Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

^^ Toch hoop ik niet dat Nintendo met dit gaat aankomen :/ ik wil een spel spelen met een controller in mijn handen en niet met "brain waves" . Als je nu hoofdpijn hebt kan je best een spel spelen (ik wel meestal :p ) maar als je hoofdpijn hebt en je moet dan met zo'n ding spellen spelen... dan gaat dat bij mij ook niet meer ;( Want knoppen drukken kost veel minder denk werkt dan met je gedachten een game spelen heb ik het idee...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:21:
^^ Toch hoop ik niet dat Nintendo met dit gaat aankomen :/ ik wil een spel spelen met een controller in mijn handen en niet met "brain waves" . Als je nu hoofdpijn hebt kan je best een spel spelen (ik wel meestal :p ) maar als je hoofdpijn hebt en je moet dan met zo'n ding spellen spelen... dan gaat dat bij mij ook niet meer ;( Want knoppen drukken kost veel minder denk werkt dan met je gedachten een game spelen heb ik het idee...
Er zal wel een mogelijkheid zijn om een controller aan te sluiten ( lijkt mij ).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31
Dit zou in de VS wel eens negatief kunnen uitpakken voor Nintendo, daar ondersteund 12% van de TV-toestellen al HDTV. Vrijwel alle TV-programma's daar worden in HD-formaat opgenomen en uitgezonden. In Europa maakt dat nog niet uit omdat de marktpenetratie van HDTV momenteel nog minimaal is. Het hele verhaal dat HD-ondersteuning spellen duurder zou maken is ook onzin. Het zou in het ergste geval de console iets duurder maken, als de console dan standaard 1080p renderd hoeft de gameontwikkelaar verder niets te doen, de console kan het beeld dan zelf naar andere formaten omzetten(480i, 480p, 575i, 575p, 720p, 1080i).

Aan de andere kant is dit weer een uitlating van Perrin Kaplan, die deze keer tegenstrijdig is met wat Iwata zegt. Iwata had het over ondersteuning voor "higher definition gaming" voor de Revolution. De vorige keer dat Perrin Kaplan zo'n uitspraak deed zei ze dat de Rev maar 2-3 keer zo snel als de GC zou zijn, wat later ingetrokken en ontkend werd door Nintendo.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:38:
[...]

Er zal wel een mogelijkheid zijn om een controller aan te sluiten ( lijkt mij ).
Niet als de controllers draadloos zijn. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 11-06-2005 12:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd in de VS zal dit zeker negatief uitpakken. Maar ze zegt ook:

"at the moment the revolution will not support HD gaming".

Dat betekend dus niet dat dat bij de release nog het geval zal zijn, dat kan nog veranderen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:12:
[afbeelding]

Brain wave sensor system taps Bluetooth marshaled for mind readers
NeuroSky, wants to get into your head. By fusing brain wave recognition algorithms with a sensor chip and dry electrode, NeuroSky hopes to simplify cell phone-based applications that today require error-prone human input, as well as revolutionize applications from gaming to medical diagnostics and therapy, reports CommsDesign.

"Five companies, including a Bluetooth headset provider, game console maker and trucking company, are said to have signed up to market end-user products containing NeuroSky's chips. Its biggest customer thus far is Ziyitong Technology Co. Ltd. (China Mobile), which has more than 100 million cell phone subscribers, 13 million of whom have high-speed 3G service".

Ziyitong already offers a suite of mobile gaming applications. With NeuroSky-enabled headsets, Yang said, the provider could market its games as "good for kids" because they make gaming proactive. "Our sensor can train users to concentrate, plus it requires them to become proactive in their gaming skills. This transfers over to making them more outgoing in their social lives," he said.

Ziyitong also offers an online dating service. Users must answer a long list of questions from which their profile is generated. The catch is that users aren't always truthful. "But on a cell phone equipped with a headset using our sensor, the content provider could just flash images that represent the questions, and our sensor would record users' reactions," said Yang. "You cannot lie with your brain waves."

http://www.textually.org/...chives/2005/05/008507.htm
Nou ik ben er niet zo'n voorstander van. Die dingen zullen niet goedkoop worden, en sindsdien dit de controller moet voorstellen, zal het voor mij persoonlijk "dag multiplayer met vrienden op de bank" zijn....

/me hoopt nog steeds op een andere stunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That Nintendo would choose to publicly dismiss high-definition games for Revolution rather than simply downplaying them could suggest that the console might be physically unable to output HD quality games. The company, notorious for its cost-cutting measures, may have opted to eliminate component output from its forthcoming system, which would make it impossible to display anything higher than standard definition signals, even if the hardware is powerful enough to render more.
Dit lijkt mij (als het echt waar is) weer een hele domme zet van nintendo. Als ze het zelf niet willen ondersteunen, prima. Maar laat de mogelijkheid dan in ieder geval open voor andere developpers die er wel gebruik van willen maken.
Het is echt verbazingwekkend hoe ze daar hun zwakke punten weten te presenteren alsof het juist de sterke kanten van het apparaat zijn. Zoals het feit dat de revolution minder krachtig zal worden als de PS3 en xbox360:
"Nintendo's Revolution is being built with a variety of gamers' needs in mind, such as quick start-up time, high power, and ease of use for development and play. It's also compact and sleek, and has beautiful graphics in which to enjoy innovative games,"
Ik vraag me sowieso af waar die obsessie vandaan komt om hun consoles zo klein mogelijk te maken. Bij een handheld is het handig, maar bij een apparaat dat alleen maar jarenlang naast je televisie staat en dat bijna nooit van z'n plek af hoeft... het ziet er best leuk uit, een kleine concole. Maar als ze er andere dingen voor moeten opofferen... dan heb ik liever dat ze hem 2 cm dikker maken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde.. het leek allemaal zo mooi.. Dus we krijgen (als het waar is) weer een "zwakkere" console die belangrijke nieuwe dingen niet ondersteund (vorige keer DVD, nu HD TV).. Wat mij apart mag nintendo ook wel stoppen met consoles maken.. ze leven volgens mij in hun eigen kleine wereldje

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
OK, aangezien de helft van de email adressen van de party site niet meer werken, ga ik hier nog vermelden:

/me GameCube Party Time

Het is weer eens zover, nadat zeker al een jaar geen gamecube party meer is geweest, is er weer gelegenheid voor een nieuwe. :)

Het feestje kan in deze maand gegeven worden in Utrecht.

Voor alle bestaanden leden, log in op de website en zorg ervoor dat je email adres up to date is :P
Voor nieuwe leden, stuur een email voor login/wachtwoord party site, naar: cubeparty@cheatcn.info.
Gamecube Party site Email

[ Voor 3% gewijzigd door Elroy op 11-06-2005 23:01 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

het gebeurt niet "weer" hoor.. :) de GC was prima hardware-technisch gezien..alleen geen HD games..dat zou wel gaar zijn.

We wachten af.

[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 11-06-2005 13:14 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het niet boeiend.

Heb toch geen hdtv en ben ook niet van plan er een te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

De GC heeft wel HD games!!! 480p zijn er nog wel heel wat ook. Ik vraag me af of er veel verschil is in 480p, 720p, 1080i.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of bij play-asia voor 29.08:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-26-70-5g4.html

of een b-merk bij play-asia voor maar 12.42(!):
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-26-70-bbu.html

Ik heb de 2e besteld en hem al flink op de grond laten vallen enzo, gaat allemaal prima tot nu toe (hij is zelfs mee naar centerparcs geweest, onderin de tas tussen zand enzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

S2S schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:44:
De GC heeft wel HD games!!! 480p zijn er nog wel heel wat ook. Ik vraag me af of er veel verschil is in 480p, 720p, 1080i.
480p is geen HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik heb laatst een TV gekocht, eigenlijk speciaal voor mijn Gamecube. Eerst was ik gewend aan zo'n camping TV-tje, maar dit is echt een verbetering!

Wat ik alleen wel merk is dat je bij bijvoobeeld XIII heel duidelijk patronen gaat zien in de textures verder weg, bijvoorbeeld in planken van de vloer - daarmee bedoel ik niet herhaling, maar dat je er ronde vormen enzo in gaat zien door de korreligheid.

Kan zo'n RGB kabel hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Aap schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:21:Want knoppen drukken kost veel minder denk werkt dan met je gedachten een game spelen heb ik het idee...
Juist niet, nu is het denk > druk op knopje
Nu hoef je alleen nog maar te denken en niet meer op het knopje te drukken. Zo voorkom je ook dat je per ongeluk op verkeerde knoppen drukt enzo :P Maar ik zie dit btw niet te Nintendo controller zijn.
/edit
en dat hdTV gebeuren kan me echt geen reet schelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Xrenity op 11-06-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Niet helemaal nee het word ook wel DTV genoemd maar zeker wel HD als je het op een HD tv bekijkt...ik zou er wel genoegen mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Niet helemaal nee het word ook wel DTV genoemd maar zeker wel HD als je het op een HD tv bekijkt...ik zou er wel genoegen mee nemen.
480p levert inderdaad een rustiger beeld op; jammergenoeg wordt 576p niet officieel ondersteund...
Niet eens zo vreemd van Nintendo; in de VS kocht slechts 5% van de Gamecube bezitters een componentkabel en de ondersteuning werd in 2004 voor nieuwe kubussen verwijderd.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Xrenity schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:38:
[...]

Juist niet, nu is het denk > druk op knopje
Nu hoef je alleen nog maar te denken en niet meer op het knopje te drukken. Zo voorkom je ook dat je per ongeluk op verkeerde knoppen drukt enzo :P Maar ik zie dit btw niet te Nintendo controller zijn.
/edit
en dat hdTV gebeuren kan me echt geen reet schelen :P
Ik zie het toch wel heel anders. Wat jij zegt is meer voor een bepaalde combo of move. Maar als jij lekker gaat autorace... dan denk jij toch niet:

- druk gas knop in.
* er verschijnt een bocht naar links *
- jij stuurt naar links
* einde bocht *
- je stuurt weer recht.
enz enz

Bij mij, gaat dit gewoon automagisch. Hoef je niet eens over na te denken :)

Maar stel je eens voor, dat je met je gedachten een game kan spelen. 1e wat je MOET doen is dat je alleen kan spelen. Je kan niet iets anders doen, want dan denk je aan iets anders en gaat het fout. Ik kan nu best wel een racen en ook beetje tv volgen bijvoorbeeld. Ook heb je nog meer nadenken. Als je even kijkt naar marioparty en je hebt een leuke mini game waarbij je zo snel mogelijk op A moet rossen om iets te behalen, hoe ga je dit met je gedachten doen :? Of je gaat autoracen... moet je dan ook denken... gaf geven, sturen, afremmen , sturen, weer gas erbij enz.. dat speelt toch niet ?

Lijkt misschien dat ik je persoonlijk aanval, maar dat is totaal niet de bedoeling :) :> Als ze echt zoiets doen... gaat iedereen als een zombie op de bank zitten krijg ik het idee :) geef mij maar een controller ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Icelus schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:52:
[...]Niet eens zo vreemd van Nintendo; in de VS kocht slechts 5% van de Gamecube bezitters een componentkabel en de ondersteuning werd in 2004 voor nieuwe kubussen verwijderd.
Er moet wel bij gezegd worden dat de componentkabel in de VS niet in de schappen van de winkel ligt maar alleen op bestelling bij Nintendo zelf beschikbaar is. Kans is groot dat mensen in de VS niet eens van het bestaan van de kabel afweten. Ook wordt de optie niet genoemd in Amerikaanse spelhandleidingen (in de Japanse handleidingen wel). Sterker nog, de Japanse verpakking vermeldt altijd of een spel geen progressive scan ondersteund. Staat er niets dan kun je aannemen dat progressive scan ondersteund wordt _/-\o_

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:07:
[...]

480p en 576p worden EDTV genoemd, maar zijn zeker niet HD als je ze op een HDTV kijkt. Die high-definition slaat op de hogere resolutie, waar bij 480P geen sprake van is. Het is gewoon standaard definition TV met progressive scan eraan toegevoegd, om dat te kunnen zien heb je alleen een TV met progressive scan nodig. Je kunt er overigens meer info in het HDTV topic dat hier op GOT loopt vinden.

HDTV heeft overigens wel een mooier beeld dan "normale" TV. Op een computermonitor kun je dit goed testen(vooral als je een resolutie gebruikt van 1280x1024 non-interlaced). Als je dan een gemiddeld filmpje/DVD afspeelt en daarna een filmpje in 720p zie je een enorm verschil. 720p is veel scherper en je ziet meer details. Ik heb ook ergens 1080i gezien op een LCD-tv maar daar ben ik veel minder van onder de indruk.

Ik heb nog zitten nadenken over wat Perrin Kaplan heeft gezegd over de kosten van HDTV implementeren in de console en mijn conclusie is dat de kosten minimaal zullen zijn. Je moet voor 1080i/p een framebuffer van 30 megabyte hebben en dat zou niet zoveel hoeven kosten. Alleen de HDMI en DVI aansluitingen zouden wat hogere kosten kunnen opleveren, maar dat is ook makkelijk te omzeilen. Je zorgt ervoor dat de console een proprietary video-out heeft en alles intern in HD-formaat rendert(720p en 1080p) en dit ook via een DVI- of HDMI-signaal kan weergeven. De daadwerkelijke DVI- en HDMI-aansluitingen zullen dan op de kabels zitten die los verkocht worden en dus omzeild Nintendo op de standaard console alle heffingen op de DVI- en HDMI- aansluitingen. Voor game-development hoeft het in principe niets extra te kosten als de console al standaard alles in de juiste resolutie rendert(1080p als je 720p en 1080i wilt kunnen weergeven), zoals de PS3 en de X360 dat (waarschijnlijk) gaan doen.

EDIT: Ik herinner me ineens dat de GameCube dit ook doet met progressive scan. Het is mogelijk om de GameCube met een programmatje in progressive scan mode te forceren en daarna een spel te starten dat geen progressive scan ondersteund om toch 480p output te krijgen. Dit kan omdat de GameCube intern alles in progressive scan rendert. Er loopt een thread op gcdev.org hierover.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 12-06-2005 01:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad Metroid denk dat je daar wel een punt hebt.

Overigens hebben jullie al wat games in de planning staan om te gaan halen? :)

Deze week komt Batman Begins in de US uit en die komt mijn kant op, schijnt toch een erg goede game te zijn geworden (van de makers van Sphinx). En volgende maand dan Killer 7 en in augustus Geist.

Misschien dat ik nog wel wat andere titels pre-order maar dat moet ik nog even bekijken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb deze maand alweer meer dan 1000E uitgegeven aan games, gadgets etc dus ik moet me ff inhouden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Lol, 1000 euro?! Dat is wel heel veel :P Wat versta je onder gadgets? Plasma TV's, auto's en huizen oid? :+

[ Voor 46% gewijzigd door Captain N op 12-06-2005 15:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
WTF, 1000 euro... :D
Das wel heel erg veel. Wat heb je wel allemaal niet gekocht...?
Ik heb 250€ aan een MP3 speler uitgeven, dat vond ik al een hele aankoop.

[ Voor 31% gewijzigd door Vanitas op 12-06-2005 15:36 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan 1000euri in de maand vraag ik me af :P tenzij je een full time baan heb dan. Ik ben al blij als ik 130 euri in de maand verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:46:
Hoe kom je aan 1000euri in de maand vraag ik me af :P tenzij je een full time baan heb dan. Ik ben al blij als ik 130 euri in de maand verdien.
euro |:(

ik doe het met 100 euro per maand, gelukkig heb ik een hekel aan het uitgaansgebeuren, rook ik niet, en hoeft drank ook niet van mij. Zo hou ik genoeg over om 1 a 2 spellen te kopen per maand :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

niet uitgaan? :(

naja..pda, nds, tomtom, 6 nds games, screen protector dingesten, euh...ik vergeet vast iets, Maar het schiet wel weer op :) Ik geef soms zo 2 maanden weinig uit..ik heb meestal van die weken die dan gigantisch uitschieten :D

ps: laat hem lekker euri zeggen :) Pleuro...dat is tenminste irritant :D

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 12-06-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nope, duur, breezah dames, domme mensen, nog dommere muziek.
naja..pda, nds, tomtom, 6 nds games, screen protector dingesten, euh...ik vergeet vast iets, Maar het schiet wel weer op :) Ik geef soms zo 2 maanden weinig uit..ik heb meestal van die weken die dan gigantisch uitschieten :D

ps: laat hem lekker euri zeggen :) Pleuro...dat is tenminste irritant :D
sick veel _O_
de meeste mensen sparen al 2/3 maanden voor een PDA of een DS :/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:55:
Nee, aangezien ik cube-spellen liever niet importeer. En er in europa al een hele tijd niks interessants is uitgebracht, en er volgens mij de komende maanden ook niet veel te gebeuren staat.
Ik vind dat toch wel triest. Als je Iwata (was dat toch? of een ander?) hoort zeggen dat hij zich hard gaat maken om alle toekomstige multiplatform-spellen ook op de revolution gereleased te krijgen. Laat hij dan nu alvast een beginnetje maken en ervoor zorgen dat er nog een paar extra spellen op de cube uitkomen dit jaar. Dit kan zo toch niet?
Waarschijnlijk gaan ze ervan uit dat Starfox Assault een grote titel is, en dat we daarmee de zomer wel doorkomen ofzo. :/ Leuke manier om met je klanten om te gaan.

Gelukkig ziet het er voor de DS rooskleuriger uit. Kan ik toch nog een paar nieuwe nintendo-spellen kopen binnenkort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik hou per maand meestal een euro of 300 over als ik uitgaan, huur, eten, drinken, en andere vaste lasten er vanaf haal. Toch heb ik niks op m'n bankrekening... Oja, nu weet ik het weer, de rest gaat naar Nintendo :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:55:
Ja, ik heb net Resi 4 gekocht, en nu moet ik nog Donkey Konga 1 of 2 kopen, Geist lijkt me ook heel vet. Daarnaast zou ik ook nog wel een Freeloader willen kopen voor Winning Eleven: Final Evolution... En dan heb ik nog een extra controller nodig en een USB mem-card... En dan nog een paar spelletjes voor tussendoor....

Edit: Ooh, dan vergeet ik er natuurlijk nog 1tje, Killer 7 moet voor mij het compleet maken :P

Edit 2: En dit is alleen maar Gamecube he, moet ook nog veel kopen voor mijn DS en PC, en misschien toekomstige XBOX

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
[...]
[...]

Het eerste is wel waar maar punt 2,3,4 ...dat bepaal je zelf aangezien jij kiest waar je heen gaat.

Maar goed..wat heb ik in de planning..naja wel een paar DS games (eigenlijk alle goede rpg's die gaan uitkomen. edit: wh00t lees net dat another code er al bijna is :D), een paar GC games (Ik heb nog steeds Baten Kaitos, Paper Mario 2 en Tales of symphony niet gespeeld!!!) :)

[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 12-06-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
MaxBurn schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:19:
offtopic:
[...]
[...]

Het eerste is wel waar maar punt 2,3,4 ...dat bepaal je zelf aangezien jij kiest waar je heen gaat.

Maar goed..wat heb ik in de planning..naja wel een paar DS games (eigenlijk alle goede rpg's die gaan uitkomen. edit: wh00t lees net dat another code er al bijna is :D), een paar GC games (Ik heb nog steeds Baten Kaitos, Paper Mario 2 en Tales of symphony niet gespeeld!!!) :)
ToS is net afgeprijst (naar 19 euro) bij videogamesplus, dus grijp je kans :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wil gewoon PAL ;) Ik wacht wel tot die gedaald is.

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 12-06-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je pokemon colosseum uit en ben je van plan te beginnen aan de colosseum battles krijg je een melding dat shadow pokemons niet kunnen meedoen. Sorry hoor, maar dat vind ik echt nep. Ik ga dus niet al mijn shadow pokemons trainen naar normale pokemons, moesten ze het maar slimmer maken of duidelijk zeggen dat dat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

MaxBurn schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:45:
Je kan mijn PAL versie van ToS kopen. Is in perfecte staat afgezien van een klein stukje van de hoes dat in de post is afgebroken (misschien ietsje groter dan 0.5cm2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:31:
... Daarnaast zou ik ook nog wel een Freeloader willen kopen voor Winning Eleven: Final Evolution... En dan heb ik nog een extra controller nodig en een USB mem-card... En dan nog een paar spelletjes voor tussendoor....
Ik zou dan eerst heel goed zoeken of je ergens nog Winning Eleven: FE ergens kunt vinden. Game wordt nl. niet meer gemaakt. Heb een paar jaar terug nog gezocht maar niets kunnen vinden (ja eentje via eBay maar die heeft mij nooit kunnen bereiken)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02:12
MaxBurn schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:45:
Maar die is 50Hz only.... Was voor mij een reden de US versie te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hmm ToS, echt een leuk spel. Maar door RE4 ben ik er niet echt meer aan toegekomen. Ben nu iets van 25 uur bezig. Gelukkig is het een lange game. Al die korte games (<15 uur) heb ik nu wel gezien.

Vanavond maar weer es verder met ToS. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

ToS... echt zo'n game waar je even door het begin heen moet prikken.

Ik wacht nog op Geist, Killer 7 en Zelda, dat was het zo'n beetje denk ik voor mij op Cube gebied. Misschien nog Batallion Wars.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ik wacht enkel nog op de nieuwe zelda... voor de rest misschien paper mario2 en ToS

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:42:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die breezah dames :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda wacht ik ook we op, Geist en Killer7 niet echt, shooters hoe ik voor PC, of het moeten 3rd person shooters zijn als RE4 ;).

Ik heb nog wel wat dingen op de lijst staan, mario party 6, mario tennis, en die opkomende mario games (op die dans game na dan, da's niet voor mij denk ik). Dan natuurlijk Prince of Persia 3, een van de betere platform reeksen, hoop niet dat ze de formule te drastisch wijzigen, ze moeten natuurlijk (omdat gamertjes anders gaan zeiken) weer iets nieuws erin brengen, bij sommige reeksen heeft dat als gevolg, dat het hele idee achter het spel naar de kl**** geholpen wordt ;). Maar we wachten af.

Verder voorlopig niets, ik heb wel God of War op mijn lijstje staan, maar ja, die is niet voor de Cube! Toch jammer, dat op PoP na, dit soort games gewoon NIET op dat ding verschijnen, echt een super gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe iets heel anders. Waar is de game van de topic gebleven??? Ik vond dat wel een leuk onderdeel, maar nu is die weg... :'( :'( :'( Ik was er toen het topic begon niet, maar waarom is het eigenlijk weggegaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:20:
Effe iets heel anders. Waar is de game van de topic gebleven??? Ik vond dat wel een leuk onderdeel, maar nu is die weg... :'( :'( :'( Ik was er toen het topic begon niet, maar waarom is het eigenlijk weggegaan?
Nou dat komt omdat er de afgelopen tijd bijna geen goede games uitkomen en dat zal de komende maanden zo blijven. Wat is het nut van het uitroepen van een game van het topic als er maar één goede game is uitgekomen. Dat deel van de startpost is nu ingeruild voor een uitgebreider deel over de Revolution, iets wat IMHO veel nuttiger is.

EDIT: En wederom heeft Nintendo een uitlating van Perrin Kaplan ingetrokken. Er wordt nu gezegd dat er nog geen beslissing is genomen met betrekking tot HD-ondersteuning. Dit is de tweede keer in een aantal weken tijd dat dit gebeurd, dat betekend dat Nintendo naar aanleiding van de reacties op internet misschien zijn plannen bijstelt of dat Kaplan niet weet wat er binnen het bedrijf gebeurd.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 13-06-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
http://cube.ign.com/articles/624/624200p1.html?fromint=1
A customer service e-mail informed Nintendo fans last week that the company would not offer high-definition support for Revolution. However, the e-mail was immediately changed to state that Nintendo was undecided about whether or not to support the format. Since then, it appears to have made up its mind and HD is again officially out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:48:
Geist en Killer7 niet echt, shooters hoe ik voor PC, of het moeten 3rd person shooters zijn als RE4 ;).
Ik zou toch kijken naar Killer 7 als ik jou was. Het is geen FPS, maar juist meer een beetje als RE4. Beetje adventuren, en af en toe een beetje schieten door met een knop over te schakelen naar 1st person view. Maar het is dus echt geen FPS iig.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ehh..ben ik trouwens de enige die automatisch uitgeschreven is bij N-gamer? Op de een of andere manier hanteren zij een omgekeerde versie van automatische verlenging? Na de betaalde periode schrijven ze je uit ipv verlenging ( ?? )
Ik ontvang geen N-gamer meer en heb ook geen afschrijving gezien..ik wou op zich het blaadje wel blijven ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 14-06-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:05:
Ehh..ben ik trouwens de enige die automatisch uitgeschreven is bij N-gamer? Op de een of andere manier hanteren zij een omgekeerde versie van automatische verlenging? Na de betaalde periode schrijven ze je uit ipv verlenging ( ?? )
Ik ontvang geen N-gamer meer en heb ook geen afschrijving gezien..ik wou op zich het blaadje wel blijven ontvangen.
Lol, we zijn zo gewend aan die foute manier om misbruik te maken van de luiheid van de mens dat we het missen als iemand zo eerlijk is om afspraken na te komen :+ :o

Bij mij is het ook al een tijdje afgelopen, ik had een Jaarabbo via de sterrencatalogus. Leuk blad, niet meer niet minder, leest lekker weg. Voor echte humor en wat diepere reviews en nieuws heb ik altijd nog de PU _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het automatisch verlengen van een abonnement is toch echt wel normaal hoor. Dat zie ik niet als misbruik maken. Het zou toch echt belachelijk veel kosten als elke organisatie constant elk jaar elke klant weer opnieuw moet inschrijven :)

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 14-06-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mij komt ie nog steeds hoor... maar ik kreeg ook een abbonementsverlengingsdokpapiertje dinges.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik dus niet :)
Lichtelijk dom van ze..je snap natuurlijk dat ik nu wacht op weer een goede actie :D (> half jaar na uitschrijving mag het meestal weer)

[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 14-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
/me GameCube Party nr 5 Update
De gamecube party wordt gehouden op 2 en/op 3 juli in Utrecht.
Er is plaats voor ongeveer 12 man. Als je ook zin hebt, stuur een emailtje om op de site te komen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Pfff, breezahs zijn duur, en dames ook, en breezah dames al helemaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:37:
/me GameCube Party nr 5 Update
De gamecube party wordt gehouden op 2 en/op 3 juli in Utrecht.
Er is plaats voor ongeveer 12 man. Als je ook zin hebt, stuur een emailtje om op de site te komen.
heu, klopt het dat je een gebruikersnaam en wachtwoord voor de site moet hebben?
ik met firefox in een nieuw tabblad in ieder geval wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dat klopt:
Elroy schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:04:
OK, aangezien de helft van de email adressen van de party site niet meer werken, ga ik hier nog vermelden:

/me GameCube Party Time

Het is weer eens zover, nadat zeker al een jaar geen gamecube party meer is geweest, is er weer gelegenheid voor een nieuwe. :)

Het feestje kan in deze maand gegeven worden in Utrecht.

Voor alle bestaanden leden, log in op de website en zorg ervoor dat je email adres up to date is :P
Voor nieuwe leden, stuur een email voor login/wachtwoord party site, naar: cubeparty@cheatcn.info.
;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Whut?! schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:57:
[...]

Je kan mijn PAL versie van ToS kopen. Is in perfecte staat afgezien van een klein stukje van de hoes dat in de post is afgebroken (misschien ietsje groter dan 0.5cm2).
Heb je hem nog?
Ik wil hem graag hebben :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ook wel, heb alleen geen mailadres van whut dus mailen lukt niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ik heb ToS nog steeds, 30 euro is wel een redelijke prijs toch?
En aangezien ik hem als eerste aan MaxBurn heb aangeboden, vind ik het wel zo eerlijk om hem weer de kans te geven het te kopen.

Dus als MaxBurn hem ineens niet meer hoeft of het te duur vindt kan Ken hem kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Whut?! op 15-06-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik raad je aan je mailadres als naam<at>djiemeel<punt>com te posten. Zoals je hem nu heb staan is nogal gevoelig voor spam spiders :)

Ik heb trouwens gemailt.

edit:
Mijn brief aan Nintendo of America (mijn zin met daarin "opinion" had ik beter anders kunnen formuleren maar ja...ik ben gewoon kritisch :D Beetje brak engels daar..)
Hello,

I am very disappointed with Nintendo’s decision not to support high definition gaming. Even though most televisions are currently not HD compliant, it is clear Nintendo is lacking long term vision. In two years from now HD gaming will probably be big. (especially among gamers and technology enthusiast) Games released by third party developers will have inferior image quality on the Revolution simply because it will be lacking the clear, crisp and high resolution images its competitors can produce. Again Nintendo will only be able to rely on their ever shrinking fanbase and after a year or two the majority of third party developers will drop support for the revolution. All casual gamers will opt for the competition. Why buy a third party game on Revolution when u can get it on X360 or PS3 with better image quality?

If Nintendo doesn’t want to fail miserably in the next console race they’d better support High Definition gaming.

I hope my opinion on this matter, along with the opinion of thousands of other Nintendo fans, can persuade Nintendo to change their strategy concerning the next generation of console gaming.

With best Regards,

<Mijn Naam>

[ Voor 100% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:42:
Again Nintendo will only be able to rely on their ever shrinking fanbase and after a year or two the majority of third party developers will drop support for the revolution.
Mooi verwoord.
Ik heb ze ook gemaild, en die mail ging eigenlijk vooral over de 3rd pary support. :p

Dat hele HD interesseert me eigenlijk geen bal. Ik zit nu ook te gamen op een klein goedkoop tv-tje (die zelfs de randen van het beeld lijkt af te snijden. Volgens mij mis ik constant een rand van ongeveer een cm. :p Zowel tijdens het gamen als tv-kijken), en ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen totdat deze total loss is. Beeldkwaliteit kan me weinig schelen, voor het geld dat ik met een goedkope tv uitspaar koop ik liever een paar extra spellen. :D

Maar dit is echt weer zo'n beslissing die volgens mij de andere ontwikkelaars gaat wegjagen. Net zoals stug cartridges blijven gebruiken (N64) of geen fatsoenlijke online-service aanbieden (GC). Zo kortzichtig van ze. Doe nou gewoon ook de mogelijkheid voor HD aanbieden. ;) Zelfs als nintendo zelf er niet van wil profiteren, dan kunnen andere ontwikkelaars dat wel doen. Wat voor kwaad kan het aanrichten om het er gewoon extra bij te stoppen. Er zitten geen nadelen aan volgens mij.

Ben benieuwd of een paarduizend mailtjes van nintendo-fanboys ze echt op andere gedachten kunnen brengen.

Edit: Ik ben sinds gisteren trouwens Kirby Airride aan het spelen. (Tsja je moet wat als er niks nieuws uitkomt. ;)) Ik heb volgens mij weleens geroepen dat dat spel te makkelijk was, nou ik neem dat allemaal terug! Aan de oppervlakte lijkt het misschien wel makkelijk. En het is waar dat je, zelfs als de joystick niet aanraakt, uiteindelijk altijd wel over de finnish heen stuitert. Maar zodra je je bezig gaat houden met die absurde challenges (finish a lap in magma flow in less that 1m01!) wordt het ineens toch wel erg lastig. :p Komt meer vaardigheid bij kijken dan ik al die tijd heb gedacht. Het is absoluut geen F-Zero. Ook geen Mariokart. Zelfs geen Waverace. Maar toch is het wel beter dan ik dacht toen ik het een half jaar geleden verveeld in de kast zette. Als je fan van kirby bent, en van race-spellen, en je kan het goedkoop vinden... misschien toch wel een poging waard.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Dat mailen lijkt me geen effect te hebben, beter is het gewoon te respecteren.
Ze gaan hun eigen weg en het maakt ze niets uit of ze 1, 2, of 3 worden, mij trouwens ook niet meer.

Laat de Revolution maar komen.

Het is wel zo dat ik nu een X360 er bij haal, had ik mischien niet gedaan als ze een systeem hadden gemaakt wat ongeveer gelijk was aan PS3/X360.

BTW Toen ik dit alles een paar weken terug zei, dat ze het zo niet gingen reden. Als ze een technisch zwak systeem maken en zo devs en klanten weg jagen, dat was net na de conference werd me hier zowat de huid vol gescholden en moet je nou is kijken.

[ Voor 28% gewijzigd door S2S op 16-06-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

on Revolution when u can get it o
Tsssk Max :D

En dan zeuren over een zinnetje met opinion :D

EDIT: Ik geef jullie overigens groot gelijk over dat HD support. So what dat dat nu nog amper gebruikt wordt, het gaat om de TOEKOMST. Ik heb zelf ook geen HD compliant TV maar toch.

[ Voor 44% gewijzigd door Willybubba op 16-06-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legendry game creator Shigeru Miyamoto spilled a few details on Mario 128 and the Nintendo Revolution during a recent interview with Wired News. While still secreative, Miyamoto did clarify the state of development on the upcoming Mario project.

"It's still floating around. We're searching for that fundamental idea that's going to drive the next 3-D Mario game," said Miyamoto, "but we're not sure when that's going to jump out at us. We're doing lots of tests with small groups."
bron
Goh, ik had gedacht dat Mario128 onderhand toch al wel iets verder in ontwikkeling zou zijn. Maar zo te zien zit het nog steeds in de allereerste fase, en hebben ze eigenlijk nog geen idee wat voor soort spel het moet worden.

Het is ook gewoon bluffen wat ze af en toe doen. :p Ik kan me nog goed herinneren dat ze een tijd geleden hadden gezegd dat Mario128 iets heel nieuws zou doen, wat nog nooit eerder in een platformgame was gedaan. Ohja, een klein detail, we moeten alleen nog even verzinnen wat dat dan precies is... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik weet niet of ik daar uberhaupt wel op zit te wachten. Straks verzinnen ze weer zoiets leuks als Fludd.... :/

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:10:
[...]

Tsssk Max :D

En dan zeuren over een zinnetje met opinion :D
Komt echt door online slang, ik weet best hoe het moet :(

offtopic:
Heb me auto van de zaak in de prak gereden...situatie verkeerd gezien/onduidelijke situatie en remde te laat (alhoewel ik niet zo dicht er op reed). Ben helemaal gespannen en shaky..
De schade is evengoed voornamelijk de motorkap en verlichting maar toch..met 30 (na hard remmen vanaf 70/80 km/u)) in een stilstaande auto = een flinke klap. Waarschijnlijk heel even de aandacht weg gehad, reed voor de wijkertunnel, in de wijkertunnel stond alles stil. In eerste instantie leek het dat ze gewoon wat afremden (iedereen reed immers 70/80, ik remde ook wel ietsje) na nog eens goed kijken zag ik dat iedereen in de ankers ging en ik was dus te laat...

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 16-06-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zoals bekend heeft het nieuwe Japanse GameCube model geen digitale AV-uitgang meer. Betekent dit dat het nieuwe Japanse model nu wel RGB-signalen uitstuurt via de multi AV zoals de Europese modellen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

@Max... das mooi klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ari3 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:57:
Zoals bekend heeft het nieuwe Japanse GameCube model geen digitale AV-uitgang meer. Betekent dit dat het nieuwe Japanse model nu wel RGB-signalen uitstuurt via de multi AV zoals de Europese modellen?
Denk het niet, zal wel ongewijzigd zijn en dus alleen composiet + s-video. Waarom zou met het schrappen van de digitale poort overigens wel RGB via de analoge poort worden uitgezonden?

De Europese cube doet het overigens beide, zowel component via de digitale poort, als RGB (en composiet, maar weer geen s-video) via de analoge poort. Het is overigens vreemd dat ze component via de digitale poort laten lopen, aangezien dit een analoog signaal is.... Een tweede puntje is dat ze via de digitale poort alleen videosignalen afgeven, geen audio (je hebt dus 2 kabels nodig om component beeld te krijgen en audio 8)7 )

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 16-06-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:39:
Ik weet niet of ik daar uberhaupt wel op zit te wachten. Straks verzinnen ze weer zoiets leuks als Fludd.... :/
Ik denk dat Nintendo niet echt heel verniewend uit de hoek zal komen met Mario 128. Zeker niet als die "maar" voor de Gamecube komt(kleine kans, maar goed ik hoop het nog steeds). Deze game wordt,als Revo launch titel, denk ik meer een expiriment dan een volwaardige game. Een soort Yoshi Touch and Go, maar dan een stuk mooier.

offtopic:
Weet je ik zat net de Smilie FAQ te lezen en dar stond een zinnetje in over deze smiley: O+ Er stond dat die nooit op een andere site gebruikt mog worden, omdat deze speciaal voor iemand gemaakt is. En mensen van de oude garde wisten wel voor wie die was. Maar nou ben ik niet van de oude garde :P , maar ik zou toch even willen weten: Voor wie is die???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
MaxBurn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:05:
Ik heb de nieuwe ook nog niet gezien, dus het zou zomaar kunnen dat ze de automatische verlenging de nek om hebben gedraaid, maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is volgens jou de "nieuwe". Ik heb er namelijk al 3 maanden geeneen gezien, terwijl er blij op nintendo.nl vermeld was dat hij al in de winkel lag (is nu een maand terug alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:14:
Wat is volgens jou de "nieuwe". Ik heb er namelijk al 3 maanden geeneen gezien, terwijl er blij op nintendo.nl vermeld was dat hij al in de winkel lag (is nu een maand terug alweer)
Het nieuwste nummer heeft het meisje van Another Code(DS) met een DS in haar handen op de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:39:
Ik ben er ook bang voor. Ik denk altijd dat de meest geniale ideëen vanzelf opkomen. Als je ze geforceerd gaat zitten verzinnen dan... tsja, dan krijg je dingen als de Fludd. :)
Volgens mij kunnen ze beter gewoon beginnen te werken aan een degelijke, uitgebreide 3D Mario. En ergens tijdens dat proces zal Miyamoto dan vast en zeker een geniale inval krijgen die het spel naar een hoger plan tilt.
Zeker niet als die "maar" voor de Gamecube komt(kleine kans, maar goed ik hoop het nog steeds).
Vergeet het maar.
In dat interview zegt hij ook gewoon dat er geen 3D mario avontuur meer uit zal komen voor de gamecube. Dit wordt gewoon een Revolution-title. Waarschijnlijk nog geeneens een launchtitle ook. :( (Gok ik.)
En dan vraag ik me nogmaals af of een "gewoon" Mario-avontuur in combinatie met die revolutionaire nieuwe controller al niet fantastisch genoeg zou zijn?
Heb me auto van de zaak in de prak gereden...
Dat is inderdaad wel even schrikken. Maar in ieder geval nog een geluk dat jij en die andere bestuurder niks hebben opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het punt is juist dat ik niet zit te wachten op een revolutionaire nieuwe Mario. De platformgames van Mario waren altijd super cool, daar wil ik helemaal niks veranderd in zien. Lekker boeiend dat het dan weer een kloon is, als 'ie maar cool is. Maar nee, de platform Mario games moeten vernieuwend zijn en we brengen daarnaast 20 Mario spin-offs uit met elk 10 delen |:(

edit: Tenzij dat revolutionaire ook net zo of nog toffer is dan natuurlijk. Maar Fludd was dat dus absoluut niet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 16-06-2005 16:01 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:41:
[...]

Ik ben er ook bang voor. Ik denk altijd dat de meest geniale ideëen vanzelf opkomen. Als je ze geforceerd gaat zitten verzinnen dan... tsja, dan krijg je dingen als de Fludd. :)
Tis dan wel even DE Fludd he. :P

Ik vond het overigens wel een leuke toevoeging. Aangezien je zo lang niet zo vaak meer naar beneden valt. En je kan er ook nog verf mee wegspuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, mailtje terug gehad.
Hi!

Thanks for letting us know how you feel. We appreciate you giving us your
feedback and we will be forwarding it on to the appropriate people for review.

There will be more details released about the Revolution in the future so stay
tuned to www.nintendo.com for more information. We are confident that gamers
and non-gamers alike will support our focus on fun, innovation, and
affordability. Once you have a chance to play games on the Revolution, we think
you will!

Sincerely,

Nintendo of America Inc.
Het punt is juist dat ik niet zit te wachten op een revolutionaire nieuwe Mario. De platformgames van Mario waren altijd super cool, daar wil ik helemaal niks veranderd in zien.
Ah, maar daar ben ik het toch niet helemaal mee eens.
Het leuke van de mario platform-serie is juist dat elk deel vol met leuke nieuwe vondsten zat. En soms zelfs revolutionaire ideeen wat mij betreft. De wasbeer-staart. Op Yoshi kunnen rijden. Voor het eerst tegen schuine hellingen op kunnen lopen. Voorwerpen kunnen oprapen en weggooien. De enige keer dat nintendo een rechtstreeks vervolg heeft gemaakt is met dat The Lost Levels, en dat valt dan toch vies tegen. Gewoon nieuwe levels, en verder helemaal geen toevoegingen.

Ik hoop toch wel weer dat Mario128 ook weer een leuk nieuw idee heeft om de formule fris te houden. Ik ben alleen bang dat ze zich daar nu teveel op focussen.
Aangezien je zo lang niet zo vaak meer naar beneden valt. En je kan er ook nog verf mee wegspuiten.
Uhuh, het spel speelt er wel lekker door. Het gevoel van vrijheid is veel groter als in Mario64 (vond ik). Je kunt heel nauwkeurig allerlei acrobatische toeren uithalen... en dat is gewoon leuk. (Alhoewel het spel er wel makkelijker door werd... dat spannende gevoel van hoogtevrees als je ergens heel hoog bent geklommen is totaal verdwenen).

Maar het water spuiten als aanval vond ik dan weer minder. En dat verf opruimen zelfs ronduit irritant. Dat leek veel te veel op echt werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik zat net op gametrailers te kijken, en zag toen de Super Mario Sunshine reclame. Ik heb bijna nog nooit ZO hard Nintendo uit zitten te lachen. Mijn god wat was dat slecht zeg, en zo kinderachtig. Hopelijk ligt die tijd achter Nintendo ;) Bekijk het filmpje, het is de tweede van boven....

Slechste regel: "Because green is better dan dirty, and dirty is meaner than clean!" LOL ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mja, ok. Wel iets nieuws, maar Fludd is wel een vernieuwing van een heel ander kaliber. Tanuki-Mario, Yoshi, Wing Cap, en dat soort dingen waren nieuw, maar allemaal een soort van power-ups. De basis was nog gewoon beestje doodmaken door erop te springen, beetje van platform naar platform springen.

In SMS daarentegen heb je Fludd constant bij je. En is er niet zo heel veel van een platform game meer van over. Je moet verf wegspuiten, jippie... :/ En de platformstukjes die erin zitten zijn ook niet echt uitdagend meer met zo'n Fludd op je rug. Je zegt het zelf al. Hoogtevrees is er nu niet meer bij... Dat vind ik juist een minpunt!

Bovendien vind ik trouwens dat hele Delphino gebeuren helemaal niks. Ik wil gewoon the Mushroom Kingdom! :) Die Delphino's zien er stom uit, hebben helemaal niks met Mario te maken... Ik wil gewoon Koopa's, Goomba's en zo in een wereld met warppipes en normale Mario omgevingen :) Een leuk nieuw iets mag van mij best, en is alleen maar leuk. Maar Het verschil tussen Mario 64 en SMS is zo groot dat ik er bijna geen Mario game meer in herken. Dan vind ik SMB2 nog meer op SMB1 lijken dan SMS op M64. En dat is een slechte zaak :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:39:
Haha, ik zat net op gametrailers te kijken, en zag toen de Super Mario Sunshine reclame. Ik heb bijna nog nooit ZO hard Nintendo uit zitten te lachen. Mijn god wat was dat slecht zeg, en zo kinderachtig. Hopelijk ligt die tijd achter Nintendo ;) Bekijk het filmpje, het is de tweede van boven....

Slechste regel: "Because green is better dan dirty, and dirty is meaner than clean!" LOL ;)
Nee man die reclame was juist grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
AAAAAAAAAAAAAH m'n nekhaar gaat helemaal overeind staan door die reclame :D
leuke kleurtjes okee, maar dit.... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Maegrim op 16-06-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb exact hetzelfde mailtje terug gekregen van Nintendo, een standaard antwoord dus. Het verhaal dat ik ze ge-emailed heb is vrijwel hetzelfde als wat ik hier gepost heb over het meevallen van de kosten.

Super Mario 128 moet vind ik terug naar de basis van Super Mario Bros. 3 en Super Mario World, mar dan in 3D. Een level heeft dan in plaats van sterren een beperkt aantal uitgangen. En dan old-skool platforming zoals in de abstracte levels van Super Mario Sunshine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Weet er iemand toevallig een adresje waar je lege gamecube doosjes kan kopen ? Dus gewoon precies hetzelfde doosje als je een game koopt, maar dan zonder boekje, voorkantje, spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:39:

OMFG, dat is ECHT ERG. TE ERG. :r
Hoe kan je zoiets maken. En dan vinden ze het bij Nintendo gek dat ze als een "kiddy" bedrijf worden gezien.

Ik heb absoluut niks tegen op kiddy, maar dit gaat me te ver.

Gelukkig was SMS een leuke game. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 16-06-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:|
lijkt wel zo'n zonnatura reclame gekruist met communistische hersenspoeling 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:29:
Super Mario 128 moet vind ik terug naar de basis van Super Mario Bros. 3 en Super Mario World, mar dan in 3D. Een level heeft dan in plaats van sterren een beperkt aantal uitgangen. En dan old-skool platforming zoals in de abstracte levels van Super Mario Sunshine.
Aah! Hou op! Als ik daar aan denk doet het gewoon pijn dat zo'n spel nog niet bestaat. :p
Dat is inderdaad precies wat ik ook graag zou zien.
En dan één leuke nieuwe powerup, iets dat we nog nooit eerder gezien hebben.
Bovendien vind ik trouwens dat hele Delphino gebeuren helemaal niks. Ik wil gewoon the Mushroom Kingdom! Die Delphino's zien er stom uit, hebben helemaal niks met Mario te maken...
Ja. Ik vind het echt jammer dat die Delphino's ook te zien zijn in Mario Tennis, Mario Kart en zelfs in Paper Mario. Blijkbaar is Nintendo zelf er wel tevreden over. Denk niet dat we daar snel weer vanaf komen. :(
Dat FLUDD ding zelf past al niet echt in die magische Mario sfeer. Veel te high-tech voor het mushroom kingdom.
Weet er iemand toevallig een adresje waar je lege gamecube doosjes kan kopen ?
Ik niet, maar als je zo'n adres vind laat het dan even weten. ;) Ik heb ook nog een kapot doosje hier dat vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zou Shadow Miyamoto weer slechte streken aan het uithalen zijn?? :o

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:53:
[...]

offtopic:
Heb me auto van de zaak in de prak gereden...situatie verkeerd gezien/onduidelijke situatie en remde te laat (alhoewel ik niet zo dicht er op reed). Ben helemaal gespannen en shaky..
De schade is evengoed voornamelijk de motorkap en verlichting maar toch..met 30 (na hard remmen vanaf 70/80 km/u)) in een stilstaande auto = een flinke klap. Waarschijnlijk heel even de aandacht weg gehad, reed voor de wijkertunnel, in de wijkertunnel stond alles stil. In eerste instantie leek het dat ze gewoon wat afremden (iedereen reed immers 70/80, ik remde ook wel ietsje) na nog eens goed kijken zag ik dat iedereen in de ankers ging en ik was dus te laat...
offtopic:
Gebeurde mij laatst ook. Een voorloop auto (VW Golf) in de prak gereden. Nu maar hopen dat ik mijn nieuwe c4 langer heel houd.
Verder alles wel ok met je?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
beetje spierpijn, heeeel licht, wellicht dat dat morgen iets erger is. Verder eigenlijk niets. Verder all-risk en geen eigen risico (1 schade per jaar is het eigen risico voor me werkgever, elke schade erna voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:56:
offtopic:
beetje spierpijn, heeeel licht, wellicht dat dat morgen iets erger is. Verder eigenlijk niets. Verder all-risk en geen eigen risico (1 schade per jaar is het eigen risico voor me werkgever, elke schade erna voor mij)
offtopic:
Gelukkig maar.
En goede regeling btw. Ik moet nog steeds wat horen van de lease maatschappij :(
Maar ja, wel weer een ervaring rijker

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:53
Shame on me, maar ik heb mario 64 nooit gespeeld. En ik vond mario sunshine echt buitengewoon goed. MIsschien wat makkelijk, maar goed voor vele uren spelplezier (netjes alles afgewerkt, ik mis alleen nog 15 a 20 blauwe munten ofzo). Maar als je nu de mario's van de NES/SNES speelt dan zijn die niet per definitie beter (en ik ben een echte retro fan)

Sunshine was voor mij gewoon een goede game, vernieuwend en leuk met een behoorlijke speelduur.

Edit:
Hoewel het spel eigenlijk geen mario is, dat ben ik helemaal met jullie eens. Ik weet bijvoorbeel dat ik nog vele keren mario 1, 2 en 3 zal uitspelen (laatst alle drie nog uitgespeeld met vrienden en een pot bier) net als Mario World. Mario 64 schijnt de beste te zijn, en een n64 ligt in de planning (om mijn ma niet helemaal gek te maken wil ik eerst mijn studiepunten bijeen scoren dit jaar) Sunshine was leuk voor één keer, en die zal ik vermoedelijk niet opnieuw spelen. In dat opzicht zijn de oude mario's wel beter. Maar de spelervaring vond ik gewoon goed.

[ Voor 40% gewijzigd door HCMarX op 16-06-2005 21:33 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb ook die mail terug gehad surrounded :) Volgens mij is het aantal mails nog best hoog, aangezien de link van NOA frontaal op cube.ign.com stond met de oproep te laten merken wat men er van vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:41:
[...]
Vergeet het maar.
In dat interview zegt hij ook gewoon dat er geen 3D mario avontuur meer uit zal komen voor de gamecube.
Ach, met een 2D mario zullen ook redelijk veel mensen tevreden zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind Mario 2d leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Platformgames in het algemeen vind ik vrijwel altijd leuker in 2D dan 3D.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:29:
Sunshine was leuk voor één keer, en die zal ik vermoedelijk niet opnieuw spelen. In dat opzicht zijn de oude mario's wel beter. Maar de spelervaring vond ik gewoon goed.
Voila. Dat zegt inderdaad al genoeg. :) Nadat ik het had uitgespeeld heb ik ook absoluut geen behoefte gehad om het spel nog een keer aan te raken. Dat was bij Mario's vorige spellen wel anders. SMS is een goed platformspel, maar niet meer dan dat. Mario64 is veel beter. Al is nu natuurlijk het wow-effect (wow, het is echt driedimensionaal) wel verdwenen.
Volgens mij is het aantal mails nog best hoog
Ja ongetwijfeld is hun mailbox behoorlijk overspoeld. Matt zal wel een vriendelijk "bedankje" gekregen hebben voor dat artikel. ;)
Maar of het zal helpen betwijfel ik.

Ik stel verder voor dat HAL Laboratories voortaan de presentatie van alle nintendo-spellen verzorgt. :p Alles klopt gewoon bij Kirby Airride. De menu's, de timers, de snelheidsmeter... allemaal een lust voor het oog. Alles is op elkaar afgestemd, het klopt gewoon allemaal. Daar kunnen een hoop andere spellen nog wat van leren. Als je het spel pauzeert kun je zelfs met de camera om Kirby heen bewegen. Elk stofdeeltje, rookpluimpje en vonkje blijft dan perfect stil in de lucht hangen, het is net echt alsof de tijd bevroren is... een heel wonderlijk effect. Om maar even aan te geven hoeveel aandacht er is besteed aan de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:53
Tja, als ik moet kiezen dan staan (even het releasejaar in ogenschouw nemende) Mario 3 en Mario World toch wel eenzaam aan de top. Ik begon met het Nespak met Mario 2, en ook die vond ik wel leuk. Maar 3 is gewoon van buitengewone klasse, en smw is ook buitengewoon goed. Op de een of andere manier is de herspeelbaarheid van de 2d mario's gewoon uitmuntend. Blijft leuk om die spellen (vooral met vrienden) nog eens uit te spelen op een zondagmiddag met de frituurpan en een koelkast vol bier in de buurt.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.