3D Contest v37: Concept Car Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 15.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik vind de discussie over auto's de wel of niet aan de contest voldoen nu al zwaar k*t en we hebben nog een maand te gaan. Eigenlijk is de titel ongelukkig gekozen want een echte concept car is schijnbaar niet de bedoeling (kijk maar eens op de AutoRAI ofzo, niet 1 van de concept cars die door een fabrikant wordt gepresenteerd zou de weg op mogen). Of de beschrijving van de opdracht is ongelukkig geformuleerd want het is duidelijk dat de meeste deelnemers veilig voor een productieauto gaan die niets met concept cars te maken heeft. Volgens mij is hier alles mee gezegd, trek je conclusies, stop met neuzelen en ga weer lekker aan het werk ;) Vind je (als deelnemer) dat een andere auto slecht voldoet aan de opdracht, straf die entry dan af bij het toekennen van punten, ok? Probeer hier meer technisch commentaar te geven dan alleen models af te kraken omdat ze niet origineel zijn. Ik vind het ook jammer dat er productieauto's worden gemaakt voor een concept car competition maar dat is nu eenmaal zo. Hopen dat de volgende keer de opdracht van de competitie WEL weer goed geformuleerd wordt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/433/workspacescreenshot2cq.jpg
nieuwe workspace WIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:53

ThunderNet

Flits!

Ziet er zeer netjes uit the raptor :)
* ThunderNet hoopt vanavond weer bezig te kunnen.

Auto die ik na de contest ga modellen staat al vast, maar dat blijft een verassing ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
ThunderNet schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:03:
Ziet er zeer netjes uit the raptor :)
* ThunderNet hoopt vanavond weer bezig te kunnen.

Auto die ik na de contest ga modellen staat al vast, maar dat blijft een verassing ;)
Mijn dank voor je positieve reactie :) Ik ben het deels met SnoeiKoei. Niet zoveel zeuren.

Maar, dat je dan zegt dat je zelf ook teleurgesteld bent dat mensen bestaande autos maken begrijp ik dan weer niet. De titel concept car is misschien wat ongelukkig gekozen, maar in de sp staat duidelijk dat je ook bestaande autos mag maken.

En veel mensen doen dat ook. Een concept Maybach die al bestaat, een BMW die al op de weg rijd, een MPV die echt concept is..... misschien was de titel Car modelling beter geweest.

En, het kan aan mij liggen, maar het is erg rustig geworden op het threadje... OF iedereen is enorm hard aan het werk, of mensen zijn het een beetje vergeten en hebben een *schopje* nodig ;)
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/5826/render89ow.jpg

Als ik de koplampen helemaal af heb, en de zijkant netjes is, ga ik een beter rendertje maken. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Heuving op 04-10-2005 11:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zie op het "Post hier je 3D stuff maar weer deel 104953534580938^200" topic en in het PMR topic al regelmatig productieauto's langskomen, gepimpt of niet. Sommige GoTters hier modelen aan de lopende band auto's volgens mij en zijn er ook supergoed in geworden. Als je dan voor een contest ook weer gewoon aan de hand van blueprints een auto namaakt ga je imho geen echte uitdaging aan, in tegenstelling tot de mensen die uberhaupt nog nooit een auto hebben gemaakt. Juist van de mensen die toch al bewezen hebben dat ze supermooie auto's kunnen modellen verwacht ik wel wat extra inbreng in de vorm van originaliteit. Als bijvoorbeeld Chester de contest zou winnen met een productieauto (hoe uniek ook) dan vind ik dat persoonlijk jammer ja. Je hoeft dat niet te snappen en je hoeft het er niet mee eens te zijn, dit is een toelichting omdat je aangaf het niet te snappen dat ik het jammer vindt. Het is niet mijn bedoeling deze discussie gaande te houden zoals ik hopelijk al eerder duidelijk maakte!!! Modelen met ons donder! (Ikzelf incluis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Ach beetje zeiken onder het modellen moet toch kunnen, ik heb het wel met snoeikoei eens. Ik heb sinds begin van contest een fiatje en een Gallardo gemoddeld omdat ik ngo nooit een auto gemoddeld had en dat een uitdaging vond. Ben nu wel beetje ingezakt omdat er verder niet echt uitdaging aan de contest zit. Tis wel leuk hoor een auto modellen maar een uniek/spannend plaatje of compositie kan je er neit echt mee maken. Ik heb in iedergeval niet echt inspiratie op het moment maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-De exelero is geen productie auto, het is een concept van maybach.
-Ik heb geen blueprints.
-Ik werk aan de hand van zo een 15 ref pics.

Dit vind ik ongeveer het zelfde als dat je wel blueprints van een of andere auto waar je je concept op baseerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Chester op 04-10-2005 14:14 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maakt zoiezo neit uit hoe of wat er gemoddeld is je meot aan einde van contest 1 leuk plaatje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:32:
maakt zoiezo neit uit hoe of wat er gemoddeld is je meot aan einde van contest 1 leuk plaatje hebben.
Mee eens. Ik heb veel meer ervaring met interieurtjes modellen.

Dit is ook pas mijn 3e auto. en Marc, je kan ook wat doen met een minimale omgeving. Om een echt mooi plaatje te krijgen. Volgens mij is wat (minimaal) photoshop werk ook toegestaan.

ohja, chester, ik heb wat problemen met mijn chroom stukken :'( kan je me helpen met het materiaaltje? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Heuving op 04-10-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Chester schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

-De exelero is geen productie auto, het is een concept van maybach.
-Ik heb geen blueprints.
-Ik werk aan de hand van zo een 15 ref pics.

Dit vind ik ongeveer het zelfde als dat je wel blueprints van een of andere auto waar je je concept op baseerd.
Oei het niet bedoeld als persoonlijke aanval Chester! :D Ik haalde jou aan omdat je hebt laten zien vreselijk mooie auto's te kunnen maken, ik bedoelde dus dat als jij met een Fiat Panda (of elke andere productieauto) zou aankomen als entry voor deze contest het ongetwijfeld een schitterend plaatje zou zijn, maar dat ik dan zoiets zou hebben van :Z waarom nou niet iets met meer uitdaging? :Z Ik bedoelde dus NIET dat ik het niet eens ben met je Maybach!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 13:51
Hoop dat er naast het discussie geweld nog ruimte over blijft voor een paar wipjes...
Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/7569/car5131gi.th.pngAfbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/5292/car5144gx.th.png

Nadeel van een zo'n panarama wagen is dat je je wel moet gaan bezig houden met het interieur, aaaaaaaaaaaargh |:( , uhm, hoor ik donker speigelend glas? O-) Nee, lijkt me niks, nouja ik zie het wel...

[ Voor 24% gewijzigd door Folkert op 04-10-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Cool! :D

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Stoere auto, alleen vraag ik me af heb je nog wel hoofdruimte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32
Folkert schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:41:
Hoop dat er naast het discussie geweld nog ruimte over blijft voor een paar wipjes...
[afbeelding][afbeelding]

Nadeel van een zo'n panarama wagen is dat je je wel moet gaan bezig houden met het interieur, aaaaaaaaaaaargh |:( , uhm, hoor ik donker speigelend glas? O-) Nee, lijkt me niks, nouja ik zie het wel...
Sorry dat ik als lurker even moet mierenneuken, maar quote TS: "De auto moet LEGAAL, nu of en de nabije toekomst, kunnen rijden op de Nederlandse snelwegen."

Jouw wielen steken uit buiten de wielkassen, waardoor dat ding nooit op de weg zou mogen :P

Ziet er verder wel goed uit :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:11

FlyEragon

Alien Monkeys

De wielen staan in de "pimp" mode, als je gewoon rijdt kunnen deze vast naar binnen, of niet Folkert ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Hahaha, uhm, denk dat momenteel evengoed een groot deel van de nederlandse auto's niet legaal op de weg mag rijden.... en, brede sloffen zijn cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ook even een render van mijn kant :)

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/3d/contest/concept/wip21.png
koplampen zijn dus nog steeds niet af :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
even over die koplampen, is dat een speciale texture die je erop plakt? of is het echt een plane/boxje met glas/spiegel effect, met daar achter weer een object wat je tot lamp bestempelt? hoe werkt dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

the raptor schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:30:
[...]
Je loopt constant commentaar te leveren op dingen, commentaar dat eigenlijk nergens op slaat (zie SP).
Ga zelf eens wat WIPs posten. Laat zien hoe 'creatief' jij kan zijn.
De beste stuurlui staan aan wal zal ik maar zeggen.

Anyway, weer wat progress. De wielen zijn compleet. Met remschijf, remklauw, band, velg, e.d. Maar, ik ga er over een tijdje een betere voor maken. Ik ben er niet geheel tevreden mee.
Ik wil graag de auto af hebben voor de deadline, dus nog doorwerken :) Het interieur moet er ook inkomen :)
Mja ik bedoelde het niet zo boos als dat het er stond zie ik nu al :Y)
zelf al 10x opnieuw begonnen, het lukt gewoon niet helemaal bij mij :o

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Thrilled schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:40:
even over die koplampen, is dat een speciale texture die je erop plakt? of is het echt een plane/boxje met glas/spiegel effect, met daar achter weer een object wat je tot lamp bestempelt? hoe werkt dit :P
Dat zijn gewoon een bult polygonen met een spiegel-metaal material..
Die material is na veel prutsen, zo geworden :)

edit, het glas zit er dus nog niet voor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ThunderNet op 05-10-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

mooie wire heb je daar :o

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Thanx.

Inmiddels het stukje tussen de deur en de voorruit gefixed. die was niet helemaal recht.
Begonnen met het achterlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

the raptor schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:25:
[...]
Thanx.

Inmiddels het stukje tussen de deur en de voorruit gefixed. die was niet helemaal recht.
Begonnen met het achterlicht.
np. In die wire kan je het echt goed zien :o Go on!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Aaargh!!! Ik ben er even tussenuit geweest (ben pappa geworden!!! :) ) Zie ik nu dat er een supervette contest is! Mischien dat ik nog mee ga doen. Zoals het er uit ziet maak ik absoluut geen kans tegen deze cracks _/-\o_ maar wil altijd een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 110644 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:24:
Aaargh!!! Ik ben er even tussenuit geweest (ben pappa geworden!!! :) ) Zie ik nu dat er een supervette contest is! Mischien dat ik nog mee ga doen. Zoals het er uit ziet maak ik absoluut geen kans tegen deze cracks _/-\o_ maar wil altijd een poging wagen.
feli! :)

Daarnaast ;) gewoon meedoen, het is leuk om te modellen... Mijn 2e auto pas :P (en 2e project in 3d studio max :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Jep, mee eens, het is erg geinig om een concept car te maken en ik denk dat we gewoon niet al moeilijk moeten doen over de legaliteit van sommige voertuigen. Indien mijn 'eland-test proof' concept car niet goed zou zijn, dan merk ik het wel in de eindscore... het blijft een erg leuk onderwerp!!!

offtopic:
@Dennuz666: Gefeliciteerd!

[ Voor 11% gewijzigd door Folkert op 06-10-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Folkert schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:41:
[afbeelding][afbeelding]

Mooimooimooi ontwerp!!!!!!!!!!!! Mooi uitgevoerd :) Mijn winnaar

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102317

Folkert schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:56:
Jep, mee eens, het is erg geinig om een concept car te maken en ik denk dat we gewoon niet al moeilijk moeten doen over de legaliteit van sommige voertuigen. Indien mijn 'eland-test proof' concept car niet goed zou zijn, dan merk ik het wel in de eindscore... het blijft een erg leuk onderwerp!!!

offtopic:
@Dennuz666: Gefeliciteerd!
Idd. Ik ben ook van mening dat je beter een niet helemaal legale concept car kan maken, dan gewoon een standaard productieauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd. Ik ben ook van mening dat je beter een niet helemaal legale concept car kan maken, dan gewoon een standaard productieauto.
Waarom zou een eigen concept auto beter zijn dan een productie auto? Het gaat hier om 3d skills nog altijd en het eindplaatje meot gewoon leuk zijn. Een bestaande auto maken is zelfs misshcien moeilijker omdat je bij eigen ontwerp vaak hoop details vergeet of overslaat omdat ze moeilijk zijn om te moddelen.

Daarnaast moet de auto legaal zijn want dat staat in de SP, mij leek het ook leuker om een straal auto te modellen maar heel die discussie hebben we al aan het einde van de vorige contest gevoerd en er is voor deze opzet gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Anoniem: 102317 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:29:
[...]

:'( lees de startpost.
De wagen van Folkert is een mooie concept car, niet te extreem, precies goed.
Maar een normale bestaande auto is ook prima. zoals Snoeikoei zei, ophouden met deze zinloze discussie.

@ Dennuz666: De deadline ligt nog verweg, je hebt tijd zat!! doe gezellig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Laatst online: 05-05-2021
* Daugobelion is even uit de roulatie...

Scherm deed maandag *plof* = geen week computergebruik + moet opnieuw muur witten...

Nieuw scherm besteld... Volgende week binnen hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Almootjuh schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:40:
* Folkert is even uit de roulatie...

Scherm deed maandag *plof* = geen week computergebruik + moet opnieuw muur witten...

Ik begrijp hieruit dat je nu een zwarte muur hebt met een mooie witte contour van Almootjuh? :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Folkert schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:23:
[...]

Ik begrijp hieruit dat je nu een zwarte muur hebt met een mooie witte contour van Almootjuh? :+ _/-\o_
Pics!!one!!!oneeleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik hoop vanavond mijn koplampen af te krijgen :) moe nog HEEL veel aan gebeuren, maar dat gaat me hopelijk wel lukken in een paar uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik was afgelopen dinsdag begonnen aan een auto (nee ik lieg niet :P ). Ik ben er nu best wel tevreden over dus wou ik maar aan deze contest meedoen. Ik denk niet dat ik veel kans heb om te winnen aangezien ik zelf al die van jullie mooier vind en ik nog een beginner ben (14 jaar en een paar weken ervaring met 3ds max) maar het leek mij wel leuk om met deze contest mee te doen.

Ik besloot later pas mee te doen dus hier een aantal WIPjes tegelijk:
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/8830/avensistuned5aw.th.pngAfbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/9026/accordtuned3ai.th.pngAfbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/4401/accordtuned33tk.th.png

De auto was een Honda Accord maar dan heb ik hem getuned (op de site van de blueprints stond dat het een Toyota Avensis was vandaar het Toyota logo maar later bleek het een Honda Accord te zijn..). In de laatste WIP zitten nog een paar foutjes (oa. bij het nummerbord en op het raam en koplampen).

[ Voor 6% gewijzigd door dntje op 08-10-2005 18:50 ]

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91469

niet vergeten je HDRI op spherical te zetten he 8)7 als je trouwens voor een honda accord gaat moet je nog wel 't een en ander veranderen.
ik heb nog een model ervan gemaakt voor de pimp my ride draadjes http://www.xs4all.nl/~henkdam/accord_s-render33.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 91469 op 08-10-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Anoniem: 91469 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:06:
niet vergeten je HDRI op spherical te zetten he 8)7 als je trouwens voor een honda accord gaat moet je nog wel 't een en ander veranderen.
ik heb nog een model ervan gemaakt voor de pimp my ride draadjes http://www.xs4all.nl/~henkdam/accord_s-render33.jpg
Het ging mij niet echt om de type auto maar als ik maar een auto kon maken die ik kon tunen. Dat HDRI snapte ik ook nog niet helemaal maar daar ben ik nog steeds mee bezig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 09:46
Almootjuh schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:40:
* DP Kunst is even uit de roulatie...

muur opnieuw witten, beamer besteld ?
heb je iig lekker grote workspace en je auto op ware grote ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

wrsch is zijn muur vies van de *plof* van zijn beeldscherm... dus koopt ie een nieuw beeldscherm :p

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:21

bakvis

Tweakers.Nerd

DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:35:
[...]

Zou wel stoer zijn, ma nie echt handig als je een wat kleinere kamer hebt, zit je zo dicht op t beeld ;)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-06 20:13

nXXt

Carpe omnia

bakvis schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:18:
[...]

Zou wel stoer zijn, ma nie echt handig als je een wat kleinere kamer hebt, zit je zo dicht op t beeld ;)
Op zich boeit dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:21

bakvis

Tweakers.Nerd

nxxt schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:29:
[...]

Op zich boeit dat toch niet?
Lijkt me niet handig werken...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:35:
[...]

3Den met een beamer werkt niet (Raptor spreekt uit ervaring). Het is hetzelfde als dat je vooraan in de bioscoop zit, het werkt een beetje... minder.. Maar een rendertje op de beamer is natuurlijk super!! :D.

Raptor raad de Acer PD523 aan. Super lichtopbrengst en 1280x1024. Ik projecteer op mn rolgordijn, daarmee heb ik een formaat van ca. 2m x 1,5m Als ik het rolgordijn niet naar beneden doe, projecteer ik op de gevels van mijn 3 overburen, en, als het echt goed donker is, is het beeld nog goed ook!! :D je kan zelfs de ondertiteling lezen. Ik verwacht veel animo voor het a.s. WK. ;)

p.s., ik was het hele weekend aan het werk :'( hopelijk deze week het exterieur af zodat ik het interieur kan gaan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Heuving op 10-10-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Update:
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/exelero/wip5m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/exelero/wip6m.jpg

To do:
-Mesh-fouten aan de zijkant fixen
-Achterbumper afmaken
-Zij-spiegels
-Wielen
-Ramen

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35
Chester: welke HDRI map heb jij? * Phreak geinteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Tsja, wat kan ik zeggen... wauw!!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Ziet er echt wel mooi uit :)

Ook even een update van mijn kant:
Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/5561/accordtuned30ft.th.png

Ik was vandaag weer even verder gegaan: HDRI even opgelost en kleine verandering
aan de bumper. Ik moet die lijn op dat glas nog wegwerken en de spiegels nog
afmaken en nog wat kleine dingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tnx voor de comments iedereen :-)
Mijn hdri komt van http://www.sachform.de/ en dan uit de HDRIbaseVol1 collectie, let op, dit zijn HDRI waarvoor je moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

* Dexter hoopt op een hele mooie prent van Chester voor een wallpapertje...want oef oei...wat is dat een vette bak zeg...Zijn daar eigenlijk ergens high-res images van neer te halen?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
dntje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:01:

[afbeelding]

Ik was vandaag weer even verder gegaan: HDRI even opgelost en kleine verandering
die kan zo in NFSU, hoef je niets aan te veranderen, zo low poly is die al volgens mij :P
maybe iets expirimenteren met turbosmooth en je naden wat smaller maken. nu zit er een complete dakgoot langs je motorkap...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Chester schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:13:
Tnx voor de comments iedereen :-)
Mijn hdri komt van http://www.sachform.de/ en dan uit de HDRIbaseVol1 collectie, let op, dit zijn HDRI waarvoor je moet betalen ;)
Ik heb volume 3 :D maar er zwerven ook eeuhcctorrentseechm rond :)

@dntje: Box modelling?

Zelf een paar kleine dingetjes kunnen doen. Weer drukker dan verwacht. Achterlicht zit erin, Koplamp begint ook redelijk goed af te worden. Nu nog zijspiegels maken, chroom sierstrip rond de zijruiten en dan het interieur :D

ohja, @ chester.. Mijn chroom properties zijn niet optimaal. Tips?

[ Voor 6% gewijzigd door Heuving op 12-10-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@Dexter
Ik heb zelf 4 'high-res' plaatjes van 1920x1440 en voor de rest alleen maar plaatjes van 500x357. Er zijn vast nog wel meer high-res plaatjes te vinden op het net.

@the raptor
Voor zover ik me kon herinneren gebruikte jij ook Vray. Maak een nieuwe VRay material. Zet de diffuse op wit en de reflectie ook. Nu heb je echt chroom. (Als je er een spiegel materiaal van wilt maken, even de IOR ophogen :) ) Als je dit veel te glimmend vind kun je even met de glossiness waarde spelen. Let er wel op dat hoe lager de glossiness waarde is, hoe langer het duurt om te renderen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 12-10-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Chester schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:07:

@the raptor
Voor zover ik me kon herinneren gebruikte jij ook Vray. Maak een nieuwe VRay material. Zet de diffuse op wit en de reflectie ook. Nu heb je echt chroom. (Als je er een spiegel materiaal van wilt maken, even de IOR ophogen :) ) Als je dit veel te glimmend vind kun je even met de glossiness waarde spelen. Let er wel op dat hoe lager de glossiness waarde is, hoe langer het duurt om te renderen.
DOH!! Je hebt gelijk :) ik had de diffuse nog op grijs staan. Thnx for the help :)
Ik gebruik inderdaad ook VRay. Binnenkort even max 8 testen met VRay.

Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld. max 8 is weer veel van hetzelfde :'(

Donderdag even weer doorwerken aan mn 6er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
die kan zo in NFSU, hoef je niets aan te veranderen, zo low poly is die al volgens mij :P
maybe iets expirimenteren met turbosmooth en je naden wat smaller maken. nu zit er een complete dakgoot langs je motorkap...
Het is wel low poly ja :P ik werk nog niet zo gedetailleerd (ben bezig met het turbosmooth). En ik probeer ook nog wat aan die 'dakgoot' te doen want ik vond hem zelf ook al nogal breed :|. Ik vind de kleur persoonlijk ook nog niet zo mooi dus ik ga wat testjes doen met andere kleuren :)

Ojah het is geen box maar een plane

[ Voor 24% gewijzigd door dntje op 12-10-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
dntje schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:04:
[...]

Het is wel low poly ja :P ik werk nog niet zo gedetailleerd (ben bezig met het turbosmooth). En ik probeer ook nog wat aan die 'dakgoot' te doen want ik vond hem zelf ook al nogal breed :|. Ik vind de kleur persoonlijk ook nog niet zo mooi dus ik ga wat testjes doen met andere kleuren :)

Ojah het is geen box maar een plane
Ik doe ook aan plane modelling :) maar ik zag je wielkasten, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Zo ik heb even de kleur verandert en dat turbosmooth gedaan. Moest alleen wel weer een aantal bollingen weghalen :| . Maar nu ziet het er wel wat beter uit (vind ik dan)

Even een wipje:
Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/3023/accordtuned38ny.th.png

Moet ik nu ook nog die gleuf smaller maken al weet ik niet zo snel hoe. Maar ik hoop dat ik eruit kom :)

[ Voor 15% gewijzigd door dntje op 12-10-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
dntje schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:47:
Zo ik heb even de kleur verandert en dat turbosmooth gedaan. Moest alleen wel weer een aantal bollingen weghalen :| . Maar nu ziet het er wel wat beter uit (vind ik dan)

Even een wipje:
[afbeelding]
euhm.. ja :) appart design. Tip: ga eens kijken wat je met Chamfer allemaal kan.

Ik denk wel dat de voor spoiler en skirts geen lang leven hebben bij mij in de straat :) *drempels*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

doe het licht eens aan dntje, zo zie je niks he 8)7

kvind hem een beetje op een mona puddinkje lijken met die skirts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
dntje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:01:

[afbeelding]

de bumpers zijn ook eerlijk gezecht niet meer dan de originele bumper met de onderkantpolies (of onderste edges) ge-extruded. En hij kan idd wel wat meer polies krijgen. En het is misschien leuk als het een Honda is ook even het Honda logo erop te plakken? Voor de rest als je er echt zoiets van gaat maken met mooie smooth randen en vette bumpers met gaten enzo dan kan hij volgens mij wel mooi worden :)

lol zie ik net na deze post weer een wip deze is van de oranje die blauwe is idd beetje donker enzo

[ Voor 7% gewijzigd door Rynji op 12-10-2005 16:20 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1995/render98xp.jpg
Alleen een rendertje. Niet veel gedaan vandaag. Chroom even wat 'mooier' gemaakt. Nog veel te doen. Chester b.v.d. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Heuving op 12-10-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@dntje: kzou de wielen toch echt ff groter maken. Zo ziet 't er niet uit ;) verder erg nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 23:13
@the raptor
Ik vind de auto zelf mooi behalve de achtergrond achter de ramen :P
Maar de velgen vind ik veel minder, net alsof het niet 1 geheel is (en IMO ook geen mooie velgen..)
Verder mooi moor!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

@ Chester (en anderen)
www.seriouswheels.com is voor zover ik nu kan zien een ultieme resource voor high res (tot 1920x1440) images van bijna alles op vier wielen dat er vet uitziet :) Kennen jullie misschien al, maar voor degenen die hem nog niet kenden...bij deze!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@raptor
Ja die velgen vind ik ook niet zo bmw waardig, lijken meer van die plasticke dopjes :9
Dat ze niet zo mooi lijken komt waarschijnlijk doordat er te weinig diepte in zit

btw gebruik je grain met renderen (hoop dat ik de goeie term noem :X )? het geeft de auto een beetje een metallic look maar imo is het een beetje overdone, zeker als je kijkt naar de velgen

keep up the good work :)

offtopic:
deze velgen zag ik laatst op een 5serie, echt mooie dingen :9~ http://www.oxigin.de/cont...rie_gemischt/DSC00284.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dexter schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:21:
@ Chester (en anderen)
www.seriouswheels.com is voor zover ik nu kan zien een ultieme resource voor high res (tot 1920x1440) images van bijna alles op vier wielen dat er vet uitziet :) Kennen jullie misschien al, maar voor degenen die hem nog niet kenden...bij deze!!
jah die white bus is zeker mooi zeg
http://www.seriouswheels.com/1920-1929/1923-White-Bus.htm

ook weer inspiratie voor velgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Ben ook weer even verder gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/6530/accordtuned33wm.th.png

Ik ben nu verder gegaan met de skirts, lichtere achergrond en de wielen groter gemaakt. Ik heb wat dingen van de toyota avensis dus ik laat dat toyota logo er lekker op zitten :P. Nu moet ik nog wat foutjes wegwerken, die gleuf nog smaller maken, koplampen painten, nog wat detail en het nummerbord mooi maken maar ik ben nog op zoek naar inspiratie :9. Ben nu bijna een maand bezig met 3d modellen en 3ds max en door die auto heb ik al veel geleerd, dus nog bedankt voor jullie kritiek :)

[ Voor 8% gewijzigd door dntje op 12-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
-DG- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:29:
@the raptor
Ik vind de auto zelf mooi behalve de achtergrond achter de ramen :P
Maar de velgen vind ik veel minder, net alsof het niet 1 geheel is (en IMO ook geen mooie velgen..)
Verder mooi moor!! :)
Ruiten zijn nog WIP :)
komt o.a. door HDRI mapje. Nog even een chroomstrip rond de ruit plaatsen, interieur erin, dan ziet t er gelijk een stuk beter uit. Misschien de ruiten nog licht tinten :)
Ik heb eigenlijk mijn Material Library van Architectuur scenes geleend. Dus niet alles is kloppend voor een auto scene :)

Velgen zal een aandachtspunt worden. Ik heb (geprobeerd) de standaard Velgjes eronder te gooien. Mja.. was ff een beetje lastig. Als ik tijd overhoud na het interieur ga ik ermee verder :)
Op de zijkant ook nog even van die geultjes maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ben begonnen aan de koplampen, hier een wipje ervan:

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/exelero/wip7m.jpg

Er zitten nog een paar meshfouten in, die moeten er nog uit. En er moet nog glas voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Chester schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:08:
Ben begonnen aan de koplampen, hier een wipje ervan:

[afbeelding]

Er zitten nog een paar meshfouten in, die moeten er nog uit. En er moet nog glas voor :p
omg :9~ Komt er 1tje op wallpaper formaat ? :9~

Rest is ook wel lekker bezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

khoop 't voor 'm ,anders wordt ie geband >:) 1280*960 graag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weinig tijd gehad maar toch een kleine oepdeet

done:
- nummerplaat achter
- achterlichten boven
- banden met profiel (wel verkeerd om denk ik nu te zien :O )
- grille voor

to do:
- ramen beter laten aansluiten
- achterlichten onder
- fouten eruit halen

Voorkant laat ik even maar niet zien, metamorfose is nog in gang :9

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/7792/wipke23262ho.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Anoniem: 104588 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:46:
weinig tijd gehad maar toch een kleine oepdeet

done:
- nummerplaat achter
- achterlichten boven
- banden met profiel (wel verkeerd om denk ik nu te zien :O )
- grille voor

to do:
- ramen beter laten aansluiten
- achterlichten onder
- fouten eruit halen

Voorkant laat ik even maar niet zien, metamorfose is nog in gang :9

[afbeelding]
Raptor was weer een weekendje weg :)

De Maybach word echt heeeel strak. Ik denk dat het toch echt de winnaar gaat worden.
Ik ga morgen overdag maar weer verder.

Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/8109/render136qk.jpg
Voila, nieuwe render. Nog veel meshfoutjes her en der. Maarja.. Die laat ik nu even voor wat ze zijn. ASAP buitenkant afmaken om verder tegaan met das interieur. Anders haal ik de deadline niet :)

En dan de volgende, de lak, welke kleur gaat t worden?
De keuze bestaat uit:

Schwarz II
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/5017/render148gb.jpg

Monaco Blau
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/4121/render151md.jpg

Berberarot (zie vorige post)

Het velgen materiaaltje moet ik nogsteeds wijzigen.. please bear with me ;)

Nog een n00b vraagje voor Chester, Ik krijg door de ruiten de HDRI map te zien... hoe kan ik die verbergen?

[ Voor 35% gewijzigd door Heuving op 17-10-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik vind donkerblauw wel erg mooi. Maar dan wel wat minder paars erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ziet er mooi uit :)

;( helaas heb ik laatste tijd niet echt tijd gehad om aan mn cabriootje te werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Barracuda_82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:47:
Ik vind donkerblauw wel erg mooi. Maar dan wel wat minder paars erin.
Ja, ik zag het ook al, mn monitor is niet goed gekalibreerd.

T is wel erg stil geworden.... Btje te stil.. :(

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/5056/render166wq.jpg
Ook een leuke kleur opzich :)

[ Voor 15% gewijzigd door Heuving op 17-10-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

the raptor schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
Ja, ik zag het ook al, mn monitor is niet goed gekalibreerd.

T is wel erg stil geworden.... Btje te stil.. :(

[afbeelding]
Ook een leuke kleur opzich :)
:9~ Deze kleur is kwijlheid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
the raptor schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:43:
[...]
Nog een n00b vraagje voor Chester, Ik krijg door de ruiten de HDRI map te zien... hoe kan ik die verbergen?
Dit heb ik ook gehad. Weet nog steeds niet precies waar het aan ligt, maar ik had er geen last meer van nadat ik de ramen verduisterd had, of als je dat niet wilt doen, een interieur maken. Als er niks achter je ramen staat zie je je HDRI map. Ik vind het maar raar, dus als iemand het even kan uitleggen, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Chester schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Weet nog steeds niet precies waar het aan ligt, maar ik had er geen last meer van nadat ik de ramen verduisterd had, of als je dat niet wilt doen, een interieur maken. Als er niks achter je ramen staat zie je je HDRI map. Ik vind het maar raar, dus als iemand het even kan uitleggen, graag :)
haha gelukkig ben ik niet de enige :) Wel bizar... Ik denk dat er wel ergens een tickbox verstopt zit die dat aangeeft...

Ik weet dat ik me schuldig heb gemaakt aan texturing van de achterlichten, maar ik wil morgen kunnen beginnen aan het interieur :)

[ Voor 11% gewijzigd door Heuving op 17-10-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51
Zou graag mee willen doen, maar door een gebrek aan tijd en ervaring kan ik dat helaas nog niet. Het ziet er echt mega gaaf uit!

* Oesie die toch maar is een paar tutorials 3Dmax moet gaan doen.
robin222 schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:21:
K doe ook meeee :+ Me eerste auto ooit die k maak, weer eens wat anders als bootjes.
Werk jij toevallig bij Jongert ?

[ Voor 30% gewijzigd door Oesie op 18-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32
Oesie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:54:
Zou graag mee willen doen, maar door een gebrek aan tijd en ervaring kan ik dat helaas nog niet. Het ziet er echt mega gaaf uit!

* Oesie die toch maar is een paar tutorials 3Dmax moet gaan doen.

[...]

Werk jij toevallig bij Jongert ?
Nops, ik werk op dit moment voor Bloemsma en van Breemen in Makkum, ook een grote jachtwerf. Hoezo eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Laatst online: 22:51
robin222 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

Nops, ik werk op dit moment voor Bloemsma en van Breemen in Makkum, ook een grote jachtwerf. Hoezo eigelijk?
Beetje off-topic allemaal maar efin, zag dat je in Den Helder woonde en je zei dat je bootjes ontwierp. Was nieuwsgierig aangezien ik bij Jongert heb stage gelopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Oesie op 18-10-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Laatst online: 05-05-2021
JOEHOEEE....

Schermpje binnen!!! Kunnen we weer verder. Als ik jullie nog kan bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 03-07 12:54

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Afbeeldingslocatie: http://www.shademaster.nl/peter/render07tn.jpg
klik voor 1280x720

Todo:
-'flying lady' logo
-fijnere belichting/reflectie voor zijkant
(-ander material op velg; hangt af van verbetering van belichting/reflectie)
(-uitlaat; niet zichtbaar voor deze render)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
handige_harrie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 03:06:
[afbeelding]
klik voor 1280x720

Todo:
-'flying lady' logo
Ik vind em super _/-\o_

(Is de linker lamp een beetje schuin, of zie ik dingen? :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

handige_harrie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 03:06:
[afbeelding]
klik voor 1280x720

Todo:
-'flying lady' logo
Vetjes!!! Mooi gedaan hoor. 2 puntjes crit: zoals Chester al noemt lijken de lampen scheef te zitten, ze zouden parallel aan de reflectielijnen op de afronding aan de voorkant van de auto moeten staan volgens mij. En de "cockpit" lijkt erg smal, hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

En de "cockpit" lijkt erg smal, hoort dat zo?
Ja, tis een 45km wagentje en die zijn altijd krap :P
Nej hoor, hijs erg mooi. Maar er lijkt idd iets niet te kloppen met dat licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu nog 2 spiegels en dan mag hij misschien de weg op B)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 19-10-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 104588 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:41:
[...]
nu nog 2 spiegels en dan mag hij misschien de weg op B)
1 spiegel is genoeg ;) mits er een binnenspiegel is. Anders moeten er 2 buiten-spiegels zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Ik ben nu begonnen met het interieur modellen. Het word een beetje basic, want ik wil de deadline halen.

Aangezien de deadline met de minuut dichterbij komt, wie doen er nou concreet mee voor de contest?

- Chester - Maybach Concept
- Thundernet - Concept car (ala Aston Martin/Jaguar)
- Mosmuis - Mini Cooper
- Marc1023 - Fiat 500 / Lamborgini Gallardo
- Reddy - ?
- DaNiEl KuNsT - Ferrari Enzo (Renders offline!!!!)
- Folkert - Race wagen (ala McLaren F1/Pagani Zonda) / Concept Family Wagon (road legal?)
- Milanza - Nissan Skyline GT-R Concept
- Handige_Harrie - Rolls Royce Concept
- 3Dnewb - Acura
- Barracuda_82 - Concept car (ala League of extraordinary gentleman)
- Almootjuh - Audi A8
- ZipoBibrok5-108 - Lamborghini Diablo - wegens omstandigheden afgehaakt.
- Meelzak - Wiessmann
- Robin222 - Concept car (ala Spyker/Koenigsegg)
- Dark Blue - ?
- Tie Rip - Buggy (road legal?)
- Wildmedia - Concept car (ala Nissan Murano/Cayenne)
- Snoeikoei - Concept car (ala Alfa Romeo)
- Mercarra - Concept car (ala Aston Martin/Jaguar)
- dnetje - Toyota avansis/Honda Accord
- The Raptor - BMW 650i Coupe

Alle info onder voorbehoud :)
Maar het is wel fijn om even alles te inventariseren.

Misschien kan iedereen even een postje zetten met wat ze momenteel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Leuk lijstje :P wat ik tot nu toe heb is hetzelfde als een paar pagina's geleden.
Ik hoop er morgenavond en in het weekend tijd aan kunnen te besteden :) Dus ik ben nog steeds in de wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
k ben dr ook een tijdje neit meer mee bezig geweest, andere dingen te doen...
klopt idd dat mijn renders offline zijn, zie freepgs site, hun server is uitgebrand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
ThunderNet schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:14:
Leuk lijstje :P wat ik tot nu toe heb is hetzelfde als een paar pagina's geleden.
Ik hoop er morgenavond en in het weekend tijd aan kunnen te besteden :) Dus ik ben nog steeds in de wedstrijd :P
Ja, t heeft me wel een uurtje gekost ;)

Maareuh, lijkt me important dat je gelijk ff een WIP/final rendertje kan posten :) Want de meeste van het lijstje waren vol goede moed in het begin. Maar... op een gegeven moment posten ze niks meer... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21862

Tom Raptor, je bent toch niet je stageopdrachten aan het gebruiken voor GoT contest, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 12:48
/me ZipoBibrok5-108 moet helaas afhaken :'(
Ik heb nog steeds te veel last van mijn verbrande hand. LET OP: Niet voor diegenen met een zwakke maag!!! Ik wens iedereen voor de rest veel succes en ik hoop de volgende contest eindelijk wel weer eens volledig mee te kunnen doen.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Anoniem: 21862 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:35:
Tom Raptor, je bent toch niet je stageopdrachten aan het gebruiken voor GoT contest, of wel?
Mijn Beste heer Fase,

Was het maar zo'n feest. Als Gij terugbladert ziet gij wat mijn stage opdracht is. Dat zeit een Busch in 3Dimensioneel maken. Ik denk niet dat ze goedkeuren dat ik aan een eigen projectje werk.

@ ZipoBibrok5-108: Da's kut.... beterschap.

[ Voor 7% gewijzigd door Heuving op 19-10-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ZipoBibrok5-108 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:07:
Ik heb nog steeds te veel last van mijn verbrande hand. LET OP: Niet voor diegenen met een zwakke maag!!! Ik wens iedereen voor de rest veel succes en ik hoop de volgende contest eindelijk wel weer eens volledig mee te kunnen doen.
Beterschap....
doet me denken aan m'n knie en elleboog aantal jaar terug 'schaafwondje' (met 60km/u 10m plat over het asfalt gegleden met de skates... in de kniebeschermers zaten groeven van halve centimeter diep, maar die zijn dus afgegleden :X ) anyway's beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ZipoBibrok5-108 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:07:
Oei dat ziet er niet erg prettig uit nee. Waarom heb je je arm zo grondig gemo(l)d dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 12:48
SnoeiKoei schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Oei dat ziet er niet erg prettig uit nee. Waarom heb je je arm zo grondig gemo(l)d dan?
Nou dat ging dus niet echt bewust zeg maar. :)

Er dreigde een pan van het vuur te vallen en die ving ik op, dat ging in een reflex, normaal moet je dat ding gewoon laten donderen. De pan had ik te pakken maar de olijfolie die erin zat besloot toch maar door te vliegen.

@ Thundernet & The Raptor: Thanx!

[ Voor 4% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 19-10-2005 14:34 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zozo, wist niet eens dat er zoveel mensen bezig waren met de contest, toch wel een aardig onderwerp zo te zien.

mja het aantal wips valt me de laatste tijd ook wat tegen ;(

ik ben nog steeds ermee bezig alhoewel games toch wel verslavend kunnen zijn :X

/me meelzak zoekt inspiratie voor mooie vormen voor de voorkant van mijn auto, misschien eens inspiratie op doen bij de vrouwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik eh, vraag me nog elke dag af of ik mee kan doen :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.