Het grote *Asus WL-x00g topic *

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 21.997 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 20:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Geen matches
Even een noob vraag tussendoor, hoe maak je een partitie met EXT2?
Heb je daar een linux machine voor nodig?
Overal lees je wel dat dat het beste is om te gebruiken.

Ik heb nu een 80GB schijf FAT32 geformateerd eraan hangen.
Voor m'n MP3's werkt dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:48
Geen matches
Coenen schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:04:
Dat kun je het best doen met G-Parted. Een open source programma DOWNLOAD dat automatisch boot.

Maar als je geen problemen hebt kun je dat beter niet doen. Voor de meeste veranderen geld: If it ain't broke; don't fix it.

Het kan meer kwaad dan goed doen (Wanneer je geen problemen hebt dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Geen matches
Bezzerk schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:34:
[...]

Voor de meeste veranderen geld: If it ain't broke; don't fix it.
Vrij vertaald:
For the most changes money: als het niet blut is, repareer het dan niet.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Coenen schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:04:

Ik heb nu een 80GB schijf FAT32 geformateerd eraan hangen.
Voor m'n MP3's werkt dat goed.
toen ik een 160GB'er aan me router wou hangen mbv zon behuizing om van een interne hd een externe te maken heb ik em even aan me opgevoerde p3 bak gehangen waar suse 9.3 op draaid(e). Deze had de schijf zo (nog geen 5min) geformatteerd als ext3 terwijl PMagic onder windows daar een paar dagen over wou gaan doen...

Denk dat een suse live cd/dvd dit ook wel kan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Geen matches
bartgrefte schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:35:
[...]

toen ik een 160GB'er aan me router wou hangen mbv zon behuizing om van een interne hd een externe te maken heb ik em even aan me opgevoerde p3 bak gehangen waar suse 9.3 op draaid(e). Deze had de schijf zo (nog geen 5min) geformatteerd als ext3 terwijl PMagic onder windows daar een paar dagen over wou gaan doen...

Denk dat een suse live cd/dvd dit ook wel kan
80 GB in 3 minuten met PM8, en daarna een map gemaakt met behulp van http://www.fs-driver.org/

Dus weet niet waar je het over hebt...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Matched: 500, wl
Bezzerk schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:25:
[...]

Ik heb het probleem met download master ook. Echter kan ik hem wel gewoon bereiken en gebruiken via de verkenner.
Dat is te regelen via de de settings in de router.

Ik heb een WB MyBook 500G aangesloten op de router die hij dus verder prima pakt behalve voor het download master gebeuren. Ook MyCom Direct die ik er net voor gebeld heb stond ervan versteld.
Ze zeiden dat het met partities boven de 2GB helemaal niet zou moeten kunnen. Ze hebben me aangeraden de schijf te partitioneren naar EXT2 met G-Parted.
Dat ga ik nu dus doen.
Ik zal straks melden of dat heeft geholpen.
Ik heb 80 GB ook in EXT2 gezet. En werkt prima met een pc die via LAN in aangesloten, alleen met Wlan heeft hij er geen zin in....

Kun je op .torrent bestanden uploaden in de router setup dan? In bijvoorbeeld 192.168.1.1?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
urnie538 schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:02:
[...]

80 GB in 3 minuten met PM8, en daarna een map gemaakt met behulp van http://www.fs-driver.org/

Dus weet niet waar je het over hebt...
wat dacht je van usb 1.0... en dan ook nog een badsector test (volgesmij duurde het daarom zo lang met PM)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Geen matches
bartgrefte schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:14:
[...]

wat dacht je van usb 1.0... en dan ook nog een badsector test (volgesmij duurde het daarom zo lang met PM)
Als ik me niet vergis 1,5 Mb/s....

Dat waren dan twee weken geweest waarschijnlijk

maar even ontopic --> weet iemand of er iets van update komt van Downloadmaster?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 10:11
Matched: asus, wl
Even een vraagje:

Ik heb net mijn linksys wrt54g v7 verkocht, omdat deze niet genoeg signaal sterkte had en er geen alternatieve firmware voor is.

Nu zie ik een ASUS WL550gE (encore) staan, is deze kwa hardware gelijk aan de wl550gP en wl550g deluxe? Ik heb geen usb poort nodig. Maar wel een goed signaal. Is deze aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:50
Hallo,

Vraagje van mijn kant. Ik heb hier een WL-520G staan. Gisteravond gaf hij er de brui aan. De powerled bleef langzaam knipperen, en volgens de handleiding duidde dat op een mislukte flash (hoewel ik em helemaal niet opnieuw heb geflasht :? ) Iig... ik heb hem gerecovered met de asus recovery tool. Het opnieuw flashen ging goed. De router gereset, zodat hij weer netjes opstarte.

Velvolgens reageerde de router wel op pings (naar 192.168.1.1) maar niet op de webinterface, en de DHCP was ook uit, want hij deelde geen ip's uit...

Heb nu dus half inet afgezocht maar niets gevonden. Als jullie me zouden kunnen helpen is mijn dank zeer groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34
Matched: asus, 500, wl
Ik heb nu een paar dagen de WL-500g Premium en ik krijg de draadloze verbinding met mijn Laptop nog niet helemaal stabiel. Windows geeft aan dat de signaalsterkte "uitstekend" of "zeer goed" is maar de verbindingssnelheid staat op dit moment op 24 Mbps en dit zakt soms nog lager, soms is het ook (gewoon) 54 Mbps. Het is dus ook niet zo dat het continue slecht is en het wisselt ook terwijl ik zelf op dezelfde plek blijf zitten.
Soms wordt de verbinding zo traag dat websites (incl. webbased config van de router) niet meer normaal te benaderen zijn terwijl de signaalsterkte nog steeds "zeer goed" is.
Ik heb al verschillende channels geprobeerd, op dit moment heb ik hem weer op automatisch staan.
De nieuwste firmware (orig. Asus) staat er op en ik maak gebruik van WPA-PSK/WPA2-PSK en AES voor de encryptie, verder staat MAC filtering aan en de SSID broadcast uit (geen idee of dit alles er iets mee te maken heeft maar ik meld het maar even).

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

edit: driverupdate voor de netwerkkaart ben ik nu aan het downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door Caeruleus op 12-09-2006 20:22 ]

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
urnie538 schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:52:
[...]

Als ik me niet vergis 1,5 Mb/s....

Dat waren dan twee weken geweest waarschijnlijk

maar even ontopic --> weet iemand of er iets van update komt van Downloadmaster?
2 weken zou heel goed kunnen, maar gekke was, die opgevoerde p3 bak met suse.... heel oud slot1 bordje met óók usb 1.0, en die deed er maar 5 minuten over.
itt de athlon 1800+ bak met xp die daar 2 weken over wou gaan doen

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-09-2006 21:55 ]

Oscar Wilde

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
ik denk dat ik een groot probleem heb met m`n wl-500g premium :'(

Hij blijft hangen in het ezsetup gebreuren op de router.
Het standby icoontje blijft knipperen (het eerste icoontje vanuit links) en wat ik ook doe hij gaat niet uit.
Ik heb een paar dagen het stroom eraf gehad, 10 to 15 sec de reset knop ingedrukt gehouden
en 10 tot 15 sec de rode knop ingedrukt gehouden.
Maar helaas ...

