Je hebt een WIP gepost. En een WIP is een inschrijvingDark Blue schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:04:
Ik eh, vraag me nog elke dag af of ik mee kan doen
Blijft de lijst up-to-date en betrouwbaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hebt een WIP gepost. En een WIP is een inschrijvingDark Blue schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:04:
[ Voor 1% gewijzigd door Heuving op 19-10-2005 15:22 . Reden: Excuus voor de dubbel post, ging iets mis. Modje verwijder de bovenste :) ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Shit man, lijkt me erg pijnlijk. Succes iig met herstel en ik hoop dat je snel weer in staat bent te WIPpen!ZipoBibrok5-108 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:33:
[...]
Nou dat ging dus niet echt bewust zeg maar.
Er dreigde een pan van het vuur te vallen en die ving ik op, dat ging in een reflex, normaal moet je dat ding gewoon laten donderen. De pan had ik te pakken maar de olijfolie die erin zat besloot toch maar door te vliegen.
@ Thundernet & The Raptor: Thanx!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 13% gewijzigd door Folkert op 19-10-2005 17:18 ]
Hij is erg mooi gewordenFolkert schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:15:
Gezien de drukte hier moet ik denk ik maar mijn Finals posten. Op het model zitten nu nieuwere velgen, die vorige waren iets te 'agressief'. Verder nog wat aan de achterkant gedaan...
[afbeelding][afbeelding]
De modellen zijn nog niet af, ik weet het maar ik heb zooo weinig tijd...
[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 19-10-2005 17:54 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Chester schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:39:
Update:
Achterlampen gemaakt. Aluminium materiaal is nog wip, wil em wat meer reflecterend hebben. Ik vind het er zo niet echt goed uitzien.
[afbeelding]
Hmz, zie net een meshfout bij de 2e lamp van onder, zal ik even fixen
Weer zeeeeer netjes. Hoe heb je die achterlichten zo netjes gefixed!?!?!Chester schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:39:
Update:
Achterlampen gemaakt. Aluminium materiaal is nog wip, wil em wat meer reflecterend hebben. Ik vind het er zo niet echt goed uitzien.
[afbeelding]
Ongelofelijk, echt heel mooi!Chester schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:39:
Update:
[afbeelding]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Mn final wordt wallpaper formaatnxxt schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:13:
... Dat ding moet gewoon op een wallpaper...
Hulde!
Een bumpmap in photoshop gemaaktthe raptor schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:39:
Weer zeeeeer netjes. Hoe heb je die achterlichten zo netjes gefixed!?!?!
Nope, ik kan het nog redelijk makkelijk aanpassenmercarra schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:43:
Ongelofelijk, echt heel mooi!
Wat ik me afvraag: Kan jij je model in grote lijnen nog wel wijzigen nu je zoveel detail hebt? Als ik grof de koplampen ga plaatsen zie ik al geen mogelijkheid meer om netjes de moterkap te wijzigen. Of het moet enorm veel tijd gaan kosten. Dus hoe doe je dat?
Anoniem: 115073
Nou, ik vind um anders wel geinig en erg origineel er uit zien!Anoniem: 115073 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:33:
Daar issie dan. Dit is nog maar de base mesh, maw er zitten echt snoeiveel fouten in, maar dat ga ik in de komende week denk ik nog weghalen.
Ik heb de hele auto tot nu toe gemaakt zonder enige references, en ook zonder blueprints en tutorials
Misschien was dat niet zo slim voor m'n eerste auto. Maargoed. Komtie:
[afbeelding]
[afbeelding]
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
En nog een bij de onderste lamp, links. Lijkt een scherpe rand te zijn ofzo..Chester schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:39:
Update:
[afbeelding]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Thanx!!!
Maar dan heb je geen glas maar een doorzichtig materiaalthe raptor schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:39:
Tip voor Chester: Zet je Refract helemaal op zwart. Dan de ruit selecteren en de visibilty lager zetten. Bijvoorbeeld 0,6.
Middenweg, zoals je bij mijn renders ziet, zit er nog zeker een reflectie op.Chester schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:41:
[...]
Maar dan heb je geen glas maar een doorzichtig materiaal![]()
Tnx voor de tip anyway
Ik ga als final geen doorzichtige ramen gebruiken wegens tijdsgebrek.
[ Voor 37% gewijzigd door Heuving op 23-10-2005 21:11 . Reden: nieuwe renders toegevoegd + info ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
da's echt auw...ThunderNet schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:58:
ik heb zware problemen met m'n model
Licentieprobleem met max is sinds gister opgelost.. maar m'n model![]()
Laten we het onder indrukken van de band plaatsenErkandude schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:12:
Middelste plaatje, rechter achterband door het wegdek heen. foei, hij was bijna perfect
Anoniem: 104588
Was t maar zo'n feestAnoniem: 104588 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:48:
....
@raptor
lekker bezig, duren dagen bij jou soms 30uur ofzo...waar haal je die vandaan?
[ Voor 11% gewijzigd door Heuving op 26-10-2005 16:09 ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Volgens mij haalt niemand de deadline.... heel veel animo in het begin, maar net als met het architectuur contestje blijven er niet veel mensen overThunderNet schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:34:
Ik weet niet of ik de deadline wel ga redden...
Heb dus vanwege de licentie probs ruim week extra stil gelegen (naast de gebrekkige tijd die ik al had)
Ik heb de volgende opties: back to coupeoftewel, basic interieur afmaken, dak er op.
Lelijke wielen/velgen..
Anoniem: 147262
Die gast heeft geeneens iets van een WIP gepost geloof ik, ik zou ook maar alvast iets gaan overleggen wie de stemmen gaat tellen want lijkt me niet dat ie nog iets inlevert.Almootjuh is ook verdwenen... zonde.
Nu deze auto van schuin-van-voren of schuin-van-achter op wallpaper formaatthe raptor schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:33:
Nieuwe render:
[afbeelding]
koplampen aangepastde binnenkant van de koplampen moet ik nog wel aanpassen. Anders is het zo zonde dat door o.a. de koplampen het model een stuk minder is.
Tsjah... erg zonde. (ja, weer ZONDE jaAnoniem: 147262 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:57:
[...]
Die gast heeft geeneens iets van een WIP gepost geloof ik, ik zou ook maar alvast iets gaan overleggen wie de stemmen gaat tellen want lijkt me niet dat ie nog iets inlevert.
Ik heb ook niet meer veel aan deze topic gedaan ik ben nu ook meer bezig met een nieuwe site te bouwen
[ Voor 6% gewijzigd door Heuving op 27-10-2005 12:22 ]
Ik heb net even naar een aantal 3D contests gekeken.Almootjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:29:
* Heuving is out of the game...
Heb alleen nog maar motorkapje...
die reflectoren achterop zitten volgens mij 1 a 2 cm verzonken in de bumper...zal het geheel wat realistischer maken
Klopt, maar ik wilde het makkelijk houdenAnoniem: 104588 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:43:
[...]
die reflectoren achterop zitten volgens mij 1 a 2 cm verzonken in de bumper...zal het geheel wat realistischer maken
Doe je de puntentelling straks nog wel of ook niet? Zoniet, dan moet er iemand anders aangesteld worden.Almootjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:29:
* Scipionyx is out of the game...
Heb alleen nog maar motorkapje...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
No problem...Scipionyx schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
Doe je de puntentelling straks nog wel of ook niet? Zoniet, dan moet er iemand anders aangesteld worden.
@ the raptor:
c&C @ cgtalk
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 31-10-2005 01:01 ]
Misschien wat over the top, maar kun je deze ook maken met de colorscheme van GoT/Tweakers? Zou best awesome zijn, denk ik zo.
[ Voor 21% gewijzigd door Heuving op 29-10-2005 01:10 ]
ik hoop dat je voor de final wel je sample rate omhoog gooit maar voor de rest ziet het er stoer uit.
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Goed punt, moet eerlijk toegeven dat ik nog nieteens had gezien dat hij wat laag stondAlnitak schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:08:
[...]
ik hoop dat je voor de final wel je sample rate omhoog gooit maar voor de rest ziet het er stoer uit.
[ Voor 38% gewijzigd door Heaget op 29-10-2005 22:24 ]
[ Voor 26% gewijzigd door DP Kunst op 29-10-2005 23:57 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Hij lijkt van de achterkant een beetje op de twinmill van Hotwheels. Ziet er trouwens erg mooi uit.-DG- schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:09:
Ik doe trouwens ook nog mee hoor![]()
![]()
Heb alleen een tijdje niet veel gedaan, dus hij zal niet voor maandag helemaal af komen.
Hier nog een wipje:
[afbeelding] klikbaar (1280x960)
C&C graag![]()
trouwens geen HDRI en schaduw om de rendertijd nog eenigzins acceptabel te maken op 500 mhz.aan de rechter kant daarom ook geen wielen
![]()
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 38% gewijzigd door FreezingPixels op 30-10-2005 13:30 ]
Zo... nu eerst een Bavaria
[ Voor 12% gewijzigd door FreezingPixels op 30-10-2005 14:56 ]
shitrobin222 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:54:
Moet natuurlijk allemaal zelf gemaakt worden, alles wat je op da plaatje van mij ziet s ook zelf gemaakt
Sjek de startpost ook ff.
[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 30-10-2005 15:15 ]
Shit man, dat is knap klote... Alsnog veel sterkte met de contest.ThunderNet schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:13:
[...]
shit
toen ik vanmiddag weer 3Dmax opstarte... je raad het wel... savemodel van 3week geleden
dus ik vlieg nu er door.... hopelijk dat ik nog iets moois inelkaar krijg
qua model zit ik dus terug op dit punt:
[afbeelding]
I love the smell of a Palm in the morning.
Nee, het is een Extreme High Resolution HDRI map. Van ca. 50MB. Er zit nog geen photoshopwerk overheen.Milanza schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:08:
Hoe doe je dat? Zijn dat gewoon foto's met een hdri-map voor de reflecties erbij?
Ziet er mooi uitthe raptor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:24:
[...]
Nee, het is een Extreme High Resolution HDRI map. Van ca. 50MB. Er zit nog geen photoshopwerk overheen.
Kan die in het UV green?the raptor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:32:
Misschien word dit de final mits ik geen tijd heb morgen.
Het is toch rood geworden
Als mensen liever een ander kleurtje zien, kan ik wel een nieuw rendertje maken
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 30-10-2005 23:42 ]
Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar het lijkt mij mooier om de velgen te spiegelen. Hierdoor zou je de indruk kunnen wekken dat de 'spaken' van de velgens door hoge snelheid naar schter klappen. Nu lijkt het meer op een soort cirkelzaag achtig velg wat op mij minder snel (en dus minder stoer) overkomt. Ik weet niet of het veel veel werk is, maar misschien wel het proberen waard.Chester schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:17:
Final
*klikbaar voor 1920x1440*
[afbeelding]
Klik hier voor de wallpaper versie
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Antracietzilverthe raptor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:32:
Misschien word dit de final mits ik geen tijd heb morgen.
Het is toch rood geworden
Als mensen liever een ander kleurtje zien, kan ik wel een nieuw rendertje maken
[afbeelding]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 31-10-2005 01:05 ]
Dat zou misschien wel mooier zijn, maar volgens mn referentie plaatjes horen ze zo, zie: http://www.seriouswheels....ar-S-Drawing-1280x960.htmJust_I schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:39:
[...]
Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar het lijkt mij mooier om de velgen te spiegelen. Hierdoor zou je de indruk kunnen wekken dat de 'spaken' van de velgens door hoge snelheid naar schter klappen. Nu lijkt het meer op een soort cirkelzaag achtig velg wat op mij minder snel (en dus minder stoer) overkomt. Ik weet niet of het veel veel werk is, maar misschien wel het proberen waard.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hij s tof geworden maar wil je voortaan ff je plaatjes rezisenthe raptor schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Zoiets als dit?
Maak deze maar final
[afbeelding]
Ziet er goed uit!!the raptor schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Zoiets als dit?
Maak deze maar final
[afbeelding]
Ja ik weet het maar ik heb een beetje weinig tijd dus ik kan het niet echt meer goed maken.Calamor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:37:
@dntje Het zal mooier zijn als je die banden meer echt maak. Want de rest van de Car is wel mooi en ziet er bijna echt uit. Op een paar dingen na dan(kleuren).
Zo... nu eerst een Bavaria
ijzer...veel reflecteren?Plint schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:13:
[...]
Ziet er goed uit!!
Enige puntjes die ik zie:
- Materiaal van de koplampen is niet zo mooi
- De reflectie van de ijzeren rand om de ramen lijkt wat te veel te reflecteren. weet niet of het zo hoort maar oogt een beetje raar.
Voor de rest top!
doe het je niet na
Oki.Plint schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:13:
[...]
Ziet er goed uit!!
Enige puntjes die ik zie:
- Materiaal van de koplampen is niet zo mooi
- De reflectie van de ijzeren rand om de ramen lijkt wat te veel te reflecteren. weet niet of het zo hoort maar oogt een beetje raar.
Voor de rest top!
doe het je niet na
[ Voor 83% gewijzigd door -DG- op 31-10-2005 20:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq