TweakDSL *new and/or improved* deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.747 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De modem die ikheb besteld de versie van zyxel met wlan is die nog niet lverbaar door tweakdsl of wel.

Ik heb nu een wat oudere modem, en zou graag willen testen of ik met die modem beter snelheden haal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:02:
[...]
Modems zijn, voor zover ik weet, nog lastig te leveren. (Nieuwigheid, leveranciers nog geen voorraden enzo). Ik neem aan dat ze ervan uitgaan dat mensen die al een verbinding hebben hun oude modem nog wel even kunnen blijven gebruiken. De verbinding is toch nog geen adsl2+ :)
Ik heb geen adsl modem. Wel een kabel modem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Xandrios schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:02:
[...]

Dat heet dus een TTM, Telco-Telco migratie. Aanvraag voor TTM invoeren, na TTM oude ISP opzeggen. Dat is de juiste procedure :)
[...]

Die kans is aanwezig. Ik zou even verifieren bij Demon of Tweakdsl je oude verbinding bij hun heeft opgezegd. Ik denk namelijk dat dat nog niet gebeurd is ;)
Hoe vraag je zo'n TTM aan? Ik heb alleen een aanvraag formulier gekregen waarbij staat dat ik eerst mijn verbinding moet opzeggen en een opzeg datum moet opgeven.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur gewoon je aanmelding naar tweakdsl zoals ik ook twee weken geleden heb gedaan !!

Hun regelen de rest zelf zoals je bij mij kan zien, ik ben namelijk al over !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Wildfire schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:56:
Ja, je moet nu zo snel mogelijk bij Demon opzeggen. Ik denk dat je het beste via de mail kunt opzeggen, met melding dat het een telco-telco migratie betreft van Demon/BBNed naar TweakDSL/Tiscali. Als het goed is kun je gewoon per direct opzeggen.
ik kreeg dit mailtje van demon
Dank u voor uw e-mail aan Demon.

Sta er op, via uw nieuwe provider, om schriftelijk de opleverdatum/migratiedatum aangeleverd te krijgen.
Deze info is onontbeerlijk om hier uw lopende contract te laten beëindigen. Dit mag eventueel ook nadat
de overstap heeft plaatsgevonden, dan sluiten wij met terugwerkende kracht het account af.
Eventueel teveel betaalde abonnementsgelden worden dan aan u terug betaald.
Nu nog tweakdsl zo ver krijgen dat ze me even die brief schriftelijk sturen. of zit dat bij je modem als je die krijgt?
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:16:
Stuur gewoon je aanmelding naar tweakdsl zoals ik ook twee weken geleden heb gedaan !!

Hun regelen de rest zelf zoals je bij mij kan zien, ik ben namelijk al over !!
Ja.. je bent over. Maar dat wil nog niet zeggen dat je abo gestopt is.. Dadelijk schrijven er 2 clubs geld bij je af voor dezelfde dienst.

[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 24-08-2005 14:24 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja.. je bent over. Maar dat wil nog niet zeggen dat je abo gestopt is.. Dadelijk schrijven er 2 clubs geld bij je af voor dezelfde dienst.[/quote]

Daarom ga ik ze vanmiddag beide even bellen en dan moet het allemaal wel goed komen denk ik !!

Maar t is wel de snelste manier om je overstap te regelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Wildfire schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:54:
[...]

Heb je dit topic wel 's gelezen?

Samenvattend: telco-telco migratie met in principe hooguit een kwartier downtime, alhoewel men voor de zekerheid van een dag uitgaat.

Procedure:

1) Aanvraag indienen bij TweakDSL.
2) Wachten totdat je lijntje wordt opgeleverd.
3) Per direct opzeggen bij Demon.

Voila.
Ja zeker dat ik dit topic heb gelezen, alleen was het mij nog niet helemaal duidelijk of het ook bij TIS-ADSL2 gelde.
Bedankt voor de uitleg, ik ga nog even kijken of het werkelijk n voordeel voor mij opleverd en dan aanvragen :)

Wildfire wel funny, destijds hadden we rond de zelfde tjid Demon DSL.. en waarschijnlijk nu weer met TIS-DSL

[ Voor 9% gewijzigd door Chutney op 24-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:01

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:55:
Voor de mensen die willen overstappen van Demon naar tis dsl 24 mbit !!

Ik heb twee weken geleden op een donderdag mijn gegevens en contract gefaxed die ik hier op de website had gevonden alsmede mijn paspoort en de nodige handtekeningen.

Gisteren kwam ik thuis en lag mijn adsl van demon 8mbit eruit, na het resetten van de modem kwam ik erachter dat ik niet meer klant van demon was maar inmiddels van cambrium (tweakdsl dus). Dit zag ik doordat ik mijn ip adres op het internet heb gechecked.

Het is wel een beetje vaag gegaan allemaal want ik heb maandag nog gebeld waar mijn contract bleef want ik had nog niks gehoord etc. De man zei dat die in behandeling was maar dat het nog wel even kon gaan duren. Vaag maar waar een dag later had ik t !!

Ik vraag me af waar de bestelde modem en de inloggegevens blijven, want ik heb verder nog helemaal niks van hun vernomen. Weet iemand hoe lang dat nu gemiddeld nog duurt ?

Jullie zullen het hier lezen als ik meer info heb.

Gegroet Diego.

P.s. Moet ik nog wel bij Demon opzeggen, of wordt mijn contract automatisch stopgezet, want ik heb ook nog helemaal niks van hun gehoord, en ik wil niet twee keer een abbo gaan betalen zoals jullie zullen begrijpen !!

Vaag, vaag vaag maar wel mooi dat het allemaal zo snel is gegaan... _/-\o_
Haha prachtig. Dat is de standaardwerkwijze bij tweakdsl.
Het ging bij mij exact hetzelfde. Ineens werkte mijn planet connectie niet meer. Na een tijdje kwam ik erachter dat ik gemigreerd was naar tweakdsl. Geen brief, email niks. Modem was er ook nog niet. Heb naar tweakdsl gebeld. Hun antwoord was dat het standaard procedure is dat je een bericht krijgt. Yeah right. Het modem is toen alsnog opgestuurd en was er 2 dagen later.

Demon zou ik zeker zelf informeren en er expliciet bij vermelden dat je gemigreerd bent.

Als je connectie eenmaal werkt dan is tweakdsl een prima provider. Het is alleen jammer dat ze totaal niet communiceren over wat ze wanneer doen.

De gegevens van het mailmenu en het cambriummenu had ik trouwens wel vrij snel. Voor je connectie en de nieuwsserver heb je geen inloggegevens nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door eisbaer op 24-08-2005 14:37 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:47
Nou wees maar blij dat je in ieder geval bent aangesloten....

Ik heb mijn ADSL2+aanvraag doorgeemaild en gefaxed al op 30-juni EN BEN NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN.

Ook nog een keer netjes de omwisseling naar Tiscali ipv BBNed bevestigd per email en fax allebei met het zogenaamde incident nummer erbij. Hier moest ik zelf achterkomen trouwens terugbellen doen ze niet of nauwelijks.

En elke keer als ik ze sprak moest ik het hele verhaal opnieuw vertellen want nieuwe klanten kunnen ze nauwelijks terugvinden. Ook het incident nummer levert dan geen soelaas.

10 dagen geleden dacht ik dat alles rond was, na nog een keer bellen waar alles bleef kwam er dan uit dat ze bijna bezweken waren onder het succes van de aktie maar dat het dan toch echt ging gebeuren.
TOTDAT er iemand mij gisteren belde met de vraag wat mijn bankrekeningnummer en telno. was want de aanvraag was gebounced door Tis omdat dit niet was ingevuld !!!!!

LEZEN !!!!!! is dus moeilijk... want dit stond duidelijk vermeld in de allereerste aanvraag en dit mailtje leverde een incident nummer welke kennelijk niet meer geraadpleegd wordt.

Al met al heb ik spijt als haren op mijn hoofd want alle vriendelijkheid ten spijt heb ik gewoon nog steeds geen internet.
Dus gisteren + 3 weken oplevering + 4weken wachten is bijna 2 maanden ZONDER internet.

"jahoor mijnheer, het is zo geregeld.."

Als iemand van Tweak dit leest kan hij dan eindelijk eens kijken en vragen aan Tis of ze mijn lijn met spoed willen opleveren (Michael Reitsma)

Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11:42

Crusader

Arc Nature

Even een positief geluid, ik weet niet of het door het BBned onderhoud komt, maar ik heb zojuist twee uur aaneengesloten BF2 kunnen spelen, zonder ook maar een enkele melding m.b.t. connectieproblemen of er uit gegooid te zijn.
Het is erg lang geleden dat ik dat heb mogen meemaken.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Burne schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 02:01:
[...]

Zei het dat dat VPN over diezelfde verbinding loopt, en dus dezelfde problemen zou moeten hebben. Als het aan de eigenschappen van de verbinding ligt. Zoals iedereen roept.

[...]

We zijn geen steek verder. Tussen jou en een gameserver kunnen zo vier, vijf of meer andere service-providers zitten. Elk van die netwerken kan de oorzaak van een probleem zijn. Dat heb je niet verder uitgezocht. Xs4All gebruikt andere netwerken om bij de rest te komen.

.
Sorry burne maar dat ben ik niet met je eens, volgens mij zijn we wel een stap verder en is het duidelijk dat het gezocht moet worden bij tweakdsl/bbned

ik geef 100% toe bf2 is een game waar van alles met de hardware e.d.mis kan gaan maar in dit geval
is er echt meer aan de hand.

kan nu al drie avonden zonder problemen bf2 spelen via een vpn link, elke keer als ik het zonder de link probeer klapt die eruit met een timout of disconnect

Dan wijst toch alles richting tweakdsl/bbned.
De vpnlink in mijn geval een pptp tunneltje naar een xs4all/kpn gebruiker werkt wel goed.

Nou ben ik een tweaker en absoluut geen netwerk expert maar volgens mij is de vpn een gesloten tunnel en tot aan het punt van de xs4all gebruiker is packetloss in deze tunnel uitgesloten ook udp loss is niet mogelijk. De udp pakketjes gaan de vpn tunnel in en de tunnel zorgt ervoor dat alles wat er ingaat aan de andere kant eruit komt.

En het probleem doet zich echt op alle bf2 servers dus het path naar het andere server/netwerk lijkt me ook niet de oorzaak.

ps. voor de gene die het willen testen, met de demo versie heb je dezelfde problems.

Zomaar een wild idee van mij, heeft het niet iets te maken met management op routers, systemen die ivm voip voorang geven op bepaalde portjes en op andere weer niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij daadwerkelijk een machtiging ingevuld voor TweakNews dan? Nee. Dan zullen ze ook niet factureren
Nou Xandrios jij weet toch wel hoe jullie daar werken. Ik heb ook nooit machtiging gegeven en toch moest ik mijn rekening bij de bank voor Cambrium blokkeren zodat jullie niks meer kunnen incasseren. Zeker niet voor een nooit opgeleverde lijn. Van begin april 2005 tot en met half augustus heb ik op mijn lijn gewacht. Terwijl Cambrium (TweakMafia) intussen wel iedere maand factureerde. Gelukkig ben ik er nu van af. Dus die opmerking van jou klopt niet. Machtiging of geen machtiging, dit zijn mafia praktijken. Maar binnenkort houdt dit op, dont wurry. Soms schop je tegen de verkeerde!

Wat betreft BF2 problemen. Op de site van de creators staat weer een nieuwe patch. Heeft iemand deze al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand van Tweak dit leest kan hij dan eindelijk eens kijken en vragen aan Tis of ze mijn lijn met spoed willen opleveren (Michael Reitsma)
Dont wurry, ze lezen het. De helpdesk is moeilijk te bereiken omdat ze continu met 2 man hier zitten te posten. Xandrios heeft je vraag al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Wildfire schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Wel vreemd dat Diego27 een week later heeft aangevraagd en nu een week eerder dan mij al is aangesloten... :'(
Diego27 zat al via BaByXL(Tiscali) blijkbaar, dat kan natuurlijk in een dag omgezet worden door andere provisioning ;-)
Chutney schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:
Ik zag de actie van TIS ADSL2 op de site staan.

Ik heb nu een Analoge Demon DSL Express via BBned lopen. Mijn vraag was of ik deze via telco-telco of isp-isp migratie kan overzetten naar een TIS ADSL2 lijntje.

Weet iemand of dit mogelijk is zonder al te veel downtime dus?
Dat kan.

Eerst overstap aanvragen bij TweakDSL. Als je bevestiging hebt ontvangen (mail of brief) met plandatum van oplevering (overzetting dus van netwerk (telco-telco)) kan je opzeggen bij Demon. Of je zegt pas op als lijn overgezet is ;)
LuCarD schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:13:
[...]

Hoe vraag je zo'n TTM aan? Ik heb alleen een aanvraag formulier gekregen waarbij staat dat ik eerst mijn verbinding moet opzeggen en een opzeg datum moet opgeven.
Kan je doen, maar dan zit je ongeveer een ruime week zonder i-net misschien. Dit omdat je huidgie ISP je opzegging verwerkt als opzegging en je lijn doorzet voor ophef.

Een lijn die ingepland is voor opheft valt niet te migreren middels telco-telco meer!!

Dus wat doe je:
  1. Informeren naar opzegtermijn en even rekenen.
  2. Overstap aanvragen voor zeg over een maand
  3. Overstap bevestigd met plandatum van netwerk omzetting.
  4. Nu is het veilig om op te zeggen voor een datum die na de bevestigde opleverdatum ligt!
Wat ze bedoelen met eerst opzeggen is dat je informeert naar de opzegtermijn/periode. En dat je dus wel alvast aangeeft dat je weggaat maar ze de lijn niet mogen opeheffen omdat die nog overgenomen moet worden.

Bij veel ISP's is opzeggen gelijk aan lijnsloop (je gaat immers weg) en ze laten geen lijn open staan die ze niet factureren meer natuurlijk. Gelijk compleet verwerken... niet doen dus.

Als je lijn al gesloopt gaat worden wordt je overstap aanvraag afgewezen en kom je een periode zonder DSL te zitten tot nieuwe weer geleverd kan worden op je DSL-vrije lijn!

Er staan twee opties voor telco-telco in contract (als je al op BaByXL zit wordt het natuurlijk een ISP-hop automatisch):
O Op het moment wordt mijn analoge verbinding via KPN gebruikt door mijn huidige ADSL
ISP, het telefoonnummer is: __________________
O Ik heb een kaal koper verbinding voor mijn ADSL, deze wil ik voor TIS ADSL2 gebruiken.

[ Voor 51% gewijzigd door bjck op 24-08-2005 15:20 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thijs B schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Sorry burne maar dat ben ik niet met je eens, volgens mij zijn we wel een stap verder en is het duidelijk dat het gezocht moet worden bij tweakdsl/bbned

ik geef 100% toe bf2 is een game waar van alles met de hardware e.d.mis kan gaan maar in dit geval
is er echt meer aan de hand.

kan nu al drie avonden zonder problemen bf2 spelen via een vpn link, elke keer als ik het zonder de link probeer klapt die eruit met een timout of disconnect

Dan wijst toch alles richting tweakdsl/bbned.
De vpnlink in mijn geval een pptp tunneltje naar een xs4all/kpn gebruiker werkt wel goed.

Nou ben ik een tweaker en absoluut geen netwerk expert maar volgens mij is de vpn een gesloten tunnel en tot aan het punt van de xs4all gebruiker is packetloss in deze tunnel uitgesloten ook udp loss is niet mogelijk. De udp pakketjes gaan de vpn tunnel in en de tunnel zorgt ervoor dat alles wat er ingaat aan de andere kant eruit komt.

En het probleem doet zich echt op alle bf2 servers dus het path naar het andere server/netwerk lijkt me ook niet de oorzaak.

ps. voor de gene die het willen testen, met de demo versie heb je dezelfde problems.

Zomaar een wild idee van mij, heeft het niet iets te maken met management op routers, systemen die ivm voip voorang geven op bepaalde portjes en op andere weer niet ????
Dat is dus precies wat ik al zei alleen dan met iets meer diepgang ;)
ShadowBumble in "TweakDSL *new and/or improved* deel 14"

Overigens Burne als je hulp nodig heb just mail :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Wildfire schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:54:
[...]

Trouwens, vandaag ontving ik wat papieren van TweakDSL. Gegevens om in het customer-menu te kunnen inloggen en de gegevens voor m'n subdomein en mail... straks maar 's kijken of dat al werkt.

En dan nog ff wachten op twee september, de datum dat ik van Demon naar TweakDSL wordt omgeprikt... :)
Hoe ben jij achter je Serivce-ID gekomen?..Heb m ook nodig als ik de overstap ga maken van Demon naar Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:08:
[...]

Wat betreft BF2 problemen. Op de site van de creators staat weer een nieuwe patch. Heeft iemand deze al uitgeprobeerd?
Volgens mij is versie 1.02 toch echt nog steeds de laatste.
Bovendien heeft EA aangekondigd vertraging te hebben opgelopen en pas in september de 1.03 patch uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Chutney schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Hoe ben jij achter je Serivce-ID gekomen?..Heb m ook nodig als ik de overstap ga maken van Demon naar Tweak
Is niet nodig. Kan handig zijn als je geen linesharing hebt meer (geen telefonie KPN op zelfde koperlijn), maar niet noodzakelijk. Dus heb je hem niet? Gewoon niet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Chutney schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Je hebt hem schijnbaar niet meer nodig. Maar 1 mailtje naar demon was voor mij voldoen om het direct te verkijgen. Dus dat is een eitje.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

bjck schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

Diego27 zat al via BaByXL(Tiscali) blijkbaar, dat kan natuurlijk in een dag omgezet worden door andere provisioning ;-)

[...]

Dat kan.

Eerst overstap aanvragen bij TweakDSL. Als je bevestiging hebt ontvangen (mail of brief) met plandatum van oplevering (overzetting dus van netwerk (telco-telco)) kan je opzeggen bij Demon. Of je zegt pas op als lijn overgezet is ;)

[...]

Kan je doen, maar dan zit je ongeveer een ruime week zonder i-net misschien. Dit omdat je huidgie ISP je opzegging verwerkt als opzegging en je lijn doorzet voor ophef.

Een lijn die ingepland is voor opheft valt niet te migreren middels telco-telco meer!!

[...]
Grr net vanmorgen vroeg de fax gestuurd met de opzegging....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Hey... Kun je de tweakdsl helpdesk nu plots alleen nog via het 0900 nummer bereiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
LuCarD schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:35:
[...]

Grr net vanmorgen vroeg de fax gestuurd met de opzegging....
Achteraan bellen dat ze lijn niet opzeggen omdat die overgenomen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Werd net gebeld door iemand van TweakDSL, ze konden geen Tiscali ADSL2+ leveren in Steenwijk!?!?! Wel konden ze, met dezelfde voorwaardes, het via BBNED leveren :) Blij, want volgens de laatste check bij BBNED (http://pcdb.bbned.nl/) kan er in Steenwijk nu net ADSL2+ geleverd worden!

(Copy/Paste van http://pcdb.bbned.nl/)

ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ is beschikbaar.

Linesharing is beschikbaar.
Dit is een BBned locatie.
Centrale: Stwk-C
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 705 meter.

En mijn afstand is lekker kort, moet dus allemaal wel goed gaan qua snelheid :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:55:
Voor de mensen die willen overstappen van Demon naar tis dsl 24 mbit !!

Ik heb twee weken geleden op een donderdag mijn gegevens en contract gefaxed die ik hier op de website had gevonden alsmede mijn paspoort en de nodige handtekeningen.

Gisteren kwam ik thuis en lag mijn adsl van demon 8mbit eruit, na het resetten van de modem kwam ik erachter dat ik niet meer klant van demon was maar inmiddels van cambrium (tweakdsl dus). Dit zag ik doordat ik mijn ip adres op het internet heb gechecked.

Het is wel een beetje vaag gegaan allemaal want ik heb maandag nog gebeld waar mijn contract bleef want ik had nog niks gehoord etc. De man zei dat die in behandeling was maar dat het nog wel even kon gaan duren. Vaag maar waar een dag later had ik t !!

't is nu precies dezelfde snelheid als met demon alleen de upload is iets lager, was 80 k/b en is nu rond de 70..

Ik vraag me af waar de bestelde modem en de inloggegevens blijven, want ik heb verder nog helemaal niks van hun vernomen. Weet iemand hoe lang dat nu gemiddeld nog duurt ?

Jullie zullen het hier lezen als ik meer info heb.

Gegroet Diego.

P.s. Moet ik nog wel bij Demon opzeggen, of wordt mijn contract automatisch stopgezet, want ik heb ook nog helemaal niks van hun gehoord, en ik wil niet twee keer een abbo gaan betalen zoals jullie zullen begrijpen !!

Vaag, vaag vaag maar wel mooi dat het allemaal zo snel is gegaan... _/-\o_
Tja als je al op 't BaByXL/Tiscali netwerk zat bij Demon en geen wensdatum opgeeft is je lijn vrij snel overgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:54

fjs

PSN: ftltc

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

Ik heb geen adsl modem. Wel een kabel modem.....
En ik heb alleen een isdn adsl modem (speedtouch)
Dus zo gewoon is het niet dat iedereen een adsl modem heeft.

Trouwens ik heb een brief gekregen van tweak met inloggegevens en vandaag een brief van kpn dat er een breedbandverbinding op mijn adres wordt geinstalleerd. Maar ik hoor van tweak verder nog niks.

Ben ook wel heel benieuwd wanneer ik mijn pakketje thuis krijg. Want ik had de nieuwste Speedtouch (WLAN etc.) modem bestelt en volgens sommige website's is de nu toch gewoon leverbaar

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Cyberpope schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:39:
Hey... Kun je de tweakdsl helpdesk nu plots alleen nog via het 0900 nummer bereiken??
Nee hoor, je kan ze ook nog op het 036-nummer bellen en faxen, het nummer staat in de startpost.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:50:
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 705 meter.

En mijn afstand is lekker kort, moet dus allemaal wel goed gaan qua snelheid :)
Sja bij mij is bbned adsl2+ ook leverbaar alleen heb ik al een bbned lijn en willen ze me niet upgraden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

ShadowBumble schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:
[...]

Sja bij mij is bbned adsl2+ ook leverbaar alleen heb ik al een bbned lijn en willen ze me niet upgraden :(
Bij mij is ADSL2+ ook beschikbaar zowel Tis-DSL/BBned maar ik heb VoDSL. Ach je moet maar zo redeneren; Tegen de tijd dat BBned gaat overzetten, zijn de kinderziekten er vast ook wel uit. We komen echt wel aan de beurt, daar maak ik mij geen zorgen om ;) Misschien is tegen die tijd VoIP van Tweak operationeel en krijgen we vast en zeker een goed aanbod.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Momenteel heb ik nog gewoon een Speedlinq ADSL verbinding via een analoge lijn (deze ga ik sowieso opzeggen). Eind november gaan we verhuizen, de vaste lijn wil ik gewoon meenemen. Ook wil ik eigenlijk wel gebruik gaan maken van het aanbod van TweakADSL2+. Kan ik *nu* al de aanvraag bij Tweak indienen, terwijl de verhuizing van de telefoonlijn nog moet gaan plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Stealth_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:50:
[...]

Ach je moet maar zo redeneren; Tegen de tijd dat BBned gaat overzetten, zijn de kinderziekten er vast ook wel uit. We komen echt wel aan de beurt, daar maak ik mij geen zorgen om ;) Misschien is tegen die tijd VoIP van Tweak operationeel en krijgen we vast en zeker een goed aanbod.
Dat er een actie komt voor de VoDSL klanten is mij laatst verteld, maar wat de actie zou zijn wist ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
Kan je je huidige abonnment opzeggen als je je inloggegevens hebt gehad of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:46:
Even een positief geluid, ik weet niet of het door het BBned onderhoud komt, maar ik heb zojuist twee uur aaneengesloten BF2 kunnen spelen, zonder ook maar een enkele melding m.b.t. connectieproblemen of er uit gegooid te zijn.
He m8 kijk vanavond maar of dan ook zo leuk kan spelen zonder er 100 keer in uur er uit teliggen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

hier lijkt na ruim 1.5 uur spelen ook alles ok.

ben benieuwd wat het nou geweest is eik, maar als het echt opgelost ben ik weer helemaal blij .
verder nooit enige problemen met tweak gehad, op wat administratiueve foutjes na in het begin die netjes opgelost zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Overdag merk ik weinig van overlast. Maar ik zal het vanavond het eens in de gaten houden, of het inderdaad gefixed is. :)

Let wel, voor de fanatiekelingen onder ons:
Vanavond weer onderhoud om een groot aantal BBned-centrales. Dus na 0.00 niet raar opkijken als je uit je spelletje geknikkerd bent ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Laatst online: 12-09 22:03
Vandaag me nieuwe modem binnen van www.empc.nl en een brief van KPN dat er een breedbandverbinding op mijn lijn komt. Ik dacht even voor de grap testen of er misschien een ADSL signaal aanwezig is, en ja hoor, dsl ledje blijft groen branden.

Meteen even de Speedtouch 716g geconfigureerd met de Tiscali instellingen en ja hoor ik krijg de activatiepagina van Tiscali wholesale, aangezien ik nog geen brief heb van TweakDSL kon ik niet dat ene nummer checken(naam van dat nummer vergeten, iets met S001) maar toch geactiveerd en alles werkte prima.

Speedtest gedaan op speedtest.nl, down=813KB up=95KB. Ik wil wel op de nieuwsserver van Tweak komen en waar kan ik een .bin bestandje van 100 mb downloaden om de snelheid even goed te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

ftp://ftp.tweakdsl.nl/test/100mb.bin om vanaf de Tweak-servers te kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

I_Stealth_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:01:
Vanavond weer onderhoud om een groot aantal BBned-centrales. Dus na 0.00 niet raar opkijken als je uit je spelletje geknikkerd bent ;)
Je doelt nu toch niet op het onderhoud wat afgelopen nacht (de nacht van 24 augustus) succesvol afgerond is? O-)
ShadowBumble schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:
Sja bij mij is bbned adsl2+ ook leverbaar alleen heb ik al een bbned lijn en willen ze me niet upgraden
Even geduld. Het zit er aan te komen, maar men wil eerst het 'normaal' leveren op orde hebben voordat ze de (moeilijkere) migraties van bestaande verbindingen gaat doen.

[ Voor 35% gewijzigd door burne op 24-08-2005 19:50 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Netjes van TweakDSL. M'n lijn wordt op 2 september gemigreerd, maar middels de vandaag ontvangen login-gegevens heb ik al wel m'n mail kunnen instellen en ik kan ook al mail versturen en ontvangen. Handig om nu alvast diverse bedrijven en vrienden op de hoogte te kunnen stellen van m'n nieuw mailadres.

Vraag me alleen nog af hoe het zit in het Cambrium customer menu, daar staat een optie om modems te bestellen... ik neem aan dat ik daar lekker vanaf kan blijven :)

[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2005 19:59 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Burne schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:47:
[...]

Je doelt nu toch niet op het onderhoud wat afgelopen nacht (de nacht van 24 augustus) succesvol afgerond is? O-)
Ehh eigenlijk wel. Oeps 8)7
Xandrios, haal dan toch eens even weg jongen. Mij aan het schrikken maken, terwijl het al geweest is. ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
Mijn ADSL lijn is er al, alleen me brief met inloggegevens voor email en dergelijke heb ik nog niet. Ik hoop dat ik die morgen kan krijgen door te bellen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Magic666

No one's neighbour!

hmmm ik heb dus die brief gehad met inloggegevens maar ik kan nergens een datum ontdekken wanneer ik over zou gaan (of een modem kan verwachten).

Heb een mail gestuurd maar nog niks terug gehad.

Hier iemand van tweak die wat licht in de duisternis kan schijnen? (lees: mij een datum kan geven zodat ik eindelijk xs4all kan opzeggen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Magic666 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:28:
hmmm ik heb dus die brief gehad met inloggegevens maar ik kan nergens een datum ontdekken wanneer ik over zou gaan (of een modem kan verwachten).

Heb een mail gestuurd maar nog niks terug gehad.

Hier iemand van tweak die wat licht in de duisternis kan schijnen? (lees: mij een datum kan geven zodat ik eindelijk xs4all kan opzeggen :))
Ik kreeg gisteren per mail de opleverdatum en vandaag per post m'n login-gegevens.

Schijnt nogal willekeurig te verlopen bij TweakDSL. De ene krijgt eerst z'n lijn opgeleverd en pas later de login-gegevens, de ander precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
fiftyfive schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:21:
Vandaag me nieuwe modem binnen van www.empc.nl en een brief van KPN dat er een breedbandverbinding op mijn lijn komt. Ik dacht even voor de grap testen of er misschien een ADSL signaal aanwezig is, en ja hoor, dsl ledje blijft groen branden.

Meteen even de Speedtouch 716g geconfigureerd met de Tiscali instellingen en ja hoor ik krijg de activatiepagina van Tiscali wholesale, aangezien ik nog geen brief heb van TweakDSL kon ik niet dat ene nummer checken(naam van dat nummer vergeten, iets met S001) maar toch geactiveerd en alles werkte prima.

Speedtest gedaan op speedtest.nl, down=813KB up=95KB. Ik wil wel op de nieuwsserver van Tweak komen en waar kan ik een .bin bestandje van 100 mb downloaden om de snelheid even goed te testen?
Dat nummer hoef je niet te controleren verder ook. Als postcode + huisnummer maar klopt verder. Anders zit er mogelijk iets scheef in de centrale en heb je poortje van ander iemand gekregen bijvoorbeeld.

Verbinding activeren voor oplevering is geen probleem, alles staat immers klaar @ Tiscali. KPN doet bij nieuwe aanleg van lingesharing (dus NIET bij telco-telco of NewLineService) de kabeltjes er eerder inprikken. Dit omdat het geen invloed heeft verder en geen afspraken vereist met jou voor het testen van een lijn (NLS).

Alleen maar mooi toch? Xandrios was daardoor ook in 2 dagen online in plaats van 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 15:08
I_Stealth_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:59:
[...]

Ehh eigenlijk wel. Oeps 8)7
Xandrios, haal dan toch eens even weg jongen. Mij aan het schrikken maken, terwijl het al geweest is. ;)
Wasn't me! Wasn't me !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 23:23
I_Stealth_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:50:
[...]

Bij mij is ADSL2+ ook beschikbaar zowel Tis-DSL/BBned maar ik heb VoDSL. Ach je moet maar zo redeneren; Tegen de tijd dat BBned gaat overzetten, zijn de kinderziekten er vast ook wel uit. We komen echt wel aan de beurt, daar maak ik mij geen zorgen om ;) Misschien is tegen die tijd VoIP van Tweak operationeel en krijgen we vast en zeker een goed aanbod.
Hier is ADSL2+ via BBned nu ook echt leverbaar volgens de postcode checker.
Er zit een wijziging in de postcode checker want er stond eerst:
ADSL2+ is binnenkort beschikbaar, dat is nu geworden: ADSL2+ is beschikbaar

Er is dus nog hoop :)
Zoals al eerder gezegd bestaande BBned gebruikers moeten nog een paar weekjes geduld hebben. In oktober wordt de migratie naar ADSL2+ aangeboden, tot die tijd is het nog voor nieuwe klanten, die mogen dan de shit opruimen die vast wel zal ontstaan maar als pleister op de wonde krijgen ze dan wel een gratis modem en wij als bestaande klanten niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
En dan hopen dat er nogsteeds of weer een mooie aanbieding is op maandbedrag. Overstap kosten zullen er vast wel zijn eenmalig verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ja, afgelopen nacht was er blijkbaar weer onderhoud. Net als afgelopen zaterdag
Waarom staat dat verdomme niet aangekondigd op de Storing & Onderhoud pagina van TweakDSL !!!!

Kleine moeite om dat er even op te zetten, zodat wij als klant daar rekening mee kunnen houden en niet meteen weer denken dat er een storing is.

Dit is al de zoveelste keer en een slechte zaak.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13:40

Magic666

No one's neighbour!

Wildfire schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:40:
[...]

Ik kreeg gisteren per mail de opleverdatum en vandaag per post m'n login-gegevens.

Schijnt nogal willekeurig te verlopen bij TweakDSL. De ene krijgt eerst z'n lijn opgeleverd en pas later de login-gegevens, de ander precies andersom.
hmmm.... nog even afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zeg, mag ik pas mailen met m'n TweakDSL mailaccount zodra ik ook daadwerkelijk op een TweakDSL lijn zit?

Momenteel krijg ik bij elk mailtje dat ik via m'n TweakDSL mailaccount wil verzenden de volgende melding in Outlook Express:
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is wildfire@mijnsysteemnaam.demon.nl. Onderwerp 'Test', Account: 'mijnnaam@mijnaccountnaam.tweakdsl.nl', Server: 'mail.tweakdsl.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79
Kortom, ik mag wel ontvangen maar niet verzenden. Best wel jammer eigenlijk.

-- Edit: ik zie dat ik wel kan verzenden, maar dan enkel mailadressen binnen het TweakDSL domein zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Wildfire: Alleen mensen met een TweakDSL IP kunnen mailen via de mailserver :) Tot die tijd kun je in Outlook gewoon mail.demon.nl gebruiken op de plaats waar mail.tweakdsl.nl zou staan...en je verstuurd je mail alvast met het nieuwe Tweakdsl adres :)

[ Voor 56% gewijzigd door Xandrios op 24-08-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Thijs B schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:58:
volgens mij zijn we wel een stap verder en is het duidelijk dat het gezocht moet worden bij tweakdsl/bbned
Hoe verklaar je dat ik 10-12 ISP's over de hele wereld gevonden heb met klanten die dezelfde klachten hebben die op hetzelfde moment begonnen zijn?
Misschien was dat niet helemaal duidelijk, maar ik heb ook geen windows, en er geen 300 euro voor over. Ik gebruik inmiddels al bijna 10 jaar geen windows meer, dus alles wat er op lijkt is inmiddels de deur wel uit.
Ik weet het wel, en het heeft geen invloed gehad. De helft van de mensen met problemen zit op Cisco DSLAM's en daar is niets aan gebeurd, en wat er vannacht gedaan is heeft geen invloed op het gedrag van ASAM's. De nieuwe software op ASAM's herkent de ADSL2+-kaarten en bevat verder eigenlijk alleen op gebied van management nieuwe toeters en bellen. De software voor de bestaande modemkaarten is niet veranderd. En verder is er niets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:?

wel vreemd dat het probleem zo goed als weg is nu

disconnets heb ik niet vandaag en het lagged alleen af en toe heel even, de lag kan goed serverside zijn door de hoge pingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Burne schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:30:
[...]

Ik weet het wel, en het heeft geen invloed gehad. De helft van de mensen met problemen zit op Cisco DSLAM's en daar is niets aan gebeurd, en wat er vannacht gedaan is heeft geen invloed op het gedrag van ASAM's. De nieuwe software op ASAM's herkent de ADSL2+-kaarten en bevat verder eigenlijk alleen op gebied van management nieuwe toeters en bellen. De software voor de bestaande modemkaarten is niet veranderd. En verder is er niets gedaan.
Dat wil ik graag geloven want het was weer raak vanavond.
Vanmiddag dus probleemloos gespeeld, in de loop van de avond kwamen de disconnects steeds vaker voor. Jammer.
Morgen samen met de buurman een draadloze netwerkverbinding (bridge) naar hun leggen en via hun Casema verbinding voortaan maar gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SNEAK-NL schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:34:
:?

wel vreemd dat het probleem zo goed als weg is nu

disconnets heb ik niet vandaag en het lagged alleen af en toe heel even, de lag kan goed serverside zijn door de hoge pingers
Ik kon ook een uur spelen, geen disconnect maar wel lag vrij veel zelfs, denk dat wat eerst de disconnects waren dat het nu lag is, zijn ze iets op het spoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu nog een Kpn_provider lopen,binnenkort TISADSL2.maar heb een newsserver apart bij Tweakdsl lopen.Moet ik deze huidige newsaccount opzeggen,of wordt het automatisch verbroken,en dan,gratis mee met het TISADSL2 abbonament? :Y) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:12:
Heb nu nog een Kpn_provider lopen,binnenkort TISADSL2.maar heb een newsserver apart bij Tweakdsl lopen.Moet ik deze huidige newsaccount opzeggen,of wordt het automatisch verbroken,en dan,gratis mee met het TISADSL2 abbonament? :Y) O+
Gewoon ff mailen, dan zetten ze je apart Tweaknews abonnement stop op het moment dat je TweakDSL lijn wordt opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Damn, het lijkt wel of 50% van het abonnee bestand voor ADSL2+ heeft getekend. Is dat Tiscali DSL is beetje betrouwbaar? Op de storingspagina hebben de meldingen voor TIS-DSL een beetje de overhand de laatste tijd. Is het wel ok?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
heb tehoren gekregen dat mijn aanvraag in het systeem zit bij tweakdsl. Heb vandaag mijn demon opgezegd krijg ik een mail van hun terug :

"Beste mijnheer,

Dank u voor uw e-mail aan Demon.

De opzegprocedure terzake telco-telco migratie wijkt af van de standaard. Zodra
u van uw nieuwe provider
een schriftelijke bevstiging ontvangt wat opleveringsdatum betreft, faxed u deze
naar ons toe. Graag met begeleidend
schrijven met uw verzoek aan ons om met terug werkende kracht uw lopend contract
bij ons af te laten sluiten. Dit wordt
door ons gehonoreerd en eventueel teveel betaalde abonnementsgelden worden terug
gestort op uw rekening. "

Is dit zo ? krijg je een schriftelijke bevestiging vanuit tweakdsl ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0gue
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Even een vraagje over die DSLAM onderhoud van vannacht, als ik het goed begrepen heb zouden ze de DSLAM's upgraden voor adsl2+.
Ik zit op een cisco DSLAM, en als ik de postcodechecker van BBned moet geloven is adsl2+ hier beschikbaar.
Nu ga ik er toch vanuit dat ze Alcatel apparatuur erin hebben geplaatst? (cisco zou geen adsl2+ ondersteunen ofzo).

Waarom zie ik geen verbetering in mijn latency? :?
Het zou toch zowat gehalveerd moeten worden als ik de berichten hier lees?
Ik zie totaal geen verbetering ten opzichte van eerst, gemiddeld 18ms..met een zyxell 650.

Opzich geen slechte ping hoor, maar wil het gewoon even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Dat houdt in dat Demon de eerste ISP in Nederland is die het heel, echt heel netjes afhandeld.

Eigenlijk staat er dat ze dus als je overgezet bent per die datum je abonnement zullen stoppen. En zelfs reeds betaald abonnementsgeld voor na die datum zullen crediteren.
r0gue schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:47:
Even een vraagje over die DSLAM onderhoud van vannacht, als ik het goed begrepen heb zouden ze de DSLAM's upgraden voor adsl2+.
Ik zit op een cisco DSLAM, en als ik de postcodechecker van BBned moet geloven is adsl2+ hier beschikbaar.
Nu ga ik er toch vanuit dat ze Alcatel apparatuur erin hebben geplaatst? (cisco zou geen adsl2+ ondersteunen ofzo).

Waarom zie ik geen verbetering in mijn latency? :?
Het zou toch zowat gehalveerd moeten worden als ik de berichten hier lees?
Ik zie totaal geen verbetering ten opzichte van eerst, gemiddeld 18ms..met een zyxell 650.

Opzich geen slechte ping hoor, maar wil het gewoon even weten.
Wat kan is dat er in de planning staat om de apparatuur binnen nu en 2 weken te vervangen bijvoorbeeld. Dan kunnen ze ADSL2+ beschikbaarheid alvast aangeven nu natuurlijk.
I_Stealth_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:32:
Damn, het lijkt wel of 50% van het abonnee bestand voor ADSL2+ heeft getekend. Is dat Tiscali DSL is beetje betrouwbaar? Op de storingspagina hebben de meldingen voor TIS-DSL een beetje de overhand de laatste tijd. Is het wel ok?
Denk dat je niet naar die meldingen moet kijken, mist nogal eens wat. Waar echt zo goed als alles gemeld wordt van KPN, BBned & Tiscali (BaByXL) is xs4all.announce groep. (en ook op XS4all storings pagina).

Overhand heeft dan KPN-DSL met storingen ;)

[ Voor 87% gewijzigd door bjck op 24-08-2005 23:51 ]

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

r0gue schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:47:
Ik zit op een cisco DSLAM, en als ik de postcodechecker van BBned moet geloven is adsl2+ hier beschikbaar. Nu ga ik er toch vanuit dat ze Alcatel apparatuur erin hebben geplaatst?
Ernaast. Naast de DSLAM staat een ASAM. Op veel locaties, niet allemaal. Dat gaat in de loop der tijd vervangen worden door alleen maar Alcatel, maar op dit moment is er op dik 100 cisco-locaties dus wel ADSL2+ te leveren.

Los van de iets hogere pingtijden (het scheelt 3-5 milliseconden op een wide-open) is er met Cisco niet zoveel mis. Stabiel, betrouwbaar, robuust. Jammer dat Cisco er niet mee doorgaat.

Verwijderd

Tweakdsl ADSL2+ gaat toch ook over BBned word aangeboden hoop ik want tiscali is niet beschikbaar in onze centrale :(

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:32:
Tweakdsl ADSL2+ gaat toch ook over BBned word aangeboden hoop ik want tiscali is niet beschikbaar in onze centrale :(
De TweakDSL BBNed ADSL2+ aanbod is alweer voorbij... de opvolger is de huidige Tiscali ADSL2+ actie :)

• bjck
Aanbieding voor nieuwe klanten is weer voorblij inderdaad voor aansluiting op 't BBned netwerk. Voor de overstap/upgrade mogelijkheid van huidige BBned aansluitingen is het even wachten en hopen op een mooie aanbieding ;)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wildfire schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:38:
[...]

De TweakDSL BBNed ADSL2+ aanbod is alweer voorbij... de opvolger is de huidige Tiscali ADSL2+ actie :)
Dat dacht ik ook, maar ze hebben me dus gebeld (Zie mijn reply ergens verder hierboven) dat ze geen Tiscali konden bieden en onder dezelfde voorwaardes BBNed gingen doen...

https://powershellisfun.com

• fiftyfive
Ik heb opeens een cap op de newsserver lijkt het wel. Ik heb gisteren 1x gedownload met volle snelheid, maar nu haal ik maar 120KB met 4 threads. Heeft iemand anders ook hier last van?

• Crusader

Crusader

Arc Nature

fiftyfive schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:46:
Ik heb opeens een cap op de newsserver lijkt het wel. Ik heb gisteren 1x gedownload met volle snelheid, maar nu haal ik maar 120KB met 4 threads. Heeft iemand anders ook hier last van?
Nope, geen probleem hier.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

fiftyfive schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:46:
Ik zit dan nog wel niet op TweakDSL, maar ik de heb de laatste dagen al wel regelmatig gemerkt dat iig de headersnelheid laag lag.

Kan best zijn dat er af en toe wat performance probleempjes zijn.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:03

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 08:18:
[...]

Dat dacht ik ook, maar ze hebben me dus gebeld (Zie mijn reply ergens verder hierboven) dat ze geen Tiscali konden bieden en onder dezelfde voorwaardes BBNed gingen doen...
Ik heb ook een telefoontje gehad dat Tiscali niet mogelijk was ( dit was al oud nieuws voor mij)
Maar ze gaan nu een contractje opsturen voor ADSL2+ op het BBned netwerk.
Ik hoop dat dit allemaal goed gaat, want degene die ik aan de telefoon had wist niet dat ik al UltraDSLverbinding had 8)7

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• bjck
Nieuwe centrales op Tiscali netwerk komen steeds meer beschikbaar ;)

Deurne-Centrum
Dronten-Centrum
Boxtel

Zijn de laatste 3 ;)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Burne schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:14:
Jammer dat Cisco er niet mee doorgaat.
Cisco is ook veel telaat ingesprongen op de DSL markt om echt winst te maken hierop te zijn bovendien zullen ze zich momenteel meer intreseren voor GigE en fiber.

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 25-08-2005 11:32 ]

• fiftyfive
bjck schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:30:

Deurne-Centrum
Dronten-Centrum
Boxtel

Zijn de laatste 3 ;)
Weet je toevallig of Ams-Osd al gereed is voor ADSL2+ over Tiscali?

• bjck
Ams-Osd?

Je bedoelt Asd-Osd? (Amsterdam-Osdorp). Is bestelbaar en leverbaar gewoon. Alles wordt sowieso eerst op 8/1 opgeleverd, ook al staat er nu al ADSL2+ geschikte apparatuur. Daar moeten nog software aanpassingen op gedaan worden voor 2+ straks.

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

De BBned ADSL2+ lijn is bij mij nog steeds niet opgeleverd. Heb telefonisch contact opgenomen met TweakDSL om te vragen hoe het staat met de status van mijn aanvraag. De medewerker adviseerde mij met nadruk om de TIS DSL2+ aanvraagformulier in te vullen en te faxen, omdat BBned de aanvragen nog niet verwerkt en opleverd. Kan je dus wachten tot je een ons weegt.

Zou dus het volgende moeten faxen;

- TIS DSL2+ aanvraagformulier
- Legitimatie
- Laatste KPN-factuur
- Begeleidende brief dat je graag afziet van de BBned-actie en wilt gaan voor de Tiscali DSL2+ actie

Ben dus al vanaf eind mei aan het wachten, ... En dan dit!! :|

Klein detail: op de BBned-aanvraagformulieren staat dat TweakDSL tot 31 december 2005 heeft om de lijn op te leveren, bij de Tiscali tot 1 november 2005.

Lees net andere posts dat juist Tiscali niet gaat werken (post Zondagskindje ea.) en er BBned-aanvraagformulieren worden verstuurd :/
Ik woon zelf in Leiden; zou het zijn dat het hier de omgekeerde wereld betreft en Tiscali hier wel zou kunnen leveren?!

[ Voor 17% gewijzigd door SquareHugo op 25-08-2005 15:24 ]

XBOX 360 Gamertag

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Ik heb al een Tiscali lijn, maar dat is de 5mbit/0.75mbit variant.
De aanvraag voor ADSL+2 ingestuurd en eigenlijk gehoopt dat ik toch vlot op de 8/1 mbit gezet zou worden, maar nog niet. Is dat niet gewoon even een profiel inladen en gaan maar?
Er hoeft bij mij dus niks aan de lijn veranderd te worden.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SquareHugo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:22:

[..]

Lees net andere posts dat juist Tiscali niet gaat werken (post Zondagskindje ea.) en er BBned-aanvraagformulieren worden verstuurd :/
Tsja, als er bij iemand geen Tiscali geleverd kan worden blijft er weinig anders dan BBNed over hè :)

Maar goed, je kunt eenvoudig checken of Tiscali mogelijk is bij jou. Alle Tiscali ADSL centrales zullen geschikt worden gemaakt voor ADSL2+, dus als je nu reeds Tiscali ADSL zou kunnen bestellen is ADSL2+ dus ook mogelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 25-08-2005 12:28 ]

• bjck
Vatt schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:27:
Ik heb al een Tiscali lijn, maar dat is de 5mbit/0.75mbit variant.
De aanvraag voor ADSL+2 ingestuurd en eigenlijk gehoopt dat ik toch vlot op de 8/1 mbit gezet zou worden, maar nog niet. Is dat niet gewoon even een profiel inladen en gaan maar?
Er hoeft bij mij dus niks aan de lijn veranderd te worden.
Hangt wel af van wanneer TweakDSL je aanvraag verwerkt en bij Tiscali indienent natuurlijk. Snelheids aanpassing is zo doorgevoerd verder inderdaad.
SquareHugo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:22:
De BBned ADSL2+ lijn is bij mij nog steeds niet opgeleverd. Heb telefonisch contact opgenomen met TweakDSL om te vragen hoe het staat met de status van mijn aanvraag. De medewerker adviseerde mij met nadruk om de TIS DSL2+ aanvraagformulier in te vullen en te faxen, omdat BBned de aanvragen nog niet verwerkt en opleverd. Kan je dus wachten tot je een ons weegt.

Zou dus het volgende moeten faxen;

- TIS DSL2+ aanvraagformulier
- Legitimatie
- Laatste KPN-factuur (indien niet op jouw eigen naam -> ID ook meefaxen)
- Begeleidende brief dat je graag afziet van de BBned-actie en wilt gaan voor de Tiscali DSL2+ actie

Ben dus al vanaf eind mei aan het wachten, ... En dan dit!! :|

Klein detail: op de BBned-aanvraagformulieren staat dat TweakDSL tot 31 december 2005 heeft om de lijn op te leveren, bij de Tiscali tot 1 november 2005.

Ik woon zelf in Leiden; zou het zijn dat het hier de omgekeerde wereld betreft en Tiscali hier wel zou kunnen leveren?!
Je kan hier zelf checken of er Tiscali (BaByXL) netwerk dekking is. Alle centrales van Leiden hebben dekking, op voorschoten na sowieso.

Eerste TisDSL2 lijnen komen al online op 8/1 (krijg je sowieso eerst 8/1) dus dat schiet op nu. Lijn wordt dan vanzelf later naar 24/1 gezet als Tiscali klaar is met laatste upgrades/aanpassingen/testwerk.

[ Voor 22% gewijzigd door bjck op 25-08-2005 13:10 ]

• corny
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

corny schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:
Momenteel heb ik nog gewoon een Speedlinq ADSL verbinding via een analoge lijn (deze ga ik sowieso opzeggen). Eind november gaan we verhuizen, de vaste lijn wil ik gewoon meenemen. Ook wil ik eigenlijk wel gebruik gaan maken van het aanbod van TweakADSL2+. Kan ik *nu* al de aanvraag bij Tweak indienen, terwijl de verhuizing van de telefoonlijn nog moet gaan plaatsvinden?
Helemaal niemand?

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Wat dacht je zelf? Natuurlijk is dat niet mogelijk. Dit omdat het niet zo simpel is als het verhuizen van je telefoonaansluiting en je DSL verhuist "automagisch" mee.
DSL zul je moeten aanvragen als de telefoonlijn op de fysieke locatie werkt. Dus: Als je telefoonlijn nog niet is verhuist, dan kun je DSL nu wel gaan aanvragen op je nieuwe adres, maar dan wordt je aanvraag (om technische redenen) afgewezen. Aanvragen op je huidige lijn en adres kan dus wel, maar dan zul je je DSL lijn moeten gaan verhuizen en dat is schreeuwend duur.

Helaasss :(

http://www.deyterra.com

• fiftyfive
Volgens mij kan dat gewoon. Moet je als gewenste opleverdatum op het formulier de datum opgeven die jij wilt.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

fiftyfive schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:21:
[...]

Volgens mij kan dat gewoon. Moet je als gewenste opleverdatum op het formulier de datum opgeven die jij wilt.
KPN bounced hem al voordat uberhaupt de administratie in orde word gemaakt dacht ik eerst moet namelijk de telco provider zeggen ja dat klopt en die kijken bij kpn of er een lijn actief is.

• bjck
Als de verhuizing van telefonie bij KPN nog niet bekend is valt er weinig aan te vragen natuurlijk. Die aanvraag is immers niet verwerkbaar etc.

Je zou 't kunnen vragen of ze hem zo-lang stil willen leggen en tegen de tijd dat je KPN verhuizing bekend is indienen bij Tiscali.
fiftyfive schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:21:
[...]

Dat is dus maar de vraag. Tiscali wijst die aanvraag af, puur omdat er niets mee gedaan kan worden en telefoonnummer niet overeenkomt met adres op dat moment.

Wensdatum zou kunnen, maar dan moet Tweak hem stil houden bij hun zelf voor je.

[ Voor 47% gewijzigd door bjck op 25-08-2005 13:32 ]

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is inmiddels al bekend welke modems (typenummers) geleverd gaan worden? De beschrijvingen op het met het inschrijfformulier meegezonden infoblaadje is te nietszeggend om een goede keus te maken, vind ik.

Verwijderd

Ik heb nu een wanadoo adsl lite abbonement, waar ik 15 euro per maand aan kpn betaal en 20 aan wanadoo. Als ik overstap naar TIS ADSL2+ Moet je dan kpn ook afzeggen? of worden de kosten per maand dan 55 euro

• Witlof
  • Laatst online: 11:00
Nou, ben net gebeld door KPN. Woensdag komen ze mijn verbinding testen. Nu woensdag? Neeeeeee, woensdag 7 september 8)7 Nog 2 weken wachten dus......

• bjck
EdGnoj schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:14:
Is inmiddels al bekend welke modems (typenummers) geleverd gaan worden? De beschrijvingen op het met het inschrijfformulier meegezonden infoblaadje is te nietszeggend om een goede keus te maken, vind ik.
ZyXEL is de 2602(HWL) series.
Speedtouch is de 716(G) series.

En mogelijke varianten met en zonder wireless etc.
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:20:
Ik heb nu een wanadoo adsl lite abbonement, waar ik 15 euro per maand aan kpn betaal en 20 aan wanadoo. Als ik overstap naar TIS ADSL2+ Moet je dan kpn ook afzeggen? of worden de kosten per maand dan 55 euro
Je betaalt nu een deel KPN-DSL via je kpn nota en een ISP deel aan Wanadoo.

Dat heb je straks niet meer. Je betaalt 1 bedrag aan TweakDSL en die betalen Tiscali een deel daarvan voor de lijn. Je blijft aan KPN natuurlijk wel het telefonie abonnement gewoon betalen. Deze kan je als je hem niet / nauwelijks gebruikt laten omzetten naar BelBudget eventueel later nog.

Wel moet je een analoge lijn hebben nu natuurlijk icm DSL voor de overstap naar TisDSL2!

Je moet bij KPN & Wanadoo niets opzeggen voordat je bevestiging hebt van TweakDSL dat je aanvraag okee is en je krijgt dan de opleverdatum van je overstap. Dan kan je veilig opzeggen.

Overigens krijgt KPN-DSL van Tiscali ook die informatie te horen en dat laat daar automatisch het abonnement stoppen. Wanadoo ontvangt ook van KPN-DSL weer bericht dat de lijn gestopt is. Netheid kan je het even opzeggen bij Wanadoo netjes schriftelijk, maar wel nadat je overstap bevestigd met datum of zelfs voltooid is.

Andersom doen kan resulteren in de DSL verbinding die niet meer over te zetten is omdat door je opzegging hij opgeheven gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 25-08-2005 14:32 ]

Verwijderd

Is er al iets bekend wat betreft de zyxell adsl2 modems,?? Of ze dus de snelheid gaan halen van adsl2.

• fiftyfive
bjck schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:31:

ZyXEL is de 2602(HWL) series.
Speedtouch is de 716(G) series.

En mogelijke varianten met en zonder wireless etc.
Ik heb even de specs van de Speedtouch 716(G) gechecked en dit viel me op,
Hardware
• 12 Mb/s connection rate
- Mini-PCI interface for IEEE 802.11g (2.4 GHz) wireless LAN connection (ST716v5 WL only)
- WAN
• ADSL port (RJ11)
• One RJ-11 port for connecting to PSTN line
• Two RJ-11 ports (FXS ports) for VoIP phone calls

ADSL Compliance
• ANSI T1.413 Issue 2, ITU G.992.1 Annex A (G.dmt), ITU G.992.2 Annex A (G.lite),
ITU G.994.1 (G.hs)
• Supports dying gasp
Maximum Rate: 8 Mb/s for downstream and 1 Mb/s for upstream ADSL2 Compliance
• ITU G.992.3 Annex A (G.dmt.bis), ITU G.992.4 Annex A (G.lite.bis)
Maximum Rate: 12 Mb/s for downstream and 1.5 Mb/s for upstream ADSL2+ Compliance
• ITU G.992.5 Annex A
Maximum Rate: 24 Mb/s for downstream and 3 Mb/s for upstream

Wireless performance (SpeedTouch 716v5 (WL) only)
• IEEE 802.11g and IEEE 802.11b
• Data Rate:
54, 48, 36, 24, 18, 12, 9, 6 Mb/s for 802.11g
11, 5.5, 2, 1 Mb/s for 802.11b

• Supports WEP (Wired Equivalent Privacy) mechanism with 64-bit or 128-bit key length
• Supports 802.1x and WPA
• Supports the Access Control function: only registered WLAN clients can be allowed
to associate to this IAD.
• SSID can be hidden for added security.
• Two VoIP (FXS) ports for VoIP phone calls
• Supports IP QoS
Wat houd die • 12 Mb/s connection rate nou in, enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door fiftyfive op 25-08-2005 15:04 ]

• Striker2k2
nou even een update, die dwazen hebben dus wel afgeboekt voor een betaald newsabbo
Incasso terugboeken
Postbank heeft uw opdracht ontvangen en verwerkt deze binnen enkele werkdagen.

weer een mail gestuurd, hopelijk komt hij nu wel aan

Hi. This is the qmail-send program at gollum.cambrium.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<info@tweaknews.nl>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

• Xandrios
Incasso terugboeken? Dat was ook niet de meest handige actie. Ze kunnen toch gewoon terugboeken als je het eventjes netjes met de helpdesk overlegd?

Anyway: info@tweaknews.nl werkt prima hier...althans, ik gok dat ze nu opgescheept zitten met een testmailtje van mij ;) (Kreeg dus geen bounce)

• MichaelReitsma
He Xandrios,

Weet je al wat meer over mijn lijn ?
Zoals je al misschien hebt gezien zit ik sinds 01-08 zonder internet en wordt langzaam gek... 8)7
(Dit gaat via de zaak)

Ander vraag:
Zijn de Zyxel wireless modems al leverbaar , want deze heb ik besteld namelijk en..
Ik heb nu een ISDN modem(Speedtouch) staan terwijl mijn lijn ondertussen al is omgebouwd naar een analoge lijn.
Deze kan ik natuurlijk niet gebruiken mochten de zyxels niet leverbaar zijn .. ?

mike

Verwijderd

bjck schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:30:

Deurne-Centrum
Dronten-Centrum
Boxtel

Zijn de laatste 3 ;)
Kijk dat is mooi nieuws....ik woon in Deurne namelijk...zal nog eens naar die tiscali aanbieding kijken dan.

Is dat te realiseren (heb nu Tweak BBNED ultradsl) zonder downtime?

• Striker2k2
nou een behulpzame helpdeskmedewerker heeft mijn verhaal aangehoord en stuurt nu zelf ook een mail erover
m'n adsl aanvraag is wel in orde, maar een definitieve migratiedatum kon hij niet zeggen.
kan ik nu al xs4all opzeggen of niet?

• Xandrios
MichaelReitsma schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:19:
He Xandrios,

Weet je al wat meer over mijn lijn ?
Zoals je al misschien hebt gezien zit ik sinds 01-08 zonder internet en wordt langzaam gek... 8)7
(Dit gaat via de zaak)

Ander vraag:
Zijn de Zyxel wireless modems al leverbaar , want deze heb ik besteld namelijk en..
Ik heb nu een ISDN modem(Speedtouch) staan terwijl mijn lijn ondertussen al is omgebouwd naar een analoge lijn.
Deze kan ik natuurlijk niet gebruiken mochten de zyxels niet leverbaar zijn .. ?

mike
Uhm, ik werk niet bij TweakDSL hoor ;) Wat was jou situatie precies?
Striker2k2 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:31:
nou een behulpzame helpdeskmedewerker heeft mijn verhaal aangehoord en stuurt nu zelf ook een mail erover
m'n adsl aanvraag is wel in orde, maar een definitieve migratiedatum kon hij niet zeggen.
Nee, wachten tot je scriftelijk die datum hebt ontvangen. Als je nu opzegt zal je lijn gesloopt worden, ongeacht of je al over bent naar TweakDSL of niet. Als je die datum hebt kan dat nietmeer gebeuren :)

[ Voor 30% gewijzigd door Xandrios op 25-08-2005 15:32 ]

• MichaelReitsma
Uhm, ik werk niet bij TweakDSL hoor ;) Wat was jou situatie precies?
Mijn situ ?
Sinds 30-06 aangemeld bij TweakDSL....(EOX-83471-870)
Sinds 01-08 GEEN Internet (moest wel vanwege 1jr-policy Planet)
Sinds 10-08 geen isdn maar Analoge lijn.
ISDN modem "over" , nu analoge lijn..

Geen Info.
Geen schriftelijke bevestiging.
Geen inloggegevens..
Geen modem.

dus.....

[ Voor 15% gewijzigd door MichaelReitsma op 25-08-2005 15:55 ]

• Xandrios
Tja, dan kun je het beste even de helpdesk bellen denk ik...die kunnen precies zien waarom het zo lang duurt :) Ik heb geen idee waar het fout gaat...

• bjck
Striker2k2 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:31:
Er is bij een telco-telco altijd een definitieve migratie datum. Er is bevestiging of er is afkeur.
MichaelReitsma schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:
[...]

Mijn situ ?
Sinds 30-06 aangemeld bij TweakDSL....(EOX-83471-870)
Sinds 01-08 GEEN Internet (moest wel vanwege 1jr-policy Planet)
Sinds 10-08 geen isdn maar Analoge lijn.
ISDN modem "over" , nu analoge lijn..

Geen Info.
Geen schriftelijke bevestiging.
Geen inloggegevens..
Geen modem.

dus.....
Wat heb je aangevraagd? TisDSL of BBNed actie? Als je lijn nu netjes analoog is kunnen ze aanvraag van je netjes verwerken nu toch? Zou ze gewoon even bellen en achter hun broek aan zitten ;)
Xandrios schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:57:
Tja, dan kun je het beste even de helpdesk bellen denk ik...die kunnen precies zien waarom het zo lang duurt :) Ik heb geen idee waar het fout gaat...
Misschien te-vroeg aangevraagd al. Dan is je aanvraag mogelijk afgekeurd omdat je toen nog ISDN had en lijntype op dat moment niet klopt met je aanvraag.

[ Voor 58% gewijzigd door bjck op 25-08-2005 16:00 ]

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Volgens mij kan je zoiezo beter TIS-DSL aanvragen als je kan kiezen. Zoals ik hier merk, is Tiscali zeer spoedig met opleveren. BBned is altijd al langdradig geweest met aanvragen.

/dev/null

• Striker2k2
ok bedankt, dan wacht ik nu op een brief met de definitieve migratiedatum

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Xandrios schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:19:

[..]

Anyway: info@tweaknews.nl werkt prima hier...althans, ik gok dat ze nu opgescheept zitten met een testmailtje van mij ;) (Kreeg dus geen bounce)
Tsja, ik krijg ook elke keer een bounce terug van de Cambrium mailserver dat het mailadres niet bestaat. Dus ik heb maar via info@tweakdsl.nl naar Tweaknews gemailed. De Tweaknews mederwerker gaf zelf aan dat het adres bij hem wel werkte.

Maffe mailserver daar bij Cambrium dan :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
ADSL2+ FaQ
Tiscali (Migratie) FaQ
816-2P naar ADSL2+ upgrade How-to

Vergeet niet even je ULTRA of al geleverde TisDSL2 verbinding in te vullen op:
GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test