Ik heb het ook nog niet, zit dus nog op 8Mbit 
Denk dat mijn oplevering snel gedaan kon worden omdat de lijn vrij was, KPN een week te vroeg z'n werk al had gedaan (
) en ik was/ben al klant 
Overigens, volgensmij zijn er ondertussen wel meer mensen die al een Tis adsl2+ lijn hebben op dit moment
(Op 8Mbit)
Probleem is ook dat de modems die ik gebruik (816-2p) beter werken op de nieuwe Tiscali Dslam's, en wat minder goed op de BBned (cisco) dslam waar ik nog op zit.
Kortom: Komt voornamelijk doordat het ISDN betreft / slechte modemkeus
Denk dat mijn oplevering snel gedaan kon worden omdat de lijn vrij was, KPN een week te vroeg z'n werk al had gedaan (
Overigens, volgensmij zijn er ondertussen wel meer mensen die al een Tis adsl2+ lijn hebben op dit moment
Dat klopt. Maar let erop dat BBned over ISDN loopt. Als dat analoog zou zijn, zou die ook sneller gaanStriker2k2 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:24:
is je tiscali lijn nu sneller of trek ik te snel een conclusie?
ik heb btw vandaag gebeld met de helpdesk. die wist mij te vertellen dat ze morgen gingen beginnen met het invoeren bij tiscali. en waarom mijn tweaknews proefabonnement was omgezet begreep zij ook niet. ik had geeneens een ordernr.
Probleem is ook dat de modems die ik gebruik (816-2p) beter werken op de nieuwe Tiscali Dslam's, en wat minder goed op de BBned (cisco) dslam waar ik nog op zit.
Kortom: Komt voornamelijk doordat het ISDN betreft / slechte modemkeus
[ Voor 83% gewijzigd door Xandrios op 22-08-2005 14:29 ]