Eventueel erbij zetten dat ze er nog aan bezig zijn ? Het komt over dat dit nog een erg oud stukje is dat men vergeten weg te halen is

R481, Waarheidsfactor: 100%. Genoeg mensen die niet weten dat de AGP versie van de X850 gebaseerd is op een eigen core. Blader eens wat terug in dit topic en je zult zien wat ik bedoel.

Dit blijft dus staan ter info.
Inderdaad heel handig, Misschien dit tussen de algemene weetjes te zetten ofzo ? Aangezien het al een jaar geen gerucht meer is

Veel foto's van kaarten in de first post maakt de first post 'zwaar' en daar ben ik geen voorstander van. Genoeg mensen die hier nog met een 56k modem komen en die niet staan te wachten op een half uur laadtijd voordat ze de firstpost in volle glorie kunnen zien. Er komen verder genoeg foto's aan bod in de topics zelf. Links naar files en tools staan onderin en die blijven daar staan. Informatie over cores heeft prioriteit en staan dus ook wat prominenter in beeld.
Begrijp ik volledig, je hebt gelijk.
De tabellen zullen binnenkort geupdate worden.
Ideaal

Informatie over WGF/DX10 is een beetje dubieus. Dit past meer in het WOS forum en ik ben van mening dat de lezer van dit topic intelligent genoeg is om daar naar op zoek te gaan. Maar wat betreft DX10 en unification staat er wel wat op stapel in deeltje 21, maar het betreft hier alleen een stuk over de directe verhouding tussen MS en de IHVs.
Zelf heb ik toch al wat vragen hierover zien langskomen, of huidige kaarten werken, welke wel, welke niet (van ATI dus). Ook welke dit zouden ondersteunen is een handig gegeven. Het heeft met Windows te maken, maar dat hebben de Catalyst drivers ook

Algemene All In Wonder info kan er inderdaad wel in. Maar aangezien ATi continue bezig is met het uitbrengen van verschillende AIWs (zie bv AIW 2006 Edition, X800VE AIW, X600 AIW, X800GT AIW, X800XL AIW, X800XT AIW) en daar ook nog eens steeds veranderingen in aanbrengt bv andere tuner, andere aansluitingen, andere afstandsbediening, andere softwaresuite etc, is het imo beter om deze info beknopt te houden. Als ook nog eens de verschillen moeten worden uitgelegd per AIW dan wordt de FP 2x zo lang. Dit past dan imo beter in een apart AIW topic. Het verbaast me dan ook dat dit er nog niet is, aangezien een search op AIW in het forum een hele waslijst aan topics oplevert.
Altijd handig, echt uitgebreid hoeft het ook niet. Een opsomming van de meest logische zaken (connectiviteit, prijs, etc.) en eventueel wat weetjes is al meer dan voldoende.
Workstation info... In hoeverre is FireGL interessant voor het grootste gedeelte van de lezers van dit topic? Als er een onderdeel voor zowel AIWs en FireGL zou moeten komen, dan zouden voor de volledigheid eigenlijk de Imageons, Theaters, Xilleons, Mac Editions, ES100 (Server VPU), ook aan bod moeten komen. Het heeft allemaal te maken met graphics.
Theoretisch wel, het is het "ATI Nieuws en Discussie topic", niet het "ATI Gamer grafische kaarten Nieuws en Discussie topic"

Maar ja, beperk het toch maar tot consumenten beter

Op dit moment plaats ik wel nieuwsberichten in dit topic als er iets interessants te melden is op die gebieden, maar ik denk niet dat ze een apart plaatsje verdienen in de first post van dit topic. Natuurlijk sluit ik niets uit en wie weet komt het er wel in in de volgende FP, maar dan zal het waarschijnlijk net als de uitgebreide uitleg over Geometry Instancing, Temporal AA, Catalyst Control Center etc in vorige posts zijn, dus tijdelijke vermeldingen die later weer verdwijnen in het archief.
Zou het mogelijk zijn hier snelkoppelingen (links) naar te maken en deze te plaatsen bij de startpost ? Lijkt me wel handig