Het Grote Xbox Topic Deel 11

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.899 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147889

hoi ik ben nieuw hier :P en heb meteen een dringende vraag ;)

ik heb mn xbox gewoon aan netwerkkaart verbonden met een crossover cable, alle instellingen op mn xbox staan goed (voor zover ik weet) en hij is omgebouwd... ook heb ik bij netwerklocaties en dan bij TCP/IP al die dingen ingevuld... namelijk:

op mn xbox zelf staat:

ip: 192.168.0.2
default gateway: 192.168.0.1
use static ip: no

bij TCP/IP staat:

192.168.0.2

en bij cuteftp staat:

192.168.0.2
en bij login en pw gewoon: xbox

als ik dan wil connecten geeft ie een timeout error... waar kan dit aan liggen? of heb ik iets fout gedaan met die ip... ben er allemaal niet zo heel handig in namelijk (ik heb btw evoX als bootdinges...)

ik denk dat ik iets fout doe met al die ips :P maar wat precies? alle hulp is welkom :]

/edit

ik lees net dit:
OPLGELET zorg dat je Xbox opstaat dat alle kabels inzitten 1.6 gebruikers mogen zeker de videokabel niet vergeten

zou dat er iets mee te maken hebben? want die had ik namelijk niet aangesloten... alleen de voedingskabel en de crossoverkabel...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 147889 op 28-06-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46
Videokabel moet je idd zeker en vast insteken.
Welke dashboard gebruik je?

Volgens mij klopt hier iets niet aan:
ip: 192.168.0.2
default gateway: 192.168.0.1
use static ip: no
Vast ip instellen en dan bij 'use static ip' no zetten, is geen goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
En je hebt je Xbox en je PC hetzelfde IP adres gegeven..... Ook niet zo handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Iemand die zo een potje SC:PT op live wil spelen met mij?
Of Pro Evo 4 , laat iets horen..
me gamertag is JiNe0 <- met een nul op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
@The Angel, als je online PES4 wil spelen, kijk eens op www.peslive.nl, daar is altijd wel iemand te vinden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

hmm ik doelde eigenlijk meer op een tweaker inmaken :P
of samen spelen met SC:PT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is er eigenlijk ergens een (degelijk) topic open over de 360? :?

Voorlopig zet ik het hier maar neer.
Vroege screens van PGR3 geshowed op een echte 360, geen G5 dus :)

http://www.bizarreonline....news&showcomments=1&id=32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nee het is veel handiger dat we de topics over XBox 1 en 360 gewoon bij elkaar houden. Anders bloedt het ene topic zo dood. In het Cube topic gebeurd dit ook zo. Er moet enkel nog een keer een topic titel change gedaan worden...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
http://www.teamuix.com/uix/news.php

Samba browsing here we come \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zag het ook net op x-scene.com. _o_

Klein vraagje, ze spreken over supersnel upgraden van xbmc via xbmm (of zo), weet jij daar iets meer over? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ze bedoelen gewoon dat het via samba sneller gaat dan via FTP (vanwege de vele kleine bestanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom steken die kabels er vanboven uit? :?

En ik dacht dat er nog steeds geen echte werkende exemplaren waren trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Fire69 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:46:
Waarom steken die kabels er vanboven uit? :?

En ik dacht dat er nog steeds geen echte werkende exemplaren waren trouwens...
lees het artikel eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
He is claiming the power supply is external, and is enourmous.
Dus eigenlijk is de 360 niet kleiner, er zit gewoon minder in...
Too bad this kid’s Dad apparently didn’t invest in furniture while working at MS.
ROFL _O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 16:39
Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar je een database van je gamecollectie kunt aanmaken. Het liefst met zoveel mogelijk info; genre, hoesje, e.d. Iemand die een een goede tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

snugger schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:44:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar je een database van je gamecollectie kunt aanmaken. Het liefst met zoveel mogelijk info; genre, hoesje, e.d. Iemand die een een goede tip heeft?
http://users.ign.com/coll...rsSeeIt=1&objType=1&lid=1

Hier dus :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Ben een probleempje tegengekomen, al mijn spellen zijn zwartwit geworden :/
Is er iets in de instellingen fout of is de hele xbox verneukt ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

heb je je xbox perongeluk op een andere regio gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Anoniem: 60967 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:14:
heb je je xbox perongeluk op een andere regio gezet?
dat dacht ik eerst ook, maarja had even met de scartkabel gekloot en er zit nu weer kleur in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35

Wom

Hulde aan de kloten dan :P

Iedereen gelezen dat Ridge racer en Resident Evil naar de 360 komen ? :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Woei!!!

Ik heb op de 360 gespeeld (25% versie).

Eerste indrukken:

Beeld fantastisch (HD tv). Kameo was echt geweldig. Hartstikke mooi, de omgeving leeft echt.

Kast: Mooie kast. Niet te groot, niet te klein. De power button ziet er mooi uit. Hij voelde ook stevig aan.

Controller: Hier moest ik even wennen. De zwarte en witte button zijn verdwenen, en kan je nu met je wijsvinger doen. Er zitten dus boven de bekende "schiet" knoppen, nog 2. Het went erg snel.
Het formaat was alleen een beetje tegenvaller. De controller is iets kleiner dan de huidige S controller, en eerlijk gezegd was dat toch echt wat te klein. Het zal wel wennen uiteindelijk, maar ik had liever de oude S controller gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kleiner dan de S? Ik gebruik nog de originele controllers omdat ik de S te klein vind! :X

Waar heb je er trouwens kunnen op spelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fire69 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:57:
Kleiner dan de S? Ik gebruik nog de originele controllers omdat ik de S te klein vind! :X

Waar heb je er trouwens kunnen op spelen? :?
Daar mag ik niet over praten ;)

Ja, hij is echt een stukje kleiner geworden. Er werd verteld dat dat gebeurd is om de Aziaten een beetje tegemoet te komen. Ik hoop dat er nog een tweede controller komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maar je bent overtuigd??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja. Deze console gaat helemaal goed worden. De Media Extender zag er goed uit, en het beeld was echt ongelooflijk. Het blijft natuurlijk van de games afhangen, en daarvan heb ik alleen Kameo en PGR3 gezien, die allebei wel übergeil er uit zagen, en dat op de 25% versie. Laadtijden waren wel lang daardoor, maar het spelen ging zelfs op die kracht al soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Hou op, hou op :P Ik kon al niet meer wachten en nu al helemaal niet meer. Damn, deze verslaving gaat erger worden dan heroïne volgens mij :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik weet niet hoeveel je hier mag zeggen :P maar was het in PGR3 echt zo dat de stad net echte foto's waren tijdens het spelen zelf? Zoals de link hier dus toont: Fire69 in "Het Grote Xbox Topic Deel 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yep, maar dat kan je nu ook zelf zien:

http://movies.teamxbox.co...gr3_tokyo_wmvhd_60fps.wmv

EDIT

Voor de twijfelaar, dit is ECHT in-game

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 27-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hoewel dit natuurlijk heel erg :9~ is, valt het me toch op dat er nog redelijk wat hoekige dingen zijn, zoals de wielkasten van de auto's en zo.
Zou zoiets nog veranderen in de "100% versie"? :)

Ongelooflijk eigenlijk dat deze kwaliteit al in-game kan, mijn laptop kan zelfs het filmpje niet afspelen zonder schokkend geluid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Wat ik nou graag zou willen weten is , dat als de Xbox360 uitkomt hoelang de Xbox 1
te koop zal blijven.

Ik heb hem zelf al 3 jaar of zo iets,maar ik wil voordat ie echt versleten raakt,straks nof wel een
nieuwe xbox kopen,voordat ie niet meer te koop is.

Ik wil gewoon alle xbox 1 games blijven gamen op de xbox 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
XBOX1 zou niet zo lang meer te koop zijn, productie ervan was gestopt dacht ik ergens gelezen te hebben.
Maar wat kan er aan je xobx versleten geraken? HD en fans? Die vervang je toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hallo allemaal :)

Heb gisteren nacht toch maar een Xbox besteld :p nu weet ik dat er betere kabels zijn dat de kabel die je erbij krijgt. In de SP staan enkele kabels, maar er staat nu niet bij welke het beste is. Bij de gamecube is er eigenlijk 1 het beste en dat is de kabel van Nintendo, de RGB zegmaar.

Ik ga de Xbox aan een gewone tv en/of breedbeeld tv hangen met scart/RGB. Welke kabel kan ik dan het beste nemen om mooi beeld te krijgen ?

En zijn er nog bepaalde games die Xbox excusief zijn en die je gespeeld moet hebben :p ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
De "Advanced Scart" MS-kabel is de beste, volledige RGB-scart en Optical-Out.

Project Gotham Racing zijn er nogal veel fan van, ik niet echt, geeft mij maar Burnout 2/3 (binnenkort 4 _o_ ), lekker racen en anderen van de baan knallen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Aap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:48:
Bij de gamecube is er eigenlijk 1 het beste en dat is de kabel van Nintendo, de RGB zegmaar.
Nee hoor, je hebt ook nog een component kabel voor de gamecube (ook van Nintendo, ze verkopen overigens ook RF, DFP, composiet-RCA en s-video kabels van Nintendo), en die geeft toch nog wat mooier beeld ;)

Speltip: Halo2 over xlink met een stel vrienden, da's echt super. Outrun 2 vond ik ook erg tof (zowel offline als online)

[ Voor 30% gewijzigd door Schweino op 29-07-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Aap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:48:
Hallo allemaal :)

Heb gisteren nacht toch maar een Xbox besteld :p nu weet ik dat er betere kabels zijn dat de kabel die je erbij krijgt. In de SP staan enkele kabels, maar er staat nu niet bij welke het beste is. Bij de gamecube is er eigenlijk 1 het beste en dat is de kabel van Nintendo, de RGB zegmaar.

Ik ga de Xbox aan een gewone tv en/of breedbeeld tv hangen met scart/RGB. Welke kabel kan ik dan het beste nemen om mooi beeld te krijgen ?

En zijn er nog bepaalde games die Xbox excusief zijn en die je gespeeld moet hebben :p ?
Euhm, Ninja Gaiden.. ff denken, Ninja Gaiden.. uh.. Ninja Gaiden.. en o ja, Ninja Gaiden ;)

Maar goed deze raad ik je sowieso aan:
• Ninja Gaiden (beste xbox spel, discussie al over voordat ie begint :P )
• Halo (2)
• Conker (als je van platformers houdt, dan is ie erg leuk)
• Splinter Cell Chaos Theory
• Dead or Alive 3/Ultimate
• Fable

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de mensen die twijfelen over Live:

Je krijgt nu een gratis spel als je je aanmeldt. Als je heel snel bent zelfs 3 spellen.

Aanmelden voor de actie doe je hier:

https://www.xboxemea.com/anotherlevel/countrySelector.aspx

Oh, en niet de minste spellen: Conker, DOA Ultimate en/of Forza

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 29-07-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Die aktie heeft me namelijk over de streep gehaald ;) Vannacht Xbox bestelt, maar nu doet het een beetje raar... dus heb ik nog vertraging ook sux :D

Vandaag gelijk even in de stad gehaald:
Xbox live - 60euro
Unreal 2 - 10euro
Crusaitr knigt ofzo - 10euro
GTA-pack - 40euro

Dan zou ik bij mij xbox krijgen, fable en project gotham racing (bestelt op otto.nl)
en via de Xboxlive-aktie-website, conker. En als het mee zit, de andere 2 games van die aktie. Maar aangezien mijn Xbox nog wel 1-2weken duurd, vermoed ik.... zal ik wel buiten de boot vallen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik las ergens dat er elke 30sec een nieuwe inschrijving voor Live is, aangezien je bij de eerste 200 moet zijn om alle 3 de games te krijgen, vrees ik dat je nat gaat worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 22:39
Hoi,

ik ben al ff aan het zoeken geweest maar ik kan nergens een winkel vinden waar je nog die ouwe vertrouwde grote xbox controllers van microsoft kunt kopen (je weet wel, die grote lompe dingen die je er in het begin standaard bijkreeg), want m'n controllers beginnen gaar te worden en met die controller S dingen kan ik echt helemaal nix.

Heeft iemand enig id waar je die dingen nog kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

tabakje schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:48:
Hoi,

ik ben al ff aan het zoeken geweest maar ik kan nergens een winkel vinden waar je nog die ouwe vertrouwde grote xbox controllers van microsoft kunt kopen (je weet wel, die grote lompe dingen die je er in het begin standaard bijkreeg), want m'n controllers beginnen gaar te worden en met die controller S dingen kan ik echt helemaal nix.

Ik zou toch echt proberen alvast te wennen aan de S-controllers, ze zijn gewoon fijner, de stick's zitten dichter op de controller waardoor aimen makkerlijker is, en die 2 kleine knopjes zijn ook beter geplaats.

Je kan vast nog wel ergens een grote controller vinden, maar wennen is eigenlijk de beste optie. De 360 komt eraan die die is nog kleiner _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik haat die S-controllers ook. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
TheEvilCuber schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:04:
[...]

Ik zou toch echt proberen alvast te wennen aan de S-controllers, ze zijn gewoon fijner, de stick's zitten dichter op de controller waardoor aimen makkerlijker is, en die 2 kleine knopjes zijn ook beter geplaats.

Je kan vast nog wel ergens een grote controller vinden, maar wennen is eigenlijk de beste optie. De 360 komt eraan die die is nog kleiner _/-\o_
Het formaat, daar kan ik nog mee leven, maar de plaatsing van de zwarte en witte knopjes is wel zo krom in mijn ogen en liggen ze ook nog eens half in de gamepad verborgen, zit iedere keer een half uur te zoeken naar die pokke knoppies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De oude controllers kunnen toch ook gewoon op de 360?? Het enige nadeel wat je dan hebt is dat je controller niet draadloos is, maar dat is hij nu ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Volgens mij kan dat niet, aangezien ik nergens aansluitingen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Kan inderdaad niet, hoe zou je anders naar de Guide moeten gaan met de oude controller :). Wellicht dat er converters komen maar op het begin zal het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
ik heb m'n controller probleem al opgelost, ff opengeschroeft, contact puntjes schoongemaakt, en hij werkt weer perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Net ff burnout 4 demo zitten spelen. Errug cool! Kom maar op met die game!

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Burnout 4 demo?? Mis ik wat?? Waar heb je die weg :D Xbox magazine? Winkels zijn natuurlijk niet open op zondag :'( My luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
Neejoh schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:51:
Burnout 4 demo?? Mis ik wat?? Waar heb je die weg :D Xbox magazine? Winkels zijn natuurlijk niet open op zondag :'( My luck
Ikzelf vond de Demo te kort om er een goed oordeel over te geven.
Je beschikt slechts over één map / level / race, waar je redelijk snel doorheen bent :p
Maar, Grafisch zag het er net weer iets mooier uit dan Burnout 3 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Volgens is het geen burnout 4 maar burnout revenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16603

PWM schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:49:
Voor de mensen die twijfelen over Live:

Je krijgt nu een gratis spel als je je aanmeldt. Als je heel snel bent zelfs 3 spellen.

Aanmelden voor de actie doe je hier:

https://www.xboxemea.com/anotherlevel/countrySelector.aspx

Oh, en niet de minste spellen: Conker, DOA Ultimate en/of Forza
Die actie heeft mij ook overgehaald. Donderdag gelijk aangemeld voor Live. Ik vraag me af of die actie met de 1ste 200 per land is of wereldwijd ... want met 2 aanmeldingen per minuut red ik het niet denk ik. Maar met Conker alleen ben ik ook al heel blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
pulleke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:31:
Volgens is het geen burnout 4 maar burnout revenge.
Tja, als we zo beginnen...
Dan is het ook geen Burnout 3, maar Burnout: TakeDown.

Vanavond eindelijk ook de kans om de demo te testen, ik ben benieuwd. Als je alle previews ziet/leest! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
tabakje schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:48:
Hoi,

Heb er nog 2 liggen waar vrijwel niet mee gespeeld wordt (ik ben 1.74m, heb dus ook (te) kleine handjes ;)) Mocht je ze willen overnemen dan kan je altijd ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Precies!!! :Y)

Erg jammer trouwens dat de moderators hier het toestaan dat de xbox en xbox360 discussies hier zo door elkaar lopen. Voor de duidelijkheid zou het erg helpen deze 2 gescheiden te houden.. Het gaat hier immers ook om 2 compleet verschillende consoles.
Fire69 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:38:
[...]

Tja, als we zo beginnen...
Dan is het ook geen Burnout 3, maar Burnout: TakeDown.

Vanavond eindelijk ook de kans om de demo te testen, ik ben benieuwd. Als je alle previews ziet/leest! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wie kan er wat ervaringen vertellen over het Xbox live gebreuren ? aangezien mijn Xbox pas over 3weken binnen komt :( ben ik er wel benieuwd naar !! speeld het leuk ? werkt het makkelijk ? hoe zit het met updates ?

Vertel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
pulleke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:56:
Precies!!! :Y)

Erg jammer trouwens dat de moderators hier het toestaan dat de xbox en xbox360 discussies hier zo door elkaar lopen. Voor de duidelijkheid zou het erg helpen deze 2 gescheiden te houden.. Het gaat hier immers ook om 2 compleet verschillende consoles.
Nee het is veel handiger dat we de topics over XBox 1 en 360 gewoon bij elkaar houden. Anders bloedt het ene topic zo dood. In het Cube topic gebeurd dit ook zo. Er moet enkel nog een keer een topic titel change gedaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Topic titel is toch goed? De 360 is toch ook een xbox? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb hier liggen:

De Xbox Games Disc Augustus 2005. Nr. 47

3 speelbare demo's (Bettlefield 2, Pirates en Darkwatch) Veel filmpjes, Xbox 360 promo's enz. enz.

Heb hem net gekocht in de States. Niet gedacht aan NTSC :)

Wie hem wil hebben, en een US Xbox heeft, stuur even een mail naar telefoonn@hotmail.com

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 04-08-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aap schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:33:
Wie kan er wat ervaringen vertellen over het Xbox live gebreuren ? aangezien mijn Xbox pas over 3weken binnen komt :( ben ik er wel benieuwd naar !! speeld het leuk ? werkt het makkelijk ? hoe zit het met updates ?

Vertel :D
Xbox Live staat al op je xbox als je hem krijgt als het goed is. Als je een constante verbinding hebt aan je xbox gaat hij als hij aan is meteen na het live dashboard (ipv. het normale xbox dashboard) Hier zie je meteen hoeveel friends er online zijn, en hoeveel berichten je hebt. Ook kan je er je Credit Card dingen veranderen. Ingame heeft elk live spel een friends list, zo kan je altijd zien wie wat aan het spelen is, en hem meteen joinen (ook vanuit een andere game, maar dan moet je even de disc erin gooien)

Bij spellen als Halo 2 zijn er ook Clans, en kan je die dus ook voice of text berichten sturen.
Updates worden vanzelf geinstalleerd als je live gaat met het spel, je mag namelijk niet zonder de nieuwste update online komen (meestal tegen cheats)
Het is allemaal super makkelijk, geen ip's geen/nauwelijks last van hoge ping (niet merkbaar bij Halo 2 iig)
Voice communicatie bij alle spellen werkt echt goed, vooral met lompe amerikanen kan je echt lachen.

De leukste online spellen zijn toch wel:

Halo 2 (clans, 16 players)
Forza (car clubs, 8 player (gokje, ik hem em niet)
PGR2
Splinter Cell 3: Chaos Theory (Co-op, DM, CTF)
Unreal Championship 2 (heel anders dan de pc tegenhanger, veel leuker imo)
Rainbow Six 3: Black Arrow (10 euro nieuw, Grote community, de CS voor de xbox eigenlijk)
Ghost Recon 2, (co-op, DM, CTF enz, + goedkoop (de nieuwe komt bijna uit voor 30 euro) + grote community + tactiek!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Weet iemand misschien waar je in de buurt van Breda / Tilburg XBox games kan huren?

Ik heb al verschillende videotheken gebeld, maar weinigen blijken XBox games te verhuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zijn er hier nog mensen die ook de game, Black Hawk Down gaan halen ? (komt binnen kort uit) ik heb hem bestelt :p (en de xbox is nog niet binnen :X ).

Nog een vraagje... hoe kan je (op het doosje) zien, dat je met game online kan, maar , of je ook kan zien dat je met meerdere mensen vanaf 1 plek online kan. Dus bijv. Ik haal Halo2, en samen met 3andere vrienden wil ik vanaf mijn Xbox samen gaan knallen online met andere mensen. Kan dit ? of is Xbox live altijd 1 player (vanaf 1 xbox) online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Meestal als er players 1-2 of 1-4 staat en online multiplayer is aangevinkt, kun je vanaf 1 xbox met meer mensen online.

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Fire69 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:24:
Topic titel is toch goed? De 360 is toch ook een xbox? :)
Yeah en een mens is ook een aap...

Magoed als je het perse hier wilt (en twee voor 90% verschillende discussies door elkaar wilt laten lopen), pas de TS dan even aan.

Ben wel op zoek naar wat goede verzamelde info en discussie over de 360 namelijk (en dan niet weer 3 discussies door elkaar in het next-gen roddel topic) ;)

En dat is in dit topic ver te zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 11-08-2005 09:09 ]

• M@cer
Let lijkt me inderdaad ook wel handig om een apart 360 topic te hebben of in het minste geval een andere topictitel.

• PWM
  • Niet online

PWM

Aan de andere kant....

Hier kan ik zeggen de Xbox rules! Xbox is de beste. PS2/3 ZUIGEN!!

Dat kan ik dat andere topic niet :)

Maar goed, ik denk dat het prima is dat hier ook wat 360 spullen komen te staan, zonder opeens weer in discussie te moeten in het andere topic.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Bosmonster schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:06:
[...]

Yeah en een mens is ook een aap...
Ja B) ;)

In het gamecube topic hebben wij ook de Revolution erbij gedaan en dit gaat prima. Wel moet ik zeggen dat hier de communitie stukken minder is ;( je ziet weining mensen helemaal uit hun naat gaan als er weer een nieuwe game is en zelf word er weining over de games gesproken... wel jammer. Dit ervaar ik nu dan he... zit nog niet lang in dit topic en vroeger wel eens vaker hier geweest...

Ik denk, dat als je een Xbox 360 topic aanmaakt, dan sterft dit topic :) er word nu al weining gepost en dan helemaal... kun je het niet samenvoegen ? flinke update in de SP dan en iedereen die nu nog een xbox koopt (zoals ik) kan dan toch nog makkelijk zijn vraagjes en zegjes kwijt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/33236.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/33237.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/33238.jpg

_/-\o_ _/-\o_

EDIT

Het heet World Airforce

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 11-08-2005 13:47 ]

• Wom

Wom

Het zal aan Yonix zijn om de SP eventueel aan te passen. Nieuwe 360 topic lijkt me ook wat overbodig.

25287

Vooral die eerste... dat is gewoon een foto :o

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
Wom schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:56:
Het zal aan Yonix zijn om de SP eventueel aan te passen. Nieuwe 360 topic lijkt me ook wat overbodig.
Inderdaad :*)
Ik zal even kijken wat ik kan doen, laatst had ik per ongeluk foto's verwijderd waardoor deze niet meer zichtbaar zijn in de SP, maar dat zal ik spoedig veranderen :)

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
OMG dat is echt mooi, ik vond die demo van de nieuwe UT engine voor de ps3 al geweldig, maar als ik deze screens zie voor de xdoos dan wordt ik daar erg vrolijk van, grote stappen worden gezet in photorealism voor games! met recht: _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Ladon op 11-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

# Amped 3 (2K Games)
# Call of Duty 2 (Activision)
# Condemned (Sega)
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)
# Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda Softworks)
# Final Fantasy XI (Microsoft)
# Full Auto (Sega)
# Ghost Recon: Advanced Warfighter (Ubisoft)
# Gun (Activision)
# Kameo: Elements of Power (Microsoft)
# Madden NFL 2006 (EA)
# NBA 2006 (2K Games)
# NHL 2006 (2K Games)
# The Outfit (THQ)
# Perfect Dark Zero Limited Edition (Microsoft)
# Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
# Quake 4 (Activision)
# Ridge Racer 6 (Namco)
# Saints Row (THQ)
# Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
# Top Spin 2 (2K Games)

Volgens EB Games zouden op zestien november (na de lancering dus) de de tweede lading spellen beschikbaar worden voor de Xbox 360:

# Burnout: Revenge
# FIFA Soccer 2006
# Peter Jackson's King Kong
# NBA Live 2006
# Need For Speed: Most Wanted
# Tiger Woods PGA Tour 2006
Dit zouden de release games moeten zijn. Dat is geen onaardig lijstje moet ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat is dus van de 360 begrijp ik? Misschien handig als je het ff in je post zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:00:
[...]

Dit zouden de release games moeten zijn. Dat is geen onaardig lijstje moet ik zeggen :D
Elder Scrolls en NFS:MW gaan mijn release titles worden :P (of Burnout, ff review afwachten)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-08-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bosmonster schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:58:
[...]

Dat is dus van de 360 begrijp ik? Misschien handig als je het ff in je post zet!
Sorry, 360 idd

Ik ben dus 1 van de gelukkige geweest die hem heeft mogen spelen. Mijn enige klacht was de grote van de controller. Hier duidelijke foto's van het verschil

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1141/1123448443.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1141/1123448442.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1141/1123448156.jpg

Het leuke is overigens, dat er om het bolletje met het xbox logo, 4 lampjes zitten. Op die manier weet je of je controller 1,2,3, of 4 hebt als je aan het spelen bent.

[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 12-08-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bosmonster schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:59:
[...]

Elder Scrolls en NFS:MW gaan mijn release titles worden :P (of Burnout, ff review afwachten)
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)
# Kameo: Elements of Power (Microsoft)
# Perfect Dark Zero Limited Edition (Microsoft)
# Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
# Top Spin 2 (2K Games)

Dit zullen ze voor mij worden. Burnout twijfel ik ook over, maar dat is meer omdat ik de eerste 3 delen helemaal grijs heb gespeeld en ik twijfel aan de vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Releaselijst tot zover (deze spellen moeten gelijk met de 360 uitkomen)

Alan Wake

Blue Dragon

Call of Duty 2

Condemned

Dark Sector

Dead or Alive 4

Dead Rising

Elder Scrolls IV Oblivion

Em Enchant Arm

Espn NHL 2k6

Final Fantasy XI

Frame City Killer

Full Auto

Gears of War

Ghost Recon 3

Godfather

Huxley

Kameo

Madden 2006

Monster Madness

Need For Speed Most Wanted

Perfect Dark Zero

Possesion

Prey

Project Gotham 3

Quake 4

Resident Evil 5

Saints Row

Test Drive Unlimited

The Darkness

Theseis

Tony Hawk American Wasteland

Too Human

Top Spin 2

Unreal Tournament 2007

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 12-08-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

PWM schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:06:

....

Gears of War

Prey

...
Zover ik weet staan deze voor 2006 gepland dus niet tegelijk met de release van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
Ladon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:22:
[...]

OMG dat is echt mooi, ik vond die demo van de nieuwe UT engine voor de ps3 al geweldig, maar als ik deze screens zie voor de xdoos dan wordt ik daar erg vrolijk van, grote stappen worden gezet in photorealism voor games! met recht: _/-\o_
ok ik ben zelf ook zeer geinteresseerd in een xbox 360, maar om dit nu 'photorealism' of zelfs ook maar opvallend mooi te noemen?

jaren geleden waren er al flightsims op de pc die er zo uitzagen... dit kan mij dus niet overtuigen

overigens: hoe zit het nu met de prijs? in amerika lees ik overal $ 299, en hier roepen ze € 420

dat is toch meer dan alleen de btw die er dan bijkomt???

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De prijs is nog helemaal niet bekend, die wordt waarschijnlijk op de X05 ( die maybe in a'dam wordt gehouden) bekendgemaakt. De retailers in de USA gokken op 300 dollar.

// Ik lees net dat het bevestigd is door Microsoft dat de X05 in Amsterdam plaatsvind. En blijkbaar ook niet zonder reden, want een deel van het nieuws wat ze brengen heeft te maken met Nederland.

- Microsoft heeft Guerilla gekocht.
- Microsoft heeft Davilex gekocht.
- Er komt een rood-wit-blauw frontje voor de 360.
- Alle spellen worden in het Nederlands nagesynchroniseerd.

Verder kan ik niks bedenken wat een link met Nederland zou verklaren. Laten we hopen op het eerst dan maar :P

[ Voor 61% gewijzigd door Wom op 12-08-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:
De prijs is nog helemaal niet bekend, die wordt waarschijnlijk op de X05 ( die maybe in a'dam wordt gehouden) bekendgemaakt. De retailers in de USA gokken op 300 dollar.

// Ik lees net dat het bevestigd is door Microsoft dat de X05 in Amsterdam plaatsvind. En blijkbaar ook niet zonder reden, want een deel van het nieuws wat ze brengen heeft te maken met Nederland.

Verder kan ik niks bedenken wat een link met Nederland zou verklaren. Laten we hopen op het eerst dan maar :P
in het nederlands nagesynchroniseert ??? ok , dan is t nu definitief zeker: ik ga een US xbox kopen... argh nasynchronisatie... ik vroeg me al jaren af waarom die duitsers allemaal zo gek zijn dat ze het pikken, maar ja hier begint het ook al dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het is volgens mij maar een wilde gok van Wom om te bedenken wat de reden is waarom het in Nederland wordt gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wom schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:

Dan was het filmpje van de nieuwe Kill Zone zeker in de verkeerde presentatie ruimte ;)
bestaat dat nog :p ?
Dit is waarschijnlijk de reden dan...
Ja... geloof je dit zelf :D :/

Misschien nemen ze nederland wel, omdat hier nog geen aanslag is geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Macer schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:40:
Het is volgens mij maar een wilde gok van Wom om te bedenken wat de reden is waarom het in Nederland wordt gehouden..
aha ik dacht al dat ik zelf gek aan t worden was... tja misschien handig om dergelijke opmerkingen te verzien van een comment waaruit blijkt dat het allemaal gelul is...

ik denk dat ze in nederland komen omdat ze denken: die hollanders slikken toch al de duurste benzineprijzen van heel europa, die slikken ook vast wel een veel te dure prijs voor onze xbox... en dan hebben we in ieder geval goed gezind publiek :+

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de duidelijk, dat was dus onzin he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

@releaselijst: schitterend, en veel japans/asziatische studios achter zich gekregen, kan in elk geval niet wachten, ziet er veelbelovend uit.

@controller xbox 360

Wat is er mis met de grootte van die controller? Uit de fotos ziet die er toch niet echt groter/kleiner uit dan die ernaast? Vind je het te groot/klein?

De layout is blijkbaar grotendeels dezelfde. Die feature met die lampjes is ook wel netjes, (nog niet aan gedacht :), als je geen draad hebt weet je anders niet welke controller je vast hebt ;) )

Heb nog maar een paar keer met een gewone xbox gespeeld, maar vond de controller redelijk groot eigenlijk.

Ik heb heel grote handen, maar vind de controller van de PS2 ideaal, dus deze belooft ook wel goed te worden als het niet te groot is. In ieder geval meer conventionele/'traditionele' vormen dan dat banaan geval van de PS3 (let op: ik ben ps fanboy van het eerste uur ;) 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:01:

Heb nog maar een paar keer met een gewone xbox gespeeld, maar vond de controller redelijk groot eigenlijk.
Was dat de S of de originele 'fatboy' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

zwarte en witte button boven, dus als ik het goed begrijp de dikke :).

En vergeleken met de DS (ps2) een groot verschil
(ok misschien effe wennen maar dan nog, van mij mag ie best wel kleiner zijn hoor)

(afmetingen van mijn hand ;) =
-strekken van pink en duim langs rechte lijn: 27cm
-breedte handpalm: 10cm
-hoogte handpalm: 11-12cm
om maar te zeggen, ook met grote handen kunnen de kleinere controllers goed en vlot spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ja, die orignele is idd wat log, maar ik vind hem wel fijn spelen. Ik heb de S ook, en die gebruik ik alleen bij fighters eigenlijk omwille van de iets gunstigere ligging van de zwarte en de witte knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De S is volgens mij ook veel steviger en minder slijtagegevoelig. Had eerst een berg grote controllers, maar heb ze allemaal geruild voor kleine, en die kunnen wat hebben kan ik je vertellen :+

Maar de 360 heeft mij al overtuigd. De E3 presentatie deed het voor mij. De strategie (community, media) spreekt mij veel meer aan dat pure specs/game geblaat van sony.

Waarschijnlijk koop ik em op de launch met PGR3, Ghost Recon: Advanced Warfighter en misschien Test Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

PWM schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:06:

Alan Wake

Blue Dragon

Call of Duty 2

Condemned

Dark Sector

Dead or Alive 4

Dead Rising

Elder Scrolls IV Oblivion

Em Enchant Arm

Espn NHL 2k6

Final Fantasy XI

Frame City Killer

Full Auto

Gears of War

Ghost Recon 3

Godfather

Huxley

Kameo

Madden 2006

Monster Madness

Need For Speed Most Wanted

Perfect Dark Zero

Possesion

Prey

Project Gotham 3

Quake 4

Resident Evil 5

Saints Row

Test Drive Unlimited

The Darkness

Theseis

Tony Hawk American Wasteland

Too Human

Top Spin 2

Unreal Tournament 2007
van gears of war is al een tijdje bekent dat hij voor 99% zeker niet uitkomt met de release heeft onder andere op gamer.nl gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Resident Evil 5 minder dan een jaar na de release van deel?

Lijkt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 131484 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:04:

Lijkt me niet
Waarom niet? Is toch allemaal dezelfde koek ieder deel.

Splinter Cell en Prince of Persia bijvoobeeld doen ook ieder jaar een nieuw deel ongeveer, en dat is nog voor alle platforms, niet alleen voor een specifieke (nieuwe) console. Ze kunnen met de 360 versie al wel 2-3 jaar bezig zijn.

Dus vind er niks vreemds aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 131484 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:04:

Lijkt me niet
Klopt :) weet niet meer waar.. maar dacht dat het nog wel 2-3jaar duurd voordat deze komt :o maar zoiezo zal hij niet bij de release van de xbox360 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik vind het sowiezo al positief dat hij naar de 360 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/33326.jpg

Kijk rechtsonderin :)

Je kan je bestaande abo dus gewoon meenmen naar de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En hoe ga je die meegeleverde communicator aansluiten op je 360?
Lijkt me toch niet 100% compatibel dus. :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste