans groot dat ik voor het tweede seizoen op rij degradeer. Maar goed ga wel eens op de TL kijken of ik iets kan vinden dat de gemiddelde leeftijd naar beneden brengt :P Heb trouwens al toen ik overstapte 3 spelers van 18 gekocht, maar toen was het geld op. Heb nu wel weer geld om spelers te kopen en met het bedrag dat ik voor die 32 jarige krijg moet ik toch wel iets redelijks kunnen halen :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm HAM geeft bij mijn nieuwe trainee al twee weken aan dat hij geen training gehad heeft, terwijl hij wel op 12% staat? HAM is wel beetje boel buggy aan het worden vind ik...toch eens Hattrick Organiser proberen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:26:
@Sandy

Erhm je kan binnen HT ook berichtjes sturen over de GoT cup. Ik zou gewoon even iedere week een HT berichtje sturen met hoe of wat :) Is misschien voor een ieder een remindertje.
Ik heb gisteren al een bericht verstuurd. Maar dat wil ik volgende week wel weer doen om de mensen er aan te herinneren dat de pre-group-stage niet 1 wedstrijd is maar in een poule systeem gespeeld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:33:
Ik begrijp wel dat hij het bedoeld, maar als ik dat op dit moment doe dan is de kans groot dat ik voor het tweede seizoen op rij degradeer. Maar goed ga wel eens op de TL kijken of ik iets kan vinden dat de gemiddelde leeftijd naar beneden brengt :P Heb trouwens al toen ik overstapte 3 spelers van 18 gekocht, maar toen was het geld op. Heb nu wel weer geld om spelers te kopen en met het bedrag dat ik voor die 32 jarige krijg moet ik toch wel iets redelijks kunnen halen :D
is niet echt belangrijk of je nog een keertje degradeert, uiteraard is die 10% supps minder wel klote maar je moet op lange termijn denken. nu niet degraderen met ouwe knarren trainen die geen cent meer waard worden komt je (of kan je) over 1-2 seizoenen weer duur komen te staan doordat je geen verkoopbare trainees hebt, geen versterking kan kopen en dus alsnog degradeert.

beetje overdreven, maar in theorie kan het dus. bovendien als je toch denkt te degraderen verkoop die 32 jarige formidabel krijg je 700-800k ofzo voor met goed passen en wat ervaring neem ik aan en koop daar 4 trainees voor of 2 hele goeie of whatever. alles beter dan die gast doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:50:
Poule A

1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United

jeej! achja die beker.. was maximaal denk ik nog 1 ronde verder gekomen is maximaal 130k aan kaartverkoop. ik kan het wel hebben. kan nu weer volledig op de compo richten en de helft van mijn compo zit nog in de beker. die moeten dus gaan kiezen. ik kan elke zondag volle bak aantreden :)

en dat piccen met waardeloos LS coach schiet niet op. Voor de volgende beker begint heb ik een nieuwe coach met minimaal matig LS.
hoe bedoel je: dat schiet niet op?

ik heb precies hetzelfde en bij elke pic van mij stijgt de TS 1 level

alleen heb ik niet het idee dat het super doorwerkt bij de ratings
afgelopen zondag gepict en haal alsnog slecht (heel laag) mid. iets wat ik ook haal als ik normaal speel...

en bij de MOTS van vorig seizoen precies hetzelfde... ik mots maar de ratings blijven hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:07:
[...]
is niet echt belangrijk of je nog een keertje degradeert, uiteraard is die 10% supps minder wel klote maar je moet op lange termijn denken. nu niet degraderen met ouwe knarren trainen die geen cent meer waard worden komt je (of kan je) over 1-2 seizoenen weer duur komen te staan doordat je geen verkoopbare trainees hebt, geen versterking kan kopen en dus alsnog degradeert.

beetje overdreven, maar in theorie kan het dus. bovendien als je toch denkt te degraderen verkoop die 32 jarige formidabel krijg je 700-800k ofzo voor met goed passen en wat ervaring neem ik aan en koop daar 4 trainees voor of 2 hele goeie of whatever. alles beter dan die gast doortrainen.
Hij stond op het moment van mijn eerste post hierover al op de transferlijst en heb mijn andere middenvelder er ook maar op gezet. Als ik ze allebei kwijt ben dan is de oudste middenvelder 20. Moet ik er alleen een aantal van 18 terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 14:25
Hmmz ik kan Chef's Fusion niet uitdagen :S
Team ID 765938

Hij heeft nog geen oefenmatch zie ik staan maar kan m niet uitdagen, kon gisteren ook niet... iemand een id hoe dit kan?

Ik hoor t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Waarschijnlijk heeft hij dan ingesteld staan dat hij niet uitgedaagd wil worden???
zou ik hem ff een HT-mailtje sturen

[ Voor 19% gewijzigd door sarinsarin op 30-09-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Al gedaan dus zijn reactie ff afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:00:
[...]

hoe bedoel je: dat schiet niet op?

ik heb precies hetzelfde en bij elke pic van mij stijgt de TS 1 level

alleen heb ik niet het idee dat het super doorwerkt bij de ratings
afgelopen zondag gepict en haal alsnog slecht (heel laag) mid. iets wat ik ook haal als ik normaal speel...

en bij de MOTS van vorig seizoen precies hetzelfde... ik mots maar de ratings blijven hetzelfde...
uiteraard stijgt je ts net zo als andere teams, maar een coach met lage LS houdt ie het niet lang vast. dus piccen in de compo heeft bij mij 0,0 zin. tegen de tijd dat het weer zondag is staat ie weer op bedaard.

dus alleen met de beker erbij heeft het zin, maar daar lig ik nu uit. dus voor komende beker een goed/matig coach :)

[edit] ah ansjo jij zit bij mij in de poule. ken niet iedereen van username/teamnaam

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 23:56
GoT Cup

Ik heb nog even een vraagje aan de ontwerper van :

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.gif

Pewwy moet nog toegevoegd worden als winnaar van hattrick seizoen 26. Zou je deze kunnen toevoegen?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijd staat op de gottrick site omgedraaid(ja of hier) ik speel iig de eerste ronde uit tegen A2 United. Gelieve deze mutatie even door te voeren in het schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mils schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:54:
GoT Cup

[afbeelding]

Pewwy moet nog toegevoegd worden als winnaar van hattrick seizoen 26. Zou je deze kunnen toevoegen?
Wubmaster is daar de man voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:20
Mils schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:54:
GoT Cup

[afbeelding]

Ik ben niet de maker, maar toch...
Afbeeldingslocatie: http://www.webstar.nl.nu/zooi/gotcupwinner.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:32:
Mijn wedstrijd staat op de gottrick site omgedraaid(ja of hier) ik speel iig de eerste ronde uit tegen A2 United. Gelieve deze mutatie even door te voeren in het schema :)
Voor mij is het 't gunstigst als ik alles uit speel :D qua inkomen dan :D

Ja idd hein ik zit bij je in de poule ^^, wordt denk ik toch kansloos laatste maar ik zie t wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja scheelt een paar k als je uitspeeld. toch mooi meegenomen.
ik heb de teams nog niet bekeken. alleen A2 united mijn tegenstander. maar ik zie dat je in de XI speelt aan je sig? mja dan gaat het wel lastig worden :) hoewel mijn b-team is op dit moment zo vreselijk slecht in vorm dat ik nergens van op kijk :)

(mja b-team... alle spelers kunnen ook in a-team maar puur gebaseerd op vorm)

nice joss. ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Hehe, mja ik had eigenlijk gehoopt dat je zelf mocht bepalen of er nog uit of thuis gespeeld werd (in overleg dan en kwam je er niet uit dan was het 1 genoemde team de thuis spelende party) want zo lopen jullie allemaal een paar K mis als je bij mij thuis speeld :D en ik trouwens ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overleef het wel hoor die paar k :P msch is het voor jou wel interessant? :)

maar als het zwakke team(kleinste stadion+suppclub) altijd uit speelt hebben ze dus ook 10% minder mid en ze zijn al zwakker. dus dan is het niet eerlijk. eigenlijk moet je de kleine clubs thuis laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
mwa dan vindt ik t wel goed zoals t nu staat :D 2 thuis en 1 uit :p 1 voor inkomsten en 2 voor prestaties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
op gottrick staat t zo

Sportclub Rijssen 0 0 0 0 0 0 0
FCThe_Blade 0 0 0 0 0 0 0
Onoverwinnelijkheid 0 0 0 0 0 0

echter hierboven (of vorige page in dit forum, post van sandyman538) ergens sta ik tweede, moet ik nu thuis of uit dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

sarinsarin schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:15:
op gottrick staat t zo

Sportclub Rijssen 0 0 0 0 0 0 0
FCThe_Blade 0 0 0 0 0 0 0
Onoverwinnelijkheid 0 0 0 0 0 0

echter hierboven (of vorige page in dit forum, post van sandyman538) ergens sta ik tweede, moet ik nu thuis of uit dan??
Boeie zolang je de wedstrijd maar speelt :)
Er is geen thuisvoordeel geloof ik dus het maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
volgens mij maakt t wel uit
en anders moest ik tegen onoverwinnelijkheid, en nu tegen fc the blade.
nu ja, ik daag the blade wel uit, zo staat t op gottrick

edit: maar nu heeft onoverwinnelijkheid mij alweer uitgedaagd, gaat lekker zo. wat nu?

[ Voor 23% gewijzigd door sarinsarin op 30-09-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

gaat inderdaad lekker met de nieuwe opzet van de GoT-CUP :p

nou jah, volgende editie doet ik weer mee, ik mag komende woensdag een nieuw team aanvragen :).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ga de komende week switchen van training, met natuurlijk als gevolg dat er een speler verkocht moet worden die weliswaar op poppen staat, maar dat kan natuurlijk niet uit om voor die ene speler te wachten.

Ik probeer daar nu natuurlijk een geinteresseerde wingertrainer voor te vinden die er een redelijk prijs voor wil bieden :). Er valt over te onderhandelen trouwens.
Het gaat om een 19-jarige winger, formidabel+6 die dus bijna uitmuntend winger is, met zwak playmaking/passen/verdedigen.

Hattrick team is: Quachan (770680), message me ff als je interesse hebt.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo heb mijn aanvallend coach weer de laan uitgetrapt...zonde van het geld maar goed...heb nu weer lekker een verdedigende coach...veel beter voor mijn overall ratings... 146 Hatstats ipv 138 en ik kan weer 3-5-2 spelen omdat ik eindelijk een mislukte trainee eruit kan trappen zodat ik weer 8 verdedigers train! :P Wat ik met het geld ga doen...geen id nog, misschien versterking halen indien nodig, maar denk dat het wel goed gaat zo met de spelers die ik heb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29
Kan jij in de VII niet nog steeds gewoon 5-3-2 spelen? Dat was ik namelijk volgend jaar wel van plan (als ik promoveer natuurlijk)... Het lijkt me dat dat met 2 uitstekende/formidable pm mids en een uitstekend vleugel/uitstekend pm vleugelspeler wel moet lukken toch? (dat moet ik nog aanschaffen hoor ;)). Desnoods speel je 4-4-2.. Maar 3-5-2 lijkt me toch wel heel zonde van je 2 trainingsplekken.
(ik heb overigens dan wel 2 goede aanvallende centrale verdedigers, dus dat helpt ook een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb maar een slecht/zwak middenveld en geen geld om middenveld EN vleugels te versterken...er zijn er meer hier die verdedigen trainen en "maar" 8 trainees hebben. Misschien dat ik nogeens overstap, zijn wel extra inkomsten natuurlijk, maar ja is nu even geen optie. 5-3-2 vind ik voor de competitie ook niet echt een optie moet ik zeggen en 4-4-2 speelde ik tot voor kort met 3 innermids, maar dan mis je 1 vleugel heel erg. Er speelt iemand van de NLVF fed in de IVde en speelt 5-3-2 dus mogelijk is het zeker. Als ik met aanvallende verdedigers kan spelen stap ik misschien nog weleens over... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:14:
[...]
Je kunt hem toevoegen in HAM door rechts te klikken op de wedstrijd in het wedstrijdoverzicht. Heeft iemand mij eens gezegd hier en werkt. Weet zeker dat die speler training krijgt er is bij mij wel eens een speler gepopt die volgens HAM geen training had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hey thx dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en je wissel is ook getraind :) als ze bij mij een trainee +1 schoppen bedank ik ze altijd even via ht-mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb haast nooit geen blessure's (afkloppen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Zoals de poules staan aangegeven in mijn post moeten de wedstrijden gespeeld worden. (het stond toen namelijk nog niet op gottrick). Alle wedstrijden staan nu ook op de gottrick site (alle rondes) dus dan hoop ik dat ik nu alle twijfel heb weggenomen :)

cupgeiten

Mils
Sandyman

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.........maar het was mij wel duidelijk :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.