![]()
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze en voorgaande topicstarts. |
[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 05-10-2005 08:54 . Reden: Het werd weer eens tijd voor een Update :p ]
![]()
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze en voorgaande topicstarts. |
[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 05-10-2005 08:54 . Reden: Het werd weer eens tijd voor een Update :p ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 141390
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Anoniem: 141390
Hopenlijk daalt de prijs van de xbox enorm, kan je een mooie fileserver en mediacenter van maken voor weinig geld danAnoniem: 141390 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:16:
ik heb een xbox vraagje, enig idee wat de games en de console gaan doen de komende maanden in de aanloop naar xbox360?
ik heb begrepen (dont shoot me) dat een game nu +- 60eur kost, en de console +- 140eur. dit is me verteld door een kameraad maar die wist het ook niet heel zeker.
wat zijn zo wat gangbare prijzen?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
480 euro voor een Xbox met 1 controller. Ik ken het gevoelTheRitz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:01:
Als die Xbox 400 euri gaat kosten dan haal ik 'm direct. Die Xbox van mij kostte in 2001 maarliefst 500 euro meen ik. Maar ja, is samen met mijn iBookje wel de beste koop van de eerste 5 jaar van het nieuwe millenium
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Datzelfde verhaal werd verteld bij de presentatie van de eerste Xbox (iemand die zich die muizenval demo nog kan herinneren?) Daar werd ook verteld dat de alpha kits op nog maar 50% van wat je uiteindelijk te zien zou krijgen draaiden.magnifor schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:24:
Xbox 360: Meer power?
http://news.teamxbox.com/xbox/8296/Xbox-360-More-Power/
Damn, Gears of Wars en PGR3 zijn al zo mooi en kan dus alleen maar mooier worden.
Ik weet zeker dat games mooier gaan worden aangezien de PS3 indrukwekkende graphics op het scherm kan toveren.Wom schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:35:
[...]
Datzelfde verhaal werd verteld bij de presentatie van de eerste Xbox (iemand die zich die muizenval demo nog kan herinneren?) Daar werd ook verteld dat de alpha kits op nog maar 50% van wat je uiteindelijk te zien zou krijgen draaiden.
Maar ach, verbetering zal hem dan eerder in details zitten lijkt me.
Tierelier
Genoeg TV's die ook in NL op de markt zijn die dit aankunnen hoorJorisdeKloris schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:25:
1080i, nou nog tv's die het aankunnen, of beamers natuurlijk. Een beetje jammer dat wij nog niks aan die GPU kracht hebben
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik vindt het eigenlijk best wel lolligYohan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:16:
Schitterend hoe Microsoft met veel bombarie de nieuwe Xbox presenteert, oftewel de heronthulling van een ordinaire Apple (notabene!) G5.
Zie de jongens van Anandtech die deze fraude onthulden.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Waarom dat, als je ook gewoon je MP3 speler erop aan kunt sluiten?Breepee schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:28:
Waar ik buitengewoon nieuwsgierig naar ben is of je gewoon een externe HDD aan die X360 kan hangen en vervolgens al je muziek (die erop staat) af kunt spelen. Zou ik wel gaaf en handig vinden.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ja, het klopt, en is ook geen nieuws. MS heeft dit allang te kennen gegeven, gewoon volgens plan.Drake schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:50:
Ik kreeg dit bericht via msn van iemand:
Microsofts nieuwste gameconsole, de vorige week gepresenteerde Xbox 360, blijkt nog lang niet productierijp te zijn. Enkele demo-consoles die deze week op de gamesbeurs E3 werden getoond, blijken in feite ordinaire Apple G5 pc's te zijn. De Apple computers waren diep weggestopt in de display-stand, zodat het net lijkt of belangstellenden met een heuse Xbox 360 spelen.
Een verslaggever van de website AnandTech ging op onderzoek uit, toen hij zag dat de grafische kwaliteit van de getoonde speldemo's hem ernstig onder de maat leken. Door het simpelweg volgen van wat kabels zag de man dat de Xbox 360 consoles die waren opgesteld, feitelijk lege dummykasten waren, op een controlleraansluiting na. In de Xbox 360 zitten 3 PowerPC processors, die soortgelijk zijn aan de G5 processor die de huidige generatie Apple computers van rekenkracht voorziet. Maar ook het ontwikkelplatform van de Xbox 360 is -naar nu blijkt- voorlopig nog op een G5 gebaseerd.
Zou iemand weten of het uberhaupt klopt
Omdat ik 300GB (en nog lang niet klaar ben met verzamelen) muziek in Lossless hebYonix schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:30:
[...]
Waarom dat, als je ook gewoon je MP3 speler erop aan kunt sluiten?
[ Voor 9% gewijzigd door Brent op 20-05-2005 22:30 ]
Anoniem: 45322
Bedoel je nu splitscreen of system link?Reignman schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:33:
Spellen als Ghost Recon 2 en Halo 2 kun je in de system link mode splitscreen spelen...
25287
Bedoel dus allebei... dus spellen die je online via System Link in splitscreen mode kan spelen... bij Ghost Recon 2 kan dat bijv. dan kan ik samen met een vriend bij mij thuis op een box tegelijk online gamen tegen anderen... dus van dat soort spellen zoek ik er meer....Anoniem: 45322 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:36:
[...]
Bedoel je nu splitscreen of system link?
Alle system link spellen kun je volgens mijn in splitscreen system link spelen zolang het spel maar 4 spelers of meer ondersteund.Reignman schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:29:
[...]
Bedoel dus allebei... dus spellen die je online via System Link in splitscreen mode kan spelen... bij Ghost Recon 2 kan dat bijv. dan kan ik samen met een vriend bij mij thuis op een box tegelijk online gamen tegen anderen... dus van dat soort spellen zoek ik er meer....
Anoniem: 137881
Een Advance Scart CableAnoniem: 137881 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
hoi, vandaag een XBox Forza Motorsport pack gekocht, erg mooi allemaal, maar ik lees hier dat hij DTS 5.1 ondersteund, ik heb een Creative Inspire! 5300 5.1 setje hier, hoe sluit ik mijn XBox hier dan op aan?
This space is occupied
Ja, maar heeft de Inspire! 5300 dan wel een optical gebeuren? (specs: http://www.techspot.com/r...nspire5300/inspire2.shtml )TheEvilCuber schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
[...]
Een Advance Scart Cablehier zit een optical aansluiting op.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 137881 op 24-05-2005 21:36 ]
[ Voor 167% gewijzigd door J0J0 op 24-05-2005 21:40 ]
Bestel hem dan bij Dimension Plus!J0J0 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
Creative 5.1 Inspire 5500 Zwart+Decoder 99 euro bij de paradigit.
Pfff ik heb ze en heb geen advanced scartcable.... wel erg
Ik heb het spel sindskort en het is heel vet inderdaad4Real schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:57:
* 4Real is Unreal Championship 2 verslaafd
Wat een ontzettend bruut spel is dat zeg, ik heb het dit weekend samen met buurjongen gespeeld en het is toch wel mooi om te zien hoe die melee wapens werken en dat ze een kans maken tegen afstand wapens.
Het hele springen is ook stukken verbeterd vooral tegen muren aanspringen. Als je bijvoorbeeld twee muren dicht bij elkaar hebt staan kun je via de muur steeds verder omhoog springen en dat werkt zeer gemakkelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 24-05-2005 23:11 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Waar kan je die kopen? Lijkt me namelijk heel interessant. Want mijn home theater set heeft alleen coax in en geen optical.S2S schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:06:
Koop anders een convertor van Optical naar coaxHeb ik ook gedaan werkt perfect, was zo'n 30 euro dacht ik, beter dan een nieuwe set halen
Ik zal ff op het ding kijken wat het merk is, dat weet ik namelijk niet meer. Ik heb het bij zo'n hobby electroshop gehaald.PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:32:
[...]
Waar kan je die kopen? Lijkt me namelijk heel interessant. Want mijn home theater set heeft alleen coax in en geen optical.
[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 25-05-2005 13:23 ]
[ Voor 44% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2005 14:29 ]
Ik moet nu tegen z'n "tsjaar"? beetje nali's slachten maar die kerel slacht er echt op los en ik kan dat niet bij houden als ik keer dood ben gegaan heeft hij er alweer 7 punten bij.Yonix schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:11:
[...]
Ik heb het spel sindskort en het is heel vet inderdaad
Ben net klaar met de Story mode![]()
Het ziet er ook vet uit, veel beter dan UT2004 en het speelt ook heel goed.
Ik had al online gespeeld via Xlink en dat is ook heel erg leuk
En die Juggernaut, die kicked gewoon ASS!
Mag ik schieten?J0J0 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:22:
Een hoop van die setjes hebben ook geen coaxial maar alleen minijack... heb je dan punt 1 niks aan.
En het lijkt me ook sterk dat je dts krijgt met een converter (schiet me niet af als dat wel zo is).
Mja toch wel een mooie oplossing heb je iig 5.1 sound via je speakerset
Weet iemand toevallig een winkel die de goedkoopste advanced scartcable verkoopt? (wel microsoft dus geen 3rd party eh)
Dus als ik ik het goed begrijp kan ik wel gewoon mijn XBox via mijn Inspire! 5300 (zonder optical dinges dus) laten lopen?Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:18:
[...]
Mag ik schieten?Zo'n adapter werkt wel gewoon. Had ik ook voor mijn SB Live.
Anoniem: 7175
[ Voor 176% gewijzigd door Anoniem: 7175 op 26-05-2005 22:37 . Reden: compleet anders ]
Verkeerd begrepen, J0J0 en ik zijn bezig over een convertor om coax-cinch om te zetten naar minijack. Heeft niks met optical te maken.Anoniem: 137881 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:28:
[...]
Dus als ik ik het goed begrijp kan ik wel gewoon mijn XBox via mijn Inspire! 5300 (zonder optical dinges dus) laten lopen?
To Tweak Or Not To Tweak
Zou graag zo speedlink kabeltje van je willen kopen. Zag geen mail adres in bij je persoonlijke gegevens dus misschien zou je mij kunnen mailen?Schweino schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:21:
Speedlink maakt advanced scart packs met digitale coax uitgang: http://www.speedlink.de/p...pb_id=19&prod_num=SL-2016
Ik heb er nog 1 nieuw liggen mocht je hem niet online kunnen vinden.
Converter voor 19 euro (ex verzenden) -> http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
[ Voor 9% gewijzigd door PhuSioN op 26-05-2005 10:50 ]
Meer een GF3,5 dan. De Xbox GPU is in principe een Geforce3 met het aantal vertexshaders van een Geforce4. Qua instructieset is hij vergelijkbaar met de Geforce 3 en 4, hij heeft net wat andere instructies omdat de chip gemaakt is voor console doeleinden.Breepee schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:07:
Een hypothetische GF3MX.
What a fine day for Science! | Specs
Ik heb het als volgt opgelost:Anoniem: 137881 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
hoi, vandaag een XBox Forza Motorsport pack gekocht, erg mooi allemaal, maar ik lees hier dat hij DTS 5.1 ondersteund, ik heb een Creative Inspire! 5300 5.1 setje hier, hoe sluit ik mijn XBox hier dan op aan?
Anoniem: 35302
lol!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
39
Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer echt..zoveel.tennisbal schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:04:
is de beeldkwaliteit van de advanced cable een stuk beter? of maakt het niet heel veel uit?
ik ben aan het twijfelen of ik zo'n cable zal komen. Ik heb verder ook een creative 2500 dolby setje, die ik eventueel zou kunnen aansluiten voor dolby surround.
serieus? (komt nogal cynisch overS2S schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:43:
[...]
Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer echt..zoveel.
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik met de meegeleverde kabel heb zitten gamen. Wat een bagger.
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 8385
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat werkt alleen bij een RF aansluiting.schnumi schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:45:
Dan zul je hem misschien op moeten zoeken net zoals je dat doet met een TV kanaal.
Anoniem: 86475
Mooi - gaan we vanmiddag maar even op de koffie bij DixonsWom schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:55:
Zeker prima prijs, ik weet niet wat Media Markt en consorten aan aanbiedingen hebben, maar 170 euro voor een Xbox + Live + Forza lijkt mij niet verkeerd
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Volgens de Dixons site is het niet de trial maar het 'volledig' live pack (incl. headset, 12 mnd live, etc)Terryb47 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:11:
Die Forza pack kost €164 bij de Mediamarkt in Utrechtmaar daar krijg je volgens mij geen xboxlive trial bij, moet je maar even rond kijken
je bedoeld evox?
[ Voor 54% gewijzigd door Utopist op 10-06-2005 15:52 ]
Is dit nu bij iemand anders ook zo (ik heb overigens de orignele S controllers) want anders moet ik er even mee terug naar de winkel.(neem aan dat er hier wel genoeg mensen zijn die ook een xbox en dus een xbox controller hebben).Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:17:
Ik heb sinds gister een Xbox maar nu is er toch iets vreemds. Als de controllers trillen(met dual-shock) dan maken ze veel geluid(de ene maakt een zeer duidelijk tril geluid en de andere zelfs een piep geluid). Zijn de Xbox controllers altijd zo luidruchtig of klopt dit niet(of ligt het aan het spel Forza Motorsport?).
wow, da's helemaal een koopje met 12maanden live en headset-d- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:51:
[...]
Volgens de Dixons site is het niet de trial maar het 'volledig' live pack (incl. headset, 12 mnd live, etc)
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 10-06-2005 19:27 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Trillen doen mijn controllers ook allebei (wel geen S, ik heb nog de goeie ouweAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:54:
[...]
Is dit nu bij iemand anders ook zo (ik heb overigens de orignele S controllers) want anders moet ik er even mee terug naar de winkel.(neem aan dat er hier wel genoeg mensen zijn die ook een xbox en dus een xbox controller hebben).
Denk niet dat je daarvoor een OW gaat krijgen hoor-Utopist- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:47:
[...]
je bedoeld evox?
de laatste nieuwe... dat mag je toch wel zeggen he? niet dat ik dadelijk weer een OW aan de broek heb....
het ip is niet iets van 168.192.0.1 oid, het is mijn normale ip![]()
zou de schoen daar kunnen wringen? ik ben echt een netwerkn00b en heb dus geen idee hoe ik die zou moeten instellen
[ Voor 36% gewijzigd door Fire69 op 11-06-2005 21:17 ]
Ik heb het ook wel. Vooral als je je geluid af/zacht hebt staan, hoor je het. Tja, de motortjes volgens mij. Niet echt hinderlijk als je weet wat het isAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:54:
Is dit nu bij iemand anders ook zo (ik heb overigens de orignele S controllers) want anders moet ik er even mee terug naar de winkel.(neem aan dat er hier wel genoeg mensen zijn die ook een xbox en dus een xbox controller hebben).
Alone at last
Just nostalgia and I
Koop een PAL xbox -> (soft)mod 'em -> zet de eeprom naar NTSC -> verwijder de (soft)mod -> en je hebt een USA xbox....-d- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:18:
Weet iemand waar ik een (niet gemodde) USA xbox kan kopen ? Tips zijn welkom.
Wil nl. HD games op m'n LCD tv kunnen spelen, en dat werkt niet op een PAL...
Anoniem: 13284
Wat dacht je ervan om zelf een creditcard te nemen.....het is niet het einde van de wereld hoor.Anoniem: 86475 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:05:
Ik heb een vraagje over Xbox Live. Is het echt alleen mogelijk om je aan te melden met een creditcard of is er ook nog een andere manier. Niemand hier in huis heeft namelijk een creditcard en mijn ouders gaan er ook echt niet eentje nemen alleen maar zodat ik me kan aanmelden bij Xbox Live.
Anoniem: 7175
Anoniem: 19339
dvdboxoffice.com verscheept dacht ik ook consoles vanuit Canada.-d- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:18:
Weet iemand waar ik een (niet gemodde) USA xbox kan kopen ? Tips zijn welkom.
Wil nl. HD games op m'n LCD tv kunnen spelen, en dat werkt niet op een PAL...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq