Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Japanese gaming magazine, interviewed various game developer's on their thoughts about Nintendo's successor to the Gamecube, starting with Sega's Yuji Naka, the creator of the Sonic the Hedgehog series.

He said he looked forward to the "new kind of fun" and that he expected a lot of surprises, namely the new controller. He also expressed enthusiasm about the games available by download. "I hope Sega games will be playable as well," he said.
bron
Wow, dat zou niet gek zijn. :p
Misschien moet Yuji maar eens met Shigeru om de tafel gaan zitten ofzo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Al oud nieuws maar over 1 ding heb ik toendertijd heen gelezen:
Makers involvement

(Developing/Will develop/Considering/Will not develop/Unknown)

PS3: 12.8%/38.5%/17.9%/2.6%/28.2%
Rev: 0%/23.1%/17.9%/10.3%/48.7%
X360: 28.2%/12.8%/15.4%/0%/43.6%
Famitsu

Ik wist dat developers minder bezig waren met de Rev maar 0% is wel erg weinig (er zijn dus GEEN games in ontwikkeling) Ik had gedacht dat de " normale " games die geen gebruik maken van de nieuwe controller functies e.d. toch wel in een beginstadium zouden zijn :(

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 17-06-2005 08:35 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
MaxBurn schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:33:
Al oud nieuws maar over 1 ding heb ik toendertijd heen gelezen:

[...]
Famitsu

Ik wist dat developers minder bezig waren met de Rev maar 0% is wel erg weinig (er zijn dus GEEN games in ontwikkeling) Ik had gedacht dat de " normale " games die geen gebruik maken van de nieuwe controller functies e.d. toch wel in een beginstadium zouden zijn :(
Die developers van het artikel waren toch vooral 3rd party?
1st en second party's zijn neem ik aan wel bezig met het ontwikkelen van spellen :)
Maar dan nog, Nintendo laat waarschijnlijk pas rond de release van de x-box 360 alle nieuwtjes vrij en het "revolutionaire" gedeelte.Als ze (3rd party) dan pas beginnen, hebben we niet zoveel spellen bij de launch :(

[ Voor 3% gewijzigd door Elroy op 17-06-2005 09:55 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:34

S2S

Tja....het is Nintendo ;) Ik kan er wel een heel verhaal van maken maar dat doe ik niet meer. Ik kijk erg uit naar de 1st party games we zien wel hoe het met de rest van de devs zit.

[ Voor 77% gewijzigd door S2S op 17-06-2005 10:48 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou van mij zou het wel mogen dat er een beetje veel 3rd party developers zijn... Ik bedoel, ik zou nou weleens een Pro Evo op mijn homeconsole willen spelen, of een Burnout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:29:
Nou van mij zou het wel mogen dat er een beetje veel 3rd party developers zijn... Ik bedoel, ik zou nou weleens een Pro Evo op mijn homeconsole willen spelen, of een Burnout...
Die zullen vast wel komen. Ze zullen nu nog wel ff afwachten omdat nintendo eigelijk nog niks over de revo bekent heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31
Hideo Kojima overweegt in ieder geval MGS4 op de Revolution uit te brengen en wil ook nog een spel maken dat specifiek op de Revolution is afgestemd. Burnout Legends komt waarschijnlijk ook op de DS uit, dus ik zou het vreemd vinden als Burnout 5 niet op de Rev komt(tenzij de Rev grafisch erg ver achterloopt). Een aantal third parties heeft al te kennen gegeven voor alle platforms te gaan ontwikkelen, dus third-party support zal er wel komen.

Het is nu dus duidelijk dat je nieuwe software kan downloaden en gebruiken op de Revolution. Als Nintendo(of eent third party) een media-center programma uitbrengt die je, eventueel tegen betaling, kan downloaden en waar je regelmatig updates(nieuwe codecs etc.) dan zou dat een vrij belangrijke stap zijn. Je zou bijvoorbeeld ondersteuning voor het afspelen van films vanaf SD-kaart, gebrande media(CD, DVD) of via een netwerk(LAN, internet) kunnen toevoegen aan de Revolution. Je hebt dan een redelijk uitgebreide media-center die maar een fractie van de prijs kost en je hebt een belangrijk pluspunt voor je console ten opzichte van je concurrentie. Qua specs zou dit geen probleem moeten zijn voor de Revolution.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
The MP3 demo was in real-time, but running on a GameCube development kit tweaked out for ultra-early Revolution development. Actual Revolution dev kits were not available to any developer, including Retro, until after E3. (In fact, they may still not be out.)

So anyway, the reason it looks like a GameCube game is because it basically is. I'm expecting the actual game to look a lot better.
Nou daar gaat mijn vorige theorie over 1st en second party :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

:'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Voor de geintresseerden, op PLAY.com staat nu 1080 voor maar 16euro :)
* Dutchie! heeft hem meteen bestelt :Y)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*bij hoge uitzondering maar weer eens bij ze besteld

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 18-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Elroy schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:53:
[...]

Nou daar gaat mijn vorige theorie over 1st en second party :P
Revolution spellen zijn al vrij lang in ontwikkeling op GameCube devkits. De GameCube devkits zijn volledig compatible met de Revolution waardoor dat makkelijk kan, je moet ze alleen "tweaken" om op wat dichter in de buurt van de snelheid van de Revolution te komen. Alles wat er geprogrammeerd is met behulp van een GameCube devkit kan zonder aanpassingen gecompileerd worden met een Revolution devkit. Met de GameCube devkits was Nintendo ook relatief laat, maar er werd gezegd dat als je een begon met het schrijven van een spel voor OpenGL dat hij dan makkelijk naar de GameCube kon worden overgezet. Bovendien heeft Microsoft ook nog geen final Xbox 360 devkits uitgegeven terwijl Nintendo wel binnenkort final Revolution devkits gaat versturen naar developers.

Ubisoft kwam overigens met de mededeling dat ze verwachten dat de Revolution voor eind volgend jaar wereldwijd in de winkels ligt, terwijl volgens Ubisoft de PS3 dan pas in de VS uitkomt en in 2007 pas in Europa(bijna een jaar na de Japanse release!).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heh..nieuwe Nintendo reclame :)

http://www.nintendo-europ...ticleShared.video&index=1

Ik vind ze best ok eigenlijk, de DS reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Als de Revolution écht de 'nieuwe analogo stick' heeft 'uitgevonden' dan moet dat wel goedkomen verwacht ik :) En anders ben ik alsnog dik te vreden met de geweldige 1st party games en het retro pakket.

Overigens, de 'grote' devs, zoals Kojima, zijn blijkbaar wel erg geintresseerd in de Revolution door alle geheimzinnigheid :D
Ubisoft deed een aantal uitspraken betreffende de releasedate van de PS3 en Revolution. Revolution pas eind 2006?

Terwijl iedereen bezig is met gokken en gissen naar releasedates voor alweer de volgende generatie homeconsoles, kwam Ubisoft ook met een aantal geruchtmakende uitspraken over dit onderwerp. Volgens het Franse gamesbedrijf zal de PS3 eind 2006 in de Verenigde Staten verschijnen en later in Europa. De Nintendo Revolution zal ook eind 2006 zijn intrede in de winkels doen. Dit echter niet alleen in de States maar ook op ons mooie continent.
Waarop Ubisoft deze informatie baseert is niet bekend. Er valt voor ons dus niet meer te doen dan wachten. Hoe lang het ook mag duren...
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:58:
[...]

Hideo Kojima overweegt in ieder geval MGS4 op de Revolution uit te brengen.......
Eindelijk _/-\o_ !!!!

Wat ik alleen niet hoop is dat 3rd party developers na verloop van tijd gaan afhaken voor de Revolution, omdat die toch ergens minder goed is dan de XBOX360 of de PS3, of gewoon omdat ze geen zin hebben om spellen te maken die op een "revolutionaire" manier bestuurd dient te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:18:
[...]

Eindelijk _/-\o_ !!!!

Wat ik alleen niet hoop is dat 3rd party developers na verloop van tijd gaan afhaken voor de Revolution, omdat die toch ergens minder goed is dan de XBOX360 of de PS3, of gewoon omdat ze geen zin hebben om spellen te maken die op een "revolutionaire" manier bestuurd dient te worden...
Wat ik vergat erbij te zetten is dat het spel eerst op de PS3 zal uitkomen en dat er pas later een mogelijke Revolution poort komt. Toch is dat een goede zaak, hopelijk kunnen we MGS3 ook nog te spelen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:38:
[...]

Wat ik vergat erbij te zetten is dat het spel eerst op de PS3 zal uitkomen en dat er pas later een mogelijke Revolution poort komt. Toch is dat een goede zaak, hopelijk kunnen we MGS3 ook nog te spelen krijgen.
Ach, ALS die maar naar de Revolution gaat. Ik vind namelijk MGS:TTS een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb(behalve het Meryl einde :r ). En ook al is het een poort, het spel komt er tenminste wel(waarschijnlijk). Tja en als MGS3 naar onze favoriete kubus zal komen, zou ik helemaal, spreekwoordelijk, een gat in de lucht springen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb net de IGN-review van Conker Live & Reloaded op de Xbox gelezen en dit bevestigde wat ik al lang vreesde: Rare is de weg kwijt. Het spel krijgt een 8.1, wat op zich niet slecht is, maar er is een tijd geweest dat als een spel van Rare een lager cijfer dan een 9 kreeg je automatisch aan de reviewer ging twijfelen. Ik heb het N64 spel niet en was daarom wel geïntresseerd in een Xbox versie, maar na het lezen van de review ben ik dat niet meer. De single-player mode is op de Xbox korter dan op de N64 omdat er stukken zijn weggelaten en de multiplayer mode is simpelweg niet leuk. Ze hebben daar ook nog eens drie jaar over gedaan! Het is toch wel triest, tijdens de huidige generatie consoles hebben ze maar drie spellen uitgebracht, waarvan er twee zwaar teleurstellend is en één een inferieure remake van een N64 spel.

Ik hoop dat we de N64 versie zullen kunnen downloaden op de Revolution, maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad. De enige redding voor Rare is Perfect Dark Zero. Mocht dat een mislukking blijken en ook een cijfer krijgen lager als een 9 dan is het gedaan met Rare.

Maarja aangezien PD0 1 van de eerste nieuwe generatie games zal zijn zal het toch wel een hoog cijfer krijgen alleen al omdat het goede graphics heeft vergeleken met de huidige generatie games...

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:42:
Inderdaad. De enige redding voor Rare is Perfect Dark Zero. Mocht dat een mislukking blijken en ook een cijfer krijgen lager als een 9 dan is het gedaan met Rare.

Maarja aangezien PD0 1 van de eerste nieuwe generatie games zal zijn zal het toch wel een hoog cijfer krijgen alleen al omdat het goede graphics heeft vergeleken met de huidige generatie games...
Niet als er tussen nu en eind dit jaar niet veel veranderd. Op een aantal punten ziet PD0 er slechter uit dan spellen die voor de huidige consoles uit zijn. De character models zijn bijvoorbeeld minder gedetailleerd dan die van RE4. De levels van PD0 zien er dan al een stuk beter uit, waar uitgebreid gebruik is gemaakt van bump-mapping. Het spel kan het echter nog steeds niet meekomen met de graphics van Doom III en Half-Life 2, terwijl de X360 dat in theorie met gemak zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad dat klopt ja en bovendien halen ze nog geeneens een framerate van 60fps maar zetten ze een doelstelling van 30fps......

Dat zou dus moeten betekenen dat ze nog betere graphics kunnen creeëren alleen komt dat er nog niet uit inderdaad. Maar er kan nog veel veranderen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ach ach Rare, het was een aardig WTF?!-moment destijds, maar Nintendo lijkt er niet slechter van te zijn geworden door de verkoop. Als de Revo trouwens eind 2006 uit komt (wat ik zelf wel ok vind) dan moet er toch nog wat gebeuren op het Cube vlak. Weinig tot geen spellen een paar maanden voor de nieuwe console ok, maar als we alleen de nieuwe Zelda mogen verwachten tot eind 2006 en weinig anders dan wordt het ietwat eng.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
schnumi schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:42:
Lager dan 9 = failure? Beetje overdreven als je het mij vraagt :D

Maarja, ik vind Rare iig 'ook' niet meer zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Xrenity schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:00:
[...]

Dude!, rare stond er om bekend eigenlijk alleen maar toppers te maken (GE PD BT BK)

Alles lager dan 9 = fuckz0rred.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Je moet het anders zien. Het is een remake van een titel die oorspronkelijk enorm hoog scoorde. Op een aantal punten is het spel er op achteruit gegaan. De review van IGN noemt voornamelijk dat er stukken uit het spel zijn weggelaten, het camera systeem veel minder goed werkt(terwijl die van het origineel tegenwoordig ook achterhaald zou zijn) en de multiplayer mode alleen leuk is als je tegen bots speelt. Dit is het beste spel dat Rare de afgelopen jaren heeft gemaakt. Star Fox Adventures en Grabbed By The Ghoulies waren allebei zeer matig en dan komt Rare met een teleurstellende remake. Het feit dat dat het beste is wat Rare de afgelopen vier jaar heeft gedaan, terwijl ze in de N64 tijd talloze AAA-titels hebben uitgebracht is de reden dat ik zo negatief ben over Rare. Ze zijn nu een dochter van Microsoft en als ze niet goed presteren dan zul je zien dat Microsoft het bedrijf "fuseert" met de eigen game-afdelingen en dan vrijwel al het personeel van Rare ontslaat en de deuren van het bedrijf sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
MetroidPrime schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:42:
[...]

Je moet het anders zien. Het is een remake van een titel die oorspronkelijk enorm hoog scoorde. Op een aantal punten is het spel er op achteruit gegaan. De review van IGN noemt voornamelijk dat er stukken uit het spel zijn weggelaten, het camera systeem veel minder goed werkt(terwijl die van het origineel tegenwoordig ook achterhaald zou zijn) en de multiplayer mode alleen leuk is als je tegen bots speelt. Dit is het beste spel dat Rare de afgelopen jaren heeft gemaakt. Star Fox Adventures en Grabbed By The Ghoulies waren allebei zeer matig en dan komt Rare met een teleurstellende remake. Het feit dat dat het beste is wat Rare de afgelopen vier jaar heeft gedaan, terwijl ze in de N64 tijd talloze AAA-titels hebben uitgebracht is de reden dat ik zo negatief ben over Rare. Ze zijn nu een dochter van Microsoft en als ze niet goed presteren dan zul je zien dat Microsoft het bedrijf "fuseert" met de eigen game-afdelingen en dan vrijwel al het personeel van Rare ontslaat en de deuren van het bedrijf sluit.
Begrijp me niet verkeerd, dat weet ik.
Maar er wordt zo gezegd van 'een game lager dan een 9 is een mislukking'. Terwijl het voor Rare juist goed zou zijn als ze een 8 oid halen. Zijn ze in ieder geval op het goede pad, en een 8 staat gewoon voor een goede game. De context van Rare enz. boeit mij dan niks, als de game maar goed is.

Maarja, die Xbox 360 komt er hier waarschijnlijk niet in, dus geen hier toch geen rare in huis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Xrenity schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:49:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, dat weet ik.
Maar er wordt zo gezegd van 'een game lager dan een 9 is een mislukking'. Terwijl het voor Rare juist goed zou zijn als ze een 8 oid halen. Zijn ze in ieder geval op het goede pad, en een 8 staat gewoon voor een goede game. De context van Rare enz. boeit mij dan niks, als de game maar goed is.

Maarja, die Xbox 360 komt er hier waarschijnlijk niet in, dus geen hier toch geen rare in huis :Y)
Het probleem is alleen dat Rare niet meer lijkt te weten hoe je een spel leuk maakt. Star Fox Adventures was saai, net zoals Grabbed By The Ghoulies. Conker was leuk en dat zal met een remake niet echt veranderen omdat je de gameplay niet hoeft aan te passen. De nieuwe spellen van Rare zijn tot nu toe allemaal teleurstellingen geweest, juist op het gebied van gameplay. Het enige wat nieuw is aan Conker Xbox is de multiplayer mode en daar valt de gameplay ook enorm tegen. Het is gewoon niet leuk volgens IGN.

Ze zouden vijf spellen voor Microsoft ontwikkelen in twee jaar tijd. Dat is ze gelukt, maar vier van die spellen zijn op de GBA uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik het sowieso geen slimme zet van Microsoft om Rare te kopen. Want behalve Perfect Dark, maar zelfs dat vind ik een Nintendo-achtige shooter, vind ik dat Rare niet echte Xbox games maakt. Toch meer Nintendo games, met een bepaald soort sfeer. Dat vind ik gewoon niet echt XBOX achtig. Zoals Kameo, dat vind ik nou een typische Gamecube game(niet dat ik de XBOX bezitters geen goeie game gun hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y41/Kamedak/rev_controller1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.echo.cx/img187/9503/rev0035dn.jpg
Revolutionary Sender/Controller - A fully *touchable* keyboard.

It has NO BUTTONS at all. The sender/controller and gamer both recieve interact with each other through movement... this implies that not only is the game controlled through the movement of the player but all the controll itself gives some form of feedback.

The controller has built in sensors that can tell the distance between the player, and console. It has a built in microphone, and can determine it's position. (So turning the controller around and moving it in an direction would be a form of controlling)
Komt uit een russisch blad en is vertaald door een gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ik mij bijna niet voorstellen dat dit de Controller is. Ik las een paar bladzijden terug dat de controller juist te veel knoppen/functie's had en dat ze de die aan het weg halen waren. Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig knoppen op zitten. als dit zo is word het volgens mij best wel raar spelen en kan dat volgens mij niet. nu is er niks meer om relax op de bank zitten met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:07:
Ik wil weleens weten hoe je daar je gedownloade nes-spelletje mee gaat spelen. ;)
Lijkt me duidelijk weer een fake. Het klinkt allemaal wel leuk, maar nintendo zou gek zijn als ze er echt helemaal geen knoppen op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Ik wil weleens hoe je daar je gedownloade nes-spelletje mee gaat spelen. ;)
Lijkt me duidelijk weer een fake. Het klinkt allemaal wel leuk, maar nintendo zou gek zijn als ze er echt helemaal geen knoppen op zetten.
Zal wel typisch Nintendo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:13:
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen dat dit de Controller is. Ik las een paar bladzijden terug dat de controller juist te veel knoppen/functie's had en dat ze de die aan het weg halen waren. Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig knoppen op zitten. als dit zo is word het volgens mij best wel raar spelen en kan dat volgens mij niet. nu is er niks meer om relax op de bank zitten met een controller.
Is ze dan goed gelukt :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:07:
[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Het is misschien nep, maar ik vind de controller wel een mooie vormgeving hebben :) of het allemaal bespeelbaar is, tja 8)7 mooi vind ik hem wel :Y)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:29:
[...]
Zal wel typisch Nintendo zijn.
Nou...
Het zou misschien wel "typisch nintendo" zijn omdat het zo bizar anders is.
Maar over het algemeen gaat nintendo toch vooral voor intuitieve besturing en gebruiksgemak.
Dat lijkt me hier niet echt van toepassing.

En ik mag hopen dat ze niet echt gaan werken met verlichting op een draadloze controller! Ik wil dat zo'n ding laaaaang meegaat voordat je hem weer moet opladen. Aub geen batterypower verspillen aan sfeerverlichting. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Ik wil weleens weten hoe je daar je gedownloade nes-spelletje mee gaat spelen. ;)
Maar ze werden ook voor gek verklaard met het ontwerp van de N64 controller. ;)

Een Japanse krant kwam eind vorig jaar nog met de mededeling dat de A- en B-knoppen de de D-pad zouden ontbreken op de Revolution controller. De bron van de krant zou een topman van Nintendo zijn ofzo. Een controller zoals op het plaatje zou wel mooi zijn als het zou werken, maar het plaatje is vrijwel zeker fake. Waarom zou Nintendo de controller voor het eerst tonen in een Russisch tijdschrift? De markt voor console spellen zal daar niet zo heel groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

FAKE...enough said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:20:
[...]

Het probleem is alleen dat Rare niet meer lijkt te weten hoe je een spel leuk maakt. Star Fox Adventures was saai, net zoals Grabbed By The Ghoulies. Conker was leuk en dat zal met een remake niet echt veranderen omdat je de gameplay niet hoeft aan te passen. De nieuwe spellen van Rare zijn tot nu toe allemaal teleurstellingen geweest, juist op het gebied van gameplay. Het enige wat nieuw is aan Conker Xbox is de multiplayer mode en daar valt de gameplay ook enorm tegen. Het is gewoon niet leuk volgens IGN.

Ze zouden vijf spellen voor Microsoft ontwikkelen in twee jaar tijd. Dat is ze gelukt, maar vier van die spellen zijn op de GBA uitgebracht.
Ik vond SF:A wel aardig op zich hoor ;). Toch denk ik dat ze met Kameo wel een aardige hit gaan scoren. Wordt volgens mij wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Wie weet is het opvlakte wel opgebouwt uit verschillende touchscreens... Of die instelbare oppervlakten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:59
Fout ;) Plus dit is met de search te vinden, het is regelmatig in LA langsgekomen. Graag ontopic blijven

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 13:45 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:25:
Ik heb net de IGN-review van Conker Live & Reloaded op de Xbox gelezen en dit bevestigde wat ik al lang vreesde: Rare is de weg kwijt. Het spel krijgt een 8.1, wat op zich niet slecht is, maar er is een tijd geweest dat als een spel van Rare een lager cijfer dan een 9 kreeg je automatisch aan de reviewer ging twijfelen. Ik heb het N64 spel niet en was daarom wel geïntresseerd in een Xbox versie, maar na het lezen van de review ben ik dat niet meer. De single-player mode is op de Xbox korter dan op de N64 omdat er stukken zijn weggelaten en de multiplayer mode is simpelweg niet leuk. Ze hebben daar ook nog eens drie jaar over gedaan! Het is toch wel triest, tijdens de huidige generatie consoles hebben ze maar drie spellen uitgebracht, waarvan er twee zwaar teleurstellend is en één een inferieure remake van een N64 spel.

Ik hoop dat we de N64 versie zullen kunnen downloaden op de Revolution, maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Dat cijfer komt dus vooral door die suffe multiplayer. Nou heb ik toch compleet geen behoefte aan een multiplayer mode, dus is voor mij geen probleem. De single player mode vinden ze wel erg goed:
The single-player is a 9+ experience and the multiplayer is more like a 7. So, Conker: Live & Reloaded falls somewhere in the middle overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Geeft dus meteen het verschil tussen Rare toen en nu aan. Vroeger was het een 9+ en nu is het meer een 7...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

TheEvilCuber schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:09:
[...]

Dude!, rare stond er om bekend eigenlijk alleen maar toppers te maken (GE PD BT BK)

Alles lager dan 9 = fuckz0rred.
[...]

Objectief...objectief....dat woord kennen ze hier niet.

Ik heb de game en ik ben het helemaal niets eens met IGN. Hoe kan je nou een game lager geven dan het N64 orgineel als de Single player het zelfde is? Dus single player is het zelfde, de GRFX zijn beter. De grfx zijn zelfs zo goed dat het een van de mooiste Xbox games is die ik heb gezien. En de MP in de conker op de N64 was ook al niet om van naar huis te schrijven. Je krijgt dus een game die er beter uitziet, goed speeld, met een verbeterde MP en je kan online en dan bitchen ze nog.

En MetroidPrime het is wel leuk en aardig dat je dit even hier verteld maar wil je dan ook in je verhaal zetten dat en in de IGN review staat dat de Single player een 9+ is. Want kijk ik wil niet lullig doen hier maar wat hier dus gebeurd is weer een mooi staaltje fanboy gedrag niet alleen door jouw maar ook door andere hier.

Verder kan ik weing verschillen vinden met het N64 orgineel, en als ze er zijn dan heb ik ze nog niet gevonden. Ik ben nu in het pre-historie level en het is nog net zo grappig en speelbaar als vroeger.

Het feit is wel dat Rare zich duur heeft verkocht want de Xbox koopers zitten niet op Rare's vrolijke games te wachten en de Nintendo fans die kunnen wel op ze kotsen. (zoals je ziet hier)

[ Voor 87% gewijzigd door S2S op 20-06-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:08:
[...]

[...]

Objectief...objectief....dat woord kennen ze hier niet.

Ik heb de game en ik ben het helemaal niets eens met IGN. Hoe kan je nou een game lager geven dan het N64 orgineel als de Single player het zelfde is? Dus single player is het zelfde, de GRFX zijn beter. De grfx zijn zelfs zo goed dat het een van de mooiste Xbox games is die ik heb gezien. En de MP in de conker op de N64 was ook al niet om van naar huis te schrijven. Je krijgt dus een game die er beter uitziet, goed speeld, met een verbeterde MP en je kan online en dan bitchen ze nog.

En MetroidPrime het is wel leuk en aardig dat je dit even hier verteld maar wil je dan ook in je verhaal zetten dat en in de IGN review staat dat de Single player een 9+ is. Want kijk ik wil niet lullig doen hier maar wat hier dus gebeurd is weer een mooi staaltje fanboy gedrag niet alleen door jouw maar ook door andere hier.

Verder kan ik weing verschillen vinden met het N64 orgineel, en als ze er zijn dan heb ik ze nog niet gevonden. Ik ben nu in het pre-historie level en het is nog net zo grappig en speelbaar als vroeger.

Het feit is wel dat Rare zich duur heeft verkocht want de Xbox koopers zitten niet op Rare's vrolijke games te wachten en de Nintendo fans die kunnen wel op ze kotsen. (zoals je ziet hier)
Ik ben het op zich wel met je eens over dit, en ik vond ook wel dat er sprake is fanboyisme maar goed, we zitten hier niet voor niets in het Gamecube en Revolution topic ;) , maar wat ik wel vind is dat je 1 ding vergeet. Rare heeft de single player al lang geleden gemaakt. Voor de N64.... En het enige wat ze werkelijk aan de singleplayer veranderd hebben is, en dat lees ik, de graphics opgepoetst en stukken weggesneden uit de game, omdat die anders te moeilijk zou zijn. Nou dat vind ik dan toch niet echt een geweldige prestatie.

Ik vraag me wel iets anders af, nu krijgt Conker een "laag" cijfer omdat de Multiplayer "slecht"zou zijn, maar dan vraag ik me af: Hadden ze een hoger cijfer gekregen als de multiplayer er niet in zat? En Resi 4 heeft geen multiplayer, maar als Resi 4 nou wel een multiplayer had, maar die was ver-schrik-ke-lijk slecht. Echt tenenkrommend slecht, gewoon om van te janken. Zou Resi 4 dan ook een veel lager cijfer krijgen, terwijl de multiplayer er als een extra bij zat??? En zo kan je wel door blijven gaan met dat soort vragen....

En de multiplayer van Metroid Prime 2 was ook niet de beste, maar het cijfer bleef er onverminderd hoog door, maar waarom dan "maar" een 8,1 voor Conker, terwijl dat door de multiplayer kwam...

Moraal van het verhaal: Zelfs de beste gamesites hebben reviews die op meningen gebaseerd zijn...(bijvoorbeeld Gamespot: Donkey Kong: Jungle Beat->een 7 WTF???)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:24:
En het enige wat ze werkelijk aan de singleplayer veranderd hebben is, en dat lees ik, de graphics opgepoetst en stukken weggesneden uit de game, omdat die anders te moeilijk zou zijn. Nou dat vind ik dan toch niet echt een geweldige prestatie.
Ik kan me best voorstellen dat ze Conker een 2e kans wilden geven. Het spel kwam pas uit toen de Nintendo64 eigenlijk al dood was. En de cartridge kostte achterlijk veel geld, omdat nintendo er niet meer in geloofde en Rare het zelf heeft moeten uitbrengen. Het is niet zo heel ver gezocht om te denken dat veel mensen het spel misschien gemist zullen hebben indertijd. Een rerelease was dus opzich wel op z'n plaats. Conker is echt een heel goed spel, en verdient het om door veel mensen gespeeld te worden.
(Bovendien is nintendo zelf er ook bepaald niet vies van om hun oude spellen in een opgepoetst jasje (of soms zelfs dat niet!) opnieuw uit te brengen. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Ik kan me best voorstellen dat ze Conker een 2e kans wilden geven. Het spel kwam pas uit toen de Nintendo64 eigenlijk al dood was. En de cartridge kostte achterlijk veel geld, omdat nintendo er niet meer in geloofde en Rare het zelf heeft moeten uitbrengen. Het is niet zo heel ver gezocht om te denken dat veel mensen het spel misschien gemist zullen hebben indertijd. Een rerelease was dus opzich wel op z'n plaats. Conker is echt een heel goed spel, en verdient het om door veel mensen gespeeld te worden.
(Bovendien is nintendo zelf er ook bepaald niet vies van om hun oude spellen in een opgepoetst jasje (of soms zelfs dat niet!) opnieuw uit te brengen. :p)
Amen _/-\o_

Inderdaad, kijk ik ben ook Nintendo gamer in hart en nieren. Maar de laatste jaren game ik ook op andere systemen. Dit omdat Nintendo me te weinig 3rd party games geeft. Omdat ik nu ook op andere systemen game ben ik anders gaan kijken en geef ik developers altijd een kans. In dit geval Rare, ik heb de game...kuch kuch... en er is niets mis mee, echt niet.

Het is tijd om de fanboy bijl neer te leggen en gewoon te genieten van de games. En Rare heeft nog steeds een plekje in mijn hart...rukt me dus niets dat ze nu hun games op de Xbox/X360 uitbrengen.

Conker voelt gewoon nog aan als een Nintendo game ook al is hij nou op de Xbox, het is je zelf eigenlijk naaien, want nu kun je hem spelen met betere grfx en dat is naar mijn mening zeker de moeite waard. Immers is er niet veranderd aan de SP gameplay.

Ik ben wel van mening dat Rare beter bij Nintendo had kunnen blijven want zo te zien verkopen hun games echt niet op de Xbox. Je kunt beter een kleine doelgroep hebben die je games kopen dan een grote die je maar niets vind omdat Rare vroeger van Nintendo was. Dit merk je aan veel berichten op fora op het internet. Maar mischien was Rare wel bedoeld voor de X360...je weet het niet.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 20-06-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Maar als Nintendo het doet, ben ik er ook geen fan van hoor ;)
Ik ben wel van mening dat Rare beter bij Nintendo had kunnen blijven want zo te zien verkopen hun games echt niet op de Xbox. Je kunt beter een kleine doelgroep hebben die je games kopen dan een grote die je maar niets vind omdat Rare vroeger van Nintendo was. Dit merk je aan veel berichten op fora op het internet. Maar mischien was Rare wel bedoeld voor de X360...je weet het niet.
En nou is het mijn tijd om Amen te zeggen...

Amen _/-\o_ :P

Dit vind ik een waarheid als een koe... Ik vind dat Rare een echte Nintendo developer is. Een echte developer die games brengt met een "Nintendo-style". Een game als Conker vind ik geen Xbox game, dat vind ik een game die je bij je Gamecube koopt. Een Perfect Dark vind een Nintendo shooter, gewoon omdat het niet voelt als bijvoorbeeld Halo. Maar goed, ik heb ook een heel eenzijdig beeld van de Xbox. Voor mij is de Xbox gewoon shooters en rpg's en géén kleurrijke grappige avonturen met eekhoorns, of een feeën avontuur(alhoewel Kameo voor de Xbox 360 komt)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik vind die controller er nog wel stoer uit zien eigenlijk. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Metroid 3 filmpje:

http://www.hyrule.net/media/events/e32k5/metroidrev_03.wmv

Dit zal wel op zo'n prive developers conference zijn geweest. Vraag me af wat hij daarna zei over de Revolution :'(

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Spypiet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:13:
Metroid 3 filmpje:

Dit zal wel op zo'n prive developers conference zijn geweest. Vraag me af wat hij daarna zei over de Revolution :'(
Het is iets langer dan wat we op de E3 zagen, maar ik mis nog wat zaken als reflecties en de echte 'wow' factor. Maar dit draaide op cube hardware toch? Zag er wel goed uit als dat zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid 3 filmpje:

Voor een filmpje op Cube hardware ziet het er erg goed uit, maar hij komt toch naar de Revolution, of is dat niet zeker? En is het nou al echt 100% bevestigd dat ik mijn hoop kan opgeven voor Mario 128 voor de Gamecube???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Voor een filmpje op Cube hardware ziet het er erg goed uit, maar hij komt toch naar de Revolution, of is dat niet zeker? En is het nou al echt 100% bevestigd dat ik mijn hoop kan opgeven voor Mario 128 voor de Gamecube???
100% zeker voor de revolution
en mario '128' ook naar de revo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik van plan was het spel voor de Xbox te kopen. Alleen staat er in de review dat ze stukken van het N64 spel hebben weggelaten waardoor het korter is en er is verder niets toegevoegd aan de single-player. Ik heb zelf nergens gezegd dat de single-player bagger is, maar de multiplayer mode is niet leuk en dat is een kenmerk dat Rare spellen de laatste tijd al te vaak hebben.

Als Rare de afgelopen jaren alleen dit spel had uitgebracht dan had je mij niet horen klagen. Er zijn hier alleen Star Fox Adventures en Grabbed by the Ghoulies aan vooraf gegaan, spellen die ver onder de maat zijn van wat Rare in het verleden gepresteerd heeft. We hebben in de afgelopen jaren niets gezien van ze dat echt goed was, behalve nu een remake van een N64 spel die korter is dan het origineel omdat er stukken zijn weggelaten. Dat is de reden dat ik geen vertrouwen in Rare meer heb. Ik ben het wel met je eens als je zegt dat ze het spel iets te zwaar hebben gestraft voor de multiplayer, maar Rare heeft zelf de multiplayer mode zitten hypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:55:
[...]

100% zeker voor de revolution
en mario '128' ook naar de revo.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Waarom hebben ze me dan eerst lekker zitten maken dat ie naar de Gamecube gaat...

Wie heeft dat eigenlijk gezegd dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:07:
[...]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Waarom hebben ze me dan eerst lekker zitten maken dat ie naar de Gamecube gaat...

Wie heeft dat eigenlijk gezegd dan?
Volgens wie werd het een cube titel? :?
Miyamoto en Reggie hebben het vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:35:
[...]

Volgens wie werd het een cube titel? :?
Miyamoto en Reggie hebben het vermeld.
Ik dacht dat ik het een keer op internet las dat zo'n belangrijke pief bij Nintendo dat had gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ik heb de game en ik ben het helemaal niets eens met IGN. Hoe kan je nou een game lager geven dan het N64 orgineel als de Single player het zelfde is?
Dit kan je toch niet positief bedoelen? Het origineel is al 4/5 jaar oud, daarnaast hebben ze zo'n 3 jaar aan deze versie gewerkt en dan is dit alles? Mario Kart:DD kreeg ook een relatief laag cijfer van IGN omdat het niet echt vernieuwend was, het miste die edge, en die heeft toch meer/iets anders te bieden ten opzichte van zijn N64 broertje, dus denk nou niet opeens dat dit een kruistocht tegen Rare is of iets dergelijks, want dat valt wel mee.
Want kijk ik wil niet lullig doen hier maar wat hier dus gebeurd is weer een mooi staaltje fanboy gedrag niet alleen door jouw maar ook door andere hier.
Ik weet niet of je mij hier ook mee bedoelt, maar ongeacht dat wil ik mijn standpunt wel wat verduidelijken. Zoals velen was ik redelijk lyrisch over Rare en hun games op de N64, Goldeneye Blast Corps en Banjo-Kazooie heb ik, opnieuw zoals velen, grijs gespeeld. Toen Rare hun overstap bekend maakte was ik dan ook aardig teleurgesteld en een beetje boos op Nintendo over hoe ze dat allemaal heeft afgehandelt, nauwelijks uitleg en er kwam eigenlijk niks/niemand voor in de plaats terug (Retro en SK waren volgens mij al "on-board").

Maar nu bijna die 3 jaar later maakt Rare toch absoluut geen goede indruk bij mij, volgens mij mag ik dan best zeggen "toch een goede keuze van Nintendo achteraf gezien". Dit wil niet zeggen dat ik niet hoop dat Rare wat goede games aflevert voor onze Xbox vrinden ;) maar het lijkt ze gewoon niet echt helemaal te lukken. Na SFA, GbtG (alleen wat reviews gelezen) en dan nu een wat simpele remakevan Conker vind ik niet de ze veel te bieden hebben.
Dit zegt voor mij genoeg. Ik heb Conker nooit gespeeld, dus het zou voor mij nog interessant kunnen zijn, maar vanuit het oogpunt van IGN en vele anderen is dit simpelweg niet goed genoeg, en dat vind ik heel begrijpelijk.
Nou denk ik dat dat wel meevalt de spellen van de kwaliteit, en kleurgebruik, zoals die op de N64 waren zullen best wel gewaardeerd worden op de Xbox, maar op het moment is de echte Rare-magie volgens mij niet echt vertoond op de box. Misschien dat ze het beter aanpakken op de X360.

ps. ik wil je hier niet mee aanvallen ofzo, maar ik wilde mijn eerdere opmerking wel even uitleggen, veel plezier met Conker natuurlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dialMforMike op 20-06-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid 3 filmpje:

Ziet er goed uit.
Waarom ze dat nou niet op de gewone press conference lieten zien... :?

Lelijk logo trouwens, met die 2e cd-schijfjes als o's. :p Ik mag hopen dat dat niet het definitieve ontwerp wordt. (Maar volgens mij is Revolution nog niet eens de definitieve naam, dus dat komt vast
wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:58:
[...]

Ziet er goed uit.
Waarom ze dat nou niet op de gewone press conference lieten zien... :?

Lelijk logo trouwens, met die 2e cd-schijfjes als o's. :p Ik mag hopen dat dat niet het definitieve ontwerp wordt. (Maar volgens mij is Revolution nog niet eens de definitieve naam, dus dat komt vast
wel goed).
Ze lieten toch enkel het einde van het filmpje niet op de E3 zien. Maar ach, daar heb je toch niks aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat metroid 3 filmpje is op een developers kit voor de GC gemaakt hoor. :)

Weliswaar iets aangepast maar het het geeft lang niet de kracht weer van de Revolution. :)

En ja Metroid Prime 3 word voor de Revolution ontwikkeld.

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 20-06-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:30:
Dat metroid 3 filmpje is op een developers kit voor de GC gemaakt hoor. :)

Weliswaar iets aangepast maar het het geeft lang niet de kracht weer van de Revolution. :)
iets?
Ik denk wel wat meer dan iets. Als de gamecube dit aan kan dan... tsja waarom zien alle cube-spellen er dan niet zo uit? :p
Ze lieten toch enkel het einde van het filmpje niet op de E3 zien. Maar ach, daar heb je toch niks aan.
Hm, sorry. Ik heb niet de hele persconferentie gekeken, dat filmpje heb ik dan ook gemist blijkbaar. Was nu helemaal nieuw voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:58:
[...]
Lelijk logo trouwens, met die 2e cd-schijfjes als o's. :p Ik mag hopen dat dat niet het definitieve ontwerp wordt.
Ja ik hoop ook dat er iets anders komt, ze hebben me toch aangenaam verrast destijds met het N64 logo en later dat van de GameCube, dus ik verwacht eigenlijk wel iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

ach, d'r was eerst ook de Ultra 64, en daarna de Dolphin (of Starcube) en alhoewel ik van die laatste 2 alleen weet dat Dolphin officieel was, hadden ze ook andere logo's dan de uiteindelijke versie. In beide keren was het uiteindelijke logo VELE malen sterker dan het concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:29:
ach, d'r was eerst ook de Ultra 64, en daarna de Dolphin (of Starcube) en alhoewel ik van die laatste 2 alleen weet dat Dolphin officieel was, hadden ze ook andere logo's dan de uiteindelijke versie. In beide keren was het uiteindelijke logo VELE malen sterker dan het concept.
Het valt me nu pas op dat één van die schijfjes een gewoon cd-tje is, en die andere een gamecube-formaat schijfje. Dat is dan opzich wel weer grappig... maar het ziet er nog steeds veel te amateuristisch uit om echt gebruikt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02:12
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:32:
[...]

iets?
Ik denk wel wat meer dan iets. Als de gamecube dit aan kan dan... tsja waarom zien alle cube-spellen er dan niet zo uit? :p
Tsja, waarom zien niet alle snes spellen er zo uit als Donkey Kong Country of Yoshi's Island?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RSP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:29:
het was Project Dolphin en de console was de Ultra64 :) (zover ik weet werd het tegelijk gebruikt. Eerst was alleen project dolphin bekend en toen beide) Door een of ander verrot wasmiddelmerk ging die naam niet door, in principe zou dat de naam worden. (Voor Europa dacht ik ,in Japan en VS kon het wel alleen toen koos men maar voor N64)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 21-06-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:43:
[...]
het was Project Dolphin en de console was de Ultra64 :) (zover ik weet werd het tegelijk gebruikt. Eerst was alleen project dolphin bekend en toen beide) Door een of ander verrot wasmiddelmerk ging die naam niet door, in principe zou dat de naam worden. (Voor Europa dacht ik ,in Japan en VS kon het wel alleen toen koos men maar voor N64)
Het kon alleen in Japan niet, maar juist in de VS en Europa weer wel geloof ik. Was Project Reality overigens niet de codenaam van de N64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02:12
Nintendo Ultra 64 was de codenaam vor de Nintendo 64 (vandaar dat alle N64 producten met een NUS-modelnummer beginnen). Project Reality was inderdaad ook een codenaam van de N64.

Dolphin was weer de codenaam voor de Gamecube (en ook hier zie je weer dat alle Gamecube producten met een DOL-modelnummer beginnen)

En de codenaam van de Snes CD-addon? Dat was Playstation X, wat later de door Sony uitgebrachte PSX zou zijn.g

[ Voor 26% gewijzigd door Schweino op 21-06-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

And now for something completely different:

Heeft iemand hier wel een sphinx gespeeld? Volgens mij heeft dit spel nooit heel veel aandacht gehad. Ik ben er per toeval eens aan begonnen en het bevalt me enorm. Het is erg gejat van zelda maar wel erg goed uitgevoerd. De gamplay is erg goed en het spel is erg mooi afgewerkt qua leveldesign en sound e.d. Wat mij betreft dus een dikke aanrader!!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
rajackar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:30:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:32:
[...]

iets?

[...]

Hm, sorry. Ik heb niet de hele persconferentie gekeken, dat filmpje heb ik dan ook gemist blijkbaar. Was nu helemaal nieuw voor me. :)
Het is op pre alpha Revolution hardware gebaseerd. Dus dan weet je genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is gebouwd met een opgevoerde Gamecube devkit hoor :) Het ziet er vrij brak uit voor een Rev game en wel ok voor een cube game. Tis niks strakker dan MP1 / MP2E.
Dolphin was weer de codenaam voor de Gamecube (en ook hier zie je weer dat alle Gamecube producten met een DOL-modelnummer beginnen)
Idd..doh :| ..wat haalt een mens snel dingen door mekaar..was Dolphin ivm de flipper chip in de GC :) Overigens bedoelde ik wel het verschil tussen projectnaam en consolenaam Project Reality/U64 - Project Dolphin/GC

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 21-06-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
MaxBurn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:10:
Project Reality/N64 - Project Dolphin/GC
:Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Destijds dus harry ;) N64 was echt in het laatste stadium.

http://cube.ign.com/articles/627/627737p1.html
Zelda trailer muziek in mp3 vorm :) Wel vet dat Nintendo zijn Zeldagames weer een stapje hoger legt met waarschijnlijk in de hele game orchestrated muziek :D Als je deze luisterd hoor je toch de muziek beter dan in de trailer. Er zijn vast al games met volledig orchestrated muziek maar vergeet niet dat deze Zelda ook nog eens GROOT wordt.

[ Voor 71% gewijzigd door Max|Burn op 22-06-2005 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier wel een sphinx gespeeld? Volgens mij heeft dit spel nooit heel veel aandacht gehad. Ik ben er per toeval eens aan begonnen en het bevalt me enorm. Het is erg gejat van zelda maar wel erg goed uitgevoerd. De gamplay is erg goed en het spel is erg mooi afgewerkt qua leveldesign en sound e.d. Wat mij betreft dus een dikke aanrader!!
Zeker een goed gejat spel, maar die Zelda stijl bevalt me wel. Is dus een erg leuk spel ja, ik heb wel meer van dit soort games voor een prikkie aan kunnen schaffen, Vexx, Power of Jojo, gewoon leuke spellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 06:05:
[...]

Zelda trailer muziek in mp3 vorm :) Wel vet dat Nintendo zijn Zeldagames weer een stapje hoger legt met waarschijnlijk in de hele game orchestrated muziek :D Als je deze luisterd hoor je toch de muziek beter dan in de trailer. Er zijn vast al games met volledig orchestrated muziek maar vergeet niet dat deze Zelda ook nog eens GROOT wordt.
Errug mooie muziek, lekker sfeervol. Op dit moment ben ik hem aan het luisteren en verlang ik toch wel naar de nieuwe Zelda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heeft iemand anders het vage probleem dat de ID3-tag niet klopt? Bij mij staat er Allman Brothers Band(bekend van de theme tune van het programma Top Gear) - Don't Want You No More, is mijn Winamp de tags aan het aanpassen of heeft Matt een foutje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Heeft iemand anders het vage probleem dat de ID3-tag niet klopt? Bij mij staat er Allman Brothers Band(bekend van de theme tune van het programma Top Gear) - Don't Want You No More, is mijn Winamp de tags aan het aanpassen of heeft Matt een foutje gemaakt?
Matt heeft een foutje gemaakt, ik heb het namelijk ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
[...]

Hoe ultiem _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:19:
[...]

Maat heeft een foutje gemaakt, ik heb het namelijk ook....
Ik zie het nu ook overal op de IGN Boards staan. Ik denk dat hij een automatisch tagging-programma heeft gebruikt zoals MusicBrainz, of iemand bij Nintendo heeft het verkeerd gedaan.

Dit is een veel grotere stap dan die van tuut-tuut geluidjes naar MIDI. Ik hoopte na Super Smash Bros. Melee dat veel meer Nintendo spellen een opgenomen soundtrack zouden hebben met professionele MIDI-aparatuur of een orkest in plaats van het gebruik van de MIDI-chipset van de console. Hopelijk doet Nintendo voortaan hetzelfde voor toekomstige Zelda's, Metroids en Mario's.

EDIT: Overigens heeft Iwata gezegd dat de Nintendo Classics die je voor de Revolution kunt downloaden mogelijk betere graphics gaan krijgen. Super Mario Bros. zou een spel zijn waar Nintendo momenteel met de graphics aan het experimenteren is. Op het gebied van gameplay zal er niets veranderen volgens Iwata.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 22-06-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:08:
[...]

Zeker een goed gejat spel, maar die Zelda stijl bevalt me wel. Is dus een erg leuk spel ja, ik heb wel meer van dit soort games voor een prikkie aan kunnen schaffen, Vexx, Power of Jojo, gewoon leuke spellen ;).
Jammer eigenlijk dat niemand dit spel heeft. Ik had graag gezien dat dit team meer van dit soort games gaat maken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie had nou van ons Mario Power Tennis gewonnen? Want is het spel nou leuk of is er echt geen ene hol aan? Ik zit er over te denken om hem te kopen, maar dan moet ie natuurlijk wel leuk zijn ;)

offtopic:
Ga ik potverdikkie misschien blijven zitten ook nog met school. Ik kwam gisteren op school aan en zie mijn eindcijfers, en ik zag dat ik 2 keer een 5 op mijn eindrapport stond. Ik blij, want dat betekent dat je overgaat zonder enige vorm van een taak. Nou had ik ook een tekening te laat ingelverd, en daar kreeg ik 2 punten aftrek op. Ik stond nu op mijn eindrapport een 5,6 voor tekenen. Dat wordt afgerond op hele cijfers, dus een 6. Ik werd dus daarnet gebeld dat die vrouw van tekenen mijn cijfer nog niet had en dus krijg ik waarschijnlijk een onvoldoende(tekenen is niet mijn sterkste vak ;) ).Dus dan wordt die 5,6 minder dan een 5,5 en dus naar beneden afgerond. Zo krijg ik dus fijn een extra onvoldoende punt op mijn eindrapport en wordt ik dus een bespreekgeval. En omdat mijn derde rapport überslecht was(tien onvoldoende punten :X ) blijf ik misschien zitten, of krijg ik een taak. Tsss, leuk begin van de vakantie zeg :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier wel een sphinx gespeeld? Volgens mij heeft dit spel nooit heel veel aandacht gehad.
Dat is toch dat spel waarin je met een mummie speelt die je op allerlei manieren moet martelen om puzzels op te lossen? Leek me inderdaad wel een leuk spel afgaande op de recensies destijds. Maar het is typisch zo'n spel wat je dan toch over het hoofd ziet (er zullen ook wel een paar grote titels zijn uit gekomen op dat moment) en uiteindelijk weer vergeet. Maar ik zal er toch eens naar op zoek gaan. Een goede zelda-kloon is nooit weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:16:
Wie had nou van ons Mario Power Tennis gewonnen? Want is het spel nou leuk of is er echt geen ene hol aan? Ik zit er over te denken om hem te kopen, maar dan moet ie natuurlijk wel leuk zijn ;)
Captain N had hem gewonnen nadat ik hem op de prijsvraag had gewezen :/

;)

Maar ik heb het spel zelf inmiddels ook. Het is een leuk spel, maar ik speel het maar zeeer zelden. Kennelijk trekt het niet genoeg. Ik heb het 1 keer met zijn 4-en gespeeld en toen heb ik er echt een paar uur heel veel lol aan gehad. Het is echt lachen om het met izjn 4-en te doen. Het probleem is wel dat je dan 4 mensen moet vinden die er zin in hebben en dat lukt mij niet echt. En als je het spel alleen speelt dan gaat het wel redelijk snel vervelen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:22:
[...]

;)

Maar ik heb het spel zelf inmiddels ook. Het is een leuk spel, maar ik speel het maar zeeer zelden. Kennelijk trekt het niet genoeg. Ik heb het 1 keer met zijn 4-en gespeeld en toen heb ik er echt een paar uur heel veel lol aan gehad. Het is echt lachen om het met izjn 4-en te doen. Het probleem is wel dat je dan 4 mensen moet vinden die er zin in hebben en dat lukt mij niet echt. En als je het spel alleen speelt dan gaat het wel redelijk snel vervelen moet ik zeggen.
Ok, dank je wel

By the way; kennen jullie elkaar ofso, of was het via email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Ga ik potverdikkie misschien blijven zitten ook nog met school. Ik kwam gisteren op school aan en zie mijn eindcijfers, en ik zag dat ik 2 keer een 5 op mijn eindrapport stond. Ik blij, want dat betekent dat je overgaat zonder enige vorm van een taak. Nou had ik ook een tekening te laat ingelverd, en daar kreeg ik 2 punten aftrek op. Ik stond nu op mijn eindrapport een 5,6 voor tekenen. Dat wordt afgerond op hele cijfers, dus een 6. Ik werd dus daarnet gebeld dat die vrouw van tekenen mijn cijfer nog niet had en dus krijg ik waarschijnlijk een onvoldoende(tekenen is niet mijn sterkste vak ;) ).Dus dan wordt die 5,6 minder dan een 5,5 en dus naar beneden afgerond. Zo krijg ik dus fijn een extra onvoldoende punt op mijn eindrapport en wordt ik dus een bespreekgeval. En omdat mijn derde rapport überslecht was(tien onvoldoende punten :X ) blijf ik misschien zitten, of krijg ik een taak. Tsss, leuk begin van de vakantie zeg :( :( :(
offtopic:
Met 3 5-en over kunnen gaan? ...wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:24:
[...]

Ok, dank je wel

By the way; kennen jullie elkaar ofso, of was het via email?
MSN, verder ken ik hem niet. Wat bijpraten over dingen die hier niet besproken mogen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

goddamn illegal monkeys :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:05:
[...]
offtopic:
Met 3 5-en over kunnen gaan? ...wow :)
offtopic:
Sarcasme of niet??? :P

Maarre het is tussen 3-5 punten onder de 6 dan ben je een bespreekgeval, "so i'm one praying motherfucker"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Electronic Gaming Monthly meldt dat Mario 128 bij de lancering van de Nintendo Revolution aanwezig zal zijn. Deze opvolger van Super Mario 64 is al enkele jaren in ontwikkeling bij Nintendo.
Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6783

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Mensen, hebben jullie allemaal een slabbertje om? Zo nee, zorg dan eerst dat je er een om doet voordat je de 30 minuten gameplay footage bekijkt van Zelda:TP door kikizo, OMFG.... ik kijk nu al 2 uur lang naar hetzelfde filmpje, wat PRACHTIG :|

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=641 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:18:
[...]

Dat is toch dat spel waarin je met een mummie speelt die je op allerlei manieren moet martelen om puzzels op te lossen? Leek me inderdaad wel een leuk spel afgaande op de recensies destijds. Maar het is typisch zo'n spel wat je dan toch over het hoofd ziet (er zullen ook wel een paar grote titels zijn uit gekomen op dat moment) en uiteindelijk weer vergeet. Maar ik zal er toch eens naar op zoek gaan. Een goede zelda-kloon is nooit weg. :)
Je speelt met twee karakters. Eén is een stoere jongeling (Sphinx) en de ander een vervloekte mummy. Bij veel puzzels moet je idd mummy in de fik steken, pletten, elektrokuteren oid.
Het enige dat het spel echt mist is voice acting en een beter camera systeem.
Voor de rest echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:22:
[...]

;)

Dat is zowieso met al die multiplayer / party games. Gewoon lekker op z'n tijd met een aantal lui spelen. Single player ervaring vind ik bij het gros niet goed genoeg, maar is het ook niet voor bedoeld. Avalanche vond ik wel erg tof SP ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Jups, that's me. :) En het is zoals hier boven al ergens gezegd werd vooral leuk in Multiplayer. Ook 1vs1 vind ik het leuk, niet per se met z'n vieren. Het is een toffe tennisgame die je altijd er even in kunt stoppen als er mensen over de vloer zijn. De besturing is heel simpel, dus iedereen pikt het ook lekker snel op.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
prototype schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 04:37:
Mensen, hebben jullie allemaal een slabbertje om? Zo nee, zorg dan eerst dat je er een om doet voordat je de 30 minuten gameplay footage bekijkt van Zelda:TP door kikizo, OMFG.... ik kijk nu al 2 uur lang naar hetzelfde filmpje, wat PRACHTIG :|

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=641 _/-\o_
Op IGN-Insider is een maand geleden al een full-res direct-feed versie van datzelfde filmpje gepost. Het filmpje is in losse stukken voor de niet-Insiders gepost, maar de Insider versie is de moeite waard als je er aan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
30 minuten gameplay van een ander is dus weer 30 minuten die je niet zelf kan 'ontdekken', kheb alleen de trailer gekeken en blijf er verder lekker vanaf dus :)

Zovaak krijgen we nu ook weer geen nieuwe Zelda :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net RE 4 uitgespeeld. Man wat is dit een prachtig spel. Ik had er schrik voor omdat de RE games me sinds RE 2 niet meer hebben kunnen vermaken, maar dit is voor mij gewoon het eerste spel dat in de buurt komt van mijn absolute nr1, namelijk OOT.

Ben echt vies impressed, vooral die scenes met Krauser waren de BOM. Wat is de retalie tussen Leon en Ada eigenlijk, of is het de bedoeling dat dit mysterieus blijft?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eh..speel de andere RE's eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zoals ik al zei, de RE's die na RE 2 gekomen zijn vind ik persoonlijk gewoon zuigen. Heb ze dus niet lang genoeg gespeeld om daar het verhaal uit te kunnen halen. :X

Life is simple, make choices, don't look back...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.