Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.267 views sinds 30-01-2008

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Ik train verdedigen ja...

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Fuck moet dadelijk naar huis racen omdat ik om 17:00 beker match speel :(

Argh! zal ik wel 3-0 achter staan als ik thuis de pc aan zet :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• -TheNose-
Zet je radio 1 toch aan in de auto? NOS Langs de lijn.... :P ;)

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:59:
Zet je radio 1 toch aan in de auto? NOS Langs de lijn.... :P ;)
LoL :p was het maar zo'n feest haha.

Maarja zit niets anders op om dus gewoon 150 over de autobahn te scheuren en mijn stikkers I O+ scheruen op te plakken

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Dadelijk begint mijn wedstijd , heb mijn B elftal opgesteld en er wordt ge-pic-t
Maakt het uit voor de supporters uit of je met een paar goals verliest of met bv 10-0 ? qua mood ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• -TheNose-
Woei weer uitverkocht huis en het staat dankzij mijn counters 1-1 met pic tegen een veeeeel sterkere tegenstander :P
[quote]Xavier Borer liet op pure snelheid zijn directe tegenstander staan en legde de bal vervolgens panklaar neer voor Camilo Ruivo, die de 1 - 1 scoorde. {/quote]
niet slecht met zijn 32 jaar :P

[ Voor 47% gewijzigd door -TheNose- op 21-09-2005 17:27 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
Terrestra schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:17:
Dadelijk begint mijn wedstijd , heb mijn B elftal opgesteld en er wordt ge-pic-t
Maakt het uit voor de supporters uit of je met een paar goals verliest of met bv 10-0 ? qua mood ?
Bij vriendschappelijke wedstrijden maakt dit niet uit. Maar wel voor wedstrijden die er toe doen. Dus je supportersschare zal het minder leuk vinden als je met 14-0 van de grasmat worden geveegd dan dat je nipt met 3-2 verliest.

Zelf onderhand al 0-3 voor met PIC :9

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

0 minuten: Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 1215 toeschouwers naar Biggie Smalls Arena trokken. Mobsters startte in een strategische 2-3-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Ingelbom - Kleibeuker, Ibrahim - Brnović, Herenius, Schotkamp - Bartels, Sleiman.

Harmsen startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Mobers - Veldhoen, Stojanovic, Korzilius - Pop, Elipe, van Steen, Kerényi, Johnsen - Hurkmans, Pieters Graaflan.

De wedstrijd kon niet plaatsvinden, omdat de thuisploeg er niet in geslaagd was om 9 man het veld in te sturen. De scheidsrechter noteerde een walk-over: 5 - 0 voor de bezoekers. De toeschouwers waren erg teleurgesteld in hun team. De eindstand was 0 - 5.

met een oefenwedstrijd nogwel :(

naja gelukkig dan geen blesures :o 8)

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
pfff verkeerde middenvelder opgesteld... en ik had al maar 3 mans middenveld... 4-0 achter :(

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
LOL, net als vorige week zet m'n keeper ons op voorsprong uit een penalty :D

Helaas gaat het met de score wat rustiger aan (pas 0-2 nu) maar dat komt wel goed.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
:( Niet eens uitverkocht... Stelletje verwende nesten die supporters...

En dan gebeurt er ook werkelijk niets in die wedstrijd :(

Edit: Verlenging :( Wel 65 % balbezit over de hele wedstrijd

[ Voor 51% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2005 18:46 ]

• -TheNose-
Pffff laat mijn ervaren middenvelder alleen voor de keeper de kans op 2-1 liggen! :(
Tegenstander krijgt ook weinig kansen gelukkig...ben benieuwd of ik kan stunten, zou wel erg onverdiend zijn gezien het verschil in stats... :P

Match id: 55934851

Edit: Aaaah doet hij het weer! :P

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 21-09-2005 18:33 ]

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:21
Na 90 min. 1 -1. Dat wordt nagelbijten ;)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Verwijderd

1-2 gewonnen! en ik twijfelde nog om te piccen omdat door een koop mijn TS een tik kreeg(naar hoog kalm) maar toch gedaan en 50k aan inkomsten. even de ratings bekijken... wel mijn winger eruit helaas voor gelukkig maar +1 dus ff 10 dokters erop zetten :)

jeej! de 3e ronde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 18:48 ]

• Pewwy
Gewonnen :) 1-0 in de verlenging...

Eerste keer de derde ronde bereikt...Zal ook wel mijn laatste ronde worden, maar is weer een wedstrijd piccen :)

[ Voor 63% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2005 18:48 ]

• Joss
5-1 verloren... mannetje op het middenveld deed het nog best goed (2.5*), maar mn tegenstander gebruikte zn basisteam. Geen beginnen aan dus helaas al erg vroeg eruit ;(

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:48:
5-1 verloren... mannetje op het middenveld deed het nog best goed (2.5*), maar mn tegenstander gebruikte zn basisteam. Geen beginnen aan dus helaas al erg vroeg eruit ;(
zonde. ik speelde ook met basiself, zondag b-team want die pot was zowieso kansloos dus dat kwam wel mooi uit :)

wat is er goed aan 2,5* op het middenveld? :P

• Mils
(&@#$*(@$)*@ geen penaltynemers geselecteerd (&@#*$&(*@#$&@#$

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik ben nog bezig. Ik had de eerste helft slecht 1 kans (goal) en de tegenstander 4 kansen (2 goals), op zich zou dat kunnen natuurlijk.... maar ik heb 67% balbezit :?

Sta nu overigens voor met nog 15 minuten te gaan, heb 2 kansen (2 goals) gehad.
Maar als je dat optelt heb ik nog steeds minder kansen dan mijn tegenstander gehad en dat met veel meer balbezit. |:(

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48

BM

Moderator Spielerij
Godver.

weer in de 2e ronde eruit :/
115 hatstats voor tegenstander, 158 van mij.
30,5 tegen 43,5 sterren :/

Op alle vlakken gelijk of stukken beter. Life isn't fair :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

1-3 achter, met 5-3-2 + counter + 52% balbezit. Dat wordt em dus niet vandaag.

Verwijderd

en door de winst is dus niet het zelfvertrouwen gestegen. het lijkt er dus op dat bekerwedstrijden er geen invloed op hebben. terwijl de rest allemaal wel veranderd is.

dus zo'n rare vraag was het niet :)

maargoed weet ik dat dus ook weer.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 18:55 ]

• Mils
Maar jullie kunnen je natuurlijk nog inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup

bofkonten ;)

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik heb ook een vraag.

Worden er in de verlenging ook extra kansen in de wedstrijd toegevoegd?
Want: Stel dat je alle kansen al binnen 90 minuten heb gehad, dan zou je nooit een kans krijgen in de verlenging.

Aan de andere kant, er zijn wedstrijden bekend met 14 kansen, wanneer er in de verlenging extra kansen komen, kunnen er dus meer dan 14 kansen in een wedstrijd voorkomen...

Weet iemand het antwoord?

Verwijderd

Zonder counter en eventueel met mots zat ik nu in de 3e ronde... |:(

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:50:
[...]

zonde. ik speelde ook met basiself, zondag b-team want die pot was zowieso kansloos dus dat kwam wel mooi uit :)

wat is er goed aan 2,5* op het middenveld? :P
als je wat verder keek dan je neus lang was ;) zag je dat ik had gezegd dat ik een verkeerde man (winger) op het middenveld had gezet

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:02:
Ja maar dan verkloot je je hele competitie als je in de beker gaat motsen.... Ik zou het nooit doen. (tenzij we het misschien over een kwartfinale of iets dergelijks hebben).

Zelf 0-7 gewonnen. 1 spits scoort 5x en vorige week ook al 2x :) Helaas wel een andere spitstrainee aan de kant geschopt met +2. In 3 wedstrijden al +9 blessures in totaal :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:54:
en door de winst is dus niet het zelfvertrouwen gestegen. het lijkt er dus op dat bekerwedstrijden er geen invloed op hebben. terwijl de rest allemaal wel veranderd is.

dus zo'n rare vraag was het niet :)

maargoed weet ik dat dus ook weer.
Bij mij wel ;) Stond op behoorlijk, nu op sterk...Overigens speelde ik thuis, dus tegen een tegenstander die beter zou moeten zijn. Jij speelde uit, misschien scheelt dat nog iets :?

Teamgeest staat nu op dolgelukkig, waar is die geweldige coach als ik hem nodig heb ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2005 19:09 ]

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:07:
[...]

Bij mij wel ;) Stond op behoorlijk, nu op sterk...Overigens speelde ik thuis, dus tegen een tegenstander die beter zou moeten zijn. Jij speelde uit, misschien scheelt dat nog iets :?

Teamgeest staat nu op dolgelukkig, waar is die geweldige coach als ik hem nodig heb ;(
hmm dan is ie van waardeloos heel laag naar waardeloos heel hoog gegaan ofzo :P
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:02:
je moet ook niet counteren :) mijn tegenstander speelde altijd normaal of AIM en nu ineens 5-2-3 counter. het is dat mijn mids uit vorm zijn anders was het afstraffen geblazen. en een reusachtige aanval tegengehouden met slecht formidabele def :)

@joss ik lees niet altijd alles :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 19:16 ]

• -TheNose-
Pff verlengen nu! Weet niet meer of ik penaltynemers heb ingesteld! :)
Zou echt een enorme stunt zijn als ik win (met counter H3!N ;))

Ah penalties! :P

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 21-09-2005 19:30 ]

• Mils
Ik sta nu 3-5 voor met penalty's zonder penalty nemers in te stellen :D

En door naar ronde 3

[ Voor 22% gewijzigd door Mils op 21-09-2005 19:44 ]

• -TheNose-
Ik 2-1 voor...
Asmus Kummer van alkmaar leek erg zenuwachtig en schoot de bal recht door het midden. Maar Jan-Peter Sprengen was al vroegtijdig naar rechts gedoken en zag de bal in het net belanden: 2 - 2.
Niet voor niets mijn tweede keeper :P

edit: 2-3 :(

edit: 3-3! :)

edit 3-4 :(

edit: en weer een gemist :(

edit: en weer gemist...afgelopen nu neem ik aan :( :'(

3-5 geworden....jammer jammer jammer toch een zeer goede prestatie!

[ Voor 127% gewijzigd door -TheNose- op 21-09-2005 19:46 ]

Verwijderd

jammer hoor. nog nooit penaltys gehad. krijg ik denk ik ook hartritmestoornissen van :) dus is maar goed ook :P

• Pewwy
Mijn volgende tegenstander betekent zo goed als zeker het einde van mijn bekerseizoen :) Daar ga ik nooit van winnen. Wordt dus piccen en counteren. Meer zal werkelijk geen nut hebben tegen dat team :)

De grote vraag blijft of het nut heeft om nu een clown te kopen. Als zo'n figuur überhaupt nut heeft dan moet dat nu zijn lijkt me...

[ Voor 26% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2005 20:17 ]

• Pewwy
Nog even een gewetensvraag: Wat doe je als je een uitstekend YP van 17 pulled in de linie die je zelf traint :? Zeker aan het begin van het seizoen zou ik er zwaar over twijfelen...

• s_de_hoog
  • Niet online
Pewwy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:36:
Nog even een gewetensvraag: Wat doe je als je een uitstekend YP van 17 pulled in de linie die je zelf traint :? Zeker aan het begin van het seizoen zou ik een zwaar over twijfelen...
Begin van het seizoen zou ik er juist niet over twijfelen.
Het geld dat je er dan voor krijgt haal je er met training nooit meer uit.

Later in het seizoen krijg je er minder voor en zou ik houden overwegen als ik hem in de training in kan passen.

• Pewwy
s_de_hoog schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:40:
[...]

Begin van het seizoen zou ik er juist niet over twijfelen.
Het geld dat je er dan voor krijgt haal je er met training nooit meer uit.

Later in het seizoen krijg je er minder voor en zou ik houden overwegen als ik hem in de training in kan passen.
Je kan binnenkort op wat geld rekenen ;) Je YP van een hele tijd geleden is bijna briljant, en ik ga mijn andere linies versterken :) Hij gaat er dus of binnen 2 weken uit, of na zijn volgende stijging. Zit te twijfelen omdat het een Nederlander is die niet te duur is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2005 21:51 ]

• s_de_hoog
  • Niet online
Pewwy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:45:
[...]

Je kan binnenkort op wat geld rekenen ;) Je YP van een hele tijd geleden is bijna briljant, en ik ga mijn andere linies versterken :)
Ah die goeie ouwe dinges Janco :)

Gewoon doortrainen joh, briljant is niet echt profitabel om al te verkopen. Daar kunnen nog best een aantal levels bij :*)

*ontkent dat de vorige opmerking iets met vorige-eigenaar-geld te maken heeft*

• Pewwy
Als er één van de brinljante verdedigers wordt doorgetraind dan is hij het, maar ik ben aan het kijken of ik de hele linie moet verkopen. Toch wel leuk om het vorige eigenaar geld in de fed te houden :)

Verwijderd

nieuwe bekertegenstander moet te doen zijn. die is slechter dan die van dandaag

ajaxeibergen
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: briljant (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

niet echt super zwaar. ts is hoog woensdag(zondag wederom pic) en speel thuis. hopen op een leuke TU voor midjes voor de vorm en dan mag dit geen probleem wezen in principe, maarja je weet het uiteraard nooit helemaal zeker.

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Wooohoooo, 3-4 gewonnen na penalty's :P
En ik had niet eens een penalty opstelling gemaakt O-)
Dus m'n keeper ging ook een penalty nemen die die uiteraard mistte..

Véél geluk gehad maar ik ben door met m'n B team ;)

• -TheNose-
Vond penalties nemen ook erg slecht voor mijn hart...gaat ook mega traag man! :P
Ach mag me niet schamen.... @ Pewwy zo'n tegenstander had ik dus ook en picte vanavond ook en counterde en nog bijna gewonnen! :P

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:11:
Vond penalties nemen ook erg slecht voor mijn hart...gaat ook mega traag man! :P
Ach mag me niet schamen.... @ Pewwy zo'n tegenstander had ik dus ook en picte vanavond ook en counterde en nog bijna gewonnen! :P
Ik ga ook gewoon voor de counter, het zal me roesten hoeveel ik verlies, wordt gewoon hopen op counters/vrije trappen :) Mijn keeper kan ze er redelijk inleggen af en toe, dus met een beetje heel veel geluk ronde 4, en anders gewoon de GoT cup :)

Verwijderd

hehe belachelijk die 1-1. je had echt flink op je broek moeten krijgen, want zulke hoge def ratings haalde je niet en zijn mid was hoog en zijn aanval ook best wel. denk dat dit ook wel mazzel is dat het gelijk stond met rust hoor :)

maarja af en toe kan het soms raar lopen in zon wedstrijd.

• kweenie
Haha ja idd erg slecht voor je hart. En vooral als je aan het werk bent en je via SMS op de hoogte gehouden wordt.. elke minuut een smsje met die penalty's :X

Ben je snel door je credits heen ;)

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Vraagje over prijzen. Heeft iemand enig idee hoeveel een uitstekende goalie met matig ervaring en goed leiderschap ongeveer kost op dit moment? Denk erover om zo'n spelertje te halen als toekomstige coach en aangezien je bij transfervergelijking niet kan zoeken op ervaring enzo... :/

• Pewwy
Op ervaring zoeken kan gewoon hoor. Op leiderschap niet...

• Exitium
Weet ik, maar transfervergelijking houdt geen rekening met ervaring, ook al zoek je erop.

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:40:
[...]

hehe belachelijk die 1-1. je had echt flink op je broek moeten krijgen, want zulke hoge def ratings haalde je niet en zijn mid was hoog en zijn aanval ook best wel. denk dat dit ook wel mazzel is dat het gelijk stond met rust hoor :)

maarja af en toe kan het soms raar lopen in zon wedstrijd.
Hehehe ja weet ik, had vooraf ook een enorm pak slaag verwacht, maar ja in de beker kan het soms raar lopen he? De ratingverschillen waren wel groot ja! :P Ik had ook mijn net gekochte redelijk passen redelijk verdedigen erin gezet, haalde 2,5 sterren :P Vandaar dat mijn def ratings niet zo extreem waren...

Maar goed ben mijn trainingslinie iets aan het verbeteren, met mijn aankoop van gisteren (die hopelijk binnen nu en een paar weken popt naar goed verdedigen zodat wereldklasse @ 21ste goed te doen is) en binnen een paar weken nog een zeer tegenvallende trainee plaats gaat maken voor een veel betere 17 jarige...moet mijn trainingslinie weer helemaal top zijn! Nu nog promoveren dit seizoen en dan is het compleet.

Teamspirit voor het eerst in mijn carriere op tevreden! :)

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 22-09-2005 08:18 ]

Verwijderd

Resistance_NL schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:57:
Ik heb ook een vraag.

Worden er in de verlenging ook extra kansen in de wedstrijd toegevoegd?
Want: Stel dat je alle kansen al binnen 90 minuten heb gehad, dan zou je nooit een kans krijgen in de verlenging.

Aan de andere kant, er zijn wedstrijden bekend met 14 kansen, wanneer er in de verlenging extra kansen komen, kunnen er dus meer dan 14 kansen in een wedstrijd voorkomen...

Weet iemand het antwoord?
Ik weet het niet, maar ik vermoed van wel ja :)

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 08:17 ]

• -TheNose-
@Cupgeit: Hoe zit het nu met de inschrijvingen voor de voorrondes GOT cup? Ik lig er al vroeg uit (weer) dit jaar, dus kan met de voorrondes meedoen.... :P

• Mils
Ja, tuurlijk kan je je nog inschrijven. Tot 2 oktober zijn de inschrijvingen voor de voorrondes geopend.....

• -TheNose-
ah ok thx, ga me maareens inschrijven dan en tot die tijd het logo van de flagchasers wat aanvullen :P

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:45:
ah ok thx, ga me maareens inschrijven dan en tot die tijd het logo van de flagchasers wat aanvullen :P
Daar was ik al mee begonnen. Heb gisteren in Thailand even een vlaggetjes opgehaald. Moet nog even mijn logo vervangen, maar dat doe ik vanavond thuis wel. Zit nu op een totaal van 26 (inclusief nederland), dus zit nu ongeveer op een kwart. Dus voorlopig nog zat te doen :P

• -TheNose-
Ik ben eerst de hele eu aan het aflopen om het overzichtelijk te maken, heb verder een vlaggetje van israel en brasil/argentina :P

Verwijderd

Mils schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:31:
Ja, tuurlijk kan je je nog inschrijven. Tot 2 oktober zijn de inschrijvingen voor de voorrondes geopend.....
Misschien een idee om een nieuwsbrief rond te sturen na elke bekerronde? Om verwarring te voorkomen. Nieuwsbrief kan geen kwaad lijkt me toch...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 11:28 ]

Verwijderd

als ik creatively speel krijg ik dit bij mijn matchreport. En ik heb ook gewoon geen extra special events...
Tactic skill: (Missing)

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:19:
Vraagje over prijzen. Heeft iemand enig idee hoeveel een uitstekende goalie met matig ervaring en goed leiderschap ongeveer kost op dit moment? Denk erover om zo'n spelertje te halen als toekomstige coach en aangezien je bij transfervergelijking niet kan zoeken op ervaring enzo... :/
ik denk 4-5 ton, maar met dat goed leiderschap erbij kan het weleens 6 ton worden. maar veel meer niet. je kan ook als je wat minder geld hebt een hoog goed keeper kopen(check keeperstool) met ervaring. zo een heb ik ook haalt 4* en kost de helft ongeveer.

overigens kan je wel op ervaring zoeken.

Heb me trouwens aangemeld bij het Strategisch Verbond ik was uitgenodigd door oud compo genootje. kan ik wel wat leuke taktieken en strategien van leren denk ik :)

• -TheNose-
H3!N onze strateeg! :P Als je ons dan ook maar bijschoold oh Whiseone! ;)

Verwijderd

nee ik moet zelf nog een hoop leren :) zitten wel leuke leden bij eredivisie users en GM's.... moet ik iets van kunnen leren :)

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:15:
[...]

ik denk 4-5 ton, maar met dat goed leiderschap erbij kan het weleens 6 ton worden. maar veel meer niet. je kan ook als je wat minder geld hebt een hoog goed keeper kopen(check keeperstool) met ervaring. zo een heb ik ook haalt 4* en kost de helft ongeveer.

overigens kan je wel op ervaring zoeken.
Goed idee, hadden we nog niet aan gedacht. :) Gaat dus van de kosten afhangen of het een goede of uitstekende keeper wordt, maar wel met leuke (minimaal matige) ervaring en goed leiderschap. Wordt vervanger van m'n goede keeper met waardeloze ervaring en toekomstige coach. :D

As said, zoeken gaat bij de transferlijst wel maar als je daarna bij een speler op transfervergelijking klikt, wordt er geen rekening gehouden met de ervaring. Ik wil de oude transfervergelijking terug. :(

Verwijderd

je haalt de 2 dingen door elkaar. je kan er wel op zoeken, maar met de vergelijking wordt inderdaad geen rekening gehouden met ervaring omdat het niet per definitie invloed heeft op de prijs. het zou in principe wel moeten ja. maar er schort wel meer aan de transfervergelijking :) als ze die nog eens goed onderhanden nemen...

nog een kleine aankoop gedaan gister omdat mijn andere verdediger ook al geblesseerd is en ik zo kan afwisselen met wie het best in vorm is :)

Ludwig Neumann
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 15:05 ]

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:04:
je haalt de 2 dingen door elkaar. je kan er wel op zoeken, maar met de vergelijking wordt inderdaad geen rekening gehouden met ervaring omdat het niet per definitie invloed heeft op de prijs. het zou in principe wel moeten ja. maar er schort wel meer aan de transfervergelijking :) als ze die nog eens goed onderhanden nemen...

nog een kleine aankoop gedaan gister omdat mijn andere verdediger ook al geblesseerd is en ik zo kan afwisselen met wie het best in vorm is :)

Ludwig Neumann
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 960 �/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik hoop dat je daar niet teveel voor betaald hebt? :P
Waarom nog steeds maar goed verdedigen? Kom jij geen sterke aanvallen tegen in jouw VI of probeer je er alleen maar 1 meer te scoren dan de tegenstander? :P ;)

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:04:
Transfervergelijking wás goed, toen er nog vergeleken werd met je zoekopdracht. I mean, als je op passen en scoren zocht, werd dáár rekening mee gehouden en niet met PM bijvoorbeeld. Nadeel was dat je dan weer spelers voor megabedragen zag vertrekken die toevallig formidabel PM hadden ofzo, maar wel aan je eigen eisen voldeden. Nu is het echter veel te lastig om een normale vergelijking te doen IMO. Vaak veel te weinig resultaten, of ze zijn weer van drie maanden terug. :/

Edit:
Kom jij geen sterke aanvallen tegen in jouw VI of probeer je er alleen maar 1 meer te scoren dan de tegenstander? :P ;)
De Hijskraant - BeerZ United 8 - 0

Daar slaagt 'ie niet erg in dan. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 22-09-2005 15:23 ]

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:17:
[...]

Ik hoop dat je daar niet teveel voor betaald hebt? :P
Waarom nog steeds maar goed verdedigen? Kom jij geen sterke aanvallen tegen in jouw VI of probeer je er alleen maar 1 meer te scoren dan de tegenstander? :P ;)
prima wingback toch. is denk ik wel hoog goed verdedigen. voorlopig koop ik zeker geen verdedigers hoger dan goed. nergens voor nodig.

wedstrijd van zondag was kansloos dus speelde pic met b-team. hij hoort ook in de V thuis waar ie makkelijk kampioen kan worden zelfs denk ik in een gemiddelde V :)

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
-CKY2K- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:45:
Dat lijkt mij inderdaad ook wel vet, maar hoe doe je dat? gewoon in photoshop ofzo? of is er al iets kant en klaars voor?

• -TheNose-
Ansjo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:19:
[...]

Dat lijkt mij inderdaad ook wel vet, maar hoe doe je dat? gewoon in photoshop ofzo? of is er al iets kant en klaars voor?
Als lid van de flagchasers fed kan je daar een account voor aanvragen, daarmee kan je op een website je logo creeeren. ;)

@Ex LOL! :D

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Oke thnx ik heb me ff aangemeld bij de fed, nu nog ff toegelaten worden :D

Ben trouwens het seizoen goed begonnen met een 9-0 overwinning, aankomende zondag meteen tegen mijn directe concurent :D dat wordt nog een leuke pot :*)

[ Voor 54% gewijzigd door Ansjo op 22-09-2005 16:38 ]

Verwijderd

hey hey! we gaan mij niet uitlachen hé :P snotneuzen ;)

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:34:
nee ik moet zelf nog een hoop leren :) zitten wel leuke leden bij eredivisie users en GM's.... moet ik iets van kunnen leren :)
Bedoelde ook dat wat je daar leert ON-MID-DE-LIJK met ons moet delen! ;)

Verwijderd

Ik heb net mijn eerste onbedoelde skilltrade voltooid :7
Eind vorig jaar een 17jr redelijk scoren gekocht voor 5k als reservetrainee, mocht er eens iemand geblesseerd uitvallen.
En wat doet ie? Hij klaverjast zich in 1 week naar goed scoren! :*)
Eerst wilde ik hem nog houden om verder te trainen maar ik heb hem nou toch maar verkocht..Als ik nog blessures krijg kan ik altijd nog een nieuwe halen...
Na een kleine bidwar is ie toch voor 95k weggegaan. Daar word je niet rijk van, maar ik vond het toch wel grappig :)

Verwijderd

Hey wat ook wel leuk is als iedereen zijn team TPE post. de vorige keer dat we dat hier deden zat mijn team nog op de 750k dacht ik :) (ergens rond december geloof ik)

Je kan dit zien in HAM bij team statistieken en dan totalen. alles aanvinken en kijken wat ham zegt dat het waard is. en ga er maar vanuit dat het werkelijke bedrag daar wel 30-40% boven zit aangezien ham altijd hele lage TPE's geeft.

Bij mij nu 9.8 mln

Hiervan is 1 speler gearceerd. d.w.z. dat ham er geen waarde aan kan toekennen(skills combinatie is blijkbaar heel bijzonder ofzo geen idee) hij geeft als waarde 1 mln, maar de transfervergelijking op HT zegt 1.6 mln(1 kan ie er maar vinden uit 03-06-2004 :P niet echt recent dus).
zo zie je maar dat ie er flink naast zit af en toe.

het is wel een leuke manier om je overall team progress in de gaten te houden. immers hoe meer je team waard is hoe beter je bent(of aan het worden bent).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 18:33 ]

• Pewwy
Divisie VI, vorige keer iets van 1 miljoen, nu 11,6 miljoen, met morgen hoogstwaarschijnlijk 3 pops van in totaal 1,5 miljoen :)

Verwijderd

bah met dat smerige def trainen verdien je veel sneller geld :( ;)

• Pewwy
Denk ik niet. Ik heb een aantal spelers eerder verkocht om op bepaalde plekken te versterken. Daarmee heb ik tot nu toe (heb een aantal versterkingen verkocht en weer nieuwe teruggekocht) geen verlies gemaakt. Al met al heb jij waarschijnlijk binnenkort meer geld ;)

• Joss
kheb geen ham, dus dat wordt moeilijk :9

[ Voor 43% gewijzigd door Joss op 22-09-2005 18:50 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Bij mij is de totale waarde ruim 23 miljoen euro nu...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:07:
Bij mij is de totale waarde ruim 23 miljoen euro nu...
Patser :P

Verwijderd

HVP heb een goed woordje voor je gedaan bij hSV. GoTters moeten elkaar beetje helpen he :)

@pewwy zou kunnen. staan 4 spelers op poppen en dan gaat het hard qua geld. dus dat levert 4x700k op ongeveer. wellicht wat meer nog. HAM kan (uiteraard) niet zien dat spelers al vergevorderd zijn in hun skill niveau.

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mijn totale waarde zit op ruim 30,2 miljoen euro :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 18:40

odan

The dark side is within all!

828.502 euro.

't is niet veel maar als ze het op mijn rekening zouden storten ;)

Pulse mee voor GoT!

• kweenie
14,1 miljoen 8)

Ben benieuwd wat m'n training morgen brengt, er zouden er wel een aantal kunnen *poppen* ;)

Verwijderd

Vraagje, om 1:53 staat er een trainee te koop. Die al een wedstrijd heeft gespeeld (woensdag). Als ik em koop krijgt die dan nog training morgen?

• Pewwy
Denk het niet. Updates gaan redelijk snel tegenwoordig. Het blijft een gok lijkt me ;)

• Joss
Speciaal om te kijken hoeveel keer de waarde van H3!N's team in mijn team zit maar ff HAM gedownload. Nu ff update :)

€ 8.530.750 en 8 man zonder TPE, dusss wordt er niet echt wijzer van :9

edit:
Na wat gehannes en handmatig updaten kom ik nog steeds 3 man tekort maar nu wel:
€ 13.056.750

[ Voor 67% gewijzigd door Joss op 22-09-2005 20:26 ]

Verwijderd

26.3M hier
Toch ga ik keihard degraderen dit jaar... :'(

Ik denk dat m'n gemiddelde teamgenoot op zo'n 45M zit

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 20:30 ]

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:19:
Denk het niet. Updates gaan redelijk snel tegenwoordig. Het blijft een gok lijkt me ;)
Tja, we zullen zien, misschien krijgt die zowieso geen training. Maar lijkt me dat ie wel op hoog goed zit. En de prijs is, voorlopig, 175 000

18 jaar
Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 1 110
Wage: 668 €/week
Owner: AC Fomalhaut
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: solid
Scoring: wretched Set Pieces: weak

• Pewwy
Ga ik je alvast waarschuwen dat hij naar mijn idee niet hoog goed is. Blijf weinig, maar ik schat dat hij naar ongeveer 6 ton gaat...

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:24:
26.3M hier
Toch ga ik keihard degraderen dit jaar... :'(

Ik denk dat m'n gemiddelde teamgenoot op zo'n 45M zit
Ik krijg het ook nog moeilijk dit jaar...pfff

Dat middenveld moet omhoog bij me...maar kan geen geschikte winger vinden voor max 3.5 miljoen :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TPE van 7,8 mln. Ik ben er zelf niet ontevreden mee, maar waarschijnlijk ligt het gemiddelde een heel stuk hoger :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:37:
Ga ik je alvast waarschuwen dat hij naar mijn idee niet hoog goed is. Blijf weinig, maar ik schat dat hij naar ongeveer 6 ton gaat...
Hij is wel al 18 jaar, dus misschien valt het mee. Ook het tijdstip is niet al te gunstig :O...

• Pewwy
Oeps, ff overheen gekeken (kids liepen tot 21.00 uur constant te miepen dat ze niet moe waren, stelletje apen ;)). Met 18 zal hij een stuk minder doen.....

Verwijderd

€ 1 555 000 volgens Buddy :7

Morgen hopelijk 2 trainees die stijgen dus dat is weer 300k extra 8)

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:15:
Oeps, ff overheen gekeken (kids liepen tot 21.00 uur constant te miepen dat ze niet moe waren, stelletje apen ;)). Met 18 zal hij een stuk minder doen.....
Offtopic tja, daar is laatst onderzoek naar geweest waarom veel kids dat doen. En geloof me die kids kunnen er niet veel aan doen. Maar daar zal ik je niet verder mee vermoeien ;).
Komt omdat ik het er eerst niet had bijgezet heb pas later ge-edit wat z'n leeftijd was. Volgens een tool zit ie wel hoog in goed (niet altijd even betrouwbaar..). Maar we zullen het wel zien.

• Pewwy
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:21:
[...]

Offtopic tja, daar is laatst onderzoek naar geweest waarom veel kids dat doen. En geloof me die kids kunnen er niet veel aan doen. Maar daar zal ik je niet verder mee vermoeien ;).
Kan er ook niet boos om worden hoor, maar moet wel doen alsof, anders lopen ze over me heen ;)

Misschien heeft die tool gelijk, maar mijn gevoel zegt anders. Niet dat het slecht is om zo'n gast te kopen, want ik ben er ook ooit mee begonnen. Kocht in het begin alleen maar 18-jarigen omdat die te betalen waren... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 22-09-2005 22:29 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Vanmiddag speler gekocht, voor iets meer dan drie miljoen euros..

Patty Vohmann (7147957)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft reusachtig ervaring en is een zwak leider.

Maakt deel uit van het England-team!

Total Skill Index (TSI): 730 750
Loon: 605 904 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goddelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

En nu 2 wedstrijden winnen...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:50:

Damn, hoeveel sterren moet zo'n gast halen :?

[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 22-09-2005 23:11 ]

• Exitium
9.5 afgelopen dinsdag. :P

Hoe bepaal ik m'n teamwaarde met HAM als niet-HAM-gebruiker? :P Heb het nu wel gedownd, maar mis van veel spelers info enzo. :)

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:50:

Patty Vohmann (7147957)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft reusachtig ervaring en is een zwak leider.

Maakt deel uit van het England-team!

Total Skill Index (TSI): 730 750
Loon: 605 904 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goddelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

My Lord, wat een salaris! Hoe lang wil je die speler houden?

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:20:
Speciaal om te kijken hoeveel keer de waarde van H3!N's team in mijn team zit maar ff HAM gedownload. Nu ff update :)

€ 8.530.750 en 8 man zonder TPE, dusss wordt er niet echt wijzer van :9

edit:
Na wat gehannes en handmatig updaten kom ik nog steeds 3 man tekort maar nu wel:
€ 13.056.750
gaat niet om het patsen(valt bij mij weinig te patsen),maar vind het gewoon leuk te zien hoeveel iedereens team waard is. zeker als je het vergelijkt met mede compogenoten kan je een beetje de balans voor jezelf opmaken. hoewel de lagere compo's zo uit elkaar liggen. in een willekeurige VI had ik absoluut een gooi naar kampioenschap kunnen doen. nu is het maximaal 3e, maar denk 4e.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.