anandus schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:35:
Overigens ben ik, ook na het zien van de hires-trailer zéker van mening dat een beetje computer dit zonder al te veel moeite moet kunnen handlen, helemaal over een jaar
* anandus is dus niet bang voor (te) hoge systeemeisen.
Mmm, ik weet het niet. In oktober 1997 toen TA uitkwam redde ik dat wel. Maar heel veel 3rd party maps enzo vereisten toch wel aardig wat geheugen.
Ik draaide toen (als ik het me nog goed herinner) eerst met een 200Mhz MMX CPU en iets van 128Mb.
Tijdje daarna met een P2-350Mhz met 256Mb. Ik weet nog wel dat de meeste tegenstanders (en ik speelde eigenlijk alleen de Njoroge-ladder) verbaast waren over mijn resolutie. Speelde toen op 1280x1024 en de meesten redden dat niet.
Conclusie voor mij: Chris Taylor wist op gemiddelde hardware alles wel te draaien maar wilde je echt alles kunnen doen moest je toch wel zorgen voor "high-end stuff".
<off-topic>
Jeetje, walking down memory lane: Njoroge. Nooit meer aan een prive oorlog met hem toegekomen.
Weet allen dat hij door het hele Kingdoms gedoe beetje genoeg had van de TA-scenery en volgens mij in 2001 naar Zwitserland verhuisd is en alleen nog maar FPS'en doet.
Ik stond in ieder geval op nr. 8 op zijn wereldranglijst van TA.
Dankzij de toen nog heel snelle lijnen tussen NL en UK (ISDN en analoog) is het nooit tot een private war gekomen, maar hij heeft me beloofd dat ooit nog eens te doen, misschien wel met SC

<end off-topic>
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.