Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.263 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:11:
Ik had het afgelopen zondag nog gedaan...bevalt mij wel goed
Maar jij had toch verloren? :+

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Mijn middenveldrating was hoog toch? :P

Inmiddels toch een paar spelers op het oog...uitstekend PM zonder bijstats, dan kan ik er twee kopen. Zijn ook 26 met beetje ervaring, dus niet helemaal weggegooid geld...kijken of er niet allemaal idioten mee gaan bieden straks :P

[ Voor 76% gewijzigd door -TheNose- op 27-09-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:39:
Mijn middenveldrating was hoog toch? :P

Inmiddels toch een paar spelers op het oog...uitstekend PM zonder bijstats, dan kan ik er twee kopen. Zijn ook 26 met beetje ervaring, dus niet helemaal weggegooid geld...kijken of er niet allemaal idioten mee gaan bieden straks :P
Ja dat wel idd :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:47:
Als het goed is hebben ze ham ook aangepast. Op dit moment heeft het weinig nut om mijn defs aanvallend te zetten, omdat ik nog geen defs heb die ook maar een beetje positiespel hebben. Ga het zeker proberen, zoals ik meerdere dingen wil proberen dit seizoen. Eerst zorgen dat ik redelijk veilig ben, daarna kan ik gaan experimenteren met mijn opstelling :)
2 voorbeelden van offensive experimenten met 5 verdedigers: match id: 54480941, MatchID: 44610994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
iemand ervaring met vleugelspelerstrainen? ik zit te denken over te stappen van keepen. keepen beviel wel, voor mij is het belangrijk snel resultaat te zien, maar wil nu toch eens iets anders. Kheb straks 2 miljoen in kas om 4 trainees te kopen (je kan er toch maximaal 4 trainen?) dus als ik besluit over te stappen.

Op dit moment zijn mn vleugels het zwakst en lopen er ouwetjes, de rest behoort tot de top van mn competitie, dus dat zit wel goed. Ook wil ik graag 3-5-2 bljiven spelen, wat goed kan met vleugels geloof ik.

Probleem is dat ik niet zoveel weet van vleugels. Ik geloof dat bijstats erg belangrijk zijn, alleen weet ik niet welke en hoe belangrijk ze zijn. Heeft iemand advies of raden jullie af vleugels te trainen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Op hattrix kan je in iedergeval wel vinden welke stats en in welke volgorde ze belangrijk zijn voor de vleugel, in de regels van hattrick zelf staat hoeveel en wie er trainen bij vleugelspel...dat moet je alvast wat op weg helpen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54
ph4ge schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:45:
iemand ervaring met vleugelspelerstrainen? ik zit te denken over te stappen van keepen. keepen beviel wel, voor mij is het belangrijk snel resultaat te zien, maar wil nu toch eens iets anders. Kheb straks 2 miljoen in kas om 4 trainees te kopen (je kan er toch maximaal 4 trainen?) dus als ik besluit over te stappen.

Op dit moment zijn mn vleugels het zwakst en lopen er ouwetjes, de rest behoort tot de top van mn competitie, dus dat zit wel goed. Ook wil ik graag 3-5-2 bljiven spelen, wat goed kan met vleugels geloof ik.

Probleem is dat ik niet zoveel weet van vleugels. Ik geloof dat bijstats erg belangrijk zijn, alleen weet ik niet welke en hoe belangrijk ze zijn. Heeft iemand advies of raden jullie af vleugels te trainen?
Vleugel trainen kan op veel manieren. Je hebt maximaal 8 trainingsposities, 4 100% en 4 50%.
Bijstats zijn niet extreem belangrijk maar voor je vleugelspelers kan positiespel belangrijk zijn als je ze naar het midden zet. Vleugelverdedigers hebben verdedigen nodig als bijstat zodra ze verdedigend staan zeker bij 3-5-2 is dit dus wel aan te raden. Passen is een bijstat die handig is bij aanvallende vleugelspelers.
Als je vleugels traint kun je het beste ook op aanval over de vleugel spelen als tacktiek omdat je trainingslinie vaak het sterkste is van je team.

Verder weet ik er helaas ook nog niet zo veel vanaf omdat ik nog niet zo lang een team heb. Ik train wel vanaf het begin vleugel en het bevalt me goed spelers poppen erg snel trouwens. Het is mogelijk om 3 niveaus per seizoen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:44:
[...]

Bijstats zijn niet extreem belangrijk maar voor je vleugelspelers kan positiespel belangrijk zijn als je ze naar het midden zet.
Voor bijstats wordt anders wel extreem goed betaald. Een beetje leuke passing of PM erbij en de transferwaarde van je speler stijgt enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen mensen wat zouden we toch zonder noobs met HT moeten doen.
1 of andere gast heeft op mijn spits geboden en heeft zichzelf daarna overboden!

heerlijk. iig spekt dit mijn kas met 300k en kan ik wederom gaan shoppen :) deadline is pas overmorgen ofzo en of ie uberhaupt 350k waard is in deze vorm... nouja mij een zorg verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:23:
mensen mensen wat zouden we toch zonder noobs met HT moeten doen.
1 of andere gast heeft op mijn spits geboden en heeft zichzelf daarna overboden!
Kan ook een inkoopstrategie zijn hoor :) de lat ver van te voren hoog leggen zodat het afschrikwekkend werkt voor andere managers. Heb het zelf ook wel eens gedaan :) (maar dat was dan ook vaak omdat ik op het moment van de deadline niet online kon zitten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:32
Ik speel al ongeveer sinds ik ben begonnen (ik ben bij mijn begin meteen verdedigers gaan trainen) met in ieder geval 1 aanvallende CD en kan me daarom nu ook steeds vaker veroorloven om 5-3-2 te spelen ipv 4-4-2 in de competitie. (eigenlijk kan ik het 14/16 wedstrijden zonder problemen, zeker aangezien ik altijd PIC en dus hoge TS heb)

Sinds kort kan ik ook met 2 aanvallende CD's spelen, want ik heb er een nieuwe bij die leuk meedoet.

1x ACD
TSI = 3 440, 19 jaar, goed in vorm
Conditie: goed
Positiespel: redelijk
Verdedigen: uitstekend + 6

2x ACD
TSI = 1 140, 19 jaar, matig in vorm
Conditie: redelijk
Positiespel: goed
Verdedigen: redelijk + 5

Moet zeggen dat me het goed bevalt, als ik 5-3-2 speel + PIC en met mijn WTM, dan haal ik thuis ongeveer slecht(laag)/slecht(hoog) en meer heb ik eigenlijk niet nodig op dit moment. Mocht het echt nodig zijn dan haal ik met 4-4-2 en 1 WTM en 1 ACD zonder PIC iets van zwak(laag)/zwak(hoog) denk ik, lijkt me wel voldoende voor de VIII, zeker die van mij.

Wat denken jullie trouwens dat ik kwijt ben voor:
- 2 Formidable Mids (max 25 jaar, met min ervaring slecht)
- 1 Formidable Scoren (idem)

Gaat dat lukken met 2-2.5 miljoen? Dat is wat ik denk ik dit seizoen max aan versterking uit kan geven en moet me ook door de VII heen brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:45:

ik lees het hier wel vaker dat mensen al het vrijgekomen geld van hun verkochte spelers in trainees stoppen. uiteraard heb je dan hele goeie trainees, maar je team verslechterd alleen maar ipv verbeterd(op korte termijn). ik zou zeggen steek ook vooral geld in je andere linies. die miljoenen trainees komen er wel een keer als je hoger speelt en er echt geld voor hebt :)

althans vind ik hoor.

wingers hebben vooral passen en conditie nodig(ja en wing ;) ) en pm is ook zeker handig. het geeft een kleine mid boost en je hebt de optie tot wtm. probleem is echt dat wingers met al deze bijstats erg duur zijn. zeker jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:32:
[...]
Kan ook een inkoopstrategie zijn hoor :) de lat ver van te voren hoog leggen zodat het afschrikwekkend werkt voor andere managers. Heb het zelf ook wel eens gedaan :) (maar dat was dan ook vaak omdat ik op het moment van de deadline niet online kon zitten :+ )
Ik had het pas met een verdediger. Gast bood eerst 750.000 Euro, daarna direct 1.165.000. Waarschijnlijk wilde hij hem graag hebben, maar dat bedrag was echt enorm te hoog. Ik vind het altijd maar rare strategiën. Als ik er niet ben als een deadline van een speler waar er legio van zijn afloopt dan is dat jammer. Koop ik wel een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:32:
[...]
klopt. maar dit niet. openingsbod was 350k en bood daarna 357k :P

bidwars voor schizofrenen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:35:
Ik speel al ongeveer sinds ik ben begonnen
ik speelde pas maanden nadat ik was begonnen ;) en van tim weet ik dat ie al speelde voordat ie was begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:35:
Gaat dat lukken met 2-2.5 miljoen?
Dat betekent dus zo´n 750k per speler. Ja, dat moet wel lukken denk ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:37:
[...]

ik lees het hier wel vaker dat mensen al het vrijgekomen geld van hun verkochte spelers in trainees stoppen. uiteraard heb je dan hele goeie trainees, maar je team verslechterd alleen maar ipv verbeterd(op korte termijn).
Maar over een jaar ben je blij dat je dat gedaan hebt, dan pluk je er de vruchten van. Ik ben er altijd voor om eerst te investeren in de meest rendabele trainee´s en het resterende geld in de overige linies te stoppen. Over een jaar heb je dan zoveel winst gemaakt, dat je de andere linies nog véél meer kan versterken dan eerst mogelijk was.

Maarja, dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:49:
[...]

ik speelde pas maanden nadat ik was begonnen ;) en van tim weet ik dat ie al speelde voordat ie was begonnen!
LOL :D voor m´n gevoel moet m´n hattrick carrière eigenlijk nog beginnen hoor :7 ;)
Pewwy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:47:
[...]

Ik vind het altijd maar rare strategiën. Als ik er niet ben als een deadline van een speler waar er legio van zijn afloopt dan is dat jammer. Koop ik wel een andere...
Maar vanaf een bepaald level zijn de spelers die je wilt, niet meer zo veelvuldig op de markt te vinden. Dan ga je voor die ene, omdat die bij je team past. Maarja, als er inderdaad genoeg aanbod is, ga je gewoon voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
[...]

Ik heb het idee dat jij nog steeds niet begonnen bent hoor ;) Beetje halve zinnen quoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat betekent dus zo´n 750k per speler. Ja, dat moet wel lukken denk ik.

[...]
Maar over een jaar ben je blij dat je dat gedaan hebt, dan pluk je er de vruchten van. Ik ben er altijd voor om eerst te investeren in de meest rendabele trainee´s en het resterende geld in de overige linies te stoppen. Over een jaar heb je dan zoveel winst gemaakt, dat je de andere linies nog véél meer kan versterken dan eerst mogelijk was.

Maarja, dat is mijn mening :)
ja klopt maar er is een verschil tussen rendabele trainees kopen en al je geld erin pompen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zucht, de zoveelste nieuwe speler door mijn vingers geglipt. Ik ga eerst mijn stadion wel uitbreiden, kan die TL niet meer zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die toevallig opzoek zijn naar een friendly? *hint* lex united (144453) :P

O-)

---
Laat maar :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben die TL ook beu. afgelopen dagen te lang en teveel op rondgehangen. ben er ook voorlopig even klaar mee.

nieuwe trainee:

Ohad Elbaz (71138645)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 2 120
Loon: 888 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

is al getrained ik weet het. is normaal ook absoluut tegen mijn policy, maar deze stats zijn niet voor mij te betalen als het een yp van deze week was (1-1,5m was het dan) uiteindelijk verdien je het wel weer terug ;)

geld is weer op en er zal dit seizoen weinig meer versterkt worden.

• -TheNose-
Jij hebt idd alweer genoeg gekocht! :P
Ik ga vrijdag misschien nog voor een prikkie een +1 geblesseerde speler halen met de stats die ik wil....heb toch tien artsen in dienst nu, +1 is wel te doen. Misschien dat ik binnenkort een interne coach kan promoveren...die aanvallend ingestelde bevalt me niks...haal wel een neutrale of verdedigende...daar heb ik meer aan :)

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:30:
Jij hebt idd alweer genoeg gekocht! :P
Ik ga vrijdag misschien nog voor een prikkie een +1 geblesseerde speler halen met de stats die ik wil....heb toch tien artsen in dienst nu, +1 is wel te doen.
Of je bouwt een ziekenhuisteam :P net als pas op Global forum stond :D heerlijk idee zeg! 150 doktoren en allemaal geblesseerde spelers kopen. Reken maar dat je winst maakt :) je moet alleen lef hebben om het te proberen.

• -TheNose-
Tsja veel lef heb ik niet met dat soort dingen, maar aangezien mijn keeper er voor +4 uitgeschopt was zit ik toch nog volop in de doktoren, kan ik een 26 jarige +1 wel wagen! ;)

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
150 doktoren........ wel gaaf hoor, kijk als je nou 2 teams mocht hebben zou ik graag zo iets proberen, maar om met mijn enige hattrick teampje zoiets te wagen....
Je hebt geen training en een TS van 0 neem ik aan met zoveel aan-/verkopen, maar als je veel geld mee verdient kun je wel geweldige spelers kopen

• Pewwy
TS zal zeker dramatisch zijn, maar erger is dat je geen supporter over houdt. Overigens kan je natuurlijk wel gewoon "normaal" blijven trainen, omdat je 50 spelers in dienst mag hebben. Trainen moet dus ook makkelijk gaan lijkt me zo.

Verwijderd

meteen 1 van de meest onzinnige dingen uit HT: als je teveel dokters huurt daalt je suppmood. WTF?
is dit vrouwenlogica? kan iemand dit uitleggen?

• Pewwy
Kan het niet uitleggen, maar bij older had iemand er ooit 50 in dienst en die heeft het allemaal netjes bijgehouden. Je merkt de drop toch wel heel hard. Zal eens kijken of ik dat topic nog kan terugvinden. Daarna post ik hier nog wel ff wat er precies allemaal gebeurde. Hij hield het namelijk per dag bij :)

• Coca-Cola
Er zijn op het hattrick forum in ieder geval genoeg mensen die voor bv 1 week 150 doktors aannemen om zo hun top talent fit te krijgen voor de TU, en dan is die supportersmood drop niet zo heel erg... Na 1 wedsrtijd winnen is die wel weer goed, dus dan speel je 1 wedstrijd met wat minder publiek.
Voor mensen die een echt ziekenhuis team hebben (ben ik trouwens nog niet echt tegen gekomen) gaat het, neem ik aan, alleen om het geld en die winnen met hun TS van 0 toch geen wedstrijden, dus die supportersmood is zowiezo laag.

• sarinsarin
@H3!N: je suppmood daalt niet direct door die 150 doktoren, maar omdat je met zoveel doktoren een trader bent die geblesseerde lui oplapt en direct weer de transfermarkt opknikkert en waarschijnlijk meerdere mensen per week (ver)koopt.

• Pewwy
Suppmood daalt ook zonder dat je spelers verkoopt. De TS daalt door de aan- en verkoop ;)

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:02:
Kan het niet uitleggen, maar bij older had iemand er ooit 50 in dienst en die heeft het allemaal netjes bijgehouden. Je merkt de drop toch wel heel hard. Zal eens kijken of ik dat topic nog kan terugvinden. Daarna post ik hier nog wel ff wat er precies allemaal gebeurde. Hij hield het namelijk per dag bij :)
Pewwy zijn je collega's nog bezig met het geen wat ik je toen gemaild heb?
Of is het te ingewikkeld?

• Pewwy
Daar ga ik met hem over om de tafel, maar ik ben de afgelopen dagen een beetje druk. Ik het weekend een migratie gehad en komend weekend weer :( Daarna ga ik verhuizen en is hij op vakantie. We gaan er in ieder geval mee aan de slag. Ik wil wel even navragen bij de heren van Hattrick of het mag, aangezien het zou moeten inloggen. Mocht het te moeilijk zijn dan laat ik dat uiteraard weten ;)

Verwijderd

sarinsarin schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:31:
@H3!N: je suppmood daalt niet direct door die 150 doktoren, maar omdat je met zoveel doktoren een trader bent die geblesseerde lui oplapt en direct weer de transfermarkt opknikkert en waarschijnlijk meerdere mensen per week (ver)koopt.
hij daalt juist wel direkt door al die doktoren :) die transfers hebben er niks mee te maken, daar daalt je ts door en niet je supp mood.

maar ik vind dat verband met elkaar dus echt nergens op slaan :)

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:46:
[...]

hij daalt juist wel direkt door al die doktoren :)
:X dan heb ik niks gezegd! :X

Maar idd achterlijk als dit zo is.
training vervalt niet automatisch bij meer dan 10 doktoren? Is ook een verhaal wat ik hoor.

• Coca-Cola
Nope, training verlies is bij meer dan 11 assisten trainers (inclusief keeper trainers), maar niet bij meer dan 10 doktoren.

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
meer dan 10 doktoren heeft toch absoluut geen zin? Want het is toch zo dat een maximum van 10 specialisten per soort maar nut heeft? (anders zou ook iedereen 150 assistent-coaches nemen...)

• Pewwy
Kan hem niet vinden op Older :( Vanavond effe zoeken als ik wat meer tijd heb :)

• sarinsarin
MadKow schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:15:
meer dan 10 doktoren heeft toch absoluut geen zin? Want het is toch zo dat een maximum van 10 specialisten per soort maar nut heeft? (anders zou ook iedereen 150 assistent-coaches nemen...)
wat ik zo begrijp is dat meer dan 10 doktoren wel nut heeft in de zin van geblesseerden oplappen, en je geen training verliest, maar dat je suppmood om een vage reden in elkaar zakt.

vind t wel vaag dat doktersgedoe

• Pewwy
Het nut wordt wel per dokter minder, maar het heeft wel degelijk nut.

Verwijderd

oh jawel hoor. ht'er die ik kende had er 80 ingehuurd om zijn 33 jarige +1 mid weer fit te krijgen voor de wedstrijd.

werkt prima.

• Pewwy
(anders zou ook iedereen 150 assistent-coaches nemen...)
Dan verlies je dus je training. Volgens Hattrix kan 9+2 of 10+1 overigens wel. Ik wilde het proberen in het tussenseizoen, maar ben het vergeten ;(

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:58:
[...]

Dan verlies je dus je training. Volgens Hattrix kan 9+2 of 10+1 overigens wel. Ik wilde het proberen in het tussenseizoen, maar ben het vergeten ;(
Ja heeft iemand hier al uitsluitsel over? Anders neem ik ook gelijk een extra assistent trainer aan! :P

Trouwens voor de mensen die een middenvelder aan willen schaffen en benieuwd zijn wat voor middenveldratings je ploegie dan ongeveer zal gaan halen met die nieuwe aankoop (en sommigen weten dat ik daar momenteel mee bezig ben :P ) --> http://www.freeweb.hu/dinam0/ ik vind het wel een handig tooltje en misschien wat voor de OP? Kwam de link tegen in een topic op global.

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Ik heb het even opgezocht in de regels en daar staat het volgende:
Als je meer dan 10 specialisten van hetzelfde type hebt (assistent-trainers en keeperstrainers worden als één type specialist geteld), dan kunnen er onderlinge conflicten ontstaan, wat een negatieve invloed kan hebben op je teamgeest, op je economie - inclusief het verlies van training. Dit risico verhoogt zich met elke specialist die je extra boven de tien aanneemt.
In het geval van dokters zal het dus waarschijnlijk inderdaad alleen invloed hebben op je teamgeest :)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
ik heb al 2 seizoen 2 assisten en 9 keepertrainers, geen problemen mee gehad. Hoewel ik betwijfel dat de training sneller gaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pewwy
Maar een tweede keeperstrainer voor de vorm is natuurlijk nooit mis :)

• -TheNose-
nee idd duurde bij mij weer een eeuwigheid voor mijn a-keeper goed vorm had...en toen kreeg hij +4 aan zijn voetbalbroek... :S
Vind het nog steeds riscy...staat niet voor niets 10 in de regels....

Verwijderd

mijn keeper is al bijna een seizoen lang goed in vorm :) niks meer aan doen!

[edit] ik heb het niet zo op al die 1000 en 1 tooltjes. alleen de opstellingstool in ham vind ik heel handig om te kijken wat je met experimentele opstellingen kan halen aan ratings. verder kan je het na een tijdje gewoon allemaal wel inschatten.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 13:03 ]

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:02:
mijn keeper is al bijna een seizoen lang goed in vorm :) niks meer aan doen!

[edit] ik heb het niet zo op al die 1000 en 1 tooltjes. alleen de opstellingstool in ham vind ik heel handig om te kijken wat je met experimentele opstellingen kan halen aan ratings. verder kan je het na een tijdje gewoon allemaal wel inschatten.
Voor eventuele aankopen is het wel handig hoor... ;)

Verwijderd

mja kweenie. ik ga altijd een hoop dezelfde spelers vergelijken qua tsi loon ratings en sterren. dan kan ik het altijd wel goed inschatten. met zo'n tooltje is het altijd maar afwachten. alleen de keeperstool is wel precies, maar dat komt omdat een keeper ook maar 1 skill heeft :)

• -TheNose-
Mja dit tooltje kijkt alleen naar de PM skill en naar de vorm, verder niet, dus denk ik ook wel redelijk precies...enne die keeperstool die je bedoelt staat op de hattrix site toch?

• Swanfield
Mijn coach heeft op het moment waardeloos leiderschap en het is een goed coach. Ik wil eigenlijk een coach met een betere leiderschap zodat ik dus langer van een hoge TS kan genieten.

Is het dan een domme keuze om een redelijk coach te nemen en een hogere leiderschap?

edit: [noob pet op] En als ik een externe koop waar moet ik dan op letten? Alleen ervaring? of ook leiderschap? En hoe werkt dt precies als je een externe aanstelt?[/noob pet af]

[ Voor 26% gewijzigd door Swanfield op 28-09-2005 15:47 ]

• Pewwy
Psst...externe coach kan je niet voor ervaring kiezen. Ik heb zondag een goed coach met matig leiderschap gekocht. Ervaring is niet meer belangrijk...

Je kan dus alleen kiezen uit:
- aanvallend, verdedigend of neutraal moet spelen
- slecht tot goed leiderschap
- coachvaardigheid tot uitstekend

Die Sjaak van mij kostte 1,1 miljoen. Het is maar wat je er voor over hebt.

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:32:
Psst...externe coach kan je niet voor ervaring kiezen. Ik heb zondag een goed coach met matig leiderschap gekocht. Ervaring is niet meer belangrijk...

Je kan dus alleen kiezen uit:
- aanvallend, verdedigend of neutraal moet spelen
- slecht tot goed leiderschap
- coachvaardigheid tot uitstekend

Die Sjaak van mij kostte 1,1 miljoen. Het is maar wat je er voor over hebt.
Dus als ik een externe wil moet ik kijken naar het leiderschap...

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:33:
Mijn coach heeft op het moment waardeloos leiderschap en het is een goed coach. Ik wil eigenlijk een coach met een betere leiderschap zodat ik dus langer van een hoge TS kan genieten.

Is het dan een domme keuze om een redelijk coach te nemen en een hogere leiderschap?

edit: [noob pet op] En als ik een externe koop waar moet ik dan op letten? Alleen ervaring? of ook leiderschap? En hoe werkt dt precies als je een externe aanstelt?[/noob pet af]
Coachvaardigheid is belangrijker dan leiderschap, aangezien je dan veel beter traint. Wat je ook kunt doen is een speler kopen met >= goed ervaring en >= matig leiderschap. goed-redelijk kost +- 400k die je dan voor 700k coach kan maken na 16 weken.

• -TheNose-
Een speler uit mijn team gaat zeer binnenkort naar goed ervaring en heeft zwak leiderschap...dat wordt mijn nieuwe coach ipv mijn huidige goed/slecht coach :)

• Pewwy
Damn, ik word compleet gesmoked in de beker :)

Grom, zelfvertrouwen zakt van behoorlijk naar slecht :( TS is in de wolken :7 Supportersmood van in de wolken naar geïrriteerd. Soms zou je willen dat je supporters kon ontslaan 8)7

[ Voor 154% gewijzigd door Pewwy op 28-09-2005 19:35 ]

Verwijderd

lol, staat 3-3 in de 89e minuut. In diezelfde minuut krijgt mijn tegenstander nog een kans om te scoren, maar mijn keeper pakt em. Dus ik zit te wachten op de verlenging, maar volgende update is de wedstrijd ineens finished.

Dit gebeurde er dus in de 89e en 90e minuut :D
Holiday had a good opportunity to score the lead goal but the home team goaltender Rokus Geiregat saved Raymon Wolkers´s shot headed for the top corner. Rustig broke through to the left in the 90th minute, Anko van de Huet firing at an acute angle giving the home side a 4 - 3 lead. The referee showed Rustig's Claus de Bruijn the yellow card after a particularly nasty challenge. Pedro Aparisi Miralles received some harsh words from his coach after he acted foolishly, probably out of lack of experience, in the 90th minute and almost caused an opponent to score. Things were going to get worse for the visitors. Anko van de Huet squirmed himself through the central defense line in the 90th minute, asserting the lead to 5 - 3.
en mijn keeper heeft zijn 1e doelpunt gemaakt. Daar ben ik wel content mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 18:49 ]

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:05:
Een speler uit mijn team gaat zeer binnenkort naar goed ervaring en heeft zwak leiderschap...dat wordt mijn nieuwe coach ipv mijn huidige goed/slecht coach :)
een externe aannemen is voordeliger :) zwak als leiderschap is te laag om een speler door te promoveren hulptool

Verwijderd

tyfuszooi. verloren met 2-3 en erg onterecht vind ik zelf. toch een verkeerde keuze gemaakt om te piccen had normaal moeten spelen.

nouja vol de compo in dus

[edit]

Je bent succesvol aangemeld voor de GoT Cup!

zo wanneer begint ie? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 19:51 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05
De 4e wedstrijd op rij voor mij een blessure. Dit keer mijn 33-jarige coach die moest spelen omdat een andere mid ook al geblesseerd was. Ongelooflijk :( Wel 1-7 gewonnen met PIC, maar die blessures gaan me de nek om doen dit seizoen als het zo door gaat...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:47:
tyfuszooi. verloren met 2-3 en erg onterecht vind ik zelf. toch een verkeerde keuze gemaakt om te piccen had normaal moeten spelen.

nouja vol de compo in dus

[edit]

Je bent succesvol aangemeld voor de GoT Cup!

zo wanneer begint ie? :)
Dikke lol, ik kan me dus niet meer inschrijven, heb al een friendly 8)7
Inschrijven voor de GoT Cup (alleen teams die in ronde 3 nog in de KNVB beker zitten) kan tot 20 oktober om 18.00 uur.
Eeehm, verkeerde interpretatie of kan ik me gewoon aanmelden voor 20 oktober...ik ben in ronde 3 uitgeschakeld en zat dus in ronde 3 nog in de cup :?

[ Voor 26% gewijzigd door Pewwy op 28-09-2005 20:15 ]

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:10:
Eeehm, verkeerde interpretatie of kan ik me gewoon aanmelden voor 20 oktober...ik ben in ronde 3 uitgeschakeld en zat dus in ronde 3 nog in de cup :?
Even een quote van de gottrick.bitxs.com site.... (waar ook alle data staan Hein!!, ik ga ze niet elke pagina posten). Alle mensen die uitgeschakeld worden tijdens of voor KNVB bekerronde 3 kunnen beginnen met de voorrondes van de GoT Cup.

En even verderop...

Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur. Dit is 1 dag na de 3e KNVB bekerronde. 29 sep zal dan rond 20.00 uur het schema online staan zodat iedereen nog ruim voldoende tijd heeft om uit te dagen en te accepteren.

[ Voor 23% gewijzigd door Sandyman538 op 28-09-2005 20:32 ]

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Mn (toekomstig) coach is naar uitstekend ervaring gegaan :) Jammer dat er dan niet meteen 200k afgaat van de prijs, maar kost nu nog "maar" 650k :)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

-CKY2K- schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:10:
[...]

Ja heeft iemand hier al uitsluitsel over? Anders neem ik ook gelijk een extra assistent trainer aan! :P

Trouwens voor de mensen die een middenvelder aan willen schaffen en benieuwd zijn wat voor middenveldratings je ploegie dan ongeveer zal gaan halen met die nieuwe aankoop (en sommigen weten dat ik daar momenteel mee bezig ben :P ) --> http://www.freeweb.hu/dinam0/ ik vind het wel een handig tooltje en misschien wat voor de OP? Kwam de link tegen in een topic op global.
ik heb een beetje dingetjes uitgeprobeerd met die tool maar het klopte van geen kanten. Hij gaf voor vandaag bijvoorbeeld rampzalig (zeer hoog) aan en ik haalde slecht (hoog), dus hij kan nog wel wat finetuning gebruiken

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• -TheNose-
Hmmm bij mij kwam hij aardig overeen met wat voor ratings ik ook gehaald heb hoor :)
En als je voor een externe coach voor beide kwaliteiten moet betalen en voor een interne alleen voor zijn coachingskwaliteiten, hoe kan een externe dan goedkoper zijn? :?

Edit: Nog even nagekeken en idd het is goedkoper om een externe coach aan te nemen! 8)7
Ik wil van mijn huidige goed/slecht coach af omdat ik een aanvallende coach genomen heb wat erg nadelig werkt voor mijn ratings....ik kan mijn mijn team veel beter een verdedigend of neutraal coach nemen! :( Neutraal is denk ik het beste aangezien mijn aanval dan ook nog een beetje ergens op lijkt en mijn verdedigingsratings ook heerlijk hoog zijn dan....even mijn volgende trainee eruit en dan een nieuwe coach aanschaffen, dan nog wel met slecht leiderschap ivm de kosten :P

[ Voor 53% gewijzigd door -TheNose- op 28-09-2005 22:22 ]

• Swanfield
-CKY2K- schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:17:
Hmmm bij mij kwam hij aardig overeen met wat voor ratings ik ook gehaald heb hoor :)
En als je voor een externe coach voor beide kwaliteiten moet betalen en voor een interne alleen voor zijn coachingskwaliteiten, hoe kan een externe dan goedkoper zijn? :?

Edit: Nog even nagekeken en idd het is goedkoper om een externe coach aan te nemen! 8)7
Ik wil van mijn huidige goed/slecht coach af omdat ik een aanvallende coach genomen heb wat erg nadelig werkt voor mijn ratings....ik kan mijn mijn team veel beter een verdedigend of neutraal coach nemen! :( Neutraal is denk ik het beste aangezien mijn aanval dan ook nog een beetje ergens op lijkt en mijn verdedigingsratings ook heerlijk hoog zijn dan....even mijn volgende trainee eruit en dan een nieuwe coach aanschaffen, dan nog wel met slecht leiderschap ivm de kosten :P
Heb zojuist een goed matig spelertje als toekomstig coach aangeschaft voor een leuk bedrag nog net geen 50k :) Hoop dat het goedkoop is :p maarja dan heb ik als nog winst dadelijk als ik hem voor 700k naar goed coach maak :p

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
* kweenie is aangemeld voor de GoT cup..

k*t beker :+

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:17:
Bij mij ook hoor hier. Klopt allemaal :)

site ligt alleen nu even plat :(

Verwijderd

Heeft iemand zin en geld om even 300k op Eigil Bak (48384328) te bieden zodat ik een 17j pos goed kan kopen om nog even op te stellen in de friendly om 02:30? Als je eraan blijft hangen heb je een goeie koop!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Bah, Hattrick down, weet ik nog niet wat ik in de friendly gedaan heb...

Ff een (noob) vraagje over de GoT cup, hoe krijg ik te horen tegen wie ik moet spelen?

• Swanfield
OsseMaarten schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:20:
Bah, Hattrick down, weet ik nog niet wat ik in de friendly gedaan heb...

Ff een (noob) vraagje over de GoT cup, hoe krijg ik te horen tegen wie ik moet spelen?
Staat op de site gottrick en volgens mij op maandag ofzo

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:31:
[...]

Even een quote van de gottrick.bitxs.com site.... (waar ook alle data staan Hein!!, ik ga ze niet elke pagina posten). Alle mensen die uitgeschakeld worden tijdens of voor KNVB bekerronde 3 kunnen beginnen met de voorrondes van de GoT Cup.

En even verderop...

Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur. Dit is 1 dag na de 3e KNVB bekerronde. 29 sep zal dan rond 20.00 uur het schema online staan zodat iedereen nog ruim voldoende tijd heeft om uit te dagen en te accepteren.
Oké, keiharde verkeerde interpretatie dus. Dan maar vlaggetjes scoren dit jaar :D

• -TheNose-
Jongens, leer eens lezen! :P Een paar posts hierboven zegt Sandy dat vanavond na 20u het schema op Gottrick staat en iedereen elkaar dus volgens de regels kan gaan uitdagen! B)

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:04:
Jongens, leer eens lezen! :P Een paar posts hierboven zegt Sandy dat vanavond na 20u het schema op Gottrick staat en iedereen elkaar dus volgens de regels kan gaan uitdagen! B)
Tsja, ik dacht dat ik goed gelezen had, maar heb gisteren al een friendly geaccepteerd. Geen cup voor mij dus dit seizoen. Ik heb het echt verkeerd begrepen. Misschien is het overigens wel handig als de tekst op de site wordt aangepast, want daardoor ben ik redelijk de mist in gegaan. Anders had ik namelijk nooit een freindly geaccepteerd.

• -TheNose-
Geef nou maar toe, je bent gewoon op je hoogtepunt gestopt met de beker! ;)

• Pewwy
:) Ik had graag mee willen doen. Shit happens. Ik ben de komende tijd toch druk met mijn verhuizing...

• -TheNose-
Ach je bent gewoon bang omdat ik deze editie ook weer meedoe! :D

• Pewwy
Nog effe wat tussenstanden :) Kalou en Pele award heb ik nog maar ff weggelaten ;)

Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker)

PlaatsTeamnaamAantal Punten
1.B.J. United9
2.12_Kuub7
3.Wubmastert6

Dirk Kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)

PlaatsNaamTeamnaamAantal Doelpunten
1.Augusto CicottiHoog boys5
2.Christian BuchananGuus Rangers5
3.Gert-Marijn HeintzeForza Oss5

Edwin van der Sar Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)

PlaatsNaamTeamnaamAantal Tegendoelpunten
1.Johan JansmaElimination0
2.Yotam MorSCHIEDAMSE BOYS0
3.Anders IringBronder United0

• Swanfield
Om terug te komen op de awards :) Ik wil bekers maken die dan als uiterlijk de speler naar wie de beker is genoemd kenmerken.

Dus bijv.: Edwin van der Sar = grote flaporen
Patrick Lodewijks = Iets van een stok en grijs haar bijv.

Leek me wel leuk maar ach dat kan je wel aan mij overlaten :D wilde het idee alleen even met jullie allemaal delen zodat jullie ook nog met je ideën kunnen komen

Verwijderd

@ Damien en Pewwy: _/-\o_ vind de awards nu al erg gaaf :)

• Pewwy
Het berekenen is nu nog wat moeilijk, maar dat wordt gaandeweg het seizoen steeds makkelijker, als er echt verschillen komen tussen de topscorers en keepers :)

• Coca-Cola
En we zijn weer in de lucht, binnen 2 minuten al meer dan 10000 mensen online... stelletjes F5 spammerts!

-edit-
En meteen weer plat... bovendien waren de updates van nederland nog niet gedaan/klaar

[ Voor 32% gewijzigd door Coca-Cola op 29-09-2005 11:08 ]

• Pewwy
Ik zie weinig problemen, heb alleen nog geen supps :(

• -TheNose-
Heb er maar 4 bij :( Zondag maar weer een duidelijke zege neerzetten zodat mijn supps weer blij worden! :) Dat nieuwe stadion van mij moet wel vol natuurlijk! :)

Verwijderd

Bij zijn er 7 bij. Over stadions gesproken de mijne zit ook maar half vol, maar ja wat wil je na een degradatie en eerste wedstrijd verlies. :P Maar ik krijg die tienduizend weglopers echt wel weer terug in dat stadion. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 12:23 ]

• Pewwy
Ik 2, afgelopen maandag 10 :( Lachen die beker, maar als je supportersmood zo kan inzakken als je verliest van een team uit een hogere divisie wordt je er niet vrolijk van...

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 29-09-2005 13:05 ]

Verwijderd

Tsjonge, maak ik 's kans op zilverwaar, is het de Rachid Bouaouzan award...

:X

Verwijderd

Ik maak in theorie nog kans op de dirk kuijt award, maar dan moet mijn spits wel blijven scoren natuurlijk. Loop er maar 1 achter op de koplopers.

Verwijderd

voor mij word die dirk kuijt award niks want ik heb 3 WO :'(

maar ik heb 1 wedstrijd gespeelt en een wo daar scoorde spits 3 doelpunten

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:10:
Ik maak in theorie nog kans op de dirk kuijt award, maar dan moet mijn spits wel blijven scoren natuurlijk. Loop er maar 1 achter op de koplopers.
Loop gelijk met de andere koplopers zelfde als met de doelman :D

BTW mis nog een aantal awards :D Meest opvallend nieuwe fed lid enzo en grootste fed spammer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ansjo op 29-09-2005 13:26 ]

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Nog even voor alle leeswondertjes B) . Regel geen friendly als je meedoet aan de GoT Cup, ik herhaal regel geen friendly als je meedoet aan de GoT Cup. Die begint namelijk a.s. woensdag 5 oktober. De indeling van de poules staat vandaag iets na 18.00 uur online op http://gottrick.bitxs.com.

De cupgeiten,

Mils85 TeamID 366883
Sandyman538 TeamID 148839

* * * GoT Cup * * *

• Ansjo
Toppie _/-\o_

Deel mij ff in een ligte poule in want ik wil ook graag wat verder dan de 1e ronde komen :D ;)

• sarinsarin
Die keeper award is eigenlijk niet helemaal eerlijk natuurlijk he, daar maak ik wel kans op.
14 wedstrijden, waarvan 8 WO, tja.
niet dat ik er problemen mee heb natuurlijk met zo'n award O+ maarre loopt ook nog iemand hier met 12 WO's, tja dan maak je in een 'echte' compo geen kans op die award meer natuurlijk

[ Voor 48% gewijzigd door sarinsarin op 29-09-2005 13:33 ]

• Ansjo
sarinsarin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:25:
Die keeper award is eigenlijk niet helemaal eerlijk natuurlijk he, daar maak ik wel kans op.
14 wedstrijden, waarvan 8 WO, tja.
:| wtf... makelijk seizoen :Y) als je nu niet promoveert weet ik t ook niet meer.....

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

@ Sandyman en Mils

Wacht nog even met de poules op gottrick zetten. Ik moest eerst even kijken of dat allemaal wel goed zou gaan wanneer er 2 voorrondes worden gespeeld. Wacht er dus nog even mee. Ik kijk er vandaag naar en zodra ik groen licht geef kan je ze erop zetten. Zet ze desnoods eerst even hier op GoT.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Sandyman538
Brainpower schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:32:
@ Sandyman en Mils

Wacht nog even met de poules op gottrick zetten. Ik moest eerst even kijken of dat allemaal wel goed zou gaan wanneer er 2 voorrondes worden gespeeld. Wacht er dus nog even mee. Ik kijk er vandaag naar en zodra ik groen licht geef kan je ze erop zetten. Zet ze desnoods eerst even hier op GoT.
Ik zat er gewoon aan te denken een gewone GoT Cup te spelen (alleen de poules). En dan na 3 rondes heb je een stand in de poule te pakken. En dan gewoon een 'nieuw seizoen' in de GoT Cup beginnen waarin de poulewinnaars van de GoT Cup voorrondes worden ingedeeld (en naar gelang het aantal deelnemers ook de beste nummer 2).

Maar het kan sowieso hier ook wel eerst even in een post geplaatst worden :)

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Go Forza Oss, mss dat ik Dirk Kuijt Award kan pakken. Zit in een 10 met nog geen WO's maar wel redelijk makkelijke teams :)

• Pewwy
Sandyman538 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:19:
* * * GoT Cup * * *

Nog even voor alle leeswondertjes B) . Regel geen friendly als je meedoet aan de GoT Cup, ik herhaal regel geen friendly als je meedoet aan de GoT Cup. Die begint namelijk a.s. woensdag 5 oktober. De indeling van de poules staat vandaag iets na 18.00 uur online op http://gottrick.bitxs.com.

De cupgeiten,

Mils85 TeamID 366883
Sandyman538 TeamID 148839

* * * GoT Cup * * *
Vooral zo doorgaan chef.... _/-\o_

Ach, foutje bedankt. Toch zou ik die intro op de site ff aanpassen. Er zij vast meer hoog opgeleiden mensen als ik die het verkeerd interpreteren ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.