De monsters/tegenstanders worden er niet makkelijker op nee, maar de spanning neemt wel af, da's nu juist het leuke eraan, elk moment kun je neergemept worden ipv constant op zeker spelen, daar zit echt een WERELD van verschil tussen!Fire69 schreef op 03 maart 2004 @ 12:27:
Het blijft toch even moeilijk? Je moet gewoon niet het stuk dat je WEL door kan 20x opnieuw herbeginnen...
Da's mijn opinie natuurlijk
Ik heb NBA street en die is erg relaxed, ook de muzikale ondersteuning en gesproken teksten. Zowel leuk voor single als multiplay en zeer kleurrijk, oog wil tenslotte ook wat 
Maniakje schreef op 02 maart 2004 @ 11:30:
[...]
Mja... Links 2004 wil ik ook kopen.... en James Bond Everything or Nothing.... en NBA Street.... en NHL Rivals 2004.... en Whiplash..... en zovoorts....
Maar ik heb geen geld voor alles, moet kiezen.
Verwijderd
Yep... heb zelf ook net NFL Street binnen. Ook lachuh, als het spel je aanspreekt. Van die lompe gasten over het veld zien sjokken...The_Cook schreef op 03 maart 2004 @ 12:52:
Ik heb NBA street en die is erg relaxed, ook de muzikale ondersteuning en gesproken teksten. Zowel leuk voor single als multiplay en zeer kleurrijk, oog wil tenslotte ook wat
wow nieuwe filmpjes over multiplayer van splinter cell! Echt impressive!
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4869
heb enorm veel zin in deze game...
heb enorm veel zin in deze game...
hmm sp van pandora tomorrow schijnt nog veel uitgebreider te zijn...
ook de ai schijnt superveel verbetered te zijn!
ook de ai schijnt superveel verbetered te zijn!
Hmm, bij Xboxworld lopen ze flink reclame te maken voor hun pre-order actie van SC: Pandora Tomorrow. Je kunt hem bestellen voor €45,- inclusief verzendkosten.
Maar.... is dat niet gewoon de prijs waarvoor ie in de winkel gaat liggen? Prince of Persia en Beyond Good & Evil (ook beide Ubisoft spellen) lagen ook al tegen een lage prijs in de winkel. In dat geval is die pre-order actie lang niet zo geweldig als ze hem willen laten lijken.
Weet iemand wat Pandora Tomorrow in de winkel gaat kosten?
Maar.... is dat niet gewoon de prijs waarvoor ie in de winkel gaat liggen? Prince of Persia en Beyond Good & Evil (ook beide Ubisoft spellen) lagen ook al tegen een lage prijs in de winkel. In dat geval is die pre-order actie lang niet zo geweldig als ze hem willen laten lijken.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Net ninja gaiden ff gespeeld. Damn, hijs moeilijk 
Ziet er vet uit, maar heb nu al een hekel aan de camera. Zal wel wennen zijn. Verder zijn de moves natuurlijk super gaaf, en het is lekker hack 'n slash. Ziet er mooi uit, maar god die camera had van mij anders gemogen.
Ziet er vet uit, maar heb nu al een hekel aan de camera. Zal wel wennen zijn. Verder zijn de moves natuurlijk super gaaf, en het is lekker hack 'n slash. Ziet er mooi uit, maar god die camera had van mij anders gemogen.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
pandora tomorrow gaat gewoon 60+ kosten in de winkel.Maniakje schreef op 04 maart 2004 @ 13:33:
Hmm, bij Xboxworld lopen ze flink reclame te maken voor hun pre-order actie van SC: Pandora Tomorrow. Je kunt hem bestellen voor €45,- inclusief verzendkosten.
POP en BGEY zijn geflopt in USA, en om te voorkomen dat het hier ook gebeurt, hebben ze de prijs omlaag gegooid.
Verwijderd
Game kost in de winkel zoals gezegd de volle mep. Zit echt geen kapitalistische zakkenvullerij achterManiakje schreef op 04 maart 2004 @ 13:33:

Maar damn wat ziet Pandora Tomorrow er cool uit zeg. Online wordt dit echt zo vet volgens mij. Beetje twee vs twee spionnen jagen lijkt me echt super gaaf
Als je me nog niet gelooft, check de release list van Micromedia maar eens..
hmmmm heb enorm veel zin in pandora tomorrow, jammer dat ik het best druk heb de laatste tijd... idd kut voor de kubus en speeldoos 2 mensen 
Trouwens, weet iemand of Deus Ex 2 nog een beetje vet is, hoorde dat het zuigend was? Maar soms ook weer dat het juist echt een goed spel is
Trouwens, weet iemand of Deus Ex 2 nog een beetje vet is, hoorde dat het zuigend was? Maar soms ook weer dat het juist echt een goed spel is
Verwijderd
Tja, recenties zijn redelijk goed, maar ik laat hem toch links liggen. Het is niet meer te vergelijken met DX1: meer shooter en minder RPG. En ik zit niet te wachten op nog een shooter.DarkShadow schreef op 05 maart 2004 @ 10:19:
Verwijderd
Waarom jammer voor de Kubus en Speel station 2 mensen? Game komt ervoor uit, zowieso een strakke Single Player. MP zal wel leuk zijn, maar voor sommige mensen, including mijzelf, is de SP belangrijker. Stealth games speel ik liever lekker alleen tegen de computer, Coop zou leuk zijn, maar tegen elkaar lijkt het me echt 3x niets, wat is daar nu stealth aan?
Heb je die filmpjes niet gezien? Dat is dus echt wel stealth he, vooral doordat je tegenstanders alleen first person kunnen kijken...Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:01:
Waarom jammer voor de Kubus en Speel station 2 mensen? Game komt ervoor uit, zowieso een strakke Single Player. MP zal wel leuk zijn, maar voor sommige mensen, including mijzelf, is de SP belangrijker. Stealth games speel ik liever lekker alleen tegen de computer, Coop zou leuk zijn, maar tegen elkaar lijkt het me echt 3x niets, wat is daar nu stealth aan?
Ik koop deze game meer voor de multiplayer dan voor de sp, alhoewel sp ook tof is natuurlijk
Ik bedoelde het niet zo lullig als het misschien over kwam hoor. Maar het komt regelmatig voor dat zogenaamde pre-orders niet voordeliger zijn dan het kopen in de winkel. Daarom ben ik er meestal wat sceptisch over. In dit geval was dat dus onterecht. Ik heb 'm nu ook besteld.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 05:59:
Game kost in de winkel zoals gezegd de volle mep. Zit echt geen kapitalistische zakkenvullerij achterDaarnaast is het Gcshop die het doet. Wij vinden het spel alleen intressant/leuk/gaaf en willen dat xbox gamers dit zo goedkoop mogelijk kunnen aanschaffen. Dus dachten we het is leuk om daar aandacht aan te besteden, maarja mensen zoeken er weer wat achter
. Je kunt hem ook gewoon in de winkel kopen voor 59,99
Als je die game maar haalt want hij wordt zoo bruut
Ik heb trouwens gisteren ook NFL Street gekocht, maar ik ga 'm toch maar weer terug brengen naar de winkel. Je moet toch nog best wel wat van American Football weten om het spel goed te kunnen spelen. Verder ben ik niet zo'n fan van spellen waarbij je zelf je hele team moet opbouwen qua stats enzo. Ik had meer een Deathrow-like game verwacht. Afgezien van mijn gebrek aan kennis van de sport is het wel een leuke game. Vooral de opmerkingen van de spelers zijn vaak erg grappig.
Verwijderd
Ieder het zijne hoor, ikzelf ben meer voor SP met stealth games. MP zou het alleen Coop interessant zijn voor me. Ik vind het niet erg hoor, die MP, en ik koop hem wel voor de Xbox, maar speel hem gewoon lekker alleen. Ik heb ook geen Xbox live, ikzelf speel alleen nog UT2k4 en Call of Duty online, ben een beetje afgekickt van al dat online gedoe en goeie single player games spelen begint weer een beetje te komen. Ik ben bang dat World of Warcraft dit alles weer gaat veranderen voor me, en misschien UT2k4 ook al, nog 2 weken voor ik die in mijn handjes heb :)!DarkShadow schreef op 05 maart 2004 @ 13:34:
[...]Heb je die filmpjes niet gezien? Dat is dus echt wel stealth he, vooral doordat je tegenstanders alleen first person kunnen kijken...
Ik koop deze game meer voor de multiplayer dan voor de sp, alhoewel sp ook tof is natuurlijk
En ja, ik heb die MP filmpjes niet echt bekeken geloof ik!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 15:37 ]
Kijken
, verplichte kost...
Verder ben ik het wel met je eens, qua sp ervaring hoor, ben ook behoorlijk afgekickt op het online gebeuren en dan wel vooral betreft de pc, ongeordend zooitje daarzo, maar dit leek me gewoon echt vet, tactisch bezig zijn vind ik altijd tof online
Kijken
Verder ben ik het wel met je eens, qua sp ervaring hoor, ben ook behoorlijk afgekickt op het online gebeuren en dan wel vooral betreft de pc, ongeordend zooitje daarzo, maar dit leek me gewoon echt vet, tactisch bezig zijn vind ik altijd tof online
Verwijderd
Yip, da's zeker! Maar dat doe ik liever met iemand die ik ken! Het goeie aan UT2k4 is ingame support voor voicespeak, leuk voor spelen met mensen die je kent! En omdat de mensen die ik ken voornamelijk UT2k4 en Call of Duty spelen, vind ik dat leuker dan zomaar een server binnenlopen en maar 'wat doen'. Je krijgt zo online meer een 'LAN'-ervaring.
Ik ga die filmpjes even bekijken, anders word je boos he? hehehe :)!
Ik ga die filmpjes even bekijken, anders word je boos he? hehehe :)!
Verwijderd
ik zit nu vast bij die porsche cayenne missie dat je van die rots af moet rijden..
dan rij je weer naar boven en dan is er een route waar je niet doorkan en een met een trap..
waar moet ik heen?
met james bond eon
dan rij je weer naar boven en dan is er een route waar je niet doorkan en een met een trap..
waar moet ik heen?
met james bond eon
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:04 ]
Verwijderd
No problem ik wilde ook neit boos overkomen ofzoManiakje schreef op 05 maart 2004 @ 15:22:
[...]
Ik bedoelde het niet zo lullig als het misschien over kwam hoor. Maar het komt regelmatig voor dat zogenaamde pre-orders niet voordeliger zijn dan het kopen in de winkel. Daarom ben ik er meestal wat sceptisch over. In dit geval was dat dus onterecht. Ik heb 'm nu ook besteld.
Ik heb trouwens gisteren ook NFL Street gekocht, maar ik ga 'm toch maar weer terug brengen naar de winkel. Je moet toch nog best wel wat van American Football weten om het spel goed te kunnen spelen. Verder ben ik niet zo'n fan van spellen waarbij je zelf je hele team moet opbouwen qua stats enzo. Ik had meer een Deathrow-like game verwacht. Afgezien van mijn gebrek aan kennis van de sport is het wel een leuke game. Vooral de opmerkingen van de spelers zijn vaak erg grappig.Verder heeft het zoals al eerder gezegd is een vette soundtrack, en is het lekker om flink op je tegenstanders in te beuken.

En Farting Bob. Je moet echt even wat filmpjes bekijken
Verwijderd
Ziet er inderdaad strak uit. Tijdens het kijken zag ik dat ik ze toch al een keertje bekeken had. Is het 2 vs 2 als in 2 spelers vs 2 computers? Of 2 vs 2 human players?
Het leek een beetje Ravenshield, maar dan op zijn SC, dus ook met de Splinter Cell bewegingen en zo. Op zich best leuk, misschien zelfs net een tikkie leuker dan Ravenshield (ja, zo heettie op PC). Ik vind de interactie met de omgeving wel leuk, en wisselen van 1st/3rd person mode lopen/schieten .... bevalt mij wel. Ravenshield heeft denk ik wel meer guns, geen idee welke meer gadgets heeft, zal SC wel zijn. Ik zie graag een game tegemoet die de twee games perfect combineert, op PC dan
. Toch blijft voor mij de kracht van SC de single player, ik hou daar wel van. Maar eerlijk is eerlijk, die MP ziet er goed uit!
Het leek een beetje Ravenshield, maar dan op zijn SC, dus ook met de Splinter Cell bewegingen en zo. Op zich best leuk, misschien zelfs net een tikkie leuker dan Ravenshield (ja, zo heettie op PC). Ik vind de interactie met de omgeving wel leuk, en wisselen van 1st/3rd person mode lopen/schieten .... bevalt mij wel. Ravenshield heeft denk ik wel meer guns, geen idee welke meer gadgets heeft, zal SC wel zijn. Ik zie graag een game tegemoet die de twee games perfect combineert, op PC dan
Het gaat 2 tegen 2 met vier mensen. Geen computer AI dus. Die MP lijkt me echt heerlijk spannend.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:37:
Ziet er inderdaad strak uit. Tijdens het kijken zag ik dat ik ze toch al een keertje bekeken had. Is het 2 vs 2 als in 2 spelers vs 2 computers? Of 2 vs 2 human players?
Het leek een beetje Ravenshield, maar dan op zijn SC, dus ook met de Splinter Cell bewegingen en zo. Op zich best leuk, misschien zelfs net een tikkie leuker dan Ravenshield (ja, zo heettie op PC). Ik vind de interactie met de omgeving wel leuk, en wisselen van 1st/3rd person mode lopen/schieten .... bevalt mij wel. Ravenshield heeft denk ik wel meer guns, geen idee welke meer gadgets heeft, zal SC wel zijn. Ik zie graag een game tegemoet die de twee games perfect combineert, op PC dan. Toch blijft voor mij de kracht van SC de single player, ik hou daar wel van. Maar eerlijk is eerlijk, die MP ziet er goed uit!
Ben ik dan één van de weinige die Splinter Cell eigenlijk niet zo super geweldig vondt
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Ja hehehe :)!AudiRS4 schreef op 05 maart 2004 @ 19:55:
Ben ik dan één van de weinige die Splinter Cell eigenlijk niet zo super geweldig vondt
Verwijderd
leeft er hier eigenlijk nog wel eens iemand online met de xbox of ben ik daar de enige in (-;AudiRS4 schreef op 05 maart 2004 @ 19:55:
en audi je zal hem wel te moeilijk hebben gevonden
Ja hoor, regelmatig met Topspin, PGR2 en nu ook Links. Soms ook nog RS3.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:33:
[...]
leeft er hier eigenlijk nog wel eens iemand online met de xbox of ben ik daar de enige in (-;
en audi je zal hem wel te moeilijk hebben gevonden
Heb nog meer live games, maar die speel ik eigenlijk nooit meer.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik speel voornamelijk Halo online. Ben ook van plan XIII online te gaan spelen, die heb ik sinds gisteren. Verbaasde me dat het spel zo snel een budget-titel is geworden. Wel een heel vet spel.
Verwijderd
Mijn collega neemt morgen zijn Xbox mee, en Ninja Gaiden! Heb net ff moeten smeken hehe (viel wel mee hoor
)! Yippie!
Ik doe niet andersVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:33:
[...]
leeft er hier eigenlijk nog wel eens iemand online met de xbox of ben ik daar de enige in (-;
Hoe speel jij Halo online?pp_ schreef op 06 maart 2004 @ 12:11:
Ik speel voornamelijk Halo online. ...
Verwijderd
Ah eindelijk Metal Gear Substance uit
(4 daagjes over gedaan) in 21 uur.
Het verhaal is wel wat zwakker dan Solid maar toch word je echt aan alle kanten genaaid... I live it
en sommige dingen worden zelfs zo goed uitgelegd dat je er zelf nog in begint te geloven
Ik moet wel zeggen dat Raiden toch wel een erge flikker is hoor. blond lang haar. super strak pak (tollie is goed te zien
) en dan nog zo dom en Naief ook 
maar op het einde word hij wel wat cooler
Toppertje
Nu Metal Gear Solid: The Twin Snakes (cube
) deze maand maar eens spelen, vooral kijken ofdeze er nou minder of mooier uitziet dan Substance (vooral slowdown was trouwens erg bij Substance)
Het verhaal is wel wat zwakker dan Solid maar toch word je echt aan alle kanten genaaid... I live it
Ik moet wel zeggen dat Raiden toch wel een erge flikker is hoor. blond lang haar. super strak pak (tollie is goed te zien

maar op het einde word hij wel wat cooler
Toppertje
Nu Metal Gear Solid: The Twin Snakes (cube
Met Xbox connect. Die simuleert een link-game met een andere Xbox. Deze Xbox kan wel aan de andere kant van de wereld staan.
Dan zit je zo tegen een Chinees te spelen
Verwijderd
Net ff Ninja Gaiden kunnen bewonderen! Inderdaad moeilijk als wat, maar daardoor ook erg goed. De eerste boss fight was al toonaangevend voor de moeilijkheidsgraad denk ik. Het belangrijkste is zowieso blocken, niet zomaar wildweg rammen, maar block/dodgen is het beste, vanaf muren naar beneden rammen, dat soort dingen. Je hebt zachte tikken en de harde langzamere tikken, goed timen dus, en weten wanneer je welke gebruikt. In ieder geval, een toppertje op het eerste gezicht!!! Ik heb niet te lang gespeeld, om het nieuwe er niet af te laten komen, ik wilde toch ff wat zien ervan. Het is grafisch schitterend, loopt strak, maar die screens zijn, zoals ik al verwacht, misleidend wat de scherpte betreft. Daardoor miskijk ik me nooit op screens, da's vaak mooier dan als het loopt. Niet dat het spel grafisch niet mooi is, het is een van de Xbox zijn mooiste games, maar ik bedoel dat de screenshots allemaal net iets scherper waren. Doet EA ook altijd, kijk maar naar BF:Vietnam, de eerste screens geven echt niet ingame weer wat er gebeurt.
Heb je de demo dan gespeeld of de US versie? Weet dus zelf niet zeker of ik deze game wil gaan kopen of niet... iig wel Pandora tomorrowVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 00:03:
Net ff Ninja Gaiden kunnen bewonderen! Inderdaad moeilijk als wat, maar daardoor ook erg goed. De eerste boss fight was al toonaangevend voor de moeilijkheidsgraad denk ik. Het belangrijkste is zowieso blocken, niet zomaar wildweg rammen, maar block/dodgen is het beste, vanaf muren naar beneden rammen, dat soort dingen. Je hebt zachte tikken en de harde langzamere tikken, goed timen dus, en weten wanneer je welke gebruikt. In ieder geval, een toppertje op het eerste gezicht!!! Ik heb niet te lang gespeeld, om het nieuwe er niet af te laten komen, ik wilde toch ff wat zien ervan. Het is grafisch schitterend, loopt strak, maar die screens zijn, zoals ik al verwacht, misleidend wat de scherpte betreft. Daardoor miskijk ik me nooit op screens, da's vaak mooier dan als het loopt. Niet dat het spel grafisch niet mooi is, het is een van de Xbox zijn mooiste games, maar ik bedoel dat de screenshots allemaal net iets scherper waren. Doet EA ook altijd, kijk maar naar BF:Vietnam, de eerste screens geven echt niet ingame weer wat er gebeurt.
Eigenlijk heb ik met Ninja Gaiden nooit zoveel gehad, het leek me wel grappig, that's it, wist niet dat het zo'n toppper zou moeten worden, maargoed, dat zou Brute Force ook moeten zijn en ik heb nog nooit zo'n poepspel gespeeld
Verwijderd
Het is zowieso maar waar je van houdt toch? Ik heb bijvoorbeeld nu met Single Player shooters, 1st person EN 3rd person zowieso van 'lamaar zitten, het wordt na 30 minuten al saai', alleen als er een echte heuze sfeer in het spel zit, ik denk aan Doom III. Halo vond ik ook niet echt saai, toch nooit uitgespeeld.DarkShadow schreef op 08 maart 2004 @ 12:55:
[...]Heb je de demo dan gespeeld of de US versie? Weet dus zelf niet zeker of ik deze game wil gaan kopen of niet... iig wel Pandora tomorrow
Eigenlijk heb ik met Ninja Gaiden nooit zoveel gehad, het leek me wel grappig, that's it, wist niet dat het zo'n toppper zou moeten worden, maargoed, dat zou Brute Force ook moeten zijn en ik heb nog nooit zo'n poepspel gespeeld(Gelukkig was ik er snel weer vanaf
)
Dit is Hack N' Slash, wel moeilijk trouwens, dus niet zomaar rammen, dan lig je zo om. Als dat genre zowieso niet jouw genre is, ja, dan maakt het niet uit of het een topper is. Ik zal bijvoorbeeld nooit een SIMS game aanraken
Hij had bijvoorbeeld ook James Bond bij zich, de nieuwe, alleen het gebruik van gadgets was wel leuk, maar verder .... niet mijn spel. Splinter Cell is ook meer mijn type spel, nog een beetje bij nadenken. Ik hoop alleen niet dat het de kant van Commandos op gaat, dat werd ook steeds net iets te veel. Commandos 1 was leuk, zeker omdat je echt vak de manier moest vinden een level uit te spelen, Commandos 2 was al weer zo van 'kijk maar hoe je het doet, het lukt vast wel'.
Het was niet de demo, hij had de NTSC versie, was ook niet helemaal een officiele
Wie weet waar ik nu het goedkoopst online een Starter Kit kan bemachtigen. Mijn Live-abbo loopt volgende week af dus ik moet een nieuwe Starter Kit kopen of € 59,99 betalen per jaar via me CC of € 6,99 per maand via me CC. Ik denk toch dat een nieuwe Starter Kit voordeliger is, ofniet?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Koop PGR2 nog een keer, daar krijg je voor 29,95 een starterskit bij. Daarna verkoop of ruil je PGR2 over Xboxworld.CaptainM schreef op 09 maart 2004 @ 23:34:
Wie weet waar ik nu het goedkoopst online een Starter Kit kan bemachtigen. Mijn Live-abbo loopt volgende week af dus ik moet een nieuwe Starter Kit kopen of € 59,99 betalen per jaar via me CC of € 6,99 per maand via me CC. Ik denk toch dat een nieuwe Starter Kit voordeliger is, ofniet?
Verwijderd
Kijk hier even http://www.nlstore.nl/sho...16695&Level3=805529462281 heb het zelf namelijk ook voor 28 euro gekocht
28 Euro is een mooie prijs, heb er gelijk 1 besteld..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Jaaaa, dat was m. Ik had het namelijk ook op Live gehoord dat er ergens een webshop was die de Starter Kit voor € 28,- verkocht, maar omdat ik zo heftig bezig was om de koppositie te behouden was ik vergeten de URL ergens op te schrijven....Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 02:24:
Kijk hier even http://www.nlstore.nl/sho...16695&Level3=805529462281 heb het zelf namelijk ook voor 28 euro gekocht
Forever raver!
hmmm moet mn live abbo binnenkort ook maar eens gaan verlengen 
Nu trouwens de beamer op de xbox aangesloten, echt geweldig, halo met zn 4en is net alsof je 4 breedbeelds tot je beschikking hebt
, alleen is het wel wat vager natuurlijk...
2 meter breed, 2 meter hoog beeld, dolby digital erbij in een totaal verduisterde kelder met banken etc
echt heerlijk...
Heb nu de beamer voor een tijdje geleend, maar ik ga er denk ik een kopen, heeft iemand nog tips? (denk zelf aan 2e hands, maximaal 700 euro)
Nu trouwens de beamer op de xbox aangesloten, echt geweldig, halo met zn 4en is net alsof je 4 breedbeelds tot je beschikking hebt
2 meter breed, 2 meter hoog beeld, dolby digital erbij in een totaal verduisterde kelder met banken etc
Heb nu de beamer voor een tijdje geleend, maar ik ga er denk ik een kopen, heeft iemand nog tips? (denk zelf aan 2e hands, maximaal 700 euro)
offtopic:
Hoe kan dat nou dat ik niet in dat forum kan komen??? Ik ben toch gewoon lid van GoT?
Hoe kan dat nou dat ik niet in dat forum kan komen??? Ik ben toch gewoon lid van GoT?
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 10-03-2004 14:18 ]
Forever raver!
oh dan ben je nog niet 1337 genoegCaptainM schreef op 10 maart 2004 @ 14:18:
[...]
offtopic:
wtf, wanneer ben ik dan wel 1337 genoeg?
offtopic:
wtf is 1337?
wtf is 1337?
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 10-03-2004 16:01 ]
Forever raver!
hmmm na 150 techposts dacht ik en een bepaalde tijd op GoT (weet niet psies hoe lang eigenlijk
ben al zo lang 1337
)

Is Huiskamer CaptainM > Zie voor meer info ook MED, kan je zien of je voor aanvraag in aanmerking komt 
Nja, ik heb PoP en BG&E sinds gisteren > \o/
Ze zijn behoorlijk koel
Met PoP zit ik al op 33 procent
Gaat snel 
Maar even samenvatiing >
PoP: Ziet er redelijk uit, besturing is goed, acrobatisch gebeuren is koel, vechten ook maar soms te veel/te lang, geluid is ok maar het gepraat valt soms weg > best vervelend. Maar wel verslavend spelletje ieg
BG&E: Ziet er redelijk uit, besturing is goed, geluid en muziek zijn erg goed, is gewoon vermakelijk. Nadeel vind ik dat je maar een beetje weinig hartjes hebt op het begin en je dan met 2 klappen dood bent
Maarja, das normaal 
Maar ieg 2 leuke spellen voor weinig geld \o/
Nadeel aan beide spellen vind ik btw dat je een bepaald aantal save-mogelijkheden deelt met iedereen die het zou spelen. Nu heb je met BG&E niet de mogelijkheid een profile te maken, maar met PoP wel.. Waarom deel je dan alsnog de saveslots
En waarom bij BG&E zo weinig 
Nja
Nja, ik heb PoP en BG&E sinds gisteren > \o/
Ze zijn behoorlijk koel
Met PoP zit ik al op 33 procent

Maar even samenvatiing >
PoP: Ziet er redelijk uit, besturing is goed, acrobatisch gebeuren is koel, vechten ook maar soms te veel/te lang, geluid is ok maar het gepraat valt soms weg > best vervelend. Maar wel verslavend spelletje ieg
BG&E: Ziet er redelijk uit, besturing is goed, geluid en muziek zijn erg goed, is gewoon vermakelijk. Nadeel vind ik dat je maar een beetje weinig hartjes hebt op het begin en je dan met 2 klappen dood bent
Maar ieg 2 leuke spellen voor weinig geld \o/
Nadeel aan beide spellen vind ik btw dat je een bepaald aantal save-mogelijkheden deelt met iedereen die het zou spelen. Nu heb je met BG&E niet de mogelijkheid een profile te maken, maar met PoP wel.. Waarom deel je dan alsnog de saveslots
Nja
[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 10-03-2004 16:07 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Met PoP geraak ik denk ik nog niet voorbij de 5% 
Maar inderdaad, de beperkte saveslots van veel spellen vind ik ook wel slecht.
Bv. The Hobbit, 4 slots, vind ik toch veel te beperkt
Maar inderdaad, de beperkte saveslots van veel spellen vind ik ook wel slecht.
Bv. The Hobbit, 4 slots, vind ik toch veel te beperkt

Dat zal wel meevallen hoor, PoP is absoluut geen moeilijk spel. Een heel groot deel van het spel haal je in één keer. En ik ben dan nog wel iemand die vrijwel alle games op Easy speelt.
Zelf zit ik er sterk aan te denken om Puyo Pop Fever te kopen. Ik hoop dat dat een beetje zoals Tetris Attack (SNES) is. Dat was echt een heelijke game.
Verwijderd
Wat voor dvd-drives zitten er tegenwoordig in de nieuwe boxen? Allemaal samsung? Of wisselen ze dat nog steeds, en kan dat ook verschillen per zelfde pakket?
Volgens mij gebruiken ze soieso nog de Philips en de Samsung. En ja, dat kan per pakket verschillen.
Volgens mij is het allemaal Samsung. Laatste 3 die ik gezien heb toch. Nieuw gekochte.
Je moet gewoon op de productie-datum letten.
Je moet gewoon op de productie-datum letten.
Dat was geen veronderstelling, ik zit dus echt vast rond de 5%!Maniakje schreef op 11 maart 2004 @ 00:01:
[...]
Dat zal wel meevallen hoor, PoP is absoluut geen moeilijk spel. Een heel groot deel van het spel haal je in één keer. En ik ben dan nog wel iemand die vrijwel alle games op Easy speelt.
[...]
Even je probleem in het Prince of Persia : The Sands of Time topic zetten.Fire69 schreef op 11 maart 2004 @ 21:26:
Dat was geen veronderstelling, ik zit dus echt vast rond de 5%!![]()
Yup, je komt er wel uit, PoP is echt geen moeilijk spel, ga er eens rustig voor zitten. Waarschijnlijk is het gewoon een heel simpel probleem 
Vraagje, kunnen wij de Ninja Gaiden demo al krijgen, ik zocht hem in de boekhandel maar zag hem bij geen enkel blad zitten...
Vraagje, kunnen wij de Ninja Gaiden demo al krijgen, ik zocht hem in de boekhandel maar zag hem bij geen enkel blad zitten...
Verwijderd
Ik vraag me af hoe je dat wil gaan multiplayeren. want je kan zelf geen chars besturen. alleen plannen en commando's geven.DarkShadow schreef op 12 maart 2004 @ 10:33:
Owja, in de laatste 'Kijk' staat een erg cool artikel over Full Spectrum Warrior! Misschien heb ik nog wel het meeste zin in deze game
Kan bijna niet wachten om dat op een beamer te gaan multiplayeren
nou en?
, daar ben ik op de hoogte van... Daarom is het nog perfect mogelijk om via live! tegen een ander team of coop te spelen, door commando's te geven...
Waarom kan je geen strategie-game multiplayeren
(de uiteindelijke versie zal ook gewoon multiplayer en live! bevatten hoor)
Waarom kan je geen strategie-game multiplayeren
(de uiteindelijke versie zal ook gewoon multiplayer en live! bevatten hoor)
Verwijderd
lees het full spectrum warrior topic en dan kom je er achter dat je wel degelijk op erg veel verschillende manieren kan coopenVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 10:50:
[...]
Ik vraag me af hoe je dat wil gaan multiplayeren. want je kan zelf geen chars besturen. alleen plannen en commando's geven.
Heb een paar dagen terug de Logitech Z640 speakerset besteld, maar omdat ik deze eerst nog niet op m'n pc kan aansluiten wil ik het wel eens proberen om 'm aan m'n XBox aan te sluiten.. Klopt het nu dat de XBox een ingebouwde DD/DTS decoder heeft of niet? En kan ik m'n Z640 aansluiten op de Advanced Scart kabel of moet ik dan terug vallen op de originele aansluiting die bij m'n XBox zelf zat?
Verwijderd
read it. ik vind samen commando's geven nou niet echt multiplayerenVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 14:34:
[...]
lees het full spectrum warrior topic en dan kom je er achter dat je wel degelijk op erg veel verschillende manieren kan coopen
Zal naar die PoP nog eens rustig proberen te kijken.
Ik jaag me veel te snel op als iets niet lukt na 5x proberen.
Zelfde probleem met 'The Hobbit'
Je kan hem met de Advanced Scart op je Logitech aansluiten als deze een optical-in heeft.
Ik jaag me veel te snel op als iets niet lukt na 5x proberen.
Zelfde probleem met 'The Hobbit'
De xbox bevat geen eigen decoder.blakez schreef op 12 maart 2004 @ 14:50:
Heb een paar dagen terug de Logitech Z640 speakerset besteld, maar omdat ik deze eerst nog niet op m'n pc kan aansluiten wil ik het wel eens proberen om 'm aan m'n XBox aan te sluiten.. Klopt het nu dat de XBox een ingebouwde DD/DTS decoder heeft of niet? En kan ik m'n Z640 aansluiten op de Advanced Scart kabel of moet ik dan terug vallen op de originele aansluiting die bij m'n XBox zelf zat?
Je kan hem met de Advanced Scart op je Logitech aansluiten als deze een optical-in heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 12-03-2004 15:12 ]
Nee, deze kan je niet op je xbox aansluiten, tenminste niet digitaal met een optische uitgang, want dit setje heeft geen decoder. Het is natuurlijk wel mogelijk om met wat kunstgreepjes hem analoog aan te sluiten...blakez schreef op 12 maart 2004 @ 14:50:
De z680 heeft wel een eigen decoder met optical in, en die kan je aansluiten op de optical out van de advanced scart cable van de xbox...
Waar slaat dit opVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 14:57:
[...]
read it. ik vind samen commando's geven nou niet echt multiplayerenik wil gewoon zelf kunnnen schieten DAMMNIT!@
Multiplayer is niet alleen zelf schieten, het is gewoon een spel tegen een ander spelen via live! of een lan of gewoon met meerderen op een tv. Het heeft niet per definitie iets met schieten te maken... Maargoed laat maar verder, volgens mij kan jij beter lekker dom gaan schieten
PES komt officieel naar de Xbox !
http://www.xboxworld.nl/i...fd3551268a9ec9e8f27bccf27Al maanden en maanden wachten de echte voetbalfans in spanning op nieuws over Pro Evolution Soccer op de Xbox, maar nu is dat wachten toch echt voorbij. Vandaag maakten Konami en Microsoft namelijk bekend dat Pro Evolution Soccer op de Xbox gaat verschijnen.
Bijna alle voetbaltitels hebben we al gezien op de Xbox, maar juist dé voetbalgame zat er nog niet bij. In de aankondiging van vandaag maken zowel Konami als Microsoft duidelijk verrukt te zijn met het uitbrengen van PES op de Xbox.
Wat precies anders zal zijn aan PES op de Xbox vergeleken met de versies van de PS2 en PC is niet duidelijk, maar Michel Cassius van Microsoft weet het volgende te zeggen:
Coupled with the fantastic graphics and advanced gameplay that Xbox offers, we foresee one of the greatest transfers of all time when Pro Evolution Soccer signs for Xbox.
Betere graphics waren van tevoren al aan te nemen, maar de gameplay zal nagenoeg hetzelfde zijn als op de PS2. Het verschil zal hem dus moeten liggen in andere factoren. Zowel Konami en Microsoft hebben echter nog niet duidelijk gemaakt dat dat verschil in Xbox Live zal zitten. Het is niet ontkend, maar ook niet bevestigd. Ongetwijfeld horen we binnenkort meer over de ontwikkelingen van de game, want Pro Evolution Soccer komt in het vierde kwart van 2004 op de Xbox uit.
Ik ben een echte Live! gamer want single player verveelt bij mij heel erg snel. Ik heb de recente Live! games al gespeeld alleen Amped 2 en Crimson ken ik niet echt. Welke is beter? Kan het namelijk voor een zacht prijsje overnemen van een klasgenoot.
[spam]Mensen die nog mee willen doen aan een PGR2 Endurance race? Check m'n Sig[/spam]
[spam]Mensen die nog mee willen doen aan een PGR2 Endurance race? Check m'n Sig[/spam]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Amped 2 is zeker de moeite waard. Het is een stuk realistischer dan SSX3 en dat vind ik niet erg. SSX3 is erg overdreven. Amped 2 is wel vrij moeilijk om helemaal uit te spelen, maar het is wel zo als je er echt voor gaat zitten het ook lukt. Voor de tricks zijn ook makkelijke knop-combinaties gekozen, die je zo kent als je zelf ook snowboard. Verder is het ook heel cool dat je het Live! kan spelen.
Verwijderd
en dan neem je er niet meteen 10 mee om ze voor het dubbele net zo hard te verkopen hier??CorteX schreef op 13 maart 2004 @ 11:46:
Ik heb net PGR2 gekocht bij de Virgin MegaStore in Parijs voor €14,99. Ongelooflijk...
Mijn geld was al bijna op...Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 16:15:
en dan neem je er niet meteen 10 mee om ze voor het dubbele net zo hard te verkopen hier??
Virgin megastores? dacht dat ze weg waren uit NL. Waaar was dat? Een maat van me wilt 'm nog hebben.CorteX schreef op 13 maart 2004 @ 11:46:
Ik heb net PGR2 gekocht bij de Virgin MegaStore in Parijs voor €14,99. Ongelooflijk...
OMG! Lees mijn zin nog eens en let vooral op het gedeelte "in Parijs".Alpha-sphere schreef op 13 maart 2004 @ 20:23:
Virgin megastores? dacht dat ze weg waren uit NL. Waaar was dat? Een maat van me wilt 'm nog hebben.
OMFGCorteX schreef op 13 maart 2004 @ 20:26:
[...]
OMG! Lees mijn zin nog eens en let vooral op het gedeelte "in Parijs".

Heb je trouwens geen zin om mee te doen aan de PGR2 GoT enduro series?
[ Voor 17% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-03-2004 20:39 ]
Jawel, maar ik heb nog geen Live!. Komt misschien binnenkort eraan, maar dan weet ik jullie te vinden in het PGR2-topic.Alpha-sphere schreef op 13 maart 2004 @ 20:38:
OMFG![]()
![]()
![]()
sry
Heb je trouwens geen zin om mee te doen aan de PGR2 GoT enduro series?
Verwijderd
PES op de Xbox
Konami moet echt Live erin proppen en dan lekker EA ownen met de niet Live enabled Fifa reeks
Nog 2 weekjes en niemand in dit topic lult meer over virgin megastores, maar over Splinter Cell, Pandora Tomorrow 
Dat spel ga ik dus echt veel live! spelen, moet ff nog wat buddys toevoegen uit dit topic, wie weet hier zeker dat ze het spel gaan kopen en op live! spelen, die moet mij ff toevoegen (of andersom
), mn nick op live! is Metsada...
Dat spel ga ik dus echt veel live! spelen, moet ff nog wat buddys toevoegen uit dit topic, wie weet hier zeker dat ze het spel gaan kopen en op live! spelen, die moet mij ff toevoegen (of andersom
Je merkt gelijk dat als er voor de komende paar weken geen echte knallers worden gereleased dat het in het topic een flink stuk rustiger is....
Forever raver!
Nou Ninja Gaiden en Splinter Cell zijn toch wel flink??
Ninja Gaiden is ook erg stoer maar wel moeilijk maar dat is ook wel een pluspuntje want dan ben je er niet zo snel op uitgekeken. Wel het een en ander uit PoP afgekeken que movement ed.
Ninja Gaiden is ook erg stoer maar wel moeilijk maar dat is ook wel een pluspuntje want dan ben je er niet zo snel op uitgekeken. Wel het een en ander uit PoP afgekeken que movement ed.
There is no art to find the minds construction in the face
Prince of Persia was trouwens waanzinnig. Zaterdag achter in de middag gekocht, gister uitgespeeld. Wat een spelervaring
Lange tijd niet meer zo'n gave game gespeeld. Heb ook erg zin in Ninja Gaiden nu. Trouwens, ik hoorde bij Gammo dat ze het bloed uit de Europese versie halen. Dan maar de Amerikaanse importeren?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
dude sickCaptainM schreef op 16 maart 2004 @ 08:53:
Je merkt gelijk dat als er voor de komende paar weken geen echte knallers worden gereleased dat het in het topic een flink stuk rustiger is....
Maar ik vind juist dat de echte toppers nu gaan komen, prince of persia etc waren echt leuk hoor, toppertjes, maar niet de echte toppers, die gaan vanaf ninja gaiden komen...
Maar veel games zijn uitgesteld, had ook wel zin in Driv3r, maar duurt ook nog wel ff
Hoe snel gaat Far Cry trouwens uitkomen op de xbox?
Wat vinden jullie van Fable en Kameo. lijken mij ook steengoeie spellen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
start van het topic: de link naar panzer dragoon orta verwijst naar good en evil, goeie link moet http://www.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=78 zijn.
aangepastido schreef op 16 maart 2004 @ 10:48:
start van het topic: de link naar panzer dragoon orta verwijst naar good en evil, goeie link moet http://www.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=78 zijn.
Fable trekt mij vanaf de eerste minuut dat ik er wat over hoorde al niet. Veel mensen verwachten zo enorm veel van dit spel dat het alleen maar enorm kan tegenvallen. Het schrappen van de multiplayer helpt daar ook al niet veel bij. Verder bevalt de sfeer in het spel mij niet... veel te grauw. Maar misschien dat ik er wel compleet naast zit, en dat ik mijn mening bijstel nadat het spel uit is.rakker zero schreef op 16 maart 2004 @ 10:30:
Wat vinden jullie van Fable en Kameo. lijken mij ook steengoeie spellen.
Naar Kameo kijk ik uit! Het is eigenlijk gewoon een Nintendo-game op de Xbox, en dat zie ik wel zitten.
Alles wat ik gehoord heb erover klinkt erg goed.Maniakje schreef op 16 maart 2004 @ 13:04:Fable trekt mij vanaf de eerste minuut dat ik er wat over hoorde al niet. Veel mensen verwachten zo enorm veel van dit spel dat het alleen maar enorm kan tegenvallen. Het schrappen van de multiplayer helpt daar ook al niet veel bij. Verder bevalt de sfeer in het spel mij niet... veel te grauw. Maar misschien dat ik er wel compleet naast zit, en dat ik mijn mening bijstel nadat het spel uit is.
Dit is een reden waarom ik Microsoft haat. Omdat ze Rare gekocht hebben. Zou er nog een gooie donkey kong game op de Gamecube komen!?Maniakje schreef op 16 maart 2004 @ 13:04:
Naar Kameo kijk ik uit! Het is eigenlijk gewoon een Nintendo-game op de Xbox, en dat zie ik wel zitten.Rare heeft ook een reputatie hoog te houden, hopelijk doen ze dat met deze titel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waar slaat dat nou op? Waarom niet Nintendo voor niet goed genoeg hun best doen talent te houdenrakker zero schreef op 16 maart 2004 @ 13:26:
[...]
Dit is een reden waarom ik Microsoft haat. Omdat ze Rare gekocht hebben. Zou er nog een gooie donkey kong game op de Gamecube komen!?
Al dat gezeik op grote succesvolle bedrijven is zo vermoeiend

Nintendo wilde ze helemaal niet meer houden. Misschien door het gebrek aan talent icm met een 50jaren plan om een spel te maken?DarkShadow schreef op 16 maart 2004 @ 14:03:
[...]
Waar slaat dat nou op? Waarom niet Nintendo voor niet goed genoeg hun best doen talent te houden
Al dat gezeik op grote succesvolle bedrijven is zo vermoeiend
Maar om MS te haten omdat ze Rare hebben gekocht is idd niet realistisch. Rare was immers te koop en MS heeft ze gewoon gekocht. punt.
Verwijderd
Daarnaast is Nintendo WEL met een eigen Kong game bezig, Donkey Kong is NIET van Rare, ze mochten de games alleen developen voor Nintendo
.
Maar al dat gehaat vind ik ook onzin, wat kan mij het nou schelen wie wat maakt, als ik de games maar kan spelen. Dat consolewar gebeuren vind ik dan van hetzelfde caliber, oftewel, de meest kinderachtige onzin die je maar kunt verzinnen, en inderdaad, als je daar aan meedoet, ben je niet meer dan kinderachtig.
Ik hoorde trouwens bij Gammo, even over Xbox, dan Ninja Gaiden wat bijgewerkt wordt voor de Europese versie, omdat het hier kennelijk een 18+ rating krijgt. In America niet dan? Of misschien 12 jaar omdat er geen t***en in zitten, alleen maar geweld haha America en hun normen en waarden
.
Maar al dat gehaat vind ik ook onzin, wat kan mij het nou schelen wie wat maakt, als ik de games maar kan spelen. Dat consolewar gebeuren vind ik dan van hetzelfde caliber, oftewel, de meest kinderachtige onzin die je maar kunt verzinnen, en inderdaad, als je daar aan meedoet, ben je niet meer dan kinderachtig.
Ik hoorde trouwens bij Gammo, even over Xbox, dan Ninja Gaiden wat bijgewerkt wordt voor de Europese versie, omdat het hier kennelijk een 18+ rating krijgt. In America niet dan? Of misschien 12 jaar omdat er geen t***en in zitten, alleen maar geweld haha America en hun normen en waarden
Verwijderd
Is project Gotham 2 een realitisch spel qua feeling/controll? of is het echt een arcade game?
Sorry voor mijn gehaat, maar ik vond (nu nog steeds eigenlijk) Nintendo en Rare een prima koppel qua gamedeveloping
Verwijderd
Zeker, maar qua gameplay moet ik nog een goeie game van Rare ALLEEN zienrakker zero schreef op 16 maart 2004 @ 16:05:
Sorry voor mijn gehaat, maar ik vond (nu nog steeds eigenlijk) Nintendo en Rare een prima koppel qua gamedeveloping
Verwijderd
Nog 1 weekje , dan komt Steel Batallion:Line of Contact eindelijk 
Lekker met m'n VT online , ik kan er niet meer op wachten.
Zijn er hier nog meer mensen die van plan zijn dat spel aan te schaffen?
Of moet ik het in m'n eentje tegen de Jappanners opnemen
Ik bedoel dus ook de ECHTE toppers a la Sudeki, Fable, Halo 2 of Driv3r.DarkShadow schreef op 16 maart 2004 @ 10:26:
[...]
dude sick, splinter cell gaat zo heersen...
Maar ik vind juist dat de echte toppers nu gaan komen, prince of persia etc waren echt leuk hoor, toppertjes, maar niet de echte toppers, die gaan vanaf ninja gaiden komen...
Maar veel games zijn uitgesteld, had ook wel zin in Driv3r, maar duurt ook nog wel ff
De game van dit jaar is voor mij nu al Halo 2 en ik denk dat dat niet alleen voor mij geldt. Ik ben toch afgestapt van het roekeloos games aanschaffen. Ik bedoel eerst kocht ik alle games voor de Xbox die een goede review kregen. Dat wil ik niet meer want: A het kost bakken met geld B je haalt ook de subtoppers in huis. En dat wil ik dus niet. Doe mij maar alleen de ECHTE toppers. En vooral omdat ik ook een GameCube heb en daar ook alleen de ECHTE toppers van wil. En ik game nog ont-zet-tend veel op mijn retro-consoles. Ik ben een nieuwe PC aan t bouwen en die is ook bijna af. Het wordt een dikke game-bak. Dus alleen de ECHTE toppers voor alles consoles en voor de PC wil ik nu gaan aanschaffen.
En ja niet alle games liggen mij. PoP zou ik dus nooit kopen. Het moeten natuurlijk wel ECHTE toppers zijn die mij liggen.
Forever raver!
Ja, je hebt gelijk. Idee van Nintendo, creatie van Rare. En ik hoop ook op een nieuwe donkey kong game. Hij zou zo mooi zijn op de gamecube.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:16:
[...]
Zeker, maar qua gameplay moet ik nog een goeie game van Rare ALLEEN zien. Alleen een developer opkopen is niet genoeg, de ideeen kwamen volgens mij van Nintendo, het was meer een 'Rare, willen jullie dit voor ons maken'. Maar die 2e game van ze ziet er volgens mij al beter uit, kwa gameplay, die andere was eigenlijk een mooi uitziende game, meer niet (mijn mening dan). En DK-Racing komt wel op de kubus, maak je niet druk, ik hoop ook een gewone DK-game, ik las zelfs iets over een combo .... ik ben nu zelf met DK64 bezig, ik heb twee games voor dat ding, maar wel goeie, DK64 en Mario64
.
Hoorde toevallig van het weekend van een amerikaan dat het online gebeuren nog niet goed werkt met steel batallion, maar dat ze hard bezig zijn om dit te verhelpen. (heb het spel zelf niet)Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:24:
Nog 1 weekje , dan komt Steel Batallion:Line of Contact eindelijk
Is inmiddels teruggedraaid, dus ook wij zullen de hoofden van de lichamen kunnen scheiden met het bijbehorende aantal spetters bloedErectionJackson schreef op 16 maart 2004 @ 10:09:
Prince of Persia was trouwens waanzinnig. Zaterdag achter in de middag gekocht, gister uitgespeeld. Wat een spelervaringLange tijd niet meer zo'n gave game gespeeld. Heb ook erg zin in Ninja Gaiden nu. Trouwens, ik hoorde bij Gammo dat ze het bloed uit de Europese versie halen. Dan maar de Amerikaanse importeren?
Ninja gaiden is echt supermooi !!!
En geweldige moves enz....
Ik sta gewoon weer versteld van wat de d00z allemaal wel niet kan.
Echt een dikke aanrader gewoon.
En geweldige moves enz....
Ik sta gewoon weer versteld van wat de d00z allemaal wel niet kan.
Echt een dikke aanrader gewoon.
Dit topic is gesloten.