Dank aan alle ijverige mede-nerds van wie ik enorm veel heb kunnen jatten |
[ Voor 94% gewijzigd door DarkShadow op 22-06-2004 13:00 ]
Dank aan alle ijverige mede-nerds van wie ik enorm veel heb kunnen jatten |
[ Voor 94% gewijzigd door DarkShadow op 22-06-2004 13:00 ]
Anoniem: 85908
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 26-02-2004 14:42 ]
hehe, je was me net voorAnoniem: 85908 schreef op 26 februari 2004 @ 14:41:
Bovenin. • Welkom in alweer het 7e deel van het grote Xbox topic! Het is alweer deel 8
Verder.. mooie OP!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Recent Nieuws Halo 2 uitgesteld naar herfst 2004 XBOX Live! 3.0 Geruchten | Reviews James Bond 007: Everything of Nothing Beyond Good&Evil |
[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 15:41 ]
The devil is in the details.
There is no art to find the minds construction in the face
The sentence below is true.
The sentence above is false.
hmm zit nu op werk (zonder msn en icq), kan je ze ook meelen? Dan fix ik het vanavond ffManiakje schreef op 26 februari 2004 @ 15:49:
Nette topicstart hoor. Weer wat nieuwe info en screens.
Ik zie dat je de oude thumbnails van screenshots nog naar mijn @home webspace gelinkt hebt. Geen problemen mee hoor, alleen loopt per 1 maart mijn @home abo af, en zullen die plaatjes dus niet meer werken.
Ik heb ze gemirrord op mijn nieuwe webspace. DarkShadow, ik ben zo vrij geweest om je even toe te voegen aan mijn MSN lijst én ICQ lijst. Dus als je even online zou willen komen... vooropgesteld dat je MSN/ICQ hebt natuurlijk.
You've got (hot)mail.DarkShadow schreef op 26 februari 2004 @ 15:51:
hmm zit nu op werk (zonder msn en icq), kan je ze ook meelen? Dan fix ik het vanavond ff, en anders ben ik vanavond wel ff op msn te vinden
Anoniem: 86074
Ik heb hem deze week even gespeeld, maar vond het niet echt schitterend.D2k schreef op 26 februari 2004 @ 15:33:
heeft iemand Armed & Dangerous al?
niet echt de moeite dus. tnxFire69 schreef op 26 februari 2004 @ 16:16:
[...]
Ik heb hem deze week even gespeeld, maar vond het niet echt schitterend.
Ik dacht eerlijk gezegd dat het al een oud spel was, de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven.
Humor zit er wel in.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 26-02-2004 18:02 ]
Anoniem: 63800
[ Voor 10% gewijzigd door Redje op 26-02-2004 20:01 ]
Anoniem: 55957
Ik hoop dat het engelstalig isAnoniem: 86074 schreef op 26 februari 2004 @ 16:03:
Hoe zit het met de Xbox versie van Beyond Good and Evil? Engelstalig of niet? Cube versie is Nederlands/Frans namelijk.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
mag ik misschien vragen waar je pirates heb gehaald?DarkShadow schreef op 26 februari 2004 @ 15:37:
Kan iemand ff helpen met het stukje Nieuws, ik krijg het niet goed uitgelijnd
Heb gisteren trouwens Beyond Good & Evil gehaald voor 29,95, en Pirates of the Caribbean voor 19,95, lekker straks uitproberen
Waarom mag jij hem wel van het net halen voor je pc en ik niet voor mijn xbox?Okyah schreef op 26 februari 2004 @ 20:53:
[...]
Ik hoop dat het engelstalig is
Ik zou echt niet in het nederlands willen spelenDan down ik hem wel voor de pc
Ik wilde hem juist voor de xbox, omdat ik hem dan in breedbeeld vanaf de bank kon spelen
En int engels...
Wie heeft de europese versie van BG&E hier al? Anders even Dimensionplus mailen ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 26-02-2004 22:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Engels in mijn geval, gelukkig welOkyah schreef op 26 februari 2004 @ 20:53:
[...]
Ik hoop dat het engelstalig is
Ik zou echt niet in het nederlands willen spelenDan down ik hem wel voor de pc
Ik wilde hem juist voor de xbox, omdat ik hem dan in breedbeeld vanaf de bank kon spelen
En int engels...
Wie heeft de europese versie van BG&E hier al? Anders even Dimensionplus mailen ofzo?
Gameshop in Hengelo (vlakbij het station)ap0stah schreef op 26 februari 2004 @ 21:56:
[...]
mag ik misschien vragen waar je pirates heb gehaald?
[ Voor 45% gewijzigd door DarkShadow op 26-02-2004 23:19 ]
Zeker @home ?Anoniem: 63800 schreef op 26 februari 2004 @ 18:31:
![]()
HELP
![]()
![]()
ik krijg mijn live totaal niet meer aan de praat.
Hij heeft het eigenlijk altijd zonder problemen gedaan.
Nu ik na lange tijd eens aan pgr2 wil beginnen niks dus.
Hij loopt constant stuk op dns error.
Heb hem handmatig en automatish geprobeerd maar niks.
Hij zoekt netjes ip.
Ik heb ook netjes mijn ics aan staan.
IK heb het grote planet adsl abbo.
Kan iemand mij aub helpen
GamiQ, de game notes app met game maps!
Anoniem: 19339
hehe, ja ik wil hem er graag bij zetten als jij me een stukje code geeftAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 07:31:
Waarom mis ik Ninja Gaiden toch in die start topic hehe? Oh ja, omdat het volgens mij een supertopper wordt op de Xbox, ik weet het al weer!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Staat wel achterop, maar staat niet op de disc! Ik had het ook gelezen, en dacht 'kan ik wel meenemen dan'. Thuis: Frans of Nederlands. Gelukkig zijn de Nederlandse stemmen niet van Nickelodeon-kwaliteit en zijn goed ingesproken (klink niet zo opgelezen als in de meeste tekenfilms).Anoniem: 19339 schreef op 27 februari 2004 @ 09:43:
Bart Smit had gistere BG&E niet voor de Xbox, maar wel voor de GC, en daar stond achterop dacht ik dat het spel in het Nederlands was, maar optioneel ook in het Engels. Hm.
Ik zit trouwens wel te wachten op 007:EoN, die zou gisteren toch uitkomen? Heb hem ook wederom niet bij BS of Dixons gezien.
Fire: bedankt. Ik kan weer uit eten vanavond.
Holy F****** Sh**! Da's nog 2 maanden wachten of zo hier toch?!!!!! Arghhh!schnumi schreef op 27 februari 2004 @ 10:21:
Trouwens voor de geintereseerden, Ninja Gaiden heeft op gamespot een 9,4 gekregen.![]()
Hier de link: Ninja Gaiden review
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 10:35 ]
Anoniem: 6882
he, had er net een preview bij gezet, ff editen danschnumi schreef op 27 februari 2004 @ 10:21:
Trouwens voor de geintereseerden, Ninja Gaiden heeft op gamespot een 9,4 gekregen.![]()
Hier de link: Ninja Gaiden review
LOL, moest ik dat geweten hebben, had ik het je wel wat sneller gestuurd, arme stakker.Anoniem: 19339 schreef op 27 februari 2004 @ 09:43:
[...]
Fire: bedankt. Ik kan weer uit eten vanavond.
Ik heb net even gereden met Sega GT Online, maar man, wat rijd dat verschrikkelijk zeg!!! Net of je met een zwalpende boot op de baan bent...DarkShadow schreef op 27 februari 2004 @ 10:38:
[...]
eh vraagje, wat is de release van sega gt dinges, ben niet zo op de hoogte van racegames
[ Voor 41% gewijzigd door Fire69 op 27-02-2004 10:52 ]
nog een reactie erop, ik bedenk me ineens dat ik hem gewoon bij de bart smit heb gehaald, en alleen bij de gameshop ben wezen kijkenap0stah schreef op 26 februari 2004 @ 21:56:
[...]
mag ik misschien vragen waar je pirates heb gehaald?
Klik klik klikAnoniem: 19339 schreef op 27 februari 2004 @ 11:22:
Is er eigenlijk een site met een duidelijk overzicht van wat er per game aan downloadable content is verschenen?
• De PC versie heeft het eerste PoP1 level in 3D-uitvoering.Tevens: is er iemand die PoP2 in PoP:TSOT heeft gevonden? Ik twijfelde of die in de pal-versie zit in deel 7 van dit topic, maar daar kijken weinigen nog, denk ik...
[ Voor 3% gewijzigd door Maniakje op 27-02-2004 11:52 ]
Nochtans staat hij bij mij wel in het menu, maar is nog niet beschikbaar.Maniakje schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]
Klik klik klikNiet echt heel duidelijk, maar wel een overzicht.
[...]
• De PC versie heeft het eerste PoP1 level in 3D-uitvoering.
• De PS2 versie heeft PoP1 én PoP2.
• De Xbox versie heeft alleen PoP1.
Cube weet ik niet.
In het Prince of Persia topic werd daar ook over gepraat.
[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 27-02-2004 12:05 ]
Nou, bij mij staat ie niet eens in het menu, dus zal het ook niet nodig zijn om naar de folders te kijken.Fire69 schreef op 27 februari 2004 @ 12:04:
Nochtans staat hij bij mij wel in het menu, maar is nog niet beschikbaar.
Ik weet wel niet of ik een us of uk-versie heb.
Wil je simpel weten of het ook op jou disc staat?
Installeer de aspi-drivers op je pc, en gebruik xiso om te kijken wat er op je disc staat.
Bij mij staan er 2 folders, pop1 en pop2.
Disclaimer:
Er is naar mijn weten niks illegaal aan deze manier van werken
Ja, da's mogelijk, maar als ik in het dashboard de properties opvraag, geeft hij bij game-region Mixed, geen idee wat dat is. Meestal is het gewoon pal of ntsc...Anoniem: 19339 schreef op 27 februari 2004 @ 12:44:
[...]
Fire69, kan het zijn dat jij een US-versie hebt? Want op screenshots van IGN zie ik dus wel POP1 en 2 in het menu staan.
kijk hier eens:Anoniem: 19339 schreef op 27 februari 2004 @ 12:44:
Ik zei: een DUIDELIJK overzicht.De officiele Xbox-site ken ik natuurlijk, maar ik wil gewoon een lijstje van wat er per spel aan itempjes te downloaden is.
Zie hier hoe het ook kan, een die hard nintendo gamer helpt mee aan de Xbox topic startpost.DarkShadow schreef op 27 februari 2004 @ 10:38:
[...]
he, had er net een preview bij gezet, ff editen dan, hij wordt nu meegenomen in de topicstart
...
eh vraagje, wat is de release van sega gt dinges, ben niet zo op de hoogte van racegames
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nogsteeds HELPAnoniem: 63800 schreef op 26 februari 2004 @ 18:31:
![]()
HELP
![]()
![]()
ik krijg mijn live totaal niet meer aan de praat.
Hij heeft het eigenlijk altijd zonder problemen gedaan.
Nu ik na lange tijd eens aan pgr2 wil beginnen niks dus.
Hij loopt constant stuk op dns error.
Heb hem handmatig en automatish geprobeerd maar niks.
Hij zoekt netjes ip.
Ik heb ook netjes mijn ics aan staan.
IK heb het grote planet adsl abbo.
Kan iemand mij aub helpen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 27-02-2004 17:02 ]
Nou, heb een demo (OXM) gespeeld en daar was niet echt veel aan. Veel op de knop rammen em elk kamertje weer meer van hetzelfde. Grafisch wel OK, maar het mist op dat gebeid sfeer. Voelt wat 'kartonnig' aan.Anoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 07:31:
Waarom mis ik Ninja Gaiden toch in die start topic hehe? Oh ja, omdat het volgens mij een supertopper wordt op de Xbox, ik weet het al weer!
grapje zeker? ik vond em echt meesterlijk ^_^ combos doen met de Vigoorian Flail, beetje tegen de muur oprennen en in de lucht shurikens gooien-SaveMe- schreef op 27 februari 2004 @ 18:06:
[...]
Nou, heb een demo (OXM) gespeeld en daar was niet echt veel aan. Veel op de knop rammen em elk kamertje weer meer van hetzelfde. Grafisch wel OK, maar het mist op dat gebeid sfeer. Voelt wat 'kartonnig' aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Eeruku op 27-02-2004 18:14 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Anoniem: 104283
Ik vond de demo ook echt NIKS. Saai saai en nog eens saai! weinig mogelijkheden, en te simpele gameplay (het is te merken dat het van dezelfde makers is als DOA(X) want die heeft prescies hetzelfde probleem)3CLipZ schreef op 27 februari 2004 @ 18:12:
[...]
grapje zeker? ik vond em echt meesterlijk ^_^ combos doen met de Vigoorian Flail, beetje tegen de muur oprennen en in de lucht shurikens gooienje kan er zo ongelofelijk veel moves maken die er allemaal echt te goed uitzien... over de engine ook niks te klagen
(pop:sot engine
)
hoe ga je verhaal in een demo verwerken? >_> en vind jij DOA slechte gameplay hebben? O.O zegt meer over jou dan over de game imhoAnoniem: 104283 schreef op 27 februari 2004 @ 18:53:
[...]
Ik vond de demo ook echt NIKS. Saai saai en nog eens saai! weinig mogelijkheden, en te simpele gameplay (het is te merken dat het van dezelfde makers is als DOA(X) want die heeft prescies hetzelfde probleem)
ook is er ook niet echt te spreken van een verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Eeruku op 27-02-2004 19:13 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
DOA is van alle Fighting Games op de markt (Tekken, Soul Calibour, virtua fighter3CLipZ schreef op 27 februari 2004 @ 19:11:
[...]
hoe ga je verhaal in een demo verwerken? >_> en vind jij DOA slechte gameplay hebben? O.O zegt meer over jou dan over de game imho
offtopic:
Gaara komt trouwens uit Sand Villageniet leaf village
Anoniem: 26232
Hmm de pro reviewers zijn het niet zo met je eens, na 6 reviews staat de Ninja gaiden dan ook op gemiddeld een 9.6. En dat is een enorm hoge score.-SaveMe- schreef op 27 februari 2004 @ 18:06:
[...]
Nou, heb een demo (OXM) gespeeld en daar was niet echt veel aan. Veel op de knop rammen em elk kamertje weer meer van hetzelfde. Grafisch wel OK, maar het mist op dat gebeid sfeer. Voelt wat 'kartonnig' aan.
Ik krijg een beetje het idee dat er weer met geld gesmeten isAnoniem: 26232 schreef op 28 februari 2004 @ 10:47:
[...]
Hmm de pro reviewers zijn het niet zo met je eens, na 6 reviews staat de Ninja gaiden dan ook op gemiddeld een 9.6. En dat is een enorm hoge score.
Zo'n actie hadden ze vorig jaar ook. CaptainM heeft zo nog een gratis spel gehad toen ik me aanmeldde.DarkShadow schreef op 28 februari 2004 @ 12:12:
http://www.xboxworld.nl/i...47ccc4f7ae6cc10d04c65a5f8
nieuwe live actie, als je een vriend aan meldt krijg je een gratis game thuisgestuurd...![]()
Zijn er nog mensen die zich moeten aanmelden?Ik moet wel mn live abbo verlengen, kan ik dan ook gebruik maken van deze actie?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dit spel is niks voor mij. Ik scheet bij de single player van RTCW op de PC al in m'n broek.
[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 28-02-2004 13:08 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Pop 1 krijg je door em uit te spelen.Maniakje schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]
Klik klik klikNiet echt heel duidelijk, maar wel een overzicht.
[...]
• De PC versie heeft het eerste PoP1 level in 3D-uitvoering.
• De PS2 versie heeft PoP1 én PoP2.
• De Xbox versie heeft alleen PoP1.
Cube weet ik niet.
In het Prince of Persia topic werd daar ook over gepraat.
Welke Xbox versie heb je dan? NTSC zeker?Anoniem: 63800 schreef op 28 februari 2004 @ 13:09:
Pop 1 krijg je door em uit te spelen.
ergens op 33 procent van het spel kom je bij een lever en als je de muur erachter sloopt krijg je pop 2
de 3d level krijg je door op het balcony de code
Press in the left analog stick, then quickly press A,X,Y,B,Y,A,X,B.
Dus alle 3 zitten in de xbox versie en ik heb ze (-;
Was met Halo toch ook? En dat liep ook goed!Okyah schreef op 28 februari 2004 @ 13:07:
Ziet er wel ok uit voor xbox titel zeg
Maar de framerate zal wel op 30fps gelocked zitten? Anders krijg je prob flinke dips. Best behoorlijk met een revved up g3 sowieso.
//Ja, zijn wel ingescand volgens mij en de afdrukkwaliteit van mags is soms niet geweldig.
Knoppencombinatie werkt hier ook niet.Maniakje schreef op 28 februari 2004 @ 14:33:
[...]
Welke Xbox versie heb je dan? NTSC zeker?
Ik heb de PAL Xbox versie en heb nu alles geprobeerd:
• Door SoT uit te spelen unlockte ik PoP 1
• Door de muur op 33% te doorbreken kwam ik ook in PoP 1 (en dus niet 2!!)
• De knoppencombinatie op het balkon doet niks. In de PC versie kon je daar wel het 3D level unlocken.
Deze bevindingen zijn dus voor de PAL Xbox versie.
Ik denk dat er een spijkertje op zijn kop is geslagen.Anoniem: 104283 schreef op 28 februari 2004 @ 10:59:
[...]
Ik krijg een beetje het idee dat er weer met geld gesmeten iser zijn gewoon teveel minpunten om een 100/90 te geven. Ik weiger het echt te geloven
Ja, en halo 2 ook en PGR2 en dat draait allemaal als een t**t. Al dat ge-piep- over 60+ fps ook, als het maar lekker speelt en het soepel aanvoeltAnoniem: 86074 schreef op 28 februari 2004 @ 15:21:
[...]
Was met Halo toch ook? En dat liep ook goed!
Inderdaad, reviewsites bekijk ik eigelijk alleen nog maar om de plaatjes. Klinkt beetje ...euhh.. kinds zeg maar-SaveMe- schreef op 28 februari 2004 @ 17:36:
[...]
Ik denk dat er een spijkertje op zijn kop is geslagen.
Reviews ga ik zowiezo niet echt op af, eerder op threads in fora zoals dit.
Als er tig delen over zeg UT2k4 zijn, dan moer er toch wel iets goed zijn in een spel.
Gamespot is zowiezo NEVER objectief.
Het meest geloof ik dan toch nog in mijzelf. En ik heb de demo gespeeld en tenzij de full substantieel afwijkt van de demo, dan weet ik voldoende. Veel mashing, weinig echte gameplay....
En hoe denk je dat je vrienden aan die goede games komen, of kopen/downloaden die gewoon alles wat er te krijgen is.Neejoh schreef op 28 februari 2004 @ 17:41:
[...]
Inderdaad, reviewsites bekijk ik eigelijk alleen nog maar om de plaatjes. Klinkt beetje ...euhh.. kinds zeg maarmaar de reviews zelf lees ik zelden meer. Over het algemeen koop ik games op aanraden van vrienden van me, of als ik het ergens gezien heb (uiteraard koop ik games als Halo 2 blind
).
Sorry maar ik heb ook gewoon een pal versie.Maniakje schreef op 28 februari 2004 @ 14:33:
[...]
Welke Xbox versie heb je dan? NTSC zeker?
Ik heb de PAL Xbox versie en heb nu alles geprobeerd:
• Door SoT uit te spelen unlockte ik PoP 1
• Door de muur op 33% te doorbreken kwam ik ook in PoP 1 (en dus niet 2!!)
• De knoppencombinatie op het balkon doet niks. In de PC versie kon je daar wel het 3D level unlocken.
Deze bevindingen zijn dus voor de PAL Xbox versie.
Ik heb wel een aardig grote vriendenkring, die bijna allemaal een xbox hebbenAnoniem: 26232 schreef op 28 februari 2004 @ 17:52:
[...]
En hoe denk je dat je vrienden aan die goede games komen, of kopen/downloaden die gewoon alles wat er te krijgen is.
Niet dat ik weet.Redje schreef op 28 februari 2004 @ 15:00:
Zijn er goede 3rd party s-video kabels met digital out?
Dus alle reviewers zijn omgekocht? En er is ook geen maanlanding geweest zeker, bin laden is al lang dood en bush is in het geheim een alien..-SaveMe- schreef op 28 februari 2004 @ 17:36:
[...]
Ik denk dat er een spijkertje op zijn kop is geslagen.
Reviews ga ik zowiezo niet echt op af, eerder op threads in fora zoals dit.
Als er tig delen over zeg UT2k4 zijn, dan moer er toch wel iets goed zijn in een spel.
Gamespot is zowiezo NEVER objectief.
Het meest geloof ik dan toch nog in mijzelf. En ik heb de demo gespeeld en tenzij de full substantieel afwijkt van de demo, dan weet ik voldoende. Veel mashing, weinig echte gameplay....
Sja, sorry hoor. Wellicht is mijn smaak wat anders (ben van origine ook een PC gamer, wellicht dat dat wat uitmaakt. Maar zoals ik al zei, ALS de DEMO de full aardig weerspiegelt, dan is het toch echt niet meer dan button mashing van kamertje tot kamertje. En daar zit IK niet op te wachtenAnoniem: 26232 schreef op 29 februari 2004 @ 13:53:
[...]
Dus alle reviewers zijn omgekocht? En er is ook geen maanlanding geweest zeker, bin laden is al lang dood en bush is in het geheim een alien..
8 pro reviewers met gemiddeld een 96%, waaronder anti xbox gamespot ook nog eens.
Wat moet je met GT als je PGR2 hebtAnoniem: 61113 schreef op 29 februari 2004 @ 17:51:
Komt Gran Turismo op de X-Box uit?
[ Voor 23% gewijzigd door Dark_M op 29-02-2004 18:39 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mja, persoonlijk vind ik 4-way split screen bagger. Normal 2-way spli screen gaat nog (liever niet). Wij gaan dan ook binnenkort 4-6 xboxen (+tv's) bij elkaar zettenCaptainM schreef op 01 maart 2004 @ 11:20:
Net of er mensen zijn die 16 Xbox-en op elkaar aan gaan sluiten. Ik bedoel, je bindt eerder 2 Xbox-en aan elkaar en daar game je dan op met 4 man per Xbox, dan 8 Xbox-en aan elkaar en met 1 man per Xbox.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Van de games die ik heb kunnen in ieder geval deze games het:CaptainM schreef op 01 maart 2004 @ 11:20:
Weet iemand welke games nog meer System Link ondersteunen waarbij je met 4 man per Xbox kunt gamen, dus 8 man op 2 Xbox-en. Op de verpakking staat dit ook al zo klote aangegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 01-03-2004 14:14 ]
Anoniem: 12609
alleen een optische kabel? Expert/megapool etc. waarschijnlijk.Nitai schreef op 01 maart 2004 @ 13:26:
Ik heb overal gezocht, maar kon het niet vinden. Weet iemand waar ik een optische kabel kan halen voor m'n xbox? Hoeveel zou dit kosten?
[ Voor 4% gewijzigd door Maniakje op 01-03-2004 14:37 ]
Hmmm, beter. wellicht toch maar eens CS gaan aanschaffen dan, of toch Links ??Maniakje schreef op 01 maart 2004 @ 14:37:
Misschien leuk voor het 'Lief geprijsd' onderdeel in de topicstart. Met ingang van vandaag heeft Microsoft de prijzen van een aantal topgames omlaag gegooid!
Deze games zijn van 59,99 naar 39,99 gegaan:
• Amped2
• Counter Strike
• Crimson Skies
• Links 2004
• NBA Inside Drive 2004
• NFL Fever 2004
Zou dit een reactie zijn op de prijzen die Ubisoft stelt voor een aantal van haar toppers? Ik hoop het. Dat zou een leuke ontwikkeling zijn voor 'ons', de consument!
[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 02-03-2004 11:17 ]
Persoonlijk vind ik dat toch wel een erg grote min. Zo kan iedereen een spel lang laten duren en moeilijk maken. Mjah, nu valt ie voor dus zekers af. Huur em wel eens een keer, maar kopen nonoUit de review van IGN
My only other big gripe comes with some of the ending action. Near the final chapters of the game, the rules seem to change. Where you once were able to save between bosses, you're suddenly forced to fight several in a row and are placed far, far, far from anywhere you can restock on health. Here you have to backtrack through multiple areas to get to a merchant to restock health and then you must fight through scores of enemies just to return to your original position. This isn't something that happens throughout Ninja Gaiden just near the end. There are also some very annoying Ghost Piranha that tend to kill Ryu faster than the biggest of the big enemies. A slight slip for a great game as it nears its conclusion (...)
Mja... Links 2004 wil ik ook kopen.... en James Bond Everything or Nothing.... en NBA Street.... en NHL Rivals 2004.... en Whiplash..... en zovoorts....-SaveMe- schreef op 01 maart 2004 @ 22:20:
Hmmm, beter. wellicht toch maar eens CS gaan aanschaffen dan, of toch Links ??
Hmmmm
***EDIT: Links is on the way
Backtracking = minder lineair = good-SaveMe- schreef op 02 maart 2004 @ 11:15:
[...]Persoonlijk vind ik dat toch wel een erg grote min. Zo kan iedereen een spel lang laten duren en moeilijk maken. Mjah, nu valt ie voor dus zekers af. Huur em wel eens een keer, maar kopen nono![]()
backtracking is op zich niet erg, maar wel als je weer daar dezelfde tegenstanders moet omdat die miraculeus weer vesrchijnen op exact dezelfde wijze.Anoniem: 86074 schreef op 02 maart 2004 @ 14:29:
[...]
Backtracking = minder lineair = good. Ja, als je niet van backtracking houdt, dan is het niet prettig. Ik moet het nog zien, hoe ze het toe hebben gepast, bij games als Metroid Prime is het een onderdeel van de gameplay! Dan moet je onthouden (ik schrijf het op) waar iets was wat je nog niet kon doen omdat je 'x' nog niet had, later terugkomen!
Ik denk niet dat het backtracking gedeelte het gedeelte is wat het moeilijk maakt hoor, maar ik zie het tzt zelf wel, ik koop hem op zeker.
Ik vind dat ook zo billig als je terug gaat naar een plek waar je al eerder geweest bent en dat je dan dezelfde enemys moet verslaan terwijl je dat al gedaan hebt. Wat je zegt over dat je tig bosses achter elkaar moet verslaan zonder healing vind ik wel goed hoor. Ik bedoel niet dat je om de haverklap nieuwe health krijgt want zo is er ook nix aan. Dan loop je zo door alles heen. Je moet juist altijd op bijvoorbeeld je health of ammo letten, dat is dan gewoon een onderdeel van de gameplay.-SaveMe- schreef op 02 maart 2004 @ 16:48:
[...]
backtracking is op zich niet erg, maar wel als je weer daar dezelfde tegenstanders moet omdat die miraculeus weer vesrchijnen op exact dezelfde wijze.
En ik ben al helemaal geen voorstander van het niet mogen saven wanneer je wilt gebeuren (vaak een aanduiding van gebrekkige gameplay), maar als je verplicht wordt tig bosses achter elkaar te doen, zonder healing, en met de bovenstaande backtracking, sja, dan kan ik mijn tijd wel aan leukere games besteden...
En er komen er zat aan, meer dan ik kan spelen waarschijnlijk![]()
Forever raver!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 03-03-2004 08:56 ]
Forever raver!
Anoniem: 86074 schreef op 03 maart 2004 @ 08:54:
Ehhh, hebben jullie geslapen of zo? Dit hoort by dit gametype hoor, Devil may Cry, Castlevania .... noem ze maar op, respawnen hoort erbij, onderdeel van de gameplay. Niet kunnen saven op alle plekken hoort er ook bij, wat heeft dat in godesnaam met gebrekkige gameplay te maken? Hebben jullie nog nooit games uit dit genre gespeeld of zo? Saven wanneer je maar wilt vind ik juist gebrekkige 'gameplayer' van de speler zelf. Het voert de spanning nu eenmaal op vind ik, dat je elk moment op scherp moeten spelen. Maarja, dat zul je altijd wel horen als een spel echt moeilijk is, het is nooit goed! Maar ja, ik zal je niet tegenhouden het spel niet te kopen hoor, mij zul je niet horen, ieder zijn plezier, maar het klinkt meer als weglopen voor een spel dat echt moeilijk is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq