Het Grote Playstation 3 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.574 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Shiver23 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:10:
FFXIII is al wel bevestigd voor ps3
Vet, dat is echt één van de spellen waarvoor ik een console zou kopen :) Dé reden voor mij om voor de ps3 te gaan :P En wipeout zal ook wel op de ps3 uitkomen, dat vond ik vroeger op de ps1 toch wel niet zo gruwelijk vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Mmzzz Dat is wel relaxed dan, toch altijd 1 van mijn favorieten dat FF :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:12:
Dan ziet mortorstorm er nog steeds goed uit, maar toch wel een stuk minder dan wat we op de trailer van vorig jaar zagen.
Ik zou effe wachten met zoiets totdat we hier ook een hogere resolutie video van hebben dan kan je pas vergelijken, nu niet. :)

Ziet er iig nu toch al erg indrukwekkend uit. Ik weet iig zeker dat er een PS3 naast mijn 360 komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik vind het moeilijk te zeggen met die opnames van de telefoon. Het ziet er eigenlijk allemaal goed uit! Ik ben erg benieuwd naar het officiele materiaal, maar dat zal wel niet eerder worden dan de E3! :) Vooral Lair is erg :P.

Mooie vondst Caboman! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 02-04-2006 11:06 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen enkel spel, waarvoor ik de ps3 zou kopen.

Motorstorm ziet er nou niet echt spectaculair uit. Het maakt weliswaar bandensporen, maar wat voor toevoeging heeft dat als het geen effect op de rijstijl heeft. Natuurlijk is dat moeilijk te programmeren, misschien dat ze het nog gaan toevoegen. De physics zien er iig niet bijzonder uit, ze lijken me eerder een beetje onrealistisch. Daarnaast ziet het er nog niet eens zo spectaculair uit, want hoe moeilijk is het nou om een woestijn vloeiend in beeld te toveren.

Warhawk grafisch beter als de huidige generatie, maar qua gameplay zal het weinig voorstellen als ik dat zo zie. Ziet eruit als blazing angels, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Ratchet en clank heb ik nooit leuk gevonden, ziet er daarentegen wel heel mooi uit.

Getaway ziet er erg goed uit is ook een leuk spel. Gta is beter of er moeten drastische veranderingen plaats vinden.

Al met al ben ik nog niet echt onder de indruk van de ps3. Zowel de gameplay als de grafische kant zijn nog niet bijzonder te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:22:
[...]

Motorstorm ziet er nou niet echt spectaculair uit. Het maakt weliswaar bandensporen, maar wat voor toevoeging heeft dat als het geen effect op de rijstijl heeft. Natuurlijk is dat moeilijk te programmeren, misschien dat ze het nog gaan toevoegen. De physics zien er iig niet bijzonder uit, ze lijken me eerder een beetje onrealistisch. Daarnaast ziet het er nog niet eens zo spectaculair uit, want hoe moeilijk is het nou om een woestijn vloeiend in beeld te toveren.

Warhawk grafisch beter als de huidige generatie, maar qua gameplay zal het weinig voorstellen als ik dat zo zie. Ziet eruit als blazing angels, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Ratchet en clank heb ik nooit leuk gevonden, ziet er daarentegen wel heel mooi uit.

Getaway ziet er erg goed uit is ook een leuk spel. Gta is beter of er moeten drastische veranderingen plaats vinden.

Al met al ben ik nog niet echt onder de indruk van de ps3. Zowel de gameplay als de grafische kant zijn nog niet bijzonder te noemen.
Euh... de hele bedoeling van dat spektakel is de graphics en physics te tonen, heeft niets met gameplay te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ofwel tech demo's? :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

Dat heb ik nou ook van de Xbox 360, raar he? ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:18:
[...]

Dat heb ik nou ook van de Xbox 360, raar he? ;)
jah :p
Bartjuh schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:38:
[...]

Euh... de hele bedoeling van dat spektakel is de graphics en physics te tonen, heeft niets met gameplay te maken.
daar heb je wel gelijk in en uiteindelijk ligt het natuurlijk bij de developers wat ze met de kracht van de ps3 doen. Het enige schokkende aan Motorstorm, weliswaar een vroege build, zijn de bandensporen. In vergelijking met de presentatie valt het flink tegen, daar is gewoon niet om heen te draaien. Je hoeft geen actie zoals in de trailer te verwachten.

Of je de spellen waardeert hangt natuurlijk volledig van jezelf af, zonder twijfel dat er nog een paar toppers tussen komen te staan. Iig deze spellen zijn nog geen reden tot aanschaf. Kan me best voorstellen dat jullie dat ook bij de 360 hebben. Dit alles is puur mijn mening, dat jullie het er misschien niet overeens zijn vind ik prima.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

Heb je uberhaupt de presentaties bekeken?

Het hele idee van Motorstorm is JUIST dat de ondergrond continu veranderd en daardoor wel invloed heeft op de rijstijl. Dat benadrukt hij nog eens door rustig over de bandensporen te rijden en daar te laten zien dat dit direct invloed heeft op de vering en ophanging van de auto.

Bij Warhawk gaat het om bepaalde details in de gfx, zoals de wolken. Maar ook de A.I. waar de verschillende vliegtuigen in de wereld allemaal voor zichzelf 'denken'.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Shiver23 schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:27:

Het hele idee van Motorstorm is JUIST dat de ondergrond continu veranderd en daardoor wel invloed heeft op de rijstijl. Dat benadrukt hij nog eens door rustig over de bandensporen te rijden en daar te laten zien dat dit direct invloed heeft op de vering en ophanging van de auto.
Even over Motorstorm; het belangrijkste bij racegames is de gameplay. Die hele presentatie over lassen die je kunt zien, de hoeveelheid pixels etc, leuk allemaal, maar veel minder belangrijk dan de gameplay. Om een goed voorbeeld te geven: de F1 serie van EA. Elk jaar weer technische verbeteringen, maar het speelt gewoon niet als een racegame, ruk dus.

De grafische kwaliteit zal best heel goed zijn, zeker op je eigen HD TV, maar als het niet leuk/frustrerend is om te spelen, laat ik deze gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Wat houden die 2 hdmi channels nu precies in?

Ik heb een paar maand geleden zo'n nieuwe Samsung LCD tv gekocht met HDMI, voor zover ik weet is dit hdmi 1.1
Is het straks wel mogelijk om op die tv de PS3 in HD weer te geven? Er zit maar 1 HDMI aansluiting op de TV...
Zou behoorlijk kut zijn als ik dan weer aan een andere tv zou moeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDMI 1.0 - december 2002 : pixel rate 25-165MHz, 24 bit kleur
HDMI 1.1 - mei 2004 : DVD Audio toegevoegd
HDMI 1.2 - augustus 2005: 1bit digitale audio (SACD) en AC-koppeling voor PC's toegevoegd
HDMI 1.2a - december 2005: CEC (Consumer Electronics Control) toegevoegd
Is HDMI 1.2a backwards compatible with 1.2, 1.1 and 1.0?

Yes, the latest HDMI specification is fully backwards compatible with previous versions.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Albinoraptor schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:03:
Ik zou effe wachten met zoiets totdat we hier ook een hogere resolutie video van hebben dan kan je pas vergelijken, nu niet. :)
Dat andere filmpje heb ik anders alleen nog maar in een lage resolutie gezien. Het ging niet zozeer om de resolutie, maar meer om het realisme. Dat lag niet op hetzelfde niveau.

Niet te min ben ik nog steeds onder de indruk. Het spel ziet er zo echt wel mooi uit en het heeft denk ik ook wel potentie. Misschien zijn de beelden weer realistischer als je ze in een racesetting ziet, aangezien het nu niet meer dan rondjes rijden was en je het niet in-car zag.

Verder zou het niveau van dat eerste filmpje misschien best ooit eens gehaald kunnen worden met de PS3, als Motorstorm 1 het misschien niet haalt, dan kan dat bij Motorstorm 2 misschien wel gehaald worden. Je ziet altijd dat de eerste generatie spellen ver achter blijft bij wat het apparaat daadwerkelijk kan. En als ze nu dit al kunnen laten zien, dan ben erg optimistisch gestemd over wat er nog te verwachten valt van latere generatie spellen op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

TangLeFuzZ schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:08:
Wat houden die 2 hdmi channels nu precies in?

Ik heb een paar maand geleden zo'n nieuwe Samsung LCD tv gekocht met HDMI, voor zover ik weet is dit hdmi 1.1
Is het straks wel mogelijk om op die tv de PS3 in HD weer te geven? Er zit maar 1 HDMI aansluiting op de TV...
Zou behoorlijk kut zijn als ik dan weer aan een andere tv zou moeten :(
Die 2 HDMI channels houdt in dat je 2 HD TV's op de PS3 kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
-Sander schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:18:
[...]

Die 2 HDMI channels houdt in dat je 2 HD TV's op de PS3 kan aansluiten.
Dat lijkt me vrij stug? De nieuwe Sony HDTV's hebben zelf ook 2 HDMI aansluitingen... dat zette me aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Misschien al lang geweest, dan heb ik et niet gezien of gevonden, en moet deze post als niet-gepost worden beschouwd! ;)

Afbeeldingslocatie: http://img420.imageshack.us/img420/1365/untitled4qm.png

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

399euro is een richtprijs? Denk dat je bedrogen uit gaat komen als je deze dan besteld voor 400euro :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat de E3 ons gaat brengen. Ik zit echt te wachten op MGS4 nieuws + beeldmateriaal.
Op Hideo Kojima's Engelstalige audioblog zei men dat ze de laatste hand leggen aan hun 'werk' voor de E3, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zondag 09 april 2006 @ 08:32:
399euro is een richtprijs? Denk dat je bedrogen uit gaat komen als je deze dan besteld voor 400euro :P
ow dat valt nog mee. Ik hoorde dat de prijs 1400 euro zou zijn :D

gelukkig is dat maar een fabeltje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:49:
[...]

ow dat valt nog mee. Ik hoorde dat de prijs 1400 euro zou zijn :D

gelukkig is dat maar een fabeltje dus
:D
Weinig mensen die em dan zouden kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens niks te melden over de ps3?

Ik lees in het gamecube / wiiiiii topic elke dag wel nieuwe reacties.

Ik moest dit topic zelfs opzoeken in de search! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Over minder dan twee weken is de E3 dus tot dan zullen we denk ik weinig nieuws krijgen. Sony geeft zelf namelijk niets uit. En over games wordt hier in het topic weinig gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:34:
Over minder dan twee weken is de E3 dus tot dan zullen we denk ik weinig nieuws krijgen. Sony geeft zelf namelijk niets uit. En over games wordt hier in het topic weinig gepost.
Maar het is toch juist een deel van de voorpret? dingen laten uitlekken. Geruchten machine zijn werk laten doen. etc. etc.

Ik heb nu (mss misplaatst) het gevoel alsof er amper 360 en ps3 "beleving" is en des te meer voor de wiiiiiiii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:52:
[...]
Maar het is toch juist een deel van de voorpret? dingen laten uitlekken. Geruchten machine zijn werk laten doen. etc. etc.

Ik heb nu (mss misplaatst) het gevoel alsof er amper 360 en ps3 "beleving" is en des te meer voor de wiiiiiiii.
Maar de wii is ook gewoon vet :P De hele "feeling" erachter. Ik ga zelf zeker voor de ps3... maar als de wii goedkoop is, dan zit ik er zelf aan te denken om tegen die tijd die ook te halen :)
Probleem met de wii is voor mij, dat het voor mij waarschijnlijk niet genoeg voldoening geeft om alleen met de wii te spelen... dingen zoals hele vette graphics icm met FF en wipeout zal ik dan moeten missen :P

en de xbox360 komt er bij mij waarschijnlijk nooit in, te eenzijdige/saaie games die mij niets nieuws bieden. Alles hebben ze goed gedaan bij de 360 , de marketing/specs/looks/graphics.... alleen de gameplay/innovatie blijft jammerlijk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bartjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:16:
te eenzijdige/saaie games die mij niets nieuws bieden. Alles hebben ze goed gedaan bij de 360 , de marketing/specs/looks/graphics.... alleen de gameplay/innovatie blijft jammerlijk achter.
En dat baseer jij op vijf maanden games met de 360? Welke heb je dan gespeeld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes van Final Fantasy XIII

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/1180/finalfanta200151l3kl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/659/finalfanta200152l2dh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/2420/finalfanta200153l7ad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/499/finalfanta200155l7gc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/2664/finalfanta200159l5il.jpg

Trouwens, over een half uurtje begint de Sony conference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
20GB kost 499 euro en de 60GB kost 599 euro.

Maar de 20GB mist meer dan alleen 40GB :/
De 20GB heeft géén HDMI, Memory Stick, SD, Compact Flash en WiFi support.

Verder mist de vernieuwde controller z'n trilfunctie.
Uiterlijk heeft ie veel meer koelopeningen ten opzichten van E3 2005 en heeft de 20GB een compleet zwarte afwerking.

Ik mis trouwens een aantal aansluitingen? 2 netwerk aansluitingen zijn verdwenen en er is nog maar één HDMI bij de 60GB uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Waar haal je die info van vandaan als ik vragen mag?
Heb op gamers.nl nog geen plaatjes kunnen vinden oid.

Zou je dus een linkje willen posten? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

http://ps3.ign.com

Ik miste trouwens ook SCE Europe met Killzone en Motostorm. Nu zijn er wel nieuwe screens van Motostorm gereleaseed, dus misschien staan ze gewoon op de Sony booth?

De images van Motostorm:
http://media.ps3.ign.com/media/748/748488/imgs_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
sony pakt het goed aan; ik wil geen ps3, maar ik wil wel f1 2006, dus helaas voor mij wordt dat een duur spel (als ze er iets fatsoenlijks van bakken)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wel jammer dat Sony uiteindelijk toch gegaan is voor zo'n goedkope slot-loader. Ik heb liever een tray. Slot-loaders beschadigen je discs. Tevens blijven er vet/stof strepen achter op de discs bij het in- en uitladen. :( Eeuwig zonde...

Ook zie ik dat de draadloze controller via USB opgeladen kan worden. Het is een mini-USB plug. Niet zo'n slimme aansluiting. Mini-USB trek je erg gemakkelijk los. Voor het opladen niet erg, maar bedenk dat als de accu leeg is, je de USB kabel moet aansluiten om verder te spelen. Tijdens het spelen trek je zo'n mini-USB erg makkelijk los. Er is een betere vergrendeling nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 09-05-2006 09:25 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Niet helemaal met je eens, als ie te stevig vastzit kun je het hele ding slopen.
En dat is nou precies de eeuwige tweestrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Hah, 2 miljoen beschikbaar bij wereldwijde release! Da's never nooit genoeg. Die kun je al kwijt in Japan op dag 1 van release als FF13 een lanceertitel is. Ik hoop toch echt dat ze niet doorgaan met het gelijktijdig uitbrengen van de PS3 in alle werelddelen. Beter eerst exclusief uitbrengen in Japan zodat alle productiecapaciteit naar één regio gaat. Dat maakt de kans dat je pre-order direct gehonoreerd wordt een stuk groter dan zo'n trieste wereldwijde release waarbij hij overal uitverkocht is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een ander forum gelezen:
"Why buy two other systems when we can steal all the base ideas and throw them into one box? Buy the PS3. It's 360 degrees of Revolution. Wii!!!"
Ik vond de PS3 voorstelling maar mager, teleurstellend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het Dual True 1080P verhaal, waarmee ze maanden naar MS en Nintendo hebben gegooid, blijkt dus ook niets minder dan een leugen.

Er zit dus in de 599,- versie 1 HDMI poort. In de goedkopere zelfs geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Wat heb je nu aan de PS3 zonder HDMI poort? Als je hem als Blu-ray speler wilt gebruiken zul je die HDMI toch nodig hebben voor HDCP protected content met het Image Constraint token aan. Zijn er al meer details bekend over wat er op de HD meegeleverd gaat worden, wordt het een soort media-center of "alleen" een console en Blu-ray speler?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:28:
Het Dual True 1080P verhaal, waarmee ze maanden naar MS en Nintendo hebben gegooid, blijkt dus ook niets minder dan een leugen.

Er zit dus in de 599,- versie 1 HDMI poort. In de goedkopere zelfs geen.
Wat maakt het uit dat de dure versie er maar 1 heeft? Hadden dat er 2 moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De PS3 heeft zijn belofte maar erg matig waargemaakt op de pre-e3 presentatie. Voor 599 mag ik toch wel ECHTE VETTE GRAPHICS verwachten, maar helaas. Ik heb niks gezien wat de xbox360 overstijgd. De eerste screens van PG3 hebben meer indruk gemaakt dan de PS3 screens.

Als ik moet kiezen voor een dvd film van 5 euro of dezelfde film in hd formaat voor 35 euro dan kies ik voor de dvd.(en als je kijkt naar hoeveel mensen tevreden zijn met divx of zelfs nog slechtere kwaliteit ben ik niet de eenige) Dit zelfde verhaal geld voor de games van de PS3. Dit is gewoon het geld niet waard naar mijn mening.

P.s. ik ben een Nintendo Fanboy, i know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat alle Xbox en Nintendo fans dit topic komen verzieken.. als je niks nuttig te zeggen hebt, zeg dan niets.

Sony probeert tenminste het gamen op een hogere lat te leggen en ja, dan moet je wel eens afkijken. Nu kan je ook zeggen van:

OH, Nintendo heeft ook zow een download systeem als MS.

en

4 jaar later heeft MS ook zo een controller wedde ;)

Wat een onzin.

Modbreak:Het is MS, niet M$ ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 09-05-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Blu-Ray zal de komende tijd GEEN gebruik maken van HDCP. Dus via component kun je gewoon je filmpjes kijken. Dubbele HDMI was gewoon een nutteloze optie. Net als die vele LAN-aansluitingen.

Xbox360 Premium (20GB) + HD-DVD + Xbox Live > € 499,-
PS3 (20GB) + Blu-Ray + Playstation Online (gratis) = € 499,-

Enige waar ze de dubbele HDMI-poort voor hadden kunnen gebruiken is doorlussen van andere HDMI-bronnen. Dat zou wel handig geweest zijn.
En zonde dat hij alleen in het zwart te krijgen is. Heb ik net al mijn apparatuur in het zilver (behalve PS2) komt er weer een zwart apparaat. Ach ja, je kunt niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoewel het single is, heeft de PS3 toch wel native 1080p t.o.v. de 1080i van de XBOX360? Die laatste is zelfs niet altijd native 1080i (PGR3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:55:
Blu-Ray zal de komende tijd GEEN gebruik maken van HDCP. Dus via component kun je gewoon je filmpjes kijken. Dubbele HDMI was gewoon een nutteloze optie. Net als die vele LAN-aansluitingen.
Keyword hier is natuurlijk komende. Ik verwacht dat die PS3 wel een jaar of 5 onder mijn TV kan staan en tegen die tijd zullen ze vast de ICT wel aangezet hebben, waardoor je met een goedkope PS3 dus geen films meer op HD resolutie kan kijken. Bovendien scheelt HDMI een kabel (is beeld + geluid), dus het is gewoon handiger.

Ik heb niet zo'n vertrouwen in filmmaatschappijen die zeggen "Ja, we hebben de mogelijkheid wel tot draconische beveiligingsmaatregelen, maar we beloven ze voorlopig niet te gebruiken hoor!!". Dat is net als Zalm die roept dat de koopkracht deze keer toch echt zal verbeteren.

Overigens vind ik die €100 extra volkomen terecht voor functionaliteiten als ingebouwde WiFi, HDMI en een kaartlezer, die leg ik er graag voor neer. Dat het apparaat in zijn geheel te duur is moge duidelijk zijn, ik wil best 499 neerleggen voor de dure versie, maar 599 gaat me net ff te ver. Ik zal echter geen PS3 kopen zonder WiFi en HDMI.

[ Voor 22% gewijzigd door Gerco op 09-05-2006 10:12 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:50:
De PS3 heeft zijn belofte maar erg matig waargemaakt op de pre-e3 presentatie. Voor 599 mag ik toch wel ECHTE VETTE GRAPHICS verwachten, maar helaas. Ik heb niks gezien wat de xbox360 overstijgd. De eerste screens van PG3 hebben meer indruk gemaakt dan de PS3 screens.

Als ik moet kiezen voor een dvd film van 5 euro of dezelfde film in hd formaat voor 35 euro dan kies ik voor de dvd.(en als je kijkt naar hoeveel mensen tevreden zijn met divx of zelfs nog slechtere kwaliteit ben ik niet de eenige) Dit zelfde verhaal geld voor de games van de PS3. Dit is gewoon het geld niet waard naar mijn mening.

P.s. ik ben een Nintendo Fanboy, i know
Je hebt volkomen gelijk. bij deze dingen gaat het niet om ik ben fanboy van dit en fanboy van dat, ik heb altijd alle consoles gehad en hou van nintendo om zelda en mario, hou van sony om gran turismo god of war enz en van microsoft (zeker niet om windows) om halo enz.

Elke console heeft zijn eigen ding maar de 599 euro komt erg hard aan. vind ik wel jammer daar ik denk dat de games ook nog eens duurder zullen zijn dan die van de xbox360.

Microsoft komt daarlijk met de hd-dvd addon en als deze addon ook rond de 100 euro gaat kosten dan komt de 360 premium + een wireless ding ongeveer op dezelfde prijs als de ps3..

Maarjah.. ik ga de ps3 in ieder geval niet bij de launch kopen omdat ik vind dat ie zichzelf toch eerst moet waarmaken met games enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:53:
Beetje jammer dat alle Xbox en Nintendo fans dit topic komen verzieken.. als je niks nuttig te zeggen hebt, zeg dan niets.

Sony probeert tenminste het gamen op een hogere lat te leggen en ja, dan moet je wel eens afkijken. Nu kan je ook zeggen van:
Ik denk dat je mijn reactie niet helemaal goed gelezen hebt. Ik heb het niet over de controller. Daar heb ik volledig vrede mee. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er screens getoond worden die NIET ECHT wereld brekend zijn voor een behoorlijk hoog prijskaartje. Sony wil de lat hoger leggen voor game's? Laat ze dan hun belofte van foto realistische games waarmeken in tegenstelling tot een opgevoerde Grand Tourismo. Ookal draait hij in 1080p, die popetjes langs de weg verpesten de grafische pracht behoorlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gran turismo demo is maar een tech demo.. en inderdaad het ziet er precies uit als de ps2 versie alleen dan in hoog resolutie.. wel jammer dat ze zo'n demo laten zien terwijl ze veel vettere dingen kunnen. (ik hoop ook in 60fps).

maar laten we even terugkomen op hoeveel mensen de 1080p gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als ze minder denken te verkopen met HDCP aan dan HDCP uit gaan ze het niet gebruiken.
En de handigheid van HDMI met beeld en geluid door één kabel gaat voor velen denk ik niet op, omdat het geluid via je TV niet echt de moeite waard is. Geluid gaat rechtstreeks naar mijn surround receiver. Zolang die geen HDMI heeft vind ik het wel best. Dat de mogelijkheid er is, is zeker handig. Maar een extra kabeltje is natuurlijk weinig moeite.

De kracht van de PS3 ligt denk ik in het feit dat hij alles doet wat de 360 doet én meer.
Wat heeft de 360 nu nog voor op de PS3? Die paar exclusives zou je het voor moeten doen dan. Of de lagere 'instapprijs'.
PS3 heeft complete backwards compatability met PS2 en PSX. Integratie met PSP. Gratis online. Ingebouwde wifi, hdmi en 60gb hd (met duurdere versie). Enige wat ik tot nu toe mis is media-center-achtige mogelijkheden. Iemand daar iets van gehoord of gezien?

Natuurlijk heeft Sony in het begin het anders voorgesteld maar met een beetje gezond verstand had je wel kunnen inzien dat dit totaal niet realistisch was. Ik denk dat ze een heel mooi gebalanceerd systeem op de markt brengen wat een hele realistische oplossing is.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerlijk gezegd wel Motorstorm, Killzone2 en iets additioneels zoals Ratchet & Clank, MGS4 willen zien.

Dat ze de controller hebben aangepast, is gewoon heel sluw en slim. We praten wel even over keiharde goudmijntjes die omgaan in de console markt, en uit moraal zoiets niet meenemen is gewoon uberdom.

Warhawk lijkt me persoonlijk heel saai, maar wellicht dat de video niet een goed beeld geeft van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ach als je bijvoorbeeld alleen al die nieuwe Naughty Dog game ziet, dan weet je gewoon dat het grafisch helemaal goed gaat komen. Of neem bijvoorbeeld Heavenly Sword zag er super uit! Niks om voor te schamen. Of MGS4 oversteeg zelfs mijn verwachtingen. Ik ken zelfs geen enkele xbox 360 game die op dit moment beter uitziet. Als die er wel is mag die gene het hier neer posten. Maar ok, vanavond worden natuurlijk die zogenaamde tweede generatie games door Microsoft gepresenteerd en ik ga zeker kijken. Dan kunnen we pas echt zeggen of het er beter of slechter uitziet. :)

Trouwens, volgens mij ondersteund de AV-multi-out gewoon HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:21:
Als ze minder denken te verkopen met HDCP aan dan HDCP uit gaan ze het niet gebruiken.
En de handigheid van HDMI met beeld en geluid door één kabel gaat voor velen denk ik niet op, omdat het geluid via je TV niet echt de moeite waard is. Geluid gaat rechtstreeks naar mijn surround receiver. Zolang die geen HDMI heeft vind ik het wel best. Dat de mogelijkheid er is, is zeker handig. Maar een extra kabeltje is natuurlijk weinig moeite.

De kracht van de PS3 ligt denk ik in het feit dat hij alles doet wat de 360 doet én meer.
Wat heeft de 360 nu nog voor op de PS3? Die paar exclusives zou je het voor moeten doen dan. Of de lagere 'instapprijs'.
PS3 heeft complete backwards compatability met PS2 en PSX. Integratie met PSP. Gratis online. Ingebouwde wifi, hdmi en 60gb hd (met duurdere versie). Enige wat ik tot nu toe mis is media-center-achtige mogelijkheden. Iemand daar iets van gehoord of gezien?

Natuurlijk heeft Sony in het begin het anders voorgesteld maar met een beetje gezond verstand had je wel kunnen inzien dat dit totaal niet realistisch was. Ik denk dat ze een heel mooi gebalanceerd systeem op de markt brengen wat een hele realistische oplossing is.
De xbox360 is backwards compatible met de xbox1 en ze zijn nu bezig met een handheld en die hoeft van mij niet te dienen als een achteruit-kijk-spiegel voor een race game :) ik ben bang dat ze iets gruwelijks op de markt gaan brengen maar het is gewoon ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Afbeeldingslocatie: http://www.hdbeat.com/media/2006/05/ps3spec2.jpg

Moet wel dat de 'gewone' uitgang ook HDMI doet. Anders kun je er nooit 1080p uit krijgen. Dus toch dubbel HDMI. Min of meer.
En de 360 is backwards compatible met een aantal xbox-titels. Nog lang niet allemaal.

Plaatje van de controller:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/05/ps3-controller-final.jpg
Lijkt erop dat de nieuwe eye-toy ook mooie dingen kan gaan doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.joystiq.com/media/2006/05/DSC_2167.JPG

En dan in de loop van de E3 zullen we nog een hoop mooi spul te zien krijgen denk ik. Dit was een presentatie alleen van Sony. Van game developers kunnen we echt nog wel het nodige verwachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik begrijp het gezeur op die controller dat het allemaal gejat is niet zo. Ook het geemmer over de prijs snap ik niet. Koop eens een PC die een random nieuwe game(!) gewoon goed draait? Wat kost dat? Precies, veel meer dan die PS3.

Tuurlijk is 599euro geen kattepis, maar dat is 399 euro ook niet. En dit ding moet wel jaren mee, dus die investering heb je er zo uit. Trouwens de PS2 kostte bij introductie ook ong 599 euro (1200 piek dacht ik). En als het je niet bevalt, koop je hem toch wat later? Het is trouwens toch altijd een goed idee te wachten tot de 1e rivisie bij een console.

Ik erger me echt mateloos aan die nintendo zeikerts mbt die nieuwe sony controller. Het is gejat-dit, en gestolen-zus.... ik snap niet dat dat iets boeit. Het is al lang geleden naar buiten gebracht door nintendo, en die hadden echt niet de illusie dat men daar niets mee zou doen bij de andere fabrikanten. De mensen die de sony move nu kennelijk niet kunnen waarderen zijn kennelijk mede-eigenaar van nintendo zo lijkt het. Wat boeit het als een 'andere' console een of ander foefje kent wat de door jou aanbeden console ook kent... je speelt toch niet met die andere console want die koop je niet.

Ben wel blij dat ze eindelijk die vibratorfeature eruit gesloopt hebben, en daar iets nuttigs voor in de plaats hebben gestopt. Snap alleen niet waarom een simpele card-reader functie die nauwelijks geld kost gestript wordt uit het goedkopere model, al lijkt het me dat je die dingen toch niet echt gaat gebruiken met netwerk en hdd binnen handbereik.

Iemand al meer info over de online faciliteiten? Ik ben er nog steeds niet achter of je nu gratis online kunt gamen of dat je daar voor moet betalen (wat ik nooit heb begrepen aan xbox live)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:21:
En weer het toverwoord... als. Als ze denken dat ze met HDCP aan meer verkopen, zetten ze het aan. Simpel zat. Ik wil niet in de situatie zitten dat ik een dure console gekocht heb, voor 40% als Blu-ray speler en dat ik na een jaar of twee geen HD content fatsoenlijk meer kan bekijken.

Ik blijf erbij dat een Blu-ray speler zonder HDMI volkomen nutteloos is, koop je hem alleen voor de games is het geen punt, maar als je hem (zoals Sony wil) gaat gebruiken als multimedia-hub voor je huis, is het gekkenwerk om hem zonder HDMI te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Als Nintendo fanboys gaan zeuren dat playstation hun controller jat, kunnen de MS fanboys net zo goed gaan zeuren dat de revolution controller gejat is van MS (MS sidewinder freestyle pro anyone?)

Ok, was wel nét wat minder geavanceerd, maar hetzelfde principe. En dat zeg 10 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:09:
[...]

En weer het toverwoord... als. Als ze denken dat ze met HDCP aan meer verkopen, zetten ze het aan. Simpel zat. Ik wil niet in de situatie zitten dat ik een dure console gekocht heb, voor 40% als Blu-ray speler en dat ik na een jaar of twee geen HD content fatsoenlijk meer kan bekijken.

Ik blijf erbij dat een Blu-ray speler zonder HDMI volkomen nutteloos is, koop je hem alleen voor de games is het geen punt, maar als je hem (zoals Sony wil) gaat gebruiken als multimedia-hub voor je huis, is het gekkenwerk om hem zonder HDMI te kopen.
Ik kan ook niet in de toekomst kijken, maar de volgende situatie is heel realistisch:
Over 2 jaar als PS3, xbox 360 (met HD-DVD) en stand-alone spelers een beetje verkocht zijn zal misschien wel 80% van de markt van spelers door consoles ingevuld worden. Reken daar even 60% van zonder HDMI. Reken er maar niet op dat ze dan HDCP gaan uitzetten.

Als je er zo bang voor bent koop je de duurdere versie. Probleem opgelost. Mensen met een 360 krijgen waarschijnlijk helemaal geen HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:16:
Als Nintendo fanboys gaan zeuren dat playstation hun controller jat, kunnen de MS fanboys net zo goed gaan zeuren dat de revolution controller gejat is van MS (MS sidewinder freestyle pro anyone?)

Ok, was wel nét wat minder geavanceerd, maar hetzelfde principe. En dat zeg 10 jaar terug.
Een 3d muis vind ik toch wel iets heel veel anders dan een Sidewinder met tiltfuncties die de PS3 nu ook krijgt. Dat valt in de categorie Gameboy met titlfuncties in de Warioware games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Vrede op aarde mensen :)

Weet iemand al iets over het OS? Hoe 'vrij' wordt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

zAo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:23:
Vrede op aarde mensen :)

Weet iemand al iets over het OS? Hoe 'vrij' wordt dit?
Dat zou ik inderdaad ook erg graag willen weten. Het zou natuurlijk heel erg mooi zijn om homebrew te kunnen draaien op de PS3. Hoe ze de kopieerbeveiliging dan regelen weet ik niet en kan me eigenlijk ook niet schelen. Homebrew software op de PS3 kan best een hoge vlucht nemen als het OOTB mogelijk gaat zijn.

Natuurlijk gaat niet iedereen opeens aan het developen, maar voor de PC zijn er ook duizenden programmas waar geen bedrijf achter zit, ik zie geen reden waarom dat voor de PS3 anders zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
zAo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:00:
Hoewel het single is, heeft de PS3 toch wel native 1080p t.o.v. de 1080i van de XBOX360? Die laatste is zelfs niet altijd native 1080i (PGR3)
Sterker nog, er zijn geen native 1080i spellen voor Xbox360. Alles is 720p en wordt omhoog geschaald :r als je 1080i in je dashboard aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die controller: http://www.gamespot.com/e3/e3blog.html?topic_id=24600407
Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:30:
[...]

Dat zou ik inderdaad ook erg graag willen weten. Het zou natuurlijk heel erg mooi zijn om homebrew te kunnen draaien op de PS3. Hoe ze de kopieerbeveiliging dan regelen weet ik niet en kan me eigenlijk ook niet schelen. Homebrew software op de PS3 kan best een hoge vlucht nemen als het OOTB mogelijk gaat zijn.

Natuurlijk gaat niet iedereen opeens aan het developen, maar voor de PC zijn er ook duizenden programmas waar geen bedrijf achter zit, ik zie geen reden waarom dat voor de PS3 anders zou zijn.
Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar het OS. Zou mij wel stoer lijken als ik er Ubuntu op kan installeren (als Ubuntu aan een PS3 versie begint). het zou erg jammer zijn en een grote gemiste kans als het alleen maar mogelijk is om de Sony Linux distro te gebruiken die standaard meegeleverd word. Met Linux kan zo'n PS3 praktisch een PC vervangen, en dat zou de reden zijn voor mij om een PS3 te kopen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens over al dat gezeur over of iets wel of niet gejat is.

Wat maakt het uit? Als het echt gejat is dan mag de rechter het oplossen.
En als het dus allemaal gewoon mag dan is het toch een kwestie van wie werkt het het beste uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
maar laten we even terugkomen op hoeveel mensen de 1080p gaan gebruiken.
Geef het twee jaar en het is onder de 1000 euro. Nu al zijn 1200p schermen voor PC betaalbaar. Laat je niet voorliegen door de Amerikaanse media die continu het nut van 1080p in twijfel trekken. In Europa, waar HDTV nog lang niet ingeburgerd is het veel beter om voor 1080p te gaan. 720p is een legacy resolutie die voornamelijk in Amerika veel gebruikt wordt omdat ze daar HDTV eerder geadopteerd hebben waardoor de media lijkt te denken dat toch niemand een 1080p scherm heeft. In Europa zie je nu dat alle HD kanalen in 1080i worden uitgezonden. Bovendien zijn 1080p schermen binnen twee jaar betaalbaar (< 1000 euro). Er is dus geen enkele reden om voor Europa 720p te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:49:
trouwens over al dat gezeur over of iets wel of niet gejat is.
Hij is geinspireerd door de Wii controller (lijkt me duidelijk), maar in principe gejat van de Sidewinder Pro, die had dat tiltgebeuren ook al. Alleen is dat allemaal al heel oud en lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat iemand nog octrooi heeft op dat idee. Dus Sony zal geen problemen krijgen met de controller.

Waar ze wel problemen mee hadden was de dualshock en dat zou best wel eens de reden kunnen zijn dat ze nu dus een controller hebben zonder dualshock of iets wat er op lijkt. Toch jammer. Niet dat het zo heel veel toevoegd, maar het is wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:35:
[...]

Wat maakt het uit dat de dure versie er maar 1 heeft? Hadden dat er 2 moeten zijn dan?
Wat maakt het uit? Het maakt uit dat 2x HDMI 1080p zo'n beetje de speerpunt was van Sony's Playstation 3 hype, net zoals die meerdere netwerkpoorten. Nu zeggen ze er niet eens meer wat over en dan ineens boeit de 2x HDMI natuurlijk niemand meer.. 2x HDMI was gewoon een leugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ari3 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:39:
[...]

Sterker nog, er zijn geen native 1080i spellen voor Xbox360. Alles is 720p en wordt omhoog geschaald :r als je 1080i in je dashboard aanzet.
Dan kan je :r doen, maar de meeste PS3 spellen in ontwikkeling worden nu ook 720P ontwikkeld. Upscaling naar 1080P dus.

Het is jammer dat elk kritiek punt als Fanboyism wordt afgedaan.

Ik heb elke console gekocht tot en met de PS1. De reden dat ik toen heel even gestopt ben, en de Sega Dreamcast niet heb gekocht, is omdat Sony met een revolutionair apparaat ging komen. De PS2.

De PS2 zou ons dingen laten zien, die we niet voor mogelijk hadden gehouden. Toy Story lookalike, sterker de PS2 zou Toy Story kunnen renderen als het moest.
De Sega Dreamcast leek al obsolete nog voordat die op de markt kwam. Daar ging ik mijn geld niet aan besteden.

Toen de PS2 gereleased werd, bleek Sony nog niet de helft van de verhalen waar te kunnen maken. Tuurlijk, de PS2 was en is een prima console, maar het komt niet in de buurt van wat er zwart op wit werd beloofd. Ik heb toen uit principe gene PS2 gekocht, ik laat me niet voorliegen. Tuurlijk, marketing is een beetje overdrijven, misschien veel overdrijven, maar geen keiharde leugens.

Ik heb toen een Xbox en Gamecube erbij gekocht. Voor Sega, helaas, het kwaad was al geschied.

Nu enkele jaren later:

Sony kondigd zijn PS3 aan. Dual HDMI 1080P output, gfx die we nog nooit hadden gezien. Een paar flames richting MS om de Core editie, dat zou Sony nooit doen. We moesten maar wachten.

Precies 1 jaar later, nu dus, toont Sony het eindresulataat:

He, geen 2 x HDMI. Wat maakt het uit?

2 redenenen:

A. Ze hebben het beloofd
B. Waar is de Dual 1080P waar Sony mee schemerde? Waar Sony zijn pijlen mee op MS richtte? Zouden ze die ene poort hebben weggelaten uit Kosten overwegingen? Of, logischer, kan de PS3 gewoon geen 2 x 1080P aan, zoals de devvers een paar maanden terug al zeiden.

He, een Core editie? Net zo kansloos als die van MS? Geen HDMI, geen Wifi, kleinere HD een waar is mijn memory stick ingang gebleven? Dat zou Sony toch niet doen?

Het gratis Live gamen waar over wordt gesproken? Niks van gehoord gister, het is ook niet officieel aangekondigd.

Sony heeft een reputatie hoog te houden van het niet waar maken van beloftes, en IMHO doen ze dat nu weer.

Je kan veel zeggen van MS en Nintendo, maar tot nu toe, doen ze wat ze beloven. Niks meer, niks minder. Promise and Deliver.

Dat heeft niks met Fanboyism te maken, anders zou ik hier geen 5 Nintendo, 2 MS, 3 Sega en een Sony systeem hebben staan.

Wat ik wil, een mooi apparaat, wat doet wat het beloofd. Met een bedrijf er achter, wat doet wat het beloofd.

MS en Nintendo doen het, Sega deed het. Sony is ermee gestopt na de PS1, en ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:54:
[...]
Wat maakt het uit? Het maakt uit dat 2x HDMI 1080p zo'n beetje de speerpunt was van Sony's Playstation 3 hype, net zoals die meerdere netwerkpoorten. Nu zeggen ze er niet eens meer wat over en dan ineens boeit de 2x HDMI natuurlijk niemand meer.. 2x HDMI was gewoon een leugen.
Klaag ze aan!
Was het nuttig? Nee
Kost het meer? Ja
Gingen ze er meer PS3's door verkopen? Zeer onwaarschijnlijk
Schrappen dus. Net als die meerde LAN-poorten. Het is mij altijd een groot raadsel gebleven waar ze dat voor wilden gebruiken.

Een HD was allereerst optioneel en is nu ook standaard. Dus spellen installeren en veel kortere laadtijden. Daar hebben ze ook over gelogen. Dat vind ik niet zo erg :)
Er heeft altijd bij gestaan: conceptual design. Een conceptmodel dat in de uiteindelijke versie identiek is moet nog ontworpen worden volgens mij.

[ Voor 27% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:54:
Zei Sony dat de PS3 twee monitoren op 1080p gelijktijdig zou kunnen aansturen? Nooit geweten eigenlijk, is helemaal aan me voorbij gegaan. Als dat zo is, dan slaan ze nu inderdaad wel een flater. Ik dacht dat 2 maal HDMI was zodat je makkelijk twee tv's zou kunnen aansluiten, niet om een soort dualscreen opstelling te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:10:
[...]

Zei Sony dat de PS3 twee monitoren op 1080p gelijktijdig zou kunnen aansturen? Nooit geweten eigenlijk, is helemaal aan me voorbij gegaan. Als dat zo is, dan slaan ze nu inderdaad wel een flater. Ik dacht dat 2 maal HDMI was zodat je makkelijk twee tv's zou kunnen aansluiten, niet om een soort dualscreen opstelling te krijgen.
Nope, lekker gamen met vrienden op twee 1080P schermen.
Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:04:
[...]
Was het nuttig? Nee
Kost het meer? Ja
Er heeft altijd bij gestaan: conceptual design. Een conceptmodel dat in de uiteindelijke versie identiek is moet nog ontworpen worden volgens mij.
Op de PS3 wel, maar niet op hun sheets van de afgelopen maanden:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050517/ps3_07.jpg

En, was het een foutje? Of hebben ze gewoon alle aandacht gekregen die ze wilde. Er zijn honderden topics, op honderden forums, die het allemaal over de Dual screen hebben.

Hier op Got, gamer, IGN en b.v. deze:

http://forum.fok.nl/topic/702507

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:02:
[...]

Dan kan je :r doen, maar de meeste PS3 spellen in ontwikkeling worden nu ook 720P ontwikkeld. Upscaling naar 1080P dus.

Het is jammer dat elk kritiek punt als Fanboyism wordt afgedaan.

Ik heb elke console gekocht tot en met de PS1. De reden dat ik toen heel even gestopt ben, en de Sega Dreamcast niet heb gekocht, is omdat Sony met een revolutionair apparaat ging komen. De PS2.

De PS2 zou ons dingen laten zien, die we niet voor mogelijk hadden gehouden. Toy Story lookalike, sterker de PS2 zou Toy Story kunnen renderen als het moest.
De Sega Dreamcast leek al obsolete nog voordat die op de markt kwam. Daar ging ik mijn geld niet aan besteden.

Toen de PS2 gereleased werd, bleek Sony nog niet de helft van de verhalen waar te kunnen maken. Tuurlijk, de PS2 was en is een prima console, maar het komt niet in de buurt van wat er zwart op wit werd beloofd. Ik heb toen uit principe gene PS2 gekocht, ik laat me niet voorliegen. Tuurlijk, marketing is een beetje overdrijven, misschien veel overdrijven, maar geen keiharde leugens.

Ik heb toen een Xbox en Gamecube erbij gekocht. Voor Sega, helaas, het kwaad was al geschied.

Nu enkele jaren later:

Sony kondigd zijn PS3 aan. Dual HDMI 1080P output, gfx die we nog nooit hadden gezien. Een paar flames richting MS om de Core editie, dat zou Sony nooit doen. We moesten maar wachten.

Precies 1 jaar later, nu dus, toont Sony het eindresulataat:

He, geen 2 x HDMI. Wat maakt het uit?

2 redenenen:

A. Ze hebben het beloofd
B. Waar is de Dual 1080P waar Sony mee schemerde? Waar Sony zijn pijlen mee op MS richtte? Zouden ze die ene poort hebben weggelaten uit Kosten overwegingen? Of, logischer, kan de PS3 gewoon geen 2 x 1080P aan, zoals de devvers een paar maanden terug al zeiden.

He, een Core editie? Net zo kansloos als die van MS? Geen HDMI, geen Wifi, kleinere HD een waar is mijn memory stick ingang gebleven? Dat zou Sony toch niet doen?

Het gratis Live gamen waar over wordt gesproken? Niks van gehoord gister, het is ook niet officieel aangekondigd.

Sony heeft een reputatie hoog te houden van het niet waar maken van beloftes, en IMHO doen ze dat nu weer.

Je kan veel zeggen van MS en Nintendo, maar tot nu toe, doen ze wat ze beloven. Niks meer, niks minder. Promise and Deliver.

Dat heeft niks met Fanboyism te maken, anders zou ik hier geen 5 Nintendo, 2 MS, 3 Sega en een Sony systeem hebben staan.

Wat ik wil, een mooi apparaat, wat doet wat het beloofd. Met een bedrijf er achter, wat doet wat het beloofd.

MS en Nintendo doen het, Sega deed het. Sony is ermee gestopt na de PS1, en ik dus ook.
Amen, jij snapt het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prima, als PWM de console niet wil kopen dan wordt de kans iets groter dat ik er wel een kan kopen. :)

Dus, iedereen, blijf vooral vasthouden aan je principes, stap allemaal blindelings in een marketing offensief. Hoe meer mensen de console links laten liggen, hoe hoger de kansen worden dat ik er eentje kan bemachtigen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Je kan het mooi vertellen maar die robot van Microsoft heb ik ook nog nooit gevonden op de XBox
Afbeeldingslocatie: http://www.theautochannel.com/F/mania/video-games/images/xbox_robot_3.jpg
:+ Om maar even iets te noemen.

En met die advertorial over die HD-DVD extensie voor de XBox 360 doen ze het weer! Stop a.u.b. met onzin uitkramen als het gaat om de eerlijkheid van Microsoft, want daar kan nog echt wel een boekje voor open worden gedaan. Die gasten zijn minstens zo erg. :Y)

Oja: ik heb een Nintendo en een Sony. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Arx schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:08:
[...]

Je kan het mooi vertellen maar die robot van Microsoft heb ik ook nog nooit gevonden op de XBox
[afbeelding]
Dat is een concept art. Die worden gebruikt vanaf de eerste NES :? Ik zit hier toch niet de Concept Art van Sony af te zeiken?
Stop a.u.b. met onzin uitkramen als het gaat om de eerlijkheid van Microsoft, want daar kan nog echt wel een boekje voor open worden gedaan. Die gasten zijn minstens zo erg. :Y)
We hebben het hier over het Xbox, Playstation en Wii team. Niet over MS en/of Sony in het algemeen. MS heeft ook smerige marketing, en Sony heeft ook lieve marketing. Het verschilt per team.

Maar goed, het maakt allemaal niet zoveel uit. Ik reageerde voornamelijk op Oscar Mopperkont, die zei dat het niet uitmaakte dat er 1 tot 2 HDMI poorten werden geschrapt.

Dit is zoals ik het zie, en het is geenzins mijn bedoeling om mensen op andere gedachten te brengen.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft een vet produkt met de ps3, natuurlijk zullen velen de duurdere uitvoering willen, net als de xbox360 premium, natuurlijk zullen er ook veel vette games op de ps3 uitkomen maar het zal niet hetzelfde zijn als met de ps2 want nu heeft sony eindelijk een zware concurrent die in mijn ogen misschien wel een beter produkt heeft.

en ik zeg dit niet omdat ik zelf ook een xbox360 premium heb (ook nog een cube, ps2, xbox1, nes en snes) maar omdat er niet veel verschil zal zijn in grafische kwaliteit als je het mij vraagt.

De ps2 kwam ook uit met usb poorten,, dat was zo mooi.. een console met usb poorten.. maar ze zijn de usb poorten pas gaan gebruiken met de eyetoy.. en die was erg laat uitgekomen.

hiermee bedoel ik niet dat de poorten op de ps3 voor niks zijn maar er dingen worden gezegt waarvan nog niet eens zeker is of dat het ook echt zal inslaan.

de xbox360 heeft momenteel voor mij precies wat ik nodig heb en precies wat ik kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:33:
Sony heeft een vet produkt met de ps3, natuurlijk zullen velen de duurdere uitvoering willen, net als de xbox360 premium, natuurlijk zullen er ook veel vette games op de ps3 uitkomen maar het zal niet hetzelfde zijn als met de ps2 want nu heeft sony eindelijk een zware concurrent die in mijn ogen misschien wel een beter produkt heeft.

en ik zeg dit niet omdat ik zelf ook een xbox360 premium heb (ook nog een cube, ps2, xbox1, nes en snes) maar omdat er niet veel verschil zal zijn in grafische kwaliteit als je het mij vraagt.

De ps2 kwam ook uit met usb poorten,, dat was zo mooi.. een console met usb poorten.. maar ze zijn de usb poorten pas gaan gebruiken met de eyetoy.. en die was erg laat uitgekomen.

hiermee bedoel ik niet dat de poorten op de ps3 voor niks zijn maar er dingen worden gezegt waarvan nog niet eens zeker is of dat het ook echt zal inslaan.

de xbox360 heeft momenteel voor mij precies wat ik nodig heb en precies wat ik kan betalen.
Volgens mij waren de ps2 usb poorten er vooral in het begin voor de linux kit. (die gebruikte ze gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel mensen in jou omgeving kun je opnoemen die een linux kit hadden (toen he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:40:
hoeveel mensen in jou omgeving kun je opnoemen die een linux kit hadden (toen he)
Toen en nu 0 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:40:
Die linux kit voor de PS2 is ook totaal nutteloos. Je kon wel software schrijven, maar alleen anderen met die Linux kit konden dat vervolgens gebruiken. Als het OS van de PS3 linux based zou zijn (of iig Homebrew standaard zou toelaten), kunnen veel meer mensen die software draaien en heeft het een kans om van de grond te komen, niet eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Die controller lijkt erg op de Dual Shock 2. Mooi :D dat vind ik namelijk nog steeds een heerlijk stukje joypad.

Op zich wel jammer dat ie geen rumble heeft, maarja van de andere kant zijn er maar weinig spellen waar de rumble functie echt iets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ik lieg dus niet als ik zeg dat de usb poort destijds totaal nutteloos was. dus al die leuke dingen voor de ps3 kunnen ook erg lang op zich laten wachten.

maarjah. destijds had de ps2 ook niet veel serieuse concurrentie en konden ze alles lekker rustig aan doen.. maar nu hebben ze echt serieuse concurrentie en moeten ze eigenlijk een beetje doen wat microsoft ook allemaal doet.. om het aantrekkelijk te houden.

ik vind xboxlive heel erg leuk omdat je demo's enz kunt downloaden (scheelt mij al iets van 25 euro per maand aan tijdschriften met demo cd;s enz) maar ook xboxlive kan beter.. ik bedoel als je wat aan het downloaden bent kan je niks anders meer.. dat slaat ook nergens op.. dat vind ik erg slecht van microsoft.. maar hier komt een patch voor.. zeggen ze.

Bigs, ik vind het wel erg zwak van ze omdat ze eerst een heel andere design joypad lieten zien aan iedereen en nu ineens gewoon maar weer de ps2 controller pakken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:15:
[...]
Bigs, ik vind het wel erg zwak van ze omdat ze eerst een heel andere design joypad lieten zien aan iedereen en nu ineens gewoon maar weer de ps2 controller pakken
If it ain't broke don't fix it. Ik vind het een prima controller. En de boomerang kreeg imho verdiend nogal veel kritiek.

Overigens, veel stuurtjes voor de ps2 gebruiken ook usb.

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Dat vind ik juist wel sterk. Ze presenteerden de "batwing" en iedereen viel van zijn stoel van het lachen. Die kritiek hebben ze ter harte genomen en 's werelds fijnste controller wat opgeleukt en een derde leven gegeven. Mij hadden ze niet blijer kunnen maken :)

Er kunnen altijd nog controllers met andere vormen op de markt komen, als de default controller maar blijft zoals 'ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ps2 controller is natuurlijk wel erg vertrouwd maar had toch wat nieuwers verwacht, ze hebben waarschijnlijk gedacht.. hmm.. dit ding vinden ze niet leuk... ok Jan .. neem de oude maar, sloop er wat uit en doe er gewoon iets nieuws bij.. dat nieuwe gedoe van nintendo blijkt erg veel interesse te trekken.. dus je weet wat je moet doen he Jan.!! =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:29:
de ps2 controller is natuurlijk wel erg vertrouwd maar had toch wat nieuwers verwacht, ze hebben waarschijnlijk gedacht.. hmm.. dit ding vinden ze niet leuk... ok Jan .. neem de oude maar, sloop er wat uit en doe er gewoon iets nieuws bij.. dat nieuwe gedoe van nintendo blijkt erg veel interesse te trekken.. dus je weet wat je moet doen he Jan.!! =]
Och, de x-box controller is ook nauwelijks veranderd en tot nu zijn de nintendo controllers ook altijd voortbrouwsels op hetzelfde concept geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Ja, er zijn natuurlijk altijd mensen die menen dat nieuw per definitie beter is dan wat al bewezen goed is. Als het dan niet anders is, is het per definitie al niet goed genoeg. Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig.

Net als mensen die schijnen te denken dat de prijs van een console direct proportioneel is tot de vetheid van de graphics en alle andere aspecten van zo'n apparaat compleet vergeten. Ik heb ook nog niemand horen klagen over de ingebouwde WiFi bij de €599 versie, die moet je er bij de X-Box 360 nog bijkopen (€79,99) en vergeet die play and charge kit niet (ook €19,99 per controller). Opeens is die PS3 niet zo duur meer...

X-Box 360 Premium: €399,-
WiFi adapter: €79,99
Play & Charge kit: €19,99
HD-DVD expansion: €99,- (gokje)
Totaal: €597,98

PS3: €599,-

Scheelt toch opeens niet zoveel meer...

[ Voor 20% gewijzigd door Gerco op 09-05-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Och, de x-box controller is ook nauwelijks veranderd en tot nu zijn de nintendo controllers ook altijd voortbrouwsels op hetzelfde concept geweest.
Nes
snes
n64
GC

voortborduursels? in de zin van dat er knoppen op zatten die je in moest drukken om een spel te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:46:
Ja, er zijn natuurlijk altijd mensen die menen dat nieuw per definitie beter is dan wat al bewezen goed is. Als het dan niet anders is, is het per definitie al niet goed genoeg. Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig.
Dus jij blijft mooi verder gamen op je ps2? De hele topic gaat over nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:50:
Dus jij blijft mooi verder gamen op je ps2? De hele topic gaat over nieuw
Ja, dat blijf ik inderdaad doen. Tot ik een PS3 gekocht heb en dan blijf ik mijn PS2 games gewoon spelen op mijn PS3, net als ik nu ook nog regelmatig een PS1 game speel op mijn PS2. Is dat zo raar dan? Ik vind de game belangrijker dan de polycount van de graphics, so sue me.

Overigens zal het wel even duren voor ik een PS3 ga kopen. €499,- vind ik een redelijke prijs, maar dan wel met WiFi en HDMI. Ik wacht dus nog wel even.

[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 09-05-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:48:
[...]

Nes
snes
n64
GC

voortborduursels? in de zin van dat er knoppen op zatten die je in moest drukken om een spel te kunnen spelen?
In de zin van dat er, afgezien van het toevoegen van analoge sticks, geen wereldschokkende veranderingen zijn doorgevoerd. Tuurlijk, design is veranderd van een blokje naar een ergonomisch gevormd ding.

Stiekem doelde ik eigenlijk meer op de GB - GB color - GB mini - GBA reeks.

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:46:

Net als mensen die schijnen te denken dat de prijs van een console direct proportioneel is tot de vetheid van de graphics en alle andere aspecten van zo'n apparaat compleet vergeten. Ik heb ook nog niemand horen klagen over de ingebouwde WiFi bij de €599 versie, die moet je er bij de X-Box 360 nog bijkopen (€79,99) en vergeet die play and charge kit niet (ook €19,99 per controller). Opeens is die PS3 niet zo duur meer...

X-Box 360 Premium: €399,-
WiFi adapter: €79,99
Play & Charge kit: €19,99
HD-DVD expansion: €99,- (gokje)
Totaal: €597,98

PS3: €599,-

Scheelt toch opeens niet zoveel meer...
En dan heb je een 20GB HD bij je xbox. En nog geen xbox live!
Waar wachten jullie nog op. Die PS3 is een koopje! Je moet alleen een grotere initiele investering doen.
Het is ook zo dat de 360 controller batterijen gebruikt. Bij PS3 standaard een accu erin. Helemaal geen rekening mee gehouden. Mooi lijstje.
Haal die wifi-adapter eraf en hij is duurder dan de basic PS3 (ook zonder wifi).
Wat een afzetters die boys van microsoft zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:52:
[...]

Ja, dat blijf ik inderdaad doen. Tot ik een PS3 gekocht heb en dan blijf ik mijn PS2 games gewoon spelen op mijn PS3, net als ik nu ook nog regelmatig een PS1 game speel op mijn PS2. Is dat zo raar dan? Ik vind de game belangrijker dan de polycount van de graphics, so sue me.

Overigens zal het wel even duren voor ik een PS3 ga kopen. €499,- vind ik een redelijke prijs, maar dan wel met WiFi en HDMI. Ik wacht dus nog wel even.
Jou post spreekt je eigen post tegen.

Maar laten we verdergaan over serieuse dingen. uiteindelijk denken we er hetzelfde over. ik ga hem kopen maar zeker niet met de launch.. ik koop hem wel een keer als de prijs sterk naar beneden gaat. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:58:
[...]

Ehrm, z'n post spreekt z'n eigen post níet tegen? Hij zegt alleen dat áls ie voor de ps3 gaat hij wel de wifi+hdmi versie wil, dat is meer voor de feature dan voor de polycount hoor :> (wifi is alleen handig, hdmi is nodig voor 1080 blu ray films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:58:
Dat mag je even uitleggen, want ik zie het niet :) Ik wil die WiFi en HDMI om ze te gebruiken, allebij. Niet omdat het nieuw en mooi is. WiFi scheelt kabels, ik houd niet van kabels en ik wil films wel in HD res kunnen blijven zien, dus HDMI.

Bovendien wil ik de console lang niet alleen voor de games, ik wil deze ook voor zijn OS (als dat homebrew toelaat/Linux is). Dan kan hij namelijk mijn lawaaige stofzuiger van een PC vervangen. Liever gisteren dan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:00:
[...]
(hdmi is nodig voor 1080 blu ray films)
:X :X
Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
[...]

:) ik lieg dus niet als ik zeg dat de usb poort destijds totaal nutteloos was. dus al die leuke dingen voor de ps3 kunnen ook erg lang op zich laten wachten.
Dat lieg je wel ;) Er zijn verschillende PS2-controllers voor de USB-poort uitgebracht. Zo uit mijn hoofd bijvoorbeeld: de ParaParaParadise controller, de Pump-It-Up dansmat, de Syscon RC controller, de Hori flightstick, het Logicool GT Force (Pro) stuurwiel, het Keyboardmania klavier, de Yamaha UX16 MIDI interface, de Jaleco karaoke microfoon adapter, de ASCII headset, de Logitech headset, de Konami karaoke adapter, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dan is het dus nergens meer voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:07:
[...]
Dat lieg je wel ;) Er zijn verschillende PS2-controllers voor de USB-poort uitgebracht. Zo uit mijn hoofd bijvoorbeeld: de ParaParaParadise controller, de Pump-It-Up dansmat, de Syscon RC controller, de Hori flightstick, het Logicool GT Force (Pro) stuurwiel, het Keyboardmania klavier, de Yamaha UX16 MIDI interface, de Jaleco karaoke microfoon adapter, de ASCII headset, de Logitech headset, de Konami karaoke adapter, enz.
Hoe lang heb je daarvoor moeten zoeken op google :) ik vind het trouwens wel een goeie.. de paraparaparadise controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:52:
[...]

Het ging hierom Gerco:

Jij post daarop dat ik denk dat nieuwe dingen altijd beter zijn.. met een vernieuwing aan een controller betekend het niet dat de hele controller opnieuw moet. maar dat ze best wat konden veranderen aan het uiterlijk.

Dan hadden ze de ps3 er toch ook gewoon uit kunnen laten zien als de ps2? of gaat het toch ook om uiterlijke vernieuwing

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:12:
[...]

Hoe lang heb je daarvoor moeten zoeken op google :) ik vind het trouwens wel een goeie.. de paraparaparadise controller.
In azie wordt die usb poort in ieder geval veelvuldig gebruikt ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je vergeet de Eyetoy camera, Singstar microfoons, Gitaar en waarschijnlijk nog wel wat.
En de firewire poort was goed voor de link-up, wat niet echt een succes was. Behalve GT3 nog meer spellen die er ooit iets mee gedaan hebben? Volgens mij niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:15:
[...]

In azie wordt die usb poort in ieder geval veelvuldig gebruikt ;)
Ik heb hem destijds ook een tijdje gebruikt.. ik meen voor een modchip die in de usb poort moest.. maar ik had gewoon meer verwacht van de usb poort en er heeft trouwens ook nog een firewire poort opgezeten :) ja inderdaad.. die was ik helemaal vergeten.

Ok.. waar is de firewire poort voor gebruikt :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.