Ik zat met de zelfde robotstofzuigers in gedachten. Zat ook te twijfelen over de SharkIQ maar er zijn te veel issues die ik lees op internet.eswa schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:31:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar een robotstofzuiger, met name vanwege kattenharen. Ik ben wel gecharmeerd van de paar die een dock hebben waar hij in geleegd wordt zodat je niet na elke run een bakje moet leeggooien. Ik weet dat de Roomba i7 het kan, maar om daar nou ruim over €1000 voor te vragen vind ik nogal overdreven. Op internet kom ik de Shark IQ tegen, die aantoont dat het in principe voor een fractie van de prijs kan ($400). Ik ben wel geinteresseerd in die Shark, maar weet niet of die in de EU te krijgen is (heb Shark een mailtje gestuurd). Een van de voordelen van de Shark over de i7 is dat je geen zak nodig hebt in de dock.
https://direct.sharkclean...v1001ae/18/microsite/ogv/
Ik heb nu de Roborock S6 gekocht en ben mega tevreden. Heb een labrador en de haren waren niet aan te stofzuigen maar de Roborock loopt dus 2 keer per dag en houdt het mega schoon. Oh en ik gebruik ook de dweil functie en die werkt prima!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt