Het Grote XBOX Topic deel 8

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijsdaling
http://www.gamer.nl/nieuws/21204
Een hele tijd geleden werd er ook al gezegd dat de xbox 129 euro zou worden in maart en in de zomaar naar 99 euro zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
CaptainM schreef op 16 maart 2004 @ 16:46:
[...]

Ik bedoel dus ook de ECHTE toppers a la Sudeki, Fable, Halo 2 of Driv3r.

De game van dit jaar is voor mij nu al Halo 2 en ik denk dat dat niet alleen voor mij geldt. Ik ben toch afgestapt van het roekeloos games aanschaffen. Ik bedoel eerst kocht ik alle games voor de Xbox die een goede review kregen. Dat wil ik niet meer want: A het kost bakken met geld B je haalt ook de subtoppers in huis. En dat wil ik dus niet. Doe mij maar alleen de ECHTE toppers. En vooral omdat ik ook een GameCube heb en daar ook alleen de ECHTE toppers van wil. En ik game nog ont-zet-tend veel op mijn retro-consoles. Ik ben een nieuwe PC aan t bouwen en die is ook bijna af. Het wordt een dikke game-bak. Dus alleen de ECHTE toppers voor alles consoles en voor de PC wil ik nu gaan aanschaffen.

En ja niet alle games liggen mij. PoP zou ik dus nooit kopen. Het moeten natuurlijk wel ECHTE toppers zijn die mij liggen.
Yup groot gelijk, alleen vind ik Splinter cell puur door de multiplayer bij de echte toppers horen... Wil het liefst ook alleen nog maar echte toppers, maar af en toe maak ik toch weer een slippertje, vooral bij budget titels is het soms erg verleidelijk de game aan te schaffen...

Maar ninja gaiden hoort ook al wel een tijdje bij de echte toppers (als je afgaat op hypes tenminste, je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker van te voren)...
gelukkig wel gewoon bloed in de europese versie...

Maar over de toppers, games die ik sowieso wil hebben dit jaar:
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Full Spectrum Warrior
Driv3r
Fable
Halo 2

Games die een goeie kans maken, maar waar ik toch nog ff een demo ofzo van wil spelen:
Ninja Gaiden
Sudeki
Kameo
Rallisport Challenge 2

Daarmee heb je imho ook wel de echte toppers gehad voor dit jaar... maargoed, vind het zeker niet weinig, zeker als ik kijk naar welke komende games voor de ps2 en de gc me aanspreken... (dan valt splinter cell natuurlijk af, doordat de multiplayer daar niet aanwezig is of iig meer gebrekkig)...
Eigenlijk alleen nieuwe final fantasy/metal gear solid voor GC lijkt me tof en Driv3r en nieuwe metal gear solid voor ps2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
aah mijn gemodde (niet modchip: maar case-mod) xbox is bijna klaar
ff verflaagje laten drogen, in elkaar zetten en klaar is kees... eh phusebox

zal pics posten later

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zie hier den pics des mods:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/xbox1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/xbox2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/xbox3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Wow. Die is serieus vet geworden! Dat wit in contrast met die blauwe jewel ziet er echt super uit. Waar heb je die jewel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pp_ schreef op 17 maart 2004 @ 18:41:
[...]

Wow. Die is serieus vet geworden! Dat wit in contrast met die blauwe jewel ziet er echt super uit. Waar heb je die jewel besteld?
die heb ik zelf gemaakt, van een standaard groene jewel

nog een pic als ie uit staat:

Afbeeldingslocatie: http://phusebox.com/got/xbox4.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

AudiRS4 schreef op 16 maart 2004 @ 18:29:
[...]

Is inmiddels teruggedraaid, dus ook wij zullen de hoofden van de lichamen kunnen scheiden met het bijbehorende aantal spetters bloed :)
Oh gelukkig :) Trouwens, ik ben blijkbaar in de minderheid als ik Prince of Persia een echte topper vind? :P

En Phusebox: idd een supervette mod. Heb je je controllers ook aangepast?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

ErectionJackson schreef op 17 maart 2004 @ 20:10:
[...]

Oh gelukkig :) Trouwens, ik ben blijkbaar in de minderheid als ik Prince of Persia een echte topper vind? :P

PoP is zeker wel een topper, maar na hem uitgespeeld te hebben ligt hij er maar bij zeg maar... :P

Enne Phuse, lijkt bijna een PDO Xbox, erg netjes !

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DarkShadow schreef op 17 maart 2004 @ 11:49:
[...]

Yup groot gelijk, alleen vind ik Splinter cell puur door de multiplayer bij de echte toppers horen... Wil het liefst ook alleen nog maar echte toppers, maar af en toe maak ik toch weer een slippertje, vooral bij budget titels is het soms erg verleidelijk de game aan te schaffen...

Maar ninja gaiden hoort ook al wel een tijdje bij de echte toppers (als je afgaat op hypes tenminste, je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker van te voren)...
gelukkig wel gewoon bloed in de europese versie...

Maar over de toppers, games die ik sowieso wil hebben dit jaar:
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Full Spectrum Warrior
Driv3r
Fable
Halo 2

Games die een goeie kans maken, maar waar ik toch nog ff een demo ofzo van wil spelen:
Ninja Gaiden
Sudeki
Kameo
Rallisport Challenge 2

Daarmee heb je imho ook wel de echte toppers gehad voor dit jaar... maargoed, vind het zeker niet weinig, zeker als ik kijk naar welke komende games voor de ps2 en de gc me aanspreken... (dan valt splinter cell natuurlijk af, doordat de multiplayer daar niet aanwezig is of iig meer gebrekkig)...
Eigenlijk alleen nieuwe final fantasy/metal gear solid voor GC lijkt me tof en Driv3r en nieuwe metal gear solid voor ps2
Als je een GC hebt kijk dan even op IGN en gamespot etc naar Resident Evil 4.

Veruit de beste graphics van deze generatie volgens EDGE. Het ziet er echt fantastisch uit en ook de gameplay schijnt helemaal top te zijn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Sudeki ook wel een topper voor mij wordt, maar ieder het zijne, een topper voor de een, is niets bijzonders voor de ander :). Ik kijk minder uit naar Fable bijvoorbeeld, niet mijn type game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ErectionJackson schreef op 17 maart 2004 @ 20:10:
[...]

nee controllers nog niet, ben bang dat die minder fijn aanvoelen als ze gespoten zijn

ach voor een eerste "case-mod" ooit vind ik em wel geslaagd al zeg ik t zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Misschien dat er weinig interesse is voor Fight Night, maar hij komt binnenkort uit schijnt het en er zijn nieuwe screenshots van!

• All-New Total Punch Control - Hammer the competition with this innovative new feature - the right thumbstick becomes an intuitive extension of your fists, giving you total control of every punch.
• Stick and Move - Use the thumbsticks to bob and weave, block punches, and frustrate opponents by shutting down and countering their attacks.
• Be the Ultimate Fighting Machine - Create a fighter who looks exactly like you in Career mode, and work your way from amateur to title contender to undisputed champion.
• Rearrange Faces - Realistic damage effects show the freshly infl icted cuts and swelling resulting from each punch.
Customize Your Ring Entrance - Psych out your opponent, show your personality, and win over the crowd with your hand-chosen music, special effects, and entourage.

Afbeeldingslocatie: http://www.operationsports.com/images/other/fightnight2004xbox/fightnight2004xbox1.jpg

Filmpje in swf en meer op deze pagina.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft die boksgame live??

dan zou ie nog wel es leuk kunnen zijn (-:
maar voorlopig is het wachten voor mij gewoon op games als

Full spectrum warrior
Halo2
Fable

En naar alle waarschijnlijkheid burnout 3 en nogwat meer van zulk soor titels

_/-\o_ _/-\o_ ow en niet te vergeten fuzion frenzy 2 (-: _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:04:
heeft die boksgame live??

dan zou ie nog wel es leuk kunnen zijn (-:
maar voorlopig is het wachten voor mij gewoon op games als

Full spectrum warrior
Halo2
Fable

En naar alle waarschijnlijkheid burnout 3 en nogwat meer van zulk soor titels

Volgens mij alleen PS2 :'(

• EA SPORTS Nation: Think you’re the king of the ring? Go online and compete with the best fighters from around the country for the PlayStation 2 console.*

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Fable is dichterbij dan we denken! :)

Check het Fable topic!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Phusebox schreef op 17 maart 2004 @ 18:48:
[...]

die heb ik zelf gemaakt, van een standaard groene jewel

nog een pic als ie uit staat:

[afbeelding]
Is die standaardjewel transparant dan? Hoe heb je er trouwens een licht achter gezet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pp_ schreef op 18 maart 2004 @ 19:54:
[...]

Is die standaardjewel transparant dan? Hoe heb je er trouwens een licht achter gezet? :9
standaard jewel is groen ;
tutorial:

1. haal de kap van je xbox
2. zet een phone op de binnenkant ter hoogte van de jewel
3. wacht tot de jewel aan de buitenkant goed heet wordt
4. zet er een schroevendraaier tussen en wrik een beetje, jewel komt los
5. leg em in de diepvries een uurtje
6. haal em eruit en kras de zwarte plakresten eraf met je nagels
7. pak een doek en terpentine en ga boenen op de achterkant van je jewel tot ie doorzichtig is... lang volhouden en hard boenen (30-50 minuten , tot je krampj in je vingers hebt)

klaar is kees

licht erachter:

1. zaag een rond gat in je kap
2. zet er een cold cathode achter (ronde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ziet er erg gaaf uit Phusebox. mijn complimenten.
offtopic:
Enneh, stuur je ontwerp door Microsoft. Dan komt ie misschien nog als officieel ontwerp uit. Zou gaaf zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:04:

Dit gaat zeker leuk worden vooral met live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die Crystal Pack gehaald? Ik wil pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
schnumi schreef op 17 maart 2004 @ 20:50:
[...]
Als je een GC hebt kijk dan even op IGN en gamespot etc naar Resident Evil 4.

Veruit de beste graphics van deze generatie volgens EDGE. Het ziet er echt fantastisch uit en ook de gameplay schijnt helemaal top te zijn.
Yup, had ik al gezien, vergeten te vermelden in mn post, maargoed, grahpics maken niet alles he :), het genre heeft me nooit echt aangesproken, misschien dat die game daar verandering in brengt... btw ik ben op het moment cubeloos, wil er een 2e hands gaan halen denk ik...

Trouwens vette mod phusebox!!! Echt respect, mooi gedaan, hoe doe je zoiets eigenlijk psies? Oeps, stond er al :P

Verder Fable eerder ? Hoe snel? :P

Nog een paar dagen en ik kan live! genieten van Splinter Cell, zijn er hier meer geinteresseerden in een soort GoT-Mini-Tournooi? :) Zou vet zijn... hoor overal de de multiplayer super is!

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 19-03-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op 19 maart 2004 @ 14:29:
[...]

Yup, had ik al gezien, vergeten te vermelden in mn post, maargoed, grahpics maken niet alles he :), het genre heeft me nooit echt aangesproken, misschien dat die game daar verandering in brengt... btw ik ben op het moment cubeloos, wil er een 2e hands gaan halen denk ik...

Trouwens vette mod phusebox!!! Echt respect, mooi gedaan, hoe doe je zoiets eigenlijk psies? Oeps, stond er al :P

Verder Fable eerder ? Hoe snel? :P

Nog een paar dagen en ik kan live! genieten van Splinter Cell, zijn er hier meer geinteresseerden in een soort GoT-Mini-Tournooi? :) Zou vet zijn... hoor overal de de multiplayer super is!
meer info over de mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Zijn hier nog mensen die zin hebben in onze GoT enduro-race met PGR2, want we hebben nog 1 plekje over.
enduro-race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

impact99 schreef op 19 maart 2004 @ 18:08:
Zijn hier nog mensen die zin hebben in onze GoT enduro-race met PGR2, want we hebben nog 1 plekje over.
enduro-race
Alle plekken zijn vergeven! Dit wordt echt koel!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Beetje weinig nieuws op het gebied van xboxen :(, kan niet wachten op Splinter cell op live! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ff een vraagje, welke kabel kan ik het beste gebruiken om mijn xbox aan te sluiten op mijn tv? er staan er een aantal in de startpost, maar welke is (gebruikerservaringen) de beste?

en nog een vraagje, ik heb maar 1 netwerkaansluiting (zit op een netwerkje thuis) kan ik met de xbox op het live netwerk, als ik mijn internet verdeel via mijn pc?

[ Voor 32% gewijzigd door lex op 24-03-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kabel: ligt eraan of je ook dolby 5.1 er op wilt aansluiten (of misschien in de toekomst), maar sowieso geeft voor zover ik weet gewoon de advanced scart cable het beste beeld...

Over dat laatste, het kon dacht ik wel, maar beter is als je gewoon een goedkoop routertje koopt (>50 euro), en hem daar op aansluit, heb je geen problemen, werkt alles automatisch :), heb zelf iig geen ervaring met internet delen op de pc en xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 19 maart 2004 @ 14:29:
Ik vind de mp van Splinter Cell 2 eigenlijk wat tegenvallen...
Sam loopt trager dan in sp levels, waarom weet ik ook niet. Als je een tegenstander raakt, dan trilt ie voor 3 sec en dan kan ie jou neerknallen. Een optie om dat langer te zetten heb ik niet gevonden. Het is dus nooit mogelijk om goed weg te komen. Verder is het sneaken met ze 2en wel leuk, maar als er echt actie is vind ik het tegenvallen.
Maarja dit is mijn mening, hopelijk denkt niet iedereen er zo over, want de sp is echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

thaBeerbuster schreef op 24 maart 2004 @ 10:12:
...

en nog een vraagje, ik heb maar 1 netwerkaansluiting (zit op een netwerkje thuis) kan ik met de xbox op het live netwerk, als ik mijn internet verdeel via mijn pc?
Ja, dat kan. Ik heb het hier ook gedaan. Alles werkt goed. Zorg wel dat je je firewall uit hebt staan als je dat doet anders zal het niet werken. Ik spreek uit ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

oke thanks for the tips :) ik heb nog geen xbox maar ben me aan het orienteren (ook qua games ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb nu het volgende in me Xbox Dashboard staan:
Subscription:

Current Subrciption:
Started: 17-03-2004
Ends: 17-03-2005

Your next subcription will be:
Monthly
€ 6,99 montlhy
Or then current price
VAT Included
Ik heb ruim 2 weken voordat mijn Live account zou verjaren een nieuwe Starter Kit besteld bij [url=http:www.nlstore.nl]nlstore.nl[/url] voor een zacht prijsje van maar € 28,- Maar het probleem is nu dat ie vandaag pas is aangekomen. Ik wilde hier dus me account mee verlengen. :(

Nu staat er dus dat mijn huidige subcription afloopt op 17-03-2005. Maar er staat ook dat ik maandelijks € 6,99 ga betalen. Kan ik nu met mijn nieuwe Starter Kit mijn account betalen tot 2005? Dus niet als ik dalijk mijn subrscriptioncode invoer en dat mijn account dan verlengt wordt tot 2006! en dat ik dan toch nog aan die € 6,99 per maand vastzit.... |:(

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

CaptainM schreef op 24 maart 2004 @ 23:30:

[...]

Ik heb ruim 2 weken voordat mijn Live account zou verjaren een nieuwe Starter Kit besteld bij [url=http:www.nlstore.nl]nlstore.nl[/url] voor een zacht prijsje van maar € 28,- Maar het probleem is nu dat ie vandaag pas is aangekomen. Ik wilde hier dus me account mee verlengen. :(

Nu staat er dus dat mijn huidige subcription afloopt op 17-03-2005. Maar er staat ook dat ik maandelijks € 6,99 ga betalen. Kan ik nu met mijn nieuwe Starter Kit mijn account betalen tot 2005? Dus niet als ik dalijk mijn subrscriptioncode invoer en dat mijn account dan verlengt wordt tot 2006! en dat ik dan toch nog aan die € 6,99 per maand vastzit.... |:(
Nee, je hebt nu een maandelijkse subscription. Als je in je dashboard de code van de starterskit toevoegt, dan zal je xbl account na het verlopen van de huidige, reeds betaalde maand, over gaan op de nieuwe abonnementsvorm. Dat is dus 1 jaar voor €0 (dat komt er dan echt te staan) :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 24 maart 2004 @ 23:30:

[...]

Hier staat het haarfijn uitgelegd. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zondagskindje schreef op 25 maart 2004 @ 00:46:
[...]

Zeer netjes dat je zelfs de ongebruikte dagen van je maandabo terug krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Ja ik was ook verbaasd toen ik mijn Live subscription had ingevoerd. Ik zat nog op de helft van mijn 2 maanden proefabo en zag dat mijn abo netjes 13 maanden bedroeg voordat ie afloopt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 25 maart 2004 @ 00:46:
[...]

Hey meissie?!

Ben je al klaar gestoomt voor de PGR2-race?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Tjonge jonge, gisteren kwam NFSU op de deurmat vallen (van een uitgelopen ruil op Xboxworld), en vanmorgen zowel Splinter Cell Pandora Tomorrow als Beyond Good & Evil (als welkomscadeau bij Xbox Magazine). Dat zijn 3 nieuwe spellen tegelijk. Ik kom tijd tekort. :'( :'(

Alle drie zijn het trouwens hele coole games! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Maniakje op 25-03-2004 17:32 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox moederbord!

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar door dringende noodzaak zet ik het er maar op.
Ik zoek een werkend xbox moederbord versie 1.0 of 1.1
Ik zit namelijk met een dooie xbox met verkloot d0 punt 8)7

iemand die me kan helpen, er een heeft of er een weet te vinden?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:39:
Xbox moederbord!

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar door dringende noodzaak zet ik het er maar op.

alvast bedankt
Niet tweaken aan je xbox als je niet tweaken kunt ;) :9

Maarre, d0 is dubbel uitgevoerd, dus als je er een verkloot hebt dan is nog niet je hele MOBO dood hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

CaptainM schreef op 25 maart 2004 @ 16:43:
[...]

Hey meissie?!

Ben je al klaar gestoomt voor de PGR2-race?
Ik heb de afgelopen 2 dagen ziek thuis gezeten waardoor ik _eindelijk_ de gelegenheid had om de Porsche GT1 te unlocken.
Ik heb 1 dag verspild aan de 2 cone challenge's (Ultimate) wat is dat vreselijk zeg, wie dat verzonnen heeft? :(
Dus ik hoop dat ik nu aardig met de rest kan meekomen als we aan het toernooi gaan beginnen :) Wanneer gaat het trouwens gebeuren?
Waar ik gigantisch van :r is dat ik regelmatig uit games gekickt wordt omdat ik geen man ben. Echt supertriest vind ik dat. Alsof meiden niet kunnen racen |:(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje, ik ben xbox live aan het installeren maar ondanks dat alles goed aangesloten lijkt te zijn krijg ik de foutmelding "Xbox Live not found".

Xbox live lijkt het gewoon te doen doordat de website zegt "up and running".

Ik heb me modem aan en uit gezet, dit heeft niet geholpen. Modem opnieuw geconfigureerd hielp ook niet. Beide pc's hebben overigens uitstekende internet verbinding..

MAC-adres op de xbox handmatig geconfigureerd zodat het overkomt met die van me pc hielp ook niet.

Alle andere checks gaan overigens goed, alleen de laatste gata fout en geeft steeds "xbox live not found" aan :(

Weet iemand wat ik nog meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 25 maart 2004 @ 19:10:
[...]

Waar ik gigantisch van :r is dat ik regelmatig uit games gekickt wordt omdat ik geen man ben. Echt supertriest vind ik dat. Alsof meiden niet kunnen racen |:(
hahaha echt waar!!?? :S je zou juist denken dat ze eerder blij zijn met beetje vrouwlijk gezelschap... zo word het stereotype nerds toch een beetje bevestigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 01:14:
een vraagje, ik ben xbox live aan het installeren maar ondanks dat alles goed aangesloten lijkt te zijn krijg ik de foutmelding "Xbox Live not found".

Xbox live lijkt het gewoon te doen doordat de website zegt "up and running".

Ik heb me modem aan en uit gezet, dit heeft niet geholpen. Modem opnieuw geconfigureerd hielp ook niet. Beide pc's hebben overigens uitstekende internet verbinding..

MAC-adres op de xbox handmatig geconfigureerd zodat het overkomt met die van me pc hielp ook niet.

Alle andere checks gaan overigens goed, alleen de laatste gata fout en geeft steeds "xbox live not found" aan :(

Weet iemand wat ik nog meer kan doen?
Hoe heb je 'm aangesloten? Wat zegt ie als je in het dashboard connect? (cables, dns etc goed?). Wat voor internetverbinding heb je?

Geef eens wat meer info. :)

Edit
Ik lees net op Xboxworld meer berichten van mensen die regelmatig de melding 'Live not found' krijgen. Misschien dat er op het Live netwerk wat mis zit. Ik zou nog even wachten en later proberen voordat je allemaal gaat rommelen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Maniakje op 26-03-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:39:
Xbox moederbord!

alvast bedankt
ik zou ff naar iemand gaan die WEL kan solderen ;)
deze weet dan vast ook hoe broken traces gerepareerd moeten worden :)
in andere woorden: koop niet zomaar een nieuwe, fix deze :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 26 maart 2004 @ 10:27:
[...]
Hoe heb je 'm aangesloten? Wat zegt ie als je in het dashboard connect? (cables, dns etc goed?). Wat voor internetverbinding heb je?

Geef eens wat meer info. :)

Edit
Ik lees net op Xboxworld meer berichten van mensen die regelmatig de melding 'Live not found' krijgen. Misschien dat er op het Live netwerk wat mis zit. Ik zou nog even wachten en later proberen voordat je allemaal gaat rommelen. :)
Ik heb vanochtend geprobeerd en hij doet het nog steeds niet. In het dashboard gaat alles goed, alleen het laatste lampje wat groen moet gaan branden zegmaar doet t niet en je krijgt dan de melding Xbox live not found.

Ik heb em verbonden via me SiteCom 10/100Mbps xDSL/Cable 4S router, en me andere 2 pc's hebben gewoon internet, stekkertjes van de pc en xbox verwisselen hielp ook niet.

Ik heb wanadoo cable premium.

Router MTU (Maximum Transmission Unit) is 1500 (dus meer dan 1365, zoals bij de tips word aangegeven om te veranderen).

Heeft iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Heb je geen beveiligingen op MAC adres of IP adres ingesteld op je router??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 26 maart 2004 @ 13:04:
Heb je geen beveiligingen op MAC adres of IP adres ingesteld op je router??
nee als het goed is niet. Hoe zie je dat precies dan?

Ik heb ongeveer 2 uur met helpdesken gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost :(!! Rechtstreeks aansluiten zonder router lukte niet, wanadoo bellen hielp ook niet. Xbox helpdesk ook niet echt (alhoewel ze wel echt moeite deden).. het mac adres is de goede, en de goede poorten van de router staan open..
de xbox is nu weer via de router aangesloten en het werkt nog steeds niet..

het schijnt dat er meerdere wanadoo gebruikers vandaag dit probleem hebben? dat zeiden ze iig bij de xbox helpdesk.. weet iemand hier meer over?

Hier een overzicht van een aantal details:
A: Abonnement
1: Naam provider: Wanadoo Casema
2: Soort abonnement (naam, type): cable broadband premium
3: Kabel, ADSL, of anders? kabel
4: Up- en downloadsnelheid ? 2048/384 kbit

B: Hardware
1: Modem merk en type: Com21
2: USB modem? (Ja/Nee) ?
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Ja, 10/100Mbps xDSL/Cable Router 4S
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Nee, via router
5: Direct Connection Ja/Nee? nee via router
6: Crossover kabels in gebruik? kabel van router naar xbox staat op "verified for gigabit ethernet"
7: Hub in gebruik? nee

C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway? Router staat ook in verbinding
met 2 pc's waarop het internet het goed doet.
Subnet Mask: 255.255.0.0 Gateway: 192.168.0.1
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? ja

D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? ja
2: Dashboard versie? Hoe kan je dat zien??
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Xbox Live not found (laatste puntje)
4: Wat is de exacte foutmelding? "Xbox Live not found"
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
X: 0000-F021
Y: 0088-1C40
Z: 0000-0000

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat overigens ook raar is, is dat elke keer ik met de xbox op live probeer te komen en ik de melding "xbox live not found" krijg, kan ik met me normale pc gelijk daarna eventjes niet op internet :S.. na ong 5 minuten kan ik dan weer op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:01:
Wat overigens ook raar is, is dat elke keer ik met de xbox op live probeer te komen en ik de melding "xbox live not found" krijg, kan ik met me normale pc gelijk daarna eventjes niet op internet :S.. na ong 5 minuten kan ik dan weer op internet..
Kan dat niet komen doordat je het MAC-adres van de Xbox nog hetzelfde als van de PC hebt staan? Volgens mij kun je namelijk niet meerdere apparaten met hetzelfde MAC-adres op het netwerk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 01:36:
[...]

hahaha echt waar!!?? :S je zou juist denken dat ze eerder blij zijn met beetje vrouwlijk gezelschap... zo word het stereotype nerds toch een beetje bevestigd..
In het begin kon ik daar ook om lachen, maar na een aantal maanden begin ik het toch wel spuugzat te worden.
Maar gelukkig zijn er ook genoeg die het in het begin wel leuk vinden als ik meedoe maar dat veranderd ook snel als blijkt dat ik best met de boys kan meekomen >:) gelukkig wordt ik in zo'n geval niet snel gekickt omdat ze koste wat het kost mij willen verslaan. Maar ja, dat valt niet altijd mee })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip Soul calibur 2 ligt nu voor 30 euro bij de free (in ridderkerk tenminste)

gelijk gekocht natuurlijk en zo te zien ruim zijn geld waard kan doa 3 gelijk weg ,want die viel me tegen .

Ow en als iemand topspin goedkoop heeft zien liggen meldt het dan ff aub ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 21:35:
Even een tip Soul calibur 2 ligt nu voor 30 euro bij de free (in ridderkerk tenminste)

gelijk gekocht natuurlijk en zo te zien ruim zijn geld waard kan doa 3 gelijk weg ,want die viel me tegen .

Ow en als iemand topspin goedkoop heeft zien liggen meldt het dan ff aub ;
Die is overal 40 euro als het goed is. Samen met Amped en nog een paar XSN titels.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amped 2 fans: er is een nieuwe mountain te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 26 maart 2004 @ 22:39:
[...]

Die is overal 40 euro als het goed is. Samen met Amped en nog een paar XSN titels.
nou dan is hij daar toch 10 euro goedkoper :) (blijft voor mij 22 gulden) .
maarre is top spin ook van xsn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:28:
maarre is top spin ook van xsn ?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Zondagskindje schreef op 26 maart 2004 @ 20:06:
[...]

In het begin kon ik daar ook om lachen, maar na een aantal maanden begin ik het toch wel spuugzat te worden.
Maar gelukkig zijn er ook genoeg die het in het begin wel leuk vinden als ik meedoe maar dat veranderd ook snel als blijkt dat ik best met de boys kan meekomen >:) gelukkig wordt ik in zo'n geval niet snel gekickt omdat ze koste wat het kost mij willen verslaan. Maar ja, dat valt niet altijd mee })
ik verlies echt ultra vaak van meisjes met Dead or Alive 3 (ook pgr2 trouwens, maar dat wat minder :P ), echt joh, die zitten zo ernstig te button-bashen dat er geen blok tegen aan te gooien is laat staan een klap uit te delen, uitermate irritant :P (en ze voelen zich goed daarna joh B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik heb vandaag Splinter Cell Pandora Tomorrow en Ninja Gainden binnen gekregen.. en ik moet zeggen dat de eerste indrukken van beide spellen GOED is...
Splinter Cell vind ik mooi, heel mooi...

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Wanneer zal Ninja Gaiden in de winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
7 mei, staat trouwens ook in de OP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16

SuBBaSS

-has Ryzen

Tip: Afgelopen week hier in Leeuwarden bij de MM: Roadkill voor €14,95.
Spel kreeg slechte beoordeling: GTA rip-off en weet ik wat al niet, maar het is nog best lachen moet ik zeggen.
Vrij vlot heel goedkoop geworden. Vond hem in de aanbiedingenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 26 maart 2004 @ 20:06:
[...]

Nou morgen kun je nogmaals bewijzen dat je uit goed race-hout bent gesneden. Wordt wel spannend denk ik. Tenminste eens een keertje vrouwelijke tegenstand. :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

CaptainM schreef op 29 maart 2004 @ 10:11:
[...]

Nou morgen kun je nogmaals bewijzen dat je uit goed race-hout bent gesneden. Wordt wel spannend denk ik. Tenminste eens een keertje vrouwelijke tegenstand. :)
Dank je voor het compliment :)
En natuurlijk wordt het spannend, we willen allemaal winnen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al vanaf je launch een xbox hebt, zit je echt te wachten op een nieuwe game, maar daar heb je geen last van als je nu pas een xbox hebt :P

Ik heb mn box nu een maand of 2 en heb nu al 14 spellen :D bijna alles 2e hands gekocht (scheelt echt 30/40 euro terwijl het in dezelfde staat is als bij de FRS :S)

een paar van mijn superdeals:

Midtown Maddness 3 -12 euro (zonder hoesje met boekje)
Metal Gear Substance -18 euro
Amped 2 - 25 euro
Counterstrike -25 euro
Panzer Dragoon Orta 15 euro (bart smit :P)
Top Spin -25
verder heb ik nog gekocht en veelal met 100% winst geruild:

Halo
Burnout 2
The Thing
Spinter Cell: PT
Jedi Academy
Rainbow Six 3 + headset (30 euro)

Not bad huh? in 2 maandjes :P wachten op games hoef je niet, omdat je nog genoeg te doen hebt :P

ik zoek trouwens nog Tenchu en PGR2 en heb topspin te ruil :P maarja daarvoor is xboxworld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:32:
Als je al vanaf je launch een xbox hebt, zit je echt te wachten op een nieuwe game, maar daar heb je geen last van als je nu pas een xbox hebt :P

Ik heb mn box nu een maand of 2 en heb nu al 14 spellen :D bijna alles 2e hands gekocht (scheelt echt 30/40 euro terwijl het in dezelfde staat is als bij de FRS :S)

een paar van mijn superdeals:

Midtown Maddness 3 -12 euro (zonder hoesje met boekje)
Metal Gear Substance -18 euro
Amped 2 - 25 euro
Counterstrike -25 euro
Panzer Dragoon Orta 15 euro (bart smit :P)
Top Spin -25
verder heb ik nog gekocht en veelal met 100% winst geruild:

Halo
Burnout 2
The Thing
Spinter Cell: PT
Jedi Academy
Rainbow Six 3 + headset (30 euro)

Not bad huh? in 2 maandjes :P wachten op games hoef je niet, omdat je nog genoeg te doen hebt :P

ik zoek trouwens nog Tenchu en PGR2 en heb topspin te ruil :P maarja daarvoor is xboxworld.
Ik heb hier Tenchu en ik vind er geen bout aan, voornamelijk omdat ik Splinter Cell nu gewend bent en Tenchu gewoon een PS1 game is. Slechte camera en rare controls..

Wel veel bloed en brute actie _/-\o_ maarja dan kun je beter Ninja Gaiden halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:32:

Dat is waarschijnlijk niet positief bedoeld :)

Bij Bart Smit is dit ook zo, de games daar zijn vaak al geruild, en echt nieuw koop je dus niet, ook al betaal je hier wel voor, beetje triest imho. Laatstaan dat je die zooi mag ruilen :X

Gaat niets boven de MediaMarkt of online kopen dan weet je zeker dat je game of DVD echt nieuw is.
Maar er zijn vast wel andere normale winkels die wel hun spullen goed voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op fable en vermaak me op de xbox met vice city.
Weet iemand een releasedatum voor fable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 30 maart 2004 @ 12:04:
[...]

Dat is waarschijnlijk niet positief bedoeld :)

Bij Bart Smit is dit ook zo, de games daar zijn vaak al geruild, en echt nieuw koop je dus niet, ook al betaal je hier wel voor, beetje triest imho. Laatstaan dat je die zooi mag ruilen :X

Gaat niets boven de MediaMarkt of online kopen dan weet je zeker dat je game of DVD echt nieuw is.
Maar er zijn vast wel andere normale winkels die wel hun spullen goed voor elkaar hebben.
ik bedoel dus dat je iets 2e hands veel goedkoper krijgt, en dan is de zelfde staat of beter, dan als je er de volle prijs voor betaalt voor een "nieuwe" game bij de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Wat lees ik op IGN? MS heeft z'n hele XSN sports-lineup voor 2004 (uitgezonderd RSC2) gecancelled! :(
March 29, 2004 - "We need to be making great games, and the marketplace told us that we're just not at that level."

Those were the words from Kevin Browne, XSN Sports Studio Manager, when explaining the reasons behind Microsoft's decision to cancel its 2004 lineup of XSN Sports titles.

RalliSport Challenge 2 is still scheduled to ship in April, but after that, don't expect to see another XSN Sports game until 2005, and possibly not until the Xbox 2.

IGN Sports caught up with Browne and asked him about the decision, Microsoft's plans for the future, and what this means for ESPN and EA Sports. Here's what he had to say.

IGN Sports: Why did you decide to cancel this year's lineup of games?

Kevin Browne: When we shipped last year, we thought we had a pretty compelling list of games and a really, really interesting backend service that would enable customers to do things that they were never able to do before, that is create their own leagues and have the games track their stats and progress. I think the dominant piece of feedback that we heard on several of the titles was: "XSN Sports is so cool, I just wish we had better games to play with that service." And we're taking that to heart. We actually did think we had good games last year, but the market and the direct feedback that we have shows us that we fall short in a couple of areas to our competition, and we think it's the best thing we can do, to take this year off, and to close that quality gap that we have in respect to the EA Sports and ESPN sports titles. We'll come back in the market with a really strong lineup that does what we need it to do in terms of a first-party sports organization, which is to drive people to buy Xbox and to use our games over Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Echt erg vind ik het niet. Er was toch al niet zo'n animo voor XSN. Ze hadden dat veel beter aan moeten pakken vind ik. Ik bedoel ik heb geen XSN-sports game maar ik heb er veel te weinig over gehoord. Dus marketingtechnisch gezien niet echt goed aangepakt. Ik heb net via de "meldt-een-vriend-aan-voor-Live-en-ontvang-een-gratis-game"-actie gekozen voor Amped 2. Dit wordt dus mijn eerste XSN-sports game.

Wel goed nieuws:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbw.nl/images/nieuws/carmageddon_logo.gif

Er gingen geruchten over een nieuwe Carmageddon, maar nu heeft SCi het officieel bevestigd. Er komt een nieuwe Carmageddon voor de Xbox en de PS2. Er is nog bar weinig bekend maarja het bevindt zich nu ook in een erg vroeg stadium.
Bron: Xboxworld.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 30-03-2004 16:18 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou even weten hoeveel blocks er nou in een mb zitten of in een gb, of hoeveel mb 1 block is :? kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 21:37:
ik wou even weten hoeveel blocks er nou in een mb zitten of in een gb, of hoeveel mb 1 block is :? kan het nergens vinden!
Dat staat ook nergens gedocumenteerd, maar een 8Mb memorycard heeft ongeveer 500 blokken, dus 1 blok zal wel iets van 16Kb zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt dus neer op 500.000 blocks op de hele hdd _/-\o_ aan de gene die het 50.000+ weg krijgt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als je een paar cd's naar je Xbox hebt geript en een boel save-games hebt dan haal je dat wel hoor.

Gisteravond de GoT PGR2 Enduro-Race gereden en het was zeer geslaagd. Daarom roep ik bij deze iedereen op om mee te doen aan de volgende keer.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
CaptainM schreef op 30 maart 2004 @ 16:18:
Er gingen geruchten over een nieuwe Carmageddon, maar nu heeft SCi het officieel bevestigd. Er komt een nieuwe Carmageddon voor de Xbox en de PS2. Er is nog bar weinig bekend maarja het bevindt zich nu ook in een erg vroeg stadium.
Goed bezig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ESPN Baseball ook in Europa uit gaat komen? Bij tothegame staat N/A bij de UK releasedatum, maar ik zou het jammer vinden als er helemaal geen baseballgame in Europa uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, inmiddels van ESPN zelve gehoord dat baseball weer niet in Europa uit gaat komen. :(

Anywayz, voor wie het interesseert, Deathrow voor een tientje bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
[...]

Wel goed nieuws:
[afbeelding]

Het eerste wat ik dacht toen ik mijn xbox kocht was dat het jammer was dat er geen Carmageddon voor bestond.
Dus bij deze: _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fire69 schreef op 02 april 2004 @ 09:54:
[...]

Het eerste wat ik dacht toen ik mijn xbox kocht was dat het jammer was dat er geen Carmageddon voor bestond.
Dus bij deze: _/-\o_ _/-\o_
De eerste Carmageddon was gewoon ultravet! Ik hoop dat er dan net zo'n brute sfeer hangt als in deel 1.

Bonus for artistic Impression!!! >:) })

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 02-04-2004 10:00 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vind net een hele nette nederlandse Fable site : www.fablefan.nl

aanrader!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 02 april 2004 @ 09:59:
Bonus for artistic Impression!!! >:) })
Yep... Cunning Stunt Bonus! Wij zeiden altijd Stunning C... ach laat ook maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

caramageddon 2000 heb ik echt super veel gespeeld op mijn 333mhz pctje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Echt erg vind ik het niet. Er was toch al niet zo'n animo voor XSN. Ze hadden dat veel beter aan moeten pakken vind ik. Ik bedoel ik heb geen XSN-sports game maar ik heb er veel te weinig over gehoord. Dus marketingtechnisch gezien niet echt goed aangepakt. Ik heb net via de "meldt-een-vriend-aan-voor-Live-en-ontvang-een-gratis-game"-actie gekozen voor Amped 2. Dit wordt dus mijn eerste XSN-sports game.
Nee hoor, XSN gaat juist heel goed, alleen in Nederland en andere delen van Europe niet. Het zijn toch voornamelijk Amerikaanse sporten die erin zitten, en die zijn hier gewoon niet zo populair. Dat hadden ze trouwens heus wel ingecalculeerd, die games zijn gewoon gemaakt voor de States, op Top Spin na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
PWM schreef op 02 april 2004 @ 14:51:
Nee hoor, XSN gaat juist heel goed, alleen in Nederland en andere delen van Europe niet. Het zijn toch voornamelijk Amerikaanse sporten die erin zitten, en die zijn hier gewoon niet zo populair. Dat hadden ze trouwens heus wel ingecalculeerd, die games zijn gewoon gemaakt voor de States, op Top Spin na.
Dat zal ook wel lichtelijk met opzet gedaan zijn. Zolang de tournooien binnen de VS blijven zijn de tijdsverschillen ook niet zo groot. Dat maakt het schedulen een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:15:
[...]

Yep... Cunning Stunt Bonus! Wij zeiden altijd Stunning C... ach laat ook maar. :+
:o
PWM schreef op 02 april 2004 @ 14:51:
[...]

Nou volgens dit bericht niet. OK, het is een column dus niet echt een feit. Maar ik ben het wel eens met de schrijver.

[ Voor 16% gewijzigd door Techno Overlord op 03-04-2004 18:08 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

hmm binnenkort weer salaris..

ik denk dat ik wel weet waar het aan op gaat:

Splintercell pandora tomorrow
wiskunde antwoorden boekje [kwijt geraakt :/ ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel geluid maakt zon Xbox? Ik heb er gister 1 gehaald..maar ik moet zeggen dat ik hem vrij luidruchtig vind. Je hoort hem echt vrij hard zoemen zeg maar. Ik weet niet of zo ding vrijwel silent moet wezen ofzo..

Het klinkt een beetje als het geluid van een Fan die niet helemaal lekker loopt, zal ik ermee terug gaan :/ Want als ik een game speel hoor je toch zachtjes op de achtergrond zon zoemgeluid..

Wat ook nog is gebeurt in bijv. Top spin is dat in het menu de "cursor" waar je mee selecteert maar links blijft trekken. Als ik de S controller der dan een keer in en uit doe werkt die weer prima.

Ding is net een dag oud! :(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Kun je met Splinter Cell: PT ook system link multiplayer tegen de computer doen? Dat je dus met een maat samen 1 van de teams bent en dat de tegenstander gewoon uit bots bestaat?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
ErectionJackson schreef op 04 april 2004 @ 11:40:
Kun je met Splinter Cell: PT ook system link multiplayer tegen de computer doen? Dat je dus met een maat samen 1 van de teams bent en dat de tegenstander gewoon uit bots bestaat?
Nope, er zijn geen bots in Pandora Tomorrow. Je kunt wel gewoon 1 tegen 1 spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Maniakje op 04-04-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Heren,

hopelijk is deze vraag niet illegaal. Ik heb de faq gelezen en volgens mij mag het.

Een vriend van mij heeft ook een xbox en was laatst hier. We hebben toen beide xboxen aan mijn router gehangen (met juiste ip etc). Nu konden wij via xbox ftp client wel elkaar vinden maar wanneer ik vanaf de mijne een hele map wilde versturen dan maakte hij alleen op de ander alle mappen en submappen aan maar kopieerde niet de files. Enkele files zonder mappen ging wel prima. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 09:33:
blah blah...

Wat ook nog is gebeurt in bijv. Top spin is dat in het menu de "cursor" waar je mee selecteert maar links blijft trekken. Als ik de S controller der dan een keer in en uit doe werkt die weer prima.

Dit heb ik ook gehad toen ik mijn S controller voor het eerst aansloot op mijn xbox(had eerst die grote), maar heb er nu geen last meer van dus het zal vast wel overgaan. Niet echt een reden om terug te gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Maniakje schreef op 04 april 2004 @ 12:48:
[...]
Nope, er zijn geen bots in Pandora Tomorrow. Je kunt wel gewoon 1 tegen 1 spelen.
Jammer. Is 1 tegen 1 wel leuk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
ErectionJackson schreef op 04 april 2004 @ 17:55:
Jammer. Is 1 tegen 1 wel leuk dan?
Ehm, persoonlijk vind ik 2 tegen 2 leuker. De maps zijn net wat te groot voor 1 tegen 1, maar het is wel te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
tatata schreef op 04 april 2004 @ 17:22:
Heren,

hopelijk is deze vraag niet illegaal. Ik heb de faq gelezen en volgens mij mag het.

Een vriend van mij heeft ook een xbox en was laatst hier. We hebben toen beide xboxen aan mijn router gehangen (met juiste ip etc). Nu konden wij via xbox ftp client wel elkaar vinden maar wanneer ik vanaf de mijne een hele map wilde versturen dan maakte hij alleen op de ander alle mappen en submappen aan maar kopieerde niet de files. Enkele files zonder mappen ging wel prima. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

thx
Praat over gemodde boxen wordt hier niet geapprecieerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 09:33:
Hoeveel geluid maakt zon Xbox? Ik heb er gister 1 gehaald..maar ik moet zeggen dat ik hem vrij luidruchtig vind. Je hoort hem echt vrij hard zoemen zeg maar. Ik weet niet of zo ding vrijwel silent moet wezen ofzo..

Het klinkt een beetje als het geluid van een Fan die niet helemaal lekker loopt, zal ik ermee terug gaan :/ Want als ik een game speel hoor je toch zachtjes op de achtergrond zon zoemgeluid..

Waar heb je hem gekocht??
Ik zou gewoon teruggaan. Nee heb je, Ja kan je krijgen. :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb spyhunter2 dit weekend aangeschaft en dit is nog eens een echt leuke racing-shooter van de bovenste plank, zeer leuk en aan te raden !!!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 15:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ff vraagje, weet iemand hier of de xbox ook ntsc dvds afspeelt, niet om spellen te importeren, maar voor normale dvds (films dus :P ) Of moet ik hem daarvoor modden?

[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 05-04-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Het is een PAL Xbox dus ik denk dat die geen NTSC afspeelt, zowel geen games als films.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gemod is dat geen probleem.
Alleen weet ik niet of hij dan ook een ntsc-signaal naar je tv stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik weet wel dat ik laatst een dvd van lord of the rings return of the king heb gedownload en deze werkte gewoon... Het was region 1, maar of dat ntsc of pal is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 05 april 2004 @ 14:05:
ff vraagje, weet iemand hier of de xbox ook ntsc dvds afspeelt, niet om spellen te importeren, maar voor normale dvds (films dus :P ) Of moet ik hem daarvoor modden?
Achterop het doosje van de afstandsbediening van de Xbox staat een Regio 2 logootje... Het zal dus (ongemod) geen Regio 1 dvd's afspelen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.