Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
[tienvoortaalmodus]Ligte?Ansjo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:25:
Toppie![]()
Deel mij ff in een ligte poule in want ik wil ook graag wat verder dan de 1e ronde komen![]()

Kiek dit eens!! www.hattricktoday.org/Demo/teaser.avi
Als dit eens uit kwam zeg! Sjees hier heb ik wel centjes voor over
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 14:07 ]
Verwijderd
Jammer dat ik net mijn beste mid weg gedaan heb van 3,5 ster...
bij mij zijn het altijd de zelfde aantallen supporters erbij/erafPewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:32:
Ik 2, afgelopen maandag 10Lachen die beker, maar als je supportersmood zo kan inzakken als je verliest van een team uit een hogere divisie wordt je er niet vrolijk van...
7 in dit geval
Eerste jaar 7 euro en dan daarna 2 of 3 euro-CKY2K- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:16:
Dat gebeuren van die teaser komt als free trial uit ergens eind oktober....ze gaan er dus echt mee door...(bron de maker @ hattrick global forum)
We zullen zien
Net nog even aan het kijken hoe andere verdedigerstrainers spelen, zeker in hogere divisies. Kom ik er 1 tegen (federatie leider van de NLVF volgens mij) die in de IVde gewoon 5-3-2 speelt...haalt nog aardige ratings ook! ik ben juist van plan om weer 8 spelers te gaan trainen ivm betere ratings die ik haal als ik 3-5-2 speel...
[ Voor 75% gewijzigd door -TheNose- op 29-09-2005 16:11 ]
Ik denk dat een Pre-Group Stage makkelijk te programmeren is. Als dit niet het geval is dan doen we jouw idee wel.Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:34:
[...]
Ik zat er gewoon aan te denken een gewone GoT Cup te spelen (alleen de poules). En dan na 3 rondes heb je een stand in de poule te pakken. En dan gewoon een 'nieuw seizoen' in de GoT Cup beginnen waarin de poulewinnaars van de GoT Cup voorrondes worden ingedeeld (en naar gelang het aantal deelnemers ook de beste nummer 2).
Maar het kan sowieso hier ook wel eerst even in een post geplaatst worden
Ik laat je het nog even weten.
[ Voor 24% gewijzigd door NiMu83 op 29-09-2005 16:24 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
volgens mij is 20+7=27/12=2,25 per maand echt een schijntje. een biertje kost meer hoor. dus 'veel geld' is imo niet echt de jusie termDamien2004 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:37:
[...]
Eerste jaar 7 euro en dan daarna 2 of 3 euro14 dagen trail versie...Hmm word wel veel geld imo voor een online spelletje
We zullen zien
zelfs al zou je een 10 euro per maand moeten betalen dan nog. besef eens hoeveel uurtjes per week je ermee bezig bent. als je het dan omrekent is het nog steeds niks voor de lol die je ervan hebt.
Voor de rest heb ik het nog wel gewonnen, kijken of we nog een ronde verder kunnen komen. In elk geval thuis spelen dat is altijd fijn om te doen. Echter was mijn stadion ook weer niet vol, iets wat ik erg jammer vind.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Misschien een TeamID of een wedstrijdID? Zoekt een stuk vlotter. Maar zonder je wedstrijd te zien kan ik wel alvast melden dat je ten alle tijde counters tegen kunt krijgen ook al speelt je tegenstander niet op de countervinnie1908 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:53:
Ik heb nu weer wat raars, staat er in mijn verslag dat mijn tegenstander steeds aan de counter gaat terwijl hij gewoon normaal speelt. (Harde ballen ben ik)
Voor de rest heb ik het nog wel gewonnen, kijken of we nog een ronde verder kunnen komen. In elk geval thuis spelen dat is altijd fijn om te doen. Echter was mijn stadion ook weer niet vol, iets wat ik erg jammer vind.
Heb maar gewoon even op 'harde ballen' gezocht en in je laatste bekerwedstrijd krijgt de tegenstander 2 counterkansen. Das niet heel erg veel op zich hoor, valt best mee.
/edit
Echt niemand meer die wil GoT Cup'en?
[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 29-09-2005 17:23 ]
En kijk eens aan hoe vlot hier de poule indeling voor de voorrondes van de GoT Cup is! In de poule spelen we met normale regels. Er zijn 2 teams in de poule de 2x thuis spelen en er zijn 2 teams in de poule die 1x thuis spelen. Gelijk maar even duidelijkheid over het speelschema.
Ronde 1 (5 okt) 1-2 en 3-4
Ronde 2 (12 okt) 2-3 en 4-1
Ronde 3 (19 okt) 1-3 en 2-4
Het team dat als eerste genoemd wordt speelt thuis. Zo weet iedereen meteen wie hij uit kan dagen de komende weken. Het is nog even afwachten wanneer het schema op de website komt te staan, maar ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is voor de meeste mensen onder ons.
Poule A
1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United
Poule B
1. bramadje
2. Doesburg
3. Swanfield United
4. Dsanka Kickers
Poule C
1. auwts
2. Henkies United
3. vv ONB
4. Kweenie19
Poule D
1. Springfield Isobars
2. HMS Arossel
3. NMNH
4. AFC Argon
Poule E
1. Forza Oss
2. walburg
3. VV Kloetinge
4. ZBVV Pauper 2
Poule F
1. Giga Eagles
2. E.V.V. Phenix
3. Groove’s
4. SC Capelle
Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben. Voor meer regels over tijdstippen dat iemand een ander uitgedaagd hoort te hebben etc. verwijs ik jullie naar de website http://gottrick.bitxs.com
Voor vragen en/of opmerkingen kunnen jullie terecht bij de cupgeiten.
Veel plezier in ieder geval!
De cupgeiten,
Mils85 TeamID 366883
Sandyman538 TeamID 148839
Verwijderd
En er stond nog bij da ik op tijd was, want was ingeschreven voor 18 uur....Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:02:
Ja damm nu ben ik just te laat zeker, heb mijn team ingeschreven om 17 u 55
Ha ha. Geniaal.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:02:
Ja damm nu ben ik just te laat zeker, heb mijn team ingeschreven om 17 u 55
Ik heb in ieder geval nog 2 teams op reserve staan. Dan zou jij het 3e team worden. Dat zou opzich ook wel kunnen. Die andere 2 teams zijn:
- Onoverwinnelijkheid
- Sportclub Rijssen
Zij zijn (nog) geen lid van de fed maar al wel supporter. Ik heb hun een HT-mail gestuurd dat als ze lid worden ze nog mee kunnen doen met de GoT Cup. Maar dan hebben we eigenlijk nog 1 team nodig. De andere poule indelingen staan in ieder geval vast. Maar mocht zich nog 1 iemand zich aanmelden via dit forum dan zou ik van jullie 4 nog een poule kunnen maken. Ik moet nu voorbereiden voor de tocht richting het Abe Lenstra stadion, dus vanavond heb ik geen tijd meer. Maar mocht zich dus nog een 4e aanmelden via het forum, dan kunnen jullie met z'n vieren in een poule. Ik zal de betrokken in ieder geval even HT-Mailen.
/edit
Beter oplossingen, als er nog 1 iemand mee wil doen aan de GoT Cup moet die mij even HT-Mailen. Degen die zich het eerste aanmeld krijgt dan het laatste plaatsje. Dan staat morgenochtend de poule-indeling van de laatste poule online.
[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 29-09-2005 18:09 ]
En we gaan niet alvast miereneuken heVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:06:
Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur.
Ik was dus nog op tijd....
anders zie je dat kleine edit knopje ffVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:06:
Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur.
Ik was dus nog op tijd....
waarom heb je je eigenlijk ook niet gewoon eerder ingeschreven?
Verwijderd
Nee kwist da het tot 18 ging vandaag, ma had het druk opt werk, ben dan tegen 140 naar huis gereden, gouw ingeschreven, ma dan blijkbaar toch net iets te laat
Ma ik vermoed dat het wel in orde gaat komen voor die 4de poule, er zullen toch nog wel mensen genoeg zijn die willen me doen denk ik
Ik speel wel in ieder geval AL mijn matchen, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Ik heb gemerkt aan de htmails dat dit voor sommige wel een probleem was vorig seizoen.
En ben precies voorlopig enigste belg, dat betekent internationale matchen
Dat hoop ik niet, want er kan er nog maar 1 meedoen, nogmaals degene die het eerst HT-mailt naar mij krijgt het laatste plaatsje (ik kan morgen pas weer reageren om te vertellen wie uiteindelijk het eerste was). En dan staat morgenochtend de laatste poule onlineVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:18:
Ma ik vermoed dat het wel in orde gaat komen voor die 4de poule, er zullen toch nog wel mensen genoeg zijn die willen me doen denk ik
Nu eens even kijken hoe Heerenveen 2 - 0 gaat winnen en dan in de verlenging uiteindelijk wint (of ben ik te positief
Verwijderd
Juist toch al een schot net naast de paalSandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:32:
[...]
Dat hoop ik niet, want er kan er nog maar 1 meedoen, nogmaals degene die het eerst HT-mailt naar mij krijgt het laatste plaatsje (ik kan morgen pas weer reageren om te vertellen wie uiteindelijk het eerste was). En dan staat morgenochtend de laatste poule online![]()
Nu eens even kijken hoe Heerenveen 2 - 0 gaat winnen en dan in de verlenging uiteindelijk wint (of ben ik te positief).
Jaja, ma de poule zal wel in orde komen hoop ik
Ik ben zo stom geweest om een friendly te accepteren. Dus ik kan helaas mijn eerste cup niet mee doen :-)
Team auwts is dat overigens
[ Voor 13% gewijzigd door Michael op 29-09-2005 18:50 ]
Bij mijn weten ben ik toch echt wel lid van de FED, ben ingeschreven op http://gottrick.bitxs.com/ en dat is och de bedoeling naar ik altijd heb gedacht???
Ik heb je HTmail zojuist ook beantwoord
Volgens mij sta ik ook niet op de alltijdhattrick onder deze fed....
[ Voor 13% gewijzigd door sarinsarin op 29-09-2005 20:48 ]
Verwijderd
1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United
jeej! achja die beker.. was maximaal denk ik nog 1 ronde verder gekomen is maximaal 130k aan kaartverkoop. ik kan het wel hebben. kan nu weer volledig op de compo richten en de helft van mijn compo zit nog in de beker. die moeten dus gaan kiezen. ik kan elke zondag volle bak aantreden
en dat piccen met waardeloos LS coach schiet niet op. Voor de volgende beker begint heb ik een nieuwe coach met minimaal matig LS.
Wordt ff lid van de fed met je supporter lidmaatschapsarinsarin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:45:
Volgens mij sta ik ook niet op de alltijdhattrick onder deze fed....
Ik heb alleen leden van de fed op hattrick toegevoegd. De rest staat er niet bij
[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 29-09-2005 20:58 ]
Verwijderd
uh ik heb al een wedstrijd voor as woensdag... je bent beetje laat met rondmailen enzo... is daar nog wat aan te doen?Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:00:
Ronde 1 (5 okt) 1-2 en 3-4
Ronde 2 (12 okt) 2-3 en 4-1
Ronde 3 (19 okt) 1-3 en 2-4
Poule C
1. auwts
2. Henkies United
3. vv ONB
4. Kweenie19
Verwijderd
auwts +3

Verwijderd
ja je schrijft je in en vervolgens hoor je weken nietsVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:17:
onzin. lees de regels van de GoTcup. je had gewoon geen friendly moeten accepten voor vanavond 20:00
auwts +3
Kom ik er nu automatisch dan nog bij?Pewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:52:
[...]
Ik heb alleen leden van de fed op hattrick toegevoegd. De rest staat er niet bij
Of kun jij dat ff doen?
no prob!Pewwy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:25:
Ik doe dat ff. Zo ongeveer 2 keer per week, maar zit nu in een bidwar, dus je moet ff wachten tot zaterdag
succes met je bidwar, zorg dat je nog wat over
Verwijderd
Vooral 65k voor een 17j goed wing geen bijstats vond ik riant. Was een miskoop van vorige week voor 30k.
Team op sterkte voor midfield training 2x 17j trainee 1x red 1x goed. De goeie was duur (206 maar toch een goeie koop denk ik heb er 2 dagen over gedaan en zag ze ook gaan voor 300-400) maar zal zijn geld wel weer opbrengen.
Heb besloten het MF te versterken met een 35j die zal niet rap trainen en heb besloten de clown te trainen vanaf zwak. Niet helemaal optimaal maar zoals ie nu staat gaan we lekker door in Hedel.
Verwijderd
ach het zijn poules. gewoon die andere 2 wedstrijden winnen en je bent er toch?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:20:
[...]
ja je schrijft je in en vervolgens hoor je weken niets
Jullie kunnen de poules updaten op GoTtrick.
Zie de admin page en dan Poules updaten en kies dan voor de Pre Group Stage!!
Veranderen van de poules gaat nog niet, evenals de wedstrijden toevoegen. Maar dit hoop ik morgen of zaterdag af te kunnen maken.
Werkt het niet, neem dan even contact op met me via msn.
Vorm +11/-2
TSI +2600/-310
En een speler in positispel gestegen naar goed...
Vorm: 2 (+9/-7)
TSI: 3240 (+3910/-670)
Middenveld: 2 (+2/-)
TPE van mijn hele team is nu 10.092.472, 2 weken terug ofzo was dat nog 7 miljoen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Laat met rondmailen? Sorry hoor, maar er is hier wel 6-7 keer gemeld wanneer de poules begonnen ed...beetje non argument als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:10:
[...]
uh ik heb al een wedstrijd voor as woensdag... je bent beetje laat met rondmailen enzo... is daar nog wat aan te doen?

Btw, mijn trainee was uitgevallen met +1 (licht geblesseerd maar kan wel trainen) maar vervolgens heeft hij geen training gekregen!
Vorm +5 hier, eindelijk een normale vormupdate!
[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 30-09-2005 08:17 ]
Verwijderd
Vorm +3/-13 pfff!
TSI +3.790/-2.200
PM +2 (21jr wonderbaarlijk, 19 jr uitmuntend) beide eerder dan verwacht.)
ga maar een keeper kopen denk ik. reserve is waardeloos in vorm en mijn andere +1
Defending: +1 (17 jaar naar excellent)
Alleen geeft Hattrick Organizer niet aan dat de rest van de spelers training gehad heeft... Hopelijk is dat een klein foutje, geen training zou me iets teveel geld kosten...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PM +1 (19 jarige in de 6de week al naar formidabel
Ben dus super blij met mijn TU! Hoop dat het dit jaar zo door gaat! De vorm stijging was belangrijk voor het duel van zondag, heb nu een middenveld met zwak(laag) en daardoor is mijn middenveld iets beter dan die van mijn tegenstander. Ik speel ook nog eens thuis dus ik hoop echt dat dit het verschil maakt! Als ik deze match win dan maak ik een goede kans op promotie
Verwijderd
Wel eerste speler met wereldklasse pm nu
Als HAM geen training ziet, betekent dat niet dat die er niet geweest is hoor. Spelers met +1 krijgen _altijd_ training (dat staat er ook, +1, maar kan wel trainen). Het kan gewoon zo zijn dat 'ie iets in vorm daalt en toch in skill stijgt maar dat daardoor zijn TSI niet of heel weinig stijgt. Ik heb ook soms trainees die niet in TSI stijgen, maar die poppen wel op de goede momenten.-CKY2K- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:14:
Btw, mijn trainee was uitgevallen met +1 (licht geblesseerd maar kan wel trainen) maar vervolgens heeft hij geen training gekregen!Volgens HAM heeft hij vorige week ook geen training gehad, terwijl hij wel 12% training % heeft... snap er geen hol van, nu mist hij gewoon een week training vrdme)
TU:
Vorm: +5/-6
Def: +1
[ Voor 3% gewijzigd door Coca-Cola op 30-09-2005 09:00 ]
Verwijderd
B-team

Maar dan heb je 't nog niet gehad....
M'n A-team....

Uiteindelijk -15 vorm (en +2)
En nee, nog nooit algemeen of conditie getraind...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 09:07 ]
Verwijderd
hey niet zo miepen wub hebben we allemaal last vanVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:02:
Over vormdips gesproken....
B-team
Maar dan heb je 't nog niet gehad....
M'n A-team....
Uiteindelijk -15 vorm (en +2)
En nee, nog nooit algemeen of conditie getraind...
als ik niet al uit de beker lag, was het nu wel gebeurd met die vormdip + 4 blessures
bah.. rot begin seizoen
Verwijderd
Ik miep niet, ik constateerVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:30:
[...]
hey niet zo miepen wub hebben we allemaal last van
als ik niet al uit de beker lag, was het nu wel gebeurd met die vormdip + 4 blessures
bah.. rot begin seizoen
Verwijderd
Verwijderd
TSI: +3120 / -320
Vorm: +13 / -4
Positiespel: +2
Mijn 18 jarige trainee heeft iets eerder gepopt dan dat ik verwacht had. HO gaf aan dat hij over 6 weken pas naar uitstekend zou gaan. Daarnaast popt mijn 32 jarige middenvelder naar formidabel.
Ik kan best te vrede zijn met deze TU
Sjees, idd niet klagenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:38:
Nouja als ik alles zo hier eens lees dan zie ik bij vele een vormdip en een echte vorm dip heb ik niet gehad maar om nu te zeggen zo'n piek dat ook weer niet
Verwijderd
lol 32 jarige gasten op je trainingslinie mee laten spelen. hoe verneuk ik training deel IVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:38:
Mij hoor je niet klagen over de TU.
Mijn 18 jarige trainee heeft iets eerder gepopt dan dat ik verwacht had. HO gaf aan dat hij over 6 weken pas naar uitstekend zou gaan. Daarnaast popt mijn 32 jarige middenvelder naar formidabel.
Ik kan best te vrede zijn met deze TU
Mooi dom.Michael schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:50:
Hoi Hoi,
Ik ben zo stom geweest om een friendly te accepteren. Dus ik kan helaas mijn eerste cup niet mee doen :-)
Team auwts is dat overigens
Ja, voortaan beter opletten als je je inschrijft voor een cup.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:10:
[...]
uh ik heb al een wedstrijd voor as woensdag... je bent beetje laat met rondmailen enzo... is daar nog wat aan te doen?
Je hebt ook niet de moeite genomen iets op te zoeken, anders had je het geweten.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:20:
[...]
ja je schrijft je in en vervolgens hoor je weken niets
Ik zal het zo even bekijken.Brainpower schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:24:
@ Sandyman en Mils
Jullie kunnen de poules updaten op GoTtrick.
Zie de admin page en dan Poules updaten en kies dan voor de Pre Group Stage!!
Veranderen van de poules gaat nog niet, evenals de wedstrijden toevoegen. Maar dit hoop ik morgen of zaterdag af te kunnen maken.
Werkt het niet, neem dan even contact op met me via msn.
Dit gaat voor v/d Vaart op dit moment niet echt meer op. Die gast is in topvorm.Damien2004 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:25:
Hehehe misschien wel een recordGelijk een nieuwe prijs de vormdip van het seizoen
En die noemen we dan de Van der Vaart Troffee haha.
En de laatste poule van de GoT Cup. Het is helaas wel een poule van 3 geworden omdat er helemaal niemand meer mee wilde doen
Poule G
1. Onoverwinnelijkheid
2. Sportclub Rijssen
3. FCThe_Blade
En Heerenveen heeft gisteren toch maar mooi gewonnen
Verwijderd
volgens mij heeft iedereen gigantische vormdips
team is dan in 3 weken tijd bijna 2 mln meer waard geworden
Dus als t goed is wordt ik uitgedaagd door onoverwinnelijkheid.
Heb ik misschien nog kans om door te gaan in een puoule van 3
Dat hangt er vanaf hoeveel inschrijvingen er straks zijn als de andere clubs uit de KNVB beker zijn gestoten. In ieder geval gaan alle poulewinnaars door en dat wordt dan aangevuld (naar alle waarschijnlijkheid) met de beste nummer 2 om op goed aantal teams uit te komen (zodat het allemaal poules van 4 worden).Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:43:
ik kan op mijn werk de gotcup site niet op. gaan alleen de nummers 1 door of ook 2? (uiteraard in de laatste poule alleen numemr 1)
Ja in principe wel, maar jij kunt hem natuurlijk ook uitdagen... Het is meer dat er op deze manier regels zijn, maar je kunt als uit spelend team ook gewoon de tegenstander uitdagen natuurlijksarinsarin schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:44:
Mooi zo.
Dus als t goed is wordt ik uitgedaagd door onoverwinnelijkheid.
Heb ik misschien nog kans om door te gaan in een puoule van 3
[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 30-09-2005 13:01 ]
Verwijderd
Sorry, moet toch eerst nog geld hebben om er een vervanger te halen die dezelfde kwaliteit heeft . Hij heeft naast formidabel positiespel ook nog goed passen en goed verdedigen. Ik ben net begonnen met positiespel trainen en heb hiervoor mijn training eigenlijk verwaarloosd. Dus had geen geld om gelijk 6 spelers te kopen om te gaan trainen. Dan is hij een aardige speler om de tijd te overbruggen tot ik het geld bij elkaar heb om nieuwe trainees te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:20:
[...]
lol 32 jarige gasten op je trainingslinie mee laten spelen. hoe verneuk ik training deel I
Misschien als ik hem zou verkopen kan ik alleen spelers halen zonder bijstats en dan valt mijn middenveldrating wel erg verg terug.
Erhm je kan binnen HT ook berichtjes sturen over de GoT cup. Ik zou gewoon even iedere week een HT berichtje sturen met hoe of wat
Denk dat wat HEIN bedoeld is dat je gewoon 6 spelers moet kopen van 17 en 18 jaar en dat het zonde is als je PM traint daar een 32 jarige te hebben staan. Als je 50k heb kan je al een trainee kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:25:
[...]
Sorry, moet toch eerst nog geld hebben om er een vervanger te halen die dezelfde kwaliteit heeft . Hij heeft naast formidabel positiespel ook nog goed passen en goed verdedigen. Ik ben net begonnen met positiespel trainen en heb hiervoor mijn training eigenlijk verwaarloosd. Dus had geen geld om gelijk 6 spelers te kopen om te gaan trainen. Dan is hij een aardige speler om de tijd te overbruggen tot ik het geld bij elkaar heb om nieuwe trainees te kopen.
Misschien als ik hem zou verkopen kan ik alleen spelers halen zonder bijstats en dan valt mijn middenveldrating wel erg verg terug.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 13:45 ]
Ik heb gisteren al een bericht verstuurd. Maar dat wil ik volgende week wel weer doen om de mensen er aan te herinneren dat de pre-group-stage niet 1 wedstrijd is maar in een poule systeem gespeeld wordtDamien2004 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:26:
@Sandy
Erhm je kan binnen HT ook berichtjes sturen over de GoT cup. Ik zou gewoon even iedere week een HT berichtje sturen met hoe of watIs misschien voor een ieder een remindertje.
Verwijderd
is niet echt belangrijk of je nog een keertje degradeert, uiteraard is die 10% supps minder wel klote maar je moet op lange termijn denken. nu niet degraderen met ouwe knarren trainen die geen cent meer waard worden komt je (of kan je) over 1-2 seizoenen weer duur komen te staan doordat je geen verkoopbare trainees hebt, geen versterking kan kopen en dus alsnog degradeert.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:33:
Ik begrijp wel dat hij het bedoeld, maar als ik dat op dit moment doe dan is de kans groot dat ik voor het tweede seizoen op rij degradeer. Maar goed ga wel eens op de TL kijken of ik iets kan vinden dat de gemiddelde leeftijd naar beneden brengtHeb trouwens al toen ik overstapte 3 spelers van 18 gekocht, maar toen was het geld op. Heb nu wel weer geld om spelers te kopen en met het bedrag dat ik voor die 32 jarige krijg moet ik toch wel iets redelijks kunnen halen
beetje overdreven, maar in theorie kan het dus. bovendien als je toch denkt te degraderen verkoop die 32 jarige formidabel krijg je 700-800k ofzo voor met goed passen en wat ervaring neem ik aan en koop daar 4 trainees voor of 2 hele goeie of whatever. alles beter dan die gast doortrainen.
Verwijderd
hoe bedoel je: dat schiet niet op?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:50:
Poule A
1. Team-Fryslân
2. Chef’s Fusion
3. A2 United
4. BeerZ United
jeej! achja die beker.. was maximaal denk ik nog 1 ronde verder gekomen is maximaal 130k aan kaartverkoop. ik kan het wel hebben. kan nu weer volledig op de compo richten en de helft van mijn compo zit nog in de beker. die moeten dus gaan kiezen. ik kan elke zondag volle bak aantreden
en dat piccen met waardeloos LS coach schiet niet op. Voor de volgende beker begint heb ik een nieuwe coach met minimaal matig LS.
ik heb precies hetzelfde en bij elke pic van mij stijgt de TS 1 level
alleen heb ik niet het idee dat het super doorwerkt bij de ratings
afgelopen zondag gepict en haal alsnog slecht (heel laag) mid. iets wat ik ook haal als ik normaal speel...
en bij de MOTS van vorig seizoen precies hetzelfde... ik mots maar de ratings blijven hetzelfde...
Verwijderd
Hij stond op het moment van mijn eerste post hierover al op de transferlijst en heb mijn andere middenvelder er ook maar op gezet. Als ik ze allebei kwijt ben dan is de oudste middenvelder 20. Moet ik er alleen een aantal van 18 terug halen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:07:
[...]
is niet echt belangrijk of je nog een keertje degradeert, uiteraard is die 10% supps minder wel klote maar je moet op lange termijn denken. nu niet degraderen met ouwe knarren trainen die geen cent meer waard worden komt je (of kan je) over 1-2 seizoenen weer duur komen te staan doordat je geen verkoopbare trainees hebt, geen versterking kan kopen en dus alsnog degradeert.
beetje overdreven, maar in theorie kan het dus. bovendien als je toch denkt te degraderen verkoop die 32 jarige formidabel krijg je 700-800k ofzo voor met goed passen en wat ervaring neem ik aan en koop daar 4 trainees voor of 2 hele goeie of whatever. alles beter dan die gast doortrainen.
Team ID 765938
Hij heeft nog geen oefenmatch zie ik staan maar kan m niet uitdagen, kon gisteren ook niet... iemand een id hoe dit kan?
Ik hoor t wel
zou ik hem ff een HT-mailtje sturen
[ Voor 19% gewijzigd door sarinsarin op 30-09-2005 16:29 ]
Verwijderd
uiteraard stijgt je ts net zo als andere teams, maar een coach met lage LS houdt ie het niet lang vast. dus piccen in de compo heeft bij mij 0,0 zin. tegen de tijd dat het weer zondag is staat ie weer op bedaard.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:00:
[...]
hoe bedoel je: dat schiet niet op?
ik heb precies hetzelfde en bij elke pic van mij stijgt de TS 1 level
alleen heb ik niet het idee dat het super doorwerkt bij de ratings
afgelopen zondag gepict en haal alsnog slecht (heel laag) mid. iets wat ik ook haal als ik normaal speel...
en bij de MOTS van vorig seizoen precies hetzelfde... ik mots maar de ratings blijven hetzelfde...
dus alleen met de beker erbij heeft het zin, maar daar lig ik nu uit. dus voor komende beker een goed/matig coach
[edit] ah ansjo jij zit bij mij in de poule. ken niet iedereen van username/teamnaam
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 16:48 ]
Ik heb nog even een vraagje aan de ontwerper van :

Pewwy moet nog toegevoegd worden als winnaar van hattrick seizoen 26. Zou je deze kunnen toevoegen?
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
Wubmaster is daar de man voorMils schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:54:
GoT Cup
[afbeelding]
Pewwy moet nog toegevoegd worden als winnaar van hattrick seizoen 26. Zou je deze kunnen toevoegen?
Ik ben niet de maker, maar toch...Mils schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:54:
GoT Cup
[afbeelding]

Voor mij is het 't gunstigst als ik alles uit speelVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:32:
Mijn wedstrijd staat op de gottrick site omgedraaid(ja of hier) ik speel iig de eerste ronde uit tegen A2 United. Gelieve deze mutatie even door te voeren in het schema
Ja idd hein ik zit bij je in de poule ^^, wordt denk ik toch kansloos laatste maar ik zie t wel
Verwijderd
ik heb de teams nog niet bekeken. alleen A2 united mijn tegenstander. maar ik zie dat je in de XI speelt aan je sig? mja dan gaat het wel lastig worden
(mja b-team... alle spelers kunnen ook in a-team maar puur gebaseerd op vorm)
nice joss. ziet er goed uit

Verwijderd
maar als het zwakke team(kleinste stadion+suppclub) altijd uit speelt hebben ze dus ook 10% minder mid en ze zijn al zwakker. dus dan is het niet eerlijk. eigenlijk moet je de kleine clubs thuis laten spelen.
Sportclub Rijssen 0 0 0 0 0 0 0
FCThe_Blade 0 0 0 0 0 0 0
Onoverwinnelijkheid 0 0 0 0 0 0
echter hierboven (of vorige page in dit forum, post van sandyman538) ergens sta ik tweede, moet ik nu thuis of uit dan??
Boeie zolang je de wedstrijd maar speeltsarinsarin schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:15:
op gottrick staat t zo
Sportclub Rijssen 0 0 0 0 0 0 0
FCThe_Blade 0 0 0 0 0 0 0
Onoverwinnelijkheid 0 0 0 0 0 0
echter hierboven (of vorige page in dit forum, post van sandyman538) ergens sta ik tweede, moet ik nu thuis of uit dan??
Er is geen thuisvoordeel geloof ik dus het maakt niks uit.
en anders moest ik tegen onoverwinnelijkheid, en nu tegen fc the blade.
nu ja, ik daag the blade wel uit, zo staat t op gottrick
edit: maar nu heeft onoverwinnelijkheid mij alweer uitgedaagd, gaat lekker zo. wat nu?
[ Voor 23% gewijzigd door sarinsarin op 30-09-2005 22:34 ]
nou jah, volgende editie doet ik weer mee, ik mag komende woensdag een nieuw team aanvragen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik probeer daar nu natuurlijk een geinteresseerde wingertrainer voor te vinden die er een redelijk prijs voor wil bieden
Het gaat om een 19-jarige winger, formidabel+6 die dus bijna uitmuntend winger is, met zwak playmaking/passen/verdedigen.
Hattrick team is: Quachan (770680), message me ff als je interesse hebt.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
(ik heb overigens dan wel 2 goede aanvallende centrale verdedigers, dus dat helpt ook een beetje)
Verwijderd
Je kunt hem toevoegen in HAM door rechts te klikken op de wedstrijd in het wedstrijdoverzicht. Heeft iemand mij eens gezegd hier en werkt. Weet zeker dat die speler training krijgt er is bij mij wel eens een speler gepopt die volgens HAM geen training had gehad.-CKY2K- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:14:
[...]
Btw, mijn trainee was uitgevallen met +1 (licht geblesseerd maar kan wel trainen) maar vervolgens heeft hij geen training gekregen!Volgens HAM heeft hij vorige week ook geen training gehad, terwijl hij wel 12% training % heeft... snap er geen hol van, nu mist hij gewoon een week training vrdme)
Verwijderd
Zoals de poules staan aangegeven in mijn post moeten de wedstrijden gespeeld worden. (het stond toen namelijk nog niet op gottrick). Alle wedstrijden staan nu ook op de gottrick site (alle rondes) dus dan hoop ik dat ik nu alle twijfel heb weggenomen
cupgeiten
Mils
Sandyman
Dit topic is gesloten.