Ik heb een tijdje geleden een xbox van een kameraad gekocht. Voor 75 euro een xbox + 2 controllers + 9 spellen. Kijk maar eens bij veilingsites ofzo. Soms zijn daar erg mooie (en goedkope) advertenties.Hansvd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:14:
Ik ga denk ik ook nog een xbox kopen, lekker goedkoop en toch wel goed en leuk! Zijn ze goedkoper dan 108 euro te kopen? Bijv bij de MediaMarkt ofzo? Want ik heb m ergens anders voor 108 gezien, maar hij zal bij de mediamarkt misschien wel goedkoper zijn.
Ik kom er net achter dat mijn xbox controller stuk is
Weet iemand of deze nog te koop zijn? (en waar) Ik heb al op meerdere sites/google gekeken, maar overal lijkt de originele zijn uitverkocht te zijn
Anoniem: 84457
Ik zie eigenlijk niet in waarom PES 6 nog op de oude Xbox komt..Anoniem: 45950 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:16:
iemand enig idee of pes6 nog naar de oude box komt?
Dan was ie er nu al wel geweest lijkt me zo.
Maar kun je imports spelen?
Volgens mij zijn er nog wel een paar Winning Eleven's uitgebracht..
@utmachine moet je anders eens op ebay kijken. http://cgi.ebay.nl/N-Dual...23917QQrdZ1QQcmdZViewItem
hier een nieuwe orginele s controller. er staan er nog veel meer daar.
Natuurlijk, een originele controller voor 2 euro uit Hong Kong.... Droom maar lekker verderDECOY88 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:49:
@utmachine moet je anders eens op ebay kijken. http://cgi.ebay.nl/N-Dual...23917QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik weet niet of hier iemand nog PGR2 speelt, maar ik vind het enorm lastig om de binnenkanten van bochten in te schatten. In de singleplayer went het als je de baan leert kennen, maar in de multiplayer is het helemaal dramatisch en keren wij snel terug naar Forza.
[ Voor 17% gewijzigd door Roamor op 12-03-2007 21:15 ]
Ik ben nu de meeste winkels afgegaan en heb nu ook de winkels (de winkels in de pricewatch leveren niet meer) een e-mail gestuurd om te vragen of ze nog leveren (ik woon in Hoofddorp ter uwer informatie).
Weet iemand waar nog de xbox nieuw te koop is of is e-bay e.d. mijn enige optie?
Weet iemand waar nog de xbox nieuw te koop is of is e-bay e.d. mijn enige optie?
[ Voor 21% gewijzigd door RoadKill21 op 12-03-2007 21:50 . Reden: Azerty kan de xbox niet meer leveren :( ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Probeer Mediamarkt / Saturn in Rotterdam
[ Voor 34% gewijzigd door B0MBACI op 13-03-2007 01:02 ]
*knip, dit neigt te veel naar spam + gemodde Xboxen zien we liever niet op GoT
[ Voor 163% gewijzigd door Crash op 23-04-2007 19:28 ]
en die prijzen ook... 
* Schweino wacht tot mod de post verwijderd ivm het aanbieden van gemodde xboxen

* Schweino wacht tot mod de post verwijderd ivm het aanbieden van gemodde xboxen
[ Voor 60% gewijzigd door Schweino op 23-04-2007 13:24 ]
Anoniem: 87302
oud topic, nieuwe vraag.
Wat is de beste methode om je oude xbox aan te sluiten op een nieuwe 22 inch Samsung monitor met VGA en DVI ?
Is dat een VGA box? Zo ja, waar te koop voor een redelijke prijs?
Of is een alternatief een component kabel en dan component naar VGA, gaat dat werken op de nieuwe Samsung monitors?
Wat is de beste methode om je oude xbox aan te sluiten op een nieuwe 22 inch Samsung monitor met VGA en DVI ?
Of is een alternatief een component kabel en dan component naar VGA, gaat dat werken op de nieuwe Samsung monitors?
Anoniem: 183025
@ die site:
100% brand new, made of high quality plastic

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 23-05-2007 18:14 ]
Ik heb ook een tijdje gezocht naar een VGA box voor de XBOX, maar heb er nooit eentje kunnen vinden. Als je een oplossing vind, zou je dat willen laten weten ?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:44:
oud topic, nieuwe vraag.
Heb van de week een mooie 6.1 versterker gekocht en ook nergens een advanced a/v pack meer kunnen vinden. Maar ik moest mijn XBOX toch openmaken om de lens van de DVD-drive schoon te maken, want hij las alleen nog muziek CD's

Het werkt super, de geluidskwaliteit is echt goed, maar het is natuurlijk niet ideaal, dus als iemand nog ergens nog een a/v pack weet met het liefst optical out dan zou ik dat graag weten.
Zelf een kabel maken en je Xbox modificeren met behulp van een BIOS met een VGA patch. Hiermee kan je VGA gebruiken in de volgende resoluties: 720x480, 1280x720 en 1920x1080 (alleen interlaced!). De meeste spellen ondersteunen alleen 720x480.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:44:
oud topic, nieuwe vraag.
@mods
De URL's die ik noem bevatten geen ROM's, Xbox BIOS', Xbox Executables die met de XDK zijn gecompileerd of andere illegale bestanden.
Optical out (of digitaal coaxial out) kan je zelf op je Xbox solderen.KneoK schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:56:
[...]
Het werkt super, de geluidskwaliteit is echt goed, maar het is natuurlijk niet ideaal, dus als iemand nog ergens nog een a/v pack weet met het liefst optical out dan zou ik dat graag weten.
[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 23-05-2007 22:40 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Je had naast die zin de rest van mijn post wel gelezen ?The Zep Man schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:36:
[...]
[...]
Optical out (of digitaal coaxial out) kan je zelf op je Xbox solderen.
Ik heb zelf van de week een coax out op het moederbord gesoldeerd, maar vroeg me af of er ergens nog a/v packs te koop zijn. Het heeft me namelijk bijna anderhalf uur gekost om de drie draadjes netjes op het moederbord gesoldeerd te krijgen en het vooruitzicht om weer de box open te moeten slopen, moederbord te moeten verwijderen en NOG een draadje en een weerstandje te moeten solderen om de coax out te vervangen door een toslink staat me nu niet direct aan. En daarbij komt dat mijn soldeertang eigenlijk veel te grof is, dus voor het geld dat ik kwijt ben voor een dunnere soldeerpunt, een toslinkconnector en een weerstandje kan ik net zo goed een totaaloplossing kopen.
Als ik de box niet open moest maken om de lens van de DVD-drive schoon te maken was ik nooit op het idee gekomen om die uitgang te gaan monteren.
Opzich werkt de uitgang gewoon perfect, alleen mijn versterker heeft maar 1 coax en 2 optical ingangen en de coax wordt op dit moment gebruikt door mijn DVD-speler. Een a/v pack zou dus ideaal zijn, omdat ik daar mijn beeldkwaliteit mee verbeter (want ook een s-video uitgang solderen heb ik niet zoveel trek in) en meteen een betere oplossing heb voor digitaal geluid, want het is toch een zwakke plek nu.
Achteraf toch best stom dat ik 2 jaar terug al niet zo'n pack gekocht heb. Toen hingen ze nog rijen dik in alle soorten en maten bij de lokale Dixons/V&D/Gameshop/... .
[ Voor 18% gewijzigd door KneoK op 24-05-2007 17:50 ]
Anoniem: 45950
Weet iemand van jullie of er nog winkels zijn waar de orginele ms controllers te krijgen zijn? Die chinese namaak meuk moet ik niet
Tweedehandsje XBox + controller + 3 games (Prince of Percia, Super Monkey Ball Deluxe en Halo)
kan ik voor 30 euro op de kop tikken... ben niet bepaald een gamer (zou wel leuk zijn voor zo eens af en toe wat te spelen) maar zou er mss wel een XBMC van willen maken.
Wat zijn de extra kosten (hard disk, chippen, .... wat nog?) om er XBMC van te maken?
Maar de belangrijkste vraag is eigenlijk ook wel: is dit een goeie koop (denk 't wel eh)?
Graag snel reply... moet deze middag nog beslissen...
*edit*
is een softmod genoeg..? Als ik het goed voorheb zit er standaard een disk van 8 Gb in ofzo... dit moet natuurlijk groter worden (andere disk)..
kan ik voor 30 euro op de kop tikken... ben niet bepaald een gamer (zou wel leuk zijn voor zo eens af en toe wat te spelen) maar zou er mss wel een XBMC van willen maken.
Wat zijn de extra kosten (hard disk, chippen, .... wat nog?) om er XBMC van te maken?
Maar de belangrijkste vraag is eigenlijk ook wel: is dit een goeie koop (denk 't wel eh)?

*edit*
is een softmod genoeg..? Als ik het goed voorheb zit er standaard een disk van 8 Gb in ofzo... dit moet natuurlijk groter worden (andere disk)..
[ Voor 13% gewijzigd door renio op 25-07-2007 12:08 ]
*kuch* -> [xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII
zeker kopen dat ding, voor 30 euro kan je je geen buil vallen toch?
zeker kopen dat ding, voor 30 euro kan je je geen buil vallen toch?
[ Voor 29% gewijzigd door Schweino op 25-07-2007 12:48 ]
@Renio, ik kan je zeker aanraden om hem voor dat geld te kopen, heb ik namelijk zelf ook een paar weekjes geleden gedaan...
Maargoed, dan mijn echte vraag nu; de reden dat ik de Xbox heb gekocht is omdat het wel lachen is van tijd tot tijd een spel met m'n huisgenoten te spelen.
Daarom zoek ik een lijst met games met een coop mode voor de campaign mode...
Halo 1, Halo 2 en Medal of Honour rising sun hebben we al.
Als ik op internet zocht kon ik wel lijsten vinden met spellen alleen waren die voor zowel wat ik zoek als online-multiplayer als systemlink.
Bij voorbaat dank voor alle tips!
Maargoed, dan mijn echte vraag nu; de reden dat ik de Xbox heb gekocht is omdat het wel lachen is van tijd tot tijd een spel met m'n huisgenoten te spelen.
Daarom zoek ik een lijst met games met een coop mode voor de campaign mode...
Halo 1, Halo 2 en Medal of Honour rising sun hebben we al.
Als ik op internet zocht kon ik wel lijsten vinden met spellen alleen waren die voor zowel wat ik zoek als online-multiplayer als systemlink.
Bij voorbaat dank voor alle tips!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
@ Painxiom
ga ik dus zo meteen ook doen! tnx!
Achteraf softmodden waarschijnlijk en grotere disc erin, XBMC erop duwen en gaan met de banaan
/optimistische-mode
ga ik dus zo meteen ook doen! tnx!
Achteraf softmodden waarschijnlijk en grotere disc erin, XBMC erop duwen en gaan met de banaan
/optimistische-mode
gewoon kopen. Softmodden kost je niets en is idd genoeg. 8gb hdd is genoeg als je gewoon alles streamt via netwerk.renio schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:54:
Tweedehandsje XBox + controller + 3 games (Prince of Percia, Super Monkey Ball Deluxe en Halo)
*edit*
voila... gekocht, 30 euri, aangesloten op de 42 inch plasma en al beetje zitten spelen. Zit koddig spelletje bij voor dochtertje (maar zal wel zwaar limieteren wat speel-tijd betreft want ze zou er epilepsie aanvallen van krijgen hehe).
Enfin, enige tips van coole FPS spellen op XBOX?
Enfin, enige tips van coole FPS spellen op XBOX?
Ander vraagje: Xbox stiller maken met andere ventilator is al gekend... nu kwam ik dit tegen: http://dwl.xbox-scene.com...tutorials/Cork_inside.pdf ... iemand ervaring hiermee (heb nog wat overschot kurk liggen... dus misschien begin ik er maar zelf aan)?
Zou dat echt helpen?
Zou dat echt helpen?
In de mijne zit een laptopschijfje en een 80mm-fan. Ik kan je zeggen, die kurk is ECHT niet meer nodig hoor
Die 80 mm fan moet ik ook nog eens proberen. Moet je er niet teveel voor wegdremelen etc? De harde schijven die ik gebruik zijn Samsung Spinpoints, die zijn echt geruisloos te noemen.
Ik heb enkel de 2 clips waarmee de originele fan vastzit moeten afbreken (pas op daarmee, werd bij mij een nogal bloederige bedoening, die heatsinks ernaast zijn scherp!
).
Aangezien er een laptopschijf inzit, heb ik de plastic behuizing van de originele HD er gewoon uitgehaald, zodat ik daar niet moest aan gaan dremelen
Anders moet je idd een redelijk stuk van de achterkant eraf halen.
Aangezien er een laptopschijf inzit, heb ik de plastic behuizing van de originele HD er gewoon uitgehaald, zodat ik daar niet moest aan gaan dremelen
Heb zelf van de week een xbox geregeld met een aantal spellen, gisteren even aangemeld voor 2-maand trial op xbox live! Ziet er allemaal wel super gaaf uit en vind het ook stuk leuker dan SP.
Maar ik had maar de keuze uit een 9-tal servers die ook niet sterk bevolkt waren, lag dit aan de keuze van het spel Far Cry of is Live! voor de reguliere versie aan het uitdunnen?
Maar ik had maar de keuze uit een 9-tal servers die ook niet sterk bevolkt waren, lag dit aan de keuze van het spel Far Cry of is Live! voor de reguliere versie aan het uitdunnen?
De focus van Microsoft (en daarmee gamers) zal tegenwoordig op de 360 gericht zijn, dus ik ben bang dat het een aflopende zaak is.
Is Kai geen optie voor je? Ik maak zelf overigens ook geen gebruik van Live!, spelen met iemand naast je is imho veel leuker.
Is Kai geen optie voor je? Ik maak zelf overigens ook geen gebruik van Live!, spelen met iemand naast je is imho veel leuker.
[ Voor 33% gewijzigd door Roamor op 07-08-2007 10:35 ]
Toch wel jammer, was de Counter Strike fanbase op de PC gewend en na Source werd de reguliere versie ook nog veel gespeeld...
Anoniem: 52686
Is er toevallig iemand die weet waar Xbox (dus niet Xbox 360) spellen voor een beetje een aangename prijs te krijgen zijn? Winkels in de randstad bijvoorbeeld?
Anoniem: 217897
Zo goed als elke gamestore heeft nog een sectie met alleen xbox spellen, nieuw en/of tweede hands.Anoniem: 52686 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:02:
Is er toevallig iemand die weet waar Xbox (dus niet Xbox 360) spellen voor een beetje een aangename prijs te krijgen zijn? Winkels in de randstad bijvoorbeeld?
Verder zul je in de grote warenhuizen die ook spelletjes verkopen ook nog xbox spellen tegenkomen, maar meestal in de budgetbakken.
Als tot slot tweede hands geen probleem is kun je vaak op internet grotere partijen in een keer aanschaffen.
Anoniem: 52686
Dan kom ik in de verkeerde warenhuizen en gameshops blijkbaar.Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:20:
[...]
Zo goed als elke gamestore heeft nog een sectie met alleen xbox spellen, nieuw en/of tweede hands.
Verder zul je in de grote warenhuizen die ook spelletjes verkopen ook nog xbox spellen tegenkomen, maar meestal in de budgetbakken.
Aks tot slot ls tweede hands geen probleem is kun je vaal op internet grotere partijen in een keer aanschaffen.
Mijn aangepaste 80 mm XBOX case fan heeft het dit weekend begeven. Eerst een raar geluid en vervolgens een XBOX die na 20 minuten automatisch afslaat.
Kortom, heeft iemand nog tips voor de meest geschikte XBOX ventilator? Criteria zijn natuurlijk de geluidsproductie en het makkelijk kunnen wegdremelen van de hoekjes. Weet iemand misschien DE ideale XBOX ventilator te vinden, of zal ieder 80mm zalman/papst/Arctic fannetje deze klus kunnen klaren?
Kortom, heeft iemand nog tips voor de meest geschikte XBOX ventilator? Criteria zijn natuurlijk de geluidsproductie en het makkelijk kunnen wegdremelen van de hoekjes. Weet iemand misschien DE ideale XBOX ventilator te vinden, of zal ieder 80mm zalman/papst/Arctic fannetje deze klus kunnen klaren?
Deze is redelijk recent: http://www.hardware.info/...lijkingstest_67_casefans/scorpion303 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:06:
Mijn aangepaste 80 mm XBOX case fan heeft het dit weekend begeven. Eerst een raar geluid en vervolgens een XBOX die na 20 minuten automatisch afslaat.
Voor zover ik weet, zijn de hoekjes gewoon allemaal plastic, dus dat zal niet zo'n probleem zijn lijkt mij?
Thanks voor de tip... Heldere site. Ik ben voor de 'Antec PRO 80mm Case Fan' gegaan.. Lekker stil en toch een vrij behoorlijke aitflow... Nog even dremelen en deze box kan weer in productie... Even kijken of ik deze nieuwe fan rechtstreeks op de 12v aansluit of via de normale aansluiting... Zo te op het eerste gezicht is ie ook op volle toeren vrijwel niet te horen.Roamor schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:17:
[...]
Deze is redelijk recent: http://www.hardware.info/...lijkingstest_67_casefans/
Voor zover ik weet, zijn de hoekjes gewoon allemaal plastic, dus dat zal niet zo'n probleem zijn lijkt mij?
Bij het testen bleek dat mijn GPU-fan nu overgrote deel van de herrie voor zijn rekening neemt.. Ik heb even zitten zoeken, maar alle aangeraden alternatieven voor dit ding (passief koelblok van zalman of een vervangende ventilator) zijn al tijden niet meer verkrijgbaar. Heeft iemand nog tips om deze v1.0 xbox stiller te krijgen. Ik neem aan dat het compleet uitschakelen van de GPU-fan geen goed idee is?
Never mind.. Ik heb hem gewoon maar weer dichtgeschroeft... een beetje herrie is nog nooit iemand aan overleden....scorpion303 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:08:
[...]
Bij het testen bleek dat mijn GPU-fan nu overgrote deel van de herrie voor zijn rekening neemt.. Ik heb even zitten zoeken, maar alle aangeraden alternatieven voor dit ding (passief koelblok van zalman of een vervangende ventilator) zijn al tijden niet meer verkrijgbaar. Heeft iemand nog tips om deze v1.0 xbox stiller te krijgen. Ik neem aan dat het compleet uitschakelen van de GPU-fan geen goed idee is?
Wat ik mij wel afvroeg... Ik heb hier nog een xbox staan, waarvan de dvd speler het heeft begeven. Met deze defecte dvd-speler aangesloten duurt het opstarten eindeloos, waarna het apparaat alsnog niet goed functioneerd. Als ik de dvd-speler (via de ATA-kabel) helemaal loskoppel dan werkt het ook niet. Weet iemand een truc om deze box zonder dvd speler te laten functioneren?
Anoniem: 152007
Voordat de zomervakantie begon waren er nog overal xbox-en te koop, tot mijn verbazing kan ik nu nergens meer een vinden! Weet iemand waar ik nog een nieuwe xbox kan kopen?
Weet iemand waar je een vervangende case fan kan kopen voor de xbox? De mijne bromt, dus ben op zoek naar een nieuwe. Llama.com verkoopt ze voor $3, maar vraagt vervolgens $32,50 verzendkosten....

Ik heb de mijne vervangen voor een 65mm (dacht ik) fan toen ter tijd... Een veel stillere dan de standaard, alleen moet je hem zelf even vastzetten. Hoeft dus geen standaardfan in... Als je een standaardfan wilt hebben, stuur me dan even een mailtje, heb er nog wel 1 voor je liggen die mag je zo hebben. Komt uit mn eigen xbox.Schweino schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:26:
Weet iemand waar je een vervangende case fan kan kopen voor de xbox? De mijne bromt, dus ben op zoek naar een nieuwe. Llama.com verkoopt ze voor $3, maar vraagt vervolgens $32,50 verzendkosten....
80mm moet ook wel passen denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 45950 op 17-11-2007 12:41 ]
Deze misschien? http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=83Schweino schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:26:
Staat er al heel lang op dus ik weet niet of ze hem echt nog verkopen of niet.
Ik stuur em dat ding wel opEegee schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:40:
[...]
Deze misschien? http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=83
Staat er al heel lang op dus ik weet niet of ze hem echt nog verkopen of niet.
Dank u 
/edit
Heb em ontvangen en het werkt perfect! Nogmaals bedankt.
/edit
Heb em ontvangen en het werkt perfect! Nogmaals bedankt.
[ Voor 79% gewijzigd door Schweino op 29-11-2007 10:49 ]
Ik ben sinds deze week een aantal films over aan het zetten van mijn computer naar mijn xbox. Ik gebruik hiervoor het programma total commander en pomp de films via het netwerk over. Een aantal films zijn moeiteloos overgegaan alleen bij een aantal films (divx) lukt dit niet.
Heeft daar iemand meer ervaring mee of enig idee waar dit aan kan liggen? Hij geeft meteen aan 'transfer failed, continue operation' als ik dan yes kies dan stop hij er toch mee.
Heeft daar iemand meer ervaring mee of enig idee waar dit aan kan liggen? Hij geeft meteen aan 'transfer failed, continue operation' als ik dan yes kies dan stop hij er toch mee.
Te lange filename?scorpio81 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:20:
Ik ben sinds deze week een aantal films over aan het zetten van mijn computer naar mijn xbox. Ik gebruik hiervoor het programma total commander en pomp de films via het netwerk over. Een aantal films zijn moeiteloos overgegaan alleen bij een aantal films (divx) lukt dit niet.
Thanks! Voornamelijk te veel punten tussen de naam. Heb het aangepast en nu lukt het wel.
Ey,
Ik heb een afstandsbediening gekocht waarmee ik lampen, geluids instalaties ed opafstand kan aanzetten.
Is dit ook mogelijk bij de xbox.
Wanneer er stroom op de stekker komt te staan dat automatisch de xbox aangaat?
dat zou opzich wel erg makkelijk zijn.
Ik heb een afstandsbediening gekocht waarmee ik lampen, geluids instalaties ed opafstand kan aanzetten.
nee, is niet mogelijk. Wel hier mee: http://xir.us/
Dat schijnt wel mogelijk te zijn... Zet de aan-uit knop vast in ingedrukte stand (met een saté-prikker ofzo) of verbind intern de desbetreffende draadjes en je kan je box met een dergelijke afstandsbediening in- en uitschakelen.Brantje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:20:
Ey,
edit:
kijk.. een of andere gast uit de states heeft er zelfs een tutorial over gemaakt...
http://www.xbox-scene.com/articles/easy-xbox-onoff.php
kijk.. een of andere gast uit de states heeft er zelfs een tutorial over gemaakt...
[ Voor 11% gewijzigd door scorpion303 op 14-12-2007 17:34 ]
Dankjescorpion303 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:31:
[...]
Dat schijnt wel mogelijk te zijn... Zet de aan-uit knop vast in ingedrukte stand (met een saté-prikker ofzo) of verbind intern de desbetreffende draadjes en je kan je box met een dergelijke afstandsbediening in- en uitschakelen.
edit:
Okay kan dus wel 
Vind het wel een beetje een poor man's solution....
Vind het wel een beetje een poor man's solution....
Het belangrijkste is dat het werkt
.
Vandaag maar ff de xbox open maken en die 2 draadjes met elkaar verbinden
Vandaag maar ff de xbox open maken en die 2 draadjes met elkaar verbinden
Hey weet iemand of ik mijn xbox kan aansluiten op mijn pc om via mijn monitor te spelen? Er zit geen aparte ingang achterin de monitor, tis een 19 inch crt van dell, al iets ouder, en de kabel die in mijn videokaart gaat komt zegmaar direct uit de kast, dus ik weet niet cker of ik hier iets mee kan.
Want kword er gek van dat ik niet eens de lettertjes kan lezen bij dead rising
Greets.
Want kword er gek van dat ik niet eens de lettertjes kan lezen bij dead rising
Greets.
Is het nu wel of niet mogelijk om xvid via de laatste fall update af te spelen? Ik heb geprobeerd een xvid te streamen maar hij geeft aan dat hij het bestand niet ondersteunt. Websites zijn namelijk nogal tegenstrijdig of het wel of niet kan.
Volgens mij heb je het over de 360, terwijl dit topic over Xbox 1 gaat.et36s schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:47:
Is het nu wel of niet mogelijk om xvid via de laatste fall update af te spelen? Ik heb geprobeerd een xvid te streamen maar hij geeft aan dat hij het bestand niet ondersteunt. Websites zijn namelijk nogal tegenstrijdig of het wel of niet kan.
Hah foutje man
Even naar het andere topic. Toch mooi om te zien dat de xbox nog leeft.
[ Voor 32% gewijzigd door et36s op 17-12-2007 22:07 ]
Iemand enig idee waar nog een xbox HD kabel (component + digitale audio) te krijgen is? Consoleshop en consorten kunnen 'em namelijk helaas niet meer leveren.
Kijk eens in het xbmc-topic, daar hebben er enkelen er net eentje gekocht (wel een König, geen MS)
[edit]
Zie net dat je vandaag nog in dat topic gepost hebt
[edit]
Zie net dat je vandaag nog in dat topic gepost hebt
[ Voor 25% gewijzigd door Fire69 op 09-01-2008 17:53 ]
En laten die 'em nu allemaal bij consoleshop vandaan hebben waar het nu is uitverkocht
Ik heb even een "oude" xbox softmod-vraag:
Ik heb eenxbox gesoftmod (xboxhdm en mechassault) alles werkt goed, alleen wordt er maar
30 ipv 200gig van de hddd gebruikt. Zou dit kunnen omdat mijn pc-bios maar tot 137gig gaat?
(Heb alleen maar laptop en oudere pc tot mijn beschikking)
nu is mijn vraag: xboxhdm is toch een linux-distro die niet naar bios instellingen kijkt?
Ik heb eenxbox gesoftmod (xboxhdm en mechassault) alles werkt goed, alleen wordt er maar
30 ipv 200gig van de hddd gebruikt. Zou dit kunnen omdat mijn pc-bios maar tot 137gig gaat?
(Heb alleen maar laptop en oudere pc tot mijn beschikking)
nu is mijn vraag: xboxhdm is toch een linux-distro die niet naar bios instellingen kijkt?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Haal de evox rescue disc van mijn site en formatteer de F drive van je xbox. Alleen de F drive overigens, anders vernaggel je je softmod. Let wel even op of er geen essentiele onderdelen van je softmod op de F drive staan, als dat zo is dan zou ik de format niet uitvoeren.Doekoeman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:14:
alleen wordt er maar 30 ipv 200gig van de hddd gebruikt. Zou dit kunnen omdat mijn pc-bios maar tot 137gig gaat?
helaas, f formatteren hielp ook niet.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
apart probleem, de xbox ondersteunt standaard LBA28 welke tot 137GB gaat, dus die 30GB grens snap ik niet helemaal.....
Hallo, ik heb een Xbox, en daar net een konig component / digitaal geluid kabel voor gekocht, zodat ik met component uit, mooi een hogere resolutie kan instellen. echter bij mij vind ik nergens een insteling waar ik de resolutie kan instellen?
hoe werkt zoiets?
bij de video instellingen krijg ik alleen de optie om te kiezen voor normal, letterbox en wide. maar die had ik ook al met de standaard kabel.
met de componentkabel zou ik toch hogere resoluties moeten kunnen instellen, die native breedbeeld uitsturen?
hoe werkt zoiets?
bij de video instellingen krijg ik alleen de optie om te kiezen voor normal, letterbox en wide. maar die had ik ook al met de standaard kabel.
met de componentkabel zou ik toch hogere resoluties moeten kunnen instellen, die native breedbeeld uitsturen?
Zoekt en gij zult vinden. Is al vele malen besproken....
De eeprom van de xbox moet op NTSC staan dan werkt het wel.
De eeprom van de xbox moet op NTSC staan dan werkt het wel.
Anoniem: 93254
ik kijk vanavond een xbox360 van n maat van me te leen, mijn vraag is
1 - of ik er mn externe hdd van 320 gb met eigen voeding aan kan hangen via usb en dan in de xbox exploire bladeren in mn hdd (mp3's) en deze afspelen via mn hifi-set?
2- ik sluit m aan op n kleine tv 37 cm is dit n probleem?(heb geen hd tv)
mvg
1 - of ik er mn externe hdd van 320 gb met eigen voeding aan kan hangen via usb en dan in de xbox exploire bladeren in mn hdd (mp3's) en deze afspelen via mn hifi-set?
2- ik sluit m aan op n kleine tv 37 cm is dit n probleem?(heb geen hd tv)
mvg
*knip*
oeps, dit is niet het xbox360 topic!
oeps, dit is niet het xbox360 topic!
[ Voor 94% gewijzigd door Syntagma op 23-05-2008 19:13 ]
Anoniem: 13528
Iemand ervaring met het inbouwen van een LG 8164B in de Xbox? Ik heb een solderless adapter van talismoon en voor teveel geld een LG-8164B gescoord, maar de ombouw wijst zichzelf toch niet helemaal
. Een installatie-instructie was fijn geweest. Kan het zijn dat deze adapter niet geschikt is voor de LG-8164B?
Ik keek met mijn neus (
): onder op de power-print zat ook nog een aansluiting. De nieuwe DVD speler zit er inmiddels in en werkt uitstekend. Alles laadt veel sneller dus het is de extra $$ voor specifiek dit model LG wel waard geweest.
Ik heb een vraag : is er een mogelijkheid/tool tot undelete op een FatX schijf ? Ik had wat data erop staan welke ik via FTP heb gedelete (XBMC -> Avalaunch dash). Die wil ik terug halen.
Thanks
Thanks
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
8 euro voor de adapter en dik 50 euro voor LG DVD speler via ebay.de. Een hoop geld voor een oud stuk hardware, maar ik heb i.c.m. XBMC nog geen ander media center gevonden dat zo precies doet wat ik wil. Dat-ie ook games console is is vooral mooi meegenomen.Fire69 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:13:
En wat ben je nu in totaal kwijt hieraan als ik dat mag vragen?
Je praat over de LG 8164?Anoniem: 13528 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:26:
[...]
8 euro voor de adapter en dik 50 euro voor LG DVD speler via ebay.de. Een hoop geld voor een oud stuk hardware, maar ik heb i.c.m. XBMC nog geen ander media center gevonden dat zo precies doet wat ik wil. Dat-ie ook games console is is vooral mooi meegenomen.
Ik heb zelf een LG 8163 (geen adapter nodig om er een Xbox-drive van te maken) in het zwart in mijn Xbox zitten. Kreeg ik (met toestemming) als ik hem maar omruilde voor een LG 8164 in de PC van die persoon. Je kan de LG 8163 nog wel eens vinden in Dell PC's van ~3-4 jaar oud die alleen met DVD-ROM geleverd zijn.
Moet zeggen dat de Xbox eigenlijk nog het referentie-apparaat is voor hedendaagse media spelers. Het speelt werkelijk alles af met XBMC, zelfs via netwerk. Ze zijn XBMC nu wel aan het porten naar Linux, maar dat zal nooit zo gebruiksvriendelijk zijn als XBMC op een appliance. Enige nadeel is natuurlijk het high definition/H.264-verhaal...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb een B&O MX5500 tv uit begin jaren '90. Mooi ding, ook wanneer hij uit staat en ik heb voorlopig nog geen behoefte aan HD. Het verhaal met de LG 8164 is nog niet helemaal klaar want hij speelt geen originele Xbox-games meer af, alleen backups.
Hoe gaat dat met de 8163? Verder start het merendeel van de spellen in zwart/wit of verkleurd, overigens ook al voor de DVD-wissel. Gewone PAL-spellen, bedoeld voor de Nederlandse markt.
Is er ook een manier om via XBMC met de xbox naar xbox te kopieren, zónder dat je met de Xbox waar de content op moet komen te staan verdere handelingen verricht dan hem aan te zetten? Via bestandsbeheer kon ik niet naar de andere kopieren, alleen plakken op de xbox waar je op dat moment achter zit. Maar die andere kan ik niet aan een tv oid zetten.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb je hem zelf gemod?Anoniem: 13528 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:31:
Ik heb een B&O MX5500 tv uit begin jaren '90. Mooi ding, ook wanneer hij uit staat en ik heb voorlopig nog geen behoefte aan HD. Het verhaal met de LG 8164 is nog niet helemaal klaar want hij speelt geen originele Xbox-games meer af, alleen backups.Hoe gaat dat met de 8163? Verder start het merendeel van de spellen in zwart/wit of verkleurd, overigens ook al voor de DVD-wissel. Gewone PAL-spellen, bedoeld voor de Nederlandse markt.
Het lijkt er volgens mij op dat hij in NTSC-mode staat. Kan je met de Enigmah-videoswitcher aanpassen
Dat wil ik ook wel weten, heb er ook al zitten mee sukkelen.MsG schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:46:
Is er ook een manier om via XBMC met de xbox naar xbox te kopieren, zónder dat je met de Xbox waar de content op moet komen te staan verdere handelingen verricht dan hem aan te zetten? Via bestandsbeheer kon ik niet naar de andere kopieren, alleen plakken op de xbox waar je op dat moment achter zit. Maar die andere kan ik niet aan een tv oid zetten.
Volgens mij ligt het aan de "Filezilla Server.xml"-file in de system-folder, maar heb er nog niet verder op gezocht.
Gisteren met de schoonmaak ging er wat mis, ik heb namelijk mijn stekkertje van de xbox gemold. Ik hoopte eigenlijk dat er niets aan de hand zou zijn maar helaas heb ik momenteel geen geluid meer. Heeft iemand enig idee wat er fout zit?

Moet misschien dit plastic ding ergens aan vast gemaakt worden?

Het gaat trouwens niet om de standaard aansluiting maar eentje met een optische ingang zodat ik mijn geluid af kan spelen op mijn dolby surround set.

Het gaat trouwens niet om de standaard aansluiting maar eentje met een optische ingang zodat ik mijn geluid af kan spelen op mijn dolby surround set.
[ Voor 11% gewijzigd door scorpio81 op 10-08-2008 12:47 ]
Tuurlijk kan dat... zorg dat de 'ontvangende' xbox automatisch boot naar XBMC en zet autodiscovery aan. Vervolgens zie je die xbox in de verzendende xbox opduiken.. even connecten en je kan via de file-manager alles kopieren wat je maar wilt...MsG schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:46:
Of je gebruikt gewoon een normale xbox ftp-client.. of avalaunch...
Heb je geen betere foto van dat stukje?scorpio81 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:33:
Gisteren met de schoonmaak ging er wat mis, ik heb namelijk mijn stekkertje van de xbox gemold. Ik hoopte eigenlijk dat er niets aan de hand zou zijn maar helaas heb ik momenteel geen geluid meer. Heeft iemand enig idee wat er fout zit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar komt dat vanaf? De stekker die in je xbox gaat?
Ik heb hetzelfde probleem als MsG, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn...scorpion303 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
[...]
Tuurlijk kan dat... zorg dat de 'ontvangende' xbox automatisch boot naar XBMC en zet autodiscovery aan. Vervolgens zie je die xbox in de verzendende xbox opduiken.. even connecten en je kan via de file-manager alles kopieren wat je maar wilt...
Of je gebruikt gewoon een normale xbox ftp-client.. of avalaunch...
Je kan natuurlijk wel bvb. Flashfxp gebruiken en dan naar beide xbox'en connecteren.
Maar vanop de xbox zelf zou handiger zijn...
[ Voor 39% gewijzigd door Fire69 op 11-08-2008 12:04 ]
Wat is dan het probleem? Duikt de 2e box wel op met 'autodetection'? Zie je hem wel in de file-explorer verschijnen? Kan je bestanden wel van de ene naar de andere box streamen? Doet dit probleem zich recentelijk voor? Dit is nl. een functie die al meerdere jaren in XBMC aanwezig is..Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:03:
Ik heb hetzelfde probleem als MsG, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn...
Je kan natuurlijk wel bvb. Flashfxp gebruiken en dan naar beide xbox'en connecteren.
Maar vanop de xbox zelf zou handiger zijn...
Het probleem is dat ik prima kan kopieren van de xbox, maar dat ik per se op de xbox moet zitten waar de content heen moet, wil ik plakken. Alsof je alleen leesrechten hebt, want ik kan niet via de verzendxbox kopieren naar de andere xbox. De optie kopieren is dan greyed out. Ik heb geen zin om de hele tijd xboxen te verwisselen en via de pc is omslachtig als hell.
De xbox zonder beeld boot gewoon naar XBMC en is prima te bereiken en die andere ziet hem ook gewoon als xbox verschijnen, maar ik kan er niks remotely naar toe schrijven, alleen juist vanaf die xbox naar de gene waar ik achter zit.
De xbox zonder beeld boot gewoon naar XBMC en is prima te bereiken en die andere ziet hem ook gewoon als xbox verschijnen, maar ik kan er niks remotely naar toe schrijven, alleen juist vanaf die xbox naar de gene waar ik achter zit.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Autodetect werkt, in File Manager zie je de locale en remote xbox, maar je kan niet kopieren.
Streamen heb ik geen idee of het wel of niet werkt, bij mij komt alles van de server.
Ik heb dit probleem een ganse tijd geleden opgemerkt, maar niet echt verder gezocht, ik heb het gewoon via ftp gedaan.
Streamen heb ik geen idee of het wel of niet werkt, bij mij komt alles van de server.
Ik heb dit probleem een ganse tijd geleden opgemerkt, maar niet echt verder gezocht, ik heb het gewoon via ftp gedaan.
Aha.. het probleem wordt er nu een stuk duidelijker op! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet 100% zeker weet of zo'n 'push' naar een andere xbmc bij mij wel werkt.. Ik kan me voorstellen dat een 'pull' vaker voorkomt... Ik zal vanavond e.e.a. even proberen te testen. Heb hier toch meer dan genoeg xboxen (en ja, die van mij zijn wel aangesloten op een 'eigen' tv
)
Overigens is avalaunch of de 'standalone' xbox ftp client nog steeds een valide alternatief, al is de gebruikersinterface meestal wel even wennen!
Overigens is avalaunch of de 'standalone' xbox ftp client nog steeds een valide alternatief, al is de gebruikersinterface meestal wel even wennen!
Mijne zijn ook op een tv aangesloten hoor. 
Ik heb het gewoon ontdekt toen ik mijn sources.xml van de ene naar de andere xbox wou overzetten (beetje gek om dat 2 keer helemaal in te stellen
). Wat er me trouwens doet aan denken dat we in het verkeerde topic zitten hiervoor. Allemaal de fout van MsG!!!!:+
Laat maar even weten hoe het bij jou zit, ben benieuwd.
Wat bedoel je eigenlijk met de 'standalone' xbox ftp? Die in de soft van je modchip?
Ik heb het gewoon ontdekt toen ik mijn sources.xml van de ene naar de andere xbox wou overzetten (beetje gek om dat 2 keer helemaal in te stellen
Wat bedoel je eigenlijk met de 'standalone' xbox ftp? Die in de soft van je modchip?
zal ik doen!Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:49:
Nee.. gewoon een homebrew ftp programmaatje voor op de xbox.. uit de oldskool-days... XB-FTPWat bedoel je eigenlijk met de 'standalone' xbox ftp? Die in de soft van je modchip?
http://www.xbox-scene.com...ewsitemEpuFuyFyAkwTuoNlSc
Ik heb er over nagedacht maar het gaat nietg specifiek over xbmc maar meer over xbxo naar xbox transfering dus ik vind t niet xbmc waardigFire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:49:
Mijne zijn ook op een tv aangesloten hoor.
Ik heb het gewoon ontdekt toen ik mijn sources.xml van de ene naar de andere xbox wou overzetten (beetje gek om dat 2 keer helemaal in te stellen). Wat er me trouwens doet aan denken dat we in het verkeerde topic zitten hiervoor. Allemaal de fout van MsG!!!!:+
Probeer je er maar niet uit te praten, dit is specifiek van xbmc naar xbmc 
Heb jij ondertussen al in die filezilla.xml gekeken? Ik heb nog geen tijd gehad...
Heb jij ondertussen al in die filezilla.xml gekeken? Ik heb nog geen tijd gehad...
Ik logeer ergens, dus nee
. Maar het ging me niet specifiek om XBMC
maar goed.
Dus je bedoelt dat je het probleem ook hebt als je bvb van Avalaunch naar Avalaunch wil kopieren?
Dat heb ik nog niet getest eerlijkgezegd
Dat heb ik nog niet getest eerlijkgezegd
Ik heb me vergist... Bij mij is het ook onmogelijk om via xbmc bestanden te uploaden naar een andere xbmc. De 'copy' optie is inderdaad niet beschikbaar en in de menu-opties kon ik zo snel niets vinden wat het alsnog zou kunnen aanzetten. Heel raar, want het zou toch een vrij makkelijk implementeerbare ftp-feature moeten zijn. In de changelogs van xbmc (uit 2005) valt al te lezen dat uploads (nog?) niet werken, maar kennelijk is dat jaren later nog steeds van toepassing.Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:49:
Hoe nu verder? Misschien dat een kijkje in dat filezilla-configuratie bestand nog wat oplevert, of je zal toch terug moeten vallen op de reeds genoemde alternatieven zoals avalaunch of xb-ftp.
Anoniem: 191435
Als ik zo'n konig component kabel er aan hang kan ik dan ook mijn games in 720p spelen, of alleen dvd's? Het gaat mij namelijk om de games, en ja de xbox is gehardmod
Ik doe het via FlashFXP. Doe beide xboxen aan, en reguleer het via de PC. het gaat niet echt via de pc, alleen regel je het via de PC, dus de snelheid is best goed nog.scorpion303 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:57:
[...]
Ik heb me vergist... Bij mij is het ook onmogelijk om via xbmc bestanden te uploaden naar een andere xbmc. De 'copy' optie is inderdaad niet beschikbaar en in de menu-opties kon ik zo snel niets vinden wat het alsnog zou kunnen aanzetten. Heel raar, want het zou toch een vrij makkelijk implementeerbare ftp-feature moeten zijn. In de changelogs van xbmc (uit 2005) valt al te lezen dat uploads (nog?) niet werken, maar kennelijk is dat jaren later nog steeds van toepassing.
Hoe nu verder? Misschien dat een kijkje in dat filezilla-configuratie bestand nog wat oplevert, of je zal toch terug moeten vallen op de reeds genoemde alternatieven zoals avalaunch of xb-ftp.
Ik heb sinds een maandje ofzo een Xbox1 en wil daarbij eigenlijk draadloze controllers aanschaffen. Nou zie ik voornamelijk de Konig Twin set nog te koop staan en verder eigenlijk nog weinig modellen.
Zijn er hier mensen met draadloze ervaringen qua controllers en merken?
Zijn er hier mensen met draadloze ervaringen qua controllers en merken?
Ik heb een probleem met mijn Xbox . Bij elke toepassing (video/stream kijken, game spelen, etc) hoor ik na een 10 tal minuten m'n Xbox ratelen (zelfde geluid wat die ook maakt bij het opstarten) en slaat die compleet vast. Ik heb zo'n beetje alles gedaan om het te verhelpen; nieuwe harde schijf erin geknald, geformateerd, laatste XBMC erop gegooid, cooling-ventilatoren hoger gezet (stand 3).
Ik bezit een Xbox 1.4, DuoX2 modchip, laatste XBMC (XBMC-2008-12-12-rev16491-ATLANTIS)
De temperaturen hebben een normale waarde (tussen de 30 en 40 graden Celsius)
Ik bezit een Xbox 1.4, DuoX2 modchip, laatste XBMC (XBMC-2008-12-12-rev16491-ATLANTIS)
De temperaturen hebben een normale waarde (tussen de 30 en 40 graden Celsius)
Komt het ratelen niet van de fan? Dat is het enige andere onderdeel buiten de HD dat zou kunnen ratelen.