FragDaddy schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:02:
Ik heb (natuurlijk) Alpinestars handschoenen en ben er redelijk tevreden over. ze zijn door al dat carbon en plastic verstevigingen een stuk stugger dan mijn vorige handschoenen.. gewoon passen wat een beetje comfortabel zit.
Ik heb net met de Arlen Ness handschoentjes gereden van mijn oom welke XXL heeft. Het gaat toch best wel goed. Denk dat ik weer eens naar Apex moet gaan om zulke te gaan halen. En anders alpinestars ja maar ik wil ook weer niet te gek dure handschoenen van 300 euro hebben. Ik denk aan handschoentjes van om en bij de 175 euro. Daar moet je toch wel enigsinds goede Alpinestars voor hebben welliswaar niet de kwaliteit van de Arlen Ness maar toch goed. Ja Arlen Ness is echt supergoed van kwaliteit en prijs

Die knie komt wel aan de grond, ik heb geen haast. Ik wil gewoon goed kunnen sturen en alles op het gemak. het heeft geen zin om dat te overhaasten en te forceren want juist DAN gaat het verkeerd. Ik rijd gewoon op mijn eigen kunnen en ik ga wel langzaam verder
Op een bergpas zeker

Dan is iedere SS een prooi voor zo'n hoge tour enduro, fuck, dan ben je zelfs gewoon een half uur eerder op de aankomst als het een erg lange bergpas is

Alleen moet je dan weer op passen voor die Supermotards welke ook enorm hard kunnen rijden op zulke bochtige stukken.
Nou, honda roeleert... ik vind van niet

Honda is erg goed omdat het erg neutraal is. De motorfietsen van honda sturen neutraal, geven een rustige indruk,.. het gaat gewoon erg soepel met zo'n honda en daarom is het ook een geliefd merk. Om nu even te zeggen:CBR1000RR en een ZX-10R vergelijken. Die CBR1000RR is smooth, relaxt, heel erg neutraal en zo'n ZX-10R is gewoon een maniak. Vanaf een bepaald toerental begint dat ding te sleuren als een gek en als je dat hebt als je in een hellingshoek ligt dan heb je de pamper vol daar waar de Fireblade erg smooth erin komt.
Ieder merk heeft zijn eigen nukken en eigenschappen en Honda motoren zijn degelijke motoren welke erg neutraal reageert. De Kawasaki is daar een uiterste van. Je kiest gewoon wat je wilt en nu zijn er eigenlijk geen slechte motoren meer (Buiten de ZX-10R model 2004 welke frame problemen heeft)
Nu zal waarschijnlijk FragDaddy zeggen dat Yamaha roelt, Capoeirist Suzuki, Yammie_daffy (was het zo die nick?) BMW en ik zeg Kawasaki heerst

En dat komt allemaal omdat elk merk hun eigen specifieke kenmerken hebben waar de berijders voor kiezen.
Het enige wat ik nog niet heb gehad is een Suzuki (van de jappen dan toch) en die BMW komt er ooit nog wel eens (als ik eens een ouwe lullen fiets wil hebben

) Niks mis mee met een BMW, erg mooie fietsen die boxers

, men mag mij zo direct een R1200GS doneren

Ik kan het nu niet betalen dus dan maar japans rijden voor nu.
Owja, iemand ervaring met rugprotectoren? Moet er toch ook eens één gaan halen. Toch wel zo fijn denk ik
[
Voor 83% gewijzigd door
Chevy454 op 02-06-2005 15:56
]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.