[RTS] Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hebben jullie al gezien dat power plants tegen een gebouw aan maken echt veel voordeel geeft? IK zag de computer het doen en bij sommige tooltips staat het maar ik kon de bonus niet echt vinden.

Maar ik ben er eindelijk achter :P

Stel je bouwt een Tech 3 shield generator, die kost 400 power om up te houden, bouw je er een fusion tegen aan dan levert die fusion gewoon 500 energy, maar de power kost van de tech 3 shield generator is nog maar 350 (of iets in die trand)

Als je dus in het begin al je power generators tegen je Land Factory bouwt is die een stuk goedkoper aan het bouwen (alleen als je zo'n blauwe/rode powerline ziet lopen trouwens) maar bouw je je power plants tegen je mass extractors/pumps dan kost het minder stroom om die draaiende te houden.

Heel erg leuk verzonnen imho!

Ik mis wel een beetje de hoeveelheid units, je kan eigelijk maar met een paar unit aanvallen en dan moet ook echt mass zijn. Tech 1 defense pwnt Tech 3 units nog wel redelijk als je er wat hebt en Special units zijn inderdaad echt ziek :P

trouwens over die commander, die upgrades zijn echt lekker, alleen is het jammer dat je tijdens het upgraden niks kan doen. Ook zijn die "Razer" (?) pods handig maar best buggy.. in het begin helpt hij braaf mee, maar na een tijdje gaat hij echt zijn eigen ding doen :P

Je kan op deze manier trouwens ook de commander Tech 2,3,special units laten bouwen door zijn rechter kanon te upgraden met nieuwe units/plans..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:36

GmR

Envy007 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:39:
[quote]seamus21 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:46:
[...]

Ik heb een opzetje gemaakt. Als er animo is zal ik deze uitbreiden.

quote]

Perfecte tutorial! Heb in 1 minuut 10 dingen bijgeleerd.
Is er NOG meer te vertellen dat je hem nog kan uitbreiden?

Is in dit topic ook al eens gevraagd, misschien dat jij het weet, het 'freezen' van het hele slagveld en er dan omheen draaien en inzoomen, etc. is dat bij deze demo mogelijk?
In de leipzig demo zie je dit gedemonstreerd, maar ik weet niet of dit mogelijk is.
Je kan het spel pauzeren middels de Pause/Break toets en vervolgens de camera tilten door als en de middle mouse button ingedrukt te houden en met de muis te bewegen.
barco schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:08:
Er zijn tutorial videos verschenen op fileplanet.
http://www.fileplanet.com...5BFilePlanet-Exclusive%5D
Ze zijn echter alleen toegankelijk voor fileplanet subscribers wat ik niet echt begrijp. Hopelijk is t maar een foutje...
Als je in de beta zit heb je een 5 day VIP subscription gekregen en kan je er dus bij. Aangezien officieel verder niemand hem nodig heeft, is het niet meer dan logisch dat er een subscription nodig is :P

[ Voor 26% gewijzigd door GmR op 26-10-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
ben ik nou echt de enige die niet aan het spelen is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Viper® schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:40:
ben ik nou echt de enige die niet aan het spelen is -O-
Nee hoor, ik heb er (helaas!) geen tijd voor. Naast het feit dat het nog een beta is, dat het redelijk traag speelt en er waarschijnlijk nog echt wel dingen aangepast worden. Ik wil mijn speelplezier daar niet door laten bederven. Even uitproberen en daarna weer wegleggen. Ik wacht de open beta of de demo wel af. Of wanneer het in de winkels ligt.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
2 Aeon experimentals:

TzarAfbeeldingslocatie: http://i127.photobucket.com/albums/p151/azhrarn-101/Tszar-800x600.jpg
flying aircraft carrier

TempestAfbeeldingslocatie: http://i127.photobucket.com/albums/p151/azhrarn-101/Tempest-800x600.jpg
shipyard submarine

Beiden met leuke laser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Motrax schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Nee hoor, ik heb er (helaas!) geen tijd voor. Naast het feit dat het nog een beta is, dat het redelijk traag speelt en er waarschijnlijk nog echt wel dingen aangepast worden. Ik wil mijn speelplezier daar niet door laten bederven. Even uitproberen en daarna weer wegleggen. Ik wacht de open beta of de demo wel af. Of wanneer het in de winkels ligt.
Ik doelde meer op het feit dat ik het spel nog niet eens heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

seamus21 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:31:
Hopelijk blijven die units zoals Monkey Lord wel in de final echter moet er dan wel flink geschaaft worden. Ze zijn nu te sterk. Wel gruwelijk om te zien hoe 100+ units gewoon rustig weggevaagd worden terwijl je duizenden kogels op de ML ziet afgaan :9~

Of maak ze veel duurder of veel minder sterk. Of build time langer, whatever zolang er maar een goede balans is.
De super units zijn al extreem duur hoor :)

En qua sterkte vallen ze ook wel mee hoor, 15-20 T3 assault bots of 5 T3 tactical bombers maken een superunit in no time af, je moet inderdaad niet met een T1/T2 legertje ana komen zetten [hoewel een stuk of 50 T2 tanks ook flink wat damage kunnen doen].
Zorg ook voor lekker veel T2 artillery [klink hammers bijv]. Die doen enorm veel damage en kosten niet eens zo heel veel :D

Gister een potje gedaan met 7 AI's [4 vs 4] op een 40x40 map, dit draaide echter best brak na een minuut of 10. Wel erg coole battles gezien trouwens, de ene superunit na de ander werd in de strijd gegooid :D
Die vliegende superunits zijn wel erg lastig trouwens, zeker zonder T3 anti-air ga je d'r aan :D

Potjes tegen 1 AI lopen prima hier [op een 40x40 map], is mijn nieuwe hardware toch nog ergens goed voor :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
StarLite schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

De super units zijn al extreem duur hoor :)

En qua sterkte vallen ze ook wel mee hoor, 15-20 T3 assault bots of 5 T3 tactical bombers maken een superunit in no time af, je moet inderdaad niet met een T1/T2 legertje ana komen zetten [hoewel een stuk of 50 T2 tanks ook flink wat damage kunnen doen].
Zorg ook voor lekker veel T2 artillery [klink hammers bijv]. Die doen enorm veel damage en kosten niet eens zo heel veel :D

Gister een potje gedaan met 7 AI's [4 vs 4] op een 40x40 map, dit draaide echter best brak na een minuut of 10. Wel erg coole battles gezien trouwens, de ene superunit na de ander werd in de strijd gegooid :D
Die vliegende superunits zijn wel erg lastig trouwens, zeker zonder T3 anti-air ga je d'r aan :D

Potjes tegen 1 AI lopen prima hier [op een 40x40 map], is mijn nieuwe hardware toch nog ergens goed voor :D
Ik weet niet welke versie jij speelt maar 20x20 zijn de grootst beschikbare mappen.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
Dit spel is echt leuk om te spelen. Persoonlijk vindt ik sommige voertuigen wat aan de kleine kant en de map is ook wat kaal. Kan iemand mij uitleggen hoe ik betere voertuigen enzo kan maken. Is daar een speciaal upgrade gebouw ofzo?

En hoe kan ik een schild om mijn basis bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Bart1983 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:21:
Dit spel is echt leuk om te spelen. Persoonlijk vindt ik sommige voertuigen wat aan de kleine kant en de map is ook wat kaal. Kan iemand mij uitleggen hoe ik betere voertuigen enzo kan maken. Is daar een speciaal upgrade gebouw ofzo?

En hoe kan ik een schild om mijn basis bouwen?
Voor hogere tech units moet je je buildings upgraden. Het meest linker icon als je bijvoorbeeld je Land Factory geselecteerd hebt is upgrade naar tier 2. etc... Dus upgrade naar tier 2 en dan kan je betere units maken.

Schild is bijvoorbeeld beschikbaar in tier 3 bij UEF (faction met blauwe icon) . Heavy Shield Generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 12:05
Hmm, ik heb even zitten lezen marreh...

Wie draait dit spel soepel? En met wat voor systeem en supcom settings?

* Floep is benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

na een minuut of 10 spelen krijg ik erg last van lag, dan is het bijna niet speelbaar meer, wel raar want sommige mensen met mindere specs als mij hebben daar geen last van... :S

mijn specs nog maar ff dan:

7800gtx
amd3500+
1 gb ram

detail lager zetten maakt eigenlijk niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat ik wel weet is dat de AI soms wat aan het loopen is, ik krijg ook af en toe een debug schermpje die volloopt met bugs over de AI... Na een nuke of 2 was dat ineens over, toen liep de commander ook niet meer heen en weer tussen niets te lopen. 50 bombers (muhaha >:)) vliegen ging ineens ook snel en constructen met meer dan 30 units was ook geen probleem meer.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me echt af wat ik moet upgraden zodat het spel wel normaal loopt ? is het puur processorkracht ? Of heb je aan een dikke videokaart voldoende ?

De eerste 10 minuten speelt het heerlijk, maar daarna is het gewoon niet speelbaar meer en kap ik ermee omdat het te lang duurt allemaal. kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gewoon de hele tijd zonder lag en met meer dan 30 fps kunnen spelen met alle detail op zijn hoogst.

AMD 64 3000+
2 gig DDR pc 2700
geforce 7600 GT

Als ze niks hieraan veranderen dan zullen er denk ik niet veel gamers zijn die het spel goed kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
lol

ik zie de bui (lees; upgrade) al hangen met me

barton xp2600+ :')
1 gb pc3200
6800LE

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Tis natuurlijk wel een closed beta, 3 maanden voor officiele introductie...
Er moet nog 3 maanden getuned worden en ik heb in dit topic ook gelezen dat de sys specs voor deze demo hoger zijn dan voor het uiteindelijke spel.
Neemt niet weg dat, wanneer er 500 units, over het slagveld aan het rennen zijn er wel veel cpu en gpu wordt gevraagd. Uiteindelijke sys specs en performance moet je dus gewoon voor wachten tot de officiele release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 12-09 11:57
Grafisch is er bij mij iig weinig aan de hand. De lag treed bij mij pas op als het een beetje druk word qua units. Lijkt erop dat de AI hier veel processorkracht voor nodig gaat hebben na een tijdje. Denk dat ze hier het één en ander nog wel aan zullen tweaken.

@seamus21
Nog bedankt voor de handleiding. Staat aardig wat bruikbare info in. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door nemo55 op 26-10-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
iemand al ook echt gespeeld over internet/multiplayer

hoe loopt dat? verrtraging, sync problemen.

loopt dat beter omdat je geen AI hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:26:
lol

ik zie de bui (lees; upgrade) al hangen met me

barton xp2600+ :')
1 gb pc3200
6800LE

:'(
Same here, met m'n xp3000, 1gb en 800xtpe begin ik er niet eens aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
hahahahaha, pwned :+

XP2000+, 768 MB, 6200, na 10 min niet meer speelbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

seamus21 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:46:
[...]

Ik heb een opzetje gemaakt. Als er animo is zal ik deze uitbreiden.

http://www.compjoeter.com/files/supcom_guide_seamus_10.pdf

Daarnaast was Starcraft gewoon een voorbeeldje. Ik vind ook niet dat alles een counter moet hebben en het hoeft geen eens perfecte balans te zijn. Maar wat die superunits betreft mogen deze imho wel iets gedownscaled worden in welke vorm dan ook.
Tx voor deze fijne guide, keep up the good work _/-\o_

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
ik heb een lijst gemaakt met alle commands voor versie 2.7 (de upgrade is trouwens ook al bij gewone game sites te downloaden ipv alleen bij fileplanet). Het zijn een stuk of 140 commands dus ik ga de lijst niet hier zetten. :P

M4lloot@gmail.com

@Seamus als je me mailt reply ik met de lijst zodat je hem in de handleiding kunt stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
M411007 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:28:
ik heb een lijst gemaakt met alle commands voor versie 2.7 (de upgrade is trouwens ook al bij gewone game sites te downloaden ipv alleen bij fileplanet). Het zijn een stuk of 140 commands dus ik ga de lijst niet hier zetten. :P

M4lloot@gmail.com

@Seamus als je me mailt reply ik met de lijst zodat je hem in de handleiding kunt stoppen
Een command lijst ga ik wel erin verwerken als bijlage. Eerst de basic dingen goed uitwerken. Zo gaat mijn handleiding hopelijk uitgroeien tot iets nuttigs.

Nieuwere versie:

- Ferrying
- Patrolling
- Upgrade (Tech)
- Reclaim

http://www.compjoeter.com/files/supcom_guide_seamus_11.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik zie alleen maar AMD mensen waarbij het spel na 10 min gaan laggen???

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
seamus21 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:40:
[...]

Een command lijst ga ik wel erin verwerken als bijlage. Eerst de basic dingen goed uitwerken. Zo gaat mijn handleiding hopelijk uitgroeien tot iets nuttigs.

Nieuwere versie:

- Ferrying
- Patrolling
- Upgrade (Tech)
- Reclaim

http://www.compjoeter.com/files/supcom_guide_seamus_11.pdf
Kleine aanvulling
Construction: alleen bij UEF is een witte box te zien als het gebouw under construction is
Resources: als je de box naast mass en die naast energy clickt krijg je ook inkomen en verbruik te zien naast netto inkomen
Assisting: je kunt ook een groep maken van een aantal engineers en als je dan een gebouw laat maken dan maken ze die samen. Werkt niet als je verschillende techs gemixed hebt.
Je kunt ook een aantal techs 1 tech laten guarden. Bij alles wat die ene maakt helpen de andere techs. Werkt ook als je verschillende techs gemixed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 64 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:02:
Ik zie alleen maar AMD mensen waarbij het spel na 10 min gaan laggen???
Nee hoor ik heb gisteren potje vs een AI (easy) gedaan op een 3 man map. Ging echt prima, ik heb een AMD 3400 en een ati x850xt met 1gig ram. Toffe was dat ik vol trots een shield generator af had op lvl 3 toen de computer met super kanon begon te knallen. Dus ik dacht niks aan de hand, 5 minuten later BOEM commander dood, had die experimental spider unit over het hoofd gezien haha wat een tof ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Hoe sterk zijn die schilden? En hoe werken ze precies, kun je ze bv. sterker maken door meer stroom generators te bouwen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Geweldige guide tot zover guys!
Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 00:08
Ik ben blij om te zien dat t spel zwaar is voor de meeste systemen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de map is en met hoeveel man je speelt, maar total annihilation was net zo. Dat heb ik nog met mn broertje gespeeld op een pentium 75 en een P2 233. Toen was 32mb ram standaard en stond er in de readme dat 128 aanbevolen was voor grotere maps multiplayer. Ik had toen ook zo iets van "dat kan toch niemand spelen dan" maar kijk hoe lang men plezier heeft gehad van met TA.
Het spel ondersteund niet voor niet quad core.

En de super units vallen inderdaad wel mee. Ze zijn al flink duur dus je hebt ze niet zomaar en wees blij dat iedere kant er 1 heeft want in TA was de Krogoth alleen voor Core. Als er iemand aankomt met zo'n unit terwijl jij er nog geen hebt ben je blijkbaar te langzaam ;)

[ Voor 20% gewijzigd door barco op 26-10-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
barco schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:53:
Ik ben blij om te zien dat t spel zwaar is voor de meeste systemen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de map is en met hoeveel man je speelt, maar total annihilation was net zo. Dat heb ik nog met mn broertje gespeeld op een pentium 75 en een P2 233. Toen was 32mb ram standaard en stond er in de readme dat 128 aanbevolen was voor grotere maps multiplayer. Ik had toen ook zo iets van "dat kan toch niet spelen dan" maar kijk hoe lang men plezier heeft gehad van met TA.
Het spel ondersteund niet voor niet quad core.

En de super units vallen inderdaad wel mee. Ze zijn al flink duur dus je hebt ze niet zomaar en wees blij dat iedere kant er 1 heeft want in TA was de Krogoth alleen voor Core. Als er iemand aankomt met zo'n unit terwijl jij er nog geen hebt ben je blijkbaar te langzaam ;)
Krogoth werd bijna niet gebruikt, omdat het teveel kostte... Mavericks met Flea's waren altijd de ultieme tactiek..
:P
Good old days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
GrandmasteR schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:22:
Als je in de beta zit heb je een 5 day VIP subscription gekregen en kan je er dus bij. Aangezien officieel verder niemand hem nodig heeft, is het niet meer dan logisch dat er een subscription nodig is :P
Helaas ben ik blijkbaar geen VIP geworden... En waarom maar 5 dagen? De beta duurt hopelijk nog wel wat langer want ik heb nog maar weinig tijd gehad om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Weet er iemand misschien een goede bouwvolgorde voor mooie start? Ik ben veels te traag in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
DeX schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:45:
Geweldige guide tot zover guys!
Keep up the good work!
De guide is tot nu toe 1 guy :) Als er nog meer opmerkingen zijn zal
ik deze misschien binnenkort in de handleiding verwerken. Op het beta forum zijn er ook aanvullingen voor.
Alabama_man schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:44:
Weet er iemand misschien een goede bouwvolgorde voor mooie start? Ik ben veels te traag in het begin.
Je kan het volgende eens proberen:
  • De Mass plaatsen om je heen volbouwen (meestal 4)
  • Evenveel Power Generators (dus 4)
  • 2 Land factories
  • 10 tot 20 engineers
  • Deze engineers opsplitsen om de omliggende mass plaatsen vol te bouwen. En laten assisten in de volgende gebouwen die je gaat bakken
Alles natuurlijk doen met SHIFT zodat je dit alles in een queue hebt. Vanuit hier is het maar net wat je voorkeur is. Je kan bijvoorbeeld vlug voor een Air Factory gaan en wat light bombers om even snel te zien wat je tegenstander doet.

Ok mijn lijstje voor de volgende update. In willekeurige volgorde:
  • Factions (units, specifics)
  • Building chaining
  • Resources %
  • Different interfaces (economic, etc)
  • Power plant on the power plant map icon
  • Shortcut commands
  • Build orders
  • Mass and Power storage
  • Letting tech units guard eachother
  • Pausing units and pausing map
Nu veel spelen en een berg screenies maken (FRAPS) :)

[ Voor 46% gewijzigd door seamus21 op 26-10-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Aha. Bouw gewoon veels te weinig engineers. Logisch eigenlijk ook, maar evengoed bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Het voelt (voor zover ik al heb kunnen spelen) allemaal weer lekker vertrouwd. En toch weer anders :)

Nu nog meer tijd en ik ben weer helemaal gelukkig.

@Seamus: mooi werk...

[ Voor 7% gewijzigd door Stormtrooper op 26-10-2006 17:30 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:16
Mooie guide seamus, heel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Laatst online: 21:43
10 tot 20 engineers
Wow. Daarom verlies ik zeker steeds. Heb er meestal niet meer dan drie. Wel even wennen als je van Warcraft III komt. :)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Haha ja tis voor mij ook weer enorm wennen. Moet zeggen dat het wel heel erg hetzelfde speelt als TA op een paar dingetjes na. Enige echte grote verschil is dat de maps veeeeeeeel groter zijn. Maar qua basics is het vrijwel identiek. Denk ook dat een boel, zoniet alle, TA strategiën ook in supreme commander prima zullen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Meestal bouw ik er een stuk of 30-40 lvl3 engineers, kun je mega snel die lvl3 energy plants + mass fabricators opzetten.

Als je dat eenmaal hebt, kun je bergen nukes en superunits maken.

Trouwens, wil je die monkeylord (of andere super units) snel dood hebben? Bouw stuk of 15 lvl3 gunships. Heb je ze binnen notime kapoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 03:33
Vroeger, lang lang geleden maakte ik toch echt niet in het begin direct 20 kbots :P. Maar 't is wel ff wennen om je basis en leger hier snel en efficient op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

die AI is echt goed, ook al zet je em op Turtle hij zet enorm snel basis neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Ik hield het even vol tegen de Easy AI... Maar al snel waren alle mass-dingen bezet door de AI..
en ik kon alleen wachten en verdedigen...

Het draait trouwens wel als een natte krant hier op mijn laptop:
PM 1.7 Ghtz (Centrino)
1024 MB 533 DDR
Radeon X700 128MB

Moet het goed aankunnen denk...
Textures enzo allemaal op Mid...

Op het moment dat ik iets wil queuen, slaat ie even stil. Maar voor de rest, bij battles enzo, gaat het wel. Weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

DeX schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:08:
Ik hield het even vol tegen de Easy AI... Maar al snel waren alle mass-dingen bezet door de AI..
en ik kon alleen wachten en verdedigen...

Het draait trouwens wel als een natte krant hier op mijn laptop:
PM 1.7 Ghtz (Centrino)
1024 MB 533 DDR
Radeon X700 128MB

Moet het goed aankunnen denk...
Textures enzo allemaal op Mid...

Op het moment dat ik iets wil queuen, slaat ie even stil. Maar voor de rest, bij battles enzo, gaat het wel. Weird!
Hoe voeg je een AI toe dan, ik krijg het hier niet voorelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Cablekevin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:10:
[...]

Staat iets van hier:
Tom in "[RTS] Supreme Commander (opvolger van To..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Cablekevin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:10:
[...]

Het kan wel (even googelen) maar het is nauwelijks speelbaar.. AI is volgens mij nog zwaar beta /untweaked. Het staat niet voor niets standaard uit.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het over een LAN bijvoorbeeld draait. Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Weet iemand hoe je eigelijk de AI selecteerd? Beetje domme vraag, de skirmish mode is actief en ik kan een potje opstarten maar alleen met mezelf en dan win ik na 5 seconden.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Kevin leest gewoon weer eens niet goed.
Bedankt, sandbox mode is ook zo saai he.
Ja klopt zitten ERG veel bugs in enzo.
Had er ook 1 iemand zei wat op msn, ik ging erheen en als ik enter deed, ging ik naar volgende regel, en de scroll stond helemaal verkeerd, ook als ik terug ging naar SC, liep ie vast.
Maarja het is wel leuk dat je nu al resultaten kunt zien enzo.
** Ik schaam me, ik had -1200 energy :P **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:18:
Weet iemand hoe je eigelijk de AI selecteerd? Beetje domme vraag, de skirmish mode is actief en ik kan een potje opstarten maar alleen met mezelf en dan win ik na 5 seconden.
Ja. Sorry, het is een heel domme vraag. Als je het onderwerp volgt zou je er achter zijn gekomen dat er alleen een gesloten beta beschikbaar is en dat alle mods/hacks daar niet bij horen. Ook had je er wel achter gekomen hoe dat allemaal aan te passen was. We zijn je persoonlijke zoekmachine niet ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
Mooie guide seamus.
Paar kleine puntjes:
Sub commander kan ook ge-enhanced worden.
Upgrade en build orders van hoger Tech levels kan je al geven terwijl de upgrade naar dat level nog bezig is. Erg handig als je bijvoorbeeld T1 engineers over de hele map extractors laat bouwen. Dan hoef je als ze klaar zijn 2x te klikken om ze naar T3 te upgraden en er verder niet meer naar om te kijken.

[ Voor 33% gewijzigd door barco op 26-10-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, hij draaide nu gewoon een heel potje soepel. Ik heb hoop voor de final versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar kun je op dit moment nog in de beta komen? heb dit topic een tijdje niet gevolgd, maar de laatste reacties klinken allemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Motrax schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:34:
[...]
Ja. Sorry, het is een heel domme vraag. Als je het onderwerp volgt zou je er achter zijn gekomen dat er alleen een gesloten beta beschikbaar is en dat alle mods/hacks daar niet bij horen. Ook had je er wel achter gekomen hoe dat allemaal aan te passen was. We zijn je persoonlijke zoekmachine niet ;)
Je zelf herhalen is ook nuttig :o

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zojuist heb ik een multiplayer potje gespeeld via internet :)
Middels Hamachi een netwerkje gemaakt met een collega en vervolgens in de beta een game begonnen.. wij twee in een team tegen één AI speler. Eerste potje ging best redelijk qua performance. We moesten beide nogal wat uitzoeken dus uiteraard verloren. Tweede potje ging op begin wel aardig met een basis bouwen, maar op een gegeven moment werd het echt rete traag. Collega is gestopt, ik ben toen nog even verdergegaan (min of meer tegen twee AI spelers waarvan één in mijn team). Maar ook bij mij had ik na een klein kwartiertje niet meer dan 1 fps. Probleem zal em dus inderdaad in de AI zitten.. vandaar natuurlijk dat het standaard niet aanstaat in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:44:
[...]
Ja. Sorry, het is een heel domme vraag. Als je het onderwerp volgt zou je er achter zijn gekomen dat er alleen een gesloten beta beschikbaar is en dat alle mods/hacks daar niet bij horen. Ook had je er wel achter gekomen hoe dat allemaal aan te passen was. We zijn je persoonlijke zoekmachine niet

Je zelf herhalen is ook nuttig :o
Toch bedankt.. Ik zal de volgende keer iemand anders inhuren :+ .

Nee sorrie... ik had echt geen idee. ik wacht dan wel op de demo.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Modbreak:Let op met wat je aanbied |:( Volgende keer kom je er minder goed vanaf :{

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 27-10-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

hier draait het uitstekend in het begin maar na een tijdje spelen tegen de AI word het veel te sloom tot de uiteindelijk 1fps toeslaat.

Wat me wel vreemd lijkt is dat hij slecht 1 core volledig benut, is dit ergens een optie oid?

Leuk is het wel, ta feel, leuke units, ik kijk uit naar de final, wil de beta ook zeker nog eens vs andere humans spelen om te zien of de performance dan wel acceptabel blijft.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:31:
[...]
Toch bedankt.. Ik zal de volgende keer iemand anders inhuren :+ .

Nee sorrie... ik had echt geen idee. ik wacht dan wel op de demo.
Je kan nog mee doen als je subscriber wordt bij 3dgamers geloof ik maar dat kost natuurlijk wel geld dan:
http://dnet.3dgamers.com/...mmander/open/landing.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Apache schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:59:
hier draait het uitstekend in het begin maar na een tijdje spelen tegen de AI word het veel te sloom tot de uiteindelijk 1fps toeslaat.

Wat me wel vreemd lijkt is dat hij slecht 1 core volledig benut, is dit ergens een optie oid?

Leuk is het wel, ta feel, leuke units, ik kijk uit naar de final, wil de beta ook zeker nog eens vs andere humans spelen om te zien of de performance dan wel acceptabel blijft.
Ook vs humans gaat 't bij mij op den duur super traag (2vs2 op 20x20map...), een extreem stevige pc is alles behalve een luxe bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Hielko schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 03:09:
[...]

Ook vs humans gaat 't bij mij op den duur super traag (2vs2 op 20x20map...), een extreem stevige pc is alles behalve een luxe bij dit spel.
Ja met de nadruk op EXTREEM. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

ik ga upgradden, dan heb ik 3 frames in plaats van 1 fps :P

onzin, het is gewoon een ongeoptimaliseerde beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

TA feel is inderdaad erg aanwezig :D Vrees alleen dat ik het op mijn huidige monitor, als in 15" CRT, niet ga uithouden, TFT van 20 inch is toch wel minimaal vrees ik om een beetje overzicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste oplossing om meer fps te krijgen, is door een big-ass experimental unit te bouwen :Y)
Gister avond had ik ook 1 fps op een gegeven ogenblik. Was toen net bezig met zo'n rijdende fabriek met 4 turrets en 2 lasers oid. Na 20 min gewacht te hebben was hij eindelijk klaar en brak de hel los en begon hij al van giga afstand te knallen op de vijand, 2 min nadat ik dus die mega unit had gemaakt en hij een beetje begon te schieten werd het weer helemaal speelbaar :) zo mijn eerste win dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:36:
De beste oplossing om meer fps te krijgen, is door een big-ass experimental unit te bouwen :Y)
Gister avond had ik ook 1 fps op een gegeven ogenblik. Was toen net bezig met zo'n rijdende fabriek met 4 turrets en 2 lasers oid. Na 20 min gewacht te hebben was hij eindelijk klaar en brak de hel los en begon hij al van giga afstand te knallen op de vijand, 2 min nadat ik dus die mega unit had gemaakt en hij een beetje begon te schieten werd het weer helemaal speelbaar :) zo mijn eerste win dus *O*
Klinkt geweldig!! Hoe en waarmee kan ik die uber machine bouwen? Moet ik daarvoor weer bepaalde basis gebouwen hebben en upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Artillery begint automatisch te schieten als vijanden binnen bereik van artillery en radar zijn. Het schijnt overigens ook erg accuraat te schieten. Zelfs snelle tech 1 units worden geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik denk eerder zo te lezen dat de engine totaal niet geoptimaliseerd is en er nog behoorlijk wat memory leaks in the code zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Bart1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:42:
[...]

Klinkt geweldig!! Hoe en waarmee kan ik die uber machine bouwen? Moet ik daarvoor weer bepaalde basis gebouwen hebben en upgraden?
UEF Tech 3 engineer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Viper® schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:09:
Ik denk eerder zo te lezen dat de engine totaal niet geoptimaliseerd is en er nog behoorlijk wat memory leaks in the code zit.
/signed, typische is ook dat de AI (soms) gewoon stopt met aanvallen omdat hij 'vastloopt' zeg maar...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
meh.. bij mij crashed ie direct bij het opstarten al.

oh well..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
KeeZ schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

/signed, typische is ook dat de AI (soms) gewoon stopt met aanvallen omdat hij 'vastloopt' zeg maar...
De AI zit ook nog niet in de officiele beta test. Daar zit alleen online multiplayer in. AI komt nog wel bij een volgende stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
M411007 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:52:
[...]

De AI zit ook nog niet in de officiele beta test. Daar zit alleen online multiplayer in. AI komt nog wel bij een volgende stage.
Toch lijkt er wel een AI het over te nemen als anders spelers hun verbinding verliezen of iets dergelijks. Maar dit is inderdaad een multiplayer beta dus niet bedoelt om tegen de AI te spelen en die zal dus waarschijnlijk nog niet helemaal af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ja indd het is natuurlijk een MP Beta en niet De Supreme Commander Beta. Daarnaast was die ook geeneens bedoeld voor het grote publiek.

Heb alvast een stukje over building chaining geadd:

http://www.compjoeter.com...er_Guide_by_Seamus_12.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Echt online is erg leuk alleen als de enemy met 2 HUGE SPIDERS aankomt is je basis weg. :9

[ Voor 23% gewijzigd door Cablekevin op 27-10-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Laatst online: 21-06 12:09
Hmmm, spel speelt heerlijk hier... tenminste met een Easy AI...
Een ding wat ik me nog wel afvraag is hoe ik mijn tweede monitor zo ver krijg om mee te werken...
Er wordt overal gerept dat dit zou kunnen met SC, maar in-game kan ik het nergens vinden.
Ik kan wel iets vinden over secondary adapter in de video options, maar die kan alleen op Disabled staan :(

Iemand?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik ben nu 4vs4 aan het spelen. Bij mij loopt het nou al 1,5 uur goed. Ben bezig met een mavor, nuke silo's en al die andere huge dingen :P. Mijn bondgenoten blijven maar aanvallen met van die spiders en te vet spel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

TheBlasphemer schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:26:
Hmmm, spel speelt heerlijk hier... tenminste met een Easy AI...
Een ding wat ik me nog wel afvraag is hoe ik mijn tweede monitor zo ver krijg om mee te werken...
Er wordt overal gerept dat dit zou kunnen met SC, maar in-game kan ik het nergens vinden.
Ik kan wel iets vinden over secondary adapter in de video options, maar die kan alleen op Disabled staan :(

Iemand?
Oef, je hebt vast goed gezocht voordat je deze vraag stelde... _/-\o_
Als je in dit topic op secondary zoekt heb je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Monkeylords zijn echt zo gruwelijk _/-\o_ Het bouwen gaat ook vrij snel met een stuk of 6 tech 3 units. Daarmee veeg je echt een hoop tanks weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik ben het nou ook even aan het spelen geweest, alleen begon het spel na een uur ongeveer traagheid te krijgen, na 1,5 uur was het niet eens mee speelbaar, heb 'end task' moeten doen.

En dan met
AMD X2 4200+
2 GB OCZ
X1900XT

Ik hoop dat de final qua traagheid een stuk verbeterd is want de game is wel vet. De traagheid kan (als die in de final ook nog zit) een blok vormen om het spel niet eens te halen. Ik ga dus eerst zodra het uitkomt afwachten hoe het bij anderen draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Suicyder schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:17:
Ik ben het nou ook even aan het spelen geweest, alleen begon het spel na een uur ongeveer traagheid te krijgen, na 1,5 uur was het niet eens mee speelbaar, heb 'end task' moeten doen.

En dan met
AMD X2 4200+
2 GB OCZ
X1900XT

Ik hoop dat de final qua traagheid een stuk verbeterd is want de game is wel vet. De traagheid kan (als die in de final ook nog zit) een blok vormen om het spel niet eens te halen. Ik ga dus eerst zodra het uitkomt afwachten hoe het bij anderen draait.
Dan speel je ook wel op de minimale requirements ... :D

Optimalisatie zal heel veel uitmaken. Allereerst worden altijd basis functies en textures etc gebruikt. Van buitenaf zal er dan bij de final ook weinig verschil zitten (units/mogelijkheden) alleen het zal stukken stabieler/sneller zijn. Voor hetzelfde geldt worden nu alle textures geladen en alles bewaard in het geheugen en nooit vrijgegeven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:29
Dan wordt het voor mij wel een heel duur spel.

Ben bang dat mijn PC compleet aan vervanging toe is :S

- Dual Xeon 2400LV
- 256MB FX5900 Ultra P.C.
- Corsair XMS Pro 1GB
- 18GB U320 15K schijfjes

Of moet dit nog gaan met de final? Was van plan er een Physx kaartje bij te zetten, maar die kaart wordt geheel niet ondersteund.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Heb hier nergens last van in 1v1 games. 2v2 vertoonde wel enige lag, maar dit kan ook aan de tegenstanders gelegen hebben. 2 tegen 2 AI tegenstanders is een stuk erger, maar dit komt wellicht doordat de AI nog niet af is (hij zit immers officieel ook niet in de beta).

specs:
AMD X2 3800+ (@ 2,4 GHz)
2GB PC3200 (TwinMOS)
GF 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
Het hangt er gewoon erg vanaf met hoeveel man en op wat voor size map je speelt.
En om de AMD X2 4200 pc minimum req. te noemen is een beetje overdreven.
Beta system requirements:
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: 1.8 GHz or greater (3.0 GHz or greater, dual core, recommended)
RAM: 512 MB or greater (2GB recommended)
Hard Drive: 3GB available hard disk space
Video: 128 MB video RAM or greater, with Vertex Shader; Pixel Shader 2.0
support (ATI X800 XL or greater, NVIDIA GeForce 6800 or greater recommended)
Audio: Sound card or on-board audio component, speakers or headphones
Internet: 56.6 Kbps Internet connection required (Cable/DSL speeds with 24Kbps upstream per opponent recommended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Hardware Junk schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:29:

- Dual Xeon 2400LV
- Corsair XMS Pro 1GB

Of moet dit nog gaan met de final? Was van plan er een Physx kaartje bij te zetten, maar die kaart wordt geheel niet ondersteund.
je hoeft voorlopig alleen die videokaart te vervangen door iets beters, 7600GT ofzo. Dual Xeon is dual core en dat wordt door de uiteindelijke versie ondersteunt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:36:
Ik heb zojuist precies hetzelfde ondervonden. Als alles te traag word betekend het gewoon dat je ff wat units moet slopen, daarna loopt het vaak weer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Cablekevin schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:22:
Echt online is erg leuk alleen als de enemy met 2 HUGE SPIDERS aankomt is je basis weg. :9
Dubbel of drievoudig schild, hoop tech 2 laser point defense en wat tech 1 en dan hou je elke spin tegen.
Gisteren zonder geluid een potje gespeeld, was even niet op aan het letten, zie wat ontploffen en huppa, er stonden 3 dode spinnen voor m'n schilden _/-\o_
Zaak is dus wel dat je schilden goed zijn, als één schild klapt moet een ander de rest opvangen en het liefst nog een derde erbij. Tegen de tijd dat die klapt is je eerste alweer online

[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 27-10-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Hardware Junk schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:29:

- Dual Xeon 2400LV
- Corsair XMS Pro 1GB

haha sjoerd. Koop een xp3000+ ofzo :>

Mijn systeem:
x2 3800+
1 Gb mem
6800GT

Doet het goed! haperen doet hij niet bij mij, maar het geheugen zit echt op het randje 990 mb van 1024 in gebruik. dus 2 Gb is aan te raden. ook denk ik dat een betere videokaart nooit weg is.

Edit:
Ik weet niet hoe het ras heet met die spin en dat uber gunschip. Maar met dat ras win je bijna altijd wel. Ze hebben ook schilden en ook nog een mega grote artillery die je kunt verplaatsen!. Dat ding doet me denken aan TA. Hoe heet die gun ookal weer? :)

[ Voor 15% gewijzigd door AMD 64 op 27-10-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
DaMorpheus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:42:Gisteren zonder geluid een potje gespeeld, was even niet op aan het letten, zie wat ontploffen en huppa, er stonden 3 dode spinnen voor m'n schilden _/-\o_
Mist er inderdaad niet een soort alarm systeem voor wanneer je wordt aangevallen?
Ik merkte pas net op tijd dat mn commander vanaf de ander kant van de map werd beschoten door zo'n mega kanon. Op zijn minst mag t icoontje van de commander rood gaan knipperen ofzo maar een algemene "under attack" waarschuwing lijkt me sowieso best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
AMD 64 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

Hoe heet die gun ookal weer? :)
Big Bertha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:29
AMD64 3000 weggedaan omdat het retetraag was.

Koop met de release wel een dual dual core Opteron. Of eerder. Zonet een leuk PCI-E videokaartje gevonden (3Dlabs W.C. 800). Videopretpark moet me wel boeien, dat doet die speciale Innovision FX5900 Ultra Perconal Cinema tot op heden. Al is het omdat hij zelfs bij Innovision niet met deze specs te boek staat (450/850).

De 3Dlabs Wildcat Realizm 800 is supported hardware voor SupCom?

[ Voor 8% gewijzigd door Hardware Junk op 27-10-2006 17:32 ]

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Die bedoelde ik niet, het was zeg maar 8 big bertha's op elkaar. Hij draait heel hard rond. Koste ook enorm veel energie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik weet welk je bedoelt: de vulcan. Die was idd wel extreem koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Hielko schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:37:
Ik weet welk je bedoelt: de vulcan. Die was idd wel extreem koel.
Ja, alleen onnauwkeurig. De "vulcan" uit SC is erg nauwkeurig en kan verder schieten lijkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ze hebben de beta goed afgesloten, op mijn gebruikelijke bron kan ik hem niet vinden :(
Ben zo benieuwt :( Iemand met een slechte pc die hem toch niet gaat spelen? :)

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 27-10-2006 17:58 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:57:
ze hebben de beta goed afgesloten, op mijn gebruikelijke bron kan ik hem niet vinden :(
Ben zo benieuwt :( Iemand met een slechte pc die hem toch niet gaat spelen? :)
Ja, same here

kan hem ook niet zo vinden

balen, had zeker wel willen checken. Maarja closed beta ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:17:

En dan met
AMD X2 4200+
2 GB OCZ
X1900XT
Je hebt een puik systeem, Ik mag aannemen dat de game daar wel goed op zou moeten kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:01:
[...]

Je hebt een puik systeem, Ik mag aannemen dat de game daar wel goed op zou moeten kunnen spelen
Hoeveel keer moeten we nog zeggen dat een béta is...

Er moet nog gefinetuned worden aan de engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
DaMorpheus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:47:
[...]

Ja, alleen onnauwkeurig. De "vulcan" uit SC is erg nauwkeurig en kan verder schieten lijkt wel :)
iid. en die power die hij nodig heeft. Echt ENORM veel. Ik heb het geprobeerd met zo'n 30 kerncentrales tech3. maar dan nog haal je het niet. 165000 staat er ook bij. Dus constant schieten is niet echt mogelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
De 2e ronde die ik vandaag op me 4200+ heb gespeeld ging wel goed, 2 vs 2 weer net als eerst.

Heel vreemd maargoed, niet erg, ubervet spel.

Ik had op gegeven moment me Mavoc arti af, damn wat een superding!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:39:
meh.. bij mij crashed ie direct bij het opstarten al.

oh well..
Zodra je een map start of zodra je het spel opstart? Als je map crashed moet je even controlleren of je andere programma's op de achtergrond draaid als windows blind, die moet je dan afsluiten. Als het crashed bij het opstarten (dus het game menu) dan komt het misschien doordat je de eerste beta draaid zonder patch en de resolutie hebt veranderd.

Tip is om het spel op te starten met SupremeCommander.exe" /window 1024 768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik heb een potje skirmish gedaan 2vs2, op een gegeve moment ging ik gewoon attacken met 4 van die Experimental Spiders enzo, ERUG cool! >:)
Is 1 van jullie er al achter hoe je nou nog meer van die karretjes kan unlocken bij de "Experimental Vehicles" ?
Als er nog hulp nodig is bij het schrijven van de beschrijving ben ik best berijd wat toetsaanslagen daar voor op te offeren dus.

[ Voor 86% gewijzigd door Cablekevin op 27-10-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Nou na een intensief potje 1vs1 tegen een andere verwende TA kan ik wel een aantal conclusies trekken over de gameplay. De eis was dat SC een game zou zijn die net zo revolutionair slim zou zijn als TA, en het lijkt er op dar daarop alles werk is ingezet. Queing van waypoints met ETA's, smart grouping en 4 a 5 manieren om de kaart te gebruiken. Erg gaaf gedaan allemaal, maar het haalt iets belangerijks uit de game. Ritme. Waarbij ik in TA lekker door kon stomen met mappoints, waypoints en de simpele, maar toch prima werkende unit-hierarchie. SC speelt stug, en een beetje lomp. Het zal grotendeels gewenning zijn, maar de motivatie ontbreekt. De nieuwigheid is er al na 2 dagen af, en ook de strategische kant ontbreekt af en toe. Zo snel mogelijk nukes maken, zo snel mogelijk exp units maken, zo snel mogelijk point defence voor je tegenstanders neus zetten en ga zo maar door.

Ik haat blizzard... Door wc3 ben ik verwend geworden, en verwacht ik altijd veel meer dan deftige graphics en explosies. (ja ik vegelijk appels met peren, het is alemaal fruit). SC mist iets wat het onsterfelijk zal maken, zoals TA. Zoals de Topictitle al zegt is dit de opvolger van TA, en zal hun fans ook aardig strelen, mits ze niet ondertussen zijn afgeleid door andere RTS toppers als Wc3.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.