Bij deze; heeft hij wel. Dat kan ie nog wel dus.Brainless-NL schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:46:
Ik reageerde zo ongelovig omdat zijn post nogal noob overkwam. Laat ik het zo zeggen: Ik achtte hem niet in staat tot vmods o.i.d. Maar nog steeds:
echt waar? wonderlijk, ik haal 9785 (6800LE niet overclocked) 3dmark2003 op mn opgevoerde AMD64, en een AMD XP 2400mhz met zelfde kaart +/- 1800 punten minder.1: Ook al heb je een athlon xp o.i.d. Met 3dmark 2003 heb je juist GEEN bottleneck van je systeem
het is 3dmark2005 waar je het over hebt. Daar maakt het slechts 150 punten uit, hier kan je statistisch vermelden dat het weinig uit maakt.
mwa, ik heb ze gezien. De gelukkigen onder ons, beschikken over 2,2ns geheugen van (als ik het goed herriner) Hynix. Waarschijnlijk hij dus ook.2:950mhz mem is een modderfokking mirakel. Dit komt sporadisch voor.
Yeah dat kan ik niet weg nemen3: Ik vind het nog steeds een sterk verhaal
*zucht* hij heeft ook zn core verhoogt, de AGP deed de rest. sorry hoor, maar lees beter....mad_max234 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:56:
Ik hoor hier allemaal dat je de agp volt omhoog gooien voor een hoge oc, maar dat werk niet
je verhoogt alleen de spanning van de poort en niet van de core (bullshit als je het mij vraagd)
Je poort wordt er alleen maar stabieler van.
Herhaling Fout 1, zie boven...Het verhogen van de spaning op de agp poort help bijna niks alleen als je de poort oc
Ik ken leukere grappenen dat zeker met dat zalman koelertje. lol de mop van de maand
Ik ooken ik wacht met smacht op screenies
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca