Het Grote Xbox Topic Deel 11

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.937 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:58:
Als we het er allemaal over eens zijn, dat deze startpost de allerbeste is die ooit gemaakt is, geef ik diegene een X360 spel :)

No kiddin, krijg van een relatie 2 dezelfde spellen met de launch, 1 voor mezelf, en 1 om weg te geven. Volgens mij gaat het om PGR3. Die geef ik dan liever weg dan ik hem op marktplaats zet. You've got my word.
De gek he _/-\o_ Echt wel relax van je 8)

Wilde trouwens serieus vanavond een poging wagen voor een nieuwe TS aangezien die ene meneer met die blauwe text dat vroeg. Maar er zijn een paar redenen waarom ik dat niet gedaan heb:

- ik maak vaak spelfouten (ondanks dat ik echt goed oplet op wat ik type).
- ik heb geen tijd gehad omdat ik bezoek kreeg vanavond
- ik heb nog nooit zoiets gedaan voor een topic dat voor de zoveelste keer wordt geopend

Maar echt wel relax dat je zoiets aanbied!!!

[ Voor 33% gewijzigd door Atmoz op 04-10-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Hmm TheEvilCuber lijkt te zijn gaan pitten, en ik wil eigenlijk nondeju PGR3 best graag hebben 8)7

* curry684 gaat even nachtwerk maken B)

En Het grote Xbox 360 Topic it is :)

[edit2]
Bij dit topic alvast X360 uit de titel gesloopt :)

[ Voor 32% gewijzigd door curry684 op 05-10-2005 02:14 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:40
* Crash aait curry :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Even snel een vraagje tussen door:

Een jaar of wat terug waren er custom cases in de trend van een HiFi component, ik meende dat het een duits model was, maar ik kan hem niet meer vinden en mijn bookmark ben ik ook kwijt...

Kan iemand me daarmee helpen?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb Conker binnen voor de Xbox :p omdat ik in september mij heb opgegeven voor Xbox live, (kost 60euro voor 1jaar) en kreeg je 1game gratis, van 60euro :p :Y)

edit: typo :>

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 13-10-2005 11:21 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Conker bedoel je? Of heb je een totaal nieuw spel binnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:16:
Conker bedoel je? Of heb je een totaal nieuw spel binnen? ;)
Ja totaal nieuw spel, wat niemand kent enzo O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157364

Mensen,... ik geef het bijna op. Ik heb problemen om 1 a 2 friends te verstaan of te joinen met een Xboxlive game. Helpdesk van Xbox gebeld. Die hadden het over het bekende y,y,y,y, druk methode om de NT mode te controleren. Resultaat.... soms zit ik op NT3 en soms op NT1. Vrienden van me op NT2 of 1. Vraag me allemaal niet wat het is.

Ook kreeg ik als tip om port forwarding te doen. Port 88 en 3407 open gezet naar het IP address van mijn Xbox op mijn Zyxel 2602 prestige modem/router. Dit loste het probleem niet op. Daarna ports verwijderd en op advies 'Upnp' aangezet. Universal plug and play met enable configuration changes. Ook dit lost het probleem niet op. Hoe vind je trouwens het IP address van je Xbox.

Ik weet het niet meer. Andere router nemen? Zonde want ik gebruik Tiscali family met telefonie dus wil ik mijn telefoon aangesloten houden. Heeft iemand nog tips of ideeen. Kan ik mijn modem NT1 forceren? Moet ik bv een andere aansluitmanier zoeken..... ik weet het niet meer. Heeeelp :D

Is dit probleem anders misschien verholpen als de 360 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Dit is een bekend probleem wat ik ook heb (en vele anderen) het ligt niet aan xbox live maar aan het internet netwerk.
Het treed namelijk meestal op als een vriend in de buurt woont (binnen de stad bij voorbeeld). Je zit dan op het zelfde subnet xxx.xxx.>xxx< en vanwege de veiligheid mag je daarbinnen geen data sturen op bepaalde manieren (zoals live dus soms doet)

Zoiets heb ik iigt ooit gelezen op xboxworld (forum)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
TheEvilCuber schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:14:
vanwege de veiligheid mag je daarbinnen geen data sturen op bepaalde manieren (zoals live dus soms doet)
Peer to peer heet dat, en dat is inderdaad door sommige providers geblokkeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

skullsplitter schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:40:
Even snel een vraagje tussen door:

Een jaar of wat terug waren er custom cases in de trend van een HiFi component, ik meende dat het een duits model was, maar ik kan hem niet meer vinden en mijn bookmark ben ik ook kwijt...

Kan iemand me daarmee helpen?
Gevonden: http://www.bestplayer.de/...8_177_209&products_id=231,

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Mooi ding idd, maar beetje aan de prijs. Dat kromme Engels op de site komt alleen niet erg profi over.... ("ohne" vertaald met "only" 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Ik heb al veel gezocht, heb een paar mogelijke oplossingen gevonden voor mijn probleem maar nog niet precies wat ik wil. Probleem, gebrande dvd+ afspelen op xbox. Een mogelijke optie is om een extra dvdrom drive aande xbox te hangen, maar vind ik te lelijk. Heb eeb thomson drive die je mogelijk kan afstellen maar heb ik (nog) geen zin in.

Wat ik wil is via XboxMediaCenter de dvd afspelen via mijn netwerk van mijn pc af. Wat ik heb gedaan is de dvdrom drive van mn pc sharen, en dan daar vandaan de dvd afspelen, wat al wel lukt is het gewoon per hoofdstuk (handmatig) af te spelen, maar het vervelende is dus dat je om het half uur naar het volgende hoofdstuk van de film moet (vob bestand) om dan weer verder te kijken. Ik wil dus gewoon de dvd afspelen incl. menu's e.d. Is dit mogelijk op de manier zoals ik wil?

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

The FLow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:23:
Ik heb al veel gezocht, heb een paar mogelijke oplossingen gevonden voor mijn probleem maar nog niet precies wat ik wil. Probleem, gebrande dvd+ afspelen op xbox. Een mogelijke optie is om een extra dvdrom drive aande xbox te hangen, maar vind ik te lelijk. Heb eeb thomson drive die je mogelijk kan afstellen maar heb ik (nog) geen zin in.

Wat ik wil is via XboxMediaCenter de dvd afspelen via mijn netwerk van mijn pc af. Wat ik heb gedaan is de dvdrom drive van mn pc sharen, en dan daar vandaan de dvd afspelen, wat al wel lukt is het gewoon per hoofdstuk (handmatig) af te spelen, maar het vervelende is dus dat je om het half uur naar het volgende hoofdstuk van de film moet (vob bestand) om dan weer verder te kijken. Ik wil dus gewoon de dvd afspelen incl. menu's e.d. Is dit mogelijk op de manier zoals ik wil?
Heb je de nieuwste xbmc erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

denk ik wel.. hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

maar het gaat erom dat je de source van de af te spelen dvd niet de dvdrom van de xbox zelf is maar een in het netwerk dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The FLow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:33:
maar het gaat erom dat je de source van de af te spelen dvd niet de dvdrom van de xbox zelf is maar een in het netwerk dus..

[...]
Weetik.
Volgens mij moet dat gewoon werken hoor? Als ik een video_ts map share op mn pc werkt dat ook gewoon prima, net als een dvdiso. Van een dvdspeler lijkt me ook gewoon mogelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jup werkt gewoon, FLow heeft gewoon een oude XBMC versie op zijn xbox staan.... Kwestie van updaten dus...

[ Voor 19% gewijzigd door Schweino op 13-10-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

hoe speel je die video_ts af dan? Heb net Media Center geupdate.. Heb nu de versie die op 13 oct. gewijzigd is. Alleen als naar my video's en dan naar network ga en dan de dvd drive van mn pc opvraag (J) ziet hij de folders Audio_TS en Video_TS staan met daarin alle bestanden.. Hij herkent het niet als dvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:14:
Mooi ding idd, maar beetje aan de prijs. Dat kromme Engels op de site komt alleen niet erg profi over.... ("ohne" vertaald met "only" 8)7 )
Beetje aan de prijs, maar wel goed strak en stiller uiteindelijk...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
The FLow schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:44:
hoe speel je die video_ts af dan? Heb net Media Center geupdate.. Heb nu de versie die op 13 oct. gewijzigd is. Alleen als naar my video's en dan naar network ga en dan de dvd drive van mn pc opvraag (J) ziet hij de folders Audio_TS en Video_TS staan met daarin alle bestanden.. Hij herkent het niet als dvd..
Klopt, gewoon de eerste .IFO file in de Video_TS folder activeren en de zaak begint te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vraagje voor de mensen die Unreal II hebben. Vinden jullie ook dat de monsters net 2D dingen zijn ? ze lopen zo vaag als of het lijkt dat het 2D is. Of super slechte animatie erin geplakt. Levels zien er opzich allemaal wel mooi uit (voor Xbox) maar die monsters ;(

En even een compliment over HAlo2......... WOW wat is dat leuk via Xbox live :D spel speelt gewoon erg lekker, goede besturing, leuke gameplay !! ik baal dat ik het nu pas ontdekt heb :) ben nog niet goed in het Live gebeuren, maar ik kom erwel. Odd ball is ook enorm leuk om te doen! Met z'n allen achter dat doodshoofd aan en rennen met die hap. Goed uitgewerkte spelmode. Ook vind ik de game opzetten goed gedaan. Als de host ermee stopt, word de game gewoon overgenomen door iemand anders erg nice. (Blizzard heeft dat ook met hun Battlenet (o.a. voor warcraft3)).

Wel grappig... de single player heb ik nog niet gespeeld :D naja poos geleden een stuk dan, maar dat telt niet, was niet mijn eigen Xbox O-) . Wacht eerst tot ik Halo1 heb, die uitspeel en dan verder met Halo2 :) Dit lijkt mij leukerder, zoiezo voor de verhaallijn.

Ook kreeg ik vorige veek Conker binnen en die game ziet erook al enorm mooi uit. Wist niet dat de Xbox nog zoveel in zich had zitten. Tis geen Nextgen game ofzo, maar dacht toch wel ff dat dit er eentje was :9 Deze game nog niet Live gespeeld btw maar lijkt me zeker wel leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

hoi,

ben van plan een xbox te kopen, maar mn afstandsbediening van m'n tv heeft geen AV knop. Dus een playstation bijv die pakt ie niet, moet ik een andere afstandsbediening voor gebruiken, maar een dvdspeler springt automatisch door de scartkabel op dvdspeler-stand zeg maar...

hoe zit dat met een xbox, moet je je tv zelf tunen op het juiste kanaal of springt hij automatisch meteen naar xbox beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 128983 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:10:
hoi,

ben van plan een xbox te kopen, maar mn afstandsbediening van m'n tv heeft geen AV knop. Dus een playstation bijv die pakt ie niet, moet ik een andere afstandsbediening voor gebruiken, maar een dvdspeler springt automatisch door de scartkabel op dvdspeler-stand zeg maar...

hoe zit dat met een xbox, moet je je tv zelf tunen op het juiste kanaal of springt hij automatisch meteen naar xbox beeld?
Als je de speciale kabel hebt, dat ding wat 25euro kost, voor mooi beeld dan springt hij automagisch op het kanaal. Doe je het gewoon met de standard kabel dan weet ik het niet. Mijn gamecube, met standaardkabel (3stekkertjes in 1scartblok en dat in de tv) gebeurde ook niks. Toen ik de Nintendo RGB kabel haalde, springt hij wel meteen naar het kanaal :) zelfde als met de xbox dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

Als je de speciale kabel hebt, dat ding wat 25euro kost, voor mooi beeld dan springt hij automagisch op het kanaal. Doe je het gewoon met de standard kabel dan weet ik het niet. Mijn gamecube, met standaardkabel (3stekkertjes in 1scartblok en dat in de tv) gebeurde ook niks. Toen ik de Nintendo RGB kabel haalde, springt hij wel meteen naar het kanaal :) zelfde als met de xbox dus.
hmmm dat ga ik even nakijken dan, die playstation (psOne) had idd ook die 3 tulpstekkertjes in een scartblok...

Ik ga er vanuit dat het wel lukt, anders kan ik dus een apparte kabel erbij kopen, en kan het alsnog..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 128983 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

hmmm dat ga ik even nakijken dan, die playstation (psOne) had idd ook die 3 tulpstekkertjes in een scartblok...

Ik ga er vanuit dat het wel lukt, anders kan ik dus een apparte kabel erbij kopen, en kan het alsnog..?
Jup :) tis de high quality kabel van microsoft zelf. Geeft (dacht ik) mooiste beeld kwaliteit op een (ouderwetse tv zegma) bij plasma / tft / lcd weet ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe AB? Of stel ik nou domme vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:17:
Waarom koop je niet gewoon een nieuwe AB? Of stel ik nou domme vragen?
joa is ook een oplossing, ff kijken wat goedkoper is, tis een oude tv en wil daar eigenlijk niet veel meer in investeren. Maar idd kan ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

een blokker remote kost minder dan 5 euro, en zon advance scart 25, duidelijk lijkt me :P
alhoewel zon AC wel weel beter beeld geeft.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Een gewone (imitatie) xbox RGB scart kabel werkt ook, je hebt niet per se die advanced scart pack nodig.... Een imitatie kabel heb je al voor een euro of 10, online nog goedkoper zelfs: http://www.play.com/play2...page=search&Go.x=0&Go.y=0

of

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-2b-70-18f.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Schweino schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:55:
Een gewone (imitatie) xbox RGB scart kabel werkt ook, je hebt niet per se die advanced scart pack nodig.... Een imitatie kabel heb je al voor een euro of 10, online nog goedkoper zelfs: http://www.play.com/play2...page=search&Go.x=0&Go.y=0

of

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-2b-70-18f.html
Neppe Xbox advanced RGB kabeltjes?Op ebay heb je ze al voor 4 euro... Komen waarschijnlijk nog wel verzendkosten bij...

http://search.ebay.nl/sea...&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:54

RnB

Sinds kort hoor ik tikjes uit mijn xbox komen als ik een spel speel :'( Vooral als er iets geladen moet worden. (bijv. bij San Andreas het begin stuk waarbij je een slideshow ziet en een ''loadbalk'') Ik denk dat er iets mis is met de dvd-drive, alleen weet ik dat niet zeker. Ik heb helaas geen garantie meer....... Heeft iemand anders dit ook en weet misschien wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

Rival24

I'll Be Back

Heeft iemand enig idee waar ik een beetje goedkoop een officieel Microsoft high definition pack kan kopen voor mijn xbox? Namaak schijnt erg slecht te zijn, en op ebay zijn ze voor 20 dollar te krijgen, maar dan komt er nog 15 dollar verzendkosten bij helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:01:
Heeft iemand enig idee waar ik een beetje goedkoop een officieel Microsoft high definition pack kan kopen voor mijn xbox? Namaak schijnt erg slecht te zijn, en op ebay zijn ze voor 20 dollar te krijgen, maar dan komt er nog 15 dollar verzendkosten bij helaas..
wat kan je met dat high defenition pack? Bestaande games op hogere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Anoniem: 128983 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

wat kan je met dat high defenition pack? Bestaande games op hogere resolutie?
Er zijn wel games die het ondersteunen ja, dan speel je dus op een hogere resolutie. Maar het gaat me vooral om media center, dat ziet er een stuk strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 19:54

RnB

Reef_91 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:52:
Sinds kort hoor ik tikjes uit mijn xbox komen als ik een spel speel :'( Vooral als er iets geladen moet worden. (bijv. bij San Andreas het begin stuk waarbij je een slideshow ziet en een ''loadbalk'') Ik denk dat er iets mis is met de dvd-drive, alleen weet ik dat niet zeker. Ik heb helaas geen garantie meer....... Heeft iemand anders dit ook en weet misschien wat er aan de hand is?
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
je kan proberen de lens schoon te maken met zon schoonmaakkit. Hoe en wat daar heb ik geen verstand lijkt me trouwens idd de enige mogelijke oorzaak van jou probleem, de dvd speler. Op sommige sites zijn ze ook los te koop. Misschien moet je daar eens kijken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 17-05 09:34
Rival24 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:49:
[...]

Er zijn wel games die het ondersteunen ja, dan speel je dus op een hogere resolutie. Maar het gaat me vooral om media center, dat ziet er een stuk strakker uit.
hier een lijst met games, ik weet niet of ie al genoemd is hoor...

http://hdgames.net/

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29

Harrie

NederVlaming

Ik ben aan het denken om nu een "oude" Xbox te kopen, mede om te gebruiken als mp3/xvid/divx player. Maar de vraag is of het verstandig is deze nu te kopen, of nog even te wachten tot de 360 volop in de schappen ligt? Is het te verwachten dat de prijs van de Xbox nog verder gaat zakken? Deze kost nu €140 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Harrie schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:39:
Ik ben aan het denken om nu een "oude" Xbox te kopen, mede om te gebruiken als mp3/xvid/divx player. Maar de vraag is of het verstandig is deze nu te kopen, of nog even te wachten tot de 360 volop in de schappen ligt? Is het te verwachten dat de prijs van de Xbox nog verder gaat zakken? Deze kost nu €140 euro.
Ik denk dat ze niet echt veel zullen zakken qua prijs. Volgens mij krijgen de winkels zoiezo geen nieuwe xboxen meer, omdat ze al (poosje?) zijn gestopt met het maken ervan. Dus ze zullen verkopen wat ze nog hebben en dat raken ze wel kwijt... Als er geen haast bij zit, zou ik nog even wachten :) wie weet hebben gooien ze er een leuke kerststunt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Microsoft verkoopt de xbox al aardig onder de kostprijs en er zijn (volgens de laatste berichten) geen plannen om deze nog verder omlaag te brengen, ondanks aanhoudende verzoeken van de winkeliers en ondanks de lange periode dat ie voor 150 euro in de winkels ligt.. http://www.xbox-scene.com...ep/EEFpyAEkpAcDCUYwLJ.php

Ik gebruik vooral marktplaats.nl en ebay als een bron van goedkope xboxen.. Hier heb je ze vaak al voor 80 tot 90 euro en heb je nog een beetje keuzemogelijkheden tussen de verschillende hardwareconfiguraties (dvd-drives!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb er zelf vorige week eentje gekocht via viavia.nl, maar ook op speurders staan er veel. Als je het vooral voor mp3/xvid/divx gaat gebruiken neem er dan eentje met een harde schijf van minstens 160Gb.

Ik heb ook nog een PS2 en ik moet zeggen dat je het verschil toch wel merkt, maar ik blijf sommige zaken toch liever op de PS2 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpion303 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:22:
[...]

Microsoft verkoopt de xbox al aardig onder de kostprijs en er zijn (volgens de laatste berichten) geen plannen om deze nog verder omlaag te brengen, ondanks aanhoudende verzoeken van de winkeliers en ondanks de lange periode dat ie voor 150 euro in de winkels ligt.. http://www.xbox-scene.com...ep/EEFpyAEkpAcDCUYwLJ.php

Ik gebruik vooral marktplaats.nl en ebay als een bron van goedkope xboxen.. Hier heb je ze vaak al voor 80 tot 90 euro en heb je nog een beetje keuzemogelijkheden tussen de verschillende hardwareconfiguraties (dvd-drives!).
Ik zag bij de dixons in emmen 2 week terug het xbox forza pack voor 129 euro (met forza dus, en 1 controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

hully schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:15:
Even na alle zin en onzin over breedbeeld; composite, rgb enz, ter verduidelijking:

Volgens mij -maar verbeter me als ik fout ben- zit het zo:

1)
een gewone ouderwetse crt tv is 4:3
een crt breedbeeld tv is 16:9
een HD tv (crt breedbeeld, plasma of LCD) is altijd breedbeeld.

2)
een gewone tv en een breedbeeld tv en de eerste plasma's en LCD's hebben in de regel
een standaard van 480i. dat is 640x480 resolutie en dan staat de 'i' voor interlaced; vrij vertaald halve beelden.

dan heb je tv's die 480p aankunnen; dat is 640x480 maar dan staat de 'p' voor progressive scan; volledige beelden; een rustiger strakker beeld dan interlaced. De xbox360 zal dit ondersteunen mits je tv het ondersteunt. De meeste gewone tv's en breedbeeld tv's zijn echter 480i.

een HD breedbeeld, plasma of LCD kan 720i 720p 1080i en soms zelfs 1080p zijn. 720 staat voor 1440x720 resolutie en 1080 staat volgens mij voor 1920x1080 resolutie. Dat betekent dat het beeld gewoon veel scherper is dan op een normale 480 tv.

De xbox360 schijnt hardwarematig 720p te ondersteunen en zelfs met een truckje 1080i (geen 1080p)

3)
Voor een gewone tv gebruik je standaard composite kabel (gele tulp voor composite beeld, rode en witte tulp voor audio) met een scartverloop of zonder.
Als je echter een s-video ingang hebt of een rgb-scart ingang hebt in je tv kun je beter zo'n kabel kopen (die zit dus NIET standaard bij je 360) omdat dit veel mooier beeld geeft; met name rgb-scart; veel strakker en kleurrijker beeld. De meeste tv's (ook de wat modernere 4:3 tv) heeft vaak wel tenminste 1 rgb scart aansluiting. Voor de oude xbox kostte die kabel 29 euro; de verwachting voor de xbox360 is dat die kabel 25 euro gaat kosten.
Heb je een HD tv; dan moet je een componentenkabel gebruiken (blauwe tulp, groene tulp, rode tulp) zodat je tv HD signaal vanuit de xbox krijgt. Deze kabel zit standaard WEL bij het premiumpakket.

4)
Conclusie: HD tv is mooier omdat de resolutie veel hoger is. Echter mensen met een 'gewone' 480i tv : volgens dit artikel blijft het smullen geblazen; zelfs op een piepklein sony tvtje...

http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=121326

Voordeel van 480i of 480p is dat de games op 640x480 resolutie draaien en dus altijd vloeiend lopen. Mocht een game het zwaar hebben op 720 of 1080 loopt ie wellicht -althans zo is de verwachting- wel op 60 fps op een 480i of 480p...

5)
Het voorgaande zal vast en zeker niet helemaal kloppen want ik ben absoluut geen supertechnicus. Heb gewoon het ander gelezen en geprobeerd beetje samen te vatten.
Weet iemand ook of er zo'n HD tv kabel ook voor de gewone XBOX te verkrijgen is? Heb nl. een Sony MFM-HT75WS (een HDTV monitor 17 inch widescreen voor rond de 500 pleuro te koop) en wil het verschil wel eens zien met de huidige RGB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik dacht dat de PAL xbox het niet kon laten zien, alleen de US en JAP versie maar je kon het wel modden dacht ik :/ zoiets was het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Aap schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:26:
Ik dacht dat de PAL xbox het niet kon laten zien, alleen de US en JAP versie maar je kon het wel modden dacht ik :/ zoiets was het ;)
Idd, meer info over hoe HDtv op je PAL doos, hier:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74580

Dat was de vraag dus ook niet. Vroeg me meer af m.b.t. de specifieke kabel, voor de 360 komt 'ie er wel, voor de XBOX is 'ie er ook zag ik zojuist bij PSXshop.nl. Maar de originele voor 40 Euri. Ga bij de mediamarkt wel eens kijken of er 3rd party kabels te koop zijn voor minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Laatst online: 13:42
Ik had ook even een vraagje. Ik kan via mijn collega een (nog geen) half jaar oude Xbox krijgen voor 100 euro... Deze is nog in perfecte staat. (is dat een mooie prijs voor een Xbox met 1 controller?) Maar nu was ik nou benieuwd naar een aantal zaken ivm de Xbox:
Ik las een aantal dingen over slechte en goede dvd drives? Zit daar verschil in?
Ook was ik benieuwd of er nu standaard al een harde schijf inzit (std 20 gig ofzo?). En als je hier MP3's en films (divx, Xvid) op wil zetten, moet ie dan 'gemod' zijn? En savegames worden hierop opgeslagen? en is die makkelijk te vervangen door een grotere?
En de std kabel die erbij geleverd wordt geeft een minder goed beeld dan de zogenaamde "advanced scart kabel"? Dus dat is een aanrader om erbij te kopen?
Alvast bedankt voor eventuele hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 16-05 22:58
Nieuwe xbox met 1 controller kost 150€, soms kan je voor die prijs een pack met 1 game erbij krijgen.
Er zijn 3 merken dvd-drives. Ze hebben alle hun voor en nadelen. De Samsung is heel goed, als je je dvd+r's met booktype dvd-rom kunt schrijven.
Er zit standaard een 8 of 10 gig HD in, maar er wordt steeds maar 8 gig gebruikt. Dit dient oa als cache voor games, savegames en rips van muziek-cd's (kan je in sommige games als achtergrond-muziek gebruiken).
Wil je mp3's, divx/xvid, ... afspelen moet je hem inderdaad modden, dit kan met of zonder chip.
De standaard-kabel is inderdaad niet veel soeps, je kan beter een advanced scart kopen als je een tv hebt die rgb via scart ondersteund.

Duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:49
Ik heb een xbox die ik graag wil aansluiten op mijn netwerk om via live te spelen. Echter heb ik in de buurt geen van mijn TV geen netwerk zitten, Wlan is een optie. Daarom ben ik op zoek naar een goedkope wlan adapter waarmee die de xbox kan vinden op het wlan netwerk. Imho is de xbox wlan adapter veel te duur, daarnaast heb ik ook nog een linksys wlan adapter gevonden, maar deze is nog steeds prijzig. Weten jullie waaraan een wlan adapter moet voldoen, wil deze met de xbox werken?

• Walkman
  • Niet online
Wie speelt er hier via Xlink Kai (en dan vooral racespellen)? Gisteren voor het eerst Gotham Project Racing 2 via xlink gespeeld en het is wel heel erg leuk (jammer dat de meeste speler alleen maar Halo 2 spelen, maar gisteren toch met een mannetje of 6 gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo, ook maar weer eens wat posten hier ;)

Laatst weer paar games erbij gehaald, ze worden nu lekker goedkoop :)

- jurassic park: genisis parkbouwen, met dino's erin enzo. Ik vind het leuk en verslavend. De besturing is niet altijd optimaal en soms zijn de animaties van de dino's iets te zwak maar omdat ik een (echte) dino fan ben, kijk ik er dwars overheen :D en geniet erg van die spel. Lekker kijken naar kudde dino's die vrij goed als een groep samen leven e.d. erg mooi en leuk spelletje.
- Thief: deadly shadows. Leuk spel, ben nog niet ver. Dus kan er nog niet echt veel van zeggen. Grafisch ziet de game er mooi uit! en het lock-picking is erg leuk gedaan.
- Outrun 2. Leuk/simpel spelletje. Het is super arcade, maar dat was outrun1 ook (op de Commodore64 speelde ik het dan) en je hebt nog steeds mooi weer, lekker afwisselende gebieden, een chick naast je, die je loopt te meppen als je het iets minder goed doet :p ook over xbox-live leuk te spelen alleen ging het helaas iets minder vlot. Het was goed te doen, maar de auto stotterde wel een beetje van de tegenstander. Zou zeggen, lagg :) maar dat kan of aan het spel gelegen hebben of aan de inetverbindingen van die andere gast. Zelf nog niet gehost & gespeeld. Leuk spelletje voor tussendoor !

Zijn er mensen die de game: Need for speed: most wanted hebben voor de Xbox ? zoja, hoe bevalt hij? ik wil hem misschien wel hebben.... en kan ik ergens aan demo's gamen voor de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NFSMW valt mij tegen...
maargoed, elke nfs kan mij na 3 daagjes spelen niet meer zoveel boeien, dan wordt t echt superveel van hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb de demo van NFS laatst even geprobeerd en het kon me echt totaal niet boeien, het is voor m'n gevoel weer hetzelfde met underground....weinig nieuws...ik sla 'm ook over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Walkman schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:56:
Ik heb de demo van NFS laatst even geprobeerd en het kon me echt totaal niet boeien, het is voor m'n gevoel weer hetzelfde met underground....weinig nieuws...ik sla 'm ook over...
Waar haal je dan zo'n demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb na lange tijd morrowind the elder scrolls weer eens uit de kast gepakt, erg leuk spel om weer eens een keer te spelen. Het enigste probleem is dat ik hierdoor de neiging krijg een 360 te kopen om de nieuwe morrowind te kunnen spelen. Maar ik vind the elder scrolls echt superleuk, ondanks de bugs. Weet iemand hoe ik morrowind mods kan instaleren op mijn xbox, ik heb het orginele spel die kan ik naar mijn hardeschijf kopieeren. Maar hoe krijg ik dan de mods werkend? Weet iemand of ik ook ergens een uitbereiding kan kopen voor morrowind voor de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
voor iedereen die nog een Xbox360 voor een normale prijs wil halen bij de mediamarkt op hoogcaterijne in utrecht staan ze nog gewoon op voorraat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

cold schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:44:
voor iedereen die nog een Xbox360 voor een normale prijs wil halen bij de mediamarkt op hoogcaterijne in utrecht staan ze nog gewoon op voorraat :*)
Voorraat :X

Volgens mij hebben we daar een 360 topic voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

cold schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:44:
voor iedereen die nog een Xbox360 voor een normale prijs wil halen bij de mediamarkt op hoogcaterijne in utrecht staan ze nog gewoon op voorraat voorraad :*)
Idd, daar hebben we een 360 topic voor.

Zijn het de premium pakketten of de core pakketten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aap schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:50:
[...]

Waar haal je dan zo'n demo?
Heb 'm bij de Dixons op de demopod geprobeerd...dus heb de demo zelf niet, maar die feeling was gewoon niet lekker.

Ben nu bezig met Conker live en reloaded...en die update van Bad Fur Day vind ik wel heel leuk, heb er op N64 ooit een stuk van gespeeld en het is mooi te zien hoe het er grafisch ge-update uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

De Advanced scart cable is dat een kabel die niet standaard bij de xbox zit?
Iemand ervaring met deze kabel of b.v. die van Madcatz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Neem maar de officiele Advanced Scart, die is echt top. normaal zit er gewoon composiet (geel) en tulp (rood wit) met een scart verloopje bij de xbox. Het verschil is vrij groot (scherpere kleuren / randen.)

[ Voor 28% gewijzigd door Collaborator op 14-12-2005 09:32 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Bedankt voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zit eraan te denken om mijn Xbox te verkopen... Ik doe er zowat niks mee. Ik speel liever op m'n Cube... Maar goed... Wat is een normale prijs om te vragen voor een (ongemodde) Xbox van ongeveer een half tot driekwart jaar oud, met 2 controllers en een zootje games?

- PGR2;
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow;
- Splinter Cell: Chaos Theory;
- Forza Motorsport;
- Burnout 3;
- Rallisport Challenge 2;
- The Chronicles of Riddick;
- Sudeki;
- GTA III / Vice City Double Pack;
- Dead or Alive Ultimate;
- Brothers in Arms: Road to Hill 30;
- Halo (Classic);
- Halo 2;
- Ghost Recon 2;
- Rainbow Six 3;
- Fable;

En volgens mij nog wat, kan ik nu ff niet op komen. Maar goed, wat is een mooie prijs?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb net eentje gekocht voor mijn schoonbroer, 1 jaar oud, 2 originele controllers en een dvd-kit voor 100€.
Er zaten wel geen games bij, maar die gaan meestal over de toog voor 10-15€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Willybubba schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:35:
Ik zit eraan te denken om mijn Xbox te verkopen... Ik doe er zowat niks mee. Ik speel liever op m'n Cube... Maar goed... Wat is een normale prijs om te vragen voor een (ongemodde) Xbox van ongeveer een half tot driekwart jaar oud, met 2 controllers en een zootje games?
-knip-
Een xbox met kabels en één controller gaat via de normale online verkoopkanalen (marktplaats & ebay) weg voor 75 tot 80 euro. Per extra controller (of dvd-kit) kan je zo'n 10 euro extra vragen.. De software brengt zo'n 10 tot 20 per game op... Het is alleen de vraag of je die games in één keer met de xbox kunt verkopen. Mijn ervaring is dat de meeste kopers van een 2e hands xbox geen enkele interesse hebben in (al dan niet legale) software.

Kortom.. mijn voorzichtige schatting is 90 euro voor de hardware en nog eens 150 voor de software (zitten best wel wat mooie klassiekers bij en een aantal redelijk nieuwe spellen)...
En volgens mij nog wat, kan ik nu ff niet op komen. ..
Dvd-kit misschien? Memory card? extra kabeltjes?

offtopic:
waren er trouwens maar meer mensen zoals jij.. Ik raak mijn gamecube+games+memcard+3xWavebird aan de straatstenen niet kwijt.. dat is bij 2e hands xboxen wel anders :)

[ Voor 17% gewijzigd door scorpion303 op 14-12-2005 15:15 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Fire69 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:48:
Ik heb net eentje gekocht voor mijn schoonbroer
* Schweino gokt dat Fire69 een Brabo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De xbox zelf kan je nog wel wat voor krijgen (60-70 euro denk ik),

Maar de spellen worden wat lastiger, die zul je waarschijnlijk apart moeten verkopen en dan nog krijg je er niet zoveel voor :(.

Ik wilde die van mij ook verkopen, maar ik verkoop uiteindelijk alleen mijn xbox zodra ik een 360 heb en de spellen hou ik simpelweg omdat ik het zonde vind om ze voor zo weinig weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Schweino schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:16:
[...]

* Schweino gokt dat Fire69 een Brabo is ;)
Slechte gok, ik ben Oost-Vlaming (Belg dus ;) )

[edit]
Waarom gokte je dat trouwens? Is schoonbroer geen "echt" Nederlands of zo? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 14-12-2005 20:13 ]

• Schweino
offtopic:
Het woord schoonbroer wordt in Nederland niet vaak gebruikt, maar het woord zwager. Schoonzus kan weer wel ;)

Meestal zijn het de Brabo's (en ook Belgen blijkt dus maar weer) die het woord gebruiken.

Net even mooi Belgisch linkie gevonden hierover: http://vrttaal.net/taalda...esties/s-sz/tk-1414.shtml

[ Voor 36% gewijzigd door Schweino op 15-12-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

xon

me ook maar eens gaan storten (na de kerstbonus gehad te hebben) op een spelcomputer :-)

De 360 NET iets te duur voor me dus maar gaan kijken voor een normaal (omgebouwd) xboxje. Deze wil ik aansluiten op mijn philips 82 cm lcd tv die aan de muur hangt en meteen kom ik al een FLINK dilemma tegen..

Mijn tv hangt aan de muur zo gezegd en de kabels heb ik tijdens het verbouwen volledig in de muur verwerkt...ik wilde het gat niet te groot maken dus ik heb 1 scart kabel neergelegd naar mijn audio/video kast op een andere plek in de kamer.

Als ik mijn xbox wil aansluiten kan ik het natuurlijjk via dat zelde kabeltje doen + een soort van scart switch boxje om ook de rest van mijn spul aan te sluiten (dvd speler etc).

OFFFFF ik kan aan mijn DVI uitgang op mijn TV een DVI <> component kabel hangen en die weer verbinden met de speciale microsoft component kabel voor de xbox. Dan speel ik op high resolution de games.

Dit laatste is vast mooier qua beeld maar ik HAAAT kabels die overal hangen en vooral als ze zichtbaar onderuit me tv komen..

Wat denken jullie zit er ERG veel verschil tussen een goede scart kabel en een aansluiting zoals ik hiernet boven beschreef of valt het verschil mee?

Overigens is de scart kabel die van mijn tv naar kastje loopt van extra hoge kwaliteit dus dat zit wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Van de week een nieuwe telefoon (Panasonic Vs6) aangeschaft met een gratis Xbox met drie spellen: Forza (die laatste), Halo 2 en Fable. En omdat ik toch in de buurt was in de FRS 2ehands Silent Hill 2 meegenomen, daarna bij Digifan Tony Hawk 3 voor €9,99. Dus heb inmiddels wel wat leuks om de donkere dagen mee door te brengen.
Omdat ik door de week moet werken en vooral bij mijn vriendin zit waar ook al mijn PS2 staat (en er nauwelijks ruimte overblijft voor de Xbox) heb ik er nog maar weinig mee gespeeld. Op mijn kamer thuis heb ik hem aangesloten op een oudere tv via de bijgeleverde kabel met scart adapter. Nu schijnt de (advanced) rgb kabel een beter beeld te geven, maar als ik het zo eens bekijk heb ik niks te klagen. Misschien maar eens een 3rd party 2e hands proberen.
Ik had ook al gedacht aan een vga box, maar ik vind dat net te duur en ach, er staat toch al een tv op mijn kamer dus ga ik niet moeilijk doen.

Heb meteen ook maar een vraagje over casemodden (dis niet een modchip, dat vraag ik wel ergens anders ;) ). Heb op een aantal sites mooie mods gezien, maar het worden zo snel kermisattracties, lees: veel lampjes. Of een venster, wat ik totaal nutteloos vind, want zo mooi is de binnenkant niet (saaie hardware :X ) Mijn idee was om een HTPC te nemen en die te verbouwen zodat het binnenwerk van de Xbox er in kan. Een andere oplossing is een defekte of oude cdspeler/receiver te nemen. Het zelfde wil ik ook wel eens gaan doen met mijn PS2.

Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben? Zijn er bepaalde onoverkomelijkheden of problemen die dan kunnen ontstaan?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik wil een stille fan in mijn xbox inbouwen, maar riskeer natuurlijk dat ik iets kapot maak :( want nu maakt mijn xbox echt een partij herrie dat is niet leuk. Mijn cube is tenminste lekker stil :)

Misschien toch maar eens gewoon proberen. iemand toevallig ervaring hiermee? (nieuwe fan inbouwen) ik neem aan, dat dit wel door de policy kan/mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:59:
Ik wil een stille fan in mijn xbox inbouwen, maar riskeer natuurlijk dat ik iets kapot maak :( want nu maakt mijn xbox echt een partij herrie dat is niet leuk. Mijn cube is tenminste lekker stil :)

Misschien toch maar eens gewoon proberen. iemand toevallig ervaring hiermee? (nieuwe fan inbouwen) ik neem aan, dat dit wel door de policy kan/mag ;)
Ik heb er ervaring mee.
Heb je een xbox 1.6b? (de laatste versie), die maken teringherrie idd...

Ik heb de standaard fan eruit gehaald, en er een papst 70mm ingebouwd (past niet perfect, omdat de standaard fan met een kliksysteem werkt)

Dit kliksysteem breek je eruit, en dan lijm je de nieuwe fan gewoon vast... Werkt hier perfect. (draait op 2%, en is echt geruisloos, heb de doeltemp in xbmc op 64graden gezet) Ik heb tevens het gaas wat aan de binnenkant bij de xbox zit, voor de fan, eruit geknipt om nog wat meer koeling te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/screenshot001.JPG
Lekker koel, en geruisloos dus.
Aanradertje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

@Aap
Je kan een fan-mod natuurlijk ook nog is combineren met een 2.5"-HDD. Wordt minder warm en nog stiller.

@KzmZ
Is die temperatuurmeting van jou in XBMC onder full-load, of was je Xbox net opgestart?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:25:
@Aap
Je kan een fan-mod natuurlijk ook nog is combineren met een 2.5"-HDD. Wordt minder warm en nog stiller.

@KzmZ
Is die temperatuurmeting van jou in XBMC onder full-load, of was je Xbox net opgestart?
Draaide toen een half uur ofzo (nog geen game gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140431

Zijn er mensen hier die een Xbox hebben draaien in combinatie met het HDTV pack van Microsoft? Ben zelf op zoek naar een goedkope oplossing om HDTV films af te spelen op m'n tv, ben benieuwd naar ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Anoniem: 140431 schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:42:
Zijn er mensen hier die een Xbox hebben draaien in combinatie met het HDTV pack van Microsoft? Ben zelf op zoek naar een goedkope oplossing om HDTV films af te spelen op m'n tv, ben benieuwd naar ervaringen. :)
Daar is je xbox helaas te sloom voor, sommige tv series die in "hdtv" worden gereleased (900x nogwat reso) draaien nog net, maar 720p trekt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140431

Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:54:
[...]

Daar is je xbox helaas te sloom voor, sommige tv series die in "hdtv" worden gereleased (900x nogwat reso) draaien nog net, maar 720p trekt ie niet.
Ok thx, is dus alleen voor games bedoeld als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Anoniem: 140431 schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:55:
[...]

Ok thx, is dus alleen voor games bedoeld als ik het goed begrijp?
Mja, en de interface van mediacenter en avalaunch zien er ook wat strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

ok ik heb een probleempje; ik wil graag een logitech momo race stuurtje kopen maar kan nergens vinden of dat ding ook op de xbox werkt met een een usb kabeltje.. heb paar reviews (o.a.IGN) doorgelezen, en ook gegoogled, maar kan er nergens iets over vinden :S

Misschien is het al een x voorbij gekomen of is het eigelijk heel logisch maar wil het toch ff zeker weten.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

kikkerdekik

iemand??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

staat er niet bij de revieuws een bepaalde stuurtje wat ze gebruikt hebben? want anders zou je gewoon zo'n stuurtje kunnen kopen. Eventueel kan je een stuurtje kopen, thuis testen en als het niet werkt terug brengen ofzo. Of in de winkel testen, als dat kan. Bij de MM moet dit wel kunnen denk ik of een gameshop die zoiets verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

ja staat er wel bij maar dan heb je bv de momo voor de pc en weer een andere voor de xbox, nou kun je natuurlijk zon usb plugje aan je xbox hangen dus denk ik: kun je er dan ook een momo stuurtje aan hangen?? zou natuurlijk wel vet zijn als je forza met stuurtje kon spelen en daarna even naar de pc slepen om potje GTR te doen 8) Heb nu ondertussen een momo voor m'n neus staan maar heb (nog) geen usb poorten op m'n xbox dus kan ik het zelf niet testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

vraagje, die uigebreidere versie van Ninja Gaiden meldt op het doosje meer levels .... is dat ook echt zo? Is het single player uitgebreider??? Dus is het verhaal ook doorgetrokken, of moet ik aan een ander soort levels denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Als iemand nog een premium box zoekt:

http://cool-prices.nl/index.php/18,artId--4014

Kwam ik toevallig tegen dacht meld het even.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
zijn er nu nog mensen die een "oude" xbox kopen, nu de 360 er is?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja, veel 2e hands omgebouwde xboxen. Die zijn echt populair nu op marktplaats e.d.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25
Ja, net eentje gekocht. Nu druk aan het zoeken naar 2dehands spelletjes :). Ik heb de console zelfs nieuw gekocht aangezien die ook vrij goedkoop zijn (burnoutpack was een tijdje terug in de wehkamp 157 euro).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Help !

Hoe kan je nou, op het doosje van een game aflezen, of je met meerdere mensen, vanaf thuis met xbox live kan spelen. Bij Halo2 kan je met 4man, vanaf 1 xbox, online knallen. Met veel andere games kan dit niet maar ik kan het nergens op lezen. Het staat er niet duidelijk op. Gister bezig geweest, om met z'n 2en. Black hawk down, Conquer Live & reload, Forza Motersport, Unreal leandri confligt (zoiets ;) ) te spelen met z'n 2en via xbox live maar dat werkte niet / we kwamen er niet uit. We hebben alleen Halo2 dus gedaan.

Iemand een oplossing waar je dit kan lezen? want op de doosjes word het niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Eigenlijk zoek ik dit niet. Bedoelde meer, hoe jehet op een doosje kan zien namelijk.

Edit: het is idd wel een oplossing, maar ik word er niet veel wijzer van. Kan uit de lijst niet opmaken dat ik bijv. Halo2 met 4man online kan spelen, terwijl dit gewoon kan. :) Maar als ik in de winkel een game zie, wil ik kunnen zien of ik hem met meerdere mensen online kan spelen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchie! op 30-12-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wil je via live, of via systemlink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Beide. Ik wil gewoon aan de hoes kunnen zien, met hoeveel mensen ik het online kan spelen. Ook met hoeveel mensen, vanaf 1console, online kan spelen. Hoeveel mensen met systemlink kan spelen, en ook dan weer, hoeveel mensen op 1xbox, via systemlink. Het staat op elke game anders en totaal niet logisch.. ik zie er namelijk geen patroon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112384

Wil dus mijn standaard zwarte xbox gaan pimpen en kwam een site van decalgirl tegen waar stickers te bestellen zijn om dit te doen:

- xbox
- jewel
- controller

Ook op J!NX kan je stickers bestellen.

Wil echter niet vanuit buitenland bestellen, aangezien je dan weer zit met betalingswijzen.

Nu vroeg ik mij af of er ook Nederlandse online winkels zijn waar je dit kan gewoon bestellen. Kwam alleen PsxShop tegen, maar daar is het aanbod erg beperkt. Weet iemand anders nog sites, waar je dus artikelen kan bestellen om je xbox te pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 15-05 07:31

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Misschien is deze vraag al geweest hoor maar kan je de draadloze xbox 360 controller met een play en charge kit aansluiten op je pc? zo ja is daar dan ook software voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 112384 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:49:
Wil dus mijn standaard zwarte xbox gaan pimpen en kwam een site van decalgirl tegen waar stickers te bestellen zijn om dit te doen:

- xbox
- jewel
- controller

Ook op J!NX kan je stickers bestellen.

Wil echter niet vanuit buitenland bestellen, aangezien je dan weer zit met betalingswijzen.

Nu vroeg ik mij af of er ook Nederlandse online winkels zijn waar je dit kan gewoon bestellen. Kwam alleen PsxShop tegen, maar daar is het aanbod erg beperkt. Weet iemand anders nog sites, waar je dus artikelen kan bestellen om je xbox te pimpen.
Kijk eens op inkoopacties.net daar kun je ze nog wel vinden denk ik :)
volvoboy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:16:
Misschien is deze vraag al geweest hoor maar kan je de draadloze xbox 360 controller met een play en charge kit aansluiten op je pc? zo ja is daar dan ook software voor nodig?
Je moet in het xbox360 topic zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 13-01-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 15-05 07:31

SpeedfreakR

Zoeffff.....

sorry ik d8 ff dat ik daar ook in zat:P zal niet meer gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112384

Aap schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:55:
Kijk eens op inkoopacties.net daar kun je ze nog wel vinden denk ik :)
Aap thanx voor de tip. Staan er inderdaad een paar mooie bij. Scheelt ook nog wel een beetje in de prijs, dus dat is helemaal super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Anoniem: 112384 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:49:
Wil dus mijn standaard zwarte xbox gaan pimpen en kwam een site van ..
Je beseft toch wel dat je een xbox met een sticker niet kunt pimpen.. Een xbox met een sticker is een bestickerde xbox.. Een xbox met wat mooie laagjes verf is een 'gepimpte' box.. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste