Dit kan je toch niet positief bedoelen? Het origineel is al 4/5 jaar oud, daarnaast hebben ze zo'n 3 jaar aan deze versie gewerkt en dan is dit alles? Mario Kart:DD kreeg ook een relatief laag cijfer van IGN omdat het niet echt vernieuwend was, het miste die edge, en die heeft toch meer/iets anders te bieden ten opzichte van zijn N64 broertje, dus denk nou niet opeens dat dit een kruistocht tegen Rare is of iets dergelijks, want dat valt wel mee.
Want kijk ik wil niet lullig doen hier maar wat hier dus gebeurd is weer een mooi staaltje fanboy gedrag niet alleen door jouw maar ook door andere hier.
Ik weet niet of je mij hier ook mee bedoelt, maar ongeacht dat wil ik mijn standpunt wel wat verduidelijken. Zoals velen was ik redelijk lyrisch over Rare en hun games op de N64, Goldeneye Blast Corps en Banjo-Kazooie heb ik, opnieuw zoals velen, grijs gespeeld. Toen Rare hun overstap bekend maakte was ik dan ook aardig teleurgesteld en een beetje boos op Nintendo over hoe ze dat allemaal heeft afgehandelt, nauwelijks uitleg en er kwam eigenlijk niks/niemand voor in de plaats terug (Retro en SK waren volgens mij al "on-board").
Maar nu bijna die 3 jaar later maakt Rare toch absoluut geen goede indruk bij mij, volgens mij mag ik dan best zeggen "toch een goede keuze van Nintendo achteraf gezien". Dit wil niet zeggen dat ik niet hoop dat Rare wat goede games aflevert voor onze Xbox vrinden

maar het lijkt ze gewoon niet echt helemaal te lukken. Na SFA, GbtG (alleen wat reviews gelezen) en dan nu een wat simpele remakevan Conker vind ik niet de ze veel te bieden hebben.
Verder kan ik weing verschillen vinden met het N64 orgineel, en als ze er zijn dan heb ik ze nog niet gevonden. Ik ben nu in het pre-historie level en het is nog net zo grappig en speelbaar als vroeger.
Dit zegt voor mij genoeg. Ik heb Conker nooit gespeeld, dus het zou voor mij nog interessant kunnen zijn, maar vanuit het oogpunt van IGN en vele anderen is dit simpelweg niet goed genoeg, en dat vind ik heel begrijpelijk.
Het feit is wel dat Rare zich duur heeft verkocht want de Xbox koopers zitten niet op Rare's vrolijke games te wachten en de Nintendo fans die kunnen wel op ze kotsen. (zoals je ziet hier)
Nou denk ik dat dat wel meevalt de spellen van de kwaliteit, en kleurgebruik, zoals die op de N64 waren zullen best wel gewaardeerd worden op de Xbox, maar op het moment is de echte Rare-magie volgens mij niet echt vertoond op de box. Misschien dat ze het beter aanpakken op de X360.
ps. ik wil je hier niet mee aanvallen ofzo, maar ik wilde mijn eerdere opmerking wel even uitleggen, veel plezier met Conker natuurlijk
[
Voor 4% gewijzigd door
dialMforMike op 20-06-2005 15:15
]
You look like I need a drink.