Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het verhaal van Leon en Ada is juist in deel 2 uitgewerkt, zolang je Leon als character kiest tenminste.Little Bear schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:43:
Zoals ik al zei, de RE's die na RE 2 gekomen zijn vind ik persoonlijk gewoon zuigen. Heb ze dus niet lang genoeg gespeeld om daar het verhaal uit te kunnen halen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 99% gewijzigd door Elroy op 26-06-2005 23:25 ]
Ik ga hem zeker nog halen, alleen eerst RE4 nog...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Leaked Revolution Ad?
This was sent to us from an unconfirmed source via email. It is pure speculation however. The individual claims to have access to non-public info, but says he only works in marketing and not in actual development. Apparently, it depicts an ad campaign to be launched at the same time as the Xbox 360 release later this year.
Personally, I think a March 2006 release to be too early, but your guess is as good as mine. I do like the ad's sophistication though, whether legit or not.

Bron: http://infendo.blogspot.c...leaked-revolution-ad.html
Ziet er uit als de revolution
de grove lijnen en knopjes
This space is occupied
Verwijderd
Tjsa, zelfs al zeg je het ik herken het er nog niet inTheEvilCuber schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:48:
[...]
Verwijderd
Fake of niet, hij is wel zeer vet, die Ad.
Maart 2006, plz let it be..
Ik heb vandaag RE4 geruild voor Baten Kaitos, dus mij hoor je later welEcco schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:23:
Ik vind het toch verbazingwekkend hoe weinig er over Baten Kaitos gepraat wordt. Heeft nou helemaal niemand dit spel?
Ik ga hem zeker nog halen, alleen eerst RE4 nog...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zoiets zou wel een goede ad zijn van Nintendo. Maar ik denk ook fake jammergenoeg.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Volgens mij ook ja. Heel subtiel.TheEvilCuber schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:48:
[...]
Ik vind het wel stoer.
* Vanitas likes it.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Waarom? Waarom niet iets als "Denk buiten het bereik van wat normale consoles doen.", oid. Of "Denk buiten de console zelf.", dus de controllers of zo. Lijkt me sterk - als dit een echte reclame zou zijn - dat ze zo verwijzen naar de Xbox. En ik zou het dan ook een hele zwakke reclame vinden.schnumi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:40:
Wel goed "Think outside the box" Waarmee ze dus de Xbox 360 bedoelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 25-06-2005 17:00 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Think out of the box betekend zoiets als denk is niet zoals iedereen doet, op de standaard manier, gebruik je fantasie eens.Captain N schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:00:
[...]
Waarom? Waarom niet iets als "Denk buiten het bereik van wat normale consoles doen.", oid. Of "Denk buiten de console zelf.", dus de controllers of zo. Lijkt me sterk - als dit een echte reclame zou zijn - dat ze zo verwijzen naar de Xbox. En ik zou het dan ook een hele zwakke reclame vinden."Denk niet alleen maar aan de Xbox260 alsjeblieft! Wij zijn er ook nog!
"
De verwijzing naar de 360 is de tweede betekenis van het geheel
Mijn foto's op Flickr.
Al zou ik net als iedereen hier wensen dat het echt was ^_^
It's always DNS...
Inderdaad vooral omdat het rond de launch van de Xbox 360 zou moeten gebeuren zit er wel degelijk ook die betekenis aan vast. Slim toch.Xrenity schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:13:
[...]
Think out of the box betekend zoiets als denk is niet zoals iedereen doet, op de standaard manier, gebruik je fantasie eens.
De verwijzing naar de 360 is de tweede betekenis van het geheel
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En volgens mensen op IGN die het wat verder uitzochten ging het over de tilt technology voor de GBA games.
Er stonden namelijk plaatjes bij van een GBA die vastzat aan de Gamecube enz.
Dat is nooit gezegd, Iwata heeft gezegd dat een touchscreen niet het revolutionaire aspect van de controller zou zijn. Uiteraard kun je dit interpreteren hoe je wilt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:42:
Nee want er zou geen touchscreen op de controller komen.
Ik had die plaatjes nog niet kunnen zien(inmiddels wel), maar het lijkt er inderdaad op dat het voor Kirby's Tilt 'n' Tumble voor de GC+GBA bedoeld was. De tilt-technologie in de Wario Ware Twisted en Yoshi's Universal Gravitation werkt iets anders dan wat er in het patent staat.schnumi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:43:
[...]
En volgens mensen op IGN die het wat verder uitzochten ging het over de tilt technology voor de GBA games.
Er stonden namelijk plaatjes bij van een GBA die vastzat aan de Gamecube enz.
Verwijderd
In het verleden hadden ze ook al zo'n aktie voor de Commodore CD-32, als iemand die zich nog herinnerdschnumi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:40:
Wel goed "Think outside the box" Waarmee ze dus de Xbox 360 bedoelen.
Zoiets zou wel een goede ad zijn van Nintendo. Maar ik denk ook fake jammergenoeg.
Natuurlijk herinner ik mij die, daar ik hem zelf hadVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:10:
In het verleden hadden ze ook al zo'n aktie voor de Commodore CD-32, als iemand die zich nog herinnerd.
Maar ik ken die reclame alleen niet. Was die reclame niet voor de Commodore CD-TV? Daar de CD-32 idd ook wel van commodore was, maar het was de Amiga CD-32.

Betwijfel of die tweede echt is of gewoon mee wil liften op het succes van de eerste, aangenomen dat de eerste echt is.
En gamespot erover:Now, the main tagline is the same as the first one, which seems to suggest that (if real) these posters would still be at approval stage. Below it reads ´get ready for change´, perhaps a tad too similar to Sony´s PS3 teaser poster campaign before the E3, reading Welcome chang3.
However, chatting to Phalanx from Revolutionrumors yesterday, I already started to feel that there was more to the first poster than I had initially thought. Look at the translucent effect. Especially the Nintendo logo seems to glow. That is probably because the poster is semi-translucent and there is a light source behind it. Also, it is clear that the poster is printed out at very high resolution and considerable size. You can tell by the person´s reflection in it and the relatively high resolution of the original. Let´s summarize:
* The translucent effect suggests it is printed on special paper.
* The translucent effect also suggests a light source behind the poster.
* The resolution and reflection of a person suggest it is quite big.
* The reflection of a person suggest it is behind glass.
Now any of of these points individually would have meant that a potential faker had gone to a lot of trouble to make sure his little creation would really stand out and be deemed authentic. But given all of these in combination, I simply don´t see how this could be a fake at all. The second one may have very low resolution and does not allow a thorough analysis. But it does further support my conclusion from the first poster, though. Especially poster number one is a far cry from a Photoshop job, it involves professional print jobs and professional display cases. I am not totally convinced, but I regard these posters as authentic.
I believe they are leaked entries in a competition, where various advertising companies prepare campaigns and the winner is given the actual contract. That would also explain the timing, which initially seemed suspiciously early to me.
RUMOR #3: A leaked teaser poster for the Nintendo Revolution reveals it will launch in March 2006.
Source: A slew of forums which trace back to Japanese game-site Quiter.
The official story: US Nintendo reps declined to comment on the poster.
What we heard: One of the few facts Nintendo has made official about the Revolution month is that it will ship in 2006. However, that 365-day-long release window has sparked much speculation. Since the company divulged so few details at its E3 press conference, the majority opinion was that the console is not very far along in development and will probably launch in Q4 2005. That said, some industry insiders believe it may ship sooner than expected. The latter theory got some additional ammo this week, when what looks like a Revolution teaser poster hit the Web. Written in English, the all-black poster bears the tag line "THINK OUTSIDE THE BOX," over the sentences, "A NEW EXPERIENCE IS COMING" and "THE REVOLUTION STARTS MARCH 2006." Underneath is an outline of the Revolution's distinctive front, with the control buttons below the DVD drive's long blue LED--the same blue as the words "BOX" and "REVOLUTION." At the poster's bottom is the official seal of approval, a red-and-white Nintendo logo. While professional-looking, the poster does raise a few red flags. Its design looks eerily reminiscent of the PlayStation 3 teaser posters Sony plastered E3 with, and its uninspired tagline could be thought up by a ad-agency intern. It's a little obvious, even for Nintendo. But if the poster is legit, then the Revolution will likely ship before the PlayStation 3's "Spring 2006" launch, implying a Q2 release. It would also mean that Nintendo could soon stage a surprise demonstration of the power of its fully operational next-gen console, blindsiding skeptics and energizing the faithful. But unless you're a devout Nintendan, one image isn't enough to go on, even though such a scenario would further liven up an already exciting 2005.
Bogus or not bogus?: We'll see in the coming months.
[ Voor 32% gewijzigd door Xrenity op 26-06-2005 15:51 ]
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen, ik lees de PU ookVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:42:
PU gisteren binnen gekregen en het cijfer voor Killer 7(een 6,9) kan je gerust een teleurstelling noemen, ook al is het waarschuwing en ligt het er maar aan wat voor soort gamer je bent. Mini-Niels(Niels 't Hooft is nieuw) vond het zelfs een rotgame... Bah, dat is dan wel weer jammer. Maar goed, het zijn maar de meningen van 2 mensen, er is dus nog hoop. Conker kreeg by the way een 73, maar volgens Jan was de multiplayer heel goed uitgewerkt![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 26-06-2005 21:26 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ik lees de PU omdat mijn broer het abbonement betaald, anders had ik hem niet eens, maar goed, dat is weer iets andersAap schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:25:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen, ik lees de PU ookwaarom, leuke humor, stomme en flauwe dingen, geweldig. De stukjes die ze schijven zijn leuk om te lezen, geeft je een idee van een game. Maar ik hecht er geen waarde meer aan
vroeger wel eens mee de mist ingegaan en sins dien, lees ik de PU nog steeds met plezier, alleen is de "waarde" weg
Daarvoor kun je beter ergens anders revieuws gaan lezen maar het is en blijft altijd een stukje geschreven door iemand anders (met een andere kijk/blik/mening)
Verwijderd
Niels 't Hooft heeft ook al twee stukken over dat spel geschreven in de N-Gamer. Eentje al een hele tijd geleden, dat was alleen nog maar gebaseerd op de eerste screenshots. En zelfs toen was hij al negatief.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:42:
PU gisteren binnen gekregen en het cijfer voor Killer 7(een 6,9) kan je gerust een teleurstelling noemen, ook al is het waarschuwing en ligt het er maar aan wat voor soort gamer je bent. Mini-Niels(Niels 't Hooft is nieuw) vond het zelfs een rotgame...
Ik ben nog steeds van plan om het te kopen als het zover is.
Feitje: hij heeft ook aan de (nederlandse) handleiding van Another Code (NDS) meegeschreven.Ik heb namelijk een beetje dezelfde smaak als Jurjen. Alles wat hij schrijft is mijn bevel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 22:42 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Mijzelf leek het spel ook niet echt iets voor mij, niet dat ik het slecht vond, gewoon niet echt mijn ding. Grafisch wel, maar daar koop ik het niet voor. Gewoon meerdere reviews naast elkaar leggen, doe ik vaak, ik ga niet van 1 review uit. Uiteindelijk ben ik degene met de laatste mening erover, en DIE telt
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:40:
[...]
Feitje: hij heeft ook aan de (nederlandse) handleiding van Another Code (NDS) meegeschreven.
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet he
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[ Voor 198% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2005 06:45 ]
Verwijderd
Als ik geinteresseerd ben in een spel, dan lees ik vooral eerst de negatieve reviews om te zien of de meest voorkomende kritiek voor mij ook een deal-breaker is.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:01:
Gewoon meerdere reviews naast elkaar leggen, doe ik vaak, ik ga niet van 1 review uit. Uiteindelijk ben ik degene met de laatste mening erover, en DIE telt. Lekker boeiend wat iemand uit een blad vind van een spel wat ik tof vind. Lig ik niet van wakker.
Verwijderd
Ik lees altijd allesVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:49:
[...]Als ik geinteresseerd ben in een spel, dan lees ik vooral eerst de negatieve reviews om te zien of de meest voorkomende kritiek voor mij ook een deal-breaker is.
Killer 7 is nog een apart verhaal eigenlijk. K7 krijgt goede en slechte reviews, you love it or hate it. Ik zou het spel al meteen kopen al is het voor de geweldige sound die ze gebruiken en voor het gehele artistieke spectakel eigenlijk. Althans ik vind dat K7 er gewoon bijzonder uitziet en het is weer eens wat anders dan de andere games. Het verhaal schijnt sowieso dik in orde te zijn.
Reviews/Previews, alles komt aan op persoonlijke smaak en meningen.

Wat vinden jullie er nu van
Wat ik wel een beetje apart vond, is dat op gamespot/ign dacht ik een artikel had gestaan over xbox,ps2,gamecube en de HD link. Ik dacht dat er toen stond dat de JAP gamecube al HD had en de USA en PAL niet (enkele resoluties dan he, ofzo
Kan alleen het artikel niet meer vinden waar het stond
Bedankt, ben erg benieuwdTwee Dee schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:04:
[...]
Ik heb vandaag RE4 geruild voor Baten Kaitos, dus mij hoor je later wel
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
De GameCube ondersteunt geen HD, ook niet in Japan. Wat de GameCube wel ondersteunt is progressive scan, dit zorgt ervoor dat het beeld op je tv rustiger wordt omdat het in één keer wordt opgebouwd in plaats van in twee afzonderlijke stappen. De Europese GameCube ondersteunt dit ook, al zijn er geen PAL-spellen die het ondersteunen. Je zult spellen uit de VS en Japan moeten importeren om het te kunnen gebruiken, maar in theorie zou bijvoorbeeld Datel ook een versie van de Freeloader uit kunnen brengen die progressive scan aanzet in PAL games.Aap schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:07:
http://www.1080up.org/![]()
Wat vinden jullie er nu van![]()
Wat ik wel een beetje apart vond, is dat op gamespot/ign dacht ik een artikel had gestaan over xbox,ps2,gamecube en de HD link. Ik dacht dat er toen stond dat de JAP gamecube al HD had en de USA en PAL niet (enkele resoluties dan he, ofzo). Als dit klopt, dan is het toch vreemd als Nintendo ook niet mee gaat met HD
Kan alleen het artikel niet meer vinden waar het stond
Verwijderd
Volgens IGN is er al sinds E3 2003 niets nieuws over het spel gemeld. Mocht de Revolution echt gyroscopische controls hebben is het niet ondenkbaar dat het spel daar naartoe is doorgeschoven.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:23:
Is er eigenlijk op de E3 ook maar ietsiepietse bekend gemaakt over Super Monkey Ball 3???
Ik speel em al een tijdje en ik kan je iig zeggen dat het een heel erg gepolijst en afgewerkt spel is.Deddiekoel schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:16:
Het verhaal en de stijl van Killer 7 trekken me nog steeds. De game is al heel lang in ontwikkeling dus ik blijf benieuwd. Maar misschien moet ik toch maar eerst de reviews afwachten...
Ik heb het gevoel dat ze datgene wat ze wilden bereiken helemaal bereikt hebben. Of het je aanspreekt is natuurlijk een tweede.
Feit blijft wel dat dit spel eindelijk weer eens iets heel anders is.
En ik had het eigenlijk niet verwacht maar de gameplay is eigenlijk best wel heel erg lekker.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hmmm een dergelijke aanbeveling doet me dan weer erg goed. Hij staat al in preorder dus ik ben benieuwd!rajackar schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:29:
Ik speel em al een tijdje en ik kan je iig zeggen dat het een heel erg gepolijst en afgewerkt spel is.
Ik heb het gevoel dat ze datgene wat ze wilden bereiken helemaal bereikt hebben. Of het je aanspreekt is natuurlijk een tweede.
Feit blijft wel dat dit spel eindelijk weer eens iets heel anders is.
En ik had het eigenlijk niet verwacht maar de gameplay is eigenlijk best wel heel erg lekker.
Daarnaast ook druk bezig met het compleet maken van mijn NGC verzameling maar ik merk dat sommige games onderhand vrij zelfdzaam zijn om nieuw te krijgen en als je ze nog kan kopen hebben ze nog de normale prijs van 59 euro ofzo b.v. warioland, skies of arcadia of gotcha force.
[ Voor 4% gewijzigd door Koffiezuiper op 28-06-2005 19:20 ]
Het is nogal een Amerikaans-georiënteerd. Ze pleiten voor ondersteuning van 720p en 1080i. Je moet bedenken dat Amerikanen last hebben van de remmende voorsprong. Het leeuwendeel van de HDTV bezitters in Amerika heeft een scherm dat slechts 720p of 1080i aankan.
Het is voor ons Europeanen, en Nederlanders in het bijzonder, niet aantrekkelijk om 720p en 1080i te eisen. Wij hebben geen last van de remmende voorsprong want niemand heeft HDTV in Nederland. Wij moeten dus direct 1080p eisen want tegen de tijd dat HDTV hier ingeburgerd is zijn 1080p toestellen betaalbaar. In Japan komen volgend jaar al betaalbare modellen met 1080p.
Ik zal daarom zeker geen petitie steunen die vraagt om 720p of 1080i. Ik wil geen legacy resoluties als HDTV hier eenmaal ingeburgerd is. Ik wil meteen 1080p of beter!
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist in het aantal HDTV's in de V.S. Het is zo dat Europa wel achterloopt op het gebied van HDTV, maar dat neemt nog niet weg dat de meeste huishoudens daar nog gewoon een oude 4:3 tv hebben staan hoor. Ik zou er trouwens niet van opkijken als er in Europa gemiddeld meer huishoudens een breedbeeld hebben dan in de V.S.ari3 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:15:
[...]
Het is voor ons Europeanen, en Nederlanders in het bijzonder, niet aantrekkelijk om 720p en 1080i te eisen. Wij hebben geen last van de remmende voorsprong want niemand heeft HDTV in Nederland. Wij moeten dus direct 1080p eisen want tegen de tijd dat HDTV hier ingeburgerd is zijn 1080p toestellen betaalbaar. In Japan komen volgend jaar al betaalbare modellen met 1080p.
Edit: Het is een beetje offtopic
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 23:51 ]
In de VS is het nu iets van 21% (of 12%?
Is er al ook iets bekend over de echte naam ? aangezien de console niet Revolution gaat heten
Verwijderd
Dat zeiden ze bij de Nintendo DS toch ook..?Aap schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:17:
Is er al ook iets bekend over de echte naam ? aangezien de console niet Revolution gaat heten![]()
AmenSh0ckTr00per schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:37:
Ik wil toch nog even mijn complimenten aan Ubisoft geven. Ze hebben met PoP: SoT echt een van de beste cube spellen neergezet. ik heb het spel eigenlijk onafgebroken van voor naar achter uitgespeeld, en hoewel sommige stukken even pittig waren bleef het altijd motiveren om verder te gaan. Warrior Within is wat dat betreft toch een stapje terug. Hopelijk wordt de derde PoP wel weer zo vet als SoT
Verwijderd
Ik zag beelden van een Dark prince, het speelde zich meer af in de stad .... en iets met karretjes rijden a la Ben Hur
Verwijderd
Van mij mag het ook wel, niet omdatik er zelf nu van wakker lig. Maar anders gaat het gezeik van de 'concurrent' weer constant hierover. Nu hebben ze online gamen geimplementeerd, laten ze weer een ander steekje vallen. Waarschijnlijk wordt de hardware al weer minder dan de andere twee .... ik bedoel, laat het gezeik een keer over games gaan. Ik weet, we zitten op tweakers, maar het lijkt erop of sommige mensen alleen maar over hardware kunnen praten, en als bepaalde technologische snufjes niet in de hardware of graphics zijn ingebouwd, is een spel al weer slecht, waardeloos etc ....Aap schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:17:
Toch hoop ik ook op HDTV, ben namelijk ook niet vies van mooie graphicsen aangezien de Revoultion in 2006 komt, en dan "waarschijnlijk" een jaartje of 5mee gaat, hoop ik toch dat HDTV komt.
Is er al ook iets bekend over de echte naam ? aangezien de console niet Revolution gaat heten![]()
Harstikke mooi! De weg naar PES op een Nintendo console ligt helemaal open!Konami support Revolution en Xbox 360
Kazuya Takahashi en Michihiro Ishizuka, beiden de baas over bedrijf Konami, hielden onlangs een interview met Toyo Keiza, een Japans weekblad. Read on...
In het interview gaven de hoge heren van Konami aan dat ze van plan zijn om iedere next-generation console te zullen supporten. Vanuit Konami's ogen betekent dit dat er minimaal twee games per spellensysteem zullen worden ontwikkeld. De games zullen perfect passen op het systeem waar het voor uit komt, en dus zullen de unieke features van iedere next-gen console benut worden.
Dit betekent dus dat de Playstation 3, Revolution en Xbox 360 ieder haar eigen exclusieve titels krijgt. Voor de PS3 is Metal Gear Solid 4 één van die exclusieve titels. Voor de 360 - en waarschijnlijk dus ook de Revo - zijn op dit moment andere ideeën bedacht, die de breinen van Konami in de toekomst hopen te verwezenlijken.
Tot slot zeiden beiden heren dat wanneer een titel van Konami niet de volledige hardware eisen van een spelcomputer nodig heeft, ze deze titel ook multiplatform brengen, inclusief de PC. Takahashi beargumenteert dit standpunt door te zeggen dat het van belang is om een omgeving te creëren waar zoveel mogelijk gamers van kunnen genieten.
bron: www.gameqube.nl
uhm...
Warrior Within zit zeker aan de bovenkant van de gamecube ladder.. Ik zou SoT een 9,5 geven en WW een 9.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:42:
Ik vond Warrior Within zelf wel erg strak. Ik heb dus 2 keer een erg vette PoP game gespeeld en PoP 3 wordt zeker weten weer erg dope (zo heb nu alle Boris termen eruit geflikkerd).
Ik zag beelden van een Dark prince, het speelde zich meer af in de stad .... en iets met karretjes rijden a la Ben Hur. Zag er goed uit. Zelf moet ik ook nog God of War uitspelen, zo jammer dat dit soort games verder niet op de Cube komt. Komt hopelijk verandering in, want dat soort games zijn echt SUPER!
Ik heb ook de Boris(?) preview gezien bij gamekings van de E3 en zeker bijvoorbeeld dat stukje dat hij tussen twee muren naar beneden glijdt en onderaan zo'n ventje afmaakt met een ketting om zijn nek
Bron: klikThe secrecy-shrouded controller for the Nintendo Revolution console has been seen by a number of developers already, according to comments made byNintendo of America VP of sales and marketing Reggie Fils-Aime.
Speaking with US magazine EGM, the bombastic Fils-Aime revealed a little additional information about the console and its much talked about joypad - including the fact that just because "you and your fans haven't seen the controller doesn't mean that no one else has."
"The thing that I always find surprising, and certainly in the last year I've had wonderful opportunities to spend quality time with a number of our key third-party publishers, is when you sit down and share the innovation with them, just how excited they get," he said.
"I saw it firsthand with DS, we're seeing it now with Revolution," he continued.
Regarding the controller itself, Fils-Aime expanded on some of Nintendo president Satoru Iwata's hints about the design from his E3 presentation. "If you just think about it, we're going to have the ability through wireless internet to download all your great games from NES, SNES, N64," he said.
"Think about it - each of those controllers are different. How are you gonna play? That captured some of the imagination of what our controller needs to be able to do, and certainly as you get into the meat of that type of innovation with the developers, their eyes truly light up because they start to imagine what's possible with that kind of configuration, which is vastly different than a sheer horsepower kind of game."
Speaking more generally about the Revolution console, Fils-Aime also confirmed widespread speculation that the console will be launched at a significantly lower price point than its next-generation competitors, the Xbox 360 and PlayStation 3.
"We have to assume that from a pricing standpoint, we will be substantially lower than the competition," he said, going on to say that this would be because the Revolution won't have "all of that added fluff that a gamer, frankly, doesn't [want] - it's not core to gaming."
Many commentators expect Nintendo to announce further details of the Revolution this August, a month when the company has traditionally made at least one major announcement over the last few years.
Prachtig...als ze de controller nou ook is aan ons lieten zien. Kunnen wij ook genieten.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Disney Soccer bedoel jeSmoonshine schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:03:
Harstikke mooi! De weg naar PES op een Nintendo console ligt helemaal open!
f.k.a D³
Verwijderd
Eerlijk gezegd een verontrustend bericht.
Ik wil helemaal niet een "wow, ze hebben echt een manier gevonden om alle oude spellen te spelen" gevoel krijgen. Als ik voor het eerst met de Revolution speel wil ik denken: "Wow dit is geweldig, zoiets heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt." Ik raak niet echt opgewonden bij de gedachte dat ik Super Mario World er goed op kan spelen. Dat zou bijzaak moeten zijn denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Sur_G op 01-07-2005 09:08 ]
Verwijderd
IGNCompany president Satoru Iwata was asked to comment on worries that the next generation system would see release after its competitors, to which Iwata replied, "It won't be extremely late, but it's possible that it will trail a little."
Dat gaat weer lekker. Goed om te zien dat ze van hun fouten geleerd hebben en het deze keer anders aanpakken...

Net als die N64-controller die je op 2 manieren vast kon houden, alleen dan nog extremer?"wow, ik kan bij elke nieuwe game de controller anders gebruiken"
Mijn foto's op Flickr.
Xbox vind ik echt niets
Nu ik er over nadenk...ik heb wel eerder 2 consoles in een generatie gehad. N64, PSX. De PSX kocht ik echter wel veel later (2 jaar later?),...en ja..alleen gekopieerde meuk..de PSX games konden me op FF en GT na ook behoorlijk weinig boeien
Aangezien mijn Z:TP toch wel een hele mooie game lijkt worden. En omdat ik net weer die trailer heb gezien. Die muziek
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 01-07-2005 11:49 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Nu heeft nota bene de OTTO PM2 het goedkoopst aangeboden
Maar ik zie nu net dat Pikmin 2 €30 is bij Dixons, about time zou ik willen zeggen
bedankt! N-gamer abbonementje genomenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:16:
voor de liefhebbers, sterrencatalogus update!
ik heb nu ook Yoshi Touch & Go, echt maf spelletje
[ Voor 15% gewijzigd door BiG-GuY op 01-07-2005 13:57 ]
Agh ja, PES fans zeggen altijd dat de graphics niet uitmaken. Als de gameplay maar hetzelfde is, dan maakt het dus niet uit dat er 11 goofeys tegen 11 donald's voetballen. De gameplay is toch onovertroffen
Maar zonder gein, ik hoop wel dat Nintendo straks een iets uitgebalanceerder gamerepertoire heeft. Dus een goede variatie tussen de grappige en leuke Mario games, maar toch ook voldoende realistische games om ook de niet Nintendo fans ervan te overtuigen een Revolution te kopen. PES zou daarvoor een mooie titel zijn.
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
1x Nintendo GameCube (zwart)
1x Nintendo GameCube controller (zwart)
2x Nintendo WaveBird controllers (grijs)
2x Nintendo Bongo controllers (bruin)
1x Nintendo MemoryCard 251(zwart)
1x Nintendo MemoryCard 58 (grijs)
2x Nintendo GameCube > Game Boy connector
1x EMS MemoryCard 64MB (paars)
1x HORI controller (zwart)
1x Logitech Forcefeedback Stuur (zwart)
1x Logitech Gaspedalen (zwart)
2x Thrustmaster Playstation Joyconverters (paars)
2x PlaystationOne controllers (grijs)
1x Thrustmaster controller extensions (zwart)
1x Thrustmaster controller extensions (paars)
1x GameCube games opberg mapje
1x Action Replay
1x Donkey Konga
1x Donkey Kong Jungle Beat
1x Mario Kart: Double Dash
1x Metroid Prime 2 Echoes
1x R: Racing en Pac vs
1x P.N.03
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 02:01 ]
waarom heb je overigens een hori pad als je feen vechtspellen / GB player hebt?
Enne, doe mij die USB memcard maar
Wel zonde om alles te verkopen overigens......
[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 01-07-2005 23:21 ]
Probeer V&A zou ik zeggen...
Verwijderd
Was zeker niet de bedoeling om in dit topic te verkopen hoor. Puur advies inwinnen.MaxBurn schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:21:
Sorry maar dit is geen vraag en aanbod
Probeer V&A zou ik zeggen...
Wat helpt is een redelijke prijs per game, per accesoire en per console berekenen
Vraag me alleen af waarom je het weg doet
[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 02-07-2005 07:20 ]
Als je het geld niet echt hard nodig hebt, zou ik de boel niet verkopen.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
* Vanitas agreesS2S schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:14:
Volgens mij ga je er later spijt van krijgen......Heb ik ook gehad toen ik mijn snes en gb games heb verkocht...
IK WIL DIE USB MEMCARD!!111MaxBurn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 07:16:
Snap ik..het is ook een leuk lijstje..maar je kan nu verwachten dat iedereen begint te roepen over je aanbieding en om die reden kan dat beter als een V&A
Gelukkig blijft het altijd nog een mening dat R:Racing of PN03 ruk zijn. Pn03 heb ik zojuist weer in de verzameling en het is een zeer vermakelijke game zeker voor een lage prijs.MaxBurn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 07:16:
Vraag me alleen af waarom je het weg doetR:Racing, PN03 zijn vrij ruk dus ik hoop niet dat het daar mee te maken heeft
Sure...de game zal zeker een sloot awards winnen, maar hij heeft geen awards muts...het is geeneens af. Of is dit gebaseerd op een award als "veelbelovend E3 2005" ofzo? (Deze verzin ik..maar goed..zo'n "award" zal er vast zijn.)Our 2005 holiday launch line-up is not a response to Xbox but rather a dedicated focus to continuing games with incredible innovation and fun in them. One of the most amazing products of the year will be the award-winning The Legend of Zelda: Twilight Princess. We expect it to move volumes of hardware and provide an incredible experience to all gamers -- both current GCN owners and new gamers. It's beautiful!
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 02-07-2005 17:16 ]
Verwijderd
Ik wil eerst proberen alles tegelijk te verkopen. Mail me over 10 dagen dan is de veiling klaar. Als ik niet tevreden ben met het eind bod kun je hem los van me overnemen.
Ik ga er geen spijt van krijgen. Ik doe eens in de zoveel tijd zo'n verkoop actie van iets wat ik nie meer nodig heb. Ik speel er gewoon te weinig mee en dat vind ik echt zonde. Iemand anders kan er veel plezier van hebben.S2S schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:14:
Volgens mij ga je er later spijt van krijgen......Heb ik ook gehad toen ik mijn snes en gb games heb verkocht...
btw. je kunt bieden op eBay.
Dan had je een minimumprijs moeten instellen. Nu moet je het verkopen aan de hoogste bieder, ongeacht de uiteindelijke prijs.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:14:
Ik wil eerst proberen alles tegelijk te verkopen. Mail me over 10 dagen dan is de veiling klaar. Als ik niet tevreden ben met het eind bod kun je hem los van me overnemen.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik moet niet een minimumprijs instellen dat kan. Ik laat gewoon de koper bepalen wat hij voor de spullen wil betalen. Door t.e.a.b. op te geven hou ik de drempel laag om mensen te laten meebieden. Uiteindelijk ben ik nooit verplicht aan iedereen te verkopen. Als je b.v. de koper niet vertrouwd kun je ook besluiten de koop af te blazen ook al heeft deze persoon het hoogste bod.Captain N schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:08:
[...]
Dan had je een minimumprijs moeten instellen. Nu moet je het verkopen aan de hoogste bieder, ongeacht de uiteindelijke prijs.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 00:59 ]
Verwijderd
Inderdaad. Ze zegt eigenlijk altijd dingen die we al weten en die iedereen kan zeggen. Neem mij aan voor die baan en ik doe hem net zo goedMaxBurn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:15:
Die Perrin Kaplan van Nintendo USA moeten ze echt ontslaan hoor. Dat wijf zegt zoveel domme shit.
[...]
Sure...de game zal zeker een sloot awards winnen, maar hij heeft geen awards muts...het is geeneens af. Of is dit gebaseerd op een award als "veelbelovend E3 2005" ofzo? (Deze verzin ik..maar goed..zo'n "award" zal er vast zijn.)

Vraag me zelfs af of ze zelf wel eens gamet.
Beste console game van E³ 2005 plus nog een award dacht ik. Verder zal de game ook ongetwijfeld van allerlei gamesites awards hebben gehad. En de games die op E³ worden vertoond zijn meestal niet af.MaxBurn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:15:
Die Perrin Kaplan van Nintendo USA moeten ze echt ontslaan hoor. Dat wijf zegt zoveel domme shit.
[...]
Sure...de game zal zeker een sloot awards winnen, maar hij heeft geen awards muts...het is geeneens af. Of is dit gebaseerd op een award als "veelbelovend E3 2005" ofzo? (Deze verzin ik..maar goed..zo'n "award" zal er vast zijn.)
f.k.a D³
Je moet wel een minimumprijs instellen als je later wilt kunnen zeggen "ik vind de prijs te laag, dus ik verkoop het niet". Stel dat nu iemand 5 euro als hoogste bod heeft en wint, moet je het wel verkopen. Staat namelijk in het contract dat je aangaat zodra je iets te koop zet op EbayVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:56:
Ik moet niet een minimumprijs instellen dat kan. Ik laat gewoon de koper bepalen wat hij voor de spullen wil betalen. Door t.e.a.b. op te geven hou ik de drempel laag om mensen te laten meebieden. Uiteindelijk ben ik nooit verplicht aan iedereen te verkopen. Als je b.v. de koper niet vertrouwd kun je ook besluiten de koop af te blazen ook al heeft deze persoon het hoogste bod.
edit: Net zoals je iets moet kopen als je de hoogste bieder bent trouwens. Als je het toch niet wilt kopen, dan had je niet moeten bieden. Heb het al regelmatig gehad dat een bieder besloot het toch niet te kopen. Maar na het wijzen op de regelementen doen ze het dan meestal met zware tegenzin toch
Je kunt trouwens ook iemands bod voor het eindigen van de veiling annuleren, als je daar gegronde reden voor hebt. Bijvoorbeeld iemand met 0 of zelfs negatieve feedback. Maar dat moet je dan VOOR het eindigen van de veiling doen
[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 03-07-2005 12:48 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Captain N schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:45:
edit: Net zoals je iets moet kopen als je de hoogste bieder bent trouwens. Als je het toch niet wilt kopen, dan had je niet moeten bieden. Heb het al regelmatig gehad dat een bieder besloot het toch niet te kopen. Maar na het wijzen op de regelementen doen ze het dan meestal met zware tegenzin toch
Zo had ik een keer perongeluk 650 engelse ponden als hoogste bod opgegeven voor een cd in plaats van 6,50 pond.
En heb ik laatst geen mailtje gehad waarin stond dat dat hele minimumprijs-idee eruit gegooid is, of eruit gegooid gaat worden? Dan kun je geen minimumprijs meer opgeven. Ik heb toch al nooit echt het nut daarvan gesnapt. Als dat de minimumprijs is die je ervoor wilt hebben maak dan gewoon de startprijs zo hoog?
Inderdaad, een bod op Ebay is bindend, van Ebay.nl:
[quote]Veilen is leuk, spannend en voor sommigen zelfs verslavend. Maar, besef wel dat als je een bod doet en je bent de hoogste bieder , je wel de koper bent. Hetzelfde geldt voor de verkoper. Als je iets te koop aanbiedt en er wordt op geboden, dient de verkoper het object te verkopen aan de hoogste bieder voor het geboden eindbedrag.
Als je een object te koop aanbiedt en er wordt op geboden, ben je verplicht om het object aan de koper te leveren tegen de hoogst geboden prijs. Bedenk dus van te voren goed wat je startprijs is (want dat is de prijs waar tegen je het minimaal wilt verkopen) en je leveringsvoorwaarden![/quote]
Je gaat hiermee akkoord als je je op Ebay.nl inschrijft, dus het is nog juridisch bindend ook.
zie http://pages.ebay.nl/marktplaats/overzicht.html
Ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad, ik wilde max 12 pound op een SNES spelletje bieden, maar dat werd dus 120 pound, ik dus retracten (dat mag in dat geval, er is een formulier voor) maar toen was de veilig net 2 sec afgelopen (jaja ik ben koopjesjagerVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:15:
[...]
offtopic:
Zo had ik een keer perongeluk 650 engelse ponden als hoogste bod opgegeven voor een cd in plaats van 6,50 pond.Ja, ik weet dat je nog een bevestigingsscherm krijgt en alles, maar ik had haast en heb het allemaal gewoon snel doorgeklikt, en toen zag ik het opeens. Oeps! Was wel even een spannende dag toen.
Gelukkig was er verder geen interesse voor die cd en kon ik hem alsnog voor een paar pond kopen aan het einde van de veiling. Al had iemand 500 pond geboden had ik hem inderdaad moeten kopen voor 501 pond.
En heb ik laatst geen mailtje gehad waarin stond dat dat hele minimumprijs-idee eruit gegooid is, of eruit gegooid gaat worden? Dan kun je geen minimumprijs meer opgeven. Ik heb toch al nooit echt het nut daarvan gesnapt. Als dat de minimumprijs is die je ervoor wilt hebben maak dan gewoon de startprijs zo hoog?
Ik heb gewoon de man gemaild dat het een fout betreft en dat ik het wilde retracten, maargoed hij werkte niet mee (logisch) dus bad feedback voor mij (en voor hem dan ook natuurlijk)
maargoed 10 goed 1 bad feedback zal mij aan mn reet roesten. niemand kan mij dwingen iets te kopen over het internet, helemaal niet uit een ander land.
This space is occupied
Aan Unda:
Zorg dat een vriend of familielid ofzo ook lid wordt van ebay en laat die dan zo hoog bieden als het bedrag waarmee jij het minstens wilt verkopen. Als er dan vervolgens niemand hoger biedt 'verkoop' je je spul aan je bekende en dan 'koop' je het meteen weer terug.
Vervolgens zet je gewoon een nieuwe veiling neer maar dan met minimumbod
[ Voor 6% gewijzigd door Digital-DNA op 03-07-2005 16:11 ]
Dit topic is gesloten.