Heeft iemand hier misschien een tip, want ander moet ie terug naar mycom :|

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Matched: wl
Ik geloof dat ik wederom tegen een bug in de wl700g firmware ben aangelopen;

portranges natten lijkt niet te werken. Ik had ftp openstaan (20:21). Maar port 21 werdt evengoed geblocked. Na het opnemen van 2 aparte entries werkt het wel. Dit kan mogelijk oom mijn low-id binnen aMule verklaren, die is nl ook defined door een portrange...

Butt dit allemaal zeg..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb ook een Asus Wl-700G besteld, en nu ben ik alvast aan kijken voor nieuwe firmware. Nu staat er op de site dat 1.0.4.2 en 1.0.4.6 allebei tegelijk zijn uitgebracht. Ik neem aan dat 1.0.4.6 de nieuwste is?

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
1.0.4.6 zie ik eigelijk nu voor het eerst staan.. Maar daar zijn geen sources voor zie ik.. veel anders zal er niet zijn. Ik draai iig nu 1.0.4.2

ah!

http://wl700g.info/showthread.php?t=6385 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MrBarBarian op 15-09-2006 21:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:18
Geen matches
Een beetje vreemd dat de releasedatum op 26-06-2006 staat. :?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Matched: asus
Is ook niet te vinden op de global site van asus.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

A_A_R schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:23:
Hij ondersteund 802.11n, maar ik las laatst op de FP dat de definitieve standaard vertraging oploopt. Ik vraag me af in hoeverre deze router problemen gaat geven met deze "draft"-standaard icm apparaten met de definitieve standaard, en of dit eventueel te fixen valt met een firmware-update. Bovendien zijn er bijna nog geen mainstream-apparaten die de 11n standaad ondersteunen (en ik verwacht geen overweldigend aanbod totdat de standaard definitief is)... Als je de overige specs bekijkt is het apparaat gelijk aan de Premium.
Asus geeft wel een garantie dat de WL-500w te upgraden/updaten is naar de definitieve N standaard.

Marrik

• marrik

marrik

Live long and prosper

Ik heb sinds gisteren de WL-500W en bijbehorende WL-100W.
Eerste indruk: redelijk...

De firmware ziet er hetzelfde uit als uit de WL-500g, behalve dan dat er -natuurlijk- ook instellingen zijn voor draft N. En dit is nu net hetgeen waarom mijn oordeel "redelijk" is: het werkt namelijk niet zoals het zou moeten...

Als je instelt dat er 40MHz bandbreedte mag worden gebruikt dan is de verbinding maximaal 270Mbps ipv de geadverteerde 300Mbps... Ook al staat de router naast de laptop!
Bovendien is de internet verbinding dan erg slecht. Als een pagina al laadt dan duurt het tientallen seconden! Geen succes dus.
Het inschakelen van de afterburner en frameburst geeft ook geen verbetering! Sterker nog: de verbinding werd ook erg slecht en viel geregeld weg.

Na de bandbreedte te hebben gewijzigd naar 20MHz (helaas kun je niet iets als 'Auto' kiezen) dan schakelt de verbindingsnelheid terug naar 130Mbps. Ik moet zeggen dat deze snelheid erg goed is! Zelfs beter dan de "240Mbps" van mijn Linksys WRT54GX4! Internetpagina's openen allemaal erg snel en de verbinding met mijn NAS is ook uitstekend. _/-\o_

Hierna wilde ik het toch weer eens proberen met 40MHz... helaas: er zit duidelijk een bug in de firmware want na de bandbreedte hiernaar terug te hebben gezet werkte het wireless geheel niet meer! 8)7 Met geen enkele WLAN kaart kon ik meer connecten! Pas toen ik het weer op 20MHz had gezet kon ik weer connecten. Erg slecht.

Een heel groot minpunt: g-mode is NIET goed ondersteund! Wat je ook aanzet bij de settings (54g only, G Protection enz), een 54g kaartje maakt wel verbinding maar daarna is het internet traaaaaaaaaag tot niet werkend! |:( Super slecht dus!

Op de website van Asus staat wel een nieuwere firmware maar dit is de complete source code; er is dus nog geen nieuwere firmware release die je zo kunt downloaden en installeren.

De WL-100W installeert moeiteloos. Tijdens de installatie zag ik dat exact dezelfde driver werkt gebruikt als die Linksys gebruikt voor de WPC54GX4.
Ik heb even de Asus utility geinstalleerd gehad maar zoals altijd bij Asus utils: de laptop start trager op en de verbinding valt regelmatig weg! Weer eraf gegooid dus...

De WZC verbinding zit nu dus op 130Mbps en is overal 'Excellent' tot 'Very Good'.

Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe driver en/of firmware uit.

Marrik

• M@cer
  • Laatst online: 04-09 13:11
Matched: 500
Na het verhaal hierboven denk ik toch maar dat ik voor de 500G premium ga, dan heb ik gewoon mijn PCMIA kaartje gratis.

Ik heb nog steeds ellende met mijn USR router, regelmatig wegvallen van de verbinding en geen echt goede dekking in mijn (nieuwbouw)huis. Zelfs met een Range Expander gaat het nog niet optimaal

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hello Guys,

Ik heb inmiddels ook een Wl500G Premium. Ziet er mooi uit echte eye-candy.
Maar wat ik even niet kan lezen en of misschien heb overlezen. Kan ik een 320GB HD
Via m'n router als share maken zodat ik vanaf meerdere pc's hier kan op inloggen.

Liefst niet enkel via FTP, nah als 't niet anders is dan natuurlijk. Alvast bedankt voor diegene die 't weet en of werkend heeft.

nickx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die de nieuwste firmware voor de wl-700 heeft geprobeerd. ?? Versie 1.0.4.6 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
-nickx- schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:03:
Maar wat ik even niet kan lezen en of misschien heb overlezen. Kan ik een 320GB HD
Via m'n router als share maken zodat ik vanaf meerdere pc's hier kan op inloggen.
Ja, dat kan. Via menu "USB Application" in je webinterface kan je NFS share aanmaken. Meer hierover en over het upgraden van je router met een andere firmware (Oleg) zie, http://wl500g.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de nieuwe firmware 1.0.4.6 geinstalleerd op mijn wl-700gE en ik had er na die tijd ENORM veel spijt van. Mijn gehele apparaat was niet meer te gebruiken m.u.v. het switch gedeelte. Op het forum van www.wl700g.com (http://www.wl700g.com/showthread.php?t=6266) heb ik het gehele verhaal uitgelegd. Hier staat ook de oplossing, wanneer het verkeerd mocht uitpakken bij je eigen toestel.

dus...

Overigens geen echter merkbare veranderingen. Het heeft zeker als nadeel dan de resetknop het toestel onbruikbaar maakt. Je zult dan opnieuw de firmware moeten installeren.

succes Brian

• marrik

marrik

Live long and prosper

marrik schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:45:
Ik heb sinds gisteren de WL-500W en bijbehorende WL-100W.
Eerste indruk: redelijk...
Nou, de WL-500W en WL-100W zijn terug naar de winkel. Niets dan problemen waar ook Asus-support zich geen raad mee wist.
De voornaamste problemen waren het wegvallen van de verbinding (zelfs op ongeveer 2 meter van de router) en het niet kunnen (her)verbinden. Duidelijk een product dat nog niet af is. Erg slordig van Asus...
Geen aanrader...

Marrik

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Speedswitch schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:27:
Hallo,

Vraagje van mijn kant. Ik heb hier een WL-520G staan. Gisteravond gaf hij er de brui aan. De powerled bleef langzaam knipperen, en volgens de handleiding duidde dat op een mislukte flash (hoewel ik em helemaal niet opnieuw heb geflasht :? ) Iig... ik heb hem gerecovered met de asus recovery tool. Het opnieuw flashen ging goed. De router gereset, zodat hij weer netjes opstarte.

Velvolgens reageerde de router wel op pings (naar 192.168.1.1) maar niet op de webinterface, en de DHCP was ook uit, want hij deelde geen ip's uit...

Heb nu dus half inet afgezocht maar niets gevonden. Als jullie me zouden kunnen helpen is mijn dank zeer groot :D
Telnet ?

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 04-09 23:22
Geen matches
Iemand die me kan helpen met mijn probleem?

http://www.forum.pcmegastore.nl/viewtopic.php?t=1627

(als ik het hier post wort het zoooo groot)

• Marco
Geen matches
ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:59:
Iemand die me kan helpen met mijn probleem?

http://www.forum.pcmegastore.nl/viewtopic.php?t=1627

(als ik het hier post wort het zoooo groot)
Ik zie bij de netwerkeigenschappen 'open system or shared key' staan; zet die eens op alleen 'shared key'.

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 04-09 23:22
Geen matches
Werkt helaas niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
heeft er iemand ervaring met de wl600g (modem+router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje ik krijg mijn printer niet geinstaleerd in windows xp het gaat om de hp psc 1315 series op de WL500gPremium en krijg de drivers er niet op heb wel gezocht op de cd maar vind er geen een wie kan mij helpen ?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:15:
ff een vraagje ik krijg mijn printer niet geinstaleerd in windows xp het gaat om de hp psc 1315 series op de WL500gPremium en krijg de drivers er niet op heb wel gezocht op de cd maar vind er geen een wie kan mij helpen ?
Dit klinkt als een probleem met je CD en niet met de router.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 16:32
Caeruleus schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:11:
....
Soms wordt de verbinding zo traag dat websites (incl. webbased config van de router) niet meer normaal te benaderen zijn terwijl de signaalsterkte nog steeds "zeer goed" is.
Ik heb al verschillende channels geprobeerd, op dit moment heb ik hem weer op automatisch staan.
De nieuwste firmware (orig. Asus) staat er op en ik maak gebruik van WPA-PSK/WPA2-PSK en AES voor de encryptie, verder staat MAC filtering aan en de SSID broadcast uit (geen idee of dit alles er iets mee te maken heeft maar ik meld het maar even).

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Dit zelfde heb ik ook met een WL-550gE. ik heb 12Mbit download snelheid normaal maar nu kan ik nog maar downloaden met max 80kb/sec :(
en websites gaan soms ook zeer traag!!! Terwijl hij het eerst goed heeft gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
weet iemand ook of ik dit kan realiseren met een WL-500Gp?
dat het mogelijk is met 2 asus'en heb ik wel kunnen lezen, maar zou het ook kunnen i.c.m. de SENAO die ik heb?

Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/meuk/lan.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik zit zo is een beetje door dit topic heen te bladeren, ik wil een nieuwe router kopen. Ik dacht eerst aan de Asus WL-500g Premium. Maar dies al een beetje oud toch, en een opvolger met gelijke (of meer) functies is er nog niet echt toch?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De wl-600g is net uit, handig als je adsl hebt want dan heb je alles in 1 apparaat.

Ik heb er zelf vandaag eentje besteld, morgen of overmorgen zal ik 'm installeren en een korte review hier schrijven

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
SithWarrior schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:03:
Ik zit zo is een beetje door dit topic heen te bladeren, ik wil een nieuwe router kopen. Ik dacht eerst aan de Asus WL-500g Premium. Maar dies al een beetje oud toch, en een opvolger met gelijke (of meer) functies is er nog niet echt toch?
Wat je oud noemt. Hij's krap aan een half jaartje verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een noobvraagje, thuis heb ik 3 computers zonder wireless, kun je de asus router gewoon aansluiten zonder draadloze verbinding, want ik zie namelijk datie 4 utp 10/100mb aansluitingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:57:
ff een noobvraagje, thuis heb ik 3 computers zonder wireless, kun je de asus router gewoon aansluiten zonder draadloze verbinding, want ik zie namelijk datie 4 utp 10/100mb aansluitingen heeft.
Ja, dat kan. Je sluit overigens de pc aan op de router, niet andersom ;)
Ik gebruik 'm ook met twee wired pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 21:30
Ik heb deze router (500gP) nu ook een week of 4 maar ik zit sinds gisteren met een probleem.

Sinds gisteren heb ik een usb HD aangesloten deze wordt herkend en kan hem ook gewoon als NAS gebruiken. Echter nu wil ik via torrent wat downloaden en blijven mijn file's alleen maar ge queued (dit nu al 12 uur).

Ik gebruik de router als AP en denk dus dat dit misschien een firewall probleem kan zijn met mijn livebox. Weet iemand welke poorten download master gebruikt voor verschillende taken zoals dus torrent en http downloaden?

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:11

Edgarz

Tweako-active since1986

Steef1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:30:
Ik heb deze router (500gP) nu ook een week of 4 maar ik zit sinds gisteren met een probleem.

Sinds gisteren heb ik een usb HD aangesloten deze wordt herkend en kan hem ook gewoon als NAS gebruiken. Echter nu wil ik via torrent wat downloaden en blijven mijn file's alleen maar ge queued (dit nu al 12 uur).

Ik gebruik de router als AP en denk dus dat dit misschien een firewall probleem kan zijn met mijn livebox. Weet iemand welke poorten download master gebruikt voor verschillende taken zoals dus torrent en http downloaden?
check http://wl500g.info

Met de custom firmware kun je betere BT clients gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Laatst online: 04-09 15:29
Mijn oog is gevallen op de Asus WL 700 gE. Ik heb even een paar vragen waar ik graag antwoord op wil. Deze zijn:
  • Als ik een directory deel, kan m'n xbox dan deze normaal benaderen zoals een Widows share?
  • Kan ik deze router gebruiken ter vervanging van het modem van m'n zojuist aangevraagde tweakDSL-verbinding?
Twee simpele vragen. Tevens zou ik graag van jullie gebruikservaringen horen. Hoe is het WiFi-gedeelte bijvroobeeld? Hoe zit het met het bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:15:
Als je die psc aansluit op de router kun je niet (makkelijk) de scanner gebruiken.

Maar als je toch wilt doorgaan: éérst de psc aansluiten/installeren op je pc, dáárna pas op de router aansluiten en op je pc een tcpip poort maken en toewijzen aan de psc die geinstalleerd staat op je pc.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
smeerbartje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:13:
Mijn oog is gevallen op de Asus WL 700 gE. Ik heb even een paar vragen waar ik graag antwoord op wil. Deze zijn:
  • Als ik een directory deel, kan m'n xbox dan deze normaal benaderen zoals een Widows share?
  • Kan ik deze router gebruiken ter vervanging van het modem van m'n zojuist aangevraagde tweakDSL-verbinding?
Twee simpele vragen. Tevens zou ik graag van jullie gebruikservaringen horen. Hoe is het WiFi-gedeelte bijvroobeeld? Hoe zit het met het bereik?
Niemand die mij kan bevestigen dat de xbox om kan gaan met de samba share van deze router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Geen matches
Is het mogelijk om meerdere shares toe te voegen aan de mediaserver?
Ik heb nu namelijk een externe schijf eraan hangen, en het zou wel prettig zijn als ik die ook kan gebruiken om vanaf te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Geen matches
Marco schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:25:
Ik heb nu namelijk een externe schijf eraan hangen, en het zou wel prettig zijn als ik die ook kan gebruiken om vanaf te streamen.
Volgens mij zijn er geen beperkingen in het aantal shares wat je aanmaakt. Je moet alleen de goede map aanwijzen vanuit de client.

Mag ik vragen waar naar toe je gaat streamen? Ik wil hier zelf namelijk ook eens mee gaan beginnen. Weet alleen niet welke apparatuur nu precies kan omgaan met het standaard protocol waar de router mee werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door BadVibes op 01-11-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:19
smeerbartje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:21:
[...]

Niemand die mij kan bevestigen dat de xbox om kan gaan met de samba share van deze router?
met 500g en externe harddisk werkt het, ik verwacht dat het dus voor 700g ook goed gaat :)

hij kan niet ter vervanging van je modem dienen omdat het een router is en geen modem ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Geen matches
BadVibes schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:53:
[...]

Volgens mij zijn er geen beperkingen in het aantal shares wat je aanmaakt. Je moet alleen de goede map aanwijzen vanuit de client.

Mag ik vragen waar naar toe je gaat streamen? Ik wil hier zelf namelijk ook eens mee gaan beginnen. Weet alleen niet welke apparatuur nu precies kan omgaan met het standaard protocol waar de router mee werkt.
Ik gebruik een Philips Streamium.
Maar volgens mij laat hij gewoon een aantal voor gedefinieerde mappen zien, en daar moet je al je zooi in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Ik blijf ook bij de WL500g Deluxe ja ;) Hij draaide al een tijd met 80GB en ik heb 'm afgelopen weekend nog een 200GB schijf erbij gegeven voor MP3 streaming :P
Hoe krijg je die streaming met mp3 voor elkaar met die router?
Ik heb de router ook en wil graag hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:11

Edgarz

Tweako-active since1986

Geen matches
Ingebouwde mediaserver...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08 15:19

SgtStrider

Fractal Switchover!

brama schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:38:
De wl-600g is net uit, handig als je adsl hebt want dan heb je alles in 1 apparaat.

Ik heb er zelf vandaag eentje besteld, morgen of overmorgen zal ik 'm installeren en een korte review hier schrijven
En? Hoe bevalt ie? Ik heb hem nu ook besteld. Gaat mijn 500g vervangen + modem. De 600g gaat dan beneden staan (zal ook wel een stuk sneller gaan nu met modem erin, 1 hopje minder \o/), en de 500g ergens anders, bij mijn printer. Zo kan ik die ook nog ergens voor gebruiken :)

Werkt WDS bridging trouwens nog op de 600g? Zou wel mooi zijn...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
En is dat ook mogelijk met de standaard Asus firmware in de WL-500g Premium of de WL-700gE? Lijkt me namelijk dat de firmware niet veel verschillen, net als de hardware.

[ Voor 14% gewijzigd door BadVibes op 02-11-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Uit bovenstaande posts lees ik dat de wl-600g een adsl-modem kan vervangen? Je hebt dan een router+modem in 1? Wie weet hoe dat met de wl-700gE? zit? Waar in de specificaties moet ik kijken om te zien of er 'modem-functionaliteiten' in de router zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

smeerbartje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:02:
Uit bovenstaande posts lees ik dat de wl-600g een adsl-modem kan vervangen? Je hebt dan een router+modem in 1? Wie weet hoe dat met de wl-700gE? zit? Waar in de specificaties moet ik kijken om te zien of er 'modem-functionaliteiten' in de router zit?
Als er bij staat: Gateway dan heeft ie een modem.

Hier een voorbeeltje van een linksys gateway:
Klik klak klik
Bij deze site staat er dus ook bij Modem: adsl.

Zoek maar eens verder op die site. Staat veel info/reviews/ect.

Edit:
Kijk eens wat ik daar ook gevonden heb:
Klik Klik Klak

[ Voor 8% gewijzigd door EWK op 02-11-2006 09:19 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06-2022
Mad_Cow schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:15:
heeft er iemand ervaring met de wl600g (modem+router)
Voor wie het gemist heeft; mijn ervaringen heb ik hier Asus WL-600g gepost.
Achteraf had het beter, zoals correct werd opgemerkt, in dit topic gekunt. Maar om 'm nu twéé keer te posten gaat me dan weer wat te ver.

Gisteravond ontdekte ik, toen ik door de bestanden op de wl-600g aan het struinen was, dat er ook webcam support op zit. Er staat een webcam.html in de webroot. Of het werkt kan ik echter niet testen want ik heb geen webcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Geen matches
Ik kan het niet terugvinden in dit grote topic. Maar ik denk erover om een 700 te kopen, mn vanwege het bittorrent gedeelte. Doet ie in de nieuwste firmware nog steeds een downloadlimiet van 2Gb hanteren per bestand. Of kun je dit omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 21:34

Paladin

Play Ball!

Matched: asus, 500
Even klein vraagje tussendoor, ik ben op dit moment in het bezit van Orange ADSL, icm de livebox, wat dus al een router is, omdat mijn oude linksys router op ploffen staat wil ik een nieuwe router, omdat dit toch voordeliger is dan een switch + losse accespoint.

Nu viel mij de asus w500g premium op maar er zijn me wat dingen niet helemaal duidelijk. Is er buiten de 700 al een gelijkwaardige maar beter specs opvolger, en kan de deze router ook dienen als printer server, zodat mijn pc niet meer aan hoeft te staan om te kunnen printen.

ik zie ook de w550g staan, maar is deze beter of slechter dan de 500g. Ik ben zolang uit de routers geweest dat ik op dit moment even niet meer weet wat hot is en wat not :)

thnx alvast

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Vraagje. Ik kan het in de (beknopte) handleiding niet vinden, maar waar vind ik de opties om het FTP-wachtwoord in te stellen? Standaard kun je er anonymous binnenkomen, maar dat wil ik dus niet. Ik wil graag op de main share een wachtwoord instellen. Het betreft een WL 700 gE.

[ Voor 5% gewijzigd door smeerbartje op 12-11-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 20:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Geen matches
Je kan users aanmaken en die een password geven.
Vervolgens kan je aangeven welke dir (share) die user kan benaderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site wl500g.com is nu custimized firmware te vinden voor de WL-700gE waardoor je hd. o.a. een spindownfunctie heeft.

Zie link naar de tread op wl-500gE

En een link naar de site van de gebruiker zelf

Greetz

Brian

As promised in various threads, I've posted my custom 1.0.4.6 based firmware image, instructions, and commentary at:

http://home.comcast.net/~kfurge/wl700ge.html

Usual disclaimers: Dangerous, reflash at your own risk, as-is, no warranties, etc...

Future images to come as significant progress is made. Hope some of you find it useful.

- K.C.

• Robert Y.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2006
Hallo,

ik ben op zoek naar een combinatie van het volgende:
1. Draarloze Netwerk router
2. FTP server
3. Web server

ik overweeg daarom om een wl-700g(E) router te kopen, maar zit nog met een paar vragen:

1. Ik zie her en der wl-700g en wl-700gE staan: is daar verschil tussen?
2. Ik kan nauwelijks wat vinden over het gebruik als webserver: ik wil mijn eigen site hosten. Is dat ingewikkeld met dit ding? In de handleiding staan alleen fotoalbum/blog genoemd, een soort precooked site, maar ik wil gewoon mijn eigen html bestanden hosten. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld php of cgi scripts te draaien? En is SSL ondersteund?
3. Ik wil hem ook als FTP server kunnen gebruiken, zodat mensen grote bestanden naar mij kunnen uploaden en kunnen downloaden. Is er een beperking aan de bestandsgrootte? En kan ik onbeperkt accounts voor verschillende klanten aanmaken? En hoe zit het met beveiliging hiervan?

In de user manual kan ik al die dingen niet vinden. Ik hoop dat iemand hiermee ervaring heeft en mijn vragen kan beantwoorden.

Robert

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 20:50
Geen matches
Ik merk dat de 700g Encore router op veel plaatsen niet meer leverbaar is. Weet iemand wat er aan de hand is. Is er een tekort aan routers, is er een probleem met de routers?

JorisS

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Geen matches
JorisS schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:05:
Ik merk dat de 700g Encore router op veel plaatsen niet meer leverbaar is. Weet iemand wat er aan de hand is. Is er een tekort aan routers, is er een probleem met de routers?
Het is en blijft een probleem ding waar je veel voor betaald en weinig ondersteuning voor ziet. Gebruikt deze vol als hoofdrouter voor zowel bedraad als wifi, nas server en download machine. Helaas met de uitgebrachte firmware is het ding nooit stabiel geweest. Ik gebruik hem nu alleen nog als raid nas server maar vaak heb ik veel time-outs of een niet beschikbaar station.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

marco899 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:15:
Het is en blijft een probleem ding waar je veel voor betaald en weinig ondersteuning voor ziet. Gebruikt deze vol als hoofdrouter voor zowel bedraad als wifi, nas server en download machine. Helaas met de uitgebrachte firmware is het ding nooit stabiel geweest. Ik gebruik hem nu alleen nog als raid nas server maar vaak heb ik veel time-outs of een niet beschikbaar station.
Geldt dit ook voor de WL-500g ?!?!

Wil hem namelijk aanschaffen binnenkort en het vorige model was toch wel 100% goed vooral met dd-wrt enz... :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antiloop
  • Laatst online: 04-09 20:58
nero355 schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:39:
[...]

Geldt dit ook voor de WL-500g ?!?!

Wil hem namelijk aanschaffen binnenkort en het vorige model was toch wel 100% goed vooral met dd-wrt enz... :)
De WL-500g is niet meer te koop sinds een jaar of 2, tenzij je hem 2e hands aanschaft?

en verder verschillen ze enorm van elkaar.. niet te vergelijken dus

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Antiloop schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:43:
de WL-500g is niet meer te koop sinds een jaar of 2, tenzij je hem 2e hands aanschaft?

en verder verschillen ze enorm van elkaar.. niet te vergelijken dus
Lijkt me sterk sinds een collega hem ergens voor de zomer van 2006 heeft gekocht en er is toch een model onder de WL-700g zonder harddisk oftewel de 500g :?

* nero355 confused enzo ... => http://nl.asus.com/produc...=0&model=1121&modelmenu=1 <=

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antiloop
  • Laatst online: 04-09 20:58
nero355 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:53:
[...]

Lijkt me sterk sinds een collega hem ergens voor de zomer van 2006 heeft gekocht en er is toch een model onder de WL-700g zonder harddisk oftewel de 500g :?

* nero355 confused enzo ... => http://nl.asus.com/produc...=0&model=1121&modelmenu=1 <=
staat al geruime tijd niet meer in de prijslijst van Asus zelf zoiezo niet meer in 2006
je bedoeld dan waarschijnlijk de WL500gP (Premium)

edit: je link laat inderdaad de WL500g Premium zien en niet de WL-500g

de WL-500g staat hier http://www.asus.com/produ...model=61&l1=12&l2=43&l3=0

[ Voor 13% gewijzigd door Antiloop op 02-01-2007 01:04 ]

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Hallo, op mijn Asus WL-500gP gebruik ik Newsleecher voor het downloaden van binaries van nieuwsgroepen en uTorrent voor torrents. Alles ging perfect, maximale snelheid :) Echter, na het upgraden naar de laatste (officiele) firmware van Asus is mijn snelheid van maximaal naar rond de 200 kb/s gegaan :'( Het probleem ligt niet bij mijn internet verbinding want die gaat gewoon max bij diverse speedtests. Alleen het usenet verkeer geeft snelheidsproblemen bij 2 verschillende servers (Multikabel en Eweka server) en de torrents gaan max 200 kb/s van een private tracker waar ik normaal altijd rond mijn maximale snelheid haalde. Ik ben gewoon verbindbaar omdat de ports automatisch worden geforward.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08 15:19

SgtStrider

Fractal Switchover!

Even nog een kleine toevoeging van mijn kant. Mijn WL500g was aan vervanging toe (nu Direct-adsl, dus liever met modem ingebouwd), en had gekeken of ASUS nog producten aanbood met ingebouwde ADSL(2+) modem. Zoals hiervoor al vermeld was de WL600g net uit; maar ik vond via de pricewatch de AM604g. Deze is qua design iets minder strak en heeft geen USB, maar voor de rest exact hetzelfde (en het scheelt nog 20 euro!). Twijfelde wel nog even dus de 604 en een Linksys 200g, maar gezien mijn zeer positieve ervaringen met de 500g blijf ik toch bij ASUS.

Zodra de router binnen is schrijf ik er een survey over, ik vind het namelijk wel handig als andere mensen ook kunnen lezen of het apparaat goed is of niet!

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
marco899 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:15:
[...]

Dit onderbouwd ook mijn mening over deze wl-x00g-lijn. Op papier was het allemaal zo mooi. usb2.0 poorten, goede torrentdownload support etc.

Maar uiteindelijk kun je de meeste opties niets zo uit de doos gebruiken en de "nas" functie is tergent traag.

Dus uiteindelijk gebruik ik het alleen als een wifi accesspoint (dus 3x zo duurder uit dan een normale simpele wifi), omdat ik het ook niet als een direct modem kan instellen vanwege de gemiste support voor mijn kpn-adsl lijn.

Stiekem hoop ik in de toekomst nog een super firmware, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Liquid schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:00:
[...]

Dit onderbouwd ook mijn mening over deze wl-x00g-lijn. Op papier was het allemaal zo mooi. usb2.0 poorten, goede torrentdownload support etc.

Maar uiteindelijk kun je de meeste opties niets zo uit de doos gebruiken en de "nas" functie is tergent traag.

Dus uiteindelijk gebruik ik het alleen als een wifi accesspoint (dus 3x zo duurder uit dan een normale simpele wifi), omdat ik het ook niet als een direct modem kan instellen vanwege de gemiste support voor mijn kpn-adsl lijn.

Stiekem hoop ik in de toekomst nog een super firmware, maar ik betwijfel het.
de custom firmware op wl500g.info bied al redelijk wat mogelijkheden (voor de 700g iig). Er worden in iedergeval goede stappen ondernomen.

Maar ik ben het geheel met je eens dat Asus zwaar teleurstelt met het uitbrengen van firmware.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dudes dat is niet leuk om te lezen :| Ik wou namelijk de 500g Premium voor de USB Printer support kopen vooral en verder natuurlijk de WLAN, maar als ik het zo lees dan moet ik dus een alternatief zoeken :?

LinkSys heeft me bij meerdere kennisse/vrienden teleurgesteld dus dan maar een Draytek ofzo zoeken ?!?!

Hoe is de 600g met ingebouwde modem eigenlijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb de 600g, maar ben er niet tevreden over. Voornamelijk omdat het ADSL-modem gedeelte slecht werkt (i.c.m. Orange Family). Langer dan een dag up blijft de verbinding namelijk niet :/

Verder is de software ook niet zo uitgebreid als de 500g. Geen bittorrent clients of windows shares. Je kan er wel een harddisk aanhangen en daar naartoe ftp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
whatzert schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:26:
Hallo, op mijn Asus WL-500gP gebruik ik Newsleecher voor het downloaden van binaries van nieuwsgroepen en uTorrent voor torrents. Alles ging perfect, maximale snelheid :) Echter, na het upgraden naar de laatste (officiele) firmware van Asus is mijn snelheid van maximaal naar rond de 200 kb/s gegaan :'( Het probleem ligt niet bij mijn internet verbinding want die gaat gewoon max bij diverse speedtests. Alleen het usenet verkeer geeft snelheidsproblemen bij 2 verschillende servers (Multikabel en Eweka server) en de torrents gaan max 200 kb/s van een private tracker waar ik normaal altijd rond mijn maximale snelheid haalde. Ik ben gewoon verbindbaar omdat de ports automatisch worden geforward.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het op kan lossen?
Ik heb maar weer gedowngrade naar 1.9.7.0 probleem opgelost. In de 1.9.7.2 firmware kun je de bandwidth management niet uitschakelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Matched: asus, 500
Sinds Gister de Asus 500 Premium gekocht. Hij gaat zsm terug naar winkel. Werkt niet met mijn Sonos systeem en daarnaast kan ik ook geen video's kijken op mijn xbox via de shares omdat de nas functie steeds uitvalt. Gewoon als router lukt dit wel vanaf andere PC, dus ligt zo te zien aan de usb share functie. Kort gezegd doet het apparaat niet wat het moet doen. Ik ga gewoon voor een andere router en een echte NAS.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat hier fout gaat?
Ik had hier nog een gloednieuwe Asus WL-600g (wireless modem én router) staan
en het leek me een goed plan om 2 apparaten (Copperjet van TweakDSL en een wireless router) te vervangen door 1.
De WL-600g begint met het automatisch detecteren van mijn TweakDSL 10Mbit BBNED verbinding: zie hier.

Volgende scherm gaat over WLAN (netwerk naam en wachtwoord etc.), daarna krijg ik deze samenvatting: zie hier.

Om deze (automatisch verkregen) instellingen op te slaan gaat de modem rebooten. Dan kom ik terug in het hoofdscherm met alle instellingen: zie hier.
Voor zover ik weet klopt dit allemaal. Het testgedeelte in de WL-600g geeft dit ook aan: zie hier.

Onder het kopje "Advanced setting" zie ik echter wel allemaal abacadabra staan, misschien staat hier eea. niet correct:
zie hier, hier, hier en hier.

Ik kan wel gewoon draadloos verbinding krijgen met de Asus: zie hier.
Maar de verbinding met internet, ho maar. :(

Vreemde is dat-ie het in de bridge mode wél gewoon doet, er gaat dus iets mis in de router functie..Maar wat? ;( Gaat er misschien bij iemand een lichtje branden?
Ik heb de Asus al een keer of 900 teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dus ik zie het allemaal niet zo helder meer..

Dit is overigens een overzicht van de route, misschien dat dat nog helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 07:10
Ik heb ook nog een vraagje, ik heb nu een smc wireless ethernet bridge gekocht maar dit voldoet niet aan mijn eisen dus die gaat terug. Ik zoek een apparaat wat mijn huidige serversituatie moet gaan veranderen.

Ik heb beneden een acces point en boven (2e verdieping) een aantal clients staan. Aangezien ik geen zin heb om al deze apparaten te voorzien van een wlan kaart besloot ik een server in te zetten. Deze pikt het wireless lan signaal op en routeerd dit over een netwerkkaart naar een 3com switch. Nu wil ik graag een apparaat die dit voor mij doet. Kortom een apparaat die van wlan een utp signaal maakt.

Nu dacht ik dat de smc wireless ethernet bridge dit wel zou kunnen het vreemde is dat hij slechts 1 apparaat kan voorzien van internet en de rest niet eens een ip adres krijgt. Ik denk dus dat de smc alleen in staat is op 1 apparaat van een ethernet signaal te voorzien en de rest niet.

Is er een acces point / bridge van asus die deze functie wel ondersteunt? De server wordt me namelijk iets te duur op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 15:32
momenteel in bezit van een WL500 GPremium
Vraag:
- Heeft iemand de firmware van asus werkend met externe HD en bittorrent downloads boven de 2 gig ? zoja Hoe

- Of heeft iemand de costum firmware werkend ik krijg dat namelijk niet voor elkaar ( de handleiding gevolgt op de andere site wl500g.info)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpenWrt is beschikbaar voor de WL700Ge en dus ook alle packages van DD- wrt
http://back2basic.shacknet.nu/WL700Ge/ voor meer info

Beter dan de originele firmware van asus, stukken stabieler

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Ik ben eruit gekomen jongens : Heb naar aanleiding van de rare klachten in dit topic maar mezelf gewoon op een Draytek 2910VG getrakteerd :Y) :X

Heb ik in ieder geval een overpowered router in huis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clem
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Iemand hier ervaring met de ASUS WL 500g premium icm een zeer snelle verbinding? Heb sinds een paar dagen deze router met DD-WRT op een 30Mbit/30Mbit lijn hangen en met een beetje torrentgebruik slipt de router onmiddelijk 'dicht'... Heb de tweak toegepast waardoor er 4096 verbindingen mogelijk zijn met een time out van 90s. Echter het lukt me niet om de max snelheid van mijn verbinding te halen (nee, niet draadloos - heb m'n server bedraad aangesloten) en met QOS aan blijft er nog minder van over. SPI firewall uitzetten geeft niet het gewenste resultaat.

Had gehoopt dat deze router mijn verbinding wel zou trekken maar valt dus zwaar tegen... router wordt al snel unresponsive en browsen terwijl er wordt getorrent gaat ook niet al te hard - ook als ik de upload van de torrents cap op 20Mbit. Zonder tussenkomst van de router worden de juiste snelheden wel gehaald, maarrja een Wireless Access Point voor de laptop heb ik dan niet duss... als iemand nog tips/suggesties heeft om de performance van de router te verbeteren hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een een aantal vragen aan WL-500g bezitters

Ik heb een tweedehands wl-500g gekocht en probeer deze te configureren om mijn internet/netwerk aan de praat te krijgen.

In eerste instantie lukte het mij niet om te connecten via ip 192.168.1.1. Pas nadat ik mijn netwerkkabel van mijn PC in de WAN poort i.p.v. in één van de LAN poorten had gestoken kreeg ik contact met de router en kon ik inloggen in de router.

Volgens het menu van de router bezit ik een WL-500g deluxe, maar volgens de achterkant van de router zelf is het gewoon een WL-500g. De firmware versie van de router is 1.9.6.0 en als ik google naar firmware voor de asus wl-500g is de hoogste versie die ik kan vinden 1.9.2.7. Voor de deluxe versie is 1.9.6.0 wel beschikbaar. Terugzetten naar de oude firmware versie is mij tot nu toe niet gelukt

Ik verdenk de vorige eigenaar ervan dat hij de router geflashed heeft met de verkeerde firmware en dat ik daardoor de router niet goed geconfigureerd krijg. Maar voordat ik deze verdenking uitspreek heb ik een aantal vragen

1) Is het normaal voor WL-500g routers dat je deze alleen kan configureren via de WAN poort?
2) Is de geïnstalleerde firmwareversie 1.9.6.0 alleen bedoelt voor de deluxe versie of zou deze ook moeten kunnen werken met de normale WL-500g?
3) Zijn mijn routerconfiguratie skills niet toereikend genoeg of heb ik een CAT5 in de zak gekocht?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 20:43 . Reden: spelfaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de ervarings deskundigen:

Ik heb een WL-500Gp (met 2 USB poorten) succesvol geïnstalleerd.
Bij het configureren van een, op een van de twee USB poorten aangesloten, externe Maxtor HD met 3 partities heb ik een aantal folders 'Read/Write' beschikbaar gemaakt als share voor standaard gebruiker 'Guest'.
Nadat ik de juiste 'werkgroep' had ingesteld kon ik de folders ook daadwerkelijk via 'Mijn Netwerklocaties' inzien.
Maar... wijzigen, verplaatsen, kortom alle andere bewerkingen geven de volgende melding:
"Schijf is vol of beveiligd..., meld het probleem bij uw netwerkbeheerder..."
De schijf is niet vol en via USB op elke andere XP machine zijn de partities normaal te bewerken.

Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51
tormentor1985 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:07:
...
Is er een acces point / bridge van asus die deze functie wel ondersteunt? De server wordt me namelijk iets te duur op jaarbasis.
In theorie zou een wireless bridge idd doen wat jij wil. Je moet er dan wel een switchje achterknuppen ;)

Een Asus wl500 oid kan prima als bridge functioneren, dit wordt (oa) in DD-WRT ondersteunt, dus niet alleen op de asussen (oa ook de Linksys WRT54GL en oudere WRT54Gs)
Voordeel is dat daar, itt tot een aparte bridge, meteen al 4 switchpoorten bij inzitten (en met DD-WRT 4, "assign wan port to switch" aanvinken.

Paar screenshotjes: http://www.dd-wrt.com/php...a78836892ab5ffeaf06d2a487

[ Voor 7% gewijzigd door DJSmiley op 12-02-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:34:
Iemand een idee wat hier fout gaat?
Ik had hier nog een gloednieuwe Asus WL-600g (wireless modem én router) staan
en het leek me een goed plan om 2 apparaten (Copperjet van TweakDSL en een wireless router) te vervangen door 1.
De WL-600g begint met het automatisch detecteren van mijn TweakDSL 10Mbit BBNED verbinding: zie hier.

Volgende scherm gaat over WLAN (netwerk naam en wachtwoord etc.), daarna krijg ik deze samenvatting: zie hier.

Om deze (automatisch verkregen) instellingen op te slaan gaat de modem rebooten. Dan kom ik terug in het hoofdscherm met alle instellingen: zie hier.
Voor zover ik weet klopt dit allemaal. Het testgedeelte in de WL-600g geeft dit ook aan: zie hier.

Onder het kopje "Advanced setting" zie ik echter wel allemaal abacadabra staan, misschien staat hier eea. niet correct:
zie hier, hier, hier en hier.

Ik kan wel gewoon draadloos verbinding krijgen met de Asus: zie hier.
Maar de verbinding met internet, ho maar. :(

Vreemde is dat-ie het in de bridge mode wél gewoon doet, er gaat dus iets mis in de router functie..Maar wat? ;( Gaat er misschien bij iemand een lichtje branden?
Ik heb de Asus al een keer of 900 teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dus ik zie het allemaal niet zo helder meer..
Ik heb ook een WL-600g, icm Orange Family. Ik heb hetzelfde probleem met de stock firmware. In routing mode krijg ik geen IP-adres via DHCP van Orange. Maar dat lag toen niet aan Orange, maar aan de dhcp-client in het modem. In Bridge mode werkte het inderdaad wel.

Ik heb op een gegeven moment zelfs een nieuwere firmware gedownload, maar die moest je zelf bouwen onder linux. Dat heb ik gedaan, en die kreeg *wel* een ip-adres. Helaas viel de verbinding na 1 dag altijd weer weg, dus uiteindelijk heb ik het modem enkel in gebruik als wifi access-point :/

Inmiddels staat die firmware (1.0.2.8A) ook op de asus site, onder het kopje 'latest' (en niet onder 'firmware' 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:13:
Vraagje voor de ervarings deskundigen:

Ik heb een WL-500Gp (met 2 USB poorten) succesvol geïnstalleerd.
Bij het configureren van een, op een van de twee USB poorten aangesloten, externe Maxtor HD met 3 partities heb ik een aantal folders 'Read/Write' beschikbaar gemaakt als share voor standaard gebruiker 'Guest'.
Nadat ik de juiste 'werkgroep' had ingesteld kon ik de folders ook daadwerkelijk via 'Mijn Netwerklocaties' inzien.
Maar... wijzigen, verplaatsen, kortom alle andere bewerkingen geven de volgende melding:
"Schijf is vol of beveiligd..., meld het probleem bij uw netwerkbeheerder..."
De schijf is niet vol en via USB op elke andere XP machine zijn de partities normaal te bewerken.

Wie kan mij verder helpen?
Allereerst ben ik geen expert, maar na wat googlen ben ik op het volgende gestuit:
Waarschijnlijk is je schijf NTFS geformatteerd. Omdat de router op linux draait is het alleen mogelijk om vanaf een NTFS partitie te lezen en dus niet om hier naar toe te schrijven. Je zou kunnen overwegen om de schijf FAT32 te formatteren of het native linux bestandsysteem te gebruiken (ext2/ext3). Het nadeel van FAT32 is dat je maximale bestandsgrootte 4 GB is. Het nadeel van ext2/ext3 is dat je de schijf niet zomaar aan een windows machine kunt hangen. Je moet dan een speciaal programmaatje gebruiken om de vanaf de schijf te kunnen lezen en hier naar toe te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:13:
[...]
Het nadeel van FAT32 is dat je maximale bestandsgrootte 4 GB is. [...]
Ik dacht dat 32Gb het max voor FAT32 vanuit windows xp was. Groter kan wel, maar moet je even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[...]

Allereerst ben ik geen expert, maar na wat googlen ben ik op het volgende gestuit:
Waarschijnlijk is je schijf NTFS geformatteerd. Omdat de router op linux draait is het alleen mogelijk om vanaf een NTFS partitie te lezen en dus niet om hier naar toe te schrijven. Je zou kunnen overwegen om de schijf FAT32 te formatteren of het native linux bestandsysteem te gebruiken (ext2/ext3). Het nadeel van FAT32 is dat je maximale bestandsgrootte 4 GB is. Het nadeel van ext2/ext3 is dat je de schijf niet zomaar aan een windows machine kunt hangen. Je moet dan een speciaal programmaatje gebruiken om de vanaf de schijf te kunnen lezen en hier naar toe te schrijven.
Thanks, ik ga het eens met de ext2/ext3 proberen!
Enig idee wat een goed programaatje zou kunnen zijn om de drive daarna nog vanuit Windows apparaten te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:09:
[...]

Ik dacht dat 32Gb het max voor FAT32 vanuit windows xp was. Groter kan wel, maar moet je even zoeken.
Ik had het over de bestandsgrootte, jij hebt het over de grootte van de partitie. Die is inderdaad maximaal 32 GB als je hem in Windows XP aanmaakt. Natuurlijk kun je hem groter maken, mits je gebruik maakt van een ander progje als Partition Magic of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:41:
[...]

Enig idee wat een goed programaatje zou kunnen zijn om de drive daarna nog vanuit Windows apparaten te benaderen?
Kijk hier maar eens even rond: http://wl500g.info/ Daar kun je veel meer info over en ook alternatieve firmwares voor de WL-500gP vinden. Ook m.b.t. ext2/ext3 onder windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge-RaideR
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Geen matches
Het nadeel van FAT32 is dat je maximale bestandsgrootte 4 GB is. Het nadeel van ext2/ext3 is dat je de schijf niet zomaar aan een windows machine kunt hangen.
In windows xp kan je tot 32gb formateren ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:41:
Dat wordt irritant, gewoon fat32 doen. Heb je een hardeschijf groter dan 32gb, gebruik dan het programmatje op deze site. Download fat32format, start die NIET meteen op. Ga naar start, uitvoeren, tik in: CMD. Druk op enter. Ga nu naar de directory waar het bestandje is en type: fatformat32 f: (als de F de schijf is die je wilt formateren, heb je geen partitie op de schijf, maak er dan met windows 1 aan, maar format hem niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Fridge-RaideR schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:49:
[...]

In windows xp kan je tot 32gb formateren ;)

[...]
Zoals ik al eerder aangaf is de maximale bestandsgrootte 4GB (graag even goed lezen dus!) De maximale partitiegrootte die je kunt aanmaken onder windows XP is 32GB. Er zijn echter progjes waarmee je tot ongeveer 130 GB grote partities kunt aanmaken. Als je dus backups van DVDs wilt bewaren op deze schijf zal dat dus niet zomaar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge-RaideR
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Geen matches
Ah my bad, dankje voor het corrigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Fridge-RaideR schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:52:
Ah my bad, dankje voor het corrigeren ;)
Me to. Ga heeeeeeeeeeeel diep door't stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik heb een paar vragen over de WL-500G Deluxe router die ik thuis heb.

Ik heb een oude laptop en die heeft een oud WiFi kaartje (NoWiresNeeded) die alleen 64bit en 128bit kan (dus WEP toch? en dus geen WPA?) En er zijn geen nieuwe drivers voor het kaartje (ik heb ze iig niet kunnen vinden) dus ik zal het hiermee moeten doen. Is het verstandig om WEP te doen ipv WPA? Wat zijn de verschillen en voordelen/nadelen? En wat moet ik allemaal doen om dit aan te passen?

Hoe kun je met deze router een netwerk opbouwen dat je bij de computers onderling verbinding hebt. Ik kan geen computers vinden. Eén laptop hier zit trouwens in een ander domein omdat deze laptop ook voor school gebruikt moet worden en dus in dat domein moet zitten..

Ik heb hier ook nog een 250GB externe HDD die je dmv USB op de router kan aansluiten. Hoe werkt dit allemaal en is het dan voor elke computer toegankelijk die zich op deze router aanmeld? En is hij ook via het internet te benaderen of kun je dat in/uit-schakelen

En nog een laatste vraag.. maar ik denk niet dat dat zal lukken. Je kunt natuurlijk ook een Bluetooth USB stick in de router stoppen. Zou ik mijn PDA hiermee kunnen verbinden zodat ik via bluetooth draadloos kan internetten via de router?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:42:
Ik heb een een aantal vragen aan WL-500g bezitters

Ik heb een tweedehands wl-500g gekocht en probeer deze te configureren om mijn internet/netwerk aan de praat te krijgen.

In eerste instantie lukte het mij niet om te connecten via ip 192.168.1.1. Pas nadat ik mijn netwerkkabel van mijn PC in de WAN poort i.p.v. in één van de LAN poorten had gestoken kreeg ik contact met de router en kon ik inloggen in de router.

Volgens het menu van de router bezit ik een WL-500g deluxe, maar volgens de achterkant van de router zelf is het gewoon een WL-500g. De firmware versie van de router is 1.9.6.0 en als ik google naar firmware voor de asus wl-500g is de hoogste versie die ik kan vinden 1.9.2.7. Voor de deluxe versie is 1.9.6.0 wel beschikbaar. Terugzetten naar de oude firmware versie is mij tot nu toe niet gelukt

Ik verdenk de vorige eigenaar ervan dat hij de router geflashed heeft met de verkeerde firmware en dat ik daardoor de router niet goed geconfigureerd krijg. Maar voordat ik deze verdenking uitspreek heb ik een aantal vragen

1) Is het normaal voor WL-500g routers dat je deze alleen kan configureren via de WAN poort?
2) Is de geïnstalleerde firmwareversie 1.9.6.0 alleen bedoelt voor de deluxe versie of zou deze ook moeten kunnen werken met de normale WL-500g?
3) Zijn mijn routerconfiguratie skills niet toereikend genoeg of heb ik een CAT5 in de zak gekocht?
1) ligt er volgens mij helemaal aan hoe de configuratie is gezet. De mijne is een AcessPoint en ik kan daardoor over alle poorten hetzelfde doen.
2)Firmwares zijn voor zover ik weet voor alle modellen.
3) ik denk dat die skills misschien wat omhoog kunnen ;)

Bedenk dat er zeer veel mogelijk is op de wl500g en dus ook veel te verkloten. Maar dat kan je op zich allemaal heel eenvoudig herstellen. Aangezien je de config kan benaderen, ben je al een heel eind. Er zijn vele firmwares gemaakt momenteel. Ik gebruik de zgn Oleg firmware 1.9.2.7-7f.
Duik eens in de pagina's op wl500g.info en have fun!

Waar je overigens de deluxe aan kan herkennen: 2x usb en geen parallel.
En de deluxe heeft intern nog 2 usbtjes, kan je heel eenvoudig aansluiten ;)

Zie ook weer wl500g.info

@awkarding: Bluetooth support is volgens mij mogelijk, wordt wel ff lekker linuxen, zie ook weer de bovenstaande link.

[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 26-02-2007 01:54 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
zzz16 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:54:
momenteel in bezit van een WL500 GPremium
Vraag:
- Heeft iemand de firmware van asus werkend met externe HD en bittorrent downloads boven de 2 gig ? zoja Hoe

- Of heeft iemand de costum firmware werkend ik krijg dat namelijk niet voor elkaar ( de handleiding gevolgt op de andere site wl500g.info)

Alvast bedankt
waarschijnlijk dat je dataschijf fat32 is (getuige de limiet van 2 gig die je aangeeft ;) ). Formateren als ext2 / 3 / reiserfs, dan werkt het wel perfect.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Laatst online: 10-05 12:20
Geen matches
polthemol schreef op maandag 26 februari 2007 @ 07:34:
[...]

waarschijnlijk dat je dataschijf fat32 is (getuige de limiet van 2 gig die je aangeeft ;) ). Formateren als ext2 / 3 / reiserfs, dan werkt het wel perfect.
Daar ligt het absoluut niet aan, ik heb een externe schijf EXT3 geformateerd en ruimte zat, maar heb precies dezelfde problemen. Via de Torrent-client kun je alles downloaden, zolang het maar kleiner is dan 2 Gb. Zo gauw het groter is blijft de file zgn Queued staan.....

Wij zullen toch niet de eerste zijn met dit probleem? Is er iemand die hier de oplossing voor weet ?

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik snap er niets van..
Mijn WL-500G Deluxe..
Ik heb op mijn laptop 2x Windows geinstalleerd (verschillende versies om het uit te proberen). Bij de ene kan ik gewoon inloggen op mijn router (WPA) en heb ik alleen de ingestelde code nodig. Maar als ik op de nieuw geinstalleerde XP wil inloggen moet ik ook de WEP key/WPA key invullen. Maar die hebben we helemaal niet ingesteld volgens mij? En hoe kan het dat ik dit bij de ene winodws XP niet hoef te doen en bij de andere wel?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste