Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:07:
En hoe ga je die meegeleverde communicator aansluiten op je 360?
Lijkt me toch niet 100% compatibel dus. :)
De communicator plug je onderin de controller:
http://gear.ign.com/articles/613/613588p2.html

Wel 100% compatible dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er nog geen reacties zijn op de bekendmaking van de Xbox360 sets, accessoires en prijzen;
http://www.microsoft.com/...17EuropeNA360PricePR.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

Wom

Tja, 400 euro (die basis versie is niet interessant) voor een Xbox met accesoires (waar het merendeel er eigenlijk bij horen in mijn ogen). Wel ongeveer wat ik verwacht had :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
400 euro is me toch echt te duur. Ik wacht wel totdat hij goedkoper wordt. Dan maar een half jaar later. En die basis versie hoef ik ook niet...

[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2005 18:23 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Inderdaad, de prijzen vallen mee. Voor een standaard Xbox betaalde je bij de launch €470,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:46
400 euro valt mij ook mee.. Had gehoopt op 360 euro, maar iets duurder geworden.
Ik ga hem in ieder geval gelijk bij de launch halen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Macer schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:09:
400 euro valt mij ook mee.. Had gehoopt op 360 euro, maar iets duurder geworden.
Ik ga hem in ieder geval gelijk bij de launch halen.
wat dacht je van voor de launch :P ...

staat er trouwens niet een fout op de frontpage.. die beweerd dat je bij de luxe pakket 2 controllers krijgt.. terwijl er in andere bronnen er 1 wordt toegezegd..

---

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01

TheVMaster

Moderator WOS
400 euri is wat mij betreft een leuk bedrag (nu maar hopen dat ze er bij de launch gewoon ff 360 euri van maken ;) )

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat hij in de USA 299 of 399 euri kost, en in europa dezelfde bedragen in Euri. Heeel vaag...scheelt toch behoorlijk hmm...misschien importeren vanuit de USA?

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 18-08-2005 09:16 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:03:
[...]

De communicator plug je onderin de controller:
http://gear.ign.com/articles/613/613588p2.html

Wel 100% compatible dus ;)
Die connector past echt niet hoor, dat ding is veel dikker dan de connector op de nieuwe controller :)
TheVisionMaster schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:11:
400 euri is wat mij betreft een leuk bedrag (nu maar hopen dat ze er bij de launch gewoon ff 360 euri van maken ;) )

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat hij in de USA 299 of 399 euri kost, en in europa dezelfde bedragen in Euri. Heeel vaag...scheelt toch behoorlijk hmm...misschien importeren vanuit de USA?
In de USA 299 of 399 euri en in europe hetzelfde in Euri. :?

:P

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58

S2S

Fire69 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:28:
[...]

Die connector past echt niet hoor, dat ding is veel dikker dan de connector op de nieuwe controller :)

[...]

In de USA 299 of 399 euri en in europe hetzelfde in Euri. :?

:P
Aardig van MS he ;) normaal zijn we hier duurder uit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
TheVisionMaster schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:11:

Deze vraag blijft maar terug komen bij USA VS EU prijzen. Om moe van te worden.
De USA prijzen zijn altijd exclusief BTW omdat elke staat een andere BTW percentage heeft. En in EU moeten we door al die kut regeltjes ook voor de invoer enzo opdraaien en dat wordt weer verwerkt in de eindprijs.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Alpha-sphere schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:34:
[...]
En in EU moeten we door al die kut regeltjes ook voor de invoer enzo opdraaien en dat wordt weer verwerkt in de eindprijs.
Invoer? Denk je nu echt dat Microsoft USA hier de xbox distribueert? Dat gebeurd echt wel door Microsoft EU, dus niks extra invoer.....

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:28:
[...]

Nope, de communicator heeft dezelfde kleine connectors als headsets voor mobieltjes namelijk 2,5 mm jackplug. Gebruik zelf een headset van mijn mobieltje als communicator omdat de originele kapot is. En volgens het artikel kunnen deze in de Xbox360 controller :P

• Giant87
  • Laatst online: 17-09 13:32
http://www.microsoft.com/...17EuropeNA360PricePR.mspx

With its built-in Ethernet port and free Silver level of service right out of the box, Xbox 360 also connects players to Xbox Live, the premier global online console games and entertainment network. With Xbox Live, gamers can chat with friends online, build and share gamer profiles, send and receive text and voice messages, and access Xbox Live Marketplace for new content such as game demos, trailers and casual games from Xbox Live Arcade. Subscribers to the Gold level of service will also enjoy access to online multiplayer gaming in their favorite games, as well as great promotional programs such as worldwide tournaments, the chance to play online with their favorite celebrities, and opportunities to win big prizes.

Zucht, met silver kun je dus niet online GAMEN. Jammer

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

wooooot vannacht voor het eerst gespeeld met Xbox Live :p leuk man :D al die engelse-duitse-franse-nerd stemmen die je hoort tijdens een potje Rainbow Six: Black Arrow :D :D

Spel speelt online echt leuk, lekker snelle potjes enzo.. je zou bijna zeggen dat het Countstrike/Tactical ops is :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Aap schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:03:
wooooot vannacht voor het eerst gespeeld met Xbox Live :p leuk man :D al die engelse-duitse-franse-nerd stemmen die je hoort tijdens een potje Rainbow Six: Black Arrow :D :D

Spel speelt online echt leuk, lekker snelle potjes enzo.. je zou bijna zeggen dat het Countstrike/Tactical ops is :)
Klopt. is ook erg gaaf. Het gaafst vind ik zelf de co-op missies om terroristen uit te schakelen. Dat kan echt spannend zijn

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:38:
[...]

Sorry, 360 idd

Ik ben dus 1 van de gelukkige geweest die hem heeft mogen spelen. Mijn enige klacht was de grote van de controller. Hier duidelijke foto's van het verschil

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het leuke is overigens, dat er om het bolletje met het xbox logo, 4 lampjes zitten. Op die manier weet je of je controller 1,2,3, of 4 hebt als je aan het spelen bent.
Wat bevalt je dan niet aan de grote? Hij beviel mij echt super, lekker licht en hij ligt nog beter in de hand dan de Controller S. Beste controller die ik heb vastgehouden. Misschien als je echt grote handen hebt dat hij dan iets te klein is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07

Maximus

There is no substitute

Grote hamvraag voor mij met betrekking tot het wel of niet kopen van de xbox360 blijft of Forza Motorsport op hetzelfde naar mijn mening mindere niveau blijft. En of ze nu eindelijk van PGR een beetje een normale racer maken ipv dit arcade geneuzel.

Ik ben zelf daarom ook geneigd om voor de PS3 te kiezen puur en alleen voor Gran Turismo. Ik vind race games bepalend voor een console. En op dit moment heb ik wel alle race games die goed zijn voor de xbox alleen ik zit gewoon steeds met een gevoel van "ik mis GT...."

Opzich erg jammer want ik vind de xbox360 wel erg leuk om te zien.

Oh en over de controllers, ik heb al mijn controllers in de hoek liggen, zijn 2 grote en 2 kleine en heb ze vervangen door Logitech Cordless Precision Controller, de kleine versie. Echt ik wil geen andere controller meer. Ik neem zelfs de meine mee naar anderen want echt die andere controllers zijn dikke rotzooi :)

[ Voor 23% gewijzigd door Maximus op 20-08-2005 08:21 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

MAg ik iedereen aanraden om het volgende filmpje even te checken.

http://www.gamer.nl/nieuws/27425

Mijn eerste reactie was: Wow... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net gezien. Het ziet er heel mooi uit, maar het spel lijkt me niks aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik denk dat het wel wat kan hebben, vooral het pokemon effect wat je krijgt bij het verzamelen en trainen van de karakters waar je in kan transformeren heeft wel potentie. Het zal in iedergeval de beste platformer zijn op de Xbox game console sinds de introductie. Want als er 1 genre was waar je wat aan miste was het dat wel in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Plaatjes van de Xbox 360 Marketing Brochure:

XBox360 General Info (178.87 KB)
XBox360 System (87.45 KB)
XBox360 Core System (96.81 KB)
XBox360 Accessories Overview (169.68 KB)
XBox360 Accessories Overview 2 (127.13 KB)

Bron: WinBeta

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Round number two ;) :

http://www.origenxbox360.com/

Je ziet een teller op de achtergrond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die telt af voor wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dit staat in de flash:

// [Action in Frame 1]
target_mill = date.utc(2005, 8, 27, 12);
getNewTime = function ()

Dus 27-08-2005, om 12 uur :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bonzai boompje en een konijn? Is het soms het jaar van het konijn in Japan ofzo ? Snap er niks van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het aansluiten van de 360,

Ik heb al op verschillende sites over de vga kabel gelezen, en ook verschillende fotos bekeken over kabels. Ik vraag me nu nog steeds 1 ding af: Kun je met de hd av kabel die bij het systeem zit (399€) de 360 rechtstreeks op je CRT monitor aan sluiten, of is dat een andere kabel dan de (optionele?) "vga kabel"??

Ik vindt het zowiezo een goede zaak dat de 360 op een monitor aan te sluiten is, en dat zonder uitzonderingen van games enz... was "vroeger" ff anders met de consoles. Stap waar ik lang op heb gewacht, consoles die standaard hoge resoluties uitpoepen! top! :) En al helemaal als een lcd niet noodzakelijk is, en een crt monitor voldoet.

edit: Na de gelekte brochure gezien te hebben, is er dus een component hdav kabel en een vga hdav kabel, zal dus optioneel zijn de vga kabel. Wel geweldig de 360 in 720p te kunnen spelen zonder een lcd te hoeven kopen! :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07

Maximus

There is no substitute

Weer eens een game vraagje, welke auto kun je het beste gebuiken om in Forza Arcade mode de laatste race, de Nurburgring 2x te racen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:23:
edit: Na de gelekte brochure gezien te hebben, is er dus een component hdav kabel en een vga hdav kabel, zal dus optioneel zijn de vga kabel. Wel geweldig de 360 in 720p te kunnen spelen zonder een lcd te hoeven kopen! :9
Weet je dat zeker? Dat zou wel heel vet zijn namelijk :+, dan hoef ik ook geen dure lcd tv kopen, maar kan ik gewoon een top lcd monitor halen :). Dan zit je voor 700 euro bij wijze van spreken op 1020p, terwijl je voor dat geld net een lcd tv van 720 i en p hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:47
Helaas heeft de vga kabel geen digitaal audio, dus zal je het zonder 5.1 moeten doen.

EDIT

Ik moet leren lezen :P Doet hij dus wel, alleen vanwege het plaatje nam ik aan dat het om 2 x tulp ging ipv optisch of digitaal coax.

[ Voor 47% gewijzigd door digitalmind op 22-08-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:40:
[...]

Weet je dat zeker? Dat zou wel heel vet zijn namelijk :+, dan hoef ik ook geen dure lcd tv kopen, maar kan ik gewoon een top lcd monitor halen :). Dan zit je voor 700 euro bij wijze van spreken op 1020p, terwijl je voor dat geld net een lcd tv van 720 i en p hebt.
Wat dacht je van een 22inch crt, stukje goedkoper en nog steeds beter op grafisch gebied. Dan maar niet een dunne monitor, wel voor een leuk bedrag top beeld! :P
Ik ga m eerste instantie op me 19" crt zetten, 720p (1280*) met OBLIVION op zie ik ook met me X800XTPE niet voluit gebeuren. Geil, die specs van de 360 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Is het niet een beter idee om een aparte 360 topic te openen ? Dit topic raakt een beetje vol met speculaties die niets met de huidige xbox te maken hebben.

Ik had namelijk een vraag : wil graag een racestuur kopen maar heb geen idee waar te beginnen. Ik speel namelijk vanaf de bank (dus niet stoel) en wil geen tafel of racestoel aan gaan schaffen (dat vind de baas niet goed ;) ). Nu zag ik racesturen die je los in de hand kunt houden maar hoe zijn die ?

Een link naar een goeie vergelijkingsreview zou fijn zijn. Heb er wel wat gevonden maar de meesten dateren uit 2002. En de recente hebben het vaak alleen over varienten die je aan een tafel kunt vastmaken.

Oh, en de spellen die ik speel zijn Midtown Maddness, Juiced, Project Gotham Racing 2, DTM Driver 2 en GTA : San Andreas. Worden deze allemaal ondersteund of is dat niet afhankelijk van het spel ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Racestuur dat je in de hand kan houden!? :? Hoe wil je dan aan het stuur draaien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:36:
Wat bevalt je dan niet aan de grote? Hij beviel mij echt super, lekker licht en hij ligt nog beter in de hand dan de Controller S. Beste controller die ik heb vastgehouden. Misschien als je echt grote handen hebt dat hij dan iets te klein is :).
Ik heb niet gespeeld met de xbox360 controller, maar als je de Classic & S-controller vergelijkt vind ik de S-controller in de meeste gevallen minder prettig. Het enige waar ik hem wel prettiger bij vind, is bij spellen waabij ik de D-pad veel gebruik (beat-em ups, THPS :P). Ik vind de sticks op de Classic een stuk lekkerder spelen bijv. Hopelijk valt deze controller een beetje er tussen in ^^ Dus een D-pad als op de S-controller en een vorm & sticks zoals bij de Classic. Maarja, dat merk ik pas nadat ik hem in m'n handen gehouden heb :P

Het hele HDTV gebeuren stoor ik me een beetje aan. Bijna alleen de nieuwste LCD tvs kunnen resoluties aan die hoog genoeg zijn, maar geen van de tvs lijkt de resoluties die nodig zijn als native reso te hebben > interpolatie-feest (of niet full-screen) ;( Of mis ik iets? Ik hoop van wel. Iemand die wat licht op de zaak kan werpen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Fire69 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:55:
Racestuur dat je in de hand kan houden!? :? Hoe wil je dan aan het stuur draaien? :?
Nou, ik zag zoiets hier maar geen idee hoe het werkt :

http://www.psxshop.nl/pro...49dfc47d2e5090063dee900db

Hmmm, nu ik het zo bekijk is dat misschien toch niet echt een stuur :?. Dan zou het een gyro motortje moeten hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Het hele HDTV gebeuren stoor ik me een beetje aan. Bijna alleen de nieuwste LCD tvs kunnen resoluties aan die hoog genoeg zijn, maar geen van de tvs lijkt de resoluties die nodig zijn als native reso te hebben > interpolatie-feest (of niet full-screen) ;( Of mis ik iets? Ik hoop van wel. Iemand die wat licht op de zaak kan werpen? :)
HDTV is vooral voor amerika waar dat al 3-4 jaar ingeburgerd is. Dus het is op zich logisch dat ze daar erg mee adverteren omdat er toch al wat mensen zijn die dat in de huiskamer hebben staan. De Xbox adverteerde daar ook al mee (720p/1084p) maar in de praktijk bleken maar een paar spellen dit echt te ondersteunen. Bovendien werd het merendeel van de spellen op de mainstream markt gericht dus werden alle polygon counts daarop ingericht. Effe naar boven schakelen kon gewoon niet meer met de CPU/GPU die aanwezig was.

Overigens (en nu ga ik het er zelf ook over hebben) denk ik dat het nogal gaat tegenvallen met de HD support ; de architectuur van de 360 is gebaseerd op multiprocessor development, iets waar men nog niet zoveel kaas van heeft gegeten. Dus voordat je echt spectaculaire resultaten (met en zonder HD) ziet zijn we weer een jaar verder. Dat is overigens bij bijna elke console launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Spam schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:52:
[...]

Nou, ik zag zoiets hier maar geen idee hoe het werkt :

http://www.psxshop.nl/pro...49dfc47d2e5090063dee900db

Hmmm, nu ik het zo bekijk is dat misschien toch niet echt een stuur :?. Dan zou het een gyro motortje moeten hebben......
XBOX RF-ROUND PAD

It controlled by high frequency with wirelessly , the operating frequency is according to the regulation in U.S.A
is 903.00MHz , and in Europe is 869.834Mhz

The careless operation that have no angle to limit , and the operation distance can over 8 metres

The appearance is designed for novel and it including both steering wheel and handle

The handle can rotate for 60 degree

It have two pieces of vibration motor of simulation

Handle is designed extraordinary humanization
Ok, en wat doet dat ding nu juist!? :?
Spam schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:58:
[...]
HDTV is vooral voor amerika waar dat al 3-4 jaar ingeburgerd is. Dus het is op zich logisch dat ze daar erg mee adverteren omdat er toch al wat mensen zijn die dat in de huiskamer hebben staan. De Xbox adverteerde daar ook al mee (720p/1084p) maar in de praktijk bleken maar een paar spellen dit echt te ondersteunen. Bovendien werd het merendeel van de spellen op de mainstream markt gericht dus werden alle polygon counts daarop ingericht. Effe naar boven schakelen kon gewoon niet meer met de CPU/GPU die aanwezig was.

Overigens (en nu ga ik het er zelf ook over hebben) denk ik dat het nogal gaat tegenvallen met de HD support ; de architectuur van de 360 is gebaseerd op multiprocessor development, iets waar men nog niet zoveel kaas van heeft gegeten. Dus voordat je echt spectaculaire resultaten (met en zonder HD) ziet zijn we weer een jaar verder. Dat is overigens bij bijna elke console launch.
Je ziet toch ook dat de nieuwe xbox-spellen nu pas qua graphics op hun hoogtepunt zitten? Da's bijna 5 jaar na de launch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn er dit keer wel duidelijker over, ze zeggen dat iedere game minimaal 2xAA moet ondersteunen en 720p. Of hoor/lees ik nu dingen die er niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Dat van die AA wist ik niet, maar wat je zegt over HD klopt als een bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
Wat zijn een beetje leuke beat em up spellen ala DOA3 voor de Xbox ?, Ninja Gaiden vond ik toch een beetje eentonig worden.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

KaMiKaZe schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:28:
Wat zijn een beetje leuke beat em up spellen ala DOA3 voor de Xbox ?, Ninja Gaiden vond ik toch een beetje eentonig worden.
Soul Calibur II? :) Kzal nog even verder kijken ;)

Mortal Kombat: Deadly Alliance schijnt niet slecht te zijn. Same goes for Mortal Kombat: Deception.

[ Voor 38% gewijzigd door Okyah op 30-08-2005 08:41 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PES 4 is stoer. Zag hem liggen voor een vriendenprijsje en heb me er al goed mee kunnen vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES is gewoon de beste football game op consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:46
PES is het allerbeste... Ik ben inmiddels bijna een jaar verslaafd aan dat spel..
Mocht je zin hebben om mee te doen online aan toernooien enzo, check even mijn sig.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar het is buitengewoon verschrikkelijk saai als je niets aan voetbal vindt :P Het enige voetbalspel dat mij kon vermaken is Fifa 99 ofzo, waar je een training kon doen waarbij je zelf kon instellen hoeveel spelers er aan beide kanten stonden. Resultaat > * Okyah een volledig elftal, andere team 1 speler (geen keeper >:)). Moehahahahahaha })

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Gister ff een X360 premium pack ge-preorderd, ik wil er natuurlijk wel 1 met de lauch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

S2S schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:38:
Gister ff een X360 premium pack ge-preorderd, ik wil er natuurlijk wel 1 met de lauch hebben.
Hoe dat zo? Even wachten en het is veeeel goedkoper :P En de launch titles > Wil eerst wat reviews lezen eik ;) Kameo, Perfect Dark, DoA4, Elder Scrolls IV (komt ook voor pc, dus niet echt enorm interessant imo), Q4 (idem) en dan heb ik het alweer gehad met launch titles die mijn interesse hebben :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Okyah schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:49:
[...]
Hoe dat zo? Even wachten en het is veeeel goedkoper :P En de launch titles > Wil eerst wat reviews lezen eik ;) Kameo, Perfect Dark, DoA4, Elder Scrolls IV (komt ook voor pc, dus niet echt enorm interessant imo), Q4 (idem) en dan heb ik het alweer gehad met launch titles die mijn interesse hebben :P
Ach je kunt altijd blijven wachten die dingen worden steeds goedkoper.

Maar voor mij heeft een launch gewoon iets speciaals, je leeft er naar toe. Lekker lullen op het net over de games en machine. Ik haal al mijn consoles met de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

S2S schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:53:
Ach je kunt altijd blijven wachten die dingen worden steeds goedkoper.
True, true ;) Maar bij consoles is de prijs vaak in een maand of 3-4 25-33 % lager enzo :P
Maar voor mij heeft een launch gewoon iets speciaals, je leeft er naar toe. Lekker lullen op het net over de games en machine. Ik haal al mijn consoles met de launch.
Hehe, dat kan ik me voorstellen :D Maar ik wil eerst ook reviews lezen enzo. Mochten er geen spellen uitkomen die mij interesseren, dan heeft het weinig zin zo'n ding aan te schaffen ;)

Btw, is er al enige ervaring gepost ergens over het spelen (emuleren) van xbox spellen? Ik ben wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt :) En ik vraag me ook af of sommige spellen die eerst op de 'oude' xbox wel eens framedrops hadden, nu vloeiend werken ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

• S2S

S2S

Okyah schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:05:
[...]
True, true ;) Maar bij consoles is de prijs vaak in een maand of 3-4 25-33 % lager enzo :P
[...]
Hehe, dat kan ik me voorstellen :D Maar ik wil eerst ook reviews lezen enzo. Mochten er geen spellen uitkomen die mij interesseren, dan heeft het weinig zin zo'n ding aan te schaffen ;)

Btw, is er al enige ervaring gepost ergens over het spelen (emuleren) van xbox spellen? Ik ben wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt :) En ik vraag me ook af of sommige spellen die eerst op de 'oude' xbox wel eens framedrops hadden, nu vloeiend werken ;)
Wat ik heb gehoord is dat je de AAA xbox games (halo's en 1st en 2nd party) games kan spelen op de X360 met HDD.

Verder gaat er ook het gerucht dat MS devs helpt om de nog te releasen xbox games compatible te maken met de X360, dat niet alleen maar dat ze ook werken op de X360 zonder HDD, het emulatie progje staat dan op de game disc.

Verder schijnen er al Xbox games op de markt te zijn die de x360 emulator al hebben. Ik gok dat Conker daar bij hoort.

Over framedrops weet ik niets, maar als het een emu is zullen de framedrops er wil in zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 01-09-2005 10:39 ]

• Wom

Wom

De PS2 emuleert de PSX hardware matig, dat maakt wel een verschil natuurlijk, maar ik verwacht weinig problemen omdat de instructiesets op grote schaal al geëmuleerd worden bij andere toepassingen.

Komt allemaal wel goed. Owja, ik koop hem gewoon bij de launch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Weet iemand eigenlijk hoe lang er nog spellen voor de XBOX blijven komen ? Want hoe lang zijn er nog PS1 titels op de markt gekomen nadat de PS2 gelaunched werd ?

* Spam in sarcasme mode

Lijkt me wel nuttig voor deze XBOX TOPIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Spam schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:54:
Weet iemand eigenlijk hoe lang er nog spellen voor de XBOX blijven komen ? Want hoe lang zijn er nog PS1 titels op de markt gekomen nadat de PS2 gelaunched werd ?

* Spam in sarcasme mode

Lijkt me wel nuttig voor deze XBOX TOPIC
Microsoft heeft 2 jaar beloofd, maar reken dan niet meer op 1st party titels. Zal eerder dat disney spul zijn en misschien nog een verdwaalde EA titel. Wel zullen er nog veel titels als classic uit gaan komen, dus mooie tijd om je collectie compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Heeft iemand inmiddels toevallig ergens gezien wat het verschil is tussen de beeldkwaliteit van de Xbox 360 op een HDTV apparaat en een niet-HDTV apparaat? Ik vraag me namelijk ernstig af wat de meerwaarde is van de Xbox 360 graphics als je geen HD-capable apparaat hebt. In Europa zijn die dingen nogal schaars, ben zelf op zoek naar een TV die zoveel mogelijk HD beelden weer kan geven maar die zijn er amper. Het dichts in de buurt komt de Samsung WS-32Z306V geloof ik (even afgezien van de issues die daar dan weer mee schijnen te zijn).

Ik wil dit weten omdat ik de keuze moet maken tussen een el cheapo 32" CRT TV of anders een 2x zo dure plasma of LCD...

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dit geeft een zelfde verschil als een xbox op een gewone TV of een HD-ready TV :)
Ik heb een JVC HD-Ready LCD tv en als je bijvoorbeeld Amped 2 in 720p speelt weet je niet wat je ziet. Het verschil is echt enorm groot. Ik vind het verschil naar een progressief beeld al erg groot overigens (480p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, voor de mensen die direct bij de launch een Xbox360 willen aanschaffen, misschien zijn er dan maar 5 spellen direct beschikbaar. Ja, oud nieuws alweer, maar misschien wel handig om hier neer te zetten voor degenen die het nog niet gezien hadden :P

Verder zou het me heel jammer lijken als uiteindelijk niet ALLE xbox1 spellen op de 360 gespeeld kunnen worden. Maarja, time shall tell, he? :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Nu ben ik misschien een grote noob op dit gebied maar is het niet mogelijk om onze lcd - pc schermen op de xbox 360 te gebruike, Mijn 15.4 " lcd speelt HD filmpjes op 720p schitterend af. Kan deze dan niet op een 360 worden aagesloten?

enig nadeel is natuurlijk wel dat je geen console koopt om alsnog achter je pc scherm te zitten maar .. het is misschien ene optie.. VGA/DVI kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ja dat kan (zie vorige pagina, of 2 pagina's terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.lcd-discounter.nl/getImage.aspx?t=0&imageid=%7B931e564a-764f-4807-be97-5fdb16139969%7D

Dit wordt hem voor mij.

82 cm lcd
HD Ready (dus HD TV zonder tuner, voor xbox niet nodig)
2 tuners

Geld ligt klaar, ik wacht tot de xbox release date bekend wordt, en een week er voor bestel ik hem _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door PWM op 05-09-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

DyStiC

'Atta way, baby!

Weet iemand misschien waar ik wat specifieke info kan vinden over de media functies van de Xbox360? Kan deze bijvoorbeeld ook xvid afspelen? en met ondertiteling?
En hoe werkt de media extender functie? Speel je dan content van je MCE pc af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
PWM schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:57:
[afbeelding]

Dit wordt hem voor mij.

82 cm lcd
HD Ready (dus HD TV zonder tuner, voor xbox niet nodig)
2 tuners

Geld ligt klaar, ik wacht tot de xbox release date bekend wordt, en een week er voor bestel ik hem _/-\o_
Wat voor een merk is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Lijkt me een LG. Ik ben zelf niet zo te spreken over de LCD's van LG trouwens. Ik zou zelf eerder voor de nieuwe Samsung tv's gaan. Beste prijs/kwaliteit, zonder twijfel.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik ben helemaal nog niet te spreken over lcd's. Het zwart is niet zwart en er kan vertraging onstaan in het beeld, dit is vaak het geval met videogames.
De reactietijd is gewoon nog niet goed genoeg bij veel tv's om nog maar te zwijgen over de slechte kijkhoek die multiplayen met 4 man niet te doen maakt, of je moet allemaal netjes met zn 4-en naast elkaar zitten.

Plasma is voorlopig de betere keuze IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

S2S schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:52:
Ik ben helemaal nog niet te spreken over lcd's. Het zwart is niet zwart en er kan vertraging onstaan in het beeld, dit is vaak het geval met videogames.
De reactietijd is gewoon nog niet goed genoeg bij veel tv's om nog maar te zwijgen over de slechte kijkhoek die multiplayen met 4 man niet te doen maakt, of je moet allemaal netjes met zn 4-en naast elkaar zitten.

Ben ik niet met je eens. Ten eerste zijn er nog erg weinig geschikte plasma tv's. De meeste plasma's hebben een veel te lage resolutie. Daarnaast hebben veel plasma schermen een enorm spiegelende glasplaat, dit is vreselijk irritant en maakt hem onbruikbaar met fel licht. Ten derde zijn er tegenwoordig erg goede LCD's die een goede weergave van zwarte tonen hebben. De nieuwste Samsungs zijn daar een goed voorbeeld van (de oudere Samsungs niet zo) en vooral de Sharp's hebben een zéér goede weergave van het zwartniveau. Bij die tv's is de kijkhoek ook dik in orde, evenals de reactietijd.

Wat wel een probleem is, is dat het voor de meeste mensen erg moeilijk is om de kwaliteit van tv's te vergelijken. Niet alleen heb je bij de meeste winkels niet alle goede modellen bij de hand, ook mis je daar vaak de mogelijkheid om ze zelf af te stellen en verschillende bronnen aan te sluiten (bijv. pc-weergave, HD-beeldmateriaal). Dit maakt het erg moeilijk om als consument voor een geschikte tv te kiezen die bij je past. Je bent teveel aangewezen op recensies, die naar mijn mening veel te vaak niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het zwart is niet zwart en er kan vertraging onstaan in het beeld, dit is vaak het geval met videogames.
Ik heb een JVC LCD, en die heeft een reactietijd van 7ms, en volgens mij is dat net zo snel als de snelle LCD pc schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Plasma HD tv's zijn onbetaalbaar.

Ik neem mijn 360 mee naar de winkel, en sluit hem op alle merken tv aan, dan weet ik zeker welke ik neem :) De afspraak staat al.

Die ik wil is idd een LG, nieuwste model. Overigens koop ik hem gewoon in de winkel, en ik kon gister 700,- korting krijgen op de advies prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Kooptip voor iedereen hier. Als je duits kan moet (!) je even de bladen Audio en Video halen. Heb de reviews doorgenomen en dan zie je welke tv's/lcd's/plasma's goed zijn. Er is geranschikt op kwaliteit, niet op prijs en dat levert altijd weer verassende resultaten op.

Maar goed, mijn vraag is nog niet helemaal beantwoord: heb je wel wat aan de HD capaciteiten van de Xbox 360 als je een 'gewone' TV koopt. Die dingen kunnen toch maar max 720x576 aan? En dan kun je onmogelijk HDTV-ready zijn lijkt mij.

Ben benieuwd wat er nieuw van de IFA afkomt volgende maand....

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Of je gaat naar http://www.homecinemachoice.com/, daar hebben ze namelijk de scans van de reviews uit de bladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
DyStiC schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:10:
Weet iemand misschien waar ik wat specifieke info kan vinden over de media functies van de Xbox360? Kan deze bijvoorbeeld ook xvid afspelen? en met ondertiteling?
En hoe werkt de media extender functie? Speel je dan content van je MCE pc af?
Lijkt me redelijk makkelijk :
  • de media extender functie speelt MCE content af, net zoals bij de xbox nu. Echter weet ik niet of die extender software nu standaard al op het systeem staat of dat je dat er ook bij moet kopen.
  • XVID/DivX etc zal niet ondersteunt worden door MS. Dit is volgens hen een illegale standaard (reverse engineered van hun eigen mpeg4 codec) en ze gaan dat dus er echt niet inhangen. En helemaal niet de ondertiteling want daar zijn behoorlijk wat discussies over omtrend rechten hiervan (ondertitels.nl heeft hier geregeld problemen mee gehad). En al zou dat allemaal niet belangrijk zijn wil MS zelf hun DRM/WM10 standaard promoten voor verspreiding van video materiaal. Dus dan gaan ze een tegenhanger (of opvolger : HD-DIVX) niet in de hand werken... Het wachten is op een 360 variant van XboxMediaCenter. Dat laatste laat misschien nog wel op zich wachten omdat een 360 significant moeilijker te programmeren is dan een xbox. Dus de maker zullen eerst multi-processor basis moeten bijleren alvorens ze HD materiaal lekker kunnen draaien. Ik voorspel dat daar nog wel een jaartje of 2 over heen gaat voordat dat allemaal lekker loopt. Tot die tijd zul je het met een gewone xbox of een DreamXbox moeten doen om 720p DivX materiaal te kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Spam op 07-09-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
http://news.teamxbox.com/...e-Announcement-of-Halo-3/
Origen Xbox 360 Counting Down to the Announcement of Halo 3?
Earlier this week, we reported about the latest update to the Origen Xbox 360 website, in which the teaser site had a phrase in Latin placed in one of the tree branches (you can go now to www.origenxbox360.com and right click on the tree and select Zoom In. Do that three times over the branch near the bottom). The phrase in question was:

in hoc spatio arbor noster floruit, fecundus pomies Elysii ignoti, qui in loco ludent electi, ab Originis angelis circumdati.

That would translate in English as:

In this space our tree has flourished abundant with the unknown fruits of Elysium, who will play in the chosen place, surrounded by the angels of Origen.

Although that sounds like a suggestion to either the rumored stores that will open on Tokyo and New York’s Time Square, or the first Xbox 360 kiosk appearing in stores, a new clue gives us a third option.

Kirill Wiser emailed us to inform us that Elysium is the name of the city in which John Spartan-117, aka Master Chief, grew up before being replaced with a flash clone in order to join the Spartan II program on Reach.

When we first discovered the Latin phrase in Origen Xbox 360, we immediately associated it with the Greek term. In Greek mythology, the Elysium (the spelling Elysium is a Latinization of the Greek word Elysion) are the Elysians Fields, the place where the mortals favored by the gods can go when they die. It is a peaceful and beautiful place similar to the modern concept of paradise.

One can understand why Bungie chose that name for the city in which Master Chief grew up but now the connection with Origen Xbox 360 is remarkable.

Interestingly too, the name of Halo 2 third and final boss is Tartarus, which again in Greek Mythology, is the opposite of the Elysium, the Underworld zone of eternal torment, where the greatest sinners were punished for their transgressions.

So now a new question rise: Is the Origen Xbox 360 web site counting down to the official announcement of Halo 3 on September 27th? Well, in only three weeks we’ll find out what Origen Xbox 360 is all about.
Ik wacht af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Kan je met de xbox 360 nou ook divx en dergelijke gaan afspelen zodat je het als een mediacenter kan gaan gebruiken?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
cool0 schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:58:
Kan je met de xbox 360 nou ook divx en dergelijke gaan afspelen zodat je het als een mediacenter kan gaan gebruiken?
Officieel is het niet mogelijk om divx en dergelijke af te spelen.

Pas wanneer Xbox Media Center (of een alternatief) op de Xbox 360 draait zal dat mogelijk zijn. Maar daarvoor zou je moeten wachten totdat de Xbox 360 gekraakt wordt en de makers van XBMC hun product naar de Xbox 360 hebben gepoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Even terug naar de Huidige Xbox ;) heb sins vrijdag, Black Hawk Down binnen en zaterdag getest met Xbox live. Ik vond het leuk :D er was leuke samenwerking en vind het geluid vooral goed klinken! Wel beetje jammer is dat de textures er een beetje blur eruit zien maar na een tijdje spelen was dit gevoel al weg (gelukkig maar :p ) nog meer mensen die deze game hebben en het online spelen ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
magnifor schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:26:
[...]

Officieel is het niet mogelijk om divx en dergelijke af te spelen.

Pas wanneer Xbox Media Center (of een alternatief) op de Xbox 360 draait zal dat mogelijk zijn. Maar daarvoor zou je moeten wachten totdat de Xbox 360 gekraakt wordt en de makers van XBMC hun product naar de Xbox 360 hebben gepoord.
Moet die niet op een PC in een netwerk hangen, zodat je video kan streamen? Zodra dan op die computer maar een codec draait moet dit toch goed gaan? Kan zijn dat ik er volledig naast zit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Neejoh schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:00:
[...]

Moet die niet op een PC in een netwerk hangen, zodat je video kan streamen? Zodra dan op die computer maar een codec draait moet dit toch goed gaan? Kan zijn dat ik er volledig naast zit hoor :P
Dat zou inderdaad kunnen ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Aap schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:48:
Even terug naar de Huidige Xbox ;) heb sins vrijdag, Black Hawk Down binnen en zaterdag getest met Xbox live. Ik vond het leuk :D er was leuke samenwerking en vind het geluid vooral goed klinken! Wel beetje jammer is dat de textures er een beetje blur eruit zien maar na een tijdje spelen was dit gevoel al weg (gelukkig maar :p ) nog meer mensen die deze game hebben en het online spelen ?
Black Hawk Down heb ik niet, maar ik heb altijd wel veel plezier beleefd aan Ghost Recon online. Lekker veel samenwerken en sluipen, en soms hevige vuurgevechten. Het feit dat je met zo'n headset allemaal in verbinding met elkaar staat voegt echt veel toe. Aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Van de shop waar ik m'n 360 heb gepreorderd hoorde ik dat de officiele preorderkits (longsleeveshirt en zo) pas "eind september" uitgeleverd gaan worden door MS. Ik verwacht op 27 september dus eerder een officiele launchaankondiging met tegelijk de officiele start van de preorders, en wellicht dat ze dan (eindelijk) de launch lineup gaan bevestigen.

Professionele website nodig?

• Spam
Neejoh schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:00:
[...]

Dat werkt zo niet hoor. Eerst moet de XBOX gekraakt worden wat waarschijnlijk moeilijker gaat worden vanwege TPM (nieuws: TPM-chip maakt Xbox 360 moeilijk te kraken), dan moet de software gemaakt worden (dus geport door de makers) en dan moet het allemaal nog werken op een redelijk uniek assymmetric multi-processor platform. Mijn voorspelling : duurt nog een jaar na dato voordat er iets fatsoenlijks is.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In its pre-Tokyo Games Show conference on Thursday afternoon, Microsoft announced that it is shipping the Xbox 360 in North America on Tuesday, November 22, two days before Thanksgiving. The company also said the console is already being manufactured en masse, with "state-of-the-art facilities producing millions of units."

As previously revealed this week, Microsoft will stagger the release of the Xbox 360 by territory. Europe will get the console second on Friday, December 2, while it will hit Japanese store shelves on Saturday, December 10.

Professionele website nodig?

• Rox_NL
  • Niet online
Iets later dan verwacht, maar ok, ik vind het wel goed zo.

• cool0

cool0

Spam schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:57:
[...]

Dat werkt zo niet hoor. Eerst moet de XBOX gekraakt worden wat waarschijnlijk moeilijker gaat worden vanwege TPM (nieuws: TPM-chip maakt Xbox 360 moeilijk te kraken), dan moet de software gemaakt worden (dus geport door de makers) en dan moet het allemaal nog werken op een redelijk uniek assymmetric multi-processor platform. Mijn voorspelling : duurt nog een jaar na dato voordat er iets fatsoenlijks is.
Wat is de meerwaarde dan van de Xbox? ik dacht juist dat het een all in one machine zou worden een echte media center maar dat is dus niet het geval. Nu kan je alleen games spelen met horny graphics? Wat ik namelijk wil is natuurlijk spelletjes spelen maar mijn voorkeur gaat uit naar het bekijken van mijn media vanaf mijn pc op mijn bigass HDTV LCD :).

[ Voor 10% gewijzigd door cool0 op 15-09-2005 11:21 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Rox_NL
  • Niet online
De xbox kan media streamen van een xp based pc (zo werd dat gezegd tijdens de pre-e3 prestentatie). Wees maar niet bang dus. De vraag is alleen wat voor soort formaten ondersteund zullen worden.

• cool0

cool0

Als die namelijk media kan streamen bv net als de pinacle showcenter dan kan pinacle wel inpakken :). Ik heb nu namelijk een Palm Butler de duurste versie en heb door heel het huis tv alleen is het beeld een beetje crapy omdat de input een composite signaal is!

Verwijderd

Hij komt 2 Dec op de markt in europa !! vandaag bekent gemaakt hier bij Microsoft ! de 360 console

• cool0

cool0

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:49:
Hij komt 2 Dec op de markt in europa !! vandaag bekent gemaakt hier bij Microsoft ! de 360 console
Vriend kijk eens bij de post van Curry684

[ Voor 6% gewijzigd door cool0 op 15-09-2005 11:52 ]

• Wom

Wom

Mooi optijd voor sinterklaas :P

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

Rival24

I'll Be Back

Heeft iemand Burnout 4 al gespeeld? Ikvind het best een leuke opvolger voor 3, maar toch mist het iets. De DJ tijdens het rijden zit er niet meer in, en de soundtrack is echt een heel stuk minder dan die van deel 3. Ook het overzichtscherm is niet meer gebaseerd op een landkaart. De 'races' waar je moet crashen zijn ook vet veel moeilijker dan in deel 3 en rsi opwekkend :p

Positieve dingen zijn dat je veel sneller in snelle auto's kunt rijden en dat je erg vette shortcuts en jumps hebt. Ook het gewone rondrijdende verkeer beuken is erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de huidige xbox is het toch ookal mogelijk om te streamen, waarom die dan niet gebruiken als media center naast je xbox360. Maakt dan toch niet zoveel meer uit of de xbox360 het wel of niet ondersteund. Ok op degene na die er nog geen 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Was het maar alvast 2 december. De 360 wordt zoooo vet. Ben nooit echt fan geweest van de XB maar dit gaat hem echt worden.

Maar welke 5 games zouden er nu bij de launch moeten zijn? Wel jammer dat PGR er waarschijnlijk niet bij gaat zitten. Maar dan nog maar heel iets meer geduld hebben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Rival24 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:49:
Heeft iemand Burnout 4 al gespeeld? Ikvind het best een leuke opvolger voor 3, maar toch mist het iets. De DJ tijdens het rijden zit er niet meer in, en de soundtrack is echt een heel stuk minder dan die van deel 3. Ook het overzichtscherm is niet meer gebaseerd op een landkaart. De 'races' waar je moet crashen zijn ook vet veel moeilijker dan in deel 3 en rsi opwekkend :p

Positieve dingen zijn dat je veel sneller in snelle auto's kunt rijden en dat je erg vette shortcuts en jumps hebt. Ook het gewone rondrijdende verkeer beuken is erg vet.
Ik vind deeltje 4 vele malen beter dan de 3. Vooral het traffic-checken is _o_
Alleen het crashen lukt me nog niet echt, da's wel echt veel moeilijker geworden!!

En ik ben echt blij dat die idiote DJ eruit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:25:
Was het maar alvast 2 december. De 360 wordt zoooo vet. Ben nooit echt fan geweest van de XB maar dit gaat hem echt worden.

Maar welke 5 games zouden er nu bij de launch moeten zijn? Wel jammer dat PGR er waarschijnlijk niet bij gaat zitten. Maar dan nog maar heel iets meer geduld hebben.
PGR 3 gaat wel een launchgame worden :9~

http://games.fok.nl/news.php?newsid=6373

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb net een LCD HD tv gekocht. 82 cm _/-\o_

Halo 2 ziet er al stukken beter uit :)

Welke kabel kan ik het beste gebruiken, voor de mooiste kwaliteit? Wat voor een kabel moet er dan tussen? Is dat de Advanced Scart cable van MS, of zijn er andere alternatieven? Het liefst sluit ik hem aan op de HDMI poort, maar ik weet niet of dat al kan met de Xbox.

• Schweino
Het Xbox High Definition AV Pack. Die knal je op de component ingang van je TV. Ondersteunt HDTV resoluties (720/1080) en progressive scan (480p/720p).

http://www.xbox.com/en-us/hardware/highdefinitionavpack.htm

Te koop bij lik-sang of play-asia, helaas niet in NL (tenzij via parallel import).

Let wel op dat je een NTSC of omgebouwde PAL xbox moet hebben om er gebruik van te kunnen maken.

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik heb een beetje zitten zoeken op internet maar ik vroeg me zo af of de xbox360 ook in staat zal zijn om wmvhd af te spelen, weet iemand dit ?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Uit de Telegraaf:

vr 23 sep 2005, 10:29
Nieuwe Xbox al uitverkocht voor lancering _/-\o_
door onze redactie
AMSTERDAM - Het ziet er naar uit dat de Xbox360, de opvolger van de huidige Xbox, al uitverkocht is voordat hij ook maar te koop is. Enkele grote Amerikaanse winkels nemen al geen voorbestellingen meer aan.

Wel adviseren enkele grote ketens om later nog eens te kijken of het niet mogelijk is om de console voor te bestellen, aangezien nog niet zeker is hoeveel er in de eerste instantie van gemaakt zullen worden.

@PWM
PWM schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:30:
Ik heb net een LCD HD tv gekocht. 82 cm _/-\o_
Welke kabel kan ik het beste gebruiken, voor de mooiste kwaliteit? Wat voor een kabel moet er dan tussen? Is dat de Advanced Scart cable van MS, of zijn er andere alternatieven?
http://www.game247.nl/scripts/prodview.asp?idproduct=13415

[ Voor 26% gewijzigd door fulgore op 23-09-2005 16:01 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Zeg hebben jullie de ingame films van de x360 al gezien?
Ik heb inmiddels een hoop van die films bekeken en denk dat ik m'n xbox360 bestelling maar ga annuleren.

Deze bijvoorbeeld:http://www.gametrailers.com/player.php?id=7755&type=mov
Final Fantasy XI, een titel waarop ik eigenlijk wel zat te wachten.. Om te huilen gewoon..

edit:
Dit is trouwens een van de mooiere filmpjes: http://www.gametrailers.com/player.php?id=7759&type=mov.
NFS: Most Wanted en deze is ook alles behalve indrukwekkend. Hij game ziet er wel leuk uit enzo, maar ik zie tot nu toe weinig verschil in kwaliteit tussen dit spel en Burnout Revenge voor de huidige xbox

[ Voor 35% gewijzigd door coady op 24-09-2005 02:01 ]

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Die video van Final Fantasy XI is inderdaad niet veel soeps. Deze game kon net zo goed op de xbox verschijnen. :/ Absoluut niet next-gen waardig, ook al kan de gameplay nog zo goed zijn. Nee, hiervoor hoef je dus zeker geen HDTV aan te schaffen. :O
Sard0niX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:57:
Ik heb inmiddels een hoop van die films bekeken en denk dat ik m'n xbox360 bestelling maar ga annuleren.

Final Fantasy XI, een titel waarop ik eigenlijk wel zat te wachten.. Om te huilen gewoon..

edit:
Dit is trouwens een van de mooiere filmpjes: http://www.gametrailers.com/player.php?id=7759&type=mov.
NFS: Most Wanted en deze is ook alles behalve indrukwekkend. Hij game ziet er wel leuk uit enzo, maar ik zie tot nu toe weinig verschil in kwaliteit tussen dit spel en Burnout Revenge voor de huidige xbox

Verwijderd

kingnbajam schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:37:
Die video van Final Fantasy XI is inderdaad niet veel soeps. Deze game kon net zo goed op de xbox verschijnen. :/ Absoluut niet next-gen waardig, ook al kan de gameplay nog zo goed zijn. Nee, hiervoor hoef je dus zeker geen HDTV aan te schaffen. :O

[...]
FFXI is een simpele port, ze hebben enkel de draw distance verdubbelt ten opzichte van de pc versie. Die op zijn beurt dus een PS2 port is.

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Sard0niX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:57:

edit:
Kijk eens naar dit ingame filmpje van Kameo, ziet er heel goed uit.
Zelfs ik als geharde race game en Fps freak lijkt me dit spel zwaar ok.

http://www.gamespot.com/x...lementsofpower/media.html (video tour 1)

grtz

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Flash3d schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:15:
[...]

Kijk eens naar dit ingame filmpje van Kameo, ziet er heel goed uit.
Zelfs ik als geharde race game en Fps freak lijkt me dit spel zwaar ok.

http://www.gamespot.com/x...lementsofpower/media.html (video tour 1)

grtz
leuke link! Ziet er echt vet uit :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste