Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 15.845 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Roamor schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

Deze is redelijk recent: http://www.hardware.info/...lijkingstest_67_casefans/

Voor zover ik weet, zijn de hoekjes gewoon allemaal plastic, dus dat zal niet zo'n probleem zijn lijkt mij? :)
Thanks voor de tip... Heldere site. Ik ben voor de 'Antec PRO 80mm Case Fan' gegaan.. Lekker stil en toch een vrij behoorlijke aitflow... Nog even dremelen en deze box kan weer in productie... Even kijken of ik deze nieuwe fan rechtstreeks op de 12v aansluit of via de normale aansluiting... Zo te op het eerste gezicht is ie ook op volle toeren vrijwel niet te horen.

Bij het testen bleek dat mijn GPU-fan nu overgrote deel van de herrie voor zijn rekening neemt.. Ik heb even zitten zoeken, maar alle aangeraden alternatieven voor dit ding (passief koelblok van zalman of een vervangende ventilator) zijn al tijden niet meer verkrijgbaar. Heeft iemand nog tips om deze v1.0 xbox stiller te krijgen. Ik neem aan dat het compleet uitschakelen van de GPU-fan geen goed idee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
scorpion303 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:08:
[...]
Bij het testen bleek dat mijn GPU-fan nu overgrote deel van de herrie voor zijn rekening neemt.. Ik heb even zitten zoeken, maar alle aangeraden alternatieven voor dit ding (passief koelblok van zalman of een vervangende ventilator) zijn al tijden niet meer verkrijgbaar. Heeft iemand nog tips om deze v1.0 xbox stiller te krijgen. Ik neem aan dat het compleet uitschakelen van de GPU-fan geen goed idee is?
Never mind.. Ik heb hem gewoon maar weer dichtgeschroeft... een beetje herrie is nog nooit iemand aan overleden....

Wat ik mij wel afvroeg... Ik heb hier nog een xbox staan, waarvan de dvd speler het heeft begeven. Met deze defecte dvd-speler aangesloten duurt het opstarten eindeloos, waarna het apparaat alsnog niet goed functioneerd. Als ik de dvd-speler (via de ATA-kabel) helemaal loskoppel dan werkt het ook niet. Weet iemand een truc om deze box zonder dvd speler te laten functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152007

Voordat de zomervakantie begon waren er nog overal xbox-en te koop, tot mijn verbazing kan ik nu nergens meer een vinden! Weet iemand waar ik nog een nieuwe xbox kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Weet iemand waar je een vervangende case fan kan kopen voor de xbox? De mijne bromt, dus ben op zoek naar een nieuwe. Llama.com verkoopt ze voor $3, maar vraagt vervolgens $32,50 verzendkosten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Schweino schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:26:
Weet iemand waar je een vervangende case fan kan kopen voor de xbox? De mijne bromt, dus ben op zoek naar een nieuwe. Llama.com verkoopt ze voor $3, maar vraagt vervolgens $32,50 verzendkosten.... 8)7
Ik heb de mijne vervangen voor een 65mm (dacht ik) fan toen ter tijd... Een veel stillere dan de standaard, alleen moet je hem zelf even vastzetten. Hoeft dus geen standaardfan in... Als je een standaardfan wilt hebben, stuur me dan even een mailtje, heb er nog wel 1 voor je liggen die mag je zo hebben. Komt uit mn eigen xbox.

80mm moet ook wel passen denk ik

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 45950 op 17-11-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Schweino schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:26:
Deze misschien? http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=83
Staat er al heel lang op dus ik weet niet of ze hem echt nog verkopen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Eegee schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:40:
[...]

Deze misschien? http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=83
Staat er al heel lang op dus ik weet niet of ze hem echt nog verkopen of niet.
Ik stuur em dat ding wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dank u :)

/edit

Heb em ontvangen en het werkt perfect! Nogmaals bedankt.

[ Voor 79% gewijzigd door Schweino op 29-11-2007 10:49 ]

• Schweino
Wat zijn de ervaringen hier met een XIR of X3 IR overigens?

Is er een voorkeur voor de een of de ander en zijn er voor en nadelen?

Ik ben met name geïnteresseerd in de XIR V2, maar weet niet of deze wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Ik ben sinds deze week een aantal films over aan het zetten van mijn computer naar mijn xbox. Ik gebruik hiervoor het programma total commander en pomp de films via het netwerk over. Een aantal films zijn moeiteloos overgegaan alleen bij een aantal films (divx) lukt dit niet.

Heeft daar iemand meer ervaring mee of enig idee waar dit aan kan liggen? Hij geeft meteen aan 'transfer failed, continue operation' als ik dan yes kies dan stop hij er toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24

Rival24

I'll Be Back

scorpio81 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:20:
Ik ben sinds deze week een aantal films over aan het zetten van mijn computer naar mijn xbox. Ik gebruik hiervoor het programma total commander en pomp de films via het netwerk over. Een aantal films zijn moeiteloos overgegaan alleen bij een aantal films (divx) lukt dit niet.

Heeft daar iemand meer ervaring mee of enig idee waar dit aan kan liggen? Hij geeft meteen aan 'transfer failed, continue operation' als ik dan yes kies dan stop hij er toch mee.
Te lange filename?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Thanks! Voornamelijk te veel punten tussen de naam. Heb het aangepast en nu lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 20:01

Brantje

De post is daar >>

Ey,
Ik heb een afstandsbediening gekocht waarmee ik lampen, geluids instalaties ed opafstand kan aanzetten.
Is dit ook mogelijk bij de xbox.
Wanneer er stroom op de stekker komt te staan dat automatisch de xbox aangaat?
dat zou opzich wel erg makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
nee, is niet mogelijk. Wel hier mee: http://xir.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Brantje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:20:
Ey,
Ik heb een afstandsbediening gekocht waarmee ik lampen, geluids instalaties ed opafstand kan aanzetten.
Is dit ook mogelijk bij de xbox.
Wanneer er stroom op de stekker komt te staan dat automatisch de xbox aangaat?
dat zou opzich wel erg makkelijk zijn.
Dat schijnt wel mogelijk te zijn... Zet de aan-uit knop vast in ingedrukte stand (met een saté-prikker ofzo) of verbind intern de desbetreffende draadjes en je kan je box met een dergelijke afstandsbediening in- en uitschakelen.

edit:
kijk.. een of andere gast uit de states heeft er zelfs een tutorial over gemaakt...
http://www.xbox-scene.com/articles/easy-xbox-onoff.php

[ Voor 11% gewijzigd door scorpion303 op 14-12-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

scorpion303 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:31:
[...]

Dat schijnt wel mogelijk te zijn... Zet de aan-uit knop vast in ingedrukte stand (met een saté-prikker ofzo) of verbind intern de desbetreffende draadjes en je kan je box met een dergelijke afstandsbediening in- en uitschakelen.

edit:
kijk.. een of andere gast uit de states heeft er zelfs een tutorial over gemaakt...
http://www.xbox-scene.com/articles/easy-xbox-onoff.php
Dankje :), dit werkt perfect en zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Okay kan dus wel ;)

Vind het wel een beetje een poor man's solution....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Het belangrijkste is dat het werkt :).
Vandaag maar ff de xbox open maken en die 2 draadjes met elkaar verbinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:18
Hey weet iemand of ik mijn xbox kan aansluiten op mijn pc om via mijn monitor te spelen? Er zit geen aparte ingang achterin de monitor, tis een 19 inch crt van dell, al iets ouder, en de kabel die in mijn videokaart gaat komt zegmaar direct uit de kast, dus ik weet niet cker of ik hier iets mee kan.

Want kword er gek van dat ik niet eens de lettertjes kan lezen bij dead rising :)

Greets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 20:52
Is het nu wel of niet mogelijk om xvid via de laatste fall update af te spelen? Ik heb geprobeerd een xvid te streamen maar hij geeft aan dat hij het bestand niet ondersteunt. Websites zijn namelijk nogal tegenstrijdig of het wel of niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
et36s schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:47:
Is het nu wel of niet mogelijk om xvid via de laatste fall update af te spelen? Ik heb geprobeerd een xvid te streamen maar hij geeft aan dat hij het bestand niet ondersteunt. Websites zijn namelijk nogal tegenstrijdig of het wel of niet kan.
Volgens mij heb je het over de 360, terwijl dit topic over Xbox 1 gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 20:52
Hah foutje man ;) Even naar het andere topic. Toch mooi om te zien dat de xbox nog leeft.

[ Voor 32% gewijzigd door et36s op 17-12-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Iemand enig idee waar nog een xbox HD kabel (component + digitale audio) te krijgen is? Consoleshop en consorten kunnen 'em namelijk helaas niet meer leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kijk eens in het xbmc-topic, daar hebben er enkelen er net eentje gekocht (wel een König, geen MS)

[edit]
Zie net dat je vandaag nog in dat topic gepost hebt :P

[ Voor 25% gewijzigd door Fire69 op 09-01-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
En laten die 'em nu allemaal bij consoleshop vandaan hebben waar het nu is uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Nou, da's dikke pech dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ik heb even een "oude" xbox softmod-vraag:
Ik heb eenxbox gesoftmod (xboxhdm en mechassault) alles werkt goed, alleen wordt er maar
30 ipv 200gig van de hddd gebruikt. Zou dit kunnen omdat mijn pc-bios maar tot 137gig gaat?
(Heb alleen maar laptop en oudere pc tot mijn beschikking)

nu is mijn vraag: xboxhdm is toch een linux-distro die niet naar bios instellingen kijkt?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
mod-vragen zijn niet toegestaan op GoT, je kan beter naar xbox-scene gaan daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Doekoeman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:14:
alleen wordt er maar 30 ipv 200gig van de hddd gebruikt. Zou dit kunnen omdat mijn pc-bios maar tot 137gig gaat?
Haal de evox rescue disc van mijn site en formatteer de F drive van je xbox. Alleen de F drive overigens, anders vernaggel je je softmod. Let wel even op of er geen essentiele onderdelen van je softmod op de F drive staan, als dat zo is dan zou ik de format niet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
helaas, f formatteren hielp ook niet.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
apart probleem, de xbox ondersteunt standaard LBA28 welke tot 137GB gaat, dus die 30GB grens snap ik niet helemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:52
Hallo, ik heb een Xbox, en daar net een konig component / digitaal geluid kabel voor gekocht, zodat ik met component uit, mooi een hogere resolutie kan instellen. echter bij mij vind ik nergens een insteling waar ik de resolutie kan instellen?

hoe werkt zoiets?
bij de video instellingen krijg ik alleen de optie om te kiezen voor normal, letterbox en wide. maar die had ik ook al met de standaard kabel.

met de componentkabel zou ik toch hogere resoluties moeten kunnen instellen, die native breedbeeld uitsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Zoekt en gij zult vinden. Is al vele malen besproken....
De eeprom van de xbox moet op NTSC staan dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

ik kijk vanavond een xbox360 van n maat van me te leen, mijn vraag is

1 - of ik er mn externe hdd van 320 gb met eigen voeding aan kan hangen via usb en dan in de xbox exploire bladeren in mn hdd (mp3's) en deze afspelen via mn hifi-set?

2- ik sluit m aan op n kleine tv 37 cm is dit n probleem?(heb geen hd tv)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
*knip*
oeps, dit is niet het xbox360 topic!

[ Voor 94% gewijzigd door Syntagma op 23-05-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13528

Iemand ervaring met het inbouwen van een LG 8164B in de Xbox? Ik heb een solderless adapter van talismoon en voor teveel geld een LG-8164B gescoord, maar de ombouw wijst zichzelf toch niet helemaal :? . Een installatie-instructie was fijn geweest. Kan het zijn dat deze adapter niet geschikt is voor de LG-8164B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik keek met mijn neus ( }:O ): onder op de power-print zat ook nog een aansluiting. De nieuwe DVD speler zit er inmiddels in en werkt uitstekend. Alles laadt veel sneller dus het is de extra $$ voor specifiek dit model LG wel waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
En wat ben je nu in totaal kwijt hieraan als ik dat mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-02 17:38
Ik heb een vraag : is er een mogelijkheid/tool tot undelete op een FatX schijf ? Ik had wat data erop staan welke ik via FTP heb gedelete (XBMC -> Avalaunch dash). Die wil ik terug halen.

Thanks

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255178

Volgens mij niet. weg is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:13:
En wat ben je nu in totaal kwijt hieraan als ik dat mag vragen?
8 euro voor de adapter en dik 50 euro voor LG DVD speler via ebay.de. Een hoop geld voor een oud stuk hardware, maar ik heb i.c.m. XBMC nog geen ander media center gevonden dat zo precies doet wat ik wil. Dat-ie ook games console is is vooral mooi meegenomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 13528 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

8 euro voor de adapter en dik 50 euro voor LG DVD speler via ebay.de. Een hoop geld voor een oud stuk hardware, maar ik heb i.c.m. XBMC nog geen ander media center gevonden dat zo precies doet wat ik wil. Dat-ie ook games console is is vooral mooi meegenomen. ;)
Je praat over de LG 8164?

Ik heb zelf een LG 8163 (geen adapter nodig om er een Xbox-drive van te maken) in het zwart in mijn Xbox zitten. Kreeg ik (met toestemming) als ik hem maar omruilde voor een LG 8164 in de PC van die persoon. Je kan de LG 8163 nog wel eens vinden in Dell PC's van ~3-4 jaar oud die alleen met DVD-ROM geleverd zijn.

Moet zeggen dat de Xbox eigenlijk nog het referentie-apparaat is voor hedendaagse media spelers. Het speelt werkelijk alles af met XBMC, zelfs via netwerk. Ze zijn XBMC nu wel aan het porten naar Linux, maar dat zal nooit zo gebruiksvriendelijk zijn als XBMC op een appliance. Enige nadeel is natuurlijk het high definition/H.264-verhaal...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een B&O MX5500 tv uit begin jaren '90. Mooi ding, ook wanneer hij uit staat en ik heb voorlopig nog geen behoefte aan HD. Het verhaal met de LG 8164 is nog niet helemaal klaar want hij speelt geen originele Xbox-games meer af, alleen backups. ;( Hoe gaat dat met de 8163? Verder start het merendeel van de spellen in zwart/wit of verkleurd, overigens ook al voor de DVD-wissel. Gewone PAL-spellen, bedoeld voor de Nederlandse markt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Is er ook een manier om via XBMC met de xbox naar xbox te kopieren, zónder dat je met de Xbox waar de content op moet komen te staan verdere handelingen verricht dan hem aan te zetten? Via bestandsbeheer kon ik niet naar de andere kopieren, alleen plakken op de xbox waar je op dat moment achter zit. Maar die andere kan ik niet aan een tv oid zetten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Anoniem: 13528 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:31:
Ik heb een B&O MX5500 tv uit begin jaren '90. Mooi ding, ook wanneer hij uit staat en ik heb voorlopig nog geen behoefte aan HD. Het verhaal met de LG 8164 is nog niet helemaal klaar want hij speelt geen originele Xbox-games meer af, alleen backups. ;( Hoe gaat dat met de 8163? Verder start het merendeel van de spellen in zwart/wit of verkleurd, overigens ook al voor de DVD-wissel. Gewone PAL-spellen, bedoeld voor de Nederlandse markt. :?
Heb je hem zelf gemod?
Het lijkt er volgens mij op dat hij in NTSC-mode staat. Kan je met de Enigmah-videoswitcher aanpassen :)
MsG schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:46:
Is er ook een manier om via XBMC met de xbox naar xbox te kopieren, zónder dat je met de Xbox waar de content op moet komen te staan verdere handelingen verricht dan hem aan te zetten? Via bestandsbeheer kon ik niet naar de andere kopieren, alleen plakken op de xbox waar je op dat moment achter zit. Maar die andere kan ik niet aan een tv oid zetten.
Dat wil ik ook wel weten, heb er ook al zitten mee sukkelen.
Volgens mij ligt het aan de "Filezilla Server.xml"-file in de system-folder, maar heb er nog niet verder op gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Gisteren met de schoonmaak ging er wat mis, ik heb namelijk mijn stekkertje van de xbox gemold. Ik hoopte eigenlijk dat er niets aan de hand zou zijn maar helaas heb ik momenteel geen geluid meer. Heeft iemand enig idee wat er fout zit?

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/2163/10082008119fv8.th.jpg

Moet misschien dit plastic ding ergens aan vast gemaakt worden?
Afbeeldingslocatie: http://img385.imageshack.us/img385/452/10082008121qd2.th.jpg

Het gaat trouwens niet om de standaard aansluiting maar eentje met een optische ingang zodat ik mijn geluid af kan spelen op mijn dolby surround set.

[ Voor 11% gewijzigd door scorpio81 op 10-08-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
MsG schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:46:
Tuurlijk kan dat... zorg dat de 'ontvangende' xbox automatisch boot naar XBMC en zet autodiscovery aan. Vervolgens zie je die xbox in de verzendende xbox opduiken.. even connecten en je kan via de file-manager alles kopieren wat je maar wilt...

Of je gebruikt gewoon een normale xbox ftp-client.. of avalaunch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
scorpio81 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:33:
Gisteren met de schoonmaak ging er wat mis, ik heb namelijk mijn stekkertje van de xbox gemold. Ik hoopte eigenlijk dat er niets aan de hand zou zijn maar helaas heb ik momenteel geen geluid meer. Heeft iemand enig idee wat er fout zit?

[afbeelding]

Moet misschien dit plastic ding ergens aan vast gemaakt worden?
[afbeelding]

Het gaat trouwens niet om de standaard aansluiting maar eentje met een optische ingang zodat ik mijn geluid af kan spelen op mijn dolby surround set.
Heb je geen betere foto van dat stukje?
Waar komt dat vanaf? De stekker die in je xbox gaat?
scorpion303 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
[...]

Tuurlijk kan dat... zorg dat de 'ontvangende' xbox automatisch boot naar XBMC en zet autodiscovery aan. Vervolgens zie je die xbox in de verzendende xbox opduiken.. even connecten en je kan via de file-manager alles kopieren wat je maar wilt...

Of je gebruikt gewoon een normale xbox ftp-client.. of avalaunch...
Ik heb hetzelfde probleem als MsG, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn...
Je kan natuurlijk wel bvb. Flashfxp gebruiken en dan naar beide xbox'en connecteren.
Maar vanop de xbox zelf zou handiger zijn...

[ Voor 39% gewijzigd door Fire69 op 11-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:03:
Ik heb hetzelfde probleem als MsG, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn...
Je kan natuurlijk wel bvb. Flashfxp gebruiken en dan naar beide xbox'en connecteren.
Maar vanop de xbox zelf zou handiger zijn...
Wat is dan het probleem? Duikt de 2e box wel op met 'autodetection'? Zie je hem wel in de file-explorer verschijnen? Kan je bestanden wel van de ene naar de andere box streamen? Doet dit probleem zich recentelijk voor? Dit is nl. een functie die al meerdere jaren in XBMC aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Het probleem is dat ik prima kan kopieren van de xbox, maar dat ik per se op de xbox moet zitten waar de content heen moet, wil ik plakken. Alsof je alleen leesrechten hebt, want ik kan niet via de verzendxbox kopieren naar de andere xbox. De optie kopieren is dan greyed out. Ik heb geen zin om de hele tijd xboxen te verwisselen en via de pc is omslachtig als hell.

De xbox zonder beeld boot gewoon naar XBMC en is prima te bereiken en die andere ziet hem ook gewoon als xbox verschijnen, maar ik kan er niks remotely naar toe schrijven, alleen juist vanaf die xbox naar de gene waar ik achter zit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Autodetect werkt, in File Manager zie je de locale en remote xbox, maar je kan niet kopieren.
Streamen heb ik geen idee of het wel of niet werkt, bij mij komt alles van de server.
Ik heb dit probleem een ganse tijd geleden opgemerkt, maar niet echt verder gezocht, ik heb het gewoon via ftp gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Aha.. het probleem wordt er nu een stuk duidelijker op! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet 100% zeker weet of zo'n 'push' naar een andere xbmc bij mij wel werkt.. Ik kan me voorstellen dat een 'pull' vaker voorkomt... Ik zal vanavond e.e.a. even proberen te testen. Heb hier toch meer dan genoeg xboxen (en ja, die van mij zijn wel aangesloten op een 'eigen' tv :) )

Overigens is avalaunch of de 'standalone' xbox ftp client nog steeds een valide alternatief, al is de gebruikersinterface meestal wel even wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Mijne zijn ook op een tv aangesloten hoor. ;)
Ik heb het gewoon ontdekt toen ik mijn sources.xml van de ene naar de andere xbox wou overzetten (beetje gek om dat 2 keer helemaal in te stellen :P ). Wat er me trouwens doet aan denken dat we in het verkeerde topic zitten hiervoor. Allemaal de fout van MsG!!!!:+
Laat maar even weten hoe het bij jou zit, ben benieuwd.

Wat bedoel je eigenlijk met de 'standalone' xbox ftp? Die in de soft van je modchip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:49:
zal ik doen!
Wat bedoel je eigenlijk met de 'standalone' xbox ftp? Die in de soft van je modchip?
Nee.. gewoon een homebrew ftp programmaatje voor op de xbox.. uit de oldskool-days... XB-FTP
http://www.xbox-scene.com...ewsitemEpuFuyFyAkwTuoNlSc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Mijne zijn ook op een tv aangesloten hoor. ;)
Ik heb het gewoon ontdekt toen ik mijn sources.xml van de ene naar de andere xbox wou overzetten (beetje gek om dat 2 keer helemaal in te stellen :P ). Wat er me trouwens doet aan denken dat we in het verkeerde topic zitten hiervoor. Allemaal de fout van MsG!!!!:+

Ik heb er over nagedacht maar het gaat nietg specifiek over xbmc maar meer over xbxo naar xbox transfering dus ik vind t niet xbmc waardig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Probeer je er maar niet uit te praten, dit is specifiek van xbmc naar xbmc :P
Heb jij ondertussen al in die filezilla.xml gekeken? Ik heb nog geen tijd gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ik logeer ergens, dus nee ;). Maar het ging me niet specifiek om XBMC :P maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dus je bedoelt dat je het probleem ook hebt als je bvb van Avalaunch naar Avalaunch wil kopieren?
Dat heb ik nog niet getest eerlijkgezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Ik heb me vergist... Bij mij is het ook onmogelijk om via xbmc bestanden te uploaden naar een andere xbmc. De 'copy' optie is inderdaad niet beschikbaar en in de menu-opties kon ik zo snel niets vinden wat het alsnog zou kunnen aanzetten. Heel raar, want het zou toch een vrij makkelijk implementeerbare ftp-feature moeten zijn. In de changelogs van xbmc (uit 2005) valt al te lezen dat uploads (nog?) niet werken, maar kennelijk is dat jaren later nog steeds van toepassing.

Hoe nu verder? Misschien dat een kijkje in dat filezilla-configuratie bestand nog wat oplevert, of je zal toch terug moeten vallen op de reeds genoemde alternatieven zoals avalaunch of xb-ftp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191435

Als ik zo'n konig component kabel er aan hang kan ik dan ook mijn games in 720p spelen, of alleen dvd's? Het gaat mij namelijk om de games, en ja de xbox is gehardmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

scorpion303 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb me vergist... Bij mij is het ook onmogelijk om via xbmc bestanden te uploaden naar een andere xbmc. De 'copy' optie is inderdaad niet beschikbaar en in de menu-opties kon ik zo snel niets vinden wat het alsnog zou kunnen aanzetten. Heel raar, want het zou toch een vrij makkelijk implementeerbare ftp-feature moeten zijn. In de changelogs van xbmc (uit 2005) valt al te lezen dat uploads (nog?) niet werken, maar kennelijk is dat jaren later nog steeds van toepassing.

Hoe nu verder? Misschien dat een kijkje in dat filezilla-configuratie bestand nog wat oplevert, of je zal toch terug moeten vallen op de reeds genoemde alternatieven zoals avalaunch of xb-ftp.
Ik doe het via FlashFXP. Doe beide xboxen aan, en reguleer het via de PC. het gaat niet echt via de pc, alleen regel je het via de PC, dus de snelheid is best goed nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb sinds een maandje ofzo een Xbox1 en wil daarbij eigenlijk draadloze controllers aanschaffen. Nou zie ik voornamelijk de Konig Twin set nog te koop staan en verder eigenlijk nog weinig modellen.

Zijn er hier mensen met draadloze ervaringen qua controllers en merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-03 01:09
Ik heb een probleem met mijn Xbox . Bij elke toepassing (video/stream kijken, game spelen, etc) hoor ik na een 10 tal minuten m'n Xbox ratelen (zelfde geluid wat die ook maakt bij het opstarten) en slaat die compleet vast. Ik heb zo'n beetje alles gedaan om het te verhelpen; nieuwe harde schijf erin geknald, geformateerd, laatste XBMC erop gegooid, cooling-ventilatoren hoger gezet (stand 3).

Ik bezit een Xbox 1.4, DuoX2 modchip, laatste XBMC (XBMC-2008-12-12-rev16491-ATLANTIS)

De temperaturen hebben een normale waarde (tussen de 30 en 40 graden Celsius)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Komt het ratelen niet van de fan? Dat is het enige andere onderdeel buiten de HD dat zou kunnen ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
Nee dit is een ander geluid, het geluid wat je ook hoort als je de Xbox opstart. Ik ga morgen proberen om een nieuwe voeding erin te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Welk geluid bedoel je? Mijn xbox maakt helemaal geen lawaai als hij opstart? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
hars73 schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:12:
Ik heb sinds een maandje ofzo een Xbox1 en wil daarbij eigenlijk draadloze controllers aanschaffen. Nou zie ik voornamelijk de Konig Twin set nog te koop staan en verder eigenlijk nog weinig modellen.

Zijn er hier mensen met draadloze ervaringen qua controllers en merken?
Onder het mon van "beter laat dan nooit" kan ik je de draadloze controller van Logitech (cordless attack controller) ten zeerste aanraden. Deze heeft echter geen rumble feature.

Afbeeldingslocatie: http://www.woot.com/Images/Sale/Logitech_Cordless_Attack_Controller_for_XboxSWH-detail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
Fire69 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:42:
Welk geluid bedoel je? Mijn xbox maakt helemaal geen lawaai als hij opstart? :?
Het is net het geluid als je je gsm op tafel legt en hij gaat trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dat lijkt me toch echt een fan te zijn die raar doet dan, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
Een kapotte voeding is het ook niet gisteren een andere erin geplaatst. Zelfde probleem. Na ongeveer een half uur gaat die trillen en brommen en loopt de XBOX weer vast. Nu ik een nieuwe harde schijf en andere voeding erin heb gezet is waarschijnlijk de processor of de moederbord naar de filistijnen. Tijd voor een andere xbox dan maar. Jammer dat XBMC niet werkt op de 360 anders had ik serieus overwogen om een XBOX 360 aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
hugenholz schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:22:
Een kapotte voeding is het ook niet gisteren een andere erin geplaatst. Zelfde probleem. Na ongeveer een half uur gaat die trillen en brommen en loopt de XBOX weer vast. Nu ik een nieuwe harde schijf en andere voeding erin heb gezet is waarschijnlijk de processor of de moederbord naar de filistijnen. Tijd voor een andere xbox dan maar. Jammer dat XBMC niet werkt op de 360 anders had ik serieus overwogen om een XBOX 360 aan te schaffen
Eigenwijs zijn is ook een kunst. Check/vervang de fan eens? Dat is het enige dat volgens mij nog de oorzaak kan zijn van het geluid. Als deze zijn werk niet goed doet, wordt de warmte ook niet afgevoerd en kan de xbox inderdaad vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
hugenholz schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:22:
Ik moet het eerste moederbord of cpu nog tegenkomen dat een brommend geluid kan maken. :P

Als je je xbox laat openstaan, doet hij het na een half uur dan ook? Zo ja, dan kan je toch luisteren van waar het geluid komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 07:04
Schweino schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:38:
En laten die 'em nu allemaal bij consoleshop vandaan hebben waar het nu is uitverkocht ;)
Collega van me heeft z'n component kabel hier vandaan:
http://www.bol.com/nl/p/g...index.html#product_images
(overigens nog bedankt voor je rescue disc, heeft me al een aantal keer gered bij onzorgvuldige updates _/-\o_ )

Voor diegene die hun XBOX graag aan een VGA-poort willen aansluiten, check deze sublieme tutorial:
http://xboxvgatutorial.host.sk/

Stap voor stap wordt er uitgelegd wat je moet doen, en wat de voor- en nadelen zijn.
TIP: Als je een VGA-scherm hebt wat SYnc on Green ondersteund, ook wel SoG genoemd (lijst: http://playstation2-linux.com/sog.php) kun je zonder solderen aan de slag met:

-Xbox die op NTSC draait (m.b.v. PAL-NTSC switcher tool)
-Xbox component kabel (zie bovenstaande link)
-component to VGA adapter (let op! het is een adapter, géén converter):
-XBOX VGA enabled BIOS (zodat je XBOX de juiste kleuren en resoluties uitstuurt, zie ook de tutorial hierboven)

Ik heb bovenstaande nog niet getest, maar was er naar op zoek i.v.m. een 2e Xbox met XBMC voor op een LCD op de slaapkamer.

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

• hugenholz
Roamor schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Eigenwijs zijn is ook een kunst. Check/vervang de fan eens? Dat is het enige dat volgens mij nog de oorzaak kan zijn van het geluid. Als deze zijn werk niet goed doet, wordt de warmte ook niet afgevoerd en kan de xbox inderdaad vastlopen.
Eigenwijs zijn is genetisch bepaald in mijn familie ;) . Ik zal je advies ter hand nemen. De temperatuur blijft overigens goed als ik in de instellingen kijk.

Ik heb inmiddels voor 3 tientjes een andere xbox op de kop getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 10:46
Ik heb mijn xbmc geupdate en heb een nieuwe kabel (component, wat een kwaliteitsverschil zeg, wauw) tussen mijn tv en xbox Sindsdien kan ik mijn radiostreams niet meer gebruiken. Ik zie ze wel, maar zodra ik er 1 selecteer gebeurt er helemaal niets.

[ Voor 8% gewijzigd door anconakip op 28-06-2009 13:13 ]

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-04 15:52
Klopt, werkt hier ook niet, en heb niet ge-update.
Denk dat 't aan shoutcast ligt eigenlijk.
anconakip schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:10:
Ik heb mijn xbmc geupdate en heb een nieuwe kabel (component, wat een kwaliteitsverschil zeg, wauw) tussen mijn tv en xbox Sindsdien kan ik mijn radiostreams niet meer gebruiken. Ik zie ze wel, maar zodra ik er 1 selecteer gebeurt er helemaal niets.
edit: werkt weer ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Een hele mooie XBOX mod.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/08/15aug09_xbmic543.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/08/15aug09_xbmic2.jpg

Slechts 1 inch dik. Ideetje voor MS?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 16-08-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Heb je ook pics van de binnenkant?
Ik kan bijna niet geloven dat daar een xbox in zit! Dat kastje is maar net groot genoeg voor het moederbord...
Hoe zit het met de koeling van de cpu en videochip? Waar zit de voeding (extern waarschijnlijk?)? Compact-flash als HD? ... Vragen genoeg! :)

[edit]
Meer info gevonden:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=690166

Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg47/Bandit5317/P1020179.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 16-08-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Lijkt me toch dat er ergens nog een dik adapter-blok achteraan moet komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Yep, hij werkt met een adapter, maar aangezien een xbox maar iets van een 50w trekt, zal dat wel niet zo'n groot blok moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255178

Gaaf man, die xbox mod !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
:)

Perfecte XBMC-machine zo ;)
(voor SD natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Mooie mod, maar de DVD speler missen we wel :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Volgens mij zit er in de mijne al minstens 5cm stof. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 08:35
heb nog zon ding liggen hier...
lade doet het niet zo heel goed meer... als je bovenop een beetje duwt gaat ie meteen open.
hij is gesoftmod met splintercell. 2 controllers en zon infrarood AB.

iemand enig idee wat je hier voor moet vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
Verkeerde topic...

[ Voor 103% gewijzigd door Woodski op 30-10-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Dit is het XBox topic, en niet zozeer het XBMC topic. Die staat hier: [ervaringen] XBMC Media Center - deel XIII

Een Usb Stick maken als hardeschijf deed ik zelf met Bitchanger, maar dit schijnt niet op alle USB Sticks te werken. Je kan in menu.lst instellen dat hij alleen het bootmenu laat zien als je op ESC drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Sinds 1-1,5 jaar een xbox 2e hands gekocht, gemod en al met een modchip (DUO X2) + grotere hdd. Sinds kort ook ontdekt dat je via ebay echt mega cheap originele spellen kunt aanschaffen. Zo heb ik nu o.a. Burnout 1, 3 & 4 en Colin McRae Rally 3, '04 en 5 inmiddels.

Enige waar ik me nu aan stoor is de geluidsproductie van het ding. Heb al wat gezocht naar mogelijkheden om de casefan te vervangen. Hierbij kom ik veelal uit om 80mm mods. Zijn er ook mogelijkheden om 60mm casefans in te bouwen zodat ik wat minder hoef te dremelen? En zo ja, waar kan ik deze stille jongens kopen?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik heb bij DealExtreme een 70mm gekocht, moet je helemaal niks voor dremelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Kan je es vertellen wat je hebt gedaan Fire69? Ik snap het probleem van Jules wel. Ikzelf heb de xbox in een TV meubel, met het deurtje meestal dicht. maar als ik die openzet hoor je het gebrom best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Leuk zo'n 70mm casefan van DX, maar dan kan ik net zo goed de oude fans uit mijn Lian-Li PC60 (systeem)kast gaan gebruiken. Want van die DX fan weet ik niet of ie stil is, dus is het zonde van het geld..

Hmz, heb per ongeluk de pricewatch overgeslagen: Tweakers.net Pricewatch: 70 mm casefans
Ik zie echter dat ze alle 4 met 3 aders hebben, terwijl de standaard fan maar 2 aders heeft. Levert dit problemen op?

Bij de 60mm fans met maar 2 aders zijn er wat meer mogelijkheden, maar is weer onbekend hoeveel m³/h ze doen, of ze zijn gegarandeerd luidruchtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
MsG schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:29:
Kan je es vertellen wat je hebt gedaan Fire69? Ik snap het probleem van Jules wel. Ikzelf heb de xbox in een TV meubel, met het deurtje meestal dicht. maar als ik die openzet hoor je het gebrom best wel.
Ik heb er een laptopschijfje inhangen, gewoon met zo'n ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.eshop111.com/ebay/xpicsb/tbc181b.jpg

En eerst had ik er een 80mm-fan in, daarvoor heb ik de clips moeten afbreken die de originele fan vasthouden.
Hierdoor kon de kast van de xbox wel niet meer helemaal dicht, de fan was net iets te hoog.
Toen deze fan het begon te begeven, heb ik die 70mm van DX gekocht.

Vergeleken met de originele xbox is deze nu bijna geruisloos te noemen. Meeste lawaai komt van de dvd-drive, maar die gebruik ik nooit dankzijn mijn iso-collectie :P

Ik moet wel bekennen, ik had 2 fans bij DX gekocht en eentje scheelt iets aan. Maar die had ik toch eigenlijk niet nodig, dus heb ik maar zo gelaten. DX zou hem wel geruild hebben moest ik een case geopend hebben, dat weet ik uit eerdere ervaringen.
jules schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:54:
Leuk zo'n 70mm casefan van DX, maar dan kan ik net zo goed de oude fans uit mijn Lian-Li PC60 (systeem)kast gaan gebruiken. Want van die DX fan weet ik niet of ie stil is, dus is het zonde van het geld..
Waarom geef jij een link naar een cpu-koeler? :?
Deze moet je hebben.

Waarom neem je dan die uit je ouwe kast niet als die wel stil zijn? :?
Die van DX is heel stil, gewoon omdat hij niet zo'n grote airflow heeft. Maar da's ook helemaal niet nodig.
Fan draait in XBMC altijd op 2% en cpu wordt helemaal niet heet. :P
Hmz, heb per ongeluk de pricewatch overgeslagen: Tweakers.net Pricewatch: 70 mm casefans
Ik zie echter dat ze alle 4 met 3 aders hebben, terwijl de standaard fan maar 2 aders heeft. Levert dit problemen op?
Zoals je ziet hebben de mijne van DX ook 3 aders, no problemo dus ;)
Bij de 60mm fans met maar 2 aders zijn er wat meer mogelijkheden, maar is weer onbekend hoeveel m³/h ze doen, of ze zijn gegarandeerd luidruchtig.
Je kan geen enkele fan op geluid beoordelen als je ze via internet wilt bestellen.
Loop dat naar de zaak op de hoek en vraag of ze even eentje aansluiten. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 01-11-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Fire69 schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:55:
[...]

Waarom geef jij een link naar een cpu-koeler? :?
Deze moet je hebben.
Omdat ik somehow geen andere 70mm fan kon vinden? Anyway, thanks voor de link, die ga ik meteen bestellen.
Waarom neem je dan die uit je ouwe kast niet als die wel stil zijn? :?
Omdat ze verre van stil zijn ;). De 4 fans + de voeding die ik erbij had gekocht zorgden ervoor dat het geheel bijna net zoveel lawaai maakten als een stofzuiger. Alle fans vervangen door stillere versies en de voeding door een Nexus 400 nogwattes. M'n koelkast maakt nog meer herrie nu :+
Je kan geen enkele fan op geluid beoordelen als je ze via internet wilt bestellen.
Loop dat naar de zaak op de hoek en vraag of ze even eentje aansluiten. ;)
Is goed, ik wandel wel even bij DX langs 8)7 (die 70mm fans zijn behoorlijk schaars...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5185

heb net deze besteld...ben eens benieuwd of m'n xbox met xbmc (desnoods op laagste instelling qua ventilatie-snelheid) wat stiller zal worden zo.

Nog aandachtspunten wat betreft de inbouw van deze ventilator? Of is 't gewoon plug & play (ben niet zo bedreven in hardware) en past 't ventilatortje in de behuizing en voorziene plaats gewoon zonder boe of ba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Die heb ik dus ook. Is echt een heel stil ding.
Als er een dvd in mijn xbox zit, maakt de drive 10x meer lawaai dan die fan :)

Inbouw kan ik je niks over zeggen, want ik had voordat ik deze fan had, mijn xbox al half vern**kt door er een 80cm fan in te duwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:20
Heb de fan van Dealextreme laatst zelf ingebouwd in plaats van de originele fan die erin zat. Heb wel een stuk van de harddisk tray afgehaald zodat de XBox weer goed dicht kon. Daarnaast heb ik d.m.v. tiewraps ervoor gezorgd dat de fan op zijn plaats blijft aangezien die van DealExtreme een stuk smaller is dan de originele. De tiewraps vullen het deel op tussen het rooster en de fan zodat deze goed aansluit op het gedeelte waar de lucht vandaan gezogen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Iemand ervaring met FULL RGB Scartkabels voor de Xbox?

Zit hier nog verschil in allemaal? Ik zie deze bijv: http://cgi.ebay.nl/XBOX-S...n_146&hash=item45f6a249be

Is dat wat?

• dyna18
  • Laatst online: 02-03 00:25
Vraagje, ik wil voor de PC een xbox controller kopen. En het valt me op dat er controllers zijn met grijze en met zwarte knoppen. Zit er tussen deze controllers nog een verschil? Welke van die twee kan ik het beste kopen?

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/696885432_1/Wholesale--1-set-Lowest-Price-Wireless-Controller-For-Microsoft-xBox-360-xBox360-Black-8000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geekpeeks.com/wp-content/uploads/2013/05/Xbox_360_Wireless_Controller___Matte_Black.jpg

• treative
  • Laatst online: 13:03
Maakt niks uit. Het zijn dezelfde controllers, de grijze versie is ouder.

Sig

• dyna18
  • Laatst online: 02-03 00:25
Ok, dank je wel.
Dan ga ik natuurlijk voor de nieuwste.
Die ziet er ook mooier uit.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste