Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.265 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ik kom niet meer ingelogged... Nog meer mensen last van op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Je bent succesvol afgemeld voor de GoT Cup!"

schrijf me weer in als ik eruit ben dus hou wel een plekje vrij. ik eis hem op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:38:
nee, maar probeer hattrick.org(en bookmark die) en niet je bookmark van www(getal).hattrick.org.
desbetreffende server kan eruit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:38:
Op dit tijdstip lijkt me het ook weer niet zo belangrijk ;). Ik zit nog te wachten tot 1:53 totdat ik een nieuwe trainee kan presenteren :O. Crazy maar nog net iets minder dan een hele training volgen :9.. Morgen wel weer er vroeg uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TPE 1,9 miljoen..nou word ik natuurlijk helemaal niet meer serieus genomen hier...
Als ik net al een aankoop van 3 miljoen voorbij zag komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn team: 17.854.000

Slik das toch meer dan ik gedacht had voor een div 6 club.

@HVP
Het moet toch een stuk loon schelen dat een Team England speler is of niet?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
27.729.000

Middenmootje voor een div 5 club dacht ik zo.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:46:
TPE 1,9 miljoen..nou word ik natuurlijk helemaal niet meer serieus genomen hier...
Als ik net al een aankoop van 3 miljoen voorbij zag komen... ;)
Valt allemaal mee hoor, eind vorig jaar waren alle teams stukken minder waard. Gaat best hard. Om maar een stom voorbeeld te geven:
Gisteren was mijn team 11,6 miljoen waard, nu 13,1

TU was dus goe...

Verdediger +3
Vorm +5/-3 (Mijn vandaag naar briljant gepopte verdediger naar zwak vorm :()
TSI: +2470/-2280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:45:
[...]

Op dit tijdstip lijkt me het ook weer niet zo belangrijk ;). Ik zit nog te wachten tot 1:53 totdat ik een nieuwe trainee kan presenteren :O. Crazy maar nog net iets minder dan een hele training volgen :9.. Morgen wel weer er vroeg uit :|
Mafketel, beetje opblijven om een trainee te kopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Pewwy schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 07:00:
[...]

Beter dan je wekker om half 4 zetten zoals iemand in mn comp laatst deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn speler pakt een aardig salaris, dat zeker.
Maar hij moet vanavond dan maar met Engeland spelen, scheelt weer 33% procent Loon.

En als hij er dan voor zorgt dat ik 2 wedstrijden win, dan mag hij weer vertrekken.
Woensdag loopt zijn deadline dus weer af ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
TU was weer een drama! -7 vorm allemaal A spelers! Ik kan verd***e net zo goed conditie gaan trainen in tussenseizoen! :(

TPE 6.5 mill, maar heb nog een hoop bejaarden rondlopen... :P

[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 23-09-2005 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 08:25:
TU was weer een drama! -7 vorm allemaal A spelers! Ik kan verd***e net zo goed conditie gaan trainen in tussenseizoen! :(

TPE 6.5 mill, maar heb nog een hoop bejaarden rondlopen... :P
TPE geen idee gebruik HO en ik ben nu op mijn werk dus kan het niet zien. Voor mij zijn ze allemaal bijna onbetaalbaar dus schat zo'n 200 miljoen per spelertje. Heb er 23 dus reken maar uit ;)

Training was weer bagger de vorm daalde van 3 belangrijke basisspelers. Op 1 leuke vorm stijging na, mijn uitstekend score spits ging naar uitstekend vorm :)

+2 positiespel ook nog, 1 was verwacht de andere was een verdediger van 28 jaar :? maarja mag gegeven paard niet in de bek kijken :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HvP
Leuk spelertje, had er vorig seizoen ook zo eentje rondlopen (NL international).
Alleen, die kostte ronde de 400K per week en deze ruim meer dan 600.... wow.

Toch heeft die knakkert van mij ervoor gezorgd dat ik in ronde 8 (of 9) beker kwam, dus zijn geld had ik daarvandaan wel weer terug :)

Alleen dat aankoopbedrag... ik denk dat 't lastig wordt om iemand met zo'n berg salaris voor 3M kwijt te raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht datik mijn TU gepost had, maar ik heb niet op verzenden gedrukt denk ik thuis :P (was niet echt wakker zeg maar)

uit de losse pols:
vorm +6/-10 a-spelers omhoog b-spelers omlaag. komt mooi uit voor de beker
TSI 5.500/-1.300
PM +1 22jr wonderbaarlijk week eerder dan verwacht. hij gaat eruit, wordt veel te oud.

ik ben wel bang dat mijn mid ratnigs in elkaar zakken zonder hem, maar daar tegenover staat dat ik dan wel een top aanval heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:21:
dacht datik mijn TU gepost had, maar ik heb niet op verzenden gedrukt denk ik thuis :P (was niet echt wakker zeg maar)

uit de losse pols:
vorm +6/-10 a-spelers omhoog b-spelers omlaag. komt mooi uit voor de beker
TSI 5.500/-1.300
PM +1 22jr wonderbaarlijk week eerder dan verwacht. hij gaat eruit, wordt veel te oud.

ik ben wel bang dat mijn mid ratnigs in elkaar zakken zonder hem, maar daar tegenover staat dat ik dan wel een top aanval heb :)
Of je koopt eens een fatsoenlijke verdediger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

-CKY2K- schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 08:25:
hier precies hetzelfde gevoel :(

vorm: +2/-12 hele vorm training in het tussen seizoen voor niets geweest. bah. klote spel :P

edit: even over HAM, op zich sta ik er niet negatief tegenover om daarvoor te betalen, maar het probleem is dat ik geen credit card heb. zijn hier mensen die er ook voor betaald hebben en zo ja hoe?

[ Voor 22% gewijzigd door Yukkie op 23-09-2005 10:51 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

haha, mijn 18 jarig goed pm trainee die ik dinsdag gekocht had is gestegen naar uitstekend (zoals ook verwacht en gehoopt). Dat is toch wel minstens een ton winst als ik hem nu weer verkoop :)
Maar misschien kan ik eigenlijk wel beter een andere trainee verkopen of op mijn laatste vleugelplekje zetten, die is ook 18 en die is nog wel 3 of 4 weken verwijderd van uitstekend, maar heeft wel weer een hele hoge tsi, een hoop (onnodige) bijstats en goed conditie (Tegenover zwak van die ander)
Aan de andere kant heb ik het geld nu ook niet echt nodig dus ja misschien is het wel slimmer om hem maar gewoon in mijn trainingsprogramma op te nemen

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker nu niet. 3 beste + keeper zijn nu in vorm. eerst volledige aanval aanschaffen dan ga ik daar eens naar kijken. zal wel volgend seizoen zijn. verwacht behalve die mid weinig meer te verkopen. ja die mislukte trainee, maar die levert niet zoveel op denk ik. max 1,5 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Yukkie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:47:
[...]

hier precies hetzelfde gevoel :(

vorm: +2/-12 hele vorm training in het tussen seizoen voor niets geweest. bah. klote spel :P

edit: even over HAM, op zich sta ik er niet negatief tegenover om daarvoor te betalen, maar het probleem is dat ik geen credit card heb. zijn hier mensen die er ook voor betaald hebben en zo ja hoe?
Als je echt in Nootdorp woont kan ik hem desnoods voor je betalen, woon over 2 weken in Pijnacker, rij ik wel een keer langs voor die 7,50 Euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft je pa/ma/vrienden niet een creditcard? lijkt me sterk dat niemand er 1 heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen ik heb een dilemma hier! Ik ga er dit seizoen 1 trainee vanaf gooien, dus ga 8 verdedigers trainen ipv 9. Nu komen er twee spelers voor in aanmerking:
1 van 19 die volgende week formidabel wordt (slechte trainee dus)
1 van 20 die over 5 weken briljant wordt (kan dus makkelijk tot wonderbaarlijk doorgetraind worden)

Versterkingen heb ik niet nodig voor dit seizoen, kan met deze spelersgroep wel naar de VI promoveren.
Enige wat nodig is is stadion flink verbouwen...zit nu altijd vol dus loop inkomsten mis zo...
Heb nu 500k in kas en daar komt nog 600k bij voor verkoop van die 19 jarige formidabele verdediger. Voor 1.1mill kan ik wel een flinke verbouwing doen....denk dus dat ik die 20 jarige nog maar effe lekker doortrain.... :)

Dilemma opgelost....thx mensen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
logisch redeneren kan soms heel verhelderend zijn he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:13:
@HvP
Leuk spelertje, had er vorig seizoen ook zo eentje rondlopen (NL international).
Alleen, die kostte ronde de 400K per week en deze ruim meer dan 600.... wow.
...

Alleen dat aankoopbedrag... ik denk dat 't lastig wordt om iemand met zo'n berg salaris voor 3M kwijt te raken....
Zal toch wel lukken om hem kwijt te raken? Nou ja, we zullen het zien.
Het is toch een speler die je een week mee laat ballen, en dan klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:26:
[...]

Zal toch wel lukken om hem kwijt te raken? Nou ja, we zullen het zien.
Het is toch een speler die je een week mee laat ballen, en dan klaar.
Ik zou 'm wel op zaterdag te koop zetten. Mocht-ie dan niet worden verkocht voor jouw bedrag (ervanuitgaande dat je een minimumprijs zet), kan je 'm vrijdag alsnog verkopen (en dus niet zaterdag, wanneer je rekening weer met 600K wordt gedebiteerd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
wat een kut vorm-update zeg: :(
Vorm: -10 ! / +3 (waarvan het ergste nog wel dat mn basis-spits naar waardeloos vorm is gegaan... denk dak even een reservespitsje ga kopen :? )
Verdedigen: +2 (18j uitstekend, 19j uitmuntend)

[ Voor 40% gewijzigd door Joss op 23-09-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even iedereen over de groene knop bij het zoeken op de hoofdpagina van tweakers hoeveren :)

Deze knop: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/form/ajax_on.gif

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

welke grappenmaker heeft dat gedaan :D Vind hem wel sterk

* ontkent Ajax supporter te zijn
* ach, AZ is dichterbij
* lang leve AZ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:34:
LOL

* ach, AZ is dichterbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:34:
LOL

* ach, AZ is dichterbij
Mensen, het gaat hier om een nieuwe programmeerontwikkeling, genaamd... Ajax...

En dus niet over de voetbalclub! :P

Ik zoek wel ff een linkje op om e.e.a. te verduidelijken...
Edit: Hiero... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top link inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 07:00:
[...]

En de prijs was 237 000 + minder nachtrust. Misschien wat te veel voor zo'n speler maar als die volgende week naar uitstekend springt ben ik tevreden. Heb nog een 21 jarige met leuke bijstats die volgende week (hopelijk) naar formidabel schiet :O, hoop ik een miljoentje voor te vangen. Kan ik eindelijk een fatsoenlijke trainee kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kreeg vandaag bijna 1,2 miljoen voor een 20-jarige formidabel verdediger met redelijk passen (vandaag gepopt). Of iemand is gek nu zo veel te bieden, of de prijzen gaan ineens sky high...Had niet meer dan 9 ton verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat
Positiespel +2 (2x formidabel)
Vorm -9/+7
TSI -590/+1740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
TSI: -470 (+780/-1250)
Vorm: -15 (+2/-17)
Scoren: 1 (+1/-)

Wat een baggertraining!!!!! :(

Spits is een 19-jarige uitmuntende speler die gelijk maar van redelijk naar zwakke vorm daalde. :( Vormstijgingen zitten bij twee aankopen (waardeloos => slecht en zwak => matig), verder is zo ongeveer m'n hele basis gedaald. :(

• Swanfield
Als de laaste login 22-08 is wanneer word deze dan een WO?

ps. ik wil eigenlijk een gok wagen en in deze MatchID: 54500265 gaan PICen. Kom dan rond de slecht (laag) lijkt mij een beetje te groot risico of toch niet?

[ Voor 62% gewijzigd door Swanfield op 24-09-2005 07:18 ]

• Wceend
  • Laatst online: 16-09 09:54
TSI: 1050/-120
Vorm: 7/-4
vleugelspel: +3

Aardige update alleen jammer dat die ene vleugelspeler mijn 27 jarige reserve is voor het B-team

• Wceend
Damien2004 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 07:15:

ps. ik wil eigenlijk een gok wagen en in deze MatchID: 54500265 gaan PICen. Kom dan rond de slecht (laag) lijkt mij een beetje te groot risico of toch niet?
Normaal gesproken is dat na 7 weken toch?
Dat zou dus 10 oktober zijn tot die tijd blijft hij spelen met de standaard opstelling

• -TheNose-
Damien2004 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 07:15:

Tsja schiet je er wat mee op met Piccen? Ik bedoel wat is het leiderschap van je coach? Bij mij is die slecht...1x Piccen maakt voor mij voor de zondag erop bijna niks uit, dus neem als ik uit de beker ben het risico maar niet... :) (behalve als ik een WO heb natuurlijk ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 24-09-2005 11:33 ]

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Piccen heeft met slecht leiderschap heus wel zin. De eerste 2/3 wedstrijden speel je met een iets stuk minder tot bijna net zo goed middenveld als normaal en daarna wordt het steeds beter... En zeker als je dan een keer een mots doet! Ik sta nu trouwens na 2 Pics (beker en competitie) nog op content TS en dat wordt morgen na PIC tevreden.

Mijn competitie heeft helaas ook 3 WO's.. dus komende 2 weken zijn niet echt spannend voor mij :(

TU gister was trouwens:
Vorm: +6/-5 (6 A spelers omhoog, 3 omlaag)
Def: +1

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik blijf gewoon heel het seizoen normaal spelen. Heb een coach met waardeloos leiderschap dus dat schiet niet op. De eerste bekerwedstrijd had ik wel pic gespeeld en ik lag er meteen uit (tegen een VIII club :/ )

TU was niet eens zo slecht:
TSI: 3090 (+3740/-650)
Vorm: 1 (+5/-4)
Middenveld: 1 (+1/-)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Misschien een vreemde vraag.

Maar is er software waar je de transfer markt in de gaten kan houden?
Want het zou handig zijn dat je kan zien of het druk ik op de transfermarkt. Zo kan je misschien zien dat er op een gegeven moment meer geboden wordt op een type speler omdat het aanbod vrij laag is. })
Of dat je kan zien naar welke speler het meest gezocht wordt. })

• Swanfield
Kezand schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:12:

Want het zou handig zijn dat je kan zien of het druk ik op de transfermarkt. Zo kan je misschien zien dat er op een gegeven moment meer geboden wordt op een type speler omdat het aanbod vrij laag is. })
Neen. Misschien illegaal maar niet legaal CCHP or what ever approved :)

Verwijderd

Niet dat ik weet, zoiets zou ook in ieder geval CHPP nodig moeten hebben. Het zou mij verbazen als het bestaat. Het is volgens mij ook niet haalbaar om zoiets te programmeren. Iedereen die op hattrick online is, kan op de TL zitten. Het is dus niet te meten.

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Het enige dat een beetje in de buurt komt van wat je zoekt is volgens mij de transfer price evaluation (TPE) van onder andere ham.
Die kan je hier vinden.

Daar kan je dus de gemiddelde verkoopprijs van de afgelopen maanden bekijken en dus ook zien of de prijzen momenteel aan het stijgen of dalen zijn.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• Joss
* Joss doorbreekt de 6 uur durende stilte....

Ik heb ff een tijdelijke spits gekocht. M'n huidige spits met wonderbaarlijk scoren had namelijk zin om bank te zitten met waardeloos vorm, dus maar ff een ervaren oud spitsje gehaald... Van mij magtie scoren :)

• Pewwy
Heb weinig gemist vandaag :) De hele dag zitten werken :( Werkweken van 6 dagen zijn droevig. Morgen ff kijken of ik nog teams moet toevoegen op altidhattrick :)

Volgende week stijgen er nog 2 verdedigers naar briljant als het goed is. Kijken of ik ze alvst op de TL kan zetten voor vrijdag of zaterdag :) Heb ik weer 4 miljoen te besteden aan een goede spits en een goede middenvelder :)

• Joss
en als je er nu eens 1tje nog een level doortraint? ;)

Verwijderd

Wie is er nu BC geworden? Ik hoorde dat het Happygirl is? Beetje foute keuze jongens :X

Ja kan niet kijken, ben gelockt ;( Voor topics op een federatieforum kun je dus ook gelockt worden... Vandaar volgens mij ook die nieuwe regels, fedfora waren eerder een grijs gebied waar zo'n beetje alles mocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 21:02 ]

• s_de_hoog
  • Niet online
Joss schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:57:
Afbeeldingslocatie: http://www.psychostats.com/forums/images/smiles/icon_stupid.gif O-)

• Pewwy
Joss schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:57:
Dan red ik dit seizoen niet. Er gaan 2 verdedigers naar briljant, en die hebben geen passing skill (zijn mijn eerste aankopen geweest) Die wil ik verkopen en later iets mindere verdedigers met passing skills kopen, zodat mijn counteraanval omhoog kan. 2 verdedigers train ik nog zeker door, omdat mijn verdediging anders te zwak wordt :)

• Pewwy
Jaja, janco gaat nog een paar trainingen mee 8)7

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:01:
Wie is er nu BC geworden? Ik hoorde dat het Happygirl is? Beetje foute keuze jongens :X

Ja kan niet kijken, ben gelockt ;( Voor topics op een federatieforum kun je dus ook gelockt worden... Vandaar volgens mij ook die nieuwe regels, fedfora waren eerder een grijs gebied waar zo'n beetje alles mocht.
Happygirl inderdaad ja (U20 he!), had er ook niet voor gestemd, maarja ze had natuurlijk een voorsprong en we weten allemaal waarom ;)

Verwijderd

Omdat ze vrouw is? Nou dat vind ik bij haar niet echt een voordeel ;). Ken haar iets te goed en vind haar online niet echt cool.

• Joss
Misschien... je weet vast wel wat ik bedoel. 99% is van het manlijk geslacht en als er dan een vrouwelijk persoon zich verkiesbaar stelt, kan je het "gevolg" wel raden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 24-09-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 21:54
Roland man wat doe jij nog op tweakers heb je die laptop nog steeds niet gekocht? :P

@Heintje: Totale TPE in HAM: 43.012.001 eurie :Y)

@Happygirl verkiezing: ik had liever iemand U20 bondscoach zien worden die het niet had gepresteerd om 8 seizoenen achter elkaar lager te eindigen dan ervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
YP was volledig ruk vandaag.......

Heeft het veel nut een extern coach met matig leiderschap aan te nemen :? Verwacht namelijk nogal eens te piccen dit seizoen,

[ Voor 66% gewijzigd door Pewwy op 25-09-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja dat zal vast schelen je teamgeest langer vast te houden!
YP is zoals altijd weer leider van de F5 geworden, zelf voetballen is hij gelukkig mee gestopt :P

Vraag me af of ik ooit een goede pull zal doen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand een (gratis) progje voor je opstelling van de spelers?
ik vind dat altijd zo moelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:30:
weet er iemand een (gratis) progje voor je opstelling van de spelers?
ik vind dat altijd zo moelijk
www.mybestteam.org, lineup2win of ht-ratings :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pffff, weer een 17j met redelijk vleugelspel en verder weer niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:44:
pffff, weer een 17j met redelijk vleugelspel en verder weer niks :(
Ach, jej hebt in ieder geval iets verkoopbaars. Bij mij is het weer matig pasen en matig spelhervatting en verder niks.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1000 - 7% = €930 Jeej! :9
Achja, daar doen we het voor he, wie 't kleine niet eert.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:51:
Het is nog altijd meer dan 0 ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:51:
YP is wederom 19 jaar....redelijk positiespel dat wel en de rest zwak maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Damien2004 schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:01:
[...]

YP is wederom 19 jaar....redelijk positiespel dat wel en de rest zwak maarja
Klager! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schipma pullt zowaar een goed keepertje van 20

Die mag het B-team gaan versterken. We verkopen het redelijke keepertje.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste verkoopbare pull :D
jardo van der Aa (77573493) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 532 €/week
Eigenaar: The Yanks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:01:

Dat betekent dan haast het einde van de AA of niet bolandje? :P Wat had je nu weer voor stouts gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Ik heb ook maar weer eens een verkoopbare YP keeper:
17 jaar
Total Skill Index (TSI): 2 140

Keepen: redelijk

Is volgens de tranfservergelijk iets van 400k-500k, dus dat is niet mis ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Coca-Cola op 25-09-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Wederom hier een verkoopbare YP, maar denk dat ik em zelf 1 a 2 levels ga trainen:
Davy Postema (77582749)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 160
Loon: 537 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Maar bij deze heb ik gelijk een vraag:

Ik zie mensen op HT en hier in het topic het vaak heben over bijv hoog en/of laag redelijk als ze het over een skill hebben (laten we mijn bovenstaande YP als voorbeeld nemen). Ik vermoed dat deze speler als verdedigings skill laag redelijk heeft (ik heb nl ook spelers met een tsi van ±800 en als verdedigings skill redelijk). maar waar zie je dat aan af? hoe kom je daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:38:
Ik heb ook maar weer eens een verkoopbare YP keeper:
Total Skill Index (TSI): 2 140

Keepen: redelijk

Is volgens de tranfservergelijk iets van 400k-500k, dus dat is niet mis ;)
Dat is lekker. Een van 17. Mijnes gaat een dikke ton opbrengen bij goed keepen en tsi 3110. Ook fijn maar altijd nog minder fijn dan jouw pull. Mooie naam trouwens, Stoffel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Misschien niet de beste naam voor een keeper ;) Ben er idd heel blij mee... Ik moet zeggen dat dat keeperpullen mij geen windeieren legt... Zit met deze erbij dik over de 1 miljoen in iets meer dan 1 seizoen pullen (op goed ook nog :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne heet Moni Hassert. Denk dat het een meisje is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:40:
De mijne heet Moni Hassert. Denk dat het een meisje is... :P
je hebt gewoon een travo/mietje gepulled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even m'n nieuwste aankoopje showen :)

Anders Nilsson (14903067)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Total Skill Index (TSI): 155 360
Loon: 130 944 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Kostte me wel 5M keiharde Euri, maar deze moet m'n mf toch wel iets gaan opkrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop er dan 1 met bijstats. is wel duurder in aanschaf, maar scheelt loonkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Lekker Wub! Wel beetje verrot hoog salaris :(

Ik probeer nu om salaris per speler onder de 50k te houden. Weet niet hoe lang ik dat nog volhoud als ik mee wil blijven doen op't midfield. Probeer vanaf nu ervaren spelers te kopen maar die zijn schaars ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:43:
koop er dan 1 met bijstats. is wel duurder in aanschaf, maar scheelt loonkosten.
Ik ben niet zo van de bijstats. Ik heb liever spelers die met hun hoofdstat beter zijn. Salariskosten van deze gozert kunnen nog net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Nou we het er toch over hebben, ik kom net deze site tegen op global.

Per skill kan je het salaris bekijken, wat heel handig is als je toekomstige aankopen aan het plannen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zeer handige tool!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP is wereldrecord frituurvet snorkelen aan het verbeteren

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:42:
YP is wereldrecord frituurvet snorkelen aan het verbeteren

.
Dan moet-ie over de 37.23 minuten van de mijne heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Yukkie schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:20:
Wederom hier een verkoopbare YP, maar denk dat ik em zelf 1 a 2 levels ga trainen:

[...]

Maar bij deze heb ik gelijk een vraag:

Ik zie mensen op HT en hier in het topic het vaak heben over bijv hoog en/of laag redelijk als ze het over een skill hebben (laten we mijn bovenstaande YP als voorbeeld nemen). Ik vermoed dat deze speler als verdedigings skill laag redelijk heeft (ik heb nl ook spelers met een tsi van ±800 en als verdedigings skill redelijk). maar waar zie je dat aan af? hoe kom je daar achter?
Spelers rond de TSI 1000 zitten vaak hoog redeijk. Het ligt er wel aan wat de andere stats van de speler zijn. Het is dus vooral ervaring voor je kunt zien wie hoog en laag zit. Ik zou zeggen veel spelers vergelijken dan kom je er langzaam wel achter.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die wellicht toch al voor een middenvelder wilde kijken die een bod op mijn speler kan uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb ff geen 2,5 miljoen, sorry. Volgende week heb ik het waarschijnlijk wel, maar je bent te ongeduldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
volgens mij is mijn commentator snorkelen samen met de YP want die gast is onbereikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek meer iets in de 17j positie goed tot 200k maar toch bedankt voor de tip.

Besloten te motsen en in de 4e minuut al 1-0 voor. 2 WO's voor de boeg dus de TS herstelt wel weer.

/edit 2-0 :)
/edit 3-0
/edit 4-0 mots was niet nodig
/edit 5-0 :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:20:
Heb ff geen 2,5 miljoen, sorry. Volgende week heb ik het waarschijnlijk wel, maar je bent te ongeduldig ;)
verkoop even wat spelers dan niet zo flauw doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:18:
Even m'n nieuwste aankoopje showen :)

Mythishe mid

Kostte me wel 5M keiharde Euri, maar deze moet m'n mf toch wel iets gaan opkrikken :)
Had het even gezegd dat je op zoek was naar zoiets ;) . Ik heb nog wel 1 rond lopen, maar ben bang dat ik wat te hoog kom met mijn totale salariskosten. Dus ik denk dat ik hem inruil voor een bovennatuurlijke en dan mijn briljante mid ook inruil voor een bovennatuurlijk... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn speler staat ook weer te koop !!
Wil jij 10 sterren halen met 1 speler? Voor 3,5 miljoen is hij van jou !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zucht,....

Denk je een saaie hattrickavond te hebben met een WO, presteer ik het om een 3-4-2 opstelling neer te zetten. Ik had wel een speler vervangen in mijn opstelling, maar ik gok dat het scrollwieltje tot gevolg had dat ik geen speler heb opgesteld.

Hier word ik nogal boos van op mijzelf.... bah. Was namelijk op een 100% trainingsplek... En als wingertrainer heb je daar niet al teveel van.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Quintus schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:47:
[...]

Spelers rond de TSI 1000 zitten vaak hoog redeijk. Het ligt er wel aan wat de andere stats van de speler zijn. Het is dus vooral ervaring voor je kunt zien wie hoog en laag zit. Ik zou zeggen veel spelers vergelijken dan kom je er langzaam wel achter.
TSI 1000??? ehm nee! Zonder bijstats gaat een verdediger van goed naar uitstekend rond de TSI 850... 8)7

0-1 achter tegen veel zwakkere tegenstander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta nog op 0-0, maar had toch op een stuntje gehoopt. Het vervelendste is dat beide teams eindigen op United, en ik nu dus niet weet wie het meeste balbezit heeft...

En terwijl ik dit type scoort mijn keeper 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Met rust sta ik 1-3 voor toch wel lekker aangezien ik vorige week verloren heb.

edit: 1-4 inmiddels

[ Voor 13% gewijzigd door Wceend op 25-09-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Pewwy schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:17:
Ik sta nog op 0-0, maar had toch op een stuntje gehoopt. Het vervelendste is dat beide teams eindigen op United, en ik nu dus niet weet wie het meeste balbezit heeft...

En terwijl ik dit type scoort mijn keeper 8)
Daar hebben we xml files voor :) Klik op chpp rechtsboven in ht live en download de laatste events, dan kan je kijken welk team er bij dat event staat ingevuld.

Je tegenstander heeft dus 55% balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
s_de_hoog schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:22:
[...]

Daar hebben we xml files voor :) Klik op chpp rechtsboven in ht live en download de laatste events, dan kan je kijken welk team er bij dat event staat ingevuld.

Je tegenstander heeft dus 55% balbezit.
_/-\o_ Weer wat geleerd. Gunstig balbezit voor de counter dus, hopen dat mijn team er nog één scoort, anders sta ik voor het eerst sinds tijden 7e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3-0 voor hiero, had 70% balbezit... mag nog wel wat uitgebouwd worden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge 6-0 nu had moeten piccen..... Was een beetje bang na onverwacht verlies vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebeurd er de hele eerste helft en de eerste helft van de 2e helft (:p) geen reet gaat het ineens los. 4-2 inmiddels

(logte namelijk in na de 1-1)

[edit] 4-2 gebleven

haalde lekkere def ratings en middenveld was ondanks het pice formidabel :)

TS staat op dolgelukkig dus we dat wel wel tevreden zijn a.s. woensdag of iig zeer hoog content.

geen blessures dus kan volle sterkte aantreden thuis in de beker wat door mijn stijgende supmood wel een lekkere volle bak zal zijn en dus geld. vandaag ook ruime ton binnengehaald en mid staat nog te koop.

zal dus als ie verkocht is ruim 3 miljoen hebben voor 2 spitsen en nog een winger. moet lukken denk ik :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 21:52 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.