Pietervs schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:25:
[...]
Hij draait nu zijn eerste rondje met de nieuwe firmware in een kleine kamer, maar ik heb niet het idee dat hij zoveel subtieler te werk gaat als met de oude firmware... Maar misschien komt dat nog

Als je vorige versie 7714 was zul je niet veel merken qua agressiviteit. De 2 er na (8180/9875) waren bij mij in huis niet best op dat gebied (probeerde overal op te klimmen / botste veel / versleepte meubilair)
Ik zou hem resetten, dan begin je zeker vanaf nul:
- haal hem van laadstation af en zet hem op de grond
- druk de 'Turbo' en 'Home' knop teglijkertijd een aantal seconden in totdat alles oplicht
- druk vervolgens op de 'Start' knop
Je kunt overigens zo weer downgraden, mocht je dat willen. Het kan best zijn dat een bepaalde firmware in een bepaald omgeving het beste resultaat geeft, al denk ik dat normaliter de laatste firmware de beste balans heeft / slimste is..
Ik vroeg me nog af: wat bedoel je met een "paint-restorer"? Want er zitten bij ons op die rand ook aardig wat krassen en krasjes, maar ik wil er niet zo maar van alles op smeren

Ik heb hem een paar boen-sessies gegeven met
Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner
(officieel is het voor auto's)
Heb nu de sensoren enigzins beschermd door een paar strippen te plakken op de HomBot.
Waarschijnljik als je hem RMA stuurt zal de nieuwe rand er wel op gezet worden. Bij mij werkt hij weer perfect, dus ik ga dat niet doen (sowieso beetje lastig verhaal met een (weer) functionerend product

)
[
Voor 3% gewijzigd door
- J.W. - op 14-12-2014 19:28
]