Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 10:28

Atmoz

Techno!!

Kom net terug van Dixons. Heb daar dus een "reserveer kit" gehaald. Daar vertelden ze dat deze kit voor zowel de 299 als de 399 versie was. Klopt natuurlijk geen zak van aangezien er een gratis afstandsbediening bij zit, en deze krijg je niet bij de 299 versie...

Of vergis ik me nu heel erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 10:55

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

MAX3400 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:01:
[...]

Voor zover ik weet heeft elke Dixons er ongeveer 5 gekregen, de Free Record Shop 10 (dacht ik)... Kweenie hoeveel overige bedrijven hebben, zoals MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys enzo, maar ik gok 5000 consoles in NL bij de launch.
Er zijn bij de launch enkele miljoenen stuks klaar (volgens dat "production" filmpje.

En met 5000 units zou dat betekenen dat er ongeveer 10 xbox 360 consoles per gemeente in nederland beschikbaar zijn (Nederland telt 483 gemeentes). Dat aantal vind ik wel erg weinig om je eerlijk te zeggen, en ik kan dan ook haast niet geloven dat die 5000 waar jij het over hebt de realiteit benaderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

S2S schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:50:
Ik denk dat de aanwezigheid van zo weinig preorder packs niet echt een indicatie is van hoeveel x360's iedere winkel krijgt.
Maar meer te maken heeft met het produceren van de packs zelf, t-shirts etc. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik geen x360 heb met launch terwijl ik 1,5 maand geleden al heb gepreorderd.
Ligt eraan welke versie je hebt gepreorderd. De kits die nu op de markt zijn, zijn volgens mij alleen voor de premium-versies.

Maar ik zou je aanraden om maar eens te informeren bij de zaak waar je een pre-order hebt lopen; de zaak die de mijne gaat leveren wist te vertellen dat er zonder kit geen 360-premium te koop is bij de launch.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

MAX3400 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

Ligt eraan welke versie je hebt gepreorderd. De kits die nu op de markt zijn, zijn volgens mij alleen voor de premium-versies.

Maar ik zou je aanraden om maar eens te informeren bij de zaak waar je een pre-order hebt lopen; de zaak die de mijne gaat leveren wist te vertellen dat er zonder kit geen 360-premium te koop is bij de launch.
Ja, dat dacht ik dus ook. Alleen voor de premium versie is toch dat pakket? En het is logisch dat er alleen pre-oders Xbox360's verkocht worden bij de launch. Ze zijn namelijk allemaal al op aan de pre-orders. Als ze ook nog aan "gewone" mensen in de winkel gaan verkopen, dan hebben ze voor de mensen met een pre-orderkit geen meer over :/

[edit]

<<-------
Bij deze een new icon :7

[ Voor 9% gewijzigd door Atmoz op 02-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi dat X05 event word bij mij voor de deur (Westerpark, Amsterdam) gehouden, en ze zijn vandaag begonnen met het opbouwen.

Het ziet er al groot uit, en ik zag binnen in de Westergasfabriek al wat grote schermen, en Xbox 360's staan.

Zou willen dat ik erook in kon.... maar press only :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

Wom

Ga al vast naar binnen en sluit je op in de wc's !

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:01:
Hihi dat X05 event word bij mij voor de deur (Westerpark, Amsterdam) gehouden, en ze zijn vandaag begonnen met het opbouwen.

Het ziet er al groot uit, en ik zag binnen in de Westergasfabriek al wat grote schermen, en Xbox 360's staan.

Press only dus? Mensen van retail hebben geen toegang neem ik aan. Dat is wel minder, probeerde al wat te regelen namelijk :+ Ben erg benieuwd naar X05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

curry684 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

Hmm ik heb een maand terug of zo al bij DimPlus gepreordered, maar nog geen preorder kit mogen ontvangen. Ze zeiden echter destijds dat ze die wellicht pas gingen uitleveren bij de units zelf. Geen idee nummer hoeveel ik was bij hun ;)
Ik begrijp dat je dus ook geen €39,- hebt aanbetaald(?), en het bij DimPlus dus ook maar afwachten is hoeveel ze er binnen krijgen en hoe hoog dat je op het reserveringslijstje staat. Vind 't niet echt een geruststellende gedachte... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:01:

Press Card kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Nieuwe%20map/FAKE-05eventPC.jpg
Tsja, ik had even niets te doen :p

:p

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 02-10-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Press Card kopen?

[afbeelding]
Tsja, ik had even niets te doen :p

:p
Lol :P

Ik weet trouwens wel hoe ze eruit zien, want ik zag al wat mensen ermee lopen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:51
Kan je deze xbox 360 ook meteen als compleet media center gebruiken? Xvid, divx etc, en dan bedoel ik een gewone xbox niet omgebouwd whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
eerste review van de xbox360; conclusie is niet overweldigend overigens

volledige review:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/64507

nederlandse samenvatting:
http://www.ownage.nl/news/9148/

opvallend is dat vanaf mp3 speler dan wel usbstick dan wel van je externe usb hdd je GEEN data kan kopieeren naar de HDD van de 360... mediacentre kan dus (als ik het goed zie) alleen gebruikt worden om data van dvd's op cd's of externe apparatuur als mp3spelers en usb sticks af te spelen; lekker een paar duizend mp3tjes naar je interne hdd kopieeren zit er dus niet in....?

[ Voor 63% gewijzigd door hully op 03-10-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Was toch al bekend dat het alleen een media center extender zou gaan worden. Dus, MCE installeren op je pc, je xbox360 op je netwerkje aansluiten en vanaf je xbox je MCE bedienen _/-\o_

Voordeel wat ik hiervan zie is dat ik geen losse ir adapter plus AB moet aanschaffen en dat ik straks MCE via een RGB scart kabel op mijn tv zie ipv een brakke S-VHS kabel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Phydomir schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 07:39:
Was toch al bekend dat het alleen een media center extender zou gaan worden. Dus, MCE installeren op je pc, je xbox360 op je netwerkje aansluiten en vanaf je xbox je MCE bedienen _/-\o_

Voordeel wat ik hiervan zie is dat ik geen losse ir adapter plus AB moet aanschaffen en dat ik straks MCE via een RGB scart kabel op mijn tv zie ipv een brakke S-VHS kabel.
dus je kunt alleen streamen als je windows MCE hebt... lekker dan, zit je met je legale windows xp home of pro en dan kun je er nog niks mee...

begin langzaam weer te twijfelen of ik wel een x360 moet halen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
phydomir leg eens uit wat ik allemaal moet doen dan? Ik heb een pc, een draadloze router en een xbox360 met Wifi Adapter. Als ik je goed begrijp, kan ik dus vanaf xbox360 mp3tjes en films enz afspelen van de hdd van mijn pc? Hoeft die xbox daar niet voor gemodded te zijn of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

PC > Windows media centre software (gewoon ff downloaden ;))
Xbox3360 = media extender

beide aan elkaar koppelen en je kan alle film soorten wel zon beetje streamen vanaf je pc. De x360 laat het eigenlijk alleen zien de pc is een soort media /fileserver

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De frs-shop in zoetermeer heeft er maar 1 binnen gehad zo pre-order kit 1 en ze krijgen er niet meer binnen had ze net aan de telefoon dus die 1 is net net weer voor mij. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:17:
PC > Windows media centre software (gewoon ff downloaden ;))
Xbox3360 = media extender

beide aan elkaar koppelen en je kan alle film soorten wel zon beetje streamen vanaf je pc. De x360 laat het eigenlijk alleen zien de pc is een soort media /fileserver
Zou dat dan in houden dat wel via de mediacenter pc avi,divx,xvid,wmv-hd wel kan kijkken op je xbox 360. :? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:39:
[...]

Zou dat dan in houden dat wel via de mediacenter pc avi,divx,xvid,wmv-hd wel kan kijkken op je xbox 360. :? :?
Als jouw MCE het kan spelen, kan de Xbox360 het ook. Een extender is eigenlijk een soort Terminal Server oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:30

Xun

Ik hoop nog dat ik dan de 360 heb bij launch... Ik was de eerste die hem bij de media markt (almere) heeft besteld.. als ik zo'n pre-order pakket nie heb, betekend dat dat ik hem nie meer heb bij launch?

*belt snel moeder om pakketje te zoeken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hully schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:07:
phydomir leg eens uit wat ik allemaal moet doen dan? Ik heb een pc, een draadloze router en een xbox360 met Wifi Adapter. Als ik je goed begrijp, kan ik dus vanaf xbox360 mp3tjes en films enz afspelen van de hdd van mijn pc? Hoeft die xbox daar niet voor gemodded te zijn of zo?
In feite hoef je dan niets meer te doen. In je xbox360 kan je via het menu verbinding maken met je MCE en dan streamen. Op Gamespy (ben nu niet thuis, kan hem vanavond wel opzoeken) stond een filmpje waarin precies werd laten zien hoe dat werkte.
In feite dus niets meer dan een soort extern bureaublad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Shiverzz schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:11:
[...]

Ik begrijp dat je dus ook geen €39,- hebt aanbetaald(?), en het bij DimPlus dus ook maar afwachten is hoeveel ze er binnen krijgen en hoe hoog dat je op het reserveringslijstje staat. Vind 't niet echt een geruststellende gedachte... :|
Ik heb wel aanbetaald, en de volgende bevesting per email gehad op 7 september:
U betaalt €39,00 aan en bij release voldoet u de resterende 360 euro.

Als dank ontvangt U bij uw Xbox 360 het bonus pakket met long sleeve t-shirt (one size fits all)

Plus

de Dimension Plus Promotie DVD met daarop de nieuwste films, trailers en info over de beste Xbox en Xbox-360 games! (exclusief bij Dimension Plus).

Plus

de Microsoft garantie dat uw 360 gereserveerd zal staan, ondanks de verwachte tekorten!

Plus

de gratis media afstandbediening! Deze zit alleen bij de eerste leveringen van het Xbox 360 fully loaded pack!
Als ze het na zo'n mail nog verneuken weet ik het ook niet meer 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Ik ben een windows media center n00b; is MCE nu gewoon XP plus media center? Kan ik gewoon normaal windows draaien op mn media center bak, terwijl deze dus media served voor de xbox 360, of moet deze server pc dan in de MCE stand staan? ik begrijp er steeds minder van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MCE is gewoon een speciale editie van XP. 2 seconden Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ze zijn nog steeds aan het opbouwen en het word echt groot :O

Op die ronde bal zullen ze vast wel een grote X zetten :O En in dat grote rond egebouw links zag ik al een heleboel grote schermen hangen die onderandere een Resident Evil spel afspeelde :O
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/2670/x0513vt.jpg

Heleboel van dit soort tenten staan er :)
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/1483/x0524gp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

curry684 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:15:
Ik heb wel aanbetaald, en de volgende bevesting per email gehad op 7 september:
Zojuist kreeg ik dus ook bovenstaand mailtje toegestuurd van DimPlus. Beetje vreemd dat ze t pre-order kitje pas met de release in december meesturen met de 360. Ach ja, zolang ze maar niet meer beloven dan ze waar kunnen maken vind ik het wel best (ben wel benieuwd hoeveel kitjes ze daadwerkelijk hebben ontvangen….)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Was net even langs de Mediamarkt in Utrecht gelopen, daar hadden ze een stuk of 40 pre-order kits liggen :Y)

Zit nog te twijfelen, want ik wil wel eerst zeker weten of er wel games tussen zitten bij launch die ik wil hebben. anders wacht ik tot volgend jaar.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58

S2S

Terryb47 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:55:
Was net even langs de Mediamarkt in Utrecht gelopen, daar hadden ze een stuk of 40 pre-order kits liggen :Y)

Zit nog te twijfelen, want ik wil wel eerst zeker weten of er wel games tussen zitten bij launch die ik wil hebben. anders wacht ik tot volgend jaar.
40...Oo dat geeft hoop...denk dat mijn gameshop er dan ook wel genoeg heeft. Morgen maar ff langs.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Help! :)

Ik ben in de war. Ik lees overal dat ik RGB moet gebruiken om de Xbox op mijn tv aan te sluiten.

Ben ik nou gek, of is RGB gewoon de standaard kabel die bij de Xbox zit? Dus Scart in mijn AV1, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nope, nu gebruikt je composiet, aka het gele tulpje, die je in een scart vormig blokje propt. Dat is gewoon troep kwaliteit (als je een grotere tv an 50 / 60 cm, breedbeeld hebt >moet< je het imo hebben, het is verschil is schrikbarend als je het naast elkaar ziet.

kijk ook maar eens naar het RGB blokje die je niet gebruikt, die heeft maar een klein aantal pinnen, een echte RGB kabel heeft meestal 21 pinnnen (met vrijwel alle signalen worden los verstuurd)

Het uiterlijk lijkt hetzelfde, maar het verschil mag er zijn.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheEvilCuber schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:52:
Nope, nu gebruikt je composiet, aka het gele tulpje, die je in een scart vormig blokje propt. Dat is gewoon troep kwaliteit (als je een grotere tv an 50 / 60 cm, breedbeeld hebt >moet< je het imo hebben, het is verschil is schrikbarend als je het naast elkaar ziet.

kijk ook maar eens naar het RGB blokje die je niet gebruikt, die heeft maar een klein aantal pinnen, een echte RGB kabel heeft meestal 21 pinnnen (met vrijwel alle signalen worden los verstuurd)

Het uiterlijk lijkt hetzelfde, maar het verschil mag er zijn.
Mmm, ik heb nu dus een 82inch LCD HDtv, dan zou je het verschil dus moeten zien :)

Ik heb dan dus de advanced Scart kabel nodig, waarin je dus ook een RGB stekker in heb zitten? RGB is dus met 5 tulpjes?

Als ik het nu nog niet begrepen heb, kan je me dan vertellen wat ik moet kopen?

Ik heb overigens deze tv: 32LX2r
\
81 cm beeldscherm
1366 x 768 pixels
Helderheid: 500 cd/m
Kijkhoek: omhoog/omlaag 178; links/rechts 178
Contrastverhouding van 600:1
16:9 Beeldformaat
Response time: 8ms
HDTV voorbereid
XD Engine
3D digitale kamfilter
Uitgangsvermogen : 2x 10 Watt
"Speaker'' -systeem: 2 Ch ( 2 eenheden)
''Surround''- systeem: SRS WOW
''Picture in Picture'' : 1 tuner/AV PIP
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
Teletekst: 1000 Pagina's
Component: 480i - 1080i
DVI-I / S-video
2 Scart-aansluitingen
HDMI / HDCP (opvolger van scart)
RS-232C
Progressive Scan
Verbruik: 140W
Gewicht: 21,4 kg
Afmetingen: wxhxd 920x545x126
2 jaar garantie
HD Ready

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 03-10-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PWM schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:55:
[...]

Mmm, ik heb nu dus een 82inch LCD HDtv, dan zou je het verschil dus moeten zien :)

Ik heb dan dus de advanced Scart kabel nodig, waarin je dus ook een RGB stekker in heb zitten? RGB is dus met 5 tulpjes?

\
81 cm beeldscherm
1366 x 768 pixels
HDTV voorbereid
XD Engine
3D digitale kamfilter
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
DVI-I / S-video
2 Scart-aansluitingen
RS-232C
Progressive Scan
2 jaar garantie
HD Ready
Ik zou eerder zeggen: laat de RGB maat zitten en haal HD component kabels...mooi in 1080i spelen of 480i.

Nou zeggen ze dat je een modchip erin moet hebben voor een PAL xbox. Maar mijn Pal xbox (wel met mod) geeft ook gewoon 480i als hij op PAL staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeej !! Ik heb de xbox 360 reserveringskit kunnen scoren bij de Free Recordshop !! _/-\o_ Ik had gebeld en ze hadden er nog 1tje en die werd dus lekker van mijh.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de Dynabyte een xbox 360 gereserveerd, alleen ik heb geen pre-order kit gekregen alleen maar een bon. Volgens mij kan ik maar beter weer even langs de Dynabyte gaan :(
Op de bon staat overigens €339 voor een premium edition 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:29:
Ik heb bij de Dynabyte een xbox 360 gereserveerd, alleen ik heb geen pre-order kit gekregen alleen maar een bon. Volgens mij kan ik maar beter weer even langs de Dynabyte gaan :(
Op de bon staat overigens €339 voor een premium edition 8)7
Wow das raaar !! Vooral dat van dieh prijs is nogal vreemd.. :?

Ik heb dus wel de pre-order kit gehaald. Hier ff een fotow voor de mensen die willen weten hoe dieh er uit ziet .. :9 :

Afbeeldingslocatie: http://storage.msn.com/x1pKFF1-2euTs4HOZmEUjZ5HhszUkKm5qX5U0ivn60Up_hwQFFOb0m7HXcsOl1q0wUCVjuSLrmKjyujGKd2-OUMnbRyg8V9ZAPh2rKLp9nlLI4PeEE2-DvnHWVuZs8wKpAktaBFPHEWremy0FzT8cTIAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Shiverzz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:48:
[...]

Zojuist kreeg ik dus ook bovenstaand mailtje toegestuurd van DimPlus. Beetje vreemd dat ze t pre-order kitje pas met de release in december meesturen met de 360. Ach ja, zolang ze maar niet meer beloven dan ze waar kunnen maken vind ik het wel best (ben wel benieuwd hoeveel kitjes ze daadwerkelijk hebben ontvangen….)
Heb ze vanochtend even nagemaild, en net antwoord:
Hallo,

Wij hebben voldoende pre-order kits binnen gekregen voor iedereen die gereserveerd en op tijd betaald heeft. Deze kits zullen ten tijden van de Xbox 360 release worden uitgegeven.

M.vr.gr. Dimension Plus
Nothing to worry about :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:55:
[...]

\
81 cm beeldscherm
1366 x 768 pixels
HDTV voorbereid
XD Engine
3D digitale kamfilter
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
DVI-I / S-video
2 Scart-aansluitingen
RS-232C
Progressive Scan
2 jaar garantie
HD Ready
De premium versie komt met een hd compnent kabel, wat tevens de beste kwaliteit gaat geven van de 360 op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 23:29
S2S schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:20:
[...]

Ik zou eerder zeggen: laat de RGB maat zitten en haal HD component kabels...mooi in 1080i spelen of 480i.

Nou zeggen ze dat je een modchip erin moet hebben voor een PAL xbox. Maar mijn Pal xbox (wel met mod) geeft ook gewoon 480i als hij op PAL staat.
Kan zijn dat jij gewoon 480i hebt, maar volgens mij is het beter dat dat hij op zijn tv 720p kijkt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Fire69 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:45:
[...]

Kan zijn dat jij gewoon 480i hebt, maar volgens mij is het beter dat dat hij op zijn tv 720p kijkt hoor ;)
Ja maar dat stuurde hij niet door in PAL mode ;) Alleen 480i....
En aangezien dat nog steeds beter is dan svideo of RGB lijkt me dat niet gek. Of hij moet zijn xbox ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:42:
[...]

De premium versie komt met een hd compnent kabel, wat tevens de beste kwaliteit gaat geven van de 360 op dit moment.
Edit lukt op 1 of andere vage manier weer niet, dus dan maar ff zo:
Kzie zojuist dat dit een xbox EN xbox360 afdeling is..En die comp. aansluiting zit natuurlijk niet standaard bij een gewone xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 13:04
Hey ik heb een vraagje, ik heb nu far cry instincts en het geluid dat gaat soms een beetje vreemd doen. Wat gekraak enzo errug irritant, hebben meer mensen met deze game hier last van? Of hebben ze hier een oplossing voor? Ik heb de game gestart in avalaunch. Weet niet of dit iets uitmaakt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

curry684 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:37:
Heb ze vanochtend even nagemaild, en net antwoord:
Nothing to worry about :)
Mooi! Thanx for keepin' me posted........scheelt me weer een mailtje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
Is zo'n reserveerkit ook te halen bij Bart Smit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:12:
[...]

Kzie zojuist dat dit een xbox EN xbox360 afdeling is..En die comp. aansluiting zit natuurlijk niet standaard bij een gewone xbox :)
Je kunt component beter niet afkorten met "comp."
Want op de gewone Xbox zit standaard wel "comp." (als in COMPosite) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:12:
[...]

Ik heb gewoon een scart aansluiting op mijn tv. Dan kan ik hem ook toch gewoon aansluiten ?? :?
Is de kwaliteit van een normale tv echt heel erg veel minder dan een Hd tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ja. De resolutie van normale tv is bijna 2x zo laag. Echter, de 1e generatie games op de 360 zullen toch allemaal in een normale resolutie worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Phydomir schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 07:58:
Ja. De resolutie van normale tv is bijna 2x zo laag. Echter, de 1e generatie games op de 360 zullen toch allemaal in een normale resolutie worden uitgebracht.
Hoe bedoel je?
De eerste games gaan toch op z'n minst op 720p uitkomen toch? Tenminste, dat hoop/denk ik toch. Anders hoef ik 'm niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

atmoz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:40:
[...]

Hoe bedoel je?
De eerste games gaan toch op z'n minst op 720p uitkomen toch? Tenminste, dat hoop/denk ik toch. Anders hoef ik 'm niet :|
Alle games zullen OOK speelbaar zijn op een normale tv op een normale resolutie, de minimale HD resolutie word 720p.

Ik ben trouwens wel bang dat veel developers niet gebruik gaan maken van resoluties hoger dan 720p omdat het meer kracht kost, en die kracht gebruiken ze liever om een game mooier te maken op 720p en normale tv's (die groep is groter)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

atmoz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:40:
[...]

Hoe bedoel je?
Klopt, 720p is een vereiste.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En wat nu als die games nou niet 720p zouden zijn, maar deze games zien er wel heel gelikt uit en spelen ook nog eens erg lekker. Dan zou je die dus niet kopen puur omdat het niet een bepaalde resolutie heeft. Beetje apart vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vandaag op IGN gepost. Vrij intresant stukje tekst over de interface van de 360.

http://xbox360.ign.com/articles/655/655146p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phydomir schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:48:
En wat nu als die games nou niet 720p zouden zijn, maar deze games zien er wel heel gelikt uit en spelen ook nog eens erg lekker. Dan zou je die dus niet kopen puur omdat het niet een bepaalde resolutie heeft. Beetje apart vind je niet?
Dan is er toch geen reden om een nieuwe generatie spellen te kpoen? verder zal er op de sony en MS platformen weinig veranderen, en als zelfs dat (de resolutie en dus de graphics) niet verandered, wat dan wel?
Ik zou het ook een afknapper vinden als alle games nu ineens bijvoorbeeld niet widescreen zouden ondersteunen (wat namelijk beloofd is) dat is genoeg reden om het niet te kopen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 23:29
Alle games moeten en Widescreen zijn en minimum in 720p te spelen zijn, dit is een vereiste voor elke game die MS heeft opgesteld.
Is het niet zo, komt je game niet op de markt, simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:29:

Ik zou het ook een afknapper vinden als alle games nu ineens bijvoorbeeld niet widescreen zouden ondersteunen (wat namelijk beloofd is) dat is genoeg reden om het niet te kopen.
Dit ziet er behoorlijk Widescreen uit:

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/655/655146/live-in-the-next-generation-20051003093632863.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:29:
[...]

(de resolutie en dus de graphics) niet verandered, wat dan wel?
Dat de resolutie niet veranderd betekend natuurlijk niet per definitie dat de graphics er niet op vooruit gaan.

FF ander vraagje. In de 360 zit dus een soort van msn functie. Kan je straks dan gewoon een USB keyboard inpluggen en die gebruiken op je 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja dat kan (kort antwoord :+)

Voor het lange antwoord (en in een indruk van heise over de 360) klik hier (Duits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
hoeveel mis je daadwerkelijk als je een gewone maar op zich wel goeie 4:3 TV hebt? Ligt misschien ook aan hoeveel een game eist van hetd etail dat zichtbaar moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:02:
[...]

Dit ziet er behoorlijk Widescreen uit:

[afbeelding]
I know, ik gebruikte het alleen als voorbeeld :)
Ik ben echt heel blij dat alles widescreen moet zijn, bij deze generatie is het echt zo
"oeh vette game.. maar geen 16:9?? grr, dan niet he :( "

Zo zonde, voor mij reden genoeg om de hele ghost recon serie / de RPG's van Bioware voor de xbox aan me voorbij te laten gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 04-10-2005 11:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jaapstobbe schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:11:
hoeveel mis je daadwerkelijk als je een gewone maar op zich wel goeie 4:3 TV hebt? Ligt misschien ook aan hoeveel een game eist van hetd etail dat zichtbaar moet zijn?
Op een old skool 4:3 TV zit je volgends mij met balken boven en onder, net als een anamorph dvd.

Edit: of zit ik er naast en is het zoals op de xbox dat je ook zonder het extra beeld kan spelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 04-10-2005 11:14 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Watch this:

In game footage. Ik weet dat EA niet populair is, en de Fifa reeks niet de beste is, maar deze ingame is fantastisch, let op het gras:

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1220/1128346444.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1220/1128346443.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1220/1128346442.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1220/1128346856.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Als ze niet 720p of meer zijn (wat niet het geval zal zijn), dan hoef ik die troep echt niet. Ik koop toch potverdikke niet voor niets zo'n dure LCD of plasma die 720p aankan. Er zijn namelijk geen andere resoluties die "beter" beeld hebben dan 720p of 1080i of 1080p. Alles wat dus niet deze resoluties heeft is rommel :+

Zelfde als wat TheEvilCuber zegt dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Als ze niet 720p of meer zijn (wat niet het geval zal zijn), dan hoef ik die troep echt niet. Ik koop toch potverdikke niet voor niets zo'n dure LCD of plasma die 720p aankan. Er zijn namelijk geen andere resoluties die "beter" beeld hebben dan 720p of 1080i of 1080p. Alles wat dus niet deze resoluties heeft is rommel :+

Zelfde als wat TheEvilCuber zegt dus >:)
Wat is nou 720p. Is dat 1280x720 of 1366x768?

Mijn tv heeft 1368, maar als ik screenshots zie zijn die altijd 1280.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:41:
[...]

Wat is nou 720p. Is dat 1280x720 of 1366x768?

Mijn tv heeft 1368, maar als ik screenshots zie zijn die altijd 1280.
720p is 1280 x 720
Je TV kan dit dus aan ;)

[edit]

Maar ja krijgt (als ik het goed heb begrepen) als je 1:1 beeld wilt een paar pixels rand om je beeld heen. Want de resolutie van je TV is te hoog, dus als je zuiver beeld wilt (geen pixels uitgerekt of ingekort) dan moet je dus de volgende rekensom maken:

768 - 720 = 48
48 / 2 = 24
dus 24 pixels aan beide kanten (boven + onder) is een zwarte balk

en 1366 - 1280 = 86
86 / 2 = 43
dus 43 pixels aan beide kanten (links + rechs) is een zwarte balk

Tenminste, als je dit in je TV kunt instellen... En dan heb je dus echt perfect zuiver 1:1 beeld.

Kan iemand dit eens bevistigen? Want ik denk dat dit zo is (na wat ik allemaal heb gelezen).

[ Voor 55% gewijzigd door Atmoz op 04-10-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:43:
[...]

720p is 1280 x 720
Je TV kan die dus aan ;)
Wat is die 1366x768 dan? Er is toch geen 768p?

Dat betekend dat ik dus balken heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

Wat is die 1366x768 dan? Er is toch geen 768p?

Dat betekend dat ik dus balken heb?
Lees effe m'n edit ;)
En idd, dat is geen 768p.

[ Voor 7% gewijzigd door Atmoz op 04-10-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Over die Fifa screens:

Wat zien die models er raar uit. Kan misschien aan mij liggen maar ik vind ze maar vaag.
Gras is wel vet. Maar goed. real-time fur had Star Fox Adventures 3 jaar geleden ook al.

En op de pc speelt het heel brak. Dus dan toch leiver PES5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Ik heb voor de lol effe snel een pagina gemaakt met wat screenshots erop.
Gewoon leuk om soms effe naar te kijken en dan te zien hoe vet de Xbox360 wordt _/-\o_ 8)

http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog zo'n pre-order kit op de kop getikt.. ;)

Is die altijd voor zo'n premium pack ??(hopelijk wel)...zou zeggen van we 10% van 399,99 is 39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:48:
Ook nog zo'n pre-order kit op de kop getikt.. ;)

Is die altijd voor zo'n premium pack ??(hopelijk wel)...zou zeggen van we 10% van 399,99 is 39,99
En 399,99-39,99= 360 :) Ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:18:
Watch this:

In game footage. Ik weet dat EA niet populair is, en de Fifa reeks niet de beste is, maar deze ingame is fantastisch, let op het gras:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In game? Rare camerastandpunten gebruiken ze dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

En 399,99-39,99= 360 :) Ja dus
Grappig bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
en wat is een betaalbare TV die redelijk gebruik maakt van de xbox mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:10:
en wat is een betaalbare TV die redelijk gebruik maakt van de xbox mogelijkheden?
Wat is betaalbaar voor jou? Ik heb een scherm van 1269,-, (32 inch) maar misschien vind jij dat weer veel te veel? Die maakt overigens wel gebruik van alle mogelijkheden. Je kan ook kiezen voor een 26 inch lcd voor 900,-. Ook HDready.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

jaapstobbe schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:10:
"Betaalbaar" ... :D

Tja, het is net zoals PWM zegt he. Wat vind jij betaalbaar?
Als je echt gebruik wilt maken van de hoge resoluties van de Xbox dan moet je een TV nemen die minimaal 720 pixels in de hoogte kan weergeven en 1280 in de breedte. En dan kom je al snel uit op een LCD scherm. Deze zijn natuurlijk duurder dan "gewone" TV's. En het ligt er maar net aan hoe groot je hem wilt. Als je nu al een "gewone" TV hebt van 70cm, dan zou ik geen genoegen nemen met minder!! Dus dan kom je al uit op een 32" LCD ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Atmoz op 04-10-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Even na alle zin en onzin over breedbeeld; composite, rgb enz, ter verduidelijking:

Volgens mij -maar verbeter me als ik fout ben- zit het zo:

1)
een gewone ouderwetse crt tv is 4:3
een crt breedbeeld tv is 16:9
een HD tv (crt breedbeeld, plasma of LCD) is altijd breedbeeld.

2)
een gewone tv en een breedbeeld tv en de eerste plasma's en LCD's hebben in de regel
een standaard van 480i. dat is 640x480 resolutie en dan staat de 'i' voor interlaced; vrij vertaald halve beelden.

dan heb je tv's die 480p aankunnen; dat is 640x480 maar dan staat de 'p' voor progressive scan; volledige beelden; een rustiger strakker beeld dan interlaced. De xbox360 zal dit ondersteunen mits je tv het ondersteunt. De meeste gewone tv's en breedbeeld tv's zijn echter 480i.

een HD breedbeeld, plasma of LCD kan 720i 720p 1080i en soms zelfs 1080p zijn. 720 staat voor 1440x720 resolutie en 1080 staat volgens mij voor 1920x1080 resolutie. Dat betekent dat het beeld gewoon veel scherper is dan op een normale 480 tv.

De xbox360 schijnt hardwarematig 720p te ondersteunen en zelfs met een truckje 1080i (geen 1080p)

3)
Voor een gewone tv gebruik je standaard composite kabel (gele tulp voor composite beeld, rode en witte tulp voor audio) met een scartverloop of zonder.
Als je echter een s-video ingang hebt of een rgb-scart ingang hebt in je tv kun je beter zo'n kabel kopen (die zit dus NIET standaard bij je 360) omdat dit veel mooier beeld geeft; met name rgb-scart; veel strakker en kleurrijker beeld. De meeste tv's (ook de wat modernere 4:3 tv) heeft vaak wel tenminste 1 rgb scart aansluiting. Voor de oude xbox kostte die kabel 29 euro; de verwachting voor de xbox360 is dat die kabel 25 euro gaat kosten.
Heb je een HD tv; dan moet je een componentenkabel gebruiken (blauwe tulp, groene tulp, rode tulp) zodat je tv HD signaal vanuit de xbox krijgt. Deze kabel zit standaard WEL bij het premiumpakket.

4)
Conclusie: HD tv is mooier omdat de resolutie veel hoger is. Echter mensen met een 'gewone' 480i tv : volgens dit artikel blijft het smullen geblazen; zelfs op een piepklein sony tvtje...

http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=121326

Voordeel van 480i of 480p is dat de games op 640x480 resolutie draaien en dus altijd vloeiend lopen. Mocht een game het zwaar hebben op 720 of 1080 loopt ie wellicht -althans zo is de verwachting- wel op 60 fps op een 480i of 480p...

5)
Het voorgaande zal vast en zeker niet helemaal kloppen want ik ben absoluut geen supertechnicus. Heb gewoon het ander gelezen en geprobeerd beetje samen te vatten.

[ Voor 10% gewijzigd door hully op 04-10-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

hully schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:15:
Even na alle zin en onzin over breedbeeld; composite, rgb enz, ter verduidelijking:

Volgens mij -maar verbeter me als ik fout ben- zit het zo:
Daar gaan we dan... ;)
een gewone tv en een breedbeeld tv en de eerste plasma's en LCD's hebben in de regel
een standaard van 480i. dat is 640x480 resolutie en dan staat de 'i' voor interlaced; vrij vertaald halve beelden.
Een gewone TV is niet 640x480 maar 720x576.
een HD breedbeeld, plasma of LCD kan 720i 720p 1080i en soms zelfs 1080p zijn. 720 staat voor 1440x720 resolutie en 1080 staat volgens mij voor 1920x1080 resolutie. Dat betekent dat het beeld gewoon veel scherper is dan op een normale 480 tv.
720 staat niet voor 1440 x 720 maar 1280 x 720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
aha atmoz ! we komen er wel zo met een beetje samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ben het laatste pre-order pakketje hier misgelopen, kon niet op tijd bij de winkel zijn :( verder zijn ze nergens meer te krijgen hier in de buurt

betekend dit nu dat ik geen xbox360 heb op 2 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:50:
ben het laatste pre-order pakketje hier misgelopen, kon niet op tijd bij de winkel zijn :( verder zijn ze nergens meer te krijgen hier in de buurt

Dan ben je er in ieder geval niet zeker van nee. Want eerst krijgen de mensen die een pre-order hebben... Wat overblijft zal natuurlijk voor de "gewone" kopers zijn.

[edit]
Phusebox schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:05:

begin langzaam weer te twijfelen of ik wel een x360 moet halen
Je hebt je eroverheen gezet zo te zien :+
hully schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:38:
aha atmoz ! we komen er wel zo met een beetje samenwerking.
Jah lol :D

[ Voor 40% gewijzigd door Atmoz op 04-10-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Zo ff 2 preorder packs op gehaald. En de gast vertelde me dat er zat premium packs zijn voor de launch ook voor de niet preorderde onder ons, alleen zit er dan geen media afstandsbediening bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
atmoz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Dan ben je er in ieder geval niet zeker van nee. Want eerst krijgen de mensen die een pre-order hebben... Wat overblijft zal natuurlijk voor de "gewone" kopers zijn.

[edit]

[...]

Je hebt je eroverheen gezet zo te zien :+

[...]

Jah lol :D
hmm ach, nu ik geen pre-order kit heb denk ik dat ik het ook maar niet ga doen...

de eerste "rush" van een nieuwe console is er toch af als je zo lang moet wachten

zelfde had ik met de psp... maanden gewacht, en de laatste paar weken voor de release was de zin eigenlijk over. dus heb ik er geen gekocht. soms jeukt het nog wel. maar ja, kheb em ook nog niet echt gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:50:

www.dimensionplus.nl beweert er nog genoeg te hebben. Niet dus:
Het is nog mogelijk te reserveren. Er zijn vooralsnog geen prepaypacks meer beschikbaar vanuit Microsoft. Dit houdt onder meer in dat wij op reserveringen die vanaf nu geplaatst worden geen garantie mogen geven dat deze ook op de dag van de release kan worden geleverd. Klanten die al gereserveerd hadden en aanbetaald hebben uiteraard wel de garantie dat zij op de dag van release een Xbox360 krijgen. Het is mogelijk dat er op een later tijdstip meer prepaypacks vanuit Microsoft geleverd zullen worden.
Dan wordt het zoeken :)

Ben echt benieuwd hoeveel ze er nu hebben uitgezet 7(8)7

[ Voor 46% gewijzigd door curry684 op 04-10-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

hmm ach, nu ik geen pre-order kit heb denk ik dat ik het ook maar niet ga doen...

de eerste "rush" van een nieuwe console is er toch af als je zo lang moet wachten

zelfde had ik met de psp... maanden gewacht, en de laatste paar weken voor de release was de zin eigenlijk over. dus heb ik er geen gekocht. soms jeukt het nog wel. maar ja, kheb em ook nog niet echt gemist
Ach komop, ga hem gewoon halen man. Aan de vorige Xbox heb je je ook goed geamuseerd (met modden in ieder geval :P ) Alleen omdat ze dat pre-order ding in die ene winkel niet hadden ga je hem niet halen... dan ben je ook geen doorzetter he!!!

Wat ik niet snap van die online winkels:
Als je daar wat besteld (dimensionplus) dan krijg je de Xbox360 toch later? Want ze moeten opgestuurd worden toch? Ik zou hem niet later dan 2 dec. willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Bij Nedgame hadden ze er ook maar 10 binnen gekregen. Wel vertelde hij dat er zat premium packs zouden zijn ook voor de mensen die niet preorderen, alleen zouden er in deze premium packs geen afstandbediening zitten.

Ging wel snel btw, er waren er in 30 mins al 4 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pics X05:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=6712&page=2

Nog niet veel bijzonders te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb net mijn pakket :) Een FRS in A'dam had er nog 1 _/-\o_

Voor degene die nog geen pre-order pakket heeft:

Snel naar de Bart Smit. Bart Smit is vandaag pas begonnen met het uitleveren van de kits. De meeste zijn overigens wel naar de grotere filialen gegaan, dus bel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

Mag ik even jullie aandacht? :P

Gezien de berichten over de Xbox 360 stillaan de overhand beginnen nemen, en de gewonen Xbox een beetje in de verdrukking raakt, hebben we besloten dat we liever 2 aparte topics zien. Eén voor de originele Xbox en een tweede topic over de Xbox 360.

Dit topic blijft nog even open tot beide topics er zijn. Jullie kunnen zelf wel uitmaken we de topicstarts op zich neemt. Misschien wil Yonix er wel verder mee doen?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Volgens mij is het nog niet echt voorbij gekomen maar heeft er iemand ook daadwerkelijk plaatjes van games die gewoon draaien op een "gewone tv" ? ik bedoel, leuk en wel dat HD gedoe en die 720i 1080i en weet ik allemaal nog wat :p maar voorlopig heb ik toch niet zo'n tv. Maar wat zijn dan de graphics nu? ik zie alleen maar high res pics zegmaar... logisch natuurlijk, maar heeft er iemand van deze pics ? (liefst vergelijkbare (dus normaal vs 720i bijv.))

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:30:
Volgens mij is het nog niet echt voorbij gekomen maar heeft er iemand ook daadwerkelijk plaatjes van games die gewoon draaien op een "gewone tv" ? ik bedoel, leuk en wel dat HD gedoe en die 720i 1080i en weet ik allemaal nog wat :p maar voorlopig heb ik toch niet zo'n tv. Maar wat zijn dan de graphics nu? ik zie alleen maar high res pics zegmaar... logisch natuurlijk, maar heeft er iemand van deze pics ? (liefst vergelijkbare (dus normaal vs 720i bijv.))
Daar ben ik nou ook erg naar benieuwd. Ik heb ook nog een "normale tv". Iedereen heeft het wel over HD tv dit en dat maar volgens mij is dat nog niet zo'n hele grote groep mensen die zo'n tv hebben (is toch wel prijsig zo'n tv dacht ik).

edit : Is die nieuwe topic der al ?? }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:52:
[...]

Daar ben ik nou ook erg naar benieuwd. Ik heb ook nog een "normale tv". Iedereen heeft het wel over HD tv dit en dat maar volgens mij is dat nog niet zo'n hele grote groep mensen die zo'n tv hebben (is toch wel prijsig zo'n tv dacht ik).

edit : Is die nieuwe topic der al ?? }:O
Ja, Yonix is Superman :) ;)

Wie gaat de Startpost maken?

Als we het er allemaal over eens zijn, dat deze startpost de allerbeste is die ooit gemaakt is, geef ik diegene een X360 spel :)

No kiddin, krijg van een relatie 2 dezelfde spellen met de launch, 1 voor mezelf, en 1 om weg te geven. Volgens mij gaat het om PGR3. Die geef ik dan liever weg dan ik hem op marktplaats zet. You've got my word. /EDIT Zie ook dat het vandaag mijn GoT verjaardag is _/-\o_

Wel stil rond de X05 :(

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PWM: kan ik je chanteren met een ban? :+

[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 04-10-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:13:
PWM: kan ik je chanteren met een ban? :+
Je kan een startpost maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb niet de tijd om zo'n ding te onderhouden helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik ga vanavond aan het werk ok :P?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Favored platform: GameCube
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo EAD

Pff :)

Maakt mij niet uit. Als we maar uitkijken dat er geen dubbelwerk wordt gedaan :)

Als die klaar is, zet ik wel even 2 dagen een poll neer 8)

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Veel succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Fuelke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:03:
Mag ik even jullie aandacht? :P

Gezien de berichten over de Xbox 360 stillaan de overhand beginnen nemen, en de gewonen Xbox een beetje in de verdrukking raakt, hebben we besloten dat we liever 2 aparte topics zien. Eén voor de originele Xbox en een tweede topic over de Xbox 360.

Dit topic blijft nog even open tot beide topics er zijn. Jullie kunnen zelf wel uitmaken we de topicstarts op zich neemt. Misschien wil Yonix er wel verder mee doen?
Hoewel ik het aanbod om een nieuw (extra) Topic te maken erg verleidelijk vind ben ik bang het te moeten afstaan, dit in verband met schoolwerk etc. :)
Ik neem aan dat jij het nieuwe Topic gaat maken? :p
Mijn plaatjes (Voornamelijk Xbox360) staan bij deze tot uw beschikking :)

Succes! 8)

Mijn excuses voor deze (nogal) late reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

X05: Peter Jackson to executive-produce Halo film
19:31 - Arguably more headline-grabbing than some of the X05 game revelations tonight is news that Lord of the Rings director Peter Jackson will lend his talents to Microsoft's Halo movie as executive producer. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 04-10-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:26:
X05: Peter Jackson to executive-produce Halo film
19:31 - Arguably more headline-grabbing than some of the X05 game revelations tonight is news that Lord of the Rings director Peter Jackson will lend his talents to Microsoft's Halo movie as executive producer. _/-\o_ _/-\o_
Beter dan Uwe Boll. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste