Mooi verwoord.
Ik heb ze ook gemaild, en die mail ging eigenlijk vooral over de 3rd pary support.
Dat hele HD interesseert me eigenlijk geen bal. Ik zit nu ook te gamen op een klein goedkoop tv-tje (die zelfs de randen van het beeld lijkt af te snijden. Volgens mij mis ik constant een rand van ongeveer een cm.

Zowel tijdens het gamen als tv-kijken), en ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen totdat deze total loss is. Beeldkwaliteit kan me weinig schelen, voor het geld dat ik met een goedkope tv uitspaar koop ik liever een paar extra spellen.
Maar dit is echt weer zo'n beslissing die volgens mij de andere ontwikkelaars gaat wegjagen. Net zoals stug cartridges blijven gebruiken (N64) of geen fatsoenlijke online-service aanbieden (GC). Zo kortzichtig van ze. Doe nou gewoon ook de mogelijkheid voor HD aanbieden.

Zelfs als nintendo zelf er niet van wil profiteren, dan kunnen andere ontwikkelaars dat wel doen. Wat voor kwaad kan het aanrichten om het er gewoon extra bij te stoppen. Er zitten geen nadelen aan volgens mij.
Ben benieuwd of een paarduizend mailtjes van nintendo-fanboys ze echt op andere gedachten kunnen brengen.
Edit: Ik ben sinds gisteren trouwens Kirby Airride aan het spelen. (Tsja je moet wat als er niks nieuws uitkomt.

) Ik heb volgens mij weleens geroepen dat dat spel te makkelijk was, nou ik neem dat allemaal terug! Aan de oppervlakte
lijkt het misschien wel makkelijk. En het is waar dat je, zelfs als de joystick niet aanraakt, uiteindelijk altijd wel over de finnish heen stuitert. Maar zodra je je bezig gaat houden met die absurde challenges (finish a lap in magma flow in less that 1m01!) wordt het ineens toch wel erg lastig.

Komt meer vaardigheid bij kijken dan ik al die tijd heb gedacht. Het is absoluut geen F-Zero. Ook geen Mariokart. Zelfs geen Waverace. Maar toch is het wel beter dan ik dacht toen ik het een half jaar geleden verveeld in de kast zette. Als je fan van kirby bent, en van race-spellen, en je kan het goedkoop vinden... misschien toch wel een poging waard.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 15-06-2005 22:00
]