Thnx maar helaas,
gebruikte al een fixed versie.
Anoniem: 147889
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 147889 op 28-06-2005 02:08 ]
Vast ip instellen en dan bij 'use static ip' no zetten, is geen goed ideeip: 192.168.0.2
default gateway: 192.168.0.1
use static ip: no
Anoniem: 44492
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 95822
lees het artikel eens doorFire69 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:46:
Waarom steken die kabels er vanboven uit?
En ik dacht dat er nog steeds geen echte werkende exemplaren waren trouwens...
Dus eigenlijk is de 360 niet kleiner, er zit gewoon minder in...He is claiming the power supply is external, and is enourmous.
ROFLToo bad this kid’s Dad apparently didn’t invest in furniture while working at MS.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
http://users.ign.com/coll...rsSeeIt=1&objType=1&lid=1snugger schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:44:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar je een database van je gamecollectie kunt aanmaken. Het liefst met zoveel mogelijk info; genre, hoesje, e.d. Iemand die een een goede tip heeft?
This space is occupied
Anoniem: 118100
Anoniem: 118100
dat dacht ik eerst ook, maarja had even met de scartkabel gekloot en er zit nu weer kleur in..Anoniem: 60967 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:14:
heb je je xbox perongeluk op een andere regio gezet?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Daar mag ik niet over pratenFire69 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:57:
Kleiner dan de S? Ik gebruik nog de originele controllers omdat ik de S te klein vind!
Waar heb je er trouwens kunnen op spelen?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja. Deze console gaat helemaal goed worden. De Media Extender zag er goed uit, en het beeld was echt ongelooflijk. Het blijft natuurlijk van de games afhangen, en daarvan heb ik alleen Kameo en PGR3 gezien, die allebei wel übergeil er uit zagen, en dat op de 25% versie. Laadtijden waren wel lang daardoor, maar het spelen ging zelfs op die kracht al soepel.Macer schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:46:
Maar je bent overtuigd??
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 27-07-2005 14:29 ]
Anoniem: 17443
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nee hoor, je hebt ook nog een component kabel voor de gamecube (ook van Nintendo, ze verkopen overigens ook RF, DFP, composiet-RCA en s-video kabels van Nintendo), en die geeft toch nog wat mooier beeldAap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:48:
Bij de gamecube is er eigenlijk 1 het beste en dat is de kabel van Nintendo, de RGB zegmaar.
[ Voor 30% gewijzigd door Schweino op 29-07-2005 10:04 ]
Euhm, Ninja Gaiden.. ff denken, Ninja Gaiden.. uh.. Ninja Gaiden.. en o ja, Ninja GaidenAap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:48:
Hallo allemaal
Heb gisteren nacht toch maar een Xbox besteldnu weet ik dat er betere kabels zijn dat de kabel die je erbij krijgt. In de SP staan enkele kabels, maar er staat nu niet bij welke het beste is. Bij de gamecube is er eigenlijk 1 het beste en dat is de kabel van Nintendo, de RGB zegmaar.
Ik ga de Xbox aan een gewone tv en/of breedbeeld tv hangen met scart/RGB. Welke kabel kan ik dan het beste nemen om mooi beeld te krijgen ?
En zijn er nog bepaalde games die Xbox excusief zijn en die je gespeeld moet hebben?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 29-07-2005 12:50 ]
Ik zou toch echt proberen alvast te wennen aan de S-controllers, ze zijn gewoon fijner, de stick's zitten dichter op de controller waardoor aimen makkerlijker is, en die 2 kleine knopjes zijn ook beter geplaats.tabakje schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:48:
Hoi,
ik ben al ff aan het zoeken geweest maar ik kan nergens een winkel vinden waar je nog die ouwe vertrouwde grote xbox controllers van microsoft kunt kopen (je weet wel, die grote lompe dingen die je er in het begin standaard bijkreeg), want m'n controllers beginnen gaar te worden en met die controller S dingen kan ik echt helemaal nix.
Heeft iemand enig id waar je die dingen nog kunt kopen?
This space is occupied
Het formaat, daar kan ik nog mee leven, maar de plaatsing van de zwarte en witte knopjes is wel zo krom in mijn ogen en liggen ze ook nog eens half in de gamepad verborgen, zit iedere keer een half uur te zoeken naar die pokke knoppiesTheEvilCuber schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:04:
[...]
Ik zou toch echt proberen alvast te wennen aan de S-controllers, ze zijn gewoon fijner, de stick's zitten dichter op de controller waardoor aimen makkerlijker is, en die 2 kleine knopjes zijn ook beter geplaats.
Je kan vast nog wel ergens een grote controller vinden, maar wennen is eigenlijk de beste optie. De 360 komt eraan die die is nog kleiner
25287
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ikzelf vond de Demo te kort om er een goed oordeel over te geven.Neejoh schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:51:
Burnout 4 demo?? Mis ik wat?? Waar heb je die wegXbox magazine? Winkels zijn natuurlijk niet open op zondag
My luck
Anoniem: 16603
Die actie heeft mij ook overgehaald. Donderdag gelijk aangemeld voor Live. Ik vraag me af of die actie met de 1ste 200 per land is of wereldwijd ... want met 2 aanmeldingen per minuut red ik het niet denk ik. Maar met Conker alleen ben ik ook al heel blijPWM schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:49:
Voor de mensen die twijfelen over Live:
Je krijgt nu een gratis spel als je je aanmeldt. Als je heel snel bent zelfs 3 spellen.
Aanmelden voor de actie doe je hier:
https://www.xboxemea.com/anotherlevel/countrySelector.aspx
Oh, en niet de minste spellen: Conker, DOA Ultimate en/of Forza
Tja, als we zo beginnen...pulleke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:31:
Volgens is het geen burnout 4 maar burnout revenge.
Heb er nog 2 liggen waar vrijwel niet mee gespeeld wordt (ik ben 1.74m, heb dus ook (te) kleine handjestabakje schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:48:
Hoi,
ik ben al ff aan het zoeken geweest maar ik kan nergens een winkel vinden waar je nog die ouwe vertrouwde grote xbox controllers van microsoft kunt kopen (je weet wel, die grote lompe dingen die je er in het begin standaard bijkreeg), want m'n controllers beginnen gaar te worden en met die controller S dingen kan ik echt helemaal nix.
Heeft iemand enig id waar je die dingen nog kunt kopen?
Fire69 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:38:
[...]
Tja, als we zo beginnen...
Dan is het ook geen Burnout 3, maar Burnout: TakeDown.
Vanavond eindelijk ook de kans om de demo te testen, ik ben benieuwd. Als je alle previews ziet/leest!
Nee het is veel handiger dat we de topics over XBox 1 en 360 gewoon bij elkaar houden. Anders bloedt het ene topic zo dood. In het Cube topic gebeurd dit ook zo. Er moet enkel nog een keer een topic titel change gedaan worden...pulleke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:56:
Precies!!!![]()
Erg jammer trouwens dat de moderators hier het toestaan dat de xbox en xbox360 discussies hier zo door elkaar lopen. Voor de duidelijkheid zou het erg helpen deze 2 gescheiden te houden.. Het gaat hier immers ook om 2 compleet verschillende consoles.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 04-08-2005 16:12 ]
Xbox Live staat al op je xbox als je hem krijgt als het goed is. Als je een constante verbinding hebt aan je xbox gaat hij als hij aan is meteen na het live dashboard (ipv. het normale xbox dashboard) Hier zie je meteen hoeveel friends er online zijn, en hoeveel berichten je hebt. Ook kan je er je Credit Card dingen veranderen. Ingame heeft elk live spel een friends list, zo kan je altijd zien wie wat aan het spelen is, en hem meteen joinen (ook vanuit een andere game, maar dan moet je even de disc erin gooien)Aap schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:33:
Wie kan er wat ervaringen vertellen over het Xbox live gebreuren ? aangezien mijn Xbox pas over 3weken binnen komtben ik er wel benieuwd naar !! speeld het leuk ? werkt het makkelijk ? hoe zit het met updates ?
Vertel
This space is occupied
Yeah en een mens is ook een aap...Fire69 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:24:
Topic titel is toch goed? De 360 is toch ook een xbox?
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 11-08-2005 09:09 ]
Ja
25287
Vooral die eerste... dat is gewoon een fotoPWM schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
EDIT
Het heet World Airforce
InderdaadWom schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:56:
Het zal aan Yonix zijn om de SP eventueel aan te passen. Nieuwe 360 topic lijkt me ook wat overbodig.
OMG dat is echt mooi, ik vond die demo van de nieuwe UT engine voor de ps3 al geweldig, maar als ik deze screens zie voor de xdoos dan wordt ik daar erg vrolijk van, grote stappen worden gezet in photorealism voor games! met recht:PWM schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
EDIT
Het heet World Airforce
[ Voor 3% gewijzigd door Ladon op 11-08-2005 16:23 ]
Dit zouden de release games moeten zijn. Dat is geen onaardig lijstje moet ik zeggen# Amped 3 (2K Games)
# Call of Duty 2 (Activision)
# Condemned (Sega)
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)
# Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda Softworks)
# Final Fantasy XI (Microsoft)
# Full Auto (Sega)
# Ghost Recon: Advanced Warfighter (Ubisoft)
# Gun (Activision)
# Kameo: Elements of Power (Microsoft)
# Madden NFL 2006 (EA)
# NBA 2006 (2K Games)
# NHL 2006 (2K Games)
# The Outfit (THQ)
# Perfect Dark Zero Limited Edition (Microsoft)
# Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
# Quake 4 (Activision)
# Ridge Racer 6 (Namco)
# Saints Row (THQ)
# Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
# Top Spin 2 (2K Games)
Volgens EB Games zouden op zestien november (na de lancering dus) de de tweede lading spellen beschikbaar worden voor de Xbox 360:
# Burnout: Revenge
# FIFA Soccer 2006
# Peter Jackson's King Kong
# NBA Live 2006
# Need For Speed: Most Wanted
# Tiger Woods PGA Tour 2006
Dat is dus van de 360 begrijp ik? Misschien handig als je het ff in je post zet!PWM schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
EDIT
Het heet World Airforce
Elder Scrolls en NFS:MW gaan mijn release titles wordenWom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:00:
[...]
Dit zouden de release games moeten zijn. Dat is geen onaardig lijstje moet ik zeggen
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-08-2005 09:00 ]
Sorry, 360 iddBosmonster schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:58:
[...]
Dat is dus van de 360 begrijp ik? Misschien handig als je het ff in je post zet!
[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 12-08-2005 12:45 ]
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)Bosmonster schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:59:
[...]
Elder Scrolls en NFS:MW gaan mijn release titles worden(of Burnout, ff review afwachten)
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 12-08-2005 15:06 ]
Anoniem: 45322
Zover ik weet staan deze voor 2006 gepland dus niet tegelijk met de release van de 360.PWM schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:06:
De Releaselijst tot zover (deze spellen moeten gelijk met de 360 uitkomen)
....
Gears of War
Prey
...
ok ik ben zelf ook zeer geinteresseerd in een xbox 360, maar om dit nu 'photorealism' of zelfs ook maar opvallend mooi te noemen?Ladon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:22:
[...]
OMG dat is echt mooi, ik vond die demo van de nieuwe UT engine voor de ps3 al geweldig, maar als ik deze screens zie voor de xdoos dan wordt ik daar erg vrolijk van, grote stappen worden gezet in photorealism voor games! met recht:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 61% gewijzigd door Wom op 12-08-2005 18:15 ]
in het nederlands nagesynchroniseert ??? ok , dan is t nu definitief zeker: ik ga een US xbox kopen... argh nasynchronisatie... ik vroeg me al jaren af waarom die duitsers allemaal zo gek zijn dat ze het pikken, maar ja hier begint het ook al dusWom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:
De prijs is nog helemaal niet bekend, die wordt waarschijnlijk op de X05 ( die maybe in a'dam wordt gehouden) bekendgemaakt. De retailers in de USA gokken op 300 dollar.
// Ik lees net dat het bevestigd is door Microsoft dat de X05 in Amsterdam plaatsvind. En blijkbaar ook niet zonder reden, want een deel van het nieuws wat ze brengen heeft te maken met Nederland.
- Microsoft heeft Guerilla gekocht.
- Microsoft heeft Davilex gekocht.
- Er komt een rood-wit-blauw frontje voor de 360.
- Alle spellen worden in het Nederlands nagesynchroniseerd.
Verder kan ik niks bedenken wat een link met Nederland zou verklaren. Laten we hopen op het eerst dan maar
Misschien nemen ze nederland wel, omdat hier nog geen aanslag is geweestWom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:
De prijs is nog helemaal niet bekend, die wordt waarschijnlijk op de X05 ( die maybe in a'dam wordt gehouden) bekendgemaakt. De retailers in de USA gokken op 300 dollar.
// Ik lees net dat het bevestigd is door Microsoft dat de X05 in Amsterdam plaatsvind. En blijkbaar ook niet zonder reden, want een deel van het nieuws wat ze brengen heeft te maken met Nederland.
- Microsoft heeft Guerilla gekocht.
Dan was het filmpje van de nieuwe Kill Zone zeker in de verkeerde presentatie ruimte![]()
- Microsoft heeft Davilex gekocht.
bestaat dat nog?
- Er komt een rood-wit-blauw frontje voor de 360.
Dit is waarschijnlijk de reden dan...
- Alle spellen worden in het Nederlands nagesynchroniseerd.
Ja... geloof je dit zelf![]()
![]()
Verder kan ik niks bedenken wat een link met Nederland zou verklaren. Laten we hopen op het eerst dan maar
aha ik dacht al dat ik zelf gek aan t worden was... tja misschien handig om dergelijke opmerkingen te verzien van een comment waaruit blijkt dat het allemaal gelul is...Macer schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:40:
Het is volgens mij maar een wilde gok van Wom om te bedenken wat de reden is waarom het in Nederland wordt gehouden..
[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2005 20:47 ]
Anoniem: 131051
Was dat de S of de originele 'fatboy' ?Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:01:
Heb nog maar een paar keer met een gewone xbox gespeeld, maar vond de controller redelijk groot eigenlijk.
Anoniem: 131051
Anoniem: 63800
van gears of war is al een tijdje bekent dat hij voor 99% zeker niet uitkomt met de release heeft onder andere op gamer.nl gestaanPWM schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:06:
De Releaselijst tot zover (deze spellen moeten gelijk met de 360 uitkomen)
Alan Wake
Blue Dragon
Call of Duty 2
Condemned
Dark Sector
Dead or Alive 4
Dead Rising
Elder Scrolls IV Oblivion
Em Enchant Arm
Espn NHL 2k6
Final Fantasy XI
Frame City Killer
Full Auto
Gears of War
Ghost Recon 3
Godfather
Huxley
Kameo
Madden 2006
Monster Madness
Need For Speed Most Wanted
Perfect Dark Zero
Possesion
Prey
Project Gotham 3
Quake 4
Resident Evil 5
Saints Row
Test Drive Unlimited
The Darkness
Theseis
Tony Hawk American Wasteland
Too Human
Top Spin 2
Unreal Tournament 2007
Waarom niet? Is toch allemaal dezelfde koek ieder deel.Anoniem: 131484 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:04:
Resident Evil 5 minder dan een jaar na de release van deel?
Lijkt me niet
KloptAnoniem: 131484 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:04:
Resident Evil 5 minder dan een jaar na de release van deel?
Lijkt me niet
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq