3D Contest v37: Concept Car Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 14.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33
Chester, gefeliciteed! En terrecht, nogmaals mijn complimenten voor een waanzinnige plaat!!! _/-\o_
Ben verder erg vereerd met mijn 2e plek, had toch beter moeten afwerken, maarja zoals altijd, te weinig tijd. Bedankt iedereen voor de 'originaliteits prijs' ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Folkert op 04-11-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Chester, Folkert en robin222, gefeliciteerd!! :)

@ Chester, zou jij dan iemand willen benoemen die een nieuwe contest mag openen? (Folkert misschien, omdat hij 2e werd?) Anders ben ik bang dat er wel s ruzie zou kunnen uitbreken hier :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Er hebben mensen opzichzelf gestemd. :+
zo in zo Marc1023 & Folkert.

4e.... :'( afgestraft op originaliteit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Chester wil geen nieuw topic beginnen dus, jammer.

Dan gaan we gewoon naar plaats 2 en dan mag Folkert het nieuwe onderwerp beginnen. Als iedereen daar mee eens is tenminste...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:04
K ben het er mee eens, maar almootjuh klopt het wat The Raptor zegt??? Zoals ik naar die score lijst kijk namelijk wel, en volgens mij mag je niet op je zelf stemmen. Kan je daar nog ff naar kijken? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ik wil best wel een nieuw onderwerp op me nemen, heb zelf wel ideeen maar ben bang dat het weer net zo'n bende wordt als de vorige keer. Nouja, we zien wel, ik maak een lijst, dan volgen aanvullingen die jullie maar moeten posten, dan volgt een poll en dan gaan we beginnen..

Btw, ik was te laat met stemmen dus ik heb niet eens op mezelf kunnen stemmen...

Hier alvast een paar voorstellen:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden

[ Voor 20% gewijzigd door Folkert op 04-11-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Ahh dat verklaard een hoop, marc1023 heeft dus ook niet gestemt. Maar uhh zou je ff in de volgende startpost willen zetten dat degene die meedoen ook moeten stemmen anders krijg je dit soort maffe dingen dat degene die niet stemt meer score's kan krijgen als degene die wel stemt, en daarmee wil k niet zeggen dat je t niet verdient heb die 2e plaats want dat heb je wel hoor :+

K heb ook nog leuk onderwerp:
Boten (hoe kan t ook anders)

[ Voor 10% gewijzigd door FreezingPixels op 04-11-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ik begrijp wat je bedoelt, ook helemaal mee eens. Iets eerder stemmen voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Dus de huidige stand van zaken klopt niet. Hoe komen jouw scores dan in de excel sheet als jij geen scores hebt ingezonden.. :? ?

Heb je wat duidelijkheid voor ons Almootjuh ?

ff aangevuld:
Hier alvast een paar voorstellen:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden
  9. Humor
  10. Financiën
  11. Boten

[ Voor 42% gewijzigd door Scipionyx op 04-11-2005 10:08 . Reden: [s] ]

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Nog een aanvulling:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden
  9. Humor
  10. Financiën
  11. Boten
  12. Mech Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Sorry, was ik vergeten te melden.

Er heeft niemand op zichzelf gestemd. De mensen die vet zijn gedrukt in de excel-sheet hebben een geldige score ingeleverd.

Per KOLOM, dus niet per rij, staan de scores van iemand die hij heeft ingeleverd. Onder elkaar dus.
Dus als je iedereen hebt gehad kom je uit op 10 kolommen, dus 10 ingeleverde scores. Er staan 8 namen vet gedrukt omdat ik de identiteit van deze personen kon achterhalen. Er staan er dus twee bij van wie ik de naam niet weet. Je telt de kolommen bij elkaar op et voila...

[ Voor 55% gewijzigd door Daugobelion op 04-11-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
oki. Het viel me al op dat bijv. Chester en ik netjes 1 cijfer missen en Marc/folkert niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Je mist "Superheroes" :+

(hoe kun je die nou vergeten?? ;) )

En gefeli, Chester! Is ook een erg mooie render!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Had ik expliciet weggelaten omdat er misschien te weinig animo voor is. Of misschien te hoog gegrepen..
Maar who knows, hij staat er iig bij ;)

1tje erbij:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden
  9. Humor
  10. Financiën
  11. Boten
  12. Mech Warrior
  13. SuperHeroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En Middeleeuwen :+

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
ok, nou dat lijken me al voldoende onderwerpen. Aangezien ik geen zin heb in een 8 pagina lange discussie over het volgende onderwerp en er nu ook voldoende onderwerpen worden aangeleverd zal ik zo een poll starten met de bovengenoemde onderwerpen... Misschien dat we dan al dit weekend kunnen beginnen...

Of ga ik nu te snel ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Folkert schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:55:
"Aangezien ik geen zin heb in een 8 pagina lange discussie" ...
"Of ga ik nu te snel" ...
Natuurlijk ga je te snel, 8 pagina's discussie over het volgende onderwerp is TRADITIE! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang er maar niet een paar maanden over geloeid gediscussieerd wordt zoals in het 2D contest topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Laatst online: 20-12-2021
ik hoop op een wat langere contest aangezien, ik over 2 weken op vakantie ga
en als het onderwerp me aanstaat wil ik graag mee doen.

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Alleen nummer 10 spreekt me aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:31

ThunderNet

Flits!

* ThunderNet lijkt Horloge leuk.. maar ik ga toch niet mee doen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155685

ja dat lijkt mij ook wel wat,,8) ga zeker meedoen met de volgende contest,, ben nog beginner,,ma eens moet de eerste keer zijn,, B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Mijn hand geneest behoorlijk goed, dus ik ga de volgende keer gewoon weer proberen om mee te doen (en dan ook afmaken :9). de onderwerpen die mij het meeste aanspreken zijn: Klok/horloge, Stoommachine en Humor.

Deze manier van stemmen lijkt me trouwens beter dan een poll, ging de vorige keer ook goed en bij een poll stemmen er op miraculeuze wijze altijd een persoon of 300 :X terwijl er nog geen tiende deel van meedoet aan de contest.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

altijd dat gemiereneuk over het volgende onderwerp...als de winnaar van de vorige keer een beetje normaal onderwerp kiest zie ik het probleem niet. Je kunt toch geen onderwerp kiezen wat iedereen leuk vindt.

Als het onderwerp je niet aanstaat en daarom niet meedoet is ook een keuze, maarja ik zou zeggen...verleg je grenzen en probeer eens iets te maken wat je niet aanstaat.

Just my 10 stuivers :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Scipionyx schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:22:
Had ik expliciet weggelaten omdat er misschien te weinig animo voor is. Of misschien te hoog gegrepen..

1tje erbij:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden
  9. Humor
  10. Financiën
  11. Boten
  12. Mech Warrior
  13. SuperHeroes
  14. Gamemodels (met polylimit!)
:) Aangevult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Features, kun je Middeleeuwen er dan ook bij zetten svp ;) Is het lijstje tenminste weer compleet

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-11-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
game iets hebben we net gehad toch ?

k ga denk ik voor boten, dat lijkt me wel wat. En anders Motor of Biped.

offtopic:
owjah, mn 200GB hd doet het op misterieuze wijze weer. even bij een vriend erin en weer trug in mn eige pc :?. heb nu dus al mn programma's (3dsmax) en documenten weer trug.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Ik gaat ook voor boten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Financiën lijkt mij wel wat ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Scipionyx op 04-11-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:10:
[...]

@Features, kun je Middeleeuwen er dan ook bij zetten svp ;) Is het lijstje tenminste weer compleet
:'( Ik :'( .. K-K-Kan niet spellen :'( :/ ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/pet.gifKop op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 22:39
ik ben voor 1 en 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131038

Ik stem op boten of Mech Warrior (tenminste, als dat om gewone vecht-robots gaat, en niet om models uit het spel ;) want dat ken ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Chester: feli :).
Was een leuke contest trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje: kunnen we niet iets doen waar we allemaal wat aan hebben?

Allemaal iets maken en daar dan later iets mee doen..?
Zegmaar; iedereen maakt een middeleeuws huis; dat word beoordeeld EN allemaal in een stadje bij elkaar gezet :D

Of iedereen maakt een auto en daar word op het laatste een race-animatie van gemaakt?
Of iedereen maakt een wezen en die plaatsen we later allemaal op een planeetje?

Of we beginnen nu allemaal met een stukje natuur voor op een "GoT-planeet", en als die planeet af is gaan we er dus mee verder in andere contests (1. Wezens modelen om erop te zetten, 2. ruimteschepen modelen voor eromheen, 3. een klein stadje bouwen voor op de planeet, etc.)

Dan heb je gewoon een "GoT-planeetje" waar je in meerdere contest NADAT er een winnaar is nog mee verder kunt gaan :P
En na 10 contests gewoon een uber-omgeving hebt.

Ik draaf misschien een beetje door in m'n fantasie :o :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 04-11-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
wow, das idd wel een supercool idee. maar dan moet je je wel aan heel veel dingen houden met bijvoorbeeld afmetingen enz. het is wel te doen, maar dan moet 1 iemand met een supercomputer alles bij elkaar zetten en aangezien mijn pc al last heeft van 1 model van mij, hoeveel last moet die persoon dan wel niet hebben met alle modellen. dus er moet een ook poly limiet komen... enz enz

maar t is idd wel vet, dan heb je iig een idee dat je je werk niet voor neits maakt ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:49:
wow, das idd wel een supercool idee. maar dan moet je je wel aan heel veel dingen houden met bijvoorbeeld afmetingen enz. het is wel te doen, maar dan moet 1 iemand met een supercomputer alles bij elkaar zetten en aangezien mijn pc al last heeft van 1 model van mij, hoeveel last moet die persoon dan wel niet hebben met alle modellen. dus er moet een ook poly limiet komen... enz enz

maar t is idd wel vet, dan heb je iig een idee dat je je werk niet voor neits maakt ;)
Nou afmetingen zullen wel meevallen aangezien dat nog wel te schalen is lijkt me. Kweet alleen niet of alle programma's wel helemaal samen kunnen. Misschien is het wel te exporteren van het een naar het ander maar dan zijn bvb de textures weer anders. Tis wel een leuk idee, maar lijkt me leuker om daar een apart topic van te maken, net als dat er al een topic loopt voor auto's

Ik stem trouwens voor motors als dat nog van enig invloed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

vreemd dat deze topics altijd het meest actief zijn NADAT de contest is afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:55:
[...]

Nou afmetingen zullen wel meevallen aangezien dat nog wel te schalen is lijkt me. Kweet alleen niet of alle programma's wel helemaal samen kunnen. Misschien is het wel te exporteren van het een naar het ander maar dan zijn bvb de textures weer anders. Tis wel een leuk idee, maar lijkt me leuker om daar een apart topic van te maken, net als dat er al een topic loopt voor auto's

Ik stem trouwens voor motors als dat nog van enig invloed is.
De meest gebruikte programma's (maya, cinema4d, blender, 3dsmax) kunnen naar *.3ds exporteren, en 3ds heeft geloof ik de eigenschap dat het textures kon behouden.

En ik geloof dat een paar users hier een "renderbak/supercomputer" hebben.. *Please raise your hands...yep...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 115073 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:07:
[...]

De meest gebruikte programma's (maya, cinema4d, blender, 3dsmax) kunnen naar *.3ds exporteren, en 3ds heeft geloof ik de eigenschap dat het textures kon behouden.

En ik geloof dat een paar users hier een "renderbak/supercomputer" hebben.. *Please raise your hands...yep...*
Ik denk dat je eerder een renderfarm met supercomputers moet hebben :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhuh, daarom zei ik ook "een paar users" ^^

Moeten we maar 's afkijken van 't Minas Tirith project.. Die zullen ook wel een renderfarmpje opzetten (?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
gheghe, maarre, als er zo'n projectje komt, ben ik van de partij ;)

maar k ben t ook wel ajampaniki eens, dat is meer iets zoals het pimp my ride topic. k denk dat je dat beter buiten de contest kunt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:28:
gheghe, maarre, als er zo'n projectje komt, ben ik van de partij ;)

maar k ben t ook wel ajampaniki eens, dat is meer iets zoals het pimp my ride topic. k denk dat je dat beter buiten de contest kunt houden...
Dat samenstellen zie ik niet zo zitten. Dan moeten er toch weer wat extra dingen bijgemoddeld worden om het compleet te maken (weg ofzo) en dat kost veel tijd voor 1 persoon.

Wat mij wel leuk lijkt is iedereen een paar voorwerpen geven (iedereen dezelfde) en dat ze dan daar een scene omheen moeten bouwen.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lemming_nl schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:34:
[...]

Dat samenstellen zie ik niet zo zitten. Dan moeten er toch weer wat extra dingen bijgemoddeld worden om het compleet te maken (weg ofzo) en dat kost veel tijd voor 1 persoon.

Wat mij wel leuk lijkt is iedereen een paar voorwerpen geven (iedereen dezelfde) en dat ze dan daar een scene omheen moeten bouwen.
Je kunt toch een omgeving maken en iedereen een gedeelte uit laten kiezen?

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/got.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik ben nog steeds bezig om een renderfarm over internet, over lan lukt prima maar de vpn verbindingen willen nog niet werken.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind dat ook wel een über vet project, als t dr van komt ben k zeker van de party,

bij mij kan er ook wel het een en ander gerenderd worden,, 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 14-04 11:58
Idee voor volgende onderwerp: Een mooie dame moddelen.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[SPAM]
is het het hier een beetje dood of ligt dat aan mij?
[/SPAM]

is het volgende onderwerp al bekend?? (denk ut nie maja) k sta te poppelen om te beginne >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129434

NOVA_TheCrew schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:23:
Ik ben nog steeds bezig om een renderfarm over internet, over lan lukt prima maar de vpn verbindingen willen nog niet werken.
mag je een behoorlijke pijp met bandbreedte hebben wil je een positief effect krijgen >:)
hopelijk kan ik volgende contest meedoen als het allemaal een keer meezit (word weles tijd |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59

FlyEragon

Alien Monkeys

Het gezamenlijk maken van iets lijkt me een erg leuk projectje. N00bs zoals mij kunnen dan de simpele kleine dingetjes maken terwijl de die-hards met grotere objecten bezig zijn. Dit vereist natuurlijk wel een strakke planning/schema / afspraken ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Anoniem: 129434 schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:41:
[...]

mag je een behoorlijke pijp met bandbreedte hebben wil je een positief effect krijgen >:)
hopelijk kan ik volgende contest meedoen als het allemaal een keer meezit (word weles tijd |:( )
Bandbreedte heb je amper nodig de rendermanager verstuurd bij een grote taak bijna 1 MB en 2 frame terug sturen zal ook iets van 1 MB zijn. Dus dat valt reuze mee.

Ik had hier een testrender gedaan op 1024x786 naar tga files (handig voor samenvoegen) en de traffic was 52 kilobyte up en 1.876 kilobyte down.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Scipionyx schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:22:

1tje erbij:
  1. Pedal Power(fiets)
  2. Klok/horloge
  3. Starwars
  4. Biped
  5. Motor
  6. Stoommachine
  7. Natuur
  8. Sieraden
  9. Humor
  10. Financiën
  11. Boten
  12. Mech Warrior
  13. SuperHeroes
  14. Gamemodels (met polylimit!)
  15. Milieu
  16. Middeleeuwen
Weer aangevult :)

@ SnoeiKoei:
Ik denk dat zo'n gezamenlijk project snel plat gaat. Er zijn al meerdere pogingen gedaan die nooit af zijn gekomen. Kijk bijv. naar het Pimp My Ride-topic. Er wordt zo nu en dan wel een rendertje gepost, maar niet iedereen is er even actief (meer) in.

Overigens heb ik een idee mbt werken aan contest: met zn 2en werken aan 1 object. Misschien is het handig om dit via mail/irc/msn toe te lichten..? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Scipionyx op 07-11-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Het idee van Features spreekt me wel erg aan; met ons allen een stad bouwen ofzo. Of die planeet, een variant daarop is dat iedereen juist zelf een miniplaneet maakt waarop e.e.a. zich afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 06:01
Over groepsprojecten, heel aardig, maar die trein ooit, dat was een project dat een jaar liep ofzo. Oogst heeft daar enorm veel tijd in gestopt en achteraf moet gezegd worden dat het echt een hele klus was. Meer dan van tevoren werd gedacht. Ik raad zo'n groepsproject echt af, want de boel hier organiseren op GoT valt niet mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Mercarra op 07-11-2005 18:22 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 21-04 08:56
Ik denk dat het met zo'n groepsproject geen contest meer is. Dan is de uitdaging ook wat minder en het resultaat ook denk ik. Ik zou het liefste een gewone contest zien iig :)
(stoommachine, superheroes, financien en middeleeuwen spreken mij erg aan)

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 07-11-2005 19:14 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 115073 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:02:
[...]

Je kunt toch een omgeving maken en iedereen een gedeelte uit laten kiezen?

[afbeelding]
hmz dit is dan ook eigenlijk wel leuk voor een groepsding. Ieder zijn eigen kasteel met een draak. Degene met het grootste kasteel wint ;) zo blijft er toch nog wat contest in het geheel :7

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 07-11-2005 19:17 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen vergeet allemaal niet dat we met contests werken met deadlines :)
Dat is heel wat anders dan een groepsproject :)

Het moet simpelweg wel af zijn aan het einde, omdat je anders geen final hebt ingelevert en niet kan winnen :Y)

En als niemand een final inlevert doet TOCH minstens een iemand het juist wel; omdat dan unaniem vaststaat dat hij de winnaar is ( >:) )

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Kan die discussie nou afgelopen zijn?
Het is traditie om altijd te blijven discuseren over het onderwerp.

Als iedereen nou even ophoud met zeuren en de nieuwe contest starter gewoon een onderwerp kiest is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit het profiel van Almootjuh:
Laatste bezoek: maandag 07 november 2005 16:04

Hij wacht waarschijnlijk zelf nog even tot er een onderwerp bedacht is?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 07-11-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Anoniem: 115073 schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:39:
Uit het profiel van Almootjuh:
Laatste bezoek: maandag 07 november 2005 16:04

Hij wacht waarschijnlijk zelf nog even tot er een onderwerp bedacht is?
Waarop moet ie wachten??? :+ Volgens mij hadden we besloten dat Folkert de nieuwe contest zou bedenken en starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ok, hier de nieuwe Poll:
Poll: Onderwerp voor de nieuwe 3D contestTussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=99355&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik ben zelf geen voostander van een gezamelijk 3D project, het moet natuurlijk wel een contest blijven... als dit toch de absolute voorkeur heeft moet iemand anders maar het volgende topic runnen want dan haak ik af...

Folkert gaat voor de Mech >:)

Misschien is het handig als ik de sluitdatum van deze Poll erbij vermeld... zullen we het op komende woensdag 20.00 uur houden? Dan is er nog ruimte zat om te stemmen en te klessebessen over niet genoemde topics etc...

[ Voor 17% gewijzigd door Folkert op 07-11-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
en ik stem op boten ;)

maarre, zo'n poll gaat niet werke. dr stemmen tig mensen waarvan er misschien maar 1/5e meedoet (als het al neit minder is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaNiEl KuNsT schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:26:
en ik stem op boten ;)

maarre, zo'n poll gaat niet werke. dr stemmen tig mensen waarvan er misschien maar 1/5e meedoet (als het al neit minder is...)
Van de mensen in de discussies doet ook maar 1/5 mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:53
hierbij mijn belofte dat ik de volgende keer mee doe met de contest :), mag ik dan nu stemmen?

zo ja, dan ga ik met de meute mee en stem ik voor de middeleeuwen

zo nee, pech gehad :P

p.s. Dit gaat mijn eerste 3d model worden die ik niet voor een school opdracht maak, laat ik het anders zeggen; dit is mijn tweede model

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

'k heb dit topic gevolgd, moet zeggen; wauw ;)

Zitten vette designs tussen...'k wou dat ik dat kon :). Respect!

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Freelance schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:38:
hierbij mijn belofte dat ik de volgende keer mee doe met de contest :), mag ik dan nu stemmen?

zo ja, dan ga ik met de meute mee en stem ik voor de middeleeuwen

zo nee, pech gehad :P

p.s. Dit gaat mijn eerste 3d model worden die ik niet voor een school opdracht maak, laat ik het anders zeggen; dit is mijn tweede model
Jij mag ook stemmen op wat het nieuwe onderwerp moet worden! Aub wel alleen stemmen als het serieus bedoelt is dus dat je vrijwel zeker mee doet :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
CyberDoX schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 06:13:
'k heb dit topic gevolgd, moet zeggen; wauw ;)

Zitten vette designs tussen...'k wou dat ik dat kon :). Respect!
Zo moeilijk is het niet. Maak een stuk of 4 tutorials en je kan goed meekomen met de rest.

Als iedereen die stemt ook echt gaat meedoen... Dolle boel wordt t dan :P

Ik weet niet of ik ga meedoen met de contest.
Ik werk aan mn Reelcast :) Moet voor 2006 een leuk film trailertje aankomen. Helaas is de 6er absoluut niet ver genoeg om erin te komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Heuving op 08-11-2005 09:15 . Reden: typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Gamemodels _/-\o_ Ik ben nu toch bezig met het maken van een unreal MOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Middeleeuwen? Zijn dat met ridders en lekkere prinsessen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Almootjuh schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:27:
Middeleeuwen? Zijn dat met ridders en lekkere prinsessen?
Yup! En draken, heksen, kastelen en een hoop wapentuig.
Heb ik eigenlijk maar één woord voor: Ni!!! :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Oh not another shrubbery!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mogen er dan ook Bloody Rabbits gemaakt worden? :P

Die sig van Folkert zou ook wel een mooi onderwerp maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ruik ik daar een idee..? :P

- Signatures (werk de sig uit van een user)
- Gezegdes/spreekwoorden (spreekt voor zich lijkt me :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Als er uiteindelijk middeleeuwen gekozen wordt doe ik zeker mee!! :)

Andere onderwerpen zou ik dan nog een nachtje over moeten slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik denk dat als we gamemodels gaan doen en we doen dat met polylimit dat het dan meer een 2d-contest gaat worden aangezien heel veel van de textures afhangt en veel mensen die dan zelf gaan maken.

Ik ga voor de middeleeuwen :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik voor humor... al dat serieuse gedoe... nee bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:08:
Ik voor humor... al dat serieuse gedoe... nee bah
Wie of wat weerhoudt jou ervan om humor in een onderwerp te stoppen :? Waarom zou humor het onderwerp moeten zijn om het te kunnen toepassen. Het lijkt me dat de Middeleeuwen alle ruimte biedt om humor in te verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Het is geloof ik wel duidelijk waar de meeste voorkeur heen gaat. ik zou zeggen; post die nieuwe contest!!!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

balen dat niemand op klok/horloge stemt.. :O

middeleeuwen lijkt me mooi onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaaah :D :D :D !!111

En dan gaan er ook 64 mensen zo meedoen he aan de volgende contest!!11one :D :D :D

:{ Jongens die poll klopt van geen zak! Er zijn nieteens 64 mensen die iets met 3d doen hier op GoT.. Hoogstens 20 of 30..

Ik zie wel :{ Klopt iig niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:34:

En dan gaan er ook 64 mensen zo meedoen he aan de volgende contest!!11one :D :D :D

:{ Jongens die poll klopt van geen zak! Er zijn nieteens 64 mensen die iets met 3d doen hier op GoT.. Hoogstens 20 of 30..

Dat was ook de reden dat ik dit schreef en daarom heb ik ook niet gestemd (dus eigenlijk 67 :+)
Ik hoop dat de volgende contest in ieder geval snel begint, heeft er al iemand (Folkert) een modje gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:34:

24 :P

maar het geeft wel aan dat daar de meeste VOORKEUR naar uit gaat.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:46:
[...]

24 :P

maar het geeft wel aan dat daar de meeste VOORKEUR naar uit gaat.
Nee, het geeft aan dat de 'lurkers' daar de meeste voorkeur voor hebben.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:47:
[...]

Nee, het geeft aan dat de 'lurkers' daar de meeste voorkeur voor hebben.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik voel me net een hondje die orders krijgt om iets te doen. :/ :P
Misschien moet ooit iemand eens iets doen met een eigen PHP poll oid :) Dan zie je gelijk welk lid waarop stemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jongens, dit is een discussie die al zoooooo vaak gevoerd is... En een aantal contests terug (cartoon) deed ik daar vrolijk aan mee; iedereen stemde op cartoon en vervolgens postte bijna niemand WIPs. Sinds dien heb ik me aan hetzelfde schuldig gemaakt: meegediscussieerd over het onderwerp, gestemd als dat nodig was en vervolgens wel goede wil hebben om mee te doen maar te weinig tijd hebben om meer dan een mager beginnetje te maken (alleen een voorbumper/koplampenpartij zonder detail in de car contest). Ik denk dat het voor veel mensen geldt: meedoen is leuk maar van tevoren is erg moeilijk in te schatten hoeveel tijd men gaat hebben om daadwerkelijk werk af te leveren. Ik heb nu -met dezelfde goede intentie mee te doen- gestemd op natuur, maar Middeleeuwen lijkt me ook al tijden vreselijk leuk en ik hoop dat het er nu echt van komt weer mee te doen met de contest. Alleen zit ik wel in de laatste fase van mijn afstuderen dus garanderen kan ik helemaal NIETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ik heb mijn stem al laten horen(middeleeuwen), maar ik hoop dat de volgende contest dan ook daadwerkelijk snel van start zal gaan. Anders is het dadelijk alweer 2006 en is er nog geen nieuwe contest :X

Dus gaan met die banaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
mischien is het een idee, om volgende keer een paar dagen voor het eind van de contest een paar onderwerpen te verzinnen en dat je met je stem, je voorkeur voor de volgende contest mee stuurt.

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dan mogen er dus alleen mensen meestemmen over een nieuw onderwerp die aan de vorige contest meededen? Lijkt me niet erg sociaal.

Ik snap het gezeur iedere keer over de duur van de discussie niet helemaal. Meestal begint de nieuwe contest binnen twee weken na het beëindigen van de vorige, dat is toch niet zo verkeerd! En ja, er wordt iedere keer weer over het onderwerp en de ranzigheid van de deelnemers geluld. Boeie, dat hoort erbij. Volgens mij hebben we een onderwerp en een prima werkend contest systeem, gaan met ons donder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
ik denk eerlijkgezegt niet dat lurkers massaal op 1 onderwerp stemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
ik moet bekennen dat ik bijna altijd wel mee stem.
maar ik doe alleen mee als het uiteindelijke onderwerp me aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert

• Heuving
Modje doe je werk.
Slodje.

• Scipionyx
  • Niet online
Modjes hebben zo ook hun dagelijkse werkzaamheden, ze kunnen toch niet 24/7 op het forum actief zijn??!
Als je nou gewoon niet post hier, dan zakt deze topic van zichzelf wel weg!

• Heuving
Scipionyx schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:54:
Modjes hebben zo ook hun dagelijkse werkzaamheden, ze kunnen toch niet 24/7 op het forum actief zijn??!
Als je nou gewoon niet post hier, dan zakt deze topic van zichzelf wel weg!
Vroegah was er binnen 10 minuten een slotje.
Het lijkt me juist WEL dat er minimaal 1 mod online is 24/7! Dat is namelijk de functie van een Mod. Het forum netjes houden.

Op elke voorgaande contest zit ook een slotje.

Afbeeldingslocatie: http://www.vrisned.com/uploads/pics/hangslot.jpg

Alsjeblieft, en nu dit topic met rust laten ;)

• Scipionyx
  • Niet online
the raptor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:13:
[...]
Vroegah was er binnen 10 minuten een slotje.
Het lijkt me juist WEL dat er minimaal 1 mod online is 24/7! Dat is namelijk de functie van een Mod. Het forum netjes houden.

Op elke voorgaande contest zit ook een slotje.
24/7?? :? Bron?

Overigens kun je dit soort (imo) onnodige reacties ook melden via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

• Heuving
Scipionyx schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:22:
[...]

24/7?? :? Bron?

Overigens kun je dit soort (imo) onnodige reacties ook melden via [afbeelding]
hheeee die kende ik niet.

In de post je 3D stuff maar weer topic staat ook een thumbnail --> spam post. Die word ook niet verwijderd. Een tijd geleden had je dat niet. Toen werd het forum nog strak en netjes gehouden. :/

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Raptor, lees ajb mijn reactie in dat draadje even... Echt, dit gaat helemaal nergens over. Maak je toch druk over dingen die er wel toe doen! En geef modjes een kans. Dat zijn ook mensen met een baan, sociaal leven, stoelgang, hobbies en behoefte aan slaap.

• Heuving
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:49:
Raptor, lees ajb mijn reactie in dat draadje even... Echt, dit gaat helemaal nergens over. Maak je toch druk over dingen die er wel toe doen! En geef modjes een kans. Dat zijn ook mensen met een baan, sociaal leven, stoelgang, hobbies en behoefte aan slaap.
Ik verveel me, de computer staat te renderen en dan moet ik toch wat doen? :>

En het is een misvatting dat je denkt dat ik me er druk om maak.

p.s.: nogsteeds geen slotje >:)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

André

Analytics dude

Modbreak:Op deze manier hoeft het aanvragen van een slot niet te gebeuren.

Het kan op een nette manier met een TR :/

En wie zegt dat wij 24/7 online zijn om de boel in de gaten te houden? Het forum is een bijzaak en leuke hobby in mijn leven en niet mijn hele leven.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.