Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 20 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.474 views sinds 30-01-2008

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 13:42
Hacku schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:28:
[...]

Denk je? Als de rest van de hardware niet mee wil zal je ook niet ver komen.
Jah dat denk ik. De X800 XT was ook niet 2x zo snel in de lage resoluties ook door de limieten van de overige hardware. Dus bij deze zal dat ook zo zijn in de hoge reso's @ full AA en AF. Maar als hij 32 Pipes heeft met 700 MHz core + die tweaked alus en de 512 bit interne bus. Is hij zekers wel 150% sneller alleen moet de hardware het ook kunnen. Maar denk dan maar eens aan games als Unreal 3. DAar zul je het dan merken.

Maar ik denk niet dat de R520 32 pipes heeft. Ik denk 16 met max 24 en dat de R580 dan mischien die 32 heeft. Maar kan goed zijn dat ati die opzet gaan veranderen net als bij de Xenos. Mja weer allemaal speculatie. Gewoon ngo 1 hele maand gedult zien te hebben :'(. Hier begint het gedult igg op te raken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:31
even wat ervaringsinfo nodig, is dit normaal erger mij dood
ben recent overgegaan van Sapphire 9800XT naar Asus x800 pro TD

1. ik zie alleen linkerbovenhoek voordat windows opstart (zeg kwart van totaal)
scherm is dus oversized totdat windows start
dit staat dus los van windows, en mijn scherminstellingen veranderen er niets aan (LG 2010P)
bios instellingen, windows install worden wel lastig zo

2. secondary scherm is plasma en ik gebruik alleen MCE op dat scherm
ik zie dus desktop image en wanneer MCE wordt opgestart valt scherm een paar seconden weg
waarom? er wordt geen resolutie veranderd!
erg irritant

Lian Li O11D evo inverted, Corsair HX1500i, Asus ROG gaming Z790-A, i713700KF, 32GB DDR5 Corsair PC6400, MSI RTX4090 Suprim, Samsung 990 pro 1+2TB, LG Oled42C2

Nieuw topic komt er zo aan. Nog even geduld aub en dan daar verder gaan. :)

Edit: Deel 21 staat [rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 21[/rml]

Deze mag op slot.

[Voor 43% gewijzigd door CJ op 11-09-2005 13:23]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee