Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.914 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 15:53
sorry post was in Wrong topic |:(

[ Voor 89% gewijzigd door Tiduz op 16-01-2006 15:23 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2211

Kan een orginele draadloze (en/of de goedkopere bedraade) xbox360 controller ook aangesloten worden op de classic xbox?

Volgens mij een goed alternatief voor die draadloze logitech dingen. Kan je tevens in xbmc die nieuwe ronde functieknop gaan gebruiken voor bepaalde functies/schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105668

Ik heb net een xbox 1 gekocht en ben nog niet zo thuis in de spellen
Heb natuurlijk wel gegoogeld en bij allerlei gameshops gekeken, maar vind toch niet echt wat ik zoek.
Wat ik zoek is namelijk RTS en (MMO)RPG spellen voor de xbox.
Fable is natuurlijk een RPG, maar ik zoek iets wat een beetje bij WoW in de buurt komt.
Als rts zoek ik iets als age of empires of generals ofzo.
Iemand een paar titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Ik heb zojuist mijn xbox wat stiller gemaakt door er een zalman zf-1 fan in te zetten. Vraag ik me een ding af, in de tutorial van xbox-scene.com staat dat je de zwarte draad aan de kast moet verbinden. Ik heb gewoon het stekkertje aangesloten (met 3 draadjes) op de pinnen die op het moederbord van de xbox zitten. Dan moet het toch ook geod gaan, is tenslotten een 12v aansluitng. Iemand hier ervaring mee?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 105668 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:59:
Ik heb net een xbox 1 gekocht en ben nog niet zo thuis in de spellen
Heb natuurlijk wel gegoogeld en bij allerlei gameshops gekeken, maar vind toch niet echt wat ik zoek.
Wat ik zoek is namelijk RTS en (MMO)RPG spellen voor de xbox.
Fable is natuurlijk een RPG, maar ik zoek iets wat een beetje bij WoW in de buurt komt.
Als rts zoek ik iets als age of empires of generals ofzo.
Iemand een paar titels?
Dat soort spellen zijn er (bijna) niet op de xbox.
Heb je uberhoubt gekeken naar de spellen voordat je hem kocht?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, tuurlijk heb ik gekeken.
Ik heb al een aantal schiet- en race spellen., maar omdat ik ook wel eens wat anders wil proberen vroeg ik het me af.
jammer maar helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Stampre schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:38:
Ik heb zojuist mijn xbox wat stiller gemaakt door er een zalman zf-1 fan in te zetten. Vraag ik me een ding af, in de tutorial van xbox-scene.com staat dat je de zwarte draad aan de kast moet verbinden. Ik heb gewoon het stekkertje aangesloten (met 3 draadjes) op de pinnen die op het moederbord van de xbox zitten. Dan moet het toch ook geod gaan, is tenslotten een 12v aansluitng. Iemand hier ervaring mee?
Tuurlijk. Aarden is nergens voor nodig :)

Werkt hier al tijden zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Mooi! Tnx voor het antwoord, ga ik misschien ook nog wel even bijgeleverde converter naar 5 volt proberen, maar mijn xbox wordt nu al 48 graden, is wellicht ook niet zon strak plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 105668 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:59:
Lol, tuurlijk heb ik gekeken.
Ik heb al een aantal schiet- en race spellen., maar omdat ik ook wel eens wat anders wil proberen vroeg ik het me af.
jammer maar helaas :|
Je kan Morrowind proberen en verder weet ik het ook niet zo snel eigenlijk :p zeker een RTSgame weet ik niet. Meeste wat daardan in de buurt van komt, worden turn-based spelen, maar of de xbox er daar zoveel van heeft...

Denk dat (iedere xbox bezitter) maar eens naar Black moet gaan kijken. Een FPS waarin (bijna?) alles kapot kan worden geknalt. De game word gemaakt door de mensen van de burnout reeks dus heel wat anders dus, maar schijnt enorm goed te worden :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:35:
[...]

Je kan Morrowind proberen en verder weet ik het ook niet zo snel eigenlijk :p zeker een RTSgame weet ik niet. Meeste wat daardan in de buurt van komt, worden turn-based spelen, maar of de xbox er daar zoveel van heeft...

Denk dat (iedere xbox bezitter) maar eens naar Black moet gaan kijken. Een FPS waarin (bijna?) alles kapot kan worden geknalt. De game word gemaakt door de mensen van de burnout reeks dus heel wat anders dus, maar schijnt enorm goed te worden :)
Bedankt, zal idd Morrowind eens gaan bekijken.

Hier is het een en ander te vinden over Black. Ziet er erg netjes uit!! Nog maar een maandje :)
Release Date: Feb 28, 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Het is jammer dat de backwards mogelijkheden van de Xbox 360 nog zo beperkt zijn anders had ik me Xbox allang de deur uit gedaan of een linux server van gemaakt, maarja ik heb nog die paar coole games die dan weer niet draaien op de 360 |:(

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stampre schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:11:
Mooi! Tnx voor het antwoord, ga ik misschien ook nog wel even bijgeleverde converter naar 5 volt proberen, maar mijn xbox wordt nu al 48 graden, is wellicht ook niet zon strak plan
Heb je een gemodde xbox? Dan kun je in XBMC namelijk je power van je fan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owja.... en Black! Wat een supervet spel lijkt me dat _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 45950 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:27:
[...]

Heb je een gemodde xbox? Dan kun je in XBMC namelijk je power van je fan regelen...
Werkt XBMC alleen op een geschipte XBox of ook op een gesoftmodde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22
Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maeslant schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Werkt XBMC alleen op een geschipte XBox of ook op een gesoftmodde ?
Beide idd... en daar kun je je fanspeed in regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik heb hem nu op 20% staan in XBMC. Heb alleen beetje slordig gemod vindt ik zelf, stof niet goed eruit gehaald na het deremelen. Is wel plastic en zal wel niet voor kortsluiting zorgen, maar ja gaat wel je HDD van naar de kl** natuurlijk. Nog maar keer openmaken. Iemand nog ideeen voor een hele stille HDD (liefst geen 2,5")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stampre schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:51:
Ik heb hem nu op 20% staan in XBMC. Heb alleen beetje slordig gemod vindt ik zelf, stof niet goed eruit gehaald na het deremelen. Is wel plastic en zal wel niet voor kortsluiting zorgen, maar ja gaat wel je HDD van naar de kl** natuurlijk. Nog maar keer openmaken. Iemand nog ideeen voor een hele stille HDD (liefst geen 2,5")?
Ik heb mijne op doeltemp 64graden gezet... dan draait ie maar 2% :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Iemand nog ideeen voor een hele stille HDD (liefst geen 2,5")?
Een Samsung Spinpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
HD is gesealed, daar kan geen stof in. Enige gaatje die erin zit, zit ofwel een filtertje ofwel een stickertje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand ook waar je goedkoop oude x-box spellen kan kopen. Ik wil nog graag Max Payne en Max Payne 2. Verder PGR 2 en nog een paar. Ik dacht dat deze misschien wel goedkoper waren dan de 60 euro bij Bol.com.

Verder vind ik de x-box wel lekker, moet hem alleen even aan het netwerk koppelen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:10
Ik koop ze 2dehands op www.xboxworld.nl dan forum en dan bazar, die jongens gaan zorgvuldig met de spullen om en het is niet duur (15 euro inclusief verzenden meestal).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Topic is een beetje dood lijkt wel. Om het even nieuw leven in te blazen: http://www.xboxhacker.net...ask=view&id=126&Itemid=26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_O_
En nu maar in de gaten houden 'hoe'

Mn broertje's box moet nog altijd even onder handen worden genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 10:47
ik heb hier nu sinds kort de vernieuwde XBMC als dashboard lopen, de fanspeed op aanvaardbaar gezet en mezelf 2 wireless controllers aangeschaft :D
Nu heb ik dus een lekkere multimediacenter draaien dater echt mooi uitziet qua interface, wifi connectie om vanaf men pc anime en dergelijke te streamen, een degelijke dvdplayer (heb ik ook nog de remote voor gekocht)
Als games speel ik enkel wat multiplayer games tegen men vriendin inclusief mariokart 64 op een emu (kon eidenlijk men n64 het opberghok in) en ik moet zeggen, het zal nog even duren eer ik mezelf een andere console aanschaf (buiten een handheld ofcoz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafz0r schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:53:
ik heb hier nu sinds kort de vernieuwde XBMC als dashboard lopen, de fanspeed op aanvaardbaar gezet en mezelf 2 wireless controllers aangeschaft :D
Nu heb ik dus een lekkere multimediacenter draaien dater echt mooi uitziet qua interface, wifi connectie om vanaf men pc anime en dergelijke te streamen, een degelijke dvdplayer (heb ik ook nog de remote voor gekocht)
Als games speel ik enkel wat multiplayer games tegen men vriendin inclusief mariokart 64 op een emu (kon eidenlijk men n64 het opberghok in) en ik moet zeggen, het zal nog even duren eer ik mezelf een andere console aanschaf (buiten een handheld ofcoz)
XBMC zorgt er idd voor dat je wat langer plezier hebt van je box, dat ben ik zeker met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Maeslant schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:39:
Weet iemand ook waar je goedkoop oude x-box spellen kan kopen. Ik wil nog graag Max Payne en Max Payne 2. Verder PGR 2 en nog een paar. Ik dacht dat deze misschien wel goedkoper waren dan de 60 euro bij Bol.com.
In Haarlem heb je www.digifan.nl, in Amsterdam www.gameover.nl en door het land verspreid zit ook nog www.usedproducts.nl

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Heeft iemand al een goedkopere Xbox gespot ? Volgens dit nieuws zou MS de prijs verlagen :

http://www.gamer.nl/nieuws/29393
Met de Xbox 360 als het nieuwe paradepaardje van Microsoft, wordt de 'oude' Xbox toch een wat lager gewaardeerd product. Om de verkoop van de Xbox echter niet geheel stop te zetten, heeft Microsoft wederom de prijs van de console verlaagd. De Xbox zakt van 149 euro voor een kale console, naar 109 euro. Bundels, waaronder de Halo 2, Far Cry: Instincts, Need for Speed: Most Wanted en Project Gotham Racing 2 pakketten, kosten binnenkort 119 euro.
Dit lijkt me namelijk juist DE tijd om een xbox te kopen. Alle spellen die er nu voor uitkomen weten het maximale eruit te halen, zijn lekker laag geprijst, het mod circuit is erg volwassen en XBMC maakt het allemaal fantastisch. :P

Die hele 360 heeft nog bar weinig indruk op mij gemaakt.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

In de reacties op dat artikel zag ik dat iemand zei dat hij bij een Media Markt de xbox al voor 99 euro had gezien. De lokale Media Markt weet hier niks van. Heeft 1 van jullie de xbox al voor 99 euro gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mediamarkt aanbiedingen zijn dacht ik per vestiging verschillend :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Klopt, Mediamarkt heeft plaatselijke en landelijke aanbiedingen. Niet alle aanbiedingen zijn dus hetzelfde per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43030

Damn!, ik kan en wil echt niet meer langer wachten totdat Black uitkomt,.. eind deze maand, poepoe.. dat belooft echt een über game te gaan worden, mischien ook leuk om eens met jullie allemaal een online battle te organiseren.. en dan alles aan gort knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black is single player only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43030

Godver^%&*( Grrrrrr .. :( .. zo'n spel behoort toch eigenlijk gewoon een multiplayer te hebben ..

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 15-02-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist :r
Heel erg jammer idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Anoniem: 43030 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:56:
Damn!, ik kan en wil echt niet meer langer wachten totdat Black uitkomt,.. eind deze maand, poepoe.. dat belooft echt een über game te gaan worden, mischien ook leuk om eens met jullie allemaal een online battle te organiseren.. en dan alles aan gort knallen ;)
Hij is al uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Illegaal wel ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black _O_ Wat een game _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb vandaag een xbox besteld, voor de nieuwe lage prijs zoals ze nu te krijgen zijn... Ik heb nog een maxtor 200gb schijf liggen, het idee is dat deze hierin komt. Dan heb ik voor weinig een erg leuke mediacenter. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat kost zo'n ding tegenwoordig nog?

goeie aankoop trouwens, ik geniet nog dagelijks van mijn boxje! Wie nog meer?

Check ook even [rml][ xbox] Xbox media center - Deel V[/rml], je gaat hem toch ombouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
99 euro bij de (nieuwe) Media Markt in Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138722

Black heeft mij ook zeer aangenaam verrast, ik mocht het uit proberen bij mijn zwager.
Volgens mij legt het spel de lat op sommige momenten vrij hoog voor de speler vergeleken met andere xbox shooters...er is weer hoop voor EA :)
De chaos in sommige gevechten is gewoon top ....de andrenaline schoot me gewoon door de bloedvaten in sniper's alley ....... het was soms net alsof je er midden in de aktie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, alleen zeer spijtig dat het geen multiplayer heeft en je het in een dagje uitspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 03-05 11:41
Wie speelt er of heeft er Tiger Woods PGA Tour 2006 gespeeld op de Xbox?

Ik vind het een erg vermakelijk spel namelijk en speel het nogal eens tegen een kameraad, als je allebei goed bent is het erg leuk spelen.

Mijn vraag : Hoe krijg ik al mijn skills op 11??
Ik snap de logica echt niet, ik heb er dus een stuk of vier op 11 en de rest op tien...heb zo'n beetje de hele pro shop gekocht maar ik kan die extra vier symbooltjes bijvoorbeeld bij mijn swing en power niet volkrijgen wat ik ook verplaats en doe.

Ik snap dus dat het te maken heeft met die 4 symbooltjes die je bij elke skill vol moet krijgen maar hoe sorteer ik mijn gear e.d. zodat ik alles vol kan maken?

Legend mode heb ik uitgespeeld maar de tour calender heb ik weinig mee gedaan, is dat het probleem misschien?
Moet ik eerst nog sponsorships verdienen oid?

Wie legt me de logica uit!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand de nieuwe farcry al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nasty Nate schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:21:

Mijn vraag : Hoe krijg ik al mijn skills op 11??
Legend mode heb ik uitgespeeld maar de tour calender heb ik weinig mee gedaan, is dat het probleem misschien?
Moet ik eerst nog sponsorships verdienen oid?

Wie legt me de logica uit!?
Misschien dat je via www.gamefaqs.com een antwoord kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 03-05 11:41
Helaas staat het daar niet vermeld maar toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 18:21
Zo , na tig jaren geen console meer in huis te hebben gehad , gisteren maar weer eens een aangeschaft. Een xbox , 129 euros inclusief dead or a live 1 , 2 en een S controller :)

Ik ga nu maar eens wat verder in verdiepen wat de mogelijkheden met dat ding zijn , in ieder geval op het netwerk zetten en een grotere schijf dan die 8GB er in . En eens kijken wat er allemaal qua software op kan. Het liefste alles zonder dat ding te modden :)

Heb hem nu aangesloten op een Sony triniton tv met de bijgeleverde scart kabel , en dat ziet er al best redelijk uit moet ik zeggen :) had het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Galaxis schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:02:
Zo , na tig jaren geen console meer in huis te hebben gehad , gisteren maar weer eens een aangeschaft. Een xbox , 129 euros inclusief dead or a live 1 , 2 en een S controller :)

Ik ga nu maar eens wat verder in verdiepen wat de mogelijkheden met dat ding zijn , in ieder geval op het netwerk zetten en een grotere schijf dan die 8GB er in . En eens kijken wat er allemaal qua software op kan. Het liefste alles zonder dat ding te modden :)

Heb hem nu aangesloten op een Sony triniton tv met de bijgeleverde scart kabel , en dat ziet er al best redelijk uit moet ik zeggen :) had het niet verwacht.
[rml][ xbox] Xbox media center - Deel V[/rml]

!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Galaxis schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:02:

Grotere schijf erin is volgens mij al modden dus " Het liefste alles zonder dat ding te modden :) " gaat je niet lukken. ;)
Als je met niet modden bedoelt, geen chip erin, dat kan perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

waar kan ik een NIEUWE xbox crystal kopen in nedeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 21:52
Ik zag vandaag bij de Mediamarkt EHV dat de xbox nog maar 100 euro koste. Dit is denk ik inclusief 1 controller. Dit is op zich niet echt duur, maar ja het is wel verouderde hardware, of vergis ik me eigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eX0duS schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:26:
Ik zag vandaag bij de Mediamarkt EHV dat de xbox nog maar 100 euro koste. Dit is denk ik inclusief 1 controller. Dit is op zich niet echt duur, maar ja het is wel verouderde hardware, of vergis ik me eigen?
Een xbox blijft super... Helemaal met XBMC erop :)

[rml][ xbox] Xbox media center - Deel V[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 12:09
wat ik me afvroeg maakt het uit of je een xbox met celeron processor hebt of een met pentium, en hoe kun je zien welke je hebt.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
:?

Je hebt maar 1 soort Xbox hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
er zijn er schijnbaar met celeron procesors en met pentium procesors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 16:53

The Zep Man

🏴‍☠️

SPEEDDRAGON schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:02:
er zijn er schijnbaar met celeron procesors en met pentium procesors
Om het hoge Afbeeldingslocatie: http://www.vpsingles.com/pics/wolf.gif-gehalte maar weer eens te verlagen, zal ik Wikipedia citeren:
CPU: Micro PGA2 733 MHz Intel Mobile Celeron/Pentium III hybrid (Coppermine Core). The part number and cache size indicate a Celeron, but the FSB speed and 8-way associative cache match that of the Pentium III.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
oke maar ik ga een xbox van iemand overkopen en ik vraag me dus af maakt het veel uit welke je hebt en hoe kun je dat even snel zien want er staat niet invermeld aan welk part number je het kan zien.

dit is trouwens de ruil:

een toshiba tecra 8000

12 inch scherm
192 mb-ram
266mhz enzo

tegen een xbox met 40 spellen ik weet nog niet of het originele zijn. lijkt jullie dit qua waarde een goede ruil ook al zouden het geen originele spellen zijn enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Als het geen originele spellen zijn betekend dat hij gemod is, en dat is altijd handig. Dan kun je er een Xbox Mediacenter van bouwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
SPEEDDRAGON schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:01:
oke maar ik ga een xbox van iemand overkopen en ik vraag me dus af maakt het veel uit welke je hebt en hoe kun je dat even snel zien want er staat niet invermeld aan welk part number je het kan zien.

dit is trouwens de ruil:

een toshiba tecra 8000

12 inch scherm
192 mb-ram
266mhz enzo

tegen een xbox met 40 spellen ik weet nog niet of het originele zijn. lijkt jullie dit qua waarde een goede ruil ook al zouden het geen originele spellen zijn enzo?
Lijkt me wel ok kwa ruil ja, met die laptop kan je toch niet veel meer uitspoken. :)

Het is niet echt belangrijk welke je hebt, best geen v1.0 want daar zit nog een fan op de gpu => meer lawaai. 1.1 tot 1.6 maakt geen verschil, behalve als je er nog een chip wil insteken, dan moet je eerst even kijken welke je hebt, voor je je chip koopt :)
Maw, ruilen maar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Heb een vraag over light guns. Hoe is de support daarvoor (i.e. welke spellen ondersteunen het) en welke is de beste ? Ik zag er een van madcatz maar die had maar beperkte support. Dus mijn vraag wie ervaring heeft en of er ergens op het internet een lijstje te vinden is :?

[ Voor 7% gewijzigd door Spam op 14-08-2006 16:30 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Nou, ik ben vorige week aan het knippen, slopen en breken geweest en heb nu een 12v 80cm fan in mijn XBox zitten. Deze hoeft maar op 20% te draaien om de boel koel te houden.. Héérlijk, die stilte tijdens het gamen.. Ik kan het iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Spam schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:29:
Heb een vraag over light guns. Hoe is de support daarvoor (i.e. welke spellen ondersteunen het) en welke is de beste ? Ik zag er een van madcatz maar die had maar beperkte support. Dus mijn vraag wie ervaring heeft en of er ergens op het internet een lijstje te vinden is :?
De Silent Scope collection ondersteunt een lightgun, die ligt voor een paar euro in de budgetbakken. Hoe het speelt weet ik niet, ik heb geen lightgun voor de Xbox. Ben al wel een hele tijd op zoek naar de House of the dead series voor de Xbox maar volgens mij bestaat dat geeneens :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-05 15:05
Spam schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:29:
Ik heb 2 Xbox lightguns (Ebay!). De spellen die ik heb kunnen vinden die er mee werken zijn:
Silent Scope, Starsky & Hutch (ook in combinatie met stuurtje), House of the Dead 3

Afbeeldingslocatie: http://images.overstock.com/f/102/3117/8h/www.overstock.com/images/products/3/MLB10210608.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00009T72P.02.LZZZZZZZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xbox.game-special.com/cover/house-of-the-dead-3.jpg
Ik heb ze alle drie gespeeld, maar House of the Dead vind ik echt het leukst.

[ Voor 17% gewijzigd door marsman op 15-08-2006 15:54 ]

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

marsman schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:44:
[...]

Ik heb 2 Xbox lightguns (Ebay!). De spellen die ik heb kunnen vinden die er mee werken zijn:
Silent Scope, Starsky & Hutch (ook in combinatie met stuurtje), House of the Dead 3

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze alle drie gespeeld, maar House of the Dead vind ik echt het leukst.
Hoeveel heb je ervoor betaald dan ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
$1,= ex verzendkosten en verzekering, totaal €13,99 inclusief
Item op ebay

Ze doen het alleen niet geweldig als er fel licht op de tv valt, maar dat maakt niet zoveel uit.
Er zit zelfs een laserpointer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 08:52
marsman schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:57:
$1,= ex verzendkosten en verzekering, totaal €13,99 inclusief
Item op ebay

Ze doen het alleen niet geweldig als er fel licht op de tv valt, maar dat maakt niet zoveel uit.
Er zit zelfs een laserpointer op.
lijkt me riskant ivm met douane.. deze lightgun lijkt best echt en dat mag volgens de wapenwet niet.. maar hij is wel erg goedkoop

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Je kunt em zelfs op de ps2 en pc aansluiten ! wel cool hoor.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
Pc gaat volgens mij niet werken! Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb begrepen dat die usb connectie alleen voor de ps2 is.
Van die recoil functie moet je je niet al te veel voorstellen. Als je de trekker overhaalt schuift de bovenkant naar achter en weer terug, dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Bestaat er ook een headset voor de xbox die je ook op je computer kan gebruiken? Of iets in de vorm van een converter? :)

Anoniem: 41316

Beste xbox'ers,

Ik heb sinds pas een xbox gekocht. En er geen verstand van. Heb wel pogingen gedaan tot zoeken maar lijk de enige met dit probleem.
Heb een 7" tft schermje. een xbox 1.6 (heb ik uitgezocht) omgebouwd met evox chip ofzoiets?
Ik kan het niet nakijken want heb perongelijk op flash bios geklikt en die is al 20 min aan de gang.

Anyway mijn tft scherm speeld haarfijn films af maar xbox zien de letters er erg slecht uit.
Ik heb gta 3 en vice city legaal gekocht en die speeld hij in belabberd zwart wit gebeuren af.
Het stipje waar ik naar toe moet onderin links kan ik nauwlijks zien.

Heb svideo(groen tulip) kabeltje eraan zitten. Andere opties heb ik niet op tft scherm.
bij settings te veranderen in de evox.ini kan ik pal niet veranderen, wel de games staat die op auto.
Wie kan mij helpen met dit probleem? Wat moet ik anders doen ? tnx !

• Fire69
Is die bios-flash ondertussen wel goed gekomen, want 20min is wel erg lang hoor... :/

Je sluit hem aan via s-video zeg je, maar da's geen tulp-stekker normaal. Is het een stekker met meerdere pinnetjes erin? En op welke xbox-kabel sluit je hem aan, de standaard-kabel met het scart-blokje erop?
Als het zwart-wit is, staat je xbox dan niet in ntsc? dat zou je kunnen checken met de enigmah-videoswitcher.

[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 31-08-2006 12:11 ]

Hoi, tnx voor je reactie.
Ik heb iets links gedaan, flash afgebroken maar hij deed het nog wel gewoon goed :).

Uit mijn xbox komen 3 tulip kabeltjes. Daarbij heb ik een scart convertertje erbij maar niet aangesloten want die tulip kan gewoon op mijn tft schermpie.
Sorry geen s-video inderdaad.
De spellen die al op hd staan zijn wel in kleur, net als mediaplayer(beetje slechte kwaliteit en het knipperd een beetje) en Gta 3 is zwart wit slechte kwaliteit. Ook als ik die op hd zet.
Wat is enigmahvideoswitcher? Hoe kom ik eraan? waar staat die :P?
Hartelijk dank voor uw reactie.

Anoniem: 110378

Weet iemand of PES6 ook op de xbox komt, of dat ie enkel voor de 360 beschikbaar zal zijn ??

• Fire69
Anoniem: 41316 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:49:
Hoi, tnx voor je reactie.
Ik heb iets links gedaan, flash afgebroken maar hij deed het nog wel gewoon goed :).

Uit mijn xbox komen 3 tulip kabeltjes. Daarbij heb ik een scart convertertje erbij maar niet aangesloten want die tulip kan gewoon op mijn tft schermpie.
Sorry geen s-video inderdaad.
De spellen die al op hd staan zijn wel in kleur, net als mediaplayer(beetje slechte kwaliteit en het knipperd een beetje) en Gta 3 is zwart wit slechte kwaliteit. Ook als ik die op hd zet.
Wat is enigmahvideoswitcher? Hoe kom ik eraan? waar staat die :P?
Hartelijk dank voor uw reactie.
Redelijk link ja, een flash onderbreken. Misschien heb je een chip met een backup-bios. :)

Gebruik je nog XBMP (omdat je mediaplayer zegt) of is het al XBMC? Anders misschien toch even upgraden. :P

Enigmah gebruik je om je xbox van PAL naar NTSC en omgekeerd te zetten.
Wel mee opletten, als je scherm 1 van beide niet ondersteund kan je zonder beeld komen te zitten.
Even checken dus wat je tft'tje ondersteund (geen ntsc waarschijnlijk, aangezien je Z/W krijgt in GTA)
Enigmah vind je op de gebruikelijke plaatsen ;)

Hoe kan ik zien wat ik gebruik? xbmp of xbmc?
Heb geen idee ervan sorry. Heb hem net en zoek me met alles rot om erachter te komen wat ik moet hebben en hoe ik dingen moet doen. Heb op www.xbox-scene.com een nieuwste xbox media center gezien om te downloaden maar dan kan ik alleen de source downloaden volgensmij.En weet niet of dat de goeie is.

Afin mijn tft die ondersteunt beide heb ik gezien in flits(zit nu op mijn werk) houd het in dat als het niet ondersteunt NTSC en wel gebruik en zwart beeld is ik nooit meer beeld krijg?
De andere spellen spelen WEL kleur af. GTA staat op de doos dat het PAL afspeeld.
Enigmah, waar is de gebruikelijke plaatsen ;)?
Ik heb wel bij app tools> system tools de evox.ini kunnen aanpassen maar PAL kon ik niet veranderen.(die stond al op PAL)
Mijn dank is groot :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
NFS Carbon komt ook naar de xbox. Er komen dus nog wel interessante titels uit.
Zal wel niet heel veel meer worden ivm de 360 maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb alles op mijn tv aangesloten. Gewoon jvc breedbeeld 100 mhz. En daar zie ik gta wel in full collor.
Dus het ligt aan mijn tft dingetje. Die ondersteunt wel beide (PAL & NTSC).
Strange of niet ?
Wat kan ik nog testen of naar kijken om dit te verhelpen?
mvg,
MEEUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedHat schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:33:
NFS Carbon komt ook naar de xbox. Er komen dus nog wel interessante titels uit.
Zal wel niet heel veel meer worden ivm de 360 maar goed :)
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Weet iemand of er nog ergens een Xbox 1 in de aanbieding is? Wil er graag een 2e bij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 10:18

Geckoo

Good news, everyone!

tweede hands kan je ze vinden voor rond de 60 euro.
en bij mm hoorde ik laast dat ie stond voor 89 ofzo...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Geckoo schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:05:
tweede hands kan je ze vinden voor rond de 60 euro.
en bij mm hoorde ik laast dat ie stond voor 89 ofzo...
weet je ook welke mediamarkt? ze werken los van elkaar dus prijzen zijn niet altijd gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alhoewel ik nu een 360 heb, heb ik van het weekend scarface zitten spelen....was aangenaam verrast. Ik had verwacht dat het een zeer slechte GTA kloon was, maar het heeft toch een hoop originele spelelementen en vindt 'm zeer vermakelijk. Ik las in de PU dat het ongeveer 50 uur duurt voordat je 'm uitgespeeld hebt. Zelf vindt ik het wel een aanrader (vooral omdat er nog maar weinig uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik heb hierbij een vraagje.
Mijn DVD-rom is met pot-tweaking mislukt en leest geen dvd's meer.
Omdat ik vaak Media center gebruiken veel aan muziek heb, wil ik een 2e harde schijf inbouwen i.p.v. de dvd-rom.
Hij is gechipt, en je moet de dvd-check in evox.ini disabelen.
Maar herkent hij de harde schijf?
Ik gebruik voor de rest EvoX op een V1.6 met XBMC (waar is dit topic gebleven btw? :| )
Iemand met ervaring? Ik heb ook al met google gezocht, maar niet kunnen vinden wat ik wou. (alleen afgemaakte Xbox 'mini's')

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DJKroon schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:46:

Ik gebruik voor de rest EvoX op een V1.6 met XBMC (waar is dit topic gebleven btw? :| )
Hier: [xbox] Xbox media center - Deel VI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
DJKroon schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:46:
Omdat ik vaak Media center gebruiken veel aan muziek heb, wil ik een 2e harde schijf inbouwen i.p.v. de dvd-rom.
Op deze sites zijn ook dingen te vinden die in een iets te grijs gebied vallen.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:10
Mediamarkt Leeuwarden nu voor 99 euro inclusief 1 controller.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Schweino schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:16:
[...]

[mbr]Op deze sites zijn ook dingen te vinden die in een iets te grijs gebied vallen.[/]
offtopic:
Excusez moi? Het gaat hier om hardwarematige aanpassingen om een xbox van meer opslag te kunnen voorzien..... Ga je straks ook al ingrijpen als er over 3rd party pheripherals wordt gesproken? Met deze instelling kan je overigens het hele XBMC topic ook wel sluiten, het censuurbeleid op GOT draaft naar mijn mening soms iets te ver door.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Hallo allemaal. Ik heb sinds een paar dagen ook een Xbox360. Ik wil zometeen een spel kopen en ik zit te denken aan NFS Carbon óf Project Gotham Racing 3. Welke raden jullie mij aan?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 13:02

oZy

cdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:38:
Hallo allemaal. Ik heb sinds een paar dagen ook een Xbox360. Ik wil zometeen een spel kopen en ik zit te denken aan NFS Carbon óf Project Gotham Racing 3. Welke raden jullie mij aan?
Het grote XBOX 360 Topic :X

[ Voor 4% gewijzigd door oZy op 19-12-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

ai, ik zit echt te slapen :X
deze topic kan wel dicht toch?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
cdl575 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:
ai, ik zit echt te slapen :X
deze topic kan wel dicht toch?
Want :? Ik geniet nog elke dag van mijn Xbox en XBMC, en ben van plan om dat nog lang te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Deze Dit topic is nog best wel handig inderdaad en de xbox is nog lang niet dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Collega van me zoekt nog een xbox. :)
Zijn deze in de MM of zo (België) nog te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Experiment
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb ze vandaag nog in de Fnac in Leuven zien staan.

Ik heb net een A/V Receiver gekocht en ben op zoek naar het MS xbox Advanced AV pack zodat ik 5.1 geluid heb en een SVideo uitgang naar mijn receiver. Iemand een idee waar deze nog te bestellen zijn?

edit: ik ben deze nog tegengekomen http://www.gamestar.nl/pr...ath=34_38&products_id=565 maar weet niet of de kwaliteit goed is en of je die aanpassingen aan het moederbord nog moet doen als je xbmc hebt. Iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door The Experiment op 26-12-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee of pes6 nog naar de oude box komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ga denk ik ook nog een xbox kopen, lekker goedkoop en toch wel goed en leuk! Zijn ze goedkoper dan 108 euro te kopen? Bijv bij de MediaMarkt ofzo? Want ik heb m ergens anders voor 108 gezien, maar hij zal bij de mediamarkt misschien wel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hansvd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:14:
Ik ga denk ik ook nog een xbox kopen, lekker goedkoop en toch wel goed en leuk! Zijn ze goedkoper dan 108 euro te kopen? Bijv bij de MediaMarkt ofzo? Want ik heb m ergens anders voor 108 gezien, maar hij zal bij de mediamarkt misschien wel goedkoper zijn.
Waren ze niet iets van 8 tientjes bij de MM?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:24:
[...]

Waren ze niet iets van 8 tientjes bij de MM?
Dat zou mooi zijn! Heel mooi zelfs, en zijn ze denk je nog in de voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hansvd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:08:
[...]

Dat zou mooi zijn! Heel mooi zelfs, en zijn ze denk je nog in de voorraad?
offtopic:
Prutsers bij de MM

Geen idee; bel eens of kijk in de online-folder. Prijzen mogen ze i.i.g. niet doorgeven via de telefoon.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste