Stopt hij dan niet als hij de dweilreinigingstijd overschrijft? Ik probeerde het vanavond ook uit in een andere ruimte dan waar zn huis staat. De reinigingstijd voor de dweilen staat op 6 minuten. Na 6 minuten gaat hij dus vrolijk op zoek naar zijn huisje, maar dat red hij niet. Moet je in dat geval nog de dweilfunctie deactiveren of in ieder geval de tijd tussen de reinigingen verlengen?taz10 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 23:01:
[...]
LOL, dit heb ik precies net mijn EVA gedaan. Werkt super. Ik heb wel ff gewacht tot ze klaar was, want had haar gestart net voor de trap naar beneden. Maar na even best zielig gezocht te hebben naar haar basis stopte ze mooi net voor de trap naar beneden
Overigens heb ik vanavond de "brush cover" opengemaakt. Nadat ik alle schroeven had verwijderd, en dus het kale klepje overhield, vond ik dat die toch wel erg stroef scharnierde. Ik heb met een mesje de twee puntjes van het scharnier iets aangepast. Nu scharniert hij een stuk soepeler. Hiervoor zag je duidelijk dat het rubbertje 2mm boven de grond zweefde. Hier schoof al het vuil onderdoor, waardoor dat vuil natuurlijk in en rond de dweilen terechtkwam, en het een grote kl*erezooi werd rondom de dweilpads.