Ik vind de discussie over auto's de wel of niet aan de contest voldoen nu al zwaar k*t en we hebben nog een maand te gaan. Eigenlijk is de titel ongelukkig gekozen want een echte concept car is schijnbaar niet de bedoeling (kijk maar eens op de AutoRAI ofzo, niet 1 van de concept cars die door een fabrikant wordt gepresenteerd zou de weg op mogen). Of de beschrijving van de opdracht is ongelukkig geformuleerd want het is duidelijk dat de meeste deelnemers veilig voor een productieauto gaan die niets met concept cars te maken heeft. Volgens mij is hier alles mee gezegd, trek je conclusies, stop met neuzelen en ga weer lekker aan het werk
Vind je (als deelnemer) dat een andere auto slecht voldoet aan de opdracht, straf die entry dan af bij het toekennen van punten, ok? Probeer hier meer technisch commentaar te geven dan alleen models af te kraken omdat ze niet origineel zijn. Ik vind het ook jammer dat er productieauto's worden gemaakt voor een concept car competition maar dat is nu eenmaal zo. Hopen dat de volgende keer de opdracht van de competitie WEL weer goed geformuleerd wordt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"