Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Robotstofzuigers

Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste
Acties:
  • 635.046 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Swanfield
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14-01 14:06
eswa schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:31:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar een robotstofzuiger, met name vanwege kattenharen. Ik ben wel gecharmeerd van de paar die een dock hebben waar hij in geleegd wordt zodat je niet na elke run een bakje moet leeggooien. Ik weet dat de Roomba i7 het kan, maar om daar nou ruim over €1000 voor te vragen vind ik nogal overdreven. Op internet kom ik de Shark IQ tegen, die aantoont dat het in principe voor een fractie van de prijs kan ($400). Ik ben wel geinteresseerd in die Shark, maar weet niet of die in de EU te krijgen is (heb Shark een mailtje gestuurd). Een van de voordelen van de Shark over de i7 is dat je geen zak nodig hebt in de dock.
https://direct.sharkclean...v1001ae/18/microsite/ogv/
Ik zat met de zelfde robotstofzuigers in gedachten. Zat ook te twijfelen over de SharkIQ maar er zijn te veel issues die ik lees op internet.
Ik heb nu de Roborock S6 gekocht en ben mega tevreden. Heb een labrador en de haren waren niet aan te stofzuigen maar de Roborock loopt dus 2 keer per dag en houdt het mega schoon. Oh en ik gebruik ook de dweil functie en die werkt prima!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• viper28nl
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 27-01 17:17

viper28nl

Homey user

Swanfield schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:34:
[...]

Ik zat met de zelfde robotstofzuigers in gedachten. Zat ook te twijfelen over de SharkIQ maar er zijn te veel issues die ik lees op internet.
Ik heb nu de Roborock S6 gekocht en ben mega tevreden. Heb een labrador en de haren waren niet aan te stofzuigen maar de Roborock loopt dus 2 keer per dag en houdt het mega schoon. Oh en ik gebruik ook de dweil functie en die werkt prima!
Ik heb pas de S50 gekocht, en die werkt ook briljant! Alleen is mijn kleed te donker. Die ziet die dan als muur en komt er niet op. Ik had al iets gelezen over die cliff sensoren afplakken, maar dat is me tot op heden nog niet gelukt helaas. Verder is het een top apparaat!

http://www.martijn-nobel.nl

• Atlantis_007
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 16:59
Iemand die weet waar je de zwarte borsteltjes kan kopen voor de S55?
Ik vind enkel witte. Het is een beetje raar met zijn wit voetje. :)

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:34
Black friday zal weer een grote kortingsdag zijn op Ali?

אנחנו אייאקס, אנחנו הכי הטובים!

• Skipper-93
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:31
viper28nl schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:36:
[...]

Ik heb pas de S50 gekocht, en die werkt ook briljant! Alleen is mijn kleed te donker. Die ziet die dan als muur en komt er niet op. Ik had al iets gelezen over die cliff sensoren afplakken, maar dat is me tot op heden nog niet gelukt helaas. Verder is het een top apparaat!
Hier met een Mi 1S werkte afplakken met Ducttape niet, maar met stukjes wit karton/papier tussen de sensoren en de tape wel. Daardoor is er wel genoeg weerkaatsing.

PVoutput: One / Two / Three / Wind <- YouTube

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 28-01 16:48

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hoe komt het eigenlijk dat iedereen zo hyped is over de S4, terwijl de S5 goedkoper is en even goed zijn werk doet? Ik heb zonet mijn S55 voor €285 gehaald, dat is wel een stevig verschil met de goedkoopste S4 die ik kon vinden. Enkel zone cleaning lijkt nieuw, maar dat kan de S5 ook met Valetudo (die ik sowieso wou gebruiken voor automatisatie).

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:49
kurk_droog schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:22:
Black friday zal weer een grote kortingsdag zijn op Ali?
Ik wacht er ook wel een beetje op deze keer. Aas op een oudere Xiaomi mi robot of een roborock s5, of s4, maar ik zie de voordelen van de nieuwere modellen eigenlijk nauwelijks.

• Pinky-H9
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-01 14:20
Garyu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:16:
[...]

Ik wacht er ook wel een beetje op deze keer. Aas op een oudere Xiaomi mi robot of een roborock s5, of s4, maar ik zie de voordelen van de nieuwere modellen eigenlijk nauwelijks.
Of je neemt een S5 Max :)
Zat zelf ook te twijfelen over S4, S5, S6 maar toen kwam de S5 max op Ome Ali en heb die gescoord voor 392 Euri's (Verzending vanuit Duitsland).
(S5 Max = Verbetere versie van S6 met via app instelbare water toevoer)

Als het goed is zou vandaag de shipments starten dus hopelijk kan ik snel ermee pielen.

• emil_406
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14-01 18:12
user549890 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:35:
Ik ben nu al een jaar in het bezit van de Deebot Slim 2 en dat voor slechts 150€! (ondertussen gezakt naar 111€)

Wifi, automatisch opladen, het belangrijkste zit erbij! Vloer bestaat uit tegels, geen huisdieren en appartement is zo'n 60 m².

Met andere woorden, ik snap niet dat mensen robots kopen van gemiddeld 400€ terwijl je voor meer dan de helft er ook kan kopen.

https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Ik heb deze ook sindskort in bezit. Perfect apparaat voor weinig. Mooie dat deze ook te koppelen is aan Google Home.

• KhaZ
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:55

KhaZ

Alfa Romeo

emil_406 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:17:
[...]

Ik heb deze ook sindskort in bezit. Perfect apparaat voor weinig. Mooie dat deze ook te koppelen is aan Google Home.
Ik twijfelde tussen deze en de iLife A4s, heb voor de laatste gekozen.

Prijs/kwaliteit de beste bang voor buck, ik begrijp niet zo goed waarom mensen een €300-400 model kiezen. Dwijl functie werkt voor geen meter, enige voordeel is een beacon of iets dergelijks. Qua schoonmaak resultaat maakt het niet zoveel uit of je met laser mapping werkt of gewoon random door de kamer gaat. Begrijp me goed ik heb vroeger ook een €600 iRobot Roomba 785 gekocht 5 jaar geleden, ben blij dat het iLife A4 model bestaat, heb er inmiddels 2 gekocht (1 is na 3 jaar wel overleden helaas). De Roomba batterij is ook overleden. Vergeleken met de iLife maakt de Rooma echt gigantisch veel herrie.

AMD 3700X | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• Garyu
Pinky-H9 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:15:
[...]

Zat zelf ook te twijfelen over S4, S5, S6 maar toen kwam de S5 max op Ome Ali en heb die gescoord voor 392 Euri's (Verzending vanuit Duitsland).

Als het goed is zou vandaag de shipments starten dus hopelijk kan ik snel ermee pielen.
Ik heb de dweilfunctie niet nodig, heb praktisch overal parket liggen. Dus gewoon stofzuigen is prima. Daarnaast wil ik niet meer dan ca 300€ uitgeven. Dan zou ik met de Xiaomi Mi Robot toch prima uit moeten komen?

• sjer
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 27-01 13:45
user549890 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:35:
Ik ben nu al een jaar in het bezit van de Deebot Slim 2 en dat voor slechts 150€! (ondertussen gezakt naar 111€)

Wifi, automatisch opladen, het belangrijkste zit erbij! Vloer bestaat uit tegels, geen huisdieren en appartement is zo'n 60 m².

Met andere woorden, ik snap niet dat mensen robots kopen van gemiddeld 400€ terwijl je voor meer dan de helft er ook kan kopen.

https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Zojuist besteld als warehouse deal op Amazon voor €45,00. Ben benieuwd :)

• descon
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-12-2019
Ik zit aan een Neato Botvac Connected v7 te denken...hoe werkt deze als er geen internet verbinding is ? Opzich heb ik niks tegen cloud..maar wel tegen producten die niet werken als de cloud niet beschikbaar is (storing of mochten ze de support stoppen)

• Venomize
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-11-2019
Heeft iemand van jullie ooit het probleem gehad met een 360 S6, waarbij de sensor van de dustbin niet goed werkt? Het lijkt alsof hij niet genoeg druk kan zetten op de knop, en vaak "dustbin is missing" zegt, terwijl de dustbin er wel degelijk in zit.

• robantwerp
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21-11-2019
heb na lang zoeken en vergelijken de Roborock S55 gekocht voor een 334 $
via Aliexpress (ook hier op forum gevonden) want las online slechte feedback over Gear
bij de firma Roborock store (+ 3000 verkocht) was de zwarte daar al uitverkocht dus andere firma gezocht met goede rating en toch minstens 500 verkocht (de zwarte heet S55 geloof ik de witte S50 V2)
correct verlopen, na 1 dag bevestiging order en na 3 dagen bevestiging verstuurd en op 5 dagen dus geleverd (ga hem dit weekend uittesten maar in originele Xiaomi verpakking en goed verpakt)
deze heeft dus ook dweilfunctie en zones in te stellen in de app en kan gekoppeld met Google home (en Alexa)
vond de S6 (of T6) net iets te duur want voegt enkel 'kamers' toe waar ik toch geen 200 voor wil bijbetalen (en de betere borstel zou ook op de S55 passen voor later als nodig)

• xoror
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 00:20

xoror

Makoto!

S5 max wordt 499 dollar met black friday. hmm dat is niet zo aantrekkelijk als toen met singles day.

• masterant
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 24-01 10:33
GilbertvH schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:45:
[...]

Wij hebben ook een 960 en ik kijk ook naar een Jet M6. Ook hier antraciet plavuizen en het idee beiden te koppelen middels IFTTT. Ik ben benieuwd naar de eerste Jet M6 ervaringen!
@GilbertvH Toevallig nog iets voorbij zien komen of zelf aangeschaft? Ik kan niet nog niet echt iets vinden rondom donkere/antraciet plavuizen.

• Quartje
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:43
Vandaag de Roborock S5 Max binnengekregen, besteld tijdens singles day op AliExpress. Via Tsjechië geleverd en na verzending (wat een paar dagen duurde vanaf moment van bestellen) binnen 2 dagen in huis via DHL.

Eerste indruk is goed. Docking station geplaatst, Roborock app geinstalleerd, apparaat toegevoegd aan het network en meteen met een halve batterijlading (direct uit doos) ongeveer 35 m2 schoongemaakt, voordat hij 'huiswaarts' terugkeerde om op te laden. Obstakels worden keurig vermeden en het stofopvangreservoir zat goed gevuld. Je kan live tijdens het schoonmaken het in kaart brengen van de map op de app volgen. To be continued!

• Trisjin
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:27
Trisjin schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:07:
Inmiddels is de 360 s7 binnen. Het eerste rondje ging prima doet zijn werk goed. Maar eenmaal bij zijn dock knipperen de lampjes en volgens app is hij aan het opladen. Maar 4 uur later is er maar 1% bij. Robot gereset, charge strips schoon gemaakt en ander stopcontact geprobeerd maar hij wil maar niet goed opladen.
Wat doe ik verkeerd?
De charging dock bleek 3.2v te geven plaats van 19v. Gearbest zegt we kunnen een dock opsturen. maar duurt wel 20 dagen voor dat die verstuurd kan worden en dan 15 dagen verzending. Erg lang maar goed, mee ingestemd zelfde dag nog een bericht dat ze geen losse charging docks kunnen versturen. Beetje vaag? Maar goed dan maar retour en geld terug en geen 360 s7 meer.

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:13
masterant schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:43:
[...]

@GilbertvH Toevallig nog iets voorbij zien komen of zelf aangeschaft? Ik kan niet nog niet echt iets vinden rondom donkere/antraciet plavuizen.
@masterant Nope. Ik hoop dat hij bij Black Friday in de aanbieding komt

• michaeltb
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-01 08:08
Ik twijfel tussen de xiaomi s1 of STYJ02YM en de 360 s5 / s6.

Ik wil hem op twee verdiepingen gebruiken. Kan dat met deze eobots?

• masterant
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 24-01 10:33
GilbertvH schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:57:
[...]

@masterant Nope. Ik hoop dat hij bij Black Friday in de aanbieding komt
@GilbertvH Zelfde hier, al ziet het er momenteel niet heel hoopvol uit. Amazon heeft een aanbieding voor 555,- maar de standaardprijs bij andere shops was al verlaagd naar 576,-.... We gaan het zien, succes met hunten :Y)

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:38
Trisjin schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:48:
[...]

De charging dock bleek 3.2v te geven plaats van 19v. Gearbest zegt we kunnen een dock opsturen. maar duurt wel 20 dagen voor dat die verstuurd kan worden en dan 15 dagen verzending. Erg lang maar goed, mee ingestemd zelfde dag nog een bericht dat ze geen losse charging docks kunnen versturen. Beetje vaag? Maar goed dan maar retour en geld terug en geen 360 s7 meer.
Oke raar, ik heb ook hetzelfde probleem, mijn 360 S6 wilde ook niet meer laden. Naar mij sturen ze wel een nieuwe lader. Duurt wel al lang trouwens, ik wacht al een maand.

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:40
michaeltb schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:14:
Ik twijfel tussen de xiaomi s1 of STYJ02YM en de 360 s5 / s6.

Ik wil hem op twee verdiepingen gebruiken. Kan dat met deze eobots?
Ik heb de STYJ02YM besteld. Hoop snel ervaringen te kunnen delen :)

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:22

AtlAntA

BANAAN!

Ik zoek me helemaal suf om wat reserve onderdelen voor mijn roborock s4 te bestellen. De rubberen zijborstels kan ik nergens vinden. Het liefst koop ik natuurlijk een compleet pakketje met goede hepa filters en nieuwe zijborstels en hoofdborstel. Kan iemand hier mij de goede kant op sturen?

Avatar does not reflect reality. *much*

• etienne001
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 28-01 14:27
Ik ben mijzelf steeds meer in het verdiepen in de aanschaf van een robot stofzuiger unit.
Via het forum hier en YouTube kan ik veel info halen.

Het enige wat mij tot nu toe nog niet echt duidelijk is: of het ding dieren haren goed weghaalt.
Wij hebben een (kortharige) hond en een kat, beide verharen goed en daarom stofzuigen wij nu dagelijks.
Met de robot kan dit automatisch wat onze voorkeur is, hebben wij weer tijd over ;)

Daarnaast kan ik ook geen info vinden of de Roborock 2 verdiepingen kan verwerken.
Stel ik draag het ding naar de bovenverdieping, kan hij deze dan rondgaan zonder basis of is deze altijd nodig?
Draad ik hem daarna naar beneden kan hij dan ook hier gewoon weer verder?

Daarnaast ben ik beetje aan het wachten op vrijdag, ik hoop dat deze nog in een shop voor een mooie prijs voorbij komt. Zijn er zaken die ik bijvoorbeeld bij ome Ali of in NL in de gaten moet houden, of waar ik juist niet moet kopen?

• Quartje
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:43
AtlAntA schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:07:
Ik zoek me helemaal suf om wat reserve onderdelen voor mijn roborock s4 te bestellen. De rubberen zijborstels kan ik nergens vinden. Het liefst koop ik natuurlijk een compleet pakketje met goede hepa filters en nieuwe zijborstels en hoofdborstel. Kan iemand hier mij de goede kant op sturen?
Hmm, 2 minuutjes googlen, leverde mij dit op (als ik je vraag goed heb begrepen):

Zijborstels:
- https://robotstofzuigeron...oborock-s4-zijborstelset/
- https://www.amazon.com/ro...obot-Vacuum/dp/B07SQ65FQX

Hepa-filters en main brushes zijn ook goed te vinden ;)

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-01 23:33
etienne001 schreef op maandag 25 november 2019 @ 00:28:
Ik ben mijzelf steeds meer in het verdiepen in de aanschaf van een robot stofzuiger unit.
Via het forum hier en YouTube kan ik veel info halen.

Het enige wat mij tot nu toe nog niet echt duidelijk is: of het ding dieren haren goed weghaalt.
Wij hebben een (kortharige) hond en een kat, beide verharen goed en daarom stofzuigen wij nu dagelijks.
Met de robot kan dit automatisch wat onze voorkeur is, hebben wij weer tijd over ;)

Daarnaast kan ik ook geen info vinden of de Roborock 2 verdiepingen kan verwerken.
Stel ik draag het ding naar de bovenverdieping, kan hij deze dan rondgaan zonder basis of is deze altijd nodig?
Draad ik hem daarna naar beneden kan hij dan ook hier gewoon weer verder?

Daarnaast ben ik beetje aan het wachten op vrijdag, ik hoop dat deze nog in een shop voor een mooie prijs voorbij komt. Zijn er zaken die ik bijvoorbeeld bij ome Ali of in NL in de gaten moet houden, of waar ik juist niet moet kopen?
Wij hebben zelf ook een robot stofzuiger en haren gaan prima weg. Dit zijn dan voornamelijk haren die in de inlooptapijten zaten en die maakte deze prima schoon :)
Zelf hebben wij een "domme" robot stofzuiger namelijk de: Ecovacs Deebot 605.
Verdiepingen gaat prima, aangezien hij redelijk systematisch te werk gaat.
Mocht je zelf voor een Roborock gaan (wij bewust niet i.v.m. hoogte) zou dat alles geen probleem zijn.

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 28-01 13:24
Pinky-H9 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:15:
[...]

Hoe neemt dat ding drempels want dat plus dat de s50 geen meerdere verdiepingen/kaarten kan onthouden houdt mij tegen om zo'n stofzuiger te kopen. De 1s ziet er goed uit maar die lijkt minder goed met drempels om te kunnen gaan. Ik heb drempels van ca 1,8 tot 2,0 cm.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• greg-a
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-01 08:51
icecreamfarmer schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
[...]

Hoe neemt dat ding drempels want dat plus dat de s50 geen meerdere verdiepingen/kaarten kan onthouden houdt mij tegen om zo'n stofzuiger te kopen. De 1s ziet er goed uit maar die lijkt minder goed met drempels om te kunnen gaan. Ik heb drempels van ca 1,8 tot 2,0 cm.
De Sxx kunnen over obstakels/drempels heen van 2cm volgens de specificaties

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

Quartje schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:38:
[...]

Hmm, 2 minuutjes googlen, leverde mij dit op (als ik je vraag goed heb begrepen):

Zijborstels:
- https://robotstofzuigeron...oborock-s4-zijborstelset/
- https://www.amazon.com/ro...obot-Vacuum/dp/B07SQ65FQX

Hepa-filters en main brushes zijn ook goed te vinden ;)
Dankjewel, robotstofzuigeronderdelen was ik zelf ook al tegen gekomen maar ik vond dat allemaal wat aan de dure kant vergeleken met aliexpress. Maar op aliexpress schijnen vooral de filters soms nogal van discutabele kwaliteit te zijn. Sommige zijn gelijmd waardoor je ze niet kunt wassen/spoelen? Tussen de hoofdborstels van de s5 en de s6 schijnen ook weer verschillen te zijn maar ze zijn wel onderling uitwisselbaar.De s4, die ik heb, gebruikt dezelfde als de s6. Natuurlijk heb ik liever het nieuwere type waarbij naar het schijnt nog minder haren in vast komen te zitten. (Bron: YouTube: Roborock S4 Review - Our New Favorite Roborock!) maar op aliexpress lijkt de kans dat men een ouder type borstel als nieuw verkoopt nogal groot want ali ;)

Vandaar ook dat ik zocht/zoek naar aanbieders die specifiek de nieuwere type borstels (als dat inderdaad echt een ding is) te koop hebben inclusief de origenele hoge kwaliteit hepa filters.
greg-a schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:11:
[...]

De Sxx kunnen over obstakels/drempels heen van 2cm volgens de specificaties
Dit is niet helemaal waar. De s4 staat wat dichter bij de grond lijkt het wel en heeft ook wat meer moeite om om een tapijt/kleed te klimmen. Zelf heb ik een s4 en een relatief laag kleed (onder de 2cm) en daar moet de robot echt onder de juiste hoek op aan komen rijden anders komt hij er niet op. Na verloop van tijd leert ie zichzelf dat wel aan en is er niks aan de hand maar toch iets om rekening mee te houden.

AtlAntA wijzigde deze reactie 25-11-2019 16:15 (19%)

• Troetelbeer
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 26-01 13:11
Koen87 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:00:
[...]

Wij hebben zelf ook een robot stofzuiger en haren gaan prima weg. Dit zijn dan voornamelijk haren die in de inlooptapijten zaten en die maakte deze prima schoon :)
Zelf hebben wij een "domme" robot stofzuiger namelijk de: Ecovacs Deebot 605.
Verdiepingen gaat prima, aangezien hij redelijk systematisch te werk gaat.
Mocht je zelf voor een Roborock gaan (wij bewust niet i.v.m. hoogte) zou dat alles geen probleem zijn.
Mijn Deebot 605 is anders vrij slim...

Believe. Imagine. Create.

• Jasperv6
  • Laatst online: 05-01 17:22
greg-a schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:41:
De Ecovacs deebot Ozmo 930 is in de aanbieding bij Amazon de. nu voor EUR 299

https://www.amazon.de/Eco...Technologie/dp/B07566MLXF
Iemand ervaring met de nieuwe 930 (of 950)? Mijn wederhelft ziet het niet zo zitten om een S5 Max te kopen via ome Ali (of gearbest) in verband met garantie. S5 Max in het zwart en de Ecovacs Deebot schelen niet zo veel in prijs.

Hopelijk vrijdag leuke aanbiedingen!

• kurk_droog
Ik wacht even op vrijdag maar met een klein appartement met laminaat en een rond vloerkkeed. Welke robot kan goed met een vloerkleed omgaan?

• Worsteneter
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:03

Worsteneter

www.starthiking.nl

Jasperv6 schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:12:
[...]

Iemand ervaring met de nieuwe 930 (of 950)? Mijn wederhelft ziet het niet zo zitten om een S5 Max te kopen via ome Ali (of gearbest) in verband met garantie. S5 Max in het zwart en de Ecovacs Deebot schelen niet zo veel in prijs.

Hopelijk vrijdag leuke aanbiedingen!
Hier loopt de xiaomi al meer dan 2 jaar, dan zou iRobot je ook geen garantie meer geven ;) en voordeel van de xiaomi's is dat ze modulair zijn opgebouwd. De wieltjes, filters, bakjes, lasers etc. zijn allemaal verkrijgbaar en daar heb je m.i. meer aan dan een aanspreekpunt in NL. De aliexpress verkopers sturen trouwens ook gewoon onderdelen af bij vaststelling van een defect - kost je een paar mailtjes maar ze zijn best schappelijk.

Plus dat je natuurlijk 2x een xiaomi koopt voor 't geld van een iRobot. Gewoon een paar argumentjes om toch voor een xiaomi te gaan. Buiten het feit natuurlijk dat de xiaomi gewoon slimmer is en beter zuigt dan de meeste iRobots (alleen die hele dure komt in de buurt).

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

Ik hoop dat Xiaomi dan ook gauw met een zelf ledigende robot komt. voor een schappelijke prijs. Ik heb mijn S4 nu nog maar een week maar terug naar volledig zelf stof zuigen wil ik nooit meer. Een zelf ledigende robot zou dit allemaal nog meer een hands off experience maken.

• Laro
  • Laatst online: 23:37
Nu onze nieuwe vloer klaar is, overweeg ik voor het eerst een black-friday aankoop te doen in de vorm van een robotstofzuiger. We hebben nu een 5jr oude van de aldi, maar dat is niet je-van-het.
De oppervlakte is 55m^2, harde vloer (pvc en een deel tegels). Geen vloerkleed meer. Wel twee katten, maar die zijn maar een paar uur per dag binnen.

Mijn wensen:
- Relatief stil (ivm nachtelijke rondjes)
- Laadstation
- Budget is ongeveer €350,-
- Dweilfunctie, mits die wel echt werkt
- Een beetje slim, dus niet dat hij maar 50% van de oppervlakte pakt, een vorm van mapping is wellicht wenselijk.
- Geen eindeloze bezigheid om het ding werkend te krijgen.

Ik hecht niet echt aan superslimme features als stembediening, gps o.i.d...hij moet gewoon doen wat hij moet doen.

Wat zou op dit moment de beste aankoop zijn?

Kopen via het buitenland geen probleem.

Bvd!

Laro wijzigde deze reactie 26-11-2019 21:56 (3%)

• Garyu
Roborock S5 zou ik zeggen. Beste bang for the bück op dit moment en past net binnen je budget.

• traders
  • Laatst online: 27-01 06:48
Ik ben een noob op dit gebied. Daar gaan we:

Kan iemand mij een (site) geven die een actueel overzicht geeft van wat er op de Robot stofzuiger markt te koop is? Het liefst een site die ze vergelijkt op een beetje objectieve manier? En dan bedoel ik niet pricewatch hier maar bv een niche site.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bestaan er RS die GOED kunnen stofzuigen EN (niet tegelijk natuurlijk) dweilen of krijg je dan een compromis van allebei een beetje?

Ook heb ik een vloerkleed op tegels. Eindig ik met een gedweild vloerkleed of is de vooruitgang inmiddels al zo dat dit gedetecteerd kan worden.

traders wijzigde deze reactie 27-11-2019 19:42 (7%)

• KabouterSuper
  • Niet online
traders schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:40:
Ook heb ik een vloerkleed op tegels. Eindig ik met een gedweild vloerkleed of is de vooruitgang inmiddels al zo dat dit gedetecteerd kan worden.
Ik heb de roborock s5. Bij mij wordt braaf elke keer het kleed gedweild :) De roborock stofzuiger zuigt wel harder bij tapijt/vloerkleed, maar dit betekent niet dat deze bij het dweilen er om heen gaat.

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 28-01 14:35
Wij hebben al denk 4 jaar geleden een roomba 866 geloof ik. Destijds 800e voor betaald.

Met 4 katten en 2 jonge Kids in huis fck ideaal.

Elke dag doet hij een rondje en gaat hij weer naar de laadstation.

Alle katten haren en zand van de zandbak enzo allemaal weg.

Dan is het 1 X goed stofzuigen met de hand, want hij komt niet in de hoekjes en andere kleine ruimtes.

Boven de kamers doet hij ook, want hij valt niet van de trap ivm de sensors.

Ik heb nu een setje filters gekocht voor 15e oid. Dat is zo'n stoffertje, rollers en filters.
Die shit van Ali express kan de prullenbak in. Rollers zijn TE dik zodat hij extra lawaai maakt en slecht zuigt. Het stoffertje is te lang waardoor deze onder het wieltje vastloopt.

Dus wel originele spullen kopen wat ik best prijzig vind, maar dan doet hij het wel goed.

Als deze stuk is komt er weer een nieuwe van dezelfde prijsklasse.

• etienne001
traders schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:40:
Ik ben een noob op dit gebied. Daar gaan we:

Kan iemand mij een (site) geven die een actueel overzicht geeft van wat er op de Robot stofzuiger markt te koop is? Het liefst een site die ze vergelijkt op een beetje objectieve manier? En dan bedoel ik niet pricewatch hier maar bv een niche site.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bestaan er RS die GOED kunnen stofzuigen EN (niet tegelijk natuurlijk) dweilen of krijg je dan een compromis van allebei een beetje?

Ik heb veel info van YouTube gehaald, daar staan echt heel veel testen met diversen merken en ondergronden. Ook wordt er getest met veel soorten vuil en de dweil functie als deze beschikbaar is op het geteste model.
Mijn keus is hierdoor gevallen op de xiaomi roborock s5/s55.

• traders
  • Laatst online: 27-01 06:48
Kan die Roborock S5 gebruikt worden op 2 verdiepingen?

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 28-01 16:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zijn er mensen bekend met de alfawise V10?

https://m.gearbest.com/robot-vacuum/pp_009195968752.html

Ik zat even wat rond te neuzen gezien onze bejaarde roomba echt overleden is.
Ik wil niet 4-500 uitgeven aan een nieuwe, maar wel leuke functies hebben kamer scannen enzo.
Zit dus rond te kijken naar een eerste generatie Xiaomi of tweede generatie als Black Friday s4 of s50 rond de 300 komt. Dweilen is absoluut geen must, beter goed zuigen.

Ik kwam in een vergelijking de alfawise tegen en die lijkt wel veel te bieden, kan er alleen weinig over vinden.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• etienne001
traders schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:19:
Zo ver ik kan vinden kan hij maar 1 map onthouden.

• IceM
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:14
traders schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:19:
Hij kan maar 1 map onthouden maar je kunt hem gewoon op de 2e verdieping zetten en aanzetten. Ik heb zelf overigens de map saving modus niet aan. Ik heb geen no go zones en w.b. efficiëntie maakt het niet heel veel uit.

...

• swbonline
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03-01 22:43
Mijn budget voor een robot ligt rond de 150 euro aangezien omdat de noodzaak er niet echt is. Wordt het dan een geval goedkoop is duurkoop of zijn er wel degelijke modellen met Bv minder Functies van betrouwbare merken

• piripi
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 20:37
Wij hebben ons gisteren toch de Roborock S5 gekocht.
Lang getwijfeld tussen de S5 & S4, maar uiteindelijk toch voor de S5 gekozen wegens groter afvalbakje, dweilfunctie (te bekijken of dit iets is, maar voor voetafdrukken mss wel goed)

xbox: pvanst1p

• xoror

xoror

Makoto!

net roborock s5 max besteld met friday10 coupon nog 10 dollar extra korting uit polen. 398,79 euro uiteindelijk op de CC gecharged. best goede deal

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-01 14:39
xoror schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:10:
net roborock s5 max besteld met friday10 coupon nog 10 dollar extra korting uit polen. 398,79 euro uiteindelijk op de CC gecharged. best goede deal
Mag ik vragen waar?

• xoror

xoror

Makoto!

https://www.aliexpress.com/item/4000241425355.html
friday10 als coupon invullen , werkte gewoon dan kom je op 429,99 dollar uit.
Im het bestel overzicht komt na bestellen 439,99 te staan, maar er is echt maar 429,99 van de CC gecharged.

xoror wijzigde deze reactie 29-11-2019 09:25 (17%)

• Jasperv6
  • Laatst online: 05-01 17:22
xoror schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:20:
[...]

Im het bestel overzicht komt na bestellen 439,99 te staan, maar er is echt maar 429,99 van de CC gecharged.
Hier dezelfde besteld voor 396 euro uit Tsjechië :)

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

piripi schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:09:
Wij hebben ons gisteren toch de Roborock S5 gekocht.
Lang getwijfeld tussen de S5 & S4, maar uiteindelijk toch voor de S5 gekozen wegens groter afvalbakje, dweilfunctie (te bekijken of dit iets is, maar voor voetafdrukken mss wel goed)
Dan heb je een foutje gemaakt want de s4 heeft een grotere afval bak dan de s5.

• greg-a
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-01 08:51
Ecovacs Deebot Ozmo 950 bij Amazon.es
voor 409 euro. Incl verzending kwam ik uit om 413 euro. (naar Duitsland). Deze komt als (1 van) de beste uit de test, ook vs de S6. Normaal is de prijs tegen de 600 euro.

• piripi
375€ via Amazon

• piripi
AtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:00:
[...]

Dan heb je een foutje gemaakt want de s4 heeft een grotere afval bak dan de s5.
Mmm, heb het even opgezocht en veel verschil maakt het ook niet, maar de S5 is 480ML en de S4 is 420ML, dus pak dat het 15% scheelt...

Heb me gisteravond wel suf gepiekerd welke we zouden nemen...

• hansv89
  • Laatst online: 14-01 20:06
Ha, momenteel ook op zoek naar robotstofzuiger. Nu ook ivm Black Friday op zoek naar een leuke deal. Zit momenteel nog wel met wat vragen.

1) Ik zie dat veel roborock's ongeveer 9.6 cm hoog zijn. Kunnen ze dan nog wel onder een tafel van ongeveer 10.5 cm of slaan ze dat dan over?
2) Wat betreft de roborock s6 en s5 max: wat is precies het verschil naast dat de s5 max een grotere waterbak heeft?
3) Ik was eigenlijk op zoek naar de roborock s4 (het dweilen hoeft niet zo) maar die is alleen via amazon en nu nog 400 euro. Zouden jullie dan sneller s5 of s5 max nemen via alie?

• Vuurvlieg
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 28-01 16:36
Ik twijfel tussen de Roborock s5 max en de 360 S7. De Roborock is iets duurder (396 vs 343 euro) en zie ik veel langskomen op het forum. De 360 s7 is iets goedkoper maar er waren ook wat problemen met het laden zie ik op het forum.

In hoeverre is dweilen een leuke gimmick of echt een meerwaarde? Dat zou de keuze nog beïnvloeden naar een goedkopere wellicht. We hebben geen huisdieren btw.

ps. Ik zie ook geen "Select bon" bij de bonnen. Hoe krijg ik die? en waar kan ik de code invullen?

Vuurvlieg wijzigde deze reactie 29-11-2019 10:30 (11%)

• _Arthur
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-01 17:29
xoror schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:20:
[...]

Bij mij wordt alleen de Select bon toegevoegd (-22,12). Maar de Shop-bon van totaal 36us$ weer niet. Kom niet onder de Euro 425,xx

• xoror

xoror

Makoto!

Jasperv6 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:49:
[...]

Hier dezelfde besteld voor 396 euro uit Tsjechië :)
Meestal rekent je CC nog 1.5%-2% koersopslag. In mijn geval 1.5% en kwam op 398,79 euro uit. Nog steeds goedkoper dan in euros betalen
_Arthur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:22:
[...]

Bij mij wordt alleen de Select bon toegevoegd (-22,12). Maar de Shop-bon van totaal 36us$ weer niet. Kom niet onder de Euro 425,xx
shop in dollars? Dan hoor je 439,99 te zien, en dan kan je bij bestellen nog coupon invullen voor 429,99 dollar.

xoror wijzigde deze reactie 29-11-2019 10:41 (3%)

• KvNwPPr
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 25-01 12:02
Net de roborock S5 Max besteld voor 368,67 euro. (Prijs - coupons - kortingscode Friday15 - 6 % cashback)

Gebruik dus Friday15 ipv friday10 voor extra korting.

• Mart1n
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21:22
Na tijden in dit forum mee te lezen, vandaag eindelijk m'n kans gepakt om de Roborock S50 te bestellen. Joining the club :)

Met 5% cashback, store coupons, select coupons en kortingscode (friday15) kom ik op €258 bij Gshopper, verzonden vanuit Tsjechië.

• xoror

xoror

Makoto!

Ah ik heb die friday15 over het hoofd gezien. Hoe werken die cashbacks verder? Ik zie ze nergens.

• Yoicaa
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 24-01 13:31
Als je een account bij een cashback site hebt kan je extra cashback krijgen. Bijv for aliexpress met 6.3% extra korting bij www.cashbackxl.nl en zo zijn nog een aantal cashback sites.

Yoicaa wijzigde deze reactie 29-11-2019 11:40 (3%)

• _Arthur
xoror schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:40:
shop in dollars? Dan hoor je 439,99 te zien, en dan kan je bij bestellen nog coupon invullen voor 429,99 dollar.
Gelukt. Het was even klootviolen. Eindprijs: E 392,21 Betaald met Ideal.

https://image.prntscr.com/image/TjSZfqFbSfai0mdgmbwvNQ.jpg

_Arthur wijzigde deze reactie 29-11-2019 11:52 (3%)

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-01 11:18
Kiezen jullie bewust voor verzending vanuit Tjechie? Want Duitsland (dichterbij) kan ook, of Spanje.

Edit: gaat niet naar NL zo te zien. Vaag.

bsmpower wijzigde deze reactie 29-11-2019 12:12 (18%)

• NightHawk4
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 25-01 01:07

NightHawk4

Lotte is Liev :>

greg-a schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:01:
Ecovacs Deebot Ozmo 950 bij Amazon.es
voor 409 euro. Incl verzending kwam ik uit om 413 euro. (naar Duitsland). Deze komt als (1 van) de beste uit de test, ook vs de S6. Normaal is de prijs tegen de 600 euro.
Thanks toch ook maar besteld! €419,37 incl shipping NL :9

SR+ / Deep Blue / Black / 18"Aero

• kurk_droog
Heeft Iemand nog een goede aanbieding gezien voor een stofzuiger van rond de 200? Die 1s is dan de beste optie?

• Garyu
Mart1n schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:24:
Na tijden in dit forum mee te lezen, vandaag eindelijk m'n kans gepakt om de Roborock S50 te bestellen. Joining the club :)

Met 5% cashback, store coupons, select coupons en kortingscode (friday15) kom ik op €258 bij Gshopper, verzonden vanuit Tsjechië.
Nice, ik heb in totaal 272 betaald (geen cashback, waarschijnlijk niet alle coupons).
Apart is wel het volgende:

AliExpress prijs: 313,-
Volgens Ali uiteindelijke prijs: 285,-
Aan de kassa: 272,-
Ben benieuwd wat er nu eigenlijk klopt.
Verzonden vanuit Tschechië..

En er staat verder nog het volgende bij, ook niet heel duidelijk:
Estimated Delivery Time:5-7 Days
Will be shipped within (Business days)25 Days
Ja wat nou jongens?

Garyu wijzigde deze reactie 29-11-2019 13:49 (12%)

• _Arthur
Garyu schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:48:

Verzonden vanuit Tschechië..
Zoiets had ik ook (Ali gaf uiteindelijk een iets hogere bedrag weer); aan de andere kant, ik heb met Ideal betaald dus het kan niet/nooit meer worden dan ik heb betaald ;)

• etienne001

Als die site bezoek via Ali dan is er geen roborock beschikbaar 8)7

Ik kom niet lager op Ali dan € 302,87....
En dat is met de friday15 coupon

Gevonden ;)

• Revaes
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-01 16:21

Ik kom niet onder de €270, waar haal je de 5% vandaan?

edit: Zie dat je hierboven niet onder de 300 komt, paar keer opnieuw proberen misschien?

hier besteld voor € 267 https://nl.aliexpress.com/item/32852322829.html

Revaes wijzigde deze reactie 29-11-2019 14:10 (17%)

• Worsteneter

Worsteneter

www.starthiking.nl

Revaes schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:58:
[...]

Via CashbackXL krijg je 6,3%

• xoror

xoror

Makoto!

werkt ie ook op de s5 max? anders bestel ik opnieuw

• Worsteneter

Worsteneter

www.starthiking.nl

xoror schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:05:
[...]

werkt ie ook op de s5 max? anders bestel ik opnieuw
Ja, je moet even inloggen via cashback xl, dan ga je door naar aliexpress. Wel even opnieuw in je mandje etc.

Mocht je kunnen annuleren dan zeker een optie. :) Is je order al verwerkt, dan zou ik 't in ieder geval laten gaan.

• hansv89
  • Laatst online: 14-01 20:06
Worsteneter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:15:
[...]

Ja, je moet even inloggen via cashback xl, dan ga je door naar aliexpress. Wel even opnieuw in je mandje etc.

Mocht je kunnen annuleren dan zeker een optie. :) Is je order al verwerkt, dan zou ik 't in ieder geval laten gaan.
Als ik via Cashback xl naar aliexpress en dan zoek naar de s5 max krijg ik deze niet te zien. Ik heb hem wel in mijn mandje, zou dat ook werken?

• michaeltb
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-01 08:08
Zat te azen op de xiaomi 1s maar wilde via cashbackxl kopen en toen was hij alweer uit verkocht..

Toen maar de STYJ02YM gekocht voor 248

• xoror

xoror

Makoto!

via cashback xl krijig je niet alle kortingen? Prijs blijft op 475 dollar staan. Wat doe ik fout (voor de s5 max)

Werkt wel maar de cashback van 6% lijkt niet te werken.

xoror wijzigde deze reactie 29-11-2019 17:45 (22%)

• Worsteneter

Worsteneter

www.starthiking.nl

hansv89 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:50:
[...]

Als ik via Cashback xl naar aliexpress en dan zoek naar de s5 max krijg ik deze niet te zien. Ik heb hem wel in mijn mandje, zou dat ook werken?
Geen idee, maar hooguit behoud je de status quo toch? Kan nie wat mis gaan nie, hooguit krijg je geen cashback.

• Yoicaa
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 24-01 13:31
Het is geen cashback per artikel. Je krijgt cashback op je bestelling ongeacht wat je koopt. Let wel op er kunnen voorwaarden aan zitten. b.v. verschillende percentages per product groep, of uitsluiting van acties, etc.

• etienne001
Vanmiddag toch maar de S5 besteld bij Gshopper, kort daarna de track&trace al ontvangen....
Kan niet wachten tot hij binnen is :)

• Laro
Misschien kunnen jullie me toch helpen mbt de coupons etc.
Ik ga via Cashback XL naar aliexpress. Ik zoek de S50, plaats de witte via Tsjechie in mijn winkelmand voor €313,34. In mijn winkelmand wordt na het selecteren van het product € 12,90 extra afgeschreven; subtotaal € 300,43, aangeduid als "bestelbonnen van de verkoper".

Vervolgens klik ik op "Koop" en pas promotiecode "friday15" toe, tussenstand € 287,15.
Bij "Select coupons" en "Aliepress-bon" staat echter de melding "geen tegoedbonnen beschikbaar".

€ 287,15 minus 6,3% is € 270,13, dus nog 12 euro teveel. Dat is geen dealbreaker, maar wat moet ik nou doen om tot de beste prijs te komen? Het zit'm vast in die select coupons, maar ik krijg dat niet voor mekaar.

Bvd!

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 19:03
Die Cashback XL krijg je pas na aankoop. Het bedrag wat Alixpress laat zien klopt dus.

Ik heb zelf vandaag de S5max besteld. Ik ben benieuwd!

• Mart1n
Garyu schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:48:
[...]

Nice, ik heb in totaal 272 betaald (geen cashback, waarschijnlijk niet alle coupons).

Het verschil tussen die 285 en 272 is de friday15 coupon. Heeft vast te maken met uit wiens potje die 15usd komt. En je hebt dan dezelfde coupons als ik, enkel de cashback niet.
En er staat verder nog het volgende bij, ook niet heel duidelijk:

[...]

Ja wat nou jongens?
Bij mij wordt dit aangegeven, afwachten dus..
Estimated Delivery Time:5-7 Days
Will be shipped within (Business days)15 Days
Revaes schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:58:
[...]

edit: Zie dat je hierboven niet onder de 300 komt, paar keer opnieuw proberen misschien?

hier besteld voor € 267 https://nl.aliexpress.com/item/32852322829.html
Ook betere prijs dan eerst. En ik kwam wel onder de 300 :)
etienne001 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:35:
Vanmiddag toch maar de S5 besteld bij Gshopper, kort daarna de track&trace al ontvangen....
Kan niet wachten tot hij binnen is :)
Wow nice, ik heb nog geen track&trace gezien, dezelfde winkel. Wellicht andere betaalmethode? Ik had via iDeal afgerekend. Ik had wel een mail ontvangen, maar binnen AE zie ik dat niet terug:
Please complete payment for Order no. XXXX before 2019-11-30. Without payment, this order will be cancelled.

• Laro
Dank voor je reactie. Maar ik kom op aliexpress op € 287,15. Na de cashback van 6,3% is dat dus € 270,13, terwijl @Mart1n hem heeft voor uitgerekend € 258
Mart1n schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:24:...

• etienne001
@Mart1n ik heb ook gewoon betaald met Ideal, bestelling geplaatst om 14:12 uur
Edit: Wel gewoon via de Ali site niet via Cashback....

etienne001 wijzigde deze reactie 29-11-2019 20:23 (25%)

• _Arthur
Laro schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:11:
Misschien kunnen jullie me toch helpen mbt de coupons etc.
Ik ga via Cashback XL naar aliexpress. Ik zoek de S50, plaats de witte via Tsjechie in mijn winkelmand voor €313,34. In mijn winkelmand wordt na het selecteren van het product € 12,90 extra afgeschreven; subtotaal € 300,43, aangeduid als "bestelbonnen van de verkoper".

Vervolgens klik ik op "Koop" en pas promotiecode "friday15" toe, tussenstand € 287,15.
Bij "Select coupons" en "Aliepress-bon" staat echter de melding "geen tegoedbonnen beschikbaar".

€ 287,15 minus 6,3% is € 270,13, dus nog 12 euro teveel. Dat is geen dealbreaker, maar wat moet ik nou doen om tot de beste prijs te komen? Het zit'm vast in die select coupons, maar ik krijg dat niet voor mekaar.

Bvd!
De "select-coupons", zijn (of waren) in mijn geval 12 stuks van 2US$/stuk. In je account kan je zien hoeveel vouchers je hebt; dat telt dus op tot een totaal van 24US$ (bij de S5 Max).

• Laro
_Arthur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:22:
[...]

De "select-coupons", zijn (of waren) in mijn geval 12 stuks van 2US$/stuk. In je account kan je zien hoeveel vouchers je hebt; dat telt dus op tot een totaal van 24US$ (bij de S5 Max).
Als ik naar "My Coupons" ga, en vervolgens Aliexpress Select Coupon tab, dan staan daar tientallen vouchers van € 1,85 (=$2,-), omdat ik net heel vaak op dat knopje heb lopen rammen. En bij "Saldo" staat € 60,83. Ik lijk dit alleen niet te kunnen gebruiken....

• Mart1n
Laro schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:17:
Dank voor je reactie. Maar ik kom op aliexpress op € 287,15. Na de cashback van 6,3% is dat dus € 270,13, terwijl @Mart1n hem heeft voor uitgerekend € 258

[...]
Zoals @_Arthur al zegt, kan je ook nog select coupons gebruiken. Die kan je op de black friday sale pagina bijvoorbeeld (oneindig) verkrijgen. De store bepaalt echter hoeveel je er kan verzilveren, voor de S50 dus € 14,75 (8 x €1,85)

Ah, ik zie nu dat je dat al had...
etienne001 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:21:
@Mart1n ik heb ook gewoon betaald met Ideal, bestelling geplaatst om 14:12 uur
Edit: Wel gewoon via de Ali site niet via Cashback....
Toch maar even een berichtje aan gewaagd.

• Laro
Mart1n schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:44:
[...]
Zoals @_Arthur al zegt, kan je ook nog select coupons gebruiken. Die kan je op de black friday sale pagina bijvoorbeeld (oneindig) verkrijgen. De store bepaalt echter hoeveel je er kan verzilveren, voor de S50 dus € 14,75 (8 x €1,85)
[...]
Maar juist die select coupons kan ik bij het afrekenen niet verzilveren, omdat er staat dat het niet beschikbaar is. Of wordt dit ná het bevestigen van je bestelling verrekend?

https://tweakers.net/ext/f/xkgVH6gxuF0gNfGZKfJODLCj/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/GDdP51d6APzkvcBDaQokCqlA/thumb.jpg

• Vuurvlieg
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 28-01 16:36
Laro schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:54:
[...]

Maar juist die select coupons kan ik bij het afrekenen niet verzilveren, omdat er staat dat het niet beschikbaar is. Of wordt dit ná het bevestigen van je bestelling verrekend?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
datzelfde heb ik ook, ik krijg met geen mogelijkheid die select coupons in de deal terwijl ik er wel genoeg heb....

• Laro
Vuurvlieg schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:36:
[...]

datzelfde heb ik ook, ik krijg met geen mogelijkheid die select coupons in de deal terwijl ik er wel genoeg heb....
Ik heb hem zojuist maar besteld.... ik heb het opgegeven :-)
Gelukkig weet ik dat ik niet de enige ben....

• Pikoe
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Zojuist de Medion 18600 voor 95 euro gekocht omdat ik het voordeel van alle dure robotstofzuigers niet zo begrijp.
De dweilfunctie werkt niet goed, de app is een gimmick, een mapping die niet nodig is..
Ik zoek gewoon een stofzuiger om elke dag te stofzuigen komend jaar omdat mijn over-/achter/zijburen aan het verbouwen zijn komend half jaar. Of zijn er er voordelen van de duurdere stofzuigers die ik over het hoofd zie?

• keepitfrosty
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:19
Pikoe schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 03:37:
Zojuist de Medion 18600 voor 95 euro gekocht omdat ik het voordeel van alle dure robotstofzuigers niet zo begrijp.
De dweilfunctie werkt niet goed, de app is een gimmick, een mapping die niet nodig is..
Ik zoek gewoon een stofzuiger om elke dag te stofzuigen komend jaar omdat mijn over-/achter/zijburen aan het verbouwen zijn komend half jaar. Of zijn er er voordelen van de duurdere stofzuigers die ik over het hoofd zie?
Van de duurdere stofzuigers met lidar vind ik de betere navigatie wel een plus. Ze stoten minder en maken de boel wat efficienter schoon. De app en de bijbehorende mapping vind ik dan weer handig om nogo zones in te kunnen stellen zonder dar ik met magneet strips hoef te ouwehoeren. Of via de app kan je makkelijk aangeven maak vandaag maar alleen de keuken schoon ipv alles. Of dat de hogere prijs waard is, is ieder voor zich denk ik. Het hangt soms ook wat af van je huis situatie. Duurdere pakken misschien makkelijker een drempeltje. Maken het vloerkleed beter schoon door een hogere zuigkracht etc.

Ik ben het wel eens van de dweil functie. Want dat is natuurlijk geen rocket science dat je de hele ruimte gaat dweilen met een vieze doek omdat die tussentijds niet gereinigd word. Dus in feite maak je alles alleen maar smeriger met die functie.

keepitfrosty wijzigde deze reactie 30-11-2019 09:19 (9%)

• sele
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 27-01 18:49
Welke robotstofzuiger raden jullie aan zonder dwijlfunctie?

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:30
sele schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:21:
Welke robotstofzuiger raden jullie aan zonder dwijlfunctie?
Daar is geen zinnig antwoord op te geven. Vertel eerst eens waarvoor je hem wilt gebruiken.
- ondergrond?
- huisdieren?
- drempels?
- budget?

• sele
grun93 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:28:
[...]

Daar is geen zinnig antwoord op te geven. Vertel eerst eens waarvoor je hem wilt gebruiken.
- ondergrond?
- huisdieren?
- drempels?
- budget?
Moet geschikt zijn voor huizdieren en geen drempels
Ondergrond zijn gewoon tegels.
Budget dacht ik van 250-350 euro

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:30
sele schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:43:
Moet geschikt zijn voor huizdieren en geen drempels
Ondergrond zijn gewoon tegels.
Budget dacht ik van 250-350 euro
Voor dat bedrag zijn er vast wel geschikte robots te krijgen, zelf heb ik een LG Hombot en ben daar tevreden over. Maar ik heb geen huisdieren en geen losse haren. Je gaat vast nog wel meer reacties krijgen.

• sele
grun93 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:08:
[...]

Voor dat bedrag zijn er vast wel geschikte robots te krijgen, zelf heb ik een LG Hombot en ben daar tevreden over. Maar ik heb geen huisdieren en geen losse haren. Je gaat vast nog wel meer reacties krijgen.
Er is gewoon zo veel keuze...
Je weet niet meer welke kopen.

• Worsteneter

Worsteneter

www.starthiking.nl

sele schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:30:
[...]

Er is gewoon zo veel keuze...
Je weet niet meer welke kopen.
Xiaomi, allemaal wel prima. Slimme navigatie en zuigt prima. Zowel de 1e gen (220), 1s (250) of s50 (300) zijn prima.
Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True