De AA draait ook wel zonder mij he. En ik had een topic geopend bij de EWF die niet door de beugel kon volgens de GM's.Ronald Koeman schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:13:
[...]
Dat betekent dan haast het einde van de AA of niet bolandje?Wat had je nu weer voor stouts gedaan?
1-2 achter weer...snap er geen hol van, hij haalt max een waardeloos hoog middenveld en ik een slecht zeer hoog middenveld 
Edit: en terwijl ik dit type scoor ik de 2-2..nu erover
Edit: en terwijl ik dit type scoor ik de 2-2..nu erover
[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 25-09-2005 21:42 ]
Hmmm....
4-0 winst, 172 hatstats, 43.5*... geen records dus maar een degelijke wedstrijd...
4-0 winst, 172 hatstats, 43.5*... geen records dus maar een degelijke wedstrijd...
Damn 69% balbezit, mag ik wel wat meer mee doen dan 2-2 
En sterkste ploeg in mijn divisie staat ook op 2-2 en hij had maar 49% balbezit...
En sterkste ploeg in mijn divisie staat ook op 2-2 en hij had maar 49% balbezit...
1-0 gewonnen met counter en pic
TS staat wederom op dolgelukkig. Ben benieuwd hoe hij na mijn pic van woensdag is...
o nee mijn coach staat op doel wegens een blessure van mijn keeper 
edit: idd
3-4
3-5 nu
3-6 gaat lekker nu
edit: idd
3-5 nu
3-6 gaat lekker nu
[ Voor 29% gewijzigd door Wceend op 25-09-2005 22:03 ]
2-0 voor concurentie doet het ook aardig
ben bang dat dit een zeer zwaar seizoen word. Dadelijk lukt het me nooit te promoveren uit deze elendige poul!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Rustig aan, gewoon doorbouwen aan je team. Wordt vanzelf sterker en dan kan je daarna ook lekker mee in de VI...
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 25-09-2005 22:05 ]
Precies Damien, gewoon lekker doortrainen, als ze 21 zijn eruit gooien en inkopen doen, dan rol je daarna de concurrentie op in die ellendige poule!
@Pewwy, gaat lekker zo, heb je wedstrijd gevolgd, publiek was het niet eens met je penalty geloof ik
Snap er echt geen hol van, weer achter!
En ja hoor 2-4! ongelooflijk als je zo veel beter bent...
@Pewwy, gaat lekker zo, heb je wedstrijd gevolgd, publiek was het niet eens met je penalty geloof ik
Snap er echt geen hol van, weer achter!
En ja hoor 2-4! ongelooflijk als je zo veel beter bent...
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 25-09-2005 22:13 ]
Tsja, hoopte op een stunt, en dat is het ook geworden. Tegenstander had verwacht te winnen, dus dat is wel lekker. Na het verlies vorige week tegen mijn mede promovendus is dit lekker meegenomen. Vandaag overigens een evenaring van mijn sterren record van 43,5 en een hatstatsrecord van 173. Tel daarbij mijn hoogste toeschouwersaantal ooit (29630) op en dan begrijp je dat ik heel blij ben met deze wedstrijd. Kijken of ik binnenkort mijn middenveld wat kan versterken...
[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 25-09-2005 22:38 ]
Yes, 3-0 gewonnen van een directe concurent
ik doe goede zaken...
Sta momente gedeeltelijk 1e met nog een andere en dan komt er een klein gat
Sta momente gedeeltelijk 1e met nog een andere en dan komt er een klein gat
Misschien toch mijn stadion nog maar niet uitbreiden binnenkort, maar toch maar versterking halen voor mijn aanval vrees ik...69% balbezit en dan 2-4 achterstaan is niet echt gezond, toch? Even in je achterhoofd houden dat mijn verdediging het sterkst is van mijn team door de training...
ow ik zou zeggen of je verdediging moet nodig wat versterking hebben 
Maar aangezien jij verdedigen traint, moet t wel ergens anders liggen
Maar aangezien jij verdedigen traint, moet t wel ergens anders liggen
[ Voor 35% gewijzigd door Ansjo op 25-09-2005 22:42 ]
OMG kan iemand me uitleggen waarom ik dit verloren heb?
match id: 54497299
Verwijderd
Gewoon de ingebouwde kans-variabele in de matchengine ongelooflijk tegen je gehad. Pech dus.-CKY2K- schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:47:
OMG kan iemand me uitleggen waarom ik dit verloren heb?
Iedereen heeft dat soort wedstrijden wel eens, is geen verklaring voor...
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:55:
[...]
Gewoon de ingebouwde kans-variabele in de matchengine ongelooflijk tegen je gehad. Pech dus.
Iedereen heeft dat soort wedstrijden wel eens, is geen verklaring voor...
Meer kon ik er niet van maken...25-09-2005 om 23:03 Ongelooflijk...
Dat was het enige wat coach Soares uit kon brengen na deze zwaar onverdiende nederlaag. Eerste helft 69% en tweede helft 78% balbezit en dan met 2-4 verliezen! De voetbalgoden waren ons slecht gezind vandaag aldus de verbouwereerde Soares...
De rest van de ploeg was niet voor commentaar bereikbaar.
@Tim: idd
Edit: Ik neem ook zeker geen aanvallende coach meer als defence trainer, wordt dus een neutrale coach volgende keer, haal ik volgens HAM veel hoger ratings mee dan met wat ik nu heb als coach!
[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 25-09-2005 23:25 ]
Ik heb wederom een verdedigende aangeschaft vandaag. Lang leve de te hoge def ratings, counters en vrije trappen
Heb deze aanvallende genomen op aanraden van een verdedigers hater hier op het forum (noem geen namen), dus als mijn middenvelder eindelijk naar goed ervaring gaat promoveer ik hem...na een calenderjaar daalt de coach pas in kwaliteiten toch?
grrmbl
weer verloren vandaag. echt klote. waar moet ik beginnen met verbeteren van mijn team? me beste 1 à 2 verdediger-trainees verkopen en dan het middenveld? of toch de aanval? of misschien een betere keeper? welke (zeer) ervaren man kan mij uit de brand helpen?
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Yukkie ik heb 2 seizoenen getraind om 4* aanvallers te krijgen, kost moeite ze niet te verkopen. Nu over op het middenveld. Ga ik zeker 2 seizoenen trainen. Heb wel 2 uitmuntend spitsen die er 5 en 6 weken training op hebben zitten dus misschien de komende weken de WO's gebruiken voor 3-4-3 en scoren.
Mateman verkopen en een 17j terugkopen denk ik. Alleen 17 18 jaar trainen vanaf een niveau redelijk of hoger en dat ook een tijd volhouden. Niet switchen. Niet direct de winst pakken als ze goed of uitstekend worden. Die levelstijging pak je een ton mee, met de volgende 3 of 4 ton. Wat ik zei het heeft me 2 seizoenen gekost de spitsen naar 4* te krijgen. Ik heb te veel geswitcht, gekocht en verkocht.
Mateman verkopen en een 17j terugkopen denk ik. Alleen 17 18 jaar trainen vanaf een niveau redelijk of hoger en dat ook een tijd volhouden. Niet switchen. Niet direct de winst pakken als ze goed of uitstekend worden. Die levelstijging pak je een ton mee, met de volgende 3 of 4 ton. Wat ik zei het heeft me 2 seizoenen gekost de spitsen naar 4* te krijgen. Ik heb te veel geswitcht, gekocht en verkocht.
Verwijderd
Na weken klote pulls, eindelijk iets wat iets waard is.
Peet Arminius (77631432)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 726 €/week
Eigenaar: Corleone NL
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Helaas, train ik spitsen. Iemand enig idee wat ik hier voor zou kunnen vragen, heb geen benul van prijzen van jonge verdedigers.
Peet Arminius (77631432)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 726 €/week
Eigenaar: Corleone NL
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Helaas, train ik spitsen. Iemand enig idee wat ik hier voor zou kunnen vragen, heb geen benul van prijzen van jonge verdedigers.
Verwijderd
marktwerking zijn werk laten doen? voor 1k op de lijst zetten en afwachten maar. de 500k zul je iig wel halen.
Ik denk dat je rond de 8 ton kan rekenen, maar je kan hem altijd voor 5 op de TL zetten. Wordt vanzelf verkocht voor meer denk ik...Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 01:46:
Na weken klote pulls, eindelijk iets wat iets waard is.
....
[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 26-09-2005 06:56 ]
Verwijderd
na vorig seizoen slecht te zijn begonnen begint mijn team op gang te komen, vorige week met 4-1 gewonnen en gister met 11-1. nu maar hopen dat dit het hele seizoen door gaat. verder is mijn keeper in training vorige training naar redelijk gegaan
.
hier het MatchID: 54689227
hier het MatchID: 54689227
Zucht, net even op alltid gekeken...mijn ploeg is gewoon het sterkst van mijn divisie. Maakt mijn verlies nog zuurder! 
Ach mijn wraak zal zoet zijn!
Ach mijn wraak zal zoet zijn!
MatchID: 54615631 Nog zo'n geval!!!-CKY2K- schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:56:
[OMG kan iemand me uitleggen waarom ik dit verloren heb?
match id: 54497299]
[ Voor 24% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 26-09-2005 09:29 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
Deadline: 26-09-2005 om 19:55
Vraagprijs: 2 500 000 €
Hoogste bod:
2 500 000 € door Timberteam
Plaats een bod op deze speler:
thnx tim! nu kan het shoppen beginnen
heb mijn oog laten vallen op 3 trainees en 1 wordt het hopelijk. maar ik ga niet boven de miljoen zitten. anders moet ik een iets mindere kopen. zal dus minder geld hebben dan voor de versterking, maar goeie trainees betalen ich terug op lange termijn waardoor je team op lange termijn veel beter wordt 
wordt toch geen kampioen dit seizoen en het seizoen daarop ook niet dus trainen, trainen en nog eens trainen
Vraagprijs: 2 500 000 €
Hoogste bod:
2 500 000 € door Timberteam
thnx tim! nu kan het shoppen beginnen
wordt toch geen kampioen dit seizoen en het seizoen daarop ook niet dus trainen, trainen en nog eens trainen
Dan zou ik idd niet besparen op een trainee, die betaald zich over twee seizoenen al terug als je meedoet voor het kampioenschapVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:56:
Deadline: 26-09-2005 om 19:55
Vraagprijs: 2 500 000 �
Hoogste bod:
2 500 000 � door Timberteam
thnx tim! nu kan het shoppen beginnenheb mijn oog laten vallen op 3 trainees en 1 wordt het hopelijk. maar ik ga niet boven de miljoen zitten. anders moet ik een iets mindere kopen. zal dus minder geld hebben dan voor de versterking, maar goeie trainees betalen ich terug op lange termijn waardoor je team op lange termijn veel beter wordt
Zit hier even met een dilemma.
Ik heb 650k in kas en een team wat wel wat versterking kan gebruiken. Pas over twee seizoenen gaan er 5 trainees uit en kan er echt versterkt worden....dus het mogen spelers zijn die over 2 seizoenen bij het grof vuil/B team gezet kunnen worden...jullie enig id welke linies handig zijn om aan te pakken?
Binnenkort komt er nogeens 600k (ruim) vrij, maar die ga ik volledig aan mijn stadion besteden...
Ik heb 650k in kas en een team wat wel wat versterking kan gebruiken. Pas over twee seizoenen gaan er 5 trainees uit en kan er echt versterkt worden....dus het mogen spelers zijn die over 2 seizoenen bij het grof vuil/B team gezet kunnen worden...jullie enig id welke linies handig zijn om aan te pakken?
Binnenkort komt er nogeens 600k (ruim) vrij, maar die ga ik volledig aan mijn stadion besteden...
Verwijderd
Ik zou het geld in je middenveld stoppen, dat overheers je nog niet in je league. Zodra je dat wél doet, moet het kampioenschap ook makkelijk binnen te halen zijn.-CKY2K- schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:26:
Zit hier even met een dilemma.
Dat overheerste ik gisteren welVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:34:
[...]
Ik zou het geld in je middenveld stoppen, dat overheers je nog niet in je league. Zodra je dat wél doet, moet het kampioenschap ook makkelijk binnen te halen zijn.
Verwijderd
Dan zou ik voor een middenvelder + passing gaan (je aanval kan ook nog wel een klein stapje omhoog) + ervaring + leiderschap. Zodat het tevens een toekomstig coach is. Krijg je er toch nog veel geld voor, als ze over 2 seizoenen gedumpt mogen worden.-CKY2K- schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:53:
[...]
Dat overheerste ik gisteren wel, maar idd als ik 1 formidabel positiespel of 2 uitstekend kan halen dan zit ik goed...worden wel weer oudjes dan, maar die hoeven toch maar 2 seizoenen mee te gaan
Mijn team gaat altijd goed op oudjes!
Uitstekend met redelijk of goed passen wordt het dan denk ik...formidabel wordt dan te prijzig (of ik moet maar 1 speler kopen)Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:58:
[...]
Dan zou ik voor een middenvelder + passing gaan (je aanval kan ook nog wel een klein stapje omhoog) + ervaring + leiderschap. Zodat het tevens een toekomstig coach is. Krijg je er toch nog veel geld voor, als ze over 2 seizoenen gedumpt mogen worden.
Verwijderd
formidabel pm + redelijk passen kost al gauw 1.2 mln tenzij je een ouwe bok neemt met ervaring, maar dat heeft weer andere nadelen: blessures en waardedaling van de speler.
wellicht is het een idee 2 uitstekende met redelijk passen te kopen(600k ofzo) en een winger met hoog pm is altijd handig om wtm te zetten mocht dat noodzakelijk zijn. dan focus je niet alles op 1 speler.
wellicht is het een idee 2 uitstekende met redelijk passen te kopen(600k ofzo) en een winger met hoog pm is altijd handig om wtm te zetten mocht dat noodzakelijk zijn. dan focus je niet alles op 1 speler.
Een paar van mijn oude middenvelders kunnen wing to mid spelen en die ouwe bokken zijn wel handiger denk ik (max 30), waardedaling neem ik maar voor lief, kunnen altijd weer op de lijst als toekomstig coach en blessures en zo vallen wel mee joh...ik ga idd voor uitstekend/redelijk dan...krik ik mijn middenveld weer behoorlijk mee op.....heb nu namelijk 1x uitstekend en 2x redelijk positiespel rondlopenVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:24:
formidabel pm + redelijk passen kost al gauw 1.2 mln tenzij je een ouwe bok neemt met ervaring, maar dat heeft weer andere nadelen: blessures en waardedaling van de speler.
En dan over 2 seizoenen eindelijk echt inkopen! (maar moet gewoon dit seizoen naar de VI toe...als ik daar een aantal seizoenen rondhang vind ik niet erg, maar die VII is vervelend met zijn wedstrijden om 21u!
[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 26-09-2005 12:50 ]
Verwijderd
mmm
kijk naar mijn team
lorinda soccer team
gentleman 20
wie zegt dat ik geen kampioen word:-P
kijk naar mijn team
lorinda soccer team
gentleman 20
wie zegt dat ik geen kampioen word:-P
Verwijderd
2x redelijk pm? jezus-CKY2K- schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:44:
[...]
Een paar van mijn oude middenvelders kunnen wing to mid spelen en die ouwe bokken zijn wel handiger denk ik (max 30), waardedaling neem ik maar voor lief, kunnen altijd weer op de lijst als toekomstig coach en blessures en zo vallen wel mee joh...ik ga idd voor uitstekend/redelijk dan...krik ik mijn middenveld weer behoorlijk mee op.....heb nu namelijk 1x uitstekend en 2x redelijk positiespel rondlopen
En dan over 2 seizoenen eindelijk echt inkopen! (maar moet gewoon dit seizoen naar de VI toe...als ik daar een aantal seizoenen rondhang vind ik niet erg, maar die VII is vervelend met zijn wedstrijden om 21u!)
Heb je mijn middenveldrating gezien gisteren? Daarom verloor ik niet hoorVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:06:
[...]
2x redelijk pm? jezusraar he dat je verliest
Verwijderd
zo mijn eerste versterking is een feit.
Johannes Åhlblad (49925637)
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 4 070
Loon: 2 544 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TAROK FC
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
1,39 mln. opzich denk je aan de hoge kant maar en pas 20 en koppen als specialiteit en uitstekend in vorm(beker woensdag) en nog een populair dus dat vind ik dat extra geld meer dan waard. ik wilde onder geen voorwaarde een TS hit krijgen namelijk.
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 4 070
Loon: 2 544 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TAROK FC
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
1,39 mln. opzich denk je aan de hoge kant maar en pas 20 en koppen als specialiteit en uitstekend in vorm(beker woensdag) en nog een populair dus dat vind ik dat extra geld meer dan waard. ik wilde onder geen voorwaarde een TS hit krijgen namelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 13:24 ]
Vooruit dan maar, ik!Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:18:
weet ik nog steeds niet
wie er denkt dat ik geen kampioen word
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
want dan kan ik met trots vertellen dat ik gisteren met 8-0 gewonnen heb
en bovenaan sta
met 14 voor en 1 tegen en 6 punten
en 7 man bij de eerste 10 van de topscoorderslijst
IX.45
en bovenaan sta
IX.45
Had ik niet verwachtVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:28:
want dan kan ik met trots vertellen dat ik gisteren met 8-0 gewonnen heb
en bovenaan sta
IX.45
Hallo allemaal, ik zou me hier even willen Voorstellen, Ik speel al een jaartje of 2 actief hattrick en speel ondertussen in de V.178. En mijn team heet
Hilversum United
Verwijderd
Hé, dat zijn mijn centen nog! Gulzig varkenVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:17:
zo mijn eerste versterking is een feit.
1,39 mln.
Welkom! Nu nog even supporter worden en je aanmelden bij de fed en je hoort er weer helemaal bijGame Error schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:46:
Hallo allemaal, ik zou me hier even willen Voorstellen, Ik speel al een jaartje of 2 actief hattrick en speel ondertussen in de V.178. En mijn team heetHilversum United
Verwijderd
Welkom Gamerror! Inderdaad wel even supporter van HT worden 
@tim hehe ja geld moeten rollen. sparen is voor mietjes
@tim hehe ja geld moeten rollen. sparen is voor mietjes
Hé Tim, als je dan toch geld hebt.
Ik heb nog een speler voor je, geheid dat je wint zondag
3,5 miljoen = koopje
3,5 miljoen = koopje
Verwijderd
LOL, never nooit dat ik aan zo´n speler begin. Maar de poging was leukhoedjevanpapier schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:28:
3,5 miljoen = koopje
@H3!N nette aankoop, ik zou dat bedrag er ook wel voor over hebben!
@ Game welkom en idd supporter worden he!
@ Game welkom en idd supporter worden he!
Verwijderd
kan ik die niet ff lenen woensdag? krijg je van mij een lekker biertje! (en ik heb ja gestemd op je!hoedjevanpapier schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:28:
3,5 miljoen = koopje
Een TS hit kun je ook gewoon krijgen met een populaire speler HeinVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:17:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
zucht... je begrijpt best wat ik bedoelSandyman538 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:38:
[...]
Een TS hit kun je ook gewoon krijgen met een populaire speler Hein
code:
1
| Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is. |
dan kan het dus niet
yup, maar daar hoef ik me nog even geen zorgen om te maken. is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. kan best nadelig zijn namelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 16:04 ]
Mijn speler gaat ook steeds meer vooruit:
Ragnar Guddal (64073504)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 3 990
Loon: 1 800 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 7
Dus dit gaat helemaal niet de verkeerde kant op: 2 hattricks in 2 wedstrijden
Wat helemaal mooi was, ik heb er maar zo'n €328 000 voor neergelegd
Ragnar Guddal (64073504)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 3 990
Loon: 1 800 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 7
Dus dit gaat helemaal niet de verkeerde kant op: 2 hattricks in 2 wedstrijden
Wat helemaal mooi was, ik heb er maar zo'n €328 000 voor neergelegd
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 26-09-2005 16:06 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
ik weet niet of dit een serieuze opmerking was maar dat is niet waar, je kan gewoon een populaire speler verkopen zonder een ts hit te krijgen (tenminste dat was bij mij vorige week het geval) volgens mij ligt het ook sterk aan hoe hoog je ts op dat moment is en misschien zelfs nog een randomfactor
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik heb hem welgeteld één keer niet gekregen bij de verkoop. Zelfs de laatste keer bij een aangename speler. Echt vrolijk word ik er niet van, maar shit happens....nexus schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:05:
[...]
ik weet niet of dit een serieuze opmerking was maar dat is niet waar, je kan gewoon een populaire speler verkopen zonder een ts hit te krijgen (tenminste dat was bij mij vorige week het geval) volgens mij ligt het ook sterk aan hoe hoog je ts op dat moment is en misschien zelfs nog een randomfactor
Verwijderd
Misschien word jouw naam standaard mee genomen in de berekening.Pewwy schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:37:
[...]
Ik heb hem welgeteld één keer niet gekregen bij de verkoop. Zelfs de laatste keer bij een aangename speler. Echt vrolijk word ik er niet van, maar shit happens....
code:
1
2
3
4
5
| IF name=Pewwy Then ts_hit() End IF |
Verwijderd
Het is logischer dat een daling zou optreden als een populaire speler weggaat. Als je een gemene, oneerlijke speler laat verdwijnen zou je eerder een stijging van de TS verwachten
Verwijderd
mijn ervaring is dat je met een populaire speler altijd een ts hit krijgt, maar dan had ik wellicht altijd pech.
zou wel eerlijk zijn aangezien je ze ook negatief krijgt dat je ze ook positief zou krijgen.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:44:
Het is logischer dat een daling zou optreden als een populaire speler weggaat. Als je een gemene, oneerlijke speler laat verdwijnen zou je eerder een stijging van de TS verwachten
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 16:48 ]
Lol...
Het team stond te dansen op de banken van de kleedkamer toen bekend werd dat ..... was verkocht. Je TS steeg hierdoor met een level
Het team stond te dansen op de banken van de kleedkamer toen bekend werd dat ..... was verkocht. Je TS steeg hierdoor met een level
Verwijderd
Deze wereld is veel te oneerlijk. Zie net een team (RKSV Scheep) dat drie weken achter elkaar een goede jeugdpull heeft. Hij verkoopt ze wel is waar allemaal, maar toch. Als hij de vraagprijs krijgt voor die van deze week dan leveren zijn drie jeugdpulls bij elkaar bijna 6miljoen op.
Hoeveel geluk kan je hebben?
Om alles even over een andere boeg te gooien 
Poll: Hoe denk jij over de nieuwe U20 coach?
• Lijkt me helemaal niets!
• Slechte keuze!
• Geen idee laat haar maar eerst bewijzen.
• Goede keus!
• Geen meening
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
En deze:
Poll: Wat zijn de kansen van U20?
• Goud
• Zilver
• Brons
• Heel laag!
Tussenstand:

Poll: Hoe denk jij over de nieuwe U20 coach?
• Lijkt me helemaal niets!
• Slechte keuze!
• Geen idee laat haar maar eerst bewijzen.
• Goede keus!
• Geen meening
Tussenstand:
En deze:
Poll: Wat zijn de kansen van U20?
• Goud
• Zilver
• Brons
• Heel laag!
Tussenstand:
Pff dis wel erg erg jaVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:00:
Deze wereld is veel te oneerlijk. Zie net een team (RKSV Scheep) dat drie weken achter elkaar een goede jeugdpull heeft. Hij verkoopt ze wel is waar allemaal, maar toch. Als hij de vraagprijs krijgt voor die van deze week dan leveren zijn drie jeugdpulls bij elkaar bijna 6miljoen op.

Triest maar waar idd. Veel losers hebben voor de borsten gekozen
Ik heb het niet helemaal mee gekregen over de U-20 dus ik ging even lezen op het forum (waar happygirl een thread heeft geopend). Als ik dat alleen al lees denk ik, dit gaat niet goed komen.
Ik heb besloten om niet te gaan spelen met 17 en 18 jarigen zoals ik eerder aangaf te willen spelen.
Dus je zegt in je speech dat je gaat spelen met 17/18 jarigen, er gaan mensen op je stemmen en daarna zeg je dat je toch met 19/20 jarigen gaat spelen. Kwalijke zaak in mijn ogen.
Lukt het niet met de 19 en 20 jarigen en komen we dus niet door de kwalificatie dan zal ik waarschijnlijk verder gaan met 17 en 18 jarigen.
Dus ze heeft nog helemaal geen strategie. Ik vind persoonlijk dat je als bondscoach helemaal een plan uitgestippeld dient te hebben. Dus lukt het niet, dan stap je over op jonger materiaal. Maar niet van dit vage gelul.
Dit viel me meteen op en daarom denk ik dat het een slechte keuze is. Aan haar de taak om het tegendeel te bewijzen. Ook het feit (las ik ergens) dat ze 8 seizoenen op rij lager is ge-eindigt dan het seizoen ervoor spreekt nou niet echt in haar voordeel. Ze speelt 'maar' in de V. Ik denk dat een bondscoach eigenlijk hoger hoort te spelen, maar ach das mijn bescheiden mening
Ik heb besloten om niet te gaan spelen met 17 en 18 jarigen zoals ik eerder aangaf te willen spelen.
Dus je zegt in je speech dat je gaat spelen met 17/18 jarigen, er gaan mensen op je stemmen en daarna zeg je dat je toch met 19/20 jarigen gaat spelen. Kwalijke zaak in mijn ogen.
Lukt het niet met de 19 en 20 jarigen en komen we dus niet door de kwalificatie dan zal ik waarschijnlijk verder gaan met 17 en 18 jarigen.
Dus ze heeft nog helemaal geen strategie. Ik vind persoonlijk dat je als bondscoach helemaal een plan uitgestippeld dient te hebben. Dus lukt het niet, dan stap je over op jonger materiaal. Maar niet van dit vage gelul.
Dit viel me meteen op en daarom denk ik dat het een slechte keuze is. Aan haar de taak om het tegendeel te bewijzen. Ook het feit (las ik ergens) dat ze 8 seizoenen op rij lager is ge-eindigt dan het seizoen ervoor spreekt nou niet echt in haar voordeel. Ze speelt 'maar' in de V. Ik denk dat een bondscoach eigenlijk hoger hoort te spelen, maar ach das mijn bescheiden mening
Verwijderd
Hoi, goeie keus, Fok! en GoTGame Error schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:46:
Hallo allemaal, ik zou me hier even willen Voorstellen, Ik speel al een jaartje of 2 actief hattrick en speel ondertussen in de V.178. En mijn team heetHilversum United
Verwijderd
Vooral die laatste zeg...Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:00:
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
Wedden dat.....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| IF name=RKSV Scheep Then yp=awesome else yp=hahaha End IF |
code:
1
2
3
4
5
6
| IF federation = Gathering of Tweakers { echo "Je jeugdpull is snorkelen met beton aan zijn benen."; exit; } |
Verwijderd
Even een snelle vraag voor de (Helden) ehhh... Cupgeiten van dit seizoen mag ik deze week nog zelf een friendly regelen?
Nog maar een keer alle data dan... 
14 sep KNVB ronde 1
21 sep KNVB ronde 2
28 sep KNVB ronde 3
5 okt KNVB ronde 4 (begin voorronde GoT Cup)
12 okt KNVB ronde 5 (2e ronde GoT Cup)
19 okt KNVB ronde 6 (3e ronde GoT Cup)
26 okt KNVB ronde 7 (Instroom teams die nog in de KNVB beker zaten in ronde 3, 1e ronde GoT Cup)
2 nov KNVB ronde 8 (2e ronde GoT Cup)
9 nov KNVB ronde 9 (3e ronde GoT Cup)
16 nov KNVB ronde 10 (achtste finales (16 teams))
23 nov KNVB ronde 11 (kwart finales (8 teams))
30 nov KNVB ronde 12 (halve finales (4 teams))
7 dec KNVB ronde 13 (finale GoT Cup (2 teams))
Staat ook gewoon op http://gottrick.bitxs.com

14 sep KNVB ronde 1
21 sep KNVB ronde 2
28 sep KNVB ronde 3
26 okt KNVB ronde 7 (Instroom teams die nog in de KNVB beker zaten in ronde 3, 1e ronde GoT Cup)
5 oktober is volgende week, mag ik dan donderdag nog wel een friendly regelen?Sandyman538 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:50:
Nog maar een keer alle data dan...
14 sep KNVB ronde 1
21 sep KNVB ronde 2
28 sep KNVB ronde 3
Jij wel-CKY2K- schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:58:
[...]
5 oktober is volgende week, mag ik dan donderdag nog wel een friendly regelen?![]()
![]()
Zijn er overigens meer tools waarmee je je tegenstander makkelijk kan analyseren
Om nu ook nog voor hattrix te betalen gaat me wat ver...
Verwijderd
mooi man dat een vrouw bondscoach is! al ze het maar uit hun botte kop halen om dat in het echt te flikken
verder boeit het me bijzonder weinig. ik volg(groot woord) alleen het nationale team.
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 2 510
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
ik heb express voor spitsen zonder passen als bijstat gekozen omdat ik daar een discussie over heb gelezen in mijn fed dat het gewoon echt bijzonder weinig uitmaakt alleen de transferprijs(en de tsi) stijgt er bijzonder hard door. zelfs spitsen trainers zeiden het
dus die bijstats komen later wel ooit als ik geld heb 
nu nog 800k over voor een wingertje of een trainee.
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 2 510
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
ik heb express voor spitsen zonder passen als bijstat gekozen omdat ik daar een discussie over heb gelezen in mijn fed dat het gewoon echt bijzonder weinig uitmaakt alleen de transferprijs(en de tsi) stijgt er bijzonder hard door. zelfs spitsen trainers zeiden het
nu nog 800k over voor een wingertje of een trainee.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 21:12 ]
zelfde hier... heb liever een wonderbaarlijk met slecht passen dan een formidabel met goed passen... alleen jammer dat zn vorm tegenwerkt bij mij dan
Verwijderd
ja het geld wat je er extra voor neertelt weegt niet op tegen de extra prestaties. Bij middenvelders en wingers is dat wel weer een heel ander verhaal(vind ik althans)
mijn, enigszins miskoop... nou impuls aankoop laten we het zo noemen
doe ik ook weer weg.
uitstekende spits met koppen er zwak ervaring. die 300-400k die hij oplevert steek ik liever in een betere winger. en hij is ook slecht in vorm
tim open jij weer het bod?
mijn, enigszins miskoop... nou impuls aankoop laten we het zo noemen
uitstekende spits met koppen er zwak ervaring. die 300-400k die hij oplevert steek ik liever in een betere winger. en hij is ook slecht in vorm
tim open jij weer het bod?
alltidhattrick staan wat leuke getalletjes over de teams in je federatie. En bekende tools als HAM ed. werken ook goed natuurlijkPewwy schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:21:
Zijn er overigens meer tools waarmee je je tegenstander makkelijk kan analyserenOm nu ook nog voor hattrix te betalen gaat me wat ver...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hattrick ratings heet het volgens mij. Maakt een analyse op basis van de voorheen gespeelde wedstrijden.Pewwy schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:21:
Zijn er overigens meer tools waarmee je je tegenstander makkelijk kan analyserenOm nu ook nog voor hattrix te betalen gaat me wat ver...
Leg uit, want ik begrijp hem niet. Als je het over het verliezende team hebt, dat is geen verdedigingVerwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:09:
MatchID: 54384954 mooi voorbeeld dat deffen dus echt totaal niet boeit(ff jennen jongens
)
Verwijderd
Lachen, met drie keer waardeloos achterin en dan gewoon met een overwinning van het veld gaan.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:09:
MatchID: 54384954 mooi voorbeeld dat deffen dus echt totaal niet boeit(ff jennen jongens
)
Gaat er volgens mij om dat zijn middenveld zwaar hoog is en natuurlijk zijn aanval ook wel leuk is. Daar tegen over staat gewoon een zwak elftal wat een redelijke overall rating heeft.Pewwy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:38:
[...]
Leg uit, want ik begrijp hem niet. Als je het over het verliezende team hebt, dat is geen verdediging
Heb al lang gemerkt dat verdediging echt niet zo belangrijk is en dat de wedstrijden op middenveld en aanval beslist worden. Zoals O.D.C. speelt speel ik nu ook met 3 aanvallende defs zodat mijn middenveld en aanval geboost worden.
Moet alleen nog 3 goede defs kopen met hoge positiespel om dus echt een boost te krijgen en die kosten een 4 ton per stuk misschien iets minder ligt aan de eisen die ik stel
Kortom dat is iets voor volgend jaar ofzo
Heb zitten denken om volgend jaar ook minstens één aanvallende verdediger op te stellen, en daarma mijn mid iets te verhogen, zodat ik iets meer balbezit heb.
Dat de verdediging niet belangrijk is ben ik uiteraard niet met je eens, maar we zien wel in hoeverre ik daar goed zit dit seizoen
Ben niet van plan veel wedstrijden met 4 verdedigers te spelen, zodra ik dat weer ga doen dan heb ik het opgegeven
Dat de verdediging niet belangrijk is ben ik uiteraard niet met je eens, maar we zien wel in hoeverre ik daar goed zit dit seizoen
Belangrijk is misschien een verkeerd woordPewwy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:24:
Heb zitten denken om volgend jaar ook minstens één aanvallende verdediger op te stellen, en daarma mijn mid iets te verhogen, zodat ik iets meer balbezit heb.
Dat de verdediging niet belangrijk is ben ik uiteraard niet met je eens, maar we zien wel in hoeverre ik daar goed zit dit seizoenBen niet van plan veel wedstrijden met 4 verdedigers te spelen, zodra ik dat weer ga doen dan heb ik het opgegeven
1.Middenveld -> 2.Aanval -> 3.Verdediging
Als je dus op 1 en 2 al vet wint win je een match inprinciepe. Mits! Je def zoveel lager is dan zijn aanval en het verschil op het middenveld te laag is dan is de kans groot dat je verlies. Allemaal natuurlijk gokken maar inpriniepe werkt het zo naar mijn idee.
Verwijderd
hehe ja wilde ff pewwy pesten 
maar het is een taktiek die je steeds meer ziet(althans die ik steeds meer zie) aanvallende CD's. je verneukt je volledige defence ermee, maar het loopt keer op keer goed af. mijn oude compokampioen(crispy ducks) flikt het ook elke week weer. wel met mytische CA en Mid, maar dan nog.
ik vind het toch vreemd dat je wint en dus niet sporadisch, maar gewoon elke week. ik vind het zelf toch best link om te doen. zeker omdat ik in een compo zit waar vernaggelde wedstrijden met degradatie kunnen worden bestraft dus ik moet wel heel zeker van mijn zaak zijn wil ik het doen.
ik ben overigens wel benieuwd wat zo'n opstelling tegen een wereldse counterploeg doet. full offense tegen full defense
mijn andere oud compo genoot is weer het tegenovergestelde een supercounterploeg (Hattrick in tha House 143160) dus het kan wel met counter. 2x op rij kampioen vanuit de 6e ook best knap.
maar het is een taktiek die je steeds meer ziet(althans die ik steeds meer zie) aanvallende CD's. je verneukt je volledige defence ermee, maar het loopt keer op keer goed af. mijn oude compokampioen(crispy ducks) flikt het ook elke week weer. wel met mytische CA en Mid, maar dan nog.
ik vind het toch vreemd dat je wint en dus niet sporadisch, maar gewoon elke week. ik vind het zelf toch best link om te doen. zeker omdat ik in een compo zit waar vernaggelde wedstrijden met degradatie kunnen worden bestraft dus ik moet wel heel zeker van mijn zaak zijn wil ik het doen.
ik ben overigens wel benieuwd wat zo'n opstelling tegen een wereldse counterploeg doet. full offense tegen full defense
mijn andere oud compo genoot is weer het tegenovergestelde een supercounterploeg (Hattrick in tha House 143160) dus het kan wel met counter. 2x op rij kampioen vanuit de 6e ook best knap.
Verwijderd
waarom probeer je niet eens(in een wedstrijd die je toch wel wint) 5-3-2 met 2 aanvallende cd's(uiteraard met conditie en pm) kijken of je mid echt beter wordt en of je def echt zoveel daalt. uiteraard is het dan slim om iig 1 winger twm te zetten of een mid verdedigend.Pewwy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:24:
Dat de verdediging niet belangrijk is ben ik uiteraard niet met je eens, maar we zien wel in hoeverre ik daar goed zit dit seizoenBen niet van plan veel wedstrijden met 4 verdedigers te spelen, zodra ik dat weer ga doen dan heb ik het opgegeven
(of probeer het eens in HAM opstellingshulp. kijken wat ie voor ratings geeft, klopt bij mij 9/10 keer)
Als het goed is hebben ze ham ook aangepast. Op dit moment heeft het weinig nut om mijn defs aanvallend te zetten, omdat ik nog geen defs heb die ook maar een beetje positiespel hebben. Ga het zeker proberen, zoals ik meerdere dingen wil proberen dit seizoen. Eerst zorgen dat ik redelijk veilig ben, daarna kan ik gaan experimenteren met mijn opstelling
Pesten mag altijdVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:31:
hehe ja wilde ff pewwy pesten
Ik heb genoeg voorbeelden gezien dat het met counter kan, alleen moet je def zo goed zijn dat je veel kan opvangen, en dat is vaak het probleem. Ik ga nog één mid kopen en daarna komen er alleen nog spitsen bij. Kijken of ik met een leuk middenveld, goede spitsen en volledig op de counter iets kan doen. Uiteraard loopt er wel altijd een geddelijk spelhervatter rond om de eventuele vrije trappen en strafschoppen in te schieten.
Verwijderd
Ik heb het ooit geprobeerd, maar het viel me flink tegen. M´n centrale verdidiging zakte behoorlijk in en m´n middenveld was niet overweldigend hoger geworden. Ben er meteen vanaf gestapt dus...Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:35:
[...]
waarom probeer je niet eens(in een wedstrijd die je toch wel wint) 5-3-2 met 2 aanvallende cd's(uiteraard met conditie en pm) kijken of je mid echt beter wordt en of je def echt zoveel daalt. uiteraard is het dan slim om iig 1 winger twm te zetten of een mid verdedigend.
(of probeer het eens in HAM opstellingshulp. kijken wat ie voor ratings geeft, klopt bij mij 9/10 keer)
Dit kun je toch in HO heel goed zien? als ik 1 def aanvallend zet scheelt dat ongeveer 0,10 op het middenveld erbij, echter centrale verdediging neemt gemiddeld zo'n 1,00-1,20 af, gaat dus achter 10x zo hard af dan op middenveld erbij.
Nu ligt het er natuurlijk wel aan welke skills de defender heeft, maar voor mij klopt dit zo ongeveer wel.
Nu ligt het er natuurlijk wel aan welke skills de defender heeft, maar voor mij klopt dit zo ongeveer wel.
Verwijderd
je moet er wel een verdediger voor hebben die het kan he? anders gaat het uiteraard niet werken en stijgt je mid wellicht met 0,10 maar anders echt wel meer.
Ik had het afgelopen zondag nog gedaan...bevalt mij wel goed...defence zakt aardig in ja en middenveld stijgt ongeveer 1 stapje...van slecht zeer hoog naar zwak heel laag dus in mijn geval...
Ik heb nog steeds geen interessante aankoop gezien voor rond de 700k die mijn team kan versterken...mijn aanval is niet best (zwak hoog op zijn best, allemaal redelijk/redelijk spitsen) en mijn middenveld haalt met een bedaarde teamgeest slecht hoog op zijn best...maar voor middenvelders worden het of oudjes die 4 sterren halen (uitstekend pm redelijk passen), of een wat jongere formidabele pm zonder bijstats, maar die halen maar 3 sterren of zo, heb niet het id dat ik dan mijn middenveld ratings omhoog gooi...
Misschien dan maar een spits halen met formidabel scoren en geen bijstats... moeilijk moeilijk...
Ik heb nog steeds geen interessante aankoop gezien voor rond de 700k die mijn team kan versterken...mijn aanval is niet best (zwak hoog op zijn best, allemaal redelijk/redelijk spitsen) en mijn middenveld haalt met een bedaarde teamgeest slecht hoog op zijn best...maar voor middenvelders worden het of oudjes die 4 sterren halen (uitstekend pm redelijk passen), of een wat jongere formidabele pm zonder bijstats, maar die halen maar 3 sterren of zo, heb niet het id dat ik dan mijn middenveld ratings omhoog gooi...
Yep HO is een prima tool. Heb nu HAM al 2 keer geprobeerd vind het niets in vergelijking met HOsarinsarin schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:05:
Dit kun je toch in HO heel goed zien? als ik 1 def aanvallend zet scheelt dat ongeveer 0,10 op het middenveld erbij, echter centrale verdediging neemt gemiddeld zo'n 1,00-1,20 af, gaat dus achter 10x zo hard af dan op middenveld erbij.
Dit topic is gesloten.