Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.841 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/XboxTopicLogo.jpg
Welkom in het 11e deel van het prachtige grote Xbox topic!

Het is zover, de E3 van 2005 is van start gegaan en de Next-Gen. consoles zijn voorgesteld aan het grote publiek.
Bij deze Next-Gen. consoles zit natuurlijk ook de opvolger van de Xbox, de Xbox360.
De Xbox360 combineert ''Style en Functionality met Pure Power!'' _/-\o_, maar de Xbox360 krijgt het moeilijk, want de concurrentie is heviger dan ooit! :D

De Xbox360 is verkrijgbaar begin December 2005, maar dat betekend niet dat er geen aandacht meer wordt geschonken aan de Xbox, want ook voor de Xbox staan er weer mooie en vette games voor de deur. Wat dacht je van: ''Prince of Persia 3, GTA: San Andreas, The Matrix: Path of Neo?''
Over al dit moois mag je natuurlijk in dit topic fijn over discussiëren. :)

Voor informatie over de Xbox360 Console kun je hier terecht: Het Grote Xbox360 Topic

De laatste tijd dreigt dit topic helaas steeds vaker verzeild te raken in discussies over mod-chips en aanverwante zaken. Dit wordt door veel mensen als storend ervaren en druist ook nog eens recht tegen de regels van Gathering of Tweakers in. Die regels zijn er niet voor niets: hou je er dus aan! Als je graag over het ombouwen van je Xbox wilt praten, dan zijn daar genoeg andere fora voor. Hier op GoT zijn dit soort discussies niet gewenst. Zie ook het volgende punt in deze topicstart.

Waarschuwing: Pas op!

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/Waarschuwing.jpgOver al deze mooie dingen die op het gebied van de Xbox in het vooruitzicht staan, kun je hier dus je mening uiten. Je kunt hier posten wat je wilt, maar hou wel in ogenschouw dat ook hier de Algemene FAQ geldt naast de Spielerij policies. Met nadruk willen we nog even verduidelijken dat discussies over mod-chips, het illegaal downloaden van games of het ombouwen van je Xbox uit den bozen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/XboxBanner.jpg

Enkele toppers

GTA: San Andreas

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/GTASanAndreasLogo.jpg

• Nieuw verhaal
• Grotere steden, groter landschap
• Nieuwe voertuigen, waaronder een Quad en een fiets
• Meer mogelijkheden om je character aan te passen, van kleding tot haarstyle
• De mogelijkheid om je auto te tunen
• NL Release: Released!

Homepage - Trailers - Screenshots

Ninja Gaiden Black

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/NinjaGaidenBlack.jpg

• Ninja Gainden is nog steeds Ninja Gaiden
• 5 nieuwe moelijkheidsgraden
• Bevat de Downloadable Content van ''Ninja Gaiden''
• Xbox Live! ondersteuning

Homepage - Trailers - Review

Jade Empire

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/JadeEmpireLogo.jpg

• Sfeervol spel
• Wees het goede of kies voor het kwade
• Keuze tussen vele vechttechnieken en spreuken
• Exclusief voor de Xbox

Burnout Revenge

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/BurnoutRevenge.jpg

• Het 4e deel uit de Burnout reeks
• Nieuwe ''Grafische Look''
• Meer crashes
• Xbox Live! ondersteuning
• NL release: Released!

Lief geprijsd

Kom je nog mooie aanbiedingen tegen? Laat het weten in dit topic!

Links

Officiële Links:

Officiele Xbox site
Classics
Xbox Live
Live kalender
XSN Sports
I Love Live

Anders:
Releasedatums
Alle gereleasde games tot nu toe
Xbox reviews verzameld met waardering

Tunnel software:
Xboxconnect
Xlink Messenger
Gamespy Tunnel

Gamesites:
Xboxworld
XboxArena
TeamXbox
Xboxgaming
X-Power
Xboxxtreme
X-boxed
XboxCenter
Xboxsolution
Xbox Universe
Xbox-info
Xbox Scene

Enkele Xbox topics op GoT:
[rml] Het Grote Xbox360 Topic [/rml]
Het grote Xbox multiplayer via tunnel topic
[rml][ XBOX] Top Spin[/rml]
[rml][ TOP SPIN] XSN Sports Toernooi[/rml]
[rml][ XBOX] Project Gotham Racing 2[/rml]
[rml][ XBOX] Fable[/rml]
[rml][ Xbox] Counter-Strike *[/rml]
[rml][ XBOX] Sega GT Online[/rml]

Vraag & antwoord

:? Ik wil een Xbox kopen, wat krijg ik en hoeveel ben ik kwijt?
Er zijn op dit moment verschillende bundels in de handel. De prijs van deze bundels varieert van € 150,- tot € 200,-. Een bundel bestaat over het algemeen uit een Xbox, één of twee S-controllers en één of meerdere topgames. Bij de meeste bundels vind je tevens een Xbox Live proefabonnement van 2 maanden. Verder vind je bij sommige bundels nog extra's zoals een DVD kit en een paar films op DVD.

:? Kan ik ook DVD films kijken op mijn Xbox?
Ja dat kan. Je hebt hiervoor echter wel een DVD kit nodig van € 30,-. Deze bestaat uit een ontvanger welke je op je controllerport steekt en een afstandsbediening. Batterijen zijn overigens niet inbegrepen.

:? Ik twijfel over de aanschaf van een Xbox, waarom zou ik de Xbox kiezen?
Allereerst moet je altijd kijken naar welke games je wilt spelen. Wat ik dan ook aanraad is dat je een lijstje maakt met games welke je absoluut wil hebben of waar je erg in geinteresseerd in bent. Als dat lijstje geen doorslag geeft in welke console (of PC) je moet nemen dan kun je de volgende argumenten bekijken:
- Ondersteuning voor DTS 5.1 Dolby Digital en HDTV
- DVD playback
- Vaste schijf
- Xbox Live
- Grafisch beste console op de markt.
- Games als Halo 2, Project Gotham Racing 2, Top Spin, Fable, KOTOR, Panzer Dragoon Orta etc.
- Veelbelovende line-up van nieuwe games.
- Brede ondersteuning bij developers.

:? Hoeveel betaal ik voor een game?
De meest gangbare prijs is € 60, maar er zijn winkels die hoger vragen. En zij zetten je dus af, want de adviesprijs voor elke Xbox game is € 60 euro. Er zijn ook een groot aantal classics te krijgen welke voor € 30 euro over de toonbank gaan.
Daarnaast zijn er tegenwoordig enorm veel aanbiedingen voor Xbox spellen, zodat je ze meestal wel 10 euro onder de verkoopprijs ergens kan oppikken (vaak bij Mediamarkt), ook zien we naast de classics meer budget titels voor nog minder dan 30 euro, hierover meer in de lief geprijsde sectie :)

Xbox Live

Xbox Live is de online gaming service voor de Xbox. Hiermee kun je games spelen en praten met Xbox gamers wereldwijd. Je kunt nieuwe content downloaden en je scores bekijken op de wereldranglijst. Dit alles natuurlijk voor zover je game het ondersteunt.

:? Hoe weet ik of een game Live ondersteunt?
Vrijwel iedere Live-ondersteunende game heeft heeft deze balk direct onder het Xbox logo aan de bovenkant van het hoesje. Games met content download hebben vaak een labeltje "Download New Content On Live" ergens op het hoesje, maar dat is niet altijd het geval. Aan de achterkant van het hoesje vind je de lijst van features die het spel daadwerkelijk ondersteunt:

Online Multiplayer:
Met dit spel kun je online tegen elkaar spelen.
Voice:
Tijdens het online spelen kun je via de Xbox communicator (headset) met elkaar praten. Iedere online multiplayer game ondersteunt dit. Voor sommige games (bv Rainbow Six 3) is het ook mogelijk om tijdens een system link game met elkaar te praten.
Friends:
Dit houdt in dat je tijdens het spelen toegang hebt tot je friends list. Zo kun je zien of je vrienden online zijn en welk spel ze spelen. Ook kun je ze uitnodigen om deel te nemen aan jouw game.
Content Download:
Content Download maakt het mogelijk om nieuwe content te downloaden. :P Hierbij moet je denken aan nieuwe levels, missies, speltypes, auto's, guns etc. Binnenkort zal er ook zogenaamde 'premium content' verschijnen, dat is content waarvoor je moet betalen als je het wilt downloaden.
Scoreboard:
Wie is de beste of de snelste? Bekijk jouw positie op de wereldranglijst!
Live-aware:
Live Aware houdt in dat je tijdens het (single-player) spel gewoon ingelogd bent op Live, en dus je friends list kunt bekijken en game invites voor andere games ontvangen.

:? Ik wil Xbox Live, wat heb ik nodig?
Allereerst 60 euro om een starterskit te kopen. Hierin zit een demodisk, een headset en de Xbox Live software. Verder moet je een breedband internetverbinding hebben met minimaal 512 kb downstream en 128 kb upstream. Als je zelf games wilt hosten moet je toch rekenen op een hogere upstream. Ook een stuk UTP kabel vanaf je internetmodem naar je Xbox toe heb je nodig. Om je aan te melden bij Xbox Live heb je tevens een creditcard nodig.

:? Wat kost Xbox Live?
Bij je starterskit zit één jaar abonnement inbegrepen. Na het eerste jaar gaat het € 59,99 per jaar, of € 6,99 per maand kosten. Je creditcard wordt dan automatisch belast. Als je niet wilt gaan betalen, dan moet je je account opzeggen voor het jaar om is!

:? Hoe zeg ik mijn Live account op?
Door met de support te bellen: 0800 023 3894

:? Ik heb geen creditcard!
Dan heb je helaas pech. Zonder creditcard geen Xbox Live. Er zijn wel plannen van Microsoft om een soort pre-paid systeem in te gaan voeren waarmee het ook mogelijk wordt voor mensen zonder creditcard om zich aan te melden. Maar op dit moment is daar nog niet veel over bekend.

:? Bij mijn Xbox of game zat een proefabonnement van 2 maanden. Hoe werkt dat?
Met zo'n proefabonnement kun je twee maanden gratis op Xbox Live. Als die twee maanden om zijn wordt je abonnement automatisch omgezet in een normaal maandabonnement, en gaat het je dus € 6,99 p/m kosten. Bij een proefabonnement zit geen communicator. Je kunt in de winkel een communicator kopen voor € 29,99.

:? Kan ik mijn account zelf verlengen?
Ja. In plaats van maandelijks of jaarlijks te betalen, kun je er ook voor kiezen om een (nieuwe) starterskit te kopen. De code die daarbij zit vul je in bij je account settings, en je abonnement wordt met één jaar verlengd.

:? Woei! Ik heb hier nog 4 proefabonnementen liggen! Nu kan ik mijn account met 8 maanden verlengen!
Helaas, dat gaat niet op. Je kunt je account alleen maar verlengen met een code die bij een starterskit zit. Als je probeert je account te verlengen met een code van een proefabonnement, krijg je de melding "This code can only be used to create new accounts".

:? Waar vind ik een overzicht van de downloadable content?
Er is hier een overzicht te vinden van alle downloadable content. Het is niet echt overzichtelijk, maar het is in ieder geval wat :)

:? Ik hoor wel eens mensen praten over XSN Sports. Wat is dat?
XSN Sports is een website waarop je deel kunt nemen aan toernooien voor Xbox Live games die het ondersteunen. Op dit moment wordt XSN ondersteund door NFL Fever 2004, NBA Inside Drive 2004, NHL Rivals 2004, Top Spin, Amped 2 en Links 2004. Zie www.xsnsports.com voor meer informatie.

:? Soms hoor ik kreten als Live 3.0 en Tsunami. Wat houden die in?
De Xbox Live service wordt steeds meer uitgebreid. Een hot-item op dit moment is Live 3.0, ook wel bekend onder de code-naam "Tsunami". Live 3.0 voegt nog meer features toe aan Xbox Live. Een aantal van deze features zijn:
- Vernieuwd Xbox Live dashboard met de mogelijkheid om voice chats te hosten
- Meldingen van Xbox Live ontvangen via MSN Messenger
- Ondersteuning voor clans, compleet met statistieken
- Berichten sturen naar offline spelers in je friendslist

:? Hoe kom ik aan Live 3.0? Moet ik dat downloaden?
Nieuwe features en bugfixes voor Xbox Live komen in de vorm van updates die automatisch worden gedownload wanneer je verbinding maakt met Live. Zoals voor alle mogelijkheden van Xbox Live geldt ook voor de Live 3.0 features door een spel ondersteund moeten worden. Het eerste spel dat de Live 3.0 features volledig ondersteunt en benut is Rainbow Six 3: Black Arrow. Ook Halo 2 en MechAssault 2 krijgen deze ondersteuning ingebouwd.

:? Meldingen van Xbox Live op mijn MSN Messenger? Hoe gaat dat dan?
Het is sinds mei van dit jaar mogelijk om berichten en friend-requests van Xbox Live te ontvangen via MSN Messenger. Deze feature heet Xbox.com Alerts en werkt via de Microsoft Alerts service. Een duidelijke uitleg van hoe je dit aan de praat krijgt is hier te vinden.

:? Ik heb geen Xbox Live. Is er dan toch nog een mogelijkheid om online te spelen met mijn Xbox?
Ja. Dat kan door middel van zgn tunneling software. Hier is een appart topic voor: Het grote Xbox multiplayer via tunnel topic

Aansluiten van de Xbox

Bij je Xbox zit een standaard RGB-(scart)kabel meegeleverd. Er zijn echter nog verschillende andere kabels te koop om je Xbox aan te sluiten. Het hangt af van je apparatuur en wat je ermee wilt of je die kabels nodig hebt.
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/mim-advancedavpack-01.jpgAdvanced AV cable/connector
Geeft betere kwaliteit dan de RF en Composite inputs, en werkt met tv's die av input hebben, of s-video input.
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/209496.jpgHigh Definition AV cable/connector
Deze kabel geeft meer output opties aan je xbox, nog eens bovenop de advanced, hij is alleen niet geheel geschikt voor de Pal Xbox, er zijn minder resolutie opties.
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/ilm-advancedscartconnector-0001.jpgAdvanced scart cable
Ondersteunt RGB video, waardoor je beter beeld krijgt. Deze heeft ook een optische uitgang voor Dolby Digital.
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/ilm-rfadapter-0001.jpgRF Adapter
Met deze kabel kun je je xbox verbinden met tv's die geen video- en audioingangen hebben, deze kabel levert wel de slechtste kwaliteit.

De voorgaande delen

Het grote Xbox Topic
Het allereerste topic waarin de geruchten over Rare naar boven komen. Ook de allereerste tekenen van Live zijn te zien.

Het grote XBOX topic deel 2
Eerste topic met een echte topicstart. Er zijn al een aantal feiten over Live bekend nu. De verwachtingen voor Racing Evoluzione zijn hoogespannen en DVDBoxoffice staat in de belangstelling.

Het Grote XBOX Topic Deel 3
Introductie van de classic series en aankondiging van Live games. Verder Steel Battalion en de prijsdaling naar 200 euro.

Het Grote XBOX Topic Deel 4
De E3 2003 zorgt voor veel informatie, screens van Halo 2 en Nederland is Live. Discussies over GCshop.nl en Burnout 2 is een van de hotte games.

Het Grote XBOX Topic deel 5
Verzameling van Xbox Live nicks. Games als Kotor en Brute Force houden de gemoederen bezig en de X03 en de Tokyo Games Show komen langs.

Het Grote XBOX Topic deel 6
Met name de tweede helft van dit topic wordt gedomineerd door de grote releases van dit jaar. Ook vind je hier de geboorte van een website waar de verzameling Xbox live nicks wordt bijgehouden.

Het Grote XBOX Topic deel 7
In deze wat droge periode wordt er in het topic voornamelijk gespeculeerd over wat de grote games van het jaar ons zullen brengen. Afgezien van de release GTA3 Double pack, is er eigenlijk weinig bijzonders te melden op wat nieuw aangekondigde games na...

Het Grote XBOX Topic deel 8
Hier is eigenlijk van alles besproken van vragen tot gadges en spellen.

Het Grote XBOX Topic deel 9
Het waren vooral de releases van heel wat goede games zoals Sudeki, Burnout 3 en Fable die voor de nodige discussie zorgden.

Het Grote XBOX Topic Deel 10
Hier is voornamelijk gesproken over games zoals Halo², Fable en Burnout, maar natuurlijk ook over de Next-Gen. Console van Microsoft de Xbox360.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/It's%20good%20to%20play%20together.jpg
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze en voorgaande topicstarts.

[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 05-10-2005 08:54 . Reden: Het werd weer eens tijd voor een Update :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 00:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok dan , Gaan we weer :

Great post :)

hahaha LOL

Nee heb net enkele filmpjes bekeken en moet zeggen dat de 360 wel een mooi apparaat is. Maar is al bekent wat dat ding moet gaan kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja is zekers wel een mooi apparaat! Ik heb bedrage gehoort van plus minus 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:55
En weer een nieuw topic.. Dit topic zal toch wel hoofdzakelijk in het teken staan van de Xbox360 denk ik..

Ik kan in ieder geval niet wachten op de dag dat de 360 gelanceerd gaat worden.. Prijs zal denk ik 360 euro worden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

ik had geruchten opgevangen van een starters kit @ 299 eur.
en een advanced versie van xbox360 @ 399 eur.

ik ben vooral benieuwd naar de verdere screens en functionaliteiten van de xbox live.

de nieuwe xbox valt en staat met xbox live hoor.

microsoft statement:
EVERY game will be in HDTV
EVERY game will be XBOX Live enabled !

ook gaat het community gevoel vrij sterk worden, wat de populariteit wel ten goede gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Als die Xbox 400 euri gaat kosten dan haal ik 'm direct. Die Xbox van mij kostte in 2001 maarliefst 500 euro meen ik. Maar ja, is samen met mijn iBookje wel de beste koop van de eerste 5 jaar van het nieuwe millenium :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

ik heb een xbox vraagje, enig idee wat de games en de console gaan doen de komende maanden in de aanloop naar xbox360?

ik heb begrepen (dont shoot me) dat een game nu +- 60eur kost, en de console +- 140eur. dit is me verteld door een kameraad maar die wist het ook niet heel zeker.

wat zijn zo wat gangbare prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anoniem: 141390 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:16:
ik heb een xbox vraagje, enig idee wat de games en de console gaan doen de komende maanden in de aanloop naar xbox360?

ik heb begrepen (dont shoot me) dat een game nu +- 60eur kost, en de console +- 140eur. dit is me verteld door een kameraad maar die wist het ook niet heel zeker.

wat zijn zo wat gangbare prijzen?
Hopenlijk daalt de prijs van de xbox enorm, kan je een mooie fileserver en mediacenter van maken voor weinig geld dan :9 Moet je natuurlijk wel een modchip en een grotere hd erin zetten..

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

TheRitz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:01:
Als die Xbox 400 euri gaat kosten dan haal ik 'm direct. Die Xbox van mij kostte in 2001 maarliefst 500 euro meen ik. Maar ja, is samen met mijn iBookje wel de beste koop van de eerste 5 jaar van het nieuwe millenium :)
480 euro voor een Xbox met 1 controller. Ik ken het gevoel :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Xbox 360: Meer power?

http://news.teamxbox.com/xbox/8296/Xbox-360-More-Power/

Damn, Gears of War en PGR3 zijn al zo mooi en kan dus alleen maar mooier worden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

magnifor schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:24:
Xbox 360: Meer power?

http://news.teamxbox.com/xbox/8296/Xbox-360-More-Power/

Damn, Gears of Wars en PGR3 zijn al zo mooi en kan dus alleen maar mooier worden. :9~
Datzelfde verhaal werd verteld bij de presentatie van de eerste Xbox (iemand die zich die muizenval demo nog kan herinneren?) Daar werd ook verteld dat de alpha kits op nog maar 50% van wat je uiteindelijk te zien zou krijgen draaiden.

Maar ach, verbetering zal hem dan eerder in details zitten lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Datzelfde verhaal werd verteld bij de presentatie van de eerste Xbox (iemand die zich die muizenval demo nog kan herinneren?) Daar werd ook verteld dat de alpha kits op nog maar 50% van wat je uiteindelijk te zien zou krijgen draaiden.

Maar ach, verbetering zal hem dan eerder in details zitten lijkt me. :)
Ik weet zeker dat games mooier gaan worden aangezien de PS3 indrukwekkende graphics op het scherm kan toveren.

Top Spin 2 bijv moest worden gedowntuned (of hoe je het ook schrijft) omdat anders het spel niet te spelen was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 17:10
1080i, nou nog tv's die het aankunnen, of beamers natuurlijk. Een beetje jammer dat wij nog niks aan die GPU kracht hebben :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

JorisdeKloris schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:25:
1080i, nou nog tv's die het aankunnen, of beamers natuurlijk. Een beetje jammer dat wij nog niks aan die GPU kracht hebben :P
Genoeg TV's die ook in NL op de markt zijn die dit aankunnen hoor :) Wel de duurdere ranges wat prijs betreft uiteraard, maar wel normaal beschikbaar. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-04 15:34
Schitterend hoe Microsoft met veel bombarie de nieuwe Xbox presenteert, oftewel de heronthulling van een ordinaire Apple (notabene!) G5.

Zie de jongens van Anandtech die deze fraude onthulden.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 18:17
Yohan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:16:
Schitterend hoe Microsoft met veel bombarie de nieuwe Xbox presenteert, oftewel de heronthulling van een ordinaire Apple (notabene!) G5.

Zie de jongens van Anandtech die deze fraude onthulden.
Ik vindt het eigenlijk best wel lollig :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hoewel het eigenlijk natuurlijk een schande is, vind ik het wel tekenend voor de strijd die er nu gaande is tussen MS en Sony. Men moet en zal de eerste zijn met "iets", maakt niet uit ze ervoor uit de kast moeten halen. Ze jutten elkaar echt enorm op, want uiteindelijk de nieuwe specs van beide consoles opgeleverd heeft (en damn, power hebben ze allebei). Dus hoewel niet netjes, wel begrijpelijk :)

Overigens, zowel bij de presentatie van de PS2 als die van de eerste Xbox werden de eerste speelbare demo's gewoon gedraaid op een ordinare verbouwde PC welke ongeveer gelijk waren aan de specs van de huidige consoles. Niks nieuws onder de zon op dat gebied dus.

Overigens geeft Microsoft over 3 weken pas hun definitieve dev kits vrij aan developpers, dus het het was sowiezo al vreemd als de opgestelde consoles are finals waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:16
Waar ik buitengewoon nieuwsgierig naar ben is of je gewoon een externe HDD aan die X360 kan hangen en vervolgens al je muziek (die erop staat) af kunt spelen. Zou ik wel gaaf en handig vinden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Breepee schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:28:
Waar ik buitengewoon nieuwsgierig naar ben is of je gewoon een externe HDD aan die X360 kan hangen en vervolgens al je muziek (die erop staat) af kunt spelen. Zou ik wel gaaf en handig vinden.
Waarom dat, als je ook gewoon je MP3 speler erop aan kunt sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:05
Ik kreeg dit bericht via msn van iemand:

Microsofts nieuwste gameconsole, de vorige week gepresenteerde Xbox 360, blijkt nog lang niet productierijp te zijn. Enkele demo-consoles die deze week op de gamesbeurs E3 werden getoond, blijken in feite ordinaire Apple G5 pc's te zijn. De Apple computers waren diep weggestopt in de display-stand, zodat het net lijkt of belangstellenden met een heuse Xbox 360 spelen.

Een verslaggever van de website AnandTech ging op onderzoek uit, toen hij zag dat de grafische kwaliteit van de getoonde speldemo's hem ernstig onder de maat leken. Door het simpelweg volgen van wat kabels zag de man dat de Xbox 360 consoles die waren opgesteld, feitelijk lege dummykasten waren, op een controlleraansluiting na. In de Xbox 360 zitten 3 PowerPC processors, die soortgelijk zijn aan de G5 processor die de huidige generatie Apple computers van rekenkracht voorziet. Maar ook het ontwikkelplatform van de Xbox 360 is -naar nu blijkt- voorlopig nog op een G5 gebaseerd.

Zou iemand weten of het uberhaupt klopt :?

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Drake schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:50:
Ik kreeg dit bericht via msn van iemand:

Microsofts nieuwste gameconsole, de vorige week gepresenteerde Xbox 360, blijkt nog lang niet productierijp te zijn. Enkele demo-consoles die deze week op de gamesbeurs E3 werden getoond, blijken in feite ordinaire Apple G5 pc's te zijn. De Apple computers waren diep weggestopt in de display-stand, zodat het net lijkt of belangstellenden met een heuse Xbox 360 spelen.

Een verslaggever van de website AnandTech ging op onderzoek uit, toen hij zag dat de grafische kwaliteit van de getoonde speldemo's hem ernstig onder de maat leken. Door het simpelweg volgen van wat kabels zag de man dat de Xbox 360 consoles die waren opgesteld, feitelijk lege dummykasten waren, op een controlleraansluiting na. In de Xbox 360 zitten 3 PowerPC processors, die soortgelijk zijn aan de G5 processor die de huidige generatie Apple computers van rekenkracht voorziet. Maar ook het ontwikkelplatform van de Xbox 360 is -naar nu blijkt- voorlopig nog op een G5 gebaseerd.

Zou iemand weten of het uberhaupt klopt :?
Ja, het klopt, en is ook geen nieuws. MS heeft dit allang te kennen gegeven, gewoon volgens plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Yonix schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:30:
[...]

Waarom dat, als je ook gewoon je MP3 speler erop aan kunt sluiten?
Omdat ik 300GB (en nog lang niet klaar ben met verzamelen) muziek in Lossless heb :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brent op 20-05-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Spellen als Ghost Recon 2 en Halo 2 kun je in de system link mode splitscreen spelen...
Bij Doom 3, Rainbow 6 en Splinter Cell gaat dat bijvoorbeeld niet (kun je per Xbox 1 speler via System Link laten spelen)...

Ben op zoek naar meerdere spellen die dat dus wel kunnen... racegames, shooters... maakt niet uit wat voor genre... iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

Reignman schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:33:
Spellen als Ghost Recon 2 en Halo 2 kun je in de system link mode splitscreen spelen...
Bedoel je nu splitscreen of system link?

Als je splitscreen bedoelt kan ik je de volgende spellen aanraden:
Burnout 1,2 en 3. Gewoon lekker beuken en crashen.
Testdrive: Eve of destruction. Echt veel lol aan beleefd om elkaar kapot te raggen.
Splinter Cell: Chaos Theory. Je moet goed samenwerken door elkaar zetjes te geven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Snap niet echt waarom sommige het een schande vinden dat het op G5's liep allemaal... Daarnaast Xbox 360 ondersteund ook 1080p en niet alleen i. microsoft gebruikt p vooralsnog alleen niet, de mogelijkheid is er echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Anoniem: 45322 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:36:
[...]

Bedoel je nu splitscreen of system link?
Bedoel dus allebei... dus spellen die je online via System Link in splitscreen mode kan spelen... bij Ghost Recon 2 kan dat bijv. dan kan ik samen met een vriend bij mij thuis op een box tegelijk online gamen tegen anderen... dus van dat soort spellen zoek ik er meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Reignman schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:29:
[...]

Bedoel dus allebei... dus spellen die je online via System Link in splitscreen mode kan spelen... bij Ghost Recon 2 kan dat bijv. dan kan ik samen met een vriend bij mij thuis op een box tegelijk online gamen tegen anderen... dus van dat soort spellen zoek ik er meer....
Alle system link spellen kun je volgens mijn in splitscreen system link spelen zolang het spel maar 4 spelers of meer ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137881

hoi, vandaag een XBox Forza Motorsport pack gekocht, erg mooi allemaal, maar ik lees hier dat hij DTS 5.1 ondersteund, ik heb een Creative Inspire! 5300 5.1 setje hier, hoe sluit ik mijn XBox hier dan op aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 137881 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
hoi, vandaag een XBox Forza Motorsport pack gekocht, erg mooi allemaal, maar ik lees hier dat hij DTS 5.1 ondersteund, ik heb een Creative Inspire! 5300 5.1 setje hier, hoe sluit ik mijn XBox hier dan op aan?
Een Advance Scart Cable :) hier zit een optical aansluiting op.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
[...]

Een Advance Scart Cable :) hier zit een optical aansluiting op.
Ja, maar heeft de Inspire! 5300 dan wel een optical gebeuren? (specs: http://www.techspot.com/r...nspire5300/inspire2.shtml )

Dan moet ik die even bestellen bij Dimension plus en ook gelijk een DVD kitje :)

Of weet je een betere/goedkopere zaak?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 137881 op 24-05-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Laatst online: 20-03 17:14
Nope... geen optical

http://files.europe.creat...SG%20Inspire51%205300.pdf

De creative inspire 5500 digital heeft wel optical.
Goedkoopste waar ik die voor gezien heb is 100 euro. Heb er zelf nog 175 voor moeten betalen :(
Mja heb je ook meteen afstandsbediening :)

[ Voor 167% gewijzigd door J0J0 op 24-05-2005 21:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, dus het gaat niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Creative 5.1 Inspire 5500 Zwart+Decoder 99 euro bij de paradigit.

Pfff ik heb ze en heb geen advanced scartcable.... wel erg :(

[ Voor 35% gewijzigd door J0J0 op 24-05-2005 21:43 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J0J0 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
Creative 5.1 Inspire 5500 Zwart+Decoder 99 euro bij de paradigit.

Pfff ik heb ze en heb geen advanced scartcable.... wel erg :(
Bestel hem dan bij Dimension Plus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Eens kijken....

Bestel (ga langs) jij dan bij paradigit? LoL

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
* 4Real is Unreal Championship 2 verslaafd >:)

Wat een ontzettend bruut spel is dat zeg, ik heb het dit weekend samen met buurjongen gespeeld en het is toch wel mooi om te zien hoe die melee wapens werken en dat ze een kans maken tegen afstand wapens.

Het hele springen is ook stukken verbeterd vooral tegen muren aanspringen. Als je bijvoorbeeld twee muren dicht bij elkaar hebt staan kun je via de muur steeds verder omhoog springen en dat werkt zeer gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
4Real schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:57:
* 4Real is Unreal Championship 2 verslaafd >:)

Wat een ontzettend bruut spel is dat zeg, ik heb het dit weekend samen met buurjongen gespeeld en het is toch wel mooi om te zien hoe die melee wapens werken en dat ze een kans maken tegen afstand wapens.

Het hele springen is ook stukken verbeterd vooral tegen muren aanspringen. Als je bijvoorbeeld twee muren dicht bij elkaar hebt staan kun je via de muur steeds verder omhoog springen en dat werkt zeer gemakkelijk :)
Ik heb het spel sindskort en het is heel vet inderdaad :D
Ben net klaar met de Story mode :9
Het ziet er ook vet uit, veel beter dan UT2004 en het speelt ook heel goed.
Ik had al online gespeeld via Xlink en dat is ook heel erg leuk _/-\o_
En die Juggernaut, die kicked gewoon ASS! :p

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 24-05-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:03

S2S

Koop anders een convertor van Optical naar coax ;) Heb ik ook gedaan werkt perfect, was zo'n 30 euro dacht ik, beter dan een nieuwe set halen ;)

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:44
S2S schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:06:
Koop anders een convertor van Optical naar coax ;) Heb ik ook gedaan werkt perfect, was zo'n 30 euro dacht ik, beter dan een nieuwe set halen ;)
Waar kan je die kopen? Lijkt me namelijk heel interessant. Want mijn home theater set heeft alleen coax in en geen optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Waar kan je die kopen? Lijkt me namelijk heel interessant. Want mijn home theater set heeft alleen coax in en geen optical.
Ik zal ff op het ding kijken wat het merk is, dat weet ik namelijk niet meer. Ik heb het bij zo'n hobby electroshop gehaald.

Merk staat er niet op, ik zou het dus niet weten. Het beste is om even zo'n winkel binnen te gaan. Weten ze vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Speedlink maakt advanced scart packs met digitale coax uitgang: http://www.speedlink.de/p...pb_id=19&prod_num=SL-2016

Ik heb er nog 1 nieuw liggen mocht je hem niet online kunnen vinden.

Converter voor 19 euro (ex verzenden) -> http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=695

[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 25-05-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Een hoop van die setjes hebben ook geen coaxial maar alleen minijack... heb je dan punt 1 niks aan.
En het lijkt me ook sterk dat je dts krijgt met een converter (schiet me niet af als dat wel zo is :P ).

Mja toch wel een mooie oplossing heb je iig 5.1 sound via je speakerset >:)

Weet iemand toevallig een winkel die de goedkoopste advanced scartcable verkoopt? (wel microsoft dus geen 3rd party eh :P)

[ Voor 44% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2005 14:29 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Yonix schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:11:
[...]

Ik heb het spel sindskort en het is heel vet inderdaad :D
Ben net klaar met de Story mode :9
Het ziet er ook vet uit, veel beter dan UT2004 en het speelt ook heel goed.
Ik had al online gespeeld via Xlink en dat is ook heel erg leuk _/-\o_
En die Juggernaut, die kicked gewoon ASS! :p
Ik moet nu tegen z'n "tsjaar"? beetje nali's slachten maar die kerel slacht er echt op los en ik kan dat niet bij houden als ik keer dood ben gegaan heeft hij er alweer 7 punten bij.

Is er een truck om snel die nali's te vermoorden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Euhm ja dat roze of weet ik veel paarse ding te pakken en dat je dus veel sterker wordt dan slacht je net zo als hij :P

Maare pak lekker je lans en laat hem op je af komen en doe dan die krachtige mep, werkt meestal goed :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Als je een paar nalis tegelijk kunt pakken krijg je veel punten (met combo's ed) had pas 21 punten in een keer :D

[ Voor 8% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2005 14:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:15
J0J0 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:22:
Een hoop van die setjes hebben ook geen coaxial maar alleen minijack... heb je dan punt 1 niks aan.
En het lijkt me ook sterk dat je dts krijgt met een converter (schiet me niet af als dat wel zo is :P ).

Mja toch wel een mooie oplossing heb je iig 5.1 sound via je speakerset >:)

Weet iemand toevallig een winkel die de goedkoopste advanced scartcable verkoopt? (wel microsoft dus geen 3rd party eh :P)
Mag ik schieten? :P Zo'n adapter werkt wel gewoon. Had ik ook voor mijn SB Live. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:18:
[...]

Mag ik schieten? :P Zo'n adapter werkt wel gewoon. Had ik ook voor mijn SB Live. 8)
Dus als ik ik het goed begrijp kan ik wel gewoon mijn XBox via mijn Inspire! 5300 (zonder optical dinges dus) laten lopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Revisie 1.1 voeding nodig.
Wie weet een goedkoop adresje?

[ Voor 176% gewijzigd door Anoniem: 7175 op 26-05-2005 22:37 . Reden: compleet anders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 137881 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:28:
[...]

Dus als ik ik het goed begrijp kan ik wel gewoon mijn XBox via mijn Inspire! 5300 (zonder optical dinges dus) laten lopen? :*)
Verkeerd begrepen, J0J0 en ik zijn bezig over een convertor om coax-cinch om te zetten naar minijack. Heeft niks met optical te maken.

Of heb ik J0J0 nu verkeerd begrepen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04-2024

justanotheruser

#hashtag

CPU: 733 MHz chip crafted by Intel
Graphics Processor: 250MHz custom chip named XGPU, developed by Microsoft and nVIDIA
Total Memory: The RAM in the Xbox will be supplied by Micron, it will be 64 MB running at 200MHz DDR (Double-Data-Rate)
Memory Bandwidth: 6.4 GB/sec
Polygon Performance: 125 M/sec
Sustained Polygon Performance: 100+ M/sec (transformed and lit polygons per second)
Micropolygons/particles per second: 125 M/sec
Particle Performance: 125 M/sec
Simultaneous Textures: 4
Pixel Fill Rate - No Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
Pixel Fill Rate - 1 Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
Compressed Textures: Yes (6:1)
Full Scene Anti-Alias: Yes
Micro Polygon Support: Yes
Storage Medium: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
I/0: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
Audio Channels:64 (up to 256 stereo voices)
3D Audio Support: Yes
MIDI DLS2 Support: Yes
AC3 Encoded Game Audio: Yes
Broadband Enabled: Yes
Modem Enabled: No
DVD Movie Playback: Remote control package required
Maximum Resolution: 1920x1080
Maximum Resolution (2x32bpp frame buffers +Z): 1920x1080
HDTV Support: Yes
Controller Ports: 4 USB Ports

-------------

als ik deze specs met een PC VGA kaart wil vergelijken........ wat komt dan het dichtste in de buurt ?

een GF3 Ti500 ? GF4 Ti4600 ??

Hoe snel is deze vgakaart ?

(de site van nvidia laat alleen specs van nieuwe kaarten zien :( )

To Tweak Or Not To Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Een hypothetische GF3MX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Schweino schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:21:
Speedlink maakt advanced scart packs met digitale coax uitgang: http://www.speedlink.de/p...pb_id=19&prod_num=SL-2016

Ik heb er nog 1 nieuw liggen mocht je hem niet online kunnen vinden.

Converter voor 19 euro (ex verzenden) -> http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
Zou graag zo speedlink kabeltje van je willen kopen. Zag geen mail adres in bij je persoonlijke gegevens dus misschien zou je mij kunnen mailen?
Heb begrepen dat ze bij de media markt te koop zijn, maar hier is er geen in de buurt.

[ Voor 9% gewijzigd door PhuSioN op 26-05-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
offtopic:
[quote]PhuSioN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:45:
[...]

Zou graag zo speedlink kabeltje van je willen kopen. Zag geen mail adres in bij je persoonlijke gegevens dus misschien zou je mij kunnen mailen?
Heb begrepen dat ze bij de media markt te koop zijn, maar hier is er geen in de buurt.[/quote]

Jij hebt ook geen mailadres in je profiel ;)

Je kan me bereiken op schweino =at= schweino =dot= com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:14
Meer een GF3,5 dan. De Xbox GPU is in principe een Geforce3 met het aantal vertexshaders van een Geforce4. Qua instructieset is hij vergelijkbaar met de Geforce 3 en 4, hij heeft net wat andere instructies omdat de chip gemaakt is voor console doeleinden.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137881 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
Ik heb het als volgt opgelost:

Ik heb een verloopje gehaald van 2 female tulp stekkers naar een 3,5mm jack stekkertje, daar heb ik de witte en rode tulp van de Xbox ingedaan en die dus op mijn headphone ingang van mijn geluidskaart gestopt...

tada :*)

Is alleen geen 5.1 maar iig een stuk beter dan de speakers van mijn 10 jaar oude Sony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Microsoft heeft HDTV-films online gezet van een aantal spellen. Volgens mij wel de moeite waard om te kijken :).

http://www.microsoft.com/...17fcde9e12&DisplayLang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Ik ben op zoek naar KIDDY games. Ik vind zelf games als Jade Empire en Mercenaries fantastisch maar als ik mijn neefje van 4 op bezoek krijg kan ik hem dat niet voor zetten.

Het moeten dus juist simpele spellen zijn waarbij je niet veel fout kan doen. Eentje die hij bijvoorbeeld wel leuk vindt is SSX3 (je gaat toch wel naar beneden :))

Dus als jullie gruwelijke kiddy titels weten, graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Madagascar is dan echt iets voor jou (voor je neefje dan).
Echt een kiddy game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Afbeeldingslocatie: http://cgi.rbentley.plus.com/txb/Xbox360_vs_Xbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

lol! :D
Nauwelijks kleiner eik. Wel minder lomp :P Niet dat het uiterlijk me heel veel kan schelen, m'n consoles staan toch onder de tv, achter glas :P Maar netjes imo wel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:55
ik vind hem echt mooi...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heel erg mooi! mooie filmpjes trouwens ook van die HDTV link :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
mn..k`moet wel zeggen dat ik die graphics van COD2 een beetje viel tegen vallen in dat filmpje..
Maar die van Quake 4 niet :P

Voor de rest lijkt mij die Xbox360 een super ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
is de beeldkwaliteit van de advanced cable een stuk beter? of maakt het niet heel veel uit?

ik ben aan het twijfelen of ik zo'n cable zal komen. Ik heb verder ook een creative 2500 dolby setje, die ik eventueel zou kunnen aansluiten voor dolby surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

tennisbal schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:04:
is de beeldkwaliteit van de advanced cable een stuk beter? of maakt het niet heel veel uit?

ik ben aan het twijfelen of ik zo'n cable zal komen. Ik heb verder ook een creative 2500 dolby setje, die ik eventueel zou kunnen aansluiten voor dolby surround.
Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer echt..zoveel.

Ik kan me niet meer voorstellen dat ik met de meegeleverde kabel heb zitten gamen. Wat een bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
S2S schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer echt..zoveel.

Ik kan me niet meer voorstellen dat ik met de meegeleverde kabel heb zitten gamen. Wat een bagger.
serieus? (komt nogal cynisch over :D ) ik heb zitten zoeken op internet en heb het idee dat er veel verschillende soorten advanced kabels zijn, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De officiele advanced scart cable geeft een beter beeld dan de meegeleverde kabel, aangenomen dat je een RGB scart ingang op je tv hebt. Verder is het handig dat er een optische uitgang op zit voor geluid, veel 5.1 setjes hebben hier een ingang voor. Dolby Digital & DTS kunnen zo makkelijk gebruikt worden. Al met al een redelijk onmisbare aankoop als je simpel hoog kwalitet 5.1 geluid uit je xbox wil hebben en/of je een een grote TV hebt staan. Maarja, sommigen merken het verschil niet zo en zijn al tevreden dat er beeld is ;) Het ligt dus toch een beetje aan wat je gewend bent en wat je wil :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8385

Heren xboxxers

Mijn zus heeft een xbox gewonnen maar ze krijgt hem niet aan de praat op haar tv. Deze tv heeft geen SCART ingang wel een video en een audio ingang. Normaliter kan je op de AV/EXT/... knop drukken om beeld te krijgen maar deze knop zit er niet in...
Alle kanalen aflopen (max 30 op die tv) geeft ook geen resultaat.

Op een moderne tv werkt de xbox wel goed maar ze zou het op haar eigen oud tvtje willen kunnen.
Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dan zul je hem misschien op moeten zoeken net zoals je dat doet met een TV kanaal.

Het zou wel moeten werken als je gewoon een tulp aansluiting voor het geluid en beeld hebt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Aansluiten via eventuele videorecorder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
schnumi schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:45:
Dan zul je hem misschien op moeten zoeken net zoals je dat doet met een TV kanaal.
Dat werkt alleen bij een RF aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Ik heb een vraagje. Heb je perse een memory card nodig om savegames op te slaan of kan dit ook gewoon op de harde schijf? Want als het op de harde schijf kan dan scheeld me dat weer 40 euro voor een memorycard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom denk je dat de HD er in zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht misschien zijn sommige gamedevelopers iets minder slim geweest en hebben ze alleen ondersteuning voor een memorycard in een game gestopt. :P Maar het scheeld me dus weer 40 euro, kan ik mooi een tweede controller van halen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:41

-d-

Even een vraagje als xbox newbie (wil er toch maar een kopen) ;

Dixons heeft de 'Microsoft Xbox Forza Motorsport Pack + Live starterspack' voor €169.99 - lijkt me een prima prijs, toch ?

Hij is namelijk even duur als de versie zonder het live starterspack (dus alleen xbox + Forza) :?

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zeker prima prijs, ik weet niet wat Media Markt en consorten aan aanbiedingen hebben, maar 170 euro voor een Xbox + Live + Forza lijkt mij niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Wom schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:55:
Zeker prima prijs, ik weet niet wat Media Markt en consorten aan aanbiedingen hebben, maar 170 euro voor een Xbox + Live + Forza lijkt mij niet verkeerd :)
Mooi - gaan we vanmiddag maar even op de koffie bij Dixons :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Die Forza pack kost €164 bij de Mediamarkt in Utrecht :Y) maar daar krijg je volgens mij geen xboxlive trial bij, moet je maar even rond kijken :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds gister een Xbox maar nu is er toch iets vreemds. Als de controllers trillen(met dual-shock) dan maken ze veel geluid(de ene maakt een zeer duidelijk tril geluid en de andere zelfs een piep geluid). Zijn de Xbox controllers altijd zo luidruchtig of klopt dit niet(of ligt het aan het spel Forza Motorsport?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Terryb47 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:11:
Die Forza pack kost €164 bij de Mediamarkt in Utrecht :Y) maar daar krijg je volgens mij geen xboxlive trial bij, moet je maar even rond kijken :)
Volgens de Dixons site is het niet de trial maar het 'volledig' live pack (incl. headset, 12 mnd live, etc)

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7055762F.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
Mensen, ik zit met een probleempje.

Ik heb mijn xbox aangesloten op mijn netwerk.
hij gaat via mijn netwerkkaart(onboard,abitnf7s) naar mijn switch (10/100mbit) en dan naar mijn xbox.
nu heb ik mijn netwerkkaart en op full negotiate en daarna op force 100 full duplex gezet maar mijn upload naar mijn xbox blijft bij de 70 kb/sec steken.
verder is het IP niet lokaal

Ftpprog: FlashFXP 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En welke ftp op je xbox? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
je bedoeld evox?

de laatste nieuwe... dat mag je toch wel zeggen he? niet dat ik dadelijk weer een OW aan de broek heb....

het ip is niet iets van 168.192.0.1 oid, het is mijn normale ip :S

zou de schoen daar kunnen wringen? ik ben echt een netwerkn00b en heb dus geen idee hoe ik die zou moeten instellen :/

[ Voor 54% gewijzigd door Utopist op 10-06-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:17:
Ik heb sinds gister een Xbox maar nu is er toch iets vreemds. Als de controllers trillen(met dual-shock) dan maken ze veel geluid(de ene maakt een zeer duidelijk tril geluid en de andere zelfs een piep geluid). Zijn de Xbox controllers altijd zo luidruchtig of klopt dit niet(of ligt het aan het spel Forza Motorsport?).
Is dit nu bij iemand anders ook zo (ik heb overigens de orignele S controllers) want anders moet ik er even mee terug naar de winkel.(neem aan dat er hier wel genoeg mensen zijn die ook een xbox en dus een xbox controller hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
-d- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:51:
[...]
Volgens de Dixons site is het niet de trial maar het 'volledig' live pack (incl. headset, 12 mnd live, etc)

[afbeelding]
wow, da's helemaal een koopje met 12maanden live en headset _/-\o_
maar volgens mij is het een starters kit, dan nog 3 maanden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 10-06-2005 19:27 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:54:
[...]

Is dit nu bij iemand anders ook zo (ik heb overigens de orignele S controllers) want anders moet ik er even mee terug naar de winkel.(neem aan dat er hier wel genoeg mensen zijn die ook een xbox en dus een xbox controller hebben).
Trillen doen mijn controllers ook allebei (wel geen S, ik heb nog de goeie ouwe :) ), volgens mij is dat ook wel normaal. Het piepen daarentegen... :?
-Utopist- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:47:
[...]

je bedoeld evox?

de laatste nieuwe... dat mag je toch wel zeggen he? niet dat ik dadelijk weer een OW aan de broek heb....

het ip is niet iets van 168.192.0.1 oid, het is mijn normale ip :S

zou de schoen daar kunnen wringen? ik ben echt een netwerkn00b en heb dus geen idee hoe ik die zou moeten instellen :/
Denk niet dat je daarvoor een OW gaat krijgen hoor :)

Dus je ip is gewoon je internet-ip? En je pc dan? :?

[ Voor 36% gewijzigd door Fire69 op 11-06-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:54:
Ik heb het ook wel. Vooral als je je geluid af/zacht hebt staan, hoor je het. Tja, de motortjes volgens mij. Niet echt hinderlijk als je weet wat het is :) Tis een beetje gezoem, vooral als er maar een beetje gerumbled wordt (over een wegdek rijden bijv.).

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Weet iemand waar ik een (niet gemodde) USA xbox kan kopen ? Tips zijn welkom.

Wil nl. HD games op m'n LCD tv kunnen spelen, en dat werkt niet op een PAL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Probeer Nedgame eens. Iig een wat meer gespecialiseerde gameshop, waar ze bijv. ook importgames hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje over Xbox Live. Is het echt alleen mogelijk om je aan te melden met een creditcard of is er ook nog een andere manier. Niemand hier in huis heeft namelijk een creditcard en mijn ouders gaan er ook echt niet eentje nemen alleen maar zodat ik me kan aanmelden bij Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
-d- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:18:

Koop een PAL xbox -> (soft)mod 'em -> zet de eeprom naar NTSC -> verwijder de (soft)mod -> en je hebt een USA xbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Anoniem: 86475 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:05:
Ik heb een vraagje over Xbox Live. Is het echt alleen mogelijk om je aan te melden met een creditcard of is er ook nog een andere manier. Niemand hier in huis heeft namelijk een creditcard en mijn ouders gaan er ook echt niet eentje nemen alleen maar zodat ik me kan aanmelden bij Xbox Live.
Wat dacht je ervan om zelf een creditcard te nemen.....het is niet het einde van de wereld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Misschien is 'ie <18 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Blij met m'n "nieuwe" samsung drive maar ik ondervind toch weer een afspeel probleem.

Heb het nu kunnen pinpointen maar wat is nu het geval.

Ik fikte zoveel dvd's dat ik toch maar es wat vaker een dvd-rw wil gaan gebruiken.
Probleem is nu dat de xbox dvd speler dergelijke schijven niet echt vreet,
met gewone dvd-r heeft ie zowiezo geen plobleem maar dus wel met dvd-rw schijven.

Één dvd-rw vreet ie wel en op mijn pc wil die hebben dat ik een regio kies.
Het is dan ook net alsof de samsung xbox drive die regiocode nodig heeft om dvd-rw's af te kunnen spelen.
Lijkt allemaal erg onwaarschijnlijk maar dat is vooralsnog het enige verschil tussen de niet afspeelbare en de wel afspeelbare dvd-rw's dat ik heb kunnen vaststellen.
Wellicht is het probleem heel ergens anders aan te wijten maar blijkbaar vreet ie op dvd-rw's wel exacte kopiëen van originele dvd's.

Lijkt me dat een en ander te bewerken zou zijn met ifoedit doch daar heb ik nog geen ervaring mee.
Iemand hier die al eerder met dit probleem te maken heeft gehad, is er een standaard stukje code waarmee ik de xbox dvd feature kan foppen :9

Suggesties zijn iig welkom.

Overigens kan ik de dvd's wel gewoon afspelen vanuit xbmc, zelfs ondertitels zijn blijkbaar te selecteren tegenwoordig.
Nog geen idee of dat ook nog te doen valt met meerdere subs en ditto audiotracks.
Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar de originele dvd afspeelmogelijkheden van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Weet niet of ik het mag plaatsen maar doe het toch:

Sinds dit weekend heb ik het probleem dat ik een powercycle krijg als ik op de ejectknop druk. Eerder daar nooit last van gehad. Tis erg frustrerend als je even een dvd/cd erin wilt doen en dat ding weer gaat rebooten. De xbox 1.4 is voorzien van tsop met 4983.06. Andere biosen met eject fix helpen niet. Zit het dan geprogrammeerd in de eeprom? Heb zelfs al m'n hele schijf geformateerd als laatste hoop, maar dat werkte ook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:44
heb ik ook een keer last van gehad, bleek mn modchip niet goed verbinding te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Tja, daar kan het bij mij niet aan liggen. Heb namelijk geen modchip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

-d- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:18:

dvdboxoffice.com verscheept dacht ik ook consoles vanuit Canada.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste