Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.994 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:43:
[...]
Ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad, ik wilde max 12 pound op een SNES spelletje bieden, maar dat werd dus 120 pound, ik dus retracten (dat mag in dat geval, er is een formulier voor)
Oh echt? Dat moet ik onthouden voor de volgende keer (niet dat er een volgende keer komt, ik let nu altijd erg goed op voordat ik een bod uitbreng). Wist ik helemaal niet. :) Het leek me juist het beste om maar gewoon m'n mond te houden. Als die verkoper erachter was gekomen had hij een vriend kunnen vragen om snel een bod net iets lager dan het mijne uit te brengen.

Wat is een goede manier om meerdere consoles tegelijkertijd op je tv aan te sluiten? Ik stond gisteren in de mediamarkt voor het rek met kabels, en er waren allerlei verschillende apparaatjes voor. (En het personeel dat daar rondliep zag er niet echt deskundig uit). Ik hoef niet het beste van het beste, maar wil gewoon zonder kabels te wisselen op al m'n consoles kunnen spelen met ongeveer dezelfde beeldkwaliteit als dat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik zou opzoek gaan naar zo'n ding: Afbeeldingslocatie: http://www.panda.nl/images/SCART-58-100x75.jpg Maar in veel gevallen wil de kwaliteit terug vallen. Bij de NES / SNES / N64 zal het allemaal wel meevallen denk ik. Eigenlijk moet je dan een blok hebben die gelijk RGB ondersteunt. Ze zijn er wel maar ik heb geen idee welke. Suc6

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:56:
Ik zou opzoek gaan naar zo'n ding: [afbeelding] Maar in veel gevallen wil de kwaliteit terug vallen.
Hey! Die zag ik dus gisteren ook. Onder andere, en nog heel veel varianten er op.
Bij de NES / SNES / N64 zal het allemaal wel meevallen denk ik. Eigenlijk moet je dan een blok hebben die gelijk RGB ondersteunt. Ze zijn er wel maar ik heb geen idee welke. Suc6
Hm okee, dan kan ik ieder geval even zoeken of er ook een is die dat heeft. En anders neem ik wel gewoon de gok, en koop er eentje om te kijken hoe de kwaliteit is. Bedankt. :)
Over m'n oude consoles maak ik me inderdaad niet zo'n zorgen. Daar maakt het toch niet zoveel uit hoe je ze aansluit volgens mij. Maar de gamecube, en straks z'n opvolger, moeten wel een beetje scherp beeld hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aap schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:56:
Ik zou opzoek gaan naar zo'n ding: [afbeelding] Maar in veel gevallen wil de kwaliteit terug vallen. Bij de NES / SNES / N64 zal het allemaal wel meevallen denk ik. Eigenlijk moet je dan een blok hebben die gelijk RGB ondersteunt. Ze zijn er wel maar ik heb geen idee welke. Suc6
Zo'n ding heb ik ook. En het is echt een RAMP.
De hele tijd valt het geluid weg, het word zegmaar zachter. Als ik de Cube erop aansluit (via RGB kabel) dan heb ik geen geluid). Als je een console aanzet en de TV stond daarvoor op een andere zender, dan zie je die zender door het beeld van je game heen. Als je je TV vast op het kanaal van de console zet dan zie je een of andere waas door het beeld tijdens het gamen.

Echt een KLOTE ding dus. Ik gebruik het omdat ik niet anders kan, maar anders. Ik sluit mn cube nu bv. gewoon aan de voorkant van mn TV aan. Zo heb ik dus niks aan die RGB kabel.

Het was ook maar een ding van <10euro, maar dan nog. Ook daar mag je wat van verwachten. Het is zo'n splitter met 5 aansluitingen. Van zo'n merk dat ook van die budget controllers en bv hoesjes voor de GBA ed. maakt. Komt bij de MM vandaan.

NOOIT kopen dus.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb iets soortgelijks van Vivanco. Met wat aansluitingen aan de achterkant, en knopjes om te switchen aan de voorkant. Werkt uitstekend. Gekocht bij de mediamarkt, voor 30 euro of zo. Wel duurder dan die zwarte bakjes, maar dat is het zeker waard. Heb ook zo'n zwart ding gehad, en dat was echt waardeloos.

Op Ebay kun je trouwens inderdaad je bod cancellen, mits je een goede reden hebt. In Engeland gebruiken ze een punt om het bedrag te scheiden, in NL een komma (of was het nou andersom? :)). Dat zorgt nog wel eens voor een bod dat 100x zoveel is als je wilt bieden :P Dat lijkt me een geldige reden.

Het "verkopen" aan een kennis is trouwens niet heel slim. Je moet dan namelijk wel 4% aan Ebay betalen. Ook vind ik het echt een ongelooflijke nazi-streek om negatieve feedback te geven omdat iemand jou negatieve feedback geeft omdat je zo onfatsoenlijk bent het object niet te kopen na afloop van de veiling. Hij geeft jou negatieve feedback omdat hij een goede reden daarvoor heeft, jij niet. Als iedereen dat zou doen, kan je net zo goed dat feedback systeem afschaffen, want dan geeft straks niemand meer negatieve feedback omdat ze bang zijn negatieve feedback terug te krijgen zonder reden. :r Bovendien kan iemand je WEL verplichten het te kopen als je de hoge bieder bent, want je gaat een contract aan op het moment dat je biedt. Niet dat veel mensen moeilijk gaan doen voor een paar euro om het je te laten kopen, maar het zou kunnen. 500.000 euro op een auto bieden en dan niet kopen is dus geen goed idee. Ik zou er iig rechtshulp bij halen in zo'n geval.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:34:
[...]

Zo'n ding heb ik ook. En het is echt een RAMP.
Er bestaan slechte TV's. Zijn alle TV's dan slecht?... :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/1035.jpg deze heeft rgb scart op alle poorten; de HQ*54 switchbox. (tekst op de gelinkte site klopt niet, die zegt dat er 1x rgb scart op zit)

[ Voor 3% gewijzigd door TdV op 05-07-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
http://www.audiovisualonl...nco-sbx-94se/display.html

Dit ding heb ik dus. Trouwens, Chibi Robo is uit in Japan. Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in dat spel? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
Ook een tip:
Ik heb deze Afbeeldingslocatie: http://www.bigben-interactive.de/Basis/Produkte/med/B/BB_222531_titel.jpg en die bevalt me perfect:

specs: http://www.bigben-interac...odukte_detail1.asp?ID=838

Gekocht bij de MM in Duitsland voor 20 euro, heb em hier ook zien liggen bij de MM, Dixons heeft em ook geloof ik.

Ik zou een niet-geswitchte afraden vanwege het storen van de diverse apparaten op elkaar (ook al staan ze uit!).

Joytech verkoopt nog strakkere (en duurdere) spullen: http://www.joytech.net/pr...p?cPath=26&products_id=79
Captain N schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:18:
Ook vind ik het echt een ongelooflijke nazi-streek om negatieve feedback te geven omdat iemand jou negatieve feedback geeft omdat je zo onfatsoenlijk bent het object niet te kopen na afloop van de veiling. Hij geeft jou negatieve feedback omdat hij een goede reden daarvoor heeft, jij niet. Als iedereen dat zou doen, kan je net zo goed dat feedback systeem afschaffen, want dan geeft straks niemand meer negatieve feedback omdat ze bang zijn negatieve feedback terug te krijgen zonder reden. :r Bovendien kan iemand je WEL verplichten het te kopen als je de hoge bieder bent, want je gaat een contract aan op het moment dat je biedt. Niet dat veel mensen moeilijk gaan doen voor een paar euro om het je te laten kopen, maar het zou kunnen. 500.000 euro op een auto bieden en dan niet kopen is dus geen goed idee. Ik zou er iig rechtshulp bij halen in zo'n geval.
100% mee eens, dit soort praktijken geef ik ook altijd meteen aan bij Ebay in de hoop dat ze het betreffende lid schorsen.....

[ Voor 75% gewijzigd door Schweino op 05-07-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:14:
Ik wil eerst proberen alles tegelijk te verkopen. Mail me over 10 dagen dan is de veiling klaar. Als ik niet tevreden ben met het eind bod kun je hem los van me overnemen.
Was eigenlijk ook wel geïnteresseerd in deze leuke set, maar als dat jouw werkwijze op ebay is, dan ga ik dus zowiezo niet meebieden.

ebay werkt mijns inziens enkel en alleen met echt eerlijke kopers en verkopers, anders wordt het dus een boeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:25:
[...]
Er bestaan slechte TV's. Zijn alle TV's dan slecht?... :)
Nee ok, maar ik bedoel meer dat je beter wat meer kan beter voor iets beters, dan zo'n goedkoop shit ding te kopen als wat ik heb.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Grappig dat veel nintendo gamers toch ook meerdere consoles hebben (toch niet alleen nintendo? :P )
Mijn oplossing is een spider cable van lik sang. Helaas geen scart, daardoor wel goedkoper.
Echter........Ik ben het volkomen eens met Schweino zorg dat je apparaten goed gescheiden zijn! Want met deze kabel storen de apparaten met elkaar.
De ps2 moet met de aan/uit knop uit (kan niet op standby) en de x-box mag zelfs geen stroom krijgen (waardoor ik steeds die klok mot instellen) anders heb ik problemen met beeld en/of geluid.

Dit wetende zou ik de kabel niet nog een keer kopen.

Ontopic:
hoe zijn de ervaringen met Baiten Kaitos? Dit spel is zo geruisloos voorbij gegaan in het topic dat ik dacht dat ie nog niet uit was todat ik afgelopen zat in een winkel liep en dacht 'dat is tales of symphonia helemaal niet' :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo ruled hoor maar waarom zou je 1 console kopen. Xbox zuigt aars maar PS2 heeft tenminste nog wel wat boeiende games. (ok ps2 graphics zijn blegh maar goed..wel betere games dan op de Xbox.)

Ik heb btw wel alleen de gc uit deze generatie :) Vorige generatie n64 en later psx (ivm kopieeren..want zo erg boeide het ding me niet) Komende generatie Revolution en eventueel de PS3 erbij.

ps: dit is mijn mening..ik hoef geen troll attack met waarom Nintendo zuigt :D)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Mja ik heb ook alleen de cube :) Voorheen hield ik me niet bezig met consoles, maar toen ik The Wind Waker zag wilde ik toch wel erg graag... Die Nintendo games he :) Daar heb ik hem dan ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle tips! _/-\o_
Ik ga morgen nog eens kijken of ik er één zie die hier is aanbevolen.
Die goedkope zwarte hoef ik nu sowieso niet meer.
Trouwens, Chibi Robo is uit in Japan. Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in dat spel?
Ik ben heel erg geïnteresseerd in dat spel. Gek op zulke afwijkende spelconcepten... ik verheug me er nu al op om dat gezin te leren kennen en ze allemaal te helpen met hun problemen en dergelijke. Plus hij ziet er heel erg schattig uit. ;)

Maar IGN schijnt te denken dat er een redelijke kans is dat het spel ook in amerika uit zal komen (vanwege de ruime aandacht die het kreeg op de E3), dus ik wacht nog even af wat daarvan terecht komt. Als je de tekst ook kan lezen is het vast tien keer leuker. :p
Grappig dat veel nintendo gamers toch ook meerdere consoles hebben (toch niet alleen nintendo? )
Dit is de eerste keer dat ik een niet-nintendo console heb gekocht. Voorheen had ik er geen behoefte aan. Maar deze generatie ben ik voor m'n gevoel teveel leuke spellen misgelopen. Ben nu bezig met GTA en het is echt briljant. Daarna ga ik MGS2 en 3 spelen. Rez. Ico. Alle Final Fantasies vanaf VII. Devil May Cry hoor ik ook veel goeds over... heerlijk dat ik die nu ook allemaal kan gaan meemaken. :)
Liep al heel wat maanden/jaren met het idee te spelen... telkens twijfelen... vind het eigenlijk een beetje overdreven. Maar nintendo's huidige zomerstop heeft me over de streep getrokken.
(ik snap verder echt niet waarom dit ding nu de populairste console is. Controller ligt voor geen meter in de hand, ik vergis me constant tussen al die knoppen die erop zitten, het apparaat zelf voelt ook goedkoop en gammel aan... nee ik heb hem echt puur voor de games.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Tja ik hou van games dus waarom zou ik me alleen moeten focussen op Nintendo? Zo heb ik als vele de PS2, Xbox en GC naast elkaar staan. Daarbij moet ik wel vermelden dat ik een groot aanhanger ben van het Nintendo regime. Speel wel het meeste op de gamecube en die verzameling is ook het grootst (40 games).

Ps2 is aangesloten voor de bekende titels zoals GT, DMC, FF en MGS series 8) En xbox..uhm die staat in de kast.

[ Voor 9% gewijzigd door Koffiezuiper op 05-07-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:12:
Ik ben heel erg geïnteresseerd in dat spel. Gek op zulke afwijkende spelconcepten... ik verheug me er nu al op om dat gezin te leren kennen en ze allemaal te helpen met hun problemen en dergelijke. Plus hij ziet er heel erg schattig uit. ;)

Maar IGN schijnt te denken dat er een redelijke kans is dat het spel ook in amerika uit zal komen (vanwege de ruime aandacht die het kreeg op de E3), dus ik wacht nog even af wat daarvan terecht komt. Als je de tekst ook kan lezen is het vast tien keer leuker. :p
Dat zou wel cool zijn :) Ik zal hem een dezer dagen eens proberen, en je op de hoogste houden of het wat is :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik koop binnenkort deze RGB SCART-box kopen bij de FRS, lijkt me wel lekker praktisch.
http://www.freerecordshop...productid=443968&navid=29

Mooiste van deze vind ik de vorm, het is gewoon het formaat van een dvd-speler of vcr (43cm breed) zodat je leuk kunt stapelen :) Hij schakelt ook optisch (toslink), dat is ook wel mooi.

Ik gebruik 'm voor m'n Gamecube, Digi-TV ontvanger, DVD-speler en de xbox van m'n maat.

Als 'k 'm heb kan ik wel vertellen hoe die bevalt.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Sagat schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:14:hoe zijn de ervaringen met Baiten Kaitos? Dit spel is zo geruisloos voorbij gegaan in het topic dat ik dacht dat ie nog niet uit was todat ik afgelopen zat in een winkel liep en dacht 'dat is tales of symphonia helemaal niet' :)
Ik heb hem net vandaag gehaald en ondanks dat ik dus nog niet erg ver ben vind ik hem tot nu toe echt zwaar goed. Heel veel mogelijkheden en hele originele gameplay. Ik zag nogal op tegen het card-battle systeem maar in dit spel is het echt erg goed uitgewerkt.
Maar ja, ik heb net 5 schermen van het spel gezien dus een erg onderbouwde mening kan ik nog niet geven :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
De eerste 5 uur schijnen juist de zure appel te zijn. Als die je al goed bevallen wordt het dus puur genieten :P Ben ook nog van plan BK te halen als de reacties hier positief gestemd zijn :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Baten Kaitos is volgens mij wel wreed hoor..heb er alleen geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik helaas geen geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Digital-DNA schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:45:
Ik koop binnenkort deze RGB SCART-box kopen bij de FRS, lijkt me wel lekker praktisch.
http://www.freerecordshop...productid=443968&navid=29
Da's degene waar ik al eerder naar linkte :+

Let wel op dat dit het oude model is, er is inmiddles een versie 2 van Joytech, zie mijn post hier iets boven. Play.com verkoopt ze allebei overigens (maar niet zo goedkoop als de FRS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:33:
Dat zou wel cool zijn :) Ik zal hem een dezer dagen eens proberen, en je op de hoogste houden of het wat is :)
Ik zal die review met veel belangstelling tegemoet zien! :)
Ben vooral ook benieuwd hoe goed/slecht het te doen is qua japanse tekst. Vind het toch wel heel frustrerend als je een spel hebt dat overduidelijk briljant is, maar je begrijpt er helemaal niks van als de personages dingen zeggen. (Maken ze grappige opmerkingen? Leggen ze de controls uit? Geven ze cruciale tips om verder te komen? Wie zal het zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, klopt. Games als Mario Kart zijn prima te doen in het Japans, maar Paper Mario ofzo zou je daarin niet moeten doen (als je geen Japans kunt). Homeland is er nu ook uit, maar dat lijkt me ook niet zo'n succes :P Ik heb geen flauw idee wat Chibi Robo voor spel is qua hoeveelheden tekst, maar ik ben benieuwd :) Heb van het weekend wat tijd, dus ik ga het dan iig even bekijken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 06-07-2005 01:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik nu een half jaar een RGB 'splitter' van Vivanco - SBX-95xx.
Deze is in een aantal uitvoeringen/mogelijkheden bij o.a. Media Markt te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 06-07-2005 11:23 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, ik heb een iets kleinere dus. Met zo'n cheape zwarte had ik ook altijd last met m'n (cheape) dvd-speler trouwens. Stel je kijkt naar Nederland 1, en schakelt over naar AV om een DVD te kijken. Dan zag je heel lichtjes af en toe bij bepaalde kleiner een beetje het beeld van NL1 erdoorheen komen, en ook heel zachtjes hoorde je het geluid, vooral als het even een stil moment op de DVD was. Heel irritant. Met die Vivanco heb ik nu nergens last meer van :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Gisteren voor 10 euro een Nintendo RGB-kabel gekocht en even Resident Evil 4 mee gespeeld.
Ziet er mooi uit, maar ik kon het zo niet 1-2-3 vergelijken met de oude situatie (gewone av-kabeltjes).

Ik ga er toch maar vanuit dat het mooier is, ook al zie ik het niet direct B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm dat verschil is echt erg groot hoor... bij RE4 weet ik het niet, want die heb ik nooit gezien... Bij bijvoorbeel Super Smash Brothers is het verschil echt heel duidelijk...

En met de RGB kabel kun je op 60Hz :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat kan ook met de composiet kabel, daar heb je geen RGB kabel voor nodig :)

[ Voor 35% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ReCreator schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:36:
En met de RGB kabel kun je op 60Hz :)
Met een composiet kabel kun je ook 60Hz gebruiken (mits de TV PAL60 ondersteunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Een RGB kabel werkt alleen als je hem ook in een RGB ingang op je TV stopt, anders geeft ie gewoon een composiet signaal ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hij past toch maar op 1 plek?
Ik heb zon kleine Philips tv/video combi.

Achterop zit een blauw gedeelte waar de RGB kabel inpast.

[ Voor 65% gewijzigd door Syntagma op 06-07-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Icelus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:38:
[...]
Met een composiet kabel kun je ook 60Hz gebruiken (mits de TV PAL60 ondersteunt).
Of NTSC via composiet...
Syntagma schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:56:

Niet als je een TV hebt met 2 of 3 scarts
ReCreator schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:36:
Hmm dat verschil is echt erg groot hoor... bij RE4 weet ik het niet, want die heb ik nooit gezien... Bij bijvoorbeel Super Smash Brothers is het verschil echt heel duidelijk...
Component is nog geiler :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Syntagma schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:56:

Een SCART-aansluiting kan zowel composiet, S-Video en RGB 'verwerken'. S-Video en RGB gebruiken echter dezelfde pinnen zodat een SCART aansluiting óf S-Video óf RGB aankan (meestal kan aansluiting 1 alleen RGB aan). Dit staat normaal in een overzicht in de handleiding van de TV.
Klopt (is wel zeldzamer); aangezien de Europese Cube (spellen) geen NTSC uitsturen maar PAL60 is dat n.v.t.

[ Voor 21% gewijzigd door Icelus op 06-07-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Icelus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:20:
[...]
Een SCART-aansluiting kan zowel composiet, S-Video en RGB 'verwerken'. S-Video en RGB gebruiken echter dezelfde pinnen zodat een SCART aansluiting óf S-Video óf RGB aankan (meestal kan aansluiting 1 alleen RGB aan). Dit staat normaal in een overzicht in de handleiding van de TV.
Ja dus het zit gewoon goed bij mij neem ik aan, aangezien de kabel maar op 1 manier aangesloten kan worden?
Nou ja wie weet als ik wat vaker speel, merk ik het verschil nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hij zit wel goed, maar je tv moet het wel aankunnen en je moet hem eventueel ook nog goed "instellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Oh, nou ja ik kreeg in 1x goed beeld en geluid en ik stel hem tijdens RE4 in op 60Hz.. Wat kun je nog instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Syntagma schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:42:
Oh, nou ja ik kreeg in 1x goed beeld en geluid en ik stel hem tijdens RE4 in op 60Hz.. Wat kun je nog instellen dan?
Als de SCART-poort geen RGB ondersteunt wordt automatisch teruggeschakeld naar composiet. Als je TV 60Hz via composiet ondersteunt zal het beeld gewoon goed worden weergegeven. De kwaliteit zal echter wel minder zijn - geen RGB (mocht dit het geval zijn).

Aangezien het beeld goed is op 60Hz ondersteunt je TV dat in ieder geval. Het beeld wordt echter via composiet of RGB doorgegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Icelus op 06-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ok dan zal ik het boekwerk er maar eens op naslaan, misschien ondersteunt dat ding helemaal geen RGB dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb me een keer laten vertellen dat je alleen 'true RGB' kan krijgen via een 21 kabel die je in 'het andere gat' steekt. (edit:) << dus niet je standaard av-out van je gamecube. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb namelijk nog nooit zo'n kabel in de winkel zien liggen.

Op mijn philips breedbeeld was er bij de PS2 en de DVD speler verschil als je hem in scart 2 of 3 stopte. Bij de gamecube was dat er niet, de kwaliteit was hetzelfde, alleen was de 60hz optie bij de ene zwart wit en anders niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Faust op 06-07-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Het 'andere gat van je cube' is dan de digitale uitgang?
Die RGB kabel die ik nu heb is nog analoog..

Ik weet niet hoe dat zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Syntagma schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:18:
Het 'andere gat van je cube' is dan de digitale uitgang?
Die RGB kabel die ik nu heb is nog analoog..

Ik weet niet hoe dat zit..
ja, precies, ik geloof dat de standaardpoort analoog is, en de 2e digitaal.
Dat klopt met wat je ziet; de fonts zijn bij de gamecube altijd wazig, en de randen ook (over 'randen' gesproken, sommige 'rand'-deb*elen denken dat dit anti-aliasing is :P ).
Eigelijk zijn ze helemaal niet wazig; kijk maar naar je xbox of ps2, als je die analoog aansluit hangt er ook een waas overheen.

Allemaal digitale RGB kabels kopen dus !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eentje gekocht van het merk Hama. Om 3 apparaten tegelijkertijd aan te sluiten. Eigenlijk niet genoeg, maar ja. :p Deze was 30 euro, en daarna kwam je gelijk in een hele andere prijsklasse terecht, het moet wel leuk blijven. Maar de SNES en de N64 staan bij mij precies naast elkaar, dus ik kan gewoon de stekker tussen die twee apparaten verplaatsen als ik op één van de twee wil spelen. En de NES zit aangesloten met zo'n ouderwetse RF-switch ofzoiets. Dus ik hoef nu nooit meer achter de tv te komen om scart kabels te verwisselen. Ideaal!
Je kunt met knopjes kiezen van welk apparaat hij het signaal moet doorgeven, dus geen storing. En er zit zelfs een aparte schakelaar op om RGB aan of uit te zetten. Ik zie wel verschil, maar het is toch niet echt een gigantisch wow-effect. Het ziet er gewoon iets beter uit. Het fijnste vind ik dat letters wat beter te lezen zijn. Geen trillingen meer, of donkere "randjes" naast witte letters. Het is gewoon echt scherp. Misschien zou ik het met een betere tv nog meer kunnen waarderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
RGB signaal kan zowel analoog (RGB scart/VGA via Dsub) of digitaal (DVI/HDMI) zijn. De gamecube ondersteunt officieel alleen RGB via Scart, tenzij je een japanse TV hebt dan kan je DFP kabel kopen:

plaatje: Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/gc_dvcable.jpg

En nee, Component is geen RGB signaal
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:33:
Ik zie wel verschil, maar het is toch niet echt een gigantisch wow-effect.
Dan heb je een el-crappo tv : ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Schweino op 06-07-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ik gebruik btw wel zowel de av out als de digital out voor rgb ;)
Deze kabel heb ik zelf ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:53
Ik heb een beetje een vreemde oplossing

- Mijn gamecube zit op de ingangen van dvd speler die vervolgens weer doorgelinkt is aan de tv.
- Mijn Snes zit op de tulpingangen aan de voorkant van de tv
- Mijn Nes zit op de ingang van mijn antenne

En nog een Scartaansluiting vrij dus als ik de n64 koop die op de verlanglijst staat dan kan die er ook nog bij :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Nu we toch in de kabeldiscussie zijn verzand...Maandag heb ik even bij een vriend de component en rgb kabels op zijn mycom 26 inch lcd gedemonstreerd (hij gebruikte nog composite; ugh wat lelijk). De rgb kabel was al een enome verbetering maar de kleuren van de component cable waren nog beter. De rgb cable leek wat te helder en uitgewassen kleuren te hebben tegenover de kleurenpracht (was mario party he) van de component cable. Dus heb je een lcd tv dan zou ik zeker naar de component kabel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Damn Baten Kaitos is goed! Hoe verder ik kom hoe beter het wordt. Alleen de voice acting is echt hopeloos slecht. Zo slecht dat je je af gaat vragen of ze het express doen :P
Het spel doet me nog het meest denken aan Skies of Arcadia en is voor iedereen die wel van een erpeegeetje houdt echt een must!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol.
Je hebt wel gelijk ja. :p
Het spel doet me nog het meest denken aan Skies of Arcadia
Werkelijk? Qua wat? Hoe het speelt? De sfeer? De verhaallijn?
Skies of Arcadia is echt één van m'n favoriete spellen ever, dus als je dat zegt stijgt m'n belangstelling voor baiten kaitos behoorlijk!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:05:
Werkelijk? Qua wat? Hoe het speelt? De sfeer? De verhaallijn?
Skies of Arcadia is echt één van m'n favoriete spellen ever, dus als je dat zegt stijgt m'n belangstelling voor baiten kaitos behoorlijk!
Hoe het speelt, de sfeer en de verhaallijn (verzet tegen een 'evil empire') inderdaad :P
In dorpen en levels vind ik het kwa sfeer en gameplay heel erg als een SoA met betere graphics aanvoelen. Ik vind hem tot nu toe heel erg origineel, maar als er een spel op lijkt dan is het imho SoA wel. Al heb je helaas niet de geweldige bewegingsvrijheid van SoA (tot nu toe niet iig, maar ik ben volgens mij nog helemaal niet ver). Maar ik heb net 6 uur achter elkaar gespeeld en ben alleen gestopt omdat mn vriendin tv wou kijken :P
Verder moet ik zeggen dat het kaartsysteem in dit spel gewoon echt _leuk_ is. Niet de zoveelste poging eens wat anders te doen dan het klassieke vechtsysteem maar iets dat echt goed en uitgebreid uitgewerkt is. En dat ieder gevecht weer leuk maakt om nieuwe kaarten te proberen, of vermoedelijke combo's te proberen. Bijvoorbeeld: in de omschrijving van de cucumber kaart wordt gehint dat met een beetje honing het naar honingmeloen zou smaken. Gebruik deze twee tijdens een gevecht achterelkaar en je krijgt na afloop van het gevecht extragratis een meloen-kaart. En zo zijn er vele, vele tientalle combo's die je kunt maken (kaarten en combo's die je gezien hebt worden in een lijst toegevoegd).
Sja als SoA net als bij mij een van je favoriete spellen is dan kun je dit spel gewoon echt niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:12:
Dit is de eerste keer dat ik een niet-nintendo console heb gekocht. Voorheen had ik er geen behoefte aan. Maar deze generatie ben ik voor m'n gevoel teveel leuke spellen misgelopen. Ben nu bezig met GTA en het is echt briljant. Daarna ga ik MGS2 en 3 spelen. Rez. Ico. Alle Final Fantasies vanaf VII. Devil May Cry hoor ik ook veel goeds over... heerlijk dat ik die nu ook allemaal kan gaan meemaken. :)
Liep al heel wat maanden/jaren met het idee te spelen... telkens twijfelen... vind het eigenlijk een beetje overdreven. Maar nintendo's huidige zomerstop heeft me over de streep getrokken.
(ik snap verder echt niet waarom dit ding nu de populairste console is. Controller ligt voor geen meter in de hand, ik vergis me constant tussen al die knoppen die erop zitten, het apparaat zelf voelt ook goedkoop en gammel aan... nee ik heb hem echt puur voor de games.)
Koffiezuiper klopte iets later het onderstaande in Tja ik hou van games dus waarom zou ik me alleen moeten focussen op Nintendo? Zo heb ik als vele de PS2, Xbox en GC naast elkaar staan. Daarbij moet ik wel vermelden dat ik een groot aanhanger ben van het Nintendo regime. Speel wel het meeste op de gamecube en die verzameling is ook het grootst (40 games).
Ps2 is aangesloten voor de bekende titels zoals GT, DMC, FF en MGS series En xbox..uhm die staat in de kast.
Mensen puhlease :)
Jullie excuseren je bijna voor hebben van een (de) andere console(s).
Een van de dingen die ik juist van nintendo waardeer is dingen anders doen. Monkey ball, cell shaded Zelda, zelfs fludd is een vernieuwing. M.a.w. de nintendo gamert is open minded, ja toch?
Probeer alles en behoud het goede.

Mijn lijssie:
atari 2600 en niks
nes + c64
snes + amiga (golden age _/-\o_ )
n64 + pc + saturn
dreamcast (tsja die zweeft eigenlijk in zijn eentje rond door de aparte tijd van uitbrengen :)
cube + ps2 + x-box

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ikzelf ben wel zo'n dichtgetikte lul die alleen maar Nintendo's thuis heeft staan, en een PC dan natuurlijk. En ik vind het ook bizar hoeveel mensen tegenwoordig een GC, Xbox EN PS2 thuis hebben staan...

Ik ben iemand die graag game't. Een nieuwe console vind ik altijd aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant hoeft het voor mij allemaal niet. Neem nou de Gamecube. Wat kostte dat ding wel niet toen ik hem kocht... 279 euro oid? Daar kan je heel wat toffe games voor kopen. Maar goed, ik koop hem dan wel, omdat de games die je er op kunt spelen wel weer erg tof zijn, en dat wil je toch niet missen. Maar 3 consoles van die prijs kopen?! Dat is zo'n 800 euro!! En dan kan je nog helemaal niks spelen! Want spellen zitten er tegenwoordig niet meer bij (bij de release iig niet).

Ik maak altijd de afweging welke games ik leuk vind op een console. Games die op alle consoles verschijnen hoef ik geen rekening mee te houden, want daarvoor maakt het niet uit welke ik in huis haal. Als ik kijk naar de huidige consoles welke exclusieve games ik daar nou echt tof vind... Xbox: Ninja Gaiden lijkt me erg leuk, that's about it. PS2: MGS3, een paar Final Fantasy's, Devil May Cry. GC: Mario Sunshine, Smash Bros, Wind Waker, Metroid 1+2, F-Zero X, Pikmin 1+2, RE0+1+4, Eternal Darkness, en nog een paar die ik nu ongetwijfeld vergeet... Tja, dan weet ik waar mijn centjes heen gaan. Een PS2 zou eventueel nog wel leuk zijn omdat ik daar nog wel een aantal games van zou willen spelen. Maar ik ga daar niet zo'n groot bedrag voor neerleggen.

Vroegah, toen de wereld der videogames nog bestond uit Nintendo en Sega (voor het grootste gedeelte dan :P), toen was het nog interessant om beide consoles te hebben, omdat beide consoles veel exclusieve games hadden. Maar hoe wil je als 8-jarig jongetje ofzo dat in vredesnaam betalen? Ik vind het ook belachelijk dat kinderen tegenwoordig zo verwend worden. Ze krijgen een Xbox voor Sinterklaas, een PS2 voor Kerst en een Cube voor hun verjaardag. Of het niks is. Ik heb weken me in de moeilijkste bochten moeten wringen om een SNES te mogen kopen van m'n zelfverdiende geld te kopen! :P

Anyways, om een lang verhaal kort te maken: ik zie het kopen van een console als een grote uitgave, die je moet doen als je denkt dat dat het waard is. 5 games of nog minder games die ik leuk vind op een console is me te weinig om die grote uitgave te verantwoorden voor mezelf. Daar koop ik dan liever een berg nieuwe games van voor de consoles die ik al heb.

edit: Voordat ik trouwens allemaal gedoe over me heen krijg: ik vind dus niet de andere consoles bagger of zo. Maar voor mij zijn er daar niet genoeg games op om te denken "Ja, ik vind het het wel waard om daar eerst 250 euro voor neer te leggen". En dat is puur mijn smaak natuurlijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 07-07-2005 01:38 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 01:21:
5 games of nog minder games die ik leuk vind op een console is me te weinig om die grote uitgave te verantwoorden voor mezelf. Daar koop ik dan liever een berg nieuwe games van voor de consoles die ik al heb.
...zei de man die een 64DD thuis heeft staan, een console waar in totaal ongeveer 5 games voor zijn verschenen. :p (En de beste van die spellen interesseert hem nog geeneens, grrrr).

Ik ben het verder wel met je verhaal eens. Ik zou liever hebben dat er maar één console was waar alles op verscheen... zou me een hoop geld en frustraties schelen.

Maar de PS2 kostte nu nog maar 111 euro. Dan wordt het toch wel erg interessant om er eentje te halen. :p Drie keer 200+ euro uitgeven vind ik ook veel te veel geld. Maar nu hij zo tegen z'n einde begint te lopen worden de prijzen steeds aantrekkelijker. Nog even langer wachten en je kunt ze alledrie kopen voor hetzelfde geld als waar je 3 jaar geleden een gamecube voor kocht.

Bovendien zijn er ook vrij veel aparte/leuke/bizarre/japanse games voor te krijgen die vroeger naar Nintendo zouden zijn gegaan. (Rez, Vib Ribbon, Parappa The Rapper). Ik dacht eerst ook dat ik er maar een handjevol spellen voor zou gaan kopen, de bekende namen zegmaar, maar nu ik me een beetje ben gaan verdiepen groeit m'n verlanglijstje rap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 03:11:
[...]

...zei de man die een 64DD thuis heeft staan, een console waar in totaal ongeveer 5 games voor zijn verschenen. :p (En de beste van die spellen interesseert hem nog geeneens, grrrr).
Hehe, dat is waar :) Maar daar ben ik ook een verzamelaar voor van Nintendo consoles :) Het verlangen alle Nintendo-consoles te bezitten - inclusief de minder bekende - maakt het weer tot dat het het geld waard is :)
Ik ben het verder wel met je verhaal eens. Ik zou liever hebben dat er maar één console was waar alles op verscheen... zou me een hoop geld en frustraties schelen.

Maar de PS2 kostte nu nog maar 111 euro. Dan wordt het toch wel erg interessant om er eentje te halen. :p Drie keer 200+ euro uitgeven vind ik ook veel te veel geld. Maar nu hij zo tegen z'n einde begint te lopen worden de prijzen steeds aantrekkelijker. Nog even langer wachten en je kunt ze alledrie kopen voor hetzelfde geld als waar je 3 jaar geleden een gamecube voor kocht.

Bovendien zijn er ook vrij veel aparte/leuke/bizarre/japanse games voor te krijgen die vroeger naar Nintendo zouden zijn gegaan. (Rez, Vib Ribbon, Parappa The Rapper). Ik dacht eerst ook dat ik er maar een handjevol spellen voor zou gaan kopen, de bekende namen zegmaar, maar nu ik me een beetje ben gaan verdiepen groeit m'n verlanglijstje rap. ;)
111 euro is weinig voor een PS2, maar nog steeds veel geld. Misschien dat ik ooit een PS2 zou kopen als 'ie echt voor een habbekrats in een budgetbak ligt of zo. Maar voorlopig laat ik het maar lekker zo :) Die zomerstop van Nintendo trouwens waar je het over had: heerlijk! :) Ik heb nog zoveel niet-gespeelde games hier liggen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Eindelijk een half jaar oid om weer een beetje wat in te halen. Dat mogen ze vaker doen van mij :) Eigenlijk zou ik geen nieuwe games meer moeten kopen totdat ik alles hier heb uitgespeeld, of iig een tijdje heb gespeeld. Maar ja... dan zie je weer iets leuks op Ebay... of komt er een nieuwe Zelda uit... of .... B)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 07-07-2005 08:25 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Vroegah, toen de wereld der videogames nog bestond uit Nintendo en Sega (voor het grootste gedeelte dan :P), toen was het nog interessant om beide consoles te hebben, omdat beide consoles veel exclusieve games hadden. Maar hoe wil je als 8-jarig jongetje ofzo dat in vredesnaam betalen? Ik vind het ook belachelijk dat kinderen tegenwoordig zo verwend worden.
Gelukkig was ik wat ouder toen en had dus een krantenwijk in het 16 bit tijdperk. Ik ben vanaf dat moment ook altijd multi-platform gegaan.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 03:11:
Maar de PS2 kostte nu nog maar 111 euro.
Waar ergens, ik wil nog wel zo'n mooie slimline zilveren hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb een tijdje geleden in een opwelling de RE4 limited edition gamecube gekocht. Toen was ik er superblij mee maar langzaam vraag ik me toch af of ik niet beter een ps2 had kunnen halen voor dat geld en los RE4. Dan had ik namelijk ook devil may cry en RE:outbreak kunnen spelen. Maar ja ik heb nu wel een hele mooie gamecube in de kamer (ipv van paars) en nog een extra cube in de slaapkamer voorluie avonden ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

rajackar schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:14:
Ik heb een tijdje geleden in een opwelling de RE4 limited edition gamecube gekocht. Toen was ik er superblij mee maar langzaam vraag ik me toch af of ik niet beter een ps2 had kunnen halen voor dat geld en los RE4. Dan had ik namelijk ook devil may cry en RE:outbreak kunnen spelen. Maar ja ik heb nu wel een hele mooie gamecube in de kamer (ipv van paars) en nog een extra cube in de slaapkamer voorluie avonden ;)
Die opwellingen ken ik; ik heb 2 gba sp's waarvan 1 de ltd edition Zelda uitvoering...toen dacht ik ook niet aan het kopen van een ps2 erbij gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:24:
Eindelijk een half jaar oid om weer een beetje wat in te halen. Dat mogen ze vaker doen van mij :)
Lol, wil je dat nooit meer hardop zeggen? Straks leest iemand van Nintendo nederland het nog. ;)
Ik vind het echt dramatisch hoor... bijna geen enkel nieuw spel in maanden. En wat nog erger is, ook bijna niks om nog echt naar uit te kijken. Behalve Zelda. En Killer 7 en Chibi Robo wil ik ook nog wel hebben. Maar voor de rest komt er eigenlijk niks bijzonders meer uit voor de cube (voorzover ik weet).
Waar ergens, ik wil nog wel zo'n mooie slimline zilveren hebben...
Mediamarkt, maar alleen de zwarte is daar voor die prijs te krijgen.
Het verlangen alle Nintendo-consoles te bezitten - inclusief de minder bekende - maakt het weer tot dat het het geld waard is
Ja, ik begrijp dat opzich wel. Ergens heb ik dat verlangen ook wel. Maar eerlijk gezegd vond ik het verlangen naar zeldzame consoles eigenlijk leuker dan het feitelijke bezitten ervan. :p
Er staat hier nu dus een Virtual Boy, waar ik zo goed als nooit op speel. Vroeger droomde ik er over om zo'n ding te hebben. En toen ik hem had kon ik er de eerste paar dagen nauwelijks vanaf blijven en liet ik het aan iedereen zien... maar als je Wario Land eenmaal hebt uitgespeeld blijven er weinig redenen over om dat ding nog eens aan te zetten. De fantasie was leuker als de realiteit. Of een Super Famicom die ik eigenlijk maar voor één spel gekocht heb, net als de japanse N64... allemaal erg leuk hoor, maar als ik erover nadenk hoeveel geld het me allemaal gekost heeft... 8)7
Ik had er veel beter een volwaardige andere console voor kunnen kopen met een paar goede spellen. Veel meer waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens voor de mensen die er geinteresseerd in zijn.

IGN en Gamespot hebben Killer 7 gereviewd en de cijfers zijn:

IGN: 8,1
Gamespot:8,3

En de game staat bij gamerankings.com nu gemiddelt een: 7,8

Zo te zien is het toch een goede game geworden ondanks de vage stijl. :) Heb hem gepreorderd dus ben benieuwt.

Overigens scoort de GC versie overal beter als de PS2 versie. Het laden op de GC gaat aanmerkelijk sneller + de controls voelen nauwkeuriger aan en het ziet er een tikkie beter uit op de Cube. :)

En check ook even IGN want er is een nieuwe Batallion Wars trailer uit! En dat ziet er toch heel vet uit hoor, een stuk beter als wat ik tot nu toe van de game heb gezien. Denk dat Kuju er samen met Nintendo nog een hele leuke game van gaat maken.

Alleen jammer dat er geen multiplayer mode in zal zitten doordat ze het niet goed genoeg vonden werken en er natuurlijk een deadline is. Kuju wist wel te vermelden dat ze wel erg geinteresseerd zijn in een online mode voor de Revolution opvolger. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 07-07-2005 20:54 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

edit: Voordat ik trouwens allemaal gedoe over me heen krijg: ik vind dus niet de andere consoles bagger of zo. Maar voor mij zijn er daar niet genoeg games op om te denken "Ja, ik vind het het wel waard om daar eerst 250 euro voor neer te leggen". En dat is puur mijn smaak natuurlijk :)
Hmm dan wil ik mijn post ook nog even nuanceren, ik heb zeker niet voor de huidige 3 het volle pond betaald. Volgorde Cube in de launchweek (ik wilde ook hier eigenlijk wachten tot ie goedkope werd en dat lukte ook een paar dagen maar ja....nieuwe nintendo he :9)
Later een ps2 voor 200 eur, wat nog steeds veel geld is, maar niet de belachelijke launch prijs. En uiteindelijk een err massive x-box (ben niet zeker van de naam :?) pack met pgr2 en fable.

Tevens snap ik ook wel dat (vooral de jongere gamers) niet het geld hebben om alle drie te kopen en van spellen te voorzien. Maar dan hoef je nog steeds niet de andere consoles te bashen.....aan de andere kant dat is natuurlijk weer logish omdat je dan geen geld en relatief veel tijd hebt en console bashen natuurlijk een vrij goedkope hobby is :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Ik kan oprecht zeggen dat ik alleen een cube heb omdat de spellen op de andere consoles me gewoon totaal niet aanspreken. Ik heb vanaf het begin iets gehad van 'zodra er iets uitkomt dat me echt de moeite waard lijkt haal ik die console erbij'. Dat is dus gewoon nooit gebeurt. Ik heb hetzelfde gevoel met de PS2 en X-Box als bij PC spellen: Ik heb hier een prima PC staan met linux, en spellen speel ik er nooit op. Ik heb in het verleden ook best plezier gehad van andere consoles maar ze hebben gewoon voor mij niet dat 'iets' dat nintendo spellen wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Xbox en PS2, ik geef eerlijk toe .... Xbox zou ik niet een tweede keer gekocht hebben. Teveel PC games erop. Zitten wel; een paar erg goeie games op, maar als ik naar de echt goeie games kijk (en dan haal ik die voor PC er even af), dan hou ik er maar 3 over .... voor mij dan .... Ninja Gaiden .... Panzer Dragoon Orta en ehhh .... Jade Empire (zal ook wel op PC komen)

PS2 heb ik minder spijt van, omdat er meer titels in het genre zijn dat ik ECHT mis op de CUbe .... Devil May Cry 1 (2) en 3, Rygar, Castlevania, GOD OF WAR!!!!!!!, Kingdom Hearts ..... ik ben niet zo'n FF fan, anders had ik die ook wel ;) ..... Baldur's Gate - Dark Alliance 1 & 2, Kuri Kuri Mix (SUPER SPEL!!!), Contra. PS2 heeft voor mij wel goeie games. Je kunt niet alles spelen helaa,s anders had ik de series van Jak & Dexter en al die andere zooi ook wel gepseeld ..... maar ja, je hebt ook nog eens tijd nodig om het te spelen. Maar deze games alleen al zijn het voor mij echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een Gamecube en een PS2. Ik had de ps2 als eerst gekocht, omdat er veel spellen voor waren die ik wou spelen. Hier valt onder:

Gran Turismo 4
Tenchu: Wraith of heaven
God of War
Killzone
Budokai series
Star Wars episode 3
Moto gp 4
etc.....

Na een tijdje kreeg ik weer zin in Nintendo spellen dus kocht ik maar een Gamecube aangezien die zo cheap was ;)

Xbox sprak mij helemaal niet aan, aangezien de meeste spellen ook op de pc verschenen. Aan de andere kant ga ik Xbox 360 in iedergeval wel kopen, want die belooft toch veel *exclusive* goods. Revolution komt er ook uiteraard en PlayStation 3 misschien, ligt aan de spellen en prijs he ;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Wel grappig om te zien dat iedereen hier wel een PS2 heeft staan, of erover aan het denken is er een in huis te halen. Daar kan ik mezelf dus ook bij rekenen.

Ook opvallend om te zien hoe weinigen hier interesse hebben in een Xbox. Ook daar kan ik heel goed inkomen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sagat schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:16:
[...]
Tevens snap ik ook wel dat (vooral de jongere gamers) niet het geld hebben om alle drie te kopen en van spellen te voorzien.
Vooral de jonge gamer heeft juist wel dat geld. Omdat ze geen kosten hebben, of omdat pa en ma alles dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Als ik een andere console zou kopen zou het ook een PS2 zijn. Met name voor Pro Evo Soccer. Ik heb Winning Eleven 6 gehad (is gejat bij een vriend van me) en die game rokt! GTA speel ik ook erg graag maar die speel ik ook op de PC.
MGS reeks zou een tweede reden zijn. GT heeft me echt nooit kunnen boeien.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Baten Kaitos wordt ook echt steeds beter naarmate ik verder kom, ik ben nu in een gedeelte dat echt te bizar voor woorden is. Ik wil niets verklappen maar denk aan the Temple of the Ancients uit FF-VII, maar dan nog vreemder. Een stuk van het level is ineens...
spoiler:
helemaal 8-bit style _/-\o_

Ik geef het spel zelf een 9.5/10, echt een van mijn favoriete gc spellen tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:14:
Baten Kaitos wordt ook echt steeds beter naarmate ik verder kom, ik ben nu in een gedeelte dat echt te bizar voor woorden is. Ik wil niets verklappen maar denk aan the Temple of the Ancients uit FF-VII, maar dan nog vreemder. Een stuk van het level is ineens...
spoiler:
helemaal 8-bit style _/-\o_

Ik geef het spel zelf een 9.5/10, echt een van mijn favoriete gc spellen tot nu toe :D
ik ben nu in de
spoiler:
holoholo-jungle
, heb ik dat nog te gaan of is dat compleet aan me voorbij gegaan?

verder inderdaad het eerste spel dat een battle-systeem (eigenlijk een all-over systeem) heeft met kaarten dat me echt bevalt, je slaat de "essences" van dingen op in kaarten, waardoor ze ook vergankelijk zijn. zo zijn er bijvoorbeeld flaming swords waar bij staat dat de flaming maar van korte duur is, die na zeg 1 uur speeltijd veranderen in gewone short swords (die heel veel slechter zijn).
Het combo's maken in battles is ook leuk gedaan met die spirit numbers. De battles zijn half turn-based, je moet op tijd (lees: erg snel) verdedigingskaarten plaatsen als je aangevallen wordt en na een redelijk begin krijg je ook nog een tijdslimiet in je eigen turns. Als je de xde kaart niet snel genoeg plaatst na de (x-1)de kaart is je beurt voor dat karakter afgelopen.
Als je op de spirit-numbers let met kaarten pakken kun je bonussen tot heel veel procent krijgen op je uiteindelijke aanval/heal (nu kom ik tot 54% geloof ik, met een combo van 1-2-3-4-5 zeg maar)
Ik houd zelf altijd
spoiler:
gibari
voor healing en aanval (dus het is kut als hij dood gaat, maar verder werkt het wel ok), rest is gewoon allround (vooral hevige aanvalscombo's) ik speel met het meiske en je begingast (ben z'n naam ff kwijt :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:07:
[...]
ik ben nu in de
spoiler:
holoholo-jungle
, heb ik dat nog te gaan of is dat compleet aan me voorbij gegaan?
Ik heb het over de volgende wereld waar je komt:
spoiler:
Kalas' thuiswereld Mira.
Je bent echt in voor een verassing kwa bizarheid; op de weg daar naartoe al :P
Ik hou verder iedereen nogal all-round en heb nog geen echte problemen tijdens gevechten gehad. Ik ben wel veel te traag om veel op de spirit numbers te letten dus een straight heb ik bijna nooit. Je krijgt ook steeds minder tijd naarmate je class hoger wordt.
Over die kaarten; ik had op een gegeven moment een kaart 'spreading flame' ofzo, die als info erbij had 'a small flame that started spreading because of carelessness'. Ik kon hem pakken na een battle maar heb het niet gedaan. Ik zie het namelijk zo gebeuren dat mijn andere kaarten langzaamaan vlam beginnen te vatten. Mijn coolste kaart tot nu toe:
spoiler:
the Prophets Book.
Krijg je door een combo te maken van een empty book met een magic pencil ofzo. Zodra je die kaart hebt krijg je iedere keer dat je naar je menu gaat een notification als er een kaart veranderd is en in wiens deck hij zit _/-\o_

Mag ik trouwens ook even melden dat de muziek van het spel echt geweldig is. Ubersfeervol en echt perfecte RPG soundtracks die geen moment herhalend en/of irritant worden _/-\o_

Mijn eerste 24 uur gameplay zit er op trouwens :7 en het is verdomde moeilijk te stoppen. Wmb game of the year :D

[ Voor 76% gewijzigd door Ecco op 09-07-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen zou dit de processor kunnen worden voor de Revolution?

http://www.tweakers.net/nieuws/37980?

Energiezuinig etc etc. Ik zou het best realistisch vinden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Er staat ook een GC op het plaatje bij het bericht (weet niet of dat een foto is van die presentatie maar lijkt er wel op). Verder lijkt het aantal megaherzen ook overeen te komen met alle eerdere verhalen. Dus volgens mij ben je heel scherp Schumi en zou je volgens mij best wel eens gelijk kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met 5ghz (dual 2.5 in dat geval) en een vergelijkbare videokaart als die van de XB360 zou de Rev dus in de praktijk niks/nauwelijks langzamer zijn. (m.a.w. de 360 heeft wel 2x zoveel ghz maar of dat nu nodig is is nog de vraag, de videokaart doet namelijk ook erg veel en die zal niet echt verschillen denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual 2.5 is geen 5 hoor ... en het is zowiezo appels met peren vergelijken (andere architectuur etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je kunt snelheden niet optellen. Maar ik denk wel dat het verschil tussen 3 losse 3Ghz cores en 1 dualcore 2.5Ghz proc een stuk kleiner is dan je op het eerste gezicht zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De xbox heeft niet zulk andere architectuur, beide PPC. PS3 wijkt nog het meest af met de cell-structuur.

Ga er maar van uit dat multi-core/multi-cpu in de games goed gebruikt gaan worden, dan kan je dus wel zeggen dat 3x 3ghz cpu = 9(+)ghz en dual 2.5 = 5ghz.

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ok, en dan nu weer belangrijke zaken bespreken :P

Ik las hier in een CUBE magazine dat er een MegaManX Collection zit aan te komen. Aangezien wij hier een maand achterlopen qua zines, is er al iets meer bekend over deze 'must-have' titel? (Voor mij is hij must-have tenminste)

Edit: OK, never mind, ik lees net op CubeIGN dat die er inderdaad aankomt.

[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 09-07-2005 12:44 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:34:
De xbox heeft niet zulk andere architectuur, beide PPC. PS3 wijkt nog het meest af met de cell-structuur.

Ga er maar van uit dat multi-core/multi-cpu in de games goed gebruikt gaan worden, dan kan je dus wel zeggen dat 3x 3ghz cpu = 9(+)ghz en dual 2.5 = 5ghz.
De Xbox heeft toch 3 losse 3Ghz PPC procs? En mocht deze in de Rev komen dan heeft die 1 Proc bestaande uit 2 cores. Een dualcorde proc is volgens mij wel degelijk een stuk sneller dan twee losse procs. Maar dat effect wordt uiteraard weer teniet gedaan doordat de Xbox dan 3 procs heeft en hogere kloksnelheden. Het vet verschil zal alleen dan niet 9 staat tot 5 staan maar minder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja maar me "pleidooi" hield dus vooral in dat al is de CPU 40% trager, het in de praktijk waarschijnlijk amper te merken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Vage vraag misschien, maar is het normaal dat mijn Cube zoveel herrie maakt tijdens het laden?
Telkens als er iets van de disc geladen moet worden, begint ie te tikken en klinkt het alsof er een klepje druk aan het heen- en weerschuiven is. Is altijd al zo geweest hoor dus misschien is het normaal, maar ik vroeg het me zo af. Hij doet het in elk geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31
MaxBurn schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:34:

Gemiddeld levert een tweede CPU/core 30% aan snelheids winst, verdubbeling van snelheid zal alleen voorkomen in hele specifieke situaties waar spellen over het algemeen niet aan voldoen. Een 2.5 Ghz machine met 2 CPU's is vergelijkbaar met een 3,2 Ghz machine.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:51:
Ja maar me "pleidooi" hield dus vooral in dat al is de CPU 40% trager, het in de praktijk waarschijnlijk amper te merken is.
niet echt.. je bent gewoon een beetje koffiedik aan het kijken.. je baseerd je conclusie op specs die nog nieteens vast staan en op een aanname dat deze qua architectuur niet veel verschilt van die van de xbox en past hier vervolgens je aanname van het feit dat ze multi-processors goed gaan benutten (100% denk je dus) en gooit het algemeen aanvaarde princiepe dat je snelheden van multi-processors niet bij elkaar kunt op tellen aan de kant..

Maakt mij verder niet veel uit, zolang je zelf maar inziet dat jouw conclusie niet meer waarde als feit heeft dan een horoscoop in de metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

chagrijnig ofzo? het is gewoon wat speculatie, als dat je niet zint, zeg dan niets.
Er zijn zat voorbeelden waar er wel +/- 90% prestatiewinst wordt geboekt met dual-core/cpu. (met daarvoor geschreven software dus) Momenteel zie je dat niet of nauwelijks met games ja, maar aangezien alledrie de consoles multi cpu of core worden zal dat dit maal echt wel aangegrepen worden.
en gooit het algemeen aanvaarde princiepe dat je snelheden van multi-processors niet bij elkaar kunt op tellen aan de kant..
In theorie kan het wel, in de praktijk normaal niet. Hangt helemaal af van de software.

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus.. op je teentjes getrapt? ik corrigeer je alleen waar jij weer op terug komt met een zin als

waarin je dus precies doet wat ik in m'n vorige post beschijf en aannames tot feiten ondoopt om zo tot een conclusie te komen.

En zoals ik al zei.. het kan me verder niet schelen, zolang je dat zelf ook maar door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het punt was meer dat er niet zoveel verschil in de praktijk zal komen tussen de consoles met name omdat het toch niet maximaal benut gaat worden. Met 3x3 en 2,5x2 probeer ik alleen te zeggen dat bij games die het misschien WEL goed benutten je dus verhoudingsgewijs gewoon zat rekenkracht hebt. Dat dan inderdaad niet meteen de volle 9,6ghz op de 360 en 5ghz(speculatie!) op de Rev gebruikt worden maakt niet zoveel uit. Ik heb het gewoon over theoretische waardes.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja.. ik zie het wel .. laat ze d'r eerst maar eens HDTV support in gooien anders kunnen ze ook wel uit de voeten met 1 singlecore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

true :) Ik zat alweer in wat blaadjes te kijken maar ik wacht toch even op goede, betaalbare 1080p :) (Duurt dus nog wel een jaar of 2)

Best wel een rukbesluit van het nog altijd wereldvreemde Nintendo (en toch..daar ligt ook weer hun charme in..)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Even mijn 0.02 over het processorkracht gebeuren. Er vanuit gaande dat beide consoles uiteindelijk goed gebruikt zullen worden dan lijkt het me dat uiteindelijk de x-box360 op pure kracht het wel zal winnen. Aan de andere kant, het lijkt mij dat het voor 3 cpu's lastiger to programmeren is dan met 2. Het zou dus kunnen zijn dat het een soort van saturn word, dwz de kracht is wel aanwezig maar bijna niemand kan het volledig benuttten. (sega saturn had volgens mij ook meerdere cpu's die samen moesten werken wat vooral 3d lastig maakte, dacht ik, heb het vermoeden, zeker geen feit :) ).
Verder zijn er, as far as i know, nog amper titels op de pc die echt gebruik maken van meerdere cpu's (of cores of zelfs hyperthreading) ik dacht ook in een artikel gelezen te hebben dat men voornamelijk ai over de 2e cpu wilde laten lopen. Ik zou het erg grappig vinden als er door dit principe inderdaad spellen zouden zijn die verschillen in ai. ' op de ps3 is fifa 324134 veeeel makkelijker :P '
Mega man x compilatie
Eep! heb hier al wel is van gehoord maar wist niet dat ie al daadwerkelijk uitgekomen was/danwel dit binnenkort gaat doen. Kan ik hem gelijk gaan importeren met de gewone megaman collection (wat ik al een maand of tig van plan ben :X )

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 10-07-2005 10:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baten Kaitos bevalt tot nu toe wel, moet nog ff de manual goed lezen om het meeste plezier eruit te halen.

Helaas voor het spel, hadden ze bij de FRS Jade Empire ook ineens voor 45 euro .... kon 'ie niet late liggen, ben van plan eerst die uit te spelen. Dit spel is echt een console spel, ik verwacht niet dat 'ie op PC of komt, of uberhaupt lekker speelbaar is (in tegenstelling tot KotoR). Ik noemde eerste in deze thread al dat die Xbox (voor mij dan) ECHT goed is voor helaas 3 spellen, waaronder deze dus. Blijkt dus te kloppen (je weet maar nooit).

Anyways, het type RPG a la BK en ToS bevalt me wel. Ik vond de voice acting inderdaad niet super, maar om nu te zeggen superslecht, ik heb erger gehoord hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:54:
Anyways, het type RPG a la BK en ToS bevalt me wel. Ik vond de voice acting inderdaad niet super, maar om nu te zeggen superslecht, ik heb erger gehoord hoor ;).
Wacht maar tot je
spoiler:
Lyude
tegenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:23:
[...]

Wacht maar tot je
spoiler:
Lyude
tegenkomt :P
Hopelijk neit zo erg als de Nederlands-op-zijn-Engles accent in Sudeki, dat was pas erg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonath
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-01 16:17
de voice-acting bij BK is inderdaad een lachertje, tis net of ze al jaren aan een stuk dat werk aan het doen zijn.. zo depressief en gestressed klinken sommige stemmen soms.

spoiler:
Ik zit nu bij die drie bazen; die Ayme en die 2 ventjes, echt super klote! ik denk dat ik nu overnieuw moet beginnen, want ik heb ook geen savegame van voor die battleship. Of heeft iemand nog goeie tips voor die pipo's?

[ Voor 3% gewijzigd door Argonath op 10-07-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Leuk, ik dacht een keertje Zelda the Wind Waker te spelen. Zit ik bij dat Forbidden Forest..zojuist de Boss verslagen en.....het spel loop vast!!!! :@

Leuk....maar niet heus...daar gaat mn motivatie om dat spel nog eens uit te spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog iets bedacht mbt dat veel mensen zeggen dat er geen snelle hardware in de revo past omdat ie zo klein is.

Op de frontpage stond een paar dagen geleden iets over de nieuwe powerPC procs. De nieuwe dualcore 1.6Ghz verbruikte maar 16watt. Als je die zou doorschalen naar 2.5Ghz dan heb je max iets van 25 a 30watt kwa hitte? Zelfs als je dan 2 dualcore 2.5Ghz procs zou gebruiken heb je nog maar 60watt max aan warmte af te voeren, dat is al 1/3 minder dan bv een atlon fx57. Volgens mij zou je dan vrij simpel voldoende koeling in de revo kunnen stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energiezuining klinkt zowieso ook goed. Ik denk dat de fun echt snel ophoudt als het zo doorgaat namelijk, ik heb geen zin om spelletjes op een 'wasmachine' te spelen zal ik maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik krijg net een mailtje van een maat van me. Hij was op zoek naar werk in Engeland en is gewoon aangenomen als 3d artist bij Free Radical _/-\o_

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Syntagma schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:57:
Vage vraag misschien, maar is het normaal dat mijn Cube zoveel herrie maakt tijdens het laden?
Telkens als er iets van de disc geladen moet worden, begint ie te tikken en klinkt het alsof er een klepje druk aan het heen- en weerschuiven is. Is altijd al zo geweest hoor dus misschien is het normaal, maar ik vroeg het me zo af. Hij doet het in elk geval prima.
Iemand misschien? :o

Gefeliciteerd voor je vriend trouwens, dat is wel gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Syntagma schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:27:
[...]

Iemand misschien? :o

Gefeliciteerd voor je vriend trouwens, dat is wel gaaf :D
TNX!

Een schuivend geluid is btw wel normaal hoor. Ik heb me er aan het begin ook over verbaasd hoeveel geluid dat maakt. Alle cubes die ik gezien/gehoord heb doen dit dus ik zou me er geen zorgen over maken. Het is volgens mij de lens die heen en weer bewogen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
rajackar schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:42:
[...]

TNX!

Een schuivend geluid is btw wel normaal hoor. Ik heb me er aan het begin ook over verbaasd hoeveel geluid dat maakt. Alle cubes die ik gezien/gehoord heb doen dit dus ik zou me er geen zorgen over maken. Het is volgens mij de lens die heen en weer bewogen wordt.
Het kan aan mij liggen maar ik heb dit geluid nog nooit gehoord bij me cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Vaag, het ligt ook aan de spellen zelf. Bij RE4 doet ie het nauwelijks (weinig laadtijden) en bij SRS juist continue.. soms is het echt een herrie :)

Ik weet het niet hoor..
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.