In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Met gold kan je altijd spelen, een pack kost 30 tot 60 euro op dit moment. (verschilt per winkel)
Er zit geen wifi ding bij (kost 80 euro

This space is occupied
Als het 2 December is, liggen die Xbox360's dan ook gewoon bij de MediaMarkt ofzo? Of moet je ze echt nu al reserveren?
[edit]
Met silver kan je niet online spelen
[ Voor 30% gewijzigd door Atmoz op 24-09-2005 13:47 ]
er mogen tpch geen third party producten gemaakt worden zonder Microsoft's toestemmingatmoz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:47:
Echt super duur die WiFi kaart. Ik denk daarom ook dat er na een tijdje 3th party spullen te koop zijn. Een "nep" WiFi kaart voor 35 euro ofzo...
Dan zullen ze die lage prijzen wel tegen gaan
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat het net zo zou gaan als bij de Xbox. Dus dat je ook controllers kunt kopen van andere merken (en dus goedkoper). Wist niet dat MS daar toestemming voor moet geven. Als dat toch zo is, dan zou ik als MS zijnde sowieso geen toestemming geven, zodat iedereen hun lekkere dure spullen moet kopen..addictive schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:50:
[...]
er mogen tpch geen third party producten gemaakt worden zonder Microsoft's toestemming
Dan zullen ze die lage prijzen wel tegen gaan
Bij de huidige generatie moesten ze alleen toestemming krijgen.
Je kan met silver echt niet online spelen, daar ging iedereen van uit, maar je mag dan alleen in het weekined meendoen met de community, chatten en demo''s en content.
Spelen is echt alleen voor gold.
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 24-09-2005 17:24 ]
This space is occupied
Niet helemaal. MS heeft een designed for Xbox 360 logo gemaakt. Deze mag je alleen dragen als je inderdaad betaald, en het natuurlijk een bepaalde kwaliteit heeft. Third-Party dingen blijven ook bestaan zonder logo.TheEvilCuber schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:23:
Microsoft heeft het nu voor de xbox 360 zo geregeld dat third party's alleen hardware mogen maken als je een royalties betalen aan MS (10%? oid)
Ai, ik meen zoeits gelezen te hebbenPWM schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:26:
[...]
Niet helemaal. MS heeft een designed for Xbox 360 logo gemaakt. Deze mag je alleen dragen als je inderdaad betaald, en het natuurlijk een bepaalde kwaliteit heeft. Third-Party dingen blijven ook bestaan zonder logo.
This space is occupied
Verwijderd
Dat is klote. Houd dus in dat je persee moet betalen voor online spelen.TheEvilCuber schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:23:
Je kan met silver echt niet online spelen, daar ging iedereen van uit, maar je mag dan alleen in het weekined meendoen met de community, chatten en demo''s en content.
Spelen is echt alleen voor gold.
Zag ze liggen bij Bart Smit en bij Media Markt (hele stapels). De huidige Live staat gelijk aan Gold.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ohja shit, dan moet ik een creditcard gaan regelen he? Want anders kon het toch niet?
// sorry, verkeerd begrepen. Die starterspakketten gelden idd voor beide systemen.
[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 24-09-2005 21:20 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
tenslotte betaal ik dan op de 2e december, hoe kan het ook anders met onze Bill, nog maar........ juist ja.. 360 euro voor het pakket.
[ Voor 14% gewijzigd door hully op 25-09-2005 09:43 ]
Ik heb gisteren ook een aanbetaling gedaan voor zo'n pre-order pakketje. Bij mijn lokale games-shop. Ik was volgens hem al een van de laatste die hij nog in plande voor de eerste zending.hully schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:42:
gisteren een pre order kit gekocht. Moest 40 euro betalen, krijg dan volgende week het pre order kit; dat zou een kartonne doosjes zijn ter grote van een dvddoos met daarin een long sleeve tshirt, een dvd met videomateriaal over de 360 en voorts een garantieticket van MS dat je op 2 december 2005 de premium xbox360 gegarandeerd krijgt. Daarnaast heb je recht op een afstandbediening, omdat die bij de tweede shipment niet meer in het premiumpacket zou zitten.
tenslotte betaal ik dan op de 2e december, hoe kan het ook anders met onze Bill, nog maar........ juist ja.. 360 euro voor het pakket.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
bij Gameplaza te ArnhemVerwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:32:
En waar heb je die gekocht als ik vragen mag??
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ach het is simpel: verstandig zakelijk bekeken is het altijd veel slimmer te wachten totdat hype voorbij is; gevoelsmatig is het daarentegen heerlijk om mee te doen met de hype; met name deze tijd van aftellen en al dat overdreven gelul er omheen vind ik eigenlijk wel tofOkyah schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:46:
Mhm, lastig lastig... Op zich wil ik wel een xbox 360, tis vrij zeker dat er hier een komt, maar de launchgames zijn niet DE musthaves voor mij. Dus een eerste lichting is niet extreem noodzakelijk voor mijMaar je krijgt wel een ab bij de eerste premium pack. Die zou ik anders los moeten kopen. Dat maakt het ook weer duurder. Argh, tis wel moeilijk
Als je toch op GameSpot zit, kijk dan meteen even bij de screenshots en films van Gears of War. Dat is de flagship game van Unreal Engine 3 en X360-only. Dan zie je echt wat het ding kanFlash3d schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:15:
[...]
Kijk eens naar dit ingame filmpje van Kameo, ziet er heel goed uit.
Zelfs ik als geharde race game en Fps freak lijkt me dit spel zwaar ok.
http://www.gamespot.com/x...lementsofpower/media.html (video tour 1)
grtz
Mocht de SP nog iets missen, dan moet je maar even een gil geven
[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 25-09-2005 21:01 ]
Verwijderd
Ragdoll beetje meh....maar dat zullen ze nog wel veranderen...verder TOP
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 26-09-2005 11:55 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Aangezien je bij lagere resolutie dingen dus altijd met interpolatie eindigt, kan je prob het beste voor de hoogste reso tv gaan, omdat mocht het op die reso werken, het er geweldig uit ziet

Ik zie trouwens nog niet veel 1920*1080p TVs, waar blijft die concurrentie?
Jammer dat je overal bijna alleen cam-filmpjes vind van x360 spellen. En vind DoA4 op die manier niet zo heel verbluffend, hopelijk is dat in het echt wat beter
Had ook graag gezien dat ze BO Revenge lekker hadden laten hangen en ze zich op een 360 BO gestort hadden. BO next gen met de launch van de 360 zou koel zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 26-09-2005 12:20 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Model van Sharp. Kom dagelijks langs een winkel waar ze deze verkopen, damn wat een beeld heeft dat dingOkyah schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:14:
Ben eens aan het kijken wat je nu nodig zou hebben om optimaal gebruik te maken van een xbox360 ivm HD etc. Maar aangezien niet alle spellen dezelfde max resolutie zullen hebben (toch?), kan je dus niet altijd gebruik maken van de native resolutie van je tv (aangenomen dat je er een hebt met een precies HD resolutie). Correct me if I'm wrong natuurlijk.
Aangezien je bij lagere resolutie dingen dus altijd met interpolatie eindigt, kan je prob het beste voor de hoogste reso tv gaan, omdat mocht het op die reso werken, het er geweldig uit zietJammer dat zo'n tv al snel het tienvoudige van een xbxo360 kost
Mij lijkt een Philps 37PF9830/10 wel netjes. Of als je echt money to burn hebt, een Philips 42PF9830/10. Beide 1920*1080p native
Netjes
Ik zie trouwens nog niet veel 1920*1080p TVs, waar blijft die concurrentie?Lagere prijzen en meer keuze bitte! ^^
Je moet prob wel een bank beroven om dat ding aan te kunnen schaffen?
Helaas geen 1080p though, gaat "maar" tot 1080i.
Alone at last
Just nostalgia and I
Geruchten:magnifor schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:16:
Morgen wordt iets op http://www.origenxbox360.com/ onthuld. Ben benieuwd.
Halo 3
[ Voor 10% gewijzigd door fulgore op 26-09-2005 15:18 ]
De xbox 360 kan ook "maar" tot 1080i.Okyah schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:41:
Grootte
Je moet prob wel een bank beroven om dat ding aan te kunnen schaffen?
Helaas geen 1080p though, gaat "maar" tot 1080i.
Ook jammer is dat 99% van de xbox360 kopers nooit hoger dan 720p zullen komen
This space is occupied
Kan wel ja:
http://news.teamxbox.com/...e-Announcement-of-Halo-3/Earlier this week, we reported about the latest update to the Origen Xbox 360 website, in which the teaser site had a phrase in Latin placed in one of the tree branches (you can go now to www.origenxbox360.com and right click on the tree and select Zoom In. Do that three times over the branch near the bottom). The phrase in question was:
in hoc spatio arbor noster floruit, fecundus pomies Elysii ignoti, qui in loco ludent electi, ab Originis angelis circumdati.
That would translate in English as:
In this space our tree has flourished abundant with the unknown fruits of Elysium, who will play in the chosen place, surrounded by the angels of Origen.
Although that sounds like a suggestion to either the rumored stores that will open on Tokyo and New York’s Time Square, or the first Xbox 360 kiosk appearing in stores, a new clue gives us a third option.
Kirill Wiser emailed us to inform us that Elysium is the name of the city in which John Spartan-117, aka Master Chief, grew up before being replaced with a flash clone in order to join the Spartan II program on Reach.
When we first discovered the Latin phrase in Origen Xbox 360, we immediately associated it with the Greek term. In Greek mythology, the Elysium (the spelling Elysium is a Latinization of the Greek word Elysion) are the Elysians Fields, the place where the mortals favored by the gods can go when they die. It is a peaceful and beautiful place similar to the modern concept of paradise.
One can understand why Bungie chose that name for the city in which Master Chief grew up but now the connection with Origen Xbox 360 is remarkable.
Interestingly too, the name of Halo 2 third and final boss is Tartarus, which again in Greek Mythology, is the opposite of the Elysium, the Underworld zone of eternal torment, where the greatest sinners were punished for their transgressions.
So now a new question rise: Is the Origen Xbox 360 web site counting down to the official announcement of Halo 3 on September 27th? Well, in only three weeks we’ll find out what Origen Xbox 360 is all about.
Ik las net ergens dat er toch bijna geen spellen worden gemaakt voor 1080i omdat de framerate dan flink omlaag ging. Wat ik me afvraag: wat wordt de beste aansluiting voor beeld op de Xbox360? Is dat (net zoals Xbox1) component? Of komt er ook DVI of HDMI ofzo op? Of is dat nog helemaal niet 100% duidelijk?TheEvilCuber schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:30:
[...]
De xbox 360 kan ook "maar" tot 1080i.
Ook jammer is dat 99% van de xbox360 kopers nooit hoger dan 720p zullen komen(met hun HDTV ready tv)
Er zijn al verschilldende kabels voor de xbox 360, onder andere DVI/HDMI (HDTV's) en VGA (voor je pc monitor)atmoz schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:42:
[...]
Ik las net ergens dat er toch bijna geen spellen worden gemaakt voor 1080i omdat de framerate dan flink omlaag ging. Wat ik me afvraag: wat wordt de beste aansluiting voor beeld op de Xbox360? Is dat (net zoals Xbox1) component? Of komt er ook DVI of HDMI ofzo op? Of is dat nog helemaal niet 100% duidelijk?
Deze moet je echter wel los kopen.
En natuurlijk is een hogere resolutie zwaarder (zet F.E.A.R op de pc maar eens op 1024x en daarna op 1600x, je zal merken dat de framerate dan een stuk lager uit komt.)
This space is occupied
Ja, maar als je 1080 gaat wil je toch ook wel p denk ik, toch? Maar de meeste spellen worden wel 720p, maar dan past de reguliere 1366*768 ook niet precies. Altijd interpolatie. Dus dan kan je maar beter de hoogste reso hebben om mee te starten denk ik.TheEvilCuber schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:30:
De xbox 360 kan ook "maar" tot 1080i.
Alone at last
Just nostalgia and I
Precies daar "zit" ik dus ook mee.Okyah schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:31:
[...]
Ja, maar als je 1080 gaat wil je toch ook wel p denk ik, toch? Maar de meeste spellen worden wel 720p, maar dan past de reguliere 1366*768 ook niet precies. Altijd interpolatie. Dus dan kan je maar beter de hoogste reso hebben om mee te starten denk ik.
Als de Xbox360 alles netjes uitstuurt op 720p, dan is dat niet precies de resolutie wat een HD-LCD nodig heeft. Dus is er altijd kwaliteitsverlies? Dus kun je beter een LCD kopen die precies de resolutie heeft van de Xbox360, of zijn die er weer niet?
Die zijn er wel, maar daarin is de keus nogal beperkt. Je kunt dus kiezen of je wilt uitrekken of dat je een randje van 1-2 cm om je beeld wilt zien (op 32" tv).atmoz schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:59:
[...]
Precies daar "zit" ik dus ook mee.
Als de Xbox360 alles netjes uitstuurt op 720p, dan is dat niet precies de resolutie wat een HD-LCD nodig heeft. Dus is er altijd kwaliteitsverlies? Dus kun je beter een LCD kopen die precies de resolutie heeft van de Xbox360, of zijn die er weer niet?
Aha, dat kan dus wel weer. Dat is dan wel weer positief.Rival24 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:30:
[...]
Die zijn er wel, maar daarin is de keus nogal beperkt. Je kunt dus kiezen of je wilt uitrekken of dat je een randje van 1-2 cm om je beeld wilt zien (op 32" tv).
Dus dan krijg je eigenlijk een rand van:
1366 - 1280 = 86
86 / 2 = 43 pixels links
+ 43 pixels rechts
En
768 - 720 = 48
48 / 2 = 24 pixels boven
+ 24 pixels onder
Hierdoor blijft de Xbox360 resolutie dus onaangepast en dus het beste voor je beeldkwaliteit?
Zo moet ik het toch zien he?
Ik vraag me btw af of als je gebruik maakt van de component of hdmi ingangen, je wel 1:1 kan gebruiken. Ik weet niet precies hoe dat in z'n werk zal gaan.
Kortom > Ik zou graag een uitgebreide xbox-review lezen met veel TVs getest, zodat we allemaal een goede keuze kunnen maken op hardware gebied.
[ Voor 50% gewijzigd door Okyah op 26-09-2005 17:52 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Je zult waarschijnlijk in je xbox360 dashboard gewoon in moeten stellen dat je hdtv wilt gebruiken (of mischien detecteert hij het wel automatisch, kan ook). Je tv zal waarschijnlijk je beeld meteen fullscreen zetten, maar dat is ook helemaal afhankelijk van je tv. Het maakt een hdtv niet veel uit of je hem 10x10 800x600 of 1280x720 voert. De beeldgrootte enzo zijn allemaal instellingen die je gewoon op je tv kunt regelen. De optimale aansluiting voor hdtv is natuurlijk HDMI of DVI, maar ik heb eerlijk gezegd de aansluitmogelijkheden van de xbox360 nog niet helemaal goed bestudeerdatmoz schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:06:
Als het verhaal wat ik 2 posts eerder heb neergezet klopt, dan 'ziet' de TV dus dat het signaal 1280x720p (via de Xbox360 component kabel) is en schakelt daardoor dus automatisch naar deze resolutie om (en maakt dus die kleine balkjes). Dan zou je dus 1:1 bezig zijn. Of is het zo dat hij niet kan zien wat de component binnen brengt, en moet je dan handmatig in de tv zeggen dat het een signaal van 1280x720 is? Er zijn nog zoveel van die kleine dingen niet duidelijk voor me. Maar die moet ik natuurlijk wel weten voordat ik nog eens zo'n duur ding ga aanschaffen. Ik heb namelijk al een beamer (Epson TW-10) maarja daar zal het gamen toch niet zo mooi op zijn als op een HD-LCD TV.
1)TheEvilCuber schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:59:
[...]
Er zijn al verschilldende kabels voor de xbox 360, onder andere DVI/HDMI (HDTV's) en VGA (voor je pc monitor)
Deze moet je echter wel los kopen.
En natuurlijk is een hogere resolutie zwaarder (zet F.E.A.R op de pc maar eens op 1024x en daarna op 1600x, je zal merken dat de framerate dan een stuk lager uit komt.)
komt er ook een RGB scart kabel voor de xbox360 of kan ik mijn advance RGBscart van mijn huidige xbox gebruiken? Ik heb namelijk een premiumpack gepreordered en begrijp dat er een componentenkabel bij zit; heb echter een breedbeeld met rgb scart en geen componenten aansluiting.
2)
iemand die zeker weet of er nu bij die pre-orderkit van 40 euro al een afstandbediening zit of krijg je die pas bij afhalen van de xbox en zit de afstandbediening niet altijd bij een premiumpack?
[ Voor 14% gewijzigd door hully op 26-09-2005 19:53 ]
1) Je kan die kabel prob ook met je huidige tv gebruiken > Xbox 360 Component HD AV Cablehully schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:52:
1)
komt er ook een RGB scart kabel voor de xbox360 of kan ik mijn advance RGBscart van mijn huidige xbox gebruiken? Ik heb namelijk een premiumpack gepreordered en begrijp dat er een componentenkabel bij zit; heb echter een breedbeeld met rgb scart en geen componenten aansluiting.
2)
iemand die zeker weet of er nu bij die pre-orderkit van 400 euro al een afstandbediening zit of krijg je die pas bij afhalen van de xbox en zit de afstandbediening niet altijd bij een premiumpack?
Showcase stunning Xbox 360 high-definition graphics with the component connection on your HDTV. Play high-quality audio with the included Stereo connection or utilize the Optical Audio port for digital sound. The 8’ shielded cable also includes the more traditional Composite connections for use with standard definition TVs.
2)Volgens de site van de x360 zit die AB gewoon bij je premiumpack inbegrepen.
Alone at last
Just nostalgia and I
dat is juist het probleem; composite is geen RGB; die composite heeft beroerde kwaliteit; RGB scart is super.Okyah schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:57:
[...]
1) Je kan die kabel prob ook met je huidige tv gebruiken > Xbox 360 Component HD AV Cable
Showcase stunning Xbox 360 high-definition graphics with the component connection on your HDTV. Play high-quality audio with the included Stereo connection or utilize the Optical Audio port for digital sound. The 8’ shielded cable also includes the more traditional Composite connections for use with standard definition TVs.
Ik zag wel dit op een site over die componentenkabel die bij premiumpack wordt meegeleverd:
" Component HD AV Cable (with scart block) "
misschien dat met dat scartblock het als rgb scart te gebruiken is?
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 26-09-2005 20:03 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Ernstig groot verschil he tussen composite en RGB-scart? Ik hoop dat er zo'n kabel voor die 360 uitkomt, maar kan haast niet anders van wel denk ik.Okyah schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:03:
Mhm, ik weet het niet meer zeker. Maar met of de originele GC of de originele xbox kabel (zijn hier beiden vervangen door een RGB scart dingetje) had je composite kabeltjes met een scartblock waar deze ingeplugged zaten. Misschien zelfs met allebei de kabels, maar heb ze direct vervangenWel 1 keer vergeleken eerst en het scheelde echt
Maar kans dat dat nu ook weer het geval is
Cover Xbox World 360: Halo 3 in aantocht?
Later deze week wordt het tijdschrift Xbox World omgedoopt in Xbox World 360, uiteraard vanwege de launch van Microsoft's nieuwe console. Op de cover van het geredesignde blad is groot te lezen:
See The Future!
Halo 3
PS3 is dead.
Welcome to the real next-gen...
Dit is op zijn minst vreemd te noemen. Weet Xbox World 360 iets dat wij niet weten? Gaat Microsoft op de X05 volgende week in Amsterdam Halo 3 aankondigen? We wachten gespannen af.

Ik kan niet wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 26-09-2005 20:20 ]
Ze mogen em showen op de X05 in Amsterdam binnenkort dus kom maar op
This space is occupied
Grote kans dat hij morgen onthuld wordt op origenxbox360.comTheEvilCuber schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:27:
Dat is geen gerucht hoor, Bungie wilde al op de E3 Halo 3 showen, maar dat mocht nog niet van Microsoft.
Ze mogen em showen op de X05 in Amsterdam binnenkort dus kom maar op
Dat Bungie Halo 3 niet mocht showen wist ik niet. Heb je een link zodat ik het kan nalezen?
[ Voor 13% gewijzigd door magnifor op 26-09-2005 20:40 ]
Ik ga wel weer ff spelen denk ik. Laat ff wat achter als je meedoet.
Verwijderd
http://news.teamxbox.com/...ark-Zero-Movies-New-Info/
Per-pixel lightning en parallex mapping OMG
-max 32 bots (genoeg reden voor mij om het te kopen
-geen killtv (soort online specatator) (komt misschien later)
en die graphics in die filmpjes
Perfect Dark Zero, ik had het niet verwacht maar zo te zien word het wel een toppertje
This space is occupied
Filmpjes zien er goed uit. Ik kijk uit naar deze game.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:37:
Pff ziet er tog wel bangelijk uit hoor.
http://news.teamxbox.com/...ark-Zero-Movies-New-Info/
Per-pixel lightning en parallex mapping OMG
Tis iig niet 'onze' tijd dat het onthuld wordt want ik zie nog niets gebeuren.magnifor schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:16:
Morgen wordt iets op http://www.origenxbox360.com/ onthuld. Ben benieuwd.
Totally het wachten waard die website http://www.origenxbox360.com/
Timer staat op nul en er gebeurt niets noppes nada zilch niente noel... ?
*edit* Niet 'onze tijd' ??
Die timer staat toch gewoon op nul?
[ Voor 17% gewijzigd door Nasty Nate op 27-09-2005 12:04 ]

Heeft geen signature.
Zie ik ja. Misschien is het inderdaad een grap.fulgore schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:03:
[...]
Tis iig niet 'onze' tijd dat het onthuld wordt want ik zie nog niets gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 27-09-2005 12:11 ]
[ Voor 3% gewijzigd door [FrEEzEr] op 27-09-2005 12:10 ]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Zet je klok maar een uur terugNasty Nate schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:03:
Wow zeg, echt wreed!!!
Totally het wachten waard die website http://www.origenxbox360.com/
Timer staat op nul en er gebeurt niets noppes nada zilch niente noel... ?
*edit* Niet 'onze tijd' ??
Die timer staat toch gewoon op nul?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
http://www.gamespot.com/news/2005/09/26/news_6134400.htmlOne of the oldest tricks in the big book of advertising is the subtle art of acquiring hype. The ilovebees.com campaign generated enough buzz and interest to have sleuths decrypt garbled clues that eventually yielded the date and location of special Halo 2 events, just days before the game's launch. The "Ourcolony.net" viral campaign slowly leaked information about the Xbox 360, if gamers took the correct steps to solve simple puzzles
Now Microsoft's latest Web-based adver-teasement is origenxbox360.com, which has a running countdown that ends September 27 at noon, Pacific Standard Time. The simple site shows a tree growing out of a hole and bearing fruit, and some green silhouettes of rabbits. Web detectives dissected the site and found hidden Latin phrases, concocted interesting theories which harkened Alice in Wonderland, and even referenced The Good Book and Halo 3.
Today, Microsoft has finally spoken openly about the Web site and has confirmed that tomorrow the "race for entry into Origen starts." A vague statement from Microsoft describes Origen as "the debut of next generation gaming. A real place dedicated to gaming pleasures. A place to play Xbox 360 before anyone else. A place to play all the Xbox 360 launch titles. A place to take on other gamers." It's not much to go on, but it's enough to debunk theories about it being a Halo 3 announcement.
Dus nog effe wachten.
This space is occupied
September 27 at noon, Pacific Standard Time is dus +9 uur toch ? Dus vanavond om 21:00 uur moet het gebeuren.TheEvilCuber schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:39:
En hoelaat is dat dan voor ons?
21.00 uur.TheEvilCuber schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:39:
En hoelaat is dat dan voor ons?
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/
[ Voor 35% gewijzigd door magnifor op 27-09-2005 13:14 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Backwards compatible kan alleen met sommige games waarvoor een update gemaakt word. je hebt dan wel een xbox 360 met HDD nodig en je kan niet je savegames overzetten. (wel je live tag)
This space is occupied
Backwards compatibility > Welke spellen? Ook nog niets over gehoord. En ook nog niets over welke vorm van Live je nodig hebt voor de updates.
I rest my case
[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 27-09-2005 13:02 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Je moet het ook zeker wetenmagnifor schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:45:
[...]
19.00 uur.
Op http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc kan je het zelf berekenen.
edit: ik neem aan dat het US/Pasific is?
Tis nu nog 8 uur. Dus om 21:00 uur onze tijd zal het gaan gebeuren. Dan staat de wereld op zijn kop
En dan na de aanschaf van de xbox360 doorsparen voor een HDTV
Oke, ik pas mijn post effe aan.fulgore schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:03:
[...]
Je moet het ook zeker weten![]()
Tis nu nog 8 uur. Dus om 21:00 uur onze tijd zal het gaan gebeuren. Dan staat de wereld op zijn kop![]()
Bedankt.
Tof gemaakt, maar nog steeds geen verrassende info.
http://www.origenxbox360.com/
Verwijderd
Kheb hier geen geluid, maar als k zoon beest een appel geeft gaat hij trippen haha. Mischien promotie materiaal voor microsoft fruit drugsJacquesDoekjes schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:14:
Je kan nu al dingen zien op de site, konijntjes die vragen of je vruchten willen plukken oid.
Tof gemaakt, maar nog steeds geen verrassende info.
http://www.origenxbox360.com/
MS Paddo Appel 2005? wazige stuff
Enja de taal herken k ff niet van veel van de tekst.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 13:20 ]
PS Ik denk dat die aankondiging van noon, Pacific Standard Time niet geheel klopt

[ Voor 67% gewijzigd door fulgore op 27-09-2005 13:25 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Je kan aan prijs vragen mee doen met te moeilijke vragen.
Zo van: 'De 360 eerste nieuwe gameconsoles worden persoonlijk afgeleverd door vice-president J. Allard van Xbox. '
Ehm.......
geen idee.
iig al tig email adressen aan verspild en er nog steeds niet doorheen gekomen. Ik = te dom voor de vragen
Haha, ik had de eerste 3 gewoon goed. Had wel hele makkelijke...JacquesDoekjes schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:36:
Ah ik zie het al, de site was een beetje traag (flink bezoekers aantal waarschijnlijk).
Zo van: 'De 360 eerste nieuwe gameconsoles worden persoonlijk afgeleverd door vice-president J. Allard van Xbox. '
Ehm.......
geen idee.
iig al tig email adressen aan verspild en er nog steeds niet doorheen gekomen. Ik = te dom voor de vragen
Ik wel, in 1x goedJacquesDoekjes schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:36:
Ah ik zie het al, de site was een beetje traag (flink bezoekers aantal waarschijnlijk).
Ehm.......
geen idee.
Stelling 1 was: Paris Hilton heeft een speciale xbox360 met diamanten besteld.
Stelling 2 was: De xbox360 wordt geleverd inclusief ingebouwde race game die met een speciale button geactiveerd moet worden oid.
Stelling 3 was: De xbox360 is dolby 5.1 compatible
Nah, ben er alweer op uit gekeken, vraag me af of er vanavond nog iets extra's komt of dat dit het allemaal is, valt dan wel zwaar tegen. Tis wel geinig gemaakt.
AH nu wel binnen. Vervelende: geen idee meer met welk email adres in nu binnengekomen ben
Klopt het dat je daarna een schermpje krijgt waarin je emailadressen kan invullen van anderen?
[ Voor 60% gewijzigd door JacquesDoekjes op 27-09-2005 13:49 ]
1: De xbox360 herkent de controllers door op een speciale knop te drukken
2: Calvin Klein brengt een speciaal parfum uit met een kraslaag of zoiets
3: Je kan tijdens het opladen van je wireless controler doorspelen doormiddel van 1 van de 3 usb poorten
Tuurlijk allemaal goed beantwoord, maar slagzinnen afmaken
Verwijderd
Maak onderstaande slagzin op een originele en creatieve manier af om kans te maken als een van de winnaars uit de bus te komen.
Xbox 360 is de beste uitvinding sinds...
mensenheugenis
Verwijderd
Vraagjes heb ik iig goed beantwoord, en de ticket is onderweg
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Er zijn 2 tickets te winnen, dus je hoeft niet alleen te gaan[FrEEzEr] schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:05:
Beetje raar ook dat je maar 1 ticket kan winnen en dus alleen naar amerika moet...
[ Voor 18% gewijzigd door fulgore op 27-09-2005 14:21 ]
je krijgt wel een bevestiging, of je krijgt "je hebt er niet veel van gebakken" of "je bent goed op de hoogte"4Real schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:00:
Waarom krijg je geen bevestiging bij het versturen van de slagzinhij heeft het wel gedaan maar ok
Hoezo vieze interpolatie? Heb jij wel ooit 720p/1080i op een 1366x768 scherm gekeken? Ik kan je wel vertellen dat er op mijn Samsung LCD-TV (de LE32R51, het officiele model waarmee de X360 altijd gedemo'd wordt) helemaal niets van te zien is. In ieder geval niks om je zorgen over te maken.Okyah schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:01:
Ja, ik weet dat de kabels bekend zijn. Maar over het feit dat er bijna geen TVs zijn met HD resoluties wordt door MS niet gereptHeel leuk, 720p, maar de meeste TVs hebben een iets andere resolutie. En 1080p TVs kan je wel vinden, maar 1080i is de max reso (die maar weinig gebruikt zal worden). DAAR zou ik wel iets meer over willen horen
Zwarte balkjes of vieze interpolatie
I rest my case
[ Voor 11% gewijzigd door Finwe op 27-09-2005 16:34 ]

Maar ik ben gewoon een beetje.... Mhm, kweet niet
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
voor een deel.
dvd kan namelijk geen 1280p of i streamen.
blueray kan het wel.
dus games op echte 1280i resolutie laten nog wel even op zich wachten
maar ik heb wel steeds meer zin in die xbox 360
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
[mierneukmodus]Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:58:
een 1280i resolutie kan de xbox niet aan zolang de games niet vanaf de harddisc kunnen spelen.
voor een deel.
dvd kan namelijk geen 1280p of i streamen.
blueray kan het wel.
dus games op echte 1280i resolutie laten nog wel even op zich wachten
maar ik heb wel steeds meer zin in die xbox 360
Het is 1080 i,
en dat kan het zeker aan, weinig te maken met streamen. Het belangrijkste wordt toch wel op het ram geheugen gezet. De rest (audio oid) wordt dan gestreamd.
[/mierenneukmodus]
Ik heb de LH 32LX2R gekocht. Deze kan HD 720p afspelen op 1366X768, volgens mij gaat dat goed. 1199,-. Speciaal gekocht voor de 360atmoz schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:59:
[...]
Precies daar "zit" ik dus ook mee.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 27-09-2005 23:48 ]
Mensen btw al hun wishlist wat (semi)launchgames betreft klaar?
Alone at last
Just nostalgia and I
Op langere termijn staan Gears of War, Huxley, SC4 en Elder Scrolls IV zeker op m'n wannahave-list, en Ninety-Nine Nights, Quake 4, Dead Rising, Prey, Chromehounds, Alan Wake en Halo 3 "hou ik in de gaten"
Flinke lijst alcurry684 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 02:35:
Bij mij gaan Kameo en PGR3 zeker op de preorder, voor Perfect Dark Zero en Ghost Recon wacht ik nog even op betere screenies en (p)reviews
Op langere termijn staan Gears of War, Huxley, SC4 en Elder Scrolls IV zeker op m'n wannahave-list, en Ninety-Nine Nights, Quake 4, Dead Rising, Prey, Chromehounds, Alan Wake en Halo 3 "hou ik in de gaten"
Alone at last
Just nostalgia and I