De Wii-mote ook niet.
Wat betreft de controller, ik begrijp de commotie niet goed. Zoals iemand hierboven al zei, wil je de gyro functie niet, zet hem af, en je hebt er geen last van. Ik heb liever de functie, die ik dan misschien in een game op een goede manier kan gebruiken, dan helemaal de mogelijkheid niet te hebben. Zoals gezegd, voor racers en flightsims zijn er zeker mogelijkheden. Net als cameraposities in platformers.
Ik zie alleen maar verbeteringen.
Dezelfde vorm!!! Beste controller ooit. Ik word zot van die linker analoge stick op de xbox, ik wil die symmetrisch onder m'n duimen hebben, end of story
De R2 en L2 buttons zijn een stuk groter en lijken triggers geworden te zijn als ik de foto's bekijk. (dieper naar binnen indrukken). Lijkt mij ook wel heel fijn voor bvb racers, ik moet zeggen dat het me toch wel meevalt om op de xbox zo gas te geven. Lekker proportioneel.
Standaard draadloos, met accu. Geen problemen om op te laden of wat dan ook (charge kit of zo), en zullen niet veel duurder mogen zijn dan de standaard controllers met draad nu.
En uiteindelijk valt de prijs van de console ook wel mee. Ga idd maar eens een stadalone blu ray speler halen. (die andere fabrikanten zullen ook wel pissed zijn over de prijs van de PS3) En over twee jaar zal je gewoon blij zijn dat dit next gen optisch medium er gewoon standaard in zit. Alles netjes in hetzelfde apparaat, bij de 360 moet je weer zitten klooien met een extra kastje naast je tv op usb. En zonder hdmi zal de xbox alle HD DVD media downscalen, heel fijn.
Nee, nu zal je effe wat meer moeten betalen, maar het is de enige goede oplossing. De technieken en zo zijn heel nieuw, daar betaal je ook voor.
En wat iedereen hier loopt te miepen over vernieuwing snap ik ook niet. Dat lijkt het nieuwe buzz woord te zijn. Wat is er mis met gewoon beter? Ik wil beter. En dat krijg ik ook: hoge resolutie (daar kan ik me op een gewone tv soms aan ergeren) Meer power voor meer draw distance (minder pop up). Met die twee dingen ben ik eigenlijk al meer dan tevreden. Dat is het enige wat nodig was om van de ps2 een volwaardig game apparaat te maken dat kan concurreren met een pc qua res.
Verder ook nog regio vrij, draadloze controller, blu ray speler, veel extra functies. Verbeterde online play. Oog voor laadtijden, enz...
Was de snes zo vernieuwend tov de Nes, ps2 tov ps1? (ok cd => dvd, dat is niet vernieuwend, dat is een evolutie) en verkoopt de ps2 slecht? Totaal niet... Dus de ps3 zal zeker ook niet in de problemen komen. Al die doemdenkers hier, daar is echt geen gegronde reden voor. Playstation is een naam die staat, een naam die iedereen kent. Ze zullen hun console zeker wel aan de man kunnen brengen, maak je geen zorgen. In japan alleen al zal die massaal verkopen.
Iedereen in mijn omgeving weet wat playstation is en waar het voor staat, NIEMAND op één of twee uitzonderingen na weet da nintendo zelfs nog maar bezig is met een nieuwe console. En dat zijn dan mensen die alle nieuws op de voet volgen zoals ik. Alle andere weten van niets en vallen compleet uit de lucht. Dus nintendo zal zeker nog werk hebben om hun concept bekend te maken bij de massa. De ps3 verkoopt zichzelf wel net omdat er playstation op staat
EDIT: en ik lees hierboven net dat die zo stil word als de slimline PS2, en die is echt wel stil, zeker vergeleken met de grote PS2, en daar stoorde ik me zelfs niet aan.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 10-05-2006 13:43
]