hmm dat deed hij dus wel, en hij is niet gemod (of de kabouters hebben dat gedaan)Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:27:
[...]
Achterop het doosje van de afstandsbediening van de Xbox staat een Regio 2 logootje... Het zal dus (ongemod) geen Regio 1 dvd's afspelen.
Ik vond het ook even schikken toen ik hem voor het eerst aanzette.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 09:33:
Hoeveel geluid maakt zon Xbox? Ik heb er gister 1 gehaald..maar ik moet zeggen dat ik hem vrij luidruchtig vind. Je hoort hem echt vrij hard zoemen zeg maar. Ik weet niet of zo ding vrijwel silent moet wezen ofzo..
Het klinkt een beetje als het geluid van een Fan die niet helemaal lekker loopt, zal ik ermee terug gaanWant als ik een game speel hoor je toch zachtjes op de achtergrond zon zoemgeluid..
Wat ook nog is gebeurt in bijv. Top spin is dat in het menu de "cursor" waar je mee selecteert maar links blijft trekken. Als ik de S controller der dan een keer in en uit doe werkt die weer prima.
Ding is net een dag oud!
Toevallig moest ik hem toch ruilen aangezien de DVD drive defect was, maar de andere maakte net zo'n geluid.
Lijkt een beetje op een laptop onder full load / een redelijk stille pc.
Het geluid is imho ook het enige nadeel, maar een PS2 of Cube zal toch ook gekoeld moeten worden... en die zal je denk ik ook vast horen.
Ik zet m'n versterker gewoon een tandje harder
Verwijderd
Nee Unreal 2 is niks
De graphics zijn echt úberslecht, en dan hapert het nog (en de SP was al niet zo goed)
de multiplayer is wel grappig, maar er zijn echt TE weinig maps (4 hoorde ik)
dus niet echt een aanrader imo
De graphics zijn echt úberslecht, en dan hapert het nog (en de SP was al niet zo goed)
maw: complete bagger 
Iemand hier al veel Splinter Cell online gespeeld? Heb zelf bitter weinig tijd
Iemand hier al veel Splinter Cell online gespeeld? Heb zelf bitter weinig tijd
De graphics zijn lang niet zo slecht vind ik.. alleen de mannetjes en dergelijke zien er niet echt mooi uit. Verder speelt het best aardig, alleen split screen draait voor geen kut aangezien de xbox dat niet lekker trektVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:17:
Nee Unreal 2 is niks

Rainbow Six 3 was een bijzonder goede shooter van Ubisoft. Inmiddels wordt de titel ook voor de Playstation 2 en Gamecube ontwikkeld en verdienen de Xbox eigenaren weer een nieuw verzetje op Rainbow Six 3 gebied. Ze komen dan ook met een alleenstaande 'uitbreiding' zoals Ghost Recon: Island Thunder vorig jaar. In augustus van dit jaar is de alleenstaande Rainbow Six 3 'uitbreiding' beschikbaar. Zie hier onder vier screenshots van Black Arrow:

Bron: Xboxworld.nl
Eindelijk splitscreen multiplayer....
Bron: Xboxworld.nlUbisoft is een van de grote steunpilaren voor Xbox Live geworden. Ze maken de ene na de andere Xbox Live topper en komen daarna ook met goede content. Zo hebben we al meerdere Rainbow Six 3 levels gehad en zijn we ook met Splinter Cell verwend. Binnenkort komen er zelfs ook nieuwe maps voor Pandora Tomorrow. Eerst zijn echter de Rainbow Six 3 fans weer aan de beurt met twee nieuwe maps die binnenkort te downloaden zijn.
En nieuwe maps voor de "gewone" Rainbow Six 3...
And it keeps on going...
[ Voor 39% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2004 12:40 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik heb gister eindelijk Prince of Persia: The Sands of Time gekregen, maar nu zit ik in een level waar onze prins zijn schatje lekker pijltjes ziet schieten naar wat creepy lui, waaronder dus zijn pa
Maar die lui krijg ik echt niet dood, moeilijk moeilijk -_- Heeft iemand misschien tips om ze wat sneller af te maken dan met alleen X en A
Je kunt je pa pas raken als alle andere ventjes dood zijn. Gewoon een kwestie van veel hakken, wall attacks gebruiken enzo. Maar hier is een appart draadje voor: Prince of Persia : The Sands of Time.diabyte schreef op 12 april 2004 @ 09:56:
Ik heb gister eindelijk Prince of Persia: The Sands of Time gekregen, maar nu zit ik in een level waar onze prins zijn schatje lekker pijltjes ziet schieten naar wat creepy lui, waaronder dus zijn paMaar die lui krijg ik echt niet dood, moeilijk moeilijk -_- Heeft iemand misschien tips om ze wat sneller af te maken dan met alleen X en A
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Weet iemand of er leuke schietspellen zijn op de xbox ?
geen fps maar spellen voor de lightgun zoals time crisis .
ben weer in scheveningen geweest en dat werkt verslavend
naast silent scope btw want die blijkt slecht te zijn.
of kan ik daar maar beter een ps2 voor kopen ?
ben weer in scheveningen geweest en dat werkt verslavend
House of the Dead IIIVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:57:
ben weer in scheveningen geweest en dat werkt verslavend![]()
Beter een arcade kastVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:57:
ben weer in scheveningen geweest en dat werkt verslavend![]()
Beetje uitstervend ras heb ik het idee. Wordt wel eens tijd dat Virtua Cop 3 eens uit gaat komen voor Xbox trouwens

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
net even een game gepreordered bij gcshop denk dat de meeste wel weten welke ik bedoel (-;
Verwijderd
Rainbow 63 (of Six 3
) MP roelt gigantisch 
Met ze 4en, allemaal op eigen tv, als een team door de levels heen. Het speelt heel lekker en de echte teamspirit komt weer boven
Zoiets had ik niet meer gehad sinds we Deathrow met z'n 4en in een avond op m'n kamer hadden uitgespeeld
Hopelijk worden er nog wat mp maps gereleased
Met ze 4en, allemaal op eigen tv, als een team door de levels heen. Het speelt heel lekker en de echte teamspirit komt weer boven
Zoiets had ik niet meer gehad sinds we Deathrow met z'n 4en in een avond op m'n kamer hadden uitgespeeld
Hopelijk worden er nog wat mp maps gereleased
Verwijderd
70. edit Aggressive Inline rate it 9.1 board cheats guide Z-Axis Acclaim
71. edit Beyond Good & Evil rate it 9.0 board faqs cheats guide Ubisoft Ubisoft
72. edit Blinx rate it 8.8 board faqs cheats guide Artoon Microsoft
73. edit Brute Force 7.0 8.1 board faqs cheats guide Digital Anvil Microsoft
74. edit Burnout rate it 7.6 board cheats Criterion Games Acclaim
75. edit Burnout 2: Point of Impact - Developer's Cut 8.7 8.6 board cheats Criterion Games Acclaim
76. edit Dave Mirra Freestyle BMX 2 rate it 6.9 board cheats Z-Axis Acclaim
77. edit Dead or Alive 3 rate it 9.4 board faqs cheats guide Team Ninja Tecmo
78. edit Deathrow rate it 9.3 board faqs cheats Southend Interactive Ubisoft
79. edit Fuzion Frenzy 8.0 8.3 board cheats Blitz Games Microsoft
80. edit Genma Onimusha rate it 8.3 board faqs cheats Capcom Production Studio 2 Capcom
81. edit Halo: Combat Evolved 10 9.7 board faqs cheats guide Bungie Microsoft
82. edit Harry Potter and the Chamber of Secrets rate it 8.7 board faqs cheats guide EA Studios Electronic Arts
83. edit Hunter: The Reckoning rate it 8.7 board faqs cheats guide High Voltage Software Interplay
84. edit James Bond 007 in... Agent Under Fire rate it 7.6 board cheats guide Electronic Arts Electronic Arts
85. edit Kung Fu Chaos 8.4 6.3 board faqs cheats Just Add Monsters Microsoft
86. edit Madden NFL 2004 9.0 9.4 board faqs cheats guide Tiburon EA Sports
87. edit MechAssault rate it 9.2 board faqs cheats guide Day 1 Microsoft
88. edit Metal Gear Solid 2: Substance rate it 9.0 board faqs cheats guide Konami JPN Konami
89. edit Moto GP: Ultimate Racing Technology 9.0 8.8 board cheats Climax Studios THQ
90. edit NBA Street Vol. 2 9.1 9.4 board faqs cheats guide EA Canada Electronic Arts
91. edit Oddworld: Munch's Oddysee rate it 7.4 board Oddworld Inhabitants Microsoft
92. edit Prince of Persia: The Sands of Time rate it 9.6 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
93. edit Project Gotham Racing 8.0 8.8 board faqs cheats Bizarre Creations Microsoft
94. edit Project Gotham Racing 2 9.1 9.5 board faqs cheats guide Bizarre Creations Microsoft
95. edit RalliSport Challenge rate it 9.2 board cheats Digital Illusions CE (DICE) Microsoft
96. edit Sega GT Online 7.5 7.0 board WOW Entertainment SEGA
97. edit Sega Soccer Slam 8.5 8.3 board cheats guide EA Black Box SEGA
98. edit Star Wars: Knights of the Old Republic rate it 9.5 board faqs cheats guide BioWare LucasArts
99. edit State of Emergency rate it 6.6 board cheats Vis Rockstar Games
100. edit Steel Battalion 9.8 8.3 board faqs cheats guide Capcom Production Studio 4 Capcom
101. edit Tao Feng: Fist of the Lotus rate it 8.7 board faqs cheats guide Studio Gigante Microsoft
102. edit Tetris Worlds Online rate it 4.8 THQ THQ
103. edit The Sims rate it 8.5 board faqs cheats guide Maxis Electronic Arts
104. edit Tiger Woods PGA Tour 2004 rate it 9.0 board faqs cheats Electronic Arts Electronic Arts
105. edit Tom Clancy's Ghost Recon rate it 8.8 board faqs cheats guide Red Storm Entertainment Ubisoft
106. edit Tom Clancy's Rainbow Six 3 rate it 9.3 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
107. edit Tom Clancy's Splinter Cell rate it 9.6 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
108. edit Tony Hawk's Pro Skater 4 rate it 9.0 board faqs cheats guide Neversoft Entertainment Activision
109. edit Top Spin rate it 9.3 board cheats guide Power & Magic Microsoft
110. edit UFC: Tapout rate it 8.3 board cheats Dream Factory Crave Entertainment
111. edit Unreal Championship rate it 9.2 board faqs cheats guide Digital Extremes Infogrames
112. edit X2: Wolverine's Revenge rate it 6.6 board faqs cheats guide GenePool Software Activision
volgens mij is mijn hobby uit de hand aan het lopen en dan na te gaan heb nog 5 andere consoles en een goede pc )-:
En alles origineel.
blegh maarja volgende maand ninja gaiden en driver 3
heb er nu al zin in
71. edit Beyond Good & Evil rate it 9.0 board faqs cheats guide Ubisoft Ubisoft
72. edit Blinx rate it 8.8 board faqs cheats guide Artoon Microsoft
73. edit Brute Force 7.0 8.1 board faqs cheats guide Digital Anvil Microsoft
74. edit Burnout rate it 7.6 board cheats Criterion Games Acclaim
75. edit Burnout 2: Point of Impact - Developer's Cut 8.7 8.6 board cheats Criterion Games Acclaim
76. edit Dave Mirra Freestyle BMX 2 rate it 6.9 board cheats Z-Axis Acclaim
77. edit Dead or Alive 3 rate it 9.4 board faqs cheats guide Team Ninja Tecmo
78. edit Deathrow rate it 9.3 board faqs cheats Southend Interactive Ubisoft
79. edit Fuzion Frenzy 8.0 8.3 board cheats Blitz Games Microsoft
80. edit Genma Onimusha rate it 8.3 board faqs cheats Capcom Production Studio 2 Capcom
81. edit Halo: Combat Evolved 10 9.7 board faqs cheats guide Bungie Microsoft
82. edit Harry Potter and the Chamber of Secrets rate it 8.7 board faqs cheats guide EA Studios Electronic Arts
83. edit Hunter: The Reckoning rate it 8.7 board faqs cheats guide High Voltage Software Interplay
84. edit James Bond 007 in... Agent Under Fire rate it 7.6 board cheats guide Electronic Arts Electronic Arts
85. edit Kung Fu Chaos 8.4 6.3 board faqs cheats Just Add Monsters Microsoft
86. edit Madden NFL 2004 9.0 9.4 board faqs cheats guide Tiburon EA Sports
87. edit MechAssault rate it 9.2 board faqs cheats guide Day 1 Microsoft
88. edit Metal Gear Solid 2: Substance rate it 9.0 board faqs cheats guide Konami JPN Konami
89. edit Moto GP: Ultimate Racing Technology 9.0 8.8 board cheats Climax Studios THQ
90. edit NBA Street Vol. 2 9.1 9.4 board faqs cheats guide EA Canada Electronic Arts
91. edit Oddworld: Munch's Oddysee rate it 7.4 board Oddworld Inhabitants Microsoft
92. edit Prince of Persia: The Sands of Time rate it 9.6 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
93. edit Project Gotham Racing 8.0 8.8 board faqs cheats Bizarre Creations Microsoft
94. edit Project Gotham Racing 2 9.1 9.5 board faqs cheats guide Bizarre Creations Microsoft
95. edit RalliSport Challenge rate it 9.2 board cheats Digital Illusions CE (DICE) Microsoft
96. edit Sega GT Online 7.5 7.0 board WOW Entertainment SEGA
97. edit Sega Soccer Slam 8.5 8.3 board cheats guide EA Black Box SEGA
98. edit Star Wars: Knights of the Old Republic rate it 9.5 board faqs cheats guide BioWare LucasArts
99. edit State of Emergency rate it 6.6 board cheats Vis Rockstar Games
100. edit Steel Battalion 9.8 8.3 board faqs cheats guide Capcom Production Studio 4 Capcom
101. edit Tao Feng: Fist of the Lotus rate it 8.7 board faqs cheats guide Studio Gigante Microsoft
102. edit Tetris Worlds Online rate it 4.8 THQ THQ
103. edit The Sims rate it 8.5 board faqs cheats guide Maxis Electronic Arts
104. edit Tiger Woods PGA Tour 2004 rate it 9.0 board faqs cheats Electronic Arts Electronic Arts
105. edit Tom Clancy's Ghost Recon rate it 8.8 board faqs cheats guide Red Storm Entertainment Ubisoft
106. edit Tom Clancy's Rainbow Six 3 rate it 9.3 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
107. edit Tom Clancy's Splinter Cell rate it 9.6 board faqs cheats guide Ubisoft Montreal Ubisoft
108. edit Tony Hawk's Pro Skater 4 rate it 9.0 board faqs cheats guide Neversoft Entertainment Activision
109. edit Top Spin rate it 9.3 board cheats guide Power & Magic Microsoft
110. edit UFC: Tapout rate it 8.3 board cheats Dream Factory Crave Entertainment
111. edit Unreal Championship rate it 9.2 board faqs cheats guide Digital Extremes Infogrames
112. edit X2: Wolverine's Revenge rate it 6.6 board faqs cheats guide GenePool Software Activision
volgens mij is mijn hobby uit de hand aan het lopen en dan na te gaan heb nog 5 andere consoles en een goede pc )-:
En alles origineel.
blegh maarja volgende maand ninja gaiden en driver 3
heb er nu al zin in
wow driver 3 ook volgende maand?
beter (alligator)!
Trouwens Ubisoft is echt een topuitgever aan het worden zeg, zeker voor de xbox... in oktober weer een topper --> Brother in Arms
Trouwens Ubisoft is echt een topuitgever aan het worden zeg, zeker voor de xbox... in oktober weer een topper --> Brother in Arms
Hoop dat live! ook ondersteund gaat worden en niet alleen system link... Deze game is uitermate geschikt voor live, we hebben nog helemaal geen fatsoenlijke wwII shooter voor live! (iig niet een realistische)There's a lot still in the works for Brothers in Arms as it closes in on its end of October ship date for Xbox and PC (PS2 and Gamecube will follow in 2005). For both Ubi and Gearbox, the Brothers in Arms name is two franchises: a series of games within the World War II era, and the potential to break into other theaters (like a modern day combat game akin to Full Spectrum Warrior). Unlike that game, Pitchford stresses, "We want to shoot the gun!" Alongside the single player missions, multiplayer will be an important addition, allowing players to lead elements of their own (in Xbox's current case, 2 players can play split-screen against another 2 players via the system link), and being the pros that balanced Halo PC, we have good faith they'll deliver. So much to tell, but we'll be seeing a lot more from Brothers in Arms this May for the E3 show.

Waarom weer een shooter, ik wil weer een vette racer
RalliSport Challange 2 is net 'uit' omg..
, colin pak je spullen maar, dit is echt Vet!
-- Altijd blijven prutsen --
Wat dacht je van DTM Race Driver 2. Ik zit er aan te denken om die die gaan halen als ie uit is. Racen = Stoer!
Forever raver!
Verwijderd
dtm 2 schijnt erg tegen te vallen wat ik hoorde maar ben benieuwd wat jullie mening is
ik heb momenteel in ieder geval ninja gaiden gepreordered bij de gcshop dus dat is even afwachten
momenteel ben ik zelf erg druk met harvest moon 2 voor de GC
ik heb momenteel in ieder geval ninja gaiden gepreordered bij de gcshop dus dat is even afwachten
momenteel ben ik zelf erg druk met harvest moon 2 voor de GC
Dtm 2 is echt te gek! Ik heb hem nu een week op de HD staan maar omg, je kunt ongeveer in alle klassen rijden en de simulatie is echt indrukwekkend. Schademodellen zijn te gek en het geluid is subliem. Ik vind het qua graphics nog een tandje beter als PG2. (op het lens effect na, want dat heeft DTM2 niet.)
DTM2 is echt een top game, aanrader!
Verwijderd
is het moeilijker dan PGR2 (realistischer??) want ik vond DTM 1 demo op de pc heerlijk arcadeFoggyFreek schreef op 15 april 2004 @ 12:17:
Dtm 2 is echt te gek! Ik heb hem nu een week op de HD staan maar omg, je kunt ongeveer in alle klassen rijden en de simulatie is echt indrukwekkend. Schademodellen zijn te gek en het geluid is subliem. Ik vind het qua graphics nog een tandje beter als PG2. (op het lens effect na, want dat heeft DTM2 niet.)
wow vet! Net gelekt?? of echt uit in de winkels?FoggyFreek schreef op 15 april 2004 @ 11:37:
RalliSport Challange 2 is net 'uit' omg.., colin pak je spullen maar, dit is echt Vet!
Heb je al impressies? W8 al lang op deze game!
Ik heb sinds kort PGR2 en Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Naar SCPT heb ik nog niet gekeken. Ik ben op het moment helemaal gekluisterd aan PGR2.
Neeeej, het is echt niet moeilijker dan PGR2, je moet wel even wennen aan de wagens maar het racen is zo ontzettend cool. De camerastanden kloppen gewoon helemaal, het commentaar is gaaf en het snelheidsgevoel is enorm.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:31:
[...]
is het moeilijker dan PGR2 (realistischer??) want ik vond DTM 1 demo op de pc heerlijk arcade, maar ik hoorde dat DTM2 een SIM was
DTM2 heeft trouwens ook realtime shadows op de auto's, iets wat PGR2 niet had. Zeer indrukwekkend en leuk om te spelen.
Over Rallisport Challenge 2:
Deze is niet gelekt, het eggie, en hij is naar mijn mening een stuk beter dan CM4. Graphics zijn echt geniaal, je weet het pas als je het gespeeld hebt, subliem!
Verwijderd
Hoe kan het 'eggie' zijn als het spel pas 4 mei in Amerika uitkomt en 14 mei bij ons? De versie die jij hebt is dus niet het 'eggie'FoggyFreek schreef op 15 april 2004 @ 21:24:
[...]
Neeeej, het is echt niet moeilijker dan PGR2, je moet wel even wennen aan de wagens maar het racen is zo ontzettend cool. De camerastanden kloppen gewoon helemaal, het commentaar is gaaf en het snelheidsgevoel is enorm.
DTM2 heeft trouwens ook realtime shadows op de auto's, iets wat PGR2 niet had. Zeer indrukwekkend en leuk om te spelen.
Over Rallisport Challenge 2:
Deze is niet gelekt, het eggie, en hij is naar mijn mening een stuk beter dan CM4. Graphics zijn echt geniaal, je weet het pas als je het gespeeld hebt, subliem!

De versie die jij waarschijnlijk hebt is weldegelijk leaked en niet de final version. Maarja veel plezier ermee

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 01:19 ]
De game bevat ALLE tussenfilmpjes en intro filmpjes, alle auto's, alle seizoenen en speelt volledig bugvrij. Tevens zijn er 5 talen in opgenomen, lijkt me redelijk final...Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 01:11:
[...]
Hoe kan het 'eggie' zijn als het spel pas 4 mei in Amerika uitkomt en 14 mei bij ons? De versie die jij hebt is dus niet het 'eggie'
De versie die jij waarschijnlijk hebt is weldegelijk leaked en niet de final version. Maarja veel plezier ermee
en ik heb er enorm veel plezier mee
Verwijderd
eggy is dat je hem dus niet op je hd hebt staan maar netjes in een groen xbox doosje netjes uit de winkel zoals ik het prefereer.
Weet iemand trouwens of The Kore Gang al een nieuwe publisher heeft gevonden ? Nadat CDV de titel dumpte (naja, ze zijn failliet), heb ik er niks meer over gehoord. Terwijl het voor mij een veel belovende titels was (en hopelijk is).
Verwijderd
Nee dat is dat hij een versie van de review copy's op zijn HD heeft staan. Zelfs noemt ie die dan final... Final is retail, maar goedVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 10:44:
eggy is dat je hem dus niet op je hd hebt staan maar netjes in een groen xbox doosje netjes uit de winkel zoals ik het prefereer.
Ok, i get the message, excuus. Ik zal voortaan mijn eerste indrukken achterwege laten.. Ik wou het jullie gewoon even vertellen, uiteraard ga ik RalliSport Challenge gewoon halen in de winkel, het is het namelijk dubbel en dwars waard!
Is ook gelijk de laatste titel die XSN ondersteund dit jaar. Ben benieuwd of dat nog doorgezet gaat worden.FoggyFreek schreef op 16 april 2004 @ 15:15:
Ok, i get the message, excuus. Ik zal voortaan mijn eerste indrukken achterwege laten.. Ik wou het jullie gewoon even vertellen, uiteraard ga ik RalliSport Challenge gewoon halen in de winkel, het is het namelijk dubbel en dwars waard!
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, ooit 
En Rallisport 2 is idd het geld dubbel en dwars waard, die game is echt heel erg stoer.
En Rallisport 2 is idd het geld dubbel en dwars waard, die game is echt heel erg stoer.
ben erg benieuwt naar die game! mn vriendin zal het ook wel waarderen, ligt bij elke botsing met rallisport challenge 1 dubbel van het lachen 
vrouwen = raar
vrouwen = raar
Verwijderd
Ik heb net een Xbox gekocht maar daar zitten de standaard AV kabels bij. Ik heb sterk de indruk dat deze de kwali van de xbox niet echt laten zien op het scherm.
Bij mijn Cube was dit ook het geval nadat ik hem op SVHS/RGB deed een wereld van verschil!
Wat voor AV kabel raden jullie mij aan? Ik heb een dolby digtal receiver maar daar zit geen optische ingang op, er zijn nog zat mensen die een ouder hebben waar geen optische op zit! Weet iemand hier over er een omzetter voor is van optisch naar normaal?
Bij mijn Cube was dit ook het geval nadat ik hem op SVHS/RGB deed een wereld van verschil!
Wat voor AV kabel raden jullie mij aan? Ik heb een dolby digtal receiver maar daar zit geen optische ingang op, er zijn nog zat mensen die een ouder hebben waar geen optische op zit! Weet iemand hier over er een omzetter voor is van optisch naar normaal?
hmmm ik zou voor de advanced scart cable gaan... daar zit trouwens een optische uitgang op... coaxial zit er niet op. Ik weet eigenlijk niet of er een omzetter bestaat, kan je dr niet ff op googlen?
Dan zou ik maar geen Burnout gaan spelen waar je vriendin bij isDarkShadow schreef op 17 april 2004 @ 23:36:
ben erg benieuwt naar die game! mn vriendin zal het ook wel waarderen, ligt bij elke botsing met rallisport challenge 1 dubbel van het lachen
vrouwen = raar
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ubisoft brengt ook Far Cry naar de Xbox. Meer info op de aankomende E3.DarkShadow schreef op 15 april 2004 @ 09:54:
wow driver 3 ook volgende maand?beter (alligator)!
[...]
Hoop dat live! ook ondersteund gaat worden en niet alleen system link... Deze game is uitermate geschikt voor live, we hebben nog helemaal geen fatsoenlijke wwII shooter voor live! (iig niet een realistische)
[afbeelding]
Hoi Ik heb sinds vrijdag ook maar eens een Xbox aangeschaft omdat de Nintendo Gamecube sommige spellen gewoon niet heeft ( een echte rally game enzo)
Ik heb er nu de volgende spellen bij :
Halo
Grabbed by the ghoulies ( topspel)
Blinx
DOA3 (Topspel)
een of ander rally spel
Midtown madness 3
Ghost Recon (niet mijn soort spel)
welke kunnen jullie mij nog verder aanraden ?
Splinter cell : pandora tomorrow
MotoGP 2
Rayman 3 krijg ik maandag al dus die hoeven niet meer
Halo
Blinx
DOA3 (Topspel)
een of ander rally spel
Midtown madness 3
MotoGP 2
[ Voor 5% gewijzigd door harley op 18-04-2004 19:00 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
oeps daar ging iets mis
[ Voor 93% gewijzigd door harley op 18-04-2004 19:00 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Je vind Halo geen topspel? 
Misschien is Metal Arms iets voor? Is platform spel. En natuurlijk Rallisport, Ninja Gaiden, Prince of Perisa. Beyond good and Evil etc..
Misschien is Metal Arms iets voor? Is platform spel. En natuurlijk Rallisport, Ninja Gaiden, Prince of Perisa. Beyond good and Evil etc..
Verwijderd
erm toch eigenlijk vind ik steel battelion nogsteeds de game voor de xbox (-:
en full spectrum warrior lijkt me erg goed
en full spectrum warrior lijkt me erg goed
Verwijderd
Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden.harley schreef op 18 april 2004 @ 18:52:
Hoi Ik heb sinds vrijdag ook maar eens een Xbox aangeschaft omdat de Nintendo Gamecube sommige spellen gewoon niet heeft ( een echte rally game enzo)
Halo
Blinx
DOA3 (Topspel)
een of ander rally spel
Midtown madness 3
MotoGP 2
Moet je wel effe wachten.
Verwijderd
Ik vundt Grabbed maar ruk! Geen RARE kwaliteit echt niet! Heb al hun anderer games ook gespeeld maar dit vindt ik maar niets. Kijk wel erg uit naar Conker, n64 versie was geniaal en deze zal er beter uitzien en hogere framerate! Wat wil je nog meer!
Gerucht gaat dat de Conker game voor de Xbox gecancelled is wegens tegenvallende kwaliteit.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 23:27:
Ik vundt Grabbed maar ruk! Geen RARE kwaliteit echt niet! Heb al hun anderer games ook gespeeld maar dit vindt ik maar niets. Kijk wel erg uit naar Conker, n64 versie was geniaal en deze zal er beter uitzien en hogere framerate! Wat wil je nog meer!
Ik heb halo wel liggen en het ff gespeeld ( speel alles maar ff vlug om te checken nu)
Maar ik wil best een shooter spelen maar dan gewoon UT en dan capture the flag. Denk dat het toch ligt aan het feit dat er geen muis aanhangt
En grabbed is mischien wel simpel maar ik ben niet zo iemand die alles heel moeilijk moet hebben eigenlijk
Maar ik wil best een shooter spelen maar dan gewoon UT en dan capture the flag. Denk dat het toch ligt aan het feit dat er geen muis aanhangt
En grabbed is mischien wel simpel maar ik ben niet zo iemand die alles heel moeilijk moet hebben eigenlijk
Van het weekend heb ik weer heerlijk ge-Halo-t over System Link. 2 Xboxen, 2x Halo, 8 controllers en 2 TV's. Echt super! De hele tijd alleen maar Halo gespeeld. PGR2 via System Link is weer kut geregeld want ook bij deze game kun je maar 1 player per Xbox.
Heren en Dames game-ontwikkelaars... Willen jullie aub meer en betere System Link opties in games maken!!!
Heren en Dames game-ontwikkelaars... Willen jullie aub meer en betere System Link opties in games maken!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 19-04-2004 10:47 ]
Forever raver!
Weet iemand al wat over nieuwe voetbalspellen op de X-doos???
Of blijft FIFA het enige spel?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
De makers van Top Spin zijn bezig met een Live enabled soccer game, en er is ook een PES voor de Xbox in ontwikkeling. Meer @ E3.Masch schreef op 19 april 2004 @ 12:31:
Weet iemand al wat over nieuwe voetbalspellen op de X-doos???
Is gerucht he, volgende maand weten we meerVerwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:07:
Geen Conker? Nou lekker dan!
[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 19-04-2004 13:00 ]
Serieus!AudiRS4 schreef op 19 april 2004 @ 12:54:
[...]
De makers van Top Spin zijn bezig met een Live enabled soccer game, en er is ook een PES voor de Xbox in ontwikkeling. Meer @ E3.
Echt perfect!
PES is imo echt ongeëvenaard het beste voetbalspel ooit.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Masch schreef op 19 april 2004 @ 13:01:
[...]
Serieus!
Echt perfect!![]()
![]()
![]()
PES is imo echt ongeëvenaard het beste voetbalspel ooit.
bronThe first Pro Evolution SoccerTM for Xbox will be released in Q4, 2004, and is certain to wow an all-new audience of fans by adding the fantastic graphics sounds and gameplay that Xbox is known for to the series. "We are delighted to be bringing what is rightly seen as the pinnacle of football titles to a new legion of fans," commented Kunio Neo, President, Konami of Europe. "It is one of Konami's most prestigious and most important titles, and we anticipate that the Xbox version will enjoy the same phenomenal level of success as its predecessors on other formats."
Vraag is alleen of er Live support komt of niet.
Dat zou helemaal mooi worden! Online competitie spelen. Ik denk echter dat dit (nog) niet haalbaar is. Ik hoop er wel op natuurlijk.
Jammer dat we nog zo lang moet wachten. Dat betekend echter wel dat Konami er zich niet gemakkelijk van af doet en gewoon de PS2 versie poort (qua gameplay oke, maar qua graphics zozo), zoals bij de PC. Die loopt heel slecht heb ik me laten vertellen.
Jammer dat we nog zo lang moet wachten. Dat betekend echter wel dat Konami er zich niet gemakkelijk van af doet en gewoon de PS2 versie poort (qua gameplay oke, maar qua graphics zozo), zoals bij de PC. Die loopt heel slecht heb ik me laten vertellen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dat zal zowiezo pas zijn wanneer de packs niet meer verkopen, en die doen het best wel goed nog geloof ik. Ikzelf verwacht dus pas ergens in de zomer.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:20:
Wanneer kan men hier een prijsverlaging van de XBOX verwachten (naar ongeveer 150 Euro)?
Iemand hier trouwens die Auto Modellista al gespeeld heeft ? Ik hoor links en rechts dat het niet geweldig is, maar het ziet er zo goed uit en het tunen lijkt me zo vet
Ik wilde hem ook gaan checken omdat ik het er ook zo vet uit vind zien enzo, maar naar de verschillende reviews die ik gelezen heb denk ik toch dat het nix wordt. En hij is ook nog van CapCom.AudiRS4 schreef op 19 april 2004 @ 19:42:
Iemand hier trouwens die Auto Modellista al gespeeld heeft ? Ik hoor links en rechts dat het niet geweldig is, maar het ziet er zo goed uit en het tunen lijkt me zo vet

Forever raver!
wat is er mis met Capcom?CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 09:01:
[...]
Ik wilde hem ook gaan checken omdat ik het er ook zo vet uit vind zien enzo, maar naar de verschillende reviews die ik gelezen heb denk ik toch dat het nix wordt. En hij is ook nog van CapCom.
Als jij AutoM nou probeert en het hier verteld hoe hij is
hmmm ben benieuwt voor de e3 van dit jaar... vorig jaar was xbox ook al de grote winnaar verwacht dat het met de komende games ongeveer hetzelfde zal zijn, er komen gewoon gigantisch veel toppers uit...
Misschien is full spectrum warrior nog wel degene waar ik het meest naar uit kijk... komende vakantie eerst een beamer aanschaffen, dan kan ik eindelijk mn games weer fijn spelen (btw iemand tips voor een beamer?)
Misschien is full spectrum warrior nog wel degene waar ik het meest naar uit kijk... komende vakantie eerst een beamer aanschaffen, dan kan ik eindelijk mn games weer fijn spelen (btw iemand tips voor een beamer?)
Hier is trouwens een toffe preview van Brothers in Arms, ze speelden het op de xbox... Ook zijn er nieuwe screens te vinden:

Het wordt zo realistisch mogelijk, je bent squadleader, ze maken geen gebruik van een 100 points health system, maar gewoon realistisch, een kogel in je hoofd is dood... er zijn geen healthpacks etc te vinden... Er wordt gebruik gemaakt van erg grote levels

Het wordt zo realistisch mogelijk, je bent squadleader, ze maken geen gebruik van een 100 points health system, maar gewoon realistisch, een kogel in je hoofd is dood... er zijn geen healthpacks etc te vinden... Er wordt gebruik gemaakt van erg grote levels
Er is juist helemaal nix mis met CapCom maar omdat ze dan zo'n game als Auto Modillista uitbrengen vind ik een beetje raar. Niet echt CapCom's stijl om het zo maar te zeggen. Hadden ze dat beter door EA kunnen laten doen.AudiRS4 schreef op 20 april 2004 @ 09:21:
[...]
wat is er mis met Capcom?
Als jij AutoM nou probeert en het hier verteld hoe hij is
Full Spectrum Warrior en Brothers in Arms zijn dus games waar ik wel op lig te wachten. Ik was eerst niet zo'n armyboy
Forever raver!
Op die fietsCaptainM schreef op 20 april 2004 @ 11:22:
[...]
Er is juist helemaal nix mis met CapCom maar omdat ze dan zo'n game als Auto Modillista uitbrengen vind ik een beetje raar. Niet echt CapCom's stijl om het zo maar te zeggen. Hadden ze dat beter door EA kunnen laten doen.![]()
!
Maar voor system link heb je vrienden nodig !CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 11:22:
[...]
Full Spectrum Warrior en Brothers in Arms zijn dus games waar ik wel op lig te wachten. Ik was eerst niet zo'n armyboyMaar naar Rainbow Six 3 is dat wel veranderd. En hopelijk wordt mijn verzoek aan de goden gehonoreerd, dat ze die System Link opties goed uitwerken. Live = vet maar System Link is toch vetter!
hmm ik heb gisteren Ninja Gaiden gespeeld, maar wat hoort er zo vet aan te zijn? de graphics vond ik erg blurry
en de gameplay nauwelijks vernieuwend of afwisselend
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja zeker, Daarom heb ik afgelopen 2 weken Halo over System Link gespeeld met 8 man. CTF Blood Gulch Ownage!AudiRS4 schreef op 20 april 2004 @ 11:27:
[...]
Op die fietsNaja, elke japanse onderneming heeft wel een racegame dus bij Capcom kunnen ze blijkbaar niet achterblijven.
[...]
Maar voor system link heb je vrienden nodig !
Forever raver!
Heb het zelf nog niet gespeeld, maar heb er wel al wat positieve reviews over gelezen. Misschien wil iedereen graag dat het een topspel is ? Ik weet het verder niet hoor, heb het nog niet gespeeld.Phusebox schreef op 20 april 2004 @ 11:46:
hmm ik heb gisteren Ninja Gaiden gespeeld, maar wat hoort er zo vet aan te zijn? de graphics vond ik erg blurry
Jammer dat ik dus geen 8 personen ken met een Xbox én Halo én tijd om te System Linken.CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 11:47:
[...]
Ja zeker, Daarom heb ik afgelopen 2 weken Halo over System Link gespeeld met 8 man. CTF Blood Gulch Ownage!
[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 20-04-2004 11:54 ]
Ik ken juist zo 16 man en misschien nog meer die staan te springen om te multiplayeren. 4 tv's en 4 Xboxen en 16 controllers is ook geen probleem omdat veel van mijn vrienden ook een Xbox hebben. Het enige probleem waarom we dit niet doen is omdat er niet echt genoeg plek is. We kunnen wel bij iemand thuis maar dat gaat echt niet goed want 8 man maakt als zo'n lawaai is niet meer normaal. Geschreeuw en gescheld over en weer en met 16 man is dit factor 2!AudiRS4 schreef op 20 april 2004 @ 11:54:
[...]
Jammer dat ik dus geen 8 personen ken met een Xbox én Halo én tijd om te System Linken.
[ Voor 14% gewijzigd door Techno Overlord op 20-04-2004 12:04 ]
Forever raver!
Dan doe ik het wel met m'n Live-account. System Link is leuker omdat je dan gelijk de reacties van hun gezichten kan aflezen en ze gelijk afstraffen.
Forever raver!
Omdat mijn router naar de ballen is, en ik nu direct op mijn ADSL lijn zit en mijn zusje nu inet (naja, MSN'ed) via crosslink verbinding naar mijn PC. En die gebruikte ik eerder voor Xbox Live. Maar als ik eerlijk ben moet ik bekennen dat ik ook niet veel tijd heb om überhaupt te gamen, laat staan Live. Zit dit nu ook in de baas zijn tijd te typen
En daarbij, ik wordt toch maar ingemaakt met PGR2, Cone challenges op gold zijn mij al te lastig

hmm verontrustend ditPhusebox schreef op 20 april 2004 @ 11:46:
Volgens mij is het gewoon een brainless hack&slash game
Verwijderd
Blurry? Ik denk dat je dat eerder op je TV moet afgeven. Ninja Gaiden is een van de scherpste en mooiste spellen op de Xbox namelijk.Phusebox schreef op 20 april 2004 @ 11:46:
Gameplay weinig vernieuwend. Mwah valt opzich wel mee denk ik. Hoever kwam je uberhaupt want ik kom niet voorbij het eerst level
Ik vind het spel lijken op Devil May Cry. Je verzameld Souls net als in Devil May Cry en het vechtsysteem lijkt ook veel op Devil May Cry.Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:30:
[...]
Blurry? Ik denk dat je dat eerder op je TV moet afgeven. Ninja Gaiden is een van de scherpste en mooiste spellen op de Xbox namelijk.
Gameplay weinig vernieuwend. Mwah valt opzich wel mee denk ik. Hoever kwam je uberhaupt want ik kom niet voorbij het eerst levelecht moeilijk is het, je moet alle moves weten die je kunt doen en wanneer je ze moet gebruiken. Maarja als je het eenmaal kunt is het zeer cool natuurlijk.
Verwijderd
Ninja Gaiden vind ik in ieder geval het beste ninja / zwaardhakspel ooit. En er zitten ook wat geinige puzzeltjes in. Verder zijn de graphics zeer goed, draait het perfect, is het pittig maar als je het door hebt goed te doen en zijn er erg veel wapens en ook heel veel combo's en upgrades enzo. Spel is dus echt wel waar voor het geld.DarkShadow schreef op 20 april 2004 @ 15:48:
[...]
hmm verontrustend dit, had me er nog wel zo op verheugd... Ik vertrouw het op de een of andere manier ook niet helemaal, de cijfers zijn me wat te hoog en de verhalen te gelikt
...
Verwijderd
Dit soort games horen moeilijk te zijn, zowieso, ik heb liever een moeilijk spel. Al die korte simpele games word ik best wel zat.
Verwijderd
Nah, niet brainless, VERRE van ... je moet echt behendig zijn met de controls en moves, anders lig je zo om. Ik heb het ff gespeeld bij een maat van me, ikzelf koop hem als 'ie uit is. Brainless zou het zijn als je gewoon kon klikken en volgende vijanden, maar dit is niet zo'n spel. Geen idee wat die gast er blurry aan vond, niet vernieuwend .... hmmm .... hoeft voor mij niet altijd, dan hou je geen games meer over .... het is moeilijker dan Devil may Cry (1), dat zegt genoeg!DarkShadow schreef op 20 april 2004 @ 15:48:
[...]hmm verontrustend dit, had me er nog wel zo op verheugd... Ik vertrouw het op de een of andere manier ook niet helemaal, de cijfers zijn me wat te hoog en de verhalen te gelikt
...
Ik ga hem van het weekend uitproberen
Verwijderd
Hij krijg goede cijfers
Verwijderd
Of mag ik dit niet vragen hier?
Helaas, lees de volgende keer eerst even de FAQs door voordat je iets als je twijfelt.
Helaas, lees de volgende keer eerst even de FAQs door voordat je iets als je twijfelt.
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 19:44 ]
* Heel slecht plan
*

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 19:42 ]
Ik zal maandag wel uitgebreid verslag doen, ik hoop hem ook uitgebreid op Live te kunnen testen, want dat lijkt me een zwaar pluspunt aan deze game. (even vergelijken met PGR2Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 14:16:
[...]
Hij krijg goede cijferszelf heb ik hem nog niet, ik hou niet zo van racespellen. Maar ik hoor alleen maar positieve geluiden, mooi dat er weer een goede exclusieve game bij is gekomen
DTM lijkt mij ook echt een super spel voor Live. Ik heb ze op de pc zeer veel gespeeld. De simulatie van dit spel spreekt mij echt aan.
Maar het spel waar ik het meest naar uitkijk is PES. Verder komt er op mijn intressegebied (sport) weinig uit vind ik.
Maar het spel waar ik het meest naar uitkijk is PES. Verder komt er op mijn intressegebied (sport) weinig uit vind ik.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
@Masch (en schaamteloos OT):
Volgens mij moet jij je sig eens aanpassen
Volgens mij moet jij je sig eens aanpassen
GamiQ, de game notes app met game maps!
EA Goes Xbox Live
IGN brings you the first details on EA's first Xbox Live games.
April 23, 2004 - After years of discussions, Electronic Arts and Microsoft are putting the final touches on a partnership enabling four of EA's sports titles, and possibly three non-sports games, to go online with Xbox Live this fall, IGN learned today. The Redwood City, Ca.-based publisher will announce its strategy at the annual Electronic Entertainment Exposition this May, but it may reveal plans earlier to investors this April 29, during its upcoming fiscal announcement.
"They're psyched," a former EA employee, who asked not to be identified, told IGN. "EA is going to bring its games to Live this year. It's finally happening."
Madden NFL 2005, NCAA College Football, NASCAR Thunder 2005, and NBA Live comprise the sports package for Xbox Live this fall. The non-sports games are less concrete, but as IGN has learned from several sources close to the company, Battlefield: Modern Combat, EA's new Goldeneye game, and perhaps Burnout 3 are first in line for Xbox online compatibility.
Other investigations point to EA's long-awaited move on two of these titles. Digital Illusions CE (DICE) said in 2002 it planned to make a second Battlefield game for both PC and Xbox. It quickly re-worded its statements to include only PC.
Two Wall Street analysts (UBS Warburg Equity Research and Banc of America Securities) reported in their weekly newsletters that EA will bring its games to Xbox Live, one specifically naming Battlefield as an Xbox Live candidate. "We do expect that to change this year, with Battlefield 1942 for Xbox expected to have Xbox Live capability," said a UBS report. "The popularity of Xbox Live, which is likely to be supported by Electronic Arts for the first time in 2004, also contributes to our confidence in strong Xbox hardware sales this year," reported Banc of America Securities.
Criterion told IGN in 2003 that Burnout 2 would have been Xbox Live compatible, but Microsoft was late delivering critical information, so Burnout 2: Critical Impact only had minimal support. The representative added that the next game in the series (Burnout 3) will fully support Xbox Live; this was prior to EA's announcement to publish Burnout 3.
The games have never been the problem, as EA has publicly stated its issues with Microsoft's successful online strategy: Content control and cash. Xbox owners must pay $69.99 for a starter kit (and $49.99 to renew) to play online Xbox games on centralized servers run by Microsoft. EA wants both control over its content and money for gamers to play its titles. Unlike Sony Computer Entertainment America's laissez-faire setup, which is determined by independent publishers themselves, Microsoft gathers and controls everything. While full fiscal details were not revealed, IGN believes that EA was able to strike a deal with Microsoft to lower the manufacturer's licensing fees for those particular games. Another possibilitiy is that it's working on a new monetary package to pay for online play. As for content, IGN believes Microsoft will share its data with EA.
Recently, Microsoft's move to create Live Server Protocol (LSP), which enables publishers to set up their own specialized tournaments and leagues on sub-servers, has made the move easier for EA to swallow. Sega revealed its plans to bring its sports games online (check the story on IGN Sports, detailing the LSP's flexibility, and EA is likely to follow suit.
A Sega representative told IGN, "We expect EA to go to Xbox Live this year, and we would be shocked if they didn't."
EA and Microsoft firmly deny their change in plans. "EA and Microsoft do not have an agreement for including online capability in EA titles for Xbox," said an EA representative. "We have a solid partnership with Microsoft and many titles in development for the Xbox. Discussions are ongoing."
She added: "Competition from other developers is one of the dynamics that made EA SPORTS produce so many great games. We expect these teams will be reassigned to make more great games for the Xbox."
Microsoft was less imaginative in its response. "We haven't made any announcements and we don't comment on rumors or speculation."
IGN will have more details on EA's Xbox Live plans soon. Check back on April 29 and during E3.
bron: http://xbox.ign.com/articles/508/508793p1.html
Whoohoooooo!!!!!!!!!!!!
IGN brings you the first details on EA's first Xbox Live games.
April 23, 2004 - After years of discussions, Electronic Arts and Microsoft are putting the final touches on a partnership enabling four of EA's sports titles, and possibly three non-sports games, to go online with Xbox Live this fall, IGN learned today. The Redwood City, Ca.-based publisher will announce its strategy at the annual Electronic Entertainment Exposition this May, but it may reveal plans earlier to investors this April 29, during its upcoming fiscal announcement.
"They're psyched," a former EA employee, who asked not to be identified, told IGN. "EA is going to bring its games to Live this year. It's finally happening."
Madden NFL 2005, NCAA College Football, NASCAR Thunder 2005, and NBA Live comprise the sports package for Xbox Live this fall. The non-sports games are less concrete, but as IGN has learned from several sources close to the company, Battlefield: Modern Combat, EA's new Goldeneye game, and perhaps Burnout 3 are first in line for Xbox online compatibility.
Other investigations point to EA's long-awaited move on two of these titles. Digital Illusions CE (DICE) said in 2002 it planned to make a second Battlefield game for both PC and Xbox. It quickly re-worded its statements to include only PC.
Two Wall Street analysts (UBS Warburg Equity Research and Banc of America Securities) reported in their weekly newsletters that EA will bring its games to Xbox Live, one specifically naming Battlefield as an Xbox Live candidate. "We do expect that to change this year, with Battlefield 1942 for Xbox expected to have Xbox Live capability," said a UBS report. "The popularity of Xbox Live, which is likely to be supported by Electronic Arts for the first time in 2004, also contributes to our confidence in strong Xbox hardware sales this year," reported Banc of America Securities.
Criterion told IGN in 2003 that Burnout 2 would have been Xbox Live compatible, but Microsoft was late delivering critical information, so Burnout 2: Critical Impact only had minimal support. The representative added that the next game in the series (Burnout 3) will fully support Xbox Live; this was prior to EA's announcement to publish Burnout 3.
The games have never been the problem, as EA has publicly stated its issues with Microsoft's successful online strategy: Content control and cash. Xbox owners must pay $69.99 for a starter kit (and $49.99 to renew) to play online Xbox games on centralized servers run by Microsoft. EA wants both control over its content and money for gamers to play its titles. Unlike Sony Computer Entertainment America's laissez-faire setup, which is determined by independent publishers themselves, Microsoft gathers and controls everything. While full fiscal details were not revealed, IGN believes that EA was able to strike a deal with Microsoft to lower the manufacturer's licensing fees for those particular games. Another possibilitiy is that it's working on a new monetary package to pay for online play. As for content, IGN believes Microsoft will share its data with EA.
Recently, Microsoft's move to create Live Server Protocol (LSP), which enables publishers to set up their own specialized tournaments and leagues on sub-servers, has made the move easier for EA to swallow. Sega revealed its plans to bring its sports games online (check the story on IGN Sports, detailing the LSP's flexibility, and EA is likely to follow suit.
A Sega representative told IGN, "We expect EA to go to Xbox Live this year, and we would be shocked if they didn't."
EA and Microsoft firmly deny their change in plans. "EA and Microsoft do not have an agreement for including online capability in EA titles for Xbox," said an EA representative. "We have a solid partnership with Microsoft and many titles in development for the Xbox. Discussions are ongoing."
She added: "Competition from other developers is one of the dynamics that made EA SPORTS produce so many great games. We expect these teams will be reassigned to make more great games for the Xbox."
Microsoft was less imaginative in its response. "We haven't made any announcements and we don't comment on rumors or speculation."
IGN will have more details on EA's Xbox Live plans soon. Check back on April 29 and during E3.
bron: http://xbox.ign.com/articles/508/508793p1.html
Whoohoooooo!!!!!!!!!!!!
Het zou gvd eens tijd worden
Wat dacht je van de nieuwe GoldenEye 2 van EA?? Die staat voor eind dit jaar geplant. GoldenEye 1 op de N64 was gewoon de bom maar die was wel van Rare. Evenals Perfect Dark natuurlijk... Maarja die nieuwe Perfect Dark Zero zou wel weer heeeeeeeeel lang wachten worden.
Forever raver!
Battlefield, de nieuwe Burnout is ook van EA en de nieuwe NFS zijn voor mij titels die zeker niet misstaan op Live.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:08:
audi niet zo zeuren wat kan ea nou brengen nu we waarschijnlijk PES krijgen op de xbox
Verwijderd
gelukkig speel ik games als battlefield liever op de pc
maar okay ik was burnout even vergeten
das zeker een must have voor mij zeker na de positive ervaringen met deel 1 en 2
maar okay ik was burnout even vergeten
das zeker een must have voor mij zeker na de positive ervaringen met deel 1 en 2
heel goed nieuws idd! Maar niet echt voor mij, ik koop onderhand uit principe al geen games meer van EA. Wat een commerciele rotuitgever zeg 
Fable gaat begin juli nu ech uitkomen, kan bijna niet wachten
Komende 3 maanden 3 topgames minimaal:
Mei: Ninja Gaiden
Juni: Full Spectrom Warrior (alhoewel ik daar nog maar weinig van hoor, dus dat moet ik nog zien), Sudeki (toch in juni?)
Begin juli: Fable
Bijna te mooi om waar te wezen
Fable gaat begin juli nu ech uitkomen, kan bijna niet wachten
Komende 3 maanden 3 topgames minimaal:
Mei: Ninja Gaiden
Juni: Full Spectrom Warrior (alhoewel ik daar nog maar weinig van hoor, dus dat moet ik nog zien), Sudeki (toch in juni?)
Begin juli: Fable
Bijna te mooi om waar te wezen
Volgens mij moet je op Sudeki nog wel een paar maanden langer wachten. En de rest van die spellen interesseren me niet zo.
[ Voor 29% gewijzigd door Maniakje op 26-04-2004 13:09 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Tja... als EA nou weer eens MVP en Nascar in Europa uitbrengt, ga ik misschien wel weer eens EA kopen. Vraag me sowieso ook af of die Live-titels ook in Europe live-enabled zouden zijn. Kijk maar naar de PS2-versies van de sportsgames: nagenoeg elke EA Sports-game is online op de PS2, maar in Europa is alleen Fifa 2004 online te spelen.
Verwijderd
ik zit zelf al tijden te wachten op nascar thunder2004 maar die hoop heb ik opgegevenVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 13:48:
Tja... als EA nou weer eens MVP en Nascar in Europa uitbrengt, ga ik misschien wel weer eens EA kopen. Vraag me sowieso ook af of die Live-titels ook in Europe live-enabled zouden zijn. Kijk maar naar de PS2-versies van de sportsgames: nagenoeg elke EA Sports-game is online op de PS2, maar in Europa is alleen Fifa 2004 online te spelen.
hmm in de gamepro stond een future over sudeki en die zeiden dat het in juni zou uitkomen, magoed, die bladen lullen meestal ook maar watManiakje schreef op 26 april 2004 @ 13:09:
Volgens mij moet je op Sudeki nog wel een paar maanden langer wachten. En de rest van die spellen interesseren me niet zo.
mar die andere games interesseren me zeker wel, vooral full spectrum warrior!
kom op met dat verslag tis al bijna woensdagAudiRS4 schreef op 23 april 2004 @ 16:47:
[...]
Ik zal maandag wel uitgebreid verslag doen, ik hoop hem ook uitgebreid op Live te kunnen testen, want dat lijkt me een zwaar pluspunt aan deze game. (even vergelijken met PGR2)
Maar hoe is de besturing nu, ik vond namelijk deel 1 echt een waardeloze besturing hebben de rest was geweldig alleen kon ik die autos niet op de baan houden.
Is dit veranderd in deel 2 of rijd het nog steeds zo ubergevoelig?
dr staat een tof filmpje op gamer.nl van the movies van peter molyneux...
geinig filmpje dat hij in de game heeft gemaakt... maar wat ik me afvraag is of deze game ook gebruik gaat maken van xbox live!
Is namelijk wel supervet, een soort imdb top 250 via xbox live!
geinig filmpje dat hij in de game heeft gemaakt... maar wat ik me afvraag is of deze game ook gebruik gaat maken van xbox live!
Is namelijk wel supervet, een soort imdb top 250 via xbox live!
Dit topic is gesloten.