Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 10:28

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:47:
[...]

Ik heb de LH 32LX2R gekocht. Deze kan HD 720p afspelen op 1366X768, volgens mij gaat dat goed. 1199,-. Speciaal gekocht voor de 360 :)
Als ik het dus goed bekijk is dit dus écht een perfecte TV om aan te schaffen voor de Xbox360?
81 cm beeldscherm
1366 x 768 pixels
Helderheid: 500 cd/m
Kijkhoek: omhoog/omlaag 178; links/rechts 178
Contrastverhouding van 600:1
16:9 Beeldformaat
Response time: 8ms
HDTV voorbereid
XD Engine
3D digitale kamfilter
Uitgangsvermogen : 2x 10 Watt
"Speaker'' -systeem: 2 Ch ( 2 eenheden)
''Surround''- systeem: SRS WOW
''Picture in Picture'' : 1 tuner/AV PIP
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
Teletekst: 1000 Pagina's
Component: 480i - 1080i
DVI-I / S-video
2 Scart-aansluitingen
HDMI / HDCP (opvolger van scart)
RS-232C
Progressive Scan
Verbruik: 140W
Gewicht: 21,4 kg
Afmetingen: wxhxd 920x545x126
2 jaar garantie
HD Ready
Of zijn er toch nog dingen waar mensen vraagtekens bij hebben? En voor aan te sluiten op een HTPC, is dit dan ook optimaal? Want de prijs is natuurlijk goed te doen (al moet ik als student er toch een paar weekjes voor werken) ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
ik vraag me nu af: waarom zou een HD beeld er zoveel beter uit zien? Immers als je een film kijkt op je gewone tv denk je toch ook niet: bah dat ziet er niet uit?
Ok ik snap dat een hoge resolutie bepaalde dingen scherper in beeld kan brengen, maar goed, liever photo-realistic op een CRT dan high-res op een tft, lijkt mij

kun je de x360 eigenlijk ook op een TFT met dvi of vga aansluiten?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
Phusebox schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:07:
[...]

Jazeker, dvi gaat niet, maar er komt wel een vga kabel voor de x360.

What a fine day for Science! | Specs

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

wel gierig dat je bij het invullen van die vragen... in 1 keer er doorheen, maar nu zit ik met een probleem want dan krijg ik te horen dat je minimaal 18 moet zijn, zit ik dan als 16 jarige scholier 8)7

Heeft geen signature.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wees gerust, je krijgt pas te horen of je ze goed had nadat je je personalia hebt ingevuld ;)

Professionele website nodig?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

ik vraag me nu af: waarom zou een HD beeld er zoveel beter uit zien? Immers als je een film kijkt op je gewone tv denk je toch ook niet: bah dat ziet er niet uit?
Ok ik snap dat een hoge resolutie bepaalde dingen scherper in beeld kan brengen, maar goed, liever photo-realistic op een CRT dan high-res op een tft, lijkt mij

Dat kun je eigenlijk niet vergelijken. Ik dacht van de week nog precies hetzelfde als jou. Zo van: als de xbox360 spellen al eens uitzagen hoe ik nu TV kijk, dan is het al SUPER. Maar dat zijn toch echt 2 verschillende dingen. Ik kan het ook niet echt uitleggen, maar het zal vast kloppen dat HDTV veel beter uitziet ;)

• curry684

curry684

Ik begin op 2 december met een 82cm breedbeeld CRT, maar ben toch bang dat ik overstag ga zodra ik een keer een X360 aan een 1080i unit heb zien hangen :X

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry, als je wat xbox HD actie wil zien, klik dan hier.

Mij vallen sommige van de spellen grafisch nogal tegen om heel eerlijk te zijn :o Bijv Q4 stelt me redelijk teleur in meerdere opzichten (models & textures) en Kameo heeft wat wazige textures duidelijk in beeld.

De DoA4 trailer doet het daar niet echt bij mij, maar deze trailer op fileplanet kan ik wel binnenhalen. Erg scherp enzo, dat wel. Maar eerlijk gezegd valt de haar-animatie (jaja :+) me wat tegen en maakt het niet zo'n grafische impact als dat DoA3 dat deed.

Als ze me nu een trailer van 10 secs van Halo 3 lieten zien, was ik btw direct overstag geweest :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• curry684

curry684

Hmm die filmpjes bufferen hier met 1% per 10 seconden, dat schiet niet op :X

Zal vanavond wel ff thuis kieken, merci ;) Q4 was ik overigens ook al niet zo van overtuigd op het moment zoals ik al zei.

Van GoW had ik een tijdje terug al een 720p trailer gezien.... dat was fscking sick :X M'n laptop trok het als WMV al niet eens :D

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 28-09-2005 17:13 ]

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Jongens, hoe meer jullie het erover hebben, hoe meer ik op internet ga zoeken naar screenshots, HD-WMV's, HD-LCD-TV's, etc, etc... :D Heb de smaak echt helemaal te pakken. Ben d'r wappie van geworden 8)7 :7 Straks effekes alle WMV's downloaden die er maar zijn van Xbox360 games!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry684 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:09:
Hmm die filmpjes bufferen hier met 1% per 10 seconden, dat schiet niet op :X
Zal vanavond wel ff thuis kieken, merci ;) Q4 was ik overigens ook al niet zo van overtuigd op het moment zoals ik al zei.
Je kan ze het beste even downloaden. Onder het bufferende filmpje staat een link :) Maar wees gewaarschuwd, heeft redelijke processing power nodig, kweet niet wat je op je werk hebt :P Ik gebruik bij de ergste filmpjes tot 80% van m'n proc (Barton @ 2.33gHz, ok, geen racemonster :+). Maar de resolutie is wel erg netjes, helaas zijn de textures (en sommige animaties) niet zo geweldig als ik het zou willen zien.

Herkenbaar atmoz ;) De resolutie maakt het het al voor mij waard tbh. Bijv. bij racespellen, daar ergerde ik me altijd aan de lage resolutie die er voor zorgde dat je niet goed kon zien waar de volgende bocht nu weer heen zou gaan 8)7 Hopelijk verleden tijd binnenkort ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Okyah op 28-09-2005 17:15 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Okyah schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:03:
curry, als je wat xbox HD actie wil zien, klik dan hier.

Mij vallen sommige van de spellen grafisch nogal tegen om heel eerlijk te zijn :o Bijv Q4 stelt me redelijk teleur in meerdere opzichten (models & textures) en Kameo heeft wat wazige textures duidelijk in beeld.

De DoA4 trailer doet het daar niet echt bij mij, maar deze trailer op fileplanet kan ik wel binnenhalen. Erg scherp enzo, dat wel. Maar eerlijk gezegd valt de haar-animatie (jaja :+) me wat tegen en maakt het niet zo'n grafische impact als dat DoA3 dat deed.

Als ze me nu een trailer van 10 secs van Halo 3 lieten zien, was ik btw direct overstag geweest :D
Je moet niet vergeten dat deze games allemaal nog niet af zijn. Welk verschil dat kan maken zie je wel bij de eerdere Kameo afbeeldingen en de nieuwe, bij de oude PDZ footage en de nieuwe filmpjes van deze week en de nieuwe screenshots van maandag van DOA4.

Wat dat betreft is volgende week (X05!!) een interessante week 8)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Over dit punt heb ik ook nagedacht, en eigenlijk is t ook belachelijk. Een DVD film op een "gewone tv" ziet er veel mooier uit dan een 360 game op 720p. Je zou dus mogen zeggen dat een lcd tv de "slappe" techniek van van de huidige technologie vandaag de dag bewijst :+
Ik snap heus wel dat hogere resoluties voor beter beeld gaan zorgen (pc...), maar ik ga niet mee in het sprookje dat een HDtv noodzaak is voor de volgende stap. Het geeft mij gewoon aan dat game graphics nog steeds niet bijzonder zijn. :)

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:40:
[...]

Over dit punt heb ik ook nagedacht, en eigenlijk is t ook belachelijk. Een DVD film op een "gewone tv" ziet er veel mooier uit dan een 360 game op 720p. Je zou dus mogen zeggen dat een lcd tv de "slappe" techniek van van de huidige technologie vandaag de dag bewijst :+
Ik snap heus wel dat hogere resoluties voor beter beeld gaan zorgen (pc...), maar ik ga niet mee in het sprookje dat een HDtv noodzaak is voor de volgende stap. Het geeft mij gewoon aan dat game graphics nog steeds niet bijzonder zijn. :)
Vertel me dan is waarom Soul Caliber 2 in 720p op de Xbox op een HDtv er 100 keer strakker uit ziet?

X360 gaat rullen

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Als je nog niet echt overtuigt bent van de grafische kracht. Kijk dan eens de filmpjes van Gears of War op Gamespy. Echt om van te :9~

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:57:
Als je nog niet echt overtuigt bent van de grafische kracht. Kijk dan eens de filmpjes van Gears of War op Gamespy. Echt om van te :9~
S2S schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:49:
[...]

Vertel me dan is waarom Soul Caliber 2 in 720p op de Xbox op een HDtv er 100 keer strakker uit ziet?

X360 gaat rullen
Op 1 of andere manier had ikdeze reakties al zien aankomen :) Ik zeg niet dat de 360 gaat tegen vallen of iets in die richting, voor de rest heeft uitleg geen zin, kheb t duidelijk getypt :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:09:
[...]

Als ik het dus goed bekijk is dit dus écht een perfecte TV om aan te schaffen voor de Xbox360?

[...]

Of zijn er toch nog dingen waar mensen vraagtekens bij hebben? En voor aan te sluiten op een HTPC, is dit dan ook optimaal? Want de prijs is natuurlijk goed te doen (al moet ik als student er toch een paar weekjes voor werken) ;)
Of die perfect is, durf ik niet te zeggen. Echter als ik nu alleen al mijn Xbox spellen zie :9~

Laat staan de 360 :)

Deze tv draait alles op 1080P na. 1080p wordt niet ondersteund door de Xbox, dus dat is geen probleem. De 1080p tv's die er nu zijn, zijn onbetaalbaar (iig 3x zo duur).

De tv doet dus alle resoluties. Ik heb er nu 3 apparaten aanhangen (Xbox, Nintendo NES, DVD/HD brander). Ik heb nu nog 1 AV poort, een HDMI poort, 1 component, 1 DVI en 1 HD Component (6 tulp aansluitingen, deze gaat de X360 gebruiken) over.
Deze dus (kleine foto, van xbox.com) Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/634726E2-4BB4-4061-B4B7-834E8F1A4412/45835/componanthdavcable.jpg

Als ik me niet vergis zitten er nog 2 aansluitingen op, geen idee waarvoor.

Wat dat betreft dus aansluitingen genoeg. Als je vragen hebt over de tv hoor ik het wel. Ik heb er 1200,- voor betaald.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 28-09-2005 20:28 ]

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
PWM schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:25:
[...]

heel verhaal...

Die "extra" 2 aansluitingen zijn voor het stereo geluid.
3 tulp stekkers voor de component HD aansluiting (Beeld)
2 tulp stekker voor het stereo geluid.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:25:
[...]

Of die perfect is, durf ik niet te zeggen. Echter als ik nu alleen al mijn Xbox spellen zie :9~

Laat staan de 360 :)

Deze tv draait alles op 1080P na. 1080p wordt niet ondersteund door de Xbox, dus dat is geen probleem. De 1080p tv's die er nu zijn, zijn onbetaalbaar (iig 3x zo duur).

De tv doet dus alle resoluties. Ik heb er nu 3 apparaten aanhangen (Xbox, Nintendo NES, DVD/HD brander). Ik heb nu nog 1 AV poort, een HDMI poort, 1 component, 1 DVI en 1 HD Component (6 tulp aansluitingen, deze gaat de X360 gebruiken) over.
Deze dus (kleine foto, van xbox.com) [afbeelding]

Wat dat betreft dus aansluitingen genoeg. Als je vragen hebt over de tv hoor ik het wel. Ik heb er 1200,- voor betaald.
Wat zeg je me daar?
Heb je 2 component aansluitingen eriop? 1 'gewone' en 1 HD component met 6 aansluitingen? Gaat het Xbox360 component signaal over 6 draden? Dit is helemaal nieuw voor mij. Dacht net dat ik alles zo een beetje onder de knie begon te krijgen....

[edit]

Je bedoeld toch niet deze kabel:

Afbeeldingslocatie: http://x3.putfile.com/7/18613070119.jpg

Hier zie je in het midden ook 6 kabels, maar dat is niet allemaal voor het component signaal...

[ Voor 10% gewijzigd door Atmoz op 29-09-2005 08:59 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zeer waarschijnlijk een scan van Halo 3:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bary_nl/halo3/HALO3.jpg

Heb geen bron omdat ik dit plaatje via via heb. Weet niet of dit echt is, maar is iig leuk om te zien. :)

[ Voor 36% gewijzigd door magnifor op 29-09-2005 11:38 ]

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:08
atmoz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:04:
[...]

Wat zeg je me daar?
Heb je 2 component aansluitingen eriop? 1 'gewone' en 1 HD component met 6 aansluitingen? Gaat het Xbox360 component signaal over 6 draden? Dit is helemaal nieuw voor mij. Dacht net dat ik alles zo een beetje onder de knie begon te krijgen....

[edit]

Je bedoeld toch niet deze kabel:

[afbeelding]

Hier zie je in het midden ook 6 kabels, maar dat is niet allemaal voor het component signaal...
Ik heb gisteren die hd pack voor de xbox binnen gekregen (voor aan mn beamer) die heeft 5 kabels :P 2 voor geluid 3 component en 1 ingang voor optical :) moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het toch nog zo een verschil zou wezen op RGB Scart

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:30

Xun

magnifor schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:38:
Zeer waarschijnlijk een scan van Halo 3:

Heb geen bron omdat ik dit plaatje via via heb. Weet niet of dit echt is, maar is iig leuk om te zien. :)
das als het goe is een poster van halo 2 :P is ook op delta halo en (kijk maar naar de achtergrond..)

denk nie dat halo 3 daar weer naartoe gaat

(plaatje uit quote verwijderd)

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:40:
[...]

Haha interessant verhaal, maar het gaat niet helemaal op want: Heb je ooit een HD film gekeken op een 720p/1080i beeldscherm? Okee een dvd van tegenwoordig ziet er op een CRT goed uit, maar een CRT kan ook direct niet beter dan dit. DVD's op een CRT is mooi, HD Films op een LCD is WOW!

Wellicht dat het voor games idd iets te snel gaat omdat we op de oude (720x576) resolutie nog niet eens levensechte graphics (zoals een dvd) kunnen maken, maar een hogere resolutie heeft wel andere voordelen. En ja, Soul Calibur 2 op de xbox in 720p is echt een stuk mooier dan op een CRT, je ziet het vooral aan de details.

Dus iedereen mag me uitdagen, kom straks maar langs met je CRT en we sluiten de X360 aan op mijn LCD en jouw CRT en zien dan wie er een mooier beeld heeft. Als je wint krijg je een biertje :P

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Ik kom net terug van "Foto Video Graus" in Maastricht.
Die man vertelde me dat je echt VEEEEL beter een plasma kunt kopen voor je Xbox360. Heb zeker een half uur met die meneer staan praten en hij bleef erbij. Nu weet ik het dus echt niet meer allemaal. Ik heb gezegt dat ik langskomen op 2 december met m'n Xbox360 om live te kunnen kijken wat nu beter/mooier enzo is.

Want als ik hier op GoT kijk dan is de meerderheid voor HD-LCD. Dusja als die man dan weer wat heel anders zegt dan weet ik het ook niet he ;)

• S2S

S2S

Plasma ;) Het is veel duurder maar dan heb je ook wat. Ik heb veel LCD's en Plasma's bekeken in verschillende winkels en de LCD's leggen het op dit moment af tegen de plasma's. De plasma's hebben zwart beter, reactie tijd is beter, de kijkhoek is beter. Zeker als je veel multiplayerd met spiltscreen en wat vrienden ( gaat een beetje moeilijk met zn 4-en op een rijtje voor de tv). Erg belangrijk voor de echte gamer ;)

We hebben alle merken bekeken, ook goed opletten of een tv wel echt HD kan, of dat hij alles downscaled of upscaled. Er zijn nl niet veel echte HDtv's in NL.

De laatste Panasonic plasma is erg goed.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 29-09-2005 14:13 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
De eerste plasma die HD ready is moet ik nog tegenkomen. De max resolutie is bij lange na niet te vergelijken met LCD.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48
Panasonic TH-42PWD8 volgens mij

[ Voor 28% gewijzigd door M@cer op 29-09-2005 15:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Finwe
atmoz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:02:
Ik kom net terug van "Foto Video Graus" in Maastricht.
Die man vertelde me dat je echt VEEEEL beter een plasma kunt kopen voor je Xbox360. Heb zeker een half uur met die meneer staan praten en hij bleef erbij. Nu weet ik het dus echt niet meer allemaal. Ik heb gezegt dat ik langskomen op 2 december met m'n Xbox360 om live te kunnen kijken wat nu beter/mooier enzo is.

Want als ik hier op GoT kijk dan is de meerderheid voor HD-LCD. Dusja als die man dan weer wat heel anders zegt dan weet ik het ook niet he ;)
Vreemd hoor, plasma heeft inderdaad nog lang geen HD resolutie. Allicht dat de kwaliteit van het beeld wel beter is dan LCD, zou t niet weten. Ik hoor altijd enge verhalen over inbranden enzo bij plasma...

• curry684

curry684

Plus dat plasma 1/3 van de levensduur van LCD heeft voordat je (dure) dingen moet vervangen.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:31:
Plus dat plasma 1/3 van de levensduur van LCD heeft voordat je (dure) dingen moet vervangen.
Hij had het over 60.000 uren voordat de panelen 'gaar' werden...
Ze hadden daar in de winkel ook meer plasma's staan dan LCD's.
Vreemd allemaal...

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Bij plasma denk ik altijd aan inbranden, volle kleuren, korte levensdeur, hoge responstijd en en vage strepen tijdens snelle beelden.
Geen idee of dat klopt, maar bij TFT heb ik daar geen last van, (behalve de volle kleuren bij plasma _o_)

This space is occupied

• curry684

curry684

atmoz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:58:
[...]

Hij had het over 60.000 uren voordat de panelen 'gaar' werden...
Wat een zwamneus :D Da's 7 jaar 24 uur per dag aan :D
Ze hadden daar in de winkel ook meer plasma's staan dan LCD's.
Vreemd allemaal...
* curry684 gokt dat ie een hogere marge op plasma's heeft :z

• Schweino
  • Laatst online: 28-09 12:42
riiight.... ;)

http://www.av-sales.co.uk...ic-TH42PWD8&cat=33&nav=16

42" Panasonic TH42PWD8 Plasma Screens Features:

Screen Size: 42"
Colour: Silver & Charcoal available
Resolution:852 X 480
Contrast:4000:1
Weight:29.5kg
Tuner: No
SKYHD Compatible: Using HDMI TY-FB8HM or TY-42TM6D Board
Speakers: Optional
Warranty: 2 Years

Da's net genoeg om 480i/p te draaien. Als je dat ding 720 of 1080 gaat voeren gaat 'ie upscalen als een dolle.

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 29-09-2005 19:48 ]

Verwijderd

En dan nog maar niet te spreken over het feit dat die plasmas die een hogere resolutie hebben, een achterlijke reso hebben van 1024x1024 8)7
En als je er al een hebt met een mooie resolutie, is ie onbetaalbaar.

Nee, geef mij dan maar mn lcd. Tenminste nog een 16:9 reso, 1366x768, lever ik liever wat in op contrast.

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
ben al aan het sparen voor de Xbox360 ''Premium Edition'' ^^
alleen jammer dat er maar een 20 gig HD bij zit

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PS2 verkocht..............check
Xbox verkocht.............check
HDTV paraat...............check

....Laat die 360 maar komen. Ben nu aan t zoeken waar ik 'm zal gaan pre-orderen. Is er iemand toevallig nog interessante pre-order-deals tegengekomen. Tot nu toe zie ik alleen 'gratis ab bij de eerst uit te leveren partij' en 'free t-shirt' (wss 3 maten te groot, en niet om aan te zien :O ). Als ik iets over t hoofd zie hoor ik t graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Er zijn geen 'interessante' pre-order deals, die met afstandsbediening en shirt is de officiele deal van Microsoft zelf die al maanden is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Ik vindt zelf de www.gcshop.nl pre-order optie wel aardig.

Goedkoper dan in de winkels (games ook) en ik steun graag de wat kleinere zaakjes die het verdienen :D

edit:
voutje met de link :P

[ Voor 14% gewijzigd door M289 op 30-09-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Hmm interessante prijzen bij die GCShop alhoewel ze wel wat overdrijven met hun 'korting', ze geven bij PDZ bijvoorbeeld 19% korting op PDZ's adviesprijs van 64.99 euro, maar die kost verder overal 57.99 wat ik heb gezien.... leuk wel dat ze op 52.50 uitkomen vervolgens ;) Alleen typisch dat ze bij Kameo een launchdate van 20/12 aangeven terwijl het elders overal een launchgame is?

Zal ze eens mailen of ze niet 02/12 bedoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
TheEvilCuber schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:58:
Bij plasma denk ik altijd aan inbranden, volle kleuren, korte levensdeur, hoge responstijd en en vage strepen tijdens snelle beelden.
Geen idee of dat klopt, maar bij TFT heb ik daar geen last van, (behalve de volle kleuren bij plasma _o_)
Ik heb zelf een 42" Panasonic plasma..

- Heb geen last van inbranden (wordt volgens mij ook een beetje overdreven)
- Kleuren zijn beter dan bij LCD
- ik doe toch geen 10 jaar met een TV
- responsetijd is hetzelfde als een normale tv is meer een probleem bij LCD volgens mij
- vage strepen heb ik nog nooit gezien..

Ik heb zelf vorig jaar getwijfeld tussen LCD en Plasma, maar was er na kort onderzoek uit dat Plasma op dit moment vele malen beter is dan LCD.
LCD zal over een aantal jaar Plasma wel in gaan halen, maar op dit moment nog niet. Daarbij komt ook dat grote LCD schermen bijna niet te betalen zijn.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Je moet GEEN LCD of Plasma kopen, maar ff tot de zomer wachten tot de SED tv's komen (platgeslagen CRT tv's die tot en met 1080p gaan, beste beeld ooit, langste levensduur ooit).

zie onder andere: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=21594.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Tegen de tijd dat die komt ben ik mijn TV toch wel weer zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

hully schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:39:
Je moet GEEN LCD of Plasma kopen, maar ff tot de zomer wachten tot de SED tv's komen (platgeslagen CRT tv's die tot en met 1080p gaan, beste beeld ooit, langste levensduur ooit).

zie onder andere: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=21594.0
• Dat topic dateert uit eind 2004.
• De recente updates uit september dit jaar stellen allemaal dat het nog in de kinderschoenen staat.
• Persbericht van Toshiba zegt dat ze verwachten in 2007 te kunnen beginnen met leveren. Dan heb je dus in 2007 (ja anderhalf jaar minimaal dus) een buggy first-generation apparaat.

Ga jij d'r echt op wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Macer schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 07:40:
[...]

Ik heb zelf een 42" Panasonic plasma..

- Heb geen last van inbranden (wordt volgens mij ook een beetje overdreven)
- Kleuren zijn beter dan bij LCD
- ik doe toch geen 10 jaar met een TV
- responsetijd is hetzelfde als een normale tv is meer een probleem bij LCD volgens mij
- vage strepen heb ik nog nooit gezien..

Ik heb zelf vorig jaar getwijfeld tussen LCD en Plasma, maar was er na kort onderzoek uit dat Plasma op dit moment vele malen beter is dan LCD.
Juist, tenzij je naar hoge resoluties gaat kijken. Laat de X360 die nu net hebben...ghosting is trouwens ook geen probleem meer bij LCD's, dus jouw enige voordeel zouden nog de kleuren zijn. Nu moet ik zeggen dat ik het verschil tussen LCD's en Plasma's qua kleuren al nauwelijks meer zie, de nieuwste LCD's zijn echt erg goed. Ik vind het het prijsverschil in ieder geval niet meer waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Ik kom d'r zelf echt niet meer uit. Daarom ga ik ook op 2 dec. met de Xbox360 in de winkel kijken. Ik kan wel blijven lezen en zoeken op i-net, maar dan weet je nog niet écht hoe het nu zit. Want de ene zegt dit en de andere dat haha >:)

Dus gewoon Xbox360 aansluiten op Plasma en op LCD en dan kijken.
Ofja eigenlijk 2 Xbox360's zodat je TEGELIJK kan kijken ;) En voor de compleetheid ook nog een breedbeeld laptop voor computer beeld te checken.

[edit]

Is er ergens een goede discussie over "Plasma of LCD?" of mag die gemaakt worden?

[ Voor 12% gewijzigd door Atmoz op 30-09-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:32:
De eerste plasma die HD ready is moet ik nog tegenkomen. De max resolutie is bij lange na niet te vergelijken met LCD.
http://www.pioneer.nl/nl/...d=11146&taxonomy_id=62-63
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Daarop kun je nog niet eens een 720p signaal ongeconverteerd kijken :) HD Ready klinkt wel leuk, maar het signaal wordt geconverteerd. Je ziet dus geen 720p signaal, maar een geconverteerd signaal.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ErectionJackson schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:54:
[...]

Daarop kun je nog niet eens een 720p signaal ongeconverteerd kijken :) HD Ready klinkt wel leuk, maar het signaal wordt geconverteerd. Je ziet dus geen 720p signaal, maar een geconverteerd signaal.
Volgens mij is het wel iets anders. HD Ready (is mij verteld) is in principe een HD tv, echter, zonder HD tv tuner. Dit betekend dat je dus als je HD televisie wil kijken, een tuner nodig is.

Echter als je een HD dvd speler, of Xbox 360 HD direct aansluit, is het echt HD.

Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar dit is wat ik ken.

/EDIT

Of heb jij het alleen over die tv? Die heeft idd 1024X768.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 30-09-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:10:

[edit]

Is er ergens een goede discussie over "Plasma of LCD?" of mag die gemaakt worden?
Kijk eens op http://www.avforums.com/forums/index.php

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 30-09-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zit er nou bij alle xbox 360 premiums die op de launchdatum verkocht worden een afstandbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phusebox schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:11:
zit er nou bij alle xbox 360 premiums die op de launchdatum verkocht worden een afstandbediening?
De volledige first batch krijgt gratis een AB erbij. Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Bedankt!!
Thanks, maar dat topic stamt uit 2003 (en laatste post is ook uit 2003). Ik hoop dat de plasma's van tegenwoordig beter zijn. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Atmoz op 30-09-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
curry684 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:29:
[...]

De volledige first batch krijgt gratis een AB erbij. Ja dus.
Volgens mij alle verkochte consoles tot de kerst toch? Of bedoel je daar de eerste batch mee?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Phusebox schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:11:
Accessories included with the Xbox 360 ''Premium Edition''
........

Xbox 360 Media Remote
Sit back and take control of your console, TV, and DVD/CD playback. Included for a limited time only.
Bron: Xbox.com
Dus je moet snel zijn :9

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 30-09-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Gisteravond tijdens werken een preorder pakket gezien.
Dit pakket kost 39,95. Ik weet alleen nog dat er een one-size-fits-all (Yeah right) longsleeve in zit.
Door dit pakket te kopen doe je een pre-order aanbetaling op de premium xbox360 pakket. Dus als het in december uit komt dan ben je verzekerd van een exemplaar in de winkel waar je het preorder pakket heb gekocht. De bon goed bewaren stond nog op de doos. D'r stond ook nog op dat je als pre-order klant een media afstandsbediening krijg ofzo. Zat er al niet standaard een afstandsbediening bij de premium pakket?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
3 ingame movies PGR3 (one zip)

http://s38.yousendit.com/...IG10ZQL6J7OG2IC0GWAM2OMB1

chase cam!,
crowd move away when you hit tha wall!! ;))
Working side mirrors,
And i think you can see the hands shift on tha wheel,
crowd and scenery,
wooowwwwwww the detail!!!!! ahhhhhhhhhhhhhhh!!!

jippeee!!

grtz..

Xander

sorry voor engels, is een copy en paste van engelse posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Je koopt een pre-order kit voor 39,95. Je krijgt een doosje van microsoft met daarin een tshirt en je krijgt een kassabon. Op het doosje staat vermeld dat de kassabon het bewijs is waarmee je tussen 2 en 3 december je xbox premium voor 360,00 euro kunt ophalen bij de winkel waar je het pre-order kitje hebt gekocht. Kom je 2 of 3 december niet, dan gaat je xbox in de verkoop maar geldt je aanbetaling nog wel tot eind december 2005.

Standaard zit er geen AB bij; ook niet bij premium kit. Wel zit hij bij deze pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes zijn echt goed, laat goed zien wat de 360 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Nog 2 filmpjes van PGR3!!!!!

http://backups.immane.com/Videos/pgr3gp1.wmv

http://backups.immane.com/Videos/pgr3gp2.wmv

First one is of the PGR3 garage and looks almost real.

The second is an enzo in a full race.

Groet,

Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Flash3d schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:50:
Nog 2 filmpjes van PGR3!!!!!

http://backups.immane.com/Videos/pgr3gp1.wmv

First one is of the PGR3 garage and looks almost real.

The second is an enzo in a full race.

Groet,

Xander
Dit ziet er echt ongeloofelijk mooi uit! :9~ _/-\o_
Ik kan niet wachten :P

[ Voor 1% gewijzigd door Yonix op 30-09-2005 18:32 . Reden: Laat ontdekte typo..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er zeker goed uit ja! En je krijgt ook een goed gevoel van snelheid, en dat missen sommige racegames nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

als je door telt tot 10 heb je nog meer vids.

http://backups.immane.com/Videos/pgr3gp3.wmv
http://backups.immane.com/Videos/pgr3gp4.wmv

etc etc

Zit een hele zieke tussen waar een gast realtime onder het racen de belichting van de zon veranderd.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 30-09-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

Wom

Ze werken nu al niet meer ?

Net deze tegengekomen :

http://www.scene.org/~riot/PGR3/pgr3.wmv

Jezus wat zit dit er vet uit :D

[ Voor 67% gewijzigd door Wom op 30-09-2005 19:49 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Hier allemaal ;)

http://forums.projectgoth...forums/2247/ShowPost.aspx

werken nog wel ;)

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Thanks mate! :*)

Heb net PGR3 Video 6 gezien en die is ongeloofelijk gewoon!
En dan het interieur....... :9~

Maar nu even iets anders :p
Ik kwam dit bericht tegen op Gamers.nl:
Bungie kondigt volgende week iets 'verrassends' aan

Ontwikkelaar Bungie, tegenwoordig vooral bekend van de Halo reeks, heeft bekend gemaakt dat het volgende week een aankondiging zal doen. Wat men precies aan zal kondigen wil men niet zeggen, maar het zal in ieder geval geen Halo 3 zijn en ook niet het geheimzinnige volgende project van de ontwikkelaar.

''Oh. Keep your eyes peeled next week for a surprising, cool, awesome Bungie-related announcement. No it is not Halo 3, nor is it the surprise revelation of our next project (whatever that may be) but it’s sweet. It’s something I’ve hinted at in the past. And you’ll probably like it. More than that I can’t say. Which even I know is aggravating. But it ain’t up to me. So just be patient.''

Volgende week vindt X05 plaats in Amsterdam, een evenement waarop we enkele grootse aankondigingen omtrent de Xbox 360 hopen te verwachten. De aankondiging van Bungie verwachten we dan ook nergens anders. Zelf gokken we op een opgewaardeerde versie van Halo 2 voor de Xbox 360, iets waarover eerder al wat geruchten de wereld in werden geholpen.
Bron: Gamers.nl
Als het niet Halo³ is, dan ben ik toch zeer benieuwd naar wat het dan wel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Er is nieuwe media van NBA2K verschenen: http://www.xboxyde.com/news_2058_en.html

Afbeeldingslocatie: http://media.xboxyde.com/gallery/public/1939/787_0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.xboxyde.com/gallery/public/1939/787_0013.jpg

Check zeker even het filmpje op Xboxyde, het ziet er echt geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
waar kun je nog van die pre-order pakketten kopen want ik heb em ergens gepre-orderd maar die krijgen ze die pakketten niet, en dus gaan afstandbediening... :(

vindt dat microsoft niet echt duidelijk is met communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Phusebox schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:15:
waar kun je nog van die pre-order pakketten kopen want ik heb em ergens gepre-orderd maar die krijgen ze die pakketten niet, en dus gaan afstandbediening... :(

vindt dat microsoft niet echt duidelijk is met communiceren
Dixons ;)

Net effe gebeld en alles nagevraagt. Ze wisten alleen niet af van die HD component kabel. Maarja, die zal wel in het pakket zitten he. En de afstandsbedieding krijg je er gewoon "los" bij. Dit zit dus niet in dat pakket. Die krijg je door de bon te laten zien van dat 40 euro pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Heb net ook 2 pre-order pakketten gehaalt bij de dixons, ze hadden er totaal drie binnen gekregen.

groet,

Xander

ps, ik draag het xbox t-shirt tot 2 dec!, ik slaap er zelfs in :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Flash3d op 01-10-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

heb je nog keuze in maten bij dat xbox360-shirt bij dat pakket?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TheEvilCuber schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:40:
heb je nog keuze in maten bij dat xbox360-shirt bij dat pakket?
Een keus > One size fits all nobody Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif
XXXL oid dus :/
Begrijp niet dat ze gewoon Ms uitgeven ofzo.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Okyah schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:53:
[...]
Een keus > One size fits all nobody [afbeelding]
XXXL oid dus :/
Begrijp niet dat ze gewoon Ms uitgeven ofzo.
lekker belangrijk, je krijgt em gratis, anders hang je em maar aan de muur ofzo ;)

Als dank voor het testen heb ik ooit een Live! tshirt gekregen van MS en dat was een M d8 ik, maar das wat te klein voor mij.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

He, tis geen poster :P Als ze een shirt geven, wil het ook wel kunnen dragen zonder dat me gevraagd word waarom ik die dag een jurk aan heb :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Okyah schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:01:
He, tis geen poster :P Als ze een shirt geven, wil het ook wel kunnen dragen zonder dat me gevraagd word waarom ik die dag een jurk aan heb :+
Maar is het wel een XXL? ik gok eerder een M/L.

heeft er niemand een foto ofzo van dat shirt?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RedFox schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

Maar is het wel een XXL? ik gok eerder een M/L.

heeft er niemand een foto ofzo van dat shirt?
Het is een L; volgens het label in de nek.
Verder is het een witte longsleeve met een paar groene stukjes en "XBOX 360" op de voor en achterkant.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hoe valt hij bij jou? En hoe lang/breed ben je? :) L moet wel lukken, na een flink hete wasbeurt :+ Valt me wel reeeeeuuuze mee! :D Meestal is een one size fits all rampzalig (HL2 anyone?).

[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 01-10-2005 17:14 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen idee hoe ie valt; zal wel redelijk zitten want mijn overige longsleeves zijn ook maatje L; ben zelf 1.85m met een gewoon postuur (aangezien ik al een paar maanden geen sportschool heb gezien). Sorry voor de crappy foto's; moest met mijn telefoon aangezien de digicam niet opgeladen is.

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/image_00002.jpg
Dit is de voorkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/image_00003.jpg
Achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/image_00004.jpg
Extra logo net onder de nek op de achterkant.

Volgens mij grijpen heleboel mensen naast een 360 rond Sinterklaas en kerst; de zaak waar ik de pre-order heb lopen had maar 12 kits binnengekregen maar ondertussen een lijst met 81 inschrijvingen.

[ Voor 93% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TY voor de pics! :D He, maar ziet er eik best koel uit.... De enige longsleeves die ik heb zijn Forecast maat M. Past precies. Maar met heet wassen.... :P Moet maar eens gaan denken over een pre-order kit halen :X Gelukkig valt de aanbetaling mee, kan ik nog iemand beroven :+

Die 81 mensen hebben niet allemaal die pre-order kit dan, wel? Misschien inschrijvingen voor een core pakket?

[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 01-10-2005 17:22 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Okyah schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:21:
TY voor de pics! :D He, maar ziet er eik best koel uit.... De enige longsleeves die ik heb zijn Forecast maat M. Past precies. Maar met heet wassen.... :P Moet maar eens gaan denken over een pre-order kit halen :X Gelukkig valt de aanbetaling mee, kan ik nog iemand beroven :+

Die 81 mensen hebben niet allemaal die pre-order kit dan, wel? Misschien inschrijvingen voor een core pakket?
Geen idee hoe dat zit met kit & core/premium. Ik heb een premium besteld en moest vandaag of morgen de kit komen halen anders ging het de vrije verkoop in. Maar ik ga ervanuit dat ze dus 69 mensen teleur moesten stellen en alleen de eerste 12 een kit konden kopen (en dus gegarandeerd een 360 kunnen halen bij de launch).

Meteen maar een paar games erbij besteld (DOA4 & NFS:MW) aangezien ze 10% korting geven op gelijktijdige aanschaf.

By the way: de aanbetaling valt dan wel mee, maar over 2 maanden moet je het tienvoudige ophoesten of had je daar nog niet over nagedacht?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MAX3400 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:23:
By the way: de aanbetaling valt dan wel mee, maar over 2 maanden moet je het tienvoudige ophoesten of had je daar nog niet over nagedacht?
Zei ik toch > nu een aanbetaling doen valt wel mee en dan heb ik nog een paar maanden om iemand te beroven :P Das niet serieus btw :+ Ik kan het me wel veroorloven, dat is het probleem niet :) Tis een beetje prioriteiten bepalen. Want nieuwe hardware voor m'n pc is ook altijd wel leuk natuurlijk :P Boeken kosten ook best veel, idem voor CDs. Kmoet dus een beetje voor mezelf uitmaken of ik wel of niet nu een 360 zal kopen :) Maar het lijkt steeds meer een ja te worden ;) Kword natuurlijk ook een beetje gepushed door die afstandsbediening etc :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Die AB zal voor mij niet het spreekwoordelijke breekijzer zijn. Misschien dat ik een luxe positie heb, maar het net een paar weken een nieuwe PC staan, mijn baas betaalt al mijn boeken en dus kan ik makkelijk over 2 maanden een paar honderd euro voor een 360 uitgeven.

Tja, als je dan ziet wat dat ding kan; de filmpjes van sommige games liegen er niet om dus dan ben ik wel tevreden de komende tijd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:35:
Die AB zal voor mij niet het spreekwoordelijke breekijzer zijn. Misschien dat ik een luxe positie heb, maar het net een paar weken een nieuwe PC staan, mijn baas betaalt al mijn boeken en dus kan ik makkelijk over 2 maanden een paar honderd euro voor een 360 uitgeven.

Tja, als je dan ziet wat dat ding kan; de filmpjes van sommige games liegen er niet om dus dan ben ik wel tevreden de komende tijd. 8)
Ikzelf ben ook zeer onder de indruk van wat de Xbox360 allemaal kan en wat de console allemaal te bieden heeft.
Ik kan dan ook niet wachten tot de dag dat hij in mijn kamer staat :p

Maar ikzelf ben van plan de ''Premium Version'' aan te schaffen, omdat dit toch een heel compleet pakket is en als je de losse onderdelen (HDD, Headset etc.) dan ''allemaal'' (nog) moet gaan aanschaffen naast ''The Core System'' dan ben je al gauw duurder uit dan dat je kwijt bent voor ''The Premium Version.''
Dit is dus eigenlijk mijn voornaamste reden.

En ik ''Pre-order'' niets :p, want als ik hem via het bedrijf waar mijn moeder werkt bestel, dan krijg ik 20% korting (Is toch een extra game :p) en ik hoef ook nog eens geen verzendkosten te betalen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 01-10-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Als ik geen 360 heb met launch doe ik die gast wat, ik sta als 19de op de lijst...

Dus zal wel goed gaan, maar de gedachte alleen al. Na het zien van de nieuwe PGR3 en NBA vids heb ik er helemaal zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, ik zeur misschien, maar.......
Ik had graag gezien dat die headset er niet bij zat > zal ik toch nooit (ok, zeg nooit nooit :+) gebruiken. De HD, draadloze controller en de component cable vind ik natuurlijk erg prettig. Maar goed, het zou prob zonder die headset hetzelfde kosten, maar iets dat dat ik niet gebruik vind ik niet prettig :P

Ik heb overigens goede ervaringen met laat iets zeldzaams bestellen en het alsnog op tijd krijgen, ik ga nu prob weer een beroep doen op dat geluk :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet waar iedereen zijn kit vandaan heeft maar dat bijna elke game shop er maar 12 hebben gehad, vindt ik raar media markt in rijswijk ook maar 12 kitjes.
Zoetemeer waar ik woon krijg ze pas op maandag binnen laat nou ik daar een 1 pre-order op hebben, alleen weten ze daar bij media markt niks van systeem af dat ze de xbox 360 vast moeten houden. Wisten in rijswijk ook niet das best raar sta je daar op 2 dec sorry ze uit verkocht meneer. |:( |:( |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:08
ik heb vandaag ook 2 kits opgehaald (1 voor mij 1 voor een vriend van me) bij gameshop den haag (centrum) volgens mij hadden ze er ook niet zo gek veel. maar ja ik ben nu in ieder geval weer wat zekerder van een xbox360 bij launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Als ik het zo lees, worden de 360's echt meteen op "Marktplaats" meteen een paar honderd euro duurder. Vooral als ze zeldzaam blijven/zijn tot kerst ofzo.

Inderdaad wel vreemd dat niet elke zaak weet hoe het werkt met de kits. Voor zover ik weet: geen kit is geen 360; maar je kan nu wel goed inschatten hoeveel Microsoft er aan het produceren is voor NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd dat er zo weinig reseveringskitten te koop zijn. Ik zou verwachten dat er b.v. bij de intertoys ook die dingen worden verkocht maar helaas. Ik moet nu maandag naar heerenveen toe. Eerst even bellen met dixons of er nog wel in voorraad is (!!). |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

MAX3400 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:26:
Als ik het zo lees, worden de 360's echt meteen op "Marktplaats" meteen een paar honderd euro duurder. Vooral als ze zeldzaam blijven/zijn tot kerst ofzo.

Inderdaad wel vreemd dat niet elke zaak weet hoe het werkt met de kits. Voor zover ik weet: geen kit is geen 360; maar je kan nu wel goed inschatten hoeveel Microsoft er aan het produceren is voor NL...
geen kit geen 360? dan hebben ze wel erg weinig 360's straks als ik de verhalen zo hoor.

Ik weet zelf nog niet zeker of ik er al bij de launch eentje ga(/kan) kopen, ligt er ook aan of er een beetje leuke games bij de launch aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RedFox schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:59:
[...]

geen kit geen 360? dan hebben ze wel erg weinig 360's straks als ik de verhalen zo hoor.

Ik weet zelf nog niet zeker of ik er al bij de launch eentje ga(/kan) kopen, ligt er ook aan of er een beetje leuke games bij de launch aanwezig zijn.
Voor zover ik weet heeft elke Dixons er ongeveer 5 gekregen, de Free Record Shop 10 (dacht ik)... Kweenie hoeveel overige bedrijven hebben, zoals MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys enzo, maar ik gok 5000 consoles in NL bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:01:
[...]

Voor zover ik weet heeft elke Dixons er ongeveer 5 gekregen, de Free Record Shop 10 (dacht ik)... Kweenie hoeveel overige bedrijven hebben, zoals MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys enzo, maar ik gok 5000 consoles in NL bij de launch.
moet ik nu uit alle bovenstaande verhalen concluderen dat als je geen pre-order kit hebt je er geen krijgt? of geen kunt kopen?

ik dacht dat ze er toch wel meer zouden uitleveren als alleen die pre-order kits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist bij DimensionPlus een reservering geplaatst. Geen idee alleen of ik nog in aanmerking kom voor een pre order kitje. Als ik de berichten zo lees zal dat wel lastig worden. Naja, ik zal t maandag wel horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh ben blij om te horen dat freerecordshop ze ook heeft :p Nog meer kans dat ik er maandag wel eentje kan kopen !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 08:18:
Oooh ben blij om te horen dat freerecordshop ze ook heeft :p Nog meer kans dat ik er maandag wel eentje kan kopen !! _/-\o_
dus freerecordshop hebt ook de preorder paketten van 39 eur?
dan ga ik er morgen is snel om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik denk dat de aanwezigheid van zo weinig preorder packs niet echt een indicatie is van hoeveel x360's iedere winkel krijgt.
Maar meer te maken heeft met het produceren van de packs zelf, t-shirts etc. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik geen x360 heb met launch terwijl ik 1,5 maand geleden al heb gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Maar heb jij (S2S) dan ook je pre-order kit ontvangen?

Want dat zou de garantie op een XBOX 360 bevestigen.

Het kan daarnaast natuurlijk ook aan de winkel liggen.

Bij welke winkel heb jij dan ge-pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Shiverzz schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:23:
Zojuist bij DimensionPlus een reservering geplaatst. Geen idee alleen of ik nog in aanmerking kom voor een pre order kitje. Als ik de berichten zo lees zal dat wel lastig worden. Naja, ik zal t maandag wel horen....
Hmm ik heb een maand terug of zo al bij DimPlus gepreordered, maar nog geen preorder kit mogen ontvangen. Ze zeiden echter destijds dat ze die wellicht pas gingen uitleveren bij de units zelf. Geen idee nummer hoeveel ik was bij hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
heb zo'n kitje binnen. Dat betekent gegarandeerd op 2 december 2005 die console als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
hully schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:32:
heb zo'n kitje binnen. Dat betekent gegarandeerd op 2 december 2005 die console als ik het goed heb?
Dat heb jij helemaal goed :p, maar je moet volgens mij wel binnen 2 dagen reageren anders wordt de Xbox360 console die jij had ''gereserveerd'' in de verkoop gebracht.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 02-10-2005 16:42 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